Naar dashboard, selecteer Titanfall, druk op Menu (de rechtse knop naast xbox logo) en selecteer Quit. Dan gewoon weer opnieuw opstarten en het werkt. Zorgt er ook voor dat je downloads sneller gaan trouwens.mowa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:49:
@ Doughty & shadowman12,
Bedankt voor de info. Gelukkig heb ik nog geen problemen gehad. Maar hopen dat er niets kapot gaat.
Het enige wat ik tot nu toe heb ervaren is dat Titanfall is gecrasht. Dus een softwareprobleempje en denk ik niet hardware. Althans, het beeld werd zwart. Ik kon nog wel terug naar het menu maar Titanfaal reageerde niet meer. Voorheen kon je dan je disc er uit halen en er weer in doen, nu moest ik de X1 uit zetten waarna ik weer kon spelen.
Overigens moet ik zeggen dat ik de X1 naar de huiskamer heb gesleept waar ik alleen met wifi kan spelen. Het speelt soepel en zonder lag. De 360 was niet zo vergevingsgezind.
Dat had ik geprobeerd maar werkte niet. Het enige wat werkte was om de console uit te zetten en opnieuw te starten. Maar als ik het goed begrijp heb jij dat probleem ook gehad?Martinspire schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:51:
[...]
Naar dashboard, selecteer Titanfall, druk op Menu (de rechtse knop naast xbox logo) en selecteer Quit. Dan gewoon weer opnieuw opstarten en het werkt. Zorgt er ook voor dat je downloads sneller gaan trouwens.
Mis ik iets ? Hoe bedoel je dat downloads sneller gaan ?Martinspire schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:51:
[...]
Naar dashboard, selecteer Titanfall, druk op Menu (de rechtse knop naast xbox logo) en selecteer Quit. Dan gewoon weer opnieuw opstarten en het werkt. Zorgt er ook voor dat je downloads sneller gaan trouwens.
En je xbox via wifi aansluiten ???? Ik blijf erbij dat dat gewoon not done is. Jij ervaart geen lag, je tegenstanders wel.

XBL: MRE Inc
Dat gaat over games kopen in de US store. Dat werkt nog steeds niet (as far as I know) en heeft wel degelijk met acties van MS, PayPal of beide te maken.MRELynx schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:49:
[...]
Zo blijven de geruchten over foutieve acties van MS/Paypal de ronde doen....
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Wifi is een no-go idd!
Het enige bij mij thuis wat wifi gebruikt is mijn draadloze springtouw.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Zelfde hier inderdaad, dat was de hele reden dat ik nu via PayPal m'n CC gekoppeld heb. AMEX hier trouwens.Willybubba schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:42:
[...]
Niet bij mij. Voor de US store moet je ook een US billing adres koppelen aan je CC. En dan schreeuwt de CC maatschappij bij mij (MasterCard) om fraude want de beide adressen kloppen niet met elkaar. Daarom dus PayPal. Die nu blijkbaar diezelfde controle doet.
Heeft iemand al iets gehoord van het Advocacy team?
Probeer dat maar hier eens aan de man te brengen. Vooral die PS3/4 fanboys in het BF3/4 topic willen er niet aan. Allemaal stuk voor stuk binnen no time level 100/110 met een gigantische k/d. Ja gek he, als je niet te raken bentDoughty schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:56:
Wifi is een no-go idd!

Anyway, ik wil ook een draadloos springtouw.....
Lol wut?Doughty schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:56:
Wifi is een no-go idd!
Het enige wat niet werkt is PayPal. Als je nu een game wil kopen, dan kan dat gewoon via een US Gift Card. Als je CC maatschappij je belt kun je gewoon zeggen deze transactie is akkoord. Het is gewoon sjoemelen en Microsoft is ook niet gekWillybubba schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:55:
[...]
Dat gaat over games kopen in de US store. Dat werkt nog steeds niet (as far as I know) en heeft wel degelijk met acties van MS, PayPal of beide te maken.
Pfff, Ik ben deze discussie nu wel zo zat aan het worden.
[ Voor 21% gewijzigd door Turdie op 13-03-2014 13:12 ]
Niet bij Titanfall, wel een keer bij Battlefield. Wel raar als dat niet kan. Maar als daar geen quit bij staat (of andere indicaties dat de game nog draait) kun je hem toch gewoon starten?mowa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:54:
[...]
Dat had ik geprobeerd maar werkte niet. Het enige wat werkte was om de console uit te zetten en opnieuw te starten. Maar als ik het goed begrijp heb jij dat probleem ook gehad?
Niks Wifi. Als je een game aan hebt, gaan je downloads altijd trager. Bij de 360 had je toch ook dat als je in de dashboard kwam, je downloads sneller gingen? Ongeacht of dat wifi of bekabeld is. Bij de X1 is dat vergelijkbaar. Gewoon alles quitten in de dashboard om ervoor te zorgen dat het downloaden niet in de "background download speeds" gaan, maar gewoon full-speed.MRELynx schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:54:
[...]
Mis ik iets ? Hoe bedoel je dat downloads sneller gaan ?
En je xbox via wifi aansluiten ???? Ik blijf erbij dat dat gewoon not done is. Jij ervaart geen lag, je tegenstanders wel.![]()
![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 13-03-2014 13:07 ]
Goede nuancering inderdaad, excuusshadowman12 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:06:
[...]
Het enige wat niet werkt is PayPal. Als je nu een game wil kopen, dan kan dat gewoon via een US Gift Card. Als je CC maatschappij je belt kun je gewoon zeggen deze transactie is akkoord. Het is gewoon sjoemelen en Microsoft is ook niet gek
Die giftcard dan. Want CC koppelen gaat (in ieder geval bij mij) *echt* niet. Die wordt geblokkeerd.
[ Voor 9% gewijzigd door Willybubba op 13-03-2014 13:14 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Moet zeggen dat ik paypal niet zie staan bij de betaalopties? Kijk ik er overheen?shadowman12 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:20:
[...]
Had dat probleem gisteren ook dat ik een Duiste postcode moet opgeven. Maar vandaag zag ik dat je de Abrechnungsregion kunt aanpassen. Die heb ik toen aangepast naar Nederland, en toen kon ik gewoon met m'n Nederlandse PayPal betalen.
[afbeelding]
Dat verschilt per cc maatschappij. Bij jou trekken ze helemaal niet aan de bel, bij mij bellen ze en als ik dan zeg dat die transactie akkoord is, is het oke (wat ik je ook verteld hadshadowman12 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:06:
[...]
Het enige wat niet werkt is PayPal. Als je nu een game wil kopen, dan kan dat gewoon via een US Gift Card. Als je CC maatschappij je belt kun je gewoon zeggen deze transactie is akkoord. Het is gewoon sjoemelen en Microsoft is ook niet gek
Dan reageer je er niet meer op?Pfff, Ik ben deze discussie nu wel zo zat aan het worden.

Die zul je eerst moeten toevoegen, volg hiervoor eventueel mijn how-to (zie signature).Frozenberg schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:18:
[...]
Moet zeggen dat ik paypal niet zie staan bij de betaalopties? Kijk ik er overheen?
[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 13-03-2014 13:20 ]
Naja, het is alweer 3-4 pagina's over garantie en betalingen, giswerk en alternatieven, maar heeft het gros per saldo niets aan. Beide gevallen is het afwachten wat MS te zeggen heeft/gaat doen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik had nog nooit gehoord van een draadloos springtouw en het ontgaat mij nog altijd wat er het praktisch nut van is.Doughty schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:56:
Wifi is een no-go idd!
Maar, je steekt altijd een rj-45 stekker in je telefoon?
@ MRELynx & Doughty
Jammer maar in dit geval kan het even niet anders.
Wat ik tot nu toe ben tegengekomen lijken de Azure servers waar Titanfall op draaid vrij tolerant te zijn.
Ik ben overigens van mening dat een verbinding zo goed is als je hardware, ongeacht of het met wifi of bedraad is. Wanneer je een goede (wifi)router hebt, die niet al te oud is en van (zinvolle) up to date firmware voorzien is lijkt me het spelen via wifi geen enkel probleem.
Mijn springtouw is overigens bedraad.
Jammer maar in dit geval kan het even niet anders.
Wat ik tot nu toe ben tegengekomen lijken de Azure servers waar Titanfall op draaid vrij tolerant te zijn.
Ik ben overigens van mening dat een verbinding zo goed is als je hardware, ongeacht of het met wifi of bedraad is. Wanneer je een goede (wifi)router hebt, die niet al te oud is en van (zinvolle) up to date firmware voorzien is lijkt me het spelen via wifi geen enkel probleem.
Mijn springtouw is overigens bedraad.
Nee. In de dashboard zag de game ook zwart en aan niets was te zien dat de game nog draaide. Ook geen quit oid gezien zoals bij andere games. Het is (tot nu toe) eenmalig en is denk ik ook niet reproduceerbaar. Benieuwd of het nog een keer voorkomt. Wellicht exemplarisch want ik ben het verder nog nergens tegengekomen.Martinspire schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:06:
Niet bij Titanfall, wel een keer bij Battlefield. Wel raar als dat niet kan. Maar als daar geen quit bij staat (of andere indicaties dat de game nog draait) kun je hem toch gewoon starten?
Tja, moet je wel de mogelijkheid hebben om het bekabeld aan te sluiten, gaat mij hier in huis echt niet lukken, al is de afstand tussen Xbox en router hemelsbreed 150 cm...MRELynx schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:54:
[...]
En je xbox via wifi aansluiten ???? Ik blijf erbij dat dat gewoon not done is. Jij ervaart geen lag, je tegenstanders wel.![]()
![]()
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Speel jij FPS op je telefoon?LOTG schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:31:
(wifi is zoo lokaal, 4G is meer dan genoeg - en ironisch nog sneller dan mijn vdsl verbinding
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik gebruik greenpoints.LOTG schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:31:
[...]
Ik had nog nooit gehoord van een draadloos springtouw en het ontgaat mij nog altijd wat er het praktisch nut van is.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem gewoon draadloos heb aangesloten. Dat maakt tegenwoordig toch niet meer uit jongens met de 5ghz / 300mbit draadloze verbindingen? Kan me voorstellen dat je daar last van krijgt bij 54mbit en 2.4 ghz..maar tegenwoordig toch niet meer?Phusebox schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:34:
[...]
Tja, moet je wel de mogelijkheid hebben om het bekabeld aan te sluiten, gaat mij hier in huis echt niet lukken, al is de afstand tussen Xbox en router hemelsbreed 150 cm...
Als ik hem bedraad aansluit ben ik beperkt tot 100mbit en tja...dat sucks
[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 13-03-2014 13:40 ]
Xbox heeft toch een gbit aansluiting?
Net contact gehad met paypal, het is dus zeker hun kant niet.
Dat zeg ik, een verbinding is zo goed als je hardware.TheVMaster schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:39:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem gewoon draadloos heb aangesloten. Dat maakt tegenwoordig toch niet meer uit jongens met de 5ghz / 300mbit draadloze verbindingen? Kan me voorstellen dat je daar last van krijgt bij 54mbit en 2.4 ghz..maar tegenwoordig toch niet meer?
Bovendien is met de nextgen ook de cloud servers gekomen waarbij je als het goed is niet meer de problemen hebt als met de 360 waarbij je moest kloten met routerinstellingen etc.
Ofwel; oude problemen zoals met de 360 gaan niet meer op.
[ Voor 3% gewijzigd door mowa op 13-03-2014 13:43 ]
Nou, via een kabel of via WIFI N/5Ghz scheelt hier in huis toch een aantal ms in mijn ping-tijden naar verschillende servers.TheVMaster schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:39:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem gewoon draadloos heb aangesloten. Dat maakt tegenwoordig toch niet meer uit jongens met de 5ghz / 300mbit draadloze verbindingen? Kan me voorstellen dat je daar last van krijgt bij 54mbit en 2.4 ghz..maar tegenwoordig toch niet meer?
Cogitationis poenam nemo patitur
Koop gewoon dan een Powerline adapter, pricewatch: TP-Link TL-PA551KIT, en sluit hem zo aan. Werkt heel simpel en snel, wireless heeft gewoon niet de snelheid/latency en je merkt het echt in online gaming (Ik wel, deed altijd wireless maar al bijna twee jaar niet meer)TheVMaster schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:39:
[...]
Je moet wel even een tooltje opzoeken dat de adapter niet in slaapstand gaat, als hij een tijdje niets doet dan gaat hij in powersave. Als je dan je Xbox weer aan doet, dan heeft hij soms niet gelijk verbinding.
[ Voor 11% gewijzigd door Tags NL op 13-03-2014 13:45 ]
https://powershellisfun.com
Nja vorige week heb in BF4 toch behoorlijk wat lag gezien, terwijl mijn verbinding goed ismowa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:42:
[...]
Dat zeg ik, een verbinding is zo goed als je hardware.
Bovendien is met de nextgen ook de cloud servers gekomen waarbij je als het goed is niet meer de problemen hebt als met de 360 waarbij je moest kloten met routerinstellingen etc.
Maar dat kwam door die rukkers van EA, want het hele GotLive groepje had er last van zowat
Is het ook niet, MS doet een extra controle op de adresgegevens die men bij de MSstore opgeeft en die bij PayPal bekend zijn. Is reeds eerder besproken in dit topic.SinergyX schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:42:
Xbox heeft toch een gbit aansluiting?
Prima hoor, maar even basic networking. Met een wifi 300mbps router ga je natuurlijk nooit 300mbps halen. Waarom niet ? Naast de overhead van het TCP/IP protocol, heeft natuulijk iedereen wpa2 aan staan. Dus elk pakketje wat je verstuurd moet geencrypt worden, alles wat je binnenkrijgt moet weer gedycrypt worden. Dan hangt je verbinding nog achter een firewall, dus elk in en uitgaand pakketje wordt nog een keer gecontroleerd. Die de/encyrpty heb je met utp niet. Dan heb je nog de standaard latency tussen client en server die ook al een paar ms is en de totale tijd wordt alleen maar groter, dus meer lag.mowa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:34:
@ MRELynx & Doughty
Sommigen zeggen dat het onzin is. Prima, maar uit eigen ervaring weet ik gewoon dat het spelen tegen een tegenstander die op wifi zit, gewoon nauwelijks mogelijk is ten nadele van mij. Heb in BF3 ooit eens een mede speler dermate erop aangesproken dat hij kon kiezen, of je trekt utp, of je hoeft op onze server niet terug te komen.
Een week later had hij utp en kon ik hem ineens wel raken terwijl toen hij nog op wifi zat ik elke keer het onderspit delfde in een 1 op 1.
Zit het je dwars ? Ja, nogal, ik vind het gewoon een vorm van cheaten, net zoals in BF3 ik ooit eens alleen maar TDM op een Zuid Amerikaanse server heb gespeeld. Door de latency had ik dermate veel voordeel dat ik elk potje strak boven aanstond met scores die ik op een EU server niet of nauwelijks haal. Dat zijn dan scores als 25-3, 32-4 etc.
Lol, een powerline adapter is zo'n beetje een garantie van instabiele latency tijden. Bovendien zijn de meeste powerline adapters ook niet full-duplex waardoor je Vmax sowieso een knauw krijgt.-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:44:
[...]
Koop gewoon dan een Powerline adapter, pricewatch: TP-Link TL-PA551KIT, en sluit hem zo aan. Werkt heel simpel en snel, wireless heeft gewoon niet de snelheid/latency en je merkt het echt in online gaming (Ik wel, deed altijd wireless maar al bijna twee jaar niet meer)
Qua maximale netwerk prestaties gaat er niets boven een goede netwerkkabel (cat 6) met dito hardware (zoals een goede router/switch.
Grappig, laptop eraan gehangen en haal dezelfde latency/speed als bedraad rechtstreeks en ook op langere duurBullet NL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:48:
[...]
Lol, een powerline adapter is zo'n beetje een garantie van instabiele latancy tijden. Bovendien zijn de meeste powerline adapters ook niet full-duplex waardoor je Vmax sowieso een knauw krijgt.
Qua maximale netwerk prestaties gaat er niets boven een goede netwerkkabel (cat 6) met dito hardware (zoals een goede router/switch.
https://powershellisfun.com
Klopt en wifi heeft nog is signaalverlies omdat het door de lucht heen moet en storing van wifi netwerken die in de buurt zitten. Ik woon in het centrum van Utrecht en heb iets van 100 wifi netwerken om me heen, dus alles is hier bedraad, dat stoort zo enorm.MRELynx schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:45:
[...]
Prima hoor, maar even basic networking. Met een wifi 300mbps router ga je natuurlijk nooit 300mbps halen. Waarom niet ? Naast de overhead van het TCP/IP protocol, heeft natuulijk iedereen wpa2 aan staan. Dus elk pakketje wat je verstuurd moet geencrypt worden, alles wat je binnenkrijgt moet weer gedycrypt worden. Dan hangt je verbinding nog achter een firewall, dus elk in en uitgaand pakketje wordt nog een keer gecontroleerd. Die de/encyrpty heb je met utp niet. Dan heb je nog de standaard latency tussen client en server die ook al een paar ms is en de totale tijd wordt alleen maar groter, dus meer lag.
Sommigen zeggen dat het onzin is. Prima, maar uit eigen ervaring weet ik gewoon dat het spelen tegen een tegenstander die op wifi zit, gewoon nauwelijks mogelijk is ten nadele van mij. Heb in BF3 ooit eens een mede speler dermate erop aangesproken dat hij kon kiezen, of je trekt utp, of je hoeft op onze server niet terug te komen.
Een week later had hij utp en kon ik hem ineens wel raken terwijl toen hij nog op wifi zat ik elke keer het onderspit delfde in een 1 op 1.
Zit het je dwars ? Ja, nogal, ik vind het gewoon een vorm van cheaten, net zoals in BF3 ik ooit eens alleen maar TDM op een Zuid Amerikaanse server heb gespeeld. Door de latency had ik dermate veel voordeel dat ik elk potje strak boven aanstond met scores die ik op een EU server niet of nauwelijks haal. Dat zijn dan scores als 25-3, 32-4 etc.
Er wordt hier van alles besproken, ik lees dit topic nog maar sporadisch omdat de 3 punten nu 10x opnieuw worden opgehaald.Bullet NL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:44:
Is het ook niet, MS doet een extra controle op de adresgegevens die men bij de MSstore opgeeft en die bij PayPal bekend zijn. Is reeds eerder besproken in dit topic.
Dus om even samen te vatten... heb je vragen of bepaalde zaken dan kun je ze waarschijnlijk terugvinden in dit topic, dus dat betekent even teruglezen!
Anders blijven we aan de gang... Kunnen we weer verder met Le One?
[ Voor 47% gewijzigd door Ninjetsu NL op 13-03-2014 14:03 . Reden: Goed punt door Synergy ]
Ja, daar heb ik me ook schuldig aangemaakt
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Teruglezen van wat? Sorry maar dit gaat al bijna 8 pagina's al helemaal nergens meer over, al helemaal niet meer over de XBO zelf. Nee, US store, garantie, Wifi, giftcards, of weer vage EU regeltjes waar MS zich niet aan zou houden.
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 13-03-2014 14:01 ]
Ja dat bedoel ik... heb even mn post aangepastSinergyX schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:01:
Teruglezen van wat? Sorry maar dit gaat al bijna 8 pagina's al helemaal nergens meer over, al helemaal niet meer over de XBO zelf. Nee, US store, garantie, Wifi, giftcards, of weer vage EU regeltjes waar MS zich niet aan zou houden.
Dus, Titanfall. Hoe speelt het, en klopt het een beetje met de screens van de IGN PC vergelijking? De UI ziet er daar een beetje wazig uit dat lijkt mij niet in het echt?
@ MRELynx
In principe heb je natuurlijk gelijk maar nogmaals, je verbinding is zo goed als je hardware.

Meting is gedaan met me laptop, die ik naast de X1 heb gezet, naar de meest nabije server. En ja, wifi.
In principe heb je natuurlijk gelijk maar nogmaals, je verbinding is zo goed als je hardware.

Meting is gedaan met me laptop, die ik naast de X1 heb gezet, naar de meest nabije server. En ja, wifi.
Klopt wel aardig, het is inderdaad tikje waziger, maar dat komt al heel snel als je naar een 24inch monitor zit te kijken of naar een 46inch plasma
Schaduw is inderdaad een flink stuk lager (blokkeriger), maar enkel als je PC Titanfall op hogere settings kan draaien (mijn geval dus niet).
Doe eens een ping -n 100 op beide, dan begin je verschillen te zienmowa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:07:
[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 13-03-2014 14:08 ]
Aah, CC werkt nog wel? Dan dat maar eens proberenshadowman12 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:06:
[...]
Gamertag for Xbox: R0SSI
In deze vergelijking vind ik de X1 versie er echt een stuk minder goed uitzien.LOTG schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:04:
Dus, Titanfall. Hoe speelt het, en klopt het een beetje met de screens van de IGN PC vergelijking? De UI ziet er daar een beetje wazig uit dat lijkt mij niet in het echt?
Slechtere textures, belichting en shaduwen vooral. Erg jammer.
Edit: Waarom heb ik altijd de indruk dat IGN en DigitalFoundry het contrast niet goed kunnen instellen?
[ Voor 11% gewijzigd door Doughty op 13-03-2014 14:11 ]
Daarom vraag ik ook of het klopt.Doughty schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:09:
[...]
In deze vergelijking vind ik de X1 versie er echt een stuk minder goed uitzien.
Slechtere textures, belichting en shaduwen vooral. Erg jammer.
Wazig kan ik niet zeggen. Het ziet er idd wat minder uit in vergelijking met de pc. Hoewel ik de beta op de pc heb gespeeld, dus ik teer op de herinnering daarvan. Op de X1 lijkt het wat "hoekig".
Wat ik wel jammer vind is dat je niets kapot kunt schieten en dat er bijvoorbeeld zelfs geen kogelgaten te zien zijn op een muur. Is natuurlijk ook een wat oudere engine. Die is weliswaar steeds verder ontwikkeld maar er is op zich weinig eye-candy.
De gamplay is echter geweldig en zeer verslavend.
Wat ik wel jammer vind is dat je niets kapot kunt schieten en dat er bijvoorbeeld zelfs geen kogelgaten te zien zijn op een muur. Is natuurlijk ook een wat oudere engine. Die is weliswaar steeds verder ontwikkeld maar er is op zich weinig eye-candy.
OFFTOPIC ALERT !!!mowa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:07:
@ MRELynx
[afbeelding]
Dat zijn mooie waardes voor een 150/15 ziggo verbinding. Met welke wifi router ? Ben nog opzoek naar een nieuwe namelijk.....
Mja Valve werkt ook al aan de opvolger, eigenlijk raar dat ze niet Frostbite gebruikt hebben gezien het EA stickertje.mowa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:14:
Wazig kan ik niet zeggen. Het ziet er idd wat minder uit in vergelijking met de pc. Hoewel ik de beta op de pc heb gespeeld, dus ik teer op de herinnering daarvan. Op de X1 lijkt het wat "hoekig".
Als ik een game koop uit de US store heb ik dan straks nog een probleem als ik mijn Xbox ooit op NL store zet of doen alle games het dan nog gewoon ?
Hier mogen wij helaas niet meer op reageren of over spreken.Woolfy681 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:25:
Als ik een game koop uit de US store heb ik dan straks nog een probleem als ik mijn Xbox ooit op NL store zet of doen alle games het dan nog gewoon ?
Dat mag wel, maar dan hier.BM schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:01:
[modbreak]
Mensen
Mag ik voorstellen om de discussies over garantie en aanverwante zaken voort te zetten in dit topic: [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor slowchat kan dit topic gebruikt worden: [XBO] Xbox One Slow Chat - Deel 1[/]
Ja, daar heb ik me ook schuldig aangemaakt
Is een keuze, maar Source is natuurlijk al bekend van de bekende FPS (CS en TF), wil je op dat niveau actie halen, zit je wat veiliger dan Frostbite. Frostbite zit volgens mij meer in de eyecandy en destruction (BF, BC/BC2 en dacht 1943 ook), waar source juist meer richting snelheid gaat (ik vraag me af of je 'zomaar' 60fps op dit niveau kan halen met de frostbite). De consoles zijn geen super high-end dingen, dus je moet wel een snelle engine hebben wil je continue 60fps draaien én het nog beetje 2014-looks te geven.LOTG schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:20:
[...]
Mja Valve werkt ook al aan de opvolger, eigenlijk raar dat ze niet Frostbite gebruikt hebben gezien het EA stickertje.
Ik haal op mijn laptop ongeveer 40 Mb/s op mijn kamer, om een kabel helemaal door het huis heen te trekken alleen voor mijn xbox is geen optie (woon bij mijn ouders thuis en die hebben daar geen zin in).mowa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:07:
@ MRELynx
[afbeelding]
Verder heb ik in games nooit last van lag. Ik speel vaak private matches met 2 Amerikaanse vrienden van mij en eigenlijk host altijd een van hun twee wel, maar zelden dat ik lag of hun zien dat ik lag heb.
Wat wel een goede toevoeging aan de X1 zal zijn (imo) is een speedtest. Ik geloof dat playstation dit wel heeft.
Doughty schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:27:
[...]
Hier mogen wij helaas niet meer op reageren of over spreken.

Over Frostbite:
Ik weet niet of ze die engine ter beschikking gesteld hebben gekregen en wellicht was deze niet performant genoeg voor de doelen van de devs van Titanfall?!
Dan ben je misschien zelf niet snel genoeg of ben je snel tevreden. Geloof nooit dat je met Wifi een hele goeie speler kan zijn/wordenEreaser schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:35:
[...]
Ik haal op mijn laptop ongeveer 40 Mb/s op mijn kamer, om een kabel helemaal door het huis heen te trekken alleen voor mijn xbox is geen optie (woon bij mijn ouders thuis en die hebben daar geen zin in).
Verder heb ik in games nooit last van lag. Ik speel vaak private matches met 2 Amerikaanse vrienden van mij en eigenlijk host altijd een van hun twee wel, maar zelden dat ik lag of hun zien dat ik lag heb.
Wat wel een goede toevoeging aan de X1 zal zijn (imo) is een speedtest. Ik geloof dat playstation dit wel heeft.
Hmmm, de vraag als of een Xbox game uit de USA store blijft werken wanneer de console op de NL regio is gezet is al een aantal keer beantwoord in dit topic.
Dus nogmaals, Ja.... Ze blijven werken, echter wanneer je de game verwijderd van de harddisk van de Xbox One kan je hem niet opnieuw installeren vanuit de NL store. Je dient de console dan te starten in de USA regio om hem opnieuw te installeren.
Dus nogmaals, Ja.... Ze blijven werken, echter wanneer je de game verwijderd van de harddisk van de Xbox One kan je hem niet opnieuw installeren vanuit de NL store. Je dient de console dan te starten in de USA regio om hem opnieuw te installeren.
Dat kan, maar laten we eerlijk zijn. Zie jij het verschil nog wel als je als een malloot rond aan het rennen bent en titans aan gort aan het schieten bent?
Oke bedankt denk dat ik er overheen heb gelezen of verkeerd heb gezocht danBullet NL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:36:
Hmmm, de vraag als of een Xbox game uit de USA store blijft werken wanneer de console op de NL regio is gezet is al een aantal keer beantwoord in dit topic.
Een Netgear WNDR4000 die nu ongeveer 2 1/2 jaar oud is. Daarvoor had ik een D-Link DIR855, die scoorde iets lagere waarden maar ook heel goed en stabiel op 5Ghz.MRELynx schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:17:
[...]
OFFTOPIC ALERT !!!
Dat zijn mooie waardes voor een 150/15 ziggo verbinding. Met welke wifi router ? Ben nog opzoek naar een nieuwe namelijk.....
Het bereik van de Netgear is wat groter en me laptop en Mediacenter PC (ook draadloos) staan 2 metal stud wanden (10m) verder.
Het kan ook zijn dat ik er inmiddels aan gewend ben, maar ik red me prima in games als Call of Duty, Halo, GTA V en Gears of Warwimpie007 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:36:
[...]
Dan ben je misschien zelf niet snel genoeg of ben je snel tevreden. Geloof nooit dat je met Wifi een hele goeie speler kan zijn/worden
Uiteraard zou ik liever gewoon een kabel hebben omdat wifi wat instabieler is (wil nog wel eens uitvallen in het weekend, dus dan ff router opnieuw opstarten en hij doet het weer prima). Maar zoals al uitgelegd in mijn vorige post is dat geen optie en als mijn wifi stabiel is heb ik voor mijn gevoel en dat van andere nergens last van.
Na die verhalen dat het niet mogelijk meer is om van de US Store te kopen baal ik wel. Ik ga vanmiddag alsnog kijken of ik de Titanfall season pass kan kopen, misschien lukt het.
Anders moet ik contact opnemen met Xbox Support om die Risk Lock te laten verwijderen, toch?
En vanavond lekker Titanfall spelen, gelukkig heb ik hem direct gekocht toe ie online kwam. Vind het wel vreemd dat ik tegen mensen speel die rank 49 zijn terwijl ik net rank 21 heb...
Anders moet ik contact opnemen met Xbox Support om die Risk Lock te laten verwijderen, toch?
En vanavond lekker Titanfall spelen, gelukkig heb ik hem direct gekocht toe ie online kwam. Vind het wel vreemd dat ik tegen mensen speel die rank 49 zijn terwijl ik net rank 21 heb...
Wat nog wel eens wil helpen is om je router en modem regelmatig even een half uur uit te zetten. Dat is althans een tip die ik een aantal jaren geleden op de Ziggo gebruikers groep heb opgepikt.Ereaser schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:50:
[...]
Het kan ook zijn dat ik er inmiddels aan gewend ben, maar ik red me prima in games als Call of Duty, Halo, GTA V en Gears of War![]()
Uiteraard zou ik liever gewoon een kabel hebben omdat wifi wat instabieler is (wil nog wel eens uitvallen in het weekend, dus dan ff router opnieuw opstarten en hij doet het weer prima). Maar zoals al uitgelegd in mijn vorige post is dat geen optie en als mijn wifi stabiel is heb ik voor mijn gevoel en dat van andere nergens last van.
Sommigen doen dat met een tijdschakelaar zodat de boel s'nachts bijvoorbeeld een half uur uit gaat. Ik doe dat wekelijks en heb altijd een stabiele (draadloze) verbinding.
Het klopt wel dat dit ongeveer wekelijks gebeurt, zal eens even kijken of we nog een tijdschakelaar ergens hebben liggen en of het helpt. In ieder geval bedankt voor de tipmowa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:03:
[...]
Wat nog wel eens wil helpen is om je router en modem regelmatig even een half uur uit te zetten. Dat is althans een tip die ik een aantal jaren geleden op de Ziggo gebruikers groep heb opgepikt.
Sommigen doen dat met een tijdschakelaar zodat de boel s'nachts bijvoorbeeld een half uur uit gaat. Ik doe dat wekelijks en heb altijd een stabiele (draadloze) verbinding.
Zit ook weinig balans in, je gaat vrij snel dus je komt al best snel op datzelfde niveau (waar het verschil in BF4 tussen een 10 en 50 al groot is, 10 en 110 gigantisch).sgt frankieboy schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:51:
En de xbox heeft toch ook een speedtest?Ereaser schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:35:
[...]
Ik haal op mijn laptop ongeveer 40 Mb/s op mijn kamer, om een kabel helemaal door het huis heen te trekken alleen voor mijn xbox is geen optie (woon bij mijn ouders thuis en die hebben daar geen zin in).
Kon hem vorige week gewoon bestellen bij ms.es zonder gezever met postcode of wat dan ook?shadowman12 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:20:
[...]
Had dat probleem gisteren ook dat ik een Duiste postcode moet opgeven. Maar vandaag zag ik dat je de Abrechnungsregion kunt aanpassen. Die heb ik toen aangepast naar Nederland, en toen kon ik gewoon met m'n Nederlandse PayPal betalen.
[afbeelding]
[ Voor 40% gewijzigd door MrGizMo op 13-03-2014 17:04 ]
Vandaag dus erachter gekomen dat er een lijst is met Tweakers gamertags ( https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0 ). Heb meteen even mezelf toegevoegd en ook eventjes het 1 en ander bijgewerkt 
Zag dat er ook GTA5 in staat, maar lijkt me niet echt handig om die toe te voegen. Lijkt me logischer om alleen games op te nemen die ook alleen verkrijgbaar zijn.
Wat dat betreft zou ik eigenlijk ook nog wel een veld met Twitch username/link willen zien, maar ik weet niet of men dat erin wil hebben. Lijkt mij in ieder geval wel een aardig idee. Ben zelf nu overigens Titanfall aan het streamen.
Zag dat er ook GTA5 in staat, maar lijkt me niet echt handig om die toe te voegen. Lijkt me logischer om alleen games op te nemen die ook alleen verkrijgbaar zijn.
Wat dat betreft zou ik eigenlijk ook nog wel een veld met Twitch username/link willen zien, maar ik weet niet of men dat erin wil hebben. Lijkt mij in ieder geval wel een aardig idee. Ben zelf nu overigens Titanfall aan het streamen.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 13-03-2014 18:59 ]
Ik heb ook even mijn gegevens bijgewerkt en wat mensen gefriend die Titanfall heeft.
Ik heb overigens wel lopen kloten met de sheet. Sorteren is een drama en dat verneukte het overzicht goed. Volgens mij klopt het weer maar zo niet, mijn excuses....
Ik heb overigens wel lopen kloten met de sheet. Sorteren is een drama en dat verneukte het overzicht goed. Volgens mij klopt het weer maar zo niet, mijn excuses....
Gamertag: YazNL
heb gelijk mijn tag etc ook even toegevoegd, was al op zoek naar die lijst
Ook hier even mijn tag toegevoegd en een populariteitsgrafiek ingevoegd. En Rayman en Tomb Raider toegevoegd, want die stonden er volgens mij nog niet in.
Ohw..ik heb geen powerline adapter nodig hoor. Heb alleen de UTP kabel eruit getrokken, aangezien ik wireless een hogere snelheid haal. Maar eh....als ik het zo lees dan kan ik beter de 100mbit kabel er weer in rammen-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:44:
[...]
Koop gewoon dan een Powerline adapter, pricewatch: TP-Link TL-PA551KIT, en sluit hem zo aan. Werkt heel simpel en snel, wireless heeft gewoon niet de snelheid/latency en je merkt het echt in online gaming (Ik wel, deed altijd wireless maar al bijna twee jaar niet meer)
Je moet wel even een tooltje opzoeken dat de adapter niet in slaapstand gaat, als hij een tijdje niets doet dan gaat hij in powersave. Als je dan je Xbox weer aan doet, dan heeft hij soms niet gelijk verbinding.
Same here, ook ff toegevoegd.
Heeft iemand zijn Controls in titanfall aangepast naar bumper jumper? Dan spring je niet meer met A maar met de linker bumper. Zo hoef je je duim niet van de rechter stick te halen als je wilt springen... Dit lijkt me wel erg handig... Vandaag maar eens proberen, alleen denk ik dat dat wel erg veel oefening vraagt... Muscle memory enzo... 
In dit topic gepost vanwege de relatie met de x1 controller.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-03-2014 07:57 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
never mind. 2 versies van 1 document is natuurlijk vragen om problemen. Voor diegenen die het tweakers document op onedrive hebben ingevuld, graag de Google versie die hierboven vermeld staat nog even aanvullen.
Het is in het Google document ook mogelijk om kolommen te locken zodat je usernaam bij scrollen gewoon blijft staan.
Het is in het Google document ook mogelijk om kolommen te locken zodat je usernaam bij scrollen gewoon blijft staan.
[ Voor 124% gewijzigd door MRE-Inc op 14-03-2014 09:32 ]
Nice!MRELynx schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:13:
Hier een iets geavanceerdere versie van de Xbox live usernames/gamertags lijst:
http://1drv.ms/1cXCHRd
Kolom met je naam blijft nu in beeld staan, dus het wat makkelijker om in je eigen rij iets te wijzigen ipv dat je net een rij er boven of onder iets wijzigt
Standaard opent deze excel sheet in je webbrowser als Alleen Lezen. Even linksboven op Bewerken in Browser klikken en je kunt los....
Next level G.MRELynx schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:13:
Hier een iets geavanceerdere versie van de Xbox live usernames/gamertags lijst:
http://1drv.ms/1cXCHRd
Kolom met je naam blijft nu in beeld staan, dus het wat makkelijker om in je eigen rij iets te wijzigen ipv dat je net een rij er boven of onder iets wijzigt
Standaard opent deze excel sheet in je webbrowser als Alleen Lezen. Even linksboven op Bewerken in Browser klikken en je kunt los....
Ik gebruik een variant hierop. Deze staat onder de naam "Evolved" geloof ik. Springen met de linker bumper.. Werkt erg prettig, nu nog melee nar de rechter bumber en ik ben blij..uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:56:
Heeft iemand zijn Controls in titanfall aangepast naar bumper jumper? Dan spring je niet meer met A maar met de linker bumper. Zo hoef je je duim niet van de rechter stick te halen als je wilt springen... Dit lijkt me wel erg handig... Vandaag maar eens proberen, alleen denk ik dat dat wel erg veel oefening vraagt... Muscle memory enzo...
Hoe snel was je eraan gewend? Springen is natuurlijk standaard A bij 99% van de spellen.
Denk dat ik best wat tijd nodig heb... Ik denk echter dat als je het door hebt, je echt zoveel beter kunt navigeren met je dubbeljumps en wallrunnen.
2 minuten.. meer niet.. In die tijd loop je wel te vloeken kan ik je zeggen.uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:09:
Hoe snel was je eraan gewend? Springen is natuurlijk standaard A bij 99% van de spellen.Denk dat ik best wat tijd nodig heb... Ik denk echter dat als je het door hebt, je echt zoveel beter kunt navigeren met je dubbeljumps en wallrunnen.
Maar het went zo snel dat ik toen ik daarna BF4 speelde ik continu op die bumper bleef drukken om te springen.... met alle gevolgen van dien.
Dat klinkt goed.Yaz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:20:
[...]
2 minuten.. meer niet.. In die tijd loop je wel te vloeken kan ik je zeggen.
Maar het went zo snel dat ik toen ik daarna BF4 speelde ik continu op die bumper bleef drukken om te springen.... met alle gevolgen van dien.
Heb nu soms net iets te vaak dat ik een wallrun niet helemaal goed krijg omdat ik niet helemaal lekker uitkom met springen (A) en kijken (right stick).
Ah, ja dat gevoel waneer je van game switched en een granaat voor je voeten gooit in plaats van iemand een mes in zijn rug.Yaz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:20:
[...]
2 minuten.. meer niet.. In die tijd loop je wel te vloeken kan ik je zeggen.
Op de PC nog erger, vooral de use knop kan van alles en nog wat zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door LOTG op 14-03-2014 09:25 ]
Komt erg bekend voorLOTG schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:25:
[...]
Ah, ja dat gevoel waneer je van game switched en een granaat voor je voeten gooit in plaats van iemand een mes in zijn rug.
Op de PC nog erger, vooral de use knop kan van alles en nog wat zijn.
Gisteren even Martinspire en BM gevolgd via twitch op mijn lumia. Livegaming is een erg goede app. Alleen weet ik niet helemaal goed of ze mijn chatberichten doorkregen.
Twitch is toch wel grappig moet ik zeggen. Zeker van mensen in je friendslist.
Edit: Ik denk dat ik vanavond samen met BM de IMC campaign ga proberen. Wellicht kunnen we een GoT clubje vormen met mensen die ook die zijde van de campaign nog moet spelen?
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-03-2014 09:38 ]
Is het zo dat bij de xbox one de downloads gelink zijn aan je console, zoals bij de xbox 360?
Aangezien mijn xbox wordt teruggestuurd, moet ik alles wissen, en als ik een nieuwe krijg, kan ik dan gewoon mijn gekochte games weer downloaden?
Aangezien mijn xbox wordt teruggestuurd, moet ik alles wissen, en als ik een nieuwe krijg, kan ik dan gewoon mijn gekochte games weer downloaden?
heeft er iemand anders ook problemen met titanfall ?
ik kan niet verbinden ik zie wel de datacenters.
mijn NAT is open heb port forwarding gedaan alles is open
ik blijf in de loop van attempting connection
ik kan niet verbinden ik zie wel de datacenters.
mijn NAT is open heb port forwarding gedaan alles is open
ik blijf in de loop van attempting connection
Ja, alleen stond bij mij niets alles bij my apps en moest ik een paar dingen in de store zoeken. Daar staat dan gewoon download in plaats van buy.xAnarchyBaS schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:52:
Is het zo dat bij de xbox one de downloads gelink zijn aan je console, zoals bij de xbox 360?
En op de xbox 360 was het ook allemaal account linked en niet device linked.
DLC moet je overigens ook nog appart aanvinken, maar die staan als het goed is bij mij games and apps als je een spel daar selecteerd rechts.
En waarom moet JIJ alles wissen? Dat doen ze daar vanzelf wel. Dat is volgens mij gewoon stap 1 als ze iets binnen krijgen, reinstall check if fixed.
[ Voor 20% gewijzigd door LOTG op 14-03-2014 09:56 ]
Ik kan me herinneren dat ik bij het kopen van mijn nieuwe xbox mijn licenties moest overzetten naar mijn nieuwe xbox. Dit was vooral voor DLC enzo.LOTG schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:54:
[...]
Ja, alleen stond bij mij niets alles bij my apps en moest ik een paar dingen in de store zoeken. Daar staat dan gewoon download in plaats van buy.
DLC moet je overigens ook nog appart aanvinken, maar die staan als het goed is bij mij games and apps als je een spel daar selecteerd rechts.
En waarom moet JIJ alles wissen? Dat doen ze daar vanzelf wel. Dat is volgens mij gewoon stap 1 als ze iets binnen krijgen, reinstall check if fixed.
O die onzin, volgens mij is dat niet meer nodig. Alles is aan je account gekoppeld en niet aan de hardware.
Je hebt nu ook de optie om een xbox als "home" aan te vinken waardoor andere op die xbox ook bij jou content mogen.
Je hebt nu ook de optie om een xbox als "home" aan te vinken waardoor andere op die xbox ook bij jou content mogen.
Zo ver ik weet niet, alleen dat test connection of heeft de X1 wel een test waarbij je ping en Mb/s ziet?
ja!Ereaser schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:14:
[...]
heeft de X1 wel een test waarbij je ping en Mb/s ziet?
Awesome
Op de xbox 360 is het beide, je krijgt een console license en een gamertag license.LOTG schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:54:
[...]
http://support.xbox.com/e...tworking/network-settingsEreaser schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:19:
[...]
Awesome
[...]
Op de xbox 360 is het beide, je krijgt een console license en een gamertag license.
Detailed network statistics rechts onder op die afbeelding
Weet iemand trouwens hoe hij je je twitch stream kunt opslaan? Ik dacht namelijk dat je ook je broadcast kon opslaan. Maar kon het zo even niet vinden. Zowel niet via de app als de site.
Het zit wel op de site. In je profiel/settings kun je opgeven dat streams gearchived moeten worden. Gisteravond aangezet, maar kan nu niet precies kijken hoe of wat aangezien de site geblokkeerd worduchiha tijntje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:50:
Weet iemand trouwens hoe hij je je twitch stream kunt opslaan? Ik dacht namelijk dat je ook je broadcast kon opslaan. Maar kon het zo even niet vinden. Zowel niet via de app als de site.
Was zo uit m'n hoofd het 2e of 3e 'tabblad' op de settings pagina.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Trouwens, je kon toch een game joinen die gebroadcast werd via Twitch, tenminste dat dacht ik ergens gelezen te hebben.
Edit Gevonden:
Edit Gevonden:
Twitch-integratie bij de Xbox One maanden later wordt ingevoerd dan bij de PS4, biedt de Xbox-variant meer functies. Het voornaamste verschil tussen de twee consoles is dat, mits de streamer een co-op- of multiplayer-Xbox One-game speelt, een toeschouwer die zijn Xbox One gebruikt direct kan meedoen. Een gebruiker van de PS4 kan niet direct meedoen met een multiplayer-PS4-stream die hij bekijkt.
[ Voor 64% gewijzigd door henkyyyyyyy op 14-03-2014 11:02 ]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Grappig, ik zie nu ook dat in Twitch iemand anders kan streamen naar jouw kanaal. Zo te zien wordt dan een mailtje verstuurd(je moet dus het emailadres weten), en dan kan diegene met een "streamsleutel" naar jouw kanaal streamen.
Kan ik op Amazon.com gewoon een $60 giftcard kopen met PayPal?
Nee, Amazon accepteert geen Paypal. Je kan niet op Amazon met Paypal betalen omdat Paypal van Amazon's grote concurrent, eBay is. Amazon heeft z'n eigen Paypal systeem: Amazon Payments. Werkt net hetzelfde als Paypal.Doughty schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:07:
Kan ik op Amazon.com gewoon een $60 giftcard kopen met PayPal?
[ Voor 30% gewijzigd door Turdie op 14-03-2014 11:09 ]
De haters!shadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:07:
[...]
Nee, Amazon accepteert geen Paypal. Je kan niet op Amazon met Paypal betalen omdat Paypal van Amazon's grote concurrent, eBay is. Amazon heeft z'n eigen Paypal systeem: Amazon Payments. Werkt net hetzelfde als Paypal.
Andere opties met PayPal? (en niet livecodes.nl)
1. Inloggen bij Twitch.uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:50:
2. Op het Steeksleuteltje klikken naast je profiel naam aan de linkerkant in de zwarte kolom
3. Tabblad Channel & Videos
4. Scroll naar Archive Broadcasts
5. Automatically archive my broadcasts AANVINKEN
That's it....
Verder kun je uit je opgeslagen broadcasts ook nog kleinere fragmenten opslaan zodat we niet naar 4 uur 58minuten en 47seconden hoeven te scrollen/spoelen om die awesome actie van je te zien.
Via: http://nl.twitch.tv/HIER-JOUW-USERNAME/dashboard/recorded
en dan op het schaartje (markeer) klikken.
Zou alleen nog een mogelijkheid willen om de stream te kunnen downloaden zodat ik ze bv op Vimeo kan zetten.
Amazon Payments alleen beschikbaar in de US....shadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:07:
[...]
Nee, Amazon accepteert geen Paypal. Je kan niet op Amazon met Paypal betalen omdat Paypal van Amazon's grote concurrent, eBay is. Amazon heeft z'n eigen Paypal systeem: Amazon Payments. Werkt net hetzelfde als Paypal.
Zie nu dat het ook in de Microsoft Store kan. Een paar dagen geleden zag ik ook wat opties voorbij komen in dit topic, ben nog even aan het teruglezen voor je, zal zo even editten, als ik ze heb gevonden.Doughty schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:10:
[...]
De haters!
Andere opties met PayPal? (en niet livecodes.nl)
Edit:
Ik heb hier een link neergezet naar Duitse MS Store, weet niet of die werkt met games kopen in de US. Omdat je een US Gift Card nodig hebt.
Edit:
Offgamers.
[ Voor 32% gewijzigd door Turdie op 14-03-2014 11:29 ]
Ik heb op Amazone mijn CC gekoppeld aan een US adres en ik kan dan ook Giftcards voor de US kopenshadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:19:
[...]
Zie nu dat het ook in de Microsoft Store kan. Een paar dagen geleden zag ik ook wat opties voorbij komen in dit topic, ben nog even aan het teruglezen voor je, zal zo even editten, als ik ze heb gevonden.
Koste me iets van 43 euro gezien MasterCard betere omwiselkoers hanteert dan PayPall
Nu nog even wachten tot 27 mei voor Whats Dogs
[ Voor 10% gewijzigd door To_Tall op 14-03-2014 11:23 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
http://download.twitchapps.com/MRELynx schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:11:
[...]
1. Inloggen bij Twitch.
2. Op het Steeksleuteltje klikken naast je profiel naam aan de linkerkant in de zwarte kolom
3. Tabblad Channel & Videos
4. Scroll naar Archive Broadcasts
5. Automatically archive my broadcasts AANVINKEN
That's it....
Verder kun je uit je opgeslagen broadcasts ook nog kleinere fragmenten opslaan zodat we niet naar 4 uur 58minuten en 47seconden hoeven te scrollen/spoelen om die awesome actie van je te zien.
Via: http://nl.twitch.tv/HIER-JOUW-USERNAME/dashboard/recorded
en dan op het schaartje (markeer) klikken.
Zou alleen nog een mogelijkheid willen om de stream te kunnen downloaden zodat ik ze bv op Vimeo kan zetten.
You are welcome
Indien er hier nog mensen zijn die over Titanfall twijfelen; http://www.gamer.nl/revie...tiplayershooters-in-jaren
Ook leuk; http://www.gamer.nl/nieuw...fall-krijgt-companion-app
Dit laat toch wel zien dat Respawn naar wat aarzelingen toch vol voor het MS plaform gaat..
Ook leuk; http://www.gamer.nl/nieuw...fall-krijgt-companion-app
Dit laat toch wel zien dat Respawn naar wat aarzelingen toch vol voor het MS plaform gaat..
[ Voor 36% gewijzigd door Bullet NL op 14-03-2014 11:31 ]
Ik twijfel nog idd, maar als ik Twitch bekijk en de game zie dan wil ik hem toch wel hebben misschien.Bullet NL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:26:
Indien er hier nog mensen zijn die over Titanfall twijfelen; http://www.gamer.nl/revie...tiplayershooters-in-jaren
Vandaag eens nadenken of ik misschien dit weekend ook eens ga Titanfallen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)