Een app die werkt op Windows 8, Windows Phone en Xbox One. Dat is nu eens fantastischRivanov schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:37:
Xbox One kan straks Windows 8 apps draaien!
http://www.theverge.com/2...indows-tablets-phones-pcs
/edit: En iedereen bij Build krijgt een gratis Xbox One.
[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 03-04-2014 00:21 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hoor ik nu de tekst 'sync your favorites with your 8.1 device'.. ik ben happyRivanov schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:37:
Xbox One kan straks Windows 8 apps draaien!
http://www.theverge.com/2...indows-tablets-phones-pcs
/edit: En iedereen bij Build krijgt een gratis Xbox One.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weer een nieuwe preview update, wordt 2/4 uitgerold.
xb_rel_1404.140331-2200
xb_rel_1404.140331-2200
New 1404 system update starts deploying tonight!
Thread created by mistur niceguy
A new 1404 system update starting to deploy tonight!
We have started to deploy the latest 1404 update (xb_rel_1404.140331-2200). Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 7:30PM PDT on 4/2. Consoles that have not received the update in standby mode by 1:00AM PDT on 4/4 will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live. The following changes are contained within this build:
Fixes
Ongoing fixes and adjustments to the user interface.
Additional fixes to address audio crackling sound encountered when Dolby Digital is enabled.
Fixes for Blu-ray software issues that can result in 0x21 or 0x87de07d1 errors.
Update to address an issue where ejecting a Blu-ray disc after the drive is idle can result in the disc being pulled back in, requiring a second eject command.
Fix to address Kinect not responding to “yes” or “no” after issuing the “Xbox, turn off” command.
Updates to reduce or eliminate Blu-ray drive “seeking” sounds after drive is idle (experienced in the 1403 update.)
*NEW CONTROLLER FIRMWARE UPDATE*
Update to help address controller disconnect issues.
Update to help address headset adapter audio quality.
Fix for LiveTV audio outputting in stereo instead of surround sound.
Update for the Blu-ray player to fix an issue where it can freeze if left idle or paused for an extended period of time.
Update to fix an issue where fast forwarding or rewinding an external video source results in screen freezing when surround sound is enabled.
Fix for video playback stuttering while audio plays back normally in several apps (Netflix, Amazon Instant Video, etc.)
Features Enabled
Game save progress bar will now display when syncing cloud game saves.
50Hz Blu-ray player support for content recorded at 50Hz.
Improved GameDVR video quality.
Online friends notification, including the ability to filter notifications to all friends, favorites only, or disable friends online notifications altogether.
*NEW FEATURE* Requested by the update preview community: Manually install available updates. If a new system update is detected as available, a button will appear under Settings, System that will display “Apply Available System Update.” Note: this feature is being enabled after this current update completes installation. This feature will be available to preview when the next update is made available.
*NEW FEATURE* A new ability to automatically redeem a license code from console messages. For future console messages that include a 5x5 license code, a new option will appear to allow you to automatically redeem the license, versus having to copy and paste the license code.
Known Issues
Some preview participants may encounter an issue where the Blu-ray drive will not ingest a disc after the console has been idle for a period of time. The disc will need to be removed and re-inserted for the disc to be ingested. A fix for this issue is currently being tested.
Some preview participants may encounter an issue where some non-Blu-ray disc media types are pulled back into the Blu-ray disc drive after being ejected, requiring a second eject command. A fix for this issue is currently being tested.
In this version of the 1404 update, the startup process of a console doing a cold boot up (systems that are configured for power saving mode, versus instant on) will encounter a delay of approximately 30 seconds, during which a solid black screen is displayed. This issue is not present for consoles powering up from a standby state. A fix for this issue is currently being tested.
During silent update installation some devices controlled by the Xbox One via IR (TVs, receivers) may power up in the middle of the update process and not power back down. The developers are investigating this issue.
[ Voor 99% gewijzigd door Turdie op 03-04-2014 08:58 ]
Lijst ziet er goed uit.
Friends notification is er eindelijk. Betekend wel dat ik mijn favorites moet aanpassen want hoewel ik met vele favs nu game wil ik niet een message van ze als ze online komen.
Friends notification is er eindelijk. Betekend wel dat ik mijn favorites moet aanpassen want hoewel ik met vele favs nu game wil ik niet een message van ze als ze online komen.
Gamertag: YazNL
Zoals ik het lees kun je dat allemaal instellenYaz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:48:
Lijst ziet er goed uit.
Fix to address Kinect not responding to “yes” or “no” after issuing the “Xbox, turn off” command.
Dat doen ze snel
Dat doen ze snel
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
zeer positieve ontwikkelingen weer. De updates hebben al veel verbeterd in totaal. Ik ben benieuwd wat de 'toekomstige' updates ons gaan brengen
Natuurlijk de unlock van de extra layer
Wanneer gaat deze update live? Ik zie 2-4 staan, maar betreft di alleen de beta mensen of iedereen?
Cogitationis poenam nemo patitur
ik geloof dat dat alleen nog de beta mensen zijn. voor de rest zal het denk nog 2 weken duren ofzo. Ik geloof dat het ook ongeveer zo lang duurder bij die vorige update
Die vorige update had een tijdsdruk. Titanfall kwam uit en voor die tijd moest de aangepast party systeem up-and-running zijn. Bij deze beta, die al een paar weken loopt, is gelijk verteld dat die veel langer zal lopen. Het is de 3e update van deze beta maar ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat deze echt live gaat.mitchdev91 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:49:
ik geloof dat dat alleen nog de beta mensen zijn. voor de rest zal het denk nog 2 weken duren ofzo. Ik geloof dat het ook ongeveer zo lang duurder bij die vorige update
Sorry, maar dat jij dit als Moderator vraagt is nogal verbazingwekkend voor mij. Als je mijn quote had gelezen, had je kunnen zien dat het een Preview Update is, dus het is een update voor de Beta. Dus niet voor iedereen. Ze zijn begonnen met uitrollen 2/4 om 7:30PM PDT, dat is ongeveer is dan 3/4 5:30AM onze tijd (vanochtend half 6 dus). Dan wordt ie gelijdelijk aan in een soort quene naar de consoles die de Preview App hebben gestuurd.Bullet NL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:48:
Wanneer gaat deze update live? Ik zie 2-4 staan, maar betreft di alleen de beta mensen of iedereen?
[ Voor 12% gewijzigd door Turdie op 03-04-2014 13:07 ]
Niet zo teentjes trapper doenshadowman12 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:02:
[...]
Sorry, maar dat jij dit als Moderator vraagt is nogal verbazingwekkend voor mij. Als je mijn quote had gelezen, had je kunnen zien dat het een Preview Update is, dus het is een update voor de Beta. Dus niet voor iedereen. Ze zijn begonnen met uitrollen 2/4 om 7:30PM PDT, dat is ongeveer is dan 3/4 5:30AM onze tijd (vanochtend half 6 dus). Dan wordt ie gelijdelijk aan in een soort quene naar de consoles die de Preview App hebben gestuurd.
Ik hoop alleen zelf dat de Final wel nog voor mei uitkomt
Ik zit wel te wachten op de verbeterde notificaties..
Ik speel gezellig potje TitanFall maar mis dan net mn broertje als hij ook aan het spelen is.. Ik kijk ook niet altijd wie wel of niet online zit..
A Soldiers manual and a pair of boots.
Waarom moet dat verbazingwekkend zijn? Ik heb niet de tijd gehad om alles in de diepte te volgen betreffende hetgene wat tot nu toe langs is gekomen betreffende de beta software van de Xbox One. Ik maak duidelijk het verschil in mijn vraagstelling tussen non en beta users. Met name omdat in de getoonde change log "preview update" werd vernoemd ipv van beta.shadowman12 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:02:
[...]
Sorry, maar dat jij dit als Moderator vraagt is nogal verbazingwekkend voor mij. Als je mijn quote had gelezen, had je kunnen zien dat het een Preview Update is, dus het is een update voor de Beta. Dus niet voor iedereen. Ze zijn begonnen met uitrollen 2/4 om 7:30PM PDT, dat is ongeveer is dan 3/4 5:30AM onze tijd (vanochtend half 6 dus). Dan wordt ie gelijdelijk aan in een soort quene naar de consoles die de Preview App hebben gestuurd.
In mijn optiek was de vraag dus gerechtvaardigd, los van je aanval op mijn persoon, welke in een topic niet echt nodig is, ben ik blij met je constructieve antwoord, welke je daarna schrijft.
Nja, weet je, het was niet als je aanval op jouw persoon bedoeld. Maar als dat zo overkomt, sorry daarvoor dan.Maar inmiddels weten we toch wel dat Preview Update synoniem is voor Beta bij de Xbox One?Bullet NL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:16:
[...]
Waarom moet dat verbazingwekkend zijn? Ik heb niet de tijd gehad om alles in de diepte te volgen betreffende hetgene wat tot nu toe langs is gekomen betreffende de beta software van de Xbox One. Ik maak duidelijk het verschil in mijn vraagstelling tussen non en beta users. Met name omdat in de getoonde change log "preview update" werd vernoemd ipv van beta.
In mijn optiek was de vraag dus gerechtvaardigd, los van je aanval op mijn persoon, welke in een topic niet echt nodig is, ben ik blij met je constructieve antwoord, welke je daarna schrijft.
Dat is nu inmiddels wel duidelijk geworden
Zullen we het weer over de Xbox One gaan hebben?
Ik ben ooit overigens wel uitgenodigd voor het Beta-programma, kan de uitnodiging alleen niet meer vinden
Ik ben ooit overigens wel uitgenodigd voor het Beta-programma, kan de uitnodiging alleen niet meer vinden

Nja, heb je de Preview App geinstalleerd staan? Als dat niet het geval is, zul je ook geen Preview Updates krijgen. En nadat je de Preview App geinstalleerd hebt, moet je nog goedgekeurd worden, en wordt nu niet meer gedaan, dat gebeurde toen dei nvites verstuurd werden, nu doen ze daar niks meer aan, en is het een selecte groep die niet uitgebreid wordt die kan testen. Heb net even in de Xbox Store gezocht maar daar staat ie ook niet.Bullet NL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:45:
Dat is nu inmiddels wel duidelijk geworden![]()
Ik ben ooit overigens wel uitgenodigd voor het Beta-programma, kan de uitnodiging alleen niet meer vinden![]()
Universal Apps is toch niet het walhalla qua apps voor de X1
http://www.engadget.com/2...x-one-microsoft-approval/
Wat had jij verwacht dan? Never nooit dat ze dat vrij gaan geven.Yaz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:53:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik had al zoiets verwacht. Het is een stuk meer gesloten platform dan Windows en de apps moeten natuurlijk wel een goede ervaring bieden.Yaz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:53:
Hij gaf overigens vanochtend weer beeld, nadat ik hem een uur heb laten staan opwarmen zonder dat ik beeld had. Ineens plopte er een wit xbox logo in beeld, en daarna werd het even zwart en kwam de dashboard weer terug. Vaag... erg vaag. Vanavond nog eens proberen of alles het nog doet.uchiha tijntje schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:21:
[...]
De Xbox leeft juist met je mee. Hij behoed je voor alle middelmatige games en buttkicking in titanfall... Maar eve serieus, dat is klote. Even een hele harde reset proberen? En anders even een flinke tijd alles volledig los koppelen qua voeding etc?
Euh, ik had persoonlijk ook niets anders verwacht, je krijgt dus minimaal en Windows Phone (store) en/of Apple Store achtige situatie. Apps Windows apps die straks in de Xbox One store aangeboden mogen worden krijgen een heel eisen pakket mee en zullen vast eerst goed worden gecontroleerd. Het zal dus zeker niet zo zijn dat iedereen zijn eigen Windows 8.x app even op de Xbox One kan installeren.....Yaz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:53:
Dat negatieve kan jij niet echt loslaten is het nietPhusebox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:54:
[...]Wat had jij verwacht dan? Never nooit dat ze dat vrij gaan geven.
Ik had verwacht dat de X1 een extensie zal zijn van wat ik al gebruik. Als ik op mijn tablet Reddhub gebruik verwacht ik dat ook op de X1 te kunnen gebruiken. Ik zie geen reden waarom dat niet zou kunnen, helemaal met de "universal apps" aankondiging. Ook hebben alle bezoekers van BUILD een X1 gekregen, die gaan echt niet allemaal spellen maken want daar is BUILD niet voor, daar is de GDC voor. De enige achterliggende gedachte die er dan nog kan zijn is dat deze deverlopers apps gaan maken.
Dus nu zijn er eindelijk "universal" apps (voor W8.1.1, WP8.1 en X1) maar deze apps mogen niet zomaar op de X1 gepublished worden

Het is een app store. Natuurlijk moet het dan eerst door een ballantage(?) commissie. Maar het zou niet anders moeten of hoeven zijn dan een app publishen op W8 of WP8.Bullet NL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:08:
[...]Euh, ik had persoonlijk ook niets anders verwacht, je krijgt dus minimaal en Windows Phone (store) en/of Apple Store achtige situatie. Apps Windows apps die straks in de Xbox One store aangeboden mogen worden krijgen een heel eisen pakket mee en zullen vast eerst goed worden gecontroleerd. Het zal dus zeker niet zo zijn dat iedereen zijn eigen Windows 8.x app even op de Xbox One kan installeren.....
Ik zie dat dus als een gemiste kans. Zeker als je ziet hoe "app geil" de hele smartphone gemeente is. Dit is een kans die je niet moet laten liggen als MS vind ik.
[ Voor 32% gewijzigd door Yaz op 03-04-2014 14:10 ]
Het lijkt mij een utopie om te denken dat Microsoft niet enige controle wil houden op welke apps wel en niet op de X1 beschikbaar zijn, al was het maar om backdoors en hacks tegen te houden die verborgen kunnen zitten in apps, en om een bepaalde kwaliteit en ervaring te kunnen garanderen.Yaz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:08:
[...]
Dat negatieve kan jij niet echt loslaten is het niet
Ik had verwacht dat de X1 een extensie zal zijn van wat ik al gebruik. Als ik op mijn tablet Reddhub gebruik verwacht ik dat ook op de X1 te kunnen gebruiken. Ik zie geen reden waarom dat niet zou kunnen, helemaal met de "universal apps" aankondiging. Ook hebben alle bezoekers van BUILD een X1 gekregen, die gaan echt niet allemaal spellen maken want daar is BUILD niet voor, daar is de GDC voor. De enige achterliggende gedachte die er dan nog kan zijn is dat deze deverlopers apps gaan maken.
Dus nu zijn er eindelijk "universal" apps (voor W8.1.1, WP8.1 en X1) maar deze apps mogen niet zomaar op de X1 gepublished worden
[...]
Het is een app store. Natuurlijk moet het dan eerst door een ballantage(?) commissie. Maar het zou niet anders moeten of hoeven zijn dan een app publishen op W8 of WP8.
Ik zie dat dus als een gemiste kans. Zeker als je ziet hoe "app geil" de hele smartphone gemeente is. Dit is een kans die je niet moet laten liggen als MS vind ik.
Anders wordt het net een Windows PC, waarbij het bij de een wel werkt, bij de ander niet etc.
Het is toch ook niet zo dat Windows Apps werken op een Xbox One zonder aanpassingen? Invoer is compleet anders, Snap is misschien wel nog te doen maar Kinect zal vast ook nog wat aanpassingen vereisen.
Ik vind dat het gewoon in 1x moet kunnen. Gewoon je universal app submitten en dan ook gewoon terug krijgen als het niet werkt voor 1 platform.
Ik vind dat het gewoon in 1x moet kunnen. Gewoon je universal app submitten en dan ook gewoon terug krijgen als het niet werkt voor 1 platform.
Controle != censuur of blokkeren.Phusebox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:12:
[...]
Het lijkt mij een utopie om te denken dat Microsoft niet enige controle wil houden op welke apps wel en niet op de X1 beschikbaar zijn, al was het maar om backdoors en hacks tegen te houden die verborgen kunnen zitten in apps, en om een bepaalde kwaliteit en ervaring te kunnen garanderen.
Anders wordt het net een Windows PC, waarbij het bij de een wel werkt, bij de ander niet etc.
Maar misschien word de aardappel helemaal niet zo heet gegeten en blijkt in de praktijk dat vele apps wel gewoon zonder problemen gepublished worden. Mijn enig belang nu is Reddhub en een degelijke mediaspeler. Ben benieuwd wat de toekomst brengt.
Dan dienen de developers van Reddhub hun app in, dan wordt hij geaccepteerd of niet. Zodra hij niet wordt geaccepteerd krijgen ze vast wel te horen wat er mis is en kunnen ze dat aanpassen.Yaz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:30:
[...]
Controle != censuur of blokkeren.
Maar misschien word de aardappel helemaal niet zo heet gegeten en blijkt in de praktijk dat vele apps wel gewoon zonder problemen gepublished worden. Mijn enig belang nu is Reddhub en een degelijke mediaspeler. Ben benieuwd wat de toekomst brengt.
Ik snap het probleem niet, zo werkt bijvoorbeeld de app store van Apple toch ook? Het zal waarschijnlijk wel strenger zijn op het gebied van onzin apps maar goed dat vind ik niet erg.
Als je het artikel leest wat ik tig posts terug heb gelinked dan word het vraagstuk vast duidelijkEreaser schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:33:
[...]
Dan dienen de developers van Reddhub hun app in, dan wordt hij geaccepteerd of niet. Zodra hij niet wordt geaccepteerd krijgen ze vast wel te horen wat er mis is en kunnen ze dat aanpassen.
Ik snap het probleem niet, zo werkt bijvoorbeeld de app store van Apple toch ook? Het zal waarschijnlijk wel strenger zijn op het gebied van onzin apps maar goed dat vind ik niet erg.
Zo werkt het nu, maar als dat goed gaat lopen.....dan wordt het vast losser....ze weten natuurlijk niet wat ze moeten verwachten....en willen denk ik voorkomen dat er prut in de store komt te staan op de XBox...Yaz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:39:
[...]
Als je het artikel leest wat ik tig posts terug heb gelinked dan word het vraagstuk vast duidelijk
Ik lees hier allemaal mensen over preview updates / beta updates. Kan ik me daar ergens voor aanmelden?
Nee dat kan niet meer. Kon een maandje geleden.Tripwire999 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:05:
Ik lees hier allemaal mensen over preview updates / beta updates. Kan ik me daar ergens voor aanmelden?
Ik heb net even wat mensen toegevoegd op live, misschien kan ik dan van het weekend een potje TF of BF4 meedoen, hebben de meeste hier de preview? Je kunt toch niet met preview en niet-preview samen in een party? Ik heb de preview niet namelijk
Volgens mij kunnen preview en niet-preview niet samen in een party. Omdat het party systeem anders is bij Preview.db I Delirium schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:14:
Ik heb net even wat mensen toegevoegd op live, misschien kan ik dan van het weekend een potje TF of BF4 meedoen, hebben de meeste hier de preview? Je kunt toch niet met preview en niet-preview samen in een party? Ik heb de preview niet namelijk
Nee hoor. Gaat prima. Was alleen bij de eerste preview omdat toen het party-systeem op de schop ging. Zit zovaak met mensen in een party die niet in het preview-programma zitten.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Yeah! Update staat hier klaar (377MB). Is nu bezig!
Edit:
Update zonder problemen gedaan en ook meteen de controller update. Build is nu xb_rel_140331-2200.
Edit:
Update zonder problemen gedaan en ook meteen de controller update. Build is nu xb_rel_140331-2200.
[ Voor 51% gewijzigd door Turdie op 03-04-2014 17:02 ]
die van mij wil niet updaten, something went wrong en ik kan de xbox niet gebruiken zonder update.
Even uitzetten, 30 seconden stroom eraf, en dan opnieuw proberen.ikdedinges schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:06:
die van mij wil niet updaten, something went wrong en ik kan de xbox niet gebruiken zonder update.
Region op USA of UK? En bedraad of WiFi?shadowman12 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:49:
Yeah! Update staat hier klaar (377MB). Is nu bezig!
Edit:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
US. Bedraad
[ Voor 27% gewijzigd door Turdie op 03-04-2014 17:34 ]
Update komt nu hier ook binnen. 
USA en bedraad.
USA en bedraad.
Update bij mij was ook klaar toen ik thuiskwam, wifi, UK.
Je X1 doet het dus nog gewoon goed?Phusebox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:41:
Update bij mij was ook klaar toen ik thuiskwam, wifi, UK.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Notifications:

Pff heb ik ook. Kan hem alleen uitzetten...ikdedinges schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:06:
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Volgens de changelog is nu de Game DVR kwaliteit ook pas verhoogd. En niet via de update van 2 (?) weken geleden..
Ja na een uurtje opwarmen vanochtend ging hij nu gewoon aanuchiha tijntje schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:54:
[...]
Je X1 doet het dus nog gewoon goed?
Update ook binnen, ben benieuwd !
Vooral fix voor disconnects van de controller en friends notifications zijn zeer welkom
Nu nog de update voor Titanfall met private lobbies en we zitten voorlopig weer gebeiteld !
Controllers ook geupdate, fingers crossed tegen disconnects....
Vooral fix voor disconnects van de controller en friends notifications zijn zeer welkom
Nu nog de update voor Titanfall met private lobbies en we zitten voorlopig weer gebeiteld !
Controllers ook geupdate, fingers crossed tegen disconnects....
[ Voor 40% gewijzigd door justifire op 03-04-2014 18:35 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
paar keer opnieuw opgestart, toen gaf ie geen update meer aan. net een paar potjes TF gespeeld.
uitgezet en zet em straks wel weer aan om te kijken of ie wel wil updaten.
uitgezet en zet em straks wel weer aan om te kijken of ie wel wil updaten.
Mooi zoPhusebox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:12:
[...]
Ja na een uurtje opwarmen vanochtend ging hij nu gewoon aan
Child of Light
Toch al weer binnen een uurtje twee controller disconnects gehad 
Lijkt ook wel een beetje aan Titanfall te liggen, in andere games heb ik er amper last van.
Lijkt ook wel een beetje aan Titanfall te liggen, in andere games heb ik er amper last van.
De eerste "game" die cross-platform is voor de grote 3 Microsoft platforms is ook voorgesteld op BUILD.
Doodle God 2 is native in C++ en DirectX geschreven waarbij 100% van dezelfde code gebruikt kon worden voor elk platform. Hierdoor ga je dus voor je tv kunnen zitten en het spelen op de Xbox One, moet je dan door pauzeer je het op de Xbox One, en kan je onderweg verder spelen op je gsm of tablet/laptop.
Dit is maar een klein, simpel game, maar dit is een mooi begin. Ik zie dit ook wel gebeuren met de iets grotere, complexere indie-games.
Doodle God 2 is native in C++ en DirectX geschreven waarbij 100% van dezelfde code gebruikt kon worden voor elk platform. Hierdoor ga je dus voor je tv kunnen zitten en het spelen op de Xbox One, moet je dan door pauzeer je het op de Xbox One, en kan je onderweg verder spelen op je gsm of tablet/laptop.
Dit is maar een klein, simpel game, maar dit is een mooi begin. Ik zie dit ook wel gebeuren met de iets grotere, complexere indie-games.
Lego Marvel Superheroes 17,99: http://www.bol.com/nl/p/l...-import/9200000023052939/
Eindelijk een voorbeeld van Cloud berekeningen voor gaming: http://kotaku.com/take-a-...loud-will-chan-1557822675
Zullen we deze voor het gemak ff embedden? Beetje het "bewijs" dat cloud computing echt iets kan. We willen natuurlijk niet dat onze members dat vergeten te kijken.
Xbox One external game storage support 'coming soon'
External game storage support for the Xbox One is "coming soon," Microsoft spokesperson Larry "Major Nelson" Hryb confirmed on the Xbox One subreddit.
Responding to a question from a Reddit user if there was an update on the ability to use external hard drives, Hryb stated that external game storage support is coming soon but he needs to check on the status of media storage support. Hryb said that he will share details if there will be external storage limits, such as the Xbox 360 ‘s limit of 32 GB, once that information becomes known.
Hryb confirmed during a live recording of his podcast at PAX Prime 2013 that while the company will allow Xbox One users to utilize external storage beyond the console's internal 500 GB hard drive, the feature wouldn't be available at launch "because the team is working on some other things, but it definitely is on the list."
Senior director of product planning for Microsoft, Albert Penello, revealed last May that the Xbox One's USB 3.0 ports can be used for external hard drives but its internal hard drive can't be removed or serviced by the user.
LordShesho 8 points 2 days ago
Any word on external storage?
I really wanted to watch an .mp4 the other day...
MajorNelson 7 points 1 day ago
External game storage is coming soon....I need to check on media support.
onverwacht erg indrukwekkend!Yaz schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:04:
Zullen we deze voor het gemak ff embedden? Beetje het "bewijs" dat cloud computing echt iets kan. We willen natuurlijk niet dat onze members dat vergeten te kijken.
[video]
Dit is toch precies wat voorspeld was?Yaz schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:04:
[video]
Iets beloven en het ook echt waarmaken... op een console....best bijzonder in deze tijd.
Gisteravond voetbal zitten kijken en Twitch gesnapt waar ik wat kanalen zat te bekijken en heb daarmee/daardoor 2 achievements behaald. 1 doordat ik een uur naar Twitch heb gekeken en 1 voor een uur kijken naar een kanaal met minder dan 10 kijkers.

Echter kan ik niet echt zeggen dat ik zoveel heb gezien want het liep alles behalve vloeiend. Om de 5 seconden blijft het beeld weer 5 seconden hangen.
Het was daarna al vrij laat dus maar 2 of 3 potjes Titanfall gespeeld en ik zag die beta matchmaking niet meer. Is dat ondertussen reeds geïntegreerd of wordt het dat later middels een update?
Niet dat er iemand terug lult wanneer je met randoms speelt maar ik heb altijd de chat aan. En wat me opviel is dat de controller telkens uitviel en het pas weer deed als ik de chatkabel er uit haalde. Dit was reproduceerbaar maar voorheen nooit gehad. Wanneer ik in game de kabel weer aansloot was er niets aan de hand.
Vanavond ff wat Tweakers toevoegen die zowel BF4 als TF hebben.

Echter kan ik niet echt zeggen dat ik zoveel heb gezien want het liep alles behalve vloeiend. Om de 5 seconden blijft het beeld weer 5 seconden hangen.
Het was daarna al vrij laat dus maar 2 of 3 potjes Titanfall gespeeld en ik zag die beta matchmaking niet meer. Is dat ondertussen reeds geïntegreerd of wordt het dat later middels een update?
Niet dat er iemand terug lult wanneer je met randoms speelt maar ik heb altijd de chat aan. En wat me opviel is dat de controller telkens uitviel en het pas weer deed als ik de chatkabel er uit haalde. Dit was reproduceerbaar maar voorheen nooit gehad. Wanneer ik in game de kabel weer aansloot was er niets aan de hand.
Vanavond ff wat Tweakers toevoegen die zowel BF4 als TF hebben.
Ik las dat er update een is voor de Preview Registration App, maar die is teruggetrokken omdat er met die update veel problemen gemeld zijn.
http://forums.xbox.com/xb...404/f/4612/t/1729254.aspx
http://forums.xbox.com/xb...404/f/4612/t/1729254.aspx
[ Voor 31% gewijzigd door Turdie op 04-04-2014 09:50 ]
Meer informatie (tweets) van Phil Spencer over die cloud demo:
http://www.dualshockers.c...emo-wasnt-throwaway-work/
http://www.dualshockers.c...emo-wasnt-throwaway-work/
So hate, much troll. Heerlijk al die reacties
De smartglass beta wil niet installeren op me foon. Ook niet als ik de taal en locatie op UK/US zet. Foon = Note II (=geroot) Of installeert het alleen op stock Android?
Ondertussen ff naar de spreadsheet gekeken; heb Carpebios, Kalkie en wes ff op de juiste plek neergepoot want zij hebben hun tags ergens onder de sheet gezet.
Ondertussen ff naar de spreadsheet gekeken; heb Carpebios, Kalkie en wes ff op de juiste plek neergepoot want zij hebben hun tags ergens onder de sheet gezet.
[ Voor 6% gewijzigd door mowa op 04-04-2014 10:55 ]
Ziet er best indrukwekkend uit hoor, maar ik zat meteen te denken aan een game zoals bv. de komende gears of war voor de X1 die door black tusk studios ontwikkeld wordt. Als die cloud powered physics krijgt, in een online wereld waar honderdduizenden gamers tegelijkertijd online zijn, vraag ik me af wat er gebeurd met de latency. Ik had liever gezien dat ze zich gewoon focussen op physics op de GCN gpu en dan bij voorkeur het exploiteren van de ACE's. Dan heeft iedereen een consistentere ervaring en is dat ook voor altijd; ook als je die ene memorabele game na 5 jaar weer opstart. DICE doet het met battlefield 4 al aardig, en straks als battlefield 5 en 6 beter geoptimaliseerd worden voor de nieuwe consoles verwacht ik dat zij iets dergelijks kunnen bereiken door gewoon alle berekeningen lokaal te blijven doen.
Zou veel toffer zijn als MS crackdown 3 een cloud powered dynamically generated en modified open world geeft. Hoe gaaf zou dat wel niet zijn: iedere dag is de wereld flink veranderd, je kan niet steeds dezelfde route afleggen, gebouwen staan op een andere plek, het cloud systeem zorgt voor de invulling van de wereld, meer specifiek de npc's en hun reilen en zeilen. Alles kan zo met elkaar verbonden worden; weer, aandelenbeurs, politiek, natuurrampen en hoe de npc's daar op reageren. Deze cloud berekeningen gebeuren centraal voor iedereen, en niet voor honderdduizenden gamers individueel.
Zou veel toffer zijn als MS crackdown 3 een cloud powered dynamically generated en modified open world geeft. Hoe gaaf zou dat wel niet zijn: iedere dag is de wereld flink veranderd, je kan niet steeds dezelfde route afleggen, gebouwen staan op een andere plek, het cloud systeem zorgt voor de invulling van de wereld, meer specifiek de npc's en hun reilen en zeilen. Alles kan zo met elkaar verbonden worden; weer, aandelenbeurs, politiek, natuurrampen en hoe de npc's daar op reageren. Deze cloud berekeningen gebeuren centraal voor iedereen, en niet voor honderdduizenden gamers individueel.
Mm voor Battlefield en andere shooters / racegames zie ik dan nog wel een mogelijkheid voor grotere terrain-deformation mogelijkheden. Je kan nu met een tank al een aardig gat graven in het zand, maar heel erg diep kom je niet. De levolution acties in BF4 zijn best mooi, maar zorgen er toch vaak voor dat de framerates instorten zodra de wolkenkrabber instort etc. Dat soort effecten (dus niet de lokale rendering daarvan) lijken mij ideaal om door cloud power te laten berekenen. Daarmee scheid je ook de serverload weer op: het deel dat nu de spelwereld in de gaten moet houden, en deformations in het terrein moet monitoren, kan dan in de cloud gezet worden, de ruwe deformations zijn vanuit de cloud beschikbaar voor de clients, die op hun beurt de extra effecten en lokale rendering op zich nemen. De nu al zwaar belaste gameservers zelf, kunnen dan hun resources besteden aan betere locatie monitoring van de spelers, zodat de lag etc verminderd kan worden.
Ik kan me ook voorstellen dat bijvoorbeeld effecten zoals het weer, vrijwel volledig door de cloud berekend en gerenderd kunnen worden. Dynamische dag / nacht cycles voor Forza 6? Met regen, sneeuw, ijzel etc, opdrogend asfalt, de opbouw van stukjes rubber en permanente schade (dus wanneer er een stuk bumper van mijn auto gereden wordt, laat die dan op de baan liggen, ipv verdwijnen), permanente rubberstrepen op het wegdek etc. Allemaal zaken die wat mij betreft nog beter kunnen met de cloud als powersource.
Ik ben zeer benieuwd hoe dit verder gaat, ik vind het drivatar concept van Forza ook al erg leuk uitgewerkt, en dat kan wat mij betreft nog wel verder doorgevoerd worden.
Ik kan me ook voorstellen dat bijvoorbeeld effecten zoals het weer, vrijwel volledig door de cloud berekend en gerenderd kunnen worden. Dynamische dag / nacht cycles voor Forza 6? Met regen, sneeuw, ijzel etc, opdrogend asfalt, de opbouw van stukjes rubber en permanente schade (dus wanneer er een stuk bumper van mijn auto gereden wordt, laat die dan op de baan liggen, ipv verdwijnen), permanente rubberstrepen op het wegdek etc. Allemaal zaken die wat mij betreft nog beter kunnen met de cloud als powersource.
Ik ben zeer benieuwd hoe dit verder gaat, ik vind het drivatar concept van Forza ook al erg leuk uitgewerkt, en dat kan wat mij betreft nog wel verder doorgevoerd worden.
[ Voor 18% gewijzigd door djbarney op 04-04-2014 11:39 ]
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen hoor. Aan de ene kant zeg je dat het niets is (massive multiplayer zou niet kunnen volgens jou) maar een co-op game ala crackdown zou dan weer wel perfect zijn?
In mijn optiek kan dit altijd gebruikt worden en is dit altijd beter dan locaal berekenen. Juist in massive multiplayers is het erg goed te gebruiken omdat je zo de dynamiek van het veld correct kan overbrengen naar alle spelers. Met locaal berekenen is dat nu juist een drama en een waste of power (iedereen berekend hetzelfde namelijk).
En BF4 het juiste voorbeeld? Wat een laggertje, die doen niets dynamisch. Alles is gescript en zelfs dan nog zorgt het voor mega vertraging. Een gebouw stort altijd op dezelfde manier in. Brokken puin liggen altijd op dezelfde plek. BF4 is voor mij juist het voorbeeld hoe het niet moet.
En het risico dat de servers stoppen? Dat is met Azure een alles of niets situatie. Of alle spellen doen het, of geen spel doet het. Er zijn geen dedicated servers? Alles word on-demand gestart en gestopt. Als jij na 5 jaar een spel gaat spelen wat niemand meer speelt dan worden nog steeds, speciaal voor jou, de benodigde resources gestart (en weer gestopt zodra jij uitlogt). Dit is geen toekomst muziek, dit doen wij als bedrijf dagelijks met onze cloud-apps. Deze techniek is gewoon van deze tijd en zeer bruikbaar.
Stel je voor: Populaire titel, miljoen spelers op de eerste dag. Dat gaat toch noooooooit werken? Geen enkele publisher gaat dit gebruiken en riskeren dat het volledig in de soep draait door tekort aan servercapaciteit. Om nog maar van de kosten te zwijgen: Het gaat om rekencapaciteit die een veelvoud is van wat de Xbox One aankan, wat niet goedkoop is. Maal een miljoen. Keep dreaming.Yaz schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:04:
[video]
[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 04-04-2014 11:52 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Kosten = gratis voor de publisher.boe2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:45:
[...]
Stel je voor: Populaire titel, miljoen spelers op de eerste dag. Dat gaat toch noooooooit werken? Geen enkele publisher gaat dit gebruiken en riskeren dat het volledig in de soep draait door tekort aan servercapaciteit. Om nog maar van de kosten te zwijgen.
En microsoft garandeerd dat er voor elke xbox verkocht er drie keer dezelfde rekencapaciteit aanwezig is in de cloud. Deze garantie is op de launch van de X1 breeduit verkondigd en heel realistisch.
Azure is groot, heel groot. Dat zijn niet een paar honderd rackjes met wat servertjes erin. Dat zijn een paar duizend containers met in elke container honderden servers. Bijschalen is geen probleem, je gebruikt gewoon stilstaande resources of je plaatst er containers bij (dat laatste is dagelijks werk)
En stel dat we het over een MMO-achtige game hebben dan word het helemaal makkelijk. Veel berekeningen hoeven maar 1x uitgevoerd te worden maar deze berekeningen worden dan wel door honderden spelers gebruikt. Dat bespaart weer resources en zorgt voor een consistente beleving.
Physics = High CPU, low data. Dus in een data packet kan je voor tientallen objecten een nieuwe trajectory meegeven. Enige wat de game hoeft te doen is dit als zijnde een playlist af te spelen.
Ja, leuke marketingpraat, maar dat verandert de feiten in mijn post nietYaz schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:54:
[...]
Kosten = gratis voor de publisher.
En microsoft garandeerd dat er voor elke xbox verkocht er drie keer dezelfde rekencapaciteit aanwezig is in de cloud. Deze garantie is op de launch van de X1 breeduit verkondigd en heel realistisch.
IEMAND moet voor die kosten opdraaien. Al die processortijd moet ergens vandaan komen. Ik develop op het Azure platform, ik ben me bewust van de schaal, maar volgens mij onderschat je ofwel de benodigde rekenkracht om die demo een paar miljoen keer gelijktijdig te draaien, of overschat je Azure enorm.
[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 04-04-2014 11:59 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Net een 2e controller bij amazon.de gekocht voor 43,99 euro
Best een redelijke prijs!
Best een redelijke prijs!
Lees ook even de laatste zin: Deze cloud berekeningen gebeuren centraal voor iedereen, en niet voor honderdduizenden gamers individueel. Verder ben je natuurlijk niet verplicht Crackdown 3 in co-op mode te spelen.Yaz schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:37:
[...]
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen hoor. Aan de ene kant zeg je dat het niets is (massive multiplayer zou niet kunnen volgens jou) maar een co-op game ala crackdown zou dan weer wel perfect zijn?
In mijn optiek kan dit altijd gebruikt worden en is dit altijd beter dan locaal berekenen. Juist in massive multiplayers is het erg goed te gebruiken omdat je zo de dynamiek van het veld correct kan overbrengen naar alle spelers. Met locaal berekenen is dat nu juist een drama en een waste of power (iedereen berekend hetzelfde namelijk).
En BF4 het juiste voorbeeld? Wat een laggertje, die doen niets dynamisch. Alles is gescript en zelfs dan nog zorgt het voor mega vertraging. Een gebouw stort altijd op dezelfde manier in. Brokken puin liggen altijd op dezelfde plek. BF4 is voor mij juist het voorbeeld hoe het niet moet.
En het risico dat de servers stoppen? Dat is met Azure een alles of niets situatie. Of alle spellen doen het, of geen spel doet het. Er zijn geen dedicated servers? Alles word on-demand gestart en gestopt. Als jij na 5 jaar een spel gaat spelen wat niemand meer speelt dan worden nog steeds, speciaal voor jou, de benodigde resources gestart (en weer gestopt zodra jij uitlogt). Dit is geen toekomst muziek, dit doen wij als bedrijf dagelijks met onze cloud-apps. Deze techniek is gewoon van deze tijd en zeer bruikbaar.
Wat betreft BF4 heb ik niet gezegd dat die dergelijke dingen dynamisch doet. Desondanks is het een launchgame voor de X1 die toch wat betreft destructability op no.1 staat. Wie weet wat de toekomst dus gaat brengen met BF5 en BF6, vooral als er geen X360 en PS3 versies gemaakt hoeven te worden.
Je hebt gelijk als je zegt dat het een waste van power is, de lokale berekeningen bij iedereen. Echter, wat is het alternatief? Physics gooien in de cloud zodat er een toename van latency ontstaat? Bij shooters zoals gears of war en Halo 5 is dat alvast not-done, bij adventures misschien nog acceptabel. We hebben nu slechts een floor demo gezien, binnen een controlled environment. Geen idee nog hoe het er straks in werkelijkheid uit zal komen te zien. Het kan perfect naadloos werken, maar de kans is groter dat het niet optimaal werkt, of slechts bruikbaar is voor bepaalde genre's.
De alles of niets situatie die je over Azure schetst klinkt in eerste instantie aannemelijk, maar we moeten ook niet vergeten dat MS net de kosten voor Azure flink heeft verlaagd, wat de populariteit ten goede zal komen, en bedrijven die Azure afnemen bij MS hebben nog altijd prioriteit boven de Xbox Live abbonnee's. Dus MS zal flink moeten uitbreiden en blijven bouwen aan hun cloud solution (logisch) maar de kosten voor MS, meer specifiek de Xbox tak met in jouw situatie honderduizendden of miljoenen gamers waarvoor individueel allerlei zaken berekend moeten worden, zorgt voor een giga load op Azure en toename van kosten.
De X1 gpu heeft 2 ACE's aan boord, i.c.m. 768 GCN cores, vooral die ACE's worden nog totaal niet optimaal benut waar toch veel te halen bij valt met GPU compute.
Die cloud demo ziet er indrukwekkend uit. Echter kan Ik me nauwelijks een voorstelling maken hoe groot de de capaciteit moet zijn wanneer je tegelijkertijd een 30 tal games a la BF met 6 miljoen gebruikers online hebt.
En als ik het goed begrijp dient je console in die situatie dus als client die het "plaatje" weergeeft omdat alle berekeningen in de cloud worden gedaan. Dan kan de X1 in de toekomstige games een stabiele fps laten zien.
Heeft dat consequenties voor de omvang van een game die je dan binnen moet halen?
En als ik het goed begrijp dient je console in die situatie dus als client die het "plaatje" weergeeft omdat alle berekeningen in de cloud worden gedaan. Dan kan de X1 in de toekomstige games een stabiele fps laten zien.
Heeft dat consequenties voor de omvang van een game die je dan binnen moet halen?
Als je het hebt over de download size, minimaal. Het gros van alle data is textures en sound. Code is niet zo heel groot en dat is waar je dan op kan "besparen".mowa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:22:
Denk dat dit meer de demo is, wat kan het, en niet zozeer 'wat kan het in de praktijk'.
City of Heroes heeft dit in het verleden getest, door debris van bv controllers (was een class) serverside te berekenen zodat iedereen hetzelfde zag (je kon er leuk mee voetballen). Resultaat was een ~450% extra load op de server, op een denk 300-400 van zulke classes. Werd weer snel teruggedraaid en werd weer client-side (later in combinatie met PhysX).
Denk eerder dat we dit in extreem afgeslankte vorm terug zien komen, het zal het gros van de spelers geen ruk interesseren of je een muur opblaast met pre-defined animaties of een realtime calculated versie.
City of Heroes heeft dit in het verleden getest, door debris van bv controllers (was een class) serverside te berekenen zodat iedereen hetzelfde zag (je kon er leuk mee voetballen). Resultaat was een ~450% extra load op de server, op een denk 300-400 van zulke classes. Werd weer snel teruggedraaid en werd weer client-side (later in combinatie met PhysX).
Denk eerder dat we dit in extreem afgeslankte vorm terug zien komen, het zal het gros van de spelers geen ruk interesseren of je een muur opblaast met pre-defined animaties of een realtime calculated versie.
Ik was me iets aan het afvragen, is het voor de Xbox One niet mogelijk om de input via HDMI-in ingang op te slaan? Dus dat ipv mijn Telenet digibox programma's opneemt, dat de Xbox One dit gewoon doet? Dat natuurlijk te samen met de externe opslag die we altijd kunnen vervangen
[ Voor 16% gewijzigd door X-Fighter op 04-04-2014 13:11 ]
Ik denk dat het allemaal prima moet kunnen, en vooral bij multiplayer hoeft de load op de server niet eens zo heel erg veel meer te zijn. Hoe meer mensen het zelfde zien hoe minder de server hoeft te berekenen. BF4 laat weer het andere uiterste zien met de problemen die het met zich mee brengt, te veel client side berekenen. Gevolg, de server heeft een lage tick rate en iedereen ziet wat anders. In het geval van BF4 moet de server de waarheid bevatten en niet de client, dat voorkomt ook het gebruik van bepaalde hacks. Nu word je dus inderdaad achter cover neergeschoten omdat de client van de ander nog niet zo ver was.
@X-Fighter
Nee daar heb je die hdcp zooi voor om dat te voorkomen, u mag niet opnemen.
@X-Fighter
Nee daar heb je die hdcp zooi voor om dat te voorkomen, u mag niet opnemen.
[ Voor 6% gewijzigd door LOTG op 04-04-2014 13:13 ]
Er is (momenteel) geen mogelijkheid om TV programma's op te nemen.X-Fighter schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:11:
Ik was me iets aan het afvragen, is het voor de Xbox One niet mogelijk om de input via HDMI-in ingang op te slaan? Dus dat ipv mijn Telenet digibox programma's opneemt, dat de Xbox One dit gewoon doet? Dat natuurlijk te samen met de externe opslag die we altijd kunnen vervangen
Daar is de hd capaciteit ook veel te klein voor en ik denk niet dat in de toekomst de mogelijkheid komt om eventueel opnames op te slaan in de cloud ivm rechten.
Ik weet zeker dat die er wel gaat komen, Ziggo is er mee bezigmowa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:40:
[...]
Er is (momenteel) geen mogelijkheid om TV programma's op te nemen.
Daar is de hd capaciteit ook veel te klein voor en ik denk niet dat in de toekomst de mogelijkheid komt om eventueel opnames op te slaan in de cloud ivm rechten.
Xbox One Smartglass BETA apk: http://goo.gl/vOjjbA
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
De kwestie mbt de rechten hangt idd oa van Ziggo/KPN af. Maar hoe weet jij zeker dat Ziggo bezig is met opslag in de cloud?TheVMaster schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:07:
[...]
Ik weet zeker dat die er wel gaat komen, Ziggo is er mee bezig
Het schiet me te binnen dat er wellicht wel degelijk een opname functie komt want ik me herinner dat in dat filmpje over smart glass, wat ik nota bene zelf heb gepost hier ergens terug, een dvr knop zag wat natuurlijk refereert aan het opnemen van video.
Voor de mensen die Forza 5 spelen: Ik zag net dat er aantal mooie auto's gratis zijn. Onder een Lamborghini Revolution en de LaFerrari.
Dat gaat over de opnamefunctionaliteit van je settopboxmowa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:46:
[...]
Het schiet me te binnen dat er wellicht wel degelijk een opname functie komt want ik me herinner dat in dat filmpje over smart glass, wat ik nota bene zelf heb gepost hier ergens terug, een dvr knop zag wat natuurlijk refereert aan het opnemen van video.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Omdat ik meegedaan heb aan een beta waarin dit dus mogelijk was (tijdje terug alweer) en je kon dus gewoon tig zenders tegelijk opnemen. Je betaalde (in die beta) gewoon voor minuten opslag.mowa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:46:
[...]
De kwestie mbt de rechten hangt idd oa van Ziggo/KPN af. Maar hoe weet jij zeker dat Ziggo bezig is met opslag in de cloud?
Harde schijf van Telenet digibox is ook 500gb, dus dat gaat dan toch? Zeker als je je games op een externe zet...mowa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:40:
[...]
Er is (momenteel) geen mogelijkheid om TV programma's op te nemen.
Dat klinkt goed. Wordt de video gecomprimeerd opgeslagen? Kan je video naderhand nog bewerken? Hoeveel betaal(de) je voor opslag? Reken je af aan MS of Ziggo voor de opslag?TheVMaster schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:57:
[...]
Omdat ik meegedaan heb aan een beta waarin dit dus mogelijk was (tijdje terug alweer) en je kon dus gewoon tig zenders tegelijk opnemen. Je betaalde (in die beta) gewoon voor minuten opslag.
Waar kan ik dit ergens nalezen want ik heb nog 'n lijstje?
Ja op je hd recorder wel maar op de X1 zelf vooralsnog niet maar zoals TheVMaster aangaf komt er dus een cloud opslag.X-Fighter schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:17:
[...]
Harde schijf van Telenet digibox is ook 500gb, dus dat gaat dan toch? Zeker als je je games op een externe zet...
Titanfall:
Hier trouwens een linkje met antwoord op een vraag die ik eerder stelde.
http://www.titanfall.com/...-matchmaking-patch-update
En dus de reden waarom ik na 3 potjes stopte want het zoeken naar spelers duurde een aantal minuten.
[ Voor 11% gewijzigd door mowa op 04-04-2014 15:44 ]
Gratis DLC? Of had je deze DLC al? Ze hebben laatst wel gezegd dat alle auto's die je als DLC koopt gratis zijn geworden.shadowman12 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:51:
Voor de mensen die Forza 5 spelen: Ik zag net dat er aantal mooie auto's gratis zijn. Onder een Lamborghini Revolution en de LaFerrari.
Is dat in game, of bedoel je daarmee de DLC waar de auto's in zitten? De auto's zijn namelijk in game (garage) gratis gemaakt als je de DLC gekocht hebt.shadowman12 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:51:
edit: ah ik zie dat Wes mij net voor was
[ Voor 5% gewijzigd door djbarney op 04-04-2014 16:51 ]
http://www.dualshockers.c...emo-wasnt-throwaway-work/SinergyX schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:53:
Denk dat dit meer de demo is, wat kan het, en niet zozeer 'wat kan het in de praktijk'.
Phil Spensers quotes voor hun die de link niet willen volgen;
Lees link voor wat meer info...Yea, I’m aware that we need to prove to people, that’s fine. BUILD demo was a step, we’ll have more.
I’ll get in trouble (I guess fewer people to bust me now…) but the demo today wasn’t throw away work.
Demo does cloud physics calc for destruction based on random shots to building. Local is render of pieces based on cloud loc data.
En wat is er mis met mijn stelling?
Hij zegt nl ook:
When asked if it was a game in progress, the response was a teasing “give us some time.”
Niets meer dan een showcase van wat kan, niet wat er gaat komen.
Hij zegt nl ook:
When asked if it was a game in progress, the response was a teasing “give us some time.”
Niets meer dan een showcase van wat kan, niet wat er gaat komen.
Als je een willekeurige DLC car pack aanschaft krijg je deze autos er (gratis) bij.wes- schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:47:
[...]
Gratis DLC? Of had je deze DLC al? Ze hebben laatst wel gezegd dat alle auto's die je als DLC koopt gratis zijn geworden.
In game, auto's zijn zonder credits gratis in garage te zettendjbarney schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:50:
[...]
Is dat in game, of bedoel je daarmee de DLC waar de auto's in zitten? De auto's zijn namelijk in game (garage) gratis gemaakt als je de DLC gekocht hebt.
edit: ah ik zie dat Wes mij net voor was
Nee, dat is niet zo. Je moet dan nog altijd met credits/tokens de auto's kopen (tenzij ze gratis zijn zoals nu).justifire schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:15:
[...]
Als je een willekeurige DLC car pack aanschaft krijg je deze autos er (gratis) bij.
[ Voor 29% gewijzigd door Turdie op 04-04-2014 18:03 ]
Al verandert naar 39,99Trishul schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 00:56:
Lego Marvel Superheroes 17,99: http://www.bol.com/nl/p/l...-import/9200000023052939/
dit is met de laatste patch van forza aangepast. Auto's zijn de eerste keer gratis bij "aanschaf" in gameshadowman12 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 18:02:
[...]
Nee, dat is niet zo. Je moet dan nog altijd met credits/tokens de auto's kopen (tenzij ze gratis zijn zoals nu).
Ben ik de enige die online is vanavond......echt iedereen is bij mij offline. Ik begreep van Shadowman12 dat hij wel online is, maar dus hetzelfde probleem heeft?
Oorzaak?
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Xbox Live Core Services: Limited
Affected platforms:
Xbox One
Affected services:
Signing into Xbox Live
4/4/2014 3:08:35 PM CST:
Xbox members, we’re aware that some of you are unable to sign in to Xbox Live, and we’re on it! Thanks for your patience while we work to correct this issue. Feel free to check back in half an hour for an update on our progress.
Edit: inloggen werkt weer
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Xbox Live Core Services: Limited
Affected platforms:
Xbox One
Affected services:
Signing into Xbox Live
4/4/2014 3:08:35 PM CST:
Xbox members, we’re aware that some of you are unable to sign in to Xbox Live, and we’re on it! Thanks for your patience while we work to correct this issue. Feel free to check back in half an hour for an update on our progress.
Edit: inloggen werkt weer
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 04-04-2014 22:47 ]
Dat gaat denk nog even duren voordat hij XBO en PS4 komt, maar als hij komt.. Italia 458 is er helemaal klaar voor
Was een storing met Xbox Live. Nu opgelost.TheVMaster schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:13:
Ben ik de enige die online is vanavond......echt iedereen is bij mij offline. Ik begreep van Shadowman12 dat hij wel online is, maar dus hetzelfde probleem heeft?
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)