Martinspire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:26:
[...]
http://download.twitchapps.com/
You are welcome
Zijn flv bestanden zie ik....
XBL: MRE Inc
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Martinspire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:26:
[...]
http://download.twitchapps.com/
You are welcome
XBL: MRE Inc
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
US Xbox Live Gift Card, is er al meerdere keren besproken. Regio switchen kan prima, ik switch regelmatig van UK naar US. US een game kopen, en dan weer terug naar UK, omdat de spraakherkenning dan beter werkt via de Kinect bij mij i.i.g.Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:36:
Hoe koop je eigenlijk DLC via de US store? Heb eigenlijk geen zin om regio te switchen op de Xbox, want er gaat vast weer iets fout dan met instellingen die weg zijn ofzo.
[ Voor 20% gewijzigd door Turdie op 14-03-2014 11:40 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Pffff, 529 euro, dat is echt fucking duur. Bij Amazon.de is ie 472,50 (11% verschil). Ik heb zelf een Amazon.de Xbox One en het werkt echt super vind ik.BM schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:43:
Net gebeld door Gamemania Eindhoven betreffende m'n X1 preorder. Aangezien zelf ook geen idee hebben wanneer MS in NL gaat releasen gaan ze vanaf volgende week (meen ik) ook importeren. Of ik daar nog interesse in had. Normale versie ging 529 kostten, de Titanfall bundel 569 meen ik.
Denk dat ik 'm maar gewoon laat staan voor de NL release. Collega van me neemt m'n preorder over, en als die een importversie had gewild had ie dat al wel gedaan denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 14-03-2014 11:49 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 14-03-2014 11:51 ]
Klopt, sorry typoMartinspire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:47:
Hier staat bij Amazon anders 472,50? En 499 met Titanfall
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja, foute bewoording. Met NL versie bedoel ik een versie die door MS in NL verspreid isSchimanski schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:59:
Nl versie? Spannend! Zijn allemaal hetzelfde alleen de winkel zal op zijn geïmporteerde Xbox niets verdienen.
Xbox
Ach er liggen genoeg in het distributiecentrum van Microsoft in Nederland (Venray)BM schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:00:
[...]
Ja, foute bewoording. Met NL versie bedoel ik een versie die door MS in NL verspreid is
[ Voor 11% gewijzigd door R0SSI op 14-03-2014 12:14 ]
Gamertag for Xbox: R0SSI
Nou de prijzen die ik voorbij zag komen zijn toch wel flink (10% - 20% verschil met Amazon.de). Maar wat wel grappig is, Amazon is zelfs iets goedkoper dan de Microsoft Store zelfSchimanski schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:59:
Nl versie? Spannend! Zijn allemaal hetzelfde alleen de winkel zal op zijn geïmporteerde Xbox niets verdienen.
Zij geven een deel van de marge op.shadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:13:
[...]
Nou de prijzen die ik voorbij zag komen zijn toch wel flink (10% - 20% verschil met Amazon.de). Maar wat wel grappig is, Amazon is zelfs iets goedkoper dan de Microsoft Store zelf
A Soldiers manual and a pair of boots.
Dat is alleen als je voor september hebt besteld.Boinkie schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:14:
Het is toch zo dat de X1 twee game's gratis krijgt in NL bij pre-order? Aan de hand daarvan bepaal ik wel of ik hem voor iemand neem of dat ik hem annuleren :-)
A Soldiers manual and a pair of boots.
En geldt vanzelfsprekend niet voor de versies die nu door de diverse winkels geimporteerd wordenTo_Tall schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:15:
[...]
Dat is alleen als je voor september hebt besteld.
Xbox
Ik weet niet waar je hem hebt gekocht, maar zou kunnen proberen de koopovereenkomst te ontbinden en je geldt terug te vragen. Wellicht dat een andere headset het beter doeteazy_emco_87 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:14:
Heb sinds twee dagen de Stereo headset van Microsoft. WAT EEN BAGGER!!! Geluid is non stop aan het stotteren en valt non stop weg. Geluidsniveau komt niet eens op 30% van mijn Phillips headset. En laten we het maar niet over de geluidskwaliteit hebben. Of toch wel: Geluidskwaliteit is ERG SLECHT. Als je de headset een KLEIN beetje hard zet word het geluid erg schel (BF4). Dus als iemand een Microsoft stereo headset (zonder adapter) wil overnemen voor een klein prijsje, je bent welkom. Microsoft bedankt weer :'-). Is gewoon een of ander goedkoop oekieboekie merk waar Microsoft hun logo op hebben geplakt. Ik geef de headset een 3 out of 10.
Verwijderd
Ja slimbo moet je ook geen bestelling plaatsen bij de NL store he! Als je hem vandaag bestald bij de Duitse store heb je hem maandag binnen. Sowieso sneller dan Amazon. Dat komt omdat de Duitse import gewoon uit Eindhoven word verzonden. Maar dat is al een paar maanden zoVerwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:28:
Zo net mijn reservering (sinds juni 2013) van de xbox one day one via MS store NL geannulleerd. Het is spijtig dat MS zo doen. MS medewerker zei dat xbox one pas in september komt voor NL.
Hij vroeg of mijn bestelling ook via Duitse store laten verlopen? Kale versie kost bij Duitser store 499 euro.
Nee, was het antwoord, en waarom hadden ze in de eerste plaats niet gedaan? Me laten wachten voor niets.
ik ga zo binnenkort de titanfall edition bestellen via amazon.de.
Mensen niet wachten op officiele release, ga lekker importen.
MS NL fails=0 points
Bij Microsoftstore van Duitsland. Is de originele stereo headset van Microsoft. Mijn Phillips headset (zonder chatfunctie) van BIJNA 7 jaar oud geeft superieure kwaliteit vergeleken met dit misbaksel.shadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:27:
[...]
Ik weet niet waar je hem hebt gekocht, maar zou kunnen proberen de koopovereenkomst te ontbinden en je geldt terug te vragen. Wellicht dat een andere headset het beter doet.
Verwijderd
IMPORT! Waarom moeten mensen nou zo moeilijk doen altijd!???Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:38:
IK had gehoopt dat MS begin van 2014 de xbox one gaat releasen, maar blijkbaar stinkt ons geld .
Nu als je hoort wat de garantieproblemen zijn, met geimporteerde consoles in onze landen; snap je op de duur wel waarom sommigen afhouden van deze optie.eazy_emco_87 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:39:
[...]
IMPORT! Waarom moeten mensen nou zo moeilijk doen altijd!???
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Mijn vader werkt bij dat bedrijf (Alleen op een andere locatie) maar ze liggen daar goed achter slot en grendel heb ik begrepenR0SSI schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:10:
[...]
Ach er liggen genoeg in het distributiecentrum van Microsoft in Nederland (Venray)
Via de Live Chat al geprobeerd, die staat bovenaan in de hoek:eazy_emco_87 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:37:
[...]
Bij Microsoftstore van Duitsland. Is de originele stereo headset van Microsoft. Mijn Phillips headset (zonder chatfunctie) van BIJNA 7 jaar oud geeft superieure kwaliteit vergeleken met dit misbaksel.
[ Voor 10% gewijzigd door Turdie op 14-03-2014 13:05 ]
[ Voor 8% gewijzigd door sgt frankieboy op 14-03-2014 13:34 ]
Ik neem dat je het Advocacy Team bedoelt? Nee, van mij staat daar iets uit, maar heb nog niks gehoord. Maar bij mij gaven ze aan dat het wel 5-7 werkdagen kon duren.sgt frankieboy schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:30:
Heeft iemand al iets gehoord van die Associate Specalists over de blokkade van koop methodes via het buitenland?
En het zal daar nu wel druk zijnshadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:33:
[...]
Ik neem dat je het Advocacy Team bedoelt? Nee, van mij staat daar iets uit, maar heb nog niks gehoord. Maar bij mij gaven ze aan dat het wel 5-7 werkdagen kon duren.
Gamertag: YazNL
Gister heeft een maatje van mij zonder probleem met een NL CC Titanfall gekocht in de US store, en ik heb gisteren zonder probleem met een Zweedse CC de season pass kunenn kopen zonder probleem ;-)sgt frankieboy schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:30:
Heeft iemand al iets gehoord van die Associate Specalists Advocacy Team over de blokkade van koop methodes via het buitenland?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
We hebben het dan ook over PayPal.greyfox1987 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:52:
[...]
Gister heeft een maatje van mij zonder probleem met een NL CC Titanfall gekocht in de US store, en ik heb gisteren zonder probleem met een Zweedse CC de season pass kunenn kopen zonder probleem ;-)
Xbox
Heb je de headset wel geupdate met de nieuwe firmware voor de controller, met de stereo adapter en de headset ingeplugged?eazy_emco_87 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:14:
Heb sinds twee dagen de Stereo headset van Microsoft. WAT EEN BAGGER!!! Geluid is non stop aan het stotteren en valt non stop weg. Geluidsniveau komt niet eens op 30% van mijn Phillips headset. En laten we het maar niet over de geluidskwaliteit hebben. Of toch wel: Geluidskwaliteit is ERG SLECHT. Als je de headset een KLEIN beetje hard zet word het geluid erg schel (BF4). Dus als iemand een Microsoft stereo headset (zonder adapter) wil overnemen voor een klein prijsje, je bent welkom. Microsoft bedankt weer :'-). Is gewoon een of ander goedkoop oekieboekie merk waar Microsoft hun logo op hebben geplakt. Ik geef de headset een 3 out of 10.
Ik ook van de week mijn pre-order van juni geanuleerd. Heb trouwens sinds december al een One uit de DE store. Kreeg ook de melding "weet u dat je hem ook in de DE store kunt bestellen". Ja dat weten wijVerwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:28:
Zo net mijn reservering (sinds juni 2013) van de xbox one day one via MS store NL geannulleerd. Het is spijtig dat MS zo doen. MS medewerker zei dat xbox one pas in september komt voor NL.
Hij vroeg of mijn bestelling ook via Duitse store laten verlopen? Kale versie kost bij Duitser store 499 euro.
Nee, was het antwoord, en waarom hadden ze in de eerste plaats niet gedaan? Me laten wachten voor niets.
Volgens mij was probleem ook niet de voorraad maar de compatibiliteit met het Nederlands en dan vooral Kinect.mtouw78 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:51:
[...]
Ik ook van de week mijn pre-order van juni geanuleerd. Heb trouwens sinds december al een One uit de DE store. Kreeg ook de melding "weet u dat je hem ook in de DE store kunt bestellen". Ja dat weten wij![]()
Vraag mij alleen af als dit de standaard reply is van de NL store waarom bieden ze dit niet gewoon standaard? Voorraad genoeg...
[ Voor 76% gewijzigd door LOTG op 14-03-2014 15:09 ]
Doughty schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:58:
Uit betrouwbare bronnen heb ik ook gehoord dat MS de release heeft uitgesteld in Nederland totdat ze genoeg refurbished modellen hebben staan. Die willen ze namelijk in Nederland gaan uitbrengen als "nieuwe" consoles.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hmmmmmmmm
Zo ontzettend niet mijn spel.....justifire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:32:
Bound by Flame release is aangekondigd voor 9 Mei, kan ook nog wel eens een interessante verrassing zijn.
http://inthegame.nl/relea...utm_campaign=Headliner.nl
[ Voor 53% gewijzigd door Bullet NL op 14-03-2014 17:41 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb dat gevoel ook al een tijdje, alles wijst erop dat hij gewoon snel gaat komen. Microsoft Nederland wacht niets zolang voor ze 'kunnen' reagerenDoughty schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:05:
Nu wordt het helemaal mooi.
Ik kom net van de Gamemania af. Stond met die gast te praten over alle issues met support enzo. Zegt hij dat hij vandaag het hoofdkantoor heeft gesproken en Gamemania gaat nu ook de Xbox One importen. Maar nog sterker is, is dat ze ook met Microsoft hebben gesproken en Nederlandse retailers die de Xbox One importeren en verkopen, die krijgen wel gewoon officiele support via MS Nederland.
Heel raar, dus klanten niet maar leveranciers dus wel. Alles ruikt er naar dat hij echt snel hier uit gaat komen!
Er ook nog op reageren ook haha.
Ja, maar dan nog. Dan kunnen ze het toch nog steeds voorstellen aan de mensen die al lang een pre-order hebben staan. Zo van we kunnen hem wel leveren maar realiseer dat de services nog niet 100% beschikbaar zijn in NL etc.Ereaser schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:02:
[...]
Volgens mij was probleem ook niet de voorraad maar de compatibiliteit met het Nederlands en dan vooral Kinect.
Ja dat heb ik gedaan met beide joysticks. Lees en zie alleen maar negatieve reacties op de headset op het interweb. Denk niet dat het aan mijn headset ligt (productiefout). Ze hebben gewoon een flut product op de markt gebracht. Hij staat nu op marktplaats. Hopen dat ik hem snel kwijt benharrytasker schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:14:
[...]
Heb je de headset wel geupdate met de nieuwe firmware voor de controller, met de stereo adapter en de headset ingeplugged?
Verwijderd
Je hebt gelijk, en zo ga ik het zeker tewerk als ik bij Ms werk en blijkbaar is niemand bij ms NL op een zo'n idee gekomen.mtouw78 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:05:
[...]
Ja, maar dan nog. Dan kunnen ze het toch nog steeds voorstellen aan de mensen die al lang een pre-order hebben staan. Zo van we kunnen hem wel leveren maar realiseer dat de services nog niet 100% beschikbaar zijn in NL etc.
Lijkt me een mooi verkoopverhaaltje. Ik moet het nog zien als je met een defect product aankomt bij ze wat ze dan doen.Doughty schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:05:
Nu wordt het helemaal mooi.
Ik kom net van de Gamemania af. Stond met die gast te praten over alle issues met support enzo. Zegt hij dat hij vandaag het hoofdkantoor heeft gesproken en Gamemania gaat nu ook de Xbox One importen. Maar nog sterker is, is dat ze ook met Microsoft hebben gesproken en Nederlandse retailers die de Xbox One importeren en verkopen, die krijgen wel gewoon officiele support via MS Nederland.
Heel raar, dus klanten niet maar leveranciers dus wel. Alles ruikt er naar dat hij echt snel hier uit gaat komen!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou ik kan met niet echt vinden in jouw statements, bij mij valt het geluid echt nooit weg, het geluid kan voor mij hard genoeg (en ik ben niet de jongste), headset zit ook lekker op het hoofd al zeg ik het zelf.eazy_emco_87 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:50:
[...]
Ja dat heb ik gedaan met beide joysticks. Lees en zie alleen maar negatieve reacties op de headset op het interweb. Denk niet dat het aan mijn headset ligt (productiefout). Ze hebben gewoon een flut product op de markt gebracht. Hij staat nu op marktplaats. Hopen dat ik hem snel kwijt ben
Stond totaal niet op mijn radar, maar ben wel getriggerd. Even wat meer info zoeken.justifire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:32:
Bound by Flame release is aangekondigd voor 9 Mei, kan ook nog wel eens een interessante verrassing zijn.
http://inthegame.nl/relea...utm_campaign=Headliner.nl
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
hehe ik wacht al 2 maanden op een antwoord van het Advocacy Team. Net zoals heel veel andere mensen op het internet.shadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:33:
[...]
Ik neem dat je het Advocacy Team bedoelt? Nee, van mij staat daar iets uit, maar heb nog niks gehoord. Maar bij mij gaven ze aan dat het wel 5-7 werkdagen kon duren.
Inderdaad. Maar wel lekker nog ff een RPG voordat TESO komt op de consolesuchiha tijntje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 20:13:
[...]
Stond totaal niet op mijn radar, maar ben wel getriggerd. Even wat meer info zoeken.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Oh man, The Elder Scrolls VI!!!!-SaveMe- schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:47:
[...]
Inderdaad. Maar wel lekker nog ff een RPG voordat TESO komt op de consoles
The Elder Scrolls Online is een MMO, dus niet ES VI. Maar biedt een haast singleplayer ervaring, waarbij alle provincies aanwezig, dus ook die uit Morrowind, Oblivion en Skyrim en nog meer.Doughty schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:14:
[...]
Oh man, The Elder Scrolls VI!!!!
Hier heb ik echt zo'n zin in!
Hoe zou die gaan heten??
Nieuwe Morrowind of misschien Valenwood?
Of gewoon heel Tamriel?
GamiQ, de game notes app met game maps!
I know, heb me ingeschreven voor de beta.-SaveMe- schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:33:
[...]
The Elder Scrolls Online is een MMO, dus niet ES VI. Maar biedt een haast singleplayer ervaring, waarbij alle provincies aanwezig, dus ook die uit Morrowind, Oblivion en Skyrim en nog meer.
Komt in juni op de consoles. Begin April op de PC...
Pfffieeww......jij bent niet gauw tevreden he... ( Misschien moet je de Xbox One gewoon te koop zetten?Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:23:
Zo Titanfall kan ook weer het archief in. Niet mijn ding. Wachten op de volgende teleurstelling dan maar, al zou ik tot 2015 niet weten wat er nog de moeite waard gaat zijn.
Xbox verkopen en op marktplaats zetten en dan op een ander game platform gamenPhusebox schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:23:
Zo Titanfall kan ook weer het archief in. Niet mijn ding. Wachten op de volgende teleurstelling dan maar, al zou ik tot 2015 niet weten wat er nog de moeite waard gaat zijn.
Zonde, aangezien je eergisteren nog positief was. Het kan snel gaan met je.Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:23:
Xbox
Ik vind het level design maar raar. Heb echt vaak dat ik niet eens weet hoe ik op de plek moet komen waar de evac is. Er zit geen flow in de routes van onder naar boven.uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 08:10:
[...]
Zonde, aangezien je eergisteren nog positief was. Het kan snel gaan met je.
Ik weet niet hoe je speelt, maar wellicht kun je daar gewoon wat in aanpassen. Het is geen CoD of BF. In een heel goed potje raak ik amper de grond en vlieg ik van gebouw naar gebouw en van rots naar rots.Als je veel over de grond loopt ben je gewoon een te gemakkelijk target voor zowel pilots, titans en auto titans. En dat moet je niet willen.
Liggen? Gelukkig niet zeg. Eindelijk eens een game waar beweging in zitPhusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:00:
[...]
Ik vind het level design maar raar. Heb echt vaak dat ik niet eens weet hoe ik op de plek moet komen waar de evac is. Er zit geen flow in de routes van onder naar boven.
Titans gebruik ik niet eens meer. Gemiddelde levensduur is 20 sec.
Het is ook crap dat je niet kan liggen, of kunnen mensen dat in de toekomst niet meer. Je gaat zo snel af dat je geen tijd hebt om te reageren of proberen nog weg te komen. Raak is ook 99% dood maar als ik iemand moet afschieten dan kost me dat anderhalf magazijn ook al zie ik dat het allemaal raak is.
Spawn plekken zijn ook absurd. De helft van de tijd spawn ik in het vizier van een tegenstander.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 15-03-2014 09:16 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Heb je al geprobeerd je controls aan te passen? LB voor jump en A voor tactical ability? Gister gedaan, en dat scheelt echt dusdanig veel in de gameplay dat ik me bijna afvraag waarom dat niet de standaard is.Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:14:
Ik stond gisteren 3x in een goede positie voor de evac. Twee tot drie tegenstanders gekilled maar op het moment dat ik sprong werd ik alsnog afgeknalt.
Of ik sprong en haalde het niet en stortte dus naar beneden. Afgang.
Heb trouwens ook regelmatig dat de double jump het niet doet.
Hmmz, dat kan ik me zo niet voor de geest halenEn dan nog die rare restrictie, je kunt wel horizontaal tegen muren lopen voor tientallen meters maar een simpel schuin hellend vlak kun je niet op... Maak het dan niet of zet er geen achterlijke restricting physics op.
Phusebox schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:25:
Gisteravond eerste sessie gespeeld (Xbox One), ben nog net zo enthousiast als ik was na de Gamescom build gespeeld te hebben.
Xbox
Dat is ook het probleem van het spel. Het eindigt in zo'n enorme anti climax zowel aan de winnende als verliezende zijde. Een domme fade out, geen final kill, titans die elkaar in vertwijfeling aankijken.Willybubba schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:15:
Die evac boeit verder toch ook geen zak? Haal je 'm niet. Scheelt een paar puntjes in the end, big whoop.
Ken niemand met een XBO en zie ook nooit parties om te joinen. Maar dat ligt meer aan de crappy interface. Is allemaal zo rete traag.uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:19:
Ik kan je natuurlijk niet overtuigen als je het spel gewoon niet leuk vind, dus dat ga ik dan ook niet proberen. Wat ik je wel wil meegeven is om het gewoon nog een kans te geven. Er zitten zoveel mogelijkheden in qua gameplay, en wellicht heb je jouw stijl nog niet gevonden. En wellicht ook gewoon met wat bekenden in je friendslist gamen? Scheelt ook altijd als je wat te buurten hebt tijdens het gamen
En uiteindelijk wil je helemaal niet evacueren.
Ik zag je gisteravond online, terwijl uchiha tijntje, martinspire en nog wat mensen online waren. Vrienden hoeven geen IRL vrienden te zijn hePhusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:22:
[...]
Ken niemand met een XBO en zie ook nooit parties om te joinen. Maar dat ligt meer aan de crappy interface. Is allemaal zo rete traag.
Xbox
Dus jij gaat echt helemaal uit het spel 20 sec laden om in onoverzichtelijke menu's te zien wie er online is?BM schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:23:
[...]
Ik zag je gisteravond online, terwijl uchiha tijntje, martinspire en nog wat mensen online waren. Vrienden hoeven geen IRL vrienden te zijn he
[ Voor 60% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-03-2014 09:30 ]
Als ik eenmaal aan het gamen ben niet nee, maar ik begin 9/10 keer als ik m'n X1 opstart met kijken wie er online is, en wat ze spelenPhusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:25:
[...]
Dus jij gaat echt helemaal uit het spel 20 sec laden om in onoverzichtelijke menu's te zien wie er online is?
Ik vind dit echt het grootste minpunt van de XBO. Had Nog liever 480p graphics.
Xbox
Cogitationis poenam nemo patitur
Ben er nu achter hoe je de Xbox One Smartglass app kan downloaden en gebruiken in NederlandBullet NL schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:09:
Heren....... Via de Xbox kijken wie er online is tijdens het gamen? ........ Smartglass! Jullie maken het veel te moeilijk...:p
Jammer nog steeds geen snap functie voor Skype.uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:29:
Verder een update voor Skype voor wie geïnteresseerd is: http://uk.ign.com/article...eceives-many-new-features
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Uit het spel? Je kan gewoon vanuit Titanfall naar je friendlist springen. Dat is dan een overlay, het spel draaid gewoon door en met 1 bats op de B knop ben je weer terug in Titanfall. En dat menu is alles behalve onoverzichtelijk.Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:25:
[...]Dus jij gaat echt helemaal uit het spel 20 sec laden om in onoverzichtelijke menu's te zien wie er online is?
Jaja, ik weet het, maar goed als je een klote baan hebt en daar een hele week frustratie opbouwt dan wil je die niet 's avonds ook nog eens op je bord krijgen.Yaz schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:13:
[...]
Uit het spel? Je kan gewoon vanuit Titanfall naar je friendlist springen. Dat is dan een overlay, het spel draaid gewoon door en met 1 bats op de B knop ben je weer terug in Titanfall. En dat menu is alles behalve onoverzichtelijk.
En ik ken anders nog wel iemand die voor een zacht prijsje je X1 wilt overnemen. Scheelt jou een stuk frustratie zo te horen. Je weet dat dit gewoon een first-world problem is?
serieus bedoelt advies: Zoek (tijdelijk) een andere hobby. Lees een boek, kijk een film of ga naar de kroeg. Zodra jezelf "voor de gek moet houden om iets leuk te vinden" ben je verkeerd bezig en is het tijd voor verandering.Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:16:
[...]Gamen voelt inmiddels bijna als werken... maar ik blijf mezelf maar voor de gek houden dat ik het leuk vind.
Ik weet niet wat voor x1 jij hebt maar je druk op de dashboard knop op je controller en gaat naar vrienden, in 5 seconden gebeurt. Het is juist veel overzichtelijker dan de 360Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:25:
[...]
Dus jij gaat echt helemaal uit het spel 20 sec laden om in onoverzichtelijke menu's te zien wie er online is?
Druk op dashboard knop: 1-2 sec ladenRockvee2 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:50:
[...]
Ik weet niet wat voor x1 jij hebt maar je druk op de dashboard knop op je controller en gaat naar vrienden, in 5 seconden gebeurt. Het is juist veel overzichtelijker dan de 360
Meh alweer Halo. Tijd voor iets anders.X-Fighter schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:22:
E3 gaat dit jaar zo leuk worden, hopelijk veel nieuws over de nieuwe Halo, met wrs aankondiging van de serie. Ik vond die serie die uitkwam voor Halo Reach of was het Halo 4, ook best vermakelijk.
http://www.totalxbox.com/...ing-for-a-spectacular-e3/
Zelfde character en setting maakt me niet uit, zolang de gameplay en het verhaal maar altijd scherp en vernieuwend blijft. Halo 4 was daar spijtig genoeg iets minder goed in, maar ik verwacht wel veel van Halo 5. Toch nog steeds het paradepaardje van de Xbox, en ik zie nog niet rap een titel die afnemen.
Probleem zit ook in tijdgebrek. Multiplayer games kan ik niet voldoende spelen om er goed genoeg in te worden om een middenmoter te zijn, single player met een verhaal ben ik kwijt als ik weer eens een paar weken geen tijd heb om te spelen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:28:
Hopelijk kun je je vermaken met de games die ik eerder heb genoemd. Als ook dat niet lukt zou ik het advies van Yaz serieus in overweging nemen. Zonde om een hobby te hebben die je frustratie oplevert.
En anders kun je nog altijd dark souls 2 proberen. Frustratie (en de overwinning die na veel doorzetten vanzelf een keer komt) maakt onderdeel uit van de aantrekkingskracht van die game.
[ Voor 5% gewijzigd door blueface op 15-03-2014 14:14 . Reden: informatie toegevoegd ]
Dit klopt! Ik heb hier de [b]Xbox Live (US) Gift Card[b] aangeschaft en gewoon met mijn Nederlandse PayPal betaald, maar je kunt ook met iDeal betalen. Vervolgens heb ik ze geredeemed via Xbox.com (wel even de website via de link onderaan op United States zetten), maar het kan natuurlijk ook via je Xbox (als je hem op Region USA) hebt gezet.Yaz schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:22:
[...]
serieus bedoelt advies: Zoek (tijdelijk) een andere hobby. Lees een boek, kijk een film of ga naar de kroeg. Zodra jezelf "voor de gek moet houden om iets leuk te vinden" ben je verkeerd bezig en is het tijd voor verandering.
Different topic:
Ik wil nu gebruik maken van de volgende aanbieding: http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm
Ik begreep dat ik deze gewoon kan redemen met mijn NL xbox live ID als ik dit maar op de USA site doe (of met mijn xbox op de region USA). Klopt dit echt? Reden voor twijfel is de volgende regel die op diezelfde pagina staat: *Note: This product is available for US account with USD currency only.
Eh.....je weet zeker dat je de laatste patches geinstalleerd hebt? Hoe heb je dit trouwens gedaan? Enneh...RAM opgeschoond? Wat moet ik me hier bij voorstellen?blueface schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:01:
Heb sinds afgelopen woensdag een xbox one gekocht op marktplaats. Ik heb hem samen met de verkoper bij mij huis geprobeerd en hij werkte prima. Alles gecheckt en getest voor 3 uur lang. Niets aan de hand en hem betaald en hij is weggegaan. Daarna fabrieksreset uitgevoerd zodat alle foto's en accounts verwijderd waren en mijn account er op gezet. Woensdag hele avond opgespeeld en niets aan de hand. Donderdag begonnen de problemen. De 2 spellen die ik speel zijn Forza 5 en Black Flag. Bij Forza 5 heb ik binnen een uur of 3, dat ik een keer of 4 naar het dashboard wordt gegooid. Dit is een digitale download. Wordt alleen terug naar het dashboard gegooid en als ik de game opnieuw aanklik, start het spel weer van voor of aan op en moet ik weer vanaf het laatste save point beginnen. Black Flag is een bluray versie en die knalt er ook willekeurig uit naar het dashboard, maar veel vaker als Forza. Zelfde verhaal weer vanaf het laatste save punt beginnen. Wordt er geirriteerd van.
Dit heb ik allemaal geprobeerd:
- Laatste software van de xbox one geupdated
- Laatste game patches geinstalleerd
- Kinect afgekoppeld
- Power cycle gedaan
- RAM opgeschoond
- Alle apps, zoals blu ray speler en you tube verwijderd
Zoals ik al eerder zei, woensdag heb ik er geen last van gehad. Console is altijd met internet verbonden.
Ligt dit nou aan de spellen of is er iets mis met de updates of xbox one?
Voor alle duidelijkheid, stroom blijft gewoon aan. Hij gaat alleen terug naar het home screen.
Zat te denken aan overhitting, maar hoor geen fan blazen. Ik start de console op en na 2 minuten wordt ik soms al weer terug gekickt naar het dashboard. Dus dan is de console praktisch koud.
Wie helpt me uit de brand?
[ Voor 44% gewijzigd door TheVMaster op 15-03-2014 14:10 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq