[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:40
Oh, lees op de homepage dat Diablo 3 gewoon wordt ontwikkeld voor de Xbox ONE. Daar kijk ik naar uit. Was erg leuk om met de kids gezamenlijk Diablo 3 op de 360 te spelen op 1 scherm. Sinds ik de ONE heb, hebben zij de 360 op hun kamertje en met de laatste patch is het op de pc toch leuker qua loot. Maar als het inclusief de uitbreiding op de XBox ONE uitkomt, haal ik hem meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
TheVMaster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:52:
[...]

En op Windows 8(.1) hoef je niet eens te rebooten, daar moet je alleen de Windows Store afsluiten (eventueel ff via taskmanager checken of hij echt afgesloten is) en vervolgens wijzig je de regio. Die je na het installeren van Smartglass weer kunt terugzetten natuurlijk...
Werkt dit trouwens ook met Windows RT tablets/devices? Ik zit er namelijk aan te denken om een windows tablet te kopen, maar één vereiste is Smartglass for Xbox one

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandersmander
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:06
Hairball schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:45:
[...]

Werkt dit trouwens ook met Windows RT tablets/devices? Ik zit er namelijk aan te denken om een windows tablet te kopen, maar één vereiste is Smartglass for Xbox one
Werkt perfect, heb er zelf een surface (1) bij. Zoals aangegeven de regio van je tablet naar US zetten, downloaden, klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:26

djbarney

XBL: DeejayBarney

SinergyX schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:24:
Ik had mijn Xbox nog steeds in Standby modus staan (om die update te forceren), maar valt me nu opeens op dat mijn kinect 'yes / no' na een 'xbox turn off' dus niet werkt. Zet ik hem naar die semi-uit stand, dan werkt yes/no wel gewoon.

Nieuwe Skype app werkt trouwens erg netjes, jammer alleen dat je controller nog steeds na 5 minuten uitgaat als je hem niet gebruikt (draadloze voip voor PC games, werkt best goed :P).
Dat van de "yes / no" die niet meer werkt heb ik nu inderdaad ook, maar dit lijkt zich alleen maar voor te doen wanneer ik via de kinect de "xbox turn off" commands geef. Alle andere commands lijken wel gewoon correct te werken, en hij pakt na de update van gisteren, voor mij vaker de commands in 1x correct op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57
Bardu schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:44:
Oh, lees op de homepage dat Diablo 3 gewoon wordt ontwikkeld voor de Xbox ONE. Daar kijk ik naar uit. Was erg leuk om met de kids gezamenlijk Diablo 3 op de 360 te spelen op 1 scherm. Sinds ik de ONE heb, hebben zij de 360 op hun kamertje en met de laatste patch is het op de pc toch leuker qua loot. Maar als het inclusief de uitbreiding op de XBox ONE uitkomt, haal ik hem meteen!
Mooiste reactie hierop:
xtrmx in 'nieuws: Blizzard werkt aan Diablo 3 voor de Xbox One'

Ben het compleet met hem eens, ze moeten echt D3 console compleet op de schop gooien willen ze er nog iets van maken, wat de console versie is vrij snel doodgebloed en online is er niets meer te vinden dan stat-editors (spel zelf is gigantisch kort, daarna wordt het 4x uitspelen en maar doelloos gaan farmen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

djbarney schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:41:
[...]

Dat van de "yes / no" die niet meer werkt heb ik nu inderdaad ook, maar dit lijkt zich alleen maar voor te doen wanneer ik via de kinect de "xbox turn off" commands geef. Alle andere commands lijken wel gewoon correct te werken, en hij pakt na de update van gisteren, voor mij vaker de commands in 1x correct op.
Bovenstaand is trouwens in de eerste release van de "april" wave als known issue op de lijst gezet, wordt dus als het meezit met de volgende releases van deze wave weer opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Iemand die weet hoe ik de x1 nog stiller kan maken of is er iets van geluidsdicht materiaal dat ik rond de voeding kan leggen?

De Xbox One staat op instant on, als ik hem op energy saving zet dan hoor ik hem wel niet maar dat is niet de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:55
Rockvee2 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:41:
Iemand die weet hoe ik de x1 nog stiller kan maken of is er iets van geluidsdicht materiaal dat ik rond de voeding kan leggen?

De Xbox One staat op instant on, als ik hem op energy saving zet dan hoor ik hem wel niet maar dat is niet de bedoeling :)
Wat bedoel je met ik hoor de voeding? Er zit een kleine fan in. Maar als de voeding afgekoeld is zal deze stoppen met draaien.

Je voeding verpakken is alleen maar goed als je een oververhitte voeding wil hebben (en kans op brand) dus niet zo goed idee..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:11
Je zou een behuizing kunnen bouwen met geluidsisolatie aan de binnenzijde.
Dan twee stil langzaamdraaiende 250 mm fans voor een goede luchtstroom.
Of dat de moeite waard is ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
To_Tall schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:44:
[...]

Wat bedoel je met ik hoor de voeding? Er zit een kleine fan in. Maar als de voeding afgekoeld is zal deze stoppen met draaien.
Zou je denken, maar mijn voeding is altijd te horen, zelf al staat de X1 al dagen uit :) Stoor me d'r niet aan, maar zeker hoorbaar.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
Sinds vandaag Forza in mijn bezit.
Wat ziet die game er prachtig uit!
Zijn er nog tips voor nieuwe spelers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

Tiberya schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:45:
Sinds vandaag Forza in mijn bezit.
Wat ziet die game er prachtig uit!
Zijn er nog tips voor nieuwe spelers ?
De enige tip die ik kan geven, die het voor mij leuker maakte toen ik met Forza ben begonnen, is alle hulpmiddelen uitzetten, behalve de ideale lijn & automatisch schakelen. Het kost je dan enkele uren om de auto fatsoenlijk de bochten door te krijgen, op tijd te remmen en dergelijken, maar zodra je dat voor elkaar hebt, heb je in ieder geval de basis al helemaal te pakken. Dan is het daarna een kwestie van ideale lijn uit, moeilijkheidsgraad van de drivatars omhoog en gaan :D

your mileage might vary however ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:10

TheVMaster

Moderator WOS
Hairball schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:45:
[...]

Maar natuurlijk werkt dit....ik heb hier een Surface RT en een paar 'normale' Windows 8 machines...werkt overal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Over forza motorsport gesproken....Je kunt je rewards (punten) redeemen op forzamotorsport.net. Met die punten kun je ingame weer betere onderdelen kopen.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
MRELynx schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 06:20:
Over forza motorsport gesproken....Je kunt je rewards (punten) redeemen op forzamotorsport.net. Met die punten kun je ingame weer betere onderdelen kopen.....
Dat wist ik nog niet :) Lekker 360.000 Credits :) Tikt lekker aan :)
over 7 dagen nieuwe!! credits :)

[ Voor 4% gewijzigd door To_Tall op 25-03-2014 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Spelen jullie weleens een spelletje op de xbox wan?

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
djbarney schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:50:
[...]

De enige tip die ik kan geven, die het voor mij leuker maakte toen ik met Forza ben begonnen, is alle hulpmiddelen uitzetten, behalve de ideale lijn & automatisch schakelen. Het kost je dan enkele uren om de auto fatsoenlijk de bochten door te krijgen, op tijd te remmen en dergelijken, maar zodra je dat voor elkaar hebt, heb je in ieder geval de basis al helemaal te pakken. Dan is het daarna een kwestie van ideale lijn uit, moeilijkheidsgraad van de drivatars omhoog en gaan :D

your mileage might vary however ;)
Waarom wel een automaat? Die kun je ook makkelijk uitzetten, beetje op het geluid van de motor letten en je kunt makkelijk het ideale schakelpunt vinden om op te schakelen. Alleen bij terug schakelen er rekening mee houden dat je auto op de motor best goed kan remmen, en dus niet op de rem trappen en in de 5e versnelling de bocht in gaan. Ik kan alleen niet overweg met de koppeling, te veel handelingen tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:11:
De Xbox Wan...als in Obi Wan Kinobi? Ik speel op dit moment niet zo heel veel....maar denk dat ik vanavond maar weer eens even dat ding aanslinger...even potje BF4 ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
LOTG schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:06:
[...]

Waarom wel een automaat? Die kun je ook makkelijk uitzetten, beetje op het geluid van de motor letten en je kunt makkelijk het ideale schakelpunt vinden om op te schakelen. Alleen bij terug schakelen er rekening mee houden dat je auto op de motor best goed kan remmen, en dus niet op de rem trappen en in de 5e versnelling de bocht in gaan. Ik kan alleen niet overweg met de koppeling, te veel handelingen tegelijk.
Met de koppeling rijden is redelijk simpel te leren.

Uitgaande van controller zet je je koppeling op A, dan is het een kwestie van met je duim ook A indrukken op het moment dat je schakelt. Enige dat je jezelf aan zal moeten leren met koppeling is ook gas te geven tijdens het terugschakelen. Dit voorkomt dat je motor ineens van 0 toeren naar een paar 1000 toeren zal knallen en dus wheelspin veroorzaakt.

Het zal even wennen zijn maar zodra je het onder de knie hebt zal je zien dat het behoorlijk verschil uit kan maken, zeker in de lagere klasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
[...]

Tip: Zet de koppeling op de A, terugschakelen op de X en opschakelen op de B. Nu kan je door 1 handeling zowel de koppeling intrappen en schakelen (A+X en A+B).

Het scheelt seconden per ronde als je het goed doet dus zeker de moeite waard.

note: Dit werkte zo in Forza 3 en 4. Ik heb 5 niet en weet niet of dit daar ook mogelijk is
TheVMaster schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:38:
[...]De Xbox Wan...als in Obi Wan Kinobi? Ik speel op dit moment niet zo heel veel....maar denk dat ik vanavond maar weer eens even dat ding aanslinger...even potje BF4 ofzo :+
Ik hoop inderdaad op "ofzo". Titanfall FTW! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Yaz op 25-03-2014 11:11 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Vanavond ook maar eens die M416 en PKP in de olie zetten en wat gaan sproeien.

Enne Yaz....heb al een paar keer een party/game invite van je gehad om Titanfiall te spelen.....Grote probleem is dat ik geen Titanfall heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Doughty schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:11:
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
MRELynx schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:27:
Enne Yaz....heb al een paar keer een party/game invite van je gehad om Titanfiall te spelen.....Grote probleem is dat ik geen Titanfall heb :)
Dat is een oplosbaar probleem lijkt mij zo ;)

Maar sorry, ik weet niet precies wie wel het spel heeft en wie niet. Beetje jammer ook dat de X1 je daar niet echt bij helpt dmv een filter ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
To_Tall schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:44:
[...]

Je voeding verpakken is alleen maar goed als je een oververhitte voeding wil hebben (en kans op brand) dus niet zo goed idee..
Ik hoor de voeding als ik mijn xbox uitzet, maar dat kan ook te maken hebben dat als die 2 uur heeft aangestaan nog even moet afkoelen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Viel me gisteren op dat na het uitzetten (standby) van mijn XBO, de harde schijf tot 2 uur later nog stond te ratelen (als het stil in m'n kamer is, hoor ik zulke dingen :P). Volgens mij had ik de update van deze week al (die 1,5GB ofzo?), wat is dan ding dan nog verder aan het doen?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
SinergyX schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:54:
Viel me gisteren op dat na het uitzetten (standby) van mijn XBO, de harde schijf tot 2 uur later nog stond te ratelen (als het stil in m'n kamer is, hoor ik zulke dingen :P). Volgens mij had ik de update van deze week al (die 1,5GB ofzo?), wat is dan ding dan nog verder aan het doen?
Defragmenteren, Updates voor games. als je mee doet met de BETA meta data ophalen ? zoals eventvwr dingetjes.. log files dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
To_Tall schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:12:
[...]

Defragmenteren, Updates voor games. als je mee doet met de BETA meta data ophalen ? zoals eventvwr dingetjes.. log files dus :)
Waar heb je die info vandaan? Hoe weet je dat? Ben jij een Xbox product team lid ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

Sagat

Is pappa x2!

Mijn guess voor xbon wan.....is dat hij lan bedoeld. soort van lanparty met xboxen? Dat kon dacht ik met de oude halo's......geen idee of huidige games die functie ook hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Sagat schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:39:
Mijn guess voor xbon wan.....is dat hij lan bedoeld. soort van lanparty met xboxen? Dat kon dacht ik met de oude halo's......geen idee of huidige games die functie ook hebben.
System Link, volgens mij heeft de X1 (en PS4) dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Ereaser schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:19:
[...]

System Link, volgens mij heeft de X1 (en PS4) dat niet meer.
In the old day's O+

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
To_Tall schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:12:
[...]

Maar waarom zou hij dat in standby wel doen, maar in power-off mode niet? Zou dus betekenen dat hij 'sneller' is met standby mode, maar dat is die weer niet als je dat een paar dagen zo laat (dan wordt die van mij écht traag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Gisteravond was de led op mijn voeding weer oranje, opstarten duurde ook behoorlijk lang.
Geen melding van game-update, zou het dashboard dan weer een update gehad hebben ?

wbt Forza rijd ik met alle assists uit, enkel TCS aan en koppeling automatisch, maakt het racen zoveel leuker / realistischer.
Zonder TCS vind ik niet te doen, of je moet drift-races willen doen.
sinds ik hier op over ben gestapt rijd ik zelfs de plaatselijke moderator het snot voor de ogen

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Kortingen op de Xbox Marketplace voor Xbox One (geldig tot maart 28-30)

Call of Duty: Ghosts – 33% korting
Thief – 50% korting
Tomb Raider – 50% korting
Call of Duty: Ghosts Digital Hardened Edition – 20% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:49
Mogelijk nog meer aanbiedingen, in de tweet van Major Nelson stond namelijk:
This Week’s Xbox Live Store Deals are now available. Plus, a preview of some Xbox One sales starting this Friday

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Rivanov schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:19:
Mogelijk nog meer aanbiedingen, in de tweet van Major Nelson stond namelijk:

[...]
Weet dat er naast de Xbox One games een hele trits Xbox 360 games met flinke kortingen in de store staan, maar dat lijkt me in dit topic niet relevant.
Linkje : http://www.xboxbreak.nl/n...utm_campaign=Headliner.nl

[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 25-03-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:49
justifire schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:16:

Thief – 50% korting
aanbiedingen zijn nog niet actief als ik op de US store kijk, wellicht pas vrijdag.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb meerdere malen geprobeerd xbox one te updaten maar er gebeurt niks.
intant-on methode en dan meerdere malen aan en uitgezet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
justifire schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:12:
sinds ik hier op over ben gestapt rijd ik zelfs de plaatselijke moderator het snot voor de ogen
Woehahahahahaha.......

We hebben het gisteravond gezien..... Je had alleen maar ruzie met de botjes......
Soms lig je tijdens de start op de eerste plaats vanwege een idioote auto die alleen maar kan sprinten. Bij de eerst volgende bocht lig je in de hekken....... Jonguhhhhhhh ....

;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bullet NL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:01:
[...]

Woehahahahahaha.......

We hebben het gisteravond gezien..... Je had alleen maar ruzie met de botjes......
Soms lig je tijdens de start op de eerste plaats vanwege een idioote auto die alleen maar kan sprinten. Bij de eerst volgende bocht lig je in de hekken....... Jonguhhhhhhh ....

;)
Had geen ruzie met de botjes, geef anderen ook gewoon graag een kans om eens te winnen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
justifire schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:16:

Thief – 50% korting
Dat is dan 21 euro voor Thief, wat een steal zo rap na launch. Pun intended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

[...]

Uiteraard, ik vind alleen de controls voor het schakelen zelf niet prettig werken met de controller. Zou ik een beetje deftig stuurtje met pook etc aanschaffen (wellicht ergens in de toekomst nog eens) dan schakel ik alle hulpmiddelen volledig uit, en rijd ik uiteraard volledig zelf. Wellicht ook een kwestie van gewenning, misschien binnenkort toch maar eens een weekendje zonder automaat proberen en kijken hoever ik kom :)

en Traction control etc heb ik het liefst uit.. het leukste blijf ik toch vinden om de vooral bij de duurdere Ferrari's de boel toch gewoon goed onder controle te houden, ondanks dat ze in sommige gevallen in versnelling 3 nog volop wielspin kunnen hebben :) Maakt het een stuk uitdagender ook, als je weet dat wanneer je niet oplet, je auto er volledig vandoor gaat. Ik heb er voor mezelf dan ook een "sport" van gemaakt om eigenlijk nooit de rewind functie te gebruiken.. ga ik de baan af, jammer dan, verder rijden en er van maken wat er nog van te maken is.

Wat ik wel heel vervelend vind (maar dat hebben alle forza's gehad tot nog toe) is dat er bij de meeste bochten waar je eventueel zou kunnen afsnijden, een enorm rem pad in het gras ligt. Kom je daaroverheen met 320+, geen probleem, nu rijd je 60, en zie dan maar dat je vol wielspinnend in het gras die baan weer op komt.. ik vecht dat gevecht met het gras etc dan liever zelf uit. Eventuele tijdwinst door afsnijden mogen ze dan wel weer van me afpakken met strafsecondes, zodat niet iedereen door het gras gaat afsnijden :)

[ Voor 36% gewijzigd door djbarney op 25-03-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Zouden dit de 1e tekenen zijn dat MS digitale games wil promoten? Tomb Raider en Thief zijn wel heel snel in de aanbieding, daar kon je bij de 360 een jaar of 2 op wachten :)

of de verkopen gaan niet zo goed, maar dat zou negatief denken zijn ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

De update van de marketplace is denk ik nog niet doorgevoerd.
Thief voor half geld laat ik niet liggen. Ik denk dat iedereen COD laat liggen ook al zou die maar 10% kosten :+
Echter moet ik opschieten want ik heb wegens tijdgebrek Titanfall ook pas een uur of 3 kunnen spelen. Ben volgens mij pas lvl 14 O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:49
Xbox One aanbiedingen staan pas a.s. vrijdag online.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 19:20
Beste,

Sinds vandaag ook een Xbox One aangeschaft voor naast mijn Playstation 4.

Leuk ding en heb titanfall erbij gekocht enige nadeel is dat er een probleem is met online services op t moment dus nog niet echt goed kunnen testen.

Maar heb een vraag over de systeemupdate. Waar kan ik die vinden en hoe zie ik of deze al is geinstalleerd of beschikbaar is??

Ook de updates van games hoe kan ik terug vinden of deze up to date is?

Alvast bedankt.
Hebben meerdere mensen last met online gamen op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Toch wel handig dat broadcasting op de One.
Even wat broadcasts gekeken van Tomb Raider en Thief om een indruk te krijgen.
Conclusie : Tomb Raider vrijdag meteen aanschaffen, Thief valt me zwaar tegen....terwijl ik Dishonored wel een leuke game vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Zag net een status update over Blue-Ray issues in de 1404 Build:
We'll be making daily posts with the status of Blu-ray software bug fixes and investigations until the issues are resolved. We are aware of three different issues being reported that are related to changes in the software that manages the Blu-ray drive in 1404. Below are the three issues, along with workarounds and status:

Trying to play a game results in an error stating "Check your disc. Your disc may be dirty or damaged. Try cleaning it, or choose a different disc. (0x21)"
This error is usually resolved by ejecting and re-inserting the disc. Some users have reported that in some cases they need to perform a full power cycle (pressing and holding the power button on the console for 5 seconds).
Status Update: This bug is still being worked as a top priority. Investigations point to the same root cause as item #2. Potential fixes are currently being investigated that should resolve both issues.
When trying to play a game, or while in the middle of playing a game, the game is stopped and an error is shown asking "Do you own this game or app? If you have a game disc, insert it now. If there is no disc, make sure you are signed in to Xbox Live. If you do not have the rights to play this, you will need to buy it at the Xbox Store (0x87de07d1)"
This error is resolved by doing a full console power down (pressing and holding the power button on the console for 5 seconds. ActionHank77 commented that signing out of his profile, then changing games, then signing back in worked for him without needing a full system power down.
Status Update: This bug is still being worked as a top priority. Investigations point to the same root cause as item #1. Potential fixes are currently being investigated that should resolve both issues.

When ejecting a disc from the Blu-ray drive, it is immediately pulled back into the drive requiring a second disc eject action.
A fix has been identified for this issue and will be rolled out in the next 1404 update.

We sincerely apologize for the headaches that these bugs have caused. We are working diligently to get fixes out as soon as possible.
Bron: 1404 Blu-ray drive issues status update - 3/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
shadowman12 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 07:59:
Zag net een status update over Blue-Ray issues in de 1404 Build:

[...]

Bron: 1404 Blu-ray drive issues status update - 3/25
Je kunt veel zeggen, maar over deze zaken communiceren ze gelukkig wel goed! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 00:22:
Conclusie : Tomb Raider vrijdag meteen aanschaffen, Thief valt me zwaar tegen....terwijl ik Dishonored wel een leuke game vond.
Maar het moet wel goed werken, mijn xbox blijft de hele tijd crashen als ik wilt broadcasten

Ik heb al alle instellingen goed staan
Twitch tig keer opnieuw geinstalleerd
Laagste bitrate gekozen..

Niks helpt en ik moet mijn stroomstekker van mijn xbox eruit trekken om te zorgen dat hij uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Rockvee2 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:05:
[...]

Maar het moet wel goed werken, mijn xbox blijft de hele tijd crashen als ik wilt broadcasten

Niks helpt en ik moet mijn stroomstekker van mijn xbox eruit trekken om te zorgen dat hij uitgaat.
Volgens zeggen kan dit aan je router liggen en dat deze de poorten niet correct forward (of dat helemaal niet doet). Beetje raar dat je X1 daarvan onderuit gaat maar tot nu toe was het juist instellen van de port configuratie of het vervangen van de router de oplossing.

edit: Eventuele kosten die gemaakt worden om dit probleem op te lossen kunnen niet bij mij verhaald worden, ook niet als blijkt dat dit niet de oplossing was..... Just to be clear about that

[ Voor 13% gewijzigd door Yaz op 26-03-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 15:37

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Rockvee2 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:05:
[...]

Heb precies hetzelfde probleem. Ik probeer het niet meer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 00:22:
Het is dat ik TR op de 360 al tijdens een sale heb gekocht (volgens mij destijds voor €25, dat was ook vlak na de release van het spel)
Is erg tof en zeker een aanrader, eindelijk weer eens een goede Tomb Raider, vond er na Tomb Raider 2 niet veel meer aan (trip to memory lane: het huis van Lara met de butler en het trainings circuit en de maze met een hendel in het midden, ben helaas nooit op tijd in de kelder gekomen na het overhalen van die hendel waardoor die deur open ging, was altijd te laat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Yaz schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:16:
[...]

Volgens zeggen kan dit aan je router liggen en dat deze de poorten niet correct forward (of dat helemaal niet doet). Beetje raar dat je X1 daarvan onderuit gaat maar tot nu toe was het juist instellen van de port configuratie of het vervangen van de router de oplossing.

edit: Eventuele kosten die gemaakt worden om dit probleem op te lossen kunnen niet bij mij verhaald worden, ook niet als blijkt dat dit niet de oplossing was..... Just to be clear about that
Alle poorten staan open , NAT type is ook open

:)

Ik kreeg gisteren wel een Twitch update, direct weer geprobeerd met Titanfall , crashte mijn xbox weer..

Is niet echt goed voor mij xbox om hem zomaar uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Rockvee2 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:29:
[...]

Alle poorten staan open , NAT type is ook open

:)

Ik kreeg gisteren wel een Twitch update, direct weer geprobeerd met Titanfall , crashte mijn xbox weer..

Is niet echt goed voor mij xbox om hem zomaar uit te zetten
Ik heb gisteren ook gestreamd en had nergens last van. Misschien de app een keertje verwijderen en opnieuw installeren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zelf streamen bedoel je? Oplossing van mij was 'connected' devices op de website te verwijderen, twitch te deinstalleren en alles opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dat heb ik al tig keer geprobeerd :)

Gaat inderdaad om zelf streamen

[ Voor 32% gewijzigd door Rockvee2 op 26-03-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Rockvee2 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:33:
Dat heb ik al tig keer geprobeerd :)

Gaat inderdaad om zelf streamen
Keertje sign-out en sign-in doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Op de website of op de Xbox zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Rockvee2 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:35:
Op de website of op de Xbox zelf ?
Wat denk je zelf? Op je Xbox..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Crashed je xbox trouwens pas na streamen aanklikken? (daarna doet hij iets met een test, na een tijdje zie je het eerste scherm weer en blijft je preview scherm volledig zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:44:
Crashed je xbox trouwens pas na streamen aanklikken? (daarna doet hij iets met een test, na een tijdje zie je het eerste scherm weer en blijft je preview scherm volledig zwart).
De Xbox crasht na het drukken op de knop start broadcasting inderdaad,

Precies hoe je het zelf omschrijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is raar, dat was inderdaad mijn probleem ook, maar complete deinstallatie en nieuw activeren deed wonderen.

Ergste geval, kan je een nieuw twitch account maken en daarmee testen. In aantal van die support tickets van Twitch leek het al onwaarschijnlijk dat dit door poorten oid zou komen, maar eerder door een error die de website teruggeeft (en je twitch app blijkbaar niet mee om kan gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik ben helemaal uitgelogd uit de website en ga vandaag ook even de procedure op de Xbox doen,

App deinstalleren, opnieuw inloggen in twitch op xbox .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ook opnieuw activeren (dus met die code), dat was bij mij de ipoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
shadowman12 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:14:
[...]

Waar heb je die info vandaan? Hoe weet je dat? Ben jij een Xbox product team lid ofzo?
whahahaha.. Ik zou willen.. Nee dit zijn commen tasks die in windows aan staan :) als de PC inactive is zal er een task gaan draaien voor defragmentatie, je kan ook log forwarding aan zetten wordt er periodiek een log file naar een machine/microsoft gestuurd. Zo zijn er tientallen tasks al vooraf ingesteld waarvan jij als gebruiker niet veel zal merken maar daadwerkelijk wel gebeuren.
SinergyX schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:39:
[...]

Maar waarom zou hij dat in standby wel doen, maar in power-off mode niet? Zou dus betekenen dat hij 'sneller' is met standby mode, maar dat is die weer niet als je dat een paar dagen zo laat (dan wordt die van mij écht traag).
Nou Nou... Het woord Power-Off zegt het zelf al :+ geen power meer op de machine betekend ook dat de machine niets meer kan terwijl standby de machine ook wel uit gaat. Maar systemen op de achtergrond wel aan blijven staan.

En je XBOX of PC wordt echt niet trager na een paar dagen niet defragmenteren. Dan moet je echt wel maanden niets aan het onderhoud van je PC doen. Daarom zijn dat voor geprogrammeerde taken. :)

Daarnaast zal de XBO oom bij aanstaan wel wat taken aftrappen. Zeker bij het updaten van de machine.
Wat ik zeg. De XBO zit dichter bij de PC architectuur dan welke andere XBOX ooit heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:08:
[...]

whahahaha.. Ik zou willen.. Nee dit zijn commen tasks die in windows aan staan :) als de PC inactive is zal er een task gaan draaien voor defragmentatie, je kan ook log forwarding aan zetten wordt er periodiek een log file naar een machine/microsoft gestuurd. Zo zijn er tientallen tasks al vooraf ingesteld waarvan jij als gebruiker niet veel zal merken maar daadwerkelijk wel gebeuren.
Klinkt er aannemelijk trouwens....het is en blijft ook Windows op de achtergrond natuurlijk.
[...]

Nou Nou... Het woord Power-Off zegt het zelf al :+ geen power meer op de machine betekend ook dat de machine niets meer kan terwijl standby de machine ook wel uit gaat. Maar systemen op de achtergrond wel aan blijven staan.

En je XBOX of PC wordt echt niet trager na een paar dagen niet defragmenteren. Dan moet je echt wel maanden niets aan het onderhoud van je PC doen. Daarom zijn dat voor geprogrammeerde taken. :)

Daarnaast zal de XBO oom bij aanstaan wel wat taken aftrappen. Zeker bij het updaten van de machine.
Wat ik zeg. De XBO zit dichter bij de PC architectuur dan welke andere XBOX ooit heeft gestaan.
Het is volgens mij zowat 1 op 1 dezelfde architectuur..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
TheVMaster schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:47:
[...]

Klinkt er aannemelijk trouwens....het is en blijft ook Windows op de achtergrond natuurlijk.

[...]

Het is volgens mij zowat 1 op 1 dezelfde architectuur..?
Het home screen gebeuren is gewoon Windows 8 soort Windows 8RT volgens mij. geminimaliseerd zonder explorer en andere goodies die je wel als desktop gebruiker nodig hebt.

tasks zijn common voor een OS die moeten gebeuren. Zo gebeurd dat ook op de PS4 onderhoud is nodig als je een OS gezond wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
To_Tall schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:54:
[...]

Het home screen gebeuren is gewoon Windows 8 soort Windows 8RT volgens mij. geminimaliseerd zonder explorer en andere goodies die je wel als desktop gebruiker nodig hebt.

tasks zijn common voor een OS die moeten gebeuren. Zo gebeurd dat ook op de PS4 onderhoud is nodig als je een OS gezond wil houden.
Er is niet veel RT(ARM) aan. Het lijkt gewoon op het Windows 8 start scherm, maar dat was op de Xbox 360 ook al zo. Dat is gewoon de nieuwe huis stijl van MS, onderwater zijn er misschien wat overeenkomsten maar ik denk dat het meer verschilt dan je denkt van de desktop. De kernel is volgens mij wel het zelfde en dat zal het in de toekomst ook makkelijk maken om apps te porten naar de Xbox. Iets wat ik wel zie zitten, zeker als het ook voor games makkelijk word deze op de Xbox te zetten. Gewoon gamepad of kinect implementeren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nieuwe Xbox One smartglass apps beschikbaar voor Windows Phone en Window 8.

http://www.wpcentral.com/...ne-smartglass-get-updated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
LOTG schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:00:
[...]

Er is niet veel RT(ARM) aan. Het lijkt gewoon op het Windows 8 start scherm, maar dat was op de Xbox 360 ook al zo. Dat is gewoon de nieuwe huis stijl van MS, onderwater zijn er misschien wat overeenkomsten maar ik denk dat het meer verschilt dan je denkt van de desktop. De kernel is volgens mij wel het zelfde en dat zal het in de toekomst ook makkelijk maken om apps te porten naar de Xbox. Iets wat ik wel zie zitten, zeker als het ook voor games makkelijk word deze op de Xbox te zetten. Gewoon gamepad of kinect implementeren en klaar.
Het is geen ARM natuurlijk, maar 'gewoon' x86. Volgens mij draait er zelfs een hypervisor (Hyper-V?) onder...waarop twee besturingssystemen draaien.....het game OS en het App OS, tenminste als ik het goed heb begrepen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
TheVMaster schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:46:
[...]Het is geen ARM natuurlijk, maar 'gewoon' x86. Volgens mij draait er zelfs een hypervisor (Hyper-V?) onder...waarop twee besturingssystemen draaien.....het game OS en het App OS, tenminste als ik het goed heb begrepen.....
Jups, zo werkt het. Het is trouwens een wat aangepaste hypervisor maar zeker wel op basis van Hyper-V. Het is nu natuurlijk wachten op nieuwe functies zoals "saved state" voor games. Gewoon elk spel starten vanaf het moment dat je gestopt bent en niet zoals nu alleen de laatst gestarte game. Hoe fijn zou dat wel niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Yaz schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:50:
[...]

Jups, zo werkt het. Het is trouwens een wat aangepaste hypervisor maar zeker wel op basis van Hyper-V. Het is nu natuurlijk wachten op nieuwe functies zoals "saved state" voor games. Gewoon elk spel starten vanaf het moment dat je gestopt bent en niet zoals nu alleen de laatst gestarte game. Hoe fijn zou dat wel niet zijn.
Dan krijg je wel dat het wat langer duurt voor je kunt switchen van spel, er moet immers een dump gemaakt worden. Kost ook redelijk wat ruimte. Maar dan kun je wel ieder spel zijn eigen VM instance geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
LOTG schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:59:
[...]

Dan krijg je wel dat het wat langer duurt voor je kunt switchen van spel, er moet immers een dump gemaakt worden. Kost ook redelijk wat ruimte. Maar dan kun je wel ieder spel zijn eigen VM instance geven.
8 GB, valt best mee :) Maar je zou het een keuze kunnen laten zijn natuurlijk. En dan sla ik door, het liefst dan per spel in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar je zit met saved states altijd met verbinding, ga jij in BF4 te lang afk heb je automatisch een disconnect, in Titanfall dacht ik ook. EA servers bij FIFA vinden dat ook niet zo leuk.

Denk dat je meer winst kan halen door gewoon alle intro bullshit te verwijderen, EA lijkt het altijd leuk te vinden om 20-30sec logos en andere onzin te laten zien, start gewoon direct het spel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 15:37

Miesjh

SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:54:
Maar je zit met saved states altijd met verbinding, ga jij in BF4 te lang afk heb je automatisch een disconnect, in Titanfall dacht ik ook. EA servers bij FIFA vinden dat ook niet zo leuk.

Denk dat je meer winst kan halen door gewoon alle intro bullshit te verwijderen, EA lijkt het altijd leuk te vinden om 20-30sec logos en andere onzin te laten zien, start gewoon direct het spel op :P
Die 20-30 seconden logo's en andere bullshit is om jou af te leiden van het feit dat hij aan het laden is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Miesjh schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:05:
[...]

Die 20-30 seconden logo's en andere bullshit is om jou af te leiden van het feit dat hij aan het laden is. >:)
Dan moeten ze daar nodig wat aan doen ;) Bij CoD4 was ik aan het gamen in de tijd die Fifa nodig heeft om 1 logo te tonen :/

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
FIFA doet eerste minuut helemaal niets, kan je goed zien op de PS3 (heeft HDD indicator), allemaal blabla its in the game, bla bla opslag, bla bla profiel, blabla taal/kinect, blabla EUFA etc. En dán pas gaat hij echt laden (voor een simpel hoofdmenu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:26

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Haha.. ik bespeur enige irritatie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Natuurlijk. Ik neem een random MMO op m'n PC en die staan direct op m'n characterscreen (WoW, Firefall, Rift, GW2), geen onzin van makers en andere bla bla, gewoon starten, poppetje selecteren en bam ingame, bij meeste van die games nog binnen de halve minuut.

Neemt niet weg dat de algemene snelheid imho nog steeds traag is, mapje laden in BF of Titanfall is zo'n bizar groot verschil met PC kant, maar zelfs de mensen die er een SSHD of SSD in hebben gedaan zien maar marginale verbeteringen daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja ik denk dat de controller de bottleneck is bij de consoles. Volgens mij zijn die SATA controllers niet zo snel, en is het dus te hopen dat de USB3 controllers wel fatsoendelijk werken zo dat je daar nog wat winst kunt boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Maar wat zou het voordeel zijn bij BF4 om de mappen sneller te laden, als je een nieuwe pot begint moet je toch wachten ook op de andere players tot er voldoende connected zijn en voor je kan beginnen.

Als je een game joined welke al aan de gang is kan je het mogelijk wel merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
To_Tall schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:08:
[...]

Ja, daarmee ben ik bekend. Maar dat is Windows 8.Maar ik geloof niet dat de Windows 8 implementatie helemaal is doorgevoerd op de Xbox. Denk alleen de kernel en de rest niet om resources vrij te houden.

Trouwens wat is je gamertag To_Tail? Lijkt me leuk om een keertje je in een party te hebben en een potje te gamen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Turdie op 27-03-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:16:
FIFA doet eerste minuut helemaal niets, kan je goed zien op de PS3 (heeft HDD indicator), allemaal blabla its in the game, bla bla opslag, bla bla profiel, blabla taal/kinect, blabla EUFA etc. En dán pas gaat hij echt laden (voor een simpel hoofdmenu).
Weet je waar ik me aan stoor bij FIFA. Als je lokaal multiplayer doet, en je gaat naar Team Management, als je dan tegelijk op "A" klikt om opstelling te wijzigen, zal maar 1 vd 2, naar dat gedeelte gaan, de andere moet nog eens klikken op "A". Dat heeft hij al sinds FIFA 12, en nu nog steeds bij FIFA 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
shadowman12 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:47:
[...]

Ja, daarmee ben ik bekend. Maar dat is Windows 8.Maar ik geloof niet dat de Windows 8 implementatie helemaal is doorgevoerd op de Xbox. Denk alleen de kernel en de rest niet om resources vrij te houden.

Trouwens wat is je gamertag To_Tail? Lijkt me leuk om een keertje je in een party te hebben en een potje te gamen :)
"FR To Tall 010" is mijn gamer tag :)

De kernel is het grotendeels het zelfde. Maar het OS zal ook onderhouden worden. Zo worden er gewoon netjes taken afgetrapt. Anders Zou de machine nooit kunen zoeken naar updates.

Ook andere taken zoals defragmentatie (al is dat wel minder geworden) en het op ruimen van temp files zullen onder geplande taken staan. er gebeurd meer op de achtergrond als je het ding in standby zet dan je denkt.

Bij het uitschakelen (helemaal) zullen er ook task worden uitgevoerd zoals verwijderen van temp files. defrag vraag ik me af. Zou kunnen niet zeker. LogFile opschonen enz Bepaalde taken zijn nodig om het os fit te houden. Zouden ze dat niet doen wordt het een zooitje :) en traager en de footprint wordt groter door geen opgeruimede temp files/log files. enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Kreeg net een update van 1391MB voor BF4 binnen.
http://battlelog.battlefi...view/2955064776399467415/

[ Voor 54% gewijzigd door Turdie op 27-03-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Is de mappack nu dan ook te spelen dan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Martinspire schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:37:
Is de mappack nu dan ook te spelen dan?
Nee, volgende week komt die pas Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 22-09 09:55
Er zijn inmiddels een aantal mensen die al wel toegang hebben merk ik, maar hier kan ik hem nog niet binnen harken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hier druppelt Naval Strike ook binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox One gisteren in ontvangst mogen nemen, binnen 5 minuten kapot. Bekende disc-probleem. Disc wil er ook niet meer uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:57
Zojuist Tomb Raider voor 29.99 dollar gekocht :D

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:06:
Xbox One gisteren in ontvangst mogen nemen, binnen 5 minuten kapot. Bekende disc-probleem. Disc wil er ook niet meer uit :(
Dat is pijnlijk :( Had je import of via winkel hier?

Ik zou niet eens weten of mijne hetzelfde probleem heeft, heb er nog nooit een disc in gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:06:
Meteen terug naar de winkel sturen als DOA.

Wel de disc eruit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:02:
[...]

Meteen terug naar de winkel sturen als DOA.

Wel de disc eruit halen
Probleem is, disc gaat er zo ook niet uit. Ga zo contact opnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:26

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@carpebios waar? via de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:57
@Chrosser, ja, via de store op de xbox, staat een steep door 59.99 en erachter staat 29.99. Via giftcards (2x 15 dollar) is hij hem nu aan het binnenslurpen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 23-09 22:07

Denko

|{ing Øf ßlitz

Heb misschien vanaf volgende week ook een xbox one. Vriend van me heeft net een xbox one met titanfall kunnen oppikken in Boston. 440 dollar. Zo wordt het nog interresant. (BestBuy) Even kijken of hij voor mij ook eentje kan oppikken.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05
Denko schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:49:
Heb misschien vanaf volgende week ook een xbox one. Vriend van me heeft net een xbox one met titanfall kunnen oppikken in Boston. 440 dollar. Zo wordt het nog interresant. (BestBuy) Even kijken of hij voor mij ook eentje kan oppikken.
Niet echt handig ivm je bagage volgens mij...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
carpebios schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:36:
Zojuist Tomb Raider voor 29.99 dollar gekocht :D
Nette prijs dacht ik zo...ik vraag me wel af of ik hem veel zou gaan spelen...

[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 28-03-2014 11:33 ]

Pagina: 1 ... 84 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.