[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 121 Laatste
Acties:
  • 409.766 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:05

BM

Moderator Spielerij
Daarom een keuzelijstje ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-06 20:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 09:44
Van het weekend wilde ik DR3 weer eens starten, er was een update en toen ging het mis. Ik kreeg dat scherm met start update alleen wilde de Xbox toen niet meer zo veel doen. Uitgezet en weer aan.

Sindsdien is de Xbox er van overtuigd dat ik geen DR3 bezit?? Kreeg iedere keer dat scherm dat ik moest inloggen met de account van de eigenaar (het was de goede account), en als ik naar de store ga staat daar ook leuk de prijs en buy.
DR3 uninstalled, toen kon ik hem weer installeren. Ik denk goed, opgelost! Maar toen hij klaar was vraagt hij heel blij om in te loggen met de account van de eigenaar om het installeren af te ronden....

Iemand al eerder een vergelijkbaar probleem gehad? En nog beter een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

mfreriks schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:16:
Edit: Even een vraag de hele andere kant op... Iemand ervaring met Xbox one + Sonos Playbar (met eventueel 2x een Play 1,3 of 5?)?
Ben me ook al een tijdje aan het oriënteren op een soundbar maar niet voor de X1. Het is de vraag wat je precies wilt. Als vervanging van het geluid van je LCD en voor het streamen van muziek is die Sonos erg goed. Met daarnaast 5.1 geluid door uitbreiding met bijv. 2x Play:1 wordt het in mijn optiek te duur. Zeker omdat je gewoon een subwoofer mist, geloof me die ga je icm de X1 echt missen en zo'n Sonos sub is duur. Ook ondersteund Sonos geen DTS. In de prijsklasse van alleen de soundbar zijn er betere alternatieven zoals; Yamaha YSP-2200, Teufel Cinebar, Harman-Kardon SB30 om er maar een paar te noemen.
Met 2x Play:1 zit je over de €1000. In die range heb je nog veel betere alternatieven zoals: Monitor Audio ASB-2, B&W Panorama 2 of nog beter de Kef KHT8005 want die is echt 5.1 want alleen een soundbar is virtueel 5.1.

Resume:
De prijs/prestatie verhouding is met uitbreiding (Play:1,etc) volstrekt zoek wb geluidbeleving alleen al vanwege het ontbreken van een sub zijn er betere alternatieven.
Een goede 5.1 headset heeft minimaal een even goede 5.1 beleving en betere laagweergave.
Ook wb streaming vraag ik me het nut af als jij je X1 er op aan wilt sluiten want de X1 is al een mediaspeler met alle mogelijkheden van dien.
Ook moet je er rekening mee houden dat de Sonos als aansluiting alleen een optische uitgang heeft.

Advies:
Voor dat geld zou ik niet blind bestellen bij een webshop maar mijn oor goed te luister leggen bij een goede hifi shop waar meerdere alternatieven met elkaar te vergelijken zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
mowa schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:25:
[...]

Ben me ook al een tijdje aan het oriënteren op een soundbar maar niet voor de X1. Het is de vraag wat je precies wilt. Als vervanging van het geluid van je LCD en voor het streamen van muziek is die Sonos erg goed. Met daarnaast 5.1 geluid door uitbreiding met bijv. 2x Play:1 wordt het in mijn optiek te duur. Zeker omdat je gewoon een subwoofer mist, geloof me die ga je icm de X1 echt missen en zo'n Sonos sub is duur. Ook ondersteund Sonos geen DTS. In de prijsklasse van alleen de soundbar zijn er betere alternatieven zoals; Yamaha YSP-2200, Teufel Cinebar, Harman-Kardon SB30 om er maar een paar te noemen.
Met 2x Play:1 zit je over de €1000. In die range heb je nog veel betere alternatieven zoals: Monitor Audio ASB-2, B&W Panorama 2 of nog beter de Kef KHT8005 want die is echt 5.1 want alleen een soundbar is virtueel 5.1.

Resume:
De prijs/prestatie verhouding is met uitbreiding (Play:1,etc) volstrekt zoek wb geluidbeleving alleen al vanwege het ontbreken van een sub zijn er betere alternatieven.
Een goede 5.1 headset heeft minimaal een even goede 5.1 beleving en betere laagweergave.
Ook wb streaming vraag ik me het nut af als jij je X1 er op aan wilt sluiten want de X1 is al een mediaspeler met alle mogelijkheden van dien.
Ook moet je er rekening mee houden dat de Sonos als aansluiting alleen een optische uitgang heeft.

Advies:
Voor dat geld zou ik niet blind bestellen bij een webshop maar mijn oor goed te luister leggen bij een goede hifi shop waar meerdere alternatieven met elkaar te vergelijken zijn.
Kijk, goed en uitgebreid! hier kan ik wat mee!! Ik heb al 2x een play 1 staan! Ik ben dan ook erg tevreden over Sonos! Wat je misschien en waarschijnlijk al vaker gelezen hebt. Het werkt verslavend! Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op de BTW vrije dagen van mediamarkt en dacht, ik oriënteer me hier even icm de xbox!

Waar ik zo snel niet aan gedacht had is inderdaad de subwoover, die is inderdaad zeer van belang! het grote voordeel hieraan is wel dat je het in etappes kan aanschaffen!

Het DTS verhaal + het verhaal (niet helemaal duidelijk) over 5.1 door hdmi wat sommige tv's niet toelaat? is wel weer een tegenpool helaas.

Zoals je nu misschien merkt was het niet een vraag of ik beter wat anders kan aanschaffen maar meer hoe het werkt. Ervaringen etc!:) stiekem hoop ik dat er iemand is die mij hiermee kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Moet ik iets speciaal doen om Achievements te snappen? Ik was Max Curse of Brotherhood aan het spelen, en wou achievements snappen, maar hij zei gewoon: "Can't snap achievements". Ligt dit aan de game, de app, of aan mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
X-Fighter schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:30:
Moet ik iets speciaal doen om Achievements te snappen? Ik was Max Curse of Brotherhood aan het spelen, en wou achievements snappen, maar hij zei gewoon: "Can't snap achievements". Ligt dit aan de game, de app, of aan mij? :)
Je moet even wachten op de volgende system update. Je zit blijkbaar niet in het preview programma (zoals vele hier wel) en pas in de volgende publieke build komt dat erbij.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Yaz schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:33:
[...]

Je moet even wachten op de volgende system update. Je zit blijkbaar niet in het preview programma (zoals vele hier wel) en pas in de volgende publieke build komt dat erbij.
Ah, ik dacht dat die er nu wel al zou zijn :) My bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoe zit het nu eigenlijk precies met die games die je in NL bij de Xbox One krijgt?

nieuws: Microsoft neemt pre-orders voor Xbox One zonder Kinect in Nederland aan

Zoals ik dat lees krijg je als de de X1 zonder Kinect preorderd er FIFA 15 en Forza 5 bij, terwijl als je nu de versie mét Kinect preorderd daar géén games bij zitten. Voor de mensen die al lang (vorig jaar) een preorder hebben zitten bij die bundel 3 games inbegrepen.
Gek genoeg zie ik bol.com gewoon de bundel met 3 games aanbieden voor 499. Verder kan ik geen enkele winkel vinden die dat ook doet.

Zit ik er nu zo naast, of gaat dit ergens anders nogal fout?

Edit: gamemania bied zo'n zelfde bundel ook aan. Dan blijft en van het 'compenseren' van vroege preorders ook weinig meer over....

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 07-07-2014 14:45 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:13
Ik denk dat bol.com zich in had geschreven voor een zwikkie day-one en je daar nog gebruik van kan maken? De MS store versie van 499 is inderdaad de 'kale' versie (geen dayone of met games), dat was daar ook een 'tijdelijk actie'.

Wel zuur dat nu Fifa15 én Forza 5 gratis zijn, wij hadden toch maar 1 game?

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2014 14:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258818

Als ik nog even mag vermelden; ik heb in een eerdere post aangegeven dat Guacamelee niet te downloaden was omdat er een CC moest worden gekoppeld.

Sinds een aantal dagen was dit niet meer noodzakelijk, ik kon het gewoon downloaden (for free) zonder enige wijziging in gegevens of xbox instellingen.

Ik verneem dat het een issue bij MS was :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

mfreriks schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:42:
[...]

Kijk, goed en uitgebreid! hier kan ik wat mee!! Ik heb al 2x een play 1 staan! Ik ben dan ook erg tevreden over Sonos! Wat je misschien en waarschijnlijk al vaker gelezen hebt. Het werkt verslavend! Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op de BTW vrije dagen van mediamarkt en dacht, ik oriënteer me hier even icm de xbox!

Waar ik zo snel niet aan gedacht had is inderdaad de subwoover, die is inderdaad zeer van belang! het grote voordeel hieraan is wel dat je het in etappes kan aanschaffen!

Het DTS verhaal + het verhaal (niet helemaal duidelijk) over 5.1 door hdmi wat sommige tv's niet toelaat? is wel weer een tegenpool helaas.

Zoals je nu misschien merkt was het niet een vraag of ik beter wat anders kan aanschaffen maar meer hoe het werkt. Ervaringen etc!:) stiekem hoop ik dat er iemand is die mij hiermee kan helpen!
Uit je re: af te leiden ga jij blind voor Sonos wat uiteraard je goed recht is. Je zult er geen bult aan vallen.

Hoe bedoel je "hoe het werkt"? Wat heb je wat dat betreft zelf achterhaald..?? Is ongetwijfeld allemaal op het Sonos forum te vinden..!! Er is hier ook een Sonos topic maar die heb ik niet doorgelezen.

Hoe het technisch werkt is uit de specs af te leiden, de playbar heeft slechts een optische input. Je kunt de X1 direct op de playbar aansluiten (instellen op 5.1 ivm geen DTS ondersteuning) of je X1 via hdmi op je tv en je tv op de playbar, vooropgesteld dat je tv een optical output heeft want de playbar heeft alleen een optische input. Dus je bent beperkt in het aantal aansluitmogelijkheden.
Een interessante vraag is of de playbar tegelijkertijd het geluid van de X1 als gestreamde muziek weer kan geven..??

Echter heeft de X1 al Sonos vergelijkbare functionaliteit en zal in de toekomst alleen maar uitbreiden en interessanter worden waarbij de vraag blijft of je de Sonos functionaliteit nog wel nodig hebt ondanks dat de playbar ook autonoom werkt.
Playbar + sub = €1300 ook al wil je alles in etappes aanschaffen.
Het zijn echt mooie apparaten en het klinkt ook goed, ik heb de playbar met en zonder sub gehoord. Nogmaals; voor dat geld zijn er wb geluidskwaliteit betere alternatieven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:55:
Ik denk dat bol.com zich in had geschreven voor een zwikkie day-one en je daar nog gebruik van kan maken? De MS store versie van 499 is inderdaad de 'kale' versie (geen dayone of met games), dat was daar ook een 'tijdelijk actie'.

Wel zuur dat nu Fifa15 én Forza 5 gratis zijn, wij hadden toch maar 1 game?
3 games zelfs! Je vergeet de topper Dance Central Spotlight!

Maar hoelang heb je je One al niet? :P Als early adopter kan je natuurlijk verwachten dat er bundels met meerdere spellen uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:03:
[...]

Amazon.co.uk is rond de 40 euro
Ooh keurig :)
Thnx.

Twijfel nog over Dead Rising 3. Veel plezier gehad met 1 en 2 (voornamelijk 1) dus het jeukt een beetje om die game toch te bestellen.

Ik zag ook dat er op Marktplaats Download codes worden aangeboden, weet iemand of dat wat is?
35,- voor bepaalde games.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ereaser schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:36:
[...]

3 games zelfs! Je vergeet de topper Dance Central Spotlight!

Maar hoelang heb je je One al niet? :P Als early adopter kan je natuurlijk verwachten dat er bundels met meerdere spellen uit komen.
Persoonlijk heb ik geen moeite met die bundels, maar wel met het feit dat de belofte dat preorders wat extras kregen niet nagekomen lijkt te worden. Maar goed, MS' wegen zijn ondoorgrondelijk.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
BM schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:02:
Persoonlijk heb ik geen moeite met die bundels, maar wel met het feit dat de belofte dat preorders wat extras kregen niet nagekomen lijkt te worden. Maar goed, MS' wegen zijn ondoorgrondelijk.
Dat inderdaad, afaik was het enkel FIFA 14 wat we erbij kregen, verder heb ik nog niets gezien.
(goed, de games die ze aanbieden heb ik inmiddels als, maar een FIFA15 zou ik geen nee tegen zeggen :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
mowa schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:37:
[...]

Uit je re: af te leiden ga jij blind voor Sonos wat uiteraard je goed recht is. Je zult er geen bult aan vallen.

Hoe bedoel je "hoe het werkt"? Wat heb je wat dat betreft zelf achterhaald..?? Is ongetwijfeld allemaal op het Sonos forum te vinden..!! Er is hier ook een Sonos topic maar die heb ik niet doorgelezen.

Hoe het technisch werkt is uit de specs af te leiden, de playbar heeft slechts een optische input. Je kunt de X1 direct op de playbar aansluiten (instellen op 5.1 ivm geen DTS ondersteuning) of je X1 via hdmi op je tv en je tv op de playbar, vooropgesteld dat je tv een optical output heeft want de playbar heeft alleen een optische input. Dus je bent beperkt in het aantal aansluitmogelijkheden.
Een interessante vraag is of de playbar tegelijkertijd het geluid van de X1 als gestreamde muziek weer kan geven..??

Echter heeft de X1 al Sonos vergelijkbare functionaliteit en zal in de toekomst alleen maar uitbreiden en interessanter worden waarbij de vraag blijft of je de Sonos functionaliteit nog wel nodig hebt ondanks dat de playbar ook autonoom werkt.
Playbar + sub = €1300 ook al wil je alles in etappes aanschaffen.
Het zijn echt mooie apparaten en het klinkt ook goed, ik heb de playbar met en zonder sub gehoord. Nogmaals; voor dat geld zijn er wb geluidskwaliteit betere alternatieven.
Nou het is niet blind, niet blind als in geluid van sonos aangehoord!:) Vind het te duur om zonder te luisteren voor die apparaten te gaan! Ik zal ook even het sonos topic door tijgeren, goede tip van je!:) is denk ik wel even de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:19
Dat Guacamelee is een tof spelletje. Metroid structuur (of wat recenter, Strider en Shadow Complex).

Wel erg pittig op Hard... (dankzij konami cheat code :+)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
LOTG schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:23:
Van het weekend wilde ik DR3 weer eens starten, er was een update en toen ging het mis. Ik kreeg dat scherm met start update alleen wilde de Xbox toen niet meer zo veel doen. Uitgezet en weer aan.

Sindsdien is de Xbox er van overtuigd dat ik geen DR3 bezit?? Kreeg iedere keer dat scherm dat ik moest inloggen met de account van de eigenaar (het was de goede account), en als ik naar de store ga staat daar ook leuk de prijs en buy.
DR3 uninstalled, toen kon ik hem weer installeren. Ik denk goed, opgelost! Maar toen hij klaar was vraagt hij heel blij om in te loggen met de account van de eigenaar om het installeren af te ronden....

Iemand al eerder een vergelijkbaar probleem gehad? En nog beter een oplossing?
Na een gezellig avondje met support, ben ik nu voor de tweede keer eigenaar van Dead Rising 3. Geen idee hoe het nu gebeurt is maar hij was dus echt gewoon weg van mijn account. Ook in de store stond gewoon de buy button. Zowel op de console als op de site. Op de commerce site stond wel nog gewoon de transactie dus bewijs dat ik hem gekocht heb was er en dat zag support dus ook dat ik hem gekocht had.

Na een hoop acties waarvan ik van te voren al niet echt het idee had dat het iets zou opleveren (xbox one caches en account info opnieuw downloaden) kwamen we uit op opnieuw kopen en refunden.

Toen kwam er meer problemen uiteraard, niet in NL regio gekocht dat duurde even voor dat het duidelijk werd aan de andere kant.

Dus toen daar gaan zoeken naar de transactie.

Toen kwam er nog een verhaal dat mijn account al naar NL was gemigreerd en DR3 hier nog niet "uit" was en de rest waarschijnlijk wel (in het systeem dan), maar DR3 deed het weer. Vreemd...

Daarna gaan refunden, dat ging wel in een keer goed.

Start: 22:16
Eind: 23:25

Veel tijd tussen acties, volgens mij zitten ze daar toch wel 2 à 3 mensen tegenlijk te helpen of de collega's zijn interesanter als die zeik klanten. Ik gok het eerste.

Maar je word in ieder geval goed geholpen door erg vriendelijke mensen (vast stokslagen als dat niet zo is). Bij de Nederlandse klantenservice word je altijd door het stappen plan geleid dat ook nergens heen gaat en dan word nog eens geprobeerd jou de schuld te geven op een of andere manier en kost het je bakken met geld om in de wacht te staan en niet te worden geholpen.

Mensen zeiken wel over MS, maar de support is wel om over naar huis te schrijven. Goed, je betaald er ook voor bij aanschaf maar ze willen je wel graag als klant houden. Dat heb ik bij Nederlandse bedrijven vaak niet, daar mag jij blij zijn dat je als klant mag blijven (tenminste dat idee krijg ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Is Dead rising 3 eigenlijk de moeite? lees er verschillende ervaringen over... framedrops etc. hoe zijn de ervaringen hier?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mfreriks schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:59:
Is Dead rising 3 eigenlijk de moeite? lees er verschillende ervaringen over... framedrops etc. hoe zijn de ervaringen hier?:)
Ik vind het spel heel goed en heb persoonlijk geen last heb gehad van overmatige framedrops / pop-ins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Yaz schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:00:
[...]

Ik vind het spel heel goed en heb persoonlijk geen last heb gehad van overmatige framedrops / pop-ins.
Goed om te lezen!:) stond namelijk ook op mijn lijstje, alleen wederom een twijfel:) die nu de goede kant op lijkt te gaan:0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verhaaltechnisch vind ik de game alleen best matig, wel diverse manieren om de game uit te spelen, maar daarna is in principe de lol er wel beetje vanaf. Beetje random freeroamen nadat je de game hebt uitgespeeld kan niet, je moet in principe opnieuw beginnen. Gametechnisch, speelt het erg leuk weg. (enkel bij de bizar grote explosies wil het nog wel wat vertragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 11:20
mfreriks schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:59:
Af en toe een framedrop als er echt ontelbaar veel zombies op je beeldscherm staan. Graphics vallen ook een beetje tegen imho. Verder is de game wel heel vet, combowapens zijn het helemaal voor mij, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik twijfel dus ook al even over Dead Rising.

De reviews zijn niet top maar deel 1 en 2 waren top (vooral 1). Misschien toch maar aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Donstil schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:45:
Ik twijfel dus ook al even over Dead Rising.

De reviews zijn niet top maar deel 1 en 2 waren top (vooral 1). Misschien toch maar aanschaffen.
Om dan maar inhoudelijk in te gaan (daar werd in de originele post niets over gevraagd, toch raar).

Ik vind DR3 tot nu toe een van de allerbeste X1 spellen die ik heb (en dat zijn er ondertussen al een bergje). Hoewel in DR1 en DR2 wat matigjes vond vanwege de tijdsdruk en de rare bediening is dit probleem gewoon niet aanwezig in DR3. De tijd die je hebt is zo ruim dat zelfs mijn oma het zou kunnen redden. Verder speelt het eindelijk bijzonder vloeiend, de bediening klopt gewoon!

Het verhaal is goed voor een spel met deze lengte. Je kan niet verwachten een LOTR verhaal (als in het boek, niet de film) te krijgen in een spel van +- 12-20 uur speeltijd. Voor de tijd die het spel duurt en het type spel is het verhaal prima. Er is genoeg te doen in de stad qua quests en item hunting dat ook dit geen probleem zou moeten zijn.

De wapens en de voertuigen zijn heel erg bevredigend. Op een paar na heb je echt het idee dat je een zombie slayer beet hebt die het beter doet dan je zou verwachten. Niet zo fijn om met een hogroller (ofzo) door tientallen zombies heen te ploegen en het bloed alle kanten op te zien spetten.

De boss fights zijn wel vaak te simpel maar misschien dat dit door mij komt. Ik verzamel eerst alles en heb dan ook vaak al de top-tier wapens nog voordat ik ook maar 1 boss heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yaz schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:04:
[...]

Om dan maar inhoudelijk in te gaan (daar werd in de originele post niets over gevraagd, toch raar).

Ik vind DR3 tot nu toe een van de allerbeste X1 spellen die ik heb (en dat zijn er ondertussen al een bergje). Hoewel in DR1 en DR2 wat matigjes vond vanwege de tijdsdruk en de rare bediening is dit probleem gewoon niet aanwezig in DR3. De tijd die je hebt is zo ruim dat zelfs mijn oma het zou kunnen redden. Verder speelt het eindelijk bijzonder vloeiend, de bediening klopt gewoon!

Het verhaal is goed voor een spel met deze lengte. Je kan niet verwachten een LOTR verhaal (als in het boek, niet de film) te krijgen in een spel van +- 12-20 uur speeltijd. Voor de tijd die het spel duurt en het type spel is het verhaal prima. Er is genoeg te doen in de stad qua quests en item hunting dat ook dit geen probleem zou moeten zijn.

De wapens en de voertuigen zijn heel erg bevredigend. Op een paar na heb je echt het idee dat je een zombie slayer beet hebt die het beter doet dan je zou verwachten. Niet zo fijn om met een hogroller (ofzo) door tientallen zombies heen te ploegen en het bloed alle kanten op te zien spetten.

De boss fights zijn wel vaak te simpel maar misschien dat dit door mij komt. Ik verzamel eerst alles en heb dan ook vaak al de top-tier wapens nog voordat ik ook maar 1 boss heb gezien.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord, ik ga hem toch maar bestellen.
1 en 2 waren dikke pret en als ik dit zo lees ga ik me ook wel vermaken met deel 3.

Soms moet je niet te veel reviews lezen maar gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Erg gemis (bij de eerste 2 ook trouwens): couch co-op. Maar dat is tegenwoordig mode, gezien de 2e controller er maar een beetje ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
LOTG schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:19:
Erg gemis (bij de eerste 2 ook trouwens): couch co-op. Maar dat is tegenwoordig mode, gezien de 2e controller er maar een beetje ligt.
Ik heb genoeg spellen die ik samen op de bank speel. Misschien niet in de spellen die jij wilt maar er zijn er echt wel.

Voorbeelden;
- Alle lego spellen
- Guagamelee
- Fifa
- Skylanders
- Trials Fusion
- Forza (als ik mij goed kan herinneren)..

Dat zijn dan alleen nog maar spellen uit mijn eigen collectie. Hoezo er is niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414886

Yaz schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:38:
[...]

Ik heb genoeg spellen die ik samen op de bank speel. Misschien niet in de spellen die jij wilt maar er zijn er echt wel.

Voorbeelden;
- Alle lego spellen
- Guagamelee
- Fifa
- Skylanders
- Trials Fusion
- Forza (als ik mij goed kan herinneren)..

Dat zijn dan alleen nog maar spellen uit mijn eigen collectie. Hoezo er is niets?
Nog even wachten en je kan HALO MCC erbij zetten _/-\o_
De beste Couch Co-op allertijden! In mijn wereld tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Enige van die lijst die ik heb zijn Trails Fusion, maar het aantal banen voor meerdere spelers is echt bedroevend tegen over de single player tracks.

Forza is er inderdaad ook nog een, maar dat is meer serieus racen dan fun hebben op de bank. Horizon zou ik dan wel weer graag willen zien.

De rest heb ik niet ,op Guacamelee na maar dat is pas niet. Nog niet gedaan gezien ik hem al op de Vita had uitgespeeld.

De spellen die ik heb en waar ik eigenlijk couch coop voor wil zijn juist de spellen die alleen online hebben:
Dead Rising 3 en NFS Rivals.

De meeste andere spellen heb ik of op de PC of spreken mij niet aan. De reden dat ik ze op de PC heb is om ze met vrienden te kunnen spelen omdat die geen Xbox One hebben.

En ja, dan staat de Xbox er ook maar bij een avondje op de bank hangen met vrienden. Komt toch de Wii U weer aan bod, die erg vette local multiplayer spellen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18
Deals with Gold deze week :
Titanfall 33% korting
Season pass COD Ghosts 40 % korting

Destiny beta trailer, op de Xbox One loopt de beta van 23 - 27 juli.

En kwam er gisteren achter dat je om Guacamelee te starten via kinect de juiste input is "Xbox go to Guacamelee STCE"

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:18
Nogmaals: bij mij werkt "Xbox go to Guacamelee" gewoon. Er is niets meer nodig dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18
Die Worms game is ook couch coop, net als Plants vs Zombies Garden Warfare

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Valderrama schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:37:
Nogmaals: bij mij werkt "Xbox go to Guacamelee" gewoon. Er is niets meer nodig dan dat.
Hier werkt dat dus niet....
Wat staat er bij jou dan in de tegel van Guacamelee als je xbox select zegt ? (groene tekst)
Misschien dat het in andere taal wel werkt ?!
Heb het op alle mogelijke manieren uitgesproken, heck bij het starten van het spel hoor je duidelijk hoe je het moet uitspreken, niks noppes nada.
1 keer "Xbox go to Guacamelee STCE" (es-tie-sie-ey) en lopen :)

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 08-07-2014 19:17 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 21:40
Er is daar een karakter die precies de Heavy is uit Team Fortress 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Nieuwe Xbox One smartglass apk voor Android http://www.apk4fun.com/apk/6124/

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:20:
Nieuwe Xbox One smartglass apk voor Androidhttp://www.apk4fun.com/apk/6124/
Toppie :D.

Blijft vaag, als ik in de play store kijk dan zegt ie dat ik hem niet kan downloaden in mijn land.. En ik maar denken dat we eindelijk klaar zijn met de regio onzin.. pff 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Had vandaag een 45MB update (zal wel van iets eerder zijn), maar kom er dus nu achter dat beide USB poorten aan de achterkant niet meer werken. :/ Leuk als je dus controller-hub, USB-disk én USB stuur hebt..

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 08-07-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 21:40
Op welke versie staat je OS nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55
SinergyX schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:48:
Had vandaag een 45MB update (zal wel van iets eerder zijn), maar kom er dus nu achter dat beide USB poorten aan de achterkant niet meer werken. :/ Leuk als je dus controller-hub, USB-disk én USB stuur hebt..
Is het niet zo dat deze update er voor zorgt dat je USB poorten tijdens de slaapstand of power off geen spanning meer door geven aan een externe HDD?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Segafreak83 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:29:
[...]

Toppie :D.

Blijft vaag, als ik in de play store kijk dan zegt ie dat ik hem niet kan downloaden in mijn land.. En ik maar denken dat we eindelijk klaar zijn met de regio onzin.. pff 8)7
Thanks, wou even naar achievements kijken en moest een nieuwe downloaden wat inderdaad niet lukt via de Play Store omdat de X1 nog niet in Nederland uit is.. Maakt niet uit, we redden ons nog wel tot september ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:18
Nieuwste system update is vannacht kennelijk automatisch uitgerold. Achievements snappen is echt wel een ontzettende vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bullet NL schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 00:45:
Is het niet zo dat deze update er voor zorgt dat je USB poorten tijdens de slaapstand of power off geen spanning meer door geven aan een externe HDD?
Dat dacht ik initieel ook, maar ook na aanzetten wordt niets meer herkent.

Topic op forum heb ik nog geen reactie, support gisteren doorlopen, hele 3x reboot bla bla en bij 3rde keer krijg ik heel kort 'verbinding' (2 knoppen gaan branden, stuur doet z'n 1080 test) en na ~10 seconde stopt alles er weer mee, échter blijft de controller wel gewoon werken, dus het zou iets moeten zijn rond die racestuur denk ik zo. Stuur werkt 100% (getest op PC), dus ik zou zeggen, iets in de update mbt racestuurtje is veranderd.

Eindantwoord: stuur maar op ter reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:20

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@SinergyX Welk stuur gebruik je op je X1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hmmmm, wacht ff, ik doe mee in de beta test, ik heb de firmware die de afgelopen week is uitgerold natuurlijk al lang draaien, merk geen verschil in de USB poorten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Chrosser schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:38:
@SinergyX Welk stuur gebruik je op je X1?
De TX Italia 458 met de 458 Challenge stuur.
Afbeeldingslocatie: http://www.frontburnr.net/wp-content/uploads/2013/10/thrustmaster-tx-racing-wheel.jpg

Maar nu met dit stuur
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockers.co.uk/pimg/GC-044-TH_71667_350.jpg
Bullet NL schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:51:
Hmmmm, wacht ff, ik doe mee in de beta test, ik heb de firmware die de afgelopen week is uitgerold natuurlijk al lang draaien, merk geen verschil in de USB poorten...
Enige optie die ik nog moet testen is met het normale stuur. Voor de PC moest ik met het andere 458 stuurtje ook extra drivers installeren. Apart alleen dat ik de 458 challenge stuur al tijdje gebruik in Forza.

Jammer dat support alleen niet wist welke 'extra' features de F1 Add-on geeft bij de Xbox, ding heeft namelijk flink wat meer knoppen dan de andere 2 stuurtjes.
Rechts op scherm.
http://www.isrtv.com/foru...0-72877600-1385022850.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 09-07-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Laatst online: 25-08-2024
Wat is de voornaamste reden om voor een X1 te gaan en niet een ps4?

zit maar te dubben voor welke ik moet gaan... Heb meerdere 360's gehad en heb nog steeds 1 maar twijfel enorm om toch over te stappen op een ps4

alles in me zegt dat dat een verstandige keuze is maar ben een xbox fan dat speelt me echt parten...

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voornaamste reden is persoonlijk.

Mijn geval:
- racegame. Xbox heeft vanaf launch Forza (en straks pCars en Horizon). PS4 komt GT weet ik wanneer
- controller. Sinds mijn 360 ben ik hooked aan de Xbox controller.
- features. HDMI en voice-control, maar ook Onedrive en smartglass (jammer dat die laatste overschaduwd wordt door eigen apps voor games, welke ironisch veelal op iOS en Android komen).
- games. MS had imho betere lineup qua games, de 'exclusives' trokken mij meer dan op de PS4 (warframe, DCU etc).

Maar de keerzijde:
-prestaties, grootste punt ter discussie, ik heb er geen last van (Forza en Titanfall, 'nuf said).
-playerbase, XBO blijft kleiner.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 09-07-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:04:
Maar de keerzijde:
1) prestaties, grootste punt ter discussie, ik heb er geen last van (Forza en Titanfall, 'nuf said).
2) playerbase, XBO blijft kleiner.
Ik heb even je punten genummerd. Is wat makkelijker ;)

1) Ik ben nog steeds overtuigt van de mogelijkheden die "the cloud" gaat bieden. Ik zie in mijn dagelijkse werkzaamheden wat voor een impact dit kan hebben. Over 2 a 3 jaar is deze discussie er niet meer en vraagt iedereen zich af wanneer Sony dit nu eens gaat implementeren (en nee, Gaika is echt iets anders).

2) Zolang mijn vrienden erop zitten vind ik het groot genoeg. En zolang het een miljoenen afzetmarkt is maak ik me ook niet druk over de titels die wel of niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-06 11:34
Yaz schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:20:
[...]

Ik heb even je punten genummerd. Is wat makkelijker ;)

1) Ik ben nog steeds overtuigt van de mogelijkheden die "the cloud" gaat bieden. Ik zie in mijn dagelijkse werkzaamheden wat voor een impact dit kan hebben. Over 2 a 3 jaar is deze discussie er niet meer en vraagt iedereen zich af wanneer Sony dit nu eens gaat implementeren (en nee, Gaika is echt iets anders).

2) Zolang mijn vrienden erop zitten vind ik het groot genoeg. En zolang het een miljoenen afzetmarkt is maak ik me ook niet druk over de titels die wel of niet komen.
Ik moet alleen nog echt even inhaken op puntje
1. Er is echt nog geen enkele indicatie of bewijs van het feit dat dit gaat werken zoals beloofd. Bovendien heb je dan alsnog een ''always online'' gebeuren waar iedereen zo'n hekel aan had en
2: gemiddelde internet en zeker wifi is absoluut niet snel genoeg om bv online te gamen én textures e.d. te gaan streamen.
3: meer dan een groot dedicated server park is het tot nu toe niet geweest. Het klinkt nogsteeds als 1 groot broodje aap verhaal eigenlijk als ik heel eerlijk moet zijn.

Net als dat alle PS fans denken dat PSNow de shit gaat worden (en dat gaat niet gebeuren, trust me. Enorme teleurstellingen in het vooruitzicht) storten de Xbox fans zich véél te hard op deze hap hete lucht wat mij betreft.

Ik zou dan ook tegen toekomstige kopers van beiden systemen willen zeggen: ajb baseer je keuze niet op ''misschien gaat dit ooit mogelijk worden'' want er is 0% garantie dat dit ook naar behoeven behaald gaat worden. Baseer je keuze maar op wat nu/binnen een paar maanden lijkt te komen. Is een stuk verstandiger. Een Xbox One kopen vanwege de ''cloud'' is net zoiets als de PS4 kopen ''want Project Morpheus dus VR gaming!!'' terwijl dit waarschijnlijk ook niet betrekking heeft op titels als Uncharted en Killzone maar eerder op indie en special titles.

[ Voor 16% gewijzigd door Brutal1ty op 09-07-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Laatst online: 25-08-2024
en het blijft dan toch over en weer naar elkaar kijken... gaat toch om de games en dat de ps4 krachtiger is is gewoon een feit. Het moeilijke is voor mij over te gaan op een ps4, maar desalniettemin de extra's rondom de xbox one spreekt mij totaal niet aan. Zoals dat kinect en dat hele home entertainment. Gaat mij puur om de games daar is een console voor gemaakt.

Kleine beetje twijfel wat ik heb/had is nu wel weg.

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Kunnen we ervoor waken dat het niet weer zo'n kansloze discussie wordt..!!??
Dus geen gebash en op de man spelen.!!

NIEMAND kan jou vertellen welke je moet nemen. Dat kan je alleen zelf..!!
PS4/X1 fanboys hebben hun eigen agenda. Beide consoles zijn wat mij betreft even goed.

Ik heb een PS4 gehad en heb het alleen van de hand gedaan omdat ik te weinig tijd heb voor beide consoles. Onlangs heb ik bij 'n vriend weer's de PS4 kunnen checken en vond 't toch weer geweldig (hoewel ik zelf alleen Killzone speelde)

Mijn advies:
1) Neem rustig de tijd en lees je vooral goed in (artikelen, games, fora, Youtube) Deze discussie is in dit topic al meerdere keren gevoerd en er is reeds een topic waarin de verschillen etc worden besproken.
2) Lees dus dit topic even door...!!
3) Probeer ze ergens te checken (kennissen, vrienden, familie)
4) Koop ze desnoods beiden en verkoop er weer 1 (hoewel ik vermoed dat je ze beiden houdt)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Bij mij gaat het een beetje om de software op de console zelf, maar vooral dat ik de controller van de xbox fijner vind dan die van de playstation. Iets wat erg persoonlijk is, maar als je de controller van een console niet prettig vind dan zul je er uiteindelijk nooit zo veel plezier van kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
BinaryRun schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:53:
Bij mij gaat het een beetje om de software op de console zelf, maar vooral dat ik de controller van de xbox fijner vind dan die van de playstation. Iets wat erg persoonlijk is, maar als je de controller van een console niet prettig vind dan zul je er uiteindelijk nooit zo veel plezier van kunnen hebben.
Dit is voor mij ook de voornaamste reden waarom in een Xbox One zal halen en het feit dat ik al een 'legacy' heb opgebouwd speelt ook mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Ik gebruik de Console dagelijks ook als NetFlix machine, buiten dat die app niet geweldig is viel me gister wel op dat er xbox achievements in zitten, kwestie van verkeerde prioriteiten zullen we maar zeggen 8)7
elduderino schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:59:
Wat is de voornaamste reden om voor een X1 te gaan en niet een ps4?
Niemand kan je vertellen wat voor jou de beste keuze is verwacht ik.

Ik heb vanaf launch een PS4 gehad en nu sinds een Weekje een One.

Het eerste wat opvalt als je de One aanzet is de degelijkheid van het OS, op een of andere manier voelt dit allemaal wat volwassener dan op de PS4, het schakelen tussen openstaande Apps en Games gaat allemaal een stuk vloeiender.

Ook heeft de Controller me positief verrast, de vorige generatie vond ik de 360 controller altijd de betere van de twee en wat mij betreft wint de One controller het nu ook weer van de Dual Shock 4 controller. De One controller is wat mooier afgewerkt met betere materialen, de DualShock4 kent wat meer hard plastic.
Ook is de DualShock4 controller door zijn extra functies wel erg snel leeg wat ik persoonlijk erg storend vond.

Buiten die 2 punten blijven alleen de games over, nou multiplatform is multiplatform dus daar kunnen we kort over zijn, spreken die games je aan op de Ps4 doen ze dat automatisch ook op de One. Het kleine beetje performance verschil moet je dan wel voor lief nemen. Of je dit echt ziet thuis op je tv is natuurlijk een 2e (Ik verwacht van niet).

Persoonlijk ben ik nu geswitched naar de One om de exclusieve games. Nu voornamelijk voor Forza 5 (bij gebrek aan een goeie racer op de Ps4) en later voor Forza Horizon 2 en CrackDown3.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 09-07-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Donstil schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:22:

Persoonlijk ben ik nu geswitched naar de One om de exclusieve games. Nu voornamelijk voor Forza 5 (bij gebrek aan een goeie racer op de Ps4) en later voor Forza Horizon 2 en CrackDown3.
We moeten nog steeds een keer een race doen ;)

Maarjah.... Voetball enzo ;):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:30:
[...]

Haha dat geeft mij dus mooi de tijd om eens goed te oefenen :)
(Ik kijk geen voetbal verder. Dus vanavond ga ik weer los).

Gister ook wat DragRace dingen gedaan. Snap de tuning nog niet helemaal, keurig 559kw (max toelaatbaar) uit een Dodge geperst maar mag niet mee doen. 125.000 door de plee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:29

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:30:
[...]

Wat een slecht excuus man... O-) We hebben gisteravond nog geraced...kon mooi van 20:30 tot 21:55....en daarna was het tijd voor voetbal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Wat voor voetbal hebben jullie gezien dan..? Ik zag een slachtpartij :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
TheVMaster schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:58:
[...]

Wat een slecht excuus man... O-) We hebben gisteravond nog geraced...kon mooi van 20:30 tot 21:55....en daarna was het tijd voor voetbal :+
S*x voor de wedstrijd jonguhhhhhh Daar help ik het Nederlands elftal graag mee vooruit.... Daar is het al sinds de pool-fase goed mee gegaan dus moeten we er ook maar inhouden.

Ik ben er vanavond na de wedstrijd nog wel ff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:29

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:04:
[...]

S*x voor de wedstrijd jonguhhhhhh Daar help ik het Nederlands elftal graag mee vooruit.... Daar is het al sinds de pool-fase goed mee gegaan dus moeten we er ook maar inhouden.

Ik ben er vanavond na de wedstrijd nog wel ff....
:+ Ik niet....morgenochtend om 9:00 begin van een lange vergaderdag...dus moet gelijk naar de voetbal het bed in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
mowa schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:00:
Wat voor voetbal hebben jullie gezien dan..? Ik zag een slachtpartij :+
Leek wel een beetje op saw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Donstil schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:22:
Edit: Ik gebruik de Console dagelijks ook als NetFlix machine, buiten dat die app niet geweldig is viel me gister wel op dat er xbox achievements in zitten, kwestie van verkeerde prioriteiten zullen we maar zeggen 8)7
Dat zijn 'media achievements', en die hebben verder weinig met de normale achievements te maken. Imho ook 1 van de meest nutteloze zaken van de X1, maar goed, het zit er nu eenmaal in.
mowa schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:51:
Kunnen we ervoor waken dat het niet weer zo'n kansloze discussie wordt..!!??
Dus geen gebash en op de man spelen.!!

NIEMAND kan jou vertellen welke je moet nemen. Dat kan je alleen zelf..!!
PS4/X1 fanboys hebben hun eigen agenda. Beide consoles zijn wat mij betreft even goed.

Ik heb een PS4 gehad en heb het alleen van de hand gedaan omdat ik te weinig tijd heb voor beide consoles. Onlangs heb ik bij 'n vriend weer's de PS4 kunnen checken en vond 't toch weer geweldig (hoewel ik zelf alleen Killzone speelde)

Mijn advies:
1) Neem rustig de tijd en lees je vooral goed in (artikelen, games, fora, Youtube) Deze discussie is in dit topic al meerdere keren gevoerd en er is reeds een topic waarin de verschillen etc worden besproken.
2) Lees dus dit topic even door...!!
3) Probeer ze ergens te checken (kennissen, vrienden, familie)
4) Koop ze desnoods beiden en verkoop er weer 1 (hoewel ik vermoed dat je ze beiden houdt)
Wat ^^ zegt. Belangrijkste voor mij was en blijft het gamesaanbood. Ik heb een voorkeur voor wat er op de Xbox uitkomt, anderen zullen een andere voorkeur er op na houden, dat is prima. Wat nauturlijk ook meespeelt is of je al een vrienden/kennisenkring hebt opgebouwd rondom 1 console, dan ben je toch sneller geneigt om voor de opvolger van die console te gaan.

Verder: het is prima om hier de beweegredenen uiteen te zetten waarom men voor een X1 gekozen heeft, maar 'versus' posts zijn niet gewenst, dat gaat te vaak fout :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Brutal1ty schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:37:
[...]
Ik moet alleen nog echt even inhaken op puntje
1. Er is echt nog geen enkele indicatie of bewijs van het feit dat dit gaat werken zoals beloofd. Bovendien heb je dan alsnog een ''always online'' gebeuren waar iedereen zo'n hekel aan had en
2: gemiddelde internet en zeker wifi is absoluut niet snel genoeg om bv online te gamen én textures e.d. te gaan streamen.
3: meer dan een groot dedicated server park is het tot nu toe niet geweest. Het klinkt nogsteeds als 1 groot broodje aap verhaal eigenlijk als ik heel eerlijk moet zijn.
1) http://channel9.msdn.com/...sist-Demo-from-Build-2014
En dan kan je best kritisch zijn maar dit werkt gewoon. Het is gewoon het offloaden van bepaalde processen, iets wat nu ook al heel veel gedaan word. Het is geen nieuwe techniek, het is een nieuwe toepassing
En wie is "iedereen"? Iedereen die ik in RL ken heeft helemaal geen hekel aan Always On. De reden is simpel, dat zijn we nu ook al. Geen verschil dus met de werkelijkheid.

2) Als de gemiddelde internet snelheid niet snel genoeg is om online te gamen waarom doen miljoenen gamers dat dan dagelijks?
Verder betekend cloud gaming niet dat er texture gestreamed gaat worden. Het zou kunnen maar ik verwacht niet dat we dit deze generatie veel gaan meemaken.

3) Zoals gezegt, ik maak het in mijn dagelijks werk mee dat "the cloud" mogelijkheden bied die zelf lastig voor een goede prijs te krijgen zijn.
Zie dit spel als voorbeeld: Agen of Ascents. Deze maakt gebruik van Azure (is "the cloud" voor xbox) voor alle infrastructuur.
http://www.totalxbox.com/...ts-100000-player-battles/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik moest ineens Kinect kalibreren?? Ik gok op een update maar bij de updates hiervoor heb ik dat nooit hoeven doen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 23:19
Voor de liefhebbers van Dragon Age. Flink wat nieuwe gameplaybeelden:

http://www.eurogamer.net/...isition-q-and-a-info-dump

Ziet er toch wel erg tof uit eigenlijk :P

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-07-2014 19:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:20

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Grafisch is het absoluut niet verkeerd. Als dit de kwaliteit op de consoles is dan ben ik onder de indruk.
Het is totaal niet mijn game (vanwege de setting) maar ik kan wel zien dat hier heel veel mensen op zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was gisteravond nog stukje logica 3.0. Contact met US support, hele verhaal uitgelegd en begonnen met de 3x reboot (10sec vasthouden), geen succes. Daarna opstarten zonder/met internet, manieren van aanmelding, volgorde van aansluiting, werkte allemaal niet.

Vervolgens het verhaal dat ik beide controllers moest updaten, weer die 3x reboot en alles weer opnieuw aansluiten.

En wat denk je.. het werkt |:( 8)7

Dus probleem zat dus in de controller-firmware, vaag systeem. Wel leuk in de tussentijd, praten over de wedstrijd NL-ARG later, beetje over racestuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ik lees net dat mijn Hitachi disk vandaag aankomt. Vanavond eens even inpluggen en kijken of het werkt. Review volgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Yaz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:51:
Ik lees net dat mijn Hitachi disk vandaag aankomt. Vanavond eens even inpluggen en kijken of het werkt. Review volgt :D
Via wie heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 21:31
Na al de verhalen hier over die disk heb ik er ook gelijk 1 bested. Staat alleen op levering voor de 19e..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Bullet NL schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:00:
[...]

Via wie heb je hem besteld?
Amazon.de. Had hem eerst via Bol.com besteld maar dan zou ik pas heel laat krijgen. Dit duurde wat korten (2 weken). Blijkbaar een gewild product, hoe zou dat nu komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Yaz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:38:
[...]

Amazon.de. Had hem eerst via Bol.com besteld maar dan zou ik pas heel laat krijgen. Dit duurde wat korten (2 weken). Blijkbaar een gewild product, hoe zou dat nu komen?
Zoals eerder gemeld, had mijn schijf (Touro Mobile Pro) bij Bol.com binnen 2 dagen in huis ook al staat er 5-10 dagen ;)
Heb al wel wat nadelen met de externe schijf bevonden:
- Killer Instinct loopt soms zomaar vast als die op de externe schijf geinstalleerd staat, op de interne schijf is dit probleem er niet
- Corrupted savefiles in Sniper Elite 3
Helemaal vlekkeloos werkt het dus nog niet, afgezien daar van is het een prima investering in wat kortere laadtijden en veel sneller kunnen snappen en switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Gisterenavond is een van mijn controllers overleden, kwam gewoon een beetje rook uit toen ik hem wou opladen naar zo'n stomme controller disconnect. Grrrrrr, qua hardware had Microsoft wel wat beter spul kunnen maken, gaat veel stuk, met name in de accesoires dan. Gelukkig heb ik nog een controller :)

[ Voor 12% gewijzigd door Turdie op 11-07-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik heb mijn Hitachi Touro 10 dagen geleden bij SiComputers besteld en ik heb het nog niet binnen. Straks ff annuleren en elders bestellen want de prijs is ook reeds gezakt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
justifire schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:53:
[...]

Zoals eerder gemeld, had mijn schijf (Touro Mobile Pro) bij Bol.com binnen 2 dagen in huis ook al staat er 5-10 dagen ;)
Heb al wel wat nadelen met de externe schijf bevonden:
- Killer Instinct loopt soms zomaar vast als die op de externe schijf geinstalleerd staat, op de interne schijf is dit probleem er niet
- Corrupted savefiles in Sniper Elite 3
Helemaal vlekkeloos werkt het dus nog niet, afgezien daar van is het een prima investering in wat kortere laadtijden en veel sneller kunnen snappen en switchen.
Vastlopers vind ik niet zo'n probleem, maar corrupte savefiles zijn voor mij toch wel een punt dat ik niet 123 de gok ga nemen (op het moment gebruik ik hem enkel voor foto opslag die ik dan makkelijk kan bekijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

De post mbt vastlopers etc. van de Touro heb ik gemist en geen zin in. Wellicht toch maar omzien naar een 3.5" usb3 bay want ik heb nog wat 7200rpm schijven liggen.
Sharkoon Rapid-Case 3.5" SATA USB3.0 Zwart is de minst dure en kan ik morgen al in huis hebben. Dan maar netvoeding.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mowa schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:28:
De post mbt vastlopers etc. van de Touro heb ik gemist en geen zin in. Wellicht toch maar omzien naar een 3.5" usb3 bay want ik heb nog wat 7200rpm schijven liggen.
Sharkoon Rapid-Case 3.5" SATA USB3.0 Zwart is de minst dure en kan ik morgen al in huis hebben. Dan maar netvoeding.
Dat een iemand er last van heeft wil niet zeggen dat het een structureel probleem is.

Edit: Eek, Oei, Ramp. Die sharkoon zou ik niet nemen.. https://forum.mindfactory...ase-usb-3-0-gehaeuse.html. Die gaan stuk ;) :P

[ Voor 13% gewijzigd door Yaz op 11-07-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Yaz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:44:
[...]

Dat een iemand er last van heeft wil niet zeggen dat het een structureel probleem is.
Waar, echter het is weliswaar een minder fraaie maar ook goedkopere oplossing
Yaz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:44:

Edit: Eek, Oei, Ramp. Die sharkoon zou ik niet nemen.. https://forum.mindfactory...ase-usb-3-0-gehaeuse.html. Die gaan stuk ;) :P
Dat een iemand er last van heeft wil niet zeggen dat het een structureel probleem is. :+

[ Voor 39% gewijzigd door mowa op 11-07-2014 12:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mowa schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:47:
[...]
Waar, echter het is weliswaar een minder fraaie maar ook goedkopere oplossing
Als je een disk hebt liggen wel ja. Als je nog een disk moet kopen dan valt het vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Yaz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:05:
[...]

Als je een disk hebt liggen wel ja. Als je nog een disk moet kopen dan valt het vies tegen.
In de post waarin je mij quote kon je lezen dat het een case voor mijzelf betreft. Ik bedenk me overigens net dat ik ivm aanschaf van de nodige 4TB nog 2TB hdd's heb liggen en annuleer ik sowieso de Touro. Echter hoeft een kant en klare externe 3.5"/USB3/7200rpm hdd beslist niet duurder te zijn dan een 2.5".

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zou wel leuke combi zijn geweest om meteen een NAS te nemen, maar USB3 gelijktijdig met een ethernet gaat niet werken :P Ik laat het vooralsnog wel voor wat het is, echt bezwaarlijk vind ik de opstarttijden nu ook weer niet (gok dat het marge werk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:30:
Zou wel leuke combi zijn geweest om meteen een NAS te nemen, maar USB3 gelijktijdig met een ethernet gaat niet werken :P Ik laat het vooralsnog wel voor wat het is, echt bezwaarlijk vind ik de opstarttijden nu ook weer niet (gok dat het marge werk is).
Dit had ik me ook al bedacht maar de qnaps laten de disken niet zien via USB voor zover ik weet. Dat zo wel lachen zijn als het wel werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vooralsnog denk ik niet en of dat in de toekomst mogelijk wordt is maar de vraag want de externe hdd wordt geformatteerd in een/het X1 bestandssysteem dus zal het Qnap OS in de weg zitten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mowa schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:18:
Vooralsnog denk ik niet en of dat in de toekomst mogelijk wordt is maar de vraag want de externe hdd wordt geformatteerd in een/het X1 bestandssysteem dus zal het Qnap OS in de weg zitten.
Dat maakt toch niet uit? De qnap bied gewoon een disk aan, als het goed is heeft die geen besef van het filesysteem wat erop gaat?

Naja, misschien wat te diepgaand voor dit stukje fora.

Back on-topic :) Heeft iemand dit al gelezen? http://www.eurogamer.net/...ial-and-unlock-game-demos

De X1 ondersteund dus eindelijk weer de trial/buy methode die op de x360 aanwezig was. Mocht even duren maar dan heb je ook wat hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Yaz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:23:
[...]

Dat maakt toch niet uit? De qnap bied gewoon een disk aan, als het goed is heeft die geen besef van het filesysteem wat erop gaat?

Naja, misschien wat te diepgaand voor dit stukje fora.

Back on-topic :) Heeft iemand dit al gelezen? http://www.eurogamer.net/...ial-and-unlock-game-demos

De X1 ondersteund dus eindelijk weer de trial/buy methode die op de x360 aanwezig was. Mocht even duren maar dan heb je ook wat hetzelfde.
Misschien wel te diepgaand maar wanneer je een externe hdd aan de X1 hangt moet het worden geformatteerd in het X1 bestandssysteem om beschreven te kunnen worden en het is maar de vraag of het Qnap os dat "toestaat".

Wellicht voelt iemand met een Qnap zich geroepen dit 's te proberen.

Wat wel kan is gebruik maken van een raid array maar die zijn zeker niet goedkoop.
http://www.reddit.com/r/x..._one_improves_load_times/

[ Voor 10% gewijzigd door mowa op 11-07-2014 15:00 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Massive cross-post (mag vast wel?)

Het blijkt dat iedereen Destiny pre-order 3 beta-keys geeft.
http://games.fok.nl/nieuw...ie-keer-te-gebruiken.html

Nu is het misschien geinig om met een aantal tweakers te knallen. Nu ben ik niet een van de gelukkige die een pre-order heeft uitstaan (full digital baby!) maar misschien heeft iemand een code over voor de X1? Dan kunnen we eens afspreken en de wereld onveilig maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Sniper Elite 3 is zelf erg buggy en geeft vaak corrupted files , op externe HD's en gewone Xbox HD's .

Ligt dus niet aan de externe HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Rockvee2 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 19:26:
Sniper Elite 3 is zelf erg buggy en geeft vaak corrupted files , op externe HD's en gewone Xbox HD's .

Ligt dus niet aan de externe HD
Geen problemen mee en ik save VAAK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Yaz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 16:30:
Massive cross-post (mag vast wel?)

Het blijkt dat iedereen Destiny pre-order 3 beta-keys geeft.
http://games.fok.nl/nieuw...ie-keer-te-gebruiken.html

Nu is het misschien geinig om met een aantal tweakers te knallen. Nu ben ik niet een van de gelukkige die een pre-order heeft uitstaan (full digital baby!) maar misschien heeft iemand een code over voor de X1? Dan kunnen we eens afspreken en de wereld onveilig maken :)
Sure, schrijf me de 23e maar een bericht dan krijg je er wel 1 van me... Maar voor die tijd krijgt niemand met xbox one van die codes omdat ze simpelweg niet voor die tijd vrijgegeven worden.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:31
Nou niet alleen xbo, mijn ps4 code krijg ik ook niet voor 17 juli terwijl ze me wel een mail stuurden dat ik moest kiezen op hun website.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
8)
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingnation.nl/wp-content/uploads/2014/07/killer-instinct-maya-600x336.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 21:08
Gisteren 11-7 een gift card gekocht op de US site van MS. Bevestiging gehad van MS en dat het 4-6 uren kon duren. Via PP een mail gehad dat het afgeschreven is maar nog geen code ontvangen van MS. Kan dit langer dan een dag duren of moet ik er vanmiddag toch maar even achteraan bellen (ook al woon in niet in Montana US, aldus de adres gegevens van de transactie) ??

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:09
Gewoon de support contacten, je zou hem via de mail binnenkrijgen toch? Dan moet dat dus ook gebeuren ;) niet zeggen dat je daar niet woont natuurlijk.

is het niet goedkoper om tegoed buiten ms om te kopen? Betaal je meestal weer een paar dollar minder dan de kaartwaarde.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18
Nieuw deeltje geopend: [XBO] Xbox One - Deel 3
Modjes wilden graag een nieuw topic, dus vandaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 12-07-2014 10:23 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 21:08
LuisjeNL schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 09:45:
Gewoon de support contacten, je zou hem via de mail binnenkrijgen toch? Dan moet dat dus ook gebeuren ;) niet zeggen dat je daar niet woont natuurlijk.

is het niet goedkoper om tegoed buiten ms om te kopen? Betaal je meestal weer een paar dollar minder dan de kaartwaarde.
ik koop ze juist via de MS site omdat je daar giftcards kunt kopen op de 5 dollar nauwkeurig, dus zit je niet met dollars over als je een game koopt. Ik ga ze maar eens bellen.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:10
Waar blijft nou toch de aankondeging van F12014:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Na 12084 12085 posts gaan we vanaf nu in [XBO] Xbox One - Deel 3 verder

Xbox

Pagina: 1 ... 120 121 Laatste

Dit topic is gesloten.