[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11

TheVMaster

Moderator WOS
Denko schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:49:
Heb misschien vanaf volgende week ook een xbox one. Vriend van me heeft net een xbox one met titanfall kunnen oppikken in Boston. 440 dollar. Zo wordt het nog interresant. (BestBuy) Even kijken of hij voor mij ook eentje kan oppikken.
:+ Ben benieuwd wat de douane daar van gaat vinden....? Maximaal 'zonder problemen' importeren is eh...400 euro geloof ik? Dus één kan nog net, maar bij twee moet je toch gaan 'betalen' denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:07

Denko

|{ing Øf ßlitz

TheVMaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:34:
[...]

:+ Ben benieuwd wat de douane daar van gaat vinden....? Maximaal 'zonder problemen' importeren is eh...400 euro geloof ik? Dus één kan nog net, maar bij twee moet je toch gaan 'betalen' denk ik?
Hij gaat 2x per maand, hij prikt em maar een keer ertussen :p

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
Ik ben hem nu aan het spelen, en hij speelt lekker weg, met mooie graphics. Voor die prijs is het zeker de moeite waard. (al ga ik enkel voor de SP)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
carpebios schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:46:
Ik ben hem nu aan het spelen, en hij speelt lekker weg, met mooie graphics. Voor die prijs is het zeker de moeite waard. (al ga ik enkel voor de SP)
TR is een erg goed spel. Tis dat ik hem al heb gespeeld op de 360 anders had ik hem voor deze prijs zeker gekocht. Erg leuk.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
TheVMaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:34:
[...]

Ach ik heb ook wel eens een Mac Book pro en een Mac mini inc muis toetsenbord enz mee genomen zonder problemen :P moet te doen zijn :) in de koffer wel te verstaan doosjes daar houden..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:03:
[...]

Ach ik heb ook wel eens een Mac Book pro en een Mac mini inc muis toetsenbord enz mee genomen zonder problemen :P moet te doen zijn :) in de koffer wel te verstaan doosjes daar houden..
Ja, natuurlijk...doosjes moet je achterlaten O-) kan me ook niet voorstellen dat ze heel moeilijk gaan doen. Vanuit de VS ben ik overigens nog nooit door de douane gechecked, wel eens vanaf Curaçao (maar ja..da's 100% controle :z ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 00:10
To_Tall schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:03:
[...]

Wat ook kan helpen is alvast je foto's e.d. op de X1 zetten, lijkt mij dat ze dan lastiger kunnen aantonen dat het een nieuw gekocht product uit de VS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Trishul schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:06:
[...]

Wat ook kan helpen is alvast je foto's e.d. op de X1 zetten, lijkt mij dat ze dan lastiger kunnen aantonen dat het een nieuw gekocht product uit de VS is.
't probleem is natuurlijk wel dat er een Amerikaanse stroomstekker aan zit....enneh...wie neemt een Amerikaanse X1 nu mee op vakantie/tripje naar de VS? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't probleem is natuurlijk wel dat er een Amerikaanse stroomstekker aan zit....enneh...wie neemt een Amerikaanse X1 nu mee op vakantie/tripje naar de VS? :+
Er was laatst zelfs een maffe amerikaan die zijn brandende huis weer in rende om zijn Xbox te halen...dus er zullen vast mensen zijn die hem meenemen op vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:39
To_Tall schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:04:
[...]

Zo gisteren even langs mn ouders geweest. Mn pa wilde ook Titanfal spelen, en Forza maar heeft even het geld niet voor de games. Gezien andere zaken zoals vakantie met mn ma en wat huishoudelijke spullen toch wat voorang hebben.

Dus mijn account staat nu bij mn pa als home Xbox One :) Ik log in op mijn eigen account bij mij zelf thuis en we kunnen samen Forza of TitanFall spelen..

Best leuk ook al is Family share een beetje verkapt nu!!
Dus even resumerend ?? :)

Stel ik doe dat bij mijn vriend zijn Xbox one bij hem thuis en hij doet dat bij mij thuis.
En we loggen daarna gewoon met onze eigen accounts in op de Xbox die gewoon bij mij ons thuis staat, hebben wij dan de beschikking over elkaars games?

Zie ook http://winsupersite.com/xbox/xbox-one-game-sharing

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:37

BM

Moderator Spielerij
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:36:
[...]

Stel ik doe dat bij mijn vriend zijn Xbox one bij hem thuis en hij doet dat bij mij thuis.
En we loggen daarna gewoon met onze eigen accounts in op de Xbox die gewoon bij mij ons thuis staat, hebben wij dan de beschikking over elkaars games?

Jup, should work :) Hopelijk komen ze d'r ooit nog aan toe om het originele idee qua sharing in te bouwen, maar tot die tijd is dit een aardige optie :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
TheVMaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:22:
[...]'t probleem is natuurlijk wel dat er een Amerikaanse stroomstekker aan zit....enneh...wie neemt een Amerikaanse X1 nu mee op vakantie/tripje naar de VS? :+
Als ik een paar weken met expatten dan gaat dat ding (of zijn voorloper) toch echt mooi mee. Anders verveel je echt de kolere op locatie (in the middle of @^$^#$@ nowhere). En ik ben daar echt niet de enigste in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 15:37

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Waar kopen jullie de US dollar giftcards?

Edit: Laat maar. http://www.target.com/c/p...5xtfh#?lnk=bnav_t_spc_3_0

[ Voor 58% gewijzigd door Miesjh op 28-03-2014 15:27 ]

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
BM schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:58:
[...]

Jup, should work :) Hopelijk komen ze d'r ooit nog aan toe om het originele idee qua sharing in te bouwen, maar tot die tijd is dit een aardige optie :)
oke mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 19:20
Beste Tweakers,

Heb een vraagje. Heb sinds kort dus een Xbox One gekocht.
Deze is ingesteld als taal Engels en als locatie United States.

Nu wil ik online Xbox Gold Live kopen maar weet niet goed welke ik moet pakken en welke site goed is?
Ook met Microsoft Gift Cards weet ik niet welke iemand suggesties en die echt werkt?

Bij sommige sites staat weer dollars dus denk je is de goede en dan staat er voor deze kaart heb je een EU gamerstag nodig om uit te voeren, ik snap het niet helemaal..

Hoe doen jullie dit? Of kopen jullie enkel icm CC en PayPal?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:41:
[...]

Dat is pijnlijk :( Had je import of via winkel hier?

Ik zou niet eens weten of mijne hetzelfde probleem heeft, heb er nog nooit een disc in gedaan :P
Amazon.de Is al geregeld. Microsoft Nederland opgebeld en deze vertelde mij dat de support via Nederland pas weer vanaf eind april beschikbaar is. Ze nemen binnen 2 weken contact met me op, ondertussen moet ik de Xbox opsturen naar Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:36:
[...]

Ja, ik heb dit ook zo ingesteld staan met iemand anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
epamel schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:29:
Beste Tweakers,

Heb een vraagje. Heb sinds kort dus een Xbox One gekocht.
Deze is ingesteld als taal Engels en als locatie United States.

Nu wil ik online Xbox Gold Live kopen maar weet niet goed welke ik moet pakken en welke site goed is?
Ook met Microsoft Gift Cards weet ik niet welke iemand suggesties en die echt werkt?

Bij sommige sites staat weer dollars dus denk je is de goede en dan staat er voor deze kaart heb je een EU gamerstag nodig om uit te voeren, ik snap het niet helemaal..

Hoe doen jullie dit? Of kopen jullie enkel icm CC en PayPal?

Alvast bedankt!!
Dit is denk ik al een keer of 100 uitgelegd O-) maar eh....Xbox Live Gold kun je 'gewoon' via Offgamers, Amazon, LiveCodes, etc aanschaffen. En je kunt daar gewoon kiezen voor een EU/NL Xbox Live Gold Abonnement.

Voor de Gift Cards moet je (als je goedkope games wil gebruiken) even de how-to lezen in m'n signatur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 19:20
Bedankt nogmaals voor het reageren! iets meer duidelijkheid..
Ik heb dit forum topic niet echt gevolgd pas sinds van de week dat ik ook een Xbone heb.
Daarvoor enkel af en toe in het PS4 topic bezig geweest.

Maargoed bedankt hiervoor!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
TheVMaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:00:
[...]

Dit is denk ik al een keer of 100 uitgelegd O-) maar eh....Xbox Live Gold kun je 'gewoon' via Offgamers, Amazon, LiveCodes, etc aanschaffen. En je kunt daar gewoon kiezen voor een EU/NL Xbox Live Gold Abonnement.

Voor de Gift Cards moet je (als je goedkope games wil gebruiken) even de how-to lezen in m'n signatur...
Ik heb maar even van je giftcardguide gebruik gemaakt en Thief aangeschaft. Voor nog geen €22,- een koopje lijkt me. Nou nog de tijd vinden om het te spelen.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:12
Ook Tomb Raider aangeschaft.
Ben vooral onder de indruk van het geluid, wat een sfeer !
Op de achtergrond onweer, omgeving sprinkhanen, voorgrond actie, daar tussendoor een knisperend houtvuur, fantastisch !!

Voor de KI fans : Fulgore en 8 player lobbies, release 9 April.

[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 29-03-2014 02:16 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steved
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-02-2023
Zojuist volgende mail gekregen van Microsoft:

"Hierbij bevestigen wij dat uw abonnement op Xbox Live Gold is opgezegd op vrijdag 28 maart 2014.
We vinden het jammer dat je ons verlaat. Etc. Etc."

Uiteraard heb ik zelf niets gecanceld................1 jaar Live abo gekocht in US store afgelopen maand,

Enige ervaringen?

Edit: Xbox support USA (NL duurt tot maandag :P )........ze hadden geen idee, maar ze hebben voor 11 maanden Redeem codes gegeven..pfeeww

[ Voor 43% gewijzigd door Steved op 29-03-2014 15:30 . Reden: Positieve wijziging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Ik krijg vandaag mn Xbox one binnen maar op welke regio is het beste om hem te zetten? Ik lees in de openingspost op Ierland, maar bij de PU word gezegd dat als je hem op US zet dan zijn de games weer goedkoper. Maar dan moet je wel US kaarten kopen (wat ik niet heel erg vind). Op welke regio hebben jullie hem staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 23:04
Ik zet hem op US als ik games koop en daarna zet ik hem op UK.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Gisteren gespot bij Media Markt Rotterdam Centrum:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XZutHBml.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door kaanmijo op 29-03-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
kaanmijo schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 12:13:

[afbeelding]
Zo.. bijna gratis zou ik zeggen.. pfft!

edit: owh wacht, er zit een cashback optie op? Wat levert dat dan op?

[ Voor 11% gewijzigd door Yaz op 29-03-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Kan je beter diezelfde pack kopen bij de franse MicrosoftStore.com voor 499,- of voor 479,- bij de engelse MicrosoftStore.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Lekker laten staan..!!

Ik kan trouwens om de 1 of andere reden mijn cc niet meer gebruiken in de US store.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Bij de Saturn in Tilburg staat ook een hele pallet met Xbox One Titanfall pakketen, volgens mij 564 euro.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Tripwire999 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:58:
Ik krijg vandaag mn Xbox one binnen maar op welke regio is het beste om hem te zetten? Ik lees in de openingspost op Ierland, maar bij de PU word gezegd dat als je hem op US zet dan zijn de games weer goedkoper. Maar dan moet je wel US kaarten kopen (wat ik niet heel erg vind). Op welke regio hebben jullie hem staan?
Ik heb hem vanaf het begin af al op UK staan. Ik zet alleen de store op de pc op US en koop daar met giftcards. Als ik dan mijn xbox aanzet kan ik gewoon xe gekochte game downloaden / installeren. Geen gerommel met regio veranderen enzo op de xbox.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
mowa schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 13:56:
Lekker laten staan..!!

Ik kan trouwens om de 1 of andere reden mijn cc niet meer gebruiken in de US store.
Dit is geblokkeerd door Microsoft .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Rockvee2 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 16:24:
[...]

Dit is geblokkeerd door Microsoft .
Nee hoor, ik heb net nog in game (Forza 5) een autopack gekocht met een NL CC, zonder probleem

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Het zal inderdaad je credit card maatschappij eerder zijn, was bij mij ook het geval. Komt omdat je een US adres opeens hebt gekoppeld aan een NL CC.. Dat is reden voor fraude en dus reden om te blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Dat met mijn cc is opeens gefixed. Ik heb mijn cc gegevens verwijderd en opnieuw ingevoerd. Heb idd een US adres op een NL cc. Dat is voorheen nooit een probleem geweest.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkside one
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-02-2021
Waar heb je je gegevens opnieuw ingevoerd - op je X1 of ip de msoft site ? - wilde net tombraider aanschaffen maar kreeg en foutmelding bij het betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkside one
mowa schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:41:
Dat met mijn cc is opeens gefixed. Ik heb mijn cc gegevens verwijderd en opnieuw ingevoerd. Heb idd een US adres op een NL cc. Dat is voorheen nooit een probleem geweest.
Waar heb je je cc gegevens opnieuw ingegeven? Op msoft.us of in je X1? Had mijn paypal account als betaalmiddel, gekoppeld aan een US adres, laatst nog titanfall aangeschaft, nu wordt mijn betaalmethode geweigerd.

Klopt net dat als ik US giftcards aanschaf, ik die gewoon kan verzilveren of moet ik dan ook eea aanpassen qua instellingen? (Mijn x1 staat op US settings, US Marketplace)

[ Voor 31% gewijzigd door darkside one op 29-03-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkside one
Bullet NL schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 16:46:
[...]

Nee hoor, ik heb net nog in game (Forza 5) een autopack gekocht met een NL CC, zonder probleem
Heb jij je NL creditcard als betaalmethode Ingevuld op je X1? Moest je dan ook een US adres ingeven of wordt daar niet om gevraagd? Of heb je je CC gegevens ingevuld op msoft.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Lukte mij gisteren ook niet om met CC te betalen, zowel met NL als US adres geprobeerd.
US points gekocht op offgamers en dat werkt prima, tegen 2 procent meer dan de huidige koers, dus afgezien van het gemak is dit een prima oplossing.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Hmm ik kan mijn CC niet toevoegen aan mn Xbox one :( heb offgamers geprobeerd maar krijg geen sms en bij Amazon kan ik niet bestellen omdat alleen US CC's geaccepteerd worden :(. Zijn er nog andere sites bekent voor gift cards? Livecodes.nl gekeken maar die is vrij prijzig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
darkside one schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:31:
[...]

Heb jij je NL creditcard als betaalmethode Ingevuld op je X1? Moest je dan ook een US adres ingeven of wordt daar niet om gevraagd? Of heb je je CC gegevens ingevuld op msoft.com?
Ik heb niets ingevuld op/via mijn Xbox, alles loopt via Xbox.com en billing.microsoft.com
USA adres, nederlands telefoonnr en vanzelfsprekend een NL creditcard.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

darkside one schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:11:
[...]

Waar heb je je cc gegevens opnieuw ingegeven? Op msoft.us of in je X1? Had mijn paypal account als betaalmiddel, gekoppeld aan een US adres, laatst nog titanfall aangeschaft, nu wordt mijn betaalmethode geweigerd.

Klopt net dat als ik US giftcards aanschaf, ik die gewoon kan verzilveren of moet ik dan ook eea aanpassen qua instellingen? (Mijn x1 staat op US settings, US Marketplace)
Gegevens opnieuw ingegeven op xbox.com US website, dus niet op de X1. Paypall lijkt definitief geblokkeerd.

Die giftcards moet je gewoon redeemen waarna de bedragen bij elkaar worden opgeteld. Wanneer je een game wilt kopen heb je in jouw geval de betaalopties; Paypall en de som van de giftcards.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Tripwire999 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 22:49:
Hmm ik kan mijn CC niet toevoegen aan mn Xbox one :( heb offgamers geprobeerd maar krijg geen sms en bij Amazon kan ik niet bestellen omdat alleen US CC's geaccepteerd worden :(. Zijn er nog andere sites bekent voor gift cards? Livecodes.nl gekeken maar die is vrij prijzig :(
Even naar de chat gaan op offgamers,
Bellen ze je even en dan werkt het. Ik kreeg ook geen SMS namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
ikdedinges schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 23:36:
[...]

Even naar de chat gaan op offgamers,
Bellen ze je even en dan werkt het. Ik kreeg ook geen SMS namelijk.
Sms ?
Heb daar al jaren een account.
Krijg je binnen 5 minuten een mailtje met de redeem-code en een bericht in je inbox op offgamers met de code.
Kan dan ook je orderstatus zien als je inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Je moet je account verifiëren dmv een SMS metcode erin.
Zonder die SMS kun je niks kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ikdedinges schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 23:57:
Klopt er staat ook nog dat je je email adres moet verifieren met een code, maar die heb ik nooit gehad, wel de sms en werkte als een tierelier, binnen 10 min. 3x $25 dollar giftcodes binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaanmijo schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 12:13:

[afbeelding]
bestel gewoon via amazon.de, schilt gewoon 100 euro..mediamarkt de blodzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Dan nog, het is fijn dat de doorsnee consument gewoon bij Nederlandse winkels terecht kan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op zondag 30 maart 2014 @ 03:19:
Dan nog, het is fijn dat de doorsnee consument gewoon bij Nederlandse winkels terecht kan.
Ja inderdaad, al snap ik niet echt wat het probleem nou precies is met bestellen in Duitsland? Ik bedoel iedereen heeft toch wel eens wat online besteld....? Zo spannend is het ook weer niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
ikdedinges schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 23:57:
Oooh ja dat is waar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Dat family sharing werkt geweldig!!
Thanks voor de tip!

Nu heb ik dus Titanfall (een spel wat ik normaal nooit zou kunnen spelen ivm motionsickness, maar goed we genieten er zo lang van als het kan), maar hoe kan het dat ik andere spelers mij praktisch dood kunnen schieten met 1 shot en ik als ik ze zie 20 keer moet schiet voordat ze dood zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 07:25
henkyyyyyyy schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:41:
Nu heb ik dus Titanfall (een spel wat ik normaal nooit zou kunnen spelen ivm motionsickness, maar goed we genieten er zo lang van als het kan), maar hoe kan het dat ik andere spelers mij praktisch dood kunnen schieten met 1 shot en ik als ik ze zie 20 keer moet schiet voordat ze dood zijn?
Skills >:) Ik vind Titanfall een vrij eerlijke shooter waarbij ik amper het gevoel heb dat ik gekilled wordt door slechte verbindingen of niet goed functionerende gamemechanics. In tegenstelling tot bijv. BF4.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
uchiha tijntje schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Skills >:) Ik vind Titanfall een vrij eerlijke shooter waarbij ik amper het gevoel heb dat ik gekilled wordt door slechte verbindingen of niet goed functionerende gamemechanics. In tegenstelling tot bijv. BF4.
Skills?? ben ik dan echt zo slecht :'(

Zelfs in de replay, zie je dat ik hem schiet en hij kijkt mij aan en 1 shot 1 kill.

Als het echt skills zijn dan moet ik nog wat meer oefenen, maar niet dat ik een belangrijk punt over het hoofd zie, waarom zij mij wel raken en ik hun bijna niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
TheVMaster schreef op zondag 30 maart 2014 @ 03:32:
[...]

Ja inderdaad, al snap ik niet echt wat het probleem nou precies is met bestellen in Duitsland? Ik bedoel iedereen heeft toch wel eens wat online besteld....? Zo spannend is het ook weer niet O-)
Het gaat wel om een bedrag van 500 euro :P

Mensen denken, wat moet ik doen als de xbox kapot gaat,

Mensen hebben veelal geen creditcard (begrijp ik wel)
Om nou voor 500 euro aan gift cards te kopen op een vreemde site :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rockvee2 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:21:
[...]

Het gaat wel om een bedrag van 500 euro :P

Mensen denken, wat moet ik doen als de xbox kapot gaat,

Mensen hebben veelal geen creditcard (begrijp ik wel)
Om nou voor 500 euro aan gift cards te kopen op een vreemde site :P
Ja, dat zal ook wel de drempel zijn. Oud klasgenoot van mij heeft er dan ook teveel voor betaald bij de MM, terwijl ik hem heb gezegd dat ik wel met hem mee wil naar Duitsland als er 'iets' mee is....ach zoiets is de eerste keer spannend, als je weet dat het hetzelfde werkt als kopen in Nederland, tja....dan is het natuurlijk geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
henkyyyyyyy schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:46:
[...]

Skills?? ben ik dan echt zo slecht :'(

Zelfs in de replay, zie je dat ik hem schiet en hij kijkt mij aan en 1 shot 1 kill.

Als het echt skills zijn dan moet ik nog wat meer oefenen, maar niet dat ik een belangrijk punt over het hoofd zie, waarom zij mij wel raken en ik hun bijna niet. :)
Eva 8 shotgun ? (Evt Amped)
Is een 2nd tier regeneration challenge dus deze zal je momenteel veel tegenkomen.
Xbox op UK staan ? ivm servers
En ja skills.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
justifire schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:16:
[...]

Is een 2nd tier regeneration challenge dus deze zal je momenteel veel tegenkomen.
En ja skills.....
Waar je Xbox op staat maakt niet uit, hij zoekt automatisch de dichtbijzijnde servers, dus ook al zou je xbox op Australie staan, hij zal de snelste server in Nederland vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Rockvee2 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:19:
[...]

Waar je Xbox op staat maakt niet uit, hij zoekt automatisch de dichtbijzijnde servers, dus ook al zou je xbox op Australie staan, hij zal de snelste server in Nederland vinden.
Mijn ervaring is totaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 07:25
justifire schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:16:
[...]

En ja skills.....
En wellicht van meerdere kanten beschoten worden en dat degene die je killt 1 schot heeft gelost, maar juist net het laatste benodigde schot :P

Vanavond maar eens nog wat spelen. Al een week niet meer gespeeld / kunnen spelen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
justifire schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:21:
[...]

Mijn ervaring is totaal anders.
Denk dat dit gaat om Titanfall? Die zoekt idd de dichtsbijzijnde servers op (je kan ook switchen welke servers je wilt spelen (West Europa vs Noord Europa, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 10:06
Heeft iedereen hier de Titanfall challenge gehaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:58
wes- schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:12:
Generation 2 before the end of March? Ja! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Afgelopen vrijdag TR en Thief aangeschaft met de weekend deals (echt koopje als je het mij vraagt) en vanmiddag wat TR gespeeld! Echt vet hoor al zeg ik het zelf een beetje als Uncharted maar dan voor XO. Thief nog geen tijd voor gehad, komt komende week wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 00:49

Convoy

g44p

Jup en of >:) Inmiddels gen2 lvl17 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

mowa schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 23:31:
[...]

Paypall lijkt definitief geblokkeerd.
Is hier al meer info over? Ik kan het nu niet testen :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:25
Tripwire999 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 22:49:
Misschien dat Newegg.com een optie is?

Amazon kan je 'omzeilen' door een Amazon Gift Card met je NL credit card te kopen en daarmee de Xbox card te betalen. Bij het afrekenen moet je wel nog steeds een credit card met een fictief adres (bv. Oregon) opgeven, maar dat kan evengoed een (lege) Wirecard zijn. Uiteindelijk gaat het bedrag van de Amazon Gift Card af.

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
Voor alsnog zijn het alleen de gift cards die werken voor mij.
TombRaider aangeschaft - idd leuke game. Tot en met morgen nog 30 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Mediamarkt Roeselare (België) heeft twee X1 packs staan, de eerste met gewoon de console (zonder game), de andere met Titanfall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Nope, bij lange na niet. Al meer dan anderhalve week niet meer gespeeld.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:19:
[...]

Heb jij uberhaupt je Xbox One nog wel aangehad afgelopen week? :? Zie je amper meer online.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vanavond wellicht nog even proberen, maar denk dat ik het niet haal. Ben nu lvl43, en ben nu niet zo goed dat ik die 7 extra levels er in 2 uurtjes bijspeel.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheVMaster schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:23:
[...]

Heb jij uberhaupt je Xbox One nog wel aangehad afgelopen week? :? Zie je amper meer online.....
Nee, helemaal niet... Maandag t/m vrijdag van 8 tot 22 gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
BM schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:38:
Vanavond wellicht nog even proberen, maar denk dat ik het niet haal. Ben nu lvl43, en ben nu niet zo goed dat ik die 7 extra levels er in 2 uurtjes bijspeel.
Je hebt vandaag nog en prak gewoon de double xp cards erin en probeer objective games te spelen, daar haal ik teminste de meeste punten uit. Dus CTF of Hardpoint. En 7 levels heb je dan zo te pakken, easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dan moet je die double XP cards wel hebben, en die heb ik tot op heden nog niet voorbij zien komen.

Ach, boeit me ook niet zo heel veel als ik het niet haal. Leuk om te hebben, maar meer ook niet.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 14:22
Ik ben nu level 47, maar de meeste challenges wel gehaald, dus moet echt fanatiek veel potjes gaan spelen. Nee, ik ga het dus niet halen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 10:06
De laatste 2 levels duurde bij mij tergend langzaam maar het is gelukt. Moest ook nog de Forza challenges "ff" halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Iemand een slimme oplossing waar ik mijn kinect neer zou kunnen zetten?
Voor mijn scherm word het allemaal wel erg krap met muis en tobo (pc staat er ook)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MlPTqK8l.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door dannbla op 31-03-2014 10:50 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Nu online
okaydanny schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:49:
Voor mijn scherm word het allemaal wel erg krap met muis en tobo (pc staat er ook)

[afbeelding]
Geen je zult te dicht op je scherm zitten om gebruik te kunnen maken van de kinect..

Het is ook geen desktop computer, met andere worden metertje of 2 minimaal van de kinect afzitten is minimaal nodig om Kinect te kunnen gebruiken.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond ook weer 's ff 'n uurtje Titanfall gespeeld. Dus nu in totaal ongeveer 4 uurtjes gespeeld. Niet veel nee. In mijn beleving is die skill-based matchmaking totaal niet in balans. Er zijn potjes dat je een ware slachting aanricht en niet 1x dood gaat met 10 kills en potjes waarin je totaal wordt geslacht waar gasten die 3-5 keer zijn geprestiged.
Ook had ik voor het eerst last van behoorlijke lag. En dat terwijl ik de Xdoos weer heb verplaatst naar m'n bureau met een kabel er in ipv wifi toen die in de huiskamer stond.
Phusebox schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:19:
[...]

Dit wat voor je? :+

In mijn wijsheid heb ik besloten om zowel Thief als Tomb Raider aan me voorbij te laten gaan. Ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen en ik vermaak me voorlopig prima met Titanfall en met Forza.
Bovendien moet ik GTA5 nog uitspelen en speel ik graag Gears of War.

BF4 heb ik bij een vriend gespeeld waar ik qua verbinding geen goede herinnering aan heb maar nu wil mijn neefje van zijn schijfje af dus krijg ik die vandaag of morgen toegestuurd.
Iemand zin om een lvl 1 in z'n platoon mee te nemen. O-)
okaydanny schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:49:

[afbeelding]
Er is toch plek om de kinect onder je monitor neer te zetten? Heb ik voorlopig ook maar ik wil het aan de muur bevestigen. In jouw geval heb ik de opstelling links zodat je dus eventueel plek aan de muur hebt. Ook ivm de lichtinval vind ik dat prettiger want ik heb liever niet dat de zonwering dicht zit, anders wordt het zo'n donker hol.
En er zijn toch van die beugels om boven op je scherm te bevestigen?
Overigens is met de afstand niets mis, gaat prima. Ik zit ook op ongeveer die afstand. Wanneer die op de muur zit kom ik wel aan de "vereiste" 1.5 meter.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Die minimumafstand zal met name gelden voor de bewegingsdetectie. Iets wat ik op dit moment niet/nauwelijks gebruik. De microfoons zullen het op korte afstand ook wel doen, en daar heb je het (imho) leukste van Kinect (op dit moment) wel mee te pakken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja de campaign, één keer aan begonnen maar het is pretty annoying dat je niet zelf kan kiezen voor een server met een bepaalde map/missie. Ik heb nu dus op één campaign alleen de eerste missie niet, en die komt nooit meer langs. De andere campaign ben ik om die reden maar nooit meer aan begonnen.

Maar zoals mijn planning er nu uitziet heb ik over 5 weken weer tijd om te spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Phusebox schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:41:
[...]

Ja de campaign, één keer aan begonnen maar het is pretty annoying dat je niet zelf kan kiezen voor een server met een bepaalde map/missie. Ik heb nu dus op één campaign alleen de eerste missie niet, en die komt nooit meer langs. De andere campaign ben ik om die reden maar nooit meer aan begonnen.

Maar zoals mijn planning er nu uitziet heb ik over 5 weken weer tijd om te spelen ;(
De grap van die video is dat je de campaign kunt halen zonder een schot te lossen. Dus gewoon starten en een biertje pakken. :+ Hoewel ik niet weet of je er al dan niet uit wordt gemieterd doordat je inactief bent.
Ik moet trouwens ook nog aan die campaign beginnen maar ik ga actief mee (proberen te) doen.

Hier overigens nog ff wat kinect oplossingen:
http://www.bol.com/nl/l/g...592+4283504003/index.html

[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 31-03-2014 11:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Phusebox schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:41:
[...]Ja de campaign, één keer aan begonnen maar het is pretty annoying dat je niet zelf kan kiezen voor een server met een bepaalde map/missie. Ik heb nu dus op één campaign alleen de eerste missie niet, en die komt nooit meer langs. De andere campaign ben ik om die reden maar nooit meer aan begonnen.
Je kan dus wel gewoon de missie selecteren. Waar denk je dat die enorme rij aan mission icons voor zijn onder de text "continue campaign"? Enige wat je niet kan is selecteren welke zijde je wilt maar dat is op te lossen door gewoon te disconnecten en nog een poging te doen. Easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yaz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:56:
[...]
Je kan dus wel gewoon de missie selecteren. Waar denk je dat die enorme rij aan mission icons voor zijn onder de text "continue campaign"? Enige wat je niet kan is selecteren welke zijde je wilt maar dat is op te lossen door gewoon te disconnecten en nog een poging te doen. Easy.
Dan ben ik gewoon scheel geweest, ik zag de optie nergens. Zodra ik op campain drukte begon hij gewoon te connecten met een game.

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 31-03-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb een vraag, zo hiermee hoop ik iemand van hier me kan helpen. Alvast bedankt

Ik heb zojuist via Ideal een bedrag geld overgemaakt naar mijn paypal rekening.
Een tijdje geleden heb ik via xbox.com een betaling via Paypal + amerikaans adres toegevoegd, naast bestaande rekening via CC.
Is er een mogelijkheid om het saldo van Paypal automatisch omgezet in xbox live saldo?

Mijn doel is om spellen via us store te kopen.
Giftcard via amazon.com is wel bij mij gelukt, maar een beetke omslacting. Moest elke keer op de redeem code wachten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:40:
IK heb een vraag, zo hiermee hoop ik iemand van hier me kan helpen. Alvast bedankt

Ik heb zojuist via Ideal een bedrag geld overgemaakt naar mijn paypal rekening.
Een tijdje geleden heb ik via xbox.com een betaling via Paypal + amerikaans adres toegevoegd, naast bestaande rekening via CC.
Is er een mogelijkheid om het saldo van Paypal automatisch omgezet in xbox live saldo?

Mijn doel is om spellen via us store te kopen.
Giftcard via amazon.com is wel bij mij gelukt, maar een beetke omslacting. Moest elke keer op de redeem code wachten .
Hier is in de afgelopen pagina's al tig keer op ingegaan..
Het is niet meer mogelijk om middels paypal games te kopen bij xbox USA

Dat gezegt hebbende, je kan wel via offgamers.com USA gift cards kopen (http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm) en deze te activeren op je live id (amerikaans gedeelte). Hiermee kan je dan games kopen.

edit: Kan dit niet in het reactie paneel geplaatst worden? Elke pagina komt deze vraag minstens 2x voorbij

[ Voor 5% gewijzigd door Yaz op 31-03-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt voor jouw antwoord.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:54:
[...]

Hier is in de afgelopen pagina's al tig keer op ingegaan..
Het is niet meer mogelijk om middels paypal games te kopen bij xbox USA

Dat gezegt hebbende, je kan wel via offgamers.com USA gift cards kopen (http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm) en deze te activeren op je live id (amerikaans gedeelte). Hiermee kan je dan games kopen.

edit: Kan dit niet in het reactie paneel geplaatst worden? Elke pagina komt deze vraag minstens 2x voorbij
Ik denk eerder dat het iets voor de TopicStart met misschien een verwijzing op de de door jou genoemde plaats in diezelfde TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Sinds de laatste update van van de week voor BF4 kan ik de game niet meer in één keer starten.

Ik zet de xbox aan, start BF4 ik zie het vliegdekschip met de golven en BF4 minimaliseert terug naar het xbox home scherm. ik moet 'm stuk of 3 á 4 keer opnieuw starten voordat ik eindelijk in het menu kom, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:02:
[...]

Ik denk eerder dat het iets voor de TopicStart met misschien een verwijzing op de de door jou genoemde plaats in diezelfde TS.
Als 1 van de topic starters dat kan verwerken, graag. Anders voeg ik het vanavond of morgen wel even toe :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
gise schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:39:
Sinds de laatste update van van de week voor BF4 kan ik de game niet meer in één keer starten.

Ik zet de xbox aan, start BF4 ik zie het vliegdekschip met de golven en BF4 minimaliseert terug naar het xbox home scherm. ik moet 'm stuk of 3 á 4 keer opnieuw starten voordat ik eindelijk in het menu kom, meer mensen hier last van?
Ja. En vaak moet ik ding compleet resetten voordat er ook maar 1 game wil starten. Moet het nog aanmelden in het beta forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Hmmm, apart! ik doe overigens niet mee aan de beta dus dat kan het niet zijn bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
gise schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:58:
Hmmm, apart! ik doe overigens niet mee aan de beta dus dat kan het niet zijn bij mij
Het ligt ook niet aan de beta maar het is wel een lekker kort lijntje naar de developers toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Yaz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:47:
[...]

Ja. En vaak moet ik ding compleet resetten voordat er ook maar 1 game wil starten. Moet het nog aanmelden in het beta forum.
Aanmelden kan niet meer. Als je de Preview App geinstalleerd hebt staan, heb je daarmee automatisch toegang tot het Preview Forum.

[ Voor 11% gewijzigd door Turdie op 31-03-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
shadowman12 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:19:
[...]Aanmelden kan niet meer. Als je de Preview App geinstalleerd hebt staan, heb je daarmee automatisch toegang tot het Preview Forum.
Ik bedoel natuurlijk het probleem aanmelden (thread maken) op het beta forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

BM schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:45:
[...]

Als 1 van de topic starters dat kan verwerken, graag. Anders voeg ik het vanavond of morgen wel even toe :)
Toppie! Zelfde geldt denk ik voor de Xbox Live variant als je je xbox op een andere taal hebt staan?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Royz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:15:
[...]

Toppie! Zelfde geldt denk ik voor de Xbox Live variant als je je xbox op een andere taal hebt staan?
Kun je je vraag iets duidelijk maken en wat je precies probeert te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

shadowman12 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:31:
[...]

Kun je je vraag iets duidelijk maken en wat je precies probeert te doen?
Het ging over vragen die gaan over US accounts en DLC. Die komen in de TS maar ik zie ook wel vragen over gold en uit welke regio je die dan moet hebben. Dan heb je het plaatje compleet in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Royz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:43:
[...]

Het ging over vragen die gaan over US accounts en DLC. Die komen in de TS maar ik zie ook wel vragen over gold en uit welke regio je die dan moet hebben. Dan heb je het plaatje compleet in de TS.
In de US kopen Gold is voordeliger, maar ik vermoed dat dat niet kan met een CC gekoppeld aan je account (Risk Check/Risk Block).Kan via Livecodes/OffGamers/Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vergeten te vermelden;
Gisteravond heb ik 2x een controller disconnect gehad. Is een bekend probleem.
Ook moest ik een keer mijn Turtle Beach headset een keer opnieuw pairen. Het geluid viel in game helemaal weg. Iemand anders 'n x meegemaakt? Op de 360 moet ik het wel eens van te voren opnieuw pairen maar nooit in game. Op de pc is de verbinding met de headset nog nooit weggevallen.

Overigens denk ik dat het goed is om antwoorden op veelvoorkomende vragen in de ts te plaatsen maar er zullen er altijd zijn die dezelfde vragen gewoon weer stellen omdat de ts door die gasten toch niet wordt gelezen. 1 of 2 pagina's terug lezen is vaak al te veel moeite.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Phil Spencer is nu Head of Xbox geworden

Goed nieuws lijkt me hij heeft het goed voor met de gamers en kwam altijd oprecht en goed over in presentaties en interviews.

http://majornelson.com/2014/03/31/phil-spencer-to-lead-xbox/
Pagina: 1 ... 85 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.