• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 17:05
yinx84 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:48:
Zou iemand ADS FOV even willen testen? FOV heel hoog zetten en kijken of deze 'reset' naar 60 als je door je scope kijkt of dat hij nog hetzelfde blijft.
http://imgur.com/61jrAb5

Source: http://www.reddit.com/r/b...we_can_actually_imcrease/

[ Voor 16% gewijzigd door disturbedmind op 30-01-2014 14:54 ]

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
yinx84 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:48:
Zou iemand ADS FOV even willen testen? FOV heel hoog zetten en kijken of deze 'reset' naar 60 als je door je scope kijkt of dat hij nog hetzelfde blijft.
Je hebt dus een nieuwe optie: Field of view scaling in ADS (default on). Die doet pretty much wat er staat; als je het uit zet gedraagt ADS zich zoals in bf3 zo op het eerste gezicht.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12 17:15
masq schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:54:
[...]

Je hebt dus een nieuwe optie: Field of view scaling in ADS (default on). Die doet pretty much wat er staat; als je het uit zet gedraagt ADS zich zoals in bf3 zo op het eerste gezicht.
Dank! Kijk er naar uit om te spelen vanavond })

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mr.Jingles schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:36:
[...]

Update de drivers van je GPU, dat heeft iig bij mij geholpen.
Dat was ik ondertussen aan het doen, en het hielp inderdaad! Bedankt. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:22
De kleuren / paints zijn ook vergacheld zeg. Scherm/keuzes zien er niet uit nu.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-12 10:24

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

masq schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:54:
[...]

Leuk al die afkortingen, ken er aardig wat maar ADS? Please explain!

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-12 14:41
Wereldreiziger schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:57:
[...]

Aim down sights aka inzoomen met je wapen

• yinx84
Wereldreiziger schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:57:
[...]

Aim down sight. Als je door je scope loert dus :)

• Kepro
Kepro schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:57:
Mini map is ook aangepakt!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

tobitronics schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:58:
[...]

Aim down sights aka inzoomen met je wapen
Aaah duidelijk. Dus je kunt je field of view daarvoor apart instellen? Dus als je die heel laag zet zoom je als et ware extra in! Das eigenlijk best wel... vreemd... Zoom zonder scope?

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:09
Aangezien mijn day-one editie (met China Rising code) toch echt een standaard versie van de game blijkt (Xbox 360), ben ik mij aan het orienteren op losse DLC. Nu kan ik voor €15 per stuk de uitbreidingen kopen, of voor €50 de premium, waarbij ik ze allemaal krijg. Dit is tenminste wat ik terug kan vinden, want een China Rising DLC code voor €15 kopen zie ik nergens terug? Komt dit omdat er problemen zijn met de uitbreidingen (2e DLC zou binnen korte tijd ook gereleased worden las ik)?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Wereldreiziger schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:04:
[...]
Aaah duidelijk. Dus je kunt je field of view daarvoor apart instellen? Dus als je die heel laag zet zoom je als et ware extra in! Das eigenlijk best wel... vreemd... Zoom zonder scope?
Nee, het is altijd zo in shooters dat er een vaste ADS fov is. In BF4 was het gewoon je huidige fov min 10. Daarom was een fov van 90 geen realistische optie aangezien je ADS fov dan 80 is. Terwijl iemand ie met fov 70 of lager speelt dus een groot voordeel had en defacto meer zoom dan jij.

Dat is dus nu EINDELIJK gefixed zo lijkt het, gewoon iedereen vaste ADS fov van 60.

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Nee, het is altijd zo in shooters dat er een vaste ADS fov is. In BF4 was het gewoon je huidige fov min 10. Daarom was een fov van 90 geen realistische optie aangezien je ADS fov dan 80 is. Terwijl iemand ie met fov 70 of lager speelt dus een groot voordeel had en defacto meer zoom dan jij.

Dat is dus nu EINDELIJK gefixed zo lijkt het, gewoon iedereen vaste ADS fov van 60.
Nog duidelijker, thanks!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:42

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Heb net even een potje gespeeld (kleuren zijn verkloot trouwens) maar had wel iets geks: als gunner in MBT of in IFV kon ik alleen secundairy fire kiezen, normale (dus de gun) deed niks...

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-12 19:05

Christiano007

Ich bin der champion

Nou ik speel, alleen muziek geluid..of als ik iemand met Q vind..maar geen geluid verder :D Af en toe een knal maar dat is het.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-12 16:43
Kepro schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:57:
Haha ik had van de week met mijn saturation lopen klooien, dacht even dat het aan mij lag. Lijken wel neon kleuren zo in dat menu nondeju!

Trouwens, support voor 7000 en 270/280 series lijken toch niet heel ver achter te lopen. Net nieuwe update erover op AMD's facebook.

https://www.facebook.com/...79814137843?stream_ref=10

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Wat is nu eigenlijk het voordeel van fov, want mij lijkt het dat als je dit groter maakt, dat je bijvoorbeeld 180 graden zichtbaarheid hebt ipv bijvoorbeeld 90, echter moet dit in de zelfde resolutie zichtbaar gemaakt worden dus mensen gebouwen en andere zaken worden dunner in beeld gebracht? of moet ik het anders zien?

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-12 22:05

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 11:56

fynrd1

Fooled by Randomness

hmm bij mij zijn na de update ineens mijn fps een heel stuk lager...

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

bvr1986 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:02:
Wat is nu eigenlijk het voordeel van fov, want mij lijkt het dat als je dit groter maakt, dat je bijvoorbeeld 180 graden zichtbaarheid hebt ipv bijvoorbeeld 90, echter moet dit in de zelfde resolutie zichtbaar gemaakt worden dus mensen gebouwen en andere zaken worden dunner in beeld gebracht? of moet ik het anders zien?
Klopt als een bus. Ik had em eerst heel hoog staan maar alles was smal, en dus moeilijk te raken :/ Weer terug op 90 gezet zijn de dikke koppen tenminste weer goed te zien

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-12 16:43
fynrd1 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:07:
hmm bij mij zijn na de update ineens mijn fps een heel stuk lager...
Toevallig terrain decoration nog op ultra staan? Op battlelog staat dat niet gefixed is, maar als ik mijn terrain decoration op ultra zet heb ik veel gras en op low geen... Dus hij staat nu bij mij weer op low ivm fps gain.

• bvr1986
Wereldreiziger schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:07:
[...]

Klopt als een bus. Ik had em eerst heel hoog staan maar alles was smal, en dus moeilijk te raken :/ Weer terug op 90 gezet zijn de dikke koppen tenminste weer goed te zien
oo oke, thx. Dan laat ik hem zo staan.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-12 19:05

Christiano007

Ich bin der champion

Christiano007 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:01:
Nou ik speel, alleen muziek geluid..of als ik iemand met Q vind..maar geen geluid verder :D Af en toe een knal maar dat is het.
Lag blijkbaar aan de server

Heb wel voor het eerst een counter attack met de knive gehad, iemand wilde me kniven en met F deed ik het bij hem. Nog nooit gezien :D

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Kepro
Heb nu weer hoevaak... Battlefield 4 has stopped working.

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Zit zelf altijd een beetje in gevecht met FOV. Op 90 met resolutie 1920x1080 vind ik het allemaal wel klein. Gebruik je een RDS dan blijft het toch minimaal, want gaat niet terug naar 60 of mis ik een instelling?

• Kepro
Nog steeds onmogelijk om met de chopper te vliegen. Die active radar zijn helemaal niet aangepast lijkt het wel.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-12 21:15
Kepro schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:41:
Heb nu weer hoevaak... Battlefield 4 has stopped working.
Afgelopen weken geen last meer gehad van de client crash maar net halverwege mn 3e potjes weer een crash. Dat is wel erg flut als we dat weer terug hebben...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
TecTo schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:46:
Zit zelf altijd een beetje in gevecht met FOV. Op 90 met resolutie 1920x1080 vind ik het allemaal wel klein. Gebruik je een RDS dan blijft het toch minimaal, want gaat niet terug naar 60 of mis ik een instelling?
Die instelling hebben ze dus juist met deze patch toegevoegd :)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

disturbedmind schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:39:
[afbeelding]

Hier zie je dat rare icoontje rechtsboven in de hoek
Klopt het dat het hele spel een fractie van een seconde hangt als je dat icoontje ziet?

• disturbedmind
CodeCaster schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:24:
[...]

Klopt het dat het hele spel een fractie van een seconde hangt als je dat icoontje ziet?
Schijnbaar is het packet loss

http://www.reddit.com/r/b...right_of_the_game/cf2rmm0
The HUD icons (as seen here: http://i.imgur.com/R731QMk.png) are indicators of if anything is going wrong with your client such as packet loss, FPS drops, etc.
They're meant so when you guys post videos/screenshots, we can tell at a glance what a probable cause of the issue is related to.

[ Voor 30% gewijzigd door disturbedmind op 30-01-2014 17:34 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Ik zie dat DICE goed hun best gedaan hebben om hun reputatie hoog te houden.
Namelijk elke keer dat ze een bug fixen, ook een nieuwe toevoegen.

Ik heb geen geluid meer, bravo! d:)b

Ik ga weer verder met een goede game spelen: Insurgency.

• Kepro
En wat houd dat in?

edit: zie het al, nu nog zien op te lossen.

unfor schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:26:
Ik zie dat DICE goed hun best gedaan hebben om hun reputatie hoog te houden.
Namelijk elke keer dat ze een bug fixen, ook een nieuwe toevoegen.

Ik heb geen geluid meer, bravo! d:)b

Ik ga weer verder met een goede game spelen: Insurgency.
Is voor zo ver ik heb gelezen gelukkig alleen op TDM.
Maar ja Dice logic :+
Als de core maar beter is nu dit soort bugs lijken mij iets makkelijker op te lossen want Dice weet er nu al van.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat snap ik, maar bij mij gaat het icoontje gepaard met hangen van de game. Hebben meer mensen daar last van?

• Hapkoek
  • Laatst online: 11-12 09:17
Dat geen geluid had ik ook last van maar toen het potje was afgelopen had ik die daarna wel gewoon weer geluid.

• disturbedmind
CodeCaster schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:39:
[...]

Dat snap ik, maar bij mij gaat het icoontje gepaard met hangen van de game. Hebben meer mensen daar last van?
Volgens een Dice medewerker heeft het te maken met packet loss, fps drops etc. als dat icoontje komt
The HUD icons (as seen here: http://i.imgur.com/R731QMk.png) are indicators of if anything is going wrong with your client such as packet loss, FPS drops, etc.
They're meant so when you guys post videos/screenshots, we can tell at a glance what a probable cause of the issue is related to.

[ Voor 31% gewijzigd door disturbedmind op 30-01-2014 17:42 ]

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

disturbedmind schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:42:
[...]

Volgens een Dice medewerker heeft het te maken met packet loss, fps drops etc. als dat icoontje komt

[...]
Ja, zoiets zei je al. Ik zal m'n vraag nog eens anders proberen te formuleren. :)

Gaat het tonen van dat icoontje, bij anderen (jullie, jou) ook gepaard met het tijdelijk hangen van de game?

Mijn muis hangt dan voor ~ 1/3e seconde, en ik moet de toetsen die ik ingedrukt had loslaten en weer indrukken om verder te lopen of rijden.

Ik snap dat het icoontje verschijnt bij verschillende soorten problemen, maar ik heb dit hang-gedrag nog niet eerder meegemaakt, en dat lijkt dus te zijn geïntroduceerd met de laatste patch.

[ Voor 40% gewijzigd door CodeCaster op 30-01-2014 18:06 ]

Was volgens mij ook nooit de bedoeling van dat wapen geweest dit te kunnen. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• TecTo
is toch verschrikkelijk met dice. Nu moet je weer afwachten of je wel of geen geluid hebt in de game. Wat een prutsers zijn het toch.

• disturbedmind
CodeCaster schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:58:
[...]

Ja, zoiets zei je al. Ik zal m'n vraag nog eens anders proberen te formuleren. :)

Gaat het tonen van dat icoontje, bij anderen (jullie, jou) ook gepaard met het tijdelijk hangen van de game?

Mijn muis hangt dan voor ~ 1/3e seconde, en ik moet de toetsen die ik ingedrukt had loslaten en weer indrukken om verder te lopen of rijden.

Ik snap dat het icoontje verschijnt bij verschillende soorten problemen, maar ik heb dit hang-gedrag nog niet eerder meegemaakt, en dat lijkt dus te zijn geïntroduceerd met de laatste patch.
Eh nee dat is bij mij niet het probleem
TecTo schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:11:
is toch verschrikkelijk met dice. Nu moet je weer afwachten of je wel of geen geluid hebt in de game. Wat een prutsers zijn het toch.
Nee hoor gewoon geen TDM spelen en er is niets aan de hand ;)
Ik snap dat het vervelend kan zijn maar ik ben al lang blij dat het geen core probleem is.
Liever dit soort bugs dan alle 1 hit kills , trade kills en dat soort bugs.

• TecTo
[b]beuker19 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:28:

Nee hoor gewoon geen TDM spelen en er is niets aan de hand ;)
Oh, dus ik die graag TDM speel moet maar wat anders spelen. Beetje kortzichtige opmerking en als jij dan je favoriete spel kan spelen is het oke. Rare snuiter ben je maar dat was me al eerder opgevallen.

Hoewel je opmerking te snappen is, mag het wel iets vriendelijker

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 30-01-2014 19:04 ]

Ja klopt en er is niet zoiets al een beste fov. Het is altijd de afweging hoeveel wil je van je omgeving zien versus hoe goed wil je recht voor je zien.

Voor twitch jump n gun shooters met een lage time-to-kill is een hogere fov handig, 120 was geen uitzondering voor games zonder minimap zoals quake, maar dan krijg je weer het vissekom effect.

Voor BF gebruik ik zelf een lagere fov zo rond de 75 aangezien ik meestal met vrienden speel en vrijwel nonstop op de minimap kijk, dus wordt zelden van de zijkant verrast en liever de vijand voor me sneller zie tussen struikjes of achter headglitch spots op afstand.

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:21

Termy

valt er nog wat te fragge?

beuker19 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:22:
[...]

Was gisteren weer een drama helaas :(
Maar wij kunnen er op dit moment weinig aan doen omdat de server de official status heeft.
Later op de avond ook nog op wat andere servers gespeeld met het zelfde resultaat met als dieptepunt dat we 1 rondje wonnen met 702-0
http://battlelog.battlefi...64780264856960/176614903/

Ik blijf er bij dat BF4 het meest verpest word door het aantal slechte spelers :(
Was er gisteravond ook een paar potjes en dat ging idd nergens over. Ik vind snipen leuk in BF, vooral om andere snipers te pakken, maar als je in een hoekje gedreven bent en gebombardeerd wordt door van alles en nog wat maakt het geen zak uit wat voor class je kiest.

Wat mij ook opviel was dat een heel leger aan BuG in het andere team zat, wat ook al het grootste team was. Waarom splitsen jullie je niet op in 2 squads, voor elk team 1? Ik neem aan dat jullie ook niet zitten te wachten op met 2 vingers in de neus noobs afschieten.

Yay@patch :). Zo maar eens DMR testen ^^. Elke verbetering voor FPS is ook zeer welkom :D.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-12 21:49
JohnnyV76 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:04:
Afgelopen weken geen last meer gehad van de client crash maar net halverwege mn 3e potjes weer een crash. Dat is wel erg flut als we dat weer terug hebben...
Als ze de Mantle code pas in deze versie hebben opgenomen, en niet in een eerdere versie disabled hadden staan, dan is de kans groot dat er genoeg nieuwe bugs zijn geintroduceerd.

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 21:30
Wil je het echt snappen waarom op een console een vof van 70 normaal/standaard is (vaak spelen op een grote tv) en op je monitor van je pc 90 vaak veel meer in de buurt komt. In dat geval dan moet je deel 1 en 2 van deze even bekijken:
YouTube: EPISODE 29 FOV in Games part1

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:16

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Termy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:46:
[...]

Was er gisteravond ook een paar potjes en dat ging idd nergens over. Ik vind snipen leuk in BF, vooral om andere snipers te pakken, maar als je in een hoekje gedreven bent en gebombardeerd wordt door van alles en nog wat maakt het geen zak uit wat voor class je kiest.

Wat mij ook opviel was dat een heel leger aan BuG in het andere team zat, wat ook al het grootste team was. Waarom splitsen jullie je niet op in 2 squads, voor elk team 1? Ik neem aan dat jullie ook niet zitten te wachten op met 2 vingers in de neus noobs afschieten.
Dat besef is er binnen BuG ook hoor, dus er is al een oproep gedaan om niet allemaal bij elkaar te kruipen en het een beetje spannend te houden.

Specs

bvk schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:03:
[...]

Dat besef is er binnen BuG ook hoor, dus er is al een oproep gedaan om niet allemaal bij elkaar te kruipen en het een beetje spannend te houden.
En dat heeft helemaal niks geholpen. Admins doen net zo hard mee met teamstacken ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Subject117
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-08 09:13
Pffff, 1,2 GB aan update, en rara, geen audio meer ...
echt welke aap laten ze die pre-patches testen. :'( ;w

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ach, op welke clan/community server zitten alle members niet gestacked in 1 team.
Dat het bij BuG niet anders is.... Ik denk dat je er weinig aan doet.
Het gebeurd nu al regelmatig bij ons dat er lui van team switchen om meer balance te krijgen in de server.
Want ja, voor ons is er ook niet veel aan om telkens met 700 tickets te winnen.
Het probleem is denk ik meer het veel te grote aantal noobs.
Als die er wat minder zouden zijn, zou het niveau omhoog gaan en zou het uiteindelijk niet eens meer uitmaken dat alle BuG leden aan 1 kant zitten.

Mooie filmpje trouwens:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rY0KsWb60JU]
http://forum.bug-communit...-Footage?pid=2950#pid2950

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Subject117 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:17:
Ons! >:)

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• disturbedmind
Fonta schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:37:
Ach, op welke clan/community server zitten alle members niet gestacked in 1 team.
Het gebeurd nu al regelmatig bij ons dat er lui van team switchen om meer balance te krijgen in de server.
Als die er wat minder zouden zijn, zou het niveau omhoog gaan en zou het uiteindelijk niet eens meer uitmaken dat alle BuG leden aan 1 kant zitten.

Mooie filmpje trouwens:
[video]
http://forum.bug-communit...-Footage?pid=2950#pid2950
Dan nog niet want je zit natuurlijk met z'n allen op teamspeak elkaar orders te geven, vertellen waar de vijand zit die jou net heeft neer geschoten etc. en dan heb je sowieso een groot voordeel dan in een team met random mensen, aangezien de helft niet luistert naar een squad leader order

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 18:52

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

LKG . . .

Wordt er al wat aan Mantle opgemerkt of ligt dat echt aan de AMD driver ?

• disturbedmind
caanova1984 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:46:
[...]

LKG . . .

Wordt er al wat aan Mantle opgemerkt of ligt dat echt aan de AMD driver ?
(We) Ik wacht nog met smart op de 14.1 beta drivers van AMD die vandaag zouden komen en daar mee kan je dus mantle gebruiken

Verwijderd

ik weet niet maar mijn cpu draait nu op 50% was eerst 20 en hij zegt dat drixt 9 niet goed is geïnstalleerd.
hij doet het wel gewoon fps is wel beter

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 19:52 ]

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-12 17:54
disturbedmind schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:49:
[...]

(We) Ik wacht nog met smart op de 14.1 beta drivers van AMD die vandaag zouden komen en daar mee kan je dus mantle gebruiken
Yep same here, schiet op AMD!
Subject117 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:17:
Afbeeldingslocatie: http://i1.ytimg.com/vi/LgT8oOrPur8/maxresdefault.jpg

De art director van BF3 natuurlijk. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-12 23:24
Zoooo , die heb al een paar weken geen slaap gehad zo te zien :+
CodeCaster schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:58:
[...]

Ja , heb er ook last van ..... dacht eerst dat het aan m'n tobo lag omdat de tank constant stil viel en ik W weer opnieuw in moest drukken om gas te geven . Nu wat beter opgelet en valt inderdaad iedere keer stil als dit icoontje opduikt ....... GOOD JOB again DICE ....... |:(

Game PC

• Fonta
disturbedmind schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:41:
[...]

Dan nog niet want je zit natuurlijk met z'n allen op teamspeak elkaar orders te geven, vertellen waar de vijand zit die jou net heeft neer geschoten etc. en dan heb je sowieso een groot voordeel dan in een team met random mensen, aangezien de helft niet luistert naar een squad leader order
Jij bent schijnbaar nog niet op de BuG teamspeak geweest haha ;) Wat jij hier beschrijft gebeurd helaas veeeel te weinig.

• Kepro
I dorito's zijn ook bijna niet meer te zien vanuit de lucht. 8)7

• disturbedmind
Leeuw070 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:10:
Zoooo , die heb al een paar weken geen slaap gehad zo te zien :+

[...]

Ja , heb er ook last van ..... dacht eerst dat het aan m'n tobo lag omdat de tank constant stil viel en ik W weer opnieuw in moest drukken om gas te geven . Nu wat beter opgelet en valt inderdaad iedere keer stil als dit icoontje opduikt ....... GOOD JOB again DICE ....... |:(
Misschien moeten jullie elkaars OS/Hardware even vergelijken?

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Reddit staat ook weer vol met meldingen over de meest uiteenlopende bugs sinds de patch. Echt ongelofelijk wat een prutsers. De hoop dat deze game nog eens redelijk bug vrij wordt is bij mij compleet weg inmiddels.

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12 19:20
DJH schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:14:
Reddit staat ook weer vol met meldingen over de meest uiteenlopende bugs sinds de patch. Echt ongelofelijk wat een prutsers. De hoop dat deze game nog eens redelijk bug vrij wordt is bij mij compleet weg inmiddels.
De meeste crashes en prestatieproblemen nu zijn meestal gerelateerd aan pauper hardware als ik soms lees op wat voor spul men BF4 probeert te spelen. Op 2 na in de clan heeft iedereen degelijk spul en geen crashes, die 2 hebben wel vaak crashes en onstabiele FPS na de crashfix patches. Vergeet niet dat er zat huilers zijn die 1 zeiken om het zeiken en 2 alles willen op budget/antieke hardware.

Zaterdag eens kijken hoe de netcode er nu bij staat. Het spel loopt al een tijdje soepel, alleen door dat gefaal met hit markers toch niet speelbaar.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-12 23:24
gallery: Leeuw070

Echte pauper hardware :X , en op beide pc's komen die problemen voor .
Zou dan eerder een Intel/nvidia/asus combo probleem moeten zijn .......

[ Voor 35% gewijzigd door Leeuw070 op 30-01-2014 20:32 ]

Game PC

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Nou, de AS val is al te unlocken :+
Leeuw070 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:29:

Zware pauperhardware. GTFO pauper. :+
PS: not bad, not bad at all. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 13:04
De buff voor de DMR's lijkt helemaal niet verkeerd te zijn.
M39 EMR met IRNV met de verminderde recoil en dmg buff speelt wel nice op Paracel :D
http://battlelog.battlefi...54596893196864/206588816/
Was helemaal niet verkeerd :d

Battlelog

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:15
LOL. Die Housmeister. 0 Kills en 0 Deaths. Maar wel eerste worden met 10.905 punten. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12 19:20
Leeuw070 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:29:

ASUS heeft met de DC2 series GPU's wel vaker stabiliteits problemen op de OC. Zet je kaart eens op de standaard instellingen (via Afterburner bijvoorbeeld) en probeer het nog eens.

Dat het me opvalt betekend overigens niet dat het altijd zo is :P

if (!coffee) {
Work = false; }

• Guido001
  • Laatst online: 26-11 13:04
Rivanov schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:12:
LOL. Die Housmeister. 0 Kills en 0 Deaths. Maar wel eerste worden met 10.905 punten. :+
Was me nog niet eens omgevallen! Heeft zijn werk als commander dan goed gedaan :P

Battlelog

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:03

codex

Geen OpenAI agent :)

DMR is inderdaad een stuk beter. Zit nog te zoeken welke het beste is nu, maar het is een verbetering.

• bvr1986
ter informatie.

Voor degene die dachten dat de patch iets opgelost had. Net 4 potjes gespeeld.

0hp en weglopen komt nog voor.
trade kills komen nog voor.
iemand in hardcore 3x in zijn chest raken(met een sniper) en de derde keer pas doodgaan(onder de noemer netcode) komt nog voor.

*O* *O* *O* *O*

Ik had alleen geen disconnects meer maar dat kan ook PB zijn die ik gisteren een update gaf :+

Toppers zijn het!
bvr1986 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:05:
ter informatie.

iemand in hardcore 3x in zijn chest raken(met een sniper) en de derde keer pas doodgaan(onder de noemer netcode) komt nog voor.

*O* *O* *O* *O*

Ik had alleen geen disconnects meer maar dat kan ook PB zijn die ik gisteren een update gaf :+

Toppers zijn het!
Het is een stap in de goede richting maar nog verre van goed. Nog heel veel bizaare bugs, maar dat de blackscreen vrijwel weg is, is alleen al pure winst. De ADS fov is ook enorm welkom net als de headshot indicator. De netcode lijkt wel iets beter (met nadruk op lijkt, moet nog meer getest worden), maar daar is nog een hele hoop werk te doen.

Hopelijk zetten de komende patches de volgende twee weken deze goede lijn door.
bvr1986 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:05:
ter informatie.

*O* *O* *O* *O*

Toppers zijn het!
0 Hp Bug is echt geen priorteit denk ik want het is irritant maar ook niet meer of minder.
Trade kill kan altijd omdat een kogel nu eenmaal travel time heeft.
En over dat laatste weet je wel zeker dat je raak schoot :+

Kijk ik ben ook nog niet 100% tevreden maar ik ben er nu wel voor dat ze eerst de echte problemen in de core aanpakken en het speelbaar houden en dan pas een kleine en cosmetische bugs aan gaan pakken.

Deze kerel vond zichzelf geweldig met z'n sniper kills: http://battlelog.battlefi...astic/stats/367178972/pc/
Hij heeft een KPM van 0.15 en kwam de hele ronde de base niet uit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Preau
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:46:
Deze kerel vond zichzelf geweldig met z'n sniper kills: http://battlelog.battlefi...astic/stats/367178972/pc/
Oke

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-12 14:54
Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Sommige dingen zijn goed aangepakt, maar er zijn nog de nodige bugs. Als ik van het weekend tijd heb (Tijd is zeldzaam tijdens een verbouwing) zal ik ze eens allemaal opnemen via fraps.

Ook het hele balans is weg. Heb nu een paar potjes gespeed, maar iedere keer nog steeds het meerendeel switched naar het winnende team.... Ze moeten ergens een balans in maken, in skill/kills/deads/what ever, maar dit is weer de zoveelste keer

[ Voor 35% gewijzigd door da_PSI op 30-01-2014 23:07 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

En toen?

Volgens mij heeft iemand zich weer flink lopen irriteren ingame. :+

• Fonta
Dit is niet nodig

[ Voor 92% gewijzigd door Gropah op 31-01-2014 11:38 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Haha

• yinx84
Oh wat een heerlijkheid die FOV ADS fix! Deze patch is echt genieten.

• Wim1951
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 20:18
Wel lachen, het liefste verteld men de vijand waar ze moeten gaan zitten en hoe ze moeten spelen.
Zodat ze makkelijk afgeknald kunnen worden.
Volgens mij kunnen er veel niet tegen hun verlies, altijd wat te zeuren, ligt het niet aan het spel dan ligt het aan de tegenstanders.
Hoe denken die mensen dat het gaat in een echte oorlog ?
Gaan ze dan bellen dat het niet eerlijk is dat er een sniper op of in een gebouw zit ?
En dat de sniper dan zegt : Ok ik zal het niet meer doen ha ha ha.
Zodra het spel het voor 100% goed doet, dan zie je de klagers ook niet meer spelen en reageren, waarschijnlijk is het dan weer te goed.
Men wil realisme, behalve als men zelf teveel wordt neergeschoten, dan is het ook weer niet goed.
Iedereen wil weer wat anders, ik zou zeggen leer eens te genieten in plaats van elke dag te zeuren wat er nou weer niet goed is.
De zelfbenoemde zeer goede spelers kunnen er niet tegen als ze door een beginner telkens worden afgeknald, dan klopt het spel niet of zit er iemand te cheaten.
Ik heb nergens last van, en geniet van het spel, dat moeten de klagers ook maar eens proberen te doen.
Wat doen jullie jezelf aan, dat is toch niet de bedoeling van een spel lijkt mij.
Nou sterkte dan maar, en alvast een prettig weekend. :)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:32
Haha, ik moet dit topic meer gaan volgen.
Die "ik had me verstopt bitch" doet 't m. _O-

Ragen in de chat hoort er wel een beetje bij, ook leuk om dan de reacties van anderen te zien.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

@Wim als ik als echte tankcommander in een echte oorlog uit mijn eigen tank moet stappen om de tracks er weer op te leggen, en terwijl ik dat aan het doen ben een landgenoot op z'n scooter komt aanzetten die mij een schouderklopje geeft, in mijn tank stapt en vervolgens de sloot in rijdt, heb ik volgens mij wel het recht om daar op z'n minst even over te zeuren.

De meeste mensen die hier posten genieten over het algemeen wel van de game, maar komen hier voor bijval voor, dan wel ontkrachting van, dingen die hen opvallen tijdens het spelen. Dit kunnen bugs zijn, maar ook vervelende teammates of wapens die raar reageren. Dat betekent niet dat ze (we) de sfeer in dit topic proberen te verzieken, of wat je er ook in denkt te lezen. :) Zie het meer als uitlaatklep, "Wat ik nu weer meemaakte...".

[ Voor 38% gewijzigd door CodeCaster op 31-01-2014 02:00 ]

• Tom. C
  • Laatst online: 20-12 15:16
Wim1951 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 01:26:
Volgens mij kunnen er veel niet tegen hun verlies, altijd wat te zeuren, ligt het niet aan het spel dan ligt
Niet tegen je verlies kunnen is anders een bijzonder goede eigenschap. Zorgt er soms ook voor dat je beter gaat presteren. Mijn vriendin is het overigens niet met het eerste eens. :+

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-12 13:37
Ik blijft het altijd leuk vinden om C4 op mijn motor of buggy te plakken en dan naar een tank racen....springen... en BOEM :p.

Laatst dit een paar keer achter elkaar gedaan en steeds weer een paar mooie kills gescoord. Toen begonnen ook een paar steeds te mekkeren over wat ik deed en dat het niet eerlijk was :p. Tja moeten ze maar niet steeds met z'n tweeen in een tank gaan zitten en ook nog eens steeds de zelfde route nemen :D

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
yinx84 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 00:44:
Oh wat een heerlijkheid die FOV ADS fix! Deze patch is echt genieten.
Ik merk er niks van. Wat is er veranderd? Bij mij blijft alles mini.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Wim1951 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 01:26:
Wel lachen, het liefste verteld men de vijand waar ze moeten gaan zitten en hoe ze moeten spelen.
Zodat ze makkelijk afgeknald kunnen worden.
Volgens mij kunnen er veel niet tegen hun verlies, altijd wat te zeuren, ligt het niet aan het spel dan ligt het aan de tegenstanders.
In dit geval waren we sterk aan het winnen. Maar een vijand die zich verstopt in zijn eigen base en van daar uit alleen maar sniped is gewoon te zielig voor woorden. Hij zat achter een muur en het enige wat je zag was zijn hoofd. Dan ben je het spel toch sterk aan het verpesten?
Wij konden hem niet benaderen want dan moet je door 200 meter vijandig gebied. Je kan dus enkel countersnipen vanaf het flatgebouw dat hij op de korrel heeft. En het ergste is dat hij voor zijn team niks bijdraagt. Hij heeft enkel een hoge score door de marksmanheadshot punten. Als je eenmaal weet waar hij zit negeer je het dak. Zodra zijn team die vlag in bezit had kon hij niks.
De volgende ronde was Lockers en hij was direct weg omdat hij daar niet kan basecampen.
Dat soort spelers horen niet in een spel zoals dit en zouden gebanned mogen worden wat mij betreft.
Hoe denken die mensen dat het gaat in een echte oorlog ?
Gaan ze dan bellen dat het niet eerlijk is dat er een sniper op of in een gebouw zit ?
En dat de sniper dan zegt : Ok ik zal het niet meer doen ha ha ha.
Volgens mij snap je het verschil tussen een spel en echte oorlog niet. Want met deze "logica" kan je wallhacks en aimbots ook goedpraten.
Zodra het spel het voor 100% goed doet, dan zie je de klagers ook niet meer spelen en reageren, waarschijnlijk is het dan weer te goed.
Men wil realisme, behalve als men zelf teveel wordt neergeschoten, dan is het ook weer niet goed.
Iedereen wil weer wat anders, ik zou zeggen leer eens te genieten in plaats van elke dag te zeuren wat er nou weer niet goed is.
Volgens mij vind niemand het erg dood te gaan in een eerlijk gevecht. Enkel wanneer mensen de meest laffe manieren gaan hanteren. En Battlefield stikt van de laffe wapens.
De zelfbenoemde zeer goede spelers kunnen er niet tegen als ze door een beginner telkens worden afgeknald, dan klopt het spel niet of zit er iemand te cheaten.
Ik heb nergens last van, en geniet van het spel, dat moeten de klagers ook maar eens proberen te doen.
Wat doen jullie jezelf aan, dat is toch niet de bedoeling van een spel lijkt mij.
Nou sterkte dan maar, en alvast een prettig weekend. :)
Door een beginner afgeknald worden is niks mis mee. Daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen, dan doe je zelf namelijk iets fout. Door een campende lafbek afgeschoten worden is frustrerend en voegt niks aan het spel toe.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-12 11:02
CodeCaster schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 01:49:
@Wim als ik als echte tankcommander in een echte oorlog uit mijn eigen tank moet stappen om de tracks er weer op te leggen, en terwijl ik dat aan het doen ben een landgenoot op z'n scooter komt aanzetten die mij een schouderklopje geeft, in mijn tank stapt en vervolgens de sloot in rijdt, heb ik volgens mij wel het recht om daar op z'n minst even over te zeuren.
_/-\o_ Mijn ochtend is weer goed, er zit nu alleen wel koffie aan mn scherm. Hahaha :D

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-12 11:01
Nieuwe patch bevalt goed. Moest wel even wennen maar ziet er een stuk soepeler uit. Wel 2x battlefield has stopped working gehad en ook de instap bug is irritant. Maar hopelijk fixen ze dit snel en dan ben ik hoopvol.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-12 16:59

Arfman

Drome!

Dat soort servers mijdt ik als de pest. Leuk dat je als clan een server hebt, maar verdeel dan de members over de 2 teams. Kom per ongeluk wel eens op zo'n server terecht, 7 level 100+ clanmembers bij de enemy en wij worden met 300 tickets verschil geraped. Alt-tab, volgende server, doeiiiiii! :w

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• bvr1986
Arfman schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:20:
[...]

Dat soort servers mijdt ik als de pest. Leuk dat je als clan een server hebt, maar verdeel dan de members over de 2 teams. Kom per ongeluk wel eens op zo'n server terecht, 7 level 100+ clanmembers bij de enemy en wij worden met 300 tickets verschil geraped. Alt-tab, volgende server, doeiiiiii! :w
Ik vind dit ook minder leuk, tenzij jou team toch goed georganiseerd blijkt te zijn en je dan toch wint. Dat is wel een toegevoegde bonus.

Waar ik me ook aan kan irriteren is server admins met eigen regels. Gisteren sniper only hc(moet de sniper nog levelen). Stond bovenaan met niet eens een rare score 26-14. Ineens gekickt omdat ik de regels niet zou volgen. De enige regel was, gebruik een bolt actions sniper. Wat gebruikte ik, een bolt action sniper. Toen ik terugkwam en diegene daarmee confronteerde kreeg ik een scheldcannonade, heel jammer.

• JohnnyV76
Jezelf laten gaan en iemand faggot en noob noemen valt toch niet helemaal goed te praten en dat soort spelers kicken er zelfs op als iemand zo reageert. Snap goed dat je maatjes hier het afzwakken maar t is best een beetje... onvolwassen. Beste wat je kunt doen is zo iemand of helemaal negeren of je volledige aandacht geven... er voelt niks lekkerders dan zo'n sniper (herhaaldelijk) terugpakken.

Ik heb zelf ook een schurfthekel aan snipers hoor en van mij hadden ze alle sniper rifles uit het spel mogen laten. Kunst is om dat soort gasten niet te voeren met beschuldigingen en gaan schelden maar op een sportieve manier wraak te nemen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

JohnnyV76 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:36:
Jezelf laten gaan en iemand faggot en noob noemen valt toch niet helemaal goed te praten en dat soort spelers kicken er zelfs op als iemand zo reageert. Snap goed dat je maatjes hier het afzwakken maar t is best een beetje... onvolwassen. Beste wat je kunt doen is zo iemand of helemaal negeren of je volledige aandacht geven... er voelt niks lekkerders dan zo'n sniper (herhaaldelijk) terugpakken.

Ik heb zelf ook een schurfthekel aan snipers hoor en van mij hadden ze alle sniper rifles uit het spel mogen laten. Kunst is om dat soort gasten niet te voeren met beschuldigingen en gaan schelden maar op een sportieve manier wraak te nemen.
Ach iedereen reageert wel eens onvolwassen. Ik kan er erg slecht tegen als iemand op zo'n trieste manier het spel aan het verzieken is, dan maak ik daar wel wat opmerkingen over. Een sniper kan ik mee leven, die kan je nog terug pakken. Maar een sniper die achterin zijn eigen spawn gaat staan en waar je niet bij in de buurt kan komen gaat mij echt te ver. Dan ben je gewoon een laffe hond die het voor zijn eigen team verziekt en die enkel aan zichzelf denkt.

• JohnnyV76
Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:41:
[...]

Dan ben je gewoon een laffe hond die het voor zijn eigen team verziekt en die enkel aan zichzelf denkt.
Helemaal mee eens... ik kan dat soort spelers ook niet uitstaan. Je ziet ook bijna altijd dat als het andere team een paar van dat soort mensen heeft ze altijd dik verliezen. Feit is... campers lose..... (iig in conquest). Snap het soms ook niet... zitten ze op 50m vanaf een vlag die niet van hun is op een mooi plekje te wachten tot ze af en toe iemand af kunnen schieten. Tja als ze daar hun plezier uit halen.... het is toegestaan maar als ik in zo'n team terecht kom ben ik snel weg.

• Preau
  • Niet online
Altijd leuk als mensen helemaal gefrustreerd raken omdat ze een keer gekilled worden.

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Preau schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:10:
Altijd leuk als mensen helemaal gefrustreerd raken omdat ze een keer gekilled worden.
Daar gaat het niet om Preau, er word ook uitgelegd waarom mensen zich irriteren aan bepaalde spelers.

Maar goed.
Sommige doen het erom, maar er zullen ook vast spelers zijn die geen idee hebben dat ze de game verkloten voor een ander.
Als iemand dan ook begint met 'u mad bro' staan mijn nekharen overeind.

Zit te wachten op een post dat hij verdedigd word, en er gezegd word dat hij ook het spel gekocht heeft en spelen mag zoals hij wil.

• bvr1986
S.J_84 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:14:
[...]

Daar gaat het niet om Preau, er word ook uitgelegd waarom mensen zich irriteren aan bepaalde spelers.

Maar goed.
Sommige doen het erom, maar er zullen ook vast spelers zijn die geen idee hebben dat ze de game verkloten voor een ander.
Als iemand dan ook begint met 'u mad bro' staan mijn nekharen overeind.

Zit te wachten op een post dat hij verdedigd word, en er gezegd word dat hij ook het spel gekocht heeft en spelen mag zoals hij wil.
Hij heeft het spel ook gekocht en mag dan spelen zoals hij wil. :+

*O* *O* *O* *O*
Pagina: 1 ... 104 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.