[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Alleen PayPall werkt niet...!! CC en US Gift Cards werken gewoon.
Ik kan bevestigen dat US Gift Cards werken want heb net Forza 5 gekocht.
Weet alleen niet wanneer ik 't moet spelen want ik heb ook al even geen Titanfall kunnen spelen. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
Ok dus men zegt dat USA cards nog wel werken. Mijn order werd bij Target.com zomaar gecanceled.
Kan ik bij Offgamers gewoon zo bestellen?
Lijkt me het proberen waard.
Moet alleen nog wel mijn usa adres aanpassen naar 1 staat waar ze geen btw heffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Mowa THANKS! Waar heb je een kaart besteld.
Hoe heb je em ingevoerd? Waar ingevoerd? welke pagina? etc.
Alle info is welkom alstublieft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lycan-Strife schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:08:
Mowa THANKS! Waar heb je een kaart besteld.
Hoe heb je em ingevoerd? Waar ingevoerd? welke pagina? etc.
Alle info is welkom alstublieft!
Vanochtend op OffGamers eentje van 50 dollar en eentje van 25 dollar gekocht. Online meteen op xbox.com (usa store) titanfall gekocht voor 60 dollar. Hou ik nog 15 dollar over voor een toekomstige aankoop. Heb ook nog 15 euro in de ireland store. Ik ga dus vanavond na werk lekker titanfall spelen. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Heb je hem gekocht op xbox.com dan of op je xbox one?
En heb je een usa adres neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Niet om te zeuren maar is echt al heel vaak langsgekomen.
Ik heb ze bij Offgamers besteld. Met Paypall betaal je iets meer dan wanneer je met CC besteld.
Kan ook bij Target

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Herhaling blijft altijd werken man - thanks harvey en mowa.
Nie zeuren gewoon lekker typen ;)
Is handig voor nieuwe noobs zoals ik.
Thanks man! Thanks a million!

Precieze stap voor stap info is altijd welkom
en benodigdheden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lycan-Strife schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:12:
Heb je hem gekocht op xbox.com dan of op je xbox one?
En heb je een usa adres neem ik aan?
xbox.com
Ik heb een usa adres, maar dat was voor de betaalmethode Paypal. Heb nu redeem codes gebruikt. Weet niet of een adres relevant is voor deze betaalmethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Thanks! En ip adres gewoon uit nederland ook?
MS zei tegen mij dat ik een usa ip adres moest hebben voor het te laten werken.
*snip*

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 20-03-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lycan-Strife schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:14:
Thanks! En ip adres gewoon uit nederland ook?
MS zei tegen mij dat ik een usa ip adres moest hebben voor het te laten werken.
*snip*
Gewoon een hollandse ip adres. Ik durf unblock us niet te gebruiken want ben bang dat mijn xbox live account wordt geblokkeerd door Microsoft. :/

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 20-03-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
I love you man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nu word je eng! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
hahaha "no homo"
Maar thanks in ieder geval.

Ik moet die fakking Season Pass nog aanschaffen en MGS.
Dus hoop dat het zo gaat lukken.
Ik meld me hier nog wel ff terug als t werkt.
Cheers buddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 22:25
LoL.. mag ook wat minder hoor :)

maar als je beetje terug lees en zoek functie gebruik kom je van alles tegen over gift cards.. Daarnaast als je een giftcard aanvraag krijg je ook een handleiding er bij hoe je de gift code kan redemen!!

Terug melden is niet nodig gezien er al tig mensen hebben bevestigd dat het werk inc ik :P

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 20:27

BM

Moderator Spielerij
Lycan-Strife schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:13:
Herhaling blijft altijd werken man - thanks harvey en mowa.
Nie zeuren gewoon lekker typen ;)
Is handig voor nieuwe noobs zoals ik.
Thanks man! Thanks a million!

Precieze stap voor stap info is altijd welkom
en benodigdheden ;)
Modbreak:Een béétje eigen inzet is wel gewenst. We zijn geen afhaalbalie voor antwoorden. Bovenstaande is de afgelopen week/weken uitgebreid besproken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Om eerlijk te zijn gaat t niet om terugscrollen.
Het gaat erom dat men dacht en ik dus ook - dat het gepatched was.
En dan hoor ik liever vers - nog een keer - of het wel werkt of niet en hoe ik dit het beste kan doen.
Sorry.
Maar daar ben ik een beetje een precies figuur in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Lycan-Strife schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:22:
Om eerlijk te zijn gaat t niet om terugscrollen.
Het gaat erom dat men dacht en ik dus ook - dat het gepatched was.
En dan hoor ik liever vers - nog een keer - of het wel werkt of niet en hoe ik dit het beste kan doen.
Sorry.
Maar daar ben ik een beetje een precies figuur in.
En dat terwijl vlak onder je originele post gewoon het antwoord al gegeven was? Inclusief quote van je eigen bericht. Hoe vers wil je het krijgen?

Trouwens, ik zie dat veel mensen Forza kopen maar ik zie het nooit gespeeld worden. De reden dat ik hem nog niet heb is omdat de storefront verdwenen is (volgens zeggen) en ik het aantal tracks wat tegen vond vallen. Mensen die Forza 3 en 4 blauw hebben gespeeld, is dat ook jullie beleving?

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Ah mijn excuses. Ik ben niet een forum figuur.
Het spijt me oprecht.
Ik zal er even wat meer rekening mee houden.
En ben ook best wel wat te enthousiast :)

Forza 5 heb ik liggen. Vind er zelf weinig aan.
Het is de helft van Forza 4 en aangezien ik een die-hard drifter ben - zijn de smoke-effecten belachelijk slecht en zo zijn er nog wel meer minpunten.

However... het geluid en de looks zijn super-vet! En de Handling ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:49:
[...]

lol.. als je de digitale aankoop doet wel :P

je kan namelijk giftcard opsturen of downloadble nemen..
Thanks, net uitprobeer versie van 5 dollar gekocht, en zal vanavond het uitproberen. Had heel wat poging gedaan maat mislukte en het bleek dat ik tijdens het verval datum van mijn CC het jaartal heb aangepast maar de maand niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:53:
[...]

Thanks, net uitprobeer versie van 5 dollar gekocht, en zal vanavond het uitproberen. Had heel wat poging gedaan maat mislukte en het bleek dat ik tijdens het verval datum van mijn CC het jaartal heb aangepast maar de maand niet.
Je kan via de XBOX.com je code redeemen Weet je gelijk of het je lukt :) Wel de xbox.com op US zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Juist dit is wat ik heb gedaan.
Bij OFFgamers wat gechat - perfecte website!
Daar goedkoop een giftcard gehaald van 25$.
Betaald met Ideal - toen nog ff gechat en toen had ik de code al bij mijn profiel staan.

Toen idd. op xbox.com usa - aangemeld - redeem code gedaan.
Mijn adres van een staat geplukt (alvorens) die geen btw heft.
En voila. Het 25 dollar tegoedje stond erbij.

Vervolgens aangemeld op de xbox one - de store in gevlogen om de seasonpass aan te schaffen van titanfall. BAM!
Werkt tot nu toe nog. AWESOMENESS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
To_Tall schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:55:
[...]

Je kan via de XBOX.com je code redeemen Weet je gelijk of het je lukt :) Wel de xbox.com op US zetten.
Lijkt me een stuk makkelijker dan de locatie van je xbox steeds te moeten veranderen :P
Als het goed is komt hij dan ook direct in je download list terrecht. Ik weet alleen niet of dit ook geldt voor aankopen in de regio waar de xbox niet op staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Nu maar ff 50$ halen en meteen MGS plukken.
Jongens wat ben ik blij :D Zonder jullie was me dit niet gelukt!
Bedankt voor de extra push!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Yaz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:26:
Trouwens, ik zie dat veel mensen Forza kopen maar ik zie het nooit gespeeld worden. De reden dat ik hem nog niet heb is omdat de storefront verdwenen is (volgens zeggen) en ik het aantal tracks wat tegen vond vallen. Mensen die Forza 3 en 4 blauw hebben gespeeld, is dat ook jullie beleving?
Niet blauw, wel aardig actief. Je mist inderdaad flink wat opties en auto's, bepaalde key-banen zitten er ook nog niet in. Er druppelen nu wel nieuwe auto's binnen (nu dacht tegen de 40), maar de banen worden snel wat eentonig.

Ben zelf een verstokte GT rijder, geluid/handling is erg lekker, AI is soms irritant maar soms ook briljant. Ik heb de Toyota GT-one nog in GT gereden, daarna in Forza, wereld van verschil. De snelheid, geluid, looks, dat is puur genieten.

Maarja, Trial Mountain en Tokyo Stage (route11) of Seattle, dat zijn toch banen die ik nog steeds mis (en in principe ook nooit in Forza zullen komen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik mis Maple Valley. Die had ik qua grafische pracht en praal wel zien zitten, misschien nog wat blaadjes die valllen en door de auto's worden meegezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ben wel benieuwd naar Forza 5, ik heb ze vanaf Forza 2 gespeeld alleen nooit dlc gekocht.
Ik kreeg net 'n berichtje dat de headset adapter afgeleverd is *O*
Dus ik zal er zelf wel achter komen of die kabel wel of niet compatibel is.
mowa schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:35:
Even een vraag hierover aan degenen met een Turtle Beach headset..!! Ik heb een XP400 en op de console-compatibility pagina zie ik dat ik nog een talkback kabel nodig heb. Die had ik volgens mij al (althans als ik 't vergelijk met die op de website is het volgens mij gewoon dezelfde) en die zal toch wel passen op de adapter (waarbij zo'n verloopkabel wordt meegeleverd)..?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:53

djbarney

XBL: DeejayBarney

SinergyX schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:03:
[...]

Niet blauw, wel aardig actief. Je mist inderdaad flink wat opties en auto's, bepaalde key-banen zitten er ook nog niet in. Er druppelen nu wel nieuwe auto's binnen (nu dacht tegen de 40), maar de banen worden snel wat eentonig.

Ben zelf een verstokte GT rijder, geluid/handling is erg lekker, AI is soms irritant maar soms ook briljant. Ik heb de Toyota GT-one nog in GT gereden, daarna in Forza, wereld van verschil. De snelheid, geluid, looks, dat is puur genieten.

Maarja, Trial Mountain en Tokyo Stage (route11) of Seattle, dat zijn toch banen die ik nog steeds mis (en in principe ook nooit in Forza zullen komen).
Ik mis zelf de nordschleife. Wat ik met Forza vervelend vindt is dat de banen inderdaad snel wat gaan vervelen. Het ziet er mooi uit hoor, maar ik ben elke klasse weer hetzelfde aan het doen. Eerste ronde vechten om een fatsoenlijke plek, omdat ik altijd bijna achteraan "gekwalificeerd" wordt en de race altijd te kort is om fatsoenlijk over langere termijn met net (no touching) racen te winnen. Dan de 2e ronde zit ik redelijk vooraan, en dan is vaak de race al afgelopen op de langere tracks. Ik vind Spa Francorchamps een heerlijke toevoeging, en ben ook erg blij met de gratis Road America toevoeging, maar ik zou graag meer tracks zien, en dan niet voor elke class alle tracks verplicht moeten rijden :)

Ik heb forza 3 en 4 inderdaad erg veel gespeeld, en speel nog met plezier en genot Forza 5, maar tegenwoordig inderdaad vaak tussendoor een paar races, zodat ik niet de hele tijd dezelfde dingen aan het doen ben :)

edit: Nu dat ik trouwens een aantal van jullie heb toegevoegd voor het BF4 platoon spelen zo af en toe, zie ik ook jullie Drivatars langskomen. Rijden jullie nu allemaal alsof je in de botsauto's op de kermis bent of is die Drivatar functionaliteit gewoon nog niet zo goed als het eigenlijk zou moeten? :P En de 2e vraag: als jullie mijn drivatar zien, rijd deze dan een beetje netjes? ik probeer altijd om met volledig clean racing mensen in te halen en zo te winnen. Levert wel heel wat frustraties op als je dan netjes naast iemand zit, op een bocht af gaat en die andere drivatar ramt je ineens finaal het asfalt af :(

[ Voor 15% gewijzigd door djbarney op 20-03-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:12
Vandaag de Stereo Headset Adapter ontvangen van Microsoft.de
Dinsdagavond besteld. :)

Nu kan ik mooi m'n PX4 volledig benutten!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Xbox Live down? Friends List werkt niet.. en kan zelfs geen disc game spelen (Forza Motorsport 5). Titanfall start hij wel op, en dat is een digital game notabene..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
djbarney schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:53:
edit: Nu dat ik trouwens een aantal van jullie heb toegevoegd voor het BF4 platoon spelen zo af en toe, zie ik ook jullie Drivatars langskomen. Rijden jullie nu allemaal alsof je in de botsauto's op de kermis bent of is die Drivatar functionaliteit gewoon nog niet zo goed als het eigenlijk zou moeten? :P En de 2e vraag: als jullie mijn drivatar zien, rijd deze dan een beetje netjes? ik probeer altijd om met volledig clean racing mensen in te halen en zo te winnen. Levert wel heel wat frustraties op als je dan netjes naast iemand zit, op een bocht af gaat en die andere drivatar ramt je ineens finaal het asfalt af :(
Beetje verhaal van 'leuk idee maar matige uitwerking'. Ik ben een low-high-low rijder, dus voor de bocht op de juiste snelheid, hoogste punt en weer laag gassend de bocht uit. Maar zijn ook genoeg high-low-high rijders, zet die 2 tactieken bij elkaar en het gaat gewoon botsen worden (zeker als je bij uitrijden elkaar dus gaat kruisen).

Zeker begin van de race als het hutjemutje is, is het flink ram en trek werk, als je later tegen 2-3 auto's rijd, zie je dat de AI echt z'n best doet. Soms remmen ze erg laat om sneaky de binnenkant te pakken, andere keer pakken ze snel-hoog om uit de bocht je in te halen.

Enige nadeel bij bepaalde S-bochten/flauwe bochten ze soms gaan remmen (zoals op Road America), terwijl jij/ik er volle snelheid doorheen kunnen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Rivanov schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:26:
Xbox Live down? Friends List werkt niet.. en kan zelfs geen disc game spelen (Forza Motorsport 5). Titanfall start hij wel op, en dat is een digital game notabene..
Pfff, is het zo moeilijk om even op Xbox.com te kijken dan op support te klikken.....

Ja idd een storing:
Our Xbox members are currently experiencing some issues when trying to view activity in their Friends list. We’re here to let you know that we’re diligently working toward a fix as quickly as possible. We appreciate your patience while we work! Check back here in half an hour for an update.

http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

[ Voor 37% gewijzigd door Turdie op 20-03-2014 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, antwoord van het MS Advocacy Team, volgens mij komen daar nu ook tegenstrijdige berichten vandaan :?
Dear Maykel,

My name is Melody, and I am with the Xbox Customer Care Advocacy Team. I would like to thank you for taking the time to contact us in regards to the payment instrument authorization failure on your Xbox LIVE account. Rest assured that I am committed to resolving your issue quickly and efficiently.

At this point in time, your account is now re-enabled for purchasing. In order to ensure that your payment instruments work as expected, you will need to go through the troubleshooting steps provided below. While these steps may seem inconvenient or unnecessary, they will ensure that payments are fully enabled to authorize on your Xbox LIVE account:

1.) Sign into your Xbox LIVE account on www.xbox.com, navigate to your account information, and change the contact email address you have on file so that it is different than your current Microsoft Account ID (The email you use to sign into your profile).

2.) While looking over your account information on www.xbox.com, please verify that the address and other information on file (such as your phone number) match the billing information associated with the payment instrument you are trying to add or use on your Xbox LIVE account.

If you need help updating your information, you may follow the link below for instructions:

http://support.xbox.com/e...ge-xbox-live-account-info

Also, new security measure has been put into place on Xbox.com called Security Proofs. We highly suggest you update your account's proofs.

Update your information at: Security Proofs

Once the above steps have been completed, you should be able to resume purchases on Xbox LIVE using valid payment instruments between 24 - 48 hours from receiving this email. Please note that any transaction attempts made within 24 hours of receiving this email may result in another lock being placed on the account by our system's automated security feature.

We kindly request that you reply to this message within 48 hours to inform us as to whether or not the resolution provided was successful.

If you have any concerns regarding this notice, you may either reply to this message or contact Xbox Customer Support directly using the information available at http://www.xbox.com/support/contact. Please be sure to reference the Service Request number above, and someone would be happy to provide further assistance.

We sincerely apologize for any inconvenience that you have experienced, and appreciate your understanding and patience while this problem was investigated.
Sincerely,

Melody

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
BM schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:55:
Hmmz, antwoord van het MS Advocacy Team, volgens mij komen daar nu ook tegenstrijdige berichten vandaan :?

[...]
Klopt ik kreeg een heel ander antwoord.
We see that you are currently located in the Netherlands and attempting to use your United States account out of region. Additionally, we see that you are playing on an Xbox ONE, which unfortunately has not been launched in the Netherlands yet. At this time, the account will have limited functionality, including purchasing.

[ Voor 39% gewijzigd door Turdie op 20-03-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Raar, ik heb toch echt een normaal NL profiel.... vreemd gebeuren. Straks/morgen eens verder kijken

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Lol, daar is dus ook geen pijl op te trekken.....

Overigens, iets totaal anders; De oudere glasvezelmodems van KPN geven problemen met next-gen consoles (PS4 en Xbox One) Er gaat in deze oudere modems iets fout qua NAT afhandeling van data pakketjes wat zorgt voor hoge packet loss. KPN heeft dit net vanmiddag bevestigd, het nieuwe type modem de Experiabox-V9 van het merk Arcadyan moe het probleem oplossen.

Wanneer je glasvezel internet hebt en je ervaart in het netwerkdiagnose scherm van je Xbox (advance network test oid) een hoge pakket los dan ligt het probleem dus waarschijnlijk in je modem/router.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Holy shit. Als je de kabel tussen de PX4 en Headset Adapter uithaalt terwijl de Xbox aan staat.. crashed de complete Xbox en gaat hij automatisch rebooten.

Jullie bekend?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Rivanov schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:08:
Holy shit. Als je de kabel tussen de PX4 en Headset Adapter uithaalt terwijl de Xbox aan staat.. crashed de complete Xbox en gaat hij automatisch rebooten.

Jullie bekend?!
Euh Nee, ik heb de Stereo Headset van MS zelf, maar daar kan ik gewoon de kabel/adapter wisselen zonder dat de Xbox crashed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:52

danplo

The Force is strong with me

Rivanov schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:16:
Vandaag de Stereo Headset Adapter ontvangen van Microsoft.de
Dinsdagavond besteld. :)

Nu kan ik mooi m'n PX4 volledig benutten!
Nice! :) Hopelijk werkt het allemaal goed samen met onze Turtle Beach modellen.
Jullie tip was in ieder geval goud waard, want ik kreeg ook net bericht dat hij onderweg is, scheelt weer weken wachten. :9

Jullie bekend?!
Misschien nog eens proberen om zeker te zijn dat het aan het loshalen ligt, wanneer het wel het geval is dat de fout misschien in de nieuwe beta dashboard zit ? Ik hoop dat het een toevalstreffer was. :(

[ Voor 35% gewijzigd door danplo op 20-03-2014 19:11 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Heb het nog niet langs zien komen (sorry als dit al gemeld is), maar goed nieuws voor beide consoles denk ik.

http://gamingbolt.com/dx-...ces-cpu-utilization-by-50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Laatst online: 10-06 21:29
Net MGS gekocht via een US giftcard, werkt nog perfect! had wel problemen met de sms verificatie van offgamers maar dat is ook netjes door ze opgelost!
xbox staat nu te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

bram1984 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:09:
Heb het nog niet langs zien komen (sorry als dit al gemeld is), maar goed nieuws voor beide consoles denk ik.

http://gamingbolt.com/dx-...ces-cpu-utilization-by-50
Ik had het inderdaad gelezen, maar is wel een mooi bericht, alleen jammer dat we er nog lang op moeten wachten, pas rond de feestdagen 2015 :(

Hier uitgebreider uitgelegd ;)
http://blogs.msdn.com/b/d...014/03/20/directx-12.aspx

[ Voor 9% gewijzigd door danplo op 20-03-2014 19:15 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Maar devs kunnen er toch wel al gebruik van maken als ze nu aan het ontwikkelen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is vooral goed nieuws voor de Xbox One, gezien die DirectX als platform heeft. De PS4 heeft hier weinig aan, alleen Mantle komt in de buurt.

Ik ben zelf wel benieuwd naar de performancewinst an sich en of bestaande games er ook nog van kunnen profiteren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

bram1984 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:44:
Maar devs kunnen er toch wel al gebruik van maken als ze nu aan het ontwikkelen zijn?
Yep, ze streven er naar dat de eerste spellen eind 2015 uit komen die ontwikkeld zijn met Directx 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja dit is iets wat al vanaf het begin meegenomen moet worden en ook bestaande engines (Unreal, Crytek, etc) moeten er eerst nog mee kunnen werken. Maar het is wel veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:37
Ik heb net met mijn credit card van de rabobank en een nep adres is de usa gewoon mgs5 kunnen kopen

Iemand een verklaring hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Martinspire schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:57:
Het is vooral goed nieuws voor de Xbox One, gezien die DirectX als platform heeft. De PS4 heeft hier weinig aan, alleen Mantle komt in de buurt.

Ik ben zelf wel benieuwd naar de performancewinst an sich en of bestaande games er ook nog van kunnen profiteren.
Ik bedoel dat multiplatform games mogelijk mooier worden op beide systemen door de performance winst op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:53:
[...]

Ik bedoel dat multiplatform games mogelijk mooier worden op beide systemen door de performance winst op de Xbox.
Dat zou je wel graag willen hè :>
schumi1986 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:52:
Ik heb net met mijn credit card van de rabobank en een nep adres is de usa gewoon mgs5 kunnen kopen

Iemand een verklaring hiervoor?
Ze zijn momenteel alleen Paypal aan het controleren.
Maar mogelijk kan je bank/cc-maatschappij gaan controleren en dan krijg je ook een blokkade. Alleen dan direct op je cc en niet alleen je Paypal

Meer mensen met problemen met party-systeem? Ik knal sinds de laatste beta telkens na een tijdje eruit of soms kom ik er helemaal niet meer bij. Allerlei foutmeldingen zonder oplossingen ook. Al werkt het heel soms wel zonder problemen.

Reageer hier anders even als je het ook ervaart.

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 20-03-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Jullie bekend?!
Bij mij crashed en reboot ie ook spontaan. Dat gebeurd in game maar niet als ik in het dashboard zit.
Ik doe maar een wilde gok maar wellicht opnieuw updaten met de headset aangesloten..??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:37
Martinspire schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:06:
[...]

[...]
Ze zijn momenteel alleen Paypal aan het controleren.
Maar mogelijk kan je bank/cc-maatschappij gaan controleren en dan krijg je ook een blokkade. Alleen dan direct op je cc en niet alleen je Paypal

Meer mensen met problemen met party-systeem? Ik knal sinds de laatste beta telkens na een tijdje eruit of soms kom ik er helemaal niet meer bij. Allerlei foutmeldingen zonder oplossingen ook. Al werkt het heel soms wel zonder problemen.

Reageer hier anders even als je het ook ervaart.
Hmm hoop niet dat ze mijn creditcard gaan blokkeren,en als ik nou telkens als ik iets gekocht heb mijn billing adres terug op mijn woonplaats zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:53

djbarney

XBL: DeejayBarney

Ik kreeg net via het Xbox Ambassador topic door van een Xbox Staff member dat het lijstje met de tv modellen is doorgestuurd naar de developers en dat het inderdaad de bedoeling is dat die lijst aangepast zal worden in de aankomende preview wave 2 :) Ik houd het nog even in de gaten in ieder geval, maar het klinkt voorzichtig positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Als je Destiny pre-ordered dan krijg je toegang tot de beta. Ik heb de pre-order hier geplaatst: http://www.amazon.co.uk/A...2&sr=8-2&keywords=Destiny

Zie dan vanzelf wel of ik de pre-order laat staan.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

mowa schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:07:
[...]

Bij mij crashed en reboot ie ook spontaan. Dat gebeurd in game maar niet als ik in het dashboard zit.
Ik doe maar een wilde gok maar wellicht opnieuw updaten met de headset aangesloten..??
Problem solved. Inderdaad updaten met de headset aangesloten. Dat staat er trouwens ook gewoon bij wanneer je de controller update. 8)7 (Begrijpend) Lezen is (soms) erg moeilijk :+
Ik ben er ook zo 1 die nooit een gebruiksaanwijzing leest. Die zijn tenslotte voor sissies :+

Erg leuk dat je in Forza 5 tegen gasten uit je lijst in de cloud speelt ipv tegen AI. En wat ziet het er mooi uit..!!

[ Voor 17% gewijzigd door mowa op 20-03-2014 21:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Martinspire schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:06:
[...]

[...]
Ja, wie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
mowa schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:45:
[...]

Problem solved. Inderdaad updaten met de headset aangesloten. Dat staat er trouwens ook gewoon bij wanneer je de controller update. 8)7 (Begrijpend) Lezen is (soms) erg moeilijk :+
Ik ben er ook zo 1 die nooit een gebruiksaanwijzing leest. Die zijn tenslotte voor sissies :+

Erg leuk dat je in Forza 5 tegen gasten uit je lijst in de cloud speelt ipv tegen AI. En wat ziet het er mooi uit..!!
Dat heb ik gedaan. Dus daar zou het in principe bij mij niet aan kunnen liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Rivanov schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:57:
[...]

Dat heb ik gedaan. Dus daar zou het in principe bij mij niet aan kunnen liggen..
Okay, bij jou is het dus reproduceerbaar. Nog 'n wilde gok...Misschien nog 'n keer updaten en "update another controller" kiezen?
Of misschien een ander usb kabeltje van bijvoorbeeld je foon proberen?
Als het aanhoudt als laatste optie voor "factory defaults" kiezen..?? Wel erg rigoureus en je moet waarschijnlijk ook al je games/apps opnieuw installeren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Heren: Mijn CC werkt ook niet meer bij de US Store. Blijkbaar zit daar nu ook iets op. Ben nog even uitzoeken wat het precies is, zodra ik meer weet, edit ik dit bericht.

Edit:
edit:

Ook een risk block op mijn credit card. Pffffffffff.

[ Voor 51% gewijzigd door Turdie op 20-03-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacey23 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:31:
Als je Destiny pre-ordered dan krijg je toegang tot de beta. Ik heb de pre-order hier geplaatst: http://www.amazon.co.uk/A...2&sr=8-2&keywords=Destiny

Zie dan vanzelf wel of ik de pre-order laat staan.
Maar hoe gaan ze dat doen dan? Sturen ze al eerder een beta-exemplaar? Of krijg je een code gestuurd? Want ik wil best die beta-spelen en de game kopen, maar heb hem liever digitaal. Als MS nou eens een platform aanbied waarbij je beta's en dergelijke kunt testen en games kunt pre-orderen/preloaden... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
shadowman12 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:10:
Heren: Mijn CC werkt ook niet meer bij de US Store. Blijkbaar zit daar nu ook iets op. Ben nog even uitzoeken wat het precies is, zodra ik meer weet, edit ik dit bericht.

Edit:
edit:

Ook een risk block op mijn credit card. Pffffffffff.
Vreemd, hier werkt het allemaal..... Net nog wat gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik denk dat je voor die Destiny beta een code in je email krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Weet niet of dit al gepost is maar :
http://inthegame.nl/nieuw...utm_campaign=Headliner.nl
DX 12 halveert CPU gebruik en reduceerd GPU gebruik :)
Afbeeldingslocatie: http://inthegame.nl/wp-content/uploads/2014/03/directx-12-amd.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 20-03-2014 23:10 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik had dit al op een Xbox forum gelezen maar dit lijkt zeer interessant te worden .

Ik denk dat we dit pas echt kunnen zien in het najaar/begin volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 22-09 23:46
Wat is dit voor shit, zit in een pregame lobby van titanfall en ineens het is time to update....
Kan niet eens meer netjes uit de game.....Was een leuk level *let een beetje op je taalgebruik*

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 21-03-2014 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Martinspire schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:30:
Want ik wil best die beta-spelen en de game kopen, maar heb hem liever digitaal. Als MS nou eens een platform aanbied waarbij je beta's en dergelijke kunt testen en games kunt pre-orderen/preloaden... :9
Mee eens want ik wil 'm ook digitaal maar het zal niet voor het eerst zijn dat een beta uiteindelijk toch open wordt. Ik gok daar op en anders dan maar geen beta. Tenzij vanuit MS de game inclusief beta toch/ook digitaal wordt aangeboden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:23

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:16:
[...]

Gewoon een hollandse ip adres. Ik durf unblock us niet te gebruiken want ben bang dat mijn xbox live account wordt geblokkeerd door Microsoft. :/
Wrom zou je Unblock-Us niet kunnen gebruiken op je Xbox? Gebruik dat al meer dan een jaar voor Netflix....werkt perfect, dat is DNS only he....hij routeert zo puur de Netflix (en andere videodiensten) verbindingen (m.b.v. DNS worden dus www.netflix.com etc naar ander ip omgeleid...zodat je via de infra van unblock loopt). Overige DNS wordt niet aangepast.

Jullie bekend?!
Nope...niet bekend. Ik heb ook de PX4 en haal ook de kabel er wel eens tussenuit....

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 20-03-2014 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[..]

[ Voor 97% gewijzigd door TheVMaster op 20-03-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
ikdedinges schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:10:
Net MGS gekocht via een US giftcard, werkt nog perfect! had wel problemen met de sms verificatie van offgamers maar dat is ook netjes door ze opgelost!
xbox staat nu te downloaden
Dat had ik ook.
Ik heb toen met Fazril gechat - die heeft mij netjes opgebeld.
Toen moest ik nog ff me mail confirmen en erna kon ik gewoon bestellen.
Heb 1 kaart van 25 dollar gekocht en erna 1 van 50 dollar.
Zodat ik zowel de season pass van Tits and Balls kon kopen en MGS Ground Nulletjes.

Tevens voor mensen die de Season Pass willen aanschaffen van Titan Balls.
Ga naar je dashboard - dan naar games - druk op Titanfall - skip het filmpje met X - en daar kun je dan op t scherm de season pass kopen.
( just in case ;) )

Fijne nacht/ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:07

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

wimpie007 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 23:16:
Wat is dit voor shit, zit in een pregame lobby van titanfall en ineens het is time to update....
Kan niet eens meer netjes uit de game.....Was een leuk level *snip*
:') Serieus ? Moet je maar niet met de preview meedoen. Je weet dat dit kan gebeuren, dus moet je niet op MS gaan afgeven. Je hebt zelf op het knopje gedrukt dat je met de voorwaarden akkoord ging en dat je mee wilde doen met de preview.

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 21-03-2014 07:39 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Wolfenstein

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
TheVMaster schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 23:44:
[...]

Wrom zou je Unblock-Us niet kunnen gebruiken op je Xbox? Gebruik dat al meer dan een jaar voor Netflix....werkt perfect, dat is DNS only he....hij routeert zo puur de Netflix (en andere videodiensten) verbindingen (m.b.v. DNS worden dus www.netflix.com etc naar ander ip omgeleid...zodat je via de infra van unblock loopt). Overige DNS wordt niet aangepast.

[...]

Nope...niet bekend. Ik heb ook de PX4 en haal ook de kabel er wel eens tussenuit....
Heb wel de Preview Update geïnstalleerd. Mogelijk daar mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRELynx schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 06:48:
[...]

:') Serieus ? Moet je maar niet met de preview meedoen. Je weet dat dit kan gebeuren, dus moet je niet op MS gaan afgeven. Je hebt zelf op het knopje gedrukt dat je met de voorwaarden akkoord ging en dat je mee wilde doen met de preview.
Toch kan het minder lomp. Ik had er ook al een topic over gemaakt, maar zoals elk topic op het feedback forum krijg je gewoon 0 antwoorden van MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Martinspire schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:24:
[...]

Toch kan het minder lomp. Ik had er ook al een topic over gemaakt, maar zoals elk topic op het feedback forum krijg je gewoon 0 antwoorden van MS
In de voorwaarden van de beta's staat ook dat er on the fly aanpassingen gedaan kunnen worden op het platform. Waarbij het mogelijk is dat er een force update wordt uitgerold om een functionaliteit te patchen.

de beta is ook een PPE, waarbij de laatste goed gekeurde patches gelijk uitgerold worden om nog voor Productie het systeem te testen. Je hebt zelfs de mogelijkheid dat het systeem uitvalt door een patch waarbij je een hele dag niet op je consol kan inloggen. Dan zijn on the fly aanpassingen zeker wel gewild Dat is ook mijn reden dat ik niet mee doe met de BETA..

Dus ja je kan hoog of laag springen. maar BETA producten worden en blijven gewoon een patch ontvangen ook op ongelukige tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Heftig :) Ik ben benieuwd.. Wolfenstein was vroeger altijd wel een erg gewild spel. Een alternatief WW2 spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 22-09 23:46
Tja ik ga wel even na de volgende officiële release to public opt-outen want dit is gewoon irritant.
Straks heb je een dikke killstreak moet je ineens verplicht updaten. Kom op zeg laat iemand gewoon eerst even zijn potje afmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimpie007 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:39:
Tja ik ga wel even na de volgende officiële release to public opt-outen want dit is gewoon irritant.
Straks heb je een dikke killstreak moet je ineens verplicht updaten. Kom op zeg laat iemand gewoon eerst even zijn potje afmaken...
Op zich was het wel duidelijk dat er een nieuwe update was (1404) en voor zover ik weet is er nog geen nieuwe gelekt.

Ik heb zelf gemerkt dat als je je regio op US hebt staan, je eerder de update lijkt te krijgen dan via UK, dus dat zou een mogelijkheid kunnen zijn om hem uit te stellen.

Sowieso even kijken of er een update is (en proberen te forceren) kan ook handig zijn. Of in ieder geval rekening houden dat je mogelijk een update voor je kiezen krijgt als je weet dat je nog iets achter loopt.

Maar dit is niet alleen met beta-updates het geval. Normale updates hebben dit ook gewoon, dus het maakt weinig uit. Je krijgt alleen iets meer updates in het preview programma.

Zelf nog wel aardig wat problemen met het party-systeem. Dat ik er gewoon niet in lijk te kunnen blijven. Zou trouwens ook fijn zijn als party-problemen als notificatie komen als je hem niet in snap-modus hebt staan.

En wanneer komt er nou een knop in de party-app om bestaande parties te zien en te joinen? Dat lijkt me handiger dan dit telkens via de friends-app te moeten doen.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 21-03-2014 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:24:
[...]

Ja en Nee. Je hebt er voor gekozen om de nieuwste features als eerste te krijgen middels het preview program. Dan weet je dat er een update kan komen. Als het minder lomp zou gaan, dan zou je dus eenmalig een melding krijgen dat je update binnen nu en 20minuten geinstalleerd wordt. Zit je dan nog in een potje, pech. Als je het aan de gebruiker overlaat, dan wil speler 1 eerst zijn broodje opeten, speler 2 wil eerst noeg poepen en speler 3 wil zijn potje nog afmaken etc etc. Zo krijg je de update dus nooit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRELynx schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:54:
[...]

Ja en Nee. Je hebt er voor gekozen om de nieuwste features als eerste te krijgen middels het preview program. Dan weet je dat er een update kan komen. Als het minder lomp zou gaan, dan zou je dus eenmalig een melding krijgen dat je update binnen nu en 20minuten geinstalleerd wordt. Zit je dan nog in een potje, pech. Als je het aan de gebruiker overlaat, dan wil speler 1 eerst zijn broodje opeten, speler 2 wil eerst noeg poepen en speler 3 wil zijn potje nog afmaken etc etc. Zo krijg je de update dus nooit....
Een notificatie met "you have a system update waiting" met "installeren" of "uitstellen tot standby" oid zou wat mij betreft een wereld van verschil maken. Desnoods geef je een popup bij het starten van de game met "you still have an update waiting" oid.

Het kan in ieder geval gebruiksvriendelijker. Huidige implementatie is nogal lomp en als mensen de update wat later krijgen is er wat mij betreft nog niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:45:
Zelf nog wel aardig wat problemen met het party-systeem. Dat ik er gewoon niet in lijk te kunnen blijven. Zou trouwens ook fijn zijn als party-problemen als notificatie komen als je hem niet in snap-modus hebt staan.

En wanneer komt er nou een knop in de party-app om bestaande parties te zien en te joinen? Dat lijkt me handiger dan dit telkens via de friends-app te moeten doen.
Hele party systeem mag nog steeds van mij op de schop. Invite komt, je ziet enkel 'join <game>', maar je moet maar gokken obv plaatje van wie het af komt. Vervolgens doe je join chat, start hij doodleuk je laatst gespeelde game op, omdat er een programma _moet_ draaien om het party scherm te gebruiken.

Daar mogen ze nog flink wat aan gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Martinspire schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:10:
[...]
Een notificatie met "you have a system update waiting" met "installeren" of "uitstellen tot standby" oid zou wat mij betreft een wereld van verschil maken. Desnoods geef je een popup bij het starten van de game met "you still have an update waiting" oid.

Het kan in ieder geval gebruiksvriendelijker. Huidige implementatie is nogal lomp en als mensen de update wat later krijgen is er wat mij betreft nog niets aan de hand.
Tuurlijk kan het vriendelijker, maar dan moeten ze een hoop moeite gaan doen om het beta gebeuren vriendelijker te maken. Tijd die ze wat mij betreft (en ook wat MS betreft kennelijk) beter aan het fixen van bugs en ontwikkelen van nieuwe features kunnen steken.

Dit is het risico van deelnemen aan de beta, en als je dat niet wilt heb je gelukkig de optie om je weer uit te schrijven :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:38:
[...]

Tuurlijk kan het vriendelijker, maar dan moeten ze een hoop moeite gaan doen om het beta gebeuren vriendelijker te maken. Tijd die ze wat mij betreft (en ook wat MS betreft kennelijk) beter aan het fixen van bugs en ontwikkelen van nieuwe features kunnen steken.

Dit is het risico van deelnemen aan de beta, en als je dat niet wilt heb je gelukkig de optie om je weer uit te schrijven :)
Hoezo moet het systeem voor de beta anders werken dan voor de releases? Dat kan toch hetzelfde? Maar de ene console heeft recht op beta-updates en de ander niet. Dat is niet zo heel veel verschil. Auto-updates zijn sowieso stuk, dus waarom dan niet meteen dit meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisrdam
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-07-2024
Beste Allen,

Na enkele maanden van twijfel, mede door dit forum, toch maar mijn 360 ingewisseld voor de X1.
Wat een vet ding!! Heerlijk stil en wat een scherp beeld!!
Sinds gister ook maar battlefield erbij gehaald. Nu heb ik hier berichten voorbij zien komen voor een tweakers clan/platoon.
is daar nog een plekkie vrij voor deze fanatieke speler??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

dennisrdam schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:55:
Beste Allen,

Na enkele maanden van twijfel, mede door dit forum, toch maar mijn 360 ingewisseld voor de X1.
Sinds gister ook maar battlefield erbij gehaald. Nu heb ik hier berichten voorbij zien komen voor een tweakers clan/platoon.
Hier is nog genoeg plek vrij, maar je hebt er eigenlijk niks aan. Je kunt beter de spelers hier toevoegen op XBL.

http://battlelog.battlefi...view/3571873308087887416/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Heeft iedereen de laatste showcase van de ID@XBOX games al gezien? Daar zitten best wel een paar leuk uitziende titels tussen. Zo lijkt mij Strike Suit (space game) wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
dennisrdam schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:55:
Beste Allen,

Tuurlijk, plek genoeg.

Even een greep uit de spelers die vaak online zijn* (Misschien niet hun volledige gamertag, ff creatief zoeken ;))
- MRE
- 0Dr04
- TheVMaster
- MartinSpire
- YazNL

*Als ik iemand vergeten ben; Sorry, het is ff snel snel een greep uit wat namen.

edit: Darn, ik had natuurlijk ook mijn oude post kunnen edditten.. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Yaz op 21-03-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind ze allemaal prut. Zijn wel typische indiegames (itt tot die halve AA games bij Sony waar zo'n groot budget bij betrokken is dat je ze moeilijk indie kunt gaan noemen. Met zo'n budget ben je niet volledig independant meer).

Zit niets bij wat ook maar enigszins aantrekkingskracht heeft. Enne, zijn we niet onderhand klaar met 2d sidescrollers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Martinspire schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:07:
Ik vind ze allemaal prut. Zijn wel typische indiegames (itt tot die halve AA games bij Sony waar zo'n groot budget bij betrokken is dat je ze moeilijk indie kunt gaan noemen. Met zo'n budget ben je niet volledig independant meer).

Zit niets bij wat ook maar enigszins aantrekkingskracht heeft. Enne, zijn we niet onderhand klaar met 2d sidescrollers?
Nee daar zijn we niet klaar mee :)
Ik heb gisteren nog 100$ aan microsoft points aan mijn account toegevoegd speciaal voor dit soort kleinere games. Ik vind het soms heerlijk om na een paar uur Titanfall, Forza, Batllefield en noem het maar op, gewoon een simpel spelletje te doen ter ontspanning. Nu heb ik alleen Peggle 2 daarvoor, dus zie graag meer van dat soort games komen.

edit: In mijn woonkamer staat nu een Intel NUC waarmee ik vaak de indie games mee afspeel, maar het liefst doe ik dat allemaal met de Xbox One.

[ Voor 7% gewijzigd door Sydney08 op 21-03-2014 10:15 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Yaz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:04:
Heeft iedereen de laatste showcase van de ID@XBOX games al gezien? Daar zitten best wel een paar leuk uitziende titels tussen. Zo lijkt mij Strike Suit (space game) wel gaaf.

[video]
Strike Suit Zero/Infinity is inderdaad erg vet. Ik heb het spel op Steam en ondanks de soms wat confusing controls is het gewoon awesome. Space battles die veranderen in spectaculaire lichtshows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Yaz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:06:
[...]

Tuurlijk, plek genoeg.

Even een greep uit de spelers die vaak online zijn* (Misschien niet hun volledige gamertag, ff creatief zoeken ;))
Gewoon 1 van de bekendere uitnodigen, hun friends bekijken en inviten maar :)

Dit zo'n beetje. Als ze nu eens een 'gemist concept' opnieuw doen (zoals Sony Allstars in Xbox variant) of dergelijke, zou nog leuk zijn. Maar zulke simplistische games met enkel wat opgepoetste graphics.. niets voor mij.

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall

is een kwestie van smaak denk ik :) ..
Als een side scroller leuk is uitgevoerd waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisrdam
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-07-2024
Super!!

Dan ga ik daar eens mee aan de slag, en dan hoop ik er vanavond een paar tegen te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Die Xbox indie lijst is inderdaad niet heel boeiend, alleen Strike Suit Zero kan nog een gaaf spel worden. Ook Guacamelee schijnt een hele leuke game te zijn.

Sony besteed meer geld in hun indie platform/engine en in het makkelijk porten van PC naar Playstation. Dat heeft al leuke titels als RESOGUN, Contrast en Dead Nation opgeleverd, en binnenkort komen Daylight (eerste Unreal Engine 4 game), Galak-Z, The Witness, ook Strike Suit Zero en nog meer, best een prima aanvulling van de toch wat lege catalogus.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 21-03-2014 10:41 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Porten van PC naar X1 moet straks met Dx12 ook geen probleem worden. Verder heb ik liever 1 goede AAA game, dan 25 matige indies (zoals nu het geval lijkt te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Yaz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:04:

[video]
Ik vind dat vooral FRU er heel leuk uitziet, beetje puzzelen, platformer, met kinect. Zie het me wel spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Martinspire schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:40:
Porten van PC naar X1 moet straks met Dx12 ook geen probleem worden. Verder heb ik liever 1 goede AAA game, dan 25 matige indies (zoals nu het geval lijkt te zijn)
Het probleem is de laatste tijd dat indie games vaak erg goed zijn en AAA games erg matig.
En porten van de PC naar X1 is volgens mij nu ook al goed te doen, het word alleen qua performance nog wat beter als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Martinspire schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:40:
Wat is volgens jou wel een goede indie dan? Ik heb het idee dat dit gewoon niet jouw smaak is, want iets nu al als matig beschouwen is een beetje voorbarig.

Ik hoop stiekem dat er games tussen zitten die zo goed zijn als Braid, Super Meat boy en Peggle 2. Daar vermaak ik mij echt 100+ uren mee.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 23:44:
[...]

[...]

Omdat je hiermee toegang hebt tot de video diensten en andere apps die alleen voor amerika beschikbaar zijn. Hierdoor kan je bijvoorbeeld amerikaanse films bekijken voordat ze uit zijn in Nederland. En je bepaalt er ook minder voor (dollar). Ik ben gewoon bang dat microsoft me een ban geeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacey23 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:57:
[...]

Wat is volgens jou wel een goede indie dan? Ik heb het idee dat dit gewoon niet jouw smaak is, want iets nu al als matig beschouwen is een beetje voorbarig.

Ik hoop stiekem dat er games tussen zitten die zo goed zijn als Braid, Super Meat boy en Peggle 2. Daar vermaak ik mij echt 100+ uren mee.
etc.

Oftewel, echt originele games. Die meestal ook wat leuks doen (al dan niet bedoelt) en die je vooral veel vermaak opleveren. Sidescrollers zijn imo echt zo 13/12 ze hebben vaak maar 1 of 2 dingen die anders zijn dan normaal maar leveren uiteindelijk maar marginaal andere gameplay op. Zeker 2d sidescrollers (zonder 3d-look dus) zijn wat mij betreft helemaal passé

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 21-03-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:29:
[...]

Hele party systeem mag nog steeds van mij op de schop. Invite komt, je ziet enkel 'join <game>', maar je moet maar gokken obv plaatje van wie het af komt. [...]
Als je even een seconde of 2 wacht, dan zie je daarna de naam van de persoon die de invite stuurt :+ dan heb je nog de tijd om te accepteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Martinspire schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:11:
[...]etc.

Oftewel, echt originele games. Die meestal ook wat leuks doen (al dan niet bedoelt) en die je vooral veel vermaak opleveren. Sidescrollers zijn imo echt zo 13/12 ze hebben vaak maar 1 of 2 dingen die anders zijn dan normaal maar leveren uiteindelijk maar marginaal andere gameplay op. Zeker 2d sidescrollers (zonder 3d-look dus) zijn wat mij betreft helemaal passé
Nu is het mij in ieder geval duidelijk dat je een ander soort games prefereert. Ik dacht dat je Indie games gewoon niks aan vond, maar dat is het duidelijk niet dus :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
TheVMaster schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:24:
Als je even een seconde of 2 wacht, dan zie je daarna de naam van de persoon die de invite stuurt :+ dan heb je nog de tijd om te accepteren..
Ik kreeg gisteravond nog een invite voor BF4, enige wat ik zag was 'lets play battlefield' met iemand z'n icoontje en daarna 'hold X to join' ofzo, geen naam gezien.

Pagina: 1 ... 82 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.