wat slecht zeg.. ik zit er hard aan te denken om mijn xbox op marktplaats te knallen.
Goed plan! Als je het nu voor een mooi prijsje doet dan ken ik nog wel iemand!shoombak schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:27:
wat slecht zeg.. ik zit er hard aan te denken om mijn xbox op marktplaats te knallen.
Gamertag: YazNL
Je hebt hem toch al? Wat maakt die NL release dan uit?shoombak schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:27:

Klopt, eind april biedt Microsoft weer ondersteuning in Nederland, dat hebben ze toch aangegeven?Bullet NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:21:
[...]
Hmmm schijnbaar wordt er eind april nog iets bekend gemaakt, zou dat samen hangen met het feit waarom er nu maar beperkte support in ons land door MS gegeven kan worden?
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ik snap de logica ook niet helemaal, maar ik zou zeggen doen dan maak je er iemand wel blij mee.Martinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:28:
[...]
Je hebt hem toch al? Wat maakt die NL release dan uit?
Amai had het veel vroeger verwacht, wel jammer dit. Zijn toch serieus wat maanden dat mensen misschien eerder voor de PS4 gaan kiezen, die tegen dan veronderstel ik wel in voorraad zal zijn.
Past goed bij je naam..Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:16:
Wat een giller!
Worst case, regio lock op aankopen.Bullet NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:21:
Hmmm schijnbaar wordt er eind april nog iets bekend gemaakt, zou dat samen hangen met het feit waarom er nu maar beperkte support in ons land door MS gegeven kan worden?
Wat per saldo niets bijzonders is (vorige generaties was dit normaal), maar zal in dit verhaal flink negatief ontvangen worden. Dan nog wat extra zut rond support voor NL (was afaik eind april zou zijn), en hopelijk de aankondiging van de store van Win8 naar Xbox.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier nog 1... Vraag me af wat ie er mee wil bereikenLOTG schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:28:
[...]
Ik snap de logica ook niet helemaal, maar ik zou zeggen doen dan maak je er iemand wel blij mee.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik krijg langzaam aan ook de schijt van dat nieuwe beleid van MS. Alles, maar dan ook echt alles komt hier praktisch een jaar later uit. Windows Phone, Surface en nu de Xbox. Ik voel mij toch wel redelijk achter gesteld, als of wij niet belangrijk genoeg zijn. En fuck die lokalisatie nou gewoon, we zijn toch geen Duitsers of Fransen?
Principe Martin, principe....blijkbaar stinkt ons geld, zit het onder de poep ofzo, want MS wil het niet. Een jaar later is gewoon weg te lang. En ga niet aankomen met die taal zooi die niet werkt....In Ierland werkt het ook niet....De overige functies als tvgids ed werken ook niet in FR en DE....Martinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:28:
[...]
XBL: MRE Inc
Regio lockSinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:29:
[...]
Past goed bij je naam..
[...]
Worst case, regio lock op aankopen.
Wat per saldo niets bijzonders is (vorige generaties was dit normaal), maar zal in dit verhaal flink negatief ontvangen worden. Dan nog wat extra zut rond support voor NL (was afaik eind april zou zijn), en hopelijk de aankondiging van de store van Win8 naar Xbox.
Eind april zegt Sony voorraad te hebben, en ze komen in mei met Watch Dogs bundels, dus ja daar zullen veel mensen wel voor kiezen denk ik zo.X-Fighter schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:28:
Amai had het veel vroeger verwacht, wel jammer dit. Zijn toch serieus wat maanden dat mensen misschien eerder voor de PS4 gaan kiezen, die tegen dan veronderstel ik wel in voorraad zal zijn.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Downloadble WD op mn XBOMr Ton schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:31:
[...]
Eind april zegt Sony voorraad te hebben, en ze komen in mei met Watch Dogs bundels, dus ja daar zullen veel mensen wel voor kiezen denk ik zo.
Achja nu zien we hoe hard ze het succes van de Xbox One onderschat hadden, want normaal gezien gingen we hem veel vroeger krijgen
Ik verwacht ook de WD-bundel wel in Nedgame of Gamemania die geïmporteerd worden uit UK of DE. Dat lijkt me echt het probleem niet. MS gaat dat echt niet laten schieten om er geen bundel van te maken.
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 18-03-2014 14:33 ]
Lijkt me ook regio lock per land wordt onmogelijk..Martinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:33:
Ik verwacht ook de WD-bundel wel in Nedgame of Gamemania die geïmporteerd worden uit UK of DE. Dat lijkt me echt het probleem niet. MS gaat dat echt niet laten schieten om er geen bundel van te maken.
Lijkt mij die uit DE, aangezien die de zelfde stekker hebben als ons.Martinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:33:
Meer benieuwd naar eind april eigenlijk.
Stekker is niet het probleem. Ik denk dat ieder huishouden al de benodigde stekker gewoon heeft liggen.LOTG schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:41:
[...]
Lijkt mij die uit DE, aangezien die de zelfde stekker hebben als ons.
Het staat een beetje knullig als je een product verkoopt en tegen je klanten zegt dat ze thuis nog even in een lade moeten zoeken naar een passende kabel.
Ik was ook al van plan om hem rond september te halen, ivm afstuderen en er komen na september een stuk meer games uit die me interesseren.
Maar snap echt niet waarom het zolang moet duren, als ze hadden gezegd over 2-3 maanden is hij er had dat er een stuk positiever uit gezien.
Maar snap echt niet waarom het zolang moet duren, als ze hadden gezegd over 2-3 maanden is hij er had dat er een stuk positiever uit gezien.
Jawel, dat snap ik. Maar die kabel kan je er ook voor 1 euro gewoon bijleveren. Als jij dat ding dus 5 euro goedkoper kan krijgen in de UK dan heb je nog steeds 4 euro meer winst per box. Zo bedoel ik het.LOTG schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:46:
Het staat een beetje knullig als je een product verkoopt en tegen je klanten zegt dat ze thuis nog even in een lade moeten zoeken naar een passende kabel.
Huidige games zo laten, DLC regio-lock, aankopen enkel op basis van account, account mag niet meer afwijken van Xbox locatie, zijn nog genoeg dingen die ze zo kunnen instellen.To_Tall schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:30:
Regio lockDan zullen de nieuwe games dus soort DRM nodig hebben
huidige games of games afpakken lijkt me niet iets wat MS kan maken.
Leef in een land met belachelijk veel regels, je raakt er aan gewend.
Leef in een vrij land en voer een paar regels in, complete opstand.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vandaar dat we hier geen opstand hebben.SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:02:
[...]
Huidige games zo laten, DLC regio-lock, aankopen enkel op basis van account, account mag niet meer afwijken van Xbox locatie, zijn nog genoeg dingen die ze zo kunnen instellen.
Het valt mij sowieso op dat we hier altijd wel klagen maar voor de rest niets doen.
[ Voor 8% gewijzigd door LOTG op 18-03-2014 15:04 ]
Had het bericht iets te snel getypt. Wat ik wil zeggen is dat bijna alle mensen die ik ken (en nu een X360 hebben) van plan zijn om een PS4 te gaan halen omdat het nu al te lang duurt. Ik als early adopter had gehoopt dat de release in NL redelijk snel zou volgen en met diezelfde mensen op de X1 had kunnen spelen. Dat gaat nu dus niet gebeuren.Martinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:28:
[...]
Ze kunnen hem nog steeds importeren of iets duurder kopen bij de MMshoombak schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:08:
[...]
Had het bericht iets te snel getypt. Wat ik wil zeggen is dat bijna alle mensen die ik ken (en nu een X360 hebben) van plan zijn om een PS4 te gaan halen omdat het nu al te lang duurt. Ik als early adopter had gehoopt dat de release in NL redelijk snel zou volgen en met diezelfde mensen op de X1 had kunnen spelen. Dat gaat nu dus niet gebeuren.
Ik denk niet dat ze een regio lock gaan invoeren. Dat bied geen voordelen voor wie dan ook, kost alleen maar extra effort om door te voeren. Daarnaast is met veel tamtam verteld dat de X1 regio vrij is. De blokkering van aanschaf met een buitenlands paypal is vervelend maar ik denk eerder een security issue.
Mijn Nedgame console kwam uit de UK en ik kreeg er gewoon een EU stekker bij.LOTG schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:41:
[...]
Lijkt mij die uit DE, aangezien die de zelfde stekker hebben als ons.
Verwijderd
FOCK pas in SeptemberMRELynx schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:04:
Launch dus in September ??? Slecht zeg....Een jaar na de release in de 1st wave....(op 2 maand na)
Van het blog van MajorNelson:
[...]

MS fails hard!!!
Als eind april weer bekend wordt dat het met de garantie goed zit "fingers crossed"
Dan verkopen de winkels in september helemaal niks. Want dat heeft iedereen hem al haha.
Dan verkopen de winkels in september helemaal niks. Want dat heeft iedereen hem al haha.
Natuurlijk NIET.....SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:29:
[...]
Past goed bij je naam..
[...]
Worst case, regio lock op aankopen.
Tja...wat denk je zelf?To_Tall schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:30:
[...]
Regio lockDan zullen de nieuwe games dus soort DRM nodig hebben
huidige games of games afpakken lijkt me niet iets wat MS kan maken.
Ja maar dat wat jij nu stelt gaat nergens over.....waarom zouden ze een regio lock in willen voeren? Daar heeft niemand baat bij....SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:02:
[...]
Huidige games zo laten, DLC regio-lock, aankopen enkel op basis van account, account mag niet meer afwijken van Xbox locatie, zijn nog genoeg dingen die ze zo kunnen instellen.
Voor degenen die hun meegeleverde headset niet gebruiken omdat je al een een goede stereo/surround headset hebt en geen €20+ willen uitgeven voor een adapter. Een mod om de meegeleverde adapter met je stereo/surround headset te gebruiken.
Bij de eerste methode moet je solderen, bij de tweede draadjes doorknippen en aan elkaar knopen.
De laatste staat ook hier beschreven met plaatjes.
http://www.se7ensins.com/...urtle-beach-chat.1018593/
Bij de eerste methode moet je solderen, bij de tweede draadjes doorknippen en aan elkaar knopen.
De laatste staat ook hier beschreven met plaatjes.
http://www.se7ensins.com/...urtle-beach-chat.1018593/
Dezelfde reden waarom de rest van de game-markt dit al jaren doet, geld en cijfers.TheVMaster schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:30:
Ja maar dat wat jij nu stelt gaat nergens over.....waarom zouden ze een regio lock in willen voeren? Daar heeft niemand baat bij....
Het aankopen in US, raakt niet alleen de cijfers voor MS, maar ook de bedrijven hier. Detailhandel, belastingdienst (10tje per spel, tikt aan), plus dan nog het juridisch verhaal erachter (support/locatie/etc).
Was het allemaal zo simpel, had Sony dit ook gedaan, of Steam, of welk soort platform dan ook. Maar die houden ook volledig vast aan het regio-lock systeem, dat hoeft dan niet een reden te zijn die beter/slechter voor ons is, maar kan ook gewoon uit winst-oogpunt of logistiek/statistisch zijn.
(goed, PC versie is een stuk minder makkelijk te controlleren/reguleren, maar elke mogelijkheid die ze hebben, gebruiken ze, zelfs Blizzard, Ncsoft of andere grote jongen).
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar in worst case, zou ik niet verbaast zijn als dit alsnog zou komen (met de eerste aanloop van de PayPal blokkade).
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 18-03-2014 15:52 ]
Om onze belastingontduiking een halt toe te roepen?TheVMaster schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:30:
[...]
Ja maar dat wat jij nu stelt gaat nergens over.....waarom zouden ze een regio lock in willen voeren? Daar heeft niemand baat bij....
Benieuwd of we nog een mail van MS NL gaan krijgen met nog een compensatie voor wederom een uitstel (voor de mensen met een preorder uit juni vorig jaar
)
Mensen mogen toch goederen toch een bepaalde waarde importeren zonder extra kosten? Waarom zou dat voor (digitale) game-aankopen anders liggen?shadowman12 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:52:
[...]
Om onze belastingontduiking een halt toe te roepen?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Klopt heb je gelijk in, maar daar zitten ook voorwaarden aan.BM schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:55:
[...]
Mensen mogen toch goederen toch een bepaalde waarde importeren zonder extra kosten? Waarom zou dat voor (digitale) game-aankopen anders liggen?
De enige voorwaarde is dat als je over het vastgesteld bedrag gaat per aankoop jij zelf dit moet aangeven bij de belastingsdienst. Het is niet Microsofts verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de nederlandse burger netjes zijn belasting afdraagt.shadowman12 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:58:
[...]Klopt heb je gelijk in, maar daar zitten ook voorwaarden aan.
Zo werkt de import en export handel zoals vastgelegt in vele internationale verdragen. Er is niets vreemds aan wat wij doen en zolang wij netjes de belasting inlichten op het moment dat het nodig is (of dat de douane dit voor ons doet) is er niets aan het handje.
Importeren != illegaal
Goeie! GeweldigX-Fighter schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:32:
Achja nu zien we hoe hard ze het succes van de Xbox One onderschat hadden, want normaal gezien gingen we hem veel vroeger krijgen
Waar komen de goederen vandaan? | Waarde van de zending (exclusief verzekerings-en vervoerskosten) | Belastingen bij invoer |
---|---|---|
Uit een EU-land | Waarde onbeperkt | Geen douanerechten Wel omzetbelasting, u betaalt de omzetbelasting aan de ondernemer van wie u de goederen ontvangt, niet aan de Nederlandse Douane |
Uit een niet-EU-land | Tot € 22 | Geen douanerechten Geen omzetbelasting |
Uit een niet-EU-land | Van € 22 tot € 150 | Geen douanerechten Wel omzetbelasting |
Uit een niet-EU-land | € 150 of meer | Wel douanerechten Wel omzetbelasting |
Je zit boven de 22 euro, dus dokken
en de bijbehorende rekenvoorbeelden: http://www.belastingdiens...edrijven/rekenvoorbeelden
Niet voor alle spellen. Max and the Curse of Brotherhood en Peggle 2 waren onder de 22 euroLOTG schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:27:
Waar komen de goederen vandaan? Waarde van de zending (exclusief verzekerings-en vervoerskosten) Belastingen bij invoer Uit een EU-land
Waarde onbeperkt
Geen douanerechten
Wel omzetbelasting, u betaalt de omzetbelasting aan de ondernemer van wie u de goederen ontvangt, niet aan de Nederlandse DouaneUit een niet-EU-land
Tot € 22
Geen douanerechten
Geen omzetbelastingUit een niet-EU-land
Van € 22 tot € 150
Geen douanerechten
Wel omzetbelastingUit een niet-EU-land
€ 150 of meer
Wel douanerechten
Wel omzetbelasting
Je zit boven de 22 euro, dus dokken
Xbox Live: Chevalric
*knip* Praten over de PS4 is niet gewenst...
- Uniciteit
[ Voor 87% gewijzigd door Uniciteit op 18-03-2014 16:41 ]
Hmm lekkere periode om de x1 aan te schaffen. Na E3, hoop dat ze wel al een 1TB model hebben tot die tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Silversin op 18-03-2014 17:47 ]
Ik probeer in de belastingdienst site even uit te zoeken hoe het zit met digitale goederen. Alle beschrijvingen hebben het alleen maar over fysieke goederen. Nu geloof ik natuurlijk nooit dat digitaal gevrijwaard is van belasting, ik kan er alleen niets over vinden.
edit: Als je trouwens de pre-paid kaarten koopt via een nederlandse webshop heb je naar mijn idee al belasting betaald. Kan iemand dit met feiten weerleggen of bevestigen?
edit: Als je trouwens de pre-paid kaarten koopt via een nederlandse webshop heb je naar mijn idee al belasting betaald. Kan iemand dit met feiten weerleggen of bevestigen?
[ Voor 24% gewijzigd door Yaz op 18-03-2014 16:41 ]
Zoals het ik lees zijn de regels voor internetaankopen hetzelfde als voor fysieke goederen.Yaz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:40:
Ik probeer in de belastingdienst site even uit te zoeken hoe het zit met digitale goederen. Alle beschrijvingen hebben het alleen maar over fysieke goederen. Nu geloof ik natuurlijk nooit dat digitaal gevrijwaard is van belasting, ik kan er alleen niets over vinden.
Waar ze in de teksten dan op doelen komt toch weer terug op fysieke goederen. Zelfs in de lijstjes met wat voor goederen aangegeven moeten worden komt digitaal niet voor. Zoals gezegt, ik twijfel niet aan het feit dat er belasting over betaald moet worden.. ik kan het alleen nergens echt zwart-op-wit vinden.shadowman12 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:42:
[...]Zoals het ik lees zijn de regels voor internetaankopen hetzelfde als voor fysieke goederen.
Het staat aan zijkant in de titel, voordat je bij de rekenvoorbeelden komt:Yaz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:44:
[...]
Waar ze in de teksten dan op doelen komt toch weer terug op fysieke goederen. Zelfs in de lijstjes met wat voor goederen aangegeven moeten worden komt digitaal niet voor. Zoals gezegt, ik twijfel niet aan het feit dat er belasting over betaald moet worden.. ik kan het alleen nergens echt zwart-op-wit vinden.
Goederen ontvangen uit het buitenland (o.a internetaankopen)
Offtopic:
Ik ga niet linken naar de Belastingdienst, want dan vestigen we alleen maar extra aandacht op
[ Voor 9% gewijzigd door Turdie op 18-03-2014 16:47 ]
He, net de pagina's gesloten, jammer voor de quotes. Maar ze gaan in andere pagina's dieper in op "internetaankopen". En in geen van de lijsten en voorbeelden worden digitale goederen benoemd. Zo raar. Hoe moeilijk kan het zijn om hier een voorbeeld van te geven? Zeker omdat je regelmatig dit soort topics op tech sites (zoals webwereldshadowman12 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:46:
[...]Het staat aan zijkant in de titel, voordat je bij de rekenvoorbeelden komt:

Ik denk dat ze met internetaankopen, fysieke producten bedoelen en niet digitale producten.shadowman12 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:46:
[...]
Het staat aan zijkant in de titel, voordat je bij de rekenvoorbeelden komt:
Elektronische diensten in en uit niet-EU-landen
Elektronische diensten zijn onder meer:
Zoals ik het zo lees van de belasting dienst, is dit een elektronische dienst.. Zie punt 1. Bouwen en onderhouden van websites en software Dus belastbaar door de belasting dienst.. Maar de belasting dienst geeft zelf niet op de website aan wat dit verder inhoud met het doen van aangifte
wel hebben ze op de site linkjes geplaatst voor ondernemers. Volg je die staat er ook duidelijk bij niet voor particulieren
ik zie een maas in de belasting wet
Elektronische diensten zijn onder meer:
- bouwen en onderhouden van websites en software
- downloaden van beelden, geschreven stukken en informatie
- toegang geven tot databanken
- toegang geven tot en downloaden van muziek, films of spellen (ook kans- of gokspelen)
- leveren van uitzendingen of manifestaties op het gebied van politiek, cultuur, kunst, sport, wetenschap of ontspanning
Zoals ik het zo lees van de belasting dienst, is dit een elektronische dienst.. Zie punt 1. Bouwen en onderhouden van websites en software Dus belastbaar door de belasting dienst.. Maar de belasting dienst geeft zelf niet op de website aan wat dit verder inhoud met het doen van aangifte
[ Voor 20% gewijzigd door To_Tall op 18-03-2014 17:16 ]
Er zou nog 'iets groots' richting de E3 worden aangekondigd, dat kan nog beetje boost geven tzt.Silversin schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:38:
Hmm lekkere periode om de x1 aan te schaffen. Na E3, hoop dat ze wel al een 1TB model tot die tijd.
Andere kant, mag aannemen dat tegen september gros van de issues uit de Xbox zijn gehaald en alles op een wat acceptabelere snelheid loopt (of een flinke remake heeft gekregen).
Hmm de UI vond ik niet eens een groot probleem. Het ging me meer om het ontbreken van goede en interessante titels. Rond september / oktober komt Destiny, Batman en hopelijk een nieuwe Halo uit. En het liefst zelfs ook een LE Halo consoleSinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:31:
[...]
Er zou nog 'iets groots' richting de E3 worden aangekondigd, dat kan nog beetje boost geven tzt.
Andere kant, mag aannemen dat tegen september gros van de issues uit de Xbox zijn gehaald en alles op een wat acceptabelere snelheid loopt (of een flinke remake heeft gekregen).
Als Halo5 dit jaar nog uitkomt, en dat is nog maar zeer de vraag, dan zal het rond de feestdagen zijn, eind dit jaar. September/oktober is daar imho echt minimaal een paar maanden te vroeg voor
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Iemand de nieuwe bèta update al binnen?
Er werd nooit een tweede maal uitgesteld. Men heeft van in het begin dat de Xbox One werd uitgesteld naar een later te bepalen datum.VFRRijder schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:54:
Benieuwd of we nog een mail van MS NL gaan krijgen met nog een compensatie voor wederom een uitstel (voor de mensen met een preorder uit juni vorig jaar)
Mocht iemand me trouwens willen aanmelden voor de beta previews, graag 
Online notifications zijn wel erg wenselijk, bij voorkeur een beetje instelbaar voor enkel favorieten bijvoorbeeld.
Online notifications zijn wel erg wenselijk, bij voorkeur een beetje instelbaar voor enkel favorieten bijvoorbeeld.
Xbox
BM schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:42:
Mocht iemand me trouwens willen aanmelden voor de beta previews, graag
Headset adapter is weer leverbaar bij de MS stores.
Nope, maar dat kun jij vast voor me doenTheVMaster schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:43:
[...]
Had jij je serieus nog niet aangemeld voor de previews?
Xbox
Presentatie uit 2010 van Microsoft toen ze bezig waren aan "Xbox 720" project
http://imgur.com/a/FTFVq#44
Veel er van lijkt nu steeds te kloppen, dus weten we al wat we gaan krijgen dit jaar, en volgend. VR/AR glasses, en volgend jaar een betere versie van PS Now. Can't wait.
Veel er van lijkt nu steeds te kloppen, dus weten we al wat we gaan krijgen dit jaar, en volgend. VR/AR glasses, en volgend jaar een betere versie van PS Now. Can't wait.
Interessant om te zien. Dus in 2014 een 3dbril en in 2015 cloud gaming (waarbij je mooiere games krijgt door alles gewoon in de cloud te draaien ala PS Now).X-Fighter schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:26:
Vraag me alleen wel af waarom ze hun deadlines voor de SDK en apps zo gigantisch hard voorbij zijn gegaan. Of waarom ze hier een pricepoint van 299 hadden en geen 499.
Ik kan me trouwens herinneren enkele screenshots daarvan al eerder gezien te hebben bij een eerdere "lek"?
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 18-03-2014 20:42 ]
Qua specs klopt er bijna ook niets van.
Launchprice van 299 is toch wel erg stuk verder geschoten 
Wel grappig dat ze met de PS4 dus goed zaten, 399
Wel grappig dat ze met de PS4 dus goed zaten, 399
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 18-03-2014 20:42 ]
Uiteindelijk die cloud gaming dan toch tegelijk met PS Now, aangezien zij toch nog in beta zitten, en een release in Europa pas in 2015 zou moeten komen
Ja qua specs niet meer juist, maarja dat lijkt me wel logisch, het is gewoon sneller gegaan dan verwacht wrs... Niet vergeten dat PS4, ook eerst maar 4GB DDR5 ging hebben, en ze dat pas op het laatst aangepast hebben met een gokje.
Ja qua specs niet meer juist, maarja dat lijkt me wel logisch, het is gewoon sneller gegaan dan verwacht wrs... Niet vergeten dat PS4, ook eerst maar 4GB DDR5 ging hebben, en ze dat pas op het laatst aangepast hebben met een gokje.
[ Voor 18% gewijzigd door X-Fighter op 18-03-2014 20:42 ]
Hmm vreemd, volgens mij hadden ze niet verwacht dat DDR4 zo lang op zich zou laten wachten. Volgens mij was de keus 4GB DDR4 of 8 GB DDR3, uiteindelijk toch maar voor DDR3 gekozen.
De winkels, zoals Gamemania, gaan 'm vanaf volgende week verkopenlHybridl schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:30:
Als eind april weer bekend wordt dat het met de garantie goed zit "fingers crossed"
Leuke gratis PvZ GW DLC trouwens vandaag.
[ Voor 5% gewijzigd door Tweaker1234 op 18-03-2014 21:35 ]
Ja leuk, maareh ik heb vrij veel last van connection lost meldingen, super irritantTweaker1234 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:29:
[...]
De winkels, zoals Gamemania, gaan 'm vanaf volgende week verkopen
Is het eigenlijk nog mogelijk om in de beta program te komen?
Als dat zo is, zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om mij een invite sturen? Mijn GT is sgt frankieboy.
Als dat zo is, zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om mij een invite sturen? Mijn GT is sgt frankieboy.
Dat zeg ik toch?Tweaker1234 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:29:
[...]
De winkels, zoals Gamemania, gaan 'm vanaf volgende week verkopen
Straks als die hier officieel is dan krijgen ze die niet kwijt omdat iedereen die hem wilde er al een heeft.
De games blijven maar komen, ik vond dat we eerlijk gezegd een beetje achter liepen op vlak van indie games op de PS4, en voorliepen op vlak van exclusives en AAA games. Daar komt nu ook alweer verandering in, komende weken komen er 25 indie titels bij, en in totaal zijn er 200 developers die een Xbox One development kit gekregen hebben van Microsoft. Sommige zijn met kinect integratie, maar meer daarover in de bron die ik meegeef onderaan. De 25 titels zijn de volgende:
- 1001 Spikes by Nicalis
- Calibre 10 Racing Series by Bongfish GmbH
- CastleStorm by Zen Studios
- Chariot by Frima
- Chuck's Challenge 3D by Niffler
- Contrast by Compulsion Games
- Divekick Addition Edition + by Iron Galaxy Studios
- Forced by BetaDwarf ApS
- FRU by Through Games
- Guacamelee Super Turbo Championship Edition by DrinkBox Studios
- Gunscape by Blowfish Studios
- Habitat by 4gency
- Hyper Light Drifter by Heart Machine
- It Draws a Red Box by Other Ocean
- Nutjitsu by NinjaBee
- Pinball Arcade by FarSight Studios
- Q.U.B.E. Director's Cut by Toxic Games
- Riptide GP2 by Vector Unit
- Roundabout by No Goblin
- Sixty Second Shooter Prime by Happion Laboratories
- Spectra: 8bit Racing by Gateway Interactive
- Strike Suit Zero by Born Ready Games
- Super Time Force by Capybara
- The Last Tinker by Mimimi Productions
- Wulverblade by Darkwind Media
Xbox
Ik heb vanmorgen de 1404 update ontvangen en de eerste nieuwe feature die mij is opgevallen is de mogelijkheid om het volume (verhouding) tussen de gesnapte app en de game/tv (als er een app gesnapped is). Je kunt dan zorgen dat het volume van de game (of TV) harder of zachter is dan de gesnapte app. Op dit moment kun je dit niet regelen.
De notifications voor je vrienden heb ik nog niet kunnen vinden....
Het is overigens niet meer mogelijk om mensen voor te dragen voor de beta's op dit moment...
Het is overigens niet meer mogelijk om mensen voor te dragen voor de beta's op dit moment...
What to expect in this update preview
For those of you that participated in last month’s (1403) update preview, this preview wave will be a little different:
The 1404 update preview will run a bit longer than the 1403 preview. As a result, not all of the features listed below will be available in the first 1404 update. Some features will be enabled in 1404 updates that are rolled out later in the preview.
Some of the features listed below will be enabled outside of a console update. Keep an eye on the forums for announcements and information on when new features are made available.
What’s new in this release?
Game and app saves and updates. A game save progress bar will show you the status of your game saves. You will also be able to easily tell what games and apps are being updated or have been updated recently.
Friends improvements. Notifications will be added to see when favorites and friends sign in to Xbox Live. This actually was one of the most frequently requested features from the first preview wave and we made it a priority to include it in the April update. Also, friends who are in multiplayer will be identified in the friends list. We’ll also add the ability to view friends’ most popular apps.
Blu-ray 50 Hz video output support for content recorded at 50 Hz will resolve video playback issues some Xbox Live members in Europe are experiencing.
Kinect voice and motion improvements will continue to fine tune the quality and reliability of Xbox One commands.
Improved GameDVR video quality through compression algorithm improvements.
Updates to Xbox One device management to address issues controlling TVs, set top boxes, and receivers that our customers have reported.
New audio settings to tune how much volume is lowered when Kinect is used in communications.
For those of you that participated in last month’s (1403) update preview, this preview wave will be a little different:
The 1404 update preview will run a bit longer than the 1403 preview. As a result, not all of the features listed below will be available in the first 1404 update. Some features will be enabled in 1404 updates that are rolled out later in the preview.
Some of the features listed below will be enabled outside of a console update. Keep an eye on the forums for announcements and information on when new features are made available.
What’s new in this release?
Game and app saves and updates. A game save progress bar will show you the status of your game saves. You will also be able to easily tell what games and apps are being updated or have been updated recently.
Friends improvements. Notifications will be added to see when favorites and friends sign in to Xbox Live. This actually was one of the most frequently requested features from the first preview wave and we made it a priority to include it in the April update. Also, friends who are in multiplayer will be identified in the friends list. We’ll also add the ability to view friends’ most popular apps.
Blu-ray 50 Hz video output support for content recorded at 50 Hz will resolve video playback issues some Xbox Live members in Europe are experiencing.
Kinect voice and motion improvements will continue to fine tune the quality and reliability of Xbox One commands.
Improved GameDVR video quality through compression algorithm improvements.
Updates to Xbox One device management to address issues controlling TVs, set top boxes, and receivers that our customers have reported.
New audio settings to tune how much volume is lowered when Kinect is used in communications.
Die indie titels, betekent 'komende weken' hetzelfde als 'vanaf nu t/m einde april' of meer 't/m mei'
Heb sinds afgelopen zaterdag een Xbox One met Titanfall en holy sh*t wat een geweldig ding zeg
Ga nog vele uren aan dit ding kwijt zijn 
Mocht men mij willen toevoegen, gamertag is Negat1ve, speel nu vooral Titanfall
Als er iemand een invite over heeft voor het update preview program, zou diegene mij dan kunnen uitnodigen hiervoor?
Als er iemand een invite over heeft voor het update preview program, zou diegene mij dan kunnen uitnodigen hiervoor?
Kan niet meerNegative schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:23:
Heb sinds afgelopen zaterdag een Xbox One met Titanfall en holy sh*t wat een geweldig ding zegGa nog vele uren aan dit ding kwijt zijn
TheVMaster schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:08:
Haha waar is het misgegaan vraag ik me af. En zoals Martin al aangeeft heb ik deze presentatie ook al eens eerder gezien. vooral die roadmap. Grappig te zien dat ze eigenlijk ook plannen hadden voor tv op je 360.X-Fighter schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:26:
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
Ik ben terug van een vakantie. Gisterenavond startte ik Killer Instinct op en moest ene update installeren. Nu is mijn save game weg. Al mijn content die ik met ingame KI points heb gekocht is weg. Stages, accessoires, etc. Hoe komt dit?
p.s: ik kom terug en wil via Paypal Titanfall kopen en ik lees hier dat dit niet meer mogelijk is. Dat is klote!
p.s: ik kom terug en wil via Paypal Titanfall kopen en ik lees hier dat dit niet meer mogelijk is. Dat is klote!
nieuws: Sony kondigt vr-headset Project Morpheus voor de PlayStation 4 aan
Zal MS stilzitten? Want man, wat lijkt me iets dergelijks een geweldige accessoire/toevoeging voor de X1.
Ik zie me al languit op de bank liggen.
Zal wel niet goedkoop worden want die Personal 3D viewer van Sony is ook dik €800. Wanneer zo'n ding tussen de€300-400 wordt heb ik er ook 1 in huis.
Is er iemand die ook zijn headset deelt met zijn 360/pc? Ik moet m'n headset telkens opnieuw inpluggen op m'n X1, 360 en PC. Kweet 't luxeprobleem. Maar zit er wel aan te denken om er nog 'n headset er bij te halen.
Zal MS stilzitten? Want man, wat lijkt me iets dergelijks een geweldige accessoire/toevoeging voor de X1.
Ik zie me al languit op de bank liggen.

Is er iemand die ook zijn headset deelt met zijn 360/pc? Ik moet m'n headset telkens opnieuw inpluggen op m'n X1, 360 en PC. Kweet 't luxeprobleem. Maar zit er wel aan te denken om er nog 'n headset er bij te halen.
Maar daarom mag er toch nog wel 100.000 x dezelfde vraag worden gesteld.?!
MSFT zit niet stil, die zijn zelf al bezig aan hun brillen, maar dat gaat eerder AR, dan VR zijn. Wel ook bruikbaar met de Xbox One.
Volgens mij gaat dat languit op de bank liggen een probleem worden met zo'n headsetmowa schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:52:
nieuws: Sony kondigt vr-headset Project Morpheus voor de PlayStation 4 aan
Ik zie me al languit op de bank liggen.![]()
![]()
Ik weet het nog niet, het kan geweldige techniek zijn, maar volgens mij heeft het nog wel een paar jaar nodig om echt volwassen te worden. Volgens mij zijn er nog behoorlijk wat mensen die misselijk worden als ze met zo'n ding op zitten, en dat lijkt me nu niet de meest briljant sales-pitches opleveren
Xbox
whwahahahaMartinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:35:
[...]
Interessant om te zien. Dus in 2014 een 3dbril en in 2015 cloud gaming (waarbij je mooiere games krijgt door alles gewoon in de cloud te draaien ala PS Now).
Vraag me alleen wel af waarom ze hun deadlines voor de SDK en apps zo gigantisch hard voorbij zijn gegaan. Of waarom ze hier een pricepoint van 299 hadden en geen 499.
Ik kan me trouwens herinneren enkele screenshots daarvan al eerder gezien te hebben bij een eerdere "lek"?
Nooit gehoord van discussie documenten. Waarbij in grote lijnen ideeën en wensen worden besproken. Volgens mij is het al lang duidelijk dat full gaming in de cloud met de huidige ping tijden niet of nauwelijks mogelijk is.
3D is een idee als ze dat beetje uitwerken op 3D tv's kan dat nog eens leuk uitpakken. Zoals de 3D games van sony, 2D beeld maar ieder zijn eigen scherm
Nee veel in het document is voor crap, zijn losse flodders om verder op na te denken. soort HLD nog voor het HLD wordt gemaakt
Ik kan wel zeggen dat MS al voor de launche van de 360 bezig was met VR met Kinect is dat wel een stapje dichterbij gekomen.. met een 3D bril en het object kan naar je toe komen.. en reageren op je bewegingen icm kinect 2.0
Ik hoef echt geen VR ding te hebben, of 3D onzin, geef mij gewoon die illumiroom setup of dat latere vervolg met projecties naast je TV voor extra info of stats.
3D support zou wel leuk zijn icm 2 players. 2x een 2d beeld genereren. waarbij beide gamers alleen hun eigen beeld zienSinergyX schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:17:
Ik hoef echt geen VR ding te hebben, of 3D onzin, geef mij gewoon die illumiroom setup of dat latere vervolg met projecties naast je TV voor extra info of stats.
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:46:
Ik ben terug van een vakantie. Gisterenavond startte ik Killer Instinct op en moest ene update installeren. Nu is mijn save game weg. Al mijn content die ik met ingame KI points heb gekocht is weg. Stages, accessoires, etc. Hoe komt dit?

Voor je eerste probleem zou ik eens Microsoft support chat opstarten. Voor je 2e zou ik eens een pagina of 15 terug bladen en dan rustig gaan lezen. De oplossing is al tientallen keren voorbij gekomen.
Verwijderd
Ik heb die gisterenavond al geïnstalleerd en gespeeld. Ik hoop dat iemand een Zelda game ervan kan maken. De middelen zijn er maar ik ben zelf niet zo kundig.shoombak schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:25:
Project Spark nu Open Beta op X1
http://nl.ign.com/news/83...u-beschikbaar-op-xbox-one
Verwijderd
Zou dat echt helpen? Kunnen ze je save game terughalen?Yaz schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:20:
[...]
Voor je eerste probleem zou ik eens Microsoft support chat opstarten. Voor je 2e zou ik eens een pagina of 15 terug bladen en dan rustig gaan lezen. De oplossing is al tientallen keren voorbij gekomen.
15 pagina's terug? was maak een week weg
Eh....mijn how-to volgen? En dan even de Xbox Gift Card 'route' volgen.....Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:31:
[...]
Zou dat echt helpen? Kunnen ze je save game terughalen?![]()
15 pagina's terug? was maak een week wegKan iemand net kort uitleggen hoe ik in de usa store aan de digitale versie van Titan fall kan komen? Ik heb gehoord dat de media markt de disc versie verkoopt voor 65 euro maar ik wil alles digitaal. Thanks!
Er was al iemand bezig met een RPG, inventory, wapenswaps, best interessant.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:28:
[...]
Ik heb die gisterenavond al geïnstalleerd en gespeeld. Ik hoop dat iemand een Zelda game ervan kan maken. De middelen zijn er maar ik ben zelf niet zo kundig.
Het is alleen jammer dat er maar 1 style is, dat beetje kiddy fantasy thema.
Verwijderd
Top, thanks!TheVMaster schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:32:
[...]
Eh....mijn how-to volgen? En dan even de Xbox Gift Card 'route' volgen.....
Meerdere stylen zijn te unlocken. In het begin heb je de signature style (waar ze altijd mee adverteren) maar andere elementen kan kopen of vrij"spelen".SinergyX schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:34:
[...]Er was al iemand bezig met een RPG, inventory, wapenswaps, best interessant.
Het is alleen jammer dat er maar 1 style is, dat beetje kiddy fantasy thema.
TheVMaster schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:08:
Lol had z'n hele post gelezen behalve die regel xD
Notifications werken ook nog niet. De update features worden de komende dagen uitgerold. Deze update was de 'fundering' voor de features.TheVMaster schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:08:
Ik heb vanmorgen de 1404 update ontvangen en de eerste nieuwe feature die mij is opgevallen is de mogelijkheid om het volume (verhouding) tussen de gesnapte app en de game/tv (als er een app gesnapped is). Je kunt dan zorgen dat het volume van de game (of TV) harder of zachter is dan de gesnapte app. Op dit moment kun je dit niet regelen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
X-Fighter schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:54:
MSFT zit niet stil, die zijn zelf al bezig aan hun brillen, maar dat gaat eerder AR, dan VR zijn. Wel ook bruikbaar met de Xbox One.
AR is met kinect al mogelijk en ik zie wat dat betreft en met bijvoorbeeld iets als Google Glass zeker mogelijkheden maar echt zo'n dedicated bril lijkt me helemaal top.BM schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:56:
[...]
Volgens mij gaat dat languit op de bank liggen een probleem worden met zo'n headset
Ik weet het nog niet, het kan geweldige techniek zijn, maar volgens mij heeft het nog wel een paar jaar nodig om echt volwassen te worden. Volgens mij zijn er nog behoorlijk wat mensen die misselijk worden als ze met zo'n ding op zitten, en dat lijkt me nu niet de meest briljant sales-pitches opleveren
Dat misselijk worden heeft toch ook te maken met de gebruikte techniek waarbij de focus te dichtbij is. Dat is practisch onbruikbaar en slechts weggelegd voor een enkeling die er niet misselijk van wordt. Het lijkt me dat ze wel een techniek gaan gebruiken waarbij de focus instelbaar is zoals je bijvoorbeeld een monitor wat dichterbij of verderweg zet.
Straks ook ff Project Spark binnen hengelen.
Ik zie dat Project Spark Kinect ondersteuning biedt. En juist dat vind ik een gemiste kans bij bijvoorbeeld Titanfall.
Overigens zag ik bij Titanfall een gast die al 10x is geprestiged. Die haalt elk potje dik 30.000 punten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)