[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.392 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:12
Titanfall update gehad ?
Lampje op voeding was oranje, na opstarten stond onder notifications : titanfall ready to launch.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
justifire schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:40:
Titanfall update gehad ?
Lampje op voeding was oranje, na opstarten stond onder notifications : titanfall ready to launch.
Hier geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:38

Kalkie

NLMP

Sinds een week ook trotse bezitter van de One. Alle pagina's doorgeworsteld, halverwege topic vol frustratie aankopen via Paypal aan US store proberen, en er op 80% van het topic achterkomen dat dit niet meer werkt (PBR90002).

Target cancelt mijn bestelling na een kwartier, en Offgamers stuurde geen SMS code. Tip van ikdedinges werkt. Even via livechat aangeven dat de sms niet werkt, dan krijg je de vraag of je opgebeld kunt worden, paar controlevragen en de melding dat je telefoonnummer is geactiveerd. Daarna kun je zonder verdere verificatie giftcards in dollars bestellen en redeemen bij Microsoft volgens TheVMasters handleiding.

Lesson learned: topic van nieuw naar oud lezen :)
Ik heb nog geen xbox vrienden (al 7 jaar x360 :)). Gamertag Kalkie, mocht je me willen toevoegen.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Kalkie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:56:
Sinds een week ook trotse bezitter van de One. Alle pagina's doorgeworsteld, halverwege topic vol frustratie aankopen via Paypal aan US store proberen, en er op 80% van het topic achterkomen dat dit niet meer werkt (PBR90002).

Target cancelt mijn bestelling na een kwartier, en Offgamers stuurde geen SMS code. Tip van ikdedinges werkt. Even via livechat aangeven dat de sms niet werkt, dan krijg je de vraag of je opgebeld kunt worden, paar controlevragen en de melding dat je telefoonnummer is geactiveerd. Daarna kun je zonder verdere verificatie giftcards in dollars bestellen en redeemen bij Microsoft volgens TheVMasters handleiding.

Lesson learned: topic van oud naar nieuw lezen :)
Ik heb nog geen xbox vrienden (al 7 jaar x360 :)). Gamertag Kalkie, mocht je me willen toevoegen.
Bij mij werkte dat meteen die sms code, dus wellicht heb je je nummer niet goed opgegeven. Maar anders had je ook het bij Amazon.com kunnen proberen, die verkopen ook giftcards en de prijs is ongeveer gelijk aan OffGamers. Ik heb je net toegevoegd.

[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 31-03-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Maar dat is alleen xboxlive en xboxpoints wat je daar kan kopen ofniet?? Ik kan bijv geen battlefield premium code vinden om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
To easy schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:15:
Maar dat is alleen xboxlive en xboxpoints wat je daar kan kopen ofniet?? Ik kan bijv geen battlefield premium code vinden om te kopen?
BF4 Premium Is gewoon een DLC die je vanuit de Xbox Store kunt kopen, dus kan ook met Gift Cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop zelf via amazon.com xbox live tegoeden, wel met een Amerikaanse billing address in alaska

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:54
Metro 2033 en Last Light remakes voor X1 en PS4:

http://www.gameinformer.c...re-details-before-e3.aspx

Ik blijf die remakes toch wel apart vinden. Ik heb me met 2033 erg vermaakt, maar heb Last Light op een of andere manier nooit gespeeld.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Laatst online: 19-09 21:00
shadowman12 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:26:
[...]

BF4 Premium Is gewoon een DLC die je vanuit de Xbox Store kunt kopen, dus kan ook met Gift Cards.
Ik kan nu niet 123 mijn xbox aanzetten. Maar ik dacht dat je alleen via creditcard hem uit de store kan kopen? ingame dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Ik heb liever nieuwe games dan al die remakes. En al helemaal van games die ik in de eerste instantie ook al niet interessant vond...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephannl14
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-06-2021
Vandaag net Battlefield 4 besteld voor de ONE.
Zoek alleen nog mensen om Battlefield 4 mee te spelen want ben nog maar zinds kort eigenaar.
(ken nog niemand in mijn regio die een XBOX ONE heeft)
Dus als iemand zin heeft in een potje kan je me toevoegen....
Gamertag: ShootingGrizzly.

Kind Regards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
-SaveMe- schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:23:
Ik heb liever nieuwe games dan al die remakes. En al helemaal van games die ik in de eerste instantie ook al niet interessant vond...
An sich vullen remakes natuurlijk een mooi gat op dat je altijd hebt na de launch van een nieuwe generatie, maar ze zijn veel aantrekkelijker wanneer je de game niet hebt gespeeld op de vorige generatie en wanneer het een zeer goed spel is. Dus je verwacht remakes van de aller beste games van de vorige generatie, en dat zijn deze twee niet. Ik ben in ieder geval niet geïnteresseerd, vlak voor en net na de zomer komt genoeg moois uit! ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Offgamers een code ontvangen en deze zojuist ook redeemed.

Maar helaas krijg ik nog steeds de PBR9002 melding... Via de xbox store op de site. Ik zal het vanavond ook nog even op de xbox proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:33:

Maar helaas krijg ik nog steeds de PBR9002 melding... Via de xbox store op de site. Ik zal het vanavond ook nog even op de xbox proberen.
Wat ik lees is "ter beveiliging" je account gelocked. Even met xbox support chatten en die lossen het vast wel voor je op.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:33:

Zeker weten dat je je prepaid tegoed selecteerd? Meen dat na toevoegen van prepaid tegoed hij bij mij standaard nog paypal probeerde, dat moest ik handmatig nog ff wisselen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Anderhalf uur met de support gezeten, maar lijkt erop dat ze m'n PayPal gaan fixen :) Ik had het mazzel (nouja), dat ook mijn Xbox Live subscription dus niet meer werkte (NL account), dus vanuit dat punt mijn 'blokkade' hopelijk gaat worden opgeheven. Duurt tot 5 dagen, dus ben benieuwd.
-Would that imply i can also purchase games again for the xbox one?
--Yes, once the security feature is updated you will be able to purchase games and any online content.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:24:
Anderhalf uur met de support gezeten, maar lijkt erop dat ze m'n PayPal gaan fixen :) Ik had het mazzel (nouja), dat ook mijn Xbox Live subscription dus niet meer werkte (NL account), dus vanuit dat punt mijn 'blokkade' hopelijk gaat worden opgeheven. Duurt tot 5 dagen, dus ben benieuwd.
[...]
Ik zie in jou quote nergens expliciet "paypal" staan. Denk dus ook niet dat ze dat gaan oplossen maar zou fijn zijn. Is wat handiger dan dat gift card gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 22-09 23:46
Wow! Sinds de dash-update van vandaag is alles veel veel sneller.
Friends menu opent in 1 seconde!
Ook spellen hebben merkbaar meer FPS.
60+FPS en alles loopt ineens op 1080P super scherp met AA
Echt next gen gameconsole nu!

spoiler:
1 April, helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Specifiek over het PayPal stuk:
-: It appears that a security feature on the account to prevent possible unauthorized usage of your payment option has been triggered on the account preventing usage of your pay pal deposited on the account.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:24:

[...]
Don't get your hopes high. Dat is exact wat ze mij vertelden, en daar is niks veranderd. Ondanks dat ik na een dag of 5 idd een melding kreeg dat de boel weer unlocked was.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker weten dat je je prepaid tegoed selecteerd? Meen dat na toevoegen van prepaid tegoed hij bij mij standaard nog paypal probeerde, dat moest ik handmatig nog ff wisselen.
Ja, ik had het goed staan. Maar na een chat lukt het nu inderdaad wel.

Wel vreemd dat mn live wel verlengt werd met mn zelfde paypal account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 12:31
Pfff ik wilde mijn gamertag naar een ander emailadres overzetten. Kennelijk wordt er voor elk account wat je registreerde automatisch ook een Xbox account aan toegevoegd, of je het nu wilt of niet. Je kunt dus niet eenvoudig je gamertag verhuizen van het ene Microsoft account naar het andere.

De werkwijze die zij hier nu voor hanteren is dat ze alles loskoppelen van je nieuwe Microsoft account (MC ID, Xbox ID en degelijke), dan krijg je een dummy email waarmee je 30 dagen mee uit de voeten moet wanneer je bij je MIcrosoft Certification ID wilt en dan is na die 30 dagen de email die je had willen gebruiken 'vrij' en kunnen ze je gamertag voor je overzetten.

Dat laatste zou je, als je nog een 360 hebt dan ook zelf kunnen doen. Maar als je nog enkel een Xbox One hebt dan kun je zoeken tot je een ons weegt, die optie zit er nergens in en zul je weer Xbox support moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
BM schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:12:
[...]

Don't get your hopes high. Dat is exact wat ze mij vertelden, en daar is niks veranderd. Ondanks dat ik na een dag of 5 idd een melding kreeg dat de boel weer unlocked was.
Mwah, zolang m'n PayPal voor XBL gefixed wordt, vind ik het al best. Uit de store weer kunnen kopen wordt dan een leuk extra, gezien er toch nog weinig nieuws uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Xbox One TV expands to Europe and Canada with new SmartGlass features

Xbox One owners in Europe and Canada will soon be able to test the TV integration features of the console. While OneGuide, Microsoft’s TV guide service and set-top box control for Xbox One, has been available in the US since launch, the company has not yet started rolling it out elsewhere. That’s not changing immediately, but select Xbox One preview members will be able to test the features today in the UK, Canada, France, Italy, Spain, and Germany. Microsoft is soliciting feedback on the integration, and its plans to tweak the OneGuide functionality over the coming months during the preview phase.

The OneGuide functionality also includes voice commands in Europe and Canada to control set-top boxes connected via the HDMI-in port. Alongside the TV testing outside the US, Microsoft is also previewing a new SmartGlass app. It’s a significant upgrade from the existing app, with OneGuide integrated into the app and the ability to control a TV or set-top box with its DVR functionality from a smartphone or tablet. The new SmartGlass app also includes a new feature that shows recently-watched channels to make it easy to switch between them. All of the updates enter preview today, and are expected to roll out to all Xbox One owners later this year.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Dit is super goed nieuws, als het gaat werken in Spanje, Italie, Frankrijk, Duitsland en Engeland, zal het uiteindelijk ook wel komen voor Belgie en Nederland. Ik verwacht het voor ons in 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11

TheVMaster

Moderator WOS
Ik zag de video ook net! Dit is super goed nieuws en ik verwacht dat dit gelijk met de launch inseptember gaat werken! Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Het gaat om de landen waar de X1 reeds is uitgekomen. De X1 komt hier op zijn vroegst in september en zover ik weet was/is Microsoft nog bezig met onze kabelaars. (Ziggo,KPN)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
mowa schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:01:
Het gaat om de landen waar de X1 reeds is uitgekomen. De X1 komt hier op zijn vroegst in september en zover ik weet was/is Microsoft nog bezig met onze kabelaars. (Ziggo,KPN)
Tegen dan zijn ze misschien klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mowa schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:01:
Microsoft is natuurlijk allang bezig met die kabelaars. Eind april komen de details naar buiten en het zou toch te gek zijn als je na de launch (in september...datum staat al vast) nog maanden op zo'n PS34 Killing feature moet wachten...de reden dat hij uberhaupt werd uitgesteld (officieel) is ontbreken van localisatie en NL Voice Control.

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 01-04-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
TheVMaster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:03:
[...]

Microsoft is natuurlijk allang bezig met die kabelaars. Eind april komen de details naar buiten en het zou toch te gek zijn als je na de launch (in september...datum staat al vast) nog maanden op zo'n PS34 Killing feature moet wachten...de reden dat hij uberhaupt werd uitgesteld (officieel) is ontbreken van localisatie en NL Voice Control.
Sterker nog. Ik zou het schandalig vinden als e. e. a. in september niet geregeld is. Want de uitrol was juist om dit soort localisatie uitgesteld.

Helaas ben ik bang dat het hele tv deel alleen voor de grote providers geregeld gaat worden. Caiway (waar ik bij zit) gaat hier vast niet aan meewerken.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nu dat preview program weer open gooien ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:07:
Nu dat preview program weer open gooien ;)
LOL Jij zat er nog niet in?

Het is vanaf vandaag beschikbaar....eens kijken of we nu de HELE Humax kunnen bedienen via Smartglass (dat zou er dus ook in zitten).

En ik lees hier dat het dus geen 1 april grap is..
And to address a thread we saw on Reddit (We read a lot of the posts on Reddit, and we love the feedback from the community there!): no, this isn't an April fool's joke. :-)

[ Voor 38% gewijzigd door TheVMaster op 01-04-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Het zou inderdaad moeten gaan werken, en zo niet zouden ze al die kabel regio's vrij moeten gaan geven. Kan ik tenminste zelf kiezen hoe en wat. Dus xbox one en kabel provider die het je wel aanbied.

Maar goed dat zijn meer dromen denk ik zomaar :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Blerf schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:09:
Het zou inderdaad moeten gaan werken, en zo niet zouden ze al die kabel regio's vrij moeten gaan geven. Kan ik tenminste zelf kiezen hoe en wat. Dus xbox one en kabel provider die het je wel aanbied.

Maar goed dat zijn meer dromen denk ik zomaar :)
Zou niet weten waarom het niet zou moeten werken? Het is natuurlijk vrij eenvoudig denk ik..ze hoevel alleen die gids info maar door te krijgen. In eerste instantie zal het wel Ziggo, UPC en KPN worden, maar de rest zal vast of snel volgen of er gewoon ook bij zitten.

Op het Xbox Forum is al een Live TV OneGuide Expansion Markets forum gemaakt. Heb even snel een switch naar Duitsland gemaakt en de OneGuide doet het...inclusief Voice Controlled zendernaam-zappen (RTL Television Ensehen of zoiets)....

[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 01-04-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:08:
[...]

LOL Jij zat er nog niet in?
Nope, volgens mij heb jij een tijdje terug geprobeerd me toe te voegen, maar registratie stond toen dicht geloof ik.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

TheVMaster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:03:
[...]

Het vertrouwen is dermate groot dat de meeste hier 't daarom al lang in huis hebben gehaald :+
Overigens heb ik die PS vs Xbox discussie nooit begrepen.

Heb trouwens dat BF schijfje binnen. Wat duurt dat installeren zeg.
Wordt vrijdag pas spelen door de champions league wedstrijden en donderdag AZ.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
mowa schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:47:
[...]
Wordt vrijdag pas spelen door de champions league wedstrijden en donderdag AZ.
Wat is dat nu voor instelling. Kabelbox aan je X1, tv snappen en gamen met die hap ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Maar die oneguide is toch nog niet helemaal beschikbaar in die landen? Toch nog eerst de beta? Dus dat zal mogelijk ook nog wel effe duren. Dan verwacht ik NL eigenlijk nog niet bij launch (het zou me in ieder geval enorm verbazen want het gaat allemaal maar rete-traag)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

BM schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:52:
[...]

Wat is dat nu voor instelling. Kabelbox aan je X1, tv snappen en gamen met die hap ;)
'kweet 't, stel verkeerde prioriteiten O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:53:
Maar die oneguide is toch nog niet helemaal beschikbaar in die landen? Toch nog eerst de beta? Dus dat zal mogelijk ook nog wel effe duren. Dan verwacht ik NL eigenlijk nog niet bij launch (het zou me in ieder geval enorm verbazen want het gaat allemaal maar rete-traag)
Dat gaan ze nu 'even' testen in de preview, maar reken erop dat het eind deze maand gewoon live gaat vlak na de presentatie van de localisatie stuff presentatie voor de rest van de wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
SinergyX schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:22:
[...]

Mwah, zolang m'n PayPal voor XBL gefixed wordt, vind ik het al best. Uit de store weer kunnen kopen wordt dan een leuk extra, gezien er toch nog weinig nieuws uit komt.
Het gaat dan waarschijnlijk naar het Advocacy Team, en zodra ze zien dat je uit Nederland komt en in de US aankopen doet krijg je terug "not supported (kort samengevat)"). Been there done that, verandert dan dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
De Xbox Smartglass Beta Apps zijn beschikbaar!

Downloads:Helaas vooralsnog geen iOS versie.

Ik heb hem al geinstalleerd (op Windows 8) en ik kan bevestigen dat dat Humax 5200 van Ziggo gewoon helemaal te bedienen is vanuit Smartglass...errug NICE!!!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fB6t2BcXBqWDy2ZNoDlk43zU/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8AggtlRqdhQ0QypVHCnQ6wJL/full.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door TheVMaster op 01-04-2014 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Zo ik heb inmiddels de Xbox One een aantal dagen in huis, ik heb de volgende games gekocht:
Dead Rising 3
Killer Instinct

Ik moet eigenlijk zeggen dat ik positief verast ben over wat Microsoft met de Xbox One gedaan heeft. Waarschijnlijk ook door de negatieve publiciteit van de Xbox One.
Ik zat heel erg te twijfelen of ik Dead Rising 3 moest halen omdat ik Dead Rising 1 & 2 niet zo heel erg tof vond maar Dead Rising 3 is echt zo veel cooler als 1 & 2! Vooral de grauwe sfeer is top maakt het veel realistischer (ook al is dat het niet). Dead Rising 3 heeft alleen af en toe nog wel eens een framedrop maar is niet heel erg.

Kinect werkt goed (ook de besturing van de Dash) en de voice commands werken goed. Alleen werkt Xbox On bij niet altijd maar dat maakt niet heel veel uit moet toch de controller pakken ^^

Ben benieuwd naar Kinect Sports Rivals, die ga ik denk ik ook aanschaffen. Altijd leuk die Kinect games :)

[ Voor 11% gewijzigd door Tripwire999 op 01-04-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
TheVMaster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:13:

Ik heb hem al geinstalleerd (op Windows 8) en ik kan bevestigen dat dat Humax 5200 van Ziggo gewoon helemaal te bedienen is vanuit Smartglass...errug NICE!!!

[afbeelding]

[afbeelding]
Dit is dus een andere versie dan de Smartglass for Xbox One waar je me mee hebt geholpen om werkend te krijgen?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hairball schreef op woensdag 02 april 2014 @ 00:00:
[...]

Dit is dus een andere versie dan de Smartglass for Xbox One waar je me mee hebt geholpen om werkend te krijgen?
Ja, de link in mijn vorige bericht kun je gebruiken. Het is een Xbox One Smartglass beta App. Je hebt dus daarna twee Smartglass Apps op je foon / tablet / laptop. Met die nieuwe App kun je dus ook je decoder bedienen en zappen en natuurlijk de OneGuide (tja...in NL dus niet) gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Waarom kan ik de Upload studio niet gebruiken zonder Kinect? Als ik 'm start dan komt gelijk een scherm waarop staat dat ik Kinect moet aansluiten, beetje zinloos lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
TheVMaster schreef op woensdag 02 april 2014 @ 00:03:
[...]

Ja, de link in mijn vorige bericht kun je gebruiken. Het is een Xbox One Smartglass beta App. Je hebt dus daarna twee Smartglass Apps op je foon / tablet / laptop. Met die nieuwe App kun je dus ook je decoder bedienen en zappen en natuurlijk de OneGuide (tja...in NL dus niet) gebruiken...
Aha ik wist niet dat je er ook je Decoder nu mee kon bedienen. Is er nog ergens een lijst van ondersteunde apparaten?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45

Nice! Zag de changelog op wpcentral en dacht ehhh alleen maar tv meuk waar we in Nederland niets mee kunnen maar het loont dus de moeite om te kijken of ik er mijn UPC box ook mee kan bedienen :). Zal het vanavond eens uit gaan testen dan want dan wordt de One icm mijn phone die ik toch altijd bij me heb liggen echt een universal remote en hoef ik niet meer met 3 afstandbedieningen te klooien O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Waarom zou je in godsnaam:

- je decoder via je Xbox One laten lopen (meer stroomverbruik, meer lag/problemen met lipsync)
- een app op je telefoon gebruiken om via de app en je Xbox One je decoder te bedienen?

Een gewone afstandbediening is zoveel sneller en fijner in gebruik :S
Soms denk ik echt dat mensen het willen "omdat het kan" en niet eens stil staan bij het ongemak.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Phusebox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:47:

- je decoder via je Xbox One laten lopen (meer stroomverbruik, meer lag/problemen met lipsync)
- een app op je telefoon gebruiken om via de app en je Xbox One je decoder te bedienen?

Soms denk ik echt dat mensen het willen "omdat het kan" en niet eens stil staan bij het ongemak.
Sommige mensen vinden het nou eenmaal fijn om alles vanaf 1 plek te beheren. Nu kunnen de afstandsbedieningen in de kast en kan je alles via je XBOX doen, lekker makkelijk.

Ik vind het zelf wel tof dat Microsoft zo inzet op een main hub in je huiskamer. Of het allemaal werkt zoals het hoort weet ik niet, maar het idee is fijn.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Lipsync zou je niet hoeven hebben als je je xbox aan een reciever hebt hangen en stroomverbruik, je moet je er maar druk om maken.

Ik zie weinig ongemak in het systeem, mijn Xbox staat toch aan, maar als ik TV kijk mis ik dus de meldingen op de Xbox. Tijdens reclame even swappen naar een game, TV gesnapped, klaar en weer verder.

Het is alleen dat oneguide nog niet werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Ik denk juist dat jij juist niet wilt "omdat het kan" en niet stil staat bij de voordelen die het kan bieden. Beetje van de oude stempel gedachte, duurde ook vast lang voordat jij een smartphone had? "Als ik wil internetten start ik wel mijn pc op, mijn telefoon is om mee te bellen", beetje zo'n gedachte.

Dus waarom ik in godsnaam mijn tv door mijn x1 laat lopen:

1) Het is superhandig omdat je nu veel sneller kan schakelen tussen verschillende toepassingen. TV, Netflix, Internet Explorer (ja, ook die) en natuurlijk gaming is nu verzameld in 1 device. Dit is gemakkelijk en werkt in de praktijk bijzonder vloeiend.

2) Omdat ik dan niet meer 4 afstandsbedieningen nodig heb en ik hoef ook geen Logitec Harmony meer te programmeren (Wat overigens ondoenlijk is met de combi TV/X1 als je een goedkoop modelletje hebt, je komt knoppen tekort). En met een afstandsbediening kan ik IE niet bedienen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frevo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-03-2024
Ik heb UPC Horizon. Sinds ik het heb heeft het eigenlijk nooit goed gewerkt. Als ik het op de receiver aansloot had ik gedoe met groene en zwarte schermen, als ik het op de tv aansloot en dan het geluid terug naar de receiver dan had ik sync problemen met het geluid.
Maar toen... kocht ik een Xbox One. En het werkt perfect! Beeld prima, geluid prima! Horizon box, receiver en tv schakelen allemaal automatisch aan en uit als de Xbox aan of uit gaat en natuurlijk.. voetbal meepikken in snap tijdens Titanfall!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yaz schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:39:
[...]

Ik denk juist dat jij juist niet wilt "omdat het kan" en niet stil staat bij de voordelen die het kan bieden. Beetje van de oude stempel gedachte, duurde ook vast lang voordat jij een smartphone had? "Als ik wil internetten start ik wel mijn pc op, mijn telefoon is om mee te bellen", beetje zo'n gedachte.

Dus waarom ik in godsnaam mijn tv door mijn x1 laat lopen:

1) Het is superhandig omdat je nu veel sneller kan schakelen tussen verschillende toepassingen. TV, Netflix, Internet Explorer (ja, ook die) en natuurlijk gaming is nu verzameld in 1 device. Dit is gemakkelijk en werkt in de praktijk bijzonder vloeiend.

2) Omdat ik dan niet meer 4 afstandsbedieningen nodig heb en ik hoef ook geen Logitec Harmony meer te programmeren (Wat overigens ondoenlijk is met de combi TV/X1 als je een goedkoop modelletje hebt, je komt knoppen tekort). En met een afstandsbediening kan ik IE niet bedienen overigens.
Volgens mij was ik één van de eerste normale consumenten in Nederland met een gsm, en ook smartphone, maar goed.

Ik heb dus ook al jaren een Logitech Harmony en die werkt perfect, één druk op de knop en tv/receiver/decoder springen aan. Wil ik switchen naar mediacenter? 1 druk op de knop. Switchen naar Xbox One? 1 druk op de knop.

Internetten op mijn tv vind ik niet handig, aangezien er in een huishouden vaak meer mensen zijn, en om dan het meestgebruikte scherm te gaan bezetten om iets op te zoeken, terwijl dat veel sneller op je telefoon kan is niet logisch voor mij.

Netflix gebruik ik niet, maar als dat wel zo zou zijn had ik het liever via mijn mediacenter of gewoon de app op mijn tv. Maar hier kan ik me wel wat bij voorstellen.

Vier afstandsbedieningen heb ik dus sowieso niet, en "programmeren" is easy peasy.

Als ik mijn decoder en alles via de Xbox One zou laten lopen betekent dit voor mij:
"Xbox on.... XBOX ON!.... EKS BOKS ONNNN!" Ah daar gebeurt wat. etc.
Terwijl dit normaal is:
Grijp afstandbediening, druk blind op de juiste knop, en gaan.

Switchen tussen gamen en tv kijken, mja het gebeurt bij mij gemiddeld 2x per week. Maar meestal is het of gamen, of tv. Heb het in al die jaren misschien 5x meegemaakt dat ik op mijn telefoon ofzo zag dat iemand online kwam en dat ik daarop besloot te gaan gamen.

Denk dat het verschil ook zit in je gezinssituatie, als je alleen bent kan ik me er meer bij voorstellen dan wanneer je vrouw rustig tv zit te kijken en jij als een hongerige tijger zit te azen op die 5 minuten Titanfall tijdens de reclameblokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton

Ik dacht dus precies hetzelfde, leuke feature om een paar keer te doen maar het biedt amper meerwaarde, enkel de notificaties van Xbox (tijdens GTST ziet de vriendin dat D3ADSHT NL online is...) en snel kunnen gamen in de reclame. Nu kun je met de meeste normale afstandsbedieningen ook heel snel switchen naar de HDMI ingang, dus dat is ook een knop indrukken. En ik ga meestal in een reclame even drinken pakken of naar de wc...

Waarom dan het extra stroomverbruik van de Xbox one, en waarom iedere keer als je wilt zappen je telefoon uit je zal halen, unlocken, app opstarten, echt handig..

Het is echt wel een geinige feature daar niet van. Maar de oldschool manier lijkt mij veel praktischer, al helemaal als je met meerdere mensen voor de tv zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Phusebox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:00:
[...]

Volgens mij was ik één van de eerste normale consumenten in Nederland met een gsm, en ook smartphone, maar goed.

Ik heb dus ook al jaren een Logitech Harmony en die werkt perfect, één druk op de knop en tv/receiver/decoder springen aan. Wil ik switchen naar mediacenter? 1 druk op de knop. Switchen naar Xbox One? 1 druk op de knop.
Dat is toch veel langzamer. Je doet nu net of die ene knop indrukken het enige is terwijl in werkelijkheid het volgende gebeurt;

Stel de TV staat aan, de stereo staat aan en je humax tv box staat aan. Nu wil je gaan gamen.
- Je drukt op de knop "Game".
- Harmony zet de humax uit (0.2 seconden)
- Harmony zet de channel om naar de juiste input (0.2 seconden)
- Harmony zet de X1 aan (0.2 seconden)
(fijn he, zo'n serieel device als een harmony)
- X1 gaat opstarten (+- 10 seconden in standby, +-60 seconden in powerdown modus)
- Grabbelen naar de controler (+- 10 seconden)
- Game selecteren en starten (+- 5 seconden ervanuit gaande dat je GEEN kinect voice gebruikt, 1 seconden als dat WEL gebruikt)
In het beste geval ban je nu na +- 25 seconden het spel aan het laden, dus nog niet aan het spelen

Hoe snel gaat het in mijn situatie?
Zelfde begin situatie: de stereo staat aan en je humax tv box staat aan. Nu wil je gaan gamen.
- Roep "xbox goto <game>" (1 seconde)
- Grabbelen naar de controller (+- 10 seconden)
Tegen de tijd dat jij die controller hebt kan je gelijk beginnen. Doe eens gek, 10 seconden laten ben je aan het spelen

Het is dus vele malen sneller dan met de harmony. Dat "ene" knopje is dus een grote vertragende factor.
Vier afstandsbedieningen heb ik dus sowieso niet, en "programmeren" is easy peasy.
Doe mij een lol en pak een niet Harmony One en programmeer daar zowel de up/down/left/right toets als ook de blauw, groen, rood, geel knoppen voor zowel de X1 als je tv decoder. Als je een werkende setup hebt die mijn moeder ook snapt hoor ik het graag.

edit: zinsbouw aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Phusebox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:00:
[...]

Internetten op mijn tv vind ik niet handig, aangezien er in een huishouden vaak meer mensen zijn, en om dan het meestgebruikte scherm te gaan bezetten om iets op te zoeken, terwijl dat veel sneller op je telefoon kan is niet logisch voor mij.

Netflix gebruik ik niet, maar als dat wel zo zou zijn had ik het liever via mijn mediacenter of gewoon de app op mijn tv. Maar hier kan ik me wel wat bij voorstellen.

Als ik mijn decoder en alles via de Xbox One zou laten lopen betekent dit voor mij:
"Xbox on.... XBOX ON!.... EKS BOKS ONNNN!" Ah daar gebeurt wat. etc.
Terwijl dit normaal is:
Grijp afstandbediening, druk blind op de juiste knop, en gaan.

Switchen tussen gamen en tv kijken, mja het gebeurt bij mij gemiddeld 2x per week. Maar meestal is het of gamen, of tv. Heb het in al die jaren misschien 5x meegemaakt dat ik op mijn telefoon ofzo zag dat iemand online kwam en dat ik daarop besloot te gaan gamen.

Denk dat het verschil ook zit in je gezinssituatie, als je alleen bent kan ik me er meer bij voorstellen dan wanneer je vrouw rustig tv zit te kijken en jij als een hongerige tijger zit te azen op die 5 minuten Titanfall tijdens de reclameblokken :)
Dan is de toepassing dus niet voor jou gemaakt :P

Waarvoor jij nu een Harmony hebt ingesteld en die gebruikt om te switchen, zal iemand anders dat doen met zijn Smartphone. Iedereen heeft nu (hopelijk) een smartphone en zo hoef je ook geen speciale afstandsbediening te kopen.

Zelf zal ik het waarschijnlijk niet gebruiken, omdat het voor mij niet erg natuurlijk overkomt. Bij de 360 kon ik ook niet aan de SmartGlass app wennen.

[ Voor 3% gewijzigd door Decennia op 02-04-2014 10:18 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yaz schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:15:
[...]

Dat is toch veel langzamer. Je doet nu net of die ene knop indrukken het enige is terwijl in werkelijkheid het volgende gebeurt;

Stel de TV staat aan, de stereo staat aan en je humax tv box staat aan. Nu wil je gaan gamen.
- Harmony zet de humax uit (0.2 seconden)
(fijn he, zo'n serieel device als een harmony)
- X1 gaat opstarten (+- 10 seconden in standby, +-60 seconden in powerdown modus)
- Game selecteren en starten (+- 5 seconden ervanuit gaande dat je GEEN kinect voice gebruikt, 1 seconden als dat WEL gebruikt)
In het beste geval ban je nu na +- 25 seconden het spel aan het laden, dus nog niet aan het spelen

Hoe snel gaat het in mijn situatie?
Zelfde begin situatie: de stereo staat aan en je humax tv box staat aan. Nu wil je gaan gamen.
- Roep "xbox goto <game>" (1 seconde)
- Grabbelen naar de controller (+- 10 seconden)
Tegen de tijd dat jij die controller hebt kan je gelijk beginnen. Doe eens gek, 10 seconden laten ben je aan het spelen

Het is dus vele malen sneller dan met de harmony. Dat "ene" knopje is dus een grote vertragende factor.
Meh, meer zo:
- Harmony zet de decoder uit (0.2 seconden)
(fijn he, zo'n serieel device als een harmony waarbij je zelf de volgorde kunt bepalen)
- X1 gaat opstarten (+- 10 seconden in standby)
- Game selecteren en starten (+- 5 seconden ervan uit gaande dat je GEEN kinect voice gebruikt, 1 seconden als dat WEL gebruikt)

Damnnn, mis ik even 15 seconde gametijd per keer dag (ik game maximaal 2x per week). Dat scheelt me dus 26 minuten gametijd op jaarbasis, maar kost me wel een stroomvretende Xbox One die 1100-1200 uur per jaar onnodig aan staat.
[...]
Doe mij een lol en pak een niet Harmony One en programmeer daar zowel de up/down/left/right toets als ook de blauw, groen, rood, geel knoppen voor zowel de X1 als je tv decoder. Als je een werkende setup hebt die mijn moeder ook snapt hoor ik het graag.

edit: zinsbouw aangepast.
Want je moeder gebruikt de Xbox One om te gamen/tv te kijken/surfen?

Nogmaals, fijn voor de mensen die het echt gebruiken, en geen rekeningen hoeven te betalen en geen moer geven om onnodig stroomverbruik. Voor het gros van de mensen is dit echt een feature waar relatief gezien veel te veel tijd en geld aan is besteed door Microsoft. Dat hadden ze beter in andere zaken kunnen steken om het ding fatsoenlijk te laten werken en niet aan te laten voelen als een Pentium 3 in de menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]
Oneguide werkt nu ook in de UK. (in de laatste beta update) mijn sky box werkt, alle voicecommands werken ook (meestal), navigeren met een controller echter is behoorlijk omslachtig nog in de guide.

moet zeggen dat het voor een beta al behoorlijk werkt, kanalen kun je in favorieten zetten en dan is het puur een kwestie van xbox watch ... zeggen, smartglass beta nog niet geprobeerd, zal ik vanavond ff op de surface downloaden. Als record ook werkt voor de DVR heb ik echt geen afstandbediening meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Sowieso het switchen tussen TV kijken, gamen, Netflix, Youtube, IE, Xbox Fitness en al die andere toepassingen is geniaal.

Voorbeeldje:
Je zit een aflevering House of Cards te kijken maar komt erachter dat het voetballen op tv begint. Je roept Xbox watch TV en je Netflix schiet op pauze en je kunt zonder ook maar iets aan of uit te zetten voetbal kijken. Dan is het rust en begint het reclamefestival, te roept Xbox go to Netflix en kunt rustig verder kijken naar je serie. Je denkt de rust is bijna voorbij dus je roep Xbox Snap TV en je kunt rustig je serie verder kijken en precies op de hoogte zijn of de wedstrijd al begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 21-09 10:15
Volgens mij moet je niet zo heel erg kieskeuring zijn in het stroom verbruik.
ik ben het er mee eens elke euro is toch een euro.

Maar om nou te zeggen dat de XBOX zo veel stroom verbruikt dat je leeg loopt is ook erg overdreven.

met 128 Watt en 5 uur per dag aan.. kom je op een verbruik kwa kosten op bijna 60 euro :) Valt op zich wel mee dus..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 21-09 10:15
Kluutmaran schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:25:
Sowieso het switchen tussen TV kijken, gamen, Netflix, Youtube, IE, Xbox Fitness en al die andere toepassingen is geniaal.

Voorbeeldje:
Je zit een aflevering House of Cards te kijken maar komt erachter dat het voetballen op tv begint. Je roept Xbox watch TV en je Netflix schiet op pauze en je kunt zonder ook maar iets aan of uit te zetten voetbal kijken. Dan is het rust en begint het reclamefestival, te roept Xbox go to Netflix en kunt rustig verder kijken naar je serie. Je denkt de rust is bijna voorbij dus je roep Xbox Snap TV en je kunt rustig je serie verder kijken en precies op de hoogte zijn of de wedstrijd al begonnen is.
Hmmmm.. Ja kan is een mogelijkheid..

Maar Ik roep tegen mn TV. source HDMI2 en hij gaat naar mn XBOX en dan roep ik TV source TV of TV PiP Source TV. Kan ik zelfde als de XBOX :+

Zonder iets uit te zetten..

Dus naast mn XBO is mijn TV ook geniaal :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

To_Tall schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:41:

Maar om nou te zeggen dat de XBOX zo veel stroom verbruikt dat je leeg loopt is ook erg overdreven.

met 128 Watt en 5 uur per dag aan.. kom je op een verbruik kwa kosten op bijna 60 euro :) Valt op zich wel mee dus..
Wanneer je de Xdoos altijd aan hebt staan kost het nog eens €28 voor standby. Ik heb de Xdoos + TV ontvanger daarom op een stekkerdoos met schakelaar.

Overigens ben ik het met Phusebox eens dat een (dedicated) afstandsbediening ook prettiger werkt. En als we toch aan het mierenneuken zijn; voordat je foon uit slaapstand komt en verbinding heeft gezocht met de Xdoos ben je ook 1,5 seconden verder.

En tv snappen tijdens het gamen vind ik niet prettig. Gamen vergt, althans bij mij, mijn volledige aandacht en moet ik al dan niet mooie voetbal momenten missen.
Dus voor mij is het 't 1 of 't ander.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
To_Tall schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:00:
[...]

Hmmmm.. Ja kan is een mogelijkheid..

Maar Ik roep tegen mn TV. source HDMI2 en hij gaat naar mn XBOX en dan roep ik TV source TV of TV PiP Source TV. Kan ik zelfde als de XBOX :+

Zonder iets uit te zetten..

Dus naast mn XBO is mijn TV ook geniaal :+
Tja, ik zet m'n controller aan en via HDMI link gaan de andere apparaten meteen mee, vervolgens wil ik TV kijken, druk op 1 en m'n apparaten gaan ook weer mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Frevo schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:40:
Ik heb UPC Horizon. Sinds ik het heb heeft het eigenlijk nooit goed gewerkt. Als ik het op de receiver aansloot had ik gedoe met groene en zwarte schermen, als ik het op de tv aansloot en dan het geluid terug naar de receiver dan had ik sync problemen met het geluid.
Maar toen... kocht ik een Xbox One. En het werkt perfect! Beeld prima, geluid prima! Horizon box, receiver en tv schakelen allemaal automatisch aan en uit als de Xbox aan of uit gaat en natuurlijk.. voetbal meepikken in snap tijdens Titanfall!
Horizon gaat dus wel aan als je de Xbox aanzet? Want bij mijn UPC box (niet horizon dus) gaat hij wel uit maar niet aan. Dit komt volgens mij doordat het ''aan'' commando anders is dan het uit commando.

Verder werkt alles prima, ook kan ik gewoon m'n UPC box besturen met de bèta en daarna zenders uitzoeken, beetje jammer dat m'n media remote een beetje overbodig wordt nu. Uiteraard kan ik nog niks in smartguide importeren wat dan wel jammer is, kan dit wel met horizon?

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mowa schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:10:
[...]

Wanneer je de Xdoos altijd aan hebt staan kost het nog eens €28 voor standby. Ik heb de Xdoos + TV ontvanger daarom op een stekkerdoos met schakelaar.

Overigens ben ik het met Phusebox eens dat een (dedicated) afstandsbediening ook prettiger werkt. En als we toch aan het mierenneuken zijn; voordat je foon uit slaapstand komt en verbinding heeft gezocht met de Xdoos ben je ook 1,5 seconden verder.

En tv snappen tijdens het gamen vind ik niet prettig. Gamen vergt, althans bij mij, mijn volledige aandacht en moet ik al dan niet mooie voetbal momenten missen.
Dus voor mij is het 't 1 of 't ander.
Beetje dedicated afstandbediening ben je zo 50 euro kwijt, dus je moet al 2 jaar actief je XBO gebruiken voordat je daarop break-even speelt. Het is dat mijn Humax niet goed (nog) lijkt te werken via de XBO, dat ik vooralsnog het gewoon los bedien. (bij de boot valt het signaal normaal 2x weg, XBO denkt dan dat er niets is aangesloten en blijft daarbij).

Ik heb zelf de oude Harmony 650 gehad, die kon dus niet omgaan met mijn teufel set (volume), decoderstation snapt hij niet naar welke input hij moet gaan. Daarnaast, wat trouwens ook een probleem is bij de XBO, heeft mijn Panasonic een ~1,5sec aan-signaal nodig. Bij de Harmony moet je dus blijven richting, als de XBO dit fixed, heb je weer een klein plusje.

Ander nieuws, wat ik ook in nieuws item had gezet, lijkt het erop dat met de nieuwe Smartglass je dus ook je recorded filmpjes kan bekijken zonder in hetzelfde Wifi te zitten, als je XBO in standby staat. Dat is wel een plusje, hoef ik niet moeilijk te doen met uploaden en whatnot om even iemand mijn vette actie te laten zien.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 02-04-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Je gaat natuurlijk geen afstandsbediening a €50 of meer voor je X1 kopen, afgezien van de X1 media remote, tenzij je er al 1 hebt. Daarnaast zijn de smartglass functies gewoon te mooi om niet te gebruiken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Laat ze eerst maar eens wat meer games uitbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Je hebt toch al Titanfall? :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Phusebox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:05:
Laat ze eerst maar eens wat meer games uitbrengen ;)
.......... Seriously?

Dit ziet er overigens ook wel fun uit. Beetje ala Braid

Constant C

source: http://www.totalxbox.com/...y-japanese-schmup-expert/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:41:

Ach..als hij 49 uur per week aan staat (is ruim genomen denk ik), dan kost dat (incl. standby uren) ongeveer € 70,--, ach voor het plezier dat je ervoor terug krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Meh, als ik een game een week of twee niet meer heb kunnen spelen, vooral online multiplayer, is de lol er voor mij vanaf. Je raakt dan toch nooit meer bij, en de interesse is inmiddels ook verdwenen.

Ik dacht dat Forza me wel zoet zou houden, maar daar was ik ook redelijk snel klaar mee. Er zijn geen fatsoenlijke online lobby's met serieuze racers te vinden, en offline is het gewoon bijna net zo gortdroog en saai als Gran Turismo.

Ryse, ook 2 weken stop gehad en helaas nooit afgemaakt. Als ik nu weer opnieuw die combo's en zo moet gaan leren kan ik net zo goed vanaf missie 1 beginnen en daar voel ik weinig voor.

FIFA 14: voetbal, leuk als het er gratis bij zit, zou het zelf nooit kopen. Tot ik er achter kwam dat het inmiddels alleen maar speelbaar is met twintig vingers en heel veel ervaring.

NBA 2k14: Zelfde als FIFA alleen nog een graadje moeilijker dan... waar zijn de tijden van gewoon een casual potje balsport?

Dead Rising 3: Na een eerste speelronde van 2 uur dacht ik "gaap", en daarna kon ik mezelf er nooit meer toe brengen de game op te starten.

Battlefield 4: redelijk veel gespeeld, enkel online, campaign crashte steeds en is nog geen enkele keer gelukt om te spelen. Maar ook hier raak je op een gegeven moment op uitgekeken, en ja er is DLC, maar dat voelt toch gewoon als een sigaar uit eigen doos. Doe ik normaal dus niet aan, gameplay blijft toch hetzelfde.

Verder nog wat kleine titels, maar die heb ik ook wel gezien. Al heb ik MAX: Curse... nooit opgestart, wel gekocht. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:30:
[...]
Verder nog wat kleine titels, maar die heb ik ook wel gezien. Al heb ik MAX: Curse... nooit opgestart, wel gekocht. Haha.
Dat zou ik dan maar doen. Die game is echt te leuk om niet te spelen :) Leuk stijltje, niet te lastig, niet te lang. 1 van de leukere games imho :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ben jij niet gewoon veel te vroeg in deze generatie gestapt? Als ik zo jou lijstje ziet ben jij meer een persoon die iets even speelt en dan snel doorgaat naar iets anders. Prima instelling, vooral zo houden. Maar niet zo handig voor een early adapter. Je weet gewoon dat in het begin van een product cycle de goede games schaars en duur zullen zijn.

Mijn advies, haal je 360/ps3/wii(u) weer uit de kast en ga daar op verder. Hier zijn legio zeer goede games voor weinig te pakken te krijgen. Over 2 jaar pas weer terug naar X1/PS4 zodat ook hier de spoeling wat rijker is.
Mocht dit niet kunnen dan moet je misschien toch over wat drempels heen stappen en verder gaan met datgene wat je wel hebt of gewoon een andere hobby zoeken voor zolang als nodig is.

Maar hoe dan ook, probeer uit je negatieve spiraal te komen. Op elke slak zout leggen helpt jou (en ons) niet. De wereld is wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Phusebox heeft gewoon een andere hobby nodig, gamen is duidelijk niet meer aan hem besteed ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Loop je ons nou niet gewoon in de zeik te nemen?
Je voert argumenten aan die een "echte" gamer niet snel zou noemen.
Let wel, en ik wil je nergens van beschuldigen hoor, maar je komt wel extreem negatief over.
Ik begrijp je probleem ook niet, aan de ene kant geef je aan dat je voor Level30 wat doet, aan de andere kant kom je behoorlijk negatief over betreffende gamen. Het rijmt niet helemaal met elkaar.....

Battlefield 4 liep gisteren als een malle zo goed, heb enorm gelachen op de nieuwe maps, vooral Wave vind ik extreem goed door de ballans in de map.

Titanfall is erg leuk, lekker snel maar vooral totaal anders dan BF4, Forza blijft met vrienden geweldig, Helemaal wanneer Justifire in de lobby zit. Echt, dan krijgt Forza een totaal andere dimensie.

Gamen op de Xbox is voor mij iets sociaals, echt... het klinkt raar, dat is het ook omdat je (meestal) alleen in de kamer zit, maar het geluk, gezeik en het plezier wat je via de headset met anderen hebt ik fantastisch. Nu moet ik ook zeggen dat ik heel veel van mijn Xbox One firends ook in real life ken, misschien dat dit een verschil maakt....

Kortom, niet mokken, lekker gamen!

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 02-04-2014 14:00 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:58:
[...]

[..] Forza blijft met vrienden geweldig, Helemaal wanneer Justifire in de lobby zit. Echt, dan krijgt Forza een totaal andere dimensie.

Gamen op de Xbox is voor mij iets sociaals, echt... het klinkt raar, dat is het ook omdat je (meestal) alleen in de kamer zit, maar het geluk, gezeik en het plezier wat je via de headset met anderen hebt ik fantastisch. Nu moet ik ook zeggen dat ik heel veel van mijn Xbox One firends ook in real life ken, misschien dat dit een verschil maakt....

Kortom, niet mokken, lekker gamen!
Inderdaad.....wij ('ons BF4/Titanfall Tweakers clubje) willen binnenkort ook eens samen Forza gaan bekijken.....dus die Justfire moeten we er dan zeker bijhalen? Of doe je zelf dan ook eens mee..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ben het volledig met jullie eens dat gamen een sociale bezigheid is, althans zo voelt het voor mij. Ik speel liever met wat vrienden op de bank dan alleen, want de kans dat ik de in mijn eentje ga zitten gamen is vrijwel nihil.

Wegens het gebrek aan tijd om echt een game goed te leren kennen wordt ik nooit goed ergens in, waardoor het online meestal ook niet echt leuk is. Met wat vrienden erbij kan ik dan nog wel lachen om mijn faalacties, maar nee in mijn eentje frustreert het alleen maar.

Ken ook niemand met een Xbox One, en het aantal gamers in mijn vriendengroep is ook op ehm een halve hand te tellen.

Helaas zie ik nooit lobby's om te joinen of mis ik de aankondigingen hier, invites zie ik ook nooit en met het Xbox One ecosysteem zie ik ook nooit wanneer iemand een bepaalde game gaat spelen. Besides, voice via Kinect heb ik uit staan, en mijn headset is dood dus denk ook niet dat iemand mij erbij wil hebben.

En die lijst games, waren allemaal launchtitels, dus inmiddels 4 maanden oud, dan mag je onderhand toch wel verder gaan met wat nieuws dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:33:
Ik ben het volledig met jullie eens dat gamen een sociale bezigheid is, althans zo voelt het voor mij. Ik speel liever met wat vrienden op de bank dan alleen, want de kans dat ik de in mijn eentje ga zitten gamen is vrijwel nihil.

Wegens het gebrek aan tijd om echt een game goed te leren kennen wordt ik nooit goed ergens in, waardoor het online meestal ook niet echt leuk is. Met wat vrienden erbij kan ik dan nog wel lachen om mijn faalacties, maar nee in mijn eentje frustreert het alleen maar.

Ken ook niemand met een Xbox One, en het aantal gamers in mijn vriendengroep is ook op ehm een halve hand te tellen.

Helaas zie ik nooit lobby's om te joinen of mis ik de aankondigingen hier, invites zie ik ook nooit en met het Xbox One ecosysteem zie ik ook nooit wanneer iemand een bepaalde game gaat spelen. Besides, voice via Kinect heb ik uit staan, en mijn headset is dood dus denk ook niet dat iemand mij erbij wil hebben.

En die lijst games, waren allemaal launchtitels, dus inmiddels 4 maanden oud, dan mag je onderhand toch wel verder gaan met wat nieuws dacht ik zo.
:( Ik heb er onderhand heel wat 'vrienden' bij via de Xbox One. Het is natuurlijk wel zo dat het spelen van een multi player game zonder headset een beetje kansloos is, dat ben ik met je eens. Ik heb in mijn vriendengroep ook 0,0 gamers zitten. Ik zie gamen zeker als iets sociaals met om nu met vrienden te gaan gamen? Dat is niet het eerste wat in op komt als ze over de vloer komen....

Gamen daarentegen met Tweakers die op gaming vlak dezelfde interesse (XBox One) hebben is een erg leuke en sociale bezigheid...en eigenlijk elke avond hebben we veel lol. Nu zijn we soms best fanatiek, maar goed zou ik ons allen zeker niet willen noemen. Al zijn er natuurlijk ook positieve uitzonderingen....

Je kunt natuurlijk altijd een multiplayer Titanfall of BF4 potje joinen als je vrienden online ziet.....wij bijten niet en praten zeker wel (terug)... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

We gaan je helpen, maar alleen als je stopt met negatief zijn ;). Vooral over jezelf met "niemand wil mij erbij hebben", kom kom.... zo erg het leven niet hoor.

Lijst met gametags (follow ze allemaal): https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

Stereo headset: pricewatch unsorted: Microsoft MS XBOX One Stereo Headset XBO

Verder moet je natuurlijk ook zelf aktie ondernemen. Als je iemand ziet die bijvoorbeeld BF4 speelt en jij wilt dat ook, open dan zijn gamer details. Als je dan rechts ziet dat hij in een party zit, klik daar dan op en join! Je zal zien dat dit gewaardeerd word en dat jij dan ook een volgende keer vanzelf een uitnodiging krijgt. Laat mensen weten dat jij er bent en dat je graag meedoet. En veel of weinig tijd maakt niet zoveel uit, als je gezellig mee doet onthouden mensen dat en hoor je er vanzelf al heel snel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
TheVMaster schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:12:
[...]

Inderdaad.....wij ('ons BF4/Titanfall Tweakers clubje) willen binnenkort ook eens samen Forza gaan bekijken.....dus die Justfire moeten we er dan zeker bijhalen? Of doe je zelf dan ook eens mee..?
Hey! ;)

Natuurlijk doe ik mee, punt is dat ik vaak al in een party van een aantal man groot zit op moment dat jij uitnodigt, vanaaf ben ik online ;) BF4, Conquest, NS maps, liefst niet te veel man in de server ivm rubber banding....

Justifire is een prima gozer.... Wanneer me Forza met het speelt gaat het vooral om plezier van zijn onkunde qua rijkunsten ;) Je bent ook meer met je spiegel bezig om te kijken hem te kunnen opvangen en ontwijken dan met snelle ronden..... Maar goed, hij is wel aardig, dat compenseert alles weer ;)
Besides, voice via Kinect heb ik uit staan, en mijn headset is dood dus denk ook niet dat iemand mij erbij wil hebben.

Voice via Kinect is niet fijn in een party, iedereen zou dat uit moeten hebben staan.
Ik zou je wel willen aanraden om een headset te halen, desnoods alleen de adapter zodat je met een willekeurige headset kan gamen ;)

Wij (een vrienden groep van tussen de 30 en 45 jaar) zijn gewoon lekker ontspannen aan het gamen, de een is wat fanatieker dan de ander, maar het gaat vooral om de gezelligheid. We hebben bijna allemaal een Xbox vanaf het begin, dus al vanaf de allereerste Xbox, we doen voornamelijk shooters en games als Forza.... Het leuke is, qua achtergrond zit er vanalles tussen. Van ad-interim managers, buschauffeurs, motorfietsdealers, papierhandelaren, badmeesters, zelfstandig ondernemers en mensen die afgekeurd zijn..... Kortom een gezellig zooitje ongeregeld.

Zorg dat je headset werkt en join gewoon een keer, gezellig! ;) als het niet is kan je snel genoeg de party weer uitgaan.

[ Voor 42% gewijzigd door Bullet NL op 02-04-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:16:
[...]

Hey! ;)

Natuurlijk doe ik mee, punt is dat ik vaak al in een party van een aantal man groot zit op moment dat jij uitnodigt, vanaaf ben ik online ;) BF4, Conquest, NS maps, liefst niet te veel man in de server ivm rubber banding....
LOL Dat ken ik..jammer genoeg kan er maximaal 8 man in :( Wij zitten ook regelmatig met het probleem dat de chat vol zit. Vanavond ben ik er niet heel vroeg, heb vanavond eerst een vergadering....maar eh..als ik er ben, dan stuur ik je wel een invite.
Justifire is een prima gozer.... Wanneer me Forza met het speelt gaat het vooral om plezier van zijn onkunde qua rijkunsten ;) Je bent ook meer met je spiegel bezig om te kijken hem te kunnen opvangen en ontwijken dan met snelle ronden..... Maar goed, hij is wel aardig, dat compenseert alles weer ;)
Dat is ook wel het allerbelangrijkste wat mij betreft....plezier hebben :+ Forza heb ik nog niet één keer MP gedaan, maar we hadden het er gisteravond toevallig over....dus dat gaan we denk ik zeker binnenkort keertje doen (niet iedereen had Forza al, maar dat komt goed).

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 02-04-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Hey! ;)

Kijk dat is nou nog een probleem waarschijnlijk, ik heb al die DLC niet. Vraag me trouwens af waarom ik toen die duurdere versie heb gekocht, want heb nog nooit DLC gezien voor BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Phusebox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:24:
[...]

Kijk dat is nou nog een probleem waarschijnlijk, ik heb al die DLC niet. Vraag me trouwens af waarom ik toen die duurdere versie heb gekocht, want heb nog nooit DLC gezien voor BF4.
Je bent ook geen premium member voor BF4?

Hoeft overigens niet, we spelen de orginele maps ook wel..... Het is alleen dat de NS maps nu net een kleine week uit zijn en behoorlijk in balans zijn. Iets wat wel fijn is in een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Phusebox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:24:
[...]

Ik weet niet wat voor verschillende bundels er zijn maar als je Premium hebt (en staat groot aangegeven in het hoofdmenu) dan heb je alle DLC al gekocht. Kwestie van downloaden.
Ga hiervoor in het hoofdmenu naar Store ofzo. Selecteer dan een voor een de drie DLC. Let wel, er staat bij dat het geld kost maar als je premium hebt krijg je daarna de melding dat jij hem al hebt gekocht en of je hem wilt downloaden. Dit doe je dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:27:
[...]

Je bent ook geen premium member voor BF4?

Hoeft overigens niet, we spelen de orginele maps ook wel..... Het is alleen dat de NS maps nu net een kleine week uit zijn en behoorlijk in balans zijn. Iets wat wel fijn is in een shooter.
Waar zie ik of ik premium member ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
http://battlelog.battlefield.com/bf4/ en dan bij je accountgegevens
Overigens, Je hoeft geen premium te zijn om losse mappacks aan te schaffen. De NS maps zijn nu nog even exclusief geloof ik, maar alle oudere mappacks kan je inmiddels wel los aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
TheVMaster schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:20:
[..]

Dat is ook wel het allerbelangrijkste wat mij betreft....plezier hebben :+ Forza heb ik nog niet één keer MP gedaan, maar we hadden het er gisteravond toevallig over....dus dat gaan we denk ik zeker binnenkort keertje doen (niet iedereen had Forza al, maar dat komt goed).
Ja, precies. Ik heb geen BF4 op de xbox (heb m op pc). Daarom speel ik bar weinig MP op Xbox one, maar een Forza avond op tweakers bijvoorbeeld zou leuk zijn!

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:26

djbarney

XBL: DeejayBarney

TheVMaster schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:12:
[...]

Laat maar even weten wanneer jullie daar aan beginnen dan, ik wil daar graag aan mee gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
[...]
:')
Geef nou maar gewoon toe dat je het best wel fijn vind om eens iemand achterna te rijden die de ideale lijnen uitzet :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kluutmaran schreef op woensdag 02 april 2014 @ 07:45:
[...]

Nice! Zag de changelog op wpcentral en dacht ehhh alleen maar tv meuk waar we in Nederland niets mee kunnen maar het loont dus de moeite om te kijken of ik er mijn UPC box ook mee kan bedienen :). Zal het vanavond eens uit gaan testen dan want dan wordt de One icm mijn phone die ik toch altijd bij me heb liggen echt een universal remote en hoef ik niet meer met 3 afstandbedieningen te klooien O+
UPC Horizon Box werkt met de Smartglass app.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 10:06
Ik had mijn xbox ook aangesloten met tv input maar mijn grootste irritatie na het onnodige stroomverbruik was toch wel dat ik films en tv kijk met een ander profiel dan dat ik een spel speel. Bij spellen moeten kleuren wat feller zijn etc en bij films niet.

Ook een puntje was dat mijn xbox geluid maakte en tijdens standby, dus niet alleen de power brick maar ook de xbox zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Xbox One kan straks Windows 8 apps draaien! :)

http://www.theverge.com/2...indows-tablets-phones-pcs

/edit: En iedereen bij Build krijgt een gratis Xbox One. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 02-04-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Rivanov schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:37:
Xbox One kan straks Windows 8 apps draaien! :)

http://www.theverge.com/2...indows-tablets-phones-pcs

/edit: En iedereen bij Build krijgt een gratis Xbox One. :+
Dat 'straks' kan nog wel ff tussen quotes. Alles voor de komende maanden is concreet zo genoemd, deze feature heeft geen datum gekregen. Maar goed om te zien dat MS eindelijk bevestigd (en demonstreert!) wat al maanden in het geruchtencircuit rondgaat.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dit is een remake die ik wel graag zou willen zien. Alle andere remakes kunnen me redelijk gestolen worden. :)

http://www.dualshockers.c...rs-at-multiple-retailers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En voor straf gaat mijn Xbox kapot. Geen beeld meer. Feest.

Reboot, niks.
Stekker eruit en erin, niks. (Wel groene boot scherm maar daarna zwart).
Blind wat apps starten, niks.

Eens kijken of de service weer actief is :(

Nu ik erover nadenk, ik hoor ook vaker ineens uit het niks de discdrive spinnen en toen ik net van kantoor kwam stond ie in standby vrij luid te brommen.

[ Voor 83% gewijzigd door Phusebox op 02-04-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Ik ben na een dag ook weer terug gegaan naar UPC box apart maar mijn reden is het niet vloeiend doorgeven van het beeld en niet het stroomverbruik. Helaas levert het kijken van voetbalwedstrijden teveel vertraging op om me er niet aan te storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Phusebox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:22:
En voor straf gaat mijn Xbox kapot. Geen beeld meer. Feest.

Reboot, niks.
Stekker eruit en erin, niks. (Wel groene boot scherm maar daarna zwart).
Blind wat apps starten, niks.

Eens kijken of de service weer actief is :(

Nu ik erover nadenk, ik hoor ook vaker ineens uit het niks de discdrive spinnen en toen ik net van kantoor kwam stond ie in standby vrij luid te brommen.
De Xbox leeft juist met je mee. Hij behoed je voor alle middelmatige games en buttkicking in titanfall... Maar eve serieus, dat is klote. Even een hele harde reset proberen? En anders even een flinke tijd alles volledig los koppelen qua voeding etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Kluutmaran schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:06:
Ik ben na een dag ook weer terug gegaan naar UPC box apart maar mijn reden is het niet vloeiend doorgeven van het beeld en niet het stroomverbruik. Helaas levert het kijken van voetbalwedstrijden teveel vertraging op om me er niet aan te storen.
heb je ook geprobeerd om je Xbox op 50hz te zetten? Dat kan ergens in settings. Dat zou de vertraging moeten oplossen.

Pagina: 1 ... 86 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.