Volg mij op: https://wereldreizigers.nl
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hmm als ik t via battlelog probeer zegt ie dat ik de game moet installeren of updaten.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:17:
Voor tablets etc, moet je de app downloaden, voor laptop etc kan je gewoon via battlelog dat doen. je kan ook battlescreen op aparte pc openen als je geen dubbel scherm hebt
Geloof dat ie eerst nog origin wilde hebben dus die heb ik ook nog op de laptop geinstalleerd.
App wilde niet installeren maar toen ik 3 pagina's kinderspelletjes zag wist ik wel hoe dat kwam
Nog maar wat pielen dus... als ik maar zeker weet dat je niet in t spel ingelogd hoeft te zijn om commander te spelen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Zeker een goeie start aan de balance. En, zo te zien en onder voorbehoud dat w ehet in-game nog moeten zien enzo, het lijkt of ze, geheel tegen de normale gang van zaken in, niet alles wat ietsje OP was direct naar totale nutteloosheid generfd hebben. Dat zal straks wel een verkeerde inschatting blijken, DICE kennende, maar voorzichtig ben ik hoopvol.Tsurany schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:25:
Gedeeltelijke changelog:
[...]
Klinkt goed. Attack heli wordt iets sterker, AA wordt iets zwakker, scount heli's hebben minder sterke 25mm kanonnen, MBT LAW wordt iets zwakker, SLAMS iets zwakker en nog wat dingetjes. Voornamelijk de no-aim wapens zijn afgezwakt en vereisen meer skill.
Nou nog een avond niet hoeven werken, en er kan gegamed worden...
En als ze het kapot generfd hebben is het alsnog geen ramp. Het zijn wapens/items die eigenlijk te sterk zijn waarvoor toch genoeg alternatieven zijn waardoor zelfs een complete verwijdering uit de game te prefereren zal zijn boven de huidige situatie.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:39:
[...]
Zeker een goeie start aan de balance. En, zo te zien en onder voorbehoud dat w ehet in-game nog moeten zien enzo, het lijkt of ze, geheel tegen de normale gang van zaken in, niet alles wat ietsje OP was direct naar totale nutteloosheid generfd hebben. Dat zal straks wel een verkeerde inschatting blijken, DICE kennende, maar voorzichtig ben ik hoopvol.
Nou nog een avond niet hoeven werken, en er kan gegamed worden...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Als ze het kapotnerfen is dat wel een ramp, want dan zit her er in maar heeft geen nut. Dat is echt zonde van je tijd. Liever zo dat alles een functie heeft waar je wat mee kunt, zodat het zinnig is om je loadout goed te kiezen voor een speelstijl en een beetje variatie aanbrengt.Tsurany schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:45:
[...]
En als ze het kapot generfd hebben is het alsnog geen ramp. Het zijn wapens/items die eigenlijk te sterk zijn waarvoor toch genoeg alternatieven zijn waardoor zelfs een complete verwijdering uit de game te prefereren zal zijn boven de huidige situatie.
Anders vallen we weer in de BF3-val van één class, één wapen, één speelstijl. Dat werd ik en werden met mij vele anderen best snel best zat.
Granaten reloaden 100%. Als je tussen meerdere ammo boxes staat merk je het pas, duurt wel een eeuwigheid.Pykow schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:01:
[...]
ik weet dat de ammobox meer geeft dan alleen prim en sec. maar granaten zouden niet gereload worden, want je moest hier zelfs perse naar een Commander resuply drop. Dit heb ik in meerdere filmpjes van LvLCap,Matimio en RivalXFactor langs horen komen paar maanden terug.
Verder let ik er niet zo veel op, want ik gebruik de granaten zelden of ik heb weer een kit opgepakt waar granaten inzitten.
om de 7 kills moet je wel een wapen oppakken, want er is bijna nooit een ammo crate te vinden.
Enige waar ik het niet helemaal mee eens ben is de afstand van de slams, van 6m naar 2 m. Dat is wel erg groot verschil en nu moet je er dus praktisch overheen rijden net als met m15 mijnen, wat ze dus effectief gezien vrijwel gelijk maakt maar minder sterk. Is 3m, maar ik zou 4 meter een betere tweak vinden maar goed. even afwachten hoe het gaat in het spel, het is wel stuk fijner als je laag met je chopper vliegt maar 6m boven de grond opeens geslammed wordtVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:51:
[...]
Als ze het kapotnerfen is dat wel een ramp, want dan zit her er in maar heeft geen nut. Dat is echt zonde van je tijd. Liever zo dat alles een functie heeft waar je wat mee kunt, zodat het zinnig is om je loadout goed te kiezen voor een speelstijl en een beetje variatie aanbrengt.
Anders vallen we weer in de BF3-val van één class, één wapen, één speelstijl. Dat werd ik en werden met mij vele anderen best snel best zat.
Tweede ding wat ik nogal overdreven vind is de attackboat vs air. De miniguns zijn afdoende sterk om evt air targets af te weren en helemaal als je er nog een burstcannon bij hebt die nu nog beter word vs air. Daar hoeft zeker geen aa gun bij, alsof er nog niet genoeg van die pauperdingen zijn naast alle raketten die je naar je toe geslingerd krijgt.
Zolang dat niet gebeurd is deze balance patch het eerste goede wat ze sinds release hebben gedaan. (Dat zit er nog niet in bij deze patch maar zit wel bij de polls die je kan invullen via battelog)
[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-01-2014 13:46 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Het is vervelend maar het is geen ramp. Er zijn genoeg launchers, genoeg andere raketten voor de AA en genoeg andere gun types. Het zou de gameplay niet merkbaar slechter maken.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:51:
[...]
Als ze het kapotnerfen is dat wel een ramp, want dan zit her er in maar heeft geen nut. Dat is echt zonde van je tijd. Liever zo dat alles een functie heeft waar je wat mee kunt, zodat het zinnig is om je loadout goed te kiezen voor een speelstijl en een beetje variatie aanbrengt.
Mijn inziens zou de slam meer range moeten hebben direct naar voren/boven toe en minder naar de omgeving. Hierdoor blijft het nuttig ze tegen muren te plakken maar hebben ze liggend op de grond minder nut.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:34:
Enige waar ik het niet helemaal mee eens ben is de afstand van de slams, van 6m naar 2 m. Dat is wel erg groot verschil en nu moet je er dus praktisch overheen rijden net als met m15 mijnen, wat ze dus effectief gezien vrijwel gelijk maakt maar minder sterk. Is 3m, maar ik zou 4 meter een betere tweak vinden maar goed. even afwachten hoe het gaat in het spel, het is wel stuk fijner als je laag met je chopper vliegt maar 6m boven de grond opeens geslammed wordt
Enig lastige is dat die miniguns niet sterk genoeg zijn tegenover een heli met repairs. Maar de gun van de attack boat doet afdoende damage tegen heli's. Dus de burst variant icm fatsoenlijk voorspellen van flight path werkt prima. Boot moet zeker niet sterker worden tegen air, dat is nu zijn grootste zwakte en mag wel zo blijven.Tweede ding wat ik nogal overdreven vind is de attackboat vs air. De miniguns zijn afdoende sterk om evt air targets af te weren en helemaal als je er nog een burstcannon bij hebt die nu nog beter word vs air. Daar hoeft zeker geen aa gun bij, alsof er nog niet genoeg van die pauperdingen zijn naast alle raketten die je naar je toe geslingerd krijgt.![]()
Zolang dat niet gebeurd is deze balance patch het eerste goede wat ze sinds release hebben gedaan. (Dat zit er nog niet in bij deze patch maar zit wel bij de polls die je kan invullen via battelog)
ja idd dat bedoel ik, burst word iets beter vs air, iets slechter qua splash vs infi en vehicles. daarbij is een attack boat al zo sterk als je een beetje weet hoe ermee om te gaan, dat ik een zwakte vs air niet zo'n probleem vind. Dat je een scout met reppers niet neer haalt maakt niet uit, op gegeven moment raak je toch de pilot wel een paar keer of schiet je een repper eruit en moet die wel afdruipen.Tsurany schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:58:
[...]
Enig lastige is dat die miniguns niet sterk genoeg zijn tegenover een heli met repairs. Maar de gun van de attack boat doet afdoende damage tegen heli's. Dus de burst variant icm fatsoenlijk voorspellen van flight path werkt prima. Boot moet zeker niet sterker worden tegen air, dat is nu zijn grootste zwakte en mag wel zo blijven.
(behalve als ik vlieg
En als je zo goed vliegt dan verdien je die kill ook welSouLLeSSportal schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:06:
[...]
ja idd dat bedoel ik, burst word iets beter vs air, iets slechter qua splash vs infi en vehicles. daarbij is een attack boat al zo sterk als je een beetje weet hoe ermee om te gaan, dat ik een zwakte vs air niet zo'n probleem vind. Dat je een scout met reppers niet neer haalt maakt niet uit, op gegeven moment raak je toch de pilot wel een paar keer of schiet je een repper eruit en moet die wel afdruipen.
(behalve als ik vlieg![]()
![]()
wat ook vaak het geval isTsurany schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:26:
[...]
En als je zo goed vliegt dan verdien je die kill ook wel
Maar ik vind deze van noob nerf naar skill buff qua balance erg goed, niks is hiermee overpowered, ik wil nog wel weten hoe ze de dmr's nu hebben aangepakt, is dat al ergens bekend? (kan niet op battlelog op werk)
6) Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types.
Dit is wel leuk maar de damage was niet zozeer het probleem met de attackchopper. Het is imo de wendbaarheid, armor en vooral de te lange timer op de countermeasures die het vliegen in de attackchopper bijna useless maakt. Dit gaat weinig zin hebben als je nog steeds binnen 30 sec neergehaald wordt.
Jep, dit gaat alsnog niks opschieten. Ik heb nu al 1.5 maand niet meer BF4 gespeeld, ik wacht nog wel even net zo lang, misschien dat het dan bruikbaar isStoneyfrog schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:41:
5) Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change.
6) Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types.
Dit is wel leuk maar de damage was niet zozeer het probleem met de attackchopper. Het is imo de wendbaarheid, armor en vooral de te lange timer op de countermeasures die het vliegen in de attackchopper bijna useless maakt. Dit gaat weinig zin hebben als je nog steeds binnen 30 sec neergehaald wordt.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
De AA is nu ook generfd, dat scheelt ook weer wat. En een sterkere gunner helpt met vijanden neerhalen. Ik denk dat ze eerst dit willen testen om te kijken of de attack heli nu sterk genoeg is.Stoneyfrog schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:41:
5) Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change.
Wenbaarheid is bijna hetzelfde als in BF3. Alleen wanneer je hoverd of stil hangt is de vertraging van opstart wat langzaam maar ja dat is de fout van de pilot die stil hangt wat niet zo slim idee is met een chopper.Stoneyfrog schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:41:
Misschien dat de rocket impact wat uithaalt en heb je gyro niet nodig . ...
Daarnaast ben ik het met je eens al die wapens waren al goed. De zuni rockets waren tegen chopper 3 of 4 hits en dood
[ Voor 3% gewijzigd door NLKornolio op 28-01-2014 14:54 ]
Dan heb je echt niet veel bf3 gespeeld, iets met wereld en verschil.caanova1984 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:53:
[...]
Wenbaarheid is bijna hetzelfde als in BF3. Alleen wanneer je hoverd of stil hangt is de vertraging van opstart wat langzaam maar ja dat is de fout van de pilot die stil hangt wat niet zo slim idee is met een chopper.
Daarnaast ben ik het met je eens al die wapens waren al goed. De zuni rockets waren tegen chopper 3 of 4 hits en dood
Ik weet nog wel de havoc in bf3 in het begin, iedereen vond hem vreselijk. Ik vond hem heerlijk (nouja, meer uitdagend) maar dat ding vloog volgens mij een stuk beter dan de bf4 choppers nu doen.
[ Voor 14% gewijzigd door evilpin0 op 28-01-2014 15:12 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
meer damage is minder schoten per kill dus heb je per saldo meer ammo voor meer kills. zou ook liever meer ammo dus 2 extra clips dan 1 zoals nu, maar dat je nu ook snel veel damage kan doen is op zich ook waar een attack chopper voor is gemaakt. Dat in combi met minder sterke aa en geen front flip 180 bogey langs de flatgebouwen makende rakethits, helpt dat wel hem wat beter te maken. Ik zou liever zien dat andere zaken aangepakt werden, dat zeker, maar het gaat zeker wel wat verbetering brengen.Stoneyfrog schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:41:
Als je nu een goede run maakt heb je niet 2x 30 rounds + volle lading rockets nodig om een tank af te schieten maar kun je in een run met de zuni + 1x cannon een tank afschieten als je goed raakt.
De havoc in bf3 was tov de viper minder wendbaar, dus vrijwel altijd in het nadeel 1 op 1, dat werd later rechtgetrokken zoals elke imbalance tussen dezelfde voertuigen of vliegtuigen tot nu toe is gedaan, maar de wendbaarheid van de attack choppers in bf3 en bf4 scheelt niet veel, alleen de zwaartekracht heeft meer invloed op hoe de chopper reageert, dus ga je naar beneden dan kost het meer kracht en tijd om te stoppen en omhoog te gaan.evilpin0 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:10:
[...]
Dan heb je echt niet veel bf3 gespeeld, iets met wereld en verschil.
Ik weet nog wel de havoc in bf3 in het begin, iedereen vond hem vreselijk. Ik vond hem heerlijk (nouja, meer uitdagend) maar dat ding vloog volgens mij een stuk beter dan de bf4 choppers nu doen.
[ Voor 28% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-01-2014 15:25 ]
Ik denk niet dat je de beste BF3 attack helikopterpiloot van Nederland en één van de betere uit Europa dat hoeft uit te leggen.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:12:
De havoc in bf3 was tov de viper minder wendbaar, dus vrijwel altijd in het nadeel 1 op 1, dat werd later rechtgetrokken zoals elke imbalance tussen dezelfde voertuigen of vliegtuigen tot nu toe is gedaan, maar de wendbaarheid van de attack choppers in bf3 en bf4 scheelt niet veel, alleen de zwaartekracht heeft meer invloed op hoe de chopper reageert, dus ga je naar beneden dan kost het meer kracht en tijd om te stoppen en omhoog te gaan.
geen access tot statssites hier op werkA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:44:
Overall, hele goede balance tweaks al met al die tot nu toe zijn aangekondigd. Lijken allemaal wel skill meer te belonen, daar ben ik altijd voor. Vooral die noobkrukken zoals de MBT Law en staff!
[...]
Ik denk niet dat je de beste BF3 attack helikopterpiloot van Nederland en één van de betere uit Europa dat hoeft uit te leggen.
[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-01-2014 16:01 ]
Verwijderd
De scout was in BF3 ook wendbaarder dan de attack heli, maar wel flink langzamer.wesleytjuh schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:11:
Precies in BF3 was de attack chopper juist vrij wendbaar, de scout voelde een stuk trager aan imo. Dat is nu precies andersom.
evilpin0 heeft onder andere vrijwel vanaf de launch van BF3 al voor Team Nederland gespeeld voor internationale matches. Die kan wel aardig vliegen hoor.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:46:
[...]
geen access tot statssites hier op werkkan dat niet nakijken.
Nou dat is bij deze geregeld: Mijn hond heet ook Pino!!!!!Tsurany schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:55:
Waarom moeten zij jouw uitnodigen? Jij moet hun juist een reden geven om jou als gunner te willen
zeg toch ook niet dat ik het niet geloofA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:00:
[...]
evilpin0 heeft onder andere vrijwel vanaf de launch van BF3 al voor Team Nederland gespeeld voor internationale matches. Die kan wel aardig vliegen hoor.
Ja dat is opzich ok maar toch is het duidelijk dat ze het niet echt begrijpen door wat ze nu buffen ipv wat er echt mis is.Tsurany schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:46:
[...]
De AA is nu ook generfd, dat scheelt ook weer wat. En een sterkere gunner helpt met vijanden neerhalen. Ik denk dat ze eerst dit willen testen om te kijken of de attack heli nu sterk genoeg is.
Wendbaarheid is zeker niet hetzelfde. En idd de damage was gewoon prima. Zul je zien dat ze dan toch countermeasures gaan buffen en dan is de attackheli weer OP en kan het hele circus weer opnieuw beginnencaanova1984 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:53:
[...]
Wenbaarheid is bijna hetzelfde als in BF3. Alleen wanneer je hoverd of stil hangt is de vertraging van opstart wat langzaam maar ja dat is de fout van de pilot die stil hangt wat niet zo slim idee is met een chopper.
To thank you for your dedication and support, I’d like to announce the Battlefield 4 Player Appreciation Month. Starting on Saturday, February 1, DICE is saying THANK YOU to all players by hosting a month filled with fun community missions and daily giveaways that you get just for jumping into a match.
We appreciate all of the great feedback you continue to provide about all aspects of Battlefield 4. We take this very seriously, and hearing directly from you has helped to make the experience better. The latest information on our game updates can always be found in the BF4 Control Room, including a few new additions that I’m pleased to say are coming soon. First, we are further improving a number of items commonly referred to as “netcode”. This will tighten the overall multiplayer experience, and we will be able to share these items with you in detail soon. In February, we’re also re-introducing the fan favorite feature Platoons in its first iteration. In this added social layer, you can team up with your friends to create your own social space and accumulate stats together. We’re also working on other feature additions that you’ve been asking for – stay tuned for more.
Now, let me walk you through some of the initiatives that we will be launching during Player Appreciation Month. We will have more announcements to make in the upcoming weeks, but below are some of the highlights.
A Battlepack a Day
Every day that you log into the game in February, you’ll receive a Bronze or Silver Battlepack. For those of you who haven’t started opening your earned packs yet, these Battlepacks contain bonuses like XP Boosts and soldier camos. Normally, it would take approximately 30 hours gameplay to earn that many packs. Every day that you log a multiplayer game during the month of February, you will receive a new Battlepack. During weekdays, these will be Bronze, and during Saturdays and Sundays we will give away Silver Battlepacks. Remember to activate your earned XP boosts in the in-game menu to accelerate your progress.
Shortcut Bundles
We are preparing two shortcut bundles for Battlefield 4 that we will make available for download at no cost during the Player Appreciation Month. These voluntary shortcut bundles will unlock all grenades and handguns for Battlefield 4 (the base game) so you can make up for lost time. Or if you’re new to the game, they will help you catch up with players who have been on the Battlefield since launch. We will get back to you with more details once we have set release dates for these items.
For all of our Battlefield 4 Premium users, we’re adding two additional weapon shortcuts, unlocking DMR’s and shotguns. That way, if you like, you can quickly get your hands on a large portion of the weapons available in Battlefield 4.
Double XP Weekend
During the Player Appreciation Month, we’ll be running a double XP weekend for all players. If you’re one of our many Battlefield 4 Premium members, you’ll also get an additional double XP weekend during the Player Appreciation Month as an added bonus.
Community Missions
You will be able to participate in global DICE Community Missions where you will work together to unlock Gold Battlepacks. During the first of these Community-wide challenges, we will ask you to grab a set number of dog tags during a specified time. More details on this first Community Mission in Battlefield 4 to follow.
DICE Developer Talks
Increased developer interaction and transparency on how we work is frequently requested from our fans. During Player Appreciation Month, we will host a number of interviews with some of the core developers of Battlefield 4. In these interviews, you can ask them about their line of work, the effort they’ve put into Battlefield 4, or in the case of our core gameplay designer, what the balancing process of Battlefield 4 looks like. We will announce the dates and channels for these developer interviews as the Player Appreciation Month kicks off.
We’re going to have more information available on each of the Battlefield 4 Player Appreciation Month activities throughout February. Check back here for those details.
If you are currently playing Battlefield 4, we hope you enjoy this month-long community appreciation. If you haven’t played in a little while, it’s a great time to get back in the game. Whoever you are, we appreciate the time you spend with Battlefield 4, we thank you for your support and we hope to keep hearing from you on the Battlefield 4 forums on Battlelog. Here’s to a great 2014!
Karl Magnus Troedsson, DICE VP & GM
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
haha dat is wel lekker easyTsurany schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:06:
Omdat die DMR's crap zijn krijg je ze nu gratis, nice
Ok op de assignments wapens na dan.
Angelo NL / Global Cargo VTC
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Perfect.
En ik denk serieus dat ik de komende dagen weer ga spelen. Damn you brein.
Oh en ik heb nu een gold pack en nog 3x premium packs die ik nog moet openen. Het is weer even geleden.
Oh en super nice. Ik had de DRM's en shotguns nauwelijks aangeraakt.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-01-2014 19:26 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Pauper streek van ze, lekker makkelijk om zo de boel lijmen.
Maar ook al smeer je suiker op stront, het blijft stront, maak van de stront dan chocola....
Vandread schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:41:
F**k EA & f**k DICE om iets weg te geven waar ik voor heb zitten grinden, lekker makkelijk om weg te geven.
Maar ook al smeer je suiker op stront, het blijft stront, maak van de stront dan chocola....
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Lijkt me meer iets vanuit DICEDanielWW2 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:25:
Volgens mij is EA zich zorgen aan het maken om hun flagship franchise.
Perfect.
Net een partij lopen grinden op pistol only servers (mede omdat die als enige een beetje goed speelbaar waren) voor de compact .45 krijg je die nu unlocked
Het idee is leuk maar de uitwerking is qua balans weer finaal falend. Elke dag een battlepack en 2 (4 bij premium) shortcut packs...Really DICE? Gooi er dan gewoon een nieuwe map tegenaan voor alle spelers, in ieder geval iets leuks, dit is gewoon ruk.
if (!coffee) {
Work = false; }
Maar dit is geen waardering voor bestaande players maar meer voor nieuwe.
Leuker was geweest als de 110 level cap om hoog was gegooid.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ben eigenlijk niet zo cynisch over EA. Ik denk dat ze hier wel degelijk achter zitten om nog te redden wat er te redden valt. Dat is eigenlijk wel erg cynisch gedacht.naaitsab schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:25:
[...]
Lijkt me meer iets vanuit DICEDe arrogantie/$$-mentaliteit van EA krijg je helaas niet zo makkelijk op de knieën.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als je alleen nog voor ranks speelt dan zou ik gewoon stoppen. Het heeft geen zin.RoyK schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:41:
Als ik level 110 haal leg ik de game opzij!
Nog steeds geen woord over Second AssaultRivanov schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:03:
Announcing the Battlefield 4 Player Appreciation Month
[...]
Wat interesseert mij die battlepacks of DMRs nou ik wil nieuwe maps.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Yes, dat moet! Voor mn ziel. Afstrepen en wegleggen. Doel: level 110DanielWW2 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:44:
[...]
Als je alleen nog voor ranks speelt dan zou ik gewoon stoppen. Het heeft geen zin.
Verwijderd
weekje rammen met bonus xp aan en je ben hetRoyK schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:01:
[...]
Yes, dat moet! Voor mn ziel. Afstrepen en wegleggen. Doel: level 110
Verwijderd
Want?RoyK schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:41:
Als ik level 110 haal leg ik de game opzij!
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ben nog steeds colonel 91 in BF3. Het kon mij echt niks meer schelen.RoyK schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:01:
[...]
Yes, dat moet! Voor mn ziel. Afstrepen en wegleggen. Doel: level 110
En dat ze grenades en pistols unlockbaar maken voor iedereen vind ik prima. Zijn relatief weinig duels die worden gewonnen op basis van pistols of grenades (als ze al niet alles hadden unlocked). Ik had ze iig al, en had ze anders ook niet laten unlocken.
Alleen is er niks nieuws qua maps in Second Assaultbeuker19 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:57:
[...]
Nog steeds geen woord over Second Assault![]()
Wat interesseert mij die battlepacks of DMRs nou ik wil nieuwe maps.
We are preparing two shortcut bundles for Battlefield 4 that we will make available for download at no cost during the Player Appreciation Month.6pack15 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:59:
Voor die DMR en Shotgun unlocks zal ongetwijfeld een vergoeding gevraagd worden.
Indien premium anders kan je ze kopen. Zoals bij BF3.
Nades en pistols zijn ook niet echt een 'probleem' maar die shotguns en DMR zijn een beetje onzinnig.En dat ze grenades en pistols unlockbaar maken voor iedereen vind ik prima. Zijn relatief weinig duels die worden gewonnen op basis van pistols of grenades (als ze al niet alles hadden unlocked). Ik had ze iig al, en had ze anders ook niet laten unlocken.
if (!coffee) {
Work = false; }
Yeah right. Ik herinner me nog aardig wat posts waar jij het had over level 100 worden voor BF4 uit kwamDanielWW2 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:44:
[...]
Ik ben nog steeds colonel 91 in BF3. Het kon mij echt niks meer schelen.
noem het een psychologisch principe kwestie. Het moet gewoon!
Nah, ik ben niet zo uber goed. Maar, met de 200% booster aan en de double XP gaat het wel lekker snel!Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:14:
[...]
weekje rammen met bonus xp aan en je ben het
Als ik het zo lees, dan is de hele player appreciation month dan ook niet voor spelers zoals jij die het spel nog steeds spelen maar een poging om de honderdduizenden die het niet of nauwelijks meer spelen, er weer bij te betrekken. Het is jammer dat ze er niet zo open over zijn maar als je kijkt hoe weinig spelers er online zijn (Volgens mij lag de piek afgelopen weekend onder de 400.000 spelers op alle 5 platformen samen, terwijl er toch een X aantal miljoenen verkocht zijn. Dat is voor een BF serie gewoon heel erg weinig zo kort na de launch) en hoe kort we spelen per sessie vergeleken met BF3, dan lijkt het me heel logisch dat ze proberen om iedereen weer in het spel te trekken.Vandread schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:41:
F**k EA & f**k DICE om iets weg te geven waar ik voor heb zitten grinden, lekker makkelijk om weg te geven.
Al met al is er maar 1 ding echt interessant in het hele lijstje en dat zijn de 'netcode' verbetringen, dat gaat dit spel nu maken of breken voordat Titanfall uit komt. Al het andere zijn directe of verkapte XP boosts want ja, iedereen moet het gevoel krijgen dat ze echt echt echt heel goed zijn in BF4 doordat ze alles unlocken, want dat is DE beste indicatie voor skill.
Verwijderd
Dit is geen player appreciation, dit is "people who ran away screaming appreciation". Overigens zolang ze niet fixen dat je een kwartier disconnects moet verwerken voor je kunt joinen heeft al het andere geen zin.
ik zal er geen minuut meer door spelen, ik kom om in die bullshit boosters. Die extra camo's kom je toch vanzelf wel tegen, alhoewel het wel leuk is dat wat sneller te krijgen maar ik heb toch alles op een camo gezet. Vind het afgezien van de tweaks wel weer cheap, je krijgt niets wat je niet anders kan krijgen, geen extra's maar gewoon wat meer meuk wat je anders ook wel krijgt. Ik zou gewoon second assault gratis maken voor alle spelers. bam klaar. Dat is een statement en speler appreciation.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:33:
Tja. Dat battlepack a day zie ik nog wel zitten (dat schiet tenminste op met die camo's en pruttachments voor wapens die je nooit gebruikt) maar de rest? Dubbel ikspee wat moet je d'r mee, wapens heb ik allang allemaal en community missions? Seriously?
Dit is geen player appreciation, dit is "people who ran away screaming appreciation". Overigens zolang ze niet fixen dat je een kwartier disconnects moet verwerken voor je kunt joinen heeft al het andere geen zin.
Verwijderd
Nee, dat is helemaal hufterig. Eerst laat je je premium spelers betalen voor alle DLCs, vervolgens geef je er één gratis weg. Daarmee maak je dan het prijsvoordeel van Premium in één klap ongedaan.SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:56:
[...]
Ik zou gewoon second assault gratis maken voor alle spelers. bam klaar. Dat is een statement en speler appreciation.
Dán heb je pas écht een rel met je fanbase.
Extra maps. Ja. Extra wapens. Ook prima. Extra perks, voertuigen, camo's, messen, weet de koekoek wat, allemaal prima. Maar dingen waar je klanten al voor betaald hebben gratis weg gaan geven aan iedereen is dé manier om je betalende klanten weg te jagen ten gunste van mensen, die toch al niet meer je klant wilden zijn.
Valparaiso, met alle noob wapens uitgeschakeld met uitzondering van de m320, destruction a la BC2 en max 1 granaat per speler. Doe het Dice. Maar pas na de netcode.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:01:
[...]
Nee, dat is helemaal hufterig. Eerst laat je je premium spelers betalen voor alle DLCs, vervolgens geef je er één gratis weg. Daarmee maak je dan het prijsvoordeel van Premium in één klap ongedaan.
Extra maps. Ja. Extra wapens. Ook prima. Extra perks, voertuigen, camo's, messen, weet de koekoek wat, allemaal prima. Maar dingen waar je klanten al voor betaald hebben gratis weg gaan geven aan iedereen is dé manier om je betalende klanten weg te jagen ten gunste van mensen, die toch al niet meer je klant wilden zijn.
not gonna happen, 1 omdat bad company andere game serie is, 2 omdat bc 2 destructability in de huidige engine veel te zwaar zou worden, afgezien van de netcode zit je dan aan een fps van crysis op een 486.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:06:
[...]
Valparaiso, met alle noob wapens uitgeschakeld met uitzondering van de m320, destruction a la BC2 en max 1 granaat per speler. Doe het Dice. Maar pas na de netcode.
Misschien realiseren de Premium-mensen dan dat ze betalen voor gebakken lucht?Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:01:
[...]
Nee, dat is helemaal hufterig. Eerst laat je je premium spelers betalen voor alle DLCs, vervolgens geef je er één gratis weg. Daarmee maak je dan het prijsvoordeel van Premium in één klap ongedaan.
Double XP boeit niet, early access boeit niet want dan ben je enkel alpha-tester, wat extra plaatjes om op je emblem te plakken zijn oninteressant, de eventuele extra ingame-items die je eventueel krijgt zijn puur visueel vermaak omdat ze net zo kapotgebalanced worden als de rest; de enige reden om Premium te nemen is dat je alle DLC's wat goedkoper krijgt, maar zelft het nut dáárvan is discutabel, aangezien niet iedereen alle DLC's los zou kopen.
Sterker nog, door de kat even uit de boom te kijken en te besluiten die ene crappy DLC niet te kopen, ben je goedkoper uit dan met Premium, en heb je niet de frustratie van de early access-issues die je daar gratis bij krijgt.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
uhm cashback? niet zo heel moeilijk. ik zeg toch ook gratis voor ALLE spelers, niet dat alleen degene die het nog niet zou krijgen, het alleen gratis zou krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:01:
[...]
Dit inderdaad. Ik vond uiteindelijk de DLC van BF3 op één pack na niet interessant. Het is dat ik de Special Edition goedkoop op de kop heb getikt, dus China Rising heb ik al te pakken... daarna is Second Assault waarschijnlijk de enige pack waar ik nog centjes voor neer leg... de rest lijkt me wat te gimmicky.CodeCaster schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:16:
[...]
Sterker nog, door de kat even uit de boom te kijken en te besluiten die ene crappy DLC niet te kopen, ben je goedkoper uit dan met Premium, en heb je niet de frustratie van de early access-issues die je daar gratis bij krijgt.
ah insider information, wil je ons dan inlichten wat er exact in de komende dlc na second assault komt?yinx84 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:23:
[...]
Dit inderdaad. Ik vond uiteindelijk de DLC van BF3 op één pack na niet interessant. Het is dat ik de Special Edition goedkoop op de kop heb getikt, dus China Rising heb ik al te pakken... daarna is Second Assault waarschijnlijk de enige pack waar ik nog centjes voor neer leg... de rest lijkt me wat te gimmicky.
Nahja good pointSouLLeSSportal schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:26:
[...]
ah insider information, wil je ons dan inlichten wat er exact in de komende dlc na second assault komt?
De BF3 packs hebben me niet echt weg geblazen in ieder geval.
Want ?yinx84 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:23:
[...]
Dit inderdaad. Ik vond uiteindelijk de DLC van BF3 op één pack na niet interessant. Het is dat ik de Special Edition goedkoop op de kop heb getikt, dus China Rising heb ik al te pakken... daarna is Second Assault waarschijnlijk de enige pack waar ik nog centjes voor neer leg... de rest lijkt me wat te gimmicky.
We weten nog 0,0% over de DLCs na SA dus vind ik het knap dat jij ze al gimmicky vind lijken.
BF3 DLC was eigenlijk best goed op Armored kill na en Aftermath stak er boven uit maar al met al was premium voor BF3 een goede deal.
Ik heb ook premium voor BF4 en heb daar echt geen spijt van en al helemaal niet als de kwaliteit ook maar een beetje in de buurt komt van de BF3 map packs.
Dragon Teeth
Battlefield 4 Dragon’s Teeth is a multiplayer expansion pack that focuses on urban combat. The Dragon’s Teeth DLC is similar to previous ones in the series, such as Close Quarters and Aftermath, in that it focuses on tight, urban combat in war torn cities. Battlefield 4 Dragon’s Teeth main focus is urban combat, with heavy vehicles, infantry warfare, and more. The DLC will be available for $15, or for free to anyone who owns Premium. Additionally, those with Premium get a two-week head start on the new content.
Final Stand
Battlefield 4 Final Stand is the final expansion pack for Battlefield 4 multiplayer. Final Stand is the “epic conclusion” to the game, and will be released as the very last DLC (and the 5th in the series). LIke all other DLC, Battlefield 4 Final Stand will retail for $15 as a download-only, however, Premium owners will be able to get it for free.
Dus wel thema's waar mee ze alle kanten op kunnen.
En wat ik zei Aftermath en Strike At Karkand zijn echt zeer hoogwaardige DLC waar ik zo weer 30€ voor zal betalen.
[ Voor 39% gewijzigd door beuker19 op 29-01-2014 09:44 ]
Hoe kun je dat nu al zeggen? Het enige wat je hebt gekregen is early access tot China Rising en wat Double XP-events. Dat lijkt me geen vijftig euro waard.beuker19 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:40:
Ik heb ook premium voor BF4 en heb daar echt geen spijt van
40€CodeCaster schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:43:
[...]
Hoe kun je dat nu al zeggen? Het enige wat je hebt gekregen is early access tot China Rising en wat Double XP-events. Dat lijkt me geen vijftig euro waard.
Vergeet het voorang krijgen in queues nietSouLLeSSportal schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:17:
[...]
uhm cashback? niet zo heel moeilijk. ik zeg toch ook gratis voor ALLE spelers, niet dat alleen degene die het nog niet zou krijgen, het alleen gratis zou krijgen.
Tot nu toe valt het hele premium gedeelte best tegen. Ik heb het ook, maar vraag me af of ik het een volgende keer weer doe.
intergalactic.fm
Verwijderd
Clanmembers hebben voorvoorrang
Mjah, het voordeel van Premium heb je op het moment dat je het spel veel speelt en alle DLCs er zijn. Nu nog niet zo erg (alhoewel een extra 2xp weekend wel handig was om even snel alle wapens te unlocken).Tot nu toe valt het hele premium gedeelte best tegen. Ik heb het ook, maar vraag me af of ik het een volgende keer weer doe.
Ik had er met BF3 niet zozeer spijt van omdat ik de mappacks slecht vond (close quarters was niet veel soeps, maar de rest waren op zich goeie maps, helaas een beetje verpest door de medictrain en jetrape die BF3 zo kenmerkten) maar omdat ik BF3 tegen vond vallen als game. Echter, ik speel met vrienden, en als die allemaal premium hebben dan draai je op je server gewoon alle kaarten en heb je lekker veel variatie. Met BF4 heb ik ook weer plemium gekocht (27 euro) en gezien ik bf4 tot nu toe, afgezien van de gruweldadig lang durende bugs, een veel beter spel vind dan BF3 heb ik nog geen spijt.
Sowieso is het lastig "spijt" te hebben van een paar tientjes voor honderden uren speelplezier.
Lees dit even:Versteegrob schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:44:
Iemand al iets gehoord over de 2e DLC die al weken te laat is? Waarom duurt het zo lang? Heeft dit te maken met de netcode? Levelcap begreep er ook weinig van omdat hij voor de XBOX al een lange tijd uit is.
[PC] Battlefield 4 - deel 2
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 10:47 ]
Spel ziet er gaaf uit, maar ik merk ook dat ik sinds Bad Company 2 eigenlijk niet meer intensief shooters meer gespeeld heb. Ik ben zo slowpoke als ik weet niet wat.
Ik heb gekozen om als support te spelen, maar wat me opvalt is dat bijna iedereen als support rondloopt. Er valt weinig te bevoorraden.
Kan daar gek van worden joh.
Dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk. Ik vond de B2K maps erg tegenvallen, alleen Conquest Assault op Strike at Karkand kon me boeien. Close Quarters daarentegen vond ik weer een frisse en prettige afwisseling. Niet een mode om constant te spelen, maar om af en toe lekker full-pull te raggen; heerlijk! Armored Core was net zoals vrijwel alle conquest large maps vrij beïnvloedbaar door de jetrape, en de snipers met de 20x scope in elk struikje op de grens van de map en daardoor verre van interessant. Aftermath had echt heel leuke maps al kwam die waardering bij mij pas later. Endgame daarentegen was weer een aardige sof dankzij de javelin/dirtbike hunters.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:42:
[...]
Ik had er met BF3 niet zozeer spijt van omdat ik de mappacks slecht vond (close quarters was niet veel soeps, maar de rest waren op zich goeie maps, helaas een beetje verpest door de medictrain en jetrape die BF3 zo kenmerkten) maar omdat ik BF3 tegen vond vallen als game. Echter, ik speel met vrienden, en als die allemaal premium hebben dan draai je op je server gewoon alle kaarten en heb je lekker veel variatie. Met BF4 heb ik ook weer plemium gekocht (27 euro) en gezien ik bf4 tot nu toe, afgezien van de gruweldadig lang durende bugs, een veel beter spel vind dan BF3 heb ik nog geen spijt.
Sowieso is het lastig "spijt" te hebben van een paar tientjes voor honderden uren speelplezier.
Maar all-in-all BF4 een beter spel? Dat durf ik zeker niet te zeggen. Ja er zitten veel dingen die het veel beter zouden moeten maken, maar ook evenzovele domme (wapen en map) keuzes en game-breaking bugs dat de goede punten nog niet de overhand hebben.
BF3 had zijn fouten maar ik speelde het elke dag met veel plezier, dat kan ik van BF4 nog niet zeggen.
Hier hetzelfde. BFBC2 is mijn laatste Battlefield ervaring (los van af en toe een potje bij vrienden). Mijn PC trok het niet meer. Nu bezig met een nieuwe gamepc built en klaar om weer te battlefielden.Kaap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:54:
Ik had met de launch van Playstation 4 Battlefield 4 gekocht, maar verder dan 3 keer spelen kwam ik niet. FPS op een console kan ik echt niets mee. Gisteren dus BF4 voor de PC aangeschaft, en meteen premium eroverheen. Al met al voor 67,- klaar.
Spel ziet er gaaf uit, maar ik merk ook dat ik sinds Bad Company 2 eigenlijk niet meer intensief shooters meer gespeeld heb. Ik ben zo slowpoke als ik weet niet wat.
Ik heb gekozen om als support te spelen, maar wat me opvalt is dat bijna iedereen als support rondloopt. Er valt weinig te bevoorraden.
Battlefield 2 en Bad Company 2 helemaal grijs gespeeld.
BF3 dus eigenlijk over geslagen en ik ben echt heel benieuwd hoe BF4 mij gaat bevallen.
Ik lees hier heel veel negatieve berichten maar hoop dat ik me gewoon lekker ga vermaken met wat vrienden online in een team.
Zal wel wennen worden weer maar heel erg veel zin in.
BF4 is de game om met wat vrienden plezier te maken en daar scoord het ook 9/10Barturion schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:02:
[...]
Hier hetzelfde. BFBC2 is mijn laatste Battlefield ervaring (los van af en toe een potje bij vrienden). Mijn PC trok het niet meer. Nu bezig met een nieuwe gamepc built en klaar om weer te battlefielden.
Battlefield 2 en Bad Company 2 helemaal grijs gespeeld.
BF3 dus eigenlijk over geslagen en ik ben echt heel benieuwd hoe BF4 mij gaat bevallen.
Ik lees hier heel veel negatieve berichten maar hoop dat ik me gewoon lekker ga vermaken met wat vrienden online in een team.
Zal wel wennen worden weer maar heel erg veel zin in.
Maar verwacht je een competitieve shooter dan kom je bedrogen uit en is het misschien een 3/10
Dat cijfer zal nog iets hoger uitvallen als de netcode, server sync , bugs en balans wat beter waren.
Het lijkt wel of deze BF4 het meest draait om Conquest 64p want de rest van de game biedt bij lange na niet het plezier van conquest.
Het meeste ''geklaag'' (Wel terecht overigens) komt ook van de spelers die op een wat hoger niveau spelen en meer infantry focesed zijn.
Sommigen spelen sporadisch en anderen zelden.
Heb een paar leuke potten gehad met BuG leden, maar vind dat het vaak te vol zit in ts.
Een groep van 3 tot 5 man vind ik al snel genoeg en speelt voor mij persoonlijk fijner.
Het is ook een voornamelijk vehicle based shooter, niet infantry based met een paar voertuigen. Dat is al sinds bf 1942 zo. Dat infantry belangrijker is geworden sinds bf3 is wel zo. conquest en rush zijn ook de beste modes die zich lenen voor een totaal ervaring voor vehicle en infantry gameplay.beuker19 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:12:
[...]
BF4 is de game om met wat vrienden plezier te maken en daar scoord het ook 9/10
Maar verwacht je een competitieve shooter dan kom je bedrogen uit en is het misschien een 3/10
Dat cijfer zal nog iets hoger uitvallen als de netcode, server sync , bugs en balans wat beter waren.
Het lijkt wel of deze BF4 het meest draait om Conquest 64p want de rest van de game biedt bij lange na niet het plezier van conquest.
Het meeste ''geklaag'' (Wel terecht overigens) komt ook van de spelers die op een wat hoger niveau spelen en meer infantry focesed zijn.
Ok dan zal het mij waarschijnlijk wel bevallen. Ik speelde altijd het liefst conquest of rush op grote velden.beuker19 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:12:
[...]
BF4 is de game om met wat vrienden plezier te maken en daar scoord het ook 9/10
Ik kan nog het meest genieten van met een goed team (het liefst met vrienden) samen te werken, lol te hebben, voor de overwinning te gaan.
Ik zal zeker geen hoog niveau halen in het begin want ik lig mijlenver achter in mijn ervaring.
Ik ben zeker wel competatief ingesteld maar niet statistieken zeggen mij in dit soort games niet veel.
Ik zal ten alle tijden in het teambelang spelen of dat nou ten koste gaat van mijn statestieken of niet.
Goede mappen vond ik altijd
Gulf of Oman
Mashtuur City
Road to Jalalabad
Sharqi Peninsula
Strike at Karkand
Dragon Valley
Valpariso
Arica Harbor
Ben benieuwd hoe dat zal zijn met de BF4 maps.
Verwijderd
Dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:00:
[...]
Dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk. Ik vond de B2K maps erg tegenvallen, alleen Conquest Assault op Strike at Karkand kon me boeien. Close Quarters daarentegen vond ik weer een frisse en prettige afwisseling. Niet een mode om constant te spelen, maar om af en toe lekker full-pull te raggen; heerlijk! Armored Core was net zoals vrijwel alle conquest large maps vrij beïnvloedbaar door de jetrape, en de snipers met de 20x scope in elk struikje op de grens van de map en daardoor verre van interessant. Aftermath had echt heel leuke maps al kwam die waardering bij mij pas later. Endgame daarentegen was weer een aardige sof dankzij de javelin/dirtbike hunters.
Maar all-in-all BF4 een beter spel? Dat durf ik zeker niet te zeggen. Ja er zitten veel dingen die het veel beter zouden moeten maken, maar ook evenzovele domme (wapen en map) keuzes en game-breaking bugs dat de goede punten nog niet de overhand hebben.
BF3 had zijn fouten maar ik speelde het elke dag met veel plezier, dat kan ik van BF4 nog niet zeggen.
Ik speelde BF3 zeker tegen het einde echt alleen nog maar omdat m'n vrienden dát speelden en niets anders. Close Quarters vond ik zouteloze prut die alleen leuk was om de server te kickstarten - met een man of 8 was dat nog wel aardig, meer werd al snel chaos. B2K had wat mij betreft drie goeie kaarten, Armored kill had 3 goeie kaarten (1 geweldige, want geen jets!) Aftermath vond ik een leuke mix van inf en kleine voertuigen en Endgame was fenomenaal met CTF en lekkere conquest met voertuigen en infantry in een goeie mix waar je met beide wat aan kon.
Als je infantry FPS wilt spelen, ja dan zul je BF3 met z'n medic trains en infantry-focussed maps wel leuker gevonden hebben. Als je echter een mix van voertuigen en inf wilt, wat wat mij betreft toch wel dé pull van Battlefield is, dan is BF3 zeker niet het betere spel. Zeker qua domme keuzes op wapengebied is BF4 al een stuk beter dan BF3 in mijn ogen. Alleen de bugs, dat is echt irritant en moet gefixt. Maar goed, een jaar na de launch van BF3 was dat ook nog steeds bugfest dus om nou te zeggen dat BF3 het op dat punt zoveel beter deed...
Het rare is dat in het begin niemand met support rond liep... en nu zie je zelfs op Locker hele bergen support rondrennen terwijl dat eerst voornamelijk Assault waren.Kaap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:54:
Mja klein groepje is wel fijner, ook effectiever, helaas is mijn vaste groep van vroeger zo goed als gestopt.S.J_84 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:22:
Dan moeten mensen in je lijst wel spelen, althans met wie ik graag in bf3 ook speelde.
Heb een paar leuke potten gehad met BuG leden, maar vind dat het vaak te vol zit in ts.
Een groep van 3 tot 5 man vind ik al snel genoeg en speelt voor mij persoonlijk fijner.
''We are preparing two shortcut bundles for Battlefield 4 that we will make available for download at no cost during the Player Appreciation Month. These voluntary shortcut bundles will unlock all grenades and handguns for Battlefield 4 (the base game) so you can make up for lost time''naaitsab schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 07:40:
[...]
[...]
We are preparing two shortcut bundles for Battlefield 4 that we will make available for download at no cost during the Player Appreciation Month.
Indien premium anders kan je ze kopen. Zoals bij BF3.
[...]
Beter lezen, die bundles at no cost zijn dus de grenade en handgun unlocks. De DMR en Shotgun worden later pas genoemd. Mijn vermoeden is dus dat daar geld voor gevraagd gaat worden, maar de tekst geeft hier geen duidelijkheid over.
True true, daar zit zeker een verschil in. Maar voor mij is dat niet alleen omdat ik voertuigen niet leuk vind dat ik meer infantry minded ben, de interactie met de voertuigen komen niet op alle maps even goed uit de verf. De cominatie van infantry, LAV's, Tanks, Jeeps en transport heli's vind ik echt geweldig. De attack chopper is sterk map afhankelijk. De interactie met Jet's, scout heli's, artillery, MAA's vind ik niet zo boeiend.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:33:
[...]
Dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Ik speelde BF3 zeker tegen het einde echt alleen nog maar omdat m'n vrienden dát speelden en niets anders. Close Quarters vond ik zouteloze prut die alleen leuk was om de server te kickstarten - met een man of 8 was dat nog wel aardig, meer werd al snel chaos. B2K had wat mij betreft drie goeie kaarten, Armored kill had 3 goeie kaarten (1 geweldige, want geen jets!) Aftermath vond ik een leuke mix van inf en kleine voertuigen en Endgame was fenomenaal met CTF en lekkere conquest met voertuigen en infantry in een goeie mix waar je met beide wat aan kon.
Als je infantry FPS wilt spelen, ja dan zul je BF3 met z'n medic trains en infantry-focussed maps wel leuker gevonden hebben. Als je echter een mix van voertuigen en inf wilt, wat wat mij betreft toch wel dé pull van Battlefield is, dan is BF3 zeker niet het betere spel. Zeker qua domme keuzes op wapengebied is BF4 al een stuk beter dan BF3 in mijn ogen. Alleen de bugs, dat is echt irritant en moet gefixt. Maar goed, een jaar na de launch van BF3 was dat ook nog steeds bugfest dus om nou te zeggen dat BF3 het op dat punt zoveel beter deed...
De wapenkeuze in BF4 is inderdaad echt 100.000 keer beter dan BF3. Ik ben ook benieuwd hoe deze balans uitpakt na de netcode fix, nu worden de high-rpm en high-dmg wapens nog wel iets te veel bevoordeeld.
HerkenbaarS.J_84 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:22:
Dan moeten mensen in je lijst wel spelen, althans met wie ik graag in bf3 ook speelde.
Men joint allemaal het kanaal waar al anderen in zitten en daarna splitsen is best lastig.
Wel hebben we sync kanalen welke gesynct worden met de bug servers adhv in welk team je zit.
Dat scheelt vaak al flink wat
[ Voor 90% gewijzigd door CuBras op 29-01-2014 13:42 ]
Ik mis ontzettend veel:
grand bazaar,
Talah market,
Epicenter,
markaz monalith (zonder roofcampers)
azadi palace
Angelo NL / Global Cargo VTC
Misschien stomme vraag: alle drivers weer ververst?CuBras schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:41:
Excuses, verkeerde forum gedeelte .. nvm.
Ik heb sinds de 1e update echt nergens last meer van, héél af en toe loopt de game vast maar dat is 1 keer in de paar weken...
Je mist de infantry-clusterfuckmaps met veel smalle doorgangen en tunnels bedoel je?Pykow schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:47:
ik sta open voor nieuwe maps, de huidige maps vindt ik niet zo sterk als de maps van BF3.
Ik mis ontzettend veel:
grand bazaar,
Talah market,
Epicenter,
azadi palace
Maar daarmee geef je dus al toe dat je enkel Premium hebt voor goedkopere DLC's. Voor drie tientjes zou ik dat ook willen overwegen, maar ik geef dus aan dat dát volgens mij het enige merkbare en boeiende voordeel aan Premium is.beuker19 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:46:
40€en nu zelf al 30€ dat is alleen SA mij al wel waard en goede DLC vertrouw ik Dice wel toe.
[ Voor 39% gewijzigd door CodeCaster op 29-01-2014 13:56 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Het kon mij echt niks meer schelen zo rond half september. Daarvoor wel.Tsurany schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:02:
[...]
Yeah right. Ik herinner me nog aardig wat posts waar jij het had over level 100 worden voor BF4 uit kwam
Ik ben gewoon verstandiger geworden.
Oh en het was erg mooi om te lezen dat EA het laatste kwartaal van 2013 verlies heeft gedraaid. Serves you right.
De enigste echt goed map van deze 4 is Azadi palace omdat daar alle classes goed tot hun recht kwamen en deze ook in Rush echt goed was.Pykow schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:47:
ik sta open voor nieuwe maps, de huidige maps vindt ik niet zo sterk als de maps van BF3.
Ik mis ontzettend veel:
grand bazaar,
Talah market,
Epicenter,
azadi palace
De rest was alleen goed in 1 bepaalde modus en met het juiste aantal spelers en ook alleen als Assault spelen want anders was je zwaar in het nadeel.
En de grote vraag is natuurlijk hoe die maps zijn met de huidige wapens en Gadgets want het is toch een stuk anders(Bijv. B punt in Gran Bazaar)
Misschien is dan Dragon Teeth wel de ideale DLC voor jou
Nee dan heb ik liever maps als Strike At Karkand , Caspian border , Firestorm of Operation Riverside die in meerde modus leuk waren.
Dat was eigenlijk ook 1 van de grootste kritiek punten op zowel BF3 als BF4 dat er per se op elke map ook elke modus moet draaien
Één van de grotere zwaktes van veel shooters tegenwoordig.beuker19 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:14:
Dat was eigenlijk ook 1 van de grootste kritiek punten op zowel BF3 als BF4 dat er per se op elke map ook elke modus moet draaien
Op zich heb je dan bij BF nog dat je een grote basis map hebt voor 64p CQ en daar dan stukken uit kan halen voor de 'kleinere' gamemodes zoals domination. Maar ook dan zie je nog dat er te weinig focus is op elke individuele gamemode en bijbehorende deel van de map.
Wel jammer trouwens dat de dirty non-premium peasants alleen de pistols en grenades krijgen. Maar met alle dubbel xp weekenden + boosters uit packs moet de rest ook wel te doen zijn. Nu nog dubbele inzet + boosters om de game verder te fixen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Midway en Omaha beach
Snap de mapkeuze van Second Assault totaal niet, op Metro na zijn het allemaal de minder gespeelde/populaire maps. Vind er ook weinig aan. Had liever een goeie TDM map erbij gehad zoals Canals of Kharg. Of wat maps van de laatste BF3 DLC.
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
naaitsab schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:17:
[...]
Snap de mapkeuze van Second Assault totaal niet, op Metro na zijn het allemaal de minder gespeelde/populaire maps.
Bazaar was op infantry servers razend populair en Oman deed het juist goed op CQL servers. Alleen Firestorm is een buitenbeentje, die andere drie maps zijn allemaal veelvuldig gespeeld.
Alleen, niet in TDM, vermoedelijk. Maar BF3 was meer dan TDM.
Bazaar?Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:32:
[...]
Serieus?
![]()
Bazaar was op infantry servers razend populair en Oman deed het juist goed op CQL servers. Alleen Firestorm is een buitenbeentje, die andere drie maps zijn allemaal veelvuldig gespeeld.
Alleen, niet in TDM, vermoedelijk. Maar BF3 was meer dan TDM.
Was het niet Caspian Border? Dat zou op zich wel goed nieuws zijn.
- eerst 15 min random teleports terug naar oude locaties ( constante ping van tussen de 13 en 22 max )
- toen ik eenmaal kon spelen was er een helicopterteam met een kill death ratio van 42- 3 bij de vijand het hele spel aan het verkloten voor de rets door te baserapen.
- en als klap op de vuurpijl kwam er een speler bij de server die een .50 sniper had met de vuursnelheid van een assault rifle en non stop kon schieten.
nou tot over 6 weken maar weer dan
ohnee wacht.. ik wil gewoon mijn geld terug !
[ Voor 4% gewijzigd door Skybullet op 29-01-2014 15:40 ]
Hou-Doe!!!!!!!!!!!Skybullet schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:39:
wat een heerlijk thuiskomen zeg. Had het spel 6 weken niet aangeraakt in de hoop op verbetering.
- eerst 15 min random teleports terug naar oude locaties ( constante ping van tussen de 13 en 22 max )
- toen ik eenmaal kon spelen was er een helicopterteam met een kill death ratio van 42- 3 bij de vijand het hele spel aan het verkloten voor de rets door te baserapen.
- en als klap op de vuurpijl kwam er een speler bij de server die een .50 sniper had met de vuursnelheid van een assault rifle en non stop kon schieten.
ik zie het weer gebeuren.. allemaal servers genaamd 24/7 Metro only 1200 tickets 64p
Metro kan misschien wel leuk zijn (rush bijv.) maar niet met 64 man.
Verwijderd
Dan sla je die servers toch lekker over?Dazzyreil schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:41:
Ik ben blij met Omam en Firestorm maar metro daarintegen..
ik zie het weer gebeuren.. allemaal servers genaamd 24/7 Metro only 1200 tickets 64p
Metro kan misschien wel leuk zijn (rush bijv.) maar niet met 64 man.
1. Daar lees ik absoluut niks meer over, en heb zelf nog nooit ervaren. Wellicht probleempje aan jouw kant?Skybullet schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:39:
wat een heerlijk thuiskomen zeg. Had het spel 6 weken niet aangeraakt in de hoop op verbetering.
2. Tja, soms is het mega unbalanced. Maar ondertussen zou je met gemak een helicopter neer moeten kunnen halen met een paar man. Sowieso is je eigen base protected met een AA.
3. .50 met assault rifle snelheid heb ik nog niet gezien, gelijk reporten.
Die vol automatische 50. gewoon aangeven, ook nog nooit gezien of op internet gelezen.
bedoel je dat laatste als cheater of bedoel je de semi auto .50 sniper m82a3 barrett die rondslingert als pickup wapen?Skybullet schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:39:
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.