[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-09 17:27
[...]

Eh.....je weet zeker dat je de laatste patches geinstalleerd hebt? Hoe heb je dit trouwens gedaan? Enneh...RAM opgeschoond? Wat moet ik me hier bij voorstellen?

Als alles niet werkt zou je ook eens op de Xbox fora kunnen kijken en anders proberen Microsoft Support te bellen, mogelijk kunnen ze daar wel wat zinnings roepen (ook al is het retourneren beetje lastig op dit moment...dat komt wel weer goed).
Je krijgt de patches toch automatisch aangeboden of moet je die handmatig installeren?

Ik bedoelde met RAM opschonen, de power button op de cosole ingedrukt te houden totdat de console uitvalt en dan een paar minuten de stroom eraf halen. Daarna weer opnieuw aansluiten en opnieuw opstarten. Koude start dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 16:17

TheVMaster

Moderator WOS
blueface schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:17:
[...]

Je krijgt de patches toch automatisch aangeboden of moet je die handmatig installeren?

Ik bedoelde met RAM opschonen, de power button op de cosole ingedrukt te houden totdat de console uitvalt en dan een paar minuten de stroom eraf halen. Daarna weer opnieuw aansluiten en opnieuw opstarten. Koude start dus.
Patches worden automatisch aangeboden en geinstalleerd (vandaar dat ik me ook afvroeg hoe je die dan zelf geinstalleerd zou hebben :9 ) als je dat hebt ingesteld. In het andere geval zul je hem wel aangeboden krijgen (als je het spel start) en zal de update dan alsnog gedownload en geinstalleerd moeten worden.

Met RAM opschonen, bedoel je dus de cache flushen...maakt niet uit, zolang we maar hetzelfde bedoelen :+ Dat zijn overigens ook de truukjes die ik uithaal, zodra m'n Xbox een keer 'vreemd' doet (zoals m'n headset die het ineens niet meer werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Al die problemen heb ik nog nooit gehad met mijn Xbox One eigenlijk. 1x heeft hij ooit naar start screen gegaan na FIFA op gestart te hebben, voor de rest nog geen enkel probleem gehad. Ik zal er wrs ook wel minder tijd op door brengen als jullie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
TheVMaster schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Patches worden automatisch aangeboden en geinstalleerd (vandaar dat ik me ook afvroeg hoe je die dan zelf geinstalleerd zou hebben :9 ) als je dat hebt ingesteld. In het andere geval zul je hem wel aangeboden krijgen (als je het spel start) en zal de update dan alsnog gedownload en geinstalleerd moeten worden.

Met RAM opschonen, bedoel je dus de cache flushen...maakt niet uit, zolang we maar hetzelfde bedoelen :+ Dat zijn overigens ook de truukjes die ik uithaal, zodra m'n Xbox een keer 'vreemd' doet (zoals m'n headset die het ineens niet meer werkt).
Ik bedoelde inderdaad cache opschonen. Patches zijn al geinstalleerd voor de spellen. Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen? Microsoft geeft geen support meer en ik weet verder niet wat ik kan doen. Het is toch raar dat ik woensdag geen problemen had en daarna wel? Kan nog natuurlijk nog een fabrieksreset doen, maar dat wil ik toch echt pas doen als er echt niets anders meer mogenlijk is. Kan je trouwens je save games op een usb stick opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
blueface schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:35:
[...]

Ik bedoelde inderdaad cache opschonen. Patches zijn al geinstalleerd voor de spellen. Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen? Microsoft geeft geen support meer en ik weet verder niet wat ik kan doen. Het is toch raar dat ik woensdag geen problemen had en daarna wel? Kan nog natuurlijk nog een fabrieksreset doen, maar dat wil ik toch echt pas doen als er echt niets anders meer mogenlijk is. Kan je trouwens je save games op een usb stick opslaan?
Heb je al contact gehad met Microsoft dan? Ik bedoel MS Duitsland geeft wel support, alleen het opsturen zou een probleem moeten zijn. Save games sla je (natuurlijk) op in de cloud, waarom zou je ze op een USB stick willen opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
TheVMaster schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:05:
[...]

Heb je al contact gehad met Microsoft dan? Ik bedoel MS Duitsland geeft wel support, alleen het opsturen zou een probleem moeten zijn. Save games sla je (natuurlijk) op in de cloud, waarom zou je ze op een USB stick willen opslaan?
Moet helaas bekennen dat ik geen gold abo heb. Dus dan kan je toch niet in de cload opslaan? Heb eigenlijk nog niet zo goed gekeken waar ik die savegames kan vinden op de onsole. Waar kan ik dat vinden? Heb alleen contact met microsoft nederland. Die gaven de tips om kinect los te koppelen en de cache te legen. Ik spreek daarnaast geen woord duits....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
blueface schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:27:
[...]

Moet helaas bekennen dat ik geen gold abo heb. Dus dan kan je toch niet in de cload opslaan? Heb eigenlijk nog niet zo goed gekeken waar ik die savegames kan vinden op de onsole. Waar kan ik dat vinden? Heb alleen contact met microsoft nederland. Die gaven de tips om kinect los te koppelen en de cache te legen. Ik spreek daarnaast geen woord duits....
Geen Gold Abo? Volgens mij is een Xbox One zonder Gold Abo, geen fijne ervaring...? De helft van de Apps werken niet, IE doet het niet...Skype werkt niet....en je kunt ook nog eens niet online gamen :+ en voor die 35 euro per jaar...tja....ga een avond stappen en je geeft het met gemak ook uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Doughty schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:58:
Uit betrouwbare bronnen heb ik ook gehoord dat MS de release heeft uitgesteld in Nederland totdat ze genoeg refurbished modellen hebben staan. Die willen ze namelijk in Nederland gaan uitbrengen als "nieuwe" consoles.
Wat zeg je nou?! Wat voor bronnen heb jij? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk wat jij zegt maar mocht het ook maar deels waar zijn...WTF??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 08:59

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Tweakers vrienden,
Ik heb jullie hulp nodig.

Forza 5 heb ik kunnen kopen via de Xbox store met MN PayPal via een US account met adres enz.

Nu wil ik titanfall kopen, maar krijg ik een fout melding dat ik op een andere manier moet betalen.
Wie o wie kan mij vertellen waarom,en hoe dit te fixen?

PS. Heb t PayPal koppeling al een keer verwijderd en opnieuw geplaatst,hielp niets.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
HellStorm666 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 17:37:
Tweakers vrienden,
Ik heb jullie hulp nodig.

Forza 5 heb ik kunnen kopen via de Xbox store met MN PayPal via een US account met adres enz.

Nu wil ik titanfall kopen, maar krijg ik een fout melding dat ik op een andere manier moet betalen.
Wie o wie kan mij vertellen waarom,en hoe dit te fixen?

PS. Heb t PayPal koppeling al een keer verwijderd en opnieuw geplaatst,hielp niets.
Helaas heeft Microsoft hier een extra check op gezet, het is momenteel niet meer mogelijk om in de US store games te kopen

Je kan US gift cards kopen bijvoorbeeld op livecodes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
swopdark schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 17:37:
[...]

Wat zeg je nou?! Wat voor bronnen heb jij? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk wat jij zegt maar mocht het ook maar deels waar zijn...WTF??
Dat was niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Rockvee2 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 17:45:
[...]

Helaas heeft Microsoft hier een extra check op gezet, het is momenteel niet meer mogelijk om in de US store games te kopen

Je kan US gift cards kopen bijvoorbeeld op livecodes.nl
Met een creditcard, of een creditcard via pay-pall schijnt het nog steeds te willen....
Klopt, natuurlijk gaat MS geen refurbished consoles verkopen, sterker de defecten verdwijnen helemaal niet op de consumentenmarkt maar worden leeg gehaald en de lege omhulling gaat richting bedrijven als IKEA waar ze worden gebruikt in de winkel om meubels te vullen.

[ Voor 34% gewijzigd door Bullet NL op 15-03-2014 18:03 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
.

[ Voor 99% gewijzigd door Bullet NL op 15-03-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 08:59

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Dat is vervelend.
Zojuist dan maar 3x 25 dollar giftcard gekocht, via "Xbox use a code " ze ingevoerd en toen titanfall gekocht 😁

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Een CC met NL adres werkt nog wel ??? Als dat zo is ontkoppel ik gewoon Paypal weer ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
blueface schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:27:
[...]Moet helaas bekennen dat ik geen gold abo heb. Dus dan kan je toch niet in de cload opslaan? Heb eigenlijk nog niet zo goed gekeken waar ik die savegames kan vinden op de onsole.
Ook al heb je geen Gold dan nog worden je saves in de cloud opgeslagen als je een X1 hebt. Waar jij op doelt is de x360 cloud save feature, die werkte anders.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Nog een beetje goed nieuws over de wave 2 release. Iemand op twitter vroeg aan Albert Penello hoe het zat met de release van de Xbox One in Noorwegen, waarop hij volgend antwoord gaf:

Xbox One release plans are out of my jurisdiction. I think you'll hear more soon.

Het laatste is natuurlijk het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:44
Bullet NL schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 17:59:
[...]

Klopt, natuurlijk gaat MS geen refurbished consoles verkopen, sterker de defecten verdwijnen helemaal niet op de consumentenmarkt maar worden leeg gehaald en de lege omhulling gaat richting bedrijven als IKEA waar ze worden gebruikt in de winkel om meubels te vullen.
Niet helemaal waar, ze werden ook altijd voor garantie gebruikt als vervanging. Dat zal met de One niet heel anders zijn. De waarheid zal vast in het midden liggen.

@X-Fighter
Dat zegt natuurlijk hele-maal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mutatie schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:08:
[...]
@X-Fighter
Dat zegt natuurlijk hele-maal niks...
Zegt net heel veel, hij zegt gewoon dat hij er niets over mag zeggen, want dat heeft niets met zijn functie te maken, maar die mannen weten ook wel hoe het zit hoor. Vandaar dat hij er nog achter zet dat we binnenkort informatie mogen verwachten omtrent dit topic. Enige wat je kan zeggen is "wat betekend binnenkort", want dat is voor interpretatie vatbaar. Maar binnenkort is alvast niet op E3, vrij zeker dat het vroeger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
-SaveMe- schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:57:
Een CC met NL adres werkt nog wel ??? Als dat zo is ontkoppel ik gewoon Paypal weer ...
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Ik heb sinds afgelopen donderdag de XBO icm Titanfall (vanuit de Franse MSStore) en heb af en toe het probleem dat ik een game probeer te starten, deze niet verder komt dan het intro filmpje en dan gewoon stopt/hangt. Als ik vervolgens de game verwijder, opnieuw download en start, gaat het wel goed (zowel met TitanFall en Fifa14), iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:14:
Ik stond gisteren 3x in een goede positie voor de evac. Twee tot drie tegenstanders gekilled maar op het moment dat ik sprong werd ik alsnog afgeknalt.

Of ik sprong en haalde het niet en stortte dus naar beneden. Afgang.
Heb trouwens ook regelmatig dat de double jump het niet doet. En dan nog die rare restrictie, je kunt wel horizontaal tegen muren lopen voor tientallen meters maar een simpel schuin hellend vlak kun je niet op... Maak het dan niet of zet er geen achterlijke restricting physics op.

Ach ja heb nu toch nauwelijks tijd meer (70 urige werkweek) en dan lig je zo hopeloos achter dat het geen zin meer heeft.
het is idd iets heel anders dan bv. BF4....maar je moet het denk ook met groepje spelen.....maar ehh...70 urige werkweek? Wat doe jij niet goed dat je 70uur per week moet werken....of heb je sales functie ofzo met omzet target?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 15:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:15:
[...]

Druk op dashboard knop: 1-2 sec laden
Friends app openen: +- 8 sec laden
Friend selecteren en inviten: ca. 5 sec.

Ok het duurt geen 20 sec maar zoiets moet gewoon instant zijn. Xbox guide knop was veel sneller met name door het niet hoeven laden van die trage apps.
Tja, je kunt vinden dat Phusebox niet de gezelligste is thuis en maar blijft zeiken, maar in bovenstaande heeft hij toch echt gelijk. Het is echt retetraag en totaal geen verbetering tov de 360. Ik had van de X1 ook verwacht dat hij retesnel kon switchen tussen apps en dat die snel opstarten, maar dat is dus echt niet zo. Iig niet de friendslist. Ik erger me er ook kapot aan.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 07:49
TheVMaster schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:32:
[...]

het is idd iets heel anders dan bv. BF4....maar je moet het denk ook met groepje spelen.....maar ehh...70 urige werkweek? Wat doe jij niet goed dat je 70uur per week moet werken....of heb je sales functie ofzo met omzet target?
Ja wil best eens met een groep spelen maar ben bang dat de groep snel van mij af wil gezien mijn kwaliteiten.

Waarom ik zoveel werk? Hongerloontje en tweede baan. Wijze les voor de jongere tweakers. Kies een opleiding die geld oplevert en niet iets wat je leuk vind.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 15-03-2014 21:49 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:45:
[...]

Ja wil best eens met een groep spelen maar ben bang dat de groep snel van mij af wil gezien mijn kwaliteiten.

Waarom ik zoveel werk? Hongerloontje en tweede baan. Wijze les voor de jongere tweakers. Kies een opleiding die geld oplevert en niet iets wat je leuk vind.
hèhè dan heb je nog niet met mij in een team gezeten.

Hmm....tweede baan?? En je werkt wel in de IT dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheVMaster schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:53:
[...]

hèhè dan heb je nog niet met mij in een team gezeten.

Hmm....tweede baan?? En je werkt wel in de IT dan?
Haha ok Ik ben benieuwd dan ooit eens.

Nee was ik maar zo slim geweest. Grafisch vormgever... terwijl ik ook TU had kunnen doen. Domste beslissing ooit die ik mezelf nooit zal vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:55:
[...]

Nee was ik maar zo slim geweest. Grafisch vormgever... terwijl ik ook TU had kunnen doen. Domste beslissing ooit die ik mezelf nooit zal vergeven.
Het voordeel aan IT is dat je dat gewoon allemaal op je eentje kan leren via internet. Al die boeken zijn toch te downloaden, de kennis zal je hebben, gewoon het diploma niet. IT kennis en grafisch vormgever is wel een super combinatie. En programmeren is totaal niet moeilijk, ik had eerst een 3-jarige opleiding toegepaste informatica gedaan. Dat wat ik geleerd heb op 3 jaar had even goed op 6-12 maanden gekunnen, wat een waste of time. Mensen die ik als dom beschouw hebben het diploma en stroken nu een degelijke maandloon op, ik heb gekozen om nog even burgerlijk ingenieur bij te doen om me toch nog te onderscheiden van hun. Het is dus nog allemaal mogelijk wil ik maar zeggen. :)

[ Voor 29% gewijzigd door X-Fighter op 15-03-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:55:
[...]

Hmm...dat is dan inderdaad niet zo handig, maar eh....ik zeg Xbox verkopen en een Wii U halen? Da's volgens mij het platform voor het meer vluchtige contact?
X-Fighter schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:57:
[...]

Het voordeel aan IT is dat je dat gewoon allemaal op je eentje kan leren via internet. Al die boeken zijn toch te downloaden, de kennis zal je hebben, gewoon het diploma niet. IT kennis en grafisch vormgever is wel een super combinatie. En programmeren is totaal niet moeilijk, ik had eerst een 3-jarige opleiding toegepaste informatica gedaan. Dat wat ik geleerd heb op 3 jaar had even goed op 6-12 maanden gekunnen, wat een waste of time. Mensen die ik als dom beschouw hebben het diploma en stroken nu een degelijke maandloon op, ik heb gekozen om nog even burgerlijk ingenieur bij te doen om me toch nog te onderscheiden van hun. Het is dus nog allemaal mogelijk wil ik maar zeggen. :)
Ik geloof dat ik hier maar niet op ga reageren O-)

Maar goed on-topic....ik moet wel zeggen dat het party joinen van Titanfall wel iets beter kan hoor...kan niet eens een party van m'n vriendjes joinen :( moet gewoon wachten op een invite....LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wii U en PS4 staan hier ook. Maar de Wii U is nog wel de grootste ramp.

Ach anders is het wachten op F1 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:38
Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:03:

En dat is denk ik een nog grotere ramp! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:03:

:+ Je hebt gewoon teveel consoles voor 70 uur werken en dan nog op 3 consoles gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

X-Fighter schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 19:47:
Nog een beetje goed nieuws over de wave 2 release..
Welk nieuws? Dat we er binnenkort over gaan horen? Dat horen we al sinds november...

Ik gok zelf dat we volgende week tijdens de gdc een tier 2 launch gaan horen. Met naar mijn idee april. Ik ga maar even uit van de leaker ntrnl op neogaf die wel meer zaken heeft geroepen die allen zeer veel waarheid bevatte.

Nu weer wachten tot september zoals geruchten gaan zou een vreemde beslissing zijn. Ik kan me alleen voorstellen dat ms perse de VS terug wilt en daarom de kanalen daar laat overstromen. Misschien is voor Microsoft leiden in de VS en uk belangrijker dan launchen in tier 2.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
swopdark schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:44:
[...]

Welk nieuws? Dat we er binnenkort over gaan horen? Dat horen we al sinds november...

Ik gok zelf dat we volgende week tijdens de gdc een tier 2 launch gaan horen. Met naar mijn idee april. Ik ga maar even uit van de leaker ntrnl op neogaf die wel meer zaken heeft geroepen die allen zeer veel waarheid bevatte.

Nu weer wachten tot september zoals geruchten gaan zou een vreemde beslissing zijn. Ik kan me alleen voorstellen dat ms perse de VS terug wilt en daarom de kanalen daar laat overstromen. Misschien is voor Microsoft leiden in de VS en uk belangrijker dan launchen in tier 2.
Ik denk dat die twee landen ook gewoon meer spenderen, vandaar dat die belangrijker zijn. Trouwens is het goed als ik hier antwoord op een quote van je in het PS4 topic? Het ging toch over de DX12/Xbox One
Direct x is software... Een console gaat er niet ineens meer gpu cores of sneller geheugen door krijgen. hoogstens gaat het beter om met de hardware in het apparaat. Iets dat je sowieso mag verwachten in een closed omgeving als een console.
Er wordt gefluisterd dat DX12 dual gpu vereist, wat dus zou betekenen aangezien Xbox One met DX12 werkt dat dat ook in de Xbox One zit. Nu dit zullen we over 4 dagen zeker weten wanneer ze Xbox One en DX12 vermelden op GDC. Dus speculeren heeft geen zin, maar om verder te gaan puur op het software gedeelte. DX12 zal er inderdaad voor kunnen zorgen dat het beter om gaat met de hardware, maar kan ook veel nieuwe functionaliteiten zorgen die enkel mogelijk zijn met dat type hardware. Klein voorbeeld is tiled resources dat perfect werkt samen met die super snelle esram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscarozzy
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 17:09
Hier ook Titanfall gespeeld, ik vraag me af hoe het zit met de in-game chat. Deze lijkt niet te werken of in ieder geval niet bij mij. Overigens wel een prachtig/fast paced spel zeg. Lijkt me alleen wel leuker om te spelen met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:08
Dat Dual-GPU verhaal zie ik niet meer gebeuren. Dan had dat al wel duidelijk moeten zijn bij de diverse sites die de hardware uit elkaar hebben gehaald.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Oscarozzy schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:29:
Hier ook Titanfall gespeeld, ik vraag me af hoe het zit met de in-game chat. Deze lijkt niet te werken of in ieder geval niet bij mij. Overigens wel een prachtig/fast paced spel zeg. Lijkt me alleen wel leuker om te spelen met vrienden.
Geen idee hoe en of de in-game chat werkt. Wij (steeds groter wordende groep tweakers) gebruiken eigenlijk alleen Party Chat en dat werkt eigenlijk wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:38
Nu het niet meer mogelijk is om via de xbox store te kopen,zou ik nu wel op amazon.com giftcards kunnen kopen met mn paypal en fake adres?

Echt zeer triest van MS dit,lekker goede reclame voor het bedrijf ook eerst wel repareren en paypal toestaan en daarna lekker alles schrappen,als ze dit niet fatsoenlijk gaan oplossen komt mijn volgende 'next gen' niet meer van MS.

Ze zouden wel wat meer respect voor nederlanders mogen hebben die de moeite nemen om zon ding te importeren aangezien ze zelf te lui zijn om dat ding hier te releasen

Het is omdat ik me ze goed vermaak met FM5 maar anders had ik mn xbox nu echt wel ingewisseld voor een ps4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
schumi1986 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:38:
Nu het niet meer mogelijk is om via de xbox store te kopen,zou ik nu wel op amazon.com giftcards kunnen kopen met mn paypal en fake adres?

Echt zeer triest van MS dit,lekker goede reclame voor het bedrijf ook eerst wel repareren en paypal toestaan en daarna lekker alles schrappen,als ze dit niet fatsoenlijk gaan oplossen komt mijn volgende 'next gen' niet meer van MS.

Ze zouden wel wat meer respect voor nederlanders mogen hebben die de moeite nemen om zon ding te importeren aangezien ze zelf te lui zijn om dat ding hier te releasen

Het is omdat ik me ze goed vermaak met FM5 maar anders had ik mn xbox nu echt wel ingewisseld voor een ps4!
Pff...niet zo piepen :) gewoon via Offgamers (Amazon werkt niet met Paypal) punten kopen en betalen met paypal of iDeal...

Hij wordt gewoon binnenkort in NL gelanceerd.....daarom gaat nu allemaal zo enorm stroef... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:04
schumi1986 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:38:
Je kunt op amazon gewoon giftcards kopen met je CC. Dus hoeft niet via PayPal met fake adres.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

uchiha tijntje schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:44:
[...]

Je kunt op amazon gewoon giftcards kopen met je CC. Dus hoeft niet via PayPal met fake adres.
Maar kun je ook gewoon op je One die ingesteld staat op US met je NL CC games kopen ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:44:
[...]

Dat kan inderdaad ook natuurlijk :+

Ach....dat het met PayPal mogelijk was, was natuurlijk ook een 'foutje' volgens mij. Het is één extra stapje.....maar verder werkt het nog steeds op dezelfde manier :)
-SaveMe- schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:45:
[...]

Maar kun je ook gewoon op je One die ingesteld staat op US met je NL CC games kopen ?
Vast wel, maar hou er rekening mee dat je cc maatschappij deze transactie als frauduleus kan aanmerken en je kaart gaat blokkeren, of telefonisch contact met je gaat zoeken, als je een Amerikaanse postcode of adres op geeft.

[ Voor 34% gewijzigd door TheVMaster op 16-03-2014 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
-SaveMe- schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:45:
[...]

Dat hangt van je credit card maatschappij af. Bij mij worden die transacties geaccepteerd, bij anderen heb ik vernomen dat dat niet werkt. Het beste is om via Offgamers een US Xbox Live Gift Card te kopen, en die dan te redeemen, en de game te downloaden.

[ Voor 29% gewijzigd door Turdie op 16-03-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
TheVMaster schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:43:
[...]

Pff...niet zo piepen :) gewoon via Offgamers (Amazon werkt niet met Paypal) punten kopen en betalen met paypal of iDeal...

Hij wordt gewoon binnenkort in NL gelanceerd.....daarom gaat nu allemaal zo enorm stroef... :)
Nou sorry hoor maar zo ga je toch niet met je klanten om? Dat van paypal kan ik dan nog wel begrijpen maar die reparaties ineens gaan terugtrekken dat kun je echt niet goedpraten! |:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
schumi1986 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:49:
[...]

Nou sorry hoor maar zo ga je toch niet met je klanten om? Dat van paypal kan ik dan nog wel begrijpen maar die reparaties ineens gaan terugtrekken dat kun je echt niet goedpraten! |:( :)
Teken dan even de petitie:
https://www.change.org/pe...steuning-voor-de-xbox-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Juist! Dit dus! Tekenen die hap!
En luisteren! Anders komt hij even vanuit Utrecht je opzoeken.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Doughty schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:51:
[...]

Nou gezellig laat even weten wanneer je komt,kan ik pot koffie klaar zetten,

Nee maar het is toch van de zotte wat denkt MS wel niet dat ze de enigste zijn met een next gen console dus take it or leave it?

Nou in die postitie zitten ze niet!

Dus MS wees een beetje lief voor ons nederlanders die moeite hebben gadaan om een ONE te kopen en de toekomstpraatjes te geloven! Dank U :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

schumi1986 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:54:
[...]

Nou gezellig laat even weten wanneer je komt,kan ik pot koffie klaar zetten,

Nee maar het is toch van de zotte wat denkt MS wel niet dat ze de enigste zijn met een next gen console dus take it or leave it?

Nou in die postitie zitten ze niet!

Dus MS wees een beetje lief voor ons nederlanders die moeite hebben gadaan om een ONE te kopen en de toekomstpraatjes te geloven! Dank U :)
Dit kan ook echt niet. Vandaar dat VMaster de petitie heeft gestart en wij achter MS aan zitten om over de brug te komen met communicatie. Maar blijkbaar is communicatie niet het sterkste punt bij MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
schumi1986 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:49:
[...]

Tja..dat vinden wij dus ook, vandaar de petitie. Dat van die reparaties kan (voor mijn gevoel) alleen maar te maken hebben met de Wave 2 Launch, maar goed...dan nog communiceer je over zoiets...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:59:
[...]

Tja..dat vinden wij dus ook, vandaar de petitie. Dat van die reparaties kan (voor mijn gevoel) alleen maar te maken hebben met de Wave 2 Launch, maar goed...dan nog communiceer je over zoiets...... :+
Communiceren kent MS niet. Dat was toch duidelijk ondertussen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Nou dan wachten we maar af haha,verkopen gaat hem ook niet worden want ben er al helemaal aan gewend dat mijn tv,pvr en surroundsetje automatisch mee aanspringen en het super snel switchen tussen tv kijken en gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
schumi1986 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 01:07:
Nou dan wachten we maar af haha,verkopen gaat hem ook niet worden want ben er al helemaal aan gewend dat mijn tv,pvr en surroundsetje automatisch mee aanspringen en het super snel switchen tussen tv kijken en gamen!
Neem van mij maar aan dat het de komende maanden (of misschien een jaar) helemaal goed gaat komen met wat betreft TV kijken, gamen, etc....hoor van diverse kanten dat de Ziggo's en UPC's van deze wereld echt wel bezig zijn met het ontwikkelen van Apps...en dat MS ook buiten de VS het TV/Mediahub aandeel best wel belangrijk vind. Vandaar ook de HDMI in..zodat ze gelijk wel met 99% van de decoders compatible zijn...en dan gaan ze de IP TV Apps verder uitbouwen...dat gaat echt wel komen!

Alleen jammer dat het niet allemaal bij launch klaar is. Zie ook wel gebeuren dat Ziggo bv. op termijn de Xbox One als decoder device gaat aanbieden. Ze hebben paar jaar terug ook tijdje mediacenters aangeboden.....maar goed met IPTV wordt het allemaal stuk interessanter....en de infra hebben ze al liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:20
mowa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:07:
@ MRELynx
In principe heb je natuurlijk gelijk maar nogmaals, je verbinding is zo goed als je hardware.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3367829834.png
Meting is gedaan met me laptop, die ik naast de X1 heb gezet, naar de meest nabije server. En ja, wifi.
Doe ik het beter met glas :P

Utrecht server:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3373607339.png
Denk foutje op speedtest.net want 0ms kan niet toch?

Amsterdam:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3373610992.png

Tussen 10ms en 5 is behoorlijk verschil met gamen hoor

[ Voor 14% gewijzigd door wimpie007 op 16-03-2014 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Doughty schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:51:
[...]

Offtopic:
Nee man, dat is veel te veel gedoe, ik stuur wel even zo'n provinciale uit Den Bosch langs. :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
shadowman12 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 03:59:
[...]

Offtopic:
Nee man, dat is veel te veel gedoe, ik stuur wel even zo'n provinciale uit Den Bosch langs. :) :P
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Zijn er meer mensen met de headset adapter waarbij de muziek in Titanfall af en toe weg valt? Ik vraag me af of er een conflict ontstaat tussen de headset adapter en de aansturing van mijn wireless headset.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Ik heb net een mail gehad van de Xbox communicatie dame van Microsoft Nederland:
“We zijn toegewijd om onze Xbox One klanten in de EU en EFTA gebieden te ondersteunen, echter hebben wij een intern service probleem geïdentificeerd dat invloed heeft op klanten die Xbox One consoles bezitten en een Xbox One reparatie nodig hebben. Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen, alleen zijn wij op dit moment niet in staat om Xbox One console reparaties te verwerken voor klanten buiten de 13 landen waar Xbox One officieel uit is. Wij verwachten dat dit klantenservice probleem eind april is opgelost. In de tussentijd kunnen klanten alsnog contact opnemen met hun Xbox Support team om enige problemen proberen op te lossen. Als een reparatie nodig is, kan het zo zijn dat wij de klant zullen moeten contacteren zodra het interne klantenservice probleem is opgelost.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:02
http://www.eurogamer.net/...tanfall-next-gen-face-off

De console seller van Microsoft kan niet eens fatsoenlijke fps halen. Dat voor een 6v6 game die gemaakt is met een oude engine op een lage resolutie.

Zowel de ps4 als de xbox one stellen mij op dit moment behoorlijk teleur op gebied van grafische kracht. En deze consoles moeten nog 10 jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb gisteren een Xbox One gekocht bij de Mediamarkt in Meppen. Het apparaat bevalt goed maar een ding zit me dwars. De installatietijden. Is er een reden waarom het installeren van games zo enorm lang duurt? Zit er maar een 100rpm harde schijf in of is de transfer snelheid van de Blu Ray drive gecapped op 1MB/s?

Er zat een gratis downloadcode van Titanfall bij, het downloaden en installeren daarvan heeft de hele avond geduurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Ruben0s schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:59:

De console seller van Microsoft kan niet eens fatsoenlijke fps halen. Dat voor een 6v6 game die gemaakt is met een oude engine op een lage resolutie.

Zowel de ps4 als de xbox one stellen mij op dit moment behoorlijk teleur op gebied van grafische kracht. En deze consoles moeten nog 10 jaar mee.
Ach, wel eens Xbox 360 games uit 2005 vergeleken van die van vorig jaar?

Games als Infamous, Ryse, Killzone laten zien waar next gen console titels tot in staat zijn op grafisch gebied, maar veel games hebben last van het feit dat ze nog zusjes op de current gens hebben. De prestaties worden alleen maar beter wanneer de dev's ze beter gaan begrijpen.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
EnigmaNL schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:11:
Ik heb gisteren een Xbox One gekocht bij de Mediamarkt in Meppen. Het apparaat bevalt goed maar een ding zit me dwars. De installatietijden. Is er een reden waarom het installeren van games zo enorm lang duurt? Zit er maar een 100rpm harde schijf in of is de transfer snelheid van de Blu Ray drive gecapped op 1MB/s?

Er zat een gratis downloadcode van Titanfall bij, het downloaden en installeren daarvan heeft de hele avond geduurd :(
Wat voor verbinding heb je? Games op disc is sowieso een no-go wat mij betreft, gewoon lekker downloaden uit de store :).

[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 16-03-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Laatst online: 05-09 11:57
Chevalric schreef op zondag 16 maart 2014 @ 08:44:
Zijn er meer mensen met de headset adapter waarbij de muziek in Titanfall af en toe weg valt? Ik vraag me af of er een conflict ontstaat tussen de headset adapter en de aansturing van mijn wireless headset.
Het probleem zat hem in de headset adapter. Ik heb nu de game audio uit gezet via de headset adapter en nu werkt het weer zoals het moet.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ruben0s schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:59:

Hij zit altijd boven de 30fps, het is maar wat je fatsoenlijk noemt. Je haalt zelf al aan dat het een oude engine is, van 2004 weliswaar, dat is ook de reden dat de performance wat bagger is. Die engine werkt niet op de manier zoals het hoort met de hardware van de Xbox One hoor. De hardware van de Xbox One is toekomst gericht, de software is er nog niet klaar voor, maar komt er aan, dus no worries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:02
Ik vraag mij dan wel af waarom ze überhaupt voor die engine hebben gekozen. Grafisch is het nou niet echt geweldig en qua framerates weten ze er nou ook niet veel uit te poepen.

De source engine loopt wel goed op zwakke systemen. Mijn laptop kan er bijv. prima mee overweg. Waarom de xbox one er moeite mee heeft is voor mij een raadsel. Kan misschien slecht programmeer werk zijn. Maar tis nou niet echt reclame voor microsoft dat hun system seller op performance gebied zo zwak is. Ik weet dat veel mensen zich hier niet aan zullen storen (bijv. mijn vriendin, die vindt 15 fps met de sims nog vloeiend :o ), maar ik vind het behoorlijk teleurstellend. Hopelijk dat er de komende jaren wel grafische pareltjes uitkomen die ook nog eens vloeiend draaien.

En de fps dipt trouwens wel een paar keer onder de 30.

Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/3mwumqx4n/Titanfall_sub20fps_drops.png

[ Voor 8% gewijzigd door Ruben0s op 16-03-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
shadowman12 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:27:
[...]

Wat voor verbinding heb je? Games op disc is sowieso een no-go wat mij betreft, gewoon lekker downloaden uit de store :).
Aan mijn verbinding ligt het niet. Ik heb 150mbit van Ziggo waarmee ik alles op volle snelheid kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04
EnigmaNL schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:05:
[...]

Aan mijn verbinding ligt het niet. Ik heb 150mbit van Ziggo waarmee ik alles op volle snelheid kan downloaden.
Regio wel op UK staan ?
Downloaden vanuit US is behoorlijk traag.
Dus aankopen in US, omschakelen naar UK en instaleren.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Yaz schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 19:03:
[...]

Ook al heb je geen Gold dan nog worden je saves in de cloud opgeslagen als je een X1 hebt. Waar jij op doelt is de x360 cloud save feature, die werkte anders.
Wat is het verschil dan? Je bedoeld dat de save games in de cloud worden opgeslagen, maar dat je er alleen met gold abo bij kan om ze terug te zetten op de one? of werkt het zo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
justifire schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:17:
[...]

Regio wel op UK staan ?
Downloaden vanuit US is behoorlijk traag.
Dus aankopen in US, omschakelen naar UK en instaleren.
Ja de regio staat op UK.

Het installeren vanaf disc gaat ook ziekelijk traag. Forza 5 staat na een uur op 50%...

Werkelijk schandalig dit.

[ Voor 3% gewijzigd door EnigmaNL op 16-03-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ruben0s schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:00:
Ik vraag mij dan wel af waarom ze überhaupt voor die engine hebben gekozen. Grafisch is het nou niet echt geweldig en qua framerates weten ze er nou ook niet veel uit te poepen.

De source engine loopt wel goed op zwakke systemen. Mijn laptop kan er bijv. prima mee overweg. Waarom de xbox one er moeite mee heeft is voor mij een raadsel. Kan misschien slecht programmeer werk zijn. Maar tis nou niet echt reclame voor microsoft dat hun system seller op performance gebied zo zwak is. Ik weet dat veel mensen zich hier niet aan zullen storen (bijv. mijn vriendin, die vindt 15 fps met de sims nog vloeiend :o ), maar ik vind het behoorlijk teleurstellend. Hopelijk dat er de komende jaren wel grafische pareltjes uitkomen die ook nog eens vloeiend draaien.

En de fps dipt trouwens wel een paar keer onder de 30.

[afbeelding]
Omdat Titanfall eerst niet voor Xbox One ging uitkomen, maar enkel voor PC en Xbox 360, en omdat die developers Source Engine gewoon zijn. Ik weet ook wel vrij zeker dat niet veel mensen naar die comparison video's van digital foundry gaan kijken alvorens ze een game kopen. Ze kijken naar de reviews, en die waren goed, 86 op metacritic, dus waarom zouden zij moeten twijfelen als de critici het al niet doen. Ik zou gewoon even wachten op DX12, en dan komt alles goed, daar ga ik alvast van uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
EnigmaNL schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:05:
[...]

Die verbinding heb ik ook.
Maar heb je wireless of bedraad?
Wat is je ping tijd?

Doe bijvoorbeeld is een testje op speedtest.net ofzo.Want als ik op Xbox.com kijk is er geen storing op dit moment.

[ Voor 13% gewijzigd door Turdie op 16-03-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
shadowman12 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:33:
[...]

Die verbinding heb ik ook.
Maar heb je wireless of bedraad?
Wat is je ping tijd?

Doe bijvoorbeeld is een testje op speedtest.net ofzo.
Wired. Nogmaals, het ligt niet aan mijn verbinding.

De ping tijd is 5ms volgens speedtest. De Xbox One netwerk tester maakt er 154ms ping van maar zelfs dan zou het downloaden niet zo ziekelijk traag moeten zijn.

Als ik op speedtest een UK server kies (Londen) haal ik alsnog 125mbit en 25ms ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
X-Fighter schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:24:
[...]

Omdat Titanfall eerst niet voor Xbox One ging uitkomen, maar enkel voor PC en Xbox 360, en omdat die developers Source Engine gewoon zijn. Ik weet ook wel vrij zeker dat niet veel mensen naar die comparison video's van digital foundry gaan kijken alvorens ze een game kopen. Ze kijken naar de reviews, en die waren goed, 86 op metacritic, dus waarom zouden zij moeten twijfelen als de critici het al niet doen. Ik zou gewoon even wachten op DX12, en dan komt alles goed, daar ga ik alvast van uit :)
Dit is natuurlijk geen excuus voor zulke framedrops, dat ben ik wel met Ruben0s eens. Snelle shooters hebben nou eenmaal heel veel baat bij een hoge framerate, dus stabiel rond de 60 fps. Dit heeft Respawn zelf ook al erkent en die willen nu nog de resolutie en/of AA gaan aanpassen om tot een hogere framerate te komen. Dat ze dat in eerste instantie niet voor elkaar hebben gekregen blijft raar. Maar dit alles doet niet veel af aan de gameplay en het spelplezier, daar heb je gelijk in, het blijft een goede game die het shooter genre een beetje opschut en een franchise die de plek van CoD wel eens kan gaan overnemen. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
EnigmaNL schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:37:
[...]

Wired. Nogmaals, het ligt niet aan mijn verbinding.

De ping tijd is 5ms volgens speedtest. De Xbox One netwerk tester maakt er 154ms ping van maar zelfs dan zou het downloaden niet zo ziekelijk traag moeten zijn.

Als ik op speedtest een UK server kies (Londen) haal ik alsnog 125mbit en 25ms ping.
Wellicht even met Xbox Support chatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:08
EnigmaNL schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:11:

Als je een game aan het downloaden bent, moet je vooral niet ondertussen wat gaan spelen. Want dan gaat ie in "background download modus" wat daardoor echt heel lang duurt. Gewoon alles even quitten en dan is ie in een kwartiertje wel binnen.

Verder is het zo dat als je een disc in de console doet die aan internet is aangesloten, hij volgens mij via internet gaat zitten downloaden ipv disc. Haal je internetkabel uit je console (of zet je wifi uit) dan zal het plots wat vlotter gaan.

Ik snap zelf ook niet waarom ze dit zo doen, maar irritant is het wel ja.

Over die X1 vs PC vergelijking, mja ik had het wel verwacht. Overigens moet je wel even bedenken dat ze dus hun vergelijkingspc (van 450 pond) ook niet alles op max konden zetten, waardoor ze een iets andere pc hebben gebruikt die dus weer duurder is. Dat maakt het niet echt eerlijk en zorgt ervoor dat het lijkt alsof de pc versie zoveel beter is terwijl ie ook gewoon een redelijk monster nodig heeft voor max-performance+graphics.
Nevertheless zou de X1 wel beter moeten presteren, maar had hij die performance-patch al gehad dan? Volgens mij toch nog niet? Of zat die gewoon bij de launch-download?

Ik heb ook nog effe zitten kijken, maar het lijkt erop dat de source engine sowieso geen engine is met een stabiele fps, dat schommelt bij vrijwel elke game dus lijkt me niet zozeer iets van Titanfall of Xbox One, maar meer van de source engine zelf.

En grafisch vind ik hem anders prima. Zit aardig wat detail in de maps, maar iedereen lijkt zich vooral te richten op de sfeer die het uitstraalt (die vrij gelijk is) ene niet op de daadwerkelijke grafische kwaliteit.

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 16-03-2014 13:00 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

shadowman12 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:50:
Ik heb net een mail gehad van de Xbox communicatie dame van Microsoft Nederland:

[...]
Jeee, eind april ?????? Menen ze dat echt ? Moet niet gekker worden. Werkelijk waar te suf voor woorden.

En verder vind ik mijn x1 steeds trager worden, merken jullie dat ook ? Het laden van mappen in BF4 duurt bij mij een eeuwigheid. Het is zelfs zo erg dat wanneer een nieuwe map geladen is, iedereen al aan het knallen is en dan join ik pas. Alle voertuigen zijn dan vaak al bezet en weg uit de spawn. In BF3 had ik daar nooit last van. En ja, mijn X1 zit bedraad aangesloten op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Martinspire schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:50:
[...]
Verder is het zo dat als je een disc in de console doet die aan internet is aangesloten, hij volgens mij via internet gaat zitten downloaden ipv disc. Haal je internetkabel uit je console (of zet je wifi uit) dan zal het plots wat vlotter gaan.

Ik snap zelf ook niet waarom ze dit zo doen, maar irritant is het wel ja.
Het is toch niet te geloven... Ik haal de netwerkkabel eruit en toen was het met een half uur geregeld. Bizar dat de game gewoon gedownload wordt wanneer je de disc gebruikt... Bedankt voor de tip!

Hopelijk fixt Microsoft dit, het is toch te gek voor woorden dat het installeren van een game op een next gen console langer duurt dan het installeren van een game op 3 discs 15 jaar geleden duurde.

Edit: te vroeg gejuicht... De game moet een update van 8GB(!!!!!) installeren. What the fuck Microsoft. Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig?

[ Voor 7% gewijzigd door EnigmaNL op 16-03-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
MRELynx schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:18:
[...]

Jeee, eind april ?????? Menen ze dat echt ? Moet niet gekker worden. Werkelijk waar te suf voor woorden.

En verder vind ik mijn x1 steeds trager worden, merken jullie dat ook ? Het laden van mappen in BF4 duurt bij mij een eeuwigheid. Het is zelfs zo erg dat wanneer een nieuwe map geladen is, iedereen al aan het knallen is en dan join ik pas. Alle voertuigen zijn dan vaak al bezet en weg uit de spawn. In BF3 had ik daar nooit last van. En ja, mijn X1 zit bedraad aangesloten op het netwerk.
Ja helaas wel MRE:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2vce0w0.png

[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 16-03-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
Heeft er iemand hier het apk bestand van smartglass moet die van mij updaten.
Maar dat kan natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 25-09 15:26

nexhil

BAM!

EnigmaNL schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:32:
[...]

Het is toch niet te geloven... Ik haal de netwerkkabel eruit en toen was het met een half uur geregeld. Bizar dat de game gewoon gedownload wordt wanneer je de disc gebruikt... Bedankt voor de tip!

Hopelijk fixt Microsoft dit, het is toch te gek voor woorden dat het installeren van een game op een next gen console langer duurt dan het installeren van een game op 3 discs 15 jaar geleden duurde.

Edit: te vroeg gejuicht... De game moet een update van 8GB(!!!!!) installeren. What the fuck Microsoft. Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig?
Ik vind het juist logisch. Omdat EA een game veelstevroeg op de markt heeft gebracht krijg je dit soort taferelen.

Ik vind het juist goed dat ze controleren op internet of de game die in je drive zit veel te veel achterloopt en dat downloaden gewoon een betere optie is.

Verder een game van 20/30(?)GB downloaden duurt bij ongeveer een half uurtje/3 kwartier op de One

[ Voor 5% gewijzigd door nexhil op 16-03-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
nexhil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:04:
[...]

Ik vind het juist logisch. Omdat EA een game veelstevroeg op de markt heeft gebracht krijg je dit soort taferelen.

Ik vind het juist goed dat ze controleren op internet of de game die in je drive zit veel te veel achterloopt en dat downloaden gewoon een betere optie is.

Verder een game van 20/30(?)GB downloaden duurt bij ongeveer een half uurtje/3 kwartier op de One
Forza 5 is niet van EA.

De game hoort gewoon van de disc geïnstalleerd te worden, daarna kan er een patch gedownload worden als dat nodig is. Zo ging het ook op de Xbox 360 en dat ging prima en snel.

Het downloaden van Titanfall heeft gisteravond een uur of 3 geduurd. Region staat op UK en ik heb een goede internetverbinding.

[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 16-03-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Mensen als je problemen hebt met je Xbox One. Ga naar de Xbox Support Chat waarvan ik vandaag eerder een link heb gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:50:

[...]
Ik heb hem ook ontvangen...OMG man...wat een mail :( Ken me overigens niet voorstellen dat dit "In de tussentijd kunnen klanten alsnog contact opnemen met hun Xbox Support team om enige problemen proberen op te lossen. Als een reparatie nodig is, kan het zo zijn dat wij de klant zullen moeten contacteren zodra het interne klantenservice probleem is opgelost." en dan met name het vet gedrukte is toegestaan volgens de Nederlandse/Europese wet.

En dan nog....je kunt toch een klant niet uitleggen dat je zijn Xbox pas over zes weken kunt repareren...?

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 16-03-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:38
Wederom zeer slecht van MS. Als ik dit zo lees vraag ik me af of we dan nog wel een release "binnenkort" gaan hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Gezien het gene wat in de mail staat ben ik weer bang dat de supportmedewerkster uitspraken heeft gedaan die zeker niet het officiele standpunt van MS NL vertegenwoordigen.

Ik gok dat er weer de nodige duimzuigerij bij zit...

Ga er maar vanuit dat in het weekend je dit soort "nieuws" niet hoeft te verwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:39:
Gezien het gene wat in de mail staat ben ik weer bang dat de supportmedewerkster uitspraken heeft gedaan die zeker niet het officiele standpunt van MS NL vertegenwoordigen.

Ga er maar vanuit dat in het weekend je dit soort "nieuws" niet hoeft te verwachten....
Dit is geen e-mail van een supportmedewerker helaas...maar van Monika en volgens haar mail signature is zij Communication Coordinator Retail, Sales & Marketing, Microsoft, The Netherlands. Dus dat lijkt me redelijk officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Bullet NL schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:39:

Pfff, was mijn screenshot niet genoeg om te laten zien dat het wel echt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:51:
[...]

Pfff, was mijn screenshot niet genoeg om te laten zien dat het wel echt is?
Nou...dat had ook gewoon van een supportmedewerker kunnen zijn hoor :+ Hoe kan Bullet NL nu weten dat Monika niet bij support werkt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:53:
[...]

Nou...dat had ook gewoon van een supportmedewerker kunnen zijn hoor :+ Hoe kan Bullet NL nu weten dat Monika niet bij support werkt? O-)
Omdat ik er bij heb gezet in mijn eerdere bericht met mijn quote dat het van de Xbox communicatie dame is van Microsoft Nederland.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:54:
[...]

Omdat ik er bij heb gezet in mijn eerdere bericht met mijn quote dat het van de Xbox communicatie dame is van Microsoft Nederland.
Tja....en dat maakt het dan ineens officieel? :)

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 16-03-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:55:
[...]

Tja....en dat maakt het dan ineens officieel? :)
Ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 19:40
Nou ja het is wel een duidelijk antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Titanfall is bij mij een aantal keer vastgelopen vandaag, gebeurt dit ook bij jullie?
Kan wel terug naar home en dan titanfall quitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

...verkeerde topic

[ Voor 200% gewijzigd door MRE-Inc op 16-03-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1CS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 23:28
Wil titanfall gaan kopen maar de giftcard op offgamers zijn uitverkocht :( hebben jullie toevallig nog andere optie's om aan cards te komen. heb wel wat site's gevonden maar daar betaald je meer voor de giftcards en dan is het ook niet meer rendabel.

Update:
Ik heb zojuist 65 Dollar aan giftcards besteld via Traget ze vragen alleen om je e-mail en verder niet om adres gegevens :)

[ Voor 32% gewijzigd door H1CS op 16-03-2014 18:51 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
MRELynx schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:18:
[...]

Eind april, normale service voor import xboxen, dat is toch niet slecht? Nogmaals, MS NL hoeft deze import xboxen niet in garantie te nemen.

Ik heb niet het idee dat BF4 hier langzamer is geworden, totaal niet, ook heb ik tijdens spawnen nooit het probleem om na het starten van een nieuw spel voertuigen te bemachtigen.

Dit is echt iets wat tussen jou Xbox en de EA servers fout gaat. Pingtijden zeggen niet alles, zo zou jij bijvoorbeeld veel packet loss kunnen hebben richting de EA BF4 servers. Heel simpel, van elke MB aan data die jij per seconde verzend zou op dat moment een bepaald deel niet bij de ontvanger aankomen of juist andersom. Deze data moet opnieuw verstuurd worden, iets waardoor jij merkt dat je verbinding langer de tijd nodig heeft om tot een specifieke actie te komen (laden van een map, als eerste spawnen e.d.)

Kortom, je problemen lijken niet met je Xbox te maken te hebben, persoonlijk denk ik dat je het echt in je verbinding moet zoeken. Toevallig heeft een vriend van mij heel veel problemen met zijn KPN Xperia Box, deze wordt nu omgewisseld omdat deze een probleem veroorzaakt (volgens KPN) wat verantwoordelijk is van zijn packet loss (tussen de 4 en 20%)
TheVMaster schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:00:
[...]

Ik heb hem ook ontvangen...OMG man...wat een mail :( Ken me overigens niet voorstellen dat dit "In de tussentijd kunnen klanten alsnog contact opnemen met hun Xbox Support team om enige problemen proberen op te lossen. Als een reparatie nodig is, kan het zo zijn dat wij de klant zullen moeten contacteren zodra het interne klantenservice probleem is opgelost." en dan met name het vet gedrukte is toegestaan volgens de Nederlandse/Europese wet.

En dan nog....je kunt toch een klant niet uitleggen dat je zijn Xbox pas over zes weken kunt repareren...?
De NL wet gaat qua garantie sowieso niet op wanneer MS NL niet de leverancier is. EU wetgeving geeft gewoon netjes aan dat de klant garantie kan claimen bij de verkoper in het land van Xbox afkomst.

Ik ben het wel 100% met je eens dat het bericht van deze mevrouw ontzettend slecht is geschreven.

[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 16-03-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:40:
[...]

[...]

De NL wet gaat qua garantie sowieso niet op wanneer MS NL niet de leverancier is. EU wetgeving geeft gewoon netjes aan dat de klant garantie kan claimen bij de verkoper in het land van Xbox afkomst.

Ik ben het wel 100% met je eens dat het bericht van deze mevrouw ontzettend slecht is geschreven.
Wat je natuurlijk even vergeet is dat Microsoft Duitsland (de verkopende partij als je hem via de Duitse Microsoft Store aanschaft) ook geen support kan geven. Laat nu juist dat het probleem zijn, dat moeten we niet vergeten natuurlijk. Daarbij blijft het mailtje gewoon qua formulering gewoon erg slecht. Hoe vaker ik het lees hoe meer ik denk dat het een Engelstalig statement is, wat erg slecht vertaald is door de Microsoft Nederland. Overigens wederom een failure qua communicatie wat mij betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-09 18:05

Tags NL

Harmful or Harmless?

Tiberya schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:38:
Heeft er iemand hier het apk bestand van smartglass moet die van mij updaten.
Maar dat kan natuurlijk niet
Zoeken naar Smartglass 2.2.1 voor Xbox One op internet, had hem zelf vrij snel gevonden maar heb hem op mijn foon staan nog als installatie bestand. PB anders en dan mail ik hem

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Eind april, normale service voor import xboxen, dat is toch niet slecht? Nogmaals, MS NL hoeft deze import xboxen niet in garantie te nemen.

Ik heb niet het idee dat BF4 hier langzamer is geworden, totaal niet, ook heb ik tijdens spawnen nooit het probleem om na het starten van een nieuw spel voertuigen te bemachtigen.

Dit is echt iets wat tussen jou Xbox en de EA servers fout gaat. Pingtijden zeggen niet alles, zo zou jij bijvoorbeeld veel packet loss kunnen hebben richting de EA BF4 servers. Heel simpel, van elke MB aan data die jij per seconde verzend zou op dat moment een bepaald deel niet bij de ontvanger aankomen of juist andersom. Deze data moet opnieuw verstuurd worden, iets waardoor jij merkt dat je verbinding langer de tijd nodig heeft om tot een specifieke actie te komen (laden van een map, als eerste spawnen e.d.)

Kortom, je problemen lijken niet met je Xbox te maken te hebben, persoonlijk denk ik dat je het echt in je verbinding moet zoeken. Toevallig heeft een vriend van mij heel veel problemen met zijn KPN Xperia Box, deze wordt nu omgewisseld omdat deze een probleem veroorzaakt (volgens KPN) wat verantwoordelijk is van zijn packet loss.
Enige wat er veranderd is aan mijn verbinding is dat de snelheid gehalveerd is van 150/15 naar 60/6 mbit. Het laden van de mappen gebeurd gewoon lokaal dus dat zou snel moeten gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
[...]

Kortom, je problemen lijken niet met je Xbox te maken te hebben, persoonlijk denk ik dat je het echt in je verbinding moet zoeken. Toevallig heeft een vriend van mij heel veel problemen met zijn KPN Xperia Box, deze wordt nu omgewisseld omdat deze een probleem veroorzaakt (volgens KPN) wat verantwoordelijk is van zijn packet loss (tussen de 4 en 20%)

[...]

Ik ken een voorbeeld van een persoon waar er iets mis met de blue ray dvd speler, en die contact op heeft genomen met Microsoft Duitsland (want hij heeft hem in de Duits Microsoft Store gekocht), en daar ook 0% op het request krijgt. Het is trouwens niet alleen een Nederlands probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 21:05:
[...]

Ik ken een voorbeeld van een persoon waar er iets mis met de blue ray dvd speler, en die contact op heeft genomen met Microsoft Duitsland (want hij heeft hem in de Duits Microsoft Store gekocht), en daar ook 0% op het request krijgt. Het is trouwens niet alleen een Nederlands probleem.
Het lijkt ook een voornamelijk Europees probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Iemand die zin heeft om even titanfaal te spelen?

GT: Flamaxx
Pagina: 1 ... 78 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.