Six player split-screen race komt naar de One:
Six player 60fps splitscreen racing comes to Xbox One
Six player 60fps splitscreen racing comes to Xbox One
[ Voor 36% gewijzigd door Turdie op 19-03-2014 11:25 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 36% gewijzigd door Turdie op 19-03-2014 11:25 ]
VR kan je ook halen door gebruik te maken van je TV als die 3d Ondersteund en Kinect die jou volgt..mowa schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:10:
[...]
[...]
AR is met kinect al mogelijk en ik zie wat dat betreft en met bijvoorbeeld iets als Google Glass zeker mogelijkheden maar echt zo'n dedicated bril lijkt me helemaal top.
Dat misselijk worden heeft toch ook te maken met de gebruikte techniek waarbij de focus te dichtbij is. Dat is practisch onbruikbaar en slechts weggelegd voor een enkeling die er niet misselijk van wordt. Het lijkt me dat ze wel een techniek gaan gebruiken waarbij de focus instelbaar is zoals je bijvoorbeeld een monitor wat dichterbij of verderweg zet.
Straks ook ff Project Spark binnen hengelen.
Ik zie dat Project Spark Kinect ondersteuning biedt. En juist dat vind ik een gemiste kans bij bijvoorbeeld Titanfall.
Overigens zag ik bij Titanfall een gast die al 10x is geprestiged. Die haalt elk potje dik 30.000 punten.
[ Voor 5% gewijzigd door To_Tall op 19-03-2014 11:33 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
XBL: MRE Inc
Mwoah, dat kan wel hoorMRELynx schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:36:
24/7 spelen kan ik nog een klein beetje voorstellen, maar 30.000xp per potje.....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
LoL Show your Titanfall XP showoff.. Ik mag het doen met 2400 XP per potje!!BM schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:47:
[...]
Mwoah, dat kan wel hoor
Ik meen dat in Titanfall per 'prestige' mode de hoeveelheid XP die je krijgt met een x-% omhoog gaat. Daarbij continue challenges completen en dan gaat het hard. Ik heb ook al potjes gehad van >24000 XP, en ik ben echt maar een hele middelmatige speler
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wat uchiha tijntje zegtTo_Tall schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:23:
[...]
LoL Show your Titanfall XP showoff.. Ik mag het doen met 2400 XP per potje!!
[ Voor 15% gewijzigd door BM op 19-03-2014 13:19 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Kinect gebruiken om te ejectenmowa schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:10:
Straks ook ff Project Spark binnen hengelen.
Ik zie dat Project Spark Kinect ondersteuning biedt. En juist dat vind ik een gemiste kans bij bijvoorbeeld Titanfall.
Overigens zag ik bij Titanfall een gast die al 10x is geprestiged. Die haalt elk potje dik 30.000 punten.
Als Offgamers geen voorraad meer heeft dan kan je ook terecht bij Target.com alleen je e-mail opegeven en betalen met paypal. Het eenige nadeel is dat het wel even duurt voor dat je de code in je mail heb.gise schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:43:
Offgamers staat nu op: "Restock in Progress"
Snel maar even in slaan als ze beschikbaar zijn
Amazone heeft een eigen code generator voor giftcards.. Die zijn nooit out of stockH1CS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:24:
[...]
Als Offgamers geen voorraad meer heeft dan kan je ook terecht bij Target.com alleen je e-mail opegeven en betalen met paypal. Het eenige nadeel is dat het wel even duurt voor dat je de code in je mail heb.
Ik heb het ook op deze manier gedaan omdat de status toen ook op Restock in Progress stond en volgens de support kon dit tot 7 werkdagen duren.
[ Voor 46% gewijzigd door H1CS op 19-03-2014 14:50 ]
Billing adress op een US adress zetten. Zo is het bij mij ook geluktH1CS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:48:
Alleen amazon doet een regio check als je US giftcard wil kopen. (bij mij)
"Note: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address."
Save game corruption is een bekend probleem sinds de vorige update, en juist deze patch moest dat probleem verhelpenVerwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:46:
Ik ben terug van een vakantie. Gisterenavond startte ik Killer Instinct op en moest ene update installeren. Nu is mijn save game weg. Al mijn content die ik met ingame KI points heb gekocht is weg. Stages, accessoires, etc. Hoe komt dit?
p.s: ik kom terug en wil via Paypal Titanfall kopen en ik lees hier dat dit niet meer mogelijk is. Dat is klote!
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 19-03-2014 16:21 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ok thanks!justifire schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:20:
[...]
Save game corruption is een bekend probleem sinds de vorige update, en juist deze patch moest dat probleem verhelpen![]()
Helaas niets aan te doen, uithuilen en overnieuw beginnen![]()
Voor meer info, check het DoubleHelix forum.
Heb wel zin in Fulgore en Lobbies eind van de maand
Klopt, elke prestige krijg je meer XP :BM schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:47:
[...]
Mwoah, dat kan wel hoor
Ik meen dat in Titanfall per 'prestige' mode de hoeveelheid XP die je krijgt met een x-% omhoog gaat. Daarbij continue challenges completen en dan gaat het hard. Ik heb ook al potjes gehad van >24000 XP, en ik ben echt maar een hele middelmatige speler
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Infrared is dan natuurlijk ook eenrichtingsverkeer. Kan je de X1 niet kwalijk niet nemen. Jammer is dat er nog steeds niets een degelijke standaard is die tweewegverkeer bied, dat zou veel problemen oplossen.SinergyX schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:33:
Pluspuntje voor de XBO, bij de audio/reciever instellingen kent hij zowaar de decoderstation5 van teufel. Jammer dat hij dan weer niet de juiste ingang kiest en staat hij aan voor mn PC, zet hij hem uit
Gamertag: YazNL
Ierland ondersteund Kinect Voice niet. Terwijl UK dat wel doet.. XBO dus weer op UK zetten los het probleem opWoolfy681 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:50:
Gister heb ik mijn XBO op Ierland gezte en sinds dien werken de Kinect voice commands niet meer.
Iemand een idee hoe dit komt heb hem al op nieuw gecalibreed, maar dit hielp ook niet.
Op Us deden de commands het wel overigens.
Oke gelukkig is dat het was al bang dat ik support nodig hadTo_Tall schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:57:
[...]
Ierland ondersteund Kinect Voice niet. Terwijl UK dat wel doet.. XBO dus weer op UK zetten los het probleem op
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Klopt, ik had hem daar ook staan, en zou pas 9-10 April komen, heb dus bij de Microsoft Store DE besteld vorige week, en hem deze week binnen gekregen. Bij Amazon toen geannuleerd.danplo schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:31:
Balen zeg, ik zie dat op Amazon.de de "Xbox One Stereo Headset Adapter " een wachttijd heeft gekregen van 3 tot 5 weken. Had al een pre-order daar staan, dat word dus verder zoeken, want dat duurt veel te lang vind ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Turdie op 19-03-2014 18:37 ]
Xbox
Had 'm ook bij Amazon.de in bestelling staan. Gisteren kreeg Microsoft.de weer voorraad. Daar de adapter snel besteld en deze is vandaag verzonden. Morgen dus binnen.danplo schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:31:
Balen zeg, ik zie dat op Amazon.de de "Xbox One Stereo Headset Adapter " een wachttijd heeft gekregen van 3 tot 5 weken. Had al een pre-order daar staan, dat word dus verder zoeken, want dat duurt veel te lang vind ik.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waarom niet? USB3 behuizing d'r omheen en gaan met die banaanjustifire schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:37:
Benieuwd of een Externe SSD ondersteund gaat worden, zou interresant kunnen zijn.
Afgelopen weekend binnen gekregen. Dit weekend de chat eens proberen, daar ben ik nog niet aan toe gekomen.Rivanov schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:43:
[...]
Vandaag m'n Turtle Beach PX4 binnen gekregen. Prachtig ding zeg.
Xbox
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bedankt, ik heb hem ook geannuleerd bij Amazon en weer een bestelling bij Microsoft.de geplaatst. Altijd goed bevallen en hopelijk een snellere levering dan 3 weken.shadowman12 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:36:
[...]
Klopt, ik had hem daar ook staan, en zou pas 9-10 April komen, heb dus bij de Microsoft Store DE besteld vorige week, en hem deze week binnen gekregen. Bij Amazon toen geannuleerd.
Tip als bij Microsoft Store DE besteld, zet de Abrechnungsregion op Niederlande o.i.d
Heb ook maar het zelfde gedaan, bedankt voor je tip en info!Rivanov schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:43:
[...]
Had 'm ook bij Amazon.de in bestelling staan. Gisteren kreeg Microsoft.de weer voorraad. Daar de adapter snel besteld en deze is vandaag verzonden. Morgen dus binnen.
Vandaag m'n Turtle Beach PX4 binnen gekregen. Prachtig ding zeg.
[ Voor 39% gewijzigd door danplo op 19-03-2014 20:40 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 19-03-2014 20:56 ]
Heb toch liever alles in one (pun intented). =PBM schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:28:
Waarom kikt iedereen zo op die 1TB versie? External harddrive support komt binnenkort, en je kunt er donderop tegen zeggen dat die externe GB/TB's goedkoper zijn dan wat MS er in stopt
Kwam er inderdaad toen straks pas achter dat er een Digital In en Digital Out op zat zodat ik m'n Z-5500 hier op aan kan sluiten. Super! Kan ik mooi kiezen of ik geluid door m'n speakers wil of door m'n headset.danplo schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:35:
[...]
Bedankt, ik heb hem ook geannuleerd bij Amazon en weer een bestelling bij Microsoft.de geplaatst. Altijd goed bevallen en hopelijk een snellere levering dan 3 weken.
[...]
Heb ook maar het zelfde gedaan, bedankt voor je tip en info!
En goed om te horen dat je nieuwe Turtle Beach bevalt, mijn PX51 bevalt me ook prima. Ook makkelijk dat ik nog steeds kan kiezen voor geluid op mijn surround boxen in de woonkamer of mijn headset.
Hopelijk binnenkort ook de adapter in huis en dan kom ik eens gezellig met jullie mee doen en slap ouwe hoeren
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 6% gewijzigd door wes- op 19-03-2014 22:12 ]
klinkt leuk, maar alle landen buiten de USA zullen wel weer buiten de boot vallen met dit soort acties, zoals we dit altijd al hebben gehadX-Fighter schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:02:
Er is een extra reden, buiten common sense, om je vriendelijk te gedragen wanneer je online speelt! Microsoft gaat je er voor belonen.
http://www.polygon.com/20...-one-good-social-behavior
Zoals al vaker gemeld de afgelopen dagen.. Deze update is de fundering voor de uitrol van de nieuwe features. Die notifications etc worden de komende dagen uitgerold. Deze update is dus nog niet de volledige update.xGlasvezelkabel schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:18:
Ik heb de nieuwe update ook, maar het is mij nog niet opgevallen dat ik een notificatie kreeg wanneer er een vriend online kwam. Kan iemand mij bevestigen dat deze notificaties er wel degelijk inzitten?
Wat bedoel je met USA giftcards? Ik heb vorige week op Amazon een MS giftcard gekocht voor 60 dollar en deze geredeemed op mijn xbox account en daarmee Titanfall gekocht in de US store.Lycan-Strife schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:48:
Zijn hier nog mensen die weten hoe we uit de usa store games kunnen betalen vanuit Nederland?
Ik kreeg net te horen dat ook de USA giftcards niet meer werken - ofwel MS points of MS dollars.
Paypal was ook al dichtgeschroefd.
Wat nu? Ik wil graag uit de USA store de Titanfall Season Pass kopen en eventueel ook nog MGS Ground Zeroes.
Wie o wie heeft een oplossing?
Bedankt.
Precies!uchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:28:
[...]
Wat bedoel je met USA giftcards? Ik heb vorige week op Amazon een MS giftcard gekocht voor 60 dollar en deze geredeemed op mijn xbox account en daarmee Titanfall gekocht in de US store.
[ Voor 16% gewijzigd door Lycan-Strife op 20-03-2014 00:46 ]
[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-03-2014 01:00 ]
Heb je hier ook een linkje van dan naar zo'n Brits forum?Lycan-Strife schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:37:
[...]
Precies!
Het schijnt nu zo te zijn dat dit niet meer kan.
Net zoals dat ik vorige week met mijn paypal account Titanfall heb gekocht.
Vandaar dat ik vraag aan iedereen hier of er nog mensen zijn die recentelijk nog oplossingen weten of hebben uitgevonden.
Want het lijkt er nu op dat we dus op geen enkele mogelijke wijze nog iets uit de USA store kunnen kopen. Ik heb op een brits forum ookal mensen horen zaniken hierover. En terecht natuurlijk.
Scheelt nogal een berg euro's e.d.
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat US Gift Cards nog gewoon werken....Rockvee2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 01:49:
Ben ik ook benieuwd naar
Want als ze aankopen uit de US helemaal hebben geblokkeerd moeten we naar de UK , of 70 euro gaan betalen voor een game
Daarmee haal je geen snelheidswinst. De hardware is niet ontwikkeld voor zulke snelle I/O.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb je al xbox support gebeld/chat om te vragen om uitstel? Lijkt me niet onredelijk. Ander schakel je gewoon je rechtsbijstand in. Even rammelen aan de botten van MS en dan gebeurt er wat.Phusebox schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:30:
Door de release overigens naar september te schuiven ga ik dus 140 euro tegoed kwijtraken op mijn Xbox account. Ik kan ze niet gebruiken voor een Live abo en ik kan geen games kopen ermee voor de XBO...
En bedankt Microsoft.
Welke update hebben jullie het over? Systeem update van xbox one of van de games zelf? Krijg namelijk geen van beiden aangeboden.SinergyX schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:15:
Is in open lobbies van racegames nooit anders geweest, GT had nog aardig clubje die met z'n allen reed, zouden we eens met Forza moeten doen.
Update komt hier nu ook binnen
Verwijderd
Update van de X1, wanneer je in het beta programma zit.blueface schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:51:
[...]
Welke update hebben jullie het over? Systeem update van xbox one of van de games zelf? Krijg namelijk geen van beiden aangeboden.
Daar moet ik ook nog eens achteraan. Een deel van mijn credits verloopt op 31-08. Sowieso belachelijk dat MS een verlooptermijn op m'n eigen geld zet, maar goed. Volgens mij moet daar wel wat voor te regelen zijn.Phusebox schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:30:
Door de release overigens naar september te schuiven ga ik dus 140 euro tegoed kwijtraken op mijn Xbox account. Ik kan ze niet gebruiken voor een Live abo en ik kan geen games kopen ermee voor de XBO...
En bedankt Microsoft.
Xbox
Kun je je nog aanmelden voor het beta programma? Zo ja, waar?SinergyX schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:32:
[...]
Update van de X1, wanneer je in het beta programma zit.
Kan Xbox Support niks voor je betekenen?Phusebox schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:30:
En bedankt Microsoft.
Goede vraag, ik heb ook nog meer dan 100 euro op mijn account. Het is inderdaad van de pot gerukt dat je tegoed waar je voorbetaald hebt VERLOOPT. What the fuck?shadowman12 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:53:
[...]
Kan Xbox Support niks voor je betekenen?
Xbox Live: Chevalric
Wanneer?Chevalric schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:06:
Ik snap nog steeds niet dat mensen zeggen dat Paypal niet meer werkt. Ik heb Titanfall nog gewoon kunnen kopen met mijn Paypal account (gekoppeld aan m'n Visa cc).
Op de dag van release. Ik heb nu geen games op m'n verlanglijstje staan, dus wil niet testen of het nog steeds werkt. Maar ik krijg in ieder geval Paypal nog steeds als optie om te betalen.
[ Voor 34% gewijzigd door Chevalric op 20-03-2014 10:10 ]
Verwijderd
Ik heb geen cc gekoppeld en heb al mijn games via Paypal kunnen kopen. Nu echter niet meer. Moet een andere betaalmethode selecteren.Chevalric schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:06:
Ik snap nog steeds niet dat mensen zeggen dat Paypal niet meer werkt. Ik heb Titanfall nog gewoon kunnen kopen met mijn Paypal account (gekoppeld aan m'n Visa cc).
Daar zeg je het "Op de dag van release". Ik heb ook Titanfall toen gekocht, maar wou echter eergister Metal Gear Solid Ground Zeroes kopen maar dat gaat niet meer. Al mijn vrienden die de xbox one hebben geimporteerd kunnen ook niet meer met Paypal betalen. "Chose another payment option". Dus sinds 13 Maart toen Titanfall uitkwam is betalen met Paypal niet meer mogelijk helaas.Chevalric schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:07:
[...]
Op de dag van release. Ik heb nu geen games op m'n verlanglijstje staan, dus wil niet testen of het nog steeds werkt. Maar ik krijg in ieder geval Paypal nog steeds als optie om te betalen.
LoL... Dan stap je toch gewoon over naar GiftCards. Die je goedkoop aan kan kopen?Chevalric schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:24:
Hm, inderdaad. Zo net toch maar even de proef op de som genomen en krijg nu ook de melding dat Paypal niet geaccepteerd wordt. Balen!
[ Voor 34% gewijzigd door To_Tall op 20-03-2014 10:31 ]
Verwijderd
Thanksdjbarney schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:07:
Ik las de notes van Major nelson over de aankomende ronde beta updates (v 1404 en hoger) en daarin werd aangegeven dat ze voor verschillende tv's ook de infrarood commands zouden tweaken. Op 1404 die gisteren uit kwam werkt het power-on gedeelte via de kinect nog niet met mijn Panasonic Plasma tv, die heeft namelijk een langer power on commando nodig dan de 1 seconde dat de kinect m uitzend.
Ik heb hier het volgende topic voor aangemaakt in het beta forum, kunnen jullie als je dit ook hebt voor Panasonic tv's, dit hier ook aub melden? Dan is er een grotere kans dat het met een volgende update opgelost ishttp://forums.xbox.com/xb...404/f/4622/t/1719163.aspx
Pfffff, Wat ik heb vernomen van Xbox Support, is dat die Risk Check(check of het billing address overeenkomt met je adres op je PayPal) ook pas een maand actief is. Dus daarvoor werkte PayPal inderdaad.Chevalric schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:07:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 20-03-2014 12:20 ]
Verwijderd
Je hoeft helemaal geen fake adres te gebruiken. Heb bij Offgamers volgens mij nog niet eens een adres hoeven opgeven. Heb daar gewoon met iDeal betaald.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:20:
Zojuist zag ik dat mijn xbox one titanfall editie (maandag avond besteld) geleverd bij mijn ouders. Na mijn werk die snel ga ophalen en thuis uitproberen. Hoop dat alles goed gaat.
Probeerde gisteren nog een betaling via paypal aan te koppelen aan mijn account via xbox.com, en daarna mijn bankrekening te koppelen aan paypal. Wacht nu een overgemaakt bebrag van 0.1 cent te laten valideren.
Ik lees nu hier dan dat het kopen via Paypal met een work around niet meer luktdus dan maar een giftcard kopen dmv CC met een fake adres.
please add me
tagname: swordsman360
[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 20-03-2014 12:24 ]
Klopt, maar als je bij Amazone wil bestellen zoals ik. Dan heb je dat wel nodigshadowman12 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:21:
[...]
Je hoeft helemaal geen fake adres te gebruiken. Heb bij Offgamers volgens mij nog niet eens een adres hoeven opgeven. Heb daar gewoon met iDeal betaald.
Waarom bij Amazone?To_Tall schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:25:
[...]
Klopt, maar als je bij Amazone wil bestellen zoals ik. Dan heb je dat wel nodig
[ Voor 23% gewijzigd door Turdie op 20-03-2014 12:28 ]
Amazone?? Ik heb gewoon 50 Dollar betaald ipv 50 Euro voor een 50 Dollar gift card.. Ik zie die vergelijking niet zo!!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 20-03-2014 13:00 ]
7?SinergyX schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:59:
Offgamers is geen 'paddestoeltje', ze zijn zelfs 1 van de grootste. Ik doe al bijna 7 jaar zaken met die gasten, begon als klein gold/account-seller, maar verkoopt nu zo'n beetje alles.
(goed het gold/account selling blijft grijs gebied).
Edit, zelfs al meer dan 7 jaar
Order Date: Saturday, 05 January, 2008
Gamertag for Xbox: R0SSI
Verwijderd
Verzendadres moest ik US adres invoeren. Gewoon gedaan via mijn account bij Amazon waar ik ook dingen bestel die ik naar NL laat vervoeren met een NL creditcard... Het werkte op deze manier prima bij mij.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:38:
Als ik via amazon.com een giftcard (digital code) koop, moest een Billing adres uit de VS zijn of moest het dres (NL) zijn?, en adres dat gekoppled aan jouw CC moet het uit de VS zijn klopt het?
Alvast bedankt
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd
thanks, als het goed krijg ik een code via e-mail, want adres is fakeGé Brander schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:40:
[...]
Verzendadres moest ik US adres invoeren. Gewoon gedaan via mijn account bij Amazon waar ik ook dingen bestel die ik naar NL laat vervoeren met een NL creditcard... Het werkte op deze manier prima bij mij.
lol.. als je de digitale aankoop doet welVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:47:
[...]
thanks, als het goed krijg ik een code via e-mail, want adres is fake
Dat is bij alle websites zo sinds dat ze 'echt geld' gift cards aanbiedenRockvee2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:52:
Alleen offgamers is duur geworden .
Vroeger was het 4200 MSP voor 31 euro daar, (je krijgt 50,80 tegoed)
En nou is het 25 EU gift card voor 24,99
Vandaag de media remote binnen van amazon, prima spul
Ik was ff pleite.TheVMaster schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 01:52:
[...]
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat US Gift Cards nog gewoon werken....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq