Waarom stats in BF4 achterlijk zijn
Dus ik ga weer lekker verder rushen, Flags cappen met mijn noob style SKS DMR en mijn super-trage .44 Magnum die kapot generfed is in BF4, gewoon omdat het leuk is om super-pro-stats ACE 23 spammers alsnog neer te knallen met wapens waarvan ze het bestaan niet eens kennen
Dus nie mokke, nie zeiken over hitreg, niet cool doen met je nep stats, gewoon lekker knalle!
- Omdat XP Boosts je score-per-minute beïnvloeden...
- Omdat 'random' XP Boosts in battlepacks zitten. De ene krijgt betere boosts dan de ander??
- Omdat Premium users sowieso betere score-per-minute hebben omdat ze 'exclusieve Double XP boosts' krijgen.
- Omdat premium users hun stats kunnen resetten? Nep K/D, nep KPM, nep SPM, etc. Alles is nep.
- Omdat campen betere K/D geeft dan daadwerkelijk iets betekenen voor je team (Flags veroveren, MCOMS armen)
- Omdat mietjes elke game het winning team joinen.
- Omdat mietjes de game snel verlaten wanneer ze NIET het winning team kunnen joinen.
- Omdat RUSH 64p in veel gevallen een granade spam festijn is
- Omdat RUSH 64p in veel gevallen een SNIPER CAMP festijn is
- Omdat locker 64p in ALLE OPZICHTEN een belachelijk spam festijn is. 463x ammo droppen en 938 granaten gooien in 20 minuten kan elke chimpansee met een IQ van 50 leren.Waarschijnlijk kan mijn hond het nog als ik genoeg koekjes heb.
Dus ik ga weer lekker verder rushen, Flags cappen met mijn noob style SKS DMR en mijn super-trage .44 Magnum die kapot generfed is in BF4, gewoon omdat het leuk is om super-pro-stats ACE 23 spammers alsnog neer te knallen met wapens waarvan ze het bestaan niet eens kennen
Dus nie mokke, nie zeiken over hitreg, niet cool doen met je nep stats, gewoon lekker knalle!
[ Voor 3% gewijzigd door Wereldreiziger op 29-01-2014 16:12 ]
Volg mij op: https://wereldreizigers.nl