• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 02:03:
[...]

Definieer niet verkeerd. ;)
Ik voel me namelijk toch aardig "bestolen". Mantle hoor je ook niks meer over en de DLC's zijn tot na den orde uitgesteld...

Denkt aan de goede, oude tijd toen map packs nog gratis waren en DaniëlWW2 nog geen FPS op PC speelde waardoor hij dit nooit heeft meegemaakt. :P
Jij speelde toch BF4 niet meer?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

pafdaddy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 01:19:
[...]

Jij speelde toch BF4 niet meer?
Al twee maanden niet meer. Dat betekent alleen niet dat ik "mijn" topic ga verlaten of dat ik geen interesse meer heb. Ergens in mijn hoofd zit een stemmetje die nog steeds zegt dat het wel gefixt word, tegen beter weten in. :/
Ik wil ook dat het gefixt word zodat ik kan spelen met wat plezier erin. Daarom lees ik ook nog steeds elke post zoals ik al doe sinds januari 2011 met BF3. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Hey manne, ik heb net mijn eerste BF4 heli stunt video upgeload, en ik vroeg me wat wat jullie ervan denken!

Kritiek, reacties erop zijn altijd welkom! Hopelijk vinden jullie het de moeite waard...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1QGsq20BonQ]

Natuurlijk in HD fullscreen checken voor optimaal beeld kwaliteit ;)

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Nice flying _/-\o_ Ik ben al blij dat ik zonder schade kan opstijgen :'(

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Niet slecht!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-12 11:53

Mystikal

It never hurts to help!

Wow! Nice flying! Is dit met toetsenbord en muis?

Basement Bios ---- Exo-S

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 09:22
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 01:29:
Hey manne, ik heb net mijn eerste BF4 heli stunt video upgeload, en ik vroeg me wat wat jullie ervan denken!

Kritiek, reacties erop zijn altijd welkom! Hopelijk vinden jullie het de moeite waard...

[video]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Samsung Flip 7

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-12 13:49

iop

[video]

tof filmpje, wel jammer dat veel stukjes erg veel van elkaar weg hebben. Wat meer afwisseling zou toffer zijn.

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ben ik dan de enige die het niet boeiend vind? lol. Ten eerste zie ik 5x het zelfde en daarbij vliegt elke fatsoenlijke piloot dit met gemak in normale games. Sorry.

Verwijderd

Ik was wat aan het testen en lette niet echt goed op het gamen maar met een beetje geluk gebeurde dit op het laatst ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oRfx_k65S-Q&feature=youtu.be]

• yinx84
  • Laatst online: 02-12 17:15
Per ongeluk net op een hardcore server beland. In tijden niet zo veel plezier gehad in een potje. Heerlijk om weer eens al je zintuigen te moeten focussen op het speelveld ipv de minimap en battlescreen.

Ga ik vaker doen :Y

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-12 19:20
Rechts onderin staat normaal hoeveel kogels je nog hebt en je health. Ik het waarschijnlijk per ongeluk iets gedrukt waardoor het weg is en kan bij de instellingen niet vinden hoe ik het weet terug krijg. Iemand die dit weet?

Verwijderd

daanNL schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:42:
Rechts onderin staat normaal hoeveel kogels je nog hebt en je health. Ik het waarschijnlijk per ongeluk iets gedrukt waardoor het weg is en kan bij de instellingen niet vinden hoe ik het weet terug krijg. Iemand die dit weet?
Als het zo maar in eens tijdens het gamen gebeurde vermoed ik een bug, ik heb ook wel eens dat alle sop het beeld verdwijnt en na het dood gaan was alles weer terug.

• yinx84
  • Laatst online: 02-12 17:15
daanNL schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:42:
Speelde je toevallig op een hardcore server? Dan zijn die gegevens namelijk weg.

Verwijderd

Was deze glitch al bekend?

[YouTube: http://youtu.be/dR6Da1AkaSo]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:32

Arfman

Drome!

Het is Double XP weekend en ik heb nog nooit zoveel problemen gehad om connectie te krijgen met servers. 1 op de 10 keer lukt het, de rest "could not connect". Meer mensen dit probleem?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Ja iedereen heeft daar last van, probleem is ook al bekend bij ontwikkelaars

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:05:
Het is Double XP weekend en ik heb nog nooit zoveel problemen gehad om connectie te krijgen met servers. 1 op de 10 keer lukt het, de rest "could not connect". Meer mensen dit probleem?
Ik word er ook echt he-le-maal gestoord van :( Ben niet zo'n zeur over bugs, maar hoelang is dit spel nu al uit? Je zou toch op zn minst connectie moeten kunnen maken

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Gewoon geen bijna volle servers proberen te joinen, problem solved.
Nou ik heb eigenlijk sinds deze week het punt bereikt dat ik ook geen zin meer heb in BF4.
Omdat bijna geen enkel potje meer gebalanceerd is en het eindigt in 600-0.
Het joinen van een server bijna niet wil en dat niet al is opgelost GVD :( dit neem ik Dice/EA nog wel het meest kwalijk.
Second Assault nog niet is uitgekomen terwijl de maps al fucking 2 maand uit zijn op de Xbox One.
Ze de mensen vragen op Battlelog voor balancing 8)7 (kijkend naar het aantal slechte spelers wat deze game rijk is)
Kijk ik ben altijd redelijk positief geweest maar dat nu tijdens het weekend zelf normaal een server joinen niet meer werk is het voor mij wel klaar :(
masq schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:42:
Gewoon geen bijna volle servers proberen te joinen, problem solved.
En als je met je vrienden wil spelen dan ?
Dit had er nooit nu nog in mogen zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 26-01-2014 16:45 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

Je kunt altijd nog de repair tool gebruiken...

_/-\o_

• Arfman

Arfman

Drome!

Okasha schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:41:
[...]

Ik word er ook echt he-le-maal gestoord van :( Ben niet zo'n zeur over bugs, maar hoelang is dit spel nu al uit? Je zou toch op zn minst connectie moeten kunnen maken
Kansloos dit. Echt no way in hell dat ik ooit nog een EA game preorder. BF3 had ik al 2 maand na de release pas gekocht, had ik maar met BF4 ook gewacht.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:47:

[video]

_/-\o_
Had ik toch maar een fysieke kopie gekocht. :D
De code is toch ingevoerd in Origin. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

[video]

_/-\o_
Wat zal die kerel balen nu de bugs die hij op noemt eigenlijk weg zijn. Tenminste zo ver ik weet zijn deze crashes, sound bugs en nog wel meer al een dikke 2 maand opgelost. Alleen het soms niet kunnen joinen is bij sommigen nog een probleem.

Edit

Indd hierboven 8)7

Het lijkt er erg op dat mensen steeds meer eisen en moeten willen hebben, en lijkt het alsof hun wereld vergaat omdat een game niet werkt zoals het hoort te werken. Jaren terug was dit niet echt zo'n probleem als vandaag de dag, tenminste dat valt mij heel erg op.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 16:59 ]

Verwijderd

Douweegbertje schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:49:
Ben ik dan de enige die het niet boeiend vind? lol. Ten eerste zie ik 5x het zelfde en daarbij vliegt elke fatsoenlijke piloot dit met gemak in normale games. Sorry.
Nou, er zit wel veel controle in hoor, vooral als je onder dingen vliegt zoals de radioschotel of de grotten, scheelt echt millimeters/centimeters van een crash.. En tijdens een match kan je die skills erg goed gebruiken om inkomende raketten en dergelijk te vermijden. Alhoewel het nu een stuk moeilijk geworden is om levend te blijven met al die HVM's, Stingers, Igla's en vooral No Radar Lock onder 25 meter die nu weg is.

Aan de gene die het leuk vonden bedankt :)

En als er iemand mij inspiratie kan geven om nog wat meer video's te maken, zeg het maar! Want veel maps om met de heli te vliegen, en vooral om zotte toeren uit te halen zijn er niet echt.

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-12 23:24

[video]

_/-\o_
Zelfs z`n torch wil het niet verbranden :P _/-\o_

Word op een aantal servers waar ik op speelde al Second Assault aangekondigd voor februari , en aangezien DICE/EA geen dlc`s zou uitbrengen voor de core 100% zou functioneren vrees ik dat we het hier maar mee moeten doen en is de volgende DICE/EA leugen een feit vrees ik :X

Game PC

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-12 19:20
yinx84 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:58:
[...]

Speelde je toevallig op een hardcore server? Dan zijn die gegevens namelijk weg.
Ah, waarschijnlijk zit het 'm dan daarin. Bij het spel sluiten en een andere willekeurige server joinen was het verholpen!
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:54:
Het lijkt er erg op dat mensen steeds meer eisen en moeten willen hebben, en lijkt het alsof hun wereld vergaat omdat een game niet werkt zoals het hoort te werken. Jaren terug was dit niet echt zo'n probleem als vandaag de dag, tenminste dat valt mij heel erg op.
Jaren geleden kocht je een game die functioneerde bij release i.p.v dat het na drie maanden nog steeds ellende is. Dit heeft niks met veeleisend te maken maar met het feit dat je tegenwoordig moet betalen voor een baggerproduct dat ook nog eens is uitgekleed voor DLC. :/

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Dit is ook mijn ervaring de laatste tijd met Battlefield en daarnaast knal ik er 1 op de 10 potjes uit met "Battlefield reageert niet meer".
Als ik de verslaving niet kon weerstaan had ik dit spel al lang aan de kant geschoven, na 3 maanden release en ze weten er elke keer nieuwe bugs in te stoppen bij Dice (is dat niet toevallig de DLC die ze bedoelen???)

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-12 22:16

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

[video]

Ik ben altijd al vrij trots op mezelf als ik na opstijgen van een heli het ook weer presteer hem te landen. Ze zeggen dat elke landing waar je nog van weg kan lopen een goede landing is, maar dat vind ik al een hele uitdaging :+ Dit doe ik niet na.

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
CodeCaster schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:16:
[...]

Ik heb de stream even aan gehad, maar bij mij was de stream érg blokkerig, en was de helft van de tijd aan het bufferen. Dat ligt in ieder geval niet aan mijn internetverbinding.
dat ligt helaas aan twitch....

was trouwens wel een goede server die buG server.

http://www.twitch.tv/hankesnl

Verwijderd

Mjah. Ik ben niet zo'n geweldige piloot, maar met name de door-de-antenne-duik en de rondjes op Shanghai die heb ik nét zo goed gedaan, maar dan in een volle server, om raketten te ontwijken of om die irritante muppet met z'n stinger op z'n lazer te gaan geven als hij denkt veilig achter een pilaar te staan. Door die grotten vliegen doe ik nooit, want ik speel geen AS, maar de rest van deze acties kan ook ik, dus zó bijster spectaculair zijn ze niet. Goed vliegwerk, zeker, maar niet zó dat ik denk "wow, daar moet een filmpje van komen". Daarvoor zie je het te vaak gedaan worden, gewoon, in game.
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:07:
[...]
Nou, er zit wel veel controle in hoor, vooral als je onder dingen vliegt zoals de radioschotel of de grotten, scheelt echt millimeters/centimeters van een crash.. En tijdens een match kan je die skills erg goed gebruiken om inkomende raketten en dergelijk te vermijden. Alhoewel het nu een stuk moeilijk geworden is om levend te blijven met al die HVM's, Stingers, Igla's en vooral No Radar Lock onder 25 meter die nu weg is.
Je vliegt aardig. Maar je vliegt maar ietsje beter dan ik, en ik ben echt geen superpiloot. Doe dit in echte rondjes, op een volle server met mensen die je proberen neer te halen, dán wordt het kijkenswaardiger. Op een lége server? Not so much.
En als er iemand mij inspiratie kan geven om nog wat meer video's te maken, zeg het maar! Want veel maps om met de heli te vliegen, en vooral om zotte toeren uit te halen zijn er niet echt.
Nou, dit alles in serieuze gevechten, om te beginnen. Op lege servers een beetje stuntvliegen kan iedereen, en dan bedoel ik echt iedereen. Als je hier in combat wat mee kunt wordt het al een veel kleiner groepje.
Op Siege of Shanghai kun je als je het niet erg vind een beetje te bouncen dóór de lobby van de sloopbare flat op C. Op D kun je met je heli door dat winkelcentrumpje vliegen om infantry te sproeien en dan wieberen voor er iemand doorheeft wat er gebeurt en je tubet of RPGt.

Als je een paar spectaculaire heli-achtervolgingen en dogfights doet op die kaart, volgas tussen de gebouwen door scheurend, is dat wellicht kijkbaarder ook.
Amanoo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 00:03:
[...]
Ik ben altijd al vrij trots op mezelf als ik na opstijgen van een heli het ook weer presteer hem te landen. Ze zeggen dat elke landing waar je nog van weg kan lopen een goede landing is, maar dat vind ik al een hele uitdaging :+ Dit doe ik niet na.
Ga een lege server in, neem de AH, en oefen een uurtje. Siege is een goeie map om te oefenen op smalle vliegpaden. Laat het onder bruggen door vliegen even zitten tot je door de gangen tussen de flats kunt vliegen (de openings shot). Zodra je de controls zó hebt staan dat je zonder na te denken over welke knop hoe lang in te houden om iets te doen, kun je die AH laten dansen. Log en stroperig vergeleken met de scoutheli (élke shot in dat filmpje is met de AH een stukje precisiewerk maar met de scout heli een sinecure) maar je komt er echt wel mee door nauwe gangen heen. Onder de schotelantenne zonder stuiteren op Rogue is waarschijnlijk de grootste uitdaging - als ik dat doe (in een volle server weliswaar) stuiter ik vaak toch wel een paar keer op de grond. Maar als de server vol is kom je dar onder die schotel altijd wel mensen met RPGs of tanks tegen dus dan is het niet zo'n nuttige skillset ;)

Sowieso zijn de vliegdingen redelijk solide en niet zomaar te crashen. Ik heb op Rogue al eens m'n jet middenop een heuveltopje geparkeerd, C4 op de neus geplakt, en stuiterend over het landschap vol boomstronken weer weggevlogen om een gunship uit de lucht te C4en. Dat zag er erg lomp uit, met veel boem boink en knal geluiden en een paar stijve bochtjes omdat ik achter boomstronken bleef hangen, maar je komt gewoon weer de lucht in. De helis zijn evengoed door nauwe gangetjes makkelijk heen te werken als je het niet erg vind dat iedereen je aan hoort komen en je gunner je vervolgens Captain Kangaroo gaat noemen. Beetje stuiteren op de vloer kan best, als je het maar met beleid doet. Of op mensen voor de roadkills.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 09:32 ]

http://gfycat.com/WavyBoldAmericanshorthair#

Alle problemen met BF4 in een subtiele gif van 10 seconden....

It's magic!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:48

ronalddus

Buffalo77

Is er een manier in BF4 om de icoontjes van de vlaggen weg te halen.
Dus niet alleen de HUD, maar ook de rest van de graphics, dat je alleen de echte gameplay over houdt?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Wellicht wel de enige die het niet boeiend vind maar toch perse moet reageren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteren, na alle joinproblemen, toch nog een epic Battlefield moment gehad en eerlijk gezegd ook 1 van de weinige redenen dat ik dit spel nog aanraak.

Paracel Storm, gedurende de storm. Mijn attack boat wordt geraped door een met 4 man beladen attack boat (dus met repairende engi). Ik belandde als enige overlevende in het water. Toeval wilde dat er net een leeg bootje (RHIB) ronddobberde en ikzelf ook engi was met M2 SLAMs.

Dus ik de RHIB volgeplakt met SLAMs, achter de attack boat aan en je raadt het al, tegen hem aangeknald met een epic explosie als gevolg en veel gescheld :+

We stonden toch al 150-700 achter dus veel haalde het niet uit maar het was wel een goed gevoel :P

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:32:
http://gfycat.com/WavyBoldAmericanshorthair#

Alle problemen met BF4 in een subtiele gif van 10 seconden....

It's magic!
Dit heb ik nog nooit gezien by the way. En op mijn vast eserver hangt regelmatig een australiër rond met een ping van 300 tot 400, die me vaak helpt de server te kickstarten. Network smoothies op 0%, zou dat dit oplossen?

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-12 21:47
Been there! Done that.... wellicht niet zo extreem maar ik heb rare gevallen meegemaakt.
Nou ik heb het eens allemaal geprobeerd.... met name op het test eiland en onder die brug doorvliegen met een AC valt echt niet mee.... scout gaat nog wel maar de AC rag ik de meeste keren naar de klote.
En dan ben ik een bovengemiddelde heli piloot (geen goede ;))

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:22:
[...]

. De helis zijn evengoed door nauwe gangetjes makkelijk heen te werken als je het niet erg vind dat iedereen je aan hoort komen en je gunner je vervolgens Captain Kangaroo gaat noemen. Beetje stuiteren op de vloer kan best, als je het maar met beleid doet. Of op mensen voor de roadkills.
lange reactie voor een filmpje waar je niet onder indruk van bent :)

De heli zijn echter echt niet makkelijk door gangetjes heen te knallen, een tikje en je bent al disabled (als je geluk hebt), vooral in de attack chopper.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-12 10:24

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Wat vinden jullie van Autosnipers? Ook wel DMR genaamd. Over het algemeen gebruikt door noobs maar ben ze van de week eens intensief gaan gebruiken en begin er aardig mee uit de voeten te kunnen.

Vooral mid-range vind ik ze echt baas, long-range zijn ze net wat te zwak en close range zijn ze gewoon te traag. Dus ik probeer mezelf in situaties te houden waar er altijd net genoeg afstand zit tussen mij en de tegenstander(s).

Inmiddels een aantal keer MVP geweest op Nederlandse servers met alleen een DMR maar ik merk echt dat ik constant word afgezet als 'noob' en heel wat bagger over me heen krijg omdat ik dat wapen gebruik.

Oké, het wordt door veel noobs gebruikt maar om er daadwerkelijk goed mee om te gaan zonder te campen en er ook nog eens goede scores mee te halen (en dan niet alleen KDR maar ook game-score) is toch vrij lastig al zeg ik het zelf. Ik heb in ieder geval veel minder moeite om MVP te worden met een AR of LMG.

Wat vinden jullie? DMR = noob of juist niet? 8)7 |:( 7(8)7

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:19:
[...]
lange reactie voor een filmpje waar je niet onder indruk van bent :)
Hij vraagt commentaar. Aan "nee suckt" heeft hij niets. Wát er in mijn optiek beter kan is in elk geval opbouwender dan "niet spannend". Of hij daar wat mee doet of niet is zijn zaak, maar het zal niet gezegd worden dat ik hem afzeik omdat ik z'n filmpje niet zo tof vind.
De heli zijn echter echt niet makkelijk door gangetjes heen te knallen, een tikje en je bent al disabled (als je geluk hebt), vooral in de attack chopper.
Joh. Door nauwe gangetjes vliegen vereist controle? Er gaat een geheel nieuwe wereld voor me open. Afgezien van het feit dat ik net al aangaf dat ik veel van die dingen ook gewoon gevlogen ben, in gevechten. Weliswaar niet altijd zo soepeltjes, en ik kom best eens rammelend met scheldende gunner uit zo'n tunneltje... maar dat is in combat. Als er niemand op je schiet kun je het drie keer op rij doen en de geslaagde take in je filmpje knallen. En daarmee valt de waarde van zo'n filmpje als dit eigenlijk weg, want als je het drie keer op rij kunt proberen en er niemand op je schiet, zijn al die stunts goed na te doen.
Wereldreiziger schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:31:
De DMRs zijn prutsdingen die vrijwel uitsluitend gebruikt worden door noobs die dat niet doorhebben. Iemand die met die dingen behoorlijke scores haalt is geen noob want geen enkele noob haalt met die dingen redelijke scores. Je moet snel zuiver kunnen mikken en jezelf zoveel mogelijk tactische voordeeltjes geven door positionering en flanking om met die dingen überhaupt je KDR een beetje op orde te houden - als je er MVP mee wordt, ben je wat mij betreft serieus gediskwalificeerd als noob.

Mensen die roepen dat je een noob bent omdat je hun kont schopt met een slecht wapen hebben niet begrepen waar "noob" voor staat en zijn dus zelf... jawel.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 12:38 ]

Wat vinden jullie van Autosnipers? Ook wel DMR genaamd. Over het algemeen gebruikt door noobs maar ben ze van de week eens intensief gaan gebruiken en begin er aardig mee uit de voeten te kunnen.

Vooral mid-range vind ik ze echt baas, long-range zijn ze net wat te zwak en close range zijn ze gewoon te traag. Dus ik probeer mezelf in situaties te houden waar er altijd net genoeg afstand zit tussen mij en de tegenstander(s).

Inmiddels een aantal keer MVP geweest op Nederlandse servers met alleen een DMR maar ik merk echt dat ik constant word afgezet als 'noob' en heel wat bagger over me heen krijg omdat ik dat wapen gebruik.

Oké, het wordt door veel noobs gebruikt maar om er daadwerkelijk goed mee om te gaan zonder te campen en er ook nog eens goede scores mee te halen (en dan niet alleen KDR maar ook game-score) is toch vrij lastig al zeg ik het zelf. Ik heb in ieder geval veel minder moeite om MVP te worden met een AR of LMG.

Ze zijn gemaakt voor midrange, dus logisch dat dat het beste werkt. Ze mogen wel een buff krijgen qua damage vooral voor langere afstand en aantal hits voor een kill, vind zelf dat de 10+1 in 2 hits binnen 50m en 3 hits op verder dan 50m mogen worden en de 20+1 round wapens 3 hits binnen 50m, 4 hits verder dan 50m. Dit is dan bijna gelijk aan bf3 waar ze net wat te sterk waren tov van de sniper rifles.
Je kunt echter op zich best redelijk spelen met hoe ze nu zijn, maar dat kan je met elk wapen als je die op de juiste manier gebruikt. Alleen kunnen de meeste spelers niet goed omgaan met iets anders dan de bullethoses, de high rof AR of lmgs. Logisch want die bieden veel vergevingsgezindheid als je een kogel mist door de hoge rof. Gemiddeld gezien doe ik het ook veel beter met een ace23 dan met een dmr, maar ik heb ook genoeg potjes gehad dat ik in de top 3 zat met dmr only. Je moet alleen je speelstijl aanpassen maar sommigen zijn daar nogal incapabel in.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-01-2014 12:47 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

SouLLeSSportal schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Ze zijn gemaakt voor midrange, dus logisch dat dat het beste werkt. Ze mogen wel een buff krijgen qua damage vooral voor langere afstand en aantal hits voor een kill. Je echter op zich best redelijk spelen met hoe ze nu zijn, maar dat kan je met elk wapen als je die op de juiste manier gebruikt. Alleen kunnen de meeste spelers niet goed omgaan met iets anders dan de bullethoses, de high rof AR of lmgs. Logisch want die bieden veel vergevingsgezindheid als je een kogel mist door de hoge rof. Gemiddeld gezien doe ik het ook veel beter met een ace23 dan met een dmr, maar ik heb ook genoeg potjes gehad dat ik in de top 3 zat met dmr only. Je moet alleen je speelstijl aanpassen maar sommigen zijn daar nogal incapabel in.
Je moet inderdaad je speelstijl aanpassen. Ik betrap mezelf ook nog (te) vaak op een assault rush-style wanneer ik compleet kansloos een gebouwtje inrush denkende dat ik die 2-3 mannetjes wel even omleg in CQC. Niet dus :X

Wereldreiziger schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:53:
[...]

Je moet inderdaad je speelstijl aanpassen. Ik betrap mezelf ook nog (te) vaak op een assault rush-style wanneer ik compleet kansloos een gebouwtje inrush denkende dat ik die 2-3 mannetjes wel even omleg in CQC. Niet dus :X
tenzij je aim 100% op headshots zit, denk ik idd niet dat dat gaat lukken ;) Ondanks dat je met een andere speelstijl redelijk kan spelen met die dmr, zijn ze gewoon underpowered, 5 hits op lange afstand is gewoon niet te doen met dergelijke wapens en staat ook niet in verhouding met wat ze zouden moeten kunnen en andere wapens qua damage doen. Hoop dat dit wel verbeterd word in de komende balance patch. Rof mag lager maar wel hogere damage zodat je minder hits voor een kill hoeft te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-01-2014 13:00 ]

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Maar als het wel lukt met 5 hits dan geeft het wel ontzettend veel voldoening :D Bijna net zo veel als C4 boobytraps ghehehe.

En daar doe het uiteindelijk voor, de voldoening! Ik haal veel meer plezier uit scoren met wapens die net wat minder zijn.

• Vandread
ACE 53 SV ftw :Y)

@ hierboven, moet je wat anders pakken dan de SKS, dat is de slapste DMR volgens mij.

Als ze op short range gebuffed worden ben ik blij, want dat is waar ik het nu op verlies.
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:35:
[...]

Joh. Door nauwe gangetjes vliegen vereist controle? Er gaat een geheel nieuwe wereld voor me open. Afgezien van het feit dat ik net al aangaf dat ik veel van die dingen ook gewoon gevlogen ben, in gevechten. Weliswaar niet altijd zo soepeltjes, en ik kom best eens rammelend met scheldende gunner uit zo'n tunneltje... maar dat is in combat.
Met totaal bijna 1000 kills vanuit heli's kan ik jou niet bepaald een prutser op heli gebied, dus downplay jezelf niet teveel ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 27-01-2014 13:36 ]

Vandread schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:31:
ACE 53 SV ftw :Y)

@ hierboven, moet je wat anders pakken dan de SKS, dat is de slapste DMR volgens mij.

[...]

Met totaal bijna 1000 kills vanuit heli's kan ik jou niet bepaald een prutser op heli gebied, dus downplay jezelf niet teveel ;)
kills zeggen niet zoveel als je alleen als gunner vliegt. Daar haal je gem. gezien ook de meeste kills mee en hoef je helemaal niet een goede piloot te zijn ;)

Ze worden niet gebruikt door pro's omdat het waardeloze wapens zijn en pro's geen zin hebben daar mee te spelen.
Nee, ze zijn niet baas. Ze zijn dramatisch en teleurstellend en op elke afstand zijn er betere alternatieven.
MVP zegt natuurlijk niks, dat kan je met elk wapen worden. En dat je bagger over je heen krijgt snap ik helemaal niet want met een DMR kan je niet dermate hard domineren dat het klachten zou moeten regenen. Met een M320 kan ik het me voorstellen, met een DMR lijkt het mij een verzinsel.

DMR is waardeloos. Maakt niet uit wie er mee speelt, het zijn gewoon wanstaltige wapens. Heeft niks met noob of pro te maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Vandread
DMR doet het verassend goed op locker :P vooral als iedereen weer eens rond een bottlenek hangt, kan je lekker wat verder staan en mooi killstealen ;) en buiten heb je tegen de meeste wapens ook een voordeel, snipers kunnen lastig zijn maar ook die zijn geen ramp.
SouLLeSSportal schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:36:
[...]

kills zeggen niet zoveel als je alleen als gunner vliegt. Daar haal je gem. gezien ook de meeste kills mee en hoef je helemaal niet een goede piloot te zijn ;)
De AC heeft ie 213 en de scout 658 ;)

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Tsurany schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:40:

Nee, ze zijn niet baas. Ze zijn dramatisch en teleurstellend en op elke afstand zijn er betere alternatieven.
Er zijn zeker veel alternatieven maar na 125 uur met ACE's e.d. gespeeld te hebben vond ik het toch wel tijd voor iets meer uitdaging..

Ik zie soms spelers voorbij komen die duizenden kills maken met 1 of 2 wapens nou ik weet niet hoor na een paar uur dezelfde wapens verveel ik me rot en ga over op iets anders. Zelf handgun-only doe ik zo nu en dan, gewoon omdat het kan!

Wereldreiziger schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:49:
[...]

Er zijn zeker veel alternatieven maar na 125 uur met ACE's e.d. gespeeld te hebben vond ik het toch wel tijd voor iets meer uitdaging..

Ik zie soms spelers voorbij komen die duizenden kills maken met 1 of 2 wapens nou ik weet niet hoor na een paar uur dezelfde wapens verveel ik me rot en ga over op iets anders. Zelf handgun-only doe ik zo nu en dan, gewoon omdat het kan!
Dat kan, maar dan moet je niet stellen dat die DMR's "baas" zijn, dat klopt gewoon niet.
Vandread schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:43:
DMR doet het verassend goed op locker :P vooral als iedereen weer eens rond een bottlenek hangt, kan je lekker wat verder staan en mooi killstealen ;) en buiten heb je tegen de meeste wapens ook een voordeel, snipers kunnen lastig zijn maar ook die zijn geen ramp.
Dat kan met een DMR inderdaad. Maar een assault rifle heeft zelfs op de grotere afstanden gewoon een lagere TTK en is daardoor efficienter. DMR heeft te weinig damage en teveel recoil om snel te kunnen vuren.
Daarnaast is bottlenecken niet de beste manier om veel punten te halen ;)

Verwijderd

Vandread schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:43:
[...]
De AC heeft ie 213 en de scout 658 ;)
Dat ten eerste: de scout is superieur in elk opzicht tov de AH (met de scoutheli kan ik me ook redelijk redden in m'n eentje, dat is met de AH natuurlijk minder het geval) en daar heb ik de meeste kills mee. Met een scoutheli is élk van deze stunts zó na te doen, daarmee is het geen uitdaging. Dus kijken hoeveel kills iemand in de scout heli heeft om te bepalen hoe goed hij in een AH is is nutteloos. Sterker nog; als ik een paar rondes geript heb in de Scout stuiter ik m'n AH tegen van alles en nogwat aan omdat ik vergeet dat het ding lomp log en traag is.

Het tweede is natuurlijk dit: mijn totale killcount bekijkende zit ik nauwelijks in helis, en áls ik in een heli zit is het 3/4 van de tijd in een scoutheli. En als ik in een AH zit (1/4 van 1/12e van mijn totale kills...) ben ik 50/50 pilot of gunner. En ik speel voornamelijk BF3HC regels, dus met de 25mm gun op de scout ben je lamaarzig overpowered... In de AH zit ik primair in softcore, omdat de mensen waar ik mee vlieg dat liever spelen.

Dus laten we even in de smiezen houden dat een gunner ongeveer 3 tot 4x zoveel kills maakt als de pilot (mijn vast piloten zijn beter dan ik en bieden mij uitvoerig kans dingen te slopen als gunner; met onbekenden vlieg ik niet.) is dus ongeveer 30 tot 50 kills in de AH als pilot...

Dus ik downplay mezelf niet: ik ben gewoon geen al te goeie helipiloot. Ik kan me met elk voertuig riant boven-modaal noemen maar dat ligt aan waar de modus ligt, niet aan mij :+
Een beetje basale voertuigcontrole heeft iedereen die voertuigkaarten speelt vrij snel. Als je een klein beetje oefent, een lege server neemt en dan gaat recorden kan ook jij een hoop van deze dingen snel een keer voor elkaar krijgen. En één keer is genoeg voor een compilatiefilmpje ;)

Verwijderd

DRM is juist mijn favo wapen in Locker. Ook lange afstand is geen probleem want ik ben dan snel 3 shots nodig voor een hs. Volgens mij zijn de eerste 2 shots altijd op het lichaam als ik niet boven het hoofd richt op 200 meter en de 3e is dan een hs.

Het lekkerste vind ik de RFB werken met 4x en Angled grip verder niets want anders schiet het wapen te veel om hoog met een barrel er onder.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 14:39 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:45

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik vind DMR's juist wel leuk ter afwisseling. Voornamelijk de SVD-12 is op dit moment mijn favoriet. De SKS is ook prima, maar de rest heeft een vrij trage ROF waardoor ik niet snel genoeg kan vuren.

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ben begonnen met DMR's vrijspelen maar die zijn echt niks voor mij. Ik speel daar niet tactisch genoeg voor en dat vind ik ook niet leuk. Guns blazing FTW! :P

Zowaar een aankondiging van de community manager! Niet dat er veel staat, maar dat er uberhaubt al iets is, is al een hele stap voor DICE.
UPDATED JAN 27:
Upcoming Game Update
We are aiming to get a new update live for all platforms at the end of January/beginning of February (timing might change.) This update will include a number of stability improvements, tweaks, and fixes. We will get back to you with the change notes as the update goes live.

Upcoming Gameplay Balancing
We are actively looking for your feedback on a couple of core gameplay balancing items. Head to this Battlefield Blog post [blogs.battlefield.com] to make your voice heard. In the upcoming weeks, we will also share a large number of balancing tweaks that we are making to Battlefield 4 in future updates, including changes to DMR performance, anti-air, and more.

BF4 Multiplayer Experience
We are looking to improve a number of items to further enhance the overall multiplayer experience. We will share more details on this in February. In the meantime, thanks for your feedback on items that you have helped us identify.

The Battlefield 4 Control Room is where we gather all the latest intel on what we are doing to constantly improve the game based on your feedback. We at DICE have a long tradition of supporting our games and our community well after the release of a title. While millions of players are enjoying Battlefield 4, we are aware that some players are experiencing issues with the game. While some platforms have had only minor problems, others have had more than their fair share of issues. Resolving these is our #1 priority.
http://www.reddit.com/r/b...tforms_coming_in_the_end/

http://battlelog.battlefi...view/2955065219584248915/

• codex

codex

Mooi! DMR buff inbegrepen ;)

Ik heb dat overigens ook, je kan wel elke ronde met een M416, ACE 23 of L85 spelen, maar dat wordt op den duur ook saai. Het is juist leuk als je met de slechtere wapens als een DMR of een sniper rifle op nr1 komt te staan. Natuurlijk gaat het ten koste van je stats, die hadden waarschijnlijk beter geweest met een ander wapen.

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-12 09:17
Achja, over dat hele 'stats' gebeuren mogen mensen ook wel heen stappen. Ik heb liever iemand die goed aanvalt in rush en dan maar iets vaker dood gaat als een sniper die eindigt met 10-2 en geen zak heeft meegeholpen.

Hoe vaak checkt iemand je stats nou. :P

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

reemprive schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:47:

Ik heb dat overigens ook, je kan wel elke ronde met een M416, ACE 23 of L85 spelen, maar dat wordt op den duur ook saai. Het is juist leuk als je met de slechtere wapens als een DMR of een sniper rifle op nr1 komt te staan. Natuurlijk gaat het ten koste van je stats, die hadden waarschijnlijk beter geweest met een ander wapen.
@#$%^& stats! De game an sich is wat telt, niet wat lullige nummertjes.

Wereldreiziger schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:50:
[...]
Ja, voor een hele kleine minderheid ja.

Unlocks,
Battlepacks,
XP-boosters,
Assignments,
Assists voor elke keer dat je de verkeerde kant op hoest,
Assist counts as kill want ja, iedereen is een winnaar,
Voor elke keer succesvol je veters strikken krijg je een ribbon,
Als je beide schoenen zowaar zonder hulp aan krijgt verdien je een mooie medal,
Dubbel xp events,

Dit spel draait op stats man..... helaas...

• Arfman

Arfman

Drome!

Stats boeien me geen fuck :D Als ik een tank of AA uit kan schakelen door mezelf op te offeren met C4 of een M2 SLAM twijfel ik geen moment. Het grote geheel zien enzo :+

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Arfman schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:01:
Stats boeien me geen fuck :D Als ik een tank of AA uit kan schakelen door mezelf op te offeren met C4 of een M2 SLAM twijfel ik geen moment. Het grote geheel zien enzo :+
Vooral die AA uitschakelen, op het moment dat die te goed is word dat standaard mijn missie. Wat er ook gebeurt die AA moet kapot! >:)

• Vandread
Mooiste is nog een heli in nood op je af zien komen, of gewoon laag over zien komen, C4 de lucht ingooien *banzai click* boom!
*WTF* ? :+

En van die bastard AA's die in hun eigen base staan te campen, quad volplakken en opblazen die hap ^^

• Hapkoek
Ik ken dat wel ja, als ik een doelwit heb dan stop ik niet voordat diegene kapot is. >:)

Vaak de AA of een attack jet, die kunnen beide een flink verschil maken in een potje.
(Op conquest gebaseerd)

[ Voor 6% gewijzigd door Hapkoek op 27-01-2014 16:26 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Ja, voor een hele kleine minderheid ja.

Dit spel draait op stats man..... helaas...
haha ben zelf meestal wel blij dat ik nog de kill krijg, maar als je het zo stelt :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Arfman schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:01:
of je gaat iets tactischer te werk en zorgt dat je jezelf niet afmaakt en ticket verliest. ;)
maar een goede actie om een irritante jet, AA tank, mbt of wat dan ook uit te schakelen is altijd goed voor het team belang.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:22:
[...]

Mjah. Ik ben niet zo'n geweldige piloot, maar met name de door-de-antenne-duik en de rondjes op Shanghai die heb ik nét zo goed gedaan, maar dan in een volle server, om raketten te ontwijken of om die irritante muppet met z'n stinger op z'n lazer te gaan geven als hij denkt veilig achter een pilaar te staan. Door die grotten vliegen doe ik nooit, want ik speel geen AS, maar de rest van deze acties kan ook ik, dus zó bijster spectaculair zijn ze niet. Goed vliegwerk, zeker, maar niet zó dat ik denk "wow, daar moet een filmpje van komen". Daarvoor zie je het te vaak gedaan worden, gewoon, in game.

[...]

Je vliegt aardig. Maar je vliegt maar ietsje beter dan ik, en ik ben echt geen superpiloot. Doe dit in echte rondjes, op een volle server met mensen die je proberen neer te halen, dán wordt het kijkenswaardiger. Op een lége server? Not so much.

[...]

Nou, dit alles in serieuze gevechten, om te beginnen. Op lege servers een beetje stuntvliegen kan iedereen, en dan bedoel ik echt iedereen. Als je hier in combat wat mee kunt wordt het al een veel kleiner groepje.
Op Siege of Shanghai kun je als je het niet erg vind een beetje te bouncen dóór de lobby van de sloopbare flat op C. Op D kun je met je heli door dat winkelcentrumpje vliegen om infantry te sproeien en dan wieberen voor er iemand doorheeft wat er gebeurt en je tubet of RPGt.

Als je een paar spectaculaire heli-achtervolgingen en dogfights doet op die kaart, volgas tussen de gebouwen door scheurend, is dat wellicht kijkbaarder ook.

[...]

Ga een lege server in, neem de AH, en oefen een uurtje. Siege is een goeie map om te oefenen op smalle vliegpaden. Laat het onder bruggen door vliegen even zitten tot je door de gangen tussen de flats kunt vliegen (de openings shot). Zodra je de controls zó hebt staan dat je zonder na te denken over welke knop hoe lang in te houden om iets te doen, kun je die AH laten dansen. Log en stroperig vergeleken met de scoutheli (élke shot in dat filmpje is met de AH een stukje precisiewerk maar met de scout heli een sinecure) maar je komt er echt wel mee door nauwe gangen heen. Onder de schotelantenne zonder stuiteren op Rogue is waarschijnlijk de grootste uitdaging - als ik dat doe (in een volle server weliswaar) stuiter ik vaak toch wel een paar keer op de grond. Maar als de server vol is kom je dar onder die schotel altijd wel mensen met RPGs of tanks tegen dus dan is het niet zo'n nuttige skillset ;)

Sowieso zijn de vliegdingen redelijk solide en niet zomaar te crashen. Ik heb op Rogue al eens m'n jet middenop een heuveltopje geparkeerd, C4 op de neus geplakt, en stuiterend over het landschap vol boomstronken weer weggevlogen om een gunship uit de lucht te C4en. Dat zag er erg lomp uit, met veel boem boink en knal geluiden en een paar stijve bochtjes omdat ik achter boomstronken bleef hangen, maar je komt gewoon weer de lucht in. De helis zijn evengoed door nauwe gangetjes makkelijk heen te werken als je het niet erg vind dat iedereen je aan hoort komen en je gunner je vervolgens Captain Kangaroo gaat noemen. Beetje stuiteren op de vloer kan best, als je het maar met beleid doet. Of op mensen voor de roadkills.
Hey, bedankt voor je uitgebreid antwoord. Ik wou express een filmpje maken op een lege server, zodat ik niet gestoord kon worden door andere spelers. En aan de andere kant wou ik de schoonheid van lege mappen zonder HUD aantonen, maar helaas heeft Youtube ondanks de hoge bitrate de kwaliteit zwaar naar beneden geschroefd...

Maar goed, ik zal eens een filmpje maken in volle actie. Ik kan zeer zeker de controle die ik nu heb gebruiken om aankomend vuur te ontwijken maar ik neem dat nooit op. Deels omdat ik amper nog 200GB vrij heb, en zo'n uncompressed recording enorm veel plaats inneemt. Het filmpje dat nu online staat, nam uncompressed bijna 100GB in... En deels omdat ik nooit weet wanneer ik eens zal pwnen, want eerlijk gezegd.. Hoe goed je ook vliegt; HVM's, Stingers, Active Radar, Igla's, geen Below Radar, en wat weet ik nog niet allemaal... Ik ga sneller dood dan ooit tevoren...

Geen probleem ik zal eens een filmpje maken in de komende tijd ;)

• codex

codex

Wereldreiziger schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:50:
[...]

Mijn boeit het ook niet. Als Titanfall en stiekem Garden Warfare uit zijn gekomen verwacht ik dit spel toch niet meer aan te raken ;)
reemprive schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:17:
[...]

Mijn boeit het ook niet. Als Titanfall en stiekem Garden Warfare uit zijn gekomen verwacht ik dit spel toch niet meer aan te raken ;)
Ach daar zal de netcode wel wat beter zijn want daar hoef je alleen maar rekening te houden met bots :(
Dus dat vind vind ik direct al -1 en na de echte game play word ik er niet bepaald warm van.
En het zijn 2 EA games dus is het altijd afwachten hoe alles verloopt maar na Simcity en BF4 kan het niet slechter. Toch ?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:17:
[...]

Hey, bedankt voor je uitgebreid antwoord. Ik wou express een filmpje maken op een lege server, zodat ik niet gestoord kon worden door andere spelers. En aan de andere kant wou ik de schoonheid van lege mappen zonder HUD aantonen, maar helaas heeft Youtube ondanks de hoge bitrate de kwaliteit zwaar naar beneden geschroefd...

Maar goed, ik zal eens een filmpje maken in volle actie. Ik kan zeer zeker de controle die ik nu heb gebruiken om aankomend vuur te ontwijken maar ik neem dat nooit op. Deels omdat ik amper nog 200GB vrij heb, en zo'n uncompressed recording enorm veel plaats inneemt. Het filmpje dat nu online staat, nam uncompressed bijna 100GB in... En deels omdat ik nooit weet wanneer ik eens zal pwnen, want eerlijk gezegd.. Hoe goed je ook vliegt; HVM's, Stingers, Active Radar, Igla's, geen Below Radar, en wat weet ik nog niet allemaal... Ik ga sneller dood dan ooit tevoren...

Geen probleem ik zal eens een filmpje maken in de komende tijd ;)
Leer spelen met je settings. 1 gig is voor mij 40 minuten aan gameplay (raw dus), en dat ziet er gewoon goed uit op 720p native. Vervolgens wordt het ook nog wel netjes geschaald naar 1080p op youtube.
Tenzij je een leuke host hebt waar 1080p tot 100% zijn recht komt, heb je helemaal niets aan zulke enorme hoge kwaliteit filmpjes.

Tenzij je ooit het eens serieuzer wilt aanpakken, zou ik zeker niet voor je eerste filmpjes zo veel moeite in de kwaliteit gaan steken.

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-12 23:24
reemprive schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:17:
[...]

Garden warfare draait toch ook op frostbite engine :X

Game PC

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik heb hier laatst ook over gepost en helaas moet ik zeggen dat sniper rifles gewoon beter zijn. Ik heb het meerendeel van m'n huidige kills met DMRs (MK11 mod 0 en M39 EMR, originnaam R3doxNL, irritant overigens dat allerlei tekens niet mogen in namen :/) maar ga nu liever voor m'n mooie nieuwe SRR-61. Het is vrij frustrerend om een hs te plaatsen met een DMR en je target achter een boom te zien rennen omdat het geen kill is behalve op zeer korte afstand (dacht ik, misschien nooit, iig zeker nooit met een SKS). Een sniper rifle met minimaal 59 dmg pakt ze dan wel altijd.

Grappig genoeg heb ik ook ladingen stront over me heen gekregen vanwege DMRgebruik. Ik lach ze dan altijd uit met dat ze door zo'n underpowered wapen geslacht worden. Best amusant ;).

Ik kijk wel uit naar een buff voor DMRs want ze speelden wel lekker :).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

beuker19 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:42:
[...]

Ach daar zal de netcode wel wat beter zijn want daar hoef je alleen maar rekening te houden met bots :(
Dus dat vind vind ik direct al -1 en na de echte game play word ik er niet bepaald warm van.
En het zijn 2 EA games dus is het altijd afwachten hoe alles verloopt maar na Simcity en BF4 kan het niet slechter. Toch ?
Never underestimate EA. ;)
Ik zou Titenfall dus echt niet pre-orderen. Laat EA zich maar bewijzen...

reemprive schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:47:

Ik wissel wel eens af met shotguns of carbines. Hou er zelf niet van met slechte wapens te spelen omdat je gevechten verliest van spelers met minder skill en sneller dood gaat. Ik hou er niet van als er in m'n achterhoofd een stemmetje zit dat constant zegt dat ik met een goed wapen makkelijk had kunnen winnen.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Zo, even een beetje geoefend en ik ga toch even mijn stats resetten. Mijn huidige KD strookte niet echt meer met mijn huidig niveau. Niet dat KD veel uitmaakt, maar het staat toch wel wat leuker (stond 1.5 oid). Daarbij ben ik toch ook op zoek naar een serieus team om mee te gamen, helaas kijken sommige toch wel weer een beetje naar stats.. Normaal heb ik dan zoiets van 'okay.. ' want dat zegt in feite helemaal niets.. maar bij gebrek aan een 'netwerk' van spelers doe ik het toch maar op deze manier :+

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-12 17:48

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Douweegbertje schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:41:
Zo, even een beetje geoefend en ik ga toch even mijn stats resetten. Mijn huidige KD strookte niet echt meer met mijn huidig niveau. Niet dat KD veel uitmaakt, maar het staat toch wel wat leuker (stond 1.5 oid). Daarbij ben ik toch ook op zoek naar een serieus team om mee te gamen, helaas kijken sommige toch wel weer een beetje naar stats.. Normaal heb ik dan zoiets van 'okay.. ' want dat zegt in feite helemaal niets.. maar bij gebrek aan een 'netwerk' van spelers doe ik het toch maar op deze manier :+
Wordt alles gereset, wapens/medals/rank/K/D?

• Douweegbertje

Douweegbertje

THESE STATISTICS WILL BE PERMANENTLY RESET:
Score/Min
W/L ratio
Accuracy
K/D ratio
All Time Statistics and all other values will be unaffected
After reset, the affected values may take up to 20 rounds of gameplay before fully appearing.
Douweegbertje schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:41:
Serieuze teams kijken niet naar die stats maar naar bf4stats.com en die worden niet gereset. Als je gevraagd wil worden moet je gewoon veel esl versus spelen. Alle goede teams zitten eigenlijk al wel vol en ze wachten nog maximaal 2 maanden op een patch die het spel speelbaar maakt, als dat niet gebeurt dan is BF4 competitive einde oefening.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik speel ook ESL versus, alleen de echte top teams ga ik niet halen. Daarbij heb ik gewoon even een overstap nodig van een mediocre team naar uiteindelijk iets beters. Helaas zijn de 'mindere teams' altijd nog in de trend van "ja en dan moet je nog even een -T achter je naam vanwege de trial" etc. :+

• codex

codex

beuker19 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:42:
[...]

Ach daar zal de netcode wel wat beter zijn want dan hoef je alleen maar rekening houden met bots :(
Eerst spelen, van wat ik heb gelezen zijn de pilot bots alleen bedoeld als decoy of om punten te pakken. 6 vs 6 of 5 vs 5 was jaren de standaard voor FPS, nu ineens is dat een issue? Je kan het nu nog niet beoordelen, maar veel slechter dan BF4 en helemaal COD Ghosts kan het niet worden.

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

Heeft iemand enig idee hoe de accuracy precies gemeten wordt? In de world rankings zie ik mensen met een % ruim boven de 100, maar ik kwam net in game vlak voor het einde, maakte 1 headshot met 1 kogel en heb een accuracy van 50%... wtf?

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Termy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:35:
Heeft iemand enig idee hoe de accuracy precies gemeten wordt? In de world rankings zie ik mensen met een % ruim boven de 100, maar ik kwam net in game vlak voor het einde, maakte 1 headshot met 1 kogel en heb een accuracy van 50%... wtf?
Boven de honderd kom je met shotguns of m320's en dergelijke.

De battlereports zeggen niet zo heel erg veel dat is nogal bugged, soms heb je een kill meer of minder, soms klopt de SPM niet en soms klopt de accuracy niet, dat hoort er nou eenmaal bij.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik heb hele tijd last van de grenade reload bug.
De bug ontstaat:
- zodra de grenade teller op nul staat, reload het niet meer.
- met wapen voor neus en teller op 1 of 2 reload niet.
Ik moet voorkomen dat ik op nul nades kom en steeds met nade in hand houden. Dan kan ik nog reloaden en gooien.

Op alle servers is reload bug aanwezig.
Dan ontdek ik iets zodra ik mortar omwissel naar Airburst. Ik kan weer grenades reloaden, ook met wapen voor de neus.

Conclusie: als je met mortar in je achterzak rondloopt, werkt grenade reload niet meer. Andere wapens in je achterzak behalve mortar werkt wel zoals het moet. Blijkbaar heeft mortar reload lock hier een effect op. Je kan nooit nieuwe mortar reloaden, maar ik had niet verwacht dat het ook effect heeft op grenades, want zodra die nul is, komt reload lock onbedoeld in actie voor de grenades. Je kan pas weer grenades gooien na respawn. Een rare maar erg vervelende bug.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-12 21:15
Ik heb zitten proberen en zoeken maar is me niet duidelijk geworden.... kun je nu op je laptop of tablet commander spelen zonder dat je in t spel bent ingelogd of moet je echt op een pc zijn ingelogd? Lijkt me wel ideaal om moeders de vrouw eens een koekje van eigen deeg te geven als we gezellig op de bank tv kijken en zij het nodig vindt om te candy crushen en te hay day-en. Oh schat dan pak ik ook even de tablet erbij hoor ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-12 22:05
JohnnyV76 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:24:
Ik heb zitten proberen en zoeken maar is me niet duidelijk geworden.... kun je nu op je laptop of tablet commander spelen zonder dat je in t spel bent ingelogd of moet je echt op een pc zijn ingelogd? Lijkt me wel ideaal om moeders de vrouw eens een koekje van eigen deeg te geven als we gezellig op de bank tv kijken en zij het nodig vindt om te candy crushen en te hay day-en. Oh schat dan pak ik ook even de tablet erbij hoor ;)
Je hoeft op de pc niet te zijn ingelogd maar zo leuk is het niet. Het is heel saai, tenminste dat vind ik. Je kan wat aanwijzingen geven maar voor je gevoel zit je er niet echt in. Qua punten valt het ook vies tegen.

• Hapkoek
Ja klopt, zoals bijna altijd doet je team niet wat je zegt als je een random game joint. Dus dan kun je ook vrij weinig, dus het meeste wat je doet is scannen/uav. En als je geluk hebt een tomehawk lanceren.

Eerste keer dat ik speelde had ik het na een kwartier wel gezien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:17:
[...]
Als je je filmpjes zelf even tot mp4 converteert blijft youtube er als het goed is vanaf. Maar dat weet ik niet geheel zeker, dat zou je even moeten checken online.
De mooiheid van die kaarten... mjah, iedereen die die filmpjes kijkt heeft het spel zelf heh ;)
Deels omdat ik amper nog 200GB vrij heb, en zo'n uncompressed recording enorm veel plaats inneemt.
Nou maak ik vooral gebruik van recordings om voor vrienden ene keer wat grappigs te recorden en op youtube te knallen voor een publiek van een man of zes, zeven, maar ik kan alvast één tipje geven:
Ik record met DXTory, en maak dan gebruik van een lossless codec die wel compresst, lagarith.
Recorden in 720p is hoog zat, zeker als je schijfruimteissues hebt.
Ik kan je wel een keer door mijn recording settings heen loodsen als je wilt, om die files wat kleiner te krijgen.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:37

Pykow

Angelo OTR

MrDummy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:41:
De bug ontstaat:
Ik moet voorkomen dat ik op nul nades kom en steeds met nade in hand houden. Dan kan ik nog reloaden en gooien.

Dan ontdek ik iets zodra ik mortar omwissel naar Airburst. Ik kan weer grenades reloaden, ook met wapen voor de neus.

Conclusie: als je met mortar in je achterzak rondloopt, werkt grenade reload niet meer. Andere wapens in je achterzak behalve mortar werkt wel zoals het moet. Blijkbaar heeft mortar reload lock hier een effect op. Je kan nooit nieuwe mortar reloaden, maar ik had niet verwacht dat het ook effect heeft op grenades, want zodra die nul is, komt reload lock onbedoeld in actie voor de grenades. Je kan pas weer grenades gooien na respawn. Een rare maar erg vervelende bug.
Raar ze hadden aangegeven dat grenades niet gereload konden worden, maar alleen de primary,secundairy en bij heel lang wachten de gadgets zoals mortar, rakketen etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:16:
[...]
Raar ze hadden aangegeven dat grenades niet gereload konden worden, maar alleen de primary,secundairy en bij heel lang wachten de gadgets zoals mortar, rakketen etc.
Hoe bedoel je dit? Je had toch neem ik aan al ontdekt dat op een ammo box zitten ammo voor alles geeft?
De ammo packs (die kleine dingen) ie geven alleen een paar clips voor je prim en sec wapens. Maar die boxes geven gewoon alles.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-12 19:05

Christiano007

Ich bin der champion

De bug ontstaat:

Viel mij ook op , telkens als ik de mortyr had en ik gooi een ammo box neer dat er niets bij kwam qua granaten en ammo. Het ligt dus niet aan mij :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:21:
[...]

Hoe bedoel je dit? Je had toch neem ik aan al ontdekt dat op een ammo box zitten ammo voor alles geeft?
De ammo packs (die kleine dingen) ie geven alleen een paar clips voor je prim en sec wapens. Maar die boxes geven gewoon alles.
ik weet dat de ammobox meer geeft dan alleen prim en sec. maar granaten zouden niet gereload worden, want je moest hier zelfs perse naar een Commander resuply drop. Dit heb ik in meerdere filmpjes van LvLCap,Matimio en RivalXFactor langs horen komen paar maanden terug.
Verder let ik er niet zo veel op, want ik gebruik de granaten zelden of ik heb weer een kit opgepakt waar granaten inzitten.
om de 7 kills moet je wel een wapen oppakken, want er is bijna nooit een ammo crate te vinden.

De bug ontstaat:

workaround: niet de noobtar gebruiken ;)
JohnnyV76 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:24:
Voor tablets etc, moet je de app downloaden, voor laptop etc kan je gewoon via battlelog dat doen. je kan ook battlescreen op aparte pc openen als je geen dubbel scherm hebt :)
Versteegrob schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:53:
[...]

Je hoeft op de pc niet te zijn ingelogd maar zo leuk is het niet. Het is heel saai, tenminste dat vind ik. Je kan wat aanwijzingen geven maar voor je gevoel zit je er niet echt in. Qua punten valt het ook vies tegen.
Het is geen FPS natuurlijk, dus het is anders, ik vind het met een paar beetje ptfo squads best wel aardig maar echt hele avond zal ik het ook niet doen nee. Wat wel helpt is voicecom gebruiken, af en toe directies geven en vragen dat squadleaders aangeven wanneer ze wat nodig hebben etc. communicatie is essentieel. zorgen dat je squads iig de orders accepten is ook belangrijk zodat je ze beter kan ondersteunen, dat is nog wel het meest vervelende, als ze dit niet doen, krijg je weinig punten om de squads te helpen. Dus dat roep ik ook 10x per match als commander, ACCEPT order, help me help you! :)

[ Voor 43% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-01-2014 10:22 ]

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:56

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik ben absoluut niet goed in BF4 (gestopt met kopen van BF genre games na BF2142)
Maar omdat ik toch weer nieuwsgierig werd afgelopen week een paar tientjes gespendeerd aan een key en premium upgrade :)

Ik sta vaker met een negatieve K/D in de scorelijst als positief (ben meer gewend aan CS/UT2004 of ArmA :) )

Maar dit soort momentjes blijven toch wel dingen die voor mij de game leuk houden, en je alleen in BF4 kunt uithalen:
[offtopic](*edit* twitch link aangezien de YT uploader van twitch nog steeds stuk is, niet bedoeld als promotie. zo boeiend is mn kanaal niet (saai zelfs).)[/offtopic]
http://www.twitch.tv/joschaap/c/3615959

*edit2* Even opnieuw geprobeerd vanochtend en nu doet ie t wel :)
YouTube: BF4 - Stream cutout - getting rid of some pesky snipers

[ Voor 13% gewijzigd door JoSchaap op 28-01-2014 10:33 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Hapkoek
Ik denk dat ik ook alsnog maar premium neem, zitten best wat leuke voordelen aan en ik blijf het spel toch nog een flinke tijd spelen denk ik zo als ik terug kijk op BF3.

Edit: kun je premium gewoon ergens anders kopen als van battlefield zelf en dan de key invoeren? Want op de battlefield site kost premium €50,00 en ik geloof dat je het ook voor 30/35 kunt krijgen.

[ Voor 37% gewijzigd door Hapkoek op 28-01-2014 10:37 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik heb premium, maar ik heb het er nog niet uitgehaald qua speel uren.
heb pas 54 uur gespeeld, dit komt mede doordat ik voortaan op ziggo zit en soms dus gewoon verschrikkelijke verbindingsproblemen heb en het niet op te lossen is totdat er glasvezel dit jaar aan gaat komen. Ook heb ik veel minder tijd om te kunnen gamen en daarnaast ben ik alle andere games aan het uitspelen.

Gisteren druk bezig met Saints row 3, als ik daarmee klaar ben heb ik nog The Witcher 2 klaarliggen.
Dit jaar komt ook Dirt4 (gerucht) nog uit. Speel nog Little big planet VITA.
Ik kan me niet meer bezig houden met multiplayers zoals voorheen.
De tijd dat ik uren online speelde en echt de beste wilde zijn is verleden tijd.

Ik geniet nu erg van platform games of offline games. lekker 6 uurtjes of meer een singleplayer game uitspelen. Heel wat relaxer gamen dan me frustreren aan irritante kindjes die de meest achterlijke dingen doen of totaal geen hulp aanbieden.
Premium heb ik gekocht omdat ik zoveel mogelijk content wil hebben.

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-12 11:01
Ik vond je al zo rustig op TS Pykow.

Fijn dat je je roeping hebt gevonden.
Hapkoek schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:35:
Ik denk dat ik ook alsnog maar premium neem, zitten best wat leuke voordelen aan en ik blijf het spel toch nog een flinke tijd spelen denk ik zo als ik terug kijk op BF3.

Edit: kun je premium gewoon ergens anders kopen als van battlefield zelf en dan de key invoeren? Want op de battlefield site kost premium €50,00 en ik geloof dat je het ook voor 30/35 kunt krijgen.
tuurlijk, je hebt alleen een code nodig om de boel te verzilveren. :)

Verwijderd

Ik las dat de update vrijgegeven werd :
https://www.google.be/url...yig&bvm=bv.59930103,d.ZGU

eerste indrukken? ervaringen?
Gedeeltelijke changelog:
UPCOMING VEHICLE TWEAKS
Aircraft and Anti-Aircraft
1) Reduced the total amount of missiles carried by the Mobile Anti-Aircraft vehicles from 6 to 4. The total carried missiles were making it impossible for helicopters to use counter measures to avoid the MAA’s attacks.

2) Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON. This reduction reduces the distance projectiles will travel and should prevent situations where the MAA could engage enemy vehicles without leaving its protected home base. The damage of the cannons remains unchanged, and aircraft, especially helicopters, should remain wary of getting too close to a MAA.

3) Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed.

4) Reduced the cone in which ACTIVE RADAR missiles search for targets, making them require a higher level of skill in predicting where a target will be when the missile is fired. The missiles were previously too easy to aim at long range, making them a guaranteed hit and a clear advantage over the other missile types.

5) Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change.

6) Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types.

7) Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS. These weapons were too effective against infantry with a higher splash, making them a clear choice over the 7.62 MINIGUNS in all combat situations. The 25MM CANNONS are intended to give the Scout Helicopter some measure of effectiveness against vehicles, at a clear trade off in effectiveness vs. infantry.

Tanks and Anti-Tank
1) Reduced the “intelligence” of the MBT LAW missiles, requiring the player to aim the missile closer to their target before the smart projectile will activate. Additionally, the MBT LAW now reloads slightly slower. This keeps the MBT LAW in its role of an easy to use, fire and forget weapon available to all Engineers, while also balancing it with the other rocket launchers in favor of skilled AT shots. Finally, a bug where the MBT LAW would pass through an ACTIVE PROTECTION shield has been fixed.

2) Fixed an issue where ACTIVE PROTECTION and the MP-APS did not properly stop 12G FRAG rounds.

3) Reduced the range where the M2 SLAM will do maximum damage to vehicles from 6M to 3M. Players will now need to be craftier when placing the M2 SLAM in order to get the full damage potential of this ambush anti vehicle weapon. This change is to primarily counter a tactic of placing 3 mines in the same spot to guarantee a kill on any vehicle passing within 6m. The range was deemed to be too large, making the M2 SLAM far superior to the M15 AT MINE.

4) Reduced the damage the STAFF shell does to all targets by 25%. This should balance the ease of use of the STAFF shell with its damage potential.
Klinkt goed. Attack heli wordt iets sterker, AA wordt iets zwakker, scount heli's hebben minder sterke 25mm kanonnen, MBT LAW wordt iets zwakker, SLAMS iets zwakker en nog wat dingetjes. Voornamelijk de no-aim wapens zijn afgezwakt en vereisen meer skill.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 28-01-2014 12:27 ]

Pagina: 1 ... 101 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.