Titaanfaal? LOL Ik speel wel TietenfallFlamax schreef op zondag 16 maart 2014 @ 21:43:
Iemand die zin heeft om even titanfaal te spelen?
GT: Flamaxx

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Titaanfaal? LOL Ik speel wel TietenfallFlamax schreef op zondag 16 maart 2014 @ 21:43:
Iemand die zin heeft om even titanfaal te spelen?
GT: Flamaxx
Gamertag: YazNL
Morgen in het nieuws? Vlaag van huiselijk geweld na launch Titanfall.Yaz schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:54:
Booobies !!!
Maar bij mij is het ook Tietenval. En elke keer krijg ik dan meer een ram van mijn SO.
De extra 70W van de xbox en dan ook nog het extra verbruik van de settop box....plus de aanschaf ervan.EnigmaNL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:44:
Nu ik de Xbox One heb zit ik eraan te denken om een set-top-box aan te schaffen om de TV via de Xbox One te laten lopen (ik heb nu een ingebouwde CI+ module in de TV).
Hebben jullie hier ervaring mee? Is het de moeite (en kosten) waard? Ik las een tijdje terug dat er problemen waren in Europa met TV via de Xbox One ivm. framerate of iets dergelijks, is dat nog steeds zo?
Ik maak me niet zo druk om stroomverbruik dus dat is niet relevant.VFRRijder schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:46:
[...]
De extra 70W van de xbox en dan ook nog het extra verbruik van de settop box....plus de aanschaf ervan.
Nee...ik zou het nooit doen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Helaas moet de X1 volledig aanstaan. Dat weerhoud mij er ook van om m'n Horizon box eraan te hangen. Hopelijk komt er ooit een patch die passthrough in standby mogelijk maaktgise schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:42:
Zelf nog niet geprobeerd maar; dat doorlussen werkt zeker niet als de xbox uit staat? werkt het wel als de xbox standby staat? of moet hij echt helemaal aan staan?
Ik heb zelf gekozen voor die energy save stand, ik game misschien 3 tot maximaal 6 uurtjes in de week en dan hoeft dat ding van mij niet de hele week op hot-standby te staan energie slurpen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja, mijn Ziggo decoder is via HDMI aan de Xbox One gekoppeld. Zodra ik mijn Xbox One aan zet floept mijn decoder ook aan, zelfde bij het uitzetten van de Xbox One. Alleen OneGuide werkt nog niet, omdat de One nog niet in NL uit is.EnigmaNL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:44:
Nu ik de Xbox One heb zit ik eraan te denken om een set-top-box aan te schaffen om de TV via de Xbox One te laten lopen (ik heb nu een ingebouwde CI+ module in de TV).
Hebben jullie hier ervaring mee? Is het de moeite (en kosten) waard? Ik las een tijdje terug dat er problemen waren in Europa met TV via de Xbox One ivm. framerate of iets dergelijks, is dat nog steeds zo?
[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 17-03-2014 12:17 ]
Als je KPN tv kastje HDMI ondersteunt, zou ik die HDMI kabel in de Xbox One stoppen. Ik ziet het probleem niet dat je Xbox One aan moet als je TV wil kijken. Dan kun je ook meteen gebruikt maken van "Play To" met Xbox Music en Xbox Video (via DLNA muziek of flims streamen naar je One).gise schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:02:
Duidelijk. Ik zit momenteel even te kijken hoe ik het allemaal ga aansluiten. ik heb 4x HDMI IN op mijn TV en met de komst van mijn XOne heb ik 5 apparaten en heb (nog) geen receiver ertussen.
Ik heb:
- Xbox One
- Xbox 360 (grrr, backward compatibility)
- Apple TV
- KPN tv kastje
- Onkyo BD player
Wat is wijsheid? KPN kastje doorlussen heeft dus weinig zijn voor mij aangezien dan altijd de xbox one aan moet als m'n vriendin TV wil kijken (ik kijk zelf nagenoeg nooit TV)
Uiteraard is het mogelijk om de Onkyo BD player weg te halen en daarvoor in de plaats de One te gebruiken maar eigenlijk vind ik dat ook weer zonde.
Eigenlijk zou ik toch eens een receiver moeten kopen (onkyomet losse speakers) maar dat moet ik er nog even doorheen krijgen, m'n vriendin wil liever Bose met van die kleine satelliet speakertjes en vind andere speakers al snel te groot
[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 17-03-2014 12:10 ]
Wanneer je kleine speakers zoekt met een mooi geluid, kijk dan eens bij de Soundware XS, heb ze zelf en ben er erg tevreden over!gise schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:02:
Duidelijk. Ik zit momenteel even te kijken hoe ik het allemaal ga aansluiten. ik heb 4x HDMI IN op mijn TV en met de komst van mijn XOne heb ik 5 apparaten en heb (nog) geen receiver ertussen.
Ik heb:
- Xbox One
- Apple TV
- KPN tv kastje
- Onkyo BD player
Wat is wijsheid? KPN kastje doorlussen heeft dus weinig zijn voor mij aangezien dan altijd de xbox one aan moet als m'n vriendin TV wil kijken (ik kijk zelf nagenoeg nooit TV)
Uiteraard is het mogelijk om de Onkyo BD player weg te halen en daarvoor in de plaats de One te gebruiken maar eigenlijk vind ik dat ook weer zonde.
Eigenlijk zou ik toch eens een receiver moeten kopen (onkyomet losse speakers) maar dat moet ik er nog even doorheen krijgen, m'n vriendin wil liever Bose met van die kleine satelliet speakertjes en vind andere speakers al snel te groot
Een hdmi splitter waar je bijv je Onkyo en X1 op aan kunt sluiten.gise schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:02:
Ik heb:
- Xbox One
- Apple TV
- KPN tv kastje
- Onkyo BD player
Ik krijg mijn headset adapter vandaag binnenmowa schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:41:
[...]
Een hdmi splitter waar je bijv je Onkyo en X1 op aan kunt sluiten.
Wanneer je althans die Onkyo per se wilt houden en je KPN kastje nog niet door wilt/kunt lussen
Vanmorgen van Amazon UK een mailtje gekregen dat ze de headset adapter helaas nog niet kunnen leveren. Gecanceld en bij Amazon DE besteld. Moet overmorgen hier zijn.
'kzal me naam ook ff aan de lijst toevoegen. Wel leuk om met wat tweakers Titanfall te doen. Moet dan wel ff chatten via kinect.
Mazzelaar.shadowman12 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:43:
[...]
Ik krijg mijn headset adapter vandaag binnen. Je kunt ook toch de standaard headset gebruiken die je er standaard bij krijgt, die werkt ook wel prima.
Goed de Microsoft Stores in andere landen in de gaten houden, heb ik een weekje gedaan, en toen had ik mazzel en kon ik hem bestellenmowa schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:46:
[...]
Mazzelaar.
Nee, want ik heb het geluid via mijn Turtle Beach headset en dus niet via speakers of zo.
Komt als het goed is overmorgen vanuit Amazon DE binnen a €23,38.shadowman12 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:50:
[...]
Goed de Microsoft Stores in andere landen in de gaten houden, heb ik een weekje gedaan, en toen had ik mazzel en kon ik hem bestellen
[ Voor 17% gewijzigd door mowa op 17-03-2014 14:11 ]
Ben ik ondertussen ook maar aan het doen. Maar kan het zo zijn dat het in ierland wel verkrijgbaar is maar in duitsland niet?shadowman12 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:50:
[...]
Goed de Microsoft Stores in andere landen in de gaten houden, heb ik een weekje gedaan, en toen had ik mazzel en kon ik hem bestellen
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
PS4 troll incoming in 3, 2, 1..Doughty schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:25:
He he, het bericht staat eindelijk op de frontpage!
OFFTOPIC:
Ik begrijp sowieso de hele xbox vs ps discussie niet. Wellicht moeten mensen hun aanschaf zo verantwoorden, maar volgens mij draait het maar om èèn ding... ben je tevreden met je console. Zo ja, who cares wat the concurrentie doet.mowa schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:45:
[...]
OFFTOPIC:
Wat dacht je van die eerste reactie. Het maakt die duffe kinderen echt geen ruk uit hoe idioot en kansloos zo'n reactie is. Als ze maar de eerste zijn. Wat is daar toch mee om maar de eerste te zijn..?? Ikke nie begrijpuh
Xbox Live: Ofthewell NL
Het zal altijd zo blijven gaan, vroeger was de haat er ook met Nintendo <> Sega. Mensen willen graag dat de console waar ze hun centen aan hebben uitgegeven de concurrentie verpletterd.Hairball schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:50:
[...]
Ik begrijp sowieso de hele xbox vs ps discussie niet. Wellicht moeten mensen hun aanschaf zo verantwoorden, maar volgens mij draait het maar om èèn ding... ben je tevreden met je console. Zo ja, who cares wat the concurrentie doet.
Daarnaast denk ik dat het goed en misschien wel noodzakelijk is dat er een paar spelers op de markt zijn. Dat houdt alle spelers scherp (meestal).
Je hebt helemaal gelijk hoewel ik een discussie niet meer begrijp en niet meer wil volgen op het moment dat er wordt overgegaan tot flamen en trollen waarmee ook het niveau hard daalt. Bijvoorbeeld die PS4 vs X1 topic ging op een gegeven moment helemaal nergens meer over.Hairball schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:50:
[...]
Ik begrijp sowieso de hele xbox vs ps discussie niet. Wellicht moeten mensen hun aanschaf zo verantwoorden, maar volgens mij draait het maar om èèn ding... ben je tevreden met je console. Zo ja, who cares wat the concurrentie doet.
Daarnaast denk ik dat het goed en misschien wel noodzakelijk is dat er een paar spelers op de markt zijn. Dat houdt alle spelers scherp (meestal).
Vroeger was het nog een beetje vergelijking, of het waren de games, of de specs/benchmarks (zoals Nvidia/Ati of Intel/AMD), maar nu is het gewoon willekeurig hype woordje omdraaien in jouw voordeel (1080p, AAA/indiegames, fps, privacy, snelheid).wes- schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:54:
[...]
Het zal altijd zo blijven gaan, vroeger was de haat er ook met Nintendo <> Sega. Mensen willen graag dat de console waar ze hun centen aan hebben uitgegeven de concurrentie verpletterd.
Ligt ook erg aan de leeftijd.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SinergyX schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:39:
[...]
Vroeger was het nog een beetje vergelijking, of het waren de games, of de specs/benchmarks (zoals Nvidia/Ati of Intel/AMD), maar nu is het gewoon willekeurig hype woordje omdraaien in jouw voordeel (1080p, AAA/indiegames, fps, privacy, snelheid).
[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 17-03-2014 18:11 ]
Een paar maanden na de release hier in nederland is iedereen het weer vergeten. Als ik me niet vergis was er tijdens de Ps3 release ook aardig wat ophef omdat deze later uitkwam in europa. dat is ook allemaal weer rechtgetrokkenMutatie schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:08:
[...]
![]()
Nu noem je waar het (bijna) altijd om ging, de specs/prestaties en games (fps, snelheid, resolutie, (indie)games). Enkel dat privacy gedoe is iets nieuws, wie verdraait nu woorden
Anywho, ik ben echt benieuwd of MS hier de achterstand ooit nog een beetje kan goedmaken. Ik ken persoonlijk niemand die warm loopt voor de One incl, de 360 eigenaars, Ze zijn veel te laat, de specs minder en het imago van MS lijkt kapot
http://www.polygon.com/20...ariety-dlc-offers-new-mapMarvie schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:17:
Morgen free dlc van Plants vs Zombie GW
Locaties maakt volgens mij niet uit, maar eh...je moet even spelen met de 'Home Xbox' optie geloof ik...weet niet precies hoe goed dat nu wel of niet werkt eigenlijk...gise schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:01:
Probeer even die family share functie door te krijgen.. Kan ik: inloggen met Xbox account van m'n broer, een game downloaden en daarna spelen onder mijn account en vice versa? Moeten dan beide consoles op hetzelfde externe IP zitten of kan het ook vanaf verschillende locaties?
Volgens mij verkoopt onderhand elke MediaMarkt de Xbox One.....Tripwire999 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:40:
Weet niet of het al bekent was, maar ik loop net de Mediamarkt in Cruquius (hoe je dat ook schrijft) binnen en daar hadden ze een stuk of 30 Xbox one's staan voor €540,- dacht meld het even.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Had je niet beter via amazon.co.uk gedaan? Gratis delivery EN komt goedkoper uitVerwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:57:
Zo ik heb vandaag een order geplaatst bij amazon.de voor een xbox one titanfall editie.
Moet me nog ga verdiepen in hoe ik via CC of paypal met een buitenlands adres spellen kan kopen?
Wordt ie al via ms aangepakt of?
Verwijderd
oh ik dacht dat bij de goekoper was. titanfall editie& play and charge kit voor 525 euro.X-Fighter schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:59:
[...]
Had je niet beter via amazon.co.uk gedaan? Gratis delivery EN komt goedkoper uit
Bij UK moet je ook nog invoerkosten betalen + een stekkertje vanwege de UK stekkerVerwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 00:05:
[...]
oh ik dacht dat bij de goekoper was. titanfall editie& play and charge kit voor 525 euro.
Verwijderd
PayPal werkt sowieso niet. Creditcard hangt af van de credit card maatschappij.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:57:
Zo ik heb vandaag een order geplaatst bij amazon.de voor een xbox one titanfall editie.
Moet me nog ga verdiepen in hoe ik via CC of paypal met een buitenlands adres spellen kan kopen?
Wordt ie al via ms aangepakt of?
[ Voor 17% gewijzigd door Turdie op 18-03-2014 08:40 ]
Volgens mij hebben ze dat er in gehouden omdat de persoon die thuis blijft graag nog een speletje wil kunnen spelen terwijl de XBO eigenaar uithuis is.BM schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:36:
Jep, dat is de versie van Family Sharing wat er nog over is na alle heisa van vorig jaarOf het he-le-maal de bedoeling is weet ik niet, maar het zou idd gewoon moeten werken
A Soldiers manual and a pair of boots.
Invoerkosten bij UK? Nee, hoor, dat is ook gewoon EU.Rockvee2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 00:12:
[...]
Bij UK moet je ook nog invoerkosten betalen + een stekkertje vanwege de UK stekker
Xbox Live: Chevalric
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Leuk en we hebben eenRivanov schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:36:
Komt weer een update aan. Nu inclusief de Friends en Favorites notification wanneer ze online komen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou ik mis vaak zat dat mn pa of mn broertje online komt.. Dus ja ik vind het zelf erg handigSinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:41:
Vond ik juist wel rustig, die notifications zijn imho veel te groot/lang in beeld, even verkeerde knop en je zit weer 20-30sec te wachten op een nutteloos scherm. Gewoon klein bovenin of optie tot direct weg'klikken' van zo'n melding had betere oplossing geweest.
Ja, als je bij Xbox Update Preview forum kan, staat het daar ook (Wave 1404):Rivanov schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:41:
Kan even geen afbeelding plaatsen via m'n iPhone. Dan maar zo:
https://mobile.twitter.co...o/1?screen_name=tomwarren
Zo te lezen wordt ie vannacht al uitgerold.What to expect in this update preview
For those of you that participated in last month’s (1403) update preview, this preview wave will be a little different:
The 1404 update preview will run a bit longer than the 1403 preview. As a result, not all of the features listed below will be available in the first 1404 update. Some features will be enabled in 1404 updates that are rolled out later in the preview.
Some of the features listed below will be enabled outside of a console update. Keep an eye on the forums for announcements and information on when new features are made available.
What’s new in this release?
Game and app saves and updates. A game save progress bar will show you the status of your game saves. You will also be able to easily tell what games and apps are being updated or have been updated recently.
Friends improvements. Notifications will be added to see when favorites and friends sign in to Xbox Live. This actually was one of the most frequently requested features from the first preview wave and we made it a priority to include it in the April update. Also, friends who are in multiplayer will be identified in the friends list. We’ll also add the ability to view friends’ most popular apps.
Blu-ray 50 Hz video output support for content recorded at 50 Hz will resolve video playback issues some Xbox Live members in Europe are experiencing.
Kinect voice and motion improvements will continue to fine tune the quality and reliability of Xbox One commands.
Improved GameDVR video quality through compression algorithm improvements.
Updates to Xbox One device management to address issues controlling TVs, set top boxes, and receivers that our customers have reported.
New audio settings to tune how much volume is lowered when Kinect is used in communications.
[ Voor 107% gewijzigd door Turdie op 18-03-2014 09:47 ]
Is het zo dat de notifications altijd onderin verschijnen?SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:41:
Vond ik juist wel rustig, die notifications zijn imho veel te groot/lang in beeld, even verkeerde knop en je zit weer 20-30sec te wachten op een nutteloos scherm. Gewoon klein bovenin of optie tot direct weg'klikken' van zo'n melding had betere oplossing geweest.
Altijd groot midden onderin.Ereaser schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:35:
[...]
Is het zo dat de notifications altijd onderin verschijnen?
Want op de 360 kunnen ze in iedere richting en iedere hoek verschijnen afhankelijk van welk spel.
[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 18-03-2014 11:08 ]
Bij jou gaat het wel heel traag hoor. Ik zeg niet dat het bij mij instant is maar het inladen van die gamerpic duurd al gewoon lang. Dat gaat bij mij echt een stuk sneller. Ik zal eens kijken of ik ook zo'n mooi filmpje kan maken als ik vanmiddag thuis ben.SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:59:
[...]
Altijd groot midden onderin.
Ze mogen van mij eerst wat doen aan de snelheid van bv friendlist of mensen inviten, dat is soms echt retetraag.
Voorbeeld die ik eerder had opgenomen, vanuit friends naar 1 persoon en weer terug.
http://1drv.ms/1iYfD7h
[ Voor 7% gewijzigd door Yaz op 18-03-2014 11:22 ]
Om dezelfde reden dat er bij WP functionaliteit uit het OS wordt gehaald (integratie people hub) en in een app gestopt wordt: het is makkelijker om een app update uit te brengen dan een OS update.Martinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:07:
Zit je me nou te muten?![]()
![]()
Maar mijn profiel is zo impressive dat dit gewoon even duurt voor het bezonken is. Je weet toch
Duurt idd veel te lang en zal me niet verbazen als ze bij de E3 een aantal dingen aankondigen dat het OS heel anders gaat werken. Ik begrijp nog steeds niet dat het als losse apps in de console zijn verwerkt en niet gewoon in het OS zelf.
[ Voor 27% gewijzigd door MRE-Inc op 18-03-2014 11:33 ]
XBL: MRE Inc
Ik snap dat het met updaten te maken heeft, maar dat kan ook anders. Het voelt nu alsof het helemaal los staat van het systeem en dat kan niet de bedoeling zijn. Je kunt ook delen van het systeem patchen, daar heb je geen grote update voor nodig. Dat doen ze bij Windows ook niet.MRELynx schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:28:
[...]
Om dezelfde reden dat er bij WP functionaliteit uit het OS wordt gehaald (integratie people hub) en in een app gestopt wordt: het is makkelijker om een app update uit te brengen dan een OS update.
Voor de 360 kwam er maar jaarlijks in oktober een grote update van het OS. Dat zou dan inhouden dat je een jaar moet wachten voordat er iets verbeterd kan worden. Nu kan dat eigenlijk direct door een nieuwe versie van de app te submitten.
Overigens gaat het bij mij ook traag. Gisteren speelde ik even BF4. Krijg ik een party invite van boldshadowman. Vanwege de lange tijd dat het duurt, de invite maar even genegeerd totdat het potje was afgelopen. Als je dat ingame doet terwijl je niet dood bent/in het spawn scherm zit, dan weet je zeker dat je in BF4 wel dood bent nadat je de party invite geaccepteerd hebt. Ging op de 360 zooooveeeeeeeel sneller....
Ik heb sowieso al flink een minder Next-Gen gevoel. Ik vind de X1 best wel sloom en dan idd in de party chat/friends list. Op de 360 zat ik me de laatste tijd al te ergeren aan lange laadtijden, wachttijden etc, maar dat heb ik op de X1 ook. Had wel verwacht dat dat over zou zijn.....
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 18-03-2014 11:46 ]
Verwijderd
Het wordt mijn premaire console ondanks de ps4 krachtiger is. Ik koop voor MS' exclusives spellen.Rockvee2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 01:47:
Je hebt zelf een goede keus gemaakt .
Het is een prachtige console .. kost wel een duitje maar zelf ook via amazon.de gekocht, binnen 2 werkdagen in huis.
Verwijderd
ok bedankt voor de tips.shadowman12 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 03:50:
[...]
PayPal werkt sowieso niet. Creditcard hangt af van de credit card maatschappij.
Mijn voorkeur gaat op moment uit naar het bestellen van US Xbox Live Gift Cards via OffGamers. Alleen daar zijn ze nu helaas uitverkocht, ze komen deze week op voorraad.
Ik ben bezig geweest met het Reverse Engineering van de SmartGlass App (Hobby van mij). De HTTP requests zijn erg sloom soms duurt het wel 2 of meer seconden per request.Yaz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:09:
Niet zo gek natuurlijk dat er veel dingen niet af zijn. Als je vanwege een stel eikels je halve product moet gaan redesignen, dat moet ten koste gaan van iets. En wachten totdat iets 100% af betekend dat er nooit wat uitgebracht gaat worden.
Ik had ook meer snelheid verwacht van bijvoorbeeld de hypervisor en zijn apps. Ik vraag me ook af waar de vertraging zit. Misschien wel helemaal niet in de locale box die een performance issue heeft maar meer met de query die uitgevoerd moet worden op het inet.
Friend list = meerdere queries
Friend detail = meerdere queries
Invite = meerdere queries
Misschien zit daar gewoon het probleem en moeten ze dat gewoon nog aanpakken? Misschien is het gewoon een kwestie van cachen.
Nee, het was ter illustratie, moment dat jouw profiel komt, ga ik meteen D-pad down drukken, je ziet pas 1-2 sec later opeens die 'highlight' naar beneden schieten. Daarna druk ik op back (ik stond op mute), maar je ziet dat ronde-laadding niet echt goed.Martinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:07:
![]()
Maar mijn profiel is zo impressive dat dit gewoon even duurt voor het bezonken is. Je weet toch
Duurt idd veel te lang en zal me niet verbazen als ze bij de E3 een aantal dingen aankondigen dat het OS heel anders gaat werken. Ik begrijp nog steeds niet dat het als losse apps in de console zijn verwerkt en niet gewoon in het OS zelf.
Als je de nederlandse taal heb geselecteerd in FIFA wel jaxGlasvezelkabel schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:59:
Ik kijk net op m'n One naar de FIFA 14-achievements en ze zijn in het Nederlands... Was dit altijd al zo?
Nee, het was ter illustratie, moment dat jouw profiel komt, ga ik meteen D-pad down drukken, je ziet pas 1-2 sec later opeens die 'highlight' naar beneden schieten. Daarna druk ik op back (ik stond op mute), maar je ziet dat ronde-laadding niet echt goed.Martinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:07:
![]()
Maar waarom kon het op de X360 wel gewoon snel? Mede omdat al die 'extra info' pas bij een selectie werd geladen, ik hoef alleen maar te zien wie er online is, wat ze doen, klaar. De rest van die pagina kan me gestolen worden, doet dat lekker op een aparte tab (feed ofzo), dat hij dan pas alles inlaad.sgt frankieboy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:31:
Ik ben bezig geweest met het Reverse Engineering van de SmartGlass App (Hobby van mij). De HTTP requests zijn erg sloom soms duurt het wel 2 of meer seconden per request.
Voor je friend list moet hij twee requests maken. Eentje om de mensen die je followed te verkrijgen (dit geeft een xuid en hun activity status). Daarna wordt er nog een request gemaakt die alle XUIDs terug stuurt om gedetailleerde gegevens te verkrijgen zoals Gamertag, ProfilePic.![]()
Dus zo'n request kan al rond de 5 seconden duren. Het is ook niet mogelijk om deze gegevens te cachen omdat het altijd geupdate moet zijn. Friend details heeft ook een stuk of 5 requests nodig voor alle gegevens.
Hopelijk zorgen ze er voor dat ze de HTTP API geupdate wordt zodat het wat sneller werkt.
Dit was trouwens tijdens een game op de achtergrond, eerste stuk mis ik, daar deed ik dus tijdens het gamen een 'xbox go friends'.Yaz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:22:
[...]
Bij jou gaat het wel heel traag hoor. Ik zeg niet dat het bij mij instant is maar het inladen van die gamerpic duurd al gewoon lang. Dat gaat bij mij echt een stuk sneller. Ik zal eens kijken of ik ook zo'n mooi filmpje kan maken als ik vanmiddag thuis ben.
Misschien ook een goede tip voor je.
Heb nooit Fifa in het nederlands gespeeld, maar die achievements zijn altijd al in het Nederlands geweest.To_Tall schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:11:
[...]
Als je de nederlandse taal heb geselecteerd in FIFA wel ja
Xbox
Ze zouden natuurlijk ook friends preloaded op je console opslaan, Nu gebeurd het dat ze het vanaf het internet wegtrekken. Als standaard info zoals naam, gamerpic enz gewoon static op je console opslaan. En alleen bij een update die info opnieuw ophalen b.v. 1x per dag of zo dan heb je de info al. En laad lekker snel in. ipv eerst gamer pic downloaden, gegevens downloaden en dan pas je selectie kunnen maken.SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:12:
[...]
Maar waarom kon het op de X360 wel gewoon snel? Mede omdat al die 'extra info' pas bij een selectie werd geladen, ik hoef alleen maar te zien wie er online is, wat ze doen, klaar. De rest van die pagina kan me gestolen worden, doet dat lekker op een aparte tab (feed ofzo), dat hij dan pas alles inlaad.
[...]
ze zijn bij mij gewoon in het engels.. Geen nederlandse taal.. Bij mn broertje zijn ze wel NL gezien de eerste keer dat hij op zijn XBO nederlands had geselecteerdBM schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:15:
[...]
Heb nooit Fifa in het nederlands gespeeld, maar die achievements zijn altijd al in het Nederlands geweest.
vind 5,99 voor een 5$ gift card wel veelTweaker1234 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:13:
[...]
Hier heb ik van de week een US gift card gekocht en PvZ GW gekocht.
http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card.php
Livecodes is echt duur als je dat vergelijkt met andere sites hoor.Tweaker1234 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:13:
[...]
Hier heb ik van de week een US gift card gekocht en PvZ GW gekocht.
http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card.php
Oke. Heb $50 giftcard voor Euro 50 gekocht. Mooi dat het dus goedkoper kan.shadowman12 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:22:
[...]
Livecodes is echt duur als je dat vergelijkt met andere sites hoor.
Offgamers is Euro 35,95Tweaker1234 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:32:
[...]
Oke. Heb $50 giftcard voor Euro 50 gekocht. Mooi dat het dus goedkoper kan.
[ Voor 31% gewijzigd door Turdie op 18-03-2014 13:52 ]
Ik weet niet hoe ze dat op de 360 geregeld hebben, maar daar wordt hij in ieder geval niet steeds opgehaald.LOTG schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:21:
Ik denk dat het beter is om een flag aan de eerste request toe te voegen die aangeeft of er een refresh nodig is. Het downloaden van die plaatjes is een ontzettend dure operatie en kost ook nog eens extra bandbreedte.
Killer Instinct is gratis; dus is dat dan niet normaal?gise schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:43:
Hmmm, ik heb iets raars gevonden. Heb vorige week de demo van Killer Instinct gedownload en zit nu wat te browsen op de xbox.com pagina naar games en als ik daar KI aanklik dan staat er:
Size: 4.73 GB
Release date: 11/22/2013
Already purchased: 3/8/2014
Het is ook geen demo, je koopt in principe de rest van het spel als DLC. Je kunt dan ook kiezen uit verschillende opties.gise schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:43:
Hmmm, ik heb iets raars gevonden. Heb vorige week de demo van Killer Instinct gedownload en zit nu wat te browsen op de xbox.com pagina naar games en als ik daar KI aanklik dan staat er:
Size: 4.73 GB
Release date: 11/22/2013
Already purchased: 3/8/2014
Xbox One Coming to 26 new markets in September
We’ll have much more to share at a local level towards the end of April, so stay tuned. In the meantime, the confirmed additional launch markets for September include:
• Argentina
• Belgium
• Chile
• Colombia
• Czech Republic
• Denmark
• Finland
• Greece
• Hungary
• India
• Israel
• Japan
• Korea
• Netherlands
• Norway
• Poland
• Portugal
• Russia
• Saudi Arabia
• Singapore
• Slovakia
• South Africa
• Sweden
• Switzerland
• Turkey
• UAE
[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 18-03-2014 14:05 ]
Xbox
[ Voor 76% gewijzigd door BM op 18-03-2014 14:35 ]
Ja idd. Q1 2014 duurt voor Microsoft blijkbaar van 1 jan tot 30 september.....Durf er wel de klok op gelijk te zetten dat we ergens in juli weer een bericht van MS te zien krijgen dat van deze lijst er toch een paar landen niet in aanmerking komen voor 2nd wave launch.....Noem me een pessimist, maar ik ken de truuken van MS nou zo langzamerhand wel..... Touch versie van Office komt ook naar de ipad binnenkort ipv eerst naar het eigen RT platform/W8....
[ Voor 49% gewijzigd door BM op 18-03-2014 14:36 ]
Hmmm schijnbaar wordt er eind april nog iets bekend gemaakt, zou dat samen hangen met het feit waarom er nu maar beperkte support in ons land door MS gegeven kan worden?MRELynx schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:07:
http://news.xbox.com/2014/03/xbox-one-new-markets
Klopt, dus september.....Ik las april en dacht YES !!!....Niet dus...September it is..... Nogmaals erg slecht dit....een jaar na de release in de 1st wave landen en ik durf te wedden dat NL spraak ondersteuning dan nog niet eens werkt.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja. Eind april komt steeds tevoorschijn.Bullet NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:21:
[...]
Hmmm schijnbaar wordt er eind april nog iets bekend gemaakt, zou dat samen hangen met het feit waarom er nu maar beperkte support in ons land door MS gegeven kan worden?
Waarschijnlijk de prijzen en dat zal we de hoofdprijs zijn voor een kale xbox en 529+ euro voor een xbox met een 3e rangs gametitel....Bullet NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:21:
[...]
Hmmm schijnbaar wordt er eind april nog iets bekend gemaakt, zou dat samen hangen met het feit waarom er nu maar beperkte support in ons land door MS gegeven kan worden?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq