[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even terugkomen met het installeren van mijn xbox 1. Ik had op de eerste HDMI port aangesloten, kreeg ik geen beeld. Toen was er wel even zweten, kreeg ik een doa machinen dacht ik dan?. Na een tijd bosloot ik op tweede port te verplaatsen terwijl ie aan was, en toen kreeg ik beeld. Updatge voor console en controller gedaan.
Titan werkt goed, maar werd heel wat gescheld gedurend spel sessie van Kinect season sport? (water jetski) dat de kinect niet goet afgesteld is.
Na een wat geklote bleek dat de kinect aan de rand van mijn tv kast moest plaatsen ipv 20 cm terug om geen conflict te krijgen. Al met al heel erg blij met mijn opvolger van xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 15:34
Heb eindelijk dmv de gift cards ook Titanfall kunnen bemachtigen! Valt me 100% mee, speelt echt lekker weg die game:)

Alleen jammer dat het zo chaotisch is, dat echt tactisch met vrienden spelen een kleinere rol krijgt..

Wel eindelijk weer een 'normale' lobby (kom van COD, tijdje BF4 gedaan, maar daar kan ik echt niet aan wennen:P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:27

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:41:
Even terugkomen met het installeren van mijn xbox 1. Ik had op de eerste HDMI port aangesloten, kreeg ik geen beeld. Toen was er wel even zweten, kreeg ik een doa machinen dacht ik dan?. Na een tijd bosloot ik op tweede port te verplaatsen terwijl ie aan was, en toen kreeg ik beeld.
Het staat er notabene bij welke hdmi poort waar voor is :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:25
BM schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:46:
[...]

8)7 |:( 8)7 :X :X :X _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

sorry zo nu poetsdoekje voor mn beeldscherm halen :P

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:46:
[...]

HDMI port van de TV!! en niet van xbox 1 (ik heb 1 t/m 4), en 1 gaf it geen beeld, terwijl die port wel werkt zodra voor mijn pc aangsloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:49:
[...]

8)7 |:( 8)7 :X :X :X _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

sorry zo nu poetsdoekje voor mn beeldscherm halen :P
Ik was ook niet duidelijk geweest in mijn tekst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 19:00
Spacey23 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:40:
[...]

Nu is het mij in ieder geval duidelijk dat je een ander soort games prefereert. Ik dacht dat je Indie games gewoon niks aan vond, maar dat is het duidelijk niet dus :)
Haha mogelijk, maar ik vind dit meer afgewerkte games die ook daadwerkelijk iets nieuws doen. Sidescrollers met een unieke toevoeging is al snel doorsnee met een gimmick imo.

Mijn Steam-account heeft in ieder geval 100+ games waarvan toch wel 75 (oid) indiegames zijn. Dus ja, ik vind indiegames prima maar hetgeen er de laatste tijd van wordt aangekondigd (op zowel X1 als PS4) vind ik prut.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:56:
[...]

HDMI port van de TV!! en niet van xbox 1 (ik heb 1 t/m 4), en 1 gaf it geen beeld, terwijl die port wel werkt zodra voor mijn pc aangsloten is.
Ik bedacht direct na mijn post dat dat ook een optie was ja :+ Maar ik ken mezelf, ik sluit die dingen vaak op gevoel aan, en dan zou je in het geval van de X1 ook zomaar de verkeerde poort kunnen pakken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Ik had de HDMI kabel van mn 360 gebruikt voor de X1, tijdens het aansluiten geen beeld.. Was zelf ook beetje verbaasd :+ en bang voor een DOA..

Dus heb ik alsnog de kabel uit de X1 doos gehaald en die werkte wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Dus, mijn kinect is er spontaan mee gestopt. Geen power lampje meer, en de Kinect settings page zegt: "there has been a problem with Kinect. please hold your power button for a few seconds to shut down your console and try again" of iets in die richting.

Niet dat ik die Kinect nu zo veel gebruik, maar zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Stroom eraf gehaald en na een minuutje weer opnieuw ingeplugd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 07:44
Net Titanfall gekocht in US store met Rabobank CC, geen problemen ondervonden (gelukkig!)
Nu snel naar huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:11
Iemand die zijn ios Smartglass ipa wil delen via bijvoorbeeld Onedrive?
Er is een update geweest en je moet deze installeren voordat je de app weer kan gebruiken.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Marvie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:38:
Iemand die zijn ios Smartglass ipa willen delen via bijvoorbeeld Onedrive?
Er is een update geweest en je moet deze installeren voordat je de app weer kan gebruiken.
Gewoon weer ff switchen naar de US store, update installeren en weer terug switchen naar de NL Store. Bij het switchen naar de US store kies je de optie om geen betaalmiddel aan je account te koppelen. Simpel toch ? :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:11
-SaveMe- schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:51:
[...]

Gewoon weer ff switchen naar de US store, update installeren en weer terug switchen naar de NL Store. Bij het switchen naar de US store kies je de optie om geen betaalmiddel aan je account te koppelen. Simpel toch ? :)
Dat gaat helaas niet omdat er nog een iTunes saldo op mijn account staat...

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:49
Marvie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:04:
[...]

Dat gaat helaas niet omdat er nog een iTunes saldo op mijn account staat...
Even een gratis app downloaden uit de us store, dan een account aanmaken zonder cc.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van dat XBOX one te lang over doet om games op te starten en daarna een foutmelding geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik snap die headset adapter niet in combinatie met mijn Turtlebeach X41... Ik wil enkel gamegeluid via mijn Turtlebeach (optical) en niet via die headset adapter. Wat ik wel wil van die headset adapter is chat geluid. Maar ik kan op een of andere manier het gamegeluid via die adapter niet muten zonder dat ik ook het chatgeluid mute. Want die 2 knopjes aan de linkerkant maken voor mij geen verschil... Zowel het game als chatgeluid gaat harder of zachter als ik het volume omhoog of omlaag doe. Niet afzonderlijk, zoals ik had verwacht. :S

Zat net bij Yaz in een party, maar hem kon ik eigenlijk de meeste tijd niet verstaan.

Iemand een idee/oplossing?

Het is laat.... Het is opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-03-2014 22:59 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 15:24
Potjandorie heb ik eindelijk via een omweg 50 en 25$ vouchers gekocht omdat Paypal route zonodig weer afgekapt moet worden, koop ik titanfall kan ik het niet spelen omdat ik geen gold heb. Stelletje flessentrekkers ik wil een game ook lokaal kunnen spelen, over een paar jaar doeken ze de titanfall servers op en weg is mijn 60$ game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Wingie schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 09:41:
Potjandorie heb ik eindelijk via een omweg 50 en 25$ vouchers gekocht omdat Paypal route zonodig weer afgekapt moet worden, koop ik titanfall kan ik het niet spelen omdat ik geen gold heb. Stelletje flessentrekkers ik wil een game ook lokaal kunnen spelen, over een paar jaar doeken ze de titanfall servers op en weg is mijn 60$ game.
Je wilt een multiplayer only game spelen zonder gold? Dat gaat op geen enkele next-gen console meer... Je kan ook geen KZ multiplayer spelen zonder PS+. Ik vind het vooral straf dat je dit niet wist :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penhoat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09-2019
Ben je helemaal nieuw met console gamen? Een online membership is op alle nieuwe consoles nodig.

EDIT: Wanneer je Titanfall wilt aanschaffen via de marketplace wordt er gewaarschuwd dat Xbox Live Gold een vereiste is!

[ Voor 10% gewijzigd door Penhoat op 22-03-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Titanfall servers ?
Je bedoeld Microsoft's Azure servers.
Zolang jij netjes elk jaar je Gold abo verlengd kan je gewoon Titanfall blijven spelen.
Titanfall is immers -Online Only-

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Vreemd in eens doet me xbox knop op me controller het niet meer, bij beide controllers ook nog.
Zal zo eens reboot geven kijken wat er gebeurt.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Sorry maar is dat ook niet een beetje je eigen schult?
Overal is aangekondigd dat Titanfall een Online Only game is.
daarnaast staat er ook nog bij het aankopen van de game in de store dat Xbox Gold nodig is
Op het doosje staat dat het spel alleen werkt met Xbox Gold.

Sorry maar dat is toch wel de EPIC fail van 2014 :+

Zo gisteren even langs mn ouders geweest. Mn pa wilde ook Titanfal spelen, en Forza maar heeft even het geld niet voor de games. Gezien andere zaken zoals vakantie met mn ma en wat huishoudelijke spullen toch wat voorang hebben.

Dus mijn account staat nu bij mn pa als home Xbox One :) Ik log in op mijn eigen account bij mij zelf thuis en we kunnen samen Forza of TitanFall spelen..

Best leuk ook al is Family share een beetje verkapt nu!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
To_Tall schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:04:
[...]Dus mijn account staat nu bij mn pa als home Xbox One :) Ik log in op mijn eigen account bij mij zelf thuis en we kunnen samen Forza of TitanFall spelen..
Whohoho.. jullie kunnen het dan tegelijk hetzelfde spel spelen?!?!?!

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Titanfall update van gisteravond:

Balancing adjustments and general changes
- The damage indicator from Electric Smoke is now much more noticeable
- Search Drones will now show up in Classic Modes of Angel City
- Arc grenade/mine effects no longer draw on friendly Pilots and Titans
- Lowered the point value of defensive actions in Hardpoint mode and CTF.
- Increased the score limit in Attrition
- Flag Return points reduced
- Flag Carrier killed points reduced
- Explosives detonated by Dead Man’s Trigger are now slightly delayed
- Explosives detonated by Dead Man’s Trigger now play a warning sound before exploding
- Slightly decreased the damage of the Smart Pistol when not locked onto a Pilot
- Slightly decreased the hip-fire accuracy of the Smart Pistol
- Certain Burn Cards could be exploited to give multiple uses
- Evac Dropships are now more responsive to Pilots entering them
- Hacking a Mega Turret will now restore it’s health to full
- Cluster Missiles damage reduced against Evac Dropships
Bug Fixes
- Titan could become stuck in the position he lands in
- Auto-Titan wouldn’t stand up until you embarked into it
- Several rare server issues restarting the game in to the lobby
- Pilot could end up out of bounds while rodeoing a Titan as it is destroyed
- Pilot could warp through certain locations when jumping off a Titan
- Rodeoing a Titan that has been doomed by your SMR could kill you
- Players being able to enter some geometry in Smuggler’s Cove
- Titanfall will now give proper kill credit when it kills a Pilot embarking into their Titan
- Minions in Attrition now continue to spawn until the Epilogue begins
- Player couldn’t hack a Mega Turret console
- Server would sometimes error when leeching a Spectre
- Hardpoints sometimes awarded defense score to players not near the hardpoint
- Rare issue when ejecting from a Titan
- Server would sometimes error after a match while returning to the lobby
- Double XP burn card sometimes not being applied properly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Yaz schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:23:
[...]

Whohoho.. jullie kunnen het dan tegelijk hetzelfde spel spelen?!?!?!
http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/games/my-home-xbox

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ja, sharen wist ik wel.. het gaat mij om het tegelijk vraagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Meer info over de 1404 build:

We have started to deploy the latest 1404 build (xb_rel_1404.140319-2200). Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 6:00PM PDT on 3/21. Consoles that have not received the update in standby mode by 1:00AM PDT on 3/23 will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live. This update will be larger than most (over 1GB). We expect that future updates for the 1404 update will be closer in size to previous updates (~600mb or smaller).

The following changes are contained within this build:

Issues Fixed
  • Several fixes and tweaks to the user interface.
  • Initial fixes to address audio crackling sound encountered when Dolby Digital is enabled (additional fixes are pending and will be deployed with a later build).
  • A fix to address issues where game resume could fail when a console comes out of standby, causing the game to restart rather than resume from its previous state.
  • Initial fixes for Blu-ray issues where the drive may not be responsive, requiring full system power down to resolve (pressing and holding the power button on the console for 5 seconds).
New Additions
  • Underlying OS changes required to enable planned 1404 features.
  • *NEW FEATURE* Silent system update installation: Initial OS changes are present that enable consoles to take a system update overnight when in standby, and the console will now complete the installation, then boot back into standby. This feature will bypass the green installation progress bar currently seen when starting a console that needs to finish installing an update started in standby. This feature will already work with some consoles in this update!
Known Issues

An issue has been identified in the current 1404 build (xb_rel_1404.140313-2200) where consoles with wired connections aren’t taking system, app, or game updates when in standby. Consoles connected via wireless are not affected. To test the silent update with a wired connection, you can work around this issue by connecting wirelessly when putting your console in standby overnight.
When performing the new silent system update, the following issues may be encountered:
  • The Blu-ray drive may spin up during silent startup.
  • The Kinect sensor may light up during silent boot.
  • During shutdown from standby to install the update, the power light will flash showing that it is shutting down.
Work is still being done to fix all Blu-ray drive issues that were introduced in 1404. There are still some instances where the Blu-ray drive may not wake up from an idle state, resulting in errors that a disc is not present. These issues should be resolved by ejecting and re-inserting the disc to wake up the drive.
When turning off your console with the “Xbox, turn off” command, Kinect does not respond to a command of “yes” or “no”, requiring the controller or remote be used to select “yes” to turn the console off.

Reported Update Issue

We have received some reports of participants encountering an issue with installing this update. The issue being reported is that some consoles get stuck in a loop trying to install the update, or some are hanging at a black screen during the update. This issue has occurred with consoles that are configured with optical audio enabled, and is caused by an invalid audio setting being configured during the update process. If you encounter this issue, please follow the steps below as a workaround. The developers are investigating a fix for this issue occurring during system updates.

1. Unplug the network cable or disable the wireless network and start up your console.
2. If the update screen is not displaying, disconnect and reconnect the HDMI cable until update screen appears.
3. At update screen, select Cancel. (Cancel only appears when network is disconnected.)
4. Go to Settings > Display & Sound.
5. Switch HDMI Audio and Optical Audio to Stereo Uncompressed.
6. Plug the network cable back in, or re-enable your wireless network, and connect your console to the network.
7. The update screen should now appear and update should proceed successfully.

[ Voor 93% gewijzigd door Turdie op 22-03-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Vraag me af hoeveel mensen er nu aan het OS liggen te werken, ik heb echt het gevoel alsof Microsoft meer resources in de Xbox One stopt dan ze deden bij Xbox Original en Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
X-Fighter schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:26:
Vraag me af hoeveel mensen er nu aan het OS liggen te werken, ik heb echt het gevoel alsof Microsoft meer resources in de Xbox One stopt dan ze deden bij Xbox Original en Xbox 360.
Ze hebben nu meer mogelijkheden. De IT wereld is aardig veranderd sinds de x360 en ze hebben aardig wat ruimte gereserveerd voor uitbreiding. En zoveel veranderd er nu ook weer niet. Ik denk dat het een team is van een man of 10-15 voor het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
justifire schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:47:
Titanfall update van gisteravond:

Balancing adjustments and general changes
- The damage indicator from Electric Smoke is now much more noticeable
Enige jammere van de update. Heb op deze wijze veel mensen gekillt :P. Zal nu wel wat minder worden...

De rest zijn mooie toevoegingen/wijzigingen :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Yaz schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:36:
[...]

Ze hebben nu meer mogelijkheden. De IT wereld is aardig veranderd sinds de x360 en ze hebben aardig wat ruimte gereserveerd voor uitbreiding. En zoveel veranderd er nu ook weer niet. Ik denk dat het een team is van een man of 10-15 voor het OS.
10-15 man is redelijk aantal ja. Al denk ik dat zowel mensen van het Windows Team als Xbox Team ook nauw samen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
To_Tall schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:00:
[...]

10-15 man is redelijk aantal ja. Al denk ik dat zowel mensen van het Windows Team als Xbox Team ook nauw samen werken.
Mwah betwijfel ik, die product teams dat zijn echt eilanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
shadowman12 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:47:
[...]

Mwah betwijfel ik, die product teams dat zijn echt eilanden.
Klopt. Maar gezien de hoeveelheid windows 8 code er ook bij de X1 is gebruikt worden er uit beide teams resources gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:40
Iemand zin in een paar potjes BF4? GT: Ypuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
shadowman12 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:47:
[...]Mwah betwijfel ik, die product teams dat zijn echt eilanden.
Wat ik heb begrepen is dat het X1 team met niemand samen werkt en volledig hun eigen weg bewandeld. Dit zorgt voor her en der wat strubbelingen natuurlijk en regelmatig een wat slechte integratie. Met een beetje geluk kan onze nieuwe rel-ceo daar wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Yaz schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:06:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat het X1 team met niemand samen werkt en volledig hun eigen weg bewandeld. Dit zorgt voor her en der wat strubbelingen natuurlijk en regelmatig een wat slechte integratie. Met een beetje geluk kan onze nieuwe rel-ceo daar wat aan doen.
Mwoah :) D'r draait voor de apps gewoon een windows8 versie op de X1, en met Windows Threshold is het de bedoeling dat er 1 windows versie gaat zijn voor PC, Tablet, Phone en Xbox, dat lukt niet als je niet samenwerkt ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
BM schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:50:
[...]Mwoah :) D'r draait voor de apps gewoon een windows8 versie op de X1, en met Windows Threshold is het de bedoeling dat er 1 windows versie gaat zijn voor PC, Tablet, Phone en Xbox, dat lukt niet als je niet samenwerkt ;)
Dat er een uniform beleid is wil niet zeggen dat er samengewerkt word. Ik kom dat regelmatig tegen, er word naar hetzelfde gewerkt maar wel allemaal opnieuw het wiel uitvinden en vooral geen kennis en kunde willen delen met "die anderen". Dat zou namelijk veel te veel tijd en geld opleveren, niet te noemen een veel positiever eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Hier nog geen update gehad, nog op de oude beta build.
Wat mij opvalt bij de releasenotes, nog steeds geen 'friend online' notification ?
Mis ook de oude beacon functie (.....want to play friends......) van de x360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:12
Update wordt pas vanaf 6:00PM PST uitgerold. Dus dat is komende nacht bij ons.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 14:31
Oke ik zit heel erg te twijfelen om naast mijn PS4 een Xbox One neer te zetten (alleen al vanwege de Kinect) maar welke games die nu verkrijgbaar zijn, zijn echt de moeite waard? Ik ben geen fan van racegames. Ryse lijkt me heel cool maar reviews zijn nogal negatief. Dead Rising 3 denk ik dat ik gauw op uitgekeken ben. ZIjn er nog toffe games die in de Xbox store te koop zijn? Zo ja waar kan ik deze vinden? Kan niet echt iets vinden op de website van de Xbox One,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Tripwire999 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:38:
Oke ik zit heel erg te twijfelen om naast mijn PS4 een Xbox One neer te zetten (alleen al vanwege de Kinect) maar welke games die nu verkrijgbaar zijn, zijn echt de moeite waard? Ik ben geen fan van racegames. Ryse lijkt me heel cool maar reviews zijn nogal negatief. Dead Rising 3 denk ik dat ik gauw op uitgekeken ben. ZIjn er nog toffe games die in de Xbox store te koop zijn? Zo ja waar kan ik deze vinden? Kan niet echt iets vinden op de website van de Xbox One,
Titanfall
Dead Rising
BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Tripwire999 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:38:
Tsjaa net waar je van houd...
Persoonlijk staan voor mij Killer Instinct en Titanfall momenteel op een gedeelde 1e plaats.
Gevolgd door :
Forza op 2
Strider op 3
Battlefield IV op 4 (hoe toepasselijk)
Ryse op 5
Max : tcob op 6

Ryse stond voor mij op 2 maar heeft erg weinig replay waarde als je eenmaal de 100% achievements hebt behaald.
Zeker het aanschaffen waard, maar verwacht er geen maanden plezier van (al blijft het een mooi stukje krachtvertoon op de One)

Killer Instinct op 1 omdat geen enkele online match hetzelfde is, en het ook erg fijn is dat je even een paar matches kan spelen als je wat minder tijd hebt, zonder bijvoorbeeld uit het verhaal te vallen.
KI, easy to pick up, hard to master.

Titanfall gedeelde eerste plek (als ik echt zou moeten kiezen komt hij op 2 na KI maar dat is persoonlijke voorkeur)
Snelle shooter, zelfde als KI : easy to pick up, hard to master.
Had bij mij wat tijd nodig (zeg tot lvl 40) voor ik de smaak te pakken had, kwam op mij nogal repetatief en saai over.
Zodra je het spelletje door hebt is het echter actie, actie en nog eens actie, spel heeft zich echt bewezen voor mij.
Innovatief en origineel concept !

Kortom, reden genoeg om een Xbox One aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
justifire schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:38:
[...]

Tsjaa net waar je van houd...
Persoonlijk staan voor mij Killer Instinct en Titanfall momenteel op een gedeelde 1e plaats.
Gevolgd door :
Forza op 2
Strider op 3
Battlefield IV op 4 (hoe toepasselijk)
Ryse op 5
Max : tcob op 6

Ryse stond voor mij op 2 maar heeft erg weinig replay waarde als je eenmaal de 100% achievements hebt behaald.
Zeker het aanschaffen waard, maar verwacht er geen maanden plezier van (al blijft het een mooi stukje krachtvertoon op de One)

Killer Instinct op 1 omdat geen enkele online match hetzelfde is, en het ook erg fijn is dat je even een paar matches kan spelen als je wat minder tijd hebt, zonder bijvoorbeeld uit het verhaal te vallen.
KI, easy to pick up, hard to master.

Titanfall gedeelde eerste plek (als ik echt zou moeten kiezen komt hij op 2 na KI maar dat is persoonlijke voorkeur)
Snelle shooter, zelfde als KI : easy to pick up, hard to master.
Had bij mij wat tijd nodig (zeg tot lvl 40) voor ik de smaak te pakken had, kwam op mij nogal repetatief en saai over.
Zodra je het spelletje door hebt is het echter actie, actie en nog eens actie, spel heeft zich echt bewezen voor mij.
Innovatief en origineel concept !

Kortom, reden genoeg om een Xbox One aan te schaffen :)
Probleem is dat ik Titanfall en Battlefield 4 al op de PC heb. Dan blijft er niet heel veel over zegmaar. Blijft een lastige beslissing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 22:58
Tripwire999 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:53:
[...]

Probleem is dat ik Titanfall en Battlefield 4 al op de PC heb. Dan blijft er niet heel veel over zegmaar. Blijft een lastige beslissing...
Is het dan wel zo verstandig om nu al een Xbox One te halen? Dan zou ik nog even wachten tot het najaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
xGlasvezelkabel schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:56:
[...]

Is het dan wel zo verstandig om nu al een Xbox One te halen? Dan zou ik nog even wachten tot het najaar...
Ja inderdaad, de nieuwe Halo zou zomaar de echte Xbox One systemseller kunnen worden, tot dan is het vooral multiplatform.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Tripwire999 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:53:
[...]

Als je al een goede gamepc hebt staan en een PS4 zie ik geen reden om een Xbox One aan te schaffen, of je moet net die die-hard Killer Instinct fan zijn, maar dat is bij jou niet het geval volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
justifire schreef op zondag 23 maart 2014 @ 09:25:
[...]

Als je al een goede gamepc hebt staan en een PS4 zie ik geen reden om een Xbox One aan te schaffen, of je moet net die die-hard Killer Instinct fan zijn, maar dat is bij jou niet het geval volgens mij.
Vergis je niet heb Killer Instinct heel veel gespeeld op de SNES :) maar als er een console beschikbaar is begint t toch te kriebelen :) misschien stiekem even op marktplaats scouten voor een goede aanbieding krijg nog wat geld terig van de belasting ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik zou wachten als ik jou was. Er zijn nog weinig goede games op de nieuwe consoles en je hebt al een PC en een PS4. Ik heb een One en een PS4 en ik game nog amper op de One, omdat er a) weinig games beschikbaar zijn en b) de games die beschikbaar zijn beter draaien op de PS4. Moet er wel bij zeggen dat ik niet van de multiplayer shooters ben, maar meer een singleplayer gamer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Is het nu mogelijk om te sharen en samen online te spelen? En dan bedoel ik tegelijkertijd. Ik kan hier geen eenduidig antwoord vinden op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Chrosser schreef op zondag 23 maart 2014 @ 10:49:
Is het nu mogelijk om te sharen en samen online te spelen? En dan bedoel ik tegelijkertijd. Ik kan hier geen eenduidig antwoord vinden op internet
Ja! Lees eens een paar paginas terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Nieuwe update stroomt hier nu binnen. Hebben al meer deze update geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Yaz schreef op zondag 23 maart 2014 @ 10:59:
Led op de voeding is hier nog wit dus staat geen update klaar.
Ook de Titanfall update nog niet ontvangen terwijl hij in de US al 2 dagen uit zou moeten zijn.
Blijft toch een vaag gebeuren met die updates :/

*edit* Titanfall update blijkt server-sided te zijn, dat verklaart waarom er geen update voor binnen komt :z

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 23-03-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Yaz schreef op zondag 23 maart 2014 @ 10:59:
Region op US of UK staan?
Heb hem hier nog niet binnen.. region US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Rivanov schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:16:
[...]

Region op US of UK staan?
Heb hem hier nog niet binnen.. region US.
Hier UK en net binnen gekregen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
justifire schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:13:
[...]

Led op de voeding is hier nog wit dus staat geen update klaar.
Ook de Titanfall update nog niet ontvangen terwijl hij in de US al 2 dagen uit zou moeten zijn.
Blijft toch een vaag gebeuren met die updates :/
De LED was bij mij ook wit, maar toen ik de Xbox aanzette kreeg ik meteen de keuze: of updaten, of de Xbox uitzetten... Dat is nu drie kwartier geleden, de update is gedownload, het verwerken is nu op 65%... Regio staat op UK trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
LOL. Ik allemaal maar wachten op de update. Blijk ik 'm al lang te hebben..
Staat namelijk op 1404.140319 .. de versie hiervoor was 1404.140313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dat moet je toch wel weten als die-hard poster op xboxworld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Had er nog niet bij stilgestaan om even m'n Console Info te checken. :+
Nu begrijp ik ook ineens waarom hij zaterdagochtend aanstond toen ik wakker werd.

[ Voor 36% gewijzigd door Rivanov op 23-03-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zo update ook binnen, ging snel downloaden en installeren in krap 9 min. Niet slecht voor zo'n grote update,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
RobinFM schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:53:
[...]

De LED was bij mij ook wit, maar toen ik de Xbox aanzette kreeg ik meteen de keuze: of updaten, of de Xbox uitzetten... Dat is nu drie kwartier geleden, de update is gedownload, het verwerken is nu op 65%... Regio staat op UK trouwens...
Verdomd, hier dus ook, grootte 1.7 GB
Blijkbaar was hij hem toch al aan het downloaden want de eerste 20% ging behoorlijk snel voor mijn 16 Mb lijntje >:)
btw via US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Is dit eigenlijk de preview update dus voor jullie beta testers, of de update voor iedereen al? Want het is toch nog niet april? Dus ik ga er vanuit de preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
X-Fighter schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:34:
Is dit eigenlijk de preview update dus voor jullie beta testers, of de update voor iedereen al? Want het is toch nog niet april? Dus ik ga er vanuit de preview
Volgens mij is het de final, en nu dus al vrijgegeven voor beta-testers.
Globale uitrol zal volgende week wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al langs gekomen: De Smartglass app voor WP en Windows 8 kun je gewoon downloaden door de regio van je device even op US of UK te zetten.

Kun je bijvoorbeeld Boss mode PvZ GW op je device spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Mmm, ik kan niets meer kopen met paypal en creditcard. Niet op mijn xbox one, niet op de 360 en ook niet meer online en op de telefoon. De Nederlandse geven aan dat er een transactie hangt, de Amerikaanse geven een errornummer die niet bestaat

Na de update gaf de One eerst aan dat de creditcard aan te veel accounts gekoppeld was en ik hem eerst moest ontkoppelen.
En nu doet die helemaal niets meer :(

[ Voor 25% gewijzigd door SunnieNL op 23-03-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 18:59

Convoy

g44p

harrytasker schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:29:
Zo update ook binnen, ging snel downloaden en installeren in krap 9 min. Niet slecht voor zo'n grote update,
Same here, ging lekker rap voor 1,7GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
SunnieNL schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:40:
Mmm, ik kan niets meer kopen met paypal en creditcard. Niet op mijn xbox one, niet op de 360 en ook niet meer online en op de telefoon. De Nederlandse geven aan dat er een transactie hangt, de Amerikaanse geven een errornummer die niet bestaat

Na de update gaf de One eerst aan dat de creditcard aan te veel accounts gekoppeld was en ik hem eerst moest ontkoppelen.
En nu doet die helemaal niets meer :(
Risk Block? Ook niet via Offgamers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Nu online
shadowman12 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:52:
[...]

Risk Block? Ook niet via Offgamers?
Net via chat contact gehad. Ondertussen ging de aankoop van metal gear solid goed. Xbox music pass nog steeds niet. Maar de xbox one gaf net ook problemen met de store (not available). Hoop niet dat ze net mijn account fucked up hebben

Xbox360 kan wel avatar items kopen. Xbox music pass doet het niet online en ook niet via xbox 360. Nu in de chat om ook dat op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
justifire schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:38:
[...]

Volgens mij is het de final, en nu dus al vrijgegeven voor beta-testers.
Met wat tweaks hoop ik want er zitten me toch een partij bugs in.

Oa:

Disc dirty meldingen
Trager opstarten
Silent updates die niet werken
Quick resume werkt niet
Corrupte logos en fonts

Enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 18:59

Convoy

g44p

Gaat niet echt lekker online met Titanfall, nu al 3x disconnected en 1 vastloper gehad :( Dit alles na de update van vanochtend.........

[ Voor 27% gewijzigd door Convoy op 23-03-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Nu online
Eind resultaat: xbox360 en xbox one kunnen weer dingen kopen. Mijn account staat niet op een risk list. Xbox music pass geeft nog steeds problemen. Systeem canceled direct na het doorlopen, zelfs met redeem code. Nu ge-escaleert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
justifire schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:38:
[...]Volgens mij is het de final, en nu dus al vrijgegeven voor beta-testers.
Dit is nog niet de final. Deze "beta" zal aanzienlijk langer duren dan de vorige. Nog lang niet alles is al actief zoals de friend online pop-up die wel in de uiteindelijk april update terecht zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 14:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hebben jullie dit ook bij netflix?

Gewoon zoeken naar iets in netflix en dan krijg je deze letters.

Al gemeld op het preview forum

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2748IWGGUaIdrgcvTfmJDgyK/medium.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23-09 21:57
Dat is zelfde probleem wat je soms krijgt bij die popup meldingen van party/friends, lijkt me eerder een taal/XBO probleem, dan dat het iets van Netflix is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Hier is de update nu aan het installeren, ben een weekendje weg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeerde net console up te daten, ondanks dat console regio op USA staat krijg in xbox movie store Ned omschrijving van films en EUR bedragen. En heb geen toegang tot XBOX music vraagt om verandering van regio :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Die Nederlandse omschrijvingen is volgens mij normaal, daar word (denk ik) naar de locatie van je live-account gekeken (of je ip-adres), en niet naar de setting van je Xbox. Netflix doet dat ook, beetje jammer, breekt de consistentie een beetje.
Wat Xbox Music betreft, die melding heb ik laatst ook gehad, gek genoeg was ie een of twee keer later weg :? Beetje raar.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Heeft iemand al MGS Ground Zeroes? Ik heb het gisteren even gespeeld maar ik vind de controls niet echt geweldig bedacht. Vrijwel ieder spel hanteerd een A/B systeem om ergens op te klimmen/droppen van een rand, maar MGS heeft A drop Y climb. En het spel staat toe dat je in een ravijn dropt, ik ben zeker 6 keer zo dood gegaan. Daarnaast is het bukken enzo ook wat raar, ik ben er nog niet helemaal uit hoe het nu werkt maar met A kun je cycelen door de verschillende modi, maar soms ging ik staan in plaats van liggen??? En dan heb je nog het peek systeem wat ik ook niet helemaal snap. Als je gebukt in cover staat, dan kun je met de (rechter geloof ik) joystick over de rand kijken door hem ingedrukt te houden. Echter als je los laat ga je recht op staan in plaats van weer in cover te bukken... Je moet dan op A drukken terwijl je de joystick nog ingedrukt houd om weer te bukken.

Wazig, wazig, wazig. Waarom kunnen we geen controls hebben die logisch aanvoelen, zoals dat in veel andere spellen al was geimplementeerd. Het lijkt wel als of ze de drama van MGS 2 op de PC willen benaderen qua controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
LOTG schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:08:
Heeft iemand al MGS Ground Zeroes? Ik heb het gisteren even gespeeld maar ik vind de controls niet echt geweldig bedacht. Vrijwel ieder spel hanteerd een A/B systeem om ergens op te klimmen/droppen van een rand, maar MGS heeft A drop Y climb. En het spel staat toe dat je in een ravijn dropt, ik ben zeker 6 keer zo dood gegaan. Daarnaast is het bukken enzo ook wat raar, ik ben er nog niet helemaal uit hoe het nu werkt maar met A kun je cycelen door de verschillende modi, maar soms ging ik staan in plaats van liggen??? En dan heb je nog het peek systeem wat ik ook niet helemaal snap. Als je gebukt in cover staat, dan kun je met de (rechter geloof ik) joystick over de rand kijken door hem ingedrukt te houden. Echter als je los laat ga je recht op staan in plaats van weer in cover te bukken... Je moet dan op A drukken terwijl je de joystick nog ingedrukt houd om weer te bukken.

Wazig, wazig, wazig. Waarom kunnen we geen controls hebben die logisch aanvoelen, zoals dat in veel andere spellen al was geimplementeerd. Het lijkt wel als of ze de drama van MGS 2 op de PC willen benaderen qua controls.
Niet om vervelend te doen maar dit klinkt weer een typisch japans. Liefst weer zelf het wiel uitvinden en niet gewoon de goegemeente volgende met een bediening die gewoon iedereen snapt en wat vele goed aan vinden voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hoe is het spel zelf? Is het inderdaad zo ultrakort als gesteld wordt? Grafisch lees je geweldige dingen maar ook zeer matige verhalen. Gameplay wordt in ieder geval flink bemoeilijkt door de controls hoor ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ja ik heb het gisteren maar even gespeeld, en ben dan ook gerage quit toen ik weer het ravijn in sodemieterde (fun fact was dat ik de heletijd niet op A drukken zat te denken, en het toch deed).

Het begin was gewoon een gevecht met de controls waardoor ik steeds gespot werd en stealth dus een no go was. Ik begrijp ook niet helemaal hoe je nu moet mikken, het heeft een soort van lock-on (en geen ADS, tenminste niet dat ik kon vinden). Het ziet er erg vet uit, dat moet ik wel zeggen.

Ik zou niet meteen voor de win gaan rond rennen, maar ga eerst een beetje rond rennen om te kijken hoe het werkt (kun je meteen nog wat Achievement challenges proberen te halen). Een van de ook niet zo geweldige dingen (waar wel meer spellen last van hebben) als je restart doet, begint hij weer bij de cutscene die je dan moet skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:12

pjvandesande

GC.Collect(head);

Chrosser schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:14:
Hoe is het spel zelf? Is het inderdaad zo ultrakort als gesteld wordt? Grafisch lees je geweldige dingen maar ook zeer matige verhalen. Gameplay wordt in ieder geval flink bemoeilijkt door de controls hoor ik zo?
Ik heb me prima vermaak met Metal Gear Solid. Het ziet er allemaal erg goed uit en het level zit goed in elkaar. De controls heb ik mij eigenlijk niet echt aan gestoord, voor mij voelde het allemaal bij natuurlijk aan en je wordt goed geholpen met icons die verschijnen als bepaalde acties mogelijk zijn. De main-missie had ik na zo'n 5 uur uitgespeeld, waarna het menu aangaf dat ik 9% van het spel heb voltooid. De overige 81% zijn side missies die zich in het zelfde speelveld afspelen. Inmiddels zit ik rond de 40%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Heeft iemand toevallig nog een linkje naar de laatste versie van Smartglass for Xbox One? De link naar de laatste versie hier in het forum werkt niet (meer).

bvd.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Hairball schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:39:
Heeft iemand toevallig nog een linkje naar de laatste versie van Smartglass for Xbox One? De link naar de laatste versie hier in het forum werkt niet (meer).

bvd.
Even zoeken in de MS Store of iTunes.. doet wonderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Voor de haarbal!
http://www.xboxonegaming....erkend-krijgen-nederland/

[ Voor 10% gewijzigd door blindsight op 24-03-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:54

TheVMaster

Moderator WOS
Staan overigens wel een paar foutjes in. In Windows 8/Windows Phone werkt de App ook niet zondermeer, je moet daar ook eerst switchen naar US (of UK) om de App in de Store te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had mijn Xbox nog steeds in Standby modus staan (om die update te forceren), maar valt me nu opeens op dat mijn kinect 'yes / no' na een 'xbox turn off' dus niet werkt. Zet ik hem naar die semi-uit stand, dan werkt yes/no wel gewoon.

Nieuwe Skype app werkt trouwens erg netjes, jammer alleen dat je controller nog steeds na 5 minuten uitgaat als je hem niet gebruikt (draadloze voip voor PC games, werkt best goed :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
TheVMaster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:20:
[...]

Staan overigens wel een paar foutjes in. In Windows 8/Windows Phone werkt de App ook niet zondermeer, je moet daar ook eerst switchen naar US (of UK) om de App in de Store te kunnen vinden.
Ik heb onderaan de pagina gewoon die .APK in mijn dropbox gezet en vandaaruit op mijn tel geinstalleerd.
Werkt als een zonnetje.
Android btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
De haarball dankt u zeer :) Overigens was het installeren niet zo ingewikkeld bij mij als wat men daar omschreef. op mijn Samsung galaxy Note 10.1 2014 zet ik "Installeren van onbekende bronnen" aan, download het APK-tje en zeg installeren. Geen centje pijn.

Ik heb trouwens een paar dagen geleden een windows Phone (Nokia lumia 1520) gekocht en daar zou ik Smartglass ook op willen hebben. Nu zie ik dat het veranderen van je regio schijnt te werken, maar betekent dit niet dat je je telefoon helemaal reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Hairball schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:41:
[...]

Ik heb trouwens een paar dagen geleden een windows Phone (Nokia lumia 1520) gekocht en daar zou ik Smartglass ook op willen hebben. Nu zie ik dat het veranderen van je regio schijnt te werken, maar betekent dit niet dat je je telefoon helemaal reset?
Nope, het enige dat nodig is, is een reboot... Dus je verandert je regio, start opnieuw op, downloadt Smartglass, verandert je regio weer terug, herstart, en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

De haarball dankt u zeer :) Overigens was het installeren niet zo ingewikkeld bij mij als wat men daar omschreef. op mijn Samsung galaxy Note 10.1 2014 zet ik "Installeren van onbekende bronnen" aan, download het APK-tje en zeg installeren. Geen centje pijn.

Nope, regio op je telefoon naar US zetten, even rebooten en installeren maar :) Enige 'nadeel' wat ik zo gevonden heb is dat je als je daarna weer naar NL switched je geen updates binnen krijgt. Maar goed, daar is overheen te komen, meestal lees je het in dit topic wel als er een update is, en dan is het een kwestie van dit trucje opnieuw uitvoeren :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 14:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

WP Guru hier :) Nee, je verandert alleen de regio van de Windows Store/marketplace....Rebooten, smartglass installeren, regio terugzetten op NL en weer rebooten....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
MRELynx schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:44:
[...]

WP Guru hier :) Nee, je verandert alleen de regio van de Windows Store/marketplace....Rebooten, smartglass installeren, regio terugzetten op NL en weer rebooten....
RobinFM schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:44:
[...]

Nope, het enige dat nodig is, is een reboot... Dus je verandert je regio, start opnieuw op, downloadt Smartglass, verandert je regio weer terug, herstart, en klaar...
Beide hartstikke bedankt. Werkt als een trein!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:44:
[...]

En op Windows 8(.1) hoef je niet eens te rebooten, daar moet je alleen de Windows Store afsluiten (eventueel ff via taskmanager checken of hij echt afgesloten is) en vervolgens wijzig je de regio. Die je na het installeren van Smartglass weer kunt terugzetten natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:52:
[...]

En op Windows 8(.1) hoef je niet eens te rebooten, daar moet je alleen de Windows Store afsluiten (eventueel ff via taskmanager checken of hij echt afgesloten is) en vervolgens wijzig je de regio. Die je na het installeren van Smartglass weer kunt terugzetten natuurlijk...
Mijn regio van al mijn computers staat gewoon default op US :). Sommige dingen zijn zo slecht vertaalt.

[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 24-03-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:20:
[...]

Mijn regio van al mijn computers staat gewoon default op US :). Sommige dingen zijn zo slecht vertaalt.
Wat heeft het kunnen downloaden uit de NL/US Store met vertalingen te maken? :? Ik wil wel graag de NL Stores zien op al m'n devices....maar mijn Windows devices draaien zowat allemaal in het Engels, niet zo zeer om de brakke vertalingen, maar meer dat ik gewoon vanuit de historie beter met Engelstalige software overweg kan :)

[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 24-03-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
shadowman12 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:20:
[...]

Je regio staat volledig los van je OS taal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Je kan de NL store hebben met engelse text
Pagina: 1 ... 83 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.