Het is sowieso in de game communities echt heel erg irritant aan het worden dat iedereen maar dom loopt te schreeuwen zonder ook maar iets te lezen of te weten over zaken.
Neem bijvoorbeeld de eerste XBO presentatie: Ik zat te juichen op m'n bank toen ze begonnen over de cloud, family sharing, voor mij zou het namelijk absoluut de moeite waard zijn en dus zag ik het online zijn absoluut niet als probleem.
De gemiddelde gamer's reactie: KUT XBOX KUT MICROSOFT KUT ALWAYS ONLINE GEZEIK.
Is het gemiddelde niveau op het internet dan echt zo ernstig naar beneden gegaan? Geen discussie, geen kennis, alleen maar botweg zeiken en schreeuwen. Het ergste is: Een behoorlijk aantal gamewebsites doen er keihard aan mee; met bijvoorbeeld ”stigmatiserend” nieuws over de XBO en nu dus ook bijvoorbeeld dit. Terwijl zowel de PS4 als de XBO gewoon echt briljante apparaten zijn, het enige voor mij is dat ik meer ”voel” bij de (wat meer innovatieve) visie van MS, en dus voor een XBO ga in het begin, de PS4 zal dan later wel een keertje komen. Dat sommige mensen dan gelijk de hele boel af moeten branden omdat sommige mensen voor een ander product kiezen, of een developer daadwerkelijk eens iets anders probeert te doen, is dan natuurlijk gewoon diep triest, zeker in een industrie waar innovatie belangrijk is.
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987