[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.337 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Chrosser schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:26:
Verder wil ik een dezer dagen Watchdogs gaan kopen. Zijn er hier mensen die het spel al hebben? En wat zijn de ervaringen? Even los ook van het verhaal.. Hoe loopt het?
Als je de hooggespannen verwachtingen / hype aan de kant zet heb je er imho een prima spel aan. Draait prima, en ziet er prima uit. Had in 1e instantie van de graphics wat meer verwacht, maar objectief bekeken kun je het geen lelijk spel noemen. Enige momenten dat het spel bij mij niet lekker draait is nét na het saven, dan stottert de boel een seconde of wat.

Qua gameplay viel het me niks tegen. Soms tikje herhalend, maar niet storend, concept beviel me wel :) Verhaal is wel flinterdun, dus daar moet je het niet voor spelen. Heb er absoluut geen spijt van dat ik het spel gekocht heb, al was ik vooraf behoorlijk kritisch :)

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 30-06-2014 11:51 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
BM schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:50:
[...]Qua gameplay viel het me niks tegen. Soms tikje herhalend, maar niet storend, concept beviel me wel :) Verhaal is wel flinterdun, dus daar moet je het niet voor spelen. Heb er absoluut geen spijt van dat ik het spel gekocht heb, al was ik vooraf behoorlijk kritisch :)
Even in spoiler tags alhoewel ik niet echt heel veel over het verhaal verklap. ;)
spoiler:
Ik vond het verhaal, zeker als je alle intrusions en collectables meerekend echt niet zp heel dun. Natuurlijk ging het maar over 1 ding (de dood van je nichtje) en zat er jammer genoeg niet een mega twist in die ik wel verwacht had. Maar neem bijvoorbeeld het verhaal van Maurice, dat vond ik zeker een toevoeging aan het verhaal. Had daar meer mee gedaan kunnen worden? Jazeker maar het neemt niet weg dat er wel invulling aan gegevens was.

Al met al vond ik het een erg goed spel. Erg Ubisoft maar dat vind ik persoonlijk een plus. Ik houd wel van de extra achtergrond die je krijgt. Toch een stukje immersion en educatie. Qua graphisch vind ik het allemaal wel best. Ik vond de vorige generatie al kwalitatief prima op het eind dus mij hoor je niet mopperen.
Enig minpuntje vond ik de muziek. Niet helemaal mijn smaak en een beetje te simpel gedaan. Dat zet ik dan ook regelmatig gewoon uit.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:55
Chrosser schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:26:
Verder wil ik een dezer dagen Watchdogs gaan kopen. Zijn er hier mensen die het spel al hebben? En wat zijn de ervaringen? Even los ook van het verhaal.. Hoe loopt het?
Ik heb het spel een aantal uur gespeeld (zit ergens in chapter 2) maar ik moet mezelf echt er toe zetten om er voor te gaan zitten en het spel te spelen. Ik word helemaal niet in het spel getrokken zoals bijvoorbeeld bij een Outlast.

Het spel zelf loopt wel lekker, de muziek is magertjes en ik ben niet zo van die wit omlijnde vijanden.

Ik ben daarom ook blij dat ik niet de digitale variant heb gekocht zodat ik het spel weer kan doorverkopen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Even een vraagje: zouden jullie mij aanraden om te wachten tot september om de Xbox One te halen in Nederland of kan ik hem net zo goed uit Duitsland halen? (ik ben daar toevallig dit weekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

Gewoon uit Duitsland halen. Ik was ook een twijfelaar maar ik ben heel blij dat ik 'm gewoon al heb staan :)

Mijn lijst:

Zeker kopen:
AC Unity
Forza Horizon 2
Halo: Master Chief Collection
Sunset Overdrive
Dragon Age: Inquisition
Destiny
Diablo 3

Misschien:
Alien: Isolation
The Evil Within
(beide zwaar afhankelijk van reviews/ervaringen van andere gamers)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Mijn lijst:

Zeker kopen:
AC Unity
Forza Horizon 2
Destiny
Call of Duty: Advanced Warfare November 4, 2014
Tom Clancy's The Division Xbox One

Misschien:
Tom Clancy's Rainbow Six Siege
The Crew
BF Hardline ( mits die servers keer goed zijn )

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17
Mijn voorlopige lijst :

Must have :
Destiny
Mortal Kombat X
The Witcher 3
The Division

Waarschijnlijk :
Dragon's Age / Shadow of Mordor
Lords of the Fallen
The Evil Within

En dan zal er nog wel een trits games tussendoor komen zoals indies en onverwachte / onaangekondigde releases.
Ook gevestigde games als Far Cry, Tomb Raider en Batman zijn interressant, maar moet er eerst meer van zien voor ze op mijn lijst komen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
FUCK YES!

Nieuwe Warhammer games ftw!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
TictaCNL schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:13:
Even een vraagje: zouden jullie mij aanraden om te wachten tot september om de Xbox One te halen in Nederland of kan ik hem net zo goed uit Duitsland halen? (ik ben daar toevallig dit weekend)
Gewoon in Duitsland halen, zoals 90% hier op het forum heeft gedaan.
Garantie is geen probleem en je kan dik 2 maanden eerder spelen dan dat je zou wachten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 12:06

ktf

Mijn lijstje is een beetje kort: ik speel momenteel de Halo, Far Cry en Assassins Creed. Zolang de XBox 360 het hier nog uithoudt voor mij geen XBox One, maar als het dan toch zover komt, voor mij in eerste instantie enkel Halo 5: Guardians, Far Cry 4 en Assassins Creed: Unity. Verder ben ik nog niet echt gehyped voor andere games. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
justifire schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:27:
[...]

Gewoon in Duitsland halen, zoals 90% hier op het forum heeft gedaan.
Garantie is geen probleem en je kan dik 2 maanden eerder spelen dan dat je zou wachten.
Is het niet zo dat er hier andere bundels komen?

Volgens mij kregen we 2 games als pack in toch?
Of is dat alweer oude info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Sloebie schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:37:
[...]

Ja als je oude pre-order had maar heb daar niks meer over gehoord dus zou er maar niet op rekenen. Gewoon die Titanfall bundel van Amazon.de halen voor 449 denk dat je in Nederland geen betere deal zal gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Sloebie schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:37:
[...]

Als je een bundel wilt is de Titanfall bundel een leuke aanbieding.
Shops als Amazon stellen ook hun eigen bundels samen.
De bundel voor de nl release bevat waarschijnlijk Forza en Fifa, die games kan je los ook voor een habbekrats verkrijgen.
Ik zie dus geen reden om te wachten op 2 'verouderde' games in een bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Areos
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-07-2023
Is het nou zo dat we straks eventueel ook gewoon over kunnen stappen op de nederlandse taal?, ik twijfel ook nog over wel of niet importeren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Areos schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:48:
Is het nou zo dat we straks eventueel ook gewoon over kunnen stappen op de nederlandse taal?, ik twijfel ook nog over wel of niet importeren namelijk.
Xbox One is regiovrij.
Enigste wat je straks hoeft te doen is de Locale op Nederland zetten (niet voor je aankopen natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Areos schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:48:
Ja :) is allemaal erg gemakkelijk.

Gewoon doen dus

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Thanks voor jullie antwoorden allemaal! Ik las ergens ook iets over DLC's die niet gebruikt konden worden zodra je je taal op Nederlands zet (ofzoiets). Klopt dit of zijn dit oude berichten? Anders ga ik hem dit weekend halen met Titanfall.

En raden jullie me MET kinect of ZONDER kinect aan?

[ Voor 10% gewijzigd door TictaCNL op 30-06-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

TictaCNL schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:44:
Thanks voor jullie antwoorden allemaal! Ik las ergens ook iets over DLC's die niet gebruikt konden worden zodra je je taal op Nederlands zet (ofzoiets). Klopt dit of zijn dit oude berichten? Anders ga ik hem dit weekend halen met Titanfall.

Als antwoord op je eerste vraag: dit is volgens mij geen probleem, ik heb mijn DLC in de US store gekocht, maar mijn xbox staat standaard op UK en heb geen problemen.

Ik raad aan met kinect, ik vind het persoonlijk wel handig, de voice en gesture commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

TictaCNL schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:44:

Met Kinect,

zolang de content er opstaat en je switched naar NL maakt het niets uit, Als je de content delete en dan weer wil downloaden moet je dit via de store ( dus country code doen ) waar je de content hebt gedownload de eerste keer ( bij de meeste US )

Ook al zou ik nu niet meer DLC nemen op de games die nu uit zijn, pas de november serie weer.
Mits je Forza neemt dan kan ik het erg aanbevelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Waarom zou je zonder Kinect nemen als je voor 50 euro meer een Kinect én een game krijgt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Phusebox schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:09:
Waarom zou je zonder Kinect nemen als je voor 50 euro meer een Kinect én een game krijgt?
Slechte ervaringen met Kinect en ik hou er niet van dat er altijd een camera en microfoon in m'n huiskamer staat (ivm privacy). Ook zitten bij de XboxOne bundels niet de games die ik wil. Maar waarschijnlijk ga ik wel gewoon voor de kinect bundel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
Nieuwe profielen zijn live, dit is de mijne: https://account.xbox.com/en-US/Profile?gamerTag=Martinspire

En als er ook nog even op dit idee voor xbox.com gestemd kan worden, graag: http://xbox.uservoice.com...blic-web-api-for-profiles

[ Voor 61% gewijzigd door Martinspire op 30-06-2014 21:17 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zag net op twitter een afbeelding voorbij komen van de Mediamarkt in Heerlen (Zuid Limburg) de Xbox One voor 366. Zonder Kinect welteverstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Chrosser schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:21:
Zag net op twitter een afbeelding voorbij komen van de Mediamarkt in Heerlen (Zuid Limburg) de Xbox One voor 366. Zonder Kinect welteverstaan
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Alstu:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2nkv0vn.png
Chrosser schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:21:
Tering zeg ik zag het ook net op twitter (Gkboris retweeten het).

Twijfel al een tijdje om mijn PS4 te verkopen en een One te halen. Ivm de voor mij geschiktere lineup.

Nu ik dit zie begint het wel weer te jeuken zeg

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 30-06-2014 21:38 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Dat is wel een hele goede deal voor als je zonder kinect wil. De vraag is hoeveel ze er op voorraad hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TictaCNL schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:51:
Dat is wel een hele goede deal voor als je zonder kinect wil. De vraag is hoeveel ze er op voorraad hebben ;)
Ik wil zonder Kinect, kan eigenlijk alleen donderdag avond maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het storm loopt. De One is niet bepaald populair natuurlijk.

Ik moet er wel 3 uur voor rijden (totaal) dus voorraad is wel gewenst :)
(Bezorgen kan helaas niet, in de advertentie staat van wel kaan kan het niet vinden op de site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:35
Iemand enig idee hoe ik een 2e PSU kan bestellen? Mijne is luider dan de console zelf, en heb geen zin om hem op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Via de telefonische support kon ik er eentje bestellen met m'n creditcard zonder m'n oude op te sturen. Kost ~€37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Donstil schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:52:
[...]

Ik wil zonder Kinect, kan eigenlijk alleen donderdag avond maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het storm loopt. De One is niet bepaald populair natuurlijk.

Ik moet er wel 3 uur voor rijden (totaal) dus voorraad is wel gewenst :)
(Bezorgen kan helaas niet, in de advertentie staat van wel kaan kan het niet vinden op de site)
Thuis laten bezorgen? Ik zie iets staan met Express???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:32:
[...]

Thuis laten bezorgen? Ik zie iets staan met Express???
Ja dat idd, geen idee of dat ook voor de One geld (die erboven staat) of dat dit die bezorgd service betreft voor wasmachines enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:58
Blij dat ik er binnen 5 min ben :p Morgen maar eens gaan kijken daar of ze nog 1 hebben.
btw zit hier een game bij of gewoon niks? Anders is die in duitsland voor 450 met kinect en titanfall nog bij goedkoper. :+

[ Voor 41% gewijzigd door Cyclonic op 01-07-2014 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murf91
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-05 03:14
Aangezien ik niet meer kan reageren op het XboxOne reslease nieuws zal ik het hier maar neer zetten;
ik ben afgelopen week in de Media markt geweest in Heerlen, aangezien het wel bekend is dat Media markt wel eens ietsje voor de release datum in de schappen legt geloofde ik mijn ogen niet...... de one is gewoon te verkrijgen bij de media markt voor €499,00 heb er natuurlijk ook even op gespeeld in de Meadia markt. Weet niet of het al bekend was voor sommigen maar voor de mensen die niet kunnen wachten, hij is er dus wel al.

Het was een XboxOne + Kinect + TitenFall pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 06-09 09:55
Murf91 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 07:40:
Aangezien ik niet meer kan reageren op het XboxOne reslease nieuws zal ik het hier maar neer zetten;
ik ben afgelopen week in de Media markt geweest in Heerlen, aangezien het wel bekend is dat Media markt wel eens ietsje voor de release datum in de schappen legt geloofde ik mijn ogen niet...... de one is gewoon te verkrijgen bij de media markt voor €499,00 heb er natuurlijk ook even op gespeeld in de Meadia markt. Weet niet of het al bekend was voor sommigen maar voor de mensen die niet kunnen wachten, hij is er dus wel al.

Het was een XboxOne + Kinect + TitenFall pack.
Vragen ze zich nog steeds 50 euro meer dan Amazon.de... maar ten opzichte van de andere graaiwinkels in Nederland dan wel weer een nette prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Blerf schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:22:
[...]zolang de content er opstaat en je switched naar NL maakt het niets uit, Als je de content delete en dan weer wil downloaden moet je dit via de store ( dus country code doen ) waar je de content hebt gedownload de eerste keer ( bij de meeste US )
Ik kan mijn content uit elke store halen die ik maar wil. Dus ik koop het in the USA maar download het via de UK. Al vaker gedaan en werkt zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:52
Ik las een artikel in hardware.info betreft een externe ssd voor de ps4 en xbox one. Is er iemand die dit al gebruikt heeft? Zoja wat zijn je ervaringen

[ Voor 10% gewijzigd door Xenophoben op 01-07-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

@donstil, Bedankt voor het plaatsen van de link, was niet meer online na het plaatsen van het bericht.
Ik zag toenet in de V&A dat je je PS4 ook daadwerkelijk al te koop hebt gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Xenophoben schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:43:
Ik las een artikel in hardware.info betreft een externe ssd voor de ps4 en xbox one. Is er iemand die dit al gebruikt heeft? Zoja wat zijn je ervaringen
Misschien is een linkje handig zodat wij ook weten wat jij bedoelt? Ik ga er maar even gemakshalve van uit dat jij doelt op external storage voor de x1 (de ps4 heeft dit niet). Je kan idd via USB3 een SSD aansluiten. Als je teveel geld hebt moet je dit vooral doen. Beter kan je voor minder geld een 7200rpm disk aansluiten voor eenzelfde snelheidswinst. Het verschil tussen een SSD en een 7200rpm disk is verwaarloosbaar bij de x1. De x1 mist gewoon de optimalisaties om goed van een ssd gebruik te kunnen maken.

Ik gebruik het nog niet. Nog niet de kans/zin gehad om een disk te gaan kopen voor dit doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Yaz schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:46:
[...]

Misschien is een linkje handig zodat wij ook weten wat jij bedoelt? Ik ga er maar even gemakshalve van uit dat jij doelt op external storage voor de x1 (de ps4 heeft dit niet). Je kan idd via USB3 een SSD aansluiten. Als je teveel geld hebt moet je dit vooral doen. Beter kan je voor minder geld een 7200rpm disk aansluiten voor eenzelfde snelheidswinst. Het verschil tussen een SSD en een 7200rpm disk is verwaarloosbaar bij de x1. De x1 mist gewoon de optimalisaties om goed van een ssd gebruik te kunnen maken.

Ik gebruik het nog niet. Nog niet de kans/zin gehad om een disk te gaan kopen voor dit doel.
Dit is een artikel in het blad. Deze kan ik dus helaas niet linken :).
Ik bedoel inderdaad als external storage.
Men beweerd tot 35 % snelheidswinst te halen met een 840 evo

[ Voor 3% gewijzigd door Xenophoben op 01-07-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chrosser schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:46:
@donstil, Bedankt voor het plaatsen van de link, was niet meer online na het plaatsen van het bericht.
Ik zag toenet in de V&A dat je je PS4 ook daadwerkelijk al te koop hebt gezet :P
Jaja zeker. Twijfelde al langer.

Hebben? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
Xenophoben schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:48:
[...]

Dit is een artikel in het blad. Deze kan ik dus helaas niet linken :).
Ik bedoel inderdaad als external storage.
Men beweerd tot 35 % snelheidswinst te halen met een 840 evo
Snelheidswinst behaal je alleen bij het laden van mappen e.d. Als je een game speelt welke 1 grote wereld is, heb je er weinig aan. En uiteindelijk is het ook maar een paar seconden. Games lijken er nog niet beter of mooier van te worden in ieder geval. Als je het geld ervoor over hebt, ga je gang maar verwacht geen wereldschokkende veranderingen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Martinspire schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:55:
[...]

Snelheidswinst behaal je alleen bij het laden van mappen e.d. Als je een game speelt welke 1 grote wereld is, heb je er weinig aan. En uiteindelijk is het ook maar een paar seconden. Games lijken er nog niet beter of mooier van te worden in ieder geval. Als je het geld ervoor over hebt, ga je gang maar verwacht geen wereldschokkende veranderingen.
De voordelen zijn wel degelijk zichtbaar;
- Loading times worden aanzienlijk minder
- Minder pop-in voor grote levels
- Textures laden sneller in bijvoorbeeld games die gebruik maken van de Unreal engine

Geen enkel spel zal er inderdaad mooier van worden. Een USB schijf doet inderdaad niet magischerwijze extra mooie textures laden of meer effecten op het scherm toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Het gaat me er meer om dat bijvoorbeeld games als AC:BF er super lang over doen om te laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Haha doe je netjes :P
Heb je je rivaal weten te verslaan ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
_/-\o_ :+

Jezus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Xenophoben schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:31:
Het gaat me er meer om dat bijvoorbeeld games als AC:BF er super lang over doen om te laden...
Ik kan geen loading times comparison vinden van AC:BF maar uitgaande van bijvoorbeeld de reductie in Watch Dogs en Forza moet je hier echt wel profeit van hebben.
So I purchased a Touro Mobile (here) today to run some load-time tests for myself. Below is the data for a few different games:

Notice for those of you like /u/omeganon *** This was not done in a controlled environment so if you want pure scientific results then look elsewhere. This was merely some quick tests I did to provide an idea of the different load times. It is very noticeable without a stopwatch. ***

Watch_Dogs (loading the same checkpoint from start screen)
internal HD: 1 minute 24 seconds
external HD: 1 minute 3 seconds

Ryse (loading checkpoint from end of game)
internal HD: 47 seconds
external HD: 24 seconds

Forza (free race, Prague, default settings)
internal HD: 51 seconds
external HD: 22 seconds

It is worth noting that the loading time increase is noticeable on startup-slash screens. For instance, during Ryse where the lady goes "achieved with cryengine" I noticed the screen immediately changing, almost before she finished, when loading on the external HD. As you can see, I chose a 2.5 in, 7200 RPM drive so use this information as you will. I certainly would recommend this to everyone with an XboxOne.
Source: http://www.reddit.com/r/x...external_hdd_speed_tests/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 21:23
Xenophoben schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:43:
Het installeren van een SSD in een Xbox One heeft maar beperkt zin, je loop namelijk snel tegen de maximale doorlaatsnelheid van de Sata controller aan. Het schijnt dat een externe USB 3.0 schijf meer zin heeft. Ook heb ik tests gezien dat het verschil tussen een 5400 tpm en 7200 tpm interne schijf ook nihil zijn.

Nogmaals, de manier via USB3.0 schijnt meer effect te hebben, ook omdat USB 3.0 natuurlijk direct toegang heeft op de systeembus van het apparaat en niet zoals bij een HDD via de SATA controller moet.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Een HDD op SATA hoeft juist niet door de USB3 controller, en zou in theorie dus sneller moeten zijn.
Tenzij ze ze er een el-cheapo SATA controller in gezet hebben natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Donstil schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:53:
[...]

Heb je de One al? ;):P

Gisteren overigens weer meesterlijke races in Forza gehad, heerlijk..... Puur op "kunde" van plaats 14 naar 1 rijden.... kicken man....
EgMaf schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:24:
Een HDD op SATA hoeft juist niet door de USB3 controller, en zou in theorie dus sneller moeten zijn.
Euh, ik schrijf ook niet dat de interne HDD via een Sata naar over USB loopt, maak alleen duidelijk dat USB 3.0 niet via Sata en dat het extern via USB sneller is, dan intern via Sata

Vermoedelijk door een niet zo'n hele snelle Sata controller, maar dat concludeerde jij ook al.

Een externe USB3.0 schijf aansluiten heeft voor mij maar 1 nadeel. Deze schrijf gaat niet uit op moment dat de Xbox wel uit gaat, de USB aansluitingen blijven op spanning staan om volgens MS hun laat functie van bijvoorbeeld controllers te kunnen gebruiken. Wat dus voor het nadeel zorgt dat de schijven (extern) blijven draaien.

[ Voor 57% gewijzigd door Bullet NL op 01-07-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
EgMaf schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:24:
Er zit een "trage" SATA controller in waardoor je veel betere performance krijgt op de USB3 aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
hmm ik zit in twijfel, Wachten op Forza Horizon 2 of beginnen met Forza 5. wat raden jullie aan?

Ik zag namelijk dat Horizon 2 30september uit komt! op zich het wachten waard. Of zijn het dusdanig twee verschillende games dat je ze beide naast mekaar kan spelen? Kriebelt ernstig om toch Forza 5 aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Yaz schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:16:
[...]

Ik kan geen loading times comparison vinden van AC:BF maar uitgaande van bijvoorbeeld de reductie in Watch Dogs en Forza moet je hier echt wel profeit van hebben.

[...]

Dat zijn serieuze verschillen. Had ik niet verwacht. Wellicht ooit nog eens een optie. FM5 en WD hebben op sommige punten toch wel serieus lange laadtijden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
mfreriks schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:32:
hmm ik zit in twijfel, Wachten op Forza Horizon 2 of beginnen met Forza 5. wat raden jullie aan?

Ik zag namelijk dat Horizon 2 30september uit komt! op zich het wachten waard. Of zijn het dusdanig twee verschillende games dat je ze beide naast mekaar kan spelen? Kriebelt ernstig om toch Forza 5 aan te schaffen
Niet twijfelen! Beide halen!

Beide zijn leuk, maar ze verschillen genoeg om ze niet 1 op 1 met elkaar te vergelijken.
Forza 5 is zo goed dat het in Horizon 2 geen opvolger heeft.... Forza 5 is echt een circuit racer, waar Horizon meer een openwereld ontdekking is.

Daarbij je drivatrar van Forza 5 kan je mee nemen naar Horizon, dus in zekere zin helpt je prestatie van Forza 5 je in Horizon...

Nogmaals, niet twijfelen, bij twijfel beide halen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Heeft het dan nog zin om te wachten op de nieuwe deals with gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
mfreriks schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:44:
Heeft het dan nog zin om te wachten op de nieuwe deals with gold?
Tja, voor Forza? Geen idee, komt hij dan weer in Deals voor Gold? Dat is hij toch al geweest?
Voor mij was het een verplichte aankoop, de beste racer op een console hoort gewoon op mijn Xbox te staan.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bullet NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:47:
[...]

Tja, voor Forza? Geen idee, komt hij dan weer in Deals voor Gold? Dat is hij toch al geweest?
Voor mij was het een verplichte aankoop, de beste racer op een console hoort gewoon op mijn Xbox te staan.... ;)
Ah, bij mij was dus niet bekend dat die daar in had gestaan, dacht misschien deze maand (vandaag dus) in deals with gold. vandaar de vraag! :) Ben namelijk nog niet op de hoogte van de games/deals with gold deze maand:) zie op internet ook nog de oude staan als ik het goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Bullet NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:47:
[...]

Precies dat, forza is zo een game die je altijd blijft spelen ook al is er Horizon 2.... bedoel die heeft niet byv de Nurburgring :) of andere mooie circuits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Yaz schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:16:
[...]

[...]

Iss er al iemand met een externe hdd die vergelijkbare laadtijden kan testen/bevestigen. Met merk en specs..!!??

@BM
Wat voor WD is het? Want zat net te kijken naar wat externe hdd's en weet ik dat deze afvalt.
Donstil schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:53:
[...]

Is de PS4 al zo aan deflatie onderhevig? Heb de mijne voor dik €500 verkocht. (was nog in een tijd van schaarste)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Blerf schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:55:
[...]

Precies dat, forza is zo een game die je altijd blijft spelen ook al is er Horizon 2.... bedoel die heeft niet byv de Nurburgring :) of andere mooie circuits.
Exact..... Ik ben raak als ik aan gisteravond terug denk weer helemaal in extase van de mooie races, inhaalmanoeuvres om je vingers niet 1x, maar wel 6 x bij af te likken. Uitremacties waarbij het remstof uit de zijkant van mijn TV komt. Het nemen van curbstones op een dusdanige manier dat ik blij ben dat mijn TV met zes keilbouten in de muur hangt omdat hij anders wel eens los zou kunnen trillen.

Echt waar ik raak op een dusdanige manier opgewonden dat ik hier bijna als een trotse pauw door huis loop!

Zie ook:

Maar dan wel bijna.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
mowa schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:57:
[...]

Iss er al iemand met een externe hdd die vergelijkbare laadtijden kan testen/bevestigen. Met merk en specs..!!??

@BM
Wat voor WD is het? Want zat net te kijken naar wat externe hdd's en weet ik dat deze afvalt.
Ben BM niet, maar ik haal met een 5400rpm WD Passport betere laadtijden dat via de interne schijf, heb nu een 7200 rpm usb 3.0 schijf in bestelling staan.... Die zijn vrij schaars.... Ik ben bij Hitachi uitgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Bullet NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:06:
[...]Ben BM niet, maar ik haal met een 5400rpm WD Passport betere laadtijden dat via de interne schijf, heb nu een 7200 rpm usb 3.0 schijf in bestelling staan.... Die zijn vrij schaars.... Ik ben bij Hitachi uitgekomen
Welke dan precies? (en als het een zelfbouw is, gaarne beide artikelen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Hmm heb hier nog een zooitje ssd's liggen, misschien maar eens een externe behuizing opscharrellen dan.
Wel voor het eerst dat ik hoor dat een extrene USB 3.0 aansluiting sneller is dan een direct SATA aansluiting :?
Ligt dat niet gewoon aan de harde schijf die in de One is gemonteerd ?
Kan niet geloven dat als je de interne harde schijf zou vervangen voor een SSD, de externe SSD (of zelfs 7200 rpm hdd) sneller zou zijn.

Zoiets in raid0 :

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 01-07-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
justifire schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:12:
Hmm heb hier nog een zooitje ssd's liggen, misschien maar eens een externe behuizing opscharrellen dan.
Wel voor het eerst dat ik hoor dat een extrene USB 3.0 aansluiting sneller is dan een direct SATA aansluiting :?
Ligt dat niet gewoon aan de harde schijf die in de One is gemonteerd ?
Kan niet geloven dat als je de interne harde schijf zou vervangen voor een SSD, de externe SSD (of zelfs 7200 rpm hdd) sneller zou zijn.
SATA2 heeft gewoon een maximale snelheid welke onder die van USB3 ligt.

SATA2 = 300MB/s
USB3 = 500MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
mowa schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:57:
[...]
@BM
Sorry, ik had in een discussie over harde schijven een andere afkorting moeten kiezen. Bedoelde te zeggen dat Forza 5 en Watch_Dogs (WD ;)) serieus lange laadtijden hadden. Ik heb (nog) geen ervaring met externe harddisks icm de X1

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Vandaag komen de nieuwe deals/games voor gold online te staan toch? ik zie namelijk nog geen veranderingen op de website.

Edit: Is het mogelijk om via de websites vrienden toe te voegen?

[ Voor 21% gewijzigd door mfneed op 01-07-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Yaz schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:11:
[...]

Welke dan precies? (en als het een zelfbouw is, gaarne beide artikelen :))
Ik had nog een; Western Digital Elements 1TB liggen, die hangt er nu aan en is al veel sneller dan de standaard interne schijf. Echter, is 5400 rpm.

Ik heb nu een pricewatch: Hitachi Travelstar 7K1000, 1TB in bestelling staan, Deze is 7200 rpm en heeft een groter buffer als ik het me nog goed herinner, 32 t,o,v, 16 van de WD. probeer hem in de WD behuizing te zetten, anders moet ik ff een los huis met USB 3.0 en Sata aansluiting opsnorren.
mfreriks schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:20:
Vandaag komen de nieuwe deals/games voor gold online te staan toch? ik zie namelijk nog geen veranderingen op de website.
Kan komen dat het nog niet in heel de VS 1 Juli is ;)
Overigens; http://majornelson.com/20...-with-gold-for-july-2014/
Yep. dat kan via Xbox.com.

[ Voor 29% gewijzigd door Bullet NL op 01-07-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Morgen word Quacamelee gelanceerd. Verwacht deze dus ook niet voor die tijd in de GwG deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Woolfe trailer :

Woolfe gameplay :

[ Voor 173% gewijzigd door justifire op 01-07-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Laatst online: 08-02-2022
Hebben meer mensen hier dat met een US account, en de XBOX One op US de Games With Gold niet gedownload kunnen worden?

Ze gaan naar 100% en geven dan de melding failed..

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

BM schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:17:
Sorry, ik had in een discussie over harde schijven een andere afkorting moeten kiezen. Bedoelde te zeggen dat Forza 5 en Watch_Dogs (WD ;)) serieus lange laadtijden hadden. Ik heb (nog) geen ervaring met externe harddisks icm de X1
Heb het gewoon verkeerd gelezen zie ik nu. O-)
Bullet NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:06:

Ben BM niet, maar ik haal met een 5400rpm WD Passport betere laadtijden dat via de interne schijf, heb nu een 7200 rpm usb 3.0 schijf in bestelling staan.... Die zijn vrij schaars.... Ik ben bij Hitachi uitgekomen
Ik zat niet direct te kijken naar 2.5" schijven maar kan me die voorstellen ivm de ruimte en omdat ze portable zijn.

In het artikel van Reddit gaat het om deze denk ik.
Hitachi Touro Mobile Pro USB 3.0 1TB
De meer bekende WD schijven draaien dacht ik op 5400 rpm. De Hitachi is althans volgens pricewatch de enige betaalbaare op 7200 rpm
Zelf keek ik ook o.a. naar deze.
Seagate Expansion Desktop 2TB Zwart
2TB/7200 rpm. Is echter qua afmetingen weer een stuk groter (vanwege de 3.5" hdd) en ook niet bus powered maar maakt gebruik van netvoeding.

Uiteindelijk denk ik dat zo'n portable schijf toch aantrekkelijker is. Als die over 2 of 3 jaar vol zit prik je er gewoon nog 1 bij of vervang je 'm voor 'n 4TB (of meer) die dan waarschijnlijk heel betaalbaar zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

morgen maar eens de gratis Guacamelee proberen. ziet er leuk uit.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

TheVMaster

Moderator WOS

Daarnaast kan het ook via de Smartglass App (die er voor ieder platform is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Ik ga denk ik toch nog maar even wachten, aangezien ik vooral FIFA speel wil ik deze net aangekondigde bundel gaan halen: http://www.nutech.nl/game...-one-bundels-onthuld.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
justifire schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:34:
[...]

Haha doe je netjes :P
Heb je je rivaal weten te verslaan ? :+
Weet het niet zeker, maar vaak lukt het wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mowa schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:25:
[...]
In het artikel van Reddit gaat het om deze denk ik.
Hitachi Touro Mobile Pro USB 3.0 1TB
De meer bekende WD schijven draaien dacht ik op 5400 rpm. De Hitachi is althans volgens pricewatch de enige betaalbaare op 7200 rpm
Bedankt voor de link. Ik heb gelijk een bestelling bij Bol.com geplaatst. De goedkoopste hebben een winkel in de buurt maar willen niet verdienen ofzo. Pas na 9 uur open, dicht tussen 12 en 1 en dan ook nog in het weekend(!) dicht.

Bij bol.com heb ik al een account met alles erop en eraan. Bestel gemak is dan zo hoog dat het prijsverschil teniet gedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
wes- schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:59:
[...]

Weet het niet zeker, maar vaak lukt het wel ja :)
Ook niet zo vreemd als je onder de auto's door rijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Schone rondjes boys, schone rondjes.....

Iedereen kan hardrijden en alles wat voor je komt er af beuken.... Schoon das de uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Xbox one zonder kinect te preorderen in Nederland 399,99 (incl Forza en Fifa 15)
Xbox one met kinect voor 20 augustus 2013 gepreorderd 499,99 (incl Forza + Fifa 15 + dance central)

zie frontpage

[ Voor 4% gewijzigd door Chrosser op 01-07-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Forza 5 en FIFA 15 gratis bij de Xbox One hier in Nederland.

nieuws: Microsoft neemt pre-orders voor Xbox One zonder Kinect in Nederland aan

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Laatst online: 16:58

djbarney

XBL: DeejayBarney

Bullet NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:03:
[...]

Exact..... Ik ben raak als ik aan gisteravond terug denk weer helemaal in extase van de mooie races, inhaalmanoeuvres om je vingers niet 1x, maar wel 6 x bij af te likken. Uitremacties waarbij het remstof uit de zijkant van mijn TV komt. Het nemen van curbstones op een dusdanige manier dat ik blij ben dat mijn TV met zes keilbouten in de muur hangt omdat hij anders wel eens los zou kunnen trillen.

Echt waar ik raak op een dusdanige manier opgewonden dat ik hier bijna als een trotse pauw door huis loop!

Zie ook:

[video]

Maar dan wel bijna.... ;)
Amen! Op een of andere manier heb ik dat ook met Forza, wanneer ik puur en goed kan racen met iemand die gelijkwaardig is aan mijn skills, moet worstelen met de auto (zeker in de hogere klasses) en dan een paar echt goede acties kan maken en zonder paint te traden een inhaal actie kan maken, dan is de rush daarvan vele malen hoger dan ik bij andere games heb. Lastig uit te leggen aan anderen, maar jij krijgt het goed voor elkaar.. Ik ben in ieder geval vanaf deze week weer wat vaker van de partij voor Forza :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

Cool, dan ga ik mn pre-order sowieso cancelen dus. Beide games heb ik al, fifa 14 zat al bij mn day one uit duitsland en vind ik nou niet zodanig boeiend dat ik 15 "moet" hebben, en Forza 5 was voor mij ook een verplichte aanschaf. Of zijn er nog mensen geinteresseerd om een day one pre-order van de gamemania over te nemen? :)

[ Voor 4% gewijzigd door djbarney op 01-07-2014 14:13 . Reden: bericht niet goed gelezen.. :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Bullet NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:08:
Schone rondjes boys, schone rondjes.....

Iedereen kan hardrijden en alles wat voor je komt er af beuken.... Schoon das de uitdaging ;)
Jou drivatar laat toch een andere rijstijl zien zo nu en dan.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
wes- schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:14:
[...]

Jou drivatar laat toch een andere rijstijl zien zo nu en dan.. :P
Das bewust gedaan.... Mijn drivatar is ingereden door mijn dochter van 3.... En je weet het.... vrouwen en auto's....... das meestal ......... ;)

Om toch even terug te komen op djbarney zijn opmerking, wij rijdende laatste weken heel vaak in de lagere klassen.... D t/m S als ware.... Waarom? Omdat je in deze klassen veel al de mooiste duels hebt, ze gaan nog niet zo hard dat een klein tikje direct tot uithuilen in de vangrail als resultaat heeft.

Snelle auto's geven harde tikken, langzame auto's geven closeracing...

[ Voor 36% gewijzigd door Bullet NL op 01-07-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Heeft iemand hier al destiny ge-preorderd? Digitale versie zit er niet in volgens mij en ik vind het prijs verschil wel erg groot.

US MS Store: 60 dollar + 10 dollar gift certificate
Bol.com: 70 Euro!

50 dollar (exc btw) vs 70 euro is bijna de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

Bullet NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:31:
[...]

Das bewust gedaan.... Mijn drivatar is ingereden door mijn dochter van 3.... En je weet het.... vrouwen en auto's....... das meestal ......... ;)

Om toch even terug te komen op djbarney zijn opmerking, wij rijdende laatste weken heel vaak in de lagere klassen.... D t/m S als ware.... Waarom? Omdat je in deze klassen veel al de mooiste duels hebt, ze gaan nog niet zo hard dat een klein tikje direct tot uithuilen in de vangrail als resultaat heeft.

Snelle auto's geven harde tikken, langzame auto's geven closeracing...
Ik had inderdaad de leukste races tot nog toe in de A klasse met Dreej en jou :) De auto's beginnen dan al wat meer challenging te worden om op de baan te houden, maar inderdaad niet zodanig challenging dat je superhuman moet zijn om ze bij een tikje (of beuk van guido :P) uit de vangrail te houden. Ik zou alleen wel een keer willen zien of we met zn allen alle hulpjes kunnen uitzetten, hoe de skills dan verdeeld zijn :)

Mochten er trouwens nog mensen zijn die de "i can do that in a van" achievement op de nordschleife moeten halen, ik heb een tune online staan die met gemak de 10 minuten doorbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Die hoef ik allebei niet. Had eigenlijk welk betere bundels verwacht.
Het zal voor mij waarschijnlijk de Titanfall bundel van Amazon worden.

Ook apart dat je geen day one edition krijgt als je nu nog pre ordered.

[ Voor 11% gewijzigd door Ereaser op 01-07-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

LOTG schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:50:
Heeft iemand hier al destiny ge-preorderd? Digitale versie zit er niet in volgens mij en ik vind het prijs verschil wel erg groot.

US MS Store: 60 dollar + 10 dollar gift certificate
Bol.com: 70 Euro!

50 dollar (exc btw) vs 70 euro is bijna de helft.
Ik download 'm als hij uitkomt.

Voor de beta ben ik net langs de lokale bart smit gegaan. Daar hebben ze een half uur moeten zoeken naar de betakeys, uiteindelijk wel gevonden. Dus uiteindelijk de key meegekregen zonder aanbetaling en met een valse naam/tel. nr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:26:
[...]

Ik download 'm als hij uitkomt.

Voor de beta ben ik net langs de lokale bart smit gegaan. Daar hebben ze een half uur moeten zoeken naar de betakeys, uiteindelijk wel gevonden. Dus uiteindelijk de key meegekregen zonder aanbetaling en met een valse naam/tel. nr.
Als je de beta toegang wilde kon je ook gewoon een bol.com pre-order doen met acceptgiro en na ontvangst meteen cancellen. Maar zodra je de Beta hebt gespeeld plaats je die meteen weer :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Mja dat vind ik toch een beetje immoreel, maar ik blijf het wat vreemd vinden dat je geen digitale versie kunt pre-orderen? Je moet dus de disc kopen om de beta te kunnen spelen die je dan weer moet downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Hoppa, Forza 5 aangeschaft!!(35,-) Nu alleen aan het zoeken of het mogelijk is om vanaf hier een download aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

LOTG schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:59:
Mja dat vind ik toch een beetje immoreel, maar ik blijf het wat vreemd vinden dat je geen digitale versie kunt pre-orderen? Je moet dus de disc kopen om de beta te kunnen spelen die je dan weer moet downloaden...
Precies als ik een digitale versie kon pre-orderen (zoals bij PS) had ik dat gedaan, ik wil gewoon zo veel mogelijk games digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
LOTG schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:59:
Ben het met je eens, klote geregeld op dit moment door MS
Proberen iedereen over te laten stappen op digitale aankopen maar tot nu toe trek je digitaal qua content nog steeds aan het kortste eind.
Geen pre-order bonus, geen limited editions met extra content, etc, etc.
En nu dus de Destiny beta keys die je (vooralsnog) enkel bij een fysieke pre-order krijgt.
Word tijd dat MS pre-orderen toe gaat staan in de store, evenals pre-loaden.

Neemt niet weg dat ik al mijn games digitaal aanschaf, puur voor het gemak en het snelle switchen tussen games.
Heb dan ook geheel tegen mijn principes in een pre-order op Amazon gedaan, minuut later beta-key ontvangen in de mail en vervolgens de pre-order gecancelled.
Verdient geen schoonheidprijs, maar denk niet dat Amazon hier wakker van zal liggen en bestel er uiteindelijk toch zat spullen :P
Destiny komt hier dan ook gewoon digitaal *punt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Prijs verschil blijft toch ook asociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Als ik nu bij wehkamp onderstaande xbox one pre-order krijg ik dan Fifa 2015 (vanaf 26/9) en Forza 5 er direct bij of moet ik nog iets anders doen?

Er staat namelijk in de beschrijving niks over games.

Xbox One pre-order

Inhoud verpakking

- Xbox One console console
- 1x Draadloze Limited Day One controller
- 500 GB Harde schijf
- Headset
- 4K HDMI kabel
- Ac power adapter

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
mfreriks schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:03:
Hoppa, Forza 5 aangeschaft!!(35,-) Nu alleen aan het zoeken of het mogelijk is om vanaf hier een download aan te zetten.
Kan niet. Alleen vanaf console.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
LOTG schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:14:
Prijs verschil blijft toch ook asociaal.
Boeit mij niet zo.
Of ik nu € 60,- betaal voor een hoesje en boekje dat stof ligt te happen en ik continue discs moet wissellen, of € 60,- betaal voor een game die ergens op mijn harde schijf staat en ik kan starten met een druk op de knop.

Weet waar je heen wilt, oudere games zijn op disc stukken goedkoper, maar is voor mij niet relevant.
- heb in mijn leven nog nooit een oudere game gekocht
- digitale aanschaf via US geeft vooralsnog een leuk voordeeltje op nieuwe games
- games doorverkopen komt er hier ook niet van

Guacamelee krijgt overigens een 9 op XGN :9
http://www.xgn.nl/review/...utm_campaign=Headliner.nl

En Sniper Elite III staat nu ook in de US store, kan ik toch wel aanraden !
Mits je van stealth gameplay en gruwelijke snipershots houd :9~

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 01-07-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Niet 60, maar 70 euro!

Het gaat niet eens om het prijsverschil met digitaal, maar dat in de US MS Store je destiny kunt krijgen voor 60 dollar met nog eens een 10 dollar giftcard erbij (dus eigenlijk 50 dollar), maar hier in NL kost het 70 euro. En dat prijsverschil maak je niet goed met BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

TheVMaster

Moderator WOS
Nieuw Car Pack voor Forza :

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6UfsB4Wcdsw]

Bron : Xbox.com

[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 01-07-2014 16:51 ]

Pagina: 1 ... 118 ... 121 Laatste