[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:17

TheVMaster

Moderator WOS
Flamax schreef op zondag 16 maart 2014 @ 21:43:
Iemand die zin heeft om even titanfaal te spelen?

GT: Flamaxx
Titaanfaal? LOL Ik speel wel Tietenfall :+ Ik voeg je wel even toe, ben nu niet aan het spelen..maar mogelijk later vanavond nog wel even... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Boobyfall??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Booobies !!! :D

Maar bij mij is het ook Tietenval. En elke keer krijg ik dan meer een ram van mijn SO.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Yaz schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:54:
Booobies !!! :D

Maar bij mij is het ook Tietenval. En elke keer krijg ik dan meer een ram van mijn SO.
Morgen in het nieuws? Vlaag van huiselijk geweld na launch Titanfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Nu ik de Xbox One heb zit ik eraan te denken om een set-top-box aan te schaffen om de TV via de Xbox One te laten lopen (ik heb nu een ingebouwde CI+ module in de TV).

Hebben jullie hier ervaring mee? Is het de moeite (en kosten) waard? Ik las een tijdje terug dat er problemen waren in Europa met TV via de Xbox One ivm. framerate of iets dergelijks, is dat nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:38
EnigmaNL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:44:
Nu ik de Xbox One heb zit ik eraan te denken om een set-top-box aan te schaffen om de TV via de Xbox One te laten lopen (ik heb nu een ingebouwde CI+ module in de TV).

Hebben jullie hier ervaring mee? Is het de moeite (en kosten) waard? Ik las een tijdje terug dat er problemen waren in Europa met TV via de Xbox One ivm. framerate of iets dergelijks, is dat nog steeds zo?
De extra 70W van de xbox en dan ook nog het extra verbruik van de settop box....plus de aanschaf ervan.

Nee...ik zou het nooit doen, maar dat is mijn persoonlijke mening :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
VFRRijder schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:46:
[...]

De extra 70W van de xbox en dan ook nog het extra verbruik van de settop box....plus de aanschaf ervan.

Nee...ik zou het nooit doen, maar dat is mijn persoonlijke mening :).
Ik maak me niet zo druk om stroomverbruik dus dat is niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28
Ik heb nu diverse apparaten op de hdmi-in gehad, ik merk dat hele 50/60hz verhaal niet zo, nu de x360 er op draaien, maar door de ~150ms latency is dan niet bepaald speelbaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de oneguide werkt nog niet in europa. Hoop wel dat dat snel komt. Heb zelf mijn Sky HD box via de xbox lopen en dat werkt goed, zeker na de 50Hz patch. Switchen tussen tv en apps gaat redelijk vloeiend, enige dat me nog stoort is het geluid, alles loopt via de receiver en de niet HD kanalen op sky hebben geen surround, dus dan zit je constant volume up of volume down naar de xbox te roepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:57
Met de 50Hz patch heb ik nu ook mijn KPN glasvezel tv-kastje doorgelust door de Xbox ONE. Werkt erg prettig, hoewel de kleuren wat harder lijken - zal een instelling zijn (bedacht me vanochtend dat mijn tv voor de xbox op game-mode staat).

Enige is dat de Smart Hub apps van mijn Samsung smart tv niet via de xbox spelen, dus dan moet ik de receiver alsnog omschakelen als ik films van mijn Synology (in mkv) af wil spelen. Ik heb namelijk al onze Blurays en dvd's omgezet naar mkv (geen schijven meer in de woonkamer!).
Zou leuk zijn als er een Plex of DSVideo app voor de Xbox one komt - maakt het leven voor mijn ega een stuk gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zelf nog niet geprobeerd maar; dat doorlussen werkt zeker niet als de xbox uit staat? werkt het wel als de xbox standby staat? of moet hij echt helemaal aan staan?

Ik heb zelf gekozen voor die energy save stand, ik game misschien 3 tot maximaal 6 uurtjes in de week en dan hoeft dat ding van mij niet de hele week op hot-standby te staan energie slurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:57

BM

Moderator Spielerij
gise schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:42:
Zelf nog niet geprobeerd maar; dat doorlussen werkt zeker niet als de xbox uit staat? werkt het wel als de xbox standby staat? of moet hij echt helemaal aan staan?

Ik heb zelf gekozen voor die energy save stand, ik game misschien 3 tot maximaal 6 uurtjes in de week en dan hoeft dat ding van mij niet de hele week op hot-standby te staan energie slurpen.
Helaas moet de X1 volledig aanstaan. Dat weerhoud mij er ook van om m'n Horizon box eraan te hangen. Hopelijk komt er ooit een patch die passthrough in standby mogelijk maakt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
EnigmaNL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:44:

Ja, mijn Ziggo decoder is via HDMI aan de Xbox One gekoppeld. Zodra ik mijn Xbox One aan zet floept mijn decoder ook aan, zelfde bij het uitzetten van de Xbox One. Alleen OneGuide werkt nog niet, omdat de One nog niet in NL uit is.

[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 17-03-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Duidelijk. Ik zit momenteel even te kijken hoe ik het allemaal ga aansluiten. ik heb 4x HDMI IN op mijn TV en met de komst van mijn XOne heb ik 5 apparaten en heb (nog) geen receiver ertussen.

Ik heb:
- Xbox One
- Xbox 360 (grrr, backward compatibility)
- Apple TV
- KPN tv kastje
- Onkyo BD player

Wat is wijsheid? KPN kastje doorlussen heeft dus weinig zijn voor mij aangezien dan altijd de xbox one aan moet als m'n vriendin TV wil kijken (ik kijk zelf nagenoeg nooit TV)

Uiteraard is het mogelijk om de Onkyo BD player weg te halen en daarvoor in de plaats de One te gebruiken maar eigenlijk vind ik dat ook weer zonde.

Eigenlijk zou ik toch eens een receiver moeten kopen (onkyo :9~ met losse speakers) maar dat moet ik er nog even doorheen krijgen, m'n vriendin wil liever Bose met van die kleine satelliet speakertjes en vind andere speakers al snel te groot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
gise schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:02:
Duidelijk. Ik zit momenteel even te kijken hoe ik het allemaal ga aansluiten. ik heb 4x HDMI IN op mijn TV en met de komst van mijn XOne heb ik 5 apparaten en heb (nog) geen receiver ertussen.

Ik heb:
- Xbox One
- Apple TV
- KPN tv kastje
- Onkyo BD player

Wat is wijsheid? KPN kastje doorlussen heeft dus weinig zijn voor mij aangezien dan altijd de xbox one aan moet als m'n vriendin TV wil kijken (ik kijk zelf nagenoeg nooit TV)

Uiteraard is het mogelijk om de Onkyo BD player weg te halen en daarvoor in de plaats de One te gebruiken maar eigenlijk vind ik dat ook weer zonde.

Eigenlijk zou ik toch eens een receiver moeten kopen (onkyo :9~ met losse speakers) maar dat moet ik er nog even doorheen krijgen, m'n vriendin wil liever Bose met van die kleine satelliet speakertjes en vind andere speakers al snel te groot :X
Als je KPN tv kastje HDMI ondersteunt, zou ik die HDMI kabel in de Xbox One stoppen. Ik ziet het probleem niet dat je Xbox One aan moet als je TV wil kijken. Dan kun je ook meteen gebruikt maken van "Play To" met Xbox Music en Xbox Video (via DLNA muziek of flims streamen naar je One).

[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 17-03-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55

Ik heb:
- Xbox One
- Apple TV
- KPN tv kastje
- Onkyo BD player

Wanneer je kleine speakers zoekt met een mooi geluid, kijk dan eens bij de Soundware XS, heb ze zelf en ben er erg tevreden over! >:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik heb:
- Xbox One
- Apple TV
- KPN tv kastje
- Onkyo BD player

Een hdmi splitter waar je bijv je Onkyo en X1 op aan kunt sluiten.
Wanneer je althans die Onkyo per se wilt houden en je KPN kastje nog niet door wilt/kunt lussen

Vanmorgen van Amazon UK een mailtje gekregen dat ze de headset adapter helaas nog niet kunnen leveren. Gecanceld en bij Amazon DE besteld. Moet overmorgen hier zijn.

'kzal me naam ook ff aan de lijst toevoegen. Wel leuk om met wat tweakers Titanfall te doen. Moet dan wel ff chatten via kinect.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
mowa schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:41:
[...]

Een hdmi splitter waar je bijv je Onkyo en X1 op aan kunt sluiten.
Wanneer je althans die Onkyo per se wilt houden en je KPN kastje nog niet door wilt/kunt lussen

Vanmorgen van Amazon UK een mailtje gekregen dat ze de headset adapter helaas nog niet kunnen leveren. Gecanceld en bij Amazon DE besteld. Moet overmorgen hier zijn.

'kzal me naam ook ff aan de lijst toevoegen. Wel leuk om met wat tweakers Titanfall te doen. Moet dan wel ff chatten via kinect.
Ik krijg mijn headset adapter vandaag binnen :). Je kunt ook toch de standaard headset gebruiken die je er standaard bij krijgt, die werkt ook wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

shadowman12 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Ik krijg mijn headset adapter vandaag binnen :). Je kunt ook toch de standaard headset gebruiken die je er standaard bij krijgt, die werkt ook wel prima.
Mazzelaar.
Nee, want ik heb het geluid via mijn Turtle Beach headset en dus niet via speakers of zo.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
mowa schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:46:
[...]

Mazzelaar.
Nee, want ik heb het geluid via mijn Turtle Beach headset en dus niet via speakers of zo.
Goed de Microsoft Stores in andere landen in de gaten houden, heb ik een weekje gedaan, en toen had ik mazzel en kon ik hem bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

shadowman12 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:50:
[...]

Goed de Microsoft Stores in andere landen in de gaten houden, heb ik een weekje gedaan, en toen had ik mazzel en kon ik hem bestellen :)
Komt als het goed is overmorgen vanuit Amazon DE binnen a €23,38.
Duur voor 'n stuk plastic maar is te doen.

edit:
Toen ik het bestelde was het nog verfügbar, krijg ik net 'n bericht dat het dat dus niet de levertijd onbekend is.
Moet ik dus weer rondkijken.

[ Voor 17% gewijzigd door mowa op 17-03-2014 14:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
shadowman12 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:50:
[...]

Ben ik ondertussen ook maar aan het doen. Maar kan het zo zijn dat het in ierland wel verkrijgbaar is maar in duitsland niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

He he, het bericht staat eindelijk op de frontpage!

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 09:10
Doughty schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:25:
He he, het bericht staat eindelijk op de frontpage!
PS4 troll incoming in 3, 2, 1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
wes- schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:19:
[...]

De eerste post was al raak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

wes- schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:19:
[...]

OFFTOPIC:
Wat dacht je van die eerste reactie. Het maakt die duffe kinderen echt geen ruk uit hoe idioot en kansloos zo'n reactie is. Als ze maar de eerste zijn. Wat is daar toch mee om maar de eerste te zijn..?? Ikke nie begrijpuh |:(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
mowa schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:45:
[...]

OFFTOPIC:
Wat dacht je van die eerste reactie. Het maakt die duffe kinderen echt geen ruk uit hoe idioot en kansloos zo'n reactie is. Als ze maar de eerste zijn. Wat is daar toch mee om maar de eerste te zijn..?? Ikke nie begrijpuh |:(
Ik begrijp sowieso de hele xbox vs ps discussie niet. Wellicht moeten mensen hun aanschaf zo verantwoorden, maar volgens mij draait het maar om èèn ding... ben je tevreden met je console. Zo ja, who cares wat the concurrentie doet.

Daarnaast denk ik dat het goed en misschien wel noodzakelijk is dat er een paar spelers op de markt zijn. Dat houdt alle spelers scherp (meestal).

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 09:10
Hairball schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:50:
[...]

Ik begrijp sowieso de hele xbox vs ps discussie niet. Wellicht moeten mensen hun aanschaf zo verantwoorden, maar volgens mij draait het maar om èèn ding... ben je tevreden met je console. Zo ja, who cares wat the concurrentie doet.

Daarnaast denk ik dat het goed en misschien wel noodzakelijk is dat er een paar spelers op de markt zijn. Dat houdt alle spelers scherp (meestal).
Het zal altijd zo blijven gaan, vroeger was de haat er ook met Nintendo <> Sega. Mensen willen graag dat de console waar ze hun centen aan hebben uitgegeven de concurrentie verpletterd.
Ligt ook erg aan de leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Hairball schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:50:
[...]

Je hebt helemaal gelijk hoewel ik een discussie niet meer begrijp en niet meer wil volgen op het moment dat er wordt overgegaan tot flamen en trollen waarmee ook het niveau hard daalt. Bijvoorbeeld die PS4 vs X1 topic ging op een gegeven moment helemaal nergens meer over.

Ontopic.
Ik heb m'n adapter via een Oostenrijkse site besteld. incl verzendkosten €34. Ongetwijfeld zuller er betere aanbiedingen zijn waarbij de adapter op dit moment leverbaar is maar het zij zo.
http://www.gameshop.at/Xb...dapter_Xbox_One_6665.html
Wordt morgen verzonden, heb ik het waarschijnlijk donderdag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
wes- schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:54:
[...]

Het zal altijd zo blijven gaan, vroeger was de haat er ook met Nintendo <> Sega. Mensen willen graag dat de console waar ze hun centen aan hebben uitgegeven de concurrentie verpletterd.
Ligt ook erg aan de leeftijd.
Vroeger was het nog een beetje vergelijking, of het waren de games, of de specs/benchmarks (zoals Nvidia/Ati of Intel/AMD), maar nu is het gewoon willekeurig hype woordje omdraaien in jouw voordeel (1080p, AAA/indiegames, fps, privacy, snelheid).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:44
SinergyX schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:39:
[...]

Vroeger was het nog een beetje vergelijking, of het waren de games, of de specs/benchmarks (zoals Nvidia/Ati of Intel/AMD), maar nu is het gewoon willekeurig hype woordje omdraaien in jouw voordeel (1080p, AAA/indiegames, fps, privacy, snelheid).
8)7
Nu noem je waar het (bijna) altijd om ging, de specs/prestaties en games (fps, snelheid, resolutie, (indie)games). Enkel dat privacy gedoe is iets nieuws, wie verdraait nu woorden :+

Anywho, ik ben echt benieuwd of MS hier de achterstand ooit nog een beetje kan goedmaken. Ik ken persoonlijk niemand die warm loopt voor de One incl, de 360 eigenaars, Ze zijn veel te laat, de specs minder en het imago van MS lijkt kapot -O-

[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 17-03-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:05
Morgen free dlc van Plants vs Zombie GW

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1CS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 23:28
Mutatie schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:08:
[...]

8)7
Nu noem je waar het (bijna) altijd om ging, de specs/prestaties en games (fps, snelheid, resolutie, (indie)games). Enkel dat privacy gedoe is iets nieuws, wie verdraait nu woorden :+

Anywho, ik ben echt benieuwd of MS hier de achterstand ooit nog een beetje kan goedmaken. Ik ken persoonlijk niemand die warm loopt voor de One incl, de 360 eigenaars, Ze zijn veel te laat, de specs minder en het imago van MS lijkt kapot -O-
Een paar maanden na de release hier in nederland is iedereen het weer vergeten. Als ik me niet vergis was er tijdens de Ps3 release ook aardig wat ophef omdat deze later uitkwam in europa. dat is ook allemaal weer rechtgetrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Het is niet de bedoeling dat er hier over de PS4 wordt gepraat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Probeer even die family share functie door te krijgen.. Kan ik: inloggen met Xbox account van m'n broer, een game downloaden en daarna spelen onder mijn account en vice versa? Moeten dan beide consoles op hetzelfde externe IP zitten of kan het ook vanaf verschillende locaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
gise schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:01:
Probeer even die family share functie door te krijgen.. Kan ik: inloggen met Xbox account van m'n broer, een game downloaden en daarna spelen onder mijn account en vice versa? Moeten dan beide consoles op hetzelfde externe IP zitten of kan het ook vanaf verschillende locaties?
Locaties maakt volgens mij niet uit, maar eh...je moet even spelen met de 'Home Xbox' optie geloof ik...weet niet precies hoe goed dat nu wel of niet werkt eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:11
Weet niet of het al bekent was, maar ik loop net de Mediamarkt in Cruquius (hoe je dat ook schrijft) binnen en daar hadden ze een stuk of 30 Xbox one's staan voor €540,- dacht meld het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Tripwire999 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:40:
Weet niet of het al bekent was, maar ik loop net de Mediamarkt in Cruquius (hoe je dat ook schrijft) binnen en daar hadden ze een stuk of 30 Xbox one's staan voor €540,- dacht meld het even.
Volgens mij verkoopt onderhand elke MediaMarkt de Xbox One.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:38
Overigens staat de One zelf volgens mij niet meer op de site van de MM zelf om te preorderen.....de games nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Oke ik heb het uitgezocht.

Persoon A, logt uit op zijn XOne, Persoon B logt in, ga naar Settings en stel de xbox in als Home Xbox. Persoon B logt uit en Persoon A logt terug in. Als persoon B een game koopt dat wordt deze automatisch gedownload op de Xbox van persoon A en deze kan onder zijn eigen account de games spelen. Op de andere Xbox doe je hetzelfde maar dan andersom.

Omdat je zelf altijd al onder je eigen account inlogt zal je xbox op je eigen console ook de games gewoon automatisch downloaden en speel je gewoon met je eigen account. Op deze manier hoef je dus niet tussen accounts te switchen en kan je de games ten alle tijden onder je eigen account spelen en hoef je niet uit- en in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Jep, dat is de versie van Family Sharing wat er nog over is na alle heisa van vorig jaar :) Of het he-le-maal de bedoeling is weet ik niet, maar het zou idd gewoon moeten werken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb vandaag een order geplaatst bij amazon.de voor een xbox one titanfall editie.
Moet me nog ga verdiepen in hoe ik via CC of paypal met een buitenlands adres spellen kan kopen?
Wordt ie al via ms aangepakt of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:57:
Zo ik heb vandaag een order geplaatst bij amazon.de voor een xbox one titanfall editie.
Moet me nog ga verdiepen in hoe ik via CC of paypal met een buitenlands adres spellen kan kopen?
Had je niet beter via amazon.co.uk gedaan? Gratis delivery EN komt goedkoper uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Fighter schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:59:
[...]

Had je niet beter via amazon.co.uk gedaan? Gratis delivery EN komt goedkoper uit
oh ik dacht dat bij de goekoper was. titanfall editie& play and charge kit voor 525 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 00:05:
[...]

oh ik dacht dat bij de goekoper was. titanfall editie& play and charge kit voor 525 euro.
Bij UK moet je ook nog invoerkosten betalen + een stekkertje vanwege de UK stekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik heb toch een geode keus gedaan, maar ja voor 9 euro aan verzendskost ga ik niet dood aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Je hebt zelf een goede keus gemaakt .

Het is een prachtige console .. kost wel een duitje maar zelf ook via amazon.de gekocht, binnen 2 werkdagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:57:
PayPal werkt sowieso niet. Creditcard hangt af van de credit card maatschappij.

Mijn voorkeur gaat op moment uit naar het bestellen van US Xbox Live Gift Cards via OffGamers. Alleen daar zijn ze nu helaas uitverkocht, ze komen deze week op voorraad.

[ Voor 17% gewijzigd door Turdie op 18-03-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 22:25
BM schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:36:
Jep, dat is de versie van Family Sharing wat er nog over is na alle heisa van vorig jaar :) Of het he-le-maal de bedoeling is weet ik niet, maar het zou idd gewoon moeten werken :)
Volgens mij hebben ze dat er in gehouden omdat de persoon die thuis blijft graag nog een speletje wil kunnen spelen terwijl de XBO eigenaar uithuis is.

Zouden ze dit er uithalen. Zouden kinderen van de eigenaar BV niets kunnen spelen als PA bij een vriend is om een speletje te spelen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Rockvee2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 00:12:
[...]

Bij UK moet je ook nog invoerkosten betalen + een stekkertje vanwege de UK stekker
Invoerkosten bij UK? Nee, hoor, dat is ook gewoon EU.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:59
Komt weer een update aan. Nu inclusief de Friends en Favorites notification wanneer ze online komen! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Rivanov schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:36:
Komt weer een update aan. Nu inclusief de Friends en Favorites notification wanneer ze online komen! :)
Leuk en we hebben een
BRON:Rivanov in "[XBO] Xbox One - Deel 2"

:+

nee serieus waar heb je dat vandaan zou graag de bron willen zien :) Dat die update er aan kwam was al eens uitgelegd.. Maar wanneer is nooit gedeeld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vond ik juist wel rustig, die notifications zijn imho veel te groot/lang in beeld, even verkeerde knop en je zit weer 20-30sec te wachten op een nutteloos scherm. Gewoon klein bovenin of optie tot direct weg'klikken' van zo'n melding had betere oplossing geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kan even geen afbeelding plaatsen via m'n iPhone. Dan maar zo:

https://mobile.twitter.co...o/1?screen_name=tomwarren

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:41:
Vond ik juist wel rustig, die notifications zijn imho veel te groot/lang in beeld, even verkeerde knop en je zit weer 20-30sec te wachten op een nutteloos scherm. Gewoon klein bovenin of optie tot direct weg'klikken' van zo'n melding had betere oplossing geweest.
Nou ik mis vaak zat dat mn pa of mn broertje online komt.. Dus ja ik vind het zelf erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Een van de hoge piefen binnen het Xbox team gaat weg. Chief Product Officer Marc Whitten, heb al een nieuwstip ingestuurd

Ja, als je bij Xbox Update Preview forum kan, staat het daar ook (Wave 1404):
What to expect in this update preview

For those of you that participated in last month’s (1403) update preview, this preview wave will be a little different:

The 1404 update preview will run a bit longer than the 1403 preview. As a result, not all of the features listed below will be available in the first 1404 update. Some features will be enabled in 1404 updates that are rolled out later in the preview.
Some of the features listed below will be enabled outside of a console update. Keep an eye on the forums for announcements and information on when new features are made available.

What’s new in this release?

Game and app saves and updates. A game save progress bar will show you the status of your game saves. You will also be able to easily tell what games and apps are being updated or have been updated recently.
Friends improvements. Notifications will be added to see when favorites and friends sign in to Xbox Live. This actually was one of the most frequently requested features from the first preview wave and we made it a priority to include it in the April update. Also, friends who are in multiplayer will be identified in the friends list. We’ll also add the ability to view friends’ most popular apps.
Blu-ray 50 Hz video output support for content recorded at 50 Hz will resolve video playback issues some Xbox Live members in Europe are experiencing.
Kinect voice and motion improvements will continue to fine tune the quality and reliability of Xbox One commands.
Improved GameDVR video quality through compression algorithm improvements.
Updates to Xbox One device management to address issues controlling TVs, set top boxes, and receivers that our customers have reported.
New audio settings to tune how much volume is lowered when Kinect is used in communications.
Zo te lezen wordt ie vannacht al uitgerold.

[ Voor 107% gewijzigd door Turdie op 18-03-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:41:
Is het zo dat de notifications altijd onderin verschijnen?
Want op de 360 kunnen ze in iedere richting en iedere hoek verschijnen afhankelijk van welk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ereaser schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:35:
[...]

Is het zo dat de notifications altijd onderin verschijnen?
Want op de 360 kunnen ze in iedere richting en iedere hoek verschijnen afhankelijk van welk spel.
Altijd groot midden onderin.

Ze mogen van mij eerst wat doen aan de snelheid van bv friendlist of mensen inviten, dat is soms echt retetraag.

Voorbeeld die ik eerder had opgenomen, vanuit friends naar 1 persoon en weer terug.
http://1drv.ms/1iYfD7h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:39
Zit je me nou te muten? :/ :P
Maar mijn profiel is zo impressive dat dit gewoon even duurt voor het bezonken is. Je weet toch :+

Duurt idd veel te lang en zal me niet verbazen als ze bij de E3 een aantal dingen aankondigen dat het OS heel anders gaat werken. Ik begrijp nog steeds niet dat het als losse apps in de console zijn verwerkt en niet gewoon in het OS zelf.

[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 18-03-2014 11:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:59:
[...]

Altijd groot midden onderin.

Ze mogen van mij eerst wat doen aan de snelheid van bv friendlist of mensen inviten, dat is soms echt retetraag.

Voorbeeld die ik eerder had opgenomen, vanuit friends naar 1 persoon en weer terug.
http://1drv.ms/1iYfD7h
Bij jou gaat het wel heel traag hoor. Ik zeg niet dat het bij mij instant is maar het inladen van die gamerpic duurd al gewoon lang. Dat gaat bij mij echt een stuk sneller. Ik zal eens kijken of ik ook zo'n mooi filmpje kan maken als ik vanmiddag thuis ben.

[ Voor 7% gewijzigd door Yaz op 18-03-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:07:
Maar mijn profiel is zo impressive dat dit gewoon even duurt voor het bezonken is. Je weet toch :+

Duurt idd veel te lang en zal me niet verbazen als ze bij de E3 een aantal dingen aankondigen dat het OS heel anders gaat werken. Ik begrijp nog steeds niet dat het als losse apps in de console zijn verwerkt en niet gewoon in het OS zelf.
Om dezelfde reden dat er bij WP functionaliteit uit het OS wordt gehaald (integratie people hub) en in een app gestopt wordt: het is makkelijker om een app update uit te brengen dan een OS update.

Voor de 360 kwam er maar jaarlijks in oktober een grote update van het OS. Dat zou dan inhouden dat je een jaar moet wachten voordat er iets verbeterd kan worden. Nu kan dat eigenlijk direct door een nieuwe versie van de app te submitten.

Overigens gaat het bij mij ook traag. Gisteren speelde ik even BF4. Krijg ik een party invite van boldshadowman. Vanwege de lange tijd dat het duurt, de invite maar even genegeerd totdat het potje was afgelopen. Als je dat ingame doet terwijl je niet dood bent/in het spawn scherm zit, dan weet je zeker dat je in BF4 wel dood bent nadat je de party invite geaccepteerd hebt. Ging op de 360 zooooveeeeeeeel sneller....

Ik heb sowieso al flink een minder Next-Gen gevoel. Ik vind de X1 best wel sloom en dan idd in de party chat/friends list. Op de 360 zat ik me de laatste tijd al te ergeren aan lange laadtijden, wachttijden etc, maar dat heb ik op de X1 ook. Had wel verwacht dat dat over zou zijn.....

[ Voor 27% gewijzigd door MRE-Inc op 18-03-2014 11:33 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is er nog een mogelijkheid om deel te nemen in het dashboard preview programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MRELynx schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:28:
[...]

Om dezelfde reden dat er bij WP functionaliteit uit het OS wordt gehaald (integratie people hub) en in een app gestopt wordt: het is makkelijker om een app update uit te brengen dan een OS update.

Voor de 360 kwam er maar jaarlijks in oktober een grote update van het OS. Dat zou dan inhouden dat je een jaar moet wachten voordat er iets verbeterd kan worden. Nu kan dat eigenlijk direct door een nieuwe versie van de app te submitten.

Overigens gaat het bij mij ook traag. Gisteren speelde ik even BF4. Krijg ik een party invite van boldshadowman. Vanwege de lange tijd dat het duurt, de invite maar even genegeerd totdat het potje was afgelopen. Als je dat ingame doet terwijl je niet dood bent/in het spawn scherm zit, dan weet je zeker dat je in BF4 wel dood bent nadat je de party invite geaccepteerd hebt. Ging op de 360 zooooveeeeeeeel sneller....

Ik heb sowieso al flink een minder Next-Gen gevoel. Ik vind de X1 best wel sloom en dan idd in de party chat/friends list. Op de 360 zat ik me de laatste tijd al te ergeren aan lange laadtijden, wachttijden etc, maar dat heb ik op de X1 ook. Had wel verwacht dat dat over zou zijn.....
Ik snap dat het met updaten te maken heeft, maar dat kan ook anders. Het voelt nu alsof het helemaal los staat van het systeem en dat kan niet de bedoeling zijn. Je kunt ook delen van het systeem patchen, daar heb je geen grote update voor nodig. Dat doen ze bij Windows ook niet.
Ik blijf erbij, het moet gewoon veel sneller kunnen en ik heb daardoor het idee (gezien er niet echt veel progressie in zit) dat ze het gewoon omgooien bij een komende update. Iets wat te maken zal hebben gehad met de wat gehaaste lancering. Je merkt aan meer dingen dat het nog lang niet klaar is en er nog aardig wat functionaliteiten missen. Bij een goede geplande lancering van een nieuw platform hadden ze het echt wel af gehad. Je kunt namelijk nu niet verkopen dat een Xbox 360 uitgebreider is dan een Xbox One.

Zelf hoop ik dat een "check for system updates" feature snel beschikbaar komt :/

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 18-03-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Niet zo gek natuurlijk dat er veel dingen niet af zijn. Als je vanwege een stel eikels je halve product moet gaan redesignen, dat moet ten koste gaan van iets. En wachten totdat iets 100% af betekend dat er nooit wat uitgebracht gaat worden.

Ik had ook meer snelheid verwacht van bijvoorbeeld de hypervisor en zijn apps. Ik vraag me ook af waar de vertraging zit. Misschien wel helemaal niet in de locale box die een performance issue heeft maar meer met de query die uitgevoerd moet worden op het inet.

Friend list = meerdere queries
Friend detail = meerdere queries
Invite = meerdere queries

Misschien zit daar gewoon het probleem en moeten ze dat gewoon nog aanpakken? Misschien is het gewoon een kwestie van cachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 01:47:
Je hebt zelf een goede keus gemaakt .

Het is een prachtige console .. kost wel een duitje maar zelf ook via amazon.de gekocht, binnen 2 werkdagen in huis.
Het wordt mijn premaire console ondanks de ps4 krachtiger is. Ik koop voor MS' exclusives spellen.
PS4 misschien ooit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadowman12 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 03:50:
[...]

PayPal werkt sowieso niet. Creditcard hangt af van de credit card maatschappij.

Mijn voorkeur gaat op moment uit naar het bestellen van US Xbox Live Gift Cards via OffGamers. Alleen daar zijn ze nu helaas uitverkocht, ze komen deze week op voorraad.
ok bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
  • Laatst online: 01-09 15:10
Yaz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:09:
Niet zo gek natuurlijk dat er veel dingen niet af zijn. Als je vanwege een stel eikels je halve product moet gaan redesignen, dat moet ten koste gaan van iets. En wachten totdat iets 100% af betekend dat er nooit wat uitgebracht gaat worden.

Ik had ook meer snelheid verwacht van bijvoorbeeld de hypervisor en zijn apps. Ik vraag me ook af waar de vertraging zit. Misschien wel helemaal niet in de locale box die een performance issue heeft maar meer met de query die uitgevoerd moet worden op het inet.

Friend list = meerdere queries
Friend detail = meerdere queries
Invite = meerdere queries

Misschien zit daar gewoon het probleem en moeten ze dat gewoon nog aanpakken? Misschien is het gewoon een kwestie van cachen.
Ik ben bezig geweest met het Reverse Engineering van de SmartGlass App (Hobby van mij). De HTTP requests zijn erg sloom soms duurt het wel 2 of meer seconden per request.

Voor je friend list moet hij twee requests maken. Eentje om de mensen die je followed te verkrijgen (dit geeft een xuid en hun activity status). Daarna wordt er nog een request gemaakt die alle XUIDs terug stuurt om gedetailleerde gegevens te verkrijgen zoals Gamertag, ProfilePic. 8)7

Dus zo'n request kan al rond de 5 seconden duren. Het is ook niet mogelijk om deze gegevens te cachen omdat het altijd geupdate moet zijn. Friend details heeft ook een stuk of 5 requests nodig voor alle gegevens.

Hopelijk zorgen ze er voor dat ze de HTTP API geupdate wordt zodat het wat sneller werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je zou denken dat die Gamertag en ProfilePic wel gecached kunnen worden? Slaat toch nergens op om die iedere keer op te vragen. Status kan ik mij voorstellen dat je die up to date wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 22:58
Ik kijk net op m'n One naar de FIFA 14-achievements en ze zijn in het Nederlands... Was dit altijd al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Nee, het was ter illustratie, moment dat jouw profiel komt, ga ik meteen D-pad down drukken, je ziet pas 1-2 sec later opeens die 'highlight' naar beneden schieten. Daarna druk ik op back (ik stond op mute), maar je ziet dat ronde-laadding niet echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
xGlasvezelkabel schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:59:
Ik kijk net op m'n One naar de FIFA 14-achievements en ze zijn in het Nederlands... Was dit altijd al zo?
Als je de nederlandse taal heb geselecteerd in FIFA wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Nee, het was ter illustratie, moment dat jouw profiel komt, ga ik meteen D-pad down drukken, je ziet pas 1-2 sec later opeens die 'highlight' naar beneden schieten. Daarna druk ik op back (ik stond op mute), maar je ziet dat ronde-laadding niet echt goed.
sgt frankieboy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:31:
Ik ben bezig geweest met het Reverse Engineering van de SmartGlass App (Hobby van mij). De HTTP requests zijn erg sloom soms duurt het wel 2 of meer seconden per request.

Voor je friend list moet hij twee requests maken. Eentje om de mensen die je followed te verkrijgen (dit geeft een xuid en hun activity status). Daarna wordt er nog een request gemaakt die alle XUIDs terug stuurt om gedetailleerde gegevens te verkrijgen zoals Gamertag, ProfilePic. 8)7

Dus zo'n request kan al rond de 5 seconden duren. Het is ook niet mogelijk om deze gegevens te cachen omdat het altijd geupdate moet zijn. Friend details heeft ook een stuk of 5 requests nodig voor alle gegevens.

Hopelijk zorgen ze er voor dat ze de HTTP API geupdate wordt zodat het wat sneller werkt.
Maar waarom kon het op de X360 wel gewoon snel? Mede omdat al die 'extra info' pas bij een selectie werd geladen, ik hoef alleen maar te zien wie er online is, wat ze doen, klaar. De rest van die pagina kan me gestolen worden, doet dat lekker op een aparte tab (feed ofzo), dat hij dan pas alles inlaad.
Yaz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:22:
[...]

Bij jou gaat het wel heel traag hoor. Ik zeg niet dat het bij mij instant is maar het inladen van die gamerpic duurd al gewoon lang. Dat gaat bij mij echt een stuk sneller. Ik zal eens kijken of ik ook zo'n mooi filmpje kan maken als ik vanmiddag thuis ben.
Dit was trouwens tijdens een game op de achtergrond, eerste stuk mis ik, daar deed ik dus tijdens het gamen een 'xbox go friends'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
Misschien ook een goede tip voor je.
Hier heb ik van de week een US gift card gekocht en PvZ GW gekocht.
http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
To_Tall schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:11:
[...]

Als je de nederlandse taal heb geselecteerd in FIFA wel ja :)
Heb nooit Fifa in het nederlands gespeeld, maar die achievements zijn altijd al in het Nederlands geweest.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:12:
[...]

Maar waarom kon het op de X360 wel gewoon snel? Mede omdat al die 'extra info' pas bij een selectie werd geladen, ik hoef alleen maar te zien wie er online is, wat ze doen, klaar. De rest van die pagina kan me gestolen worden, doet dat lekker op een aparte tab (feed ofzo), dat hij dan pas alles inlaad.
[...]
Ze zouden natuurlijk ook friends preloaded op je console opslaan, Nu gebeurd het dat ze het vanaf het internet wegtrekken. Als standaard info zoals naam, gamerpic enz gewoon static op je console opslaan. En alleen bij een update die info opnieuw ophalen b.v. 1x per dag of zo dan heb je de info al. En laad lekker snel in. ipv eerst gamer pic downloaden, gegevens downloaden en dan pas je selectie kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
BM schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:15:
[...]

Heb nooit Fifa in het nederlands gespeeld, maar die achievements zijn altijd al in het Nederlands geweest.
ze zijn bij mij gewoon in het engels.. Geen nederlandse taal.. Bij mn broertje zijn ze wel NL gezien de eerste keer dat hij op zijn XBO nederlands had geselecteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Tweaker1234 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:13:
[...]

vind 5,99 voor een 5$ gift card wel veel :)

Via amazone kan het ook :) scheelt de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik denk dat het idealer is als ie wel de gamerpics opslaat, maar vernieuwd zodra ze worden opgevraagd. Dat ie dus bij het weergeven van je friendslist de nieuwe plaatjes ophaalt nadat het scherm getoond wordt. Dan worden ze gewoon vernieuwd waar nodig (al zal dat dus niet bij iedereen gebeuren). Maar ik vraag me af waarom het zo lang moet duren. Plaatjes en dergelijken zet je toch gewoon op een soort CDN?

Overigens werkt het bij de smartglass-app van Win8 wel gewoon snel, dus ik zie niet waarom het allemaal zo lang moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik denk dat het beter is om een flag aan de eerste request toe te voegen die aangeeft of er een refresh nodig is. Het downloaden van die plaatjes is een ontzettend dure operatie en kost ook nog eens extra bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Tweaker1234 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:13:
[...]

Livecodes is echt duur als je dat vergelijkt met andere sites hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
shadowman12 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:22:
[...]

Livecodes is echt duur als je dat vergelijkt met andere sites hoor.
Oke. Heb $50 giftcard voor Euro 50 gekocht. Mooi dat het dus goedkoper kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Tweaker1234 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:32:
[...]

Oke. Heb $50 giftcard voor Euro 50 gekocht. Mooi dat het dus goedkoper kan.
Offgamers is Euro 35,95

Verschil van 14,05 euro...........

Zelfde geldt voor Amazon.com trouwens. Prijs is vergelijkbaar.

[ Voor 31% gewijzigd door Turdie op 18-03-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
LOTG schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:21:
Ik denk dat het beter is om een flag aan de eerste request toe te voegen die aangeeft of er een refresh nodig is. Het downloaden van die plaatjes is een ontzettend dure operatie en kost ook nog eens extra bandbreedte.
Ik weet niet hoe ze dat op de 360 geregeld hebben, maar daar wordt hij in ieder geval niet steeds opgehaald.
Vaak genoeg meegemaakt dat ik samen met een vriend tegelijk een nieuwe gamerpicture gemaakt heb en dat we van elkaar niet konden zien dat we een nieuwe hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Hmmm, ik heb iets raars gevonden. Heb vorige week de demo van Killer Instinct gedownload en zit nu wat te browsen op de xbox.com pagina naar games en als ik daar KI aanklik dan staat er:

Size: 4.73 GB
Release date: 11/22/2013
Already purchased: 3/8/2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
gise schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:43:
Hmmm, ik heb iets raars gevonden. Heb vorige week de demo van Killer Instinct gedownload en zit nu wat te browsen op de xbox.com pagina naar games en als ik daar KI aanklik dan staat er:

Killer Instinct is gratis; dus is dat dan niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
gise schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:43:

Het is ook geen demo, je koopt in principe de rest van het spel als DLC. Je kunt dan ook kiezen uit verschillende opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Launch dus in September ??? Slecht zeg....Een jaar na de release in de 1st wave....(op 2 maand na)

Van het blog van MajorNelson:
Xbox One Coming to 26 new markets in September

We’ll have much more to share at a local level towards the end of April, so stay tuned. In the meantime, the confirmed additional launch markets for September include:

• Argentina
• Belgium
• Chile
• Colombia
• Czech Republic
• Denmark
• Finland
• Greece
• Hungary
• India
• Israel
• Japan
• Korea
Netherlands
• Norway
• Poland
• Portugal
• Russia
• Saudi Arabia
• Singapore
• Slovakia
• South Africa
• Sweden
• Switzerland
• Turkey
• UAE

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 18-03-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Staat toch duidelijk september? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nee, in april mee info, in september de release. Althans, meer kan ik er voor nu niet uithalen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

http://news.xbox.com/2014/03/xbox-one-new-markets

Klopt, dus september.....Ik las april en dacht YES !!!....Niet dus...September it is..... Nogmaals erg slecht dit....een jaar na de release in de 1st wave landen en ik durf te wedden dat NL spraak ondersteuning dan nog niet eens werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Jups. maar het lijkt erop dat de hele tier 2 launch verschoven is. Vervelend, gewoon bijna een jaar later dan NL.

Ben ik blij dat ik hem geimporteerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Beter laat dan nooit.

Al moet nu wel die NL herkenning beschikbaar zijn dan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:53
als je niks zinnings te melden hebt mag je het achterwege laten

[ Voor 76% gewijzigd door BM op 18-03-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ja idd. Q1 2014 duurt voor Microsoft blijkbaar van 1 jan tot 30 september.....Durf er wel de klok op gelijk te zetten dat we ergens in juli weer een bericht van MS te zien krijgen dat van deze lijst er toch een paar landen niet in aanmerking komen voor 2nd wave launch.....Noem me een pessimist, maar ik ken de truuken van MS nou zo langzamerhand wel..... Touch versie van Office komt ook naar de ipad binnenkort ipv eerst naar het eigen RT platform/W8....

[ Voor 49% gewijzigd door BM op 18-03-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
MRELynx schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:07:
http://news.xbox.com/2014/03/xbox-one-new-markets

Klopt, dus september.....Ik las april en dacht YES !!!....Niet dus...September it is..... Nogmaals erg slecht dit....een jaar na de release in de 1st wave landen en ik durf te wedden dat NL spraak ondersteuning dan nog niet eens werkt.
Hmmm schijnbaar wordt er eind april nog iets bekend gemaakt, zou dat samen hangen met het feit waarom er nu maar beperkte support in ons land door MS gegeven kan worden?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik denk dat er nu aardig wat geimporteerd gaat worden. Zo van "geen maart/april/mei? Dan importeer ik hem wel". Komende weken gaat dat wel gebeuren verwacht ik. Nedgame en Gamemania gaan in ieder geval groot uitpakken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 19:40
Bullet NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:21:
[...]

Hmmm schijnbaar wordt er eind april nog iets bekend gemaakt, zou dat samen hangen met het feit waarom er nu maar beperkte support in ons land door MS gegeven kan worden?
Ja. Eind april komt steeds tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Bullet NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:21:
[...]

Waarschijnlijk de prijzen en dat zal we de hoofdprijs zijn voor een kale xbox en 529+ euro voor een xbox met een 3e rangs gametitel....

Pagina: 1 ... 79 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.