Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 14-11 12:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Mooie trailers maken kunnen de meeste studio's. Of ingame footage wil tegenwoordig ook niet veel meer zeggen hoe het er echt uiteindelijk uit komt te zien.

• Yaz
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 14-11 09:02
quote:
BM schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:32:
Voor accesoires kun je volgens mij lang zeuren, maar daarvan is het toch echt de bedoeling dat je die zelf op stuurt, hoe krom ook. :)
Naja, eigenlijk moet je gewoon bij de verkoper zijn. Microsoft bied een hele nette dienst maar geen verplichtingen als je hem daar niet hebt gekocht. Nu weet ik natuurlijk niet waar jij* hem hebt gekocht maar als het bij je locale club is dan zou ik hem lekker daar over de toonbank heen kiepen. Hun probleem (wettelijk gezien).

Edit: Jij is natuurlijk de poster met zijn brakke controller........ Geen idee meer wie dat is en ik ben te lui om te zoeken maar niet lui genoeg om dit in te typen...... :P

Yaz wijzigde deze reactie 03-07-2014 12:10 (13%)

Gamertag: YazNL

• Silversin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14-11 15:56
Hebben jullie trouwens nog tips voor een externe HDD van minimaal 1TB? Eentje die natuurlijk goedkoop is en maximale prestaties kan halen icm met een X1? :P

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:57

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

quote:
Yaz schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:41:
[...]

Naja, eigenlijk moet je gewoon bij de verkoper zijn. Microsoft bied een hele nette dienst maar geen verplichtingen als je hem daar niet hebt gekocht. Nu weet ik natuurlijk niet waar jij* hem hebt gekocht maar als het bij je locale club is dan zou ik hem lekker daar over de toonbank heen kiepen. Hun probleem (wettelijk gezien).

Edit: Jij is natuurlijk de poster met zijn brakke controller........ Geen idee meer wie dat is en ik ben te lui om te zoeken maar niet lui genoeg om dit in te typen...... :P
Enige nadeel daarvan is vaak dat je je device weken kwijt bent....dan maar opsturen naar MS en een week later een nieuwe :+

Of zoals bij de Surface met Advanced Exchange gewoon 2 dagen later een nieuwe...en dan pas de defecte opsturen....

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Van de week bericht gehad van gamemania over pre-orders eindelijk.

Ondanks de voor mij niet boeiende bijgevoegde games toch maar de pre-order gedowngrade naar de versie zonder kinect.

Ben benieuwd, misschien dat ik de gamecodes nog kan verpatsen, hou ik er iig 1 game naar keuze aan over :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 11:59
quote:
Bokkie schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:37:
Van de week bericht gehad van gamemania over pre-orders eindelijk.

Ondanks de voor mij niet boeiende bijgevoegde games toch maar de pre-order gedowngrade naar de versie zonder kinect.

Ben benieuwd, misschien dat ik de gamecodes nog kan verpatsen, hou ik er iig 1 game naar keuze aan over :P
Ik heb mijn (nieuwe) xone titanfall pakket voor 400 op de kop kunnen tikken! vervolgens titanfall code voor 25,- verkocht:) dus met een schappelijke prijs ben je je code snel kwijt!:) Omgerekend dus 375 voor de xbox met Kinect betaald >:)

• Yaz
quote:
Silversin schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:23:
Hebben jullie trouwens nog tips voor een externe HDD van minimaal 1TB? Eentje die natuurlijk goedkoop is en maximale prestaties kan halen icm met een X1? :P
Lees even een paar posts terug. Toevallig hebben we het dan over een Hitachi disk welke een paar (waaronder ik) hebben besteld. Kan je nog niet vertellen of deze bevalt, hij is nog niet binnen.
quote:
Bokkie schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:37:
Ik ben blij dat je het in iedergeval als een downgrade ziet. Kinect is echt focking handig als je de X1 met meer dan 1 persoon wilt gaan gebruiken.

Yaz wijzigde deze reactie 03-07-2014 15:05 (28%)

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 06-11 15:47

Ereaser

XBL: Ereaser NL

quote:
Yaz schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:04:
Ik ben blij dat je het in iedergeval als een downgrade ziet. Kinect is echt focking handig als je de X1 met meer dan 1 persoon wilt gaan gebruiken.
Ik zal mijn X1 alleen gebruiken, maar vooral de voice commands spreken mij aan :)

• ghalid
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08-11 14:06

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:26
Is dat niet de 'normale' versie en niet de Pro versie? (5400vs7200 prm).
Kan je bestaande data makkelijk overkopieren naar de schijf? Of moet je opnieuw beginnen?

Als ik in de logica van Windows denk, alle games op de externe schijf zou alles toch wat sneller moeten maken (zeker als je wat 'record that' doet).

SinergyX wijzigde deze reactie 03-07-2014 16:50 (13%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• justifire
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:29
quote:
LET OP !!
Had deze ook gezien maar dit is niet de PRO versie en dus een 5400rpm schijf.
Heb hem bij Bol.com vandaan, nette prijs en paar dagen wachten is ook niet zo'n ramp.

*edit* zie dat SinergyX het ook al was opgevallen d:)b

justifire wijzigde deze reactie 03-07-2014 16:52 (6%)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire
quote:
SinergyX schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:47:
Is dat niet de 'normale' versie en niet de Pro versie? (5400vs7200 prm).
Kan je bestaande data makkelijk overkopieren naar de schijf? Of moet je opnieuw beginnen?

Als ik in de logica van Windows denk, alle games op de externe schijf zou alles toch wat sneller moeten maken (zeker als je wat 'record that' doet).
Verhaal is dus ook dat de xbox continu aan het opnemen is (laatste 5 minuten) en een extra shell voor het dashboard draait vanaf de interne harde schijf.
Normaal gesproken moet hij ook nog eens de spellen inladen vanaf de interne harde schijf en voortgang opslaan.
Dit verklaart voor een groot deel waarom het allemaal wat vlotter loopt met een externe disk.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• sthij
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11-11 15:12
Na ongeveer 2 dagen begon mijn xbox dit geluid te maken in de menu's elke keer als ik een app of game opstart is het geluid weg.

Hier is een video: https://www.dropbox.com/s...2014-07-03%2012.57.45.mp4

Is dit op te lossen of moet ik hem dan opsturen?

• SinergyX
quote:
justifire schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:56:
[...]

Verhaal is dus ook dat de xbox continu aan het opnemen is (laatste 5 minuten) en een extra shell voor het dashboard draait vanaf de interne harde schijf.
Normaal gesproken moet hij ook nog eens de spellen inladen vanaf de interne harde schijf en voortgang opslaan.
Dit verklaart voor een groot deel waarom het allemaal wat vlotter loopt met een externe disk.
Daarom zat ik ook met de logica dat dit best nog wel prestatie-winst kan opleveren (of ze bufferen de hele game naar een swapfile, welke ironisch weer op de interne schijf zou zitten).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• justifire
quote:
SinergyX schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:59:
[...]

Daarom zat ik ook met de logica dat dit best nog wel prestatie-winst kan opleveren (of ze bufferen de hele game naar een swapfile, welke ironisch weer op de interne schijf zou zitten).
Ben het dan ook geheel met je eens :)

Hier kijk ik ook reikhalzend naar uit *O*

• SinergyX

• justifire
quote:
Yep maar daarin zagen we dus niet hoe de fatality van Scorpion af zou lopen :9

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Damn wat is die laatste update traag. Is nu al bijna 2 uur bezig en op 79% met downloaden. Op pc is niks te merken van trage verbinding dus daar ligt het niet aan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
quote:
Phusebox schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:42:
Damn wat is die laatste update traag. Is nu al bijna 2 uur bezig en op 79% met downloaden. Op pc is niks te merken van trage verbinding dus daar ligt het niet aan.
2 uur heeft ie er bij mij niet over gedaan, maar de vorige update ik installeerde was binnen de minuut op 60/70%, maar de rest krooooop voorbij. Blijft raar :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Nu online
Hebben we het hier over de Dashboard update? die vloog bij mij naar binnen?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Bullet NL schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:56:
Hebben we het hier over de Dashboard update? die vloog bij mij naar binnen?
Waarom zet ik dat ding eigenlijk nog in standby als ie de updates toch pas download als ik hem aanzet?

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:46
Xbox staat hier in instant on mode en had niet eens door dat er geupdate was :P Las pas de notes over de update en dat de achievement app nu gesnapped kon worden en toen viel het kwartje pas hier.

Smoother kan ik het niet wensen iig! :)

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Jaguar645 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:14:
Xbox staat hier in instant on mode en had niet eens door dat er geupdate was :P Las pas de notes over de update en dat de achievement app nu gesnapped kon worden en toen viel het kwartje pas hier.

Smoother kan ik het niet wensen iig! :)
Ja daar staat ie bij mij ook al op sinds vorig jaar november, maar ik heb nog niet één keer meegemaakt dat de update al klaar was of stond toen ik de Xbox aanzette... vaag.

• Hairball
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-08 23:21
Wat een onwijs leuk spel is dat Valiant Hearts ! Buiten de puzzeltje ook erg veel "wist u datjes" van de eerste wereld oorlog. Voor die 14 dollar wel een aanrader, hoor!

Xbox Live: Ofthewell NL

quote:
Phusebox schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:24:
[...]

Ja daar staat ie bij mij ook al op sinds vorig jaar november, maar ik heb nog niet één keer meegemaakt dat de update al klaar was of stond toen ik de Xbox aanzette... vaag.
Hier precies hetzelfde met OS-updates. Wel zie ik dat apps en games worden geupdate, dus dat lijkt weer wel te werken? Nieuwe update moet ik ook weer aanklikken om te installeren. En de vorige kwam ook niet automatisch, moest ik zelf laten zoeken. Nu komt ie welliswaar bij opstarten, maar ga gewoon installeren :X

Martinspire wijzigde deze reactie 03-07-2014 20:37 (19%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Bullet NL
  • Nu online
quote:
Phusebox schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:59:
[...]

Waarom zet ik dat ding eigenlijk nog in standby als ie de updates toch pas download als ik hem aanzet?
Geen idee ;-)

Of eigenlijk wel.... Gameupdates worden wel geïnstalleerd in standby, denk dat dashboard updates te zwaar zijn.... Bovendien controleert je Xbox alleen in de laatst 20 min na dat hij uitgezet is (standby) op updates. Vindt hij wat dan wordt dit de eerste keer nadat je Xbox aangezet wordt geïnstalleerd.

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
quote:
Bullet NL schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:43:
[...]

Geen idee ;-)

Of eigenlijk wel.... Gameupdates worden wel geïnstalleerd in standby, denk dat dashboard updates te zwaar zijn.... Bovendien controleert je Xbox alleen in de laatst 20 min na dat hij uitgezet is (standby) op updates. Vindt hij wat dan wordt dit de eerste keer nadat je Xbox aangezet wordt geïnstalleerd.
Te zwaar, weet ik niet, maar "unattended" een OS update doen lijkt me niet geheel verstandig.
De update functie in het settings menu heeft bij mij nog nooit enige functie gehad. misschien dat het werkt als je instan on niet hebt aanstaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• justifire
Externe schijf word vandaag bezorgd.
Kan ik gewoon copy-pasten vanaf de interne schijf of moet ik de games opnieuw instaleren ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
quote:
justifire schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 07:42:
Kan ik gewoon copy-pasten vanaf de interne schijf of moet ik de games opnieuw instaleren ?
Je kunt content moven naar de andere HD :)

X1 Gamercard | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mfneed
Vraag! Moet je voor het gebruik van Twitch op je xbox nog een apart twitch account aanmaken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yaz
quote:
harrytasker schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:56:
[...]Te zwaar, weet ik niet, maar "unattended" een OS update doen lijkt me niet geheel verstandig.
De update functie in het settings menu heeft bij mij nog nooit enige functie gehad. misschien dat het werkt als je instan on niet hebt aanstaan.
Bij mij installeert de OS updates altijd "unattended" (klik jij ooit wel eens op een knopje?) en dat doet hij ook nog eens als ik lig te slapen. Ik heb echt al maanden geen OS update meer gezien en toch alle nieuwe functies automagisch gekregen.

Game updates daarintegen......

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
quote:
mfreriks schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:12:
Vraag! Moet je voor het gebruik van Twitch op je xbox nog een apart twitch account aanmaken?
Voor het kijken niet, voor het streamen wel, maar dat regelt de app zelf voor je als je daar mee begint als ik me niet vergis :)

X1 Gamercard | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15:12
Zit wat met mijn live account te kloten, viel me op dat ik op de One alleen US billing info zie (die dus fake is), en op de 360 mijn nl billing info. Ik ga er vanuit dat dat komt omdat ik de taal van de One niet in nl was in te stellen en mijn lokatie dus ook US is? Ik hoop dat bij nl release de nl opties voor mijn One toch ook beschikbaar komen na een update? Iemand die daar wat meer over weet, of ervaring heeft? Durf nu eigenlijk nog geen games voor de kids te kopen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mfneed
quote:
BM schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:24:
[...]

Voor het kijken niet, voor het streamen wel, maar dat regelt de app zelf voor je als je daar mee begint als ik me niet vergis :)
Dank!:) maar eens proberen dit weekend!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 08:18

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Mijn xbox heeft een raar probleem. Elke keer als ik mijn xbox opnieuw op start dan reset hij mijn sound settings naar stereo terwijl ik een goede receiver heb. Hebben meer mensen hier last van?

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12:36

Convoy

g44p

quote:
justifire schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 07:42:
Select content op internal HDD, Move tot external HDD, even wachten en gaan! Easy as that :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mgeevers
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13-11 23:09
quote:
Xenophoben schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:38:
Mijn xbox heeft een raar probleem. Elke keer als ik mijn xbox opnieuw op start dan reset hij mijn sound settings naar stereo terwijl ik een goede receiver heb. Hebben meer mensen hier last van?
Soms, lijkt te zitten in de volgorde van aanzetten, speel daar eens wat mee...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• justifire
Thanks BM & Convoy !
Werkt inderdaad als een zonnetje.
Heb ze wel even 1 voor 1 gedaan om te voorkomen dat alle spellen door mekaar komen te staan.
Weet iemand of de Xbox One iets aan defragmentatie doet ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
quote:
Xenophoben schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:38:
Had ik ook, vinkje bij 50hz uitgezet en toen werkte het weer goed! Vreemde bug....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• justifire
Damn wat een verschil met die externe schijf !
Vooral apps zoals twitch en youtube laden nu veeeeeel sneller.
( games extern, apps internal )

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 21:59
Het is dus echt merkbaar :P Wat voor HD heb je gekocht en hoeveel was je ervoor kwijt?

360Gamertag.....PSN ID

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12:36

Convoy

g44p

quote:
uchiha tijntje schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 09:10:
Het is dus echt merkbaar :P Wat voor HD heb je gekocht en hoeveel was je ervoor kwijt?
Ik gok deze maar dan de PRO versie:

http://www.hardeschijfsto...ro-mobile-1-tb-zwart.html

Aangezien ze het hier over hadden hierboven ;)

Zelf heb ik deze aan mn X1 hangen:

pricewatch: Freecom ToughDrive USB 3.0 500GB Grijs

Een wereld van verschil, alles voelt en reageert net even wat sneller.

Convoy wijzigde deze reactie 05-07-2014 09:29 (26%)

• uchiha tijntje
Misschien ook maar eens een keer gaan kijken naar een externe HD dan.

360Gamertag.....PSN ID

• jarsiv
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11:27
Is hitachi beter dan wd

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 18:26
quote:
Segafreak83 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:07:
[...]

Dat bedoel ik niet, ik wil de games for gold downloaden, en ook al staat er 0.00, ik moet een credit card selecteren 8)7
Dat trucje dat je je paypal account koppelt aan een tax free amerikaans adres, dat werkt toch nog wel?

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Yaz schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:04:

[...]
Reden voor de downgrade is omdat hij niet mandatory is zal er veel minder initiatief zijn om dat ding actief te geaan gebruiken door developers. Omdat ze er niet vanuit kunnen gaan dat iedereen dat ding heeft is de bruikbaarheid wederom gedegradeerd tot "een leuke handigheidje" tenzij het een kinectgame is.

Daarnaast heb ik toch niet genoeg ruimte in de huiskamer om echt kinectgames te spelen en speel ik voornamelijk alleen achter de console (online/systemlink), dan blijft alleen voice commands over en dat is voor mij de 100e niet waard.

Ik had graag de kinect gehad, als hij dus inderdaad mandatory was.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Silversin
De Hitachi 1TB Pro:
http://tweakers.net/price...pro-usb-30-1tb-zwart.html

Het is bus powered, wat ook wel nice is.

• Tripwire999
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:42
Is er eigenlijk nog een 4th of july sale in voor de Xbox One? Kan niet echt iets vinden en kan nu niet op de mn Xbox one kijken.
quote:
jaaoie17 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:41:
[...]

Dat trucje dat je je paypal account koppelt aan een tax free amerikaans adres, dat werkt toch nog wel?
Nope. Want dan moet ook het adres in Paypal een US adres zijn.

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 06-10 09:56
quote:
Bokkie schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:13:
[...]

Reden voor de downgrade is omdat hij niet mandatory is zal er veel minder initiatief zijn om dat ding actief te geaan gebruiken door developers. Omdat ze er niet vanuit kunnen gaan dat iedereen dat ding heeft is de bruikbaarheid wederom gedegradeerd tot "een leuke handigheidje" tenzij het een kinectgame is.

Daarnaast heb ik toch niet genoeg ruimte in de huiskamer om echt kinectgames te spelen en speel ik voornamelijk alleen achter de console (online/systemlink), dan blijft alleen voice commands over en dat is voor mij de 100e niet waard.

Ik had graag de kinect gehad, als hij dus inderdaad mandatory was.
Het is ook maar net waar je de xbox koopt. Ik had hem voor 470 gekocht (en ging ook nog personeelskosten en overuren af). Uiteindelijk had ik iets van 320 euro betaald. Lang leven een weekend baantje bij een elektronica winkel :-)

Anyway, ik denk dat de kinect los wel eventjes 100 euro blijft, los duurde het bij de Xbox 360 namelijk ook een tijdje voordat hij beetje betaalbaar werd,

• justifire
quote:
uchiha tijntje schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 09:10:
http://www.bol.com/nl/p/t...GSA0020139200000020332921
Levertijd staat op 5-10 dagen maar had hem met 2 dagen in huis.

• jarsiv

• harrytasker
  • Niet online
quote:
Bokkie schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:13:
[...]

Reden voor de downgrade is omdat hij niet mandatory is zal er veel minder initiatief zijn om dat ding actief te geaan gebruiken door developers. Omdat ze er niet vanuit kunnen gaan dat iedereen dat ding heeft is de bruikbaarheid wederom gedegradeerd tot "een leuke handigheidje" tenzij het een kinectgame
Tja, ik vind het ook zonde, maar daar heeft zowat iedereen over geklaagd, dat ze Kinect erbij moesten kopen, niet wetende dat het echt lekker werkt en wel degelijk iets toevoegd! Ik ben benieuwd of het echt iets uit gaat maken in de verkopen!

• UltraSub
Weet wel zeker dat het iets uit gaat maken in de verkopen.
Heb zelf een 360 met Kinect. Hapt voornamelijk stof. Kijk je dan naar de lineup van Kinect games voor de One so far, dus ook van wat er al was toen Kinect nog mandatory was, die is bedroevend. Zelfs een golf spel van MS zelf notabene, zonder kinect. Tuurlijk, het ding kan meer. Maar de box kost wel 100 euro meer met een Kinect. Zonder zakt hij net ver genoeg. Ik hoor al meer mensen zeggen, zonder koop ik hem wel, omwille van lagere prijs, als er meer Kinect uit komt dan haal ik hem er later wel bij. En dat is precies wat ik ook heb gedaan.
Dat dat een negatief effect heeft bij ontwikkelen van games zou kunnen. Maar stel de vraag eens, gezien de line up nu, en het crossplatform ontwikkelen wat studios doen, of er serieus games om kinect heen gebouwd gaan worden. Ik denk dat het bij een gimmick om je console te besturen gaat blijven, weer helaas.

• harrytasker
  • Niet online
quote:
UltraSub schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:08:
Weet wel zeker dat het iets uit gaat maken in de verkopen.
Heb zelf een 360 met Kinect. Hapt voornamelijk stof. Kijk je dan naar de lineup van Kinect games voor de One so far, dus ook van wat er al was toen Kinect nog mandatory was, die is bedroevend. Zelfs een golf spel van MS zelf notabene, zonder kinect. Tuurlijk, het ding kan meer. Maar de box kost wel 100 euro meer met een Kinect. Zonder zakt hij net ver genoeg. Ik hoor al meer mensen zeggen, zonder koop ik hem wel, omwille van lagere prijs, als er meer Kinect uit komt dan haal ik hem er later wel bij. En dat is precies wat ik ook heb gedaan.
Dat dat een negatief effect heeft bij ontwikkelen van games zou kunnen. Maar stel de vraag eens, gezien de line up nu, en het crossplatform ontwikkelen wat studios doen, of er serieus games om kinect heen gebouwd gaan worden. Ik denk dat het bij een gimmick om je console te besturen gaat blijven, weer helaas.
Heb je het zelf wel eens geprobeerd? Ik proef in het hele verhaal veel van horen zeggen, net als waarschijnlijk 99% procent van de mensen die hierover klagen. Daarnaast is Kinect van de 360 echt niet te vergelijken met de nieuwe, die geeft een veel betere ervaring. Nogmaals on ekend maakt onbemind....

• Hairball
quote:
harrytasker schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:52:
[...]

Heb je het zelf wel eens geprobeerd? Ik proef in het hele verhaal veel van horen zeggen, net als waarschijnlijk 99% procent van de mensen die hierover klagen. Daarnaast is Kinect van de 360 echt niet te vergelijken met de nieuwe, die geeft een veel betere ervaring. Nogmaals on ekend maakt onbemind....
Mee eens. Ik denk dat Kinect voor de One wel degelijk toegevoegde waarde heeft en voor mij in elk geval de One een echt next-gen gevoel geeft.

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 06-10 09:56
quote:
Hairball schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:14:
[...]

Mee eens. Ik denk dat Kinect voor de One wel degelijk toegevoegde waarde heeft en voor mij in elk geval de One een echt next-gen gevoel geeft.
Dat deel ik ook. Eventjes snel iets opnemen met "xbox record" en het automatisch inloggen bij het zien van je gezicht. Dingen die het gamen leuker maken voordat je überhaupt een spel hebt aangeraakt.

• UltraSub
Nee, niet met de One. Eerlijk is eerlijk. Maar wel veel ervaring met kinect op de 360, wat ook veelbelovend was. Dus niet zozeer van horen zeggen, maar gebaseerd op eigen ervaring met de 360. Om hem puur als microfoon in te zetten geef ik geen 100 euro extra uit, dan moeten er ook fatsoenlijke games bij komen. Koop ik hem right away, zonder aarzelen. En dan niet alleen van die party games.
Ik geloof jullie meteen dat het een relaxed ding is, als je hem hebt. Maar voor mij persoonlijk is voicecontrol geen 100 euro extra waard. Dat is wat ik ermee bedoel :)

• justifire
quote:
Zeker niet !
De schijf die jij linkt is 5400rpm, de Pro is 7200rpm

• Phusebox
  • Niet online
Ik heb dat ding nu sinds november staan en kan de keren dat kinect iets toevoegde met gemak op 1 hand tellen.

Hij herkent me vaak pas zo laat dat ik tegenwoordig maar handmatig inlog. Voice commands moet ik gemiddeld 10-20x zeggen voordat hij ze herkend. Maar niet alleen bij mij ook bij mijn vrouw en we spreken ook zeker geen accentloos Engels maar beheersen de taal toch beide ruim bovengemiddeld.

Als ik de keuze nog eens moest maken met deze kennis dan zou ik de kinect ook links laten liggen.

(Ter info: Ik heb de kinect een paar keer opnieuw gekalibreerd, hij staat op de aanbevolen hoogte, heeft vrij zicht en geen luidsprekers ernaast. )

• harrytasker
  • Niet online
quote:
Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:37:
Ik heb dat ding nu sinds november staan en kan de keren dat kinect iets toevoegde met gemak op 1 hand tellen.

Hij herkent me vaak pas zo laat dat ik tegenwoordig maar handmatig inlog. Voice commands moet ik gemiddeld 10-20x zeggen voordat hij ze herkend. Maar niet alleen bij mij ook bij mijn vrouw en we spreken ook zeker geen accentloos Engels maar beheersen de taal toch beide ruim bovengemiddeld.

Als ik de keuze nog eens moest maken met deze kennis dan zou ik de kinect ook links laten liggen.

(Ter info: Ik heb de kinect een paar keer opnieuw gekalibreerd, hij staat op de aanbevolen hoogte, heeft vrij zicht en geen luidsprekers ernaast. )
Ik weet niet op welk land je hem hebt staan, ik op US en werkt erg goed, zelfs mijn neefje van 9 krijgt het voor elkaar in 1 of soms 2 keer. Dus misschien kan je daar nog een keer wisselen.
Als het 10 of 20 keer moet is er of iets mis met je Kinect of toch met je uitspraak... >:)

• Phusebox
  • Niet online
Dan zal ik wel een maandagochtend Kinect hebben. Hij staat op UK.

Phusebox wijzigde deze reactie 05-07-2014 20:47 (15%)

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 22:23
Ik zal wellicht in mijn vakantie Kinect aansluiten om het eens te proberen maar om dat ding permanent te laten staan is ie te groot wat mij betreft.
Ik ben erg benieuwd naar de verkoopaantallen nu de Xbox One zonder Kinect te krijgen is. Gamestop heeft gezegd dat sinds de aankondiging van de versie zonder Kinect er veel meer informatie over de Xbox One opgevraagd is.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:57

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

quote:
Lekker Ventje schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:47:
Ik zal wellicht in mijn vakantie Kinect aansluiten om het eens te proberen maar om dat ding permanent te laten staan is ie te groot wat mij betreft.
Ik ben erg benieuwd naar de verkoopaantallen nu de Xbox One zonder Kinect te krijgen is. Gamestop heeft gezegd dat sinds de aankondiging van de versie zonder Kinect er veel meer informatie over de Xbox One opgevraagd is.
Kinect te groot :? Zo groot is hij nu ook weer niet....heb hem mooi voor m'n TV staan, valt amper op...

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 22:23
De Kinect is niet enorm groot maar je kunt er ook moeilijk naast kijken. Als ik de Kinect voor mijn tv zet staat ie met zijn 7 cm hoogt voor de onderste 3 cm van mijn beeld en dat wil ik niet. Mijn tv staat dicht op het meubel.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Hairball
quote:
Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:47:
Dan zal ik wel een maandagochtend Kinect hebben. Hij staat op UK.
Ik spreek bijna vloeiend Engels, maar toe de One op Engels stond herkende het ding de helft van toen ik het apparaat op de US zette. Misschien proberen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Silversin
Hehe even terug over het verzenden van accessoires op eigen kosten. Blijkbaar hoeft dat nu ook niet meer. Kreeg een paar minuten na mn order confirmation een UPS label voor mijn oude power brick.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 18:26
quote:
Martinspire schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:38:
[...]
Nope. Want dan moet ook het adres in Paypal een US adres zijn.
Half jaar terug heb ik zo ryse gekocht met dat trucje. Dus das nu helemaal voorbij?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:14

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Zo gisteren een xbox one kinect loos besteld bij bol.com.
Is dus een preorder voor de officiele release date in nederland :)
Kan ik mooi nog even mn ps4 backlog wegwerken, en tegelijktijd geld wegleggen voor de one.
Is dan meteen met gratis fm5 en fifa 15. Beide games wou ik sowieso al halen, dus komt nu erg mooi en voordelig uit!!
Kijk er erg naar uit, want heb zowaar erg zin in forza 5 gekregen. Maar nog even wachten, en dan eind september meteen horizon 2 erbij en ik ben voorlopig verzadigd qua games :)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 22:41
Ik had als sinds juni vorig jaar een pre-order staan voor de Xbox one bij bol.com.
Kreeg van de week een mail dat ik inderdaad een day-1 zou krijgen inc 3 spellen.
Helaas vind ik fifa 15 en forza 5 niet zo spannend, en over dance central kan ik maar beter helemaal niks zeggen. Ik heb inmiddels bij amazon.de een xbox one gekocht met kinect en titanfall erbij voor 449 euro.

Ik ga mijn pre-order bij bol cancellen zodra ik de xbox one binnen heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16:34
quote:
KunDun schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:56:
Ik had als sinds juni vorig jaar een pre-order staan voor de Xbox one bij bol.com.
Kreeg van de week een mail dat ik inderdaad een day-1 zou krijgen inc 3 spellen.
Helaas vind ik fifa 15 en forza 5 niet zo spannend, en over dance central kan ik maar beter helemaal niks zeggen. Ik heb inmiddels bij amazon.de een xbox one gekocht met kinect en titanfall erbij voor 449 euro.

Ik ga mijn pre-order bij bol cancellen zodra ik de xbox one binnen heb.
Heb precies hetzelfde gedaan, preorder sinds vorig jaar maar een aantal maanden geleden toch via amazon besteld en preorder bij Bol gecancelled toen ik wist welke spellen er bij zaten..

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
jaaoie17 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:46:
[...]

Half jaar terug heb ik zo ryse gekocht met dat trucje. Dus das nu helemaal voorbij?
Ik weet niet hoe het met PayPal zit maar met de CC is het in ieder geval nog niet voorbij.

Ik heb mijn One dinsdag aangesloten. Bij de eerste setup USA gekozen en daarna gewoon mijn Nederlandse creditcard ingevuld (plus adres van een vriendin uit Amerika). Werkt prima heb al meerdere dingen gekocht inmiddels.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL
  • Nu online
Heel fijn om te lezen dat mensen voor een Xbox One gaan, maar is het misschien handig om alle pre-orders, c.q. aankopen of ander gelukzaligmakende berichten betreffende de aankoop van een Xbox One centraal te houden in het [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen topic?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL
  • Nu online
quote:
Donstil schreef op zondag 06 juli 2014 @ 13:06:
[...]

Ik weet niet hoe het met PayPal zit maar met de CC is het in ieder geval nog niet voorbij.

Ik heb mijn One dinsdag aangesloten. Bij de eerste setup USA gekozen en daarna gewoon mijn Nederlandse creditcard ingevuld (plus adres van een vriendin uit Amerika). Werkt prima heb al meerdere dingen gekocht inmiddels.
Dit blijft gewoon werken hoor, mits je creditcard toko niet moeilijk doet, heb tot nu toe al mijn DLC games (en dat zijn er inmiddels al best veel) op deze manier gekocht...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Bullet NL schreef op zondag 06 juli 2014 @ 13:09:
[...]

Dit blijft gewoon werken hoor, mits je creditcard toko niet moeilijk doet, heb tot nu toe al mijn DLC games (en dat zijn er inmiddels al best veel) op deze manier gekocht...
Ooh keurig.
CC maatschappij is soms moeilijk maar 1 telefoontje lost dit eigenlijk altijd op.

Dan blijf ik het lekker zo gebruiken en haal ik online de games die ik echt wil blijven spelen. De "door verkoop" titels blijf ik op schijf halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• justifire
Was even doorbijten maar dat Guacamellee Super Turbo Championship Edition ( "xbox go to ......" :+ ) is best een vermakelijke game :)

justifire wijzigde deze reactie 06-07-2014 14:23 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
Wees blij dat die dlc van DR3 geen aparte game was :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 04-10 12:21
quote:
justifire schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:23:
Was even doorbijten maar dat Guacamellee Super Turbo Championship Edition ( "xbox go to ......" :+ ) is best een vermakelijke game :)
Datzelfde probleem heb ik ook met AC4:BF. Ik krijg hem maar niet gestart met voice-command. Ik weet niet of in nou "four" of "IV" moet zeggen, en hij heeft sowieso een lange naam.

xAnarchyBaS wijzigde deze reactie 06-07-2014 17:37 (11%)

Gamertag: x AnarchyBaS

it's always been Wankershim

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18:35
Four;)

(/flauw)
assassins creed four black fag werkt bij mij ook:p
(/flauw)

LuisjeNL wijzigde deze reactie 06-07-2014 18:15 (86%)

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 14:06
Xbox go to Guacamelee is bij mij geen enkel probleem hoor. Bij FIFA moet ik er wel 14 bij zeggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Iemand nog een tip om retail games goedkoop te bestellen?

Ik ken VideoGamesPlus maar zoek DeadRising voor zo min mogelijk en het liefst gewoon op schijf en nieuw.
(De download versie kost €41,- met de koers van vandaag)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
quote:
Donstil schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:41:
Iemand nog een tip om retail games goedkoop te bestellen?

Ik ken VideoGamesPlus maar zoek DeadRising voor zo min mogelijk en het liefst gewoon op schijf en nieuw.
(De download versie kost €41,- met de koers van vandaag)
Amazon.co.uk is rond de 40 euro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 12-11 14:22
quote:
LuisjeNL schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:13:
Four;)

(/flauw)
assassins creed four black fag werkt bij mij ook:p
(/flauw)
Sexbox go homo werkt ook :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
quote:
Valderrama schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:42:
Xbox go to Guacamelee is bij mij geen enkel probleem hoor. Bij FIFA moet ik er wel 14 bij zeggen.
Ik hoop dat ze dat binnenkort nog wel aanpassen. Dat je straks gewoon kunt zeggen, Xbox Go To Forza, en dat ie dan domweg een keuzelijstje geeft met daarin Forza Motorsport 5, en Forza Horizon 2. Volgens mij is de volledige naam moeten uitspreken over een tijdje niet zo handig meer:)

Guacamelee is trouwens inderdaad best vermakelijk. Normaliter totaal mijn soort game niet, maar hier vermaak ik me prima mee (nog niet zo lang gespeeld, uurtje ofzo).

X1 Gamercard | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mfneed
Afgelopen vrijdag Forza 5 aangeschaft, had na wat filmpjes gezien te hebben wat twijfels. Nu ik de game zelf al een paar keer gespeeld heb zijn die twijfels helemaal verdwenen! Wat een vette game zeg!! Racen gaat echt heerlijk! Waar ik van kan genieten is het moment dat je tegen de zon in rijdt, wat goed ziet dat er uit!

De races zijn erg leuk en ook lekker strijdlustig! Drivatars op expert (de 1 na laatste optie dacht ik) staan, en de assist zo goed als uit staan. Maar wat mij nog het meeste trekt is na elke race(op nieuwe track) de Rivals beaten! Het maximale uit je auto halen!! voldaan gevoel als je dan 10de 100ste of zelfs 1000ste van je tijd weet af te snoepen en te stijgen op de lijst!! Heerlijk!

Edit: Even een vraag de hele andere kant op... Iemand ervaring met Xbox one + Sonos Playbar (met eventueel 2x een Play 1,3 of 5?)?

mfneed wijzigde deze reactie 07-07-2014 09:57 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
BM schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:57:
[...]

Ik hoop dat ze dat binnenkort nog wel aanpassen. Dat je straks gewoon kunt zeggen, Xbox Go To Forza, en dat ie dan domweg een keuzelijstje geeft met daarin Forza Motorsport 5, en Forza Horizon 2. Volgens mij is de volledige naam moeten uitspreken over een tijdje niet zo handig meer:)

Guacamelee is trouwens inderdaad best vermakelijk. Normaliter totaal mijn soort game niet, maar hier vermaak ik me prima mee (nog niet zo lang gespeeld, uurtje ofzo).
Mja lijkt me niet handig als je de hele naam van die Dead Rising 3 DLC moet zeggen:
"Xbox Go To Super Ultra Dead Rising 3 Arcade Remix Hyper Edition EX Plus Alpha" :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Daarom een keuzelijstje ;)

X1 Gamercard | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jarsiv
Ok had ik niet gezien, dank je
quote:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 16:14
Van het weekend wilde ik DR3 weer eens starten, er was een update en toen ging het mis. Ik kreeg dat scherm met start update alleen wilde de Xbox toen niet meer zo veel doen. Uitgezet en weer aan.

Sindsdien is de Xbox er van overtuigd dat ik geen DR3 bezit?? Kreeg iedere keer dat scherm dat ik moest inloggen met de account van de eigenaar (het was de goede account), en als ik naar de store ga staat daar ook leuk de prijs en buy.
DR3 uninstalled, toen kon ik hem weer installeren. Ik denk goed, opgelost! Maar toen hij klaar was vraagt hij heel blij om in te loggen met de account van de eigenaar om het installeren af te ronden....

Iemand al eerder een vergelijkbaar probleem gehad? En nog beter een oplossing?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

quote:
mfreriks schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:16:
Edit: Even een vraag de hele andere kant op... Iemand ervaring met Xbox one + Sonos Playbar (met eventueel 2x een Play 1,3 of 5?)?
Ben me ook al een tijdje aan het oriënteren op een soundbar maar niet voor de X1. Het is de vraag wat je precies wilt. Als vervanging van het geluid van je LCD en voor het streamen van muziek is die Sonos erg goed. Met daarnaast 5.1 geluid door uitbreiding met bijv. 2x Play:1 wordt het in mijn optiek te duur. Zeker omdat je gewoon een subwoofer mist, geloof me die ga je icm de X1 echt missen en zo'n Sonos sub is duur. Ook ondersteund Sonos geen DTS. In de prijsklasse van alleen de soundbar zijn er betere alternatieven zoals; Yamaha YSP-2200, Teufel Cinebar, Harman-Kardon SB30 om er maar een paar te noemen.
Met 2x Play:1 zit je over de €1000. In die range heb je nog veel betere alternatieven zoals: Monitor Audio ASB-2, B&W Panorama 2 of nog beter de Kef KHT8005 want die is echt 5.1 want alleen een soundbar is virtueel 5.1.

Resume:
De prijs/prestatie verhouding is met uitbreiding (Play:1,etc) volstrekt zoek wb geluidbeleving alleen al vanwege het ontbreken van een sub zijn er betere alternatieven.
Een goede 5.1 headset heeft minimaal een even goede 5.1 beleving en betere laagweergave.
Ook wb streaming vraag ik me het nut af als jij je X1 er op aan wilt sluiten want de X1 is al een mediaspeler met alle mogelijkheden van dien.
Ook moet je er rekening mee houden dat de Sonos als aansluiting alleen een optische uitgang heeft.

Advies:
Voor dat geld zou ik niet blind bestellen bij een webshop maar mijn oor goed te luister leggen bij een goede hifi shop waar meerdere alternatieven met elkaar te vergelijken zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mfneed
quote:
mowa schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:25:
[...]

Ben me ook al een tijdje aan het oriënteren op een soundbar maar niet voor de X1. Het is de vraag wat je precies wilt. Als vervanging van het geluid van je LCD en voor het streamen van muziek is die Sonos erg goed. Met daarnaast 5.1 geluid door uitbreiding met bijv. 2x Play:1 wordt het in mijn optiek te duur. Zeker omdat je gewoon een subwoofer mist, geloof me die ga je icm de X1 echt missen en zo'n Sonos sub is duur. Ook ondersteund Sonos geen DTS. In de prijsklasse van alleen de soundbar zijn er betere alternatieven zoals; Yamaha YSP-2200, Teufel Cinebar, Harman-Kardon SB30 om er maar een paar te noemen.
Met 2x Play:1 zit je over de €1000. In die range heb je nog veel betere alternatieven zoals: Monitor Audio ASB-2, B&W Panorama 2 of nog beter de Kef KHT8005 want die is echt 5.1 want alleen een soundbar is virtueel 5.1.

Resume:
De prijs/prestatie verhouding is met uitbreiding (Play:1,etc) volstrekt zoek wb geluidbeleving alleen al vanwege het ontbreken van een sub zijn er betere alternatieven.
Een goede 5.1 headset heeft minimaal een even goede 5.1 beleving en betere laagweergave.
Ook wb streaming vraag ik me het nut af als jij je X1 er op aan wilt sluiten want de X1 is al een mediaspeler met alle mogelijkheden van dien.
Ook moet je er rekening mee houden dat de Sonos als aansluiting alleen een optische uitgang heeft.

Advies:
Voor dat geld zou ik niet blind bestellen bij een webshop maar mijn oor goed te luister leggen bij een goede hifi shop waar meerdere alternatieven met elkaar te vergelijken zijn.
Kijk, goed en uitgebreid! hier kan ik wat mee!! Ik heb al 2x een play 1 staan! Ik ben dan ook erg tevreden over Sonos! Wat je misschien en waarschijnlijk al vaker gelezen hebt. Het werkt verslavend! Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op de BTW vrije dagen van mediamarkt en dacht, ik oriënteer me hier even icm de xbox!

Waar ik zo snel niet aan gedacht had is inderdaad de subwoover, die is inderdaad zeer van belang! het grote voordeel hieraan is wel dat je het in etappes kan aanschaffen!

Het DTS verhaal + het verhaal (niet helemaal duidelijk) over 5.1 door hdmi wat sommige tv's niet toelaat? is wel weer een tegenpool helaas.

Zoals je nu misschien merkt was het niet een vraag of ik beter wat anders kan aanschaffen maar meer hoe het werkt. Ervaringen etc!:) stiekem hoop ik dat er iemand is die mij hiermee kan helpen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 16-06-2017
Moet ik iets speciaal doen om Achievements te snappen? Ik was Max Curse of Brotherhood aan het spelen, en wou achievements snappen, maar hij zei gewoon: "Can't snap achievements". Ligt dit aan de game, de app, of aan mij? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yaz
quote:
X-Fighter schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:30:
Moet ik iets speciaal doen om Achievements te snappen? Ik was Max Curse of Brotherhood aan het spelen, en wou achievements snappen, maar hij zei gewoon: "Can't snap achievements". Ligt dit aan de game, de app, of aan mij? :)
Je moet even wachten op de volgende system update. Je zit blijkbaar niet in het preview programma (zoals vele hier wel) en pas in de volgende publieke build komt dat erbij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 16-06-2017
quote:
Yaz schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:33:
[...]

Je moet even wachten op de volgende system update. Je zit blijkbaar niet in het preview programma (zoals vele hier wel) en pas in de volgende publieke build komt dat erbij.
Ah, ik dacht dat die er nu wel al zou zijn :) My bad

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hoe zit het nu eigenlijk precies met die games die je in NL bij de Xbox One krijgt?

nieuws: Microsoft neemt pre-orders voor Xbox One zonder Kinect in Nederland aan

Zoals ik dat lees krijg je als de de X1 zonder Kinect preorderd er FIFA 15 en Forza 5 bij, terwijl als je nu de versie mét Kinect preorderd daar géén games bij zitten. Voor de mensen die al lang (vorig jaar) een preorder hebben zitten bij die bundel 3 games inbegrepen.
Gek genoeg zie ik bol.com gewoon de bundel met 3 games aanbieden voor 499. Verder kan ik geen enkele winkel vinden die dat ook doet.

Zit ik er nu zo naast, of gaat dit ergens anders nogal fout?

Edit: gamemania bied zo'n zelfde bundel ook aan. Dan blijft en van het 'compenseren' van vroege preorders ook weinig meer over....

BM wijzigde deze reactie 07-07-2014 14:45 (8%)

X1 Gamercard | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
Ik denk dat bol.com zich in had geschreven voor een zwikkie day-one en je daar nog gebruik van kan maken? De MS store versie van 499 is inderdaad de 'kale' versie (geen dayone of met games), dat was daar ook een 'tijdelijk actie'.

Wel zuur dat nu Fifa15 én Forza 5 gratis zijn, wij hadden toch maar 1 game?

SinergyX wijzigde deze reactie 07-07-2014 14:56 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aerowyn
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 16-10-2018
Als ik nog even mag vermelden; ik heb in een eerdere post aangegeven dat Guacamelee niet te downloaden was omdat er een CC moest worden gekoppeld.

Sinds een aantal dagen was dit niet meer noodzakelijk, ik kon het gewoon downloaden (for free) zonder enige wijziging in gegevens of xbox instellingen.

Ik verneem dat het een issue bij MS was :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

quote:
mfreriks schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:42:
[...]

Kijk, goed en uitgebreid! hier kan ik wat mee!! Ik heb al 2x een play 1 staan! Ik ben dan ook erg tevreden over Sonos! Wat je misschien en waarschijnlijk al vaker gelezen hebt. Het werkt verslavend! Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op de BTW vrije dagen van mediamarkt en dacht, ik oriënteer me hier even icm de xbox!

Waar ik zo snel niet aan gedacht had is inderdaad de subwoover, die is inderdaad zeer van belang! het grote voordeel hieraan is wel dat je het in etappes kan aanschaffen!

Het DTS verhaal + het verhaal (niet helemaal duidelijk) over 5.1 door hdmi wat sommige tv's niet toelaat? is wel weer een tegenpool helaas.

Zoals je nu misschien merkt was het niet een vraag of ik beter wat anders kan aanschaffen maar meer hoe het werkt. Ervaringen etc!:) stiekem hoop ik dat er iemand is die mij hiermee kan helpen!
Uit je re: af te leiden ga jij blind voor Sonos wat uiteraard je goed recht is. Je zult er geen bult aan vallen.

Hoe bedoel je "hoe het werkt"? Wat heb je wat dat betreft zelf achterhaald..?? Is ongetwijfeld allemaal op het Sonos forum te vinden..!! Er is hier ook een Sonos topic maar die heb ik niet doorgelezen.

Hoe het technisch werkt is uit de specs af te leiden, de playbar heeft slechts een optische input. Je kunt de X1 direct op de playbar aansluiten (instellen op 5.1 ivm geen DTS ondersteuning) of je X1 via hdmi op je tv en je tv op de playbar, vooropgesteld dat je tv een optical output heeft want de playbar heeft alleen een optische input. Dus je bent beperkt in het aantal aansluitmogelijkheden.
Een interessante vraag is of de playbar tegelijkertijd het geluid van de X1 als gestreamde muziek weer kan geven..??

Echter heeft de X1 al Sonos vergelijkbare functionaliteit en zal in de toekomst alleen maar uitbreiden en interessanter worden waarbij de vraag blijft of je de Sonos functionaliteit nog wel nodig hebt ondanks dat de playbar ook autonoom werkt.
Playbar + sub = €1300 ook al wil je alles in etappes aanschaffen.
Het zijn echt mooie apparaten en het klinkt ook goed, ik heb de playbar met en zonder sub gehoord. Nogmaals; voor dat geld zijn er wb geluidskwaliteit betere alternatieven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 06-11 15:47

Ereaser

XBL: Ereaser NL

quote:
SinergyX schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:55:
Ik denk dat bol.com zich in had geschreven voor een zwikkie day-one en je daar nog gebruik van kan maken? De MS store versie van 499 is inderdaad de 'kale' versie (geen dayone of met games), dat was daar ook een 'tijdelijk actie'.

Wel zuur dat nu Fifa15 én Forza 5 gratis zijn, wij hadden toch maar 1 game?
3 games zelfs! Je vergeet de topper Dance Central Spotlight!

Maar hoelang heb je je One al niet? :P Als early adopter kan je natuurlijk verwachten dat er bundels met meerdere spellen uit komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Rockvee2 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:03:
[...]

Amazon.co.uk is rond de 40 euro
Ooh keurig :)
Thnx.

Twijfel nog over Dead Rising 3. Veel plezier gehad met 1 en 2 (voornamelijk 1) dus het jeukt een beetje om die game toch te bestellen.

Ik zag ook dat er op Marktplaats Download codes worden aangeboden, weet iemand of dat wat is?
35,- voor bepaalde games.

Pagina: 1 ... 119 120 121 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True