[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:53

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rivanov schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:23:
Vanaf morgen uploaden naar YouTube! :)

[...]
Heb geen YT account meer. Maar als iemand me kan uitleggen hoe ik een YouTube account kan nemen zonder al die Google rotzooi als Google+ etc etc dan wil ik het best nog wel eens een kansje geven. Laatst nog gedaan, maar kreeg meteen die Google spyware shizzle erbij..... ;w

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Twitter Major Nelson:
Here is what the button looks like that will let you check to see if there is a new Xbox One system update available
I'll let you know when the next Xbox One System Update is available...no firm date yet.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WIKjdQO.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 08-04-2014 08:03 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17

TheVMaster

Moderator WOS
Cool....ik ga naar System....zie in eerste instantie geen System Update button...en ineens is hij er wel. En ik ben de update al aan het installeren..... _/-\o_ Updating....300+ MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dit kan dus niet! op de site myservice.xbox.com lukt dit NIET als ik een NL adres invul. als ik mijn adres verander naar duits of engels dan versturen ze alleen naar die landen.

kun je me vertellen hoe het moet dan als jij het wel kan?
Anders misschien support van de UK en het adres regelen met Borderlinx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
En weer een mooie nieuwe feature : Preview Registration App update rolling out - Invite-a-Friend built in:
As some of you have already noticed, there is an update rolling out for the Registration App. A key feature we wanted to highlight in this update is that invite-a-friend functionality is now built into the app.
Ik heb oa. Bullet NL een invite laten sturen (vanuit de App) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
Haha, die Bart Smit, ik heb hem allang !!!:

Beste klant,

Je hebt bij ons een Xbox One gereserveerd en we willen je nu de kans bieden deze te bestellen! Door op de link te klikken kun jij als één van de eersten in Nederland beschikken over de nieuwste spelcomputer van Microsoft. Let op: het gaat hierbij wel om een internationale versie uit Duitsland, aangezien de console in Nederland officieel pas in september uitkomt.

Kan ik alles doen met deze internationale versie?

In principe kun je gewoon al je games spelen op deze console, mits je bij de settings het land waarin je je bevindt op Duitsland zet. Dit kun je weer aanpassen naar Nederland zodra de spelcomputer hier uitkomt. Wel kunnen er zich tot die tijd problemen voordoen wanneer je content wilt kopen uit de LIVE Marketplace. Dit betreft namelijk de Duitse Marketplace die alleen betalingen met in Duitsland geregistreerde creditcards of Duitse tegoedkaarten accepteert. Ook met DLC’s kan het voorkomen dat deze niet compatible zijn met een in Nederland gekochte game. Zodra de console in Nederland uitkomt heb je via de veranderde settings gewoon toegang tot de Nederlandse Marketplace.

Klink op onderstaande link om jouw Xbox One te bestellen!

NL: http://www.bartsmit.com/n.../xbox-one/spelcomputers-2
BE: http://www.bartsmit.com/n.../xbox-one/spelcomputers-2

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

wimpie007 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:51:
Haha, die Bart Smit, ik heb hem allang !!!:

Beste klant,

Je hebt bij ons een Xbox One gereserveerd en we willen je nu de kans bieden deze te bestellen! Door op de link te klikken kun jij als één van de eersten in Nederland beschikken over de nieuwste spelcomputer van Microsoft. Let op: het gaat hierbij wel om een internationale versie uit Duitsland, aangezien de console in Nederland officieel pas in september uitkomt.

Kan ik alles doen met deze internationale versie?

In principe kun je gewoon al je games spelen op deze console, mits je bij de settings het land waarin je je bevindt op Duitsland zet. Dit kun je weer aanpassen naar Nederland zodra de spelcomputer hier uitkomt. Wel kunnen er zich tot die tijd problemen voordoen wanneer je content wilt kopen uit de LIVE Marketplace. Dit betreft namelijk de Duitse Marketplace die alleen betalingen met in Duitsland geregistreerde creditcards of Duitse tegoedkaarten accepteert. Ook met DLC’s kan het voorkomen dat deze niet compatible zijn met een in Nederland gekochte game. Zodra de console in Nederland uitkomt heb je via de veranderde settings gewoon toegang tot de Nederlandse Marketplace.

Klink op onderstaande link om jouw Xbox One te bestellen!

NL: http://www.bartsmit.com/n.../xbox-one/spelcomputers-2
BE: http://www.bartsmit.com/n.../xbox-one/spelcomputers-2

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com
Kunnen we wellicht wel wat dingen kopen zoals een controller of iets in die richting..., mocht je geen tijd hebben om te wachten.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
TheVMaster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:46:
En weer een mooie nieuwe feature : Preview Registration App update rolling out - Invite-a-Friend built in:

[...]

Hopelijk werkt de app dan weer want hij staat bij mij op 99% voltooid en krijg een foutmelding als ik hem open al een week of 2 terwijl deze eerst wel goed geinstalleerd was.

Ik zie overigens onder de tweakers in mijn friendlist maar weinig Xbox Fitness. Zijn jullie dan echt zo wars van beweging of zien jullie het niet zitten om in je woonkamer te gaan springen en al? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Kluutmaran schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:16:
[...]
Ik zie overigens onder de tweakers in mijn friendlist maar weinig Xbox Fitness. Zijn jullie dan echt zo wars van beweging of zien jullie het niet zitten om in je woonkamer te gaan springen en al? :9
Ik hoor hier zojuist een reden om niet mee te doen met xbox fitness. Zitten er leaderboards in? Als ik namelijk ergens niet op zit te wachten is dat de hele wereld (of in iedergeval mijn vriendjes) zien wat voor een wrak ik nu eigenlijk ben.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:14

nexhil

BAM!

'You are really fat' achieved unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:33
[...]

Hopelijk werkt de app dan weer want hij staat bij mij op 99% voltooid en krijg een foutmelding als ik hem open al een week of 2 terwijl deze eerst wel goed geinstalleerd was.

Probleem is dat mijn kinect mijn kamer niet goed in beeld krijgt, dus ik sta 50/50 door de grond, en gaan springen op houten vloeren.. slecht idee.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:47

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

LOTG schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:17:
[...]

Dat is denk ik nog je minste zorg. Kunt ook nog zelf behoorlijk gezapt worden.

[...]

WTF, 115 dollar voor zo'n brick? En dan ook nog een aantal ervan verkocht???
Kan ook goedkoper:
http://www.dx.com/p/liteo...-240v-306772#.U0OzF_l_tWI

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-08 01:55
Hier kan je ook proberen http://m.lightinthebox.co...NHE5eK-0L0CFScHwwodbbsA_Q

Xbox one voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
[...]
Kinect is kansloos in mijn woonkamer, heb een salontafel van ongeveer 1 bij 1 meter van massief hout, die je niet even verplaatst als je Kinect wil gebruiken.

Heb ook Kinect Sport Rivals nooit geprobeerd al lijkt me dat best geinig, en Fitness had ik ook wel oren naar, maar helaas. Wellicht als er ooit een tweede XBO komt op de zolder dat ik het daar kan proberen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Phusebox schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:52:
[...]

Kinect is kansloos in mijn woonkamer, heb een salontafel van ongeveer 1 bij 1 meter van massief hout, die je niet even verplaatst als je Kinect wil gebruiken.
Oftewel: je hebt besloten er geen ruimte voor te laten in je woonkamer. Ergo: jouw probleem, niet die van Kinect

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martinspire schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:03:
[...]
Oftewel: je hebt besloten er geen ruimte voor te laten in je woonkamer. Ergo: jouw probleem, niet die van Kinect
Beweer ik ergens dat ik het een probleem vindt van Kinect, zeg alleen dat het in mijn situatie niet werkbaar is.

En tja, een oppervlakte van 3x2 meter leeg laten omdat je anders niet af en toe je Kinect kunt gebruiken? Helaas wist ik ook 7 jaar geleden nog niet dat er een Kinect zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Yaz schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:20:
[...]

Ik hoor hier zojuist een reden om niet mee te doen met xbox fitness. Zitten er leaderboards in? Als ik namelijk ergens niet op zit te wachten is dat de hele wereld (of in iedergeval mijn vriendjes) zien wat voor een wrak ik nu eigenlijk ben.
Ik ben er juist blij mee om te laten zien dat ik onderhand weer beweeg, zou het liefst bij elke workout automatisch een tweet, instagram en facebook bericht laten sturen ;) Al doe ik dat natuurlijk niet, want ga er de wereld buiten Xbox niet mee vervelen. Je kan het ook zien als extra motivatie om een oefening beter te doen dan een ander dat is ook de enige functie die ik tot nu toe sociaal heb gezien. Weet niet of het uit te zetten is dat andere jouw workouts zien.

De ruimte problemen heb ik ook een beetje last van maar mijn ikea tafeltje is zo aan de kant gezet. Zonder dat Kinect je ziet heb je niet het 'spelelement' maar kun je nog de video's doen, al is de meerwaarde tov video op laptop kijken dan weg natuurlijk.

Weet nu iig beter wat de bezwaren zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07

[...]

Dank!

Ik heb echter nog niets binnen gekregen, komt dit via mail of een message op de One?

Ik gooi Forza zo ff aan, wees vrij om mee te doen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2014 11:44 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:41:
[...]

Dank!

Ik heb echter nog niets binnen gekregen, komt dit via mail of een message op de One?
Dit komt (meestal na een dag of 1 a 2 na 'aanmelding') vi aeen Message op de One.

Er is overigens weer een update (op Windows 8) voor de Xbox One Smartglass Beta App :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:41:
[...]

Ik gooi Forza zo ff aan, wees vrij om mee te doen ;)
Hoeven jullie nooit te werken (of op kantoor aanwezig te zijn)? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 21-09 10:15
Phusebox schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:47:
[...]

Thuis werken FTW :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
[...]

Werken? Ben jij nog niet financieel "binnen" dan?
Je moet anderen voor je laten werken, das veel beter ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Laatst online: 10:06
Bullet NL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:51:
[...]

Ik wil geen uitkering.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
wes- schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:53:
[...]

Ik wil geen uitkering.. ;)
Een top man heeft ook geen uitkering, alleen bonussen voor het niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:47
[...]

Nice profile pic :P

Ontopic: nog steeds geen external storage support? Misschien ga ik niet eens wachten tot na de E3 en binnenkort een titanfall bundel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Silversin schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:07:
[...]

Nice profile pic :P

Ontopic: nog steeds geen external storage support? Misschien ga ik niet eens wachten tot na de E3 en binnenkort een titanfall bundel kopen.
Nog niet maar schijnt wel snel te komen. Vandaag wordt de youtube app geupdate zodat je direct kan uploaden naar youtube maar wat ook nice is dat je youtube kan "snappen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Jawel hoor....ik ben aan het re-integreren (pfff...lang verhaal....maar over paar wkn/mnd ben ik weer 100% aan 't werk...eindelijk)...dus ben nog halve week thuis op het moment....
[...]

Zo kun je het ook uitleggen ja :+

[ Voor 26% gewijzigd door TheVMaster op 08-04-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nee helaas mag ik voor een hongerloontje mijn uurtjes draaien om spelletjes van te kopen waar vervolgens geen tijd meer voor over blijft om ze te spelen.

Oh the irony of western life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Phusebox schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:32:
Nee helaas mag ik voor een hongerloontje mijn uurtjes draaien om spelletjes van te kopen waar vervolgens geen tijd meer voor over blijft om ze te spelen.

Oh the irony of western life.
I know the feeling. En ergens vermoed ik The VMaster ook...

[ Voor 5% gewijzigd door LOTG op 08-04-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

[...]

Zou je mij ook kunnen/willen uitnodigen aub? XBL = gise87
Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:31
Hoi gise,
Ik heb je een xboxone preview invite gestuurd.
De melding die ik kreeg daarbij via de xboxone preview registration app is:

Thanks! While we can't accept everbody, we hope your friends get in! We'll send out invitations soon.

Dusss, afwachten, hoop dat je snel een invite krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Top, dankjewel dr_dreey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
IGN: New Xbox One System Update Features Announced
http://www.ign.com/articl...update-features-announced
Microsoft has revealed fresh features coming to Xbox One in the next planned system update for the console.

While we already knew aspects of what was coming in the patch, including highly-anticipated social improvements, Microsoft seems to be keen to cram as many new features as possible into the update.

The first update focuses on Blu-ray player supports, and will see 50Hz video output support added for content recorded at 50Hz. Naturally, the Blu-ray app will also receive an update to reflect these changes.

Other improvements include both the controller and headset adaptor firmware getting updated in a bid to reduce audio static and improve wireless connectivity.

Finally, a silent reboot function will now be available once the system updates, alongside an update on demand feature. These will allow your console to automatically update if it's in Instant On mode, with the Xbox One returning to standby upon completion. As a result, you won't need to power on your console after an update in future. You'll also be able to take future updates as they're available without waiting for the console to do it on its own, thanks to the new option in the system settings menu. It'll only show up when there's an update available, however.

There's no set release date for the update, though Microsoft has previously discussed other features it's planning to include. Yesterday, the company promised an update to the Xbox One YouTube app to improve video sharing, and external hard drive support is also meant to be on the way.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
TheVMaster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:44:
[...]

Dit komt (meestal na een dag of 1 a 2 na 'aanmelding') vi aeen Message op de One.

Er is overigens weer een update (op Windows 8) voor de Xbox One Smartglass Beta App :)
Heb je toevallig voor mij ook een invite over? (hairball nl)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hairball schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:41:
[...]

In principe kan je iedere Xbox Friend uitnodigen, dus als wij vriendjes worden...dan wil ik je wel inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

TheVMaster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:25:
[...]

In principe kan je iedere Xbox Friend uitnodigen, dus als wij vriendjes worden...dan wil ik je wel inviten.
Vriendjes worden..??!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Lekker bij elkaar op de koffie.. GeZelLig!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Yaz schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:34:
[...]

Lekker bij elkaar op de koffie.. GeZelLig!! :D
Met appeltaart... :9
He, volgens mij zijn wij al vriendjes. Kan jij me 'n invite sturen..? _/-\o_

Vanavond wel ff champions League kijken. Wel op me X1 want ik ben verbannen van de tv. ;w

[ Voor 15% gewijzigd door mowa op 08-04-2014 14:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mowa schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:38:
[...]

Met appeltaart... :9
He, volgens mij zijn wij al vriendjes. Kan jij me 'n invite sturen..? _/-\o_

Vanavond wel ff champions League kijken. Wel op me X1 want ik ben verbannen van de tv. ;w
Eh..wij zijn nog geen vriendjes...ohw..wacht je bedoelt Yaz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

TheVMaster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:40:
[...]

Eh..wij zijn nog geen vriendjes...ohw..wacht je bedoelt Yaz :+
Ook jij.
Moet met smartglass kunnen toch? Dalijk ff kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hairball schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:41:
[...]

Done :+
mowa schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:42:
[...]

Ook jij.
Moet met smartglass kunnen toch? Dalijk ff kijken.
Ik heb je nu in ieder geval toegevoegd (we waren geen wederzijdse vriendjes, misschien had jij mij toegevoegd...maar dan zie ik jou als Follower). En ik heb je een invite voor de Preview gestuurd.
gise schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:29:
lol. money to burn?

TV + XBone (+ receiver/versterker?) aan laten staan als je op werk zit? :P
Jij trapt ook overal in he :+ Nee hier gaat de xbox wel uit als ik aan 't werk ben, maar het afloggen na bv. 30 minuten niet herkend te zijn ofzo zou wel fijn zijn....of dat hij met een melding komt Persoon X wordt niet herkend....please maak uzelf zichtbaar :+.

[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 08-04-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 07:44
Als iemand tijd over heeft zou ik ook wel een invite willen ontvangen... db I Delirium

Oh, en op xbox.com onder privacy instellingen staat ook dit ivm de Fitness discussie:
Je oefeningsgegevens bekijken (Xbox 360: oefeningsgegevens delen)
Bepaal wie je oefeningsgegevens kunnen bekijken, waaronder calorieverbranding, speeltijd en feedback over fysieke activiteit in Kinect-games. Alleen voor Xbox 360: Beheer je offline oefeningsgegevens vanaf Instellingen op je console.

Iedereen

Vrienden

Blokkeren

[ Voor 84% gewijzigd door db I Delirium op 08-04-2014 14:53 . Reden: Privacy info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Zo grappig. Ik voeg altijd iedereen toe die ik zie. En ook dit keer zag ik een gamertag die mij niet bekend voor kwam en wat blijkt bijna elke keer weer; Ik follow jou al..

Bijzonder aangezien ik eigenlijk altijd de friendslist in de gaten houd om te kijken of er wat te knallen/racen valt (handig, dat smartglass). Waarom veel gamertags mij dan toch onbekend voorkomen is mij dan ook echt een raadsel.

p,s racen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024

[...]

Ik heb die App Update net ook geinstalleerd, dus mocht je een invite willen dan zou ik dat ook kunnen doen. Wel ontvang ik de verzoeken graag in een DM, om te voorkomen dat dit topic een Invite request topic wordt.

Zit nog te wachten op de system update.

[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 08-04-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

TheVMaster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:43:

Ik heb je nu in ieder geval toegevoegd (we waren geen wederzijdse vriendjes, misschien had jij mij toegevoegd...maar dan zie ik jou als Follower). En ik heb je een invite voor de Preview gestuurd.
Thnx. _/-\o_
Kan alleen niet veel met Smartglass. Krijg 'n melding dat m'n ouders m'n privacysettings aan moeten passen. _O-
Ik zie jou wel als follower en dat Yaz tv kijkt. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mowa schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:09:
[...]Ik zie jou wel als follower en dat Yaz tv kijkt. :+
Ik doe de hele dag niets anders. Tis maar goed dat mijn baas dat niet weet :D

Maar zonder geheid, Ik vind het wel een gemist dat er geen auto-logoff in de X1 zit. Wel mij 's ochtends herkennen als ik ff op de bank het nieuws zit te kijken maar daarna niet zien dat ik naar mijn werk gegaan ben... Krijg daar wel vaker kritiek op namelijk :D

owh, en voordat we beginnen met "waarom staat de tv nog aan als je op je werk zit". Anders voelt de kat zich zo eenzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:33
Mijn X1 gaat na een tijdje gewoon uit, of dit komt vanuit Netflix, maar als ik tijdje niets doe, gaat hij vanzelf na een uurtje of 3 uit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:22

djbarney

XBL: DeejayBarney

Yaz schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:19:
[...]

Maar zonder geheid, Ik vind het wel een gemist dat er geen auto-logoff in de X1 zit. Wel mij 's ochtends herkennen als ik ff op de bank het nieuws zit te kijken maar daarna niet zien dat ik naar mijn werk gegaan ben... Krijg daar wel vaker kritiek op namelijk :D

owh, en voordat we beginnen met "waarom staat de tv nog aan als je op je werk zit". Anders voelt de kat zich zo eenzaam!
er zit wel een auto off functie op de xbox zelf, na 1, of 6 uur inactivity sluit ie netjes af. ik weet niet of hij dan ook uitlogt. Ik merk wel dat wanneer ik langere tijd weg ben, en dan ineens weer voor de kinect verschijn, deze dan direct op mij reageert en de screensaver uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
djbarney schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:21:
[...]

er zit wel een auto off functie op de xbox zelf, na 1, of 6 uur inactivity sluit ie netjes af. ik weet niet of hij dan ook uitlogt. Ik merk wel dat wanneer ik langere tijd weg ben, en dan ineens weer voor de kinect verschijn, deze dan direct op mij reageert en de screensaver uitzet.
Maar als ik dat gebruik zakt het gemiddeld gebruik van de X1 van 5 uur per persoon drastisch in! Dat willen we natuurlijk ook niet hebben.. Nee, dan liever een auto-logoff feature, laat die X1 maar lekker aan staan. Anders word mijn goudvis boos, die kijkt graag 24 kitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
lol. money to burn?

TV + XBone (+ receiver/versterker?) aan laten staan als je op werk zit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:19:
[...]

Feature Request :+

en je moet je zoon echt een eigen account geven......LOL en je vriendin..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
En de kat dus blijkbaar, zodat de Kinect de kat ook herkend als die op de bank zit en TV wil kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Het is veel erger dat ie z'n kat bij z'n goudvis laat.
Ik overweeg aangifte te doen vanwege dierenmishandeling. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:31
@TheVMaster,
Ik zit al de hele middag naar m'n 'sytem' scherm te kijken op m'n X1 maar er verschijnt maar geen 'system update' button... Hoe kan dat jij 'm wel hebt, iets bijzonders gedaan?
M'n regio staat op US en zit in preview programma. Al een power cycle gedaan en ook energy setting op instant on en 10 min's wachten op standby totdat X1 led op console gaat knipperen (zo heb ik de vorige preview updates gepushed) maar helaas niets tnt.

Anderen behalve TheVMaster die de update al binnen hebben?

Offtopic:
Voor de peeps die Titanfall spelen.
Hoe hebben jullie de controller setup, met name welke button voor jump en melee?

[ Voor 4% gewijzigd door dr_dreey op 08-04-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
TheVMaster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:33:
[...]en je moet je zoon echt een eigen account geven......LOL en je vriendin..... ;)
Hebben ze ook.

Maar de enige die nu aangelogt is is mijn vriendin. Die verveelt zich de barste thuis nu haar verlof is ingegaan.. Dus tot 3 augustus zal ik elke dag vanaf 7 uur 's ochtends tot +- 11 uur 's avonds online zijn.... Goed voor de statistieken :D
dr_dreey schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:42:
Hoe hebben jullie de controller setup, met name welke button voor jump en melee?
Ik heb die hybrid layout, de echte naam ff ontschoten. Dus "Bumper Jumper" + melee op B.

[ Voor 25% gewijzigd door Yaz op 08-04-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
dr_dreey schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:42:
@TheVMaster,
Ik zit al de hele middag naar m'n 'sytem' scherm te kijken op m'n X1 maar er verschijnt maar geen 'system update' button... Hoe kan dat jij 'm wel hebt, iets bijzonders gedaan?
M'n regio staat op US en zit in preview programma. Al een power cycle gedaan en ook energy stting op instant on en 10min's wachten (zo heb ik de vorige preview updates gepushed) maar helaas niets tnt.

Anderen behalve TheVMaster die de update al binnen hebben?

Offtopic:
eh...ik ging vanmorgen naar m'n System pagina, daar stond de button niet (toen ik hem opende) en eigenlijk verscheen hij binnen 1 a 2 sec ineens. Was eigenlijk in de veronderstelling dat je een Check for update kon doen, maar nadat ik erop klikte kreeg ik gelijk de update en ging hij installeren (en rebooten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Yaz schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:25:
[...]

Maar als ik dat gebruik zakt het gemiddeld gebruik van de X1 van 5 uur per persoon drastisch in! Dat willen we natuurlijk ook niet hebben.. Nee, dan liever een auto-logoff feature, laat die X1 maar lekker aan staan. Anders word mijn goudvis boos, die kijkt graag 24 kitchen.
Vandaag bij 24 kitchen bakken we een heerlijke forel met zalm filet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
mowa schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:09:
[...]

Thnx. _/-\o_
Kan alleen niet veel met Smartglass. Krijg 'n melding dat m'n ouders m'n privacysettings aan moeten passen. _O-
Ik zie jou wel als follower en dat Yaz tv kijkt. :+
Zit de optie niet op de X1 dat je je account kunt upgraden?
Ik kwam het pas geleden tegen op de 360 en ik dacht "huh, wat doet dit nu weer?". Blijkt dat ik al jaren op een child account speel (email adres dat ik gebruik had waarschijnlijk al een geboorte datum, vandaar) en toen heb ik ooit een dummy account aangemaakt die mijn "ouder" was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Kinect Sports Rivals staat btw nu in de (US) Store. Wel lachen spel....hij scant eerst je lijf met Kinect inclusief je hoofd en je hebt dan dus een avatar die nog op je lijkt ook :)

Update: Ik krijg net (bij het starten van de App) een melding dat er een update beschikbaar is voor Youtube van 57 MB.

Hoe moelijk is het btw om vanuit de Youtube App gewoon de Xbox Media Remote te ondersteunen? Dat werkt overal, behalve in de Youtube App....

[ Voor 45% gewijzigd door TheVMaster op 08-04-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iYell0wi7
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 12:01
Ik las net dat je vrienden kan uitnodigen voor de previews voor de aankomende updates, Is het mogelijk dat iemand mij kan uitnodigen, ik had namelijk mijn Xbox one binnen in de periode dat er geen invités meer werden verstuurt.

Gamertag: iYell0wi7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
YouTube upload test. Uploaden gaat echt razendsnel! :) Veel sneller dan naar OneDrive.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
@TheVMaster : Bedankt en we zijn nu vriendjes? ;)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
TheVMaster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:14:
Kinect Sports Rivals staat btw nu in de (US) Store. Wel lachen spel....hij scant eerst je lijf met Kinect inclusief je hoofd en je hebt dan dus een avatar die nog op je lijkt ook :)

Update: Ik krijg net (bij het starten van de App) een melding dat er een update beschikbaar is voor Youtube van 57 MB.

Hoe moelijk is het btw om vanuit de Youtube App gewoon de Xbox Media Remote te ondersteunen? Dat werkt overal, behalve in de Youtube App....
Die staat er toch al vanaf de launch van de Xbox One in? Heb die namelijk al vanaf het begin..
/edit: Ah, dat was alleen pre-season. Full game is nu dus uit..

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 08-04-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=g2CKJgS7KJQ]

Gaat inderdaad best snel dat uploaden, schrok eerst even toen ik alleen een 360p optie zag maar zie nu ook de 720p optie. Denk niet dat ik dit supervaak ga gebruiken maar toch leuk dat het kan :)

Het "snappen" van youtube is ook grappig maar als ik bijvoorbeeld forza aanzet gaat het beeld ontzettend haperen, audio gaat wel goed (wel forza en youtube door elkaar). youtube snapped in je home screen gaat wel flawless.

[ Voor 30% gewijzigd door wes- op 08-04-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nog steeds geen System Update knop. Meh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:14:

Bij mij crasht Kinect Sport Rivals zodra ik hem opstart. Nog even zoeken wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:17
Hopelijk een waardig alternatief voor Test Drive Unlimited :

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
Iemand enig idee hoe je de ondertiteling uit kan zetten in de YouTube app?
En ook hoe je een filmpje kan liken en sharen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
iYell0wi7 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:40:
Ik las net dat je vrienden kan uitnodigen voor de previews voor de aankomende updates, Is het mogelijk dat iemand mij kan uitnodigen, ik had namelijk mijn Xbox one binnen in de periode dat er geen invités meer werden verstuurt.

Gamertag: iYell0wi7
Ik probeer het wel even. Gelukt! Ik heb je toegevoegd. Afwachten of je een uitnodiging krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door Nosferatu111072 op 08-04-2014 21:18 ]

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nosferatu111072 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:14:
[...]

Ik probeer het wel even. Gelukt! Ik heb je toegevoegd. Afwachten of je een uitnodiging krijgt.
Ik zag het voorbij komen...dat jij hem uitnodigde :+ Denk wel dat hij een invite krijgt hoor, de melding die je kreeg heeft iedereen (vanaf het begin) gehad...en volgens mij zijn er geen mensen die de preview niet gehad hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

TheVMaster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:36:
Ik zag het voorbij komen...dat jij hem uitnodigde :+ Denk wel dat hij een invite krijgt hoor, de melding die je kreeg heeft iedereen (vanaf het begin) gehad...en volgens mij zijn er geen mensen die de preview niet gehad hebben....
Zijn nu vriendjes en even later weer ff gekeken maar heb nog geen invite ontvangen ;(
Ereaser schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:47:
Zit de optie niet op de X1 dat je je account kunt upgraden?
Ik kwam het pas geleden tegen op de 360 en ik dacht "huh, wat doet dit nu weer?". Blijkt dat ik al jaren op een child account speel (email adres dat ik gebruik had waarschijnlijk al een geboorte datum, vandaar) en toen heb ik ooit een dummy account aangemaakt die mijn "ouder" was :P
Weet wat je bedoeld maar is volgens mij niet het geval want heb destijds met het aanmaken van de account mijn geboorte datum gebruikt. Maar ik moet 't nog ff voor de zekerheid nagaan.

Dat gedonder met het tweede account dat spontaan inlogt heb ik opgelost door dat account guest te maken ipv family.

Over gedonder gesproken; TV doet 't niet meer. Geeft aan dat er geen signaal is terwijl de decoder gewoon functioneerd want dat heb ik uiteraard gecheckt.
Geluid/beeld van bluray (film) loopt niet synchroon terwijl het dat voorheen wel gewoon deed. Verschillende schijfjes geprobeerd, ff uit- en inschakelen was niet de oplossing. Ook een poos van stroom af niet.

[ Voor 56% gewijzigd door mowa op 08-04-2014 22:24 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mowa schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:11:
[...]

Zijn nu vriendjes en even later weer ff gekeken maar heb nog geen invite ontvangen ;(

[...]
Dat duurt eh...een dag ofzo denk ik?

Net even lekker 'gesport'....wat een grappig spel is dat Kinect Sports Rivals toch...video gemaakt via Upload Studio en vervolgens via de Youtube App geupload....

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mU1rY8Vg4LM]

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 08-04-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iYell0wi7
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 12:01
Nosferatu111072 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:14:
[...]

Dankje nu afwachten op een reactie van Microsoft.
TheVMaster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:36:
[...]

Ik heb m'n xbox one nog niet zo lang, Waardoor ik heb de periode waar ze de uitnodigingen stuurde net niet heb mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
iYell0wi7 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:42:
[...]

Dankje nu afwachten op een reactie van Microsoft.

[...]

Ik heb m'n xbox one nog niet zo lang, Waardoor ik heb de periode waar ze de uitnodigingen stuurde net niet heb mee gemaakt.
Nee, dat snap ik.....volgens mij kan het tot 2 dagen duren voor je een reactie krijgt. Vorige keer moest je nieuwe preview testers op een forum melden en dan duurde het tot 2 dagen, mogelijk gaat het nu wel sneller (aangezien het automatisch gaat volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:17
Dit word volgens mij een behoorlijke zieke game :)
[YouTube: http://youtu.be/szgprMlcvyA]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie nacht manschappen ;)
Ik wil alleen eff iedereen wel waarschuwen die mee willen doen in de preview , dat de firmware die we testen voor de xbox one wel veel bugs bevatten. Dus houd er rekening mee dat er vervelende dingen kunnen optreden zoals Blu-ray disk die foutmeldingen geven , en headsets die niet naar behoren werken.
Het is maar eff een waarschuwing voor de mensen dat dit het wel om beta builds gaat en dat ik soms de indruk heb dat we zelfs alfa builds testen. Misschien handig om eff een dutch draadje in de preview groups van het xbox one beta forum algemeen aan te maken zoals de duitsers en fransen ook al hebben gedaan , dan kunnen we onderling ook dingen uitwisselen. Ik volg jullie topic hier al een tijdje en heb als het goed is al een aantal van jullie toegevoegd in mijn lijst, en via de app uitgenodigd.

Dus eff waarschuwing weet waar je aan begint, beta testen is leuk maar verwacht bugs.Er is een opt out aanwezig als je uit de beta test wilt stappen maar als de beta nog draait moet je wachten tot de officiële build uit is voor iedereen. Dus je kan er niet zomaar mee stoppen of terug draaien.

gegroet ; gamertag Marco3key NL

Microsoft betatester 368320 en Ambassador voor Xbox ;w Happy Bug Hunting.....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Build onderweg :

new 1404 system update starting to deploy tonight!

We have started to deploy the latest 1404 update (xb_rel_1404.140405-2200). This update will be rolled out in waves. The first group will be able to install the update starting at 8:00PM PDT on 4/7. Consoles in this first group that have not received the update in standby mode by 1:00AM PDT on 4/9 will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live. We’re at a stage in previewing this update where new updates will primarily contain fixes and improvements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Als je zo al die problemen ziet met de BR drive vraag ik me af wat er veranderd is dat dit veroorzaakt? Zou dit soms een begin zijn voor nog een "180"? Dus weer terug (gedeeltelijk of niet) naar het originele concept?

Voor de mensen met slecht geheugen dit bestond uit;
- Allle games zijn digitaal, of je ze nu in de winkel koopt of niet
- Games kunnen digitaal uitgeleend worden
- Games (digitaal) kunnen kado gegeven worden
- Games (digitaal) kunnen verkocht worden
- Elke 24 uur een check of je het spel nog wel echt in bezig had. Je kon de disc niet gebruiken om aan te tonen dat je het spel had.

De ellende was de mensen dachten dat ze alleen maar spellen konden spelen als ze online waren en dat ze niet konden verkopen (al was dat vanaf dag 1 al verteld dat je dit juist wel kon)

Gezien de meldingen die we nu krijgen (plus wat uitspraken van verschillende xbox peeps) verwacht ik dat ze het volgende gaan doen;
- Alle spellen worden weer digitaal
- Uitlenen word weer mogelijk (JEEE)
- Games kado geven word weer mogelijk (Dubbel JEEE)
- Een nieuw soort check om te kijken of jij het spel nog wel hebt (misschien wel dat je eerst een spel moet "afmelden" alvorens het te kunnen verkopen?)
- Indien offline, insert disc om te kunnen spelen

Waarom deze gedachte? De huidige problemen met de BR drive waren er niet in de eerste twee firmwares(RTM en 1402). Er moet dus structureel iets aangepast zijn aan de BR drive zelf (dat verwacht ik niet) of aan de management code van de BR drive. Daar de meldingen zich voordoen op vooral games (+ eject problemen voor andere soorten BR media) heb ik het vermoeden dat ze iets nieuws aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:04:
Als je zo al die problemen ziet met de BR drive vraag ik me af wat er veranderd is dat dit veroorzaakt? Zou dit soms een begin zijn voor nog een "180"? Dus weer terug (gedeeltelijk of niet) naar het originele concept?

Voor de mensen met slecht geheugen dit bestond uit;
- Allle games zijn digitaal, of je ze nu in de winkel koopt of niet
- Games kunnen digitaal uitgeleend worden
- Games (digitaal) kunnen kado gegeven worden
- Games (digitaal) kunnen verkocht worden
- Elke 24 uur een check of je het spel nog wel echt in bezig had. Je kon de disc niet gebruiken om aan te tonen dat je het spel had.

De ellende was de mensen dachten dat ze alleen maar spellen konden spelen als ze online waren en dat ze niet konden verkopen (al was dat vanaf dag 1 al verteld dat je dit juist wel kon)

Gezien de meldingen die we nu krijgen (plus wat uitspraken van verschillende xbox peeps) verwacht ik dat ze het volgende gaan doen;
- Alle spellen worden weer digitaal
- Uitlenen word weer mogelijk (JEEE)
- Games kado geven word weer mogelijk (Dubbel JEEE)
- Een nieuw soort check om te kijken of jij het spel nog wel hebt (misschien wel dat je eerst een spel moet "afmelden" alvorens het te kunnen verkopen?)
- Indien offline, insert disc om te kunnen spelen

Waarom deze gedachte? De huidige problemen met de BR drive waren er niet in de eerste twee firmwares(RTM en 1402). Er moet dus structureel iets aangepast zijn aan de BR drive zelf (dat verwacht ik niet) of aan de management code van de BR drive. Daar de meldingen zich voordoen op vooral games (+ eject problemen voor andere soorten BR media) heb ik het vermoeden dat ze iets nieuws aan het doen zijn.
Ik hoop met je mee, maar goed....dat dit waarschijnlijk gaat komen (nu of in de komende maanden/jaren) is natuurlijk ook erg duidelijk. Ze gaan daar niet helemaal vanaf stappen, daarbij binnen nu en 8 jaar zijn die fysieke schijfjes echt wel een keer verleden tijd lijkt mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
TheVMaster schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:36:
[...]

Ik hoop met je mee, maar goed....dat dit waarschijnlijk gaat komen (nu of in de komende maanden/jaren) is natuurlijk ook erg duidelijk. Ze gaan daar niet helemaal vanaf stappen, daarbij binnen nu en 8 jaar zijn die fysieke schijfjes echt wel een keer verleden tijd lijkt mij....
Ik heb anders nog liever een fysieke schijf + hoes, vooral bij collectors editions en games waar ik fan van ben heb ik liever de fysieke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ereaser schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:31:
[...]Ik heb anders nog liever een fysieke schijf + hoes, vooral bij collectors editions en games waar ik fan van ben heb ik liever de fysieke versie.
Blijkbaar snap je het concept nog niet helemaal. Ik ga een uitleg poging doen;

Een fysieke schijf zegt niets over het feit of het spel digitaal licentie heeft of niet. Als jij in de winkel straks een nieuw spel koopt zit daarbij, naast het hoesje en de disc en het 87 cm grote figurine ook nog een code. Deze code scan je in en daarmee heb jij het spel geregistreerd. Met andere woorden, jij bent eigenaar van het spel geworden.

Nu kan kiezen hoe je het spel wilt installeren. Stop jij de schijf erin of download je het spel. Daar zit verder geen verschil in. Updates moeten toch geinstalleerd worden, dat maakt verder geen verschil.

Ben je online dan kan je het spel spelen zonder dat je de disc nodig hebt.
Ben je eens niet online dan, vind ik, moet jij je aankoop kunnen aantonen door je disc erin te stoppen. Deze is beveiligd tegen kopieren en moet voldoen zijn om jou toegang te geven tot het spel. Dit was het grote probleem met het vorige concept, daarin kon dit niet.

Dus iets fysiek in de winkel kopen of iets digitaal kopen resulteerd in precies hetzelfde. In de winkel krijg je er nog onzin bij zoals een hoesje, boekje, schijfje en wat nog meer voor onzin. Met digitaal krijg je helemaal niets, wel zo opgeruimd (scheelt weer ruzie met moeders-de-vrouw ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
Sinds ik ervaren heb hoe relaxed het is om met 1 (stem)commando te wisselen tussen games (22-11-13 :+) moet er een verdomd goeie collecters edition uitkomen om mij nog te laten overwegen games fysiek te kopen. Digitaal O+

@Yaz: daar doe je natuurlijk wel enkele aannames. We hebben nog geen idee hoe Microsoft dit concept uiteindelijk laat terugkeren :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
BM schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:43:
@Yaz: daar doe je natuurlijk wel enkele aannames. We hebben nog geen idee hoe Microsoft dit concept uiteindelijk laat terugkeren :)
Ik doe alleen maar aannames omtrent dit stuk. Er is niets aangekondigd, niets bekend. Maar het is zoals ik het zou inrichten, het is namelijk niet zo moeilijk allemaal volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
@Yaz Ah ja op die manier. Verkeerd geïnterpreteerd van mijn kant.
Maar zoals je al zei zijn het aannames tot Microsoft zelf hier iets over naar buiten brengt.

Mochten ze dit gaan doen, dan hoop ik wel dat verschillende collectors editions ook digitaal beschikbaar komen waarbij je toch de extra content kunt krijgen die je bij zo'n versie zou krijgen. Ik denk dat dat ook al weer een stuk meer mensen over zal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Yaz schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:42:
[...]

Blijkbaar snap je het concept nog niet helemaal. Ik ga een uitleg poging doen;

Een fysieke schijf zegt niets over het feit of het spel digitaal licentie heeft of niet. Als jij in de winkel straks een nieuw spel koopt zit daarbij, naast het hoesje en de disc en het 87 cm grote figurine ook nog een code. Deze code scan je in en daarmee heb jij het spel geregistreerd. Met andere woorden, jij bent eigenaar van het spel geworden.

Nu kan kiezen hoe je het spel wilt installeren. Stop jij de schijf erin of download je het spel. Daar zit verder geen verschil in. Updates moeten toch geinstalleerd worden, dat maakt verder geen verschil.

Ben je online dan kan je het spel spelen zonder dat je de disc nodig hebt.
Ben je eens niet online dan, vind ik, moet jij je aankoop kunnen aantonen door je disc erin te stoppen. Deze is beveiligd tegen kopieren en moet voldoen zijn om jou toegang te geven tot het spel. Dit was het grote probleem met het vorige concept, daarin kon dit niet.

Dus iets fysiek in de winkel kopen of iets digitaal kopen resulteerd in precies hetzelfde. In de winkel krijg je er nog onzin bij zoals een hoesje, boekje, schijfje en wat nog meer voor onzin. Met digitaal krijg je helemaal niets, wel zo opgeruimd (scheelt weer ruzie met moeders-de-vrouw ;)).
Flink wat gespeculeer maar dit zou wel een mooie manier zijn om het terug te laten keren inderdaad.

Je moet wel in de gaten houden dat Microsoft dit systeem introduceerde puur om of de tweede hands game markt aan banden te leggen, of daar aan te kunnen gaan verdienen. Het is wel eens uitgerekend dat in de tweede hands games echt bizar veel geld omgaat, en daar verdienen zij dus helemaal niets aan.

Daarnaast willen ze de retailers niet buiten spel zetten want die hebben ze nodig voor de distributie van hun consoles.

Dus het retail kunnen kopen van een disc met code, een code waarmee je de game onder jou naam registreert, en de disc voor offline spelen, is zeker een mooie methode. Ik betwijfel ten zeerste of ze zouden toestaan dat je de code weer 'unlocked' van je account, maar uitlenen e.d. zouden ze weer toe kunnen staan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Mr Ton schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:30:
[...]Daarnaast willen ze de retailers niet buiten spel zetten want die hebben ze nodig voor de distributie van hun consoles.
Dit argument hoor ik wel vaker maar dat is echt onzin. Er zijn genoeg retail kanalen die als de huidige retailers zouden stoppen gewoon doorgaan of beginnen met het verkopen van deze devices. Of koop jij soms wel je kleding bij de Mediamarkt (want die verkopen wasmachines), of koop jij soms ook je groenten bij de blokker (ze verkopen pannen) of .....

Winst en aantallen te verkopen is genoeg drijfveer om menig winkel over de streep te trekken. Al maken ze hier maar een paar tientallen euro winst op.
Mr Ton schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:30:
[...]Dus het retail kunnen kopen van een disc met code, een code waarmee je de game onder jou naam registreert, en de disc voor offline spelen, is zeker een mooie methode. Ik betwijfel ten zeerste of ze zouden toestaan dat je de code weer 'unlocked' van je account, maar uitlenen e.d. zouden ze weer toe kunnen staan! ;)
Ook dit systeem is tijdens de launch gewoon bevestigd. Het kwam er alleen de goegemeente kreeg niet direct antwoord op elk vraagje die ze hadden omdat het nog niet uit gekristaliseerd was. En als er een begint te schreeuwen dan doet de rest vaak gezellig mee. Samen schreeuwen is namelijk nog leuker en lekker makkelijk ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Yaz op 09-04-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:26:
[...]

Ook dit systeem is tijdens de launch gewoon bevestigd. Het kwam er alleen de goegemeente kreeg niet direct antwoord op elk vraagje die ze hadden omdat het nog niet uit gekristaliseerd was. En als er een begint te schreeuwen dan doet de rest vaak gezellig mee. Samen schreeuwen is namelijk nog leuker en lekker makkelijk ;)
Ik moet eerlijk zeggen dat dit ook de reden is dat ik alles digitaal koop, geen gedonder meer van defecte of haperende schijfjes, niet meer een schijfje wisselen als je een andere game wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ben zelf niet zo van het schreeuwen en vond in eerst instantie ook dat er nog een hoop vrij onduidelijk was. Waarschijnlijk hadden ze het een stuk beter kunnen verwoorden en meer op de positieve aspecten de nadruk leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 21-09 10:15
[...]
Dit argument hoor ik wel vaker maar dat is echt onzin. Er zijn genoeg retail kanalen die als de huidige retailers zouden stoppen gewoon doorgaan of beginnen met het verkopen van deze devices. Of koop jij soms wel je kleding bij de Mediamarkt (want die verkopen wasmachines), of koop jij soms ook je groenten bij de blokker (ze verkopen pannen) of .....
makkelijk ;)
Dat is ook wel redelijk krom..

Een winkel die een DVD speler verkoopt verkoopt vaak ook DVD's en TV's of een computer winkel verkoopt ook Software vaak. enz enz..

Kleding en witgoed machines zijn 2 afzonderlijke producten net als pannen en groenten fruit en vlees ook niet indezelfde categorie thuis horen..

Een winkel die Consoles verkoopt. Verkoopt vaak ook andere consoles, waarbij ook media thuis hoort.
Dus ja als MS ooit zou overstappen op 100% digitaal. Kunnen ze 2 dingen doen. of winkels een licentie sleutel laten verkopen voor het aanschaffen van een game.. Of de winkels links laten liggen.

Het tweede wordt lastig. gezien zij voornamelijk de games verkopen. Vergeet ook niet dat er genoeg mensen zijn die alleen een een device hebben en verder niets weten dan hoe ze een disk in de drive moeten plempen en het spel moeten starten. Niet alleen oudere mensen maar ook de nieuwe generatie.

Er zijn meer mensen die weten wat een PC is maar niet wat ze er mee zouden kunnen doen behalve een PowerPoint presentatie een Exel lijstje en Word doc's maken.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
En we kunnen weer rustig slapen: http://www.cnet.com/news/...crosoft-wont-sell-us-off/
Microsoft's new Xbox chief Phil Spencer doesn't believe the software company will sell off its gaming division because it's key to the tech giant's strategy to win over consumers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
[...]

Winst en aantallen te verkopen is genoeg drijfveer om menig winkel over de streep te trekken. Al maken ze hier maar een paar tientallen euro winst op.

[...]

Nee dat argument is absoluut geen onzin. Echte fans importeren nu de X1 en zullen hem anders via een MIcrosoft store kopen, maar de 'massa' wil gewoon de Xbox uit de schappen van de winkel halen. Als alle retailers wel nog Playstations maar geen Xboxen in de schappen hebben weet ik wel wat er met de marktaandelen gaat gebeuren. En wanneer er minder Xboxen in gebruik zijn is het minder interessant voor ontwikkelaars om daarvoor de ontwikkelen, daardoor worden er nog minder consoles verkocht, en dus minder geld verdiend door Microsoft en de uitgevers. Een beetje een omgekeerd kip en ei verhaal, de netwerk effecten in een tweezijdige markt zijn erg sterk. Retailers hebben hier in een hele grote machtpositie, zij verdienen aan de games, niet aan de hardware. Als MS dit doorzet en Amazon, BestBuy, Gamestop, Mediamarkt/Saturn zeggen gezamelijk van als je dit doet dan verkopen wij geen consoles meer, dan gaan er wat alarmen rinkelen in Seattle dat weet ik zeker. Het is voor MS zaak om zo veel mogelijk X1's te verkopen om zo een zo groot mogelijk platform voor games te krijgen waaraan ze verdienen, en het makkelijk verkrijgbaar zijn van deze consoles is daarbij erg belangrijk.

Daarnaast ben ik absoluut niet gaan schreeuwen, er was gewoon erg veel onduidelijkheid over het mogelijk 'unlocken' van een game op jou account. Maar bij bedrijven gaat het puur om geld, en dat was/is te halen uit de tweedehands game markt. ;)

Buiten dit hoop ik echt dat ze het digitaal/gamesharing in een bepaalde vorm her introduceren, want het was eigenlijk echt een prima plan, wat door een marketing fiasco in het water is gevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 09-04-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
To_Tall schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:17:
[...]Een winkel die een DVD speler verkoopt verkoopt vaak ook DVD's en TV's of een computer winkel verkoopt ook Software vaak. enz enz..

Kleding en witgoed machines zijn 2 afzonderlijke producten net als pannen en groenten fruit en vlees ook niet indezelfde categorie thuis horen..
Dat komt volgens mij alleen maar door history en niet doordat de producten niet bij elkaar horen. Als groeten nu pas uitgevonden zou worden en dit moest je persee bereiden in een pan dan verkocht de blokker ook groenten. Niet omdat ze bij elkaar horen maar voor het gemak van de consument. Precies zoals met een Console en Games. Puur gemak voor de consument.

En inderdaad, vaak is het zo dat de combi verkocht word maar lang niet altijd. En als het al bij elkaar verkocht word dan is de keuze voor het bijbehorend product (dvd, game) heel vaak beperkt tot een titel of 20.

Zoals gezegt, ik zie het niet zo zwart-wit. Sterker nog, ik hoop dat we de X1 binnenkort op veel meer mogelijkheden te pakken kunnen krijgen. Voorbeeldje; Als Ziggo en KPN idd een TV app aan het maken zijn dan is de stap niet zo groot om de decoder aan de kant te schuiven en daar een X1 voor in de plaats te geven (met misschien wat extra bijbetalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ho ho. Ik had het niet over het verwijderen van de X1 uit de winkel. Sterker nog, ik heb zelfs nooit gezegt dat de games uit de winkel moeten gaan (ik ben juist voor, digitale, games in de winkel) Ik zeg alleen maar dat de koppeling Console <-> Game niet hoeft te bestaan en dat deze er alleen maar is voor gemak van de consument.

Ik ben er namelijk van overtuigt dat als keten A stopt met de verkoop van de X1 keten B er gelijk boven springt. Voor consumenten hoef je namelijk niet alle soort gelijke producten in dezelfde winkel te kunnen kopen. Sjoppen hoort er gewoon bij (net zoals de laagste prijs vinden) en een product van 300-500 euro is zelden een impuls aanschaf.

En verder zou mij persoonlijk de 2e-hands markt mij me anus oxideren. Ik maak er op beide manieren geen gebruik van.

edit: Oeps, ik was ff vergeten dat ik de laatste post had.. darn :(

[ Voor 3% gewijzigd door Yaz op 09-04-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Nu ze alles aan het integreren zijn lijkt me dat ook vrij onlogisch.
Echt een verlichting een nieuw hoofd van de xbox divisie :)
Yaz schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:37:
[...]
En verder zou mij persoonlijk de 2e-hands markt mijn anus oxideren. Ik maak er op beide manieren geen gebruik van.
Ik heb pas nog Mercenaries 2 2e hands gekocht, simpel weg omdat er geen nieuwe versie meer te krijgen is en het spel niet op Games on Demand was.
Dat is natuurlijk ook een groot voordeel als alles digitaal is. Ook als het spel uit de store wordt gehaald en andere kunnen hem digitaal 2e hands aanbieden, dan heb je geen gedoe met bekraste discs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ereaser schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:54:
[...]

Nu ze alles aan het integreren zijn lijkt me dat ook vrij onlogisch.
Echt een verlichting een nieuw hoofd van de xbox divisie :)
Want het vorige hoofd zou de Xbox divisie wel verkopen? :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
boe2 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:38:
[...]

Want het vorige hoofd zou de Xbox divisie wel verkopen? :?
Niet dat ik weet, maar ik had nou niet echt het idee dat het vorige hoofd op kwam voor de Xbox divisie. Ook de gebrekkige communicatie heeft iedereen wel ervaren, hoelang is dat gerucht er al niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
boe2 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:38:
[...]Want het vorige hoofd zou de Xbox divisie wel verkopen? :?
Die geruchten zijn ontstaan tijdens het kiezen van een nieuwe CEO van Microsoft. Er gingen geruchten dat als Elop aan de macht zou komen de gaming en entertaiment devisie verkocht zouden worden omdat in Elops visie dat geen core business is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
En omdat diezelfde Stephen Elop nu de baas van Phil Spencer is, was er nog wat zorg over zijn uitspraken. En die zorg is nu weggenomen door Dhr. Spencer :).

Elop is de baas van Microsoft's Devices and Studios, waar de Xbox divisie (en ook de games divisie) weer onder valt.

[ Voor 30% gewijzigd door Chevalric op 09-04-2014 15:26 ]

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Free Update Adds Long Beach Circuit to Forza Motorsport 5

http://news.xbox.com/2014...rsport-5-long-beach-track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Hmmm blijkbaar is de update hier al geinstalleerd, zonder dat ik een knop update heb gezien of op heb geklikt.
Pagina: 1 ... 89 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.