Kun je demo's van games ook ergens via je browser naar je xbox sturen ? Bij de xbox 360 kon je bij games op: Download to xbox knop drukken op
www.xbox.com. Dan stuurde ik een bericht naar huis om mn vriendin de xbox aan te laten zetten, maar nu met de Always on/standby of hoe het ook mag heten is dat dus niet meer nodig.
Kan alleen van bijv Lego geen demo vinden en alvast laten downloaden. Zou mooi zijn als dat zou kunnen en als ik thuis kom, direct kan gaan spelen, zonder naar de store te moeten gaan om dan alsnog de demo aan te klikken en te wachten op de download.
Net nog even op de Lego pagina gekeken:
https://store.xbox.com/en...a7-4cca-97cb-89fc66d33f62
Wil deze game wel, vind lego games sowieso erg leuk. Dacht voor de gein onder aan op de pagina op Land te klikken en toen klikte ik op Nederland: Krijg je dus nog steeds een melding van: De Xbox One Games Store wordt op dit moment niet ondersteund in je regio.
Echt zo slecht dit... Ja ik snap ook wel dat de xbox one nog niet in NL uit is, maar maar kom op, het zou voor MS simpel ergens een vinkje zijn die ze aan moeten zetten. Willen ze nou geld verdienen of niet. Wij hier op Tnet weten dat je games goedkoper in de US store kunt kopen, maar volgens mij weten er nog steeds een heleboel dit juist niet die wel via grijze import een xbox one hebben.