Wel lachen, het liefste verteld men de vijand waar ze moeten gaan zitten en hoe ze moeten spelen.
Zodat ze makkelijk afgeknald kunnen worden.
Volgens mij kunnen er veel niet tegen hun verlies, altijd wat te zeuren, ligt het niet aan het spel dan ligt het aan de tegenstanders.
Hoe denken die mensen dat het gaat in een echte oorlog ?
Gaan ze dan bellen dat het niet eerlijk is dat er een sniper op of in een gebouw zit ?
En dat de sniper dan zegt : Ok ik zal het niet meer doen ha ha ha.
Zodra het spel het voor 100% goed doet, dan zie je de klagers ook niet meer spelen en reageren, waarschijnlijk is het dan weer te goed.
Men wil realisme, behalve als men zelf teveel wordt neergeschoten, dan is het ook weer niet goed.
Iedereen wil weer wat anders, ik zou zeggen leer eens te genieten in plaats van elke dag te zeuren wat er nou weer niet goed is.
De zelfbenoemde zeer goede spelers kunnen er niet tegen als ze door een beginner telkens worden afgeknald, dan klopt het spel niet of zit er iemand te cheaten.
Ik heb nergens last van, en geniet van het spel, dat moeten de klagers ook maar eens proberen te doen.
Wat doen jullie jezelf aan, dat is toch niet de bedoeling van een spel lijkt mij.
Nou sterkte dan maar, en alvast een prettig weekend.