ziet er naar uit dat Forza toch wel behoorlijk wat competitie zal gaan krijgen dan
Gaaf geluid hoor. Was te verwachten dat er eindelijk wel een serieuze cross-platform racegame zou komen. Forza en Gran Turismo zijn immers nog altijd erg populair.
Toch vraag ik me af of het qua gameplay en singleplayer niet een hele statische ervaring gaat zijn met zwakke AI e.d. Heb het idee dat je toch vooral met jezelf aan het vechten bent om de auto op de baan te houden dan dat je aan het racen bent.
Hoe meer ik er van zie hoe ongeloofwaardiger het wordt. De release wordt telkens opgeschoven en de platforms wijzigen ook nog steeds.
Lijkt een beetje Duke Nukem Forever.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dit is trouwens ook een van de eerste games die gebruik gaat maken van Project Morpheus
Holy shit is helemaal de juiste term!!! Als laatste zag ik ook ondersteuning voor de oculus rift. Als dat zo is..............
Wanneer komt dit uit?
Xbox Live: Ofthewell NL
2012...Hairball schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 10:00:
[...]
Holy shit is helemaal de juiste term!!! Als laatste zag ik ook ondersteuning voor de oculus rift. Als dat zo is..............
Wanneer komt dit uit?

lol. Dan ga ik hem nu bestellen want hier is het al 2014
Overigens staat de release nu voor November 2014:http://en.wikipedia.org/wiki/Project_CARS
[ Voor 14% gewijzigd door Ofthewell op 05-04-2014 10:15 ]
Plex komt naar Xbox One! 
https://forums.plex.tv/in...ne-app/page-2#entry620710I would like to make you all aware of some very exciting news...
Microsoft has approved the development of a Plex Client for Xbox One.
That is correct, we have been granted membership into ID@Xbox specifically for the development and eventual release of Plex for Xbox One.
This is in no way saying that it will be coming next week, or even next month, but starting tonight I will be applying my first test code to an Xbox One.
More details will be coming soon.
Thank you very much for your patience in this matter, and thank you very much for your support.
[ Voor 73% gewijzigd door Rivanov op 05-04-2014 11:20 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zeker relaxed. Momenteel gebruik ik Play To met Plex DLNA maar audio/video gaat telkens uit syncRivanov schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:19:
Plex komt naar Xbox One!
[...]
https://forums.plex.tv/in...ne-app/page-2#entry620710
Youtube app achievements. Lijkt erop dat we snel dus kunnen uploaden naar YT.

Eat that PS4.

Eat that PS4.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Damn. Nu vlc en xbmc nog en htpc kan de deur uit.Rivanov schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:19:
Plex komt naar Xbox One!
[...]
https://forums.plex.tv/in...ne-app/page-2#entry620710
En zoals we gewend zijn weer een zeer nette compensatie van Microsoft voor het falen van de Xbox Live diensten :
We know you experienced an issue signing in on your Xbox One on 3.11.2014. We apologize and will soon give you 7 days of Xbox Live Gold for your inconvenience.
We know you experienced an issue signing in on your Xbox One on 3.11.2014. We apologize and will soon give you 7 days of Xbox Live Gold for your inconvenience.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Na de bumpy start heb ik echt het gevoel dat Microsoft heel erg bezig is de Xbox One tot een erg goed platform te transformeren. Ik ben erg nieuwsgierig wat er nog allemaal in de pipe-line zit. Het "lijkt" er zelf erg sterk op dat MS de feedback van de community ter harte neemt.
Voor het notificatie systeem heb ik een feature request aangemaakt op het Xbox Forum, een paar extra berichten erbij al je het er mee eens bent is altijd welkom:
Notifications more granular
Je moet wel in de Preview zitten om dit bericht te kunnen zien.
Notifications more granular
Je moet wel in de Preview zitten om dit bericht te kunnen zien.
[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 05-04-2014 18:45 ]
Zojuist Strider uitgespeeld. Het is echt een tijd geleden dat ik zoveel heb lopen vloeken bij een spel... maar de aanhouder wint
Wauw een Youtube app!!Rivanov schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:05:
[afbeelding]
Eat that PS4.
Nee nu gaat mijn PS4 direct terug naar Amazon, kom maar op met die X1! Een youtube app, fantastisch! Die had ik nog niet op mn telefoon, tablet, televisie, apple tv, de webapp...
Even serieus, Plex is zeker chill, al had ik zelf verwacht dat Microsoft een keer zelf met uitgebreide streaming media software komt, en in een klein hardware formaat. Denk dat ze dat nog steeds wel zullen doen, ze willen toch het hele pakket gaan aanbieden en dat is het enige wat nog onbreekt tov Chromecast, Apple TV en andere streaming devices. Maar dit is natuurlijk heel goed nieuws!
[ Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 05-04-2014 21:22 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ik doel op het feit dat je straks rechstreeks naar YouTube kunt uploaden vanaf de Xbox One. Nu kun je alleen naar OneDrive uploaden. En op de PS4 kan het alleen via Facebook. Dus rechtstreeks naar YouTube is super!
Lezen is inderdaad een kunst. Dat is nu het mooie van MS, je kan een app maken welke min of meer werkt op xbox one, windows 8 en tablet. Dus in een moeite beschikbaar voor alle platforms, kan dat alleen maar toejuichen, ik begrijp ook helemaal niet waar er apps in de PS4 zitten, was toch een echte gaming machine voor de echte gamer pur sang....Rivanov schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 21:26:
Ik doel op het feit dat je straks rechstreeks naar YouTube kunt uploaden vanaf de Xbox One. Nu kun je alleen naar OneDrive uploaden. En op de PS4 kan het alleen via Facebook. Dus rechtstreeks naar YouTube is super!
Ah, excusez moi! Dat is zeker chill, ben wel benieuwd of Google blij is met al die Youtube filmpjes die iedereen dan ineens gaat uploaden.Rivanov schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 21:26:
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Nu alleen nog die remote control via de Xbox/WP zelf ipv via Youtube (dat werkt irritant) en ik ben helemaal blij. Het is elke keer maar 'stream to' of 'play to', in plaats van 'play on'.Rivanov schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 21:26:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Forza 5 avondje zojuist was erg gezellig, zelfs met het regelmatig achterstevoren staan door het handschakelen
Thanks voor de tips daarover Yaz, ik ga morgen aan de gang om ook de clutch toe te voegen aan die sequence, en dan maar eens kijken of ik daar inderdaad sneller mee ben dan met de standaard automaat
Forza 5 avondje?djbarney schreef op zondag 06 april 2014 @ 02:44:
Forza 5 avondje zojuist was erg gezellig, zelfs met het regelmatig achterstevoren staan door het handschakelenThanks voor de tips daarover Yaz, ik ga morgen aan de gang om ook de clutch toe te voegen aan die sequence, en dan maar eens kijken of ik daar inderdaad sneller mee ben dan met de standaard automaat

Leuk man.... Gisteren ook twee uurtjes mee gedaan.... Was gezellig
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik bedoelde dus te zeggen dat ik daar wel graag bij had willen zijn... maar ik heb niks langs zien komen hier. Had ook eindelijk weer eens tijd om te gamen.Bullet NL schreef op zondag 06 april 2014 @ 09:31:
[...]
Leuk man.... Gisteren ook twee uurtjes mee gedaan.... Was gezellig
Had wat vrienden over de vloer. Anders had ik ook meegedaan!djbarney schreef op zondag 06 april 2014 @ 02:44:
Forza 5 avondje zojuist was erg gezellig, zelfs met het regelmatig achterstevoren staan door het handschakelenThanks voor de tips daarover Yaz, ik ga morgen aan de gang om ook de clutch toe te voegen aan die sequence, en dan maar eens kijken of ik daar inderdaad sneller mee ben dan met de standaard automaat
Zoals eerder gezegt, nodig jezelf uit. Deze thread is wat mij betreft geen "make a playdate" thread, ik zal dus ook geen aankondingen hier geven. Zet gewoon plenty mensen in je follow list en join the fun!Phusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 10:09:
[...]
Ik bedoelde dus te zeggen dat ik daar wel graag bij had willen zijn... maar ik heb niks langs zien komen hier. Had ook eindelijk weer eens tijd om te gamen.
Er doen ook genoeg niet tweakers aan mee, dat is dus zeker geen voorwaarde!
Verder was het een heel leuk avondje! Wel een beetje laat en ik kon op het eind niet meer die bak op de track houden. Dit moeten we zekers eens herhalen!.... jammer dat er vanmiddag fietsen op tv is
[ Voor 8% gewijzigd door Yaz op 06-04-2014 12:09 ]
Gamertag: YazNL
We moeten het zeker herhalen..... Gewoon mensen in je friendlist zetten en joinen als je tijd hebt.... Ik ben bijna dagelijks online (wat klinkt dat sneu, maar goedYaz schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:56:
[...]
Zoals eerder gezegt, nodig jezelf uit. Deze thread is wat mij betreft geen "make a playdate" thread, ik zal dus ook geen aankondingen hier geven. Zet gewoon plenty mensen in je follow list en join the fun!
Verder was het een heel leuk avondje! Wel een beetje laat en ik kon op het eind niet meer die bak op de track houden. Dit moeten we zekers eens herhalen!.... jammer dat er vanmiddag fietsen op tv is
Lekker racen of knallen....
Heb ik jou eigenlijk in m'n Friends List staan Bullet? Wat is je Gamertag?
Ben ik FIFA14 aan het spelen, ik ben klaar met een wedstrijd, druk op advance en bam, terug naar het home screen van de xbox. Dit heb ik al vaker, of dat een spel niet wil opstarten. Voelt toch allemaal wat buggy aan nog.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
/me Me is Bullet NLRivanov schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:23:
Heb ik jou eigenlijk in m'n Friends List staan Bullet? Wat is je Gamertag?
Hmm tja dat gaat voor mij niet werken, heb dat ding bijna nooit aanstaan om casual te gamen, maar als ik weet dat er mensen samenkomen voor een Forza race ofzo kan ik dat inplannen. Too bad.
Dat mis ik dan nog, en zou een leuke optie in het Xbox Live eco systeem zijn: game avonden inplannen, mensen uitnodigen met datum en tijd, zoiets als datumprikker.
Dat mis ik dan nog, en zou een leuke optie in het Xbox Live eco systeem zijn: game avonden inplannen, mensen uitnodigen met datum en tijd, zoiets als datumprikker.
[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 06-04-2014 13:54 ]
Zo.... Waarom zou je dat willen plannen? Ik ben er niet voor hoor, gewoon lekker gamen, niet te veel gedoe er om heen. Dat maakt het zo rigide....Phusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:53:
Hmm tja dat gaat voor mij niet werken, heb dat ding bijna nooit aanstaan om casual te gamen, maar als ik weet dat er mensen samenkomen voor een Forza race ofzo kan ik dat inplannen. Too bad.
OOH TOP! Eindelijk een apparaat met een youtube app!Rivanov schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:05:
Eat that PS4.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Weet je wat hiervoor helpt? Je TV door je xbox heen streamen. Dan kan je tijdens de reclame ff snel kijken of er nog wat te knallen isPhusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:53:
Ik zou zeggen, regel het! Wat let jou om dit op te starten? Kies een datum, een spel en adverteer.Phusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:53:Dat mis ik dan nog, en zou een leuke optie in het Xbox Live eco systeem zijn: game avonden inplannen, mensen uitnodigen met datum en tijd, zoiets als datumprikker.
Dat mooie nieuws over Plex voor X1 is een paar posts geleden al gepoot en ik zag net ook dat berichtje van Tweakers. Heb Plex (mediaserver) een poosje gebruikt voor de 360 en m'n Raspberry Pi. Voor de laatste is er een video-app. Wordt de X1 naast een Game console een volwassen mediacenter. En pas nu begin ik te begrijpen waarom Microsoft losse aplicaties heeft gemaakt voor tv, video, etc ipv een alles onder 1 dak applicatie wat hun Mediacenter was. De tv app, zoals het tot nu is gepresenteerd met Kinect/smartphone/tablet besturing, ziet er geweldig uit. Voor mijn htpc is xbmc nog steeds geen alternatief wb tv kijken en opnemen.
Van dat toevoegen van een aantal van jullie is er nog niets terecht gekomen. Dat wilde ik vrijdag doen maar toen was er natuurlijk een storing. Vanavond of morgen ff doen.
Gisteravond ff lekker een paar uurtjes in me uppie Titanfall gespeeld. En dat bevalt me eigenlijk toch ook best hoewel hardpoint meer teambased is en dan is het wel jammer dat iedereen van het ene punt naar het andere hopt. Attrition speelt ieder voor zich.
Wat ik nog niet begrijp is dat je het ene potje 2k punten haalt en het andere 20k terwijl ik volgens mij het zelfde doe.
Wat me af en toe wel irriteert is dat de controller disconnect. Dat is gisteravond 3x gebeurd en precies wanneer het niet uitkomt. Dus op het moment dat je bezig bent om in je Titan te springen....Disconnect....= gekilled. Eerlijk gezegd gebeurde het 1 van de 3x toen ik de controller neerlegde na een potje. Wat ook gek was, ik liet 't niet bepaald stuiteren.
Wordt tijd dat er een controller met een draadje komt. Ik heb althans nog niet gehoord van mensen met een play & charge kit dat die disconnects hebben gehad.
Heb ook de Smartglass Beta aan de praat gekregen.
Van dat toevoegen van een aantal van jullie is er nog niets terecht gekomen. Dat wilde ik vrijdag doen maar toen was er natuurlijk een storing. Vanavond of morgen ff doen.
Gisteravond ff lekker een paar uurtjes in me uppie Titanfall gespeeld. En dat bevalt me eigenlijk toch ook best hoewel hardpoint meer teambased is en dan is het wel jammer dat iedereen van het ene punt naar het andere hopt. Attrition speelt ieder voor zich.
Wat ik nog niet begrijp is dat je het ene potje 2k punten haalt en het andere 20k terwijl ik volgens mij het zelfde doe.
Wat me af en toe wel irriteert is dat de controller disconnect. Dat is gisteravond 3x gebeurd en precies wanneer het niet uitkomt. Dus op het moment dat je bezig bent om in je Titan te springen....Disconnect....= gekilled. Eerlijk gezegd gebeurde het 1 van de 3x toen ik de controller neerlegde na een potje. Wat ook gek was, ik liet 't niet bepaald stuiteren.
Wordt tijd dat er een controller met een draadje komt. Ik heb althans nog niet gehoord van mensen met een play & charge kit dat die disconnects hebben gehad.
Heb ook de Smartglass Beta aan de praat gekregen.
Zucht. Het gaat mij niet om die YouTube app. Het gaat mij om het feit dat je straks game clips rechtstreeks naar YouTube kunt uploaden i.p.v. alleen maar naar OneDrive.Vinand schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:14:
[...]
OOH TOP! Eindelijk een apparaat met een youtube app!
![]()
Lijkt erop alsof je batterijen niet goed zitten in je controller. En als ze wat speling hebben moet je misschien even wat erin doen dat ze niet wiebelen. Heeft verder niets met de verbinding te maken.mowa schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:21:
[...]
Of blijft ie wel gewoon aan staan? Dan heb je namelijk andere signalen die mogelijk storen (al heb ik daar zelf geen last mee, ook als ik via wifi iets aan het downloaden ben naar mn telefoon bv)
Het punten verschil komt voornamelijk door challenges. Haal er daar 2 of 3 van en je xp schiet drastisch omhoog!mowa schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:21:
Van dat toevoegen van een aantal van jullie is er nog niets terecht gekomen. Dat wilde ik vrijdag doen En dat bevalt me eigenlijk toch ook best hoewel hardpoint meer teambased is en dan is het wel jammer dat iedereen van het ene punt naar het andere hopt. Attrition speelt ieder voor zich.
Stop een stukje papier (dubbel gevouwen) tussen je batterijen en het clipje. Dit klemt de batterijen vast en zorgt voor minder disconnects. Verder komt er in de nieuwe build een update voor de controllers die het disconnecten verminderd.mowa schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:21:
Zoek een 3 meter lang USB kabeltje en koppel die aan je controller. Dit doet precies wat jij wilt (een controller met een draadje). Alle data gaat nu door de kabel.mowa schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:21:
@ Martinspire en Yaz
Bedankt voor de tips. Ik ga dat met die batterijen/speling vanavond ff checken en van de week kijken naar een langere usb kabel.
Hoewel de controller tijdens de disconnects wel gewoon aan blijft staan. Ik moet dan juist de batterijen even los halen waarna hij 't weer doet. Dan denk ik in 1e instantie niet aan de batterijen maar het zou zomaar kunnen dat ze net niet lekker connecten dat ie net iets te weinig prik krijgt.
Overigens denk ik bij een bedraade controller aan mijn Razer Sabertooth (voor de 360) waarbij je meerdere knoppen hebt om in te stellen zodat je de duimen op de sticks kunt houden. Ik verwacht dat o.m. Razer in de toekomst wel met een fatsoenlijke controller komt.
Bedankt voor de tips. Ik ga dat met die batterijen/speling vanavond ff checken en van de week kijken naar een langere usb kabel.
Hoewel de controller tijdens de disconnects wel gewoon aan blijft staan. Ik moet dan juist de batterijen even los halen waarna hij 't weer doet. Dan denk ik in 1e instantie niet aan de batterijen maar het zou zomaar kunnen dat ze net niet lekker connecten dat ie net iets te weinig prik krijgt.
Overigens denk ik bij een bedraade controller aan mijn Razer Sabertooth (voor de 360) waarbij je meerdere knoppen hebt om in te stellen zodat je de duimen op de sticks kunt houden. Ik verwacht dat o.m. Razer in de toekomst wel met een fatsoenlijke controller komt.
Is het niet tijd voor een deeltje 3? Met de openingspost wat aangepast en uitgebreid, zoals games kopen via US store enzo?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Toegevoegd.
Jammer dat Forza geen demo heeft
Mogelijk, maar ik heb nog geen tijd gehad/genomen om de TS aan te passen. Misschien dat ik er de komende week even wat tijd aan ga besteden.carpebios schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:21:
Is het niet tijd voor een deeltje 3? Met de openingspost wat aangepast en uitgebreid, zoals games kopen via US store enzo?
Overigens heb ik zelf nu het probleem dat ik geen private games/lobbies kan opstarten met Forza 5. Ik kan ook geen games van anderen joinen. Ik heb verder nooit eerder met Forza 5 online gespeelt dus weet niet of ik dit altijd al heb, maar vervelend is het wel. NAT staat open en inmiddels staat IPSec ook aan, maar nog steeds werkt het niet.
Iemand een idee?
Waarom? Over het algemeen is het niet zo dat we Topic's zomaar gaan sluiten, zeker wanneer je bekijkt dat dit topic erg actief is. Normaal gesproken moet er wel een behoorlijke aanleiding zijn om een nieuw deel te starten.carpebios schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:21:
Als jij een uitgebreide netwerktest doet, wat geeft hij dan aan?Martinspire schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:31:
[...]
Mogelijk, maar ik heb nog geen tijd gehad/genomen om de TS aan te passen. Misschien dat ik er de komende week even wat tijd aan ga besteden.
Overigens heb ik zelf nu het probleem dat ik geen private games/lobbies kan opstarten met Forza 5. Ik kan ook geen games van anderen joinen. Ik heb verder nooit eerder met Forza 5 online gespeelt dus weet niet of ik dit altijd al heb, maar vervelend is het wel. NAT staat open en inmiddels staat IPSec ook aan, maar nog steeds werkt het niet.
Iemand een idee?
Wat gisteravond het geval was, jij zou zelfs niet kunnen joinen wanneer bij een ander de NAT op strikt of close staat. Het probleem hoeft dus niet bij jou te liggen.
Ik hoorde gisteravond in de party zeggen dat iemand zijn nat niet volledig open had staan..... Daar kunnen in theorie jouw problemen ook vandaan komen.
[ Voor 52% gewijzigd door Bullet NL op 06-04-2014 15:34 ]
Zoals ik al zei, omdat de openingspost nogal wat verouderd is en er vaak dezelfde vragen voorbij komen.
Stuur een DM naar me met wat je er graag in wilt hebben en ik zal er de komende week even naar kijken.carpebios schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:34:
Zoals ik al zei, omdat de openingspost nogal wat verouderd is en er vaak dezelfde vragen voorbij komen.
Geld ook voor anderen trouwens
Wanneer jij nuttige info tegenkomt zou je dit bijvoorbeeld via DM met de Topic Starter kunnen delen, we zien ook regelmatig dat er in grote topic's meerdere TS-en zijn die samen de Topic Start beheren.carpebios schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:34:
Wat gezocht. Jou xbox staat al in je DMZ dus port forwarding zou het niet moeten zijn.. Het kan wel nut hebben om het toch gewoon eens te proberen op die manier. Dus haal je xbox uit de dmz en ga voor port forwarding. Zo heb ik hem ook en dat werkt heel goed;Martinspire schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:31:
[...]
Iemand een idee?
Xbox Live requires the following ports to be open:
•Port 88 (UDP)
•Port 3074 (UDP and TCP)
•Port 53 (UDP and TCP)
•Port 80 (TCP)
•Port 500 (UDP)
•UDP Port 3544 (UDP)
•UDP Port 4500 (UDP)
Wat voor merk en type router heb je eigenlijk?
Ik heb dit weekend mijn Humax-kabelkastje maar weer eens aan de Xbox One gehangen. Dat vond ik eerder niet echt nodig, onder meer vanwege het stroomverbruik. Maar aan de andere kant, voor die paar euro’s per jaar is het best een mooie toevoeging.
Op zich bevalt het tv kijken via de Xbox ook prima, maar aan één ding erger ik me rot. Bij het switchen tussen TV en een game wordt het scherm een seconde of twee zwart. Logisch, want de televisie moet schakelen van 50Hz voor het tv-signaal naar 60 Hz voor de game. Dat is echt jammer, want het onderbreekt de vloeiende overgangen die de Xbox juist zo’n mooi all-in-one-entertaimentsysteem maken.
Om te voorkomen dat de televisie moet schakelen zou de Xbox dus altijd dezelfde resolutie en framerate moeten uitspugen, óf 50 óf 60 Hz. Nu is tv kijken op 60 Hz niet prettig, omdat het beeld erg schokkerig wordt. Dus zou ik de Xbox willen forceren om altijd 50 Hz af te leveren, dus ook met games. Is dat op de één of andere manier in te stellen? Ik denk van niet, kan het namelijk nergens vinden, maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien? Of misschien is er nog een andere oplossing?
Op zich bevalt het tv kijken via de Xbox ook prima, maar aan één ding erger ik me rot. Bij het switchen tussen TV en een game wordt het scherm een seconde of twee zwart. Logisch, want de televisie moet schakelen van 50Hz voor het tv-signaal naar 60 Hz voor de game. Dat is echt jammer, want het onderbreekt de vloeiende overgangen die de Xbox juist zo’n mooi all-in-one-entertaimentsysteem maken.
Om te voorkomen dat de televisie moet schakelen zou de Xbox dus altijd dezelfde resolutie en framerate moeten uitspugen, óf 50 óf 60 Hz. Nu is tv kijken op 60 Hz niet prettig, omdat het beeld erg schokkerig wordt. Dus zou ik de Xbox willen forceren om altijd 50 Hz af te leveren, dus ook met games. Is dat op de één of andere manier in te stellen? Ik denk van niet, kan het namelijk nergens vinden, maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien? Of misschien is er nog een andere oplossing?
Begin het idee te krijgen dat de controller disconnects een probleem zijn van Titanfall.
Vandaag meerdere games gespeeld zonder problemen.
In Titanfall was het al snel weer raak, 2 disconnects gehad in een uurtje.
(Gebruik MS p&c batterypack)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Als je in de preview wave zit voor de xbox one system updates, dan kan je je controller nogmaals updaten. Microsoft is druk bezig met het verhelpen van disconnects voor de controllers.justifire schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:38:
Begin het idee te krijgen dat de controller disconnects een probleem zijn van Titanfall.
dit schijnt dus standaard gedrag te zijn. Ik heb gelukkig geen "last" van het schokkerige gedrag. Zal het vast wel hebben maar ik zie het niet. Kijk ook geen voetbal dus dat scheeltRobinFM schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:21:
Was het eerste wat ik gedaan heb na de laatste beta update, heeft het probleem niet opgelost.djbarney schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:52:
[...]
Als je in de preview wave zit voor de xbox one system updates, dan kan je je controller nogmaals updaten. Microsoft is druk bezig met het verhelpen van disconnects voor de controllers.
Moeten we inderdaad snel herhalenYaz schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:56:
[...]
Zoals eerder gezegt, nodig jezelf uit. Deze thread is wat mij betreft geen "make a playdate" thread, ik zal dus ook geen aankondingen hier geven. Zet gewoon plenty mensen in je follow list en join the fun!
Helemaal eens...alleen moet jij wel wat rustiger rijden......pfffieeww...niet bij te houden man!Bullet NL schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:16:
[...]
We moeten het zeker herhalen..... Gewoon mensen in je friendlist zetten en joinen als je tijd hebt.... Ik ben bijna dagelijks online (wat klinkt dat sneu, maar goed)
Lekker racen of knallen....
En daarom ben ik zo blij dat ik de TV ook via de Xbox heb lopen, dan zie ik de invites gelijk voorbij komen....en met de nieuwe beta preview zie ik ook dat vrienden online komen .....super!Phusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:53:
Denk niet dat het met datumprikker gaat werken, althans ik heb vaak op het laatste moment wat anders. En als ik wel online ben, dan zie ik wel wie er zijn..en haak ik gewoon aan bij BF4, Forza, etc.
[ Voor 28% gewijzigd door TheVMaster op 06-04-2014 19:53 ]
Ja was erg leuk gisteravond met Bullet NL, TheVMaster, YazNL, djbarney (en nog wat vrienden van Bullet NL de ik niet ken).TheVMaster schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:51:
[...]
Moeten we inderdaad snel herhalen![]()
[...]
Helemaal eens...alleen moet jij wel wat rustiger rijden......pfffieeww...niet bij te houden man!
Ik riep dat gisteravond inderdaad.....heb een wijziging (andere firmware op m'n Netgear) waardoor mijn Xbox 'ineens' niet meer OPEN is voor wat betreft NAT.Bullet NL schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:31:
[...]
Waarom? Over het algemeen is het niet zo dat we Topic's zomaar gaan sluiten, zeker wanneer je bekijkt dat dit topic erg actief is. Normaal gesproken moet er wel een behoorlijke aanleiding zijn om een nieuw deel te starten.
[...]
Als jij een uitgebreide netwerktest doet, wat geeft hij dan aan?
Wat gisteravond het geval was, jij zou zelfs niet kunnen joinen wanneer bij een ander de NAT op strikt of close staat. Het probleem hoeft dus niet bij jou te liggen.
Ik hoorde gisteravond in de party zeggen dat iemand zijn nat niet volledig open had staan..... Daar kunnen in theorie jouw problemen ook vandaan komen.
En Zwartsluizer niet te vergetenshadowman12 schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:53:
[...]
Ja was erg leuk gisteravond met Bullet NL, TheVMaster, YazNL, djbarney (en nog wat vrienden van Bullet NL de ik niet ken).
[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 06-04-2014 20:05 ]
Ik miste m'n bf4 vriendjes al!
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Heb jij geen Forza 5 dan?Nosferatu111072 schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:07:
Ik miste m'n bf4 vriendjes al!
Iemand die op laag-gemiddeld niveau wat fifa 14 wil spelen, voeg mij toe, carpebios
Zijn er mensen die hun Xbox Live profile geswitched hebben of een USA Xbox live profile hebben? Wat zijn jullie ervaringen met een eventuele switch?
Ik heb een CoD:Ghost Combo pack gekocht, maar deze is alleen te installeren op een USA Xbox Live account, vandaar de vraag.
Als ik zo de handleiding lees van Xbox.com betreft de region switch neig ik ernaar om de Ghost Combo weer te verkopen in plaats van een region switch te doen.
Ik heb een CoD:Ghost Combo pack gekocht, maar deze is alleen te installeren op een USA Xbox Live account, vandaar de vraag.
Als ik zo de handleiding lees van Xbox.com betreft de region switch neig ik ernaar om de Ghost Combo weer te verkopen in plaats van een region switch te doen.
Kom thuis, denk ff een potje FIFA. Controller aan, denk das raar mijn tv en versterker gaan niet aan. Afstandsbedieningen zoeken, alles aangezet. Krijg ik de melding:"Kinect is unplugged" 
Stekker kinect eruit, xbox compleet uitzetten, xbox aan, naar settings, Kinect kabel erin, maar het doet helemaal niks meer
Iemand ervaring mee?
Stekker kinect eruit, xbox compleet uitzetten, xbox aan, naar settings, Kinect kabel erin, maar het doet helemaal niks meer
Iemand ervaring mee?
Nee, helaas. Het lukt me nog niet om deze goedkoop aan te schaffen!
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Goedkoop = 45 euro.....en wat lukt daar niet mee?Nosferatu111072 schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:46:
[...]
Nee, helaas. Het lukt me nog niet om deze goedkoop aan te schaffen!
Eh..we hebben het over een Xbox One? Even je Xbox op Region USA zetten en dan vanuit de Store installeren, daarna je Xbox (eventueel) weer terug zetten naar UK?m00n schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:28:
Zijn er mensen die hun Xbox Live profile geswitched hebben of een USA Xbox live profile hebben? Wat zijn jullie ervaringen met een eventuele switch?
Waarom zou je een region switch van je Live Account moeten doen voor een Xbox One game? Alle games zijn regiovrij.....

[ Voor 62% gewijzigd door TheVMaster op 06-04-2014 22:51 ]
Interessant :
Op de GDC onthulde Microsoft DirectX 12, welke ook gebruikt gaat worden door de Xbox One. Hierdoor worden ongetwijfeld de prestaties verbeterd van de Xbox One. De vraagt is echter, hoeveel? Brad Wardell, CEO van Stardock, beweert dat de prestaties van Microsoft's console verdubbeld worden door de API.
Brad blijkt niet de enige te zijn met deze mening. Verschillende bedrijven zoals Intel geven ook aan dat DirectX 12 een groot verschil gaat maken. Vorige week kwam nog naar buiten dat een ontwikkelaar beweerde dat het verschil tussen de PS4 en Xbox One ging verdwijnen, wat later weer niet waar bleek te zijn. Wardell stapt echter niet van zijn mening af, wat hij meldt op Twitter.
Op de GDC onthulde Microsoft DirectX 12, welke ook gebruikt gaat worden door de Xbox One. Hierdoor worden ongetwijfeld de prestaties verbeterd van de Xbox One. De vraagt is echter, hoeveel? Brad Wardell, CEO van Stardock, beweert dat de prestaties van Microsoft's console verdubbeld worden door de API.
Brad blijkt niet de enige te zijn met deze mening. Verschillende bedrijven zoals Intel geven ook aan dat DirectX 12 een groot verschil gaat maken. Vorige week kwam nog naar buiten dat een ontwikkelaar beweerde dat het verschil tussen de PS4 en Xbox One ging verdwijnen, wat later weer niet waar bleek te zijn. Wardell stapt echter niet van zijn mening af, wat hij meldt op Twitter.
Dit was al voorspeld.....bel heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!justifire schreef op maandag 07 april 2014 @ 00:14:
Interessant :
Punt is alleen wel dat de PC-graphics dus ook omhoog gaan, dus in die zin wint de X1 het nog steeds niet van pc-hardware. Wel is het zo dat hij wat warmer zal gaan worden omdat de CPU/GPU beter gebruikt gaat worden. Nou is de X1 daar zichtbaar al op voorbereid, maar de pc-hardware zal wel wat sneller stuk gaan is al bedacht.
Dat is toch ook helemaal niet de bedoeling? Aan alles aan de nieuwe consoles zie je dat ze niet bezig zijn met een top-of-line hardware truukje. Die tijd is echt voorbij.Martinspire schreef op maandag 07 april 2014 @ 07:07:
Punt is alleen wel dat de PC-graphics dus ook omhoog gaan, dus in die zin wint de X1 het nog steeds niet van pc-hardware.
Overigens heeft de X1 nog wel een heel groot voordeel ten opzichte van PCs (en de PS4) en dat is hardware-based Tiled Resources. Dit maakt de X1 in staat om efficient om te gaan met Mega Textures en Voxel Cone Ray Tracing. Beide truukjes die wel in software zijn te doen maar daar of heel traag van worden of heel inefficient wat dus ook weer veel resources vreet.
Het gaat nog wel even duren voordat dit ook beschikbaar is op de PCs en zelfs dan verwacht ik dat alleen AMD het gaat aanbieden. Dit omdat volgens mij nVidia niet kan inhaken op het "single architecture" verhaal wat nodig is voor hardware-based Tiled Resources. Dit natuurlijk omdat nVidia geen CPU's maakt. Een verdergaande samenwerking met Intel is natuurlijk mogelijk (of zelfs opkoping) maar die zie ik niet zo heel snel gebeuren.
PC hardware gaat toch altijd rapper? Die markt is dan ook niet statisch, en daar heb je GPU's van 1000 euro als je wilt. Voordeel van consoles is dat je kan optimaliseren puur op 1 specifieke combinatie van hardware. Voordeel van Xbox One is niet alleen DX12, maar ook nog de cloud, ik verwacht daar nog wel veel van komende jaren.Martinspire schreef op maandag 07 april 2014 @ 07:07:
Punt is alleen wel dat de PC-graphics dus ook omhoog gaan, dus in die zin wint de X1 het nog steeds niet van pc-hardware. Wel is het zo dat hij wat warmer zal gaan worden omdat de CPU/GPU beter gebruikt gaat worden. Nou is de X1 daar zichtbaar al op voorbereid, maar de pc-hardware zal wel wat sneller stuk gaan is al bedacht.
Interessante ontwikkeling, dus nu kunnen we verwachten dat de X1 versie van de komende star control er een stuk beter uitziet dan de ps4 versie.justifire schreef op maandag 07 april 2014 @ 00:14:
Interessant :
Ja, zie hier: [XBO] Problemen en garantie-afhandelingenjoker nl schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:53:
Kom thuis, denk ff een potje FIFA. Controller aan, denk das raar mijn tv en versterker gaan niet aan. Afstandsbedieningen zoeken, alles aangezet. Krijg ik de melding:"Kinect is unplugged"
Stekker kinect eruit, xbox compleet uitzetten, xbox aan, naar settings, Kinect kabel erin, maar het doet helemaal niks meer![]()
Iemand ervaring mee?
He, het blijkt dat in de beta smartglass app voor android je de pins kan aanpassen.

Yaz schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:32:
He, het blijkt dat in de beta smartglass app voor android je de pins kan aanpassen.
[afbeelding]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het is de CEO van Stardock, software bakker van schilletjes voor Windows (Blinds, Object etc), weet nu niet of dat echt representatief is voor de echte prestaties die de XBO zou kunnen behalen.TheVMaster schreef op maandag 07 april 2014 @ 01:08:
Dit was al voorspeld.....bel heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!
Maarja, alles valt of staat met tijd van implementatie, als dit nog 1-1,5 jaar gaat duren..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sinds gister van de een op de andere dag geen verbinding meer te krijgen met mn netwerk via kabel. Wifi maar aangeslingerd, echter ben ik daar niet zo blij mee i.v.m. latency enz. Weet iemand de huidige status van de service in Nederland. Moeten we nog steeds wachten of kun je al weer een service aanvraag doen?
Ik heb een amerikaanse Xbox gekregen maar nu zit ik dus met een probleem: er zit een amerikaanse (110v) voeding bij.
Ik kan nergens een officiele voeding vinden online.
wat heb ik geprobeerd: online gezocht, chat contact gehad met xbox support -> die verwezen me naar NL support via telefoon -> gebeld -> NL geeft nog geen support dus kun je nog niets bellen.
Als ik mijn adres bij myservice.xbox.com aanpas naar duitsland kan ik een voeding bestellen. echter ken ik niemand in Duitsland die die voeding voor mij zou kunnen ontvangen.
nu zijn er dus nog 2 opties:
- shady aftermarket voeding kopen op ebay ofzo (lees hele slechte reacties over herrie makende fans in de voeding dus wil dit liever niet)
- 220 -> 110v converter kopen en die voor de voeding plaatsen. dit is een optie maar minder preferred want voeding zelf is al groot en zo'n kastje ook dus doe dat liever niet. echter lijkt nu enige optie.
Heeft iemand nog een alternatief?
wat heb ik geprobeerd: online gezocht, chat contact gehad met xbox support -> die verwezen me naar NL support via telefoon -> gebeld -> NL geeft nog geen support dus kun je nog niets bellen.
Als ik mijn adres bij myservice.xbox.com aanpas naar duitsland kan ik een voeding bestellen. echter ken ik niemand in Duitsland die die voeding voor mij zou kunnen ontvangen.
- shady aftermarket voeding kopen op ebay ofzo (lees hele slechte reacties over herrie makende fans in de voeding dus wil dit liever niet)
- 220 -> 110v converter kopen en die voor de voeding plaatsen. dit is een optie maar minder preferred want voeding zelf is al groot en zo'n kastje ook dus doe dat liever niet. echter lijkt nu enige optie.
Volgens mij was het mogelijk om via de Support aan te geven dat je Voeding kapot is (eigen schuld) en dat je dan 40,- neerlegd voor een nieuw exemplaar wat ze je toesturen.
nee dit kan niet als je je adres in Nederland hebt. als ik mijn adres naar duitsland verander kan het wel. dan kost een voeding 31 euro. echter dan is het verzend adres ook duits en dat kan ik dan niet meer veranderen naar Nederlandm00n schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:50:
Volgens mij was het mogelijk om via de Support aan te geven dat je Voeding kapot is (eigen schuld) en dat je dan 40,- neerlegd voor een nieuw exemplaar wat ze je toesturen.
als je weet hoe ik het wel voor elkaar krijg let me know. (heb het gedaan via myservice.xbox.com)
Misschien gewoon bij de Mediamarkt binnen lopen en vragen?Crysania schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:38:
Nee heb je en ja kun je krijgen.
Als je nu even 3 weken wacht, dan kun je gewoon weer via Myservice.xbox.com dit soort zaken regelen (vanuit NL).Crysania schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:54:
[...]
nee dit kan niet als je je adres in Nederland hebt. als ik mijn adres naar duitsland verander kan het wel. dan kost een voeding 31 euro. echter dan is het verzend adres ook duits en dat kan ik dan niet meer veranderen naar Nederland
als je weet hoe ik het wel voor elkaar krijg let me know. (heb het gedaan via myservice.xbox.com)
Die voeding lust gewoon 230V hoor, ander snoertje erop en gaan!Crysania schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:38:
Ik heb een amerikaanse Xbox gekregen maar nu zit ik dus met een probleem: er zit een amerikaanse (110v) voeding bij.
(desnoods een flat-to-round converter)
Gisteravond toch nog 1 controller disconnect gehad. Het is wachten op een update van MS want het is immers een bekend probleem.
Ik heb een tweede account op me X1 (familie). Wat er gebeurd is dat wanneer ik bij bijv. Titanfall tijdens matchmaking ondertussen even naar het dashboard ga ineens dat 2e account is aangemeldt terwijl Titanfall op mijn 1e account staat.
Moet ik nog ff nagaan hoe dat kan en hoe ik dat kan voorkomen
Microsoft overweegt Xbox 360-emulatie voor Xbox One
Ben benieuwd, zou heel mooi zijn maar benieuwd of het net zo soepel gaat draaien.
Maar heeft iedereen zijn 360 al verkocht? Ik speel nog graag op de 360, hoewel die eerlijk gezegd sinds de X1 nauwelijks heeft aan gestaan.
Heb vanmiddag mijn PS4 met Killzone verkocht voor €500. Wordt vanavond gehaald. Gevalletje stofhappen.
Killzone is echt een underrated game maar wat moet ik nu met 3 consoles en een pc waar ik ook af en toe een spelletje op speel.
Maar je kunt wat je zelf al aangaf een 110->230 omvormer halen.
http://www.allekabels.nl/...r/omvormer-110-230-v.html
Ik heb destijds €10 voor zo'n ding betaald en is dus een overkomelijk formaat.
Ik heb een tweede account op me X1 (familie). Wat er gebeurd is dat wanneer ik bij bijv. Titanfall tijdens matchmaking ondertussen even naar het dashboard ga ineens dat 2e account is aangemeldt terwijl Titanfall op mijn 1e account staat.
Moet ik nog ff nagaan hoe dat kan en hoe ik dat kan voorkomen
Microsoft overweegt Xbox 360-emulatie voor Xbox One
Ben benieuwd, zou heel mooi zijn maar benieuwd of het net zo soepel gaat draaien.
Maar heeft iedereen zijn 360 al verkocht? Ik speel nog graag op de 360, hoewel die eerlijk gezegd sinds de X1 nauwelijks heeft aan gestaan.
Heb vanmiddag mijn PS4 met Killzone verkocht voor €500. Wordt vanavond gehaald. Gevalletje stofhappen.
Killzone is echt een underrated game maar wat moet ik nu met 3 consoles en een pc waar ik ook af en toe een spelletje op speel.
Wat soepkip zegt is waar.
3 weken lang je nieuwe xbox laten verstoffen lijkt me niet echt prettigTheVMaster schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:09:
[...]
Als je nu even 3 weken wacht, dan kun je gewoon weer via Myservice.xbox.com dit soort zaken regelen (vanuit NL).
Dat is niet juist. De voeding van de X1 kan níet met zowel 110 als 230 volt overweg. Zie ook: http://www.ifixit.com/Ans...power+supply+dual+voltage
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mocht het echt een 100-127V input variant zijn, dan moet je inderdaad een omvormer hebben.mowa schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:16:
[...]
110V-->230V is alleen precies verkeerd om...
http://www.allekabels.nl/...-naar-110v-1000-watt.html
Dan liever een andere voeding regelen. Wel naar!
Er zijn trouwens wel wide-input varianten:
http://www.jemico.nl/inde...=article&aid=3490&lang=NL
http://www.save-mii.com/t...apter-135W-EU-Versie.html
[ Voor 13% gewijzigd door S0epkip op 07-04-2014 15:29 ]
Je kunt de voeding zelf modden naar 220.Crysania schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:38:
Als je er een omvormer bij wilt zetten, dan moet die minstens 215Watt aankunnen, niet zo goed koop.
Ander alternatief: zoek iemand met het tegenovergestelde probleem.
[ Voor 7% gewijzigd door LOTG op 07-04-2014 15:29 ]
hoe werkt dit? heb je ergens een linkje met uitleg?
en ja mijn voeding is specifiek alleen 110 volt. er bestaan inderdaad ook voedingen die wel beide aankunnen maar die van mij staat specifiek 110-127v
heb voor 55 euro een omvormer gevonden van 300 Watt. deze ga ik bestellen if all else fails.
[ Voor 11% gewijzigd door Crysania op 07-04-2014 15:38 ]
Crysania schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:37:
[...]
hoe werkt dit? heb je ergens een linkje met uitleg?
en ja mijn voeding is specifiek alleen 110 volt. er bestaan inderdaad ook voedingen die wel beide aankunnen maar die van mij staat specifiek 110-127v
heb voor 55 euro een omvormer gevonden van 300 Watt. deze ga ik bestellen if all else fails.
Als je niet weet wat je aan het doen bent, blijf er vanaf en ga voor een universele of probeer op een andere manier een originele te krijgen.This guide is for A12-220N1A 110V Xbox One US PSU mod to 220V PSU.
Images here
Model: A12-220N1A
Power: 253Wh
Steps:
1) Cut the wire J5A.
2) Another angle, cut the wire J2A also.
3) Remove the 110V varistor (blue-circled in picture) wrapped by a heat shrinkable sleeve. Another solution, you can replace it with a 220V varistor, model 14471.
4) Shorcircuit two points blue-circled in picture.
Een originele MS Xbox One adapter kost 25 euro, te bestellen via de support website via Xbox.com
nee dit kan dus niet! op de site myservice.xbox.com lukt dit NIET als ik een NL adres invul. als ik mijn adres verander naar duits of engels dan versturen ze alleen naar die landen.Bullet NL schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:04:
Een originele MS Xbox One adapter kost 25 euro, te bestellen via de support website via Xbox.com
kun je me vertellen hoe het moet dan als jij het wel kan?
ff bellen met support, ding heeft een artikelnummer en kan gewoon besteld worden, ff de juist medewerker aan de telefoon krijgen
Dat lijkt mij inderdaad wel even een gevalletje weg garantie...LOTG schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:52:
[...]
[...]
Als je niet weet wat je aan het doen bent, blijf er vanaf en ga voor een universele of probeer op een andere manier een originele te krijgen.
Even paar weken geduld hebben....dan kun je hem weer gewoon bestellenCrysania schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:09:
[...]
nee dit kan dus niet! op de site myservice.xbox.com lukt dit NIET als ik een NL adres invul. als ik mijn adres verander naar duits of engels dan versturen ze alleen naar die landen.
kun je me vertellen hoe het moet dan als jij het wel kan?
[ Voor 39% gewijzigd door TheVMaster op 07-04-2014 16:11 ]
Dat gaat dus ook niet werken,omdat in Nederland nog niet gesupport dus die klantenservice medewerkers zullen het ook niet naar een Nederlands adres kunnen versturen.Bullet NL schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:10:
ff bellen met support, ding heeft een artikelnummer en kan gewoon besteld worden, ff de juist medewerker aan de telefoon krijgen
Kan pas als de Xbox One hier officieel uit is en ondersteund wordt.
Het kon wel, zo ben ik namelijk wel aan een voeding gekomen die stiller is dan de gene die bij de One zat.
Anders Ebay:
http://www.ebay.com/sch/i...nkw=xbox+one+Power+supply
Anders Ebay:
Dat is denk ik nog je minste zorg. Kunt ook nog zelf behoorlijk gezapt worden.TheVMaster schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:10:
[...]
Dat lijkt mij inderdaad wel even een gevalletje weg garantie...
[...]
Even paar weken geduld hebben....dan kun je hem weer gewoon bestellen
WTF, 115 dollar voor zo'n brick? En dan ook nog een aantal ervan verkocht???Bullet NL schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:14:
Het kon wel, zo ben ik namelijk wel aan een voeding gekomen die stiller is dan de gene die bij de One zat.
Anders Ebay:
[ Voor 35% gewijzigd door LOTG op 07-04-2014 16:19 ]
Vanaf morgen uploaden naar YouTube! 
Game DVR and Upload are among the most used apps on Xbox One. We know how important it is to be able to easily watch and share video clips, and starting tomorrow we’re rolling out an update to the YouTube app on Xbox One that integrates Game DVR and Upload with YouTube**, making it easier than ever to capture and share game clips with the world.
Now, use Game DVR to capture epic gaming moments, edit them in Upload Studio, and, with the simple click of a button inside the YouTube app (look for My Uploads*, share them instantly to your YouTube channel. The updated YouTube experience also allows you to watch YouTube videos in Snap Mode, add individual YouTube videos to your Pins, earn Media Achievements, and add your YouTube channels to OneGuide for instant access to YouTube videos right next to your favorite TV listings or App Channels.
Ook een GoPro-app vanaf morgen. Maak me gek!!! Je kunt daar dus letterlijk niks mee.
Dit is wel goud hoor.
Iets laten zien via one-drive is veels te omslachtig.
GoPro is alleen voor Xbox360.xGlasvezelkabel schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:44:
Ook een GoPro-app vanaf morgen. Maak me gek!!! Je kunt daar dus letterlijk niks mee.
Nieuwe Preview/Beta Update:
xb_rel_1404.140405-2200
A new 1404 system update starting to deploy tonight!
We have started to deploy the latest 1404 update (xb_rel_1404.140405-2200). This update will be rolled out in waves. The first group will be able to install the update starting at 8:00PM PDT on 4/7. Consoles in this first group that have not received the update in standby mode by 1:00AM PDT on 4/9 will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live. We’re at a stage in previewing this update where new updates will primarily contain fixes and improvements. The following changes are contained within this build:
Fixes
Ongoing fixes and adjustments to the user interface.
A new fix for the Blu-ray software issue that can result in the “Do you own this game or app? (0x87de07d1)” error.
A fix to address issues where the Blu-ray drive will not ingest a disc after the console has been idle for a period of time.
Update to address an issue where some non-Blu-ray disc media types are pulled back into the drive after being ejected, requiring a second eject command.
A fix for an issue where some games may become unresponsive when attempting to resume after the console has come out of standby.
Known Issues
In this version of the 1404 update, the startup process of a console doing a cold boot up (systems that are configured for power saving mode, versus instant on) will encounter a delay of approximately 30 seconds, during which a solid black screen is displayed. This issue is not present for consoles powering up from a standby state. A fix for this issue is currently being tested.
During silent update installation some devices controlled by the Xbox One via IR (TVs, receivers) may power on in the middle of the update process and not power back down. The developers are investigating this issue.
Some preview participants have encountered issues where GameDVR clips are periodically being recorded without audio. A fix for this issue is currently being tested.
xb_rel_1404.140405-2200
A new 1404 system update starting to deploy tonight!
We have started to deploy the latest 1404 update (xb_rel_1404.140405-2200). This update will be rolled out in waves. The first group will be able to install the update starting at 8:00PM PDT on 4/7. Consoles in this first group that have not received the update in standby mode by 1:00AM PDT on 4/9 will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live. We’re at a stage in previewing this update where new updates will primarily contain fixes and improvements. The following changes are contained within this build:
Fixes
Ongoing fixes and adjustments to the user interface.
A new fix for the Blu-ray software issue that can result in the “Do you own this game or app? (0x87de07d1)” error.
A fix to address issues where the Blu-ray drive will not ingest a disc after the console has been idle for a period of time.
Update to address an issue where some non-Blu-ray disc media types are pulled back into the drive after being ejected, requiring a second eject command.
A fix for an issue where some games may become unresponsive when attempting to resume after the console has come out of standby.
Known Issues
In this version of the 1404 update, the startup process of a console doing a cold boot up (systems that are configured for power saving mode, versus instant on) will encounter a delay of approximately 30 seconds, during which a solid black screen is displayed. This issue is not present for consoles powering up from a standby state. A fix for this issue is currently being tested.
During silent update installation some devices controlled by the Xbox One via IR (TVs, receivers) may power on in the middle of the update process and not power back down. The developers are investigating this issue.
Some preview participants have encountered issues where GameDVR clips are periodically being recorded without audio. A fix for this issue is currently being tested.
[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 08-04-2014 04:03 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)