[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.411 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Apart, maar Titanfall gaat maximaal maar 12 spelers ondersteunen. De rest wordt ingevuld door de AI.
Volgens Zampella blijkt dit de beste balans te geven. Geen idee wat hij hiermee bedoelt, maar ik denk dat deze game juist tof zou zijn met 16 vs. 16 of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:23
justifire schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:43:
[...]

Hier Day One stille shoulderbuttons, enkel in te drukken op de hoeken.
2nd controller klikkende shoulderbuttons, als x360 in te drukken over gehele lengte _/-\o_
Mijn ervaring is dus dat je beter de klikkende versie kan hebben, betere schakelaars onder de knopen, die spelen imo een stuk fijner.
Heb alleen wel dat de 2de controller zo nu en dan disconnect, schijn niet de enigste te zijn met dit probleem dus hopelijk valt dit nog te patchen.
In jouw geval van 2 afwijkende shoulderbuttons zou ik hem gewoon terugsturen, waarschijnlijk twee soorten schakelaars door mekaar heen gebruikt.
Lekker dan, dat heb ik dus met de left trigger van de controller uit de p&c kit. Net doosje open gemaakt en merk gelijk een krakend gevoel in de trigger. morgen dus maar even terug naar MM Papenburg en hopen dat een andere het niet heeft... anders gewoon geld terug en wacht ik wel tot deze fouten eruit zijn. Echt jammer dit.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Mijn controller maakt ook een klikkend geluid bij beide schouder knoppen, maar ze werken wel over de hele breedte.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:35:
[...]

X1 aansluiten op HDMI 1 ingang (hoofdingang) en dan op HDMI 1 game-mode toewijzen in de tv zelf.
Werkt hier uitstekend, maar zal wel van type tv afhangen.

Ryse is in mijn ogen gewoon een must have voor elke Xbox One bezitter, momenteel de enige titel die enigszins laat zien waar de console toe in staat is.
Solo campaign doe je ongeveer 8 uur over op recruit, op Legendary zal het ongeveer het dubbelle zijn.
Multiplayer is ook best leuk om zo nu en dan met een friend eens een uurtje te hakken, dual execution blijft gewoon erruuuuuug vet ! >:)
Hmm, mijn X1 zit op HDMI2, maar HDMI2 staat wel op game mode. Dus als ik de X1 op HDMI1 zet en daar de game mode aan toe wijs en ik roep Xbox On dan gaan zowel mijn X1 als TV aan als de tv in standby staat ?

Ga Ryse dan toch maar eens aanschaffen. Thanks...

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 01:36
X-Fighter schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:52:
[...]

Ik was eerder verbaasd dat het streamen ging naar TV, PC, Laptop, Console, Smartphone en Tablet, maar eigenlijk is dit best wel goed nieuws. Ook voor mensen die niet voor Playstation, maar Xbox kozen. Wij gaan nu gewoon nog steeds al die fantastische exclusives, die Sony ook heeft, gewoon kunnen spelen zonder de console nodig te hebben. Ik had vorige generatie een Xbox 360, ipv een PS3. Nooit spijt van gehad, maar wel altijd jammer gevonden dat ik geen Last of Us kon spelen.

Die tijd is nu dus voorbij, ik kan de beste Xbox One games in beste kwaliteit blijven spelen, en als er zich dan al eens een goede exclusive voor doet, die vooral om verhaal draait, zoals Last of Us, kan ik het gewoon streamen naar men laptop. Zonder daadwerkelijk een PS4 te bezitten.

Of ik begrijp het concept niet helemaal, en je moet wel een PS in bezit hebben? :D
In eerste instantie wel, maar later niet. In eerste instantie komt PS Now naar de PS3 en PS4, later komen daar de PS Vita en Bravia televisies bij, en weer later Windows, Android en iOS. Ik verwacht dus wel PS Now voor Windows in bv. 2015. Twee dingen heb je er echter wel voor nodig; Een PS Now abbonement en een DS3/DS4 controller. Wordt nog interessanter als PS Now volledig via de browser kan draaien; direct op je X1 via internet explorer een hele gamebibliotheek erbij. Maar dat laatste zal wel niet gebeuren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:50:
[...]

Lekker dan, dat heb ik dus met de left trigger van de controller uit de p&c kit. Net doosje open gemaakt en merk gelijk een krakend gevoel in de trigger. morgen dus maar even terug naar MM Papenburg en hopen dat een andere het niet heeft... anders gewoon geld terug en wacht ik wel tot deze fouten eruit zijn. Echt jammer dit.
Ik heb precies hetzelfde dus. (LB knop) Ben bang dat bij de omruiling we weer eentje krijgen met hetzelfde probleem. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:23
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:45:
[...]

Ik heb precies hetzelfde dus. (LB knop) Ben bang dat bij de omruiling we weer eentje krijgen met hetzelfde probleem. |:(
Lekker dan, in dat geval wil ik de nieuwe uit verpakking voelen voordat ik de winkel verlaat. moet nu toch weer ff 2x 70 km extra rijden voor een controller....

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25
bram1984 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:49:
Apart, maar Titanfall gaat maximaal maar 12 spelers ondersteunen. De rest wordt ingevuld door de AI.

[...]

Volgens Zampella blijkt dit de beste balans te geven. Geen idee wat hij hiermee bedoelt, maar ik denk dat deze game juist tof zou zijn met 16 vs. 16 of meer.
De maps lijken niet bijzonder groot, dus 16 vs 16 zou gewoon chaos zijn. Vind die 6vs6+AI best wel interessant, aantal MOBA's werken ook op zo'n manier, geeft best een leuke twist aan elkaar doelloos afknallen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:21

[...]

Wel opvallend maar hoeft geen issue te zijn ofzo, kijk naar de eerste Gears of War dat was ook een fantastische game met 6vs6. Die kleinschalige gevechten kunnen echt heel intens zijn, en je hebt als speler ook grote invloed op de uitkomst van het potje. Dat ze de game gaan aanvullen met bots vind ik dan wel weer heel raar, wat was de laatste mutliplayer game die dat had?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 20:08
Mavel 128 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:10:
Mijn controller maakt ook een klikkend geluid bij beide schouder knoppen, maar ze werken wel over de hele breedte.
Dat klikkende geluid hoort toch? Was bij mijn X360 ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

wimpie007 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:18:
[...]

Dat klikkende geluid hoort toch? Was bij mijn X360 ook
Dat dacht ik ook, maar ik hoor veel mensen klagen dat de schouder knoppen niet overal in te drukken zijn. Ik heb hier zelf geen last van.

Overigens merkte ik pas hoe fijn de nieuwe is wanneer ik die van de 360 weer even nodig had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in dit topic een tijd geleden gelezen dat een aantal een nieuwe controller hadden gekocht en dat de LB en RB knoppen geen geluid maakten en dat ze daar erg content mee waren. De day one controller ging de kast in vanwege de irritante klikkende schouderknoppen. Ik ging er vanuit dat alleen de day one controller dit geluid maakte.

Wat is het nou mensen? lol Moet ik blij zijn met klikkende schouderknoppen of niet? Ik heb nu een 2e controller met een klikkende LB knop en een stille RB knop. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:34
Klikken, niet klikken, belangrijkste vind ik dat de shoulderbutton over de gehele breedte in te drukken is, schijnbaar is dat dus de klikkende versie.
Blijkbaar zijn er twee fabrikanten (van de schakelaars) die leveren aan MS aangezien de ene day-one wel klikt, de andere niet.
Zelfde geld voor de losse controllers.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mr Ton schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:07:
[...]

Wel opvallend maar hoeft geen issue te zijn ofzo, kijk naar de eerste Gears of War dat was ook een fantastische game met 6vs6. Die kleinschalige gevechten kunnen echt heel intens zijn, en je hebt als speler ook grote invloed op de uitkomst van het potje. Dat ze de game gaan aanvullen met bots vind ik dan wel weer heel raar, wat was de laatste mutliplayer game die dat had?
Eens. Het zal ook meespelen dat de game ook voor de 360 uitkomt, waardoor je tegen beperkingen aanloopt (hoeft geen issue te zijn, zie BF3+4), en waarschijnlijk wil men een identieke game afleveren op beide systemen. Deel 2 zal waarschijnlijk wel ten volste van de next gen hardware gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik lijk een probleem met m'n Kinect te hebben. Bij een koude start van m'n Xbox One lijkt Kinect niet altijd gelijktijdig mee op te starten. Ik zie dan rechtsboven het Kinect disconnect icoontje. Als ik een game opstart, dan start hij precies wel. Of Kinect start uit z'n eigen een minuutje later.

Hebben nog andere mensen dit probleem? Lijkt me ook stom om de Kinect binnen te doen voor herstelling omdat me dit eerder een software bug lijkt ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
MRELynx schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Hmm, mijn X1 zit op HDMI2, maar HDMI2 staat wel op game mode. Dus als ik de X1 op HDMI1 zet en daar de game mode aan toe wijs en ik roep Xbox On dan gaan zowel mijn X1 als TV aan als de tv in standby staat ?
Hier wel in ieder geval, zowel tv als receiver.
TV vanuit stand-by of vanuit home-screen (Sony Bravia KDL-55W905A)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Dank ga ik eens proberen. Ik heb alleen geen Sony maar een LG 55LA8609. Kijken of dat gaat werken.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Trishul schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:42:
[...]
In eerste instantie wel, maar later niet. In eerste instantie komt PS Now naar de PS3 en PS4, later komen daar de PS Vita en Bravia televisies bij, en weer later Windows, Android en iOS. Ik verwacht dus wel PS Now voor Windows in bv. 2015. Twee dingen heb je er echter wel voor nodig; Een PS Now abbonement en een DS3/DS4 controller. Wordt nog interessanter als PS Now volledig via de browser kan draaien; direct op je X1 via internet explorer een hele gamebibliotheek erbij. Maar dat laatste zal wel niet gebeuren denk ik.
Ja het komt sowieso in 2014 niet naar Europa dus het maakt niet uit als het pas in 2015 op Windows komt. Een PS Now abbonement wil ik gerust betalen als het een redelijke prijs is, en ik denk dat we kunnen spelen met welke controller we willen op PC alvast. Op hun TV's zal wrs wat anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Ander vraagje, het is me nog niet helemaal duidelijk. Als ik aan mijn nl account MS points toevoeg die uit nl afkomstig zijn. Dan kan ik toch gewoon via de us store games kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Mavel 128 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:28:
Ander vraagje, het is me nog niet helemaal duidelijk. Als ik aan mijn nl account MS points toevoeg die uit nl afkomstig zijn. Dan kan ik toch gewoon via de us store games kopen?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Oke, hoe dan wel? Via cc of PayPal? Want dan moet je adres toch vanuit de us zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Mavel 128 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:57:
Oke, hoe dan wel? Via cc of PayPal? Want dan moet je adres toch vanuit de us zijn ofzo?
Even terug lezen, het is al tig keer besproken in dit topic.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:00
Iemand nog interesse in 7 dagen xbox live gold? ( gratis _)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Bullet NL schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Even terug lezen, het is al tig keer besproken in dit topic.
Ik denk dat ik het idd al gevonden heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Boinkie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:28:
Iemand nog interesse in 7 dagen xbox live gold? ( gratis _)
Graag! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16
Mr Ton schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:07:
[...]

Gears of War 1 had zelfs maar 4 tegen 4, zonder respawn (in ieder geval in het begin) Geweldige multiplayer leverde dat op. :)
[...]
Volgens mij had Call of Duty 4 ook standaard 6 vs 6? En had de mode Ground War 8 vs 8. En aangezien ik CoD 4 MW nog steeds een van de beste MP spellen van de laatste generatie (ook qua balans) vind ben ik er niet bang voor dat dit te weinig is. :) Zelfde geldt voor Halo.

Meer spelers is niet altijd goed, alleen in battlefield :P

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-01-2014 17:39 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ben benieuwd wanneer Microsoft nieuwe features/mogelijkheden bekend gaat maken. Bij Sony zijn weer wat plannen bekend gemaakt. Hopelijk gaat dat bij de Xbox ook gebeuren. Al zijn het maar verbeteringen aan het huidige systeem i.p.v. nieuwe technieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Wil een nieuwe game kopen maar twijfel tussen Ryse: Son of Rome en Assassins Creed 4: Black Flag...
AC4 blijkt een lange speelbaarheid te hebben, wat ik wel fijn vind. Ryse blijkt echt nex-get te zijn... Hmmm keuzes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Zelf ben ik voor Ryse gegaan. Ik heb me er erg mee vermaakt. Ook getwijfeld of ik AC zou kopen, maar heb alleen AC2 gespeeld en dat vond ik op zich een prima spel. Alleen was ik niet erg overtuigd van de beelden die ik van AC4 zag qua stealth en controls enzo. Maar wil je een spel waar je flink wat tijd in kwijt kunt, dan zou ik denk ik wel voor AC gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 01:06
S0epkip schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:24:
[...]

Wekrt gewoon in het Engels. Ik heb een Duitse FM5, het doosje heeft alleen Duitse tekst, de game is gewoon EN.
Maar jij hebt een Duitse, ik heb het weer over de Franse editie. Ik durfde de gok gewoon niet te wagen, als ik het doosje had open gemaakt en de disc speelt alleen maar Frans af heb ik een duur hoesje gekocht van €52,- euro welke ik niet kan terugbrengen. Heb dus toch maar besloten te retourneren.

Natuurlijk kan ik ook de digitale versie aanschaffen (Zoals Ryse voor €44,- omgerekend), maar games als Forza zal ik niet altijd blijven spelen en ik zou de mogelijkheid willen houden deze later nog te kunnen verkopen i.t.t. wat mogelijk is met digitale versies van games. Nu kriebelt het echter toch wel weer om te bestellen... Alsnog niet bij de Duitse Amazon want daar zijn de gameprijzen flink omhoog gegooid vergeleken met drie weken geleden.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Wie wil Ryse son of rome ruilen voor BF4 of Dead Rysing? Ik heb Ryse uitgespeeld. Regio Bilthoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 26-09 19:06
Royeboi schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:03:
[...]

Maar jij hebt een Duitse, ik heb het weer over de Franse editie. Ik durfde de gok gewoon niet te wagen, als ik het doosje had open gemaakt en de disc speelt alleen maar Frans af heb ik een duur hoesje gekocht van €52,- euro welke ik niet kan terugbrengen. Heb dus toch maar besloten te retourneren.

Natuurlijk kan ik ook de digitale versie aanschaffen (Zoals Ryse voor €44,- omgerekend), maar games als Forza zal ik niet altijd blijven spelen en ik zou de mogelijkheid willen houden deze later nog te kunnen verkopen i.t.t. wat mogelijk is met digitale versies van games. Nu kriebelt het echter toch wel weer om te bestellen... Alsnog niet bij de Duitse Amazon want daar zijn de gameprijzen flink omhoog gegooid vergeleken met drie weken geleden.
Kiezen :+

Maar ik kan met enige zekerheid wel zeggen dat MS (Forza is MS Studio) echt geen verschillende versies gaat uitbrengen. 1 versie met of zonder 10 talen. :)

Anyway. ik vraag me af wat je duur vind?
70 euro is toch wel redelijk mainstream voor deze games. Als je een jaar wacht zijn ze goedkoper en de nieuwe games zijn dan 70 euro :) misschien dat over een maand of 3 verkopen meer inzakken en dan prijzen weer aanpassen.. anyway..

Ik ben blij met mn 40 Euro kostende Forza... gezien als ik de game over een jaar zou verkopen er ook maar 15 euro voor zou krijgen ben ik nu minder kwijt :) 55 euro verlies of 40 scheelt 15 euro :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 01:06
Dat is waar, heb je gelijk in. Ik moet niet zo zeuren. Eerst Ryse maar eens afmaken, en dan kijken in een goedkope buitenlandse MS marketplace/store om Forza te scoren :).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Royeboi schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:43:
Dat is waar, heb je gelijk in. Ik moet niet zo zeuren. Eerst Ryse maar eens afmaken, en dan kijken in een goedkope buitenlandse MS marketplace/store om Forza te scoren :).
Mn broertje wil ook graag alles op disk hebben zodat hij het kan door verkopen. Maar hij houd zelf geen rekening dat hij een spel koopt van 70 euro en dan een jaar hetzelfde spel kan verkopen voor max 20 euro. Leuk kan je bij leggen in je volgde aankoop. als je het goed uitrekend kost een game je dan 50 euro :) als je speletje blijft verkopen natuurlijk :P dat ik dan alsnog goedkoper uitben nu met games uit de US store vind hij maar raar en kan niet :)

Het is een mogelijkheid maar kan ook nadelen hebben als je echt je games nog wel eens zou willen verkopen of je console inc games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Geniale troll, ik kan niet anders zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik had net gelezen dat Microsoft ipv hun eigen custom made chip, een Mullins CPU van AMD in Xbox TV gaan stoppen. Maar wat is Xbox TV eigenlijk? Is dat dat kleine, Apple TV achtig product dat ze zouden uitbrengen? Was een gerucht allemaal toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
X-Fighter schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:07:
Ik had net gelezen dat Microsoft ipv hun eigen custom made chip, een Mullins CPU van AMD in Xbox TV gaan stoppen. Maar wat is Xbox TV eigenlijk? Is dat dat kleine, Apple TV achtig product dat ze zouden uitbrengen? Was een gerucht allemaal toen
als het een gerucht zou zijn dan zal het nog een gerucht zijn. Mij is niets bekend over een XBOX TV gezien XBOX staat voor entertainment console. Als MS een XBOX TV gaat uitbrengen concurreren ze met hun eigen X1 wat niet de bedoeling zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
kazuka schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:46:

[video]
lol... Nu nog een filmpje met "XBOX TURN OFF" :+ of XBOX SNAP FRIENDS :P

[ Voor 4% gewijzigd door To_Tall op 09-01-2014 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 18:21
uchiha tijntje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:43:
[...]

Gears of War 1 had zelfs maar 4 tegen 4, zonder respawn (in ieder geval in het begin) Geweldige multiplayer leverde dat op. :)

[...]

Volgens mij had Call of Duty 4 ook standaard 6 vs 6? En had de mode Ground War 8 vs 8. En aangezien ik CoD 4 MW nog steeds een van de beste MP spellen van de laatste generatie (ook qua balans) vind ben ik er niet bang voor dat dit te weinig is. :) Zelfde geldt voor Halo.

Meer spelers is niet altijd goed, alleen in battlefield :P
CoD heb ik nooit echt gespeeld, maar dat klopt wat je zegt van GoW, heerlijke gevechten en een fantastische multiplayer. Ben benieuwd waar Epic voor de nextgens mee komt.

Maar toch blijft het wel raar, 6vs6, vooral dat aanvullen met bots. Ben benieuwd hoe die game gaat uitpakken want het klinkt niet echt nextgen imo.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33

BM

Moderator Spielerij
To_Tall schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:53:
[...]

als het een gerucht zou zijn dan zal het nog een gerucht zijn. Mij is niets bekend over een XBOX TV gezien XBOX staat voor entertainment console. Als MS een XBOX TV gaat uitbrengen concurreren ze met hun eigen X1 wat niet de bedoeling zou zijn.
Xbox is ondertussen wel meer dan een console :) Dat word langzaamaan hét mediaplatform van Microsoft. Zie ook Xbox Music/Video op de pc/phones, en de Xbox Live games voor de telefoons.
Daar zou een Apple TV-like apparaat imho prima tussen kunnen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
To_Tall schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:53:
[...]

ik heb de term toch al eens horen vallen, maar weet niet meer wat het betekende. Daarom dat ik het hier vroeg, Xbox TV Google heeft ook amper zin :D

Trouwens degene die zei dat er Mullins CPU in ging komen sprak over Xbox TV alsof het bekend is wat het product is. Dus ergens zal dit wel te vinden of weten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 18:14
X-Fighter schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:12:
[...]

ik heb de term toch al eens horen vallen, maar weet niet meer wat het betekende. Daarom dat ik het hier vroeg, Xbox TV Google heeft ook amper zin :D

Trouwens degene die zei dat er Mullins CPU in ging komen sprak over Xbox TV alsof het bekend is wat het product is. Dus ergens zal dit wel te vinden of weten zijn
Misschien is dat wel het apparaatje wat Microsoft wou gaan uitbrengen in China waarmee ze de console 'ban' daar wouden omzeilen... Een bron blijf je even schuldig van me ;(

Edit: wel een andere bron over Xbox TV en die CPU: http://microsoft-news.com...-notebook-emerges-online/

[ Voor 10% gewijzigd door Ninjetsu NL op 09-01-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09 12:46
Van wat ik net ergens tussen de comments zag bij een anders nieuws site is het mogelijk een soort Xbox lite, waar je dan dus geen grote games op kan spelen maar meer sollitair enzo. En dan daarnaast heel erg op TV gefocused

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter

[...]

Dan moet je dit even lezen:

http://www.polygon.com/20...ll-anger-misunderstanding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:46
Skyrim komt uit voor PS4 en XBox One

http://bethsoft.com/en-us/games/skyrim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gaat ongetwijfeld een goede game worden, maar hieruit komt nog niet duidelijk naar voren waarom er bots rond rennen. Het is toch juist cool dat ook de mindere taken door mensen gedaan dienen te worden. Zo ontwikkelt een ieder zijn specialiteit en in dat geval is een beter gebalanceerd team favoriet voor de overwinning. Lijkt me dynamischer dan dat alle menselijke spelers iedere match hetzelfde trucje aan het uithalen zijn, maar de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Jij maakt van een fout, snel een feit :D
bram1984 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:27:
[...]
Gaat ongetwijfeld een goede game worden, maar hieruit komt nog niet duidelijk naar voren waarom er bots rond rennen. Het is toch juist cool dat ook de mindere taken door mensen gedaan dienen te worden. Zo ontwikkelt een ieder zijn specialiteit en in dat geval is een beter gebalanceerd team favoriet voor de overwinning. Lijkt me dynamischer dan dat alle menselijke spelers iedere match hetzelfde trucje aan het uithalen zijn, maar de tijd zal het leren.
Omdat men de juiste balans moet vinden, en ze niet gewoon hetzelfde willen doen als CoD, of Battlefield. Daar draait het spel niet rond, dit is een nieuwe soort manier van spelen, die blijkt te werken. Vandaar de populariteit. Dat menselijke spelers zelfde truc uithalen is ook niet echt waar, want er is genoeg te doen, zoals secondary objectives... Je kiest zelf wat je doet, je kan altijd hetzelfde doen, ik kan ook altijd bij FIFA enkel via de flanken werken en nooit door het centrum, maar dat zal mijn tegenstander ook rap door hebben.

[ Voor 69% gewijzigd door X-Fighter op 09-01-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Snap ik, maar dan nog steeds is niet duidelijk wat een bot extra toevoegt aan de balans ten opzichte van menselijke spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Denk dat je daarvoor het spel moet spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iWishmaster
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-06 19:50
Heeft er iemand hier toevallig al eens getest of de 'Play to' functie van Synology apps (zoals video station op iPad / iPhone / Android) werken icm DLNA op de xBox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:46
X-Fighter schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:38:
[...]

Jij maakt van een fout, snel een feit :D
Hoe bedoel je? Het staat er toch echt op hoor =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ninjetsu NL schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:02:
Denk dat je daarvoor het spel moet spelen?
Dat denk ik inderdaad ook. Vandaar dat ik ook wel verwacht dat het tof wordt. Helaas komt 'ie niet naar de PS4, maar mocht 'ie echt niet te missen zijn, kan ik 'm wellicht op de 360 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
bram1984 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:17:
[...]

Dat denk ik inderdaad ook. Vandaar dat ik ook wel verwacht dat het tof wordt. Helaas komt 'ie niet naar de PS4, maar mocht 'ie echt niet te missen zijn, kan ik 'm wellicht op de 360 proberen.
X360 versie wordt niet door Respawn gemaakt, maar door een andere studio die ze (nog) niet bij naam hebben genoemd, er zijn ook al redelijk wat gamewebsites\bladen die zich ook afvragen of de game uberhaupt in de schaduw van de ”respawn” versie mag gaan staan.

We hebben het nog steeds over EA als Publisher en dat we geen enkel stukje gameplay of wat dan ook van de X360 hebben gezien. Het zou daarom best kunnen dat die versie absolute bagger gaat worden.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je hoort ook vrij weinig over de X360 versie, al zouden ze grafisch tot GTA5 komen, zou het al best zijn.
bram1984 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:46:
Snap ik, maar dan nog steeds is niet duidelijk wat een bot extra toevoegt aan de balans ten opzichte van menselijke spelers.
Het is ook niet de balans ervan, maar de speelervaring.

Het is een andere insteek van het PVP-combat principe, toevoeging van bots geeft meer ruimte voor unieke eigenschappen (zoals je superbot), zonder het een mega 16vs16 superbot-fest te maken. AI kan dingen overnemen zoals capturepunten verdedigen (ipv kaal achterlaten), cannon-fodder afleiding op bepaalde punten en ze kunnen makkelijk schalen met de moeilijkheid (begint 1 team te verliezen kunnen ze de AI flink opschroeven ipv verliezende team een buff te geven waar ze mogelijk nog niets aan hebben). Imho geeft het gewoon meer ruimte om weer eens wat 'unieks' neer te zetten in het overkill aan shooters. En zeker met deze omvang, communicatie met 6 spelers is dan al meer dan genoeg :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
greyfox1987 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:42:
[...]

X360 versie wordt niet door Respawn gemaakt, maar door een andere studio die ze (nog) niet bij naam hebben genoemd, er zijn ook al redelijk wat gamewebsites\bladen die zich ook afvragen of de game uberhaupt in de schaduw van de ”respawn” versie mag gaan staan.

We hebben het nog steeds over EA als Publisher en dat we geen enkel stukje gameplay of wat dan ook van de X360 hebben gezien. Het zou daarom best kunnen dat die versie absolute bagger gaat worden.
Ik denk dat dit aangestuurd wordt door Microsoft. Die wil namelijk het liefst dat de game een system seller wordt voor de Xone, dus de spotlights zijn voornamelijk daarop gefocust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
joffrey19 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:00:
[...]

Ik denk dat dit aangestuurd wordt door Microsoft. Die wil namelijk het liefst dat de game een system seller wordt voor de Xone, dus de spotlights zijn voornamelijk daarop gefocust.
Vandaar dat de game ook zeker een jaar te vroeg uit komt. Maak me zorgen of het wel een complete game wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Daan87423 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:11:
[...]

Vandaar dat de game ook zeker een jaar te vroeg uit komt. Maak me zorgen of het wel een complete game wordt..
Waar haal je vandaan dat de game een jaar te vroeg uit komt? Van wat ik tot nu toe heb gezien van Titanfall komt het geheel me absoluut niet gerushed over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ninjetsu NL schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:59:
[...]

Waar haal je vandaan dat de game een jaar te vroeg uit komt? Van wat ik tot nu toe heb gezien van Titanfall komt het geheel me absoluut niet gerushed over :/
Mss dat hij bedoelt door de geruchten dat Titanfall maar 720-900p ging zijn, en 30FPS, maar niet zeker of dit al bevestigd was door de developers zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SinergyX schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:54:
Je hoort ook vrij weinig over de X360 versie, al zouden ze grafisch tot GTA5 komen, zou het al best zijn.

[...]

Het is ook niet de balans ervan, maar de speelervaring.

Het is een andere insteek van het PVP-combat principe, toevoeging van bots geeft meer ruimte voor unieke eigenschappen (zoals je superbot), zonder het een mega 16vs16 superbot-fest te maken. AI kan dingen overnemen zoals capturepunten verdedigen (ipv kaal achterlaten), cannon-fodder afleiding op bepaalde punten en ze kunnen makkelijk schalen met de moeilijkheid (begint 1 team te verliezen kunnen ze de AI flink opschroeven ipv verliezende team een buff te geven waar ze mogelijk nog niets aan hebben). Imho geeft het gewoon meer ruimte om weer eens wat 'unieks' neer te zetten in het overkill aan shooters. En zeker met deze omvang, communicatie met 6 spelers is dan al meer dan genoeg :P
Klinkt op papier natuurlijk tof, maar ik ben dan heel benieuwd hoe dynamisch deze AI dan wel niet is. Het is bekend dat AI helaas weinig prioriteit krijgt in de games van tegenwoordig. Er worden veel trucjes toegepast om de speler de illusie te geven dat de AI echt slim is, maar al met al valt het altijd behoorlijk tegen. Ik hoop dat ze voorkomen dat de AI iedere keer maar weer hetzelfde trucje uithaalt waardoor ze te voorspelbaar worden. Aan de andere kant moeten ze voorkomen dat de bots een buitenaardse aim krijgen op een hogere moeilijkheidsgraad, zoals bijvoorbeeld in combat training CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Bij de vorige generatie was het niet een kwestie van weinig prioriteit, maar meer een kwestie van onvoldoende rekenkracht om ai slim te laten lijken. AI zal voorlopig alleen nog maar bestaan uit trucjes, alleen worden er steeds meer trucjes aan toegevoegd zodat het daadwerkelijk beter wordt.. Alleen de rekenkracht moet dit toelaten. Misschien dat de cloud om de hoek komt kijken om trucjes toe te passen. Who knows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Chrosser schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:52:
Bij de vorige generatie was het niet een kwestie van weinig prioriteit, maar meer een kwestie van onvoldoende rekenkracht om ai slim te laten lijken. AI zal voorlopig alleen nog maar bestaan uit trucjes, alleen worden er steeds meer trucjes aan toegevoegd zodat het daadwerkelijk beter wordt.. Alleen de rekenkracht moet dit toelaten. Misschien dat de cloud om de hoek komt kijken om trucjes toe te passen. Who knows?
Soms natuurlijk ook 'by design' zo gekozen. Ondanks dat er aardig wat beukwerk in Forza zit, is het verschil tussen de AI in GT en FM inmiddels bizar groot geworden. Treintje rijden in GT of 4 auto's breed op Spa, als next-gen een rol daarin speelt, laat maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Chrosser schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:52:
Ik hoop het. Op Gamer staat een interessant item over dit onderwerp:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

@SinergyX Door de beperkte rekenkracht van de 360 en ps3 moet een balans gezocht worden tussen rekenkracht voor renderen etc etc. of voor AI.

Heb een artikel gelezen dat een spel als dead rising 3 nu veel meer ai op het beeld kan weergeven door de extra rekenkracht die de Xbox heeft. Hoe minder NPC's op het beeld hoe meer Intelligence ze kunnen toevoegen aan een menneke.

@hieronder: U heeft het bij het juiste eind ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Chrosser op 09-01-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Chrosser schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:49:
@SinergyX Door de beperkte rekenkracht van de 360 en ps3 moet een balans gezocht worden tussen rekenkracht voor renderen etc etc. of voor AI.

Heb een artikel gelezen dat een spel als dead rising 3 nu veel meer ai op het beeld kan weergeven door de extra rekenkracht die de Xbox heeft. Hoe minder AI op het beeld hoe meer Intelligence ze kunnen toevoegen aan een menneke
Hoe minder AI op het beeld :D, "hoe minder NPC's op het beeld", moet het zijn, of hoe minder mennekes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Ninjetsu NL schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:59:
[...]

We zouden de eerste Titanfall beelden pas in 2015 zien volgens Respawn, wat dus betekent dat hij Q3/Q4 2015 uit zou komen. Ik denk dat Microsoft het inderdaad als een system-seller wilde zien, 2015 zou dan te laat zijn.

Bron: http://www.vg247.com/2011...-not-arriving-until-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
System-seller kan het altijd nog worden, maar dan voor volgend jaar. Je moet niet meteen al je kruit bij launch afschieten, zoals Sony natuurlijk Uncharted en GT nog gaat krijgen als sellers.

Dat ze alleen flink ermee adverteren 'dat hij op de Xbox komt', zo'n 1,5 jaar (mogelijk) te vroeg... is wat minder tactisch. Maarja, niet het enige spel dat pas veeel later uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-04-2021
Als iemand nog gratis Xbox Live Gold dagen heeft, zou super mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
inaseeri69 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:36:
Ah sorry, ik gooi die allemaal gewoon de vuilbak in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Geloof niet dat jou vraag on-topic is...... Voor dit soort vragen hebben we www.tweakers.net/aanbod

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Heb nog een 1 of 2 dagen pas geloof ik. PM maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

kazuka schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:46:

[video]
Haha, mooi om te zien hoe goed de voicecontrol werkt.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
De discussie over Titanfall laat wel weer zien dat een groot deel van de game community echt ongelooflijk conservatief (en hypocriet) is. Iedere keer maar roepen.. we willen vernieuwing, we willen af van de kopien van CoD en Battlefield. Komt er een game die volgens alle previews, met uitzondering van wellicht een enkeling, ongelooflijk goed wordt ontvangen en juist geen CoD of BF clone is, krijgen we o.a. gezeik over player count en AI. Maarjah, nog maar 2 maandjes wachten en dan kan iedereen het zelf proberen. Heb er al zin in. Nu nog even kijken welke game ik in de tussentijd ga spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:46:
De discussie over Titanfall laat wel weer zien dat een groot deel van de game community echt ongelooflijk conservatief (en hypocriet) is. Iedere keer maar roepen.. we willen vernieuwing, we willen af van de kopien van CoD en Battlefield. Komt er een game die volgens alle previews, met uitzondering van wellicht een enkeling, ongelooflijk goed wordt ontvangen en juist geen CoD of BF clone is, krijgen we gezeik over player count en AI.
Daar irriteer ik me nu dus ook aan. "We willen iets anders! Maar het moet wel hetzelfde zijn als we al hadden". Een van de redenen waarom ik me op game fora niet meer laat zien. Ik weet niet wat er aan de hand is met de huidige generatie gamers maar iedereen is o zo bang voor vernieuwing. Heel apart.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Yaz schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:50:
[...]

Daar irriteer ik me nu dus ook aan. "We willen iets anders! Maar het moet wel hetzelfde zijn als we al hadden". Een van de redenen waarom ik me op game fora niet meer laat zien. Ik weet niet wat er aan de hand is met de huidige generatie gamers maar iedereen is o zo bang voor vernieuwing. Heel apart.
Ik snap ook zo de discussie niet hoor, ik heb het spel op de gamescom gespeeld en was helemaal weggeblazen van de gameplay en de rush die erbij zit. Eerst even wachten tot hij gereleashed wordt en dan zien wat we er van vinden. Gears is ook maar 4vs4 dacht ik, en dat spel is nog steeds super kicken. Hopen op een een nieuwe Gears aankondiging dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Nuja degene die er commentaar op gaf was natuurlijk wel de persoon die alles van Xbox-Microsoft beetje slecht bekijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik bedoel niet alleen op GoT, maar alle gamessites hadden 6vs6 titanfall ongeveer als headline. De comments daaronder zijn van schrikbarend laag niveau (helaas begin ik me daar steeds minder over te verbazen...)

Vind het ook jammer dat gamessites steeds meer de kant op gaan van geruchten, roddels en stemmingmakerij in plaats van objectieve berichtgeving. In de aanloop naar de next gen bereikte dat toch wel echt een dieptepunt. Maarjah, daar ook alles voor de clicks.

[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-01-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 15:51

Melkaz

Melkazar

6vs6 lijkt mij juist ideaal..dan wordt het meer als een MOBA en een hoop persoonlijker. Maar blijkbaar hebben de meeste 64 x 64 met 0,0 overzicht en kills elke 2 sec.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Sowieso zijn de comments onder nieuws vaak niet van erg hoog niveau... Vaak heb je er nog mensen tussen zitten die wel redelijk zijn of een interessante discussie proberen te voeren, maar daar valt de grote meerderheid vervolgens over... Zo gaan die op een gegeven moment ook weg en hoor je alleen maar de 'schreeuwers'...

Beetje jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
Het is sowieso in de game communities echt heel erg irritant aan het worden dat iedereen maar dom loopt te schreeuwen zonder ook maar iets te lezen of te weten over zaken.

Neem bijvoorbeeld de eerste XBO presentatie: Ik zat te juichen op m'n bank toen ze begonnen over de cloud, family sharing, voor mij zou het namelijk absoluut de moeite waard zijn en dus zag ik het online zijn absoluut niet als probleem.

De gemiddelde gamer's reactie: KUT XBOX KUT MICROSOFT KUT ALWAYS ONLINE GEZEIK.

Is het gemiddelde niveau op het internet dan echt zo ernstig naar beneden gegaan? Geen discussie, geen kennis, alleen maar botweg zeiken en schreeuwen. Het ergste is: Een behoorlijk aantal gamewebsites doen er keihard aan mee; met bijvoorbeeld ”stigmatiserend” nieuws over de XBO en nu dus ook bijvoorbeeld dit. Terwijl zowel de PS4 als de XBO gewoon echt briljante apparaten zijn, het enige voor mij is dat ik meer ”voel” bij de (wat meer innovatieve) visie van MS, en dus voor een XBO ga in het begin, de PS4 zal dan later wel een keertje komen. Dat sommige mensen dan gelijk de hele boel af moeten branden omdat sommige mensen voor een ander product kiezen, of een developer daadwerkelijk eens iets anders probeert te doen, is dan natuurlijk gewoon diep triest, zeker in een industrie waar innovatie belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 01:36
greyfox1987 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:10:
Het is sowieso in de game communities echt heel erg irritant aan het worden dat iedereen maar dom loopt te schreeuwen zonder ook maar iets te lezen of te weten over zaken.

Neem bijvoorbeeld de eerste XBO presentatie: Ik zat te juichen op m'n bank toen ze begonnen over de cloud, family sharing, voor mij zou het namelijk absoluut de moeite waard zijn en dus zag ik het online zijn absoluut niet als probleem.

De gemiddelde gamer's reactie: KUT XBOX KUT MICROSOFT KUT ALWAYS ONLINE GEZEIK.

Is het gemiddelde niveau op het internet dan echt zo ernstig naar beneden gegaan? Geen discussie, geen kennis, alleen maar botweg zeiken en schreeuwen. Het ergste is: Een behoorlijk aantal gamewebsites doen er keihard aan mee; met bijvoorbeeld ”stigmatiserend” nieuws over de XBO en nu dus ook bijvoorbeeld dit. Terwijl zowel de PS4 als de XBO gewoon echt briljante apparaten zijn, het enige voor mij is dat ik meer ”voel” bij de (wat meer innovatieve) visie van MS, en dus voor een XBO ga in het begin, de PS4 zal dan later wel een keertje komen. Dat sommige mensen dan gelijk de hele boel af moeten branden omdat sommige mensen voor een ander product kiezen, of een developer daadwerkelijk eens iets anders probeert te doen, is dan natuurlijk gewoon diep triest, zeker in een industrie waar innovatie belangrijk is.
Ik heb altijd het gevoel dat dat geschreeuw komt van de kinderen. Websites lokken natuurlijk dit soort dingen uit, immers, alles voor de clicks. Boeiend dat titanfall online 6vs6 players ondersteunt. Is de kans dat je op de tiende plek na een ronde staat in ieder geval niet aanwezig :P of je moet nog slechter zijn dan de bots...

Is er trouwens al wat meer bekend over crackdown 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Trishul schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:44:
[...]
Is er trouwens al wat meer bekend over crackdown 3?
Volgens mij niet. Behalve af en toe de gebruikelijke verwijzingen naar de IP en dat het toch wel mooie kansen biedt voor een 'doorstart'.

Project Spark Beta in februari / maart op de X1 :)
http://www.oxm.co.uk/6913...-launch-window-announced/

Heb een key gekregen van de W8.1 versie, maar ik wacht lekker op de X1 versie.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-01-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:07
Ik kan gelukkig de verleiding nog weerstaan om een next gene te kopen. Het grote nadeel is dat er te weinig titels beschikbaar zijn. Natuurlijk is er voor een ieder wat wils, maar als je daarmee klaar bent...duurt het nog best lang voordat er weer een rits aan toppers aan komen.
Voor zowel de PS4 als de XBO zou ik naast Watch Dogs echt niets kunnen verzinnen, wat voor mij de aanschaf nu rechtvaardigt. Of zie ik interessante titels over het hoofd

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 15:51

Melkaz

Melkazar

steefje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:31:
Ik kan gelukkig de verleiding nog weerstaan om een next gene te kopen. Het grote nadeel is dat er te weinig titels beschikbaar zijn. Natuurlijk is er voor een ieder wat wils, maar als je daarmee klaar bent...duurt het nog best lang voordat er weer een rits aan toppers aan komen.
Voor zowel de PS4 als de XBO zou ik naast Watch Dogs echt niets kunnen verzinnen, wat voor mij de aanschaf nu rechtvaardigt. Of zie ik interessante titels over het hoofd
Ach de reden dat ik al een next gen in huis heb staan is simpel, eind 2014 komen alle top games alleen nog maar op de XBO of PS4 en dan kosten de consoles bijna zeker nog even veel als hij nu kost.

Mijn PS4 is nu slechts een Fifa 14 machine en de gratis PSN indie games, maar heb zeker geen spijt hoor. Ik ga alleen nu geen geimporteerde Xbox One halen, ik koop hem liever als hij gewoon beschikbaar komt in Nederland.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Mijn 3DS zorgt er op dit moment nog voor dat ik ook niet de behoefte heb om een next-gen te gaan halen bij onze oosterburen. Echter voorzie ik problemen voor mijn portemonnee wanneer Titanfall uit gaat komen, wantja, dan kan ik ook net zo goed KI, Forza, Dead Rising etc halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

De gamesites trekken over het algemeen natuurlijk wel een jong publiek aan.
Zelfs op tweakers is het discussieniveau in de XBO en PS4 topics soms behoorlijk laag.
Als ik op sites als gamekings of insidegamer, etc etc kijk, dan wil je de reacties helemaal niet lezen.
Dat gaat echt helemaal nergens over.

Ik kijk wel nog graag de video's zelf van gamekings. Puur om de mening van bepaalde gamekings zelf te weten alleen draven ze soms wel een beetje door. In ieder geval alleen maar objectieve feiten bespreken en beredeneren vind ik met games af en toe te klinisch. Ik hou dan wel van een eigen mening daarin. Zolang die maar niet als feiten worden neergezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Mooi startpost. Vraagje: Ik zie een foto van een man met kinect testsoftware. Is dat de standaard calibratie software?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
Hairball schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:45:
Mooi startpost. Vraagje: Ik zie een foto van een man met kinect testsoftware. Is dat de standaard calibratie software?
Nope, die is zo goed als hetzelfde als de X360 calibratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Hier een stuk uitleg over de 6 vs 6 in titanfall en dat het niks met limitaties van de console te maken heeft.

http://www.polygon.com/20...0-combatants-including-ai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Is er eigenlijk een single player voor dit spel? En is dat überhaupt degelijk? Of draait het spel daar volledig niet rond, zoals Battlefield 1942, amper rond single player draaide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
X-Fighter schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:26:
Is er eigenlijk een single player voor dit spel? En is dat überhaupt degelijk? Of draait het spel daar volledig niet rond, zoals Battlefield 1942, amper rond single player draaide
Alleen multiplayer.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Het is een MP only spel. Er zit een rode draad verweven in de MP die een bepaald verhaal vertelt. Er zit dus geen Single player optie in. Was volgens mij meteen bij de E3 bekend gemaakt.

Over 2 maanden zal het hele internet vast wel weer vol staan met teleurgestelde mensen over het feit dat dit er niet in zit en dat dit een schande is en dat ze totaal niet op de hoogte waren... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juroz1980
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 12:30

juroz1980

Flex

iWishmaster schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:08:
Heeft er iemand hier toevallig al eens getest of de 'Play to' functie van Synology apps (zoals video station op iPad / iPhone / Android) werken icm DLNA op de xBox one?
Net even getest voor jou.

Vanaf ds audio station naar de xbox one werkt vlekkeloos. Best gaaf ook!!

Vanaf videostation werkte het nadat ik de nieuwste updates had binnen gehaald. Alles wat afspeelt op de ipad is ook op de xbox one te zien. Het werkt eigenlijk nog beter dan airplay omdat je tijdens het afspelen gewoon lekker andere dingen kan doen zoals deze reactie posten. :*)

Helaas speelt alleen videostation op de ipad al niet alle formaten die ik beschikbaar heb.

[ Voor 28% gewijzigd door juroz1980 op 10-01-2014 14:36 . Reden: Nadat ik alle updates heb uitgevoerd werkt het zoals gewenst. Hierop de post aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Titanfall wordt voor mij in ieder geval de system seller. Als de Xbox op 14 maart nog niet in Nederland uit is ben ik bang dat ik naar Duitsland kan gaan rijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Daan87423 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:27:
Titanfall wordt voor mij in ieder geval de system seller. Als de Xbox op 14 maart nog niet in Nederland uit is ben ik bang dat ik naar Duitsland kan gaan rijden :p
Jupjup!!! :9~ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 20:08
Daan87423 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:27:
Je kan hem nu ook gewoon al op redcoon.nl of alternate bestellen he haha kan je vast wennen aan de Xbox ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
wimpie007 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:46:
[...]

Je kan hem nu ook gewoon al op redcoon.nl of alternate bestellen he haha kan je vast wennen aan de Xbox ;-)
Ben aan't wachten op een leuke bundel, 499 voor alleen de Xbox en 1 controller vind ik te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Daan87423 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:05:
[...]

Ben aan't wachten op een leuke bundel, 499 voor alleen de Xbox en 1 controller vind ik te duur.
Ik denk dat hij sowieso nog in prijs gaat dalen tegen eind 2014. Als in september-oktober blijkt dat Sony veel meer consoles verkocht heeft, gaan ze hun prijs serieus naar onder doen. Dan zie ik gerust een Xbox + Controller + Game voor 400€ verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
X-Fighter schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:37:
[...]

Ik denk dat hij sowieso nog in prijs gaat dalen tegen eind 2014. Als in september-oktober blijkt dat Sony veel meer consoles verkocht heeft, gaan ze hun prijs serieus naar onder doen. Dan zie ik gerust een Xbox + Controller + Game voor 400€ verschijnen.
Denk je? Ik denk dat dat een beetje wishfull thinking is... 100 euro van de console af halen en er een game bij doen? In een land waar de console naar alle waarschijnlijk dan mss iets meer dan een half jaar oud is? Ik denk t niet... Al help ik je hopen van wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Dat denk ik ook niet. Zou wel heel makkelijk zijn voor de consument. Microsoft zal zo lang mogelijk de prijs hoog houden en met een paar dikke games op komst hebben ze daar alle reden toe.

Jammer dat The Division is uitgesteld. Hopen dat Watch Dogs snel komt. Vermaak me nu nog wel met Forza en fifa daar niet van. Maar een goeie shooter is ook welkom. Ben niet zo'n fan van CoD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Boinkie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:32:
Dat denk ik ook niet. Zou wel heel makkelijk zijn voor de consument. Microsoft zal zo lang mogelijk de prijs hoog houden en met een paar dikke games op komst hebben ze daar alle reden toe.

Jammer dat The Division is uitgesteld. Hopen dat Watch Dogs snel komt. Vermaak me nu nog wel met Forza en fifa daar niet van. Maar een goeie shooter is ook welkom. Ben niet zo'n fan van CoD :)
BF4 dan maar... :9
Pagina: 1 ... 44 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.