[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06 21:30
Content Title Content Type Discount %
Thief Xbox One Game 40%
Assassin’s Creed IV MP Character #1 Blackbeard’s Wrath* Add-on 30%
Assassin’s Creed IV MP Multiplayer #2 Guild of Rogues* Add-on 30%
Assassin’s Creed IV Season Pass* Add-on 30%
Assassin’s Creed IV Freedom Cry* Add-on 30%
Assassin’s Creed IV Illustrious Pirates* Add-on 30%

http://majornelson.com/20...weeks-deals-with-gold-10/

De nieuwe deals voor deze week.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Jammer, geen korting op Assassin’s Creed IV zelf ;(

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:27
Weer Thief...
Vorige keer was hij nog met 50 % korting.

Ging zojuist in Sniper Elite III voor de Charlies Challenge achievement ( testicleshot over 100 mtr)
Zowaar schiet ik een dubbelle, ouch ! :P

Achievement unlocked !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:42:
[...]

Als je de beta toegang wilde kon je ook gewoon een bol.com pre-order doen met acceptgiro en na ontvangst meteen cancellen. Maar zodra je de Beta hebt gespeeld plaats je die meteen weer :+ :9
Dus als je hem via acceptgiro koopt en gelijk cancelt krijg je gewoon een key? :P Of moet ik uiteindelijk toch betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-07 07:50
Heeft iemand een nieuw APK bestand van Xbox One smartglass? Ik kan hem namelijk nergens vinden.
versie 2.2.8 is volgens mij de huidige versie.

nu krijg ik met opstarten de volgende melding:
To continue, you'll need to update this app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Fusajiro schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:03:
Hebben meer mensen hier dat met een US account, en de XBOX One op US de Games With Gold niet gedownload kunnen worden?

Ze gaan naar 100% en geven dan de melding failed..
Niemand dit probleem?

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:18
Nee sorry ;)

Idee om hem even te resetten?

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Nope.
Probeer eens een download te starten / aan te schaffen met US account of locatie, en wijzig daarna de locatie op de Xbox One naar UK. (kan ook prima tijdens het downloaden)
Werkt dat wel ?

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 01-07-2014 20:42 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou net bij de MediaMarkt geweest in Heerlen. Stond een voorraadje van iets van 30 Kinect loze bundels.

Was geen haast bij. Geen hond rond de console.

Wel stond er iemand achter me bij het afrekenen die tegen zijn maatje zei "nee man ps4 is veel stoerder" 7(8)7

Edit: wat kan ik nou "zo" thuis als beste doen, gelijk switchen naar USA of op Nl laten staan? Ik wil Nederlandse disks kunnen spelen maar zo goedkoop mogelijk DLC aanschaffen (carpacks Forza bv)

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 01-07-2014 20:46 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Hier nog niet voorbij gekomen volgens mij. Maar er is een Preview Dashboard app. Kreeg vandaag een message om de app te downloaden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qwrr4I3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wkjAJdj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G4KoW5s.jpg
As a member of the Xbox Preview program, you’ve been key to helping us make Xbox One better. Since we launched the first preview in February, you’ve submitted many ideas, posted thousands of times in the Xbox forums, and inspired tons of tweaks to Xbox One. On behalf of the whole Xbox team, thank you! We’re floored by your dedication, and we couldn’t ask for a better group of gamers.

In all of that feedback, one thing we heard is that you want to be able to participate in the Preview program from your console. So today we’re making that happen with the new Xbox Preview Dashboard app.

The Dashboard app is the place to go to register your console, get the latest news about the Xbox Preview program, report problems, and, of course, send us feedback. You’ll get a message on your Xbox One soon with a link to download the app so you can get started. Until then, here’s a closer look at some of the highlights:

Go to Registration to register your console for the Preview program. And if you ever want to opt out of the program or change your console’s preview settings, you can do that here too.

In Announcements, you’ll find info about what’s changed in each update, what’s new in this preview wave, and which known issues we’re already working on.

Quick poll is a single question from the Xbox team - questions might range from how you’d feel about a feature change to what your favorite Halo game is. And once you answer, you’ll see real-time results from everyone else who’s taken the poll. We’re changing these polls out regularly, so keep checking back for new ones.

In Rate this update, you can tell us what you think about each specific update you get on your console. This resets whenever you receive a new update, so you can rate each one individually.

If you run into an issue, use Report a Problem to let us know. You’ll also find the top issues that Preview users are reporting, and problems that the Xbox team is investigating. If you don’t see your problem on the list, just report it, and the Xbox team will look into it.

You might also want to give the Survey tile a shot. You can take surveys about your experience, and let us know what you’d like to see in Xbox One. New surveys might pop up throughout the wave, so keep an eye out.

Last but not least, we’re excited to announce Xbox Quests. A quest is an opportunity to try out a new feature, then let us know what you think about it. There are two types of quests for you to try: featured quests, which are available throughout the entire wave, and special quests that are available for a limited time. You’ll be able to track how many quests you’ve completed in a wave, and those stats will be important in the future. Stay tuned for more info.

If you want the rundown, Major Nelson can walk you through the app in a short video. Just select Watch a video once you’re in the app.

Just like your Xbox One, the Xbox Preview Dashboard app is going to continue to get better. So please let us know what you think of the app here in the forums and in the surveys that the app offers – we want to hear it all, the good, the bad and the ugly.

Thanks again for participating in the Xbox Preview Program!

[ Voor 85% gewijzigd door Rivanov op 01-07-2014 20:47 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-07 13:00

xAnarchyBaS

Urist

Kartale schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:07:
Content Title Content Type Discount %
Thief Xbox One Game 40%
Assassin’s Creed IV MP Character #1 Blackbeard’s Wrath* Add-on 30%
Assassin’s Creed IV MP Multiplayer #2 Guild of Rogues* Add-on 30%
Assassin’s Creed IV Season Pass* Add-on 30%
Assassin’s Creed IV Freedom Cry* Add-on 30%
Assassin’s Creed IV Illustrious Pirates* Add-on 30%

http://majornelson.com/20...weeks-deals-with-gold-10/

De nieuwe deals voor deze week.
Oeh, da's mooi, kwam net een paar cent tekort voor Freedom Cry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-07 19:22
Donstil schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:45:
Nou net bij de MediaMarkt geweest in Heerlen. Stond een voorraadje van iets van 30 Kinect loze bundels.

Wel stond er iemand achter me bij het afrekenen die tegen zijn maatje zei "nee man ps4 is veel stoerder" 7(8)7

Edit: wat kan ik nou "zo" thuis als beste doen, gelijk switchen naar USA of op Nl laten staan? Ik wil Nederlandse disks kunnen spelen maar zo goedkoop mogelijk DLC aanschaffen (carpacks Forza bv)
De meesten houden zich nog niet met de Xbox One bezig omdat er ook helemaal geen publiciteit voor is in de Benelux. Ik ga er vanuit dat de animo vanzelf groter wordt na de officiele release hier.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:39
Donstil schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:45:

Welcome!

Ik durf niet met zekerheid te zeggen of gekochte DLC in de US store 'compatible' zijn met een disc versie die in NL is gekocht. Iemand een idee?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 16:45
Spellen zijn toch nie regio-locked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ja dat werkt gewoon.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Iemand al een oplossing gevonden om je Nederlandse xbox account tegoed te gebruiken (vervalt 29-08-14) bij de chat zei een kerel dat ik in Duitsland in moest loggen met mijn account, dan spellen met het geld kon kopen, en zodra hij uit is in Nederland een content transfer aanvragen...

Klinkt mij totaal niet logisch ;)

Mag geld überhaupt wel vervallen in NL? Ik heb er geen officiële documenten over kunnen vinden.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-06 15:58
Klopt het dat ik geen gratis games kan downloaden met een gratis 7 daags xbox live abonnement wat bij mijn Forza 5 game zat? Ik kan ook nergens in de store iets over gratis games vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik vind het op zich wel logisch klinken dat je met 48 uur trials of 7 daags trials geen gratis Games with Gold kunt downloaden. Maar ik heb geen idee wat voor 'minimum' je moet hebben om dat wel te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Ik ga waarschijnlijk nu voor de pre-order met de drie games. Ik vraag mezelf nog steeds af of ik de Kinect ga gebruiken. Er zijn hier genoeg mensen die de One al een tijdje hebben, gebruiken jullie de Kinect nu echt zoveel?

En hoe is de beleving als Home/TV device. Gebruik je hem echt als je vervanger van je decoder?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Je kunt 'm niet als vervanger van je decoder gebruiken. Je decoder sluit je er namelijk gewoon op aan. En je hebt gewoon je normale overlay van de aanbieder. Is niets meer dan HDMI Passthrough op dit moment.

Maar ik vind het wel super en ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Mmmm, ik kom ik daarbij dan? Ik dacht serieus te hebben gezien dat dat wel mogelijk was? Mss nog niet in NL dan?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik gebruik de Kinect voor navigatie door het dashboard, opstarten apps, navigatie in netflix (ideaal dat je je controller niet hoeft te gebruiken bij binge watching van series op netflix :P), opnemen videoclips, snel achievements snappen (sinds laatste update). Ik zou niet meer zonder kunnen. :)

Nee, het blijft Pass Through. Dus je decoder moet je met HDMI IN koppelen aan je Xbox. Je kunt dan met de One Guide app (in US en US) gewoon je tv bedienen, waarbij je ook gewoon de beschikking hebt over een digitale tv gids.

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-07-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Pedr0 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:27:
Mmmm, ik kom ik daarbij dan? Ik dacht serieus te hebben gezien dat dat wel mogelijk was? Mss nog niet in NL dan?
One Guide werkt nog niet in Nederland. Maar het vervangt je decoder nooit. Want je zult deze ten alle tijden aan je Xbox gekoppeld moeten hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:00
Wat een toffe deal, Xbox One zonder Kinect, voor 400 euro met FIFA 15 + Forza 5.
Beide spellen die ik graag wil hebben.

Eens kijken waar ik hem dan kan reserveren, en waar het ook echt bij zit.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:39

BM

Moderator Spielerij
Robbdie schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:09:
Klopt het dat ik geen gratis games kan downloaden met een gratis 7 daags xbox live abonnement wat bij mijn Forza 5 game zat? Ik kan ook nergens in de store iets over gratis games vinden..
Ik denk minimaal een 1 maand, de rest word denk ik gezien als 'trial'. Besef wel dat als die periode afgelopen is die 'gratis' games niet meer werken, itt hoe het op de 360 werkte.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-07 18:19
Volgens mij kan het wel, staat op dashboard een Games with Gold banner. Overigens komen de gratis games voor X1 morgen pas ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ja, maar op de 360 was het al zo dat 'gold' pas vanaf een maand ofzo als zodanig gezien was. Alle kaartjes/codes korter dan dat waren eerder multiplayer access codes dan echte gold codes :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Heeft bol.com nu fifa15 + forza 5 bundles?

http://www.bol.com/nl/s/a...ex.html?_requestid=464136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258818

uchiha tijntje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:28:
Ik gebruik de Kinect voor navigatie door het dashboard, opstarten apps, navigatie in netflix (ideaal dat je je controller niet hoeft te gebruiken bij binge watching van series op netflix :P), opnemen videoclips, snel achievements snappen (sinds laatste update). Ik zou niet meer zonder kunnen. :)

Nee, het blijft Pass Through. Dus je decoder moet je met HDMI IN koppelen aan je Xbox. Je kunt dan met de One Guide app (in US en US) gewoon je tv bedienen, waarbij je ook gewoon de beschikking hebt over een digitale tv gids.
Kan dit al? Ik leef onder een rots namelijk :-) Ik zie er ook niet 1,2,3 iets van terug. Dien ik mijn console handmatig te updaten of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27
uchiha tijntje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:56:
[...]

Welcome!

Ik durf niet met zekerheid te zeggen of gekochte DLC in de US store 'compatible' zijn met een disc versie die in NL is gekocht. Iemand een idee?
Yup, werkt gewoon.... Nederlandse disks werken prima met USA DLC

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06 21:30
Anoniem: 258818 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:51:
[...]

Kan dit al? Ik leef onder een rots namelijk :-) Ik zie er ook niet 1,2,3 iets van terug. Dien ik mijn console handmatig te updaten of?
Ja, start maar eens een game op en dan 'Xbox snap achievements' zeggen.

Volgens mij moet je wel in het preview programma zitten, want de 'gewone' update is er nog niet.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kartale schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:54:
[...]

Ja, start maar eens een game op en dan 'Xbox snap achievements' zeggen.

Volgens mij moet je wel in het preview programma zitten, want de 'gewone' update is er nog niet.
Ah, kan ik dat op een of andere manier achterhalen? Ik denk namelijk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:51:
[...]

Yup, werkt gewoon.... Nederlandse disks werken prima met USA DLC
Ooh keurig, heb de One op USA gezet.
Niet dat ik kon kiezen verder, Nederlands stond er niet eens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Zal de oneguide direct in Nederland beschikbaar zijn, na de release in NL.
Of zal dat nog een tijd duren.
Ik zou het namelijk ideaal vinden om de afstandsbediening van mijn decoder weg te doen, onhandig prul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:00

TheVMaster

Moderator WOS
Pedr0 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:19:
Ik ga waarschijnlijk nu voor de pre-order met de drie games. Ik vraag mezelf nog steeds af of ik de Kinect ga gebruiken. Er zijn hier genoeg mensen die de One al een tijdje hebben, gebruiken jullie de Kinect nu echt zoveel?

En hoe is de beleving als Home/TV device. Gebruik je hem echt als je vervanger van je decoder?
Ik gebruik hem zeer zeker wel, oa. automatisch mij (en mijn vrouw) te herkennen als je de xbox aan zet. Daarnaast is het gewoon fijn dat als je TV kijkt (decoder via HDMI-IN op xbox aansluiten) dat je wel je game invites etc. ziet :) En natuurlijk straks met de One Guide enzo.....dat je dan in het NL tegen je tv kunt praten..tja....ik zou hem niet zonder willen hebben.
Rivanov schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:29:
[...]

One Guide werkt nog niet in Nederland. Maar het vervangt je decoder nooit. Want je zult deze ten alle tijden aan je Xbox gekoppeld moeten hebben. ;)
Tja...totdat KPN/Ziggo etc met een IPTV App komen en je dus gewoon via je Xbox TV kijkt...dus zonder decoder....dat is namelijk de toekomst, die HDMI-IN is maar een tijdelijke methode....die in ieder geval wel in de hele wereld werkt :+

[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 02-07-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

TheVMaster schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:00:
[...]

Tja...totdat KPN/Ziggo etc met een IPTV App komen en je dus gewoon via je Xbox TV kijkt...dus zonder decoder....dat is namelijk de toekomst, die HDMI-IN is maar een tijdelijke methode....die in ieder geval wel in de hele wereld werkt :+
Ik vraag me af of die app er nog gaat komen. Met de ondersteuning van "gewone" tv via de xbox denk ik dat de vraag voor zo'n app steeds minder wordt.
Ik had 'm graag een paar jaar geleden gezien op de xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 15:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Guacamelee is al te downloaden :D Meteen maar ff klaargezet voor vanavond :)

EDIT: US Store ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Willybubba op 02-07-2014 07:29 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Na bekendmaking van de Nederlandse release bundels, de Xbox One Titanfall bundel maar bij Amazon.de besteld. Vrijdag of zaterdag moet hij binnen zijn.
Ook meteen maar even een externe schijf er bij gekocht, en Forza 5 zal ook niet lang duren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:42:
[...]

Als je de beta toegang wilde kon je ook gewoon een bol.com pre-order doen met acceptgiro en na ontvangst meteen cancellen. Maar zodra je de Beta hebt gespeeld plaats je die meteen weer :+ :9
Krijg je deze direct binnen of pas als de beta van start gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik heb de launchbundels ook gezien... Voor mij is het jammer dat Fifa en FM5 erbij zitten. Met Fifa heb ik niets en van FM5 wil ik toch de LCE hebben, net als van de voorgaande delen. Ik had liever gezien dat je twee uit een reeks van 6 spellen mocht kiezen.

En daarbij.... Was het niet zo dat de mensen die voor augustus(?) 2013 een One hadden gepre-ordered 2 gratis games kregen als pleister op de wonde voor het uitstel? Maar nu lijkt het erop dat iedereen die nu een One pre-ordered 2 (of 3) gratis games krijgen... :? Het lijkt me niet dat de vroege pre-orderaars daar bovenop nog 2 krijgen :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
Pethor schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 07:54:
Na bekendmaking van de Nederlandse release bundels, de Xbox One Titanfall bundel maar bij Amazon.de besteld. Vrijdag of zaterdag moet hij binnen zijn.
Ook meteen maar even een externe schijf er bij gekocht, en Forza 5 zal ook niet lang duren. 8)
Sweet!. Welcome to the club!

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-07 23:11
McBoom schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:06:
Ik heb de launchbundels ook gezien... Voor mij is het jammer dat Fifa en FM5 erbij zitten. Met Fifa heb ik niets en van FM5 wil ik toch de LCE hebben, net als van de voorgaande delen. Ik had liever gezien dat je twee uit een reeks van 6 spellen mocht kiezen.

En daarbij.... Was het niet zo dat de mensen die voor augustus(?) 2013 een One hadden gepre-ordered 2 gratis games kregen als pleister op de wonde voor het uitstel? Maar nu lijkt het erop dat iedereen die nu een One pre-ordered 2 (of 3) gratis games krijgen... :? Het lijkt me niet dat de vroege pre-orderaars daar bovenop nog 2 krijgen :P
Klopt, dat laatste zie ik ook, als je 'm nu bij Bol besteld heb je precies hetzelfde als de "vroege" pre-orders.....vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Willybubba schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 07:16:
Guacamelee is al te downloaden :D Meteen maar ff klaargezet voor vanavond :)

EDIT: US Store ;)
Hij blijft bitchen bij mij over een credit card, heb al regio gewisseld en uit en ingelogd, helpt allemaal geen ene bal :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Segafreak83 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Hij blijft bitchen bij mij over een credit card, heb al regio gewisseld en uit en ingelogd, helpt allemaal geen ene bal :/.
Paypal + CC uit NL werken niet meer lekker. Tegoed kopen op offgamers oid dus (US tegoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
DrParanoid schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:48:
[...]

Paypal + CC uit NL werken niet meer lekker. Tegoed kopen op offgamers oid dus (US tegoed)
Dat bedoel ik niet, ik wil de games for gold downloaden, en ook al staat er 0.00, ik moet een credit card selecteren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Denk er serieus over om een One te halen, voorlopig naast mijn 360 omdat mijn zoontje een savegame heeft van Marvel Superheroes. Die kan dus nog niet over. Levert dat geen problemen op met je account? Op beide inloggen met Gold?

En ik zie nu dat ik CC problemen kan verwachten, heb een NL account nu waar een CC aan gekoppeld is. Kan ik dat account zonder problemen switchen naar US store? Wil alleen digitale games, wil geen discs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:06
UltraSub schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:13:
Denk er serieus over om een One te halen, voorlopig naast mijn 360 omdat mijn zoontje een savegame heeft van Marvel Superheroes. Die kan dus nog niet over. Levert dat geen problemen op met je account? Op beide inloggen met Gold?

En ik zie nu dat ik CC problemen kan verwachten, heb een NL account nu waar een CC aan gekoppeld is. Kan ik dat account zonder problemen switchen naar US store? Wil alleen digitale games, wil geen discs.
Je XBO en X360 kunnen gewoon gelijktijdig online, geen enkel probleem.

Je kan niet met een NL account in US store kopen, moet je apart betaalmethode voor je US deel van je account aanmaken (danwel via giftcards).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
xAnarchyBaS schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:46:
[...]

Ik vraag me af of die app er nog gaat komen. Met de ondersteuning van "gewone" tv via de xbox denk ik dat de vraag voor zo'n app steeds minder wordt.
Ik had 'm graag een paar jaar geleden gezien op de xbox 360.
Die Apps komen vroeg of laat. De CAI zal, net als de 'ouderwetse telefoon' uiteindelijk helemaal verdwijnen en vervangen worden door TV/Radio via IP.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
SinergyX schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:19:
[...]

Je XBO en X360 kunnen gewoon gelijktijdig online, geen enkel probleem.
Ok, cool.
Je kan niet met een NL account in US store kopen, moet je apart betaalmethode voor je US deel van je account aanmaken (danwel via giftcards).
Moet ik dan een tweede account hebben, of lees ik hier goed dat het hetzelfde account is, extra betaalmethode en dat je makkelijk kunt switchen tussen stores in één account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Segafreak83 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:07:
[...]

Dat bedoel ik niet, ik wil de games for gold downloaden, en ook al staat er 0.00, ik moet een credit card selecteren 8)7
Op xbox.com is dat is alleen bij de 360 games zo, ik heb Halo SA en Max gewoon kunnen downloaden via xbox.com en heb geen One of creditcard :)

Edit: Bij Guacamelee heb ik wel een credit card nodig :/

[ Voor 7% gewijzigd door Ereaser op 02-07-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Segafreak83 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:07:
[...]

Tegoed kopen op offgamers oid dus (US tegoed) staat nog steeds :P

of via commerce.microsoft.com (als ik me goed herinner) rechts boven aan waar NL staat, US selecteren, dan daar paypal toevoegen.

Dan staat de paypal wel aan je account maar kun je er niets mee kopen, wellicht dat dat werkt voor de gratis games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
DrParanoid schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:23:
[...]

of via commerce.microsoft.com (als ik me goed herinner) rechts boven aan waar NL staat, US selecteren, dan daar paypal toevoegen.

Dan staat de paypal wel aan je account maar kun je er niets mee kopen, wellicht dat dat werkt voor de gratis games.
Ga ik proberen, wel vreemd, aangezien Max & Halo vorige maand wel gewoon werkte.. :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TheVMaster schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:19:
[...]

Die Apps komen vroeg of laat. De CAI zal, net als de 'ouderwetse telefoon' uiteindelijk helemaal verdwijnen en vervangen worden door TV/Radio via IP.....
Ik heb gewoon nog telefoon via analoge lijn hoor :P (zowel kabel als VDSL klapperen teveel om 100% te vertrouwen op een werkende telefoonlijn, analoog werkt gewoon 99,9% van de tijd).
UltraSub schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:22:
Moet ik dan een tweede account hebben, of lees ik hier goed dat het hetzelfde account is, extra betaalmethode en dat je makkelijk kunt switchen tussen stores in één account?
Nee, via commerce.microsoft.com (ofzo) kan je voor de 3 stores (althans, UK, US, NL) aparte betaalmogelijkheden instellen, de best werkende op dit moment voor UK/US is giftcard (PayPal* werkt niet meer, CC enkel voor bepaalde maatschappijen).

*lees wel dat aantal die blokkering niet meer hebben, of nooit hebben gehad, stukje mazzel. Maar voor het gros werken die 2 methodes dus niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2014 11:27 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Voor de mensen met NL tegoed wat verloopt voor de xbox one release hier in NL, hier een deel van mijn chatgesprek:

Mariette: 2) If you choose to wait for XBOX One to launch, please contact us back once you have the console so that we can get this (local currency expiry) sorted out by forwarding an exemption request from our Account Specialist.
Mariette: I mean, to our Account Specialist.
Mariette: I'd like you to keep this service request number: XXXXXXXXX
Mariette: Once you have the console and is ready to use your local currency, then contact us back and provide us this reference number. This will show our detailed transcript and for the next agent to file for a local currency exemption to our Account Specialist team.
justin: well i can tuse my currency right now, so it would be option number 2. that would mean that i will have to let my 201,60 EUR expire, and than on september 9 i will start up a chat support en use the reference number you have given me. are you absolutely sure that the account specialist can make an exemption? cause if on september 9 this person says 'no' i have lost all my credit
justin: wouldn't it be safer to contact the account specialist now? maby to add a month extra on the expire date? there will be plenty of games out to buy for me so spending 200 EUR wouldnt be a problem;)
Mariette: Yes, you are correct. You can simply provide us the reference number and we'll take it from there. You do not have to worry because we have a chat transcript as enough proof that you did contact us prior to your local currency expiration date.

Later in het verhaal is het nogmaals bevestigd dat het geen enkel probleem moet zijn, mensen nog andere ervaringen betreffende dit probleem?

Zou leuk zijn als de bank dat ook zou doen, ja meneer u heeft een jaar lang geen geld gebruikt, dus nu is het weg 8)7

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-07 19:22
LuisjeNL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:40:

[

Zou leuk zijn als de bank dat ook zou doen, ja meneer u heeft een jaar lang geen geld gebruikt, dus nu is het weg 8)7
Twee maanden niet bellen en je niet gebruikte tegoed is weg. Hoef je niet eens een jaar voor te wachten :)

Blijft vreemd dat zoiets niet onbeperkt aan je account gebonden kan blijven. Zal wel met het verdienmodel te maken hebben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
SinergyX schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:26:
[...]
[...]

Nee, via commerce.microsoft.com (ofzo) kan je voor de 3 stores (althans, UK, US, NL) aparte betaalmogelijkheden instellen, de best werkende op dit moment voor UK/US is giftcard (PayPal* werkt niet meer, CC enkel voor bepaalde maatschappijen).

*lees wel dat aantal die blokkering niet meer hebben, of nooit hebben gehad, stukje mazzel. Maar voor het gros werken die 2 methodes dus niet meer.
Hmm.. Net ingelogged daar, maar kan niet vinden waar ik meerdere stores kan selecteren. Moet je voor iedere switch je locatie (en dus je adresgegevens) aanpassen dan? In de FAQ hebben ze het over accountmigratie bij verhuizing, met allerlei beperkingen voor content e.d. Maakt me nerveus, omdat ik daar straks alle games aan gekoppeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
UltraSub schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:00:
[...]

Hmm.. Net ingelogged daar, maar kan niet vinden waar ik meerdere stores kan selecteren. Moet je voor iedere switch je locatie (en dus je adresgegevens) aanpassen dan? In de FAQ hebben ze het over accountmigratie bij verhuizing, met allerlei beperkingen voor content e.d. Maakt me nerveus, omdat ik daar straks alle games aan gekoppeld heb :)
Rechtsboven onder je naam staat iets met NL -> is een drop down menu waar je op ook US region kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
UltraSub schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:00:
[...]

op xbox.nl (com of whatever) inloggen, dan links onderin de regio selecteren die je wilt hebben( VS dus united states pakken) dan bij je betaalopties een adres invoeren en opslaan. even uit en inloggen.

daarna zou op commerce.microsoft er een 2e account bij moeten staan.

Migratie kan, naar mijn weten al je games en dergelijke, maar geen geld! (nog een voorbeeld, als je van NL naar DE migreerd, dan kan het zijn dat een spel wat in DE niet gereleased is ook niet gaat werken, ondanks dat je die in NL wel kon spelen)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Migratie moet je nooit doen. De enige reden die ik kan voorstellen is als je echt permanent gaat verhuizen naar een ander land. Maar voor dit soort truukjes moet je het niet willen. Lees anders de link in TheVMaster zijn signature (paar posts naar boven). Daar staat het in uitgelegt met screenshots etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27
Migratie moet je zeker niet doen, dit kan ook maar een aantal keer per jaar!
Gewoon je Xbox op een andere regio (US) zetten, en adres gegevens in de US gebruiken en klaar.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:00
Gut, gut, gut. Ik ben zoals gewoonlijk de lachende derde.

Paar dagen geleden een mooie deal gezien voor de Xone en besloten om deze te halen (zonder kinect, geen games)
Twee(!) dagen later lees ik de pre-order bonussen. Vervolgens MS Chat/Xbox Service Centre gebeld, maar blijkbaar kunnen ze niks voor mij betekenen.
Alleen ik kan niet de wet koop op afstand gebruiken, want ik had een DOA en hij is nu onderweg naar Praag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

CuBras schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:44:
Gut, gut, gut. Ik ben zoals gewoonlijk de lachende derde.

Paar dagen geleden een mooie deal gezien voor de Xone en besloten om deze te halen (zonder kinect, geen games)
Twee(!) dagen later lees ik de pre-order bonussen. Vervolgens MS Chat/Xbox Service Centre gebeld, maar blijkbaar kunnen ze niks voor mij betekenen.
Alleen ik kan niet de wet koop op afstand gebruiken, want ik had een DOA en hij is nu onderweg naar Praag...
volgens mij ben je juist niet de lachende derde:
de lachende derde. (=persoon die buiten een conflict staat, maar profiteert van de uitkomst.

En volgens mij profiteer je nou juist helemaal nergens van :?

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
^
|
| Scherp! :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:00
Murzeltje schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:50:
[...]

volgens mij ben je juist niet de lachende derde:
de lachende derde. (=persoon die buiten een conflict staat, maar profiteert van de uitkomst.

En volgens mij profiteer je nou juist helemaal nergens van :?
:+
Je hebt helemaal gelijk. Beetje gevalletje van niet op letten.

Maar ik kreeg wel net bericht van de winkel waar ik het heb aangeschaft. Volgens hen mag ik de console gewoon retourneren :D
Dat had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
DrParanoid schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:23:
[...]

Nu er tegoed (via offgamers, geen zin om paypal te koppelen) opstaat werkt het wel, ook al heb je geen tegoed nodig :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Segafreak83 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:44:
[...]

Nu er tegoed (via offgamers, geen zin om paypal te koppelen) opstaat werkt het wel, ook al heb je geen tegoed nodig :'(.
Lekker te gebruiken voor weakly deals of dlc etc :) als je 25 USD hebt gehaald kun je trials fusion voor 19.99 halen, leuke game voor dat geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:11

Convoy

g44p

DrParanoid schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:06:
[...]

Lekker te gebruiken voor weakly deals of dlc etc :) als je 25 USD hebt gehaald kun je trials fusion voor 19.99 halen, leuke game voor dat geld :)
Welke zwakke deals heb je het over? :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Convoy schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:09:
[...]

Welke zwakke deals heb je het over? :+ :+ :+
Thief is ok'tjes, ook al is hij eerder voor 50% geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Yaz schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:40:
Lees anders de link in TheVMaster zijn signature (paar posts naar boven). Daar staat het in uitgelegt met screenshots etc etc.
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/
Zo. Das mooi! :)
Straks even thuis proberen, kan niet naar xbox.com op het werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
UltraSub schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:15:
[...]

http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/
Zo. Das mooi! :)
Straks even thuis proberen, kan niet naar xbox.com op het werk :(
Die werkt niet meer ;)

paypal doet het niet, creditcard alleen als je US adres in voert. Daarna zal je bank waarschijnlijk (in sommige gevallen niet) je credit card blokkeren vanwege "Supicious activity" en je bellen over hoe en wat, daarna het of wel toe staan of niet toe staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Gewoon het Paypal gedeelte overslaan en "Redeem code" uitvoeren vanaf de US xbox.com website. Verder klopt het volgens mij wel.

TheVMaster, werk je "how to" eens bij jonguh! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al een oplossing voor het feit dat je Guacamelee niet kan downloaden i.v.m. het moeten koppelen van een CC? Ik las er wel wat over in vorige posts, maar niets gezien over een oplossing (of ik ben gewoon scheel :p).

Ik kon ook Max en Halo downen zonder probleem, alleen bij deze game lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:31

djbarney

XBL: DeejayBarney

Anoniem: 258818 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:24:
Heeft iemand al een oplossing voor het feit dat je Guacamelee niet kan downloaden i.v.m. het moeten koppelen van een CC? Ik las er wel wat over in vorige posts, maar niets gezien over een oplossing (of ik ben gewoon scheel :p).

Ik kon ook Max en Halo downen zonder probleem, alleen bij deze game lukt het niet.
ik had toevallig een creditcard gekoppeld zitten op mn "us account" en kon m daardoor gewoon voor 0.00 dollar incl taxes (cc geregistreerd in een tax-loze staat) bestellen. Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb geen CC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Anoniem: 258818 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:24:

Ik had dus precies hetzelfde probleem, ik denk dat MS een aanpassing gemaakt heeft aan het beleid, zodat je niet zonder iets een gratis game kan downloaden. Mijn toegepaste oplossing was een card kopen via offgamers, tegoed toevoegen via de website en toen werkte het downloaden wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Segafreak83 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:30:
[...]Ik had dus precies hetzelfde probleem, ik denk dat MS een aanpassing gemaakt heeft aan het beleid, zodat je niet zonder iets een gratis game kan downloaden. Mijn toegepaste oplossing was een card kopen via offgamers, tegoed toevoegen via de website en toen werkte het downloaden wel 8)
Gelukkig dat dit werkt. Ik begon me al zorgen te maken :D Wel een rare beleidswijziging hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
DrParanoid schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:21:
[...]

Die werkt niet meer ;)

paypal doet het niet, creditcard alleen als je US adres in voert. Daarna zal je bank waarschijnlijk (in sommige gevallen niet) je credit card blokkeren vanwege "Supicious activity" en je bellen over hoe en wat, daarna het of wel toe staan of niet toe staan.
Jawel.. Beetje globaler lezen he. Staat er toch ook gewoon in zijn blog :P
Let op : Het schijnt bij sommige mensen niet (meer) mogelijk te zijn om via een Nederlands PayPal account games aan te schaffen. Een oplossing kan zijn om je creditcard toe te voegen (via onderstaande handleiding), maar aangezien je een Amerikaans adres moet opgeven kan het zijn dat je creditcard maatschappij de transactie markeert als frauduleus met mogelijk blokkade van je kaart tot gevolg (doen op eigen risico dus!). Een andere optie is om een Xbox Live (US) Gift cards aan te schaffen via bv. Offgamers.com of LiveCodes.nl. Let er wel op dat je een Amerikaanse Gift card aanschaft, een Europese gift card werkt niet in de Amerikaanse Xbox Store. De ontvangen codes kun je vervolgens via de Amerikaanse Xbox website toevoegen aan je accoun. Volg hiervoor globaal ook onderstaande handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:24:
[...]

Gewoon het Paypal gedeelte overslaan en "Redeem code" uitvoeren vanaf de US xbox.com website. Verder klopt het volgens mij wel.

TheVMaster, werk je "how to" eens bij jonguh! ;)
:+ Done!

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 02-07-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Yaz schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:00:
[...]
Bedankt voor de link. Ik heb gelijk een bestelling bij Bol.com geplaatst. De goedkoopste hebben een winkel in de buurt maar willen niet verdienen ofzo. Pas na 9 uur open, dicht tussen 12 en 1 en dan ook nog in het weekend(!) dicht.

Bij bol.com heb ik al een account met alles erop en eraan. Bestel gemak is dan zo hoog dat het prijsverschil teniet gedaan word.
Ook maar 1 besteld.
Kortere laadtijden (en meer opslagruimte O-) ) is altijd mooi meegenomen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
http://www.totalxbox.com/...s-off-eight-player-co-op/

Lijkt me tof om chaos squad te spelen met een paar gotters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Remember, remember, the game of November.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:37
justifire schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:12:
Remember, remember, the game of November.....
[video]
Jij snapt 'm _/-\o_ :9~ Spel ziet er goed uit, klinkt fantastisch en is veelbelovend :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 16:45
Ik vraag me af of deze generatie console écht foto-realistische graphics zal kunnen neerzetten of dat we nog altijd zullen zien dat de graphics nog altijd 'gemaakt' zijn??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 12:39
Dragunov schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:33:
Ik vraag me af of deze generatie console écht foto-realistische graphics zal kunnen neerzetten of dat we nog altijd zullen zien dat de graphics nog altijd 'gemaakt' zijn??!!
Echt foto realistisch gaat volgens mij nog heel lang duren. De verschillen haal je er altijd wel uit. Maar persoonlijk vond ik GT6 op de PS3 al heel erg mooi. Laat staan wat er uiteindelijk op de nieuwe consoles mogelijk is.

Overigens vind ik het rijden en het geluid net zo belangrijk hoor. Daar is GT6 bijvoorbeeld gigantisch mee onderuit gaan wat mij betreft (ik doel dan op het geluid).

Project Cars lijkt inderdaad veelbelovend. Wel jammer dat er zo te zien geen Ferrari's en Porsche's (maar Ruf's) in lijken te zitten. Dat gedoe met die rechten ook altijd... :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Segafreak83 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:26:
[...]

Ga ik proberen, wel vreemd, aangezien Max & Halo vorige maand wel gewoon werkte.. :+.
Heb hem zojuist in de duitse xbox.com store gekocht :)
Geen betaal methode hoeven toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Zit met billing info in us store. Wat geven jullie daar voor telefoonnummers op? 0031 pikt hij niet, en ik vermoed dat dat telefoonnummer wel gebruikt gaat worden voor authenticatie, of niet?

/edit
Werkt gewoon met gegenereerd usa nummer, ben benieuwd :+

[ Voor 14% gewijzigd door UltraSub op 02-07-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:37
Dragunov schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:33:
Nee. Deze generatie niet. De volgende niet. En die daarna komt misschien een beetje in de buurt.

We hebben écht te maken met ''diminishing returns'': elke generatie zal het verschil met de vorige generatie kleiner zijn als consoles zo doorgaan. Is ook logisch: Games kosten exponentieel meer (aaa games) om te ontwerpen, maar de graphics en opties zijn maar een stapje beter dan de voorganger. Dit gaat ook op voor de vooruitgang op grafisch gebied.

Wél kan je er vanuit gaan dat games als Project CARS met een aantal mods op de PC (let wel: hier zal je dan écht een monster PC voor nodig hebben) in combinatie met een high-res Oculus Rift enzo flink in de buurt gaan komen.

Maar dat geld voorlopig alleen voor zéér grafisch ontwikkelde race-games.

Maar... moeten we echt klagen met games als The Witcher 3, Dragon Age Inquisition etc? :P Ik geef eigenlijk veel meer om vloeiende frames, mooie lichteffecten en sfeer (echt extreem belangrijk) dan fotorealistische graphics. Sterker nog, ik denk dat SURrealistische graphics een stuk interessanter zijn dan wat we welke dag al 24/7 zo'n beetje zien, met uitzondering voor games als racers.

Voorbeeldje: Ik vind Dragon Age INQ & The Witcher even mooi... terwijl The Witcher duidelijk veel realistischer is op het gebied van graphics terwijl Dragon Age gewoon mooi maar wat meer ''fantasy''/animatie kwaliteit over zich heeft. :D _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 02-07-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zo'n rift ding voegt werkelijk niets toe aan 'realisme', je ogen doen leuk mee maar de rest zit stil.

Zulke dingen gaan veel verder.
YouTube: iRacing in the Motion Pro II Racing Simulator

Ik heb mensen kotsend uit zo'n rollercoaster ding zien komen, die van buiten af maar beetje stond te schudden maar mensen daar binnen gevoel hadden echt met G-krachten door een kurkertrekker te worden gegooid.

Neem nu deze foto, komt uit project CARS:
Afbeeldingslocatie: http://www.wmdportal.com/wp-content/uploads/2011/12/0071.jpg

Auto, helemaal mooi. Maar kijk eens daar omheen? Dát is nog steeds het probleem. Vlakke heuvels, 2-vlak boompjes, slechte weg/zand overgang.

GTA4 in dat opzicht was zijn tijd al bizar ver vooruit, die had zo ziekelijk veel foto captured zut ingame zitten, met de latere mods (realism en icenhancer) kon je tot bizar mooie plaatjes komen.

90% van racers rijden cockpit, motorkap of bumberview, die duizenden polygonen voor de auto zijn imho wasted omdat je toch auto's amper ziet en je tegenstander zie je 1x in de zoveel tijd zo dichtbij dat je de moeren op de velgen kan zien zitten. De bomen echter op bv Spa of Nurburg zie je nonstop (of hockenheim), maar daar doen ze sinds zo'n beetje de eerste racers (die oude codemaster series van DTM dacht ik) nog steeds bar weinig mee.

http://i1112.photobucket....Stuff/040_zps2c5cc1b4.jpg
Maar deze foto dan? Tja, stillshots kan je altijd mooi maken :P

En als ik dan iets moet kiezen wat 'realistisch' oogt (maar bagger rijd), zou ik toch nu GTA5 moeten kiezen. En ik denk, als daar de 'grote mods' voor komen voor de PC, dat dat er een stuk mooier uit komt te zien. Minder focus op de auto's, meer op de scenery, per saldo is het het geheel wat realistisch moet zijn, niet enkel de kleine details van een auto zoals in Forza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zijn er hier mensen die de NetFlix app fanatiek gebruiken?
Ik deed dat op mijn PS4 dagelijks en wilde dat nu net op de One ook proberen maar kwam een beetje van een koude kermis thuis.

De app lijkt wel veel uitgekleder als op het Sony platform?
Zo beginnen afleveringen op de One opnieuw, tenzij ik op de One reeds eerder had gekeken en gepauzeerd, maar ook het scrollen door de serie gaat erg moeizaam. Ik krijg geen stills te zien maar moet het een beetje "gokken" op tijd.

Meer mensen hier last van? Of weet iemand of er een betere app komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09-07 15:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Guacamelee is cool :D

Heerlijke Metroid (Choozo Statues :P) en Mario referenties (Les Hermanos Super) in een leuk mexicaans metroidvania jasje. I like :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-07 20:34
Ik kan geen 2e PSU bestellen omdat MS mijn CC niet wilt accepteren. Het is zo een pre paid ding. Dammit, dus dan toch maar de oude opsturen naar Tsjechië. Not cool, MS, not cool.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Laatst online: 09-07 11:57
Silversin schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:41:
Ik kan geen 2e PSU bestellen omdat MS mijn CC niet wilt accepteren. Het is zo een pre paid ding. Dammit, dus dan toch maar de oude opsturen naar Tsjechië. Not cool, MS, not cool.. 8)7
Hoezo opsturen? Ze komen em gewoon ophalen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
xGlasvezelkabel schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:43:
[...]

Hoezo opsturen? Ze komen em gewoon ophalen hoor...
Accessoires moet je zelf opsturen, en ook zelf voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Brutal1ty schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:14:
[...]

Jij snapt 'm _/-\o_ :9~ Spel ziet er goed uit, klinkt fantastisch en is veelbelovend :*)
Vooruit nog eentje dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Laatst online: 09-07 11:57
Silversin schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:49:
[...]

Accessoires moet je zelf opsturen, en ook zelf voor betalen.
Mijn controller kwam UPS gewoon ophalen en heb er geen cent voor betaald... Kreeg een week later ook gewoon een nieuwe thuisgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
xGlasvezelkabel schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 00:52:
[...]

Mijn controller kwam UPS gewoon ophalen en heb er geen cent voor betaald... Kreeg een week later ook gewoon een nieuwe thuisgestuurd.
Hmm, bij mij staat 'zelf opsturen'. Vast weer een policy change van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Silversin schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 01:07:
[...]

Hmm, bij mij staat 'zelf opsturen'. Vast weer een policy change van MS.
Ik moest mijn controller destijds ook zelf opsturen naar Tsjechie.
Welkom bij de loterij van MS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Donstil schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:04:
Zijn er hier mensen die de NetFlix app fanatiek gebruiken?
Ik deed dat op mijn PS4 dagelijks en wilde dat nu net op de One ook proberen maar kwam een beetje van een koude kermis thuis.

De app lijkt wel veel uitgekleder als op het Sony platform?
Zo beginnen afleveringen op de One opnieuw, tenzij ik op de One reeds eerder had gekeken en gepauzeerd, maar ook het scrollen door de serie gaat erg moeizaam. Ik krijg geen stills te zien maar moet het een beetje "gokken" op tijd.

Meer mensen hier last van? Of weet iemand of er een betere app komt?
App is inderdaad brak. Het herstarten van een aflevering gebeurt de ene keer wel en de andere keer niet. Dat de interface anders is maakt mij niet dan weer niet zoveel uit. Dezelfde content staat erop dus ik vind het wel prima.

Volgens mij is deze app overigens ook van Microsoft met Kinect bediening in het achterhoofd en zijn alle andere netflix apps ook daadwerkelijk van netflix maar schijnbaar moeilijker met Kinect te bedienen. Ik zie dat laatste niet overigens. Dat lijkt mij net zo makkelijk zo niet nog makkelijker vanwege de enorme film tiles.
justifire schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 07:24:
[...]Ik moest mijn controller destijds ook zelf opsturen naar Tsjechie.
Welkom bij de loterij van MS :P
Gewoon een kwestie van doorvragen. Als je een support ticket maar je krijgt geen UPS retour sticker dan moet je gewoon chat support starten en vragen om een sticker. Die krijg je dan echt wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Yaz op 03-07-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Voor accesoires kun je volgens mij lang zeuren, maar daarvan is het toch echt de bedoeling dat je die zelf op stuurt, hoe krom ook. :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Merk dat met de laatste update Forza ook weer gewoon verder draait nadat je Xbox weer aanzet. Vorige versie zag je kort waar je was in de game en restarte de game zichzelf.

Pagina: 1 ... 119 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.