Als het niet rap genoeg verkoopt, verkoopt het niet rap genoeg he... Microsoft is er dan snel bij om prijs te verlagen, maarja zullen wel zienBoinkie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:32:
Dat denk ik ook niet. Zou wel heel makkelijk zijn voor de consument. Microsoft zal zo lang mogelijk de prijs hoog houden en met een paar dikke games op komst hebben ze daar alle reden toe.
Jammer dat The Division is uitgesteld. Hopen dat Watch Dogs snel komt. Vermaak me nu nog wel met Forza en fifa daar niet van. Maar een goeie shooter is ook welkom. Ben niet zo'n fan van CoD
Haha keep dreaming.... Eerste twee jaar zullen ze echt niet zakken.
Eerst introduceren in rusland + overige achtergestelde landen, dan kijken wat de console doet.
Vergeet niet dat ms een klap geld achter de hand heeft, zakken in prijs zie ik zelf niet gebeuren voor 2016
Eerst introduceren in rusland + overige achtergestelde landen, dan kijken wat de console doet.
Vergeet niet dat ms een klap geld achter de hand heeft, zakken in prijs zie ik zelf niet gebeuren voor 2016
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Bron ?
Of neem jij geruchten voor waar aan ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Maar Sony heeft al verkocht in die achtergestelde landen, en daaruit zullen ze dan misschien concluderen dat er al veel verkocht zijn, dus om nog competitief te zijn, een prijsdaling voor iedereen...justifire schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:46:
Haha keep dreaming.... Eerste twee jaar zullen ze echt niet zakken.
Sony had ook binnen de 8 maanden de PS3 met 100€ goedkoper gemaakt...
November 2006: PS3 60GB = 599$, PS3 20GB = 499$
Oktober 2007: PS3 80 GB = 499$
November 2007: PS3 40GB = 399$
[ Voor 3% gewijzigd door X-Fighter op 11-01-2014 09:33 ]
De PS3 verkocht voor geen meter, terwijl de X1 al meer dan 3 miljoen stuks heeft verkocht in 2 maanden. Je kan ze niet echt vergelijken. Ik zie geen prijsdaling komen tot er een slim versie wordt aangekondigd. Alleen bundels met extra controller of game tot die tijd.X-Fighter schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 09:33:
[...]
Maar Sony heeft al verkocht in die achtergestelde landen, en daaruit zullen ze dan misschien concluderen dat er al veel verkocht zijn, dus om nog competitief te zijn, een prijsdaling voor iedereen...
Sony had ook binnen de 8 maanden de PS3 met 100€ goedkoper gemaakt...
November 2006: PS3 60GB = 599$, PS3 20GB = 499$
Oktober 2007: PS3 80 GB = 499$
November 2007: PS3 40GB = 399$
Tips & TrickZ!
GT: The Bozzz88
Verkocht de PS3 vooral niet minder tov Xbox 360? Dus als de Xbox One veel minder verkoopt dan de PS4... We zullen zien.Silversin schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:02:
[...]
De PS3 verkocht voor geen meter, terwijl de X1 al meer dan 3 miljoen stuks heeft verkocht in 2 maanden. Je kan ze niet echt vergelijken. Ik zie geen prijsdaling komen tot er een slim versie wordt aangekondigd. Alleen bundels met extra controller of game tot die tijd.
Daarover nog even gesproken. Nu verschijnt dit bericht weer. Het is allemaal weer lekker vaag.Chrosser schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:01:
Hier een stuk uitleg over de 6 vs 6 in titanfall en dat het niks met limitaties van de console te maken heeft.
http://www.polygon.com/20...0-combatants-including-ai
http://www.pu.nl/artikele...i-dient-als-kanonnenvoer/
Hoezo vaag? De interviews en de artikelen die ik heb gelezen zijn vrij helder? 5 zinnetjes van de PU verandert daar in mijn optiek niet veel aan. En de comments eronder zijn weer uitermate droevig.
Wellicht kun je een apart Titanfall topic aanmaken
Onee, die is er al: \[PC/Xbox One/360] Titanfall. Daar vind je eveneens een paar bekenden van je
Wellicht kun je een apart Titanfall topic aanmaken
[ Voor 73% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-01-2014 15:00 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Eerst had het met de balans te maken en nu is het canon fodder voor de n00bs. Maar bedankt, ik wist niet dat er al een topic voor deze game was. Zal daar voortaan posten.
Het is vooral de balans denk ik, ik begrijp het wel als ze zeggen van: Bij CoD en BF, heb je 2-3 mogelijkheden vanwaar de vijand je kan aanvallen, maar bij Titanfall zijn het er wel 10. Dat is te veel om te dekken, te hectisch, en te overdreven als het dan allemaal mensen zijn die spelen. Dan is het gewoon niet meer leuk. Maar over 2 maanden weten we het, ik verwacht nog wel previews van belangrijke game sites voor het zo ver is.bram1984 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:16:
Eerst had het met de balans te maken en nu is het canon fodder voor de n00bs. Maar bedankt, ik wist niet dat er al een topic voor deze game was. Zal daar voortaan posten.
Verwijderd
Ik snap niets van dat gezeik over de hoeveelheid spelers. Als de developer zegt dat 6 vs 6 het best speelt dan zal dat in dit geval waarschijnlijk zo zijn. BF4 heeft al getoond dat 64 spelers mogelijk is op de next gen consoles dus dat zal het probleem niet zijn. Gewoon een design keuze, niets meer niets minder. Je kan sowieso nog helemaal geen conclusie trekken of 12 spelers te veel of te weinig is zolang je de game nog niet heb gespeeld.
Het maakt mij eerlijk gezegd juist enthousiaster omdat 6 vs 6 aangeeft dat de game geen doorsnee shooter gaat worden.
Het maakt mij eerlijk gezegd juist enthousiaster omdat 6 vs 6 aangeeft dat de game geen doorsnee shooter gaat worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 20:41 ]
En dat is ook makkelijker communiceren, kunt ge veel beter samen spelen tov 64-64
Nee, de PS3 voldeed niet aan de verwachtingen van Sony (qua sales). Sony dacht de game industrie weer te domineren, maar sales cijfers vielen vies tegen. Daarom dat er 6 maanden later al een prijsverlaging kwam. Bedrijven als Sony en Microsoft meten het succes van hun product niet aan de hand van meer verkochte aantallen tov de concurrent, maar met hun eigen sales verwachtingen.X-Fighter schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:56:
[...]
Verkocht de PS3 vooral niet minder tov Xbox 360? Dus als de Xbox One veel minder verkoopt dan de PS4... We zullen zien.
Hell yeah !!joffrey19 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:09:
[...]
Hopen op een een nieuwe Gears aankondiging dit jaar.
GOW 4 is instant buy, lekker met de Gnasher in de rondte rennen
Xbox live down? Bij mij werkt t niet atm....
Geen problemen hier.S0epkip schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:29:
Xbox live down? Bij mij werkt t niet atm....
Ik heb overigens een paar mensen uit deze thread aan mijn vriendslist toegevoegd. Tevens mijzelf aan de grote lijst toegevoegd.
herhalingslinkje voor the fun: https://docs.google.com/a...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0
[ Voor 45% gewijzigd door Yaz op 12-01-2014 11:39 ]
Gamertag: YazNL
Ik had eerst vernomen dat hij halverwege 2014 zou komen. Nu wordt dat sowieso al eind 2014. De geruchten zeggen zelfs 2015 helaasjustifire schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:48:
[...]
Bron ?
Of neem jij geruchten voor waar aan ?
Hallo allemaal, ik wil een Xbox One importeren (waarschijnlijk via Amazon.de, 529€ voor premium bundle incl FIFA 14), wat is een goede game (naast de eerst genoemde) om mee te starten, en waar kan ik die het beste halen. Ik verkoop geen games of ruil ze niet om, ik hou alles, dus digitale mogelijkheden zijn prima.
Als je in dit topic zoekt op PayPal kom je hele handige 'guides' tegen over hoe je games kunt kopen in de US store, waardoor je gemiddeld 44/45 euro per spel kwijt bent.
Forza of/en Ryse zou ik zeker aanraden. Voor een goede shooter zou ik wachten op Titanfall. Ghosts en BF4 vallen zwaar tegen.Penhoat schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:12:
Hallo allemaal, ik wil een Xbox One importeren (waarschijnlijk via Amazon.de, 529€ voor premium bundle incl FIFA 14), wat is een goede game (naast de eerst genoemde) om mee te starten, en waar kan ik die het beste halen. Ik verkoop geen games of ruil ze niet om, ik hou alles, dus digitale mogelijkheden zijn prima.
Mocht je een disc willen hebben importeren via amazon.uk. Digitaal zou ik uit de US store downloaden.
Prijsdaling?Silversin schreef op zondag 12 januari 2014 @ 01:21:
[...]
Nee, de PS3 voldeed niet aan de verwachtingen van Sony (qua sales). Sony dacht de game industrie weer te domineren, maar sales cijfers vielen vies tegen. Daarom dat er 6 maanden later al een prijsverlaging kwam. Bedrijven als Sony en Microsoft meten het succes van hun product niet aan de hand van meer verkochte aantallen tov de concurrent, maar met hun eigen sales verwachtingen.
60GB versie naar 20GB en het verschil was 100dollar. Anders in de markt gezet maar zeker geen prijsdaling.
Daarvoor had de 60GB versie teveel voordelen.
Microsoft had doordat de release van de 360 een jaar eerder was de hele lifecycle een voordeel.
Zodra Sony een prijsdaling deed, kon Microsoft direct reageren.
Sony heeft de hele tijd achter de feiten aangelopen.
Alsnog knap dat ze de 360 hebben ingehaald, vooral door de goede first party studio's.
[ Voor 18% gewijzigd door Sinned123 op 12-01-2014 17:19 ]
Ik vind BF4 echt te gek hoor. Nog 2 psychés en de game is helemaal top!Silversin schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:06:
[...]
Forza of/en Ryse zou ik zeker aanraden. Voor een goede shooter zou ik wachten op Titanfall. Ghosts en BF4 vallen zwaar tegen.
Mocht je een disc willen hebben importeren via amazon.uk. Digitaal zou ik uit de US store downloaden.
Ik vrees dat die niet meer gaat komen, of iig niet meer exclusief voor de Xbox. De Gears franchise is (afaik) niet in handen van Microsoft maar van Epic. En om eerlijk te zijn lijkt Epic momenteel zich meer te richten op de mobile markt, dan op de (nieuwe) consoles. Waar ze vorige generatie marktleider waren qua game engines zijn ze nu de grote afwezige...justifire schreef op zondag 12 januari 2014 @ 01:38:
[...]
Hell yeah !!
GOW 4 is instant buy, lekker met de Gnasher in de rondte rennen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dag allen,
Na veel lezen toch maar besloten ook eens een reactie te plaatsen.
Afgelopen week toch maar besloten om een X1 te halen. Gisteren was het zover, een dagje shoppen in Duitsland en natuurlijk langs de Saturn om de X1 mee te nemen.
Thuis aangekomen direct alles aangesloten en FIFA gedownload (zat bij de bundel) en natuurlijk Forza.
FIFA was al redelijk snel klaar en begonnen met een wedstrijd, ik kreeg het niet voor elkaar om te sprinten.. Had er dan ook na een paar minuten genoeg van en al helemaal toen de melding kwam dat Forza binnen was.
Ik direct Forza opgestart, bij de eerste race werd mij het renprobleem van FIFA duidelijk. Gas geven kan ook niet. Blijkt dat mijn controller defect is... De linker bumper zit vast hierdoor werkt de rechter niet.
Vandaag maar direct een ticket aangemaakt nu ontvang ik een mailtje met daarin het volgende:
We have recieved your accessory service request. We Will ship you a replacement product within the next 10 working Days, and we'll send you a confirmation email hen yourself replacement product has left our service center.
No ffurther action is needed at this time.
Heeft een van jullie ook zo'n mailtje gehad? En moet ik mijn controller nu opsturen? Dat maak ik namelijk niet uit de mail op.
En de mensen die de controller opgestuurd hebben voor reparatie, hoeveel dagen heeft het geduurd voordat je er een retour had?
Afgelopen week toch maar besloten om een X1 te halen. Gisteren was het zover, een dagje shoppen in Duitsland en natuurlijk langs de Saturn om de X1 mee te nemen.
Thuis aangekomen direct alles aangesloten en FIFA gedownload (zat bij de bundel) en natuurlijk Forza.
FIFA was al redelijk snel klaar en begonnen met een wedstrijd, ik kreeg het niet voor elkaar om te sprinten.. Had er dan ook na een paar minuten genoeg van en al helemaal toen de melding kwam dat Forza binnen was.
Ik direct Forza opgestart, bij de eerste race werd mij het renprobleem van FIFA duidelijk. Gas geven kan ook niet. Blijkt dat mijn controller defect is... De linker bumper zit vast hierdoor werkt de rechter niet.
Vandaag maar direct een ticket aangemaakt nu ontvang ik een mailtje met daarin het volgende:
We have recieved your accessory service request. We Will ship you a replacement product within the next 10 working Days, and we'll send you a confirmation email hen yourself replacement product has left our service center.
Heeft een van jullie ook zo'n mailtje gehad? En moet ik mijn controller nu opsturen? Dat maak ik namelijk niet uit de mail op.
En de mensen die de controller opgestuurd hebben voor reparatie, hoeveel dagen heeft het geduurd voordat je er een retour had?
Zou toch vreemd zijn, afgezien van GoW: Judgement Day was iedereen erg positief over de serie.BM schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:19:
[...]
Ik vrees dat die niet meer gaat komen, of iig niet meer exclusief voor de Xbox. De Gears franchise is (afaik) niet in handen van Microsoft maar van Epic. En om eerlijk te zijn lijkt Epic momenteel zich meer te richten op de mobile markt, dan op de (nieuwe) consoles. Waar ze vorige generatie marktleider waren qua game engines zijn ze nu de grote afwezige...
Zal toch aardig wat geld in het laatje gebracht hebben lijkt mij zo.
Multi-platform zou ik helemaal niet erg vinden, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik kan me ook niet voorstellen dat er geen nieuwe Gears komt. En het zou mij een biet wezen of deze exclusief is of niet al zou ik als MS zijn overigens de rechten kopen (zoals ik voor elke exclusieve kaskraker zou doen (zie Mass Effect, de sukkels)). Daar is MS veels te lief in. Te weinig first party ontwikkelaars en teveel vertrouwen op de blauwe ogen van de (al dan niet) startende ontwikkelaars.
Verwijderd
ik ga morgen naar Duitsland...In de buurt van nijmegen richting Duisburg.... Iemand nog van het weekend geweest voor een xbox one en welke bundel en waar was je geweest??? ben eigenlijk specifiek opzoek naar een forza bundel en een cod bundel...
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om wanneer je de Xbox one aanzet dat dan via de hdmi kabel ook de tv aangaat en in het bijzonder om een tv van LG? Ik heb een LG55LA8609 waar Simplink op zit, maar ik krijg het niet werkend.
Ik gebruik de hdmi kabel die bij de Xbox one is meegeleverd en heb deze op hdmi poort 1 aangesloten. Toch werkt het niet. Ook al gezocht op internet, maar niks kunnen vinden hierover.
In iig 1 iemand hier heeft het wel werkend maar die heeft een Sony tv.
Ik gebruik de hdmi kabel die bij de Xbox one is meegeleverd en heb deze op hdmi poort 1 aangesloten. Toch werkt het niet. Ook al gezocht op internet, maar niks kunnen vinden hierover.
In iig 1 iemand hier heeft het wel werkend maar die heeft een Sony tv.
XBL: MRE Inc
Samsung heet t anynet+ daar moet ik controle aanvinken. Dat heb jij ook gedaan?
Bears and Bulls
Mag eigenlijk niet in dit topicVerwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:45:
ik ga morgen naar Duitsland...In de buurt van nijmegen richting Duisburg.... Iemand nog van het weekend geweest voor een xbox one en welke bundel en waar was je geweest??? ben eigenlijk specifiek opzoek naar een forza bundel en een cod bundel...
Wat bedoel je met controle? Moet ik dat op de tv instellen of op de Xbox one?mindcre8r schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:02:
Samsung heet t anynet+ daar moet ik controle aanvinken. Dat heb jij ook gedaan?
Op de Xbox one heb ik ergens in de settings wel aangevinkt dat alle apparaten door de Xbox ingeschakeld moeten worden en op de tv heb ik simplink ook aangezet.
Op de TV moet het aan via je menu.
Heb t FF voor je opgezocht.
http://www.ehow.com/how_8...implink-lg-tv.html#page=0
Heb t FF voor je opgezocht.
http://www.ehow.com/how_8...implink-lg-tv.html#page=0
Bears and Bulls
Staat je tv wel in de lijst waaruit je kan kiezen in het xbox settings menu ?
Heldjustifire schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:41:
Staat je tv wel in de lijst waaruit je kan kiezen in het xbox settings menu ?
Mijn tv stond op de Xbox dus niet in het lijstje met devices , nu wel en het werkt.
Mindcre8r, bedankt voor je link. Heb die stappen gevolg en het werkt nu.
Verwijderd
Oeps haha thnx in ieder geval!! Weet je toevallig ook welke bundels?FrankB2k schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:19:
[...]
Mag eigenlijk niet in dit topicmaar op saturn.de en mediamarkt.de kun je kijken of die in een filiaal op voorraad is. Afgelopen zaterdag zelf in Münster geweest. Waren er nog 20+
Volgens mij is die FIFA overal maar wil het liefst die Forza pack of cod pack
MooiMRELynx schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:51:
[...]
Held![]()
Mijn tv stond op de Xbox dus niet in het lijstje met devices , nu wel en het werkt.
Mindcre8r, bedankt voor je link. Heb die stappen gevolg en het werkt nu.
Dan schakelt hij de tv waarschijnlijk in dmv infra-rood ipv de hdmi
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 12-01-2014 22:33 ]
Hij heeft een Miracast device aangesloten op z'n Xbox One..>Ehh....dat ondersteund de Xbox One toch out of the box...Miracast?
Mjah, iets te vroeg gejuigd. De tv gaat wel aan als ik EKSBOXSON roep, maar die blijft op de laatste stand staan. Dus als ik als laatste tv heb gekeken, dan krijg ik dus gewoon RTL4 te zien als de xbox aangaat. Eens kijken of dat nog ergens in te stellen is. Heb jij dat ook, of gaat jouw Sony tv direct naar HDMI1 input (Game) ?justifire schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:31:
[...]
Mooi
Dan schakelt hij de tv waarschijnlijk in dmv infra-rood ipv de hdmi
En dat laatste snap ik niet, hoe kan mijn tv via IR aan gaan als ik eksboxson roep ? Dan gebruik ik dus geen afstandsbediening.
[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 13-01-2014 06:32 ]
Ging me er niet zozeer om of ie wel of niet exclusief zou zijn, maar meer dat ik bij Epic op dit momenteel totaal niet de intentie merk om met games te komen. Dat vooral doet mij vrezen voor een eventueel nieuwe Gears. Geloof me, weinig games die ik liever naar de next-gens zie komen dan Gears, geweldige serieYaz schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:37:
Ik kan me ook niet voorstellen dat er geen nieuwe Gears komt. En het zou mij een biet wezen of deze exclusief is of niet al zou ik als MS zijn overigens de rechten kopen (zoals ik voor elke exclusieve kaskraker zou doen (zie Mass Effect, de sukkels)). Daar is MS veels te lief in. Te weinig first party ontwikkelaars en teveel vertrouwen op de blauwe ogen van de (al dan niet) startende ontwikkelaars.
Daar komt Kinect om de hoek kijken. Die kan ook fungeren als IR-blaster. Op het moment dat jij Xbox On zegt zal Kinect een (sterke) bundel IR stralen je woonkamer inschieten die via de muren reflecteren en bij je TV en/of receiver uit komen, en daarmee zullen die apparaten aangaanMRELynx schreef op maandag 13 januari 2014 @ 06:30:
[...]
En dat laatste snap ik niet, hoe kan mijn tv via IR aan gaan als ik eksboxson roep ? Dan gebruik ik dus geen afstandsbediening.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Volgens mij zeggen ze duidelijk "No further action needed at this time" ook wel je hoeft niks te doen, en ze verwachten ook niet dat je hem retour stuurt.FrankB2k schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:24:
Dag allen,
Als dat wel zo is zouden ze je en een ups nr geven etc... om je controller mee weg te sturen.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Ik mag hopen dat je dit mailtje niet zo hebt gekregen...FrankB2k schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:24:
...
...

Deze post had ik even over het hoofd gezien, maar toch nog bedankt! Ik heb op de iPad nog één of twee apps die wat meerdere formaten spelen, DS Video schakelt automatisch over naar die apps als een formaat anders niet gespeeld kan worden. Of dat ook werkt met Play To betwijfel ik.juroz1980 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:07:
[...]
Net even getest voor jou.
Vanaf ds audio station naar de xbox one werkt vlekkeloos. Best gaaf ook!!
Vanaf videostation werkte het nadat ik de nieuwste updates had binnen gehaald. Alles wat afspeelt op de ipad is ook op de xbox one te zien. Het werkt eigenlijk nog beter dan airplay omdat je tijdens het afspelen gewoon lekker andere dingen kan doen zoals deze reactie posten.![]()
Helaas speelt alleen videostation op de ipad al niet alle formaten die ik beschikbaar heb.
Dit was toch wel één van de voornaamste 'eisen' aan het nieuwe doosje dat ik onder de TV wil hebben, dus het feit dat de xBox One dit netjes doet is een enorme plus!
Ah, wist niet dat Kinect ook een IR-Blaster was. Ik dacht dat het signaal via de HDMI kabel werd verzonden en daarmee ook het input signaal naar de TV. Maar als het via IR gaat, dan kan het wel kloppen dat de TV op de laatst gebruikte stand word ingeschakeld want dan wordt er alleen een AAN signaal verstuurd via IR.BM schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:09:
Daar komt Kinect om de hoek kijken. Die kan ook fungeren als IR-blaster. Op het moment dat jij Xbox On zegt zal Kinect een (sterke) bundel IR stralen je woonkamer inschieten die via de muren reflecteren en bij je TV en/of receiver uit komen, en daarmee zullen die apparaten aangaan
Zoals het mailtje aangeeft 
Ze zillen een mailtje sturen wanneer de controller opgestuurd word. Mogelijk zonder de huidige controller te versturen
Mogelijk heeft MS al veel controller aanvragen gehad en zullen de kosten te hoog zijn om de defecte terug te nemen.
Ze zillen een mailtje sturen wanneer de controller opgestuurd word. Mogelijk zonder de huidige controller te versturen
Mogelijk heeft MS al veel controller aanvragen gehad en zullen de kosten te hoog zijn om de defecte terug te nemen.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Bij de instellingen heb ik toen getest en hij kon mijn TV aan/uit zetten, maar daarna heeft hij nooit meer mijn TV weten aan te zetten. Met m'n camera gekeken welke IR er af komt, gezien de korte tijd, denk ik dat daar het probleem zit. Mijn TV moet ik ~1sec aanknop in houden, de Xbox lijkt maar krap halve seconde IR uit te zenden (voor wat ik kan zien).BM schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:09:
Daar komt Kinect om de hoek kijken. Die kan ook fungeren als IR-blaster. Op het moment dat jij Xbox On zegt zal Kinect een (sterke) bundel IR stralen je woonkamer inschieten die via de muren reflecteren en bij je TV en/of receiver uit komen, en daarmee zullen die apparaten aangaan
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
BummerMRELynx schreef op maandag 13 januari 2014 @ 06:30:
[...]
Mjah, iets te vroeg gejuigd. De tv gaat wel aan als ik EKSBOXSON roep, maar die blijft op de laatste stand staan. Dus als ik als laatste tv heb gekeken, dan krijg ik dus gewoon RTL4 te zien als de xbox aangaat. Eens kijken of dat nog ergens in te stellen is. Heb jij dat ook, of gaat jouw Sony tv direct naar HDMI1 input (Game) ?
Hier gaat hij vanuit standby inderdaad meteen naar de xbox one (HDMI1 port is master)
Staat de tv aan dan moet ik wel van invoerbron wissellen.
Moet dus wel ondersteund worden door de tv anders zit er weinig anders op dan handmatig schakelen.
Zal vast wel een retour-etiket bijgesloten zitten om de defecte controller te retourneren in bijgeleverde verpakking.To_Tall schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:01:
Zoals het mailtje aangeeft
Ze zillen een mailtje sturen wanneer de controller opgestuurd word. Mogelijk zonder de huidige controller te versturen![]()
Denk niet dat MS zomaar gratis controllers rond gaat sturen
Dat hebben ze met de 360 wel een tijd gedaan. Net als Logitech een geweldige service. Maar daar zijn ze mee gestopt omdat er teveel misbruik van gemaakt werdjustifire schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:11:
[...]
Zal vast wel een retour-etiket bijgesloten zitten om de defecte controller te retourneren in bijgeleverde verpakking.
Denk niet dat MS zomaar gratis controllers rond gaat sturen
Xbox
Maar kwaliteit van hun producten ging ook naar beneden, beetje compromis.
Ik heb nog steeds enkel het brom geluidje van de fan, ik kan daar wel mee leven.
Ik heb nog steeds enkel het brom geluidje van de fan, ik kan daar wel mee leven.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat herken ik inderdaad... huisgenoot van mij had toendertijd 6 controllers...BM schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:36:
[...]
Dat hebben ze met de 360 wel een tijd gedaan. Net als Logitech een geweldige service. Maar daar zijn ze mee gestopt omdat er teveel misbruik van gemaakt werd
We hebben overigens ook een:
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
Edit: ook handig om in de quickreply banner te vermelden.
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
Edit: ook handig om in de quickreply banner te vermelden.
[ Voor 22% gewijzigd door S0epkip op 13-01-2014 11:53 ]
Hoe lang duurt het ongeveer als je een xbox op amazon.de bestelt?
Een week denk ik. Ik heb laatst nog een boek besteld daar, en dat was er ook na een week...Swaytje schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:02:
Goedemiddag allen ik ben Erik en heb mijzelf aangemeld op het forum (volg het al de hele tijd vanaf de release xbox one 22 nov 2013) maar heb eigenlijk een vraag of iemand ervaring heeft met het volgende.
Helaas met de zoekopdracht weinig kunnen vinden maar mijn vraag is, heeft iemand met de Xbox One al ervaring met het aankopen van DLC? Heb zelf de Xbone uit Duitsland gehaald (Telepoint) en ingesteld op Ierland (betalen met euro's).
Wil graag de seasonpass voor Call of Duty Ghosts aanschaffen maar ik vraag me af, als ik deze koop en ik reset de Xbox One in het Nederlands zodra deze beschikbaar is gaat dit dan nog wel werken?
Via Microsoft zelf (@Xbox Support via twitter) helaas geen duidelijk antwoord gekregen.
Misschien dat iemand dit weet
bedankt in ieder geval!
Helaas met de zoekopdracht weinig kunnen vinden maar mijn vraag is, heeft iemand met de Xbox One al ervaring met het aankopen van DLC? Heb zelf de Xbone uit Duitsland gehaald (Telepoint) en ingesteld op Ierland (betalen met euro's).
Wil graag de seasonpass voor Call of Duty Ghosts aanschaffen maar ik vraag me af, als ik deze koop en ik reset de Xbox One in het Nederlands zodra deze beschikbaar is gaat dit dan nog wel werken?
Via Microsoft zelf (@Xbox Support via twitter) helaas geen duidelijk antwoord gekregen.
Misschien dat iemand dit weet
Ik koop alles in US, wat gewoon werkt als ik weer terug ga naar UK. Ik heb de car pack van Forza (met die Ferrari en berg andere auto's) gekocht in US (via PayPal) en geinstalleerd, terug naar UK en werkt gewoon.
Nu kan het best zijn dat bepaalde DLC niet beschikbaar is in je ingestelde regio, daar moet je dan wel rekening mee houden.
Nu kan het best zijn dat bepaalde DLC niet beschikbaar is in je ingestelde regio, daar moet je dan wel rekening mee houden.
Ik heb het getest met de Wolf skin (ook Ghosts DLC) en dat werkt gewoon als ik weer van US naar UK gaBoonZ_ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:00:
Goedemiddag allen ik ben Erik en heb mijzelf aangemeld op het forum (volg het al de hele tijd vanaf de release xbox one 22 nov 2013) maar heb eigenlijk een vraag of iemand ervaring heeft met het volgende.
Misschien dat iemand dit weetbedankt in ieder geval!
Kijk dat klinkt goed! Misschien moet ik het er maar op gokken dan! Toevallig ook de versie van COD gewoon hier in Nederland gekocht?wimpie007 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:04:
[...]
Ik heb het getest met de Wolf skin (ook Ghosts DLC) en dat werkt gewoon als ik weer van US naar UK ga
Nee uit Duitsland ;-)BoonZ_ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:12:
[...]
Kijk dat klinkt goed! Misschien moet ik het er maar op gokken dan! Toevallig ook de versie van COD gewoon hier in Nederland gekocht?
Dus als dat al werkt ;-)
Duitse Xbox, Regio op US toen de DLC gekocht, toen regio op UK(of Ireland werkt ook) en blijft werken
Volgens mij is die DLC gekoppeld aan je Call of Duty account en niet zozeer aan je Live Account wellicht? Want hij zag ook dat ik op de 360 de free fall versie had en kon die op de One gratis downloaden
[ Voor 19% gewijzigd door wimpie007 op 13-01-2014 13:19 ]
Wow haha dat is helemaal een wirwar van instellingen, maar het werkt wel ! Top, ik denk dat ik er wel uit ben, bedankt!wimpie007 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:18:
[...]
Nee uit Duitsland ;-)
Dus als dat al werkt ;-)
Duitse Xbox, Regio op US toen de DLC gekocht, toen regio op UK(of Ireland werkt ook) en blijft werken
En als je nog een Xbox360 hebt kan je hem ook daar kopen en gaat ie meer naar de One en heb je de DLC op beide systemenBoonZ_ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:19:
[...]
Wow haha dat is helemaal een wirwar van instellingen, maar het werkt wel ! Top, ik denk dat ik er wel uit ben, bedankt!
Welke games hebben jullie overigens tot nu toe gekocht? (Ik heb alles digitaal in de US gekocht, ik woon in Zweden en betaal met Zweedse kronen, dus ik betaal gemiddeld 38 euro (380 SEK) per spel :-))
Ik heb gekocht:
- Assassin's creed IV Black Flag
- Ryse
- Lego Marvel Superheroes
- FIFA 14
- NFL Madden 25
- COD: Ghosts
- Max Curse of Brotherhood (Ontzettend leuke game overigens!)
- Peggle 2
- Dead Rising 3
- Forza Motorsport 5
Mocht iemand nog zin hebben in wat potjes COD:Ghost of zo iets, mijn gamertag is Greyfox1987
Ik heb gekocht:
- Ryse
- FIFA 14
- NFL Madden 25
- Peggle 2
- Dead Rising 3
- Forza Motorsport 5
Mocht iemand nog zin hebben in wat potjes COD:Ghost of zo iets, mijn gamertag is Greyfox1987
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Ik had mijn one binnen twee dagen vanuit Amazon.de! Doorgaans is het twee dgaen vanuit Amazon (de en uk) ...Swaytje schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:02:
GamiQ, de game notes app met game maps!
- FIFA 14greyfox1987 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:52:
Welke games hebben jullie overigens tot nu toe gekocht? (Ik heb alles digitaal in de US gekocht, ik woon in Zweden en betaal met Zweedse kronen, dus ik betaal gemiddeld 38 euro (380 SEK) per spel :-))
- Dead Rising 3
- Forza Motorsport 5
- Halo - nogwat (die topdown shooter), erg matige game.
Allemaal via US, dus ook zo'n ~40 euro. Forza met DLC én 458 stuurtje
Ik had die Halo game al op m'n Surface voor een paar euro, dus ik wist al dat ik uit de buurt moest blijven van die drek :-)SinergyX schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:15:
[...]
- FIFA 14
- Dead Rising 3
- Forza Motorsport 5
- Halo - nogwat (die topdown shooter), erg matige game.
Allemaal via US, dus ook zo'n ~40 euro. Forza met DLC én 458 stuurtje
Denk dat ik mijn account maar ga migreren naar Zwedengreyfox1987 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:52:
Ik heb gekocht:
- Ryse
- FIFA 14
- NFL Madden 25
- Peggle 2
- Dead Rising 3
- Forza Motorsport 5
Voor gebruikers + spellen zwerft er hier op het forum een google doc rond.
Volgens wisselkoersen.nl is 380 SEK €42,78, nog steeds een stuk goedkoper dan €60, maar voor mij niet de moeite om vanuit de US te verhuizengreyfox1987 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:52:
Ik heb gekocht:
- Ryse
- FIFA 14
- NFL Madden 25
- Peggle 2
- Dead Rising 3
- Forza Motorsport 5
Mede vanwege die prijs heb ik inmiddels:
- Battlefield 4
- Forza Motorsport 5
- Assassin's creed IV Black Flag (inc season pass omdat ik die al vanuit de NL store op de 360 had)
- Ryse
- FIFA 14
- Max Curse of Brotherhood
- Powerstar Golf
Ook ik ben uiteraard toe te voegen! (Alvast sorry voor mijn Drivatar!!

Vergeet alleen niet dat ik nog steeds hetzelfde verdien in kronen als voordat de Euro in elkaar stortte (en de koers ongeveer 1:10 wasexCOESes schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:45:
[...]
Volgens wisselkoersen.nl is 380 SEK €42,78, nog steeds een stuk goedkoper dan €60, maar voor mij niet de moeite om vanuit de US te verhuizen, zeker niet omdat US tegoed online voordeliger te vinden is waardoor €37,50 per game haalbaar is.
Mede vanwege die prijs heb ik inmiddels:
- Battlefield 4
- Forza Motorsport 5
- Assassin's creed IV Black Flag (inc season pass omdat ik die al vanuit de NL store op de 360 had)
- Ryse
- FIFA 14
- Max Curse of Brotherhood
- Powerstar Golf
Ook ik ben uiteraard toe te voegen! (Alvast sorry voor mijn Drivatar!!)
100k Xbox one's verkocht in Duitsland tegenover 250k PS4's, ben benieuwd hoeveel van die consoles naar Nederland zijn gegaan.
http://www.next-gamer.de/...-in-deutschland-verkauft/
Wow dat zijn rare cijfers, als je dat vergelijkt met de UK... Daar zijn 550.000, PS4's verkocht, maar ze zijn met minder. Had ik niet zien aankomenAlphaBlack_NL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:49:
100k Xbox one's verkocht in Duitsland tegenover 250k PS4's, ben benieuwd hoeveel van die consoles naar Nederland zijn gegaan.
Heb net een xbox one besteld bij amazon.de
Als het goed is komt die donderdag of vrijdag binnen, cant wait!
Als het goed is komt die donderdag of vrijdag binnen, cant wait!
AlphaBlack_NL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:49:

Haha, gotta love the sponge 
Even een algeheel bedankje aan de mensen in dit topic... door jullie hulp vandaag mijn broertje een Xbox One gefixt en Forza 5 gedownload voor 44 euro
Hij woont nu in New Hampshire
Even een algeheel bedankje aan de mensen in dit topic... door jullie hulp vandaag mijn broertje een Xbox One gefixt en Forza 5 gedownload voor 44 euro
Hij woont nu in New Hampshire
Creatieve vraag. Ik heb nog voor een godsvermogen aan nationele entertainment bonnen liggen. Weet iemand een site waarmee ik USA xbox puntjes kan kopen met deze bonnen? Dan kan ik ze teminste inzetten voor datgene waarvoor ik ze wil. Anders moet ik wachten totdat de X1 in nederland uit is en nederlandse puntjes kopen.
Zijn we misschien wel buren
Moet jij dan niet nu op bed liggenSinergyX schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:44:
[...]
Zijn we misschien wel burenNooit geweten dat er in dat stadje zoveel NL'ers wonen
A Soldiers manual and a pair of boots.
LOL haha, op de frontpage staat er een nieuwsitem over de nieuwe xtreamer android console, zag ik op het eind van het promofilmpje dead rising 3 voorbij komen haha prutsers
Mijn activity feed op de Xbox One werkt laatste tijd niet meer naar behoren. Ik krijg van mijn beste vrienden en sommige vrienden van dit forum niet meer hun activity feeds door ? Ook als ik naar hun profiel ga dan zie ik hooguit hun video's en hun vrienden, maar meer ook niet ? Ook vallen er soms activity feeds ineens weg en komen dan een dag later weer terug. Ook vind ik de lijst soms traag of blijft soms hangen op bepaalde periode. Zelfs 1 profiel van een goede vriend blijft aan de rechterkant geheel zwart. Iemand die dit ook heeft of misschien ergens gelezen ? Ik heb al contact gehad met Xbox support op Twitter, maar die zeggen dan dat het door mijn regio instelling en bijhorend profiel komt, die zeggen dus ook maar wat, want het heeft 2 maanden goed gewerkt. Ik heb trouwens al eens mijn account geheel verwijderd en ook mijn Xbox One naar fabriek instelling gezet, maar helpt niks. PS: Smartglass laat precies het zelfde zien als op de Xbox One, zelfde probleem hierop.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Dit probleem komt mij niet bekend voor. Ik zie altijd wel een degelijk feed. Gebruik hem nooit maar toch, hij is er wel.
Edit: Ik heb het gecontroleerd en idd. Ik mis ook activities van sommige personen. Zo heb ik gister met iemand DR3 en BF4 gespeeld en dit staat niet in mijn feed. Sterker nog, hij is favorite maar komt in mijn feed niet voor. Misschien is het dat wel, hij is een favorite.
Edit: Ik heb het gecontroleerd en idd. Ik mis ook activities van sommige personen. Zo heb ik gister met iemand DR3 en BF4 gespeeld en dit staat niet in mijn feed. Sterker nog, hij is favorite maar komt in mijn feed niet voor. Misschien is het dat wel, hij is een favorite.
[ Voor 53% gewijzigd door Yaz op 15-01-2014 09:00 ]
Dat dacht ik eerst ook, omdat je favorieten het eerst opvallen, maar ik heb van de 40 vrienden 10 mensen waarvan ik niks (meer) ontvang, zowel Feeds als op hun profiel (Xbox One en Smartglass) Daarnaast als ik bijvoorbeeld naar Major Nelson profiel kijk (kan iedereen zien) daar loopt zijn feeds bij mij tot 31-12-2013 ? maar heeft wel al video's op zijn profiel staan van 1 a 2 dagen geleden ? erg vreemd dus, want zijn activity feeds staat ineens stil.Yaz schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:54:
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Spotten wilde niet meer lukken in BF4 dus liep al weer te schelden op Dice / EA
Maar nu blijkt dus mijn rechterbumper van mijn joypad te haperen.
Ticket aangemaakt en zou met 10 dagen een vervangend exemplaar moeten ontvangen.
Gaat om een extra (zwarte) controller en wilde dus ook een zwarte controller retour krijgen, in het eindscherm hebben ze het dus toch veranderd naar de day-one edition, omdat mijn console ook day one is blijkbaar....
Op de site moest ik 4 documenten bekijken en evt afdrukken, waaronder een retouretiket.
In de mail die ik ontvang staat zoals eerder in dit topic genoemd 'no further action is needed at this time'
Wacht het dus ook maar even af of de defecte controller nu wel of niet retour moet.
Hoop wel op een standaard zwarte controller met de betere bumper-schakelaars (alhoewel beter, binnen een maand defect is ook niet echt beter te noemen
)
Maar nu blijkt dus mijn rechterbumper van mijn joypad te haperen.
Ticket aangemaakt en zou met 10 dagen een vervangend exemplaar moeten ontvangen.
Gaat om een extra (zwarte) controller en wilde dus ook een zwarte controller retour krijgen, in het eindscherm hebben ze het dus toch veranderd naar de day-one edition, omdat mijn console ook day one is blijkbaar....
Op de site moest ik 4 documenten bekijken en evt afdrukken, waaronder een retouretiket.
In de mail die ik ontvang staat zoals eerder in dit topic genoemd 'no further action is needed at this time'
Wacht het dus ook maar even af of de defecte controller nu wel of niet retour moet.
Hoop wel op een standaard zwarte controller met de betere bumper-schakelaars (alhoewel beter, binnen een maand defect is ook niet echt beter te noemen
Raar dat er onderscheid gemaakt wordt in de garantie afwikkeling met betrekking tot controllers. Ik krijg alleen een nieuwe als ik de controller eerst op eigen kosten opstuur maar Tsjechie.. Ik heb met een medewerker van Microsoft gechat en die bevestigt deze mannier van afhandeling voor accessoires
Iemand actief bezig geweest met xbox fitness? Heb dat vandaag eens een keer opgestart en ook daadwerkelijk gespeeld. Wel grappig gedaan en werkt op zich ook best prima. Wat ik wel apart vind is dat er qua content weinig lijn in te vinden valt. Slechts deeltjes uit volledige programma's. Snap het wellicht omdat het nu wordt aangeboden als je 'slechts' live hebt, maar als dat eind van dit jaar komt te vervallen en ze willen er een abbo van maken, dan moeten ze toch wel een stuk meer content leveren.
Ik heb me in ieder geval voorgenomen om het meerdere keren per week op te starten
.
En wat nieuws over quantum break: http://www.oxm.co.uk/6942...the-ultimate-remedy-game/
En een link naar de nieuwe Titanfall controller. En vind hem zelfs nog mooi ook
http://www.oxm.co.uk/6947...-one-controller-unveiled/
Ik heb me in ieder geval voorgenomen om het meerdere keren per week op te starten
En wat nieuws over quantum break: http://www.oxm.co.uk/6942...the-ultimate-remedy-game/
En een link naar de nieuwe Titanfall controller. En vind hem zelfs nog mooi ook
http://www.oxm.co.uk/6947...-one-controller-unveiled/
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-01-2014 21:36 ]
Hier hetzelfde. Moet hem eerst zelf opsturen. Bekijk het maar, stuur hem wel op als de forcefeedback motor helemaal overleden is ( Maakt nu al herrie )BizzieBis schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:37:
Raar dat er onderscheid gemaakt wordt in de garantie afwikkeling met betrekking tot controllers. Ik krijg alleen een nieuwe als ik de controller eerst op eigen kosten opstuur maar Tsjechie.. Ik heb met een medewerker van Microsoft gechat en die bevestigt deze mannier van afhandeling voor accessoires
Verwijderd
Klopt dit?
http://misterxmedia.livejournal.com/150797.html#comments
Als dit waar is dan is de Xbox-One officieel gekwalificeerd als een super-PC-build.
Het klopt wel met het verhaal waar MS in het begin al mee kwam m.b.t. architecture.
Het zou toch echt zo maar eens waar kunnen zijn dat de XboxOne langer houdbaar is.
http://misterxmedia.livejournal.com/150797.html#comments
Als dit waar is dan is de Xbox-One officieel gekwalificeerd als een super-PC-build.
Het klopt wel met het verhaal waar MS in het begin al mee kwam m.b.t. architecture.
Het zou toch echt zo maar eens waar kunnen zijn dat de XboxOne langer houdbaar is.
Explain me like im five.. Wat zie ik hier ?
Want ik heb het wel gelezen maar ik haal er niet echt iets uit
BTC €94.837,08
Verwijderd
De SOC in de XboxOne overlapt.
Dit betekend dat de chip custome made is door AMD.
Lees even verder in de comment section van de link.
New data over de chip toont aan dat deze veel krachtiger is dan de PS4 standaard AMD chip.
Alle wilde verhalen over PS4 50% krachtiger zou dus zo maar eens totale onzin kunnen zijn.
New data over de chip toont aan dat deze veel krachtiger is dan de PS4 standaard AMD chip.
Alle wilde verhalen over PS4 50% krachtiger zou dus zo maar eens totale onzin kunnen zijn.
wel een beetje raar toch? Als ik mij niet vergis, wordt er eerder in het topic gesproken over een nieuwe toegestuurd krijgen en dan pas de defecte retour. Heb jij misschien iets anders gedaan bij de aanvraag?Boinkie schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:57:
[...]
Hier hetzelfde. Moet hem eerst zelf opsturen. Bekijk het maar, stuur hem wel op als de forcefeedback motor helemaal overleden is ( Maakt nu al herrie )
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Zijn dit dezelfde geruchten als die de maanden voor de release al opdoken? Volgens mij zijn die allemaal zo'n beetje wel ontkracht...
Xbox
En toch zie ik nergens dat een XBONE beter presteert dan een PS4... Waarom zou Microsoft zichzelf in de vingers snijden door een console die schijnbaar veel krachtiger is als een PS4 nu niet eens een COD Ghosts op full HD laten draaien...Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:37:
De SOC in de XboxOne overlapt.
ja hij zou custom zijn van AMD so? custom staat niet gelijk aan beter...
Ik zie het vanzelf wel maar ik geloof hier vrij weinig van. En mocht het wel zo zijn is Microsoft alsnog een uilskuiken door een console uit te brengen die in het cruciale begin al minder presteerd dan de PS4
Verwijderd
hoe dan?
dit kun je namelijk nu nog niet stellen.
dat is namelijk het punt van dit topic.
de chip in Xbox One zal meer profiteren van patches dan de standaard chip in PS4
ik probeer hier geen lans te breken voor een krachtigere Xbox.
Maar het wordt tijd dat er eens een eerlijk vergelijk komt. Nu zitten we echt appels met peren te vergelijken. Het is misselijk hoeveel cirtics mee gaan in dit verhaal om maar hits te generen.
de chip in Xbox One zal meer profiteren van patches dan de standaard chip in PS4
Maar het wordt tijd dat er eens een eerlijk vergelijk komt. Nu zitten we echt appels met peren te vergelijken. Het is misselijk hoeveel cirtics mee gaan in dit verhaal om maar hits te generen.
Verwijderd
gast doe niet zo gek!prupke15 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:14:
[...]
En toch zie ik nergens dat een XBONE beter presteert dan een PS4... Waarom zou Microsoft zichzelf in de vingers snijden door een console die schijnbaar veel krachtiger is als een PS4 nu niet eens een COD Ghosts op full HD laten draaien...
ja hij zou custom zijn van AMD so? custom staat niet gelijk aan beter...
Ik zie het vanzelf wel maar ik geloof hier vrij weinig van. En mocht het wel zo zijn is Microsoft alsnog een uilskuiken door een console uit te brengen die in het cruciale begin al minder presteerd dan de PS4
Ghost op 720 had niks met de kracht van Xbox One te maken.
Er zijn al "zwaardere" games uit dan Ghost die wel gewoon 1080 draaien op XboxOne.
Als jij echt denkt dat het maar iets met specs te maken had dan heb je er echt weinig kaas van gegeten.
Jammer dat je er nu toch weer een console war flame topic van aan het maken bent
Dit had beter in het Xbox One topic gekund.
Bovendien is in het Next Gen topic al genoeg gediscusseerd over de berichten die misterxmedia de wereld in spuwt.
Bovendien is in het Next Gen topic al genoeg gediscusseerd over de berichten die misterxmedia de wereld in spuwt.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Enige probleem dat ik hiermee heb is de bron.. een website die in het leven is geroepen om de xbox te promoten en de ps4 onderuit te halen.
De ontwikkelaars weten toch het beste wat hij kan, en die hebben volgens mij de games op een net wat lager tandje gezet dan de ps4Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:15:
hoe dan?

Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Dit topic gaat nergens over.
En het feit dat OP 7 forumberichten heeft gepost, waarvan 4 hier en 3 in de ps4 topic, maakt het niet veel beter.
[ Voor 7% gewijzigd door Rub3s op 16-01-2014 10:21 ]
Ontwikkelaars hebben jaren nodig om maximale uit een console te halen, kijk maar eens bij launch en de laatste 3 jaar van de consoles, denk niet dat in 2006 men al dacht dat GTA5 (bijvoorbeeld) mogelijk zou zijn geweest.Rub3s schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:19:
De ontwikkelaars weten toch het beste wat hij kan, en die hebben volgens mij de games op een net wat lager tandje gezet dan de ps4
Volgens mij word ik verkeerd begrepen maar mijn punt blijft: waarom van een (volgens jou verhaal) enorm krachtige console nu zo'n slap bakje maken? wie is hier gebaat bij?Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:18:
[...]
gast doe niet zo gek!
Ghost op 720 had niks met de kracht van Xbox One te maken.
Er zijn al "zwaardere" games uit dan Ghost die wel gewoon 1080 draaien op XboxOne.
Als jij echt denkt dat het maar iets met specs te maken had dan heb je er echt weinig kaas van gegeten.
Jammer dat je er nu toch weer een console war flame topic van aan het maken bent
En een console flame zou hetvolgende zijn geweest: KUT XBOX!! LOLZ ZOMFG
maar ik ben gelukkig niet bevooroordeeld want ik heb geen van beide
Maargoed om te verduidelijken:
Microsoft had wss meer xboxen kunnen verkopen en dus meer winst kunnen maken door de Xbox z'n volledige power te laten gebruiken...
nu is/was het zo dat de PS4 EN goedkoper was EN in de eerste games ook nog eens beter presteerde...
Dat is mijn punt.. Microsoft heeft/gaat zichzelf in de vingers snijden als dit waar is. Niks meer niks minder..
Was het niet zo dat beide consoles gebruik maken van verschillende soorten geheugen?
Ik denk eerder dat dit de verklaring is, die post lijkt me ook meer een fanboy post om de PS4 de grond in te trappen (op basis van gebakken lucht, in plaats van feiten).
Ik denk eerder dat dit de verklaring is, die post lijkt me ook meer een fanboy post om de PS4 de grond in te trappen (op basis van gebakken lucht, in plaats van feiten).
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Overal in de wereld te verkopen...prupke15 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:23:
[...]
Microsoft had wss meer xboxen kunnen verkopen en dus meer winst kunnen maken door de Xbox z'n volledige power te laten gebruiken...
Maar wat is het bijzondere hieraan dan? Als die stacked die heeft.
Uiteindelijk heeft die toch niet betere specificaties? Het zou dan toch nog altijd hetzelfde blijven? Of heeft Microsoft met lagere cijfers geadverteerd nu?
[ Voor 27% gewijzigd door Xepos op 16-01-2014 10:31 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)