[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.409 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xepos schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:30:
[...]

Overal in de wereld te verkopen...

Maar wat is het bijzondere hieraan dan? Als die stacked die heeft.
Uiteindelijk heeft die toch niet betere specificaties? Het zou dan toch nog altijd hetzelfde blijven? Of heeft Microsoft met lagere cijfers geadverteerd nu?
nou dat is hem nu juist!
nu komen we bij de kern

waarom blijft men zo vaag die over die chip?
altijd alleen custom AMD chip.
waarom adverteert men er niet mee?

of is het omdat hij een hoge potentie is die ze er nu nog niet kunnen uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 12:58

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:40:
nou dat is hem nu juist!
nu komen we bij de kern
Kern? Op basis van een brak fanboy artikel?
waarom blijft men zo vaag die over die chip?
Omdat er verder niks te melden is als wat er al is gedaan wellicht?
waarom adverteert men er niet mee?
Met wat? De geheime tweede laag die op afstand enabled kan worden zodat het een XboxTwo wordt?
of is het omdat hij een hoge potentie is die ze er nu nog niet kunnen uithalen?
Nou, nee |:(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 13:56

Rub3s

+3 , omdat het kan

Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:43:
Met wat? De geheime tweede laag die op afstand enabled kan worden zodat het een XboxTwo wordt?
:D

-kuch, mijn excuses dat deze rotzooi in het xbox topic is terecht gekomen-

[ Voor 17% gewijzigd door Rub3s op 16-01-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis momenteel een hele leuke sfeervolle platformer ala Super Mario. Ik kijk hierdoor uit naar Rayman Legends. Het verschijnt op 21 feb. Ik neem aan dat het niet de volle prijs zal kosten en de aanschaf via de USA store maakt het wel erg aantrekkelijk. Wie kijkt ook uit naar deze game? :)

_/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44
Hebben ze nu dat topic merged met dit topic? En daar gaan we weer :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:01
SinergyX schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:01:
Hebben ze nu dat topic merged met dit topic? En daar gaan we weer :/
Ja topic word zo weer aardig verziekt.
Krijg een behoorlijke ps4 vs xbox one dejavu.
Hadden er beter een slot op gedaan en verder laten discusieren op MisterXmedia zelf (of op Neogaf) :O

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Vandaag, jawel mijn eerste game via amazon uk besteld! Cheap ass nederlander dat ik ben ^^ voor de super saver gegeaan. Iemand ervaring met de levertijd?

edit: zie dat ik in het xbo topic zit.... dit moet zeker in het levertijden topic?

[ Voor 22% gewijzigd door Mavel 128 op 16-01-2014 12:47 ]

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 18:14
Be aware...

Don't feed the trolls and the fanboys, shit might hit the fan...

Thank you for your cooperation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
Toch vind ik 't raar dat MS/Devs niks 'mogen' zeggen over de SOC. En waarom zouden ze gaan stacken? Misschien omdat ze de nieuwe technologie nog niet mogen 'unlocken' van AMD?

Natuurlijk hoopt iedere MS fan dat er toch nog iets waanzinnig in zit. Maar ach, zolang de X1 zijn games maar op 1080p/60fps kan draaien de komende jaren hoor je mij niet klagen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Daan87423 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:11:
Toch vind ik 't raar dat MS/Devs niks 'mogen' zeggen over de SOC. En waarom zouden ze gaan stacken? Misschien omdat ze de nieuwe technologie nog niet mogen 'unlocken' van AMD?

Natuurlijk hoopt iedere MS fan dat er toch nog iets waanzinnig in zit. Maar ach, zolang de X1 zijn games maar op 1080p/60fps kan draaien de komende jaren hoor je mij niet klagen ;).
Dan zal je een hoop gaan klagen de komende jaren ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Jongens aub zeg,

Bedoel Xbox , Ps of pc het is een kwestie van smaak voor de meeste mensen.
Bmw, Mercedes, Camel, Marlboro, McDonalds, Burgerking.

Voor mij is het heel simpel, 98% van me vrienden spelen xbox, dat betekent simpelweg dat de xbox party's altijd gezellig zijn, Ook wel digitaal in de kroeg hangen.

Dat wat er krachtiger of niet krachtiger is boeit me echt geen snars..., koop dan lekker een PC en upgrade dat ding elk jaar. Heb je zelf de kracht in handen.

verder ophouden met zeuren en lekker spelen met wat dan ook maar je voorkeur mag hebben.

:*

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:37:
De SOC in de XboxOne overlapt.
Dit betekend dat de chip custome made is door AMD.
Lees even verder in de comment section van de link.
New data over de chip toont aan dat deze veel krachtiger is dan de PS4 standaard AMD chip.

Alle wilde verhalen over PS4 50% krachtiger zou dus zo maar eens totale onzin kunnen zijn.
Beide APU's zijn custommade, er zijn geen 8core amd cpu's in die klasse, dus dat punt snap ik niet echt.

Ten tweede, het is Mr X, heeft die het ooit wel eens juist gehad?

Ten derde, nog steeds geen idee wat je nu precies bedoeld met deze post, post dan wat je wil statement is. Nu is het maar gokken waar jij naar zit te kijken. Het lijkt me dat alle specs inmiddels wel duidelijk zijn, de GPU heeft EDram van 32 MB echter minder shaders dan de ps4.
Het feit is momenteel dat er al een aantal spellen wel op de ps4 in 1080p draaien en op de xbox niet. Of dat aan de hardware of aan de programmeurs ligt kan ik niet beantwoorden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En gewoon er op doorgaan :/

Netflix icm kinect geprobeerd, dat werkt bijzonder fijn. Xbox select om de opties door te nemen, pause/play, werkt allemaal erg makkelijk. Enig minpuntje tov andere netflix players, elke volgende episode van een serie moet je ondertiteling opnieuw instellen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

SinergyX schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:27:

Netflix icm kinect geprobeerd, dat werkt bijzonder fijn. Xbox select om de opties door te nemen, pause/play, werkt allemaal erg makkelijk. Enig minpuntje tov andere netflix players, elke volgende episode van een serie moet je ondertiteling opnieuw instellen.
Werkt goed he! Alleen men xbox verstaat me niet altijd even goed. In FIFA lijkt die wel doof. Maar het commentaar tijdens de wedstrijd hoort hij ook. Dus als hun vrolijk de wedstrijd beoordelen denkt de kinect dat ik praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Mavel 128 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:29:
[...]

Werkt goed he! Alleen men xbox verstaat me niet altijd even goed. In FIFA lijkt die wel doof. Maar het commentaar tijdens de wedstrijd hoort hij ook. Dus als hun vrolijk de wedstrijd beoordelen denkt de kinect dat ik praat.
Ja, dat is raar, dat zou Kinect er juist uit moeten filteren.

Wat ik bij Netflix wat 'jammer' vind is dat een deel localized is. Als je wat wilt selecteren is het 'Xbox Select', en dan 'Selecteer One', want 'Selecteer een' is nog te ingewikkeld :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik betrap mezelf er steeds op dat ik zeg "ixbox" in plaats van "exbox"(amerikaans) waardoor de kinect mij lekker aan het negeren is ^^

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Al een van jullie Lego Marvel Super Heroes gespeeld op de one? De demo vond ik leuk en dus maar de game aangeschaft.. En maar wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mavel 128 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:29:
FIFA werkt inderdaad erg matig, denk door ook publiek en alles dat hij continue probeert te filteren ofzo.

Ik doe nu altijd een pauze en dan m'n tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
MeNTaL_TO schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:24:
[...]
Ten tweede, het is Mr X, heeft die het ooit wel eens juist gehad?
Denk het niet echt, maar ik lees het zelf wel altijd graag. Puur omdat het leuk zou zijn als het allemaal waar zou zijn, ook al is dat helemaal niet logisch. :D Voor dezelfde reden dat mensen zeker in de wereld van Harry Potter ofzo willen leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
X-Fighter schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:53:
[...]
Voor dezelfde reden dat mensen zeker in de wereld van Harry Potter ofzo willen leven?
Off topic: Wie zou dat niet willen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:32
SinergyX schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:49:
[...]

FIFA werkt inderdaad erg matig, denk door ook publiek en alles dat hij continue probeert te filteren ofzo.

Ik doe nu altijd een pauze en dan m'n tekst.
Je zet de game op pauze? Of je zegt Xbox pauze en dan je tekst?
Volgens mij hoef je namelijk in Fifa die xbox er niet voor te zeggen, ik zeg gewoon "Substitution" gevolgd door twee namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Hoe is eigenlijk het tv gedeelte?
Werkt dat hier in de EU?
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Sloebie schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:32:
Werkt dat hier in de EU?
Iemand ervaring mee?
Lees je even in zou ik zeggen, deze vraag is zelf erg gemakkelijk te beantwoorden.

Dus los gezien van het feit dat hij al meer dan eens in deze topic reeks voorbij is gekomen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Mavel 128 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:45:
Al een van jullie Lego Marvel Super Heroes gespeeld op de one? De demo vond ik leuk en dus maar de game aangeschaft.. En maar wachten!
Leuke game, ziet er goed uit. Niet meer, niet minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
SinergyX schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:27:

Bij mij laat Netflix de ondertiteling gewoon staan hoor, ik hoef dit per serie niet in te stellen want alles wordt gewoon ondertiteld behalve NL gesproken series. Misschien je instellingen een keer nalopen of je wel standaard de ondertiteling laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kluutmaran schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:38:
Bij mij laat Netflix de ondertiteling gewoon staan hoor, ik hoef dit per serie niet in te stellen want alles wordt gewoon ondertiteld behalve NL gesproken series. Misschien je instellingen een keer nalopen of je wel standaard de ondertiteling laat zien.
Ik begin gewoon met een aflevering, zet ondertiteling aan. (wist niet dat je dit ook als algemene instelling had :P).

Volgende aflevering (met die ~20sec countdown) begint daarna gewoon weer zonder ondertiteling. Gaat om de serie Arrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Jep. Gekke is, soms (heel soms) gaat het wel goed. Maar in >90% van de gevallen moet ik idd zelf de subs aanzetten. En op de website staat toch echt ingesteld dat ik NL subs wil :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
"Oh. Well you still should be able to do that from the 360's settings.
Settings> System > Console Settings > Display > Closed Captioning > On"

Denk dat 't op de Xbox One 't zelfde werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:37:
[...]

Ik begin gewoon met een aflevering, zet ondertiteling aan. (wist niet dat je dit ook als algemene instelling had :P).

Volgende aflevering (met die ~20sec countdown) begint daarna gewoon weer zonder ondertiteling. Gaat om de serie Arrow.
Kun je miss bij de instellingen van Netflix iets aanvinken dat de ondertiteling standaard NL is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Sloebie schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:32:
Werkt dat hier in de EU?
Iemand ervaring mee?
Ik volg al enige tijd dit topic maar er wordt nauwelijks meer gesproken op het tv gedeelte. In het levertijd topic vertelde iemand dat de bug van 50 naar 60hz niet (meer) merkbaar is, ook bij jullie niet meer? Of is er inmiddels een patch uitgekomen voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:47
Ruben1075 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:45:
[...]

Kun je miss bij de instellingen van Netflix iets aanvinken dat de ondertiteling standaard NL is?
Kan niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 21:09
Daan87423 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:31:
[...]

Ik volg al enige tijd dit topic maar er wordt nauwelijks meer gesproken op het tv gedeelte. In het levertijd topic vertelde iemand dat de bug van 50 naar 60hz niet (meer) merkbaar is, ook bij jullie niet meer? Of is er inmiddels een patch uitgekomen voor dit probleem?
Volgens mij is er nog niets voor beschikbaar. Als er een 50Hz signaal aangeboden wordt, zal de Xbox altijd trucjes moeten toepassen om er 60Hz van te maken. Dat ga je altijd zien. Oplossing is de Xbox naar 50Hz zetten. Of de Xbox zou zelf het signaal moeten gaan controleren en daarna zelf (tijdelijk) terug moeten schakelen van refresh rate. Zover ik weet is dat nog niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:12

TheVMaster

Moderator WOS
BizzieBis schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:52:
[...]

Volgens mij is er nog niets voor beschikbaar. Als er een 50Hz signaal aangeboden wordt, zal de Xbox altijd trucjes moeten toepassen om er 60Hz van te maken. Dat ga je altijd zien. Oplossing is de Xbox naar 50Hz zetten. Of de Xbox zou zelf het signaal moeten gaan controleren en daarna zelf (tijdelijk) terug moeten schakelen van refresh rate. Zover ik weet is dat nog niet het geval.
Ik heb hier toevallig naar gezocht en dit schijnt dus te kunnen. Alleen heb je dan bij games het probleem dat het dus kan 'iets' kan schokken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kun je demo's van games ook ergens via je browser naar je xbox sturen ? Bij de xbox 360 kon je bij games op: Download to xbox knop drukken op www.xbox.com. Dan stuurde ik een bericht naar huis om mn vriendin de xbox aan te laten zetten, maar nu met de Always on/standby of hoe het ook mag heten is dat dus niet meer nodig.

Kan alleen van bijv Lego geen demo vinden en alvast laten downloaden. Zou mooi zijn als dat zou kunnen en als ik thuis kom, direct kan gaan spelen, zonder naar de store te moeten gaan om dan alsnog de demo aan te klikken en te wachten op de download.

Net nog even op de Lego pagina gekeken: https://store.xbox.com/en...a7-4cca-97cb-89fc66d33f62

Wil deze game wel, vind lego games sowieso erg leuk. Dacht voor de gein onder aan op de pagina op Land te klikken en toen klikte ik op Nederland: Krijg je dus nog steeds een melding van: De Xbox One Games Store wordt op dit moment niet ondersteund in je regio.

Echt zo slecht dit... Ja ik snap ook wel dat de xbox one nog niet in NL uit is, maar maar kom op, het zou voor MS simpel ergens een vinkje zijn die ze aan moeten zetten. Willen ze nou geld verdienen of niet. Wij hier op Tnet weten dat je games goedkoper in de US store kunt kopen, maar volgens mij weten er nog steeds een heleboel dit juist niet die wel via grijze import een xbox one hebben.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12
MRELynx schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 06:25:
Kun je demo's van games ook ergens via je browser naar je xbox sturen ? Bij de xbox 360 kon je bij games op: Download to xbox knop drukken op www.xbox.com. Dan stuurde ik een bericht naar huis om mn vriendin de xbox aan te laten zetten, maar nu met de Always on/standby of hoe het ook mag heten is dat dus niet meer nodig.

Kan alleen van bijv Lego geen demo vinden en alvast laten downloaden. Zou mooi zijn als dat zou kunnen en als ik thuis kom, direct kan gaan spelen, zonder naar de store te moeten gaan om dan alsnog de demo aan te klikken en te wachten op de download.

Net nog even op de Lego pagina gekeken: https://store.xbox.com/en...a7-4cca-97cb-89fc66d33f62

Wil deze game wel, vind lego games sowieso erg leuk. Dacht voor de gein onder aan op de pagina op Land te klikken en toen klikte ik op Nederland: Krijg je dus nog steeds een melding van: De Xbox One Games Store wordt op dit moment niet ondersteund in je regio.

Echt zo slecht dit... Ja ik snap ook wel dat de xbox one nog niet in NL uit is, maar maar kom op, het zou voor MS simpel ergens een vinkje zijn die ze aan moeten zetten. Willen ze nou geld verdienen of niet. Wij hier op Tnet weten dat je games goedkoper in de US store kunt kopen, maar volgens mij weten er nog steeds een heleboel dit juist niet die wel via grijze import een xbox one hebben.
Ik denk dat als je inlogt met een USA account (of waar je wel toegang hebt), het wel gewoon mogelijk is. Nog effe geduld, hij komt hier binnenkort. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze Titanfall niet als launchgame gaan doen hier in NL.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik kan via mijn USA account gewoon games selecteren en in de que zetten voor mijn Xbox One om te downloaden..... Voor zowel demo's als full (pay) games....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy.
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
MRELynx schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 06:25:

Ik heb Lego net gekrijgen van amazon.co.uk voor €35. Gratis gestuurd duurt maar 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Bullet NL schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:29:
Ik kan via mijn USA account gewoon games selecteren en in de que zetten voor mijn Xbox One om te downloaden..... Voor zowel demo's als full (pay) games....
Wat ik jammer vind is dat ze niet automatisch downloaden. Updates worden wel automatisch gedownload, maar games die ik via de website koop komen wel in de queue, maar moet ik handmatig laten downloaden.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Bullet NL schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:29:
Ik heb geen USA account maar gewoon een NL account. Wellicht dat het daar aan ligt. Kun je eens bv de link van de Lego pagina hier neer zetten waar jij wel die download knop hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Andy. schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:49:
[...]

Ik heb Lego net gekrijgen van amazon.co.uk voor €35. Gratis gestuurd duurt maar 5 dagen.
Heb deze gister ook besteld, maar ik heb er 33 pond voor betaald? Is die nou goedkoper of neem jij een hele positieve wisselkoers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
MRELynx schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:02:
[...]

Ik heb geen USA account maar gewoon een NL account. Wellicht dat het daar aan ligt. Kun je eens bv de link van de Lego pagina hier neer zetten waar jij wel die download knop hebt ?
Maakt niet uit of je een NL of USA account hebt, waar het om gaat is dat je region op USA staat. Vervolgens zorg je er voor dat je Microsoft of Xbox site ook als locale USA heeft *is te herkennen aan de toevoeging en-US in de link ipv nl-NL* en dan moet je het gewoon kunnen regelen wanneer je inlogt.

Zo werkte het iig wel bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Mavel 128 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:09:
[...]

Heb deze gister ook besteld, maar ik heb er 33 pond voor betaald? Is die nou goedkoper of neem jij een hele positieve wisselkoers?
Ik gok een positieve wisselkoers, want als ik hem nu ff in de currency converter mik kom ik uit op €39,6?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
MRELynx schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:02:
[...]

https://store.xbox.com/en...a7-4cca-97cb-89fc66d33f62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Dank, krijg wel de Buy knop te zien. Niks om een demo te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
MRELynx schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:32:
[...]

Dank, krijg wel de Buy knop te zien. Niks om een demo te downloaden.
Is er uberhaupt een demo?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
BM schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:37:
[...]

Is er uberhaupt een demo?
Klopt, niet alle games hebben een demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Is er toevallig nog geen nieuws waarbij Amazon ook digitaal games verkoopt voor op de Xbox One, zoals ze voor de PS4 doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Doet MS eigenlijk wel eens sale acties in de store?
Zou wel relaxt zijn om een game voor $59,99 -10% te kopen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
ApOE schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:03:
Doet MS eigenlijk wel eens sale acties in de store?
Zou wel relaxt zijn om een game voor $59,99 -10% te kopen ofzo :P
Tot op heden niet.
X-Fighter schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:59:
Is er toevallig nog geen nieuws waarbij Amazon ook digitaal games verkoopt voor op de Xbox One, zoals ze voor de PS4 doen?
Nee, nog geen aankondiging over, heb ook geen ideee alsof dit ook echt gaat gebeuren. Het gaat natuurlijk weer van de verkopen van de MS eigen store op de Xbox One af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Dat is dan puur gericht op Xbox One games neem ik aan ?
Voor de X360 zijn er elke maand wel aanbiedingen en vooral rond de kerst kortingen tot 67% en natuurlijk de gratis games.
Zal dus voor de One ook wel gaan gebeuren zodra er meer concurentie komt op gamegebied.

Spinal pics Killer Instinct
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/gamedb/screenshots/852f1a09bbe22f15476dce5036c7d204.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/gamedb/screenshots/d514a5134af54fae8f12c9c5b9a92582.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/gamedb/screenshots/66c427cec7afea8baa2f877aaf5e710f.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door justifire op 17-01-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:30:
[...]

Dat is dan puur gericht op Xbox One games neem ik aan ?
Ja ;)

Ouwe Forza brokkenpiloot ;)
Voor de X360 zijn er elke maand wel aanbiedingen en vooral rond de kerst kortingen tot 67% en natuurlijk de gratis games.
Zal dus voor de One ook wel gaan gebeuren zodra er meer concurentie komt op gamegebied.
Natuurlijk is er een kans dat dit zal gaan gebeuren, maar tis tot op heden nog niet zover..... Wil je games goedkoop inkopen, maak dan een USA account met creditcard/PayPal aan......
Spinal pics Killer Instinct
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
KI is zo niet mijn ding..... Bovendien schijnt het dat je controller stuk gaat van het harde rammen op de knopjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Remmen is angst.
Angst is een emotie.
Emotie kun je uitschakelen....
Gas op die lollie !!
KI is zo niet mijn ding..... Bovendien schijnt het dat je controller stuk gaat van het harde rammen op de knopjes....
Daar hebben we dan ook deze voor....
Afbeeldingslocatie: http://l337gamers.com/wp-content/uploads/2013/10/8a4d3_Microsoft_screenshot_37080_thumb_wide620.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door justifire op 17-01-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:16:
[...]

Remmen is angst.
Angst is een emotie.
Emotie kun je uitschakelen....
Gas op die lollie !!

[...]
*zucht*

We moeten jou maar een lesje auto tunen geven ;) En jah..... Remmen = Noodzaak in Forza ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"KI is zo niet mijn ding..... Bovendien schijnt het dat je controller stuk gaat van het harde rammen op de knopjes...." 8)7 |:( :/

Ik speel fighting games al sinds de de SNES en Sega Megadrive. lol :9 Dan hadden mijn ouders wel erg veel controllers voor me moeten kopen. Hahahhaa :X

Je zou juist denken dat het materiaal in de loop der jaren alleen beter is geworden. Aan dit soort teksten merk ik echt dat ik oud begin te worden. O-) In mijn tijd waren vechtspellen DE spellen, zoals de shooters van deze tijd.

Edit: ik zie nu dat je uit 1977 komt. Hmm.. apart :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
offtopic, uitlokkend

On topic:
TheVMaster schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:11:
[...]
Ik heb hier toevallig naar gezocht en dit schijnt dus te kunnen. Alleen heb je dan bij games het probleem dat het dus kan 'iets' kan schokken... ;)
Deze oplossing was een paar weken terug volgens mij ook al gevonden. Helaas nog geen definitieve oplossing dus. Hopen op een patch binnenkort _/-\o_.

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 18-01-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:31:
"KI is zo niet mijn ding..... Bovendien schijnt het dat je controller stuk gaat van het harde rammen op de knopjes...."

Ik speel fighting games al sinds de de SNES en Sega Megadrive. lol :9 Dan hadden mijn ouders wel erg veel controllers voor me moeten kopen. Hahahhaa :X

Je zou juist denken dat het materiaal in de loop der jaren alleen beter is geworden. Aan dit soort teksten merk ik echt dat ik oud begin te worden. O-) In mijn tijd waren vechtspellen DE spellen, zoals de shooters van deze tijd.

Edit: ik zie nu dat je uit 1977 komt. Hmm.. apart :?
Idem dito, vanaf de Megadrive.
Eternal Champions :9
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b8/EternalChampionsBox.jpg
Ben er na het ter zielen gaan van de Dreamcast wel 10 jaar uitgeweest -> overstap naar pc
Maar sinds ik 3 jaar terug een x360 heb gekocht en nu met KI op de One ben ik weer helemaal verslingerd aan (2.5D) fighters.

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 17-01-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Het is gewoon helemaal niets voor mij..... Kan er ook niets aan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
offtopic

Ontopic

Bij KI gaat het toch niet om het op de knoppen rammen? 8)7 Zoals ik het begreep was het toch meer van de precieze timing?

[ Voor 62% gewijzigd door Chaoss op 18-01-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Iemand zich hier nog ingeschreven voor Titanfall alpha? Of is het beta? Niet zeker meer :D Maarja ik had me gisteren pas ingeschreven, weet niet of het al vroeger kon, maar alvast nog geen email gehad :( Dacht dat ze er vandaag aan gingen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
X-Fighter schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:54:
Iemand zich hier nog ingeschreven voor Titanfall alpha? Of is het beta? Niet zeker meer :D Maarja ik had me gisteren pas ingeschreven, weet niet of het al vroeger kon, maar alvast nog geen email gehad :( Dacht dat ze er vandaag aan gingen beginnen.
Ze spreken zelf over een 'Limited Technical Test', zal dus wel vergelijkbaar zijn met een Alpha.

"As some of you are asking, we are doing a limited technical test. It is NOT a beta, and we don't have any beta news at this time #Titanfall"
"The e-mail is legit for the tech test, not sharing of content and very small scale."
"Yes, this is only for Xbox One."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Daan87423 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:02:
[...]

Ze spreken zelf over een 'Limited Technical Test', zal dus wel vergelijkbaar zijn met een Alpha.

"As some of you are asking, we are doing a limited technical test. It is NOT a beta, and we don't have any beta news at this time #Titanfall"
"The e-mail is legit for the tech test, not sharing of content and very small scale."
"Yes, this is only for Xbox One."
Dan kan ik stoppen met hopen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Zijn er mensen die problemen hebben met downloaden van games? Heb net m'n X1 retour gekregen, maar downloaden van games gaat op dit moment zo hemeltergend traag dat ik zo'n beetje zondagmiddag aan Forza kan beginnen ofzo :X

What the f*ck.... vandaag dus m'n X1 terug gehad omdat de vorige grafische glitches veroorzaakte bij bepaalde games (en in het dashboard), blijkt dat ik exact dezelfde terug gehad heb... of iig 1 die exact hetzelfde probleem heeft.... Kan in &$*@$* weer de hele molen door :( Was er al bang voor, zag in dashboard dezelfde glitches als voorheen, en in FM5 is het helemaal duidelijk :(

Kan even de 2 serienummers niet vinden, maar volgens mij is het dezelfde :(

Edit: serienummers op de console en de originele doos vergeleken, heb dus inderdaad exact dezelfde terug gekregen. Fijne actie MS, ik stuur dat ding niet voor niks op. Heb dus dezelfde brakke console, maar nu met alle games verwijderd teruggekregen :(

[ Voor 66% gewijzigd door BM op 17-01-2014 20:12 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
BM schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:16:
Zijn er mensen die problemen hebben met downloaden van games? Heb net m'n X1 retour gekregen, maar downloaden van games gaat op dit moment zo hemeltergend traag dat ik zo'n beetje zondagmiddag aan Forza kan beginnen ofzo :X
Region wel op UK staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
BM schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:16:

What the f*ck.... vandaag dus m'n X1 terug gehad omdat de vorige grafische glitches veroorzaakte bij bepaalde games (en in het dashboard), blijkt dat ik exact dezelfde terug gehad heb... of iig 1 die exact hetzelfde probleem heeft.... Kan in &$*@$* weer de hele molen door :( Was er al bang voor, zag in dashboard dezelfde glitches als voorheen, en in FM5 is het helemaal duidelijk :(

Kan even de 2 serienummers niet vinden, maar volgens mij is het dezelfde :(

Edit: serienummers op de console en de originele doos vergeleken, heb dus inderdaad exact dezelfde terug gekregen. Fijne actie MS, ik stuur dat ding niet voor niks op. Heb dus dezelfde brakke console, maar nu met alle games verwijderd teruggekregen :(
:( waardeloze actie...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Dit klinkt lullig maar probeer eens een andere hdmi kabel.
Zijn genoeg post te vinden op het net over glitches (voornamenlijk in forza) die verholpen zijn door een andere (degelijke) hdmi kabel te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Dat had ik voor ik 'm opstuurde al geprobeerd. Niettemin iets wat ik zo nog eens zal dubbelchecken :)

Edit: 3 verschillende kabels (waarvan 1 nieuw uit de verpakking) geprobeerd, op in totaal 4 verschillende hdmi poorten. Geen verschil. Kabels danwel hdmi ingangen lijken me daarmee wel redelijk uitgesloten :p

Edit: en 2 verschillende displays.

[ Voor 56% gewijzigd door BM op 17-01-2014 22:23 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ze hebben duidelijk je probleem niet kunnen reproduceren, stop anders even wat foto's bij je Xbox wanneer je hem opnieuw opstuurt, dit zeg vaak meer dan 1000 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Heb niet echt de mogelijkheden om fotos te printen. Heb ze vorige keer verwezen naar een filmpje (wat ze vanzelfsprekend niet gezien hebben). Meer kan ik er niet aan doen om het ze duidelijk te maken.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
BM schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:27:
Heb niet echt de mogelijkheden om fotos te printen. Heb ze vorige keer verwezen naar een filmpje (wat ze vanzelfsprekend niet gezien hebben). Meer kan ik er niet aan doen om het ze duidelijk te maken.
Ik vind het best straf dat ze dit niet gereproduceerd krijgen. Als het niet de kabel, en niet display is, dan moet het wel de Xbox zijn, maar niet in hun geval, hmm hmm, dat is een doordenker even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Ik vermoed een niet voldoende gekoelde GPU
Als ze 5 minuten checken zal er niet veel aan de hand zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
justifire schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:00:
Defecten in het werkgeheugen/videogeheugen zou ook nog kunnen, maar dat moet wel een koud kunstje zijn om te controleren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 26-09 01:20
Zo vanavond met hulp van deze tuto: http://www.instructables....NE-Adapter-The-Right-Way/

een chatadapter in elkaar geknutseld, Oh de kabels bij mijn Sharkoon waren trouwens andersom ;-)

Kan ik eindelijk mijn headset weer een beetje gebruiken.

Ik zeg beetje want die sullen bij Microsoft hebben nog steeds geen update voor de missende Dolby formaten via optical waardoor mijn surround headset nu alleen stereo kan.......

Hele Xbox forums staan er vol mee!
http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4269/t/1625257.aspx
Kom op zeg!

[ Voor 14% gewijzigd door wimpie007 op 18-01-2014 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik heb trouwens laatste tijd ook een bug waarbij je in het home scherm het "settings menu" over alles heen blijft houden. Zeg maar het menu dat je ziet wanneer je bij een game op settings drukt. Echter kan ik niet navigeren in dit settings menu, maar navigeert hij in het donkere op de achtergrond gelegen home menu.

Zelfs starten van andere games of apps laat dit niet meer weggaan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
wimpie007 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:26:
Zo vanavond met hulp van deze tuto: http://www.instructables....NE-Adapter-The-Right-Way/

een chatadapter in elkaar geknutseld, Oh de kabels bij mijn Sharkoon waren trouwens andersom ;-)

Kan ik eindelijk mijn headset weer een beetje gebruiken.

Ik zeg beetje want die sullen bij Microsoft hebben nog steeds geen update voor de missende Dolby formaten via optical waardoor mijn surround headset nu alleen stereo kan.......

Hele Xbox forums staan er vol mee!
http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4269/t/1625257.aspx
Kom op zeg!
Product is net twee maanden op de markt en er is een update geweest. Hoewel her raar is dat het niet gewoon werkt kan je niet zeggen dat ze niet aan updates werken, we hebben er laatst nog een gehad. Zal wel een niet hoge prio hebben naast zaken als het party system en de friends ui. Daar hoor je veel meer klachten over en staat ook altijd bovenaan de lijstjes op bijvoorbeeld reddit.

Voor mijzelf is het party systeem een top prio. Het is van de zotte dat een party dedicated aan een spel moet zijn. Wil je na een potje bf4 gezellig dr3 gaan spelen met dezelfde mensen moet je de hele party stoppen en opnieuw aanmaken. Welk licht dat heeft verzonnen.....

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:00:
Het is al zichtbaar in het dashboard direct als de X1 opstart, dus dat is het niet. Persoonlijk vermoed ik idd een defect aan de GPU of het geheugen, aangezien niet alle games het hebben, en ook niet allemaal in dezelfde mate.

Maar goed, ticket is al aangemaakt, met dit keer in de omschrijving het vriendelijke doch dringende verzoek het toch echt goed te checken, en dat ik het ding niet voor de lol opstuur. Helaas kan ik bij UPS op zaterdag geen pakketjes afleveren, dus dat word pas maandag...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 10:57
offtopic, uitlokking

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 18-01-2014 17:20 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:37
Heeft iemand een oplossing voor de 'squad file doesn't match' error in Fifa14? Blijf het houden, ook als ik alle gedownloade settings delete.

Ben ik trouwens de enige waarbij de online beleving tussen spelen tegen een friend totaal anders is dan tegen een 'vreemde'? Tegen een vriend gaat het stukken soepeler. Passes gaan harder/strakker en de hele gameplay is sneller. Kan dat komen door een brakke onderlinge verbinding met tegenstanders in het buitenland? Nat staat open en ik heb een 60mbit verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaytje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-07 13:00
Heb sinds een paar dagen m'n xbox one binnen, maar heb een vervelend iets erin..
Elke 5 minuten oid valt het signaal van hdmi een seconde weg, wordt het beeld zwart en valt het geluid weg.
Daarna gaat die gewoon weer door alsof er niks aan de hand is.
Lijkt echt heel random te zijn, soms een paar keer achter elkaar, soms een kwartier niet.
Gebeurt zowel in game als in het menu.

Iemand ervaring met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
Andere kabel geprobeerd?

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaytje
Yes, en andere hdmi poorten op mn tv, maar dat hielp helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Andere tv? Ik heb hetzelfde gehad met een kapotte kabel.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaytje
Ga morgen ff proberen op andere TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 26-09 01:20
Yaz schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:46:
[...]

Product is net twee maanden op de markt en er is een update geweest. Hoewel her raar is dat het niet gewoon werkt kan je niet zeggen dat ze niet aan updates werken, we hebben er laatst nog een gehad. Zal wel een niet hoge prio hebben naast zaken als het party system en de friends ui. Daar hoor je veel meer klachten over en staat ook altijd bovenaan de lijstjes op bijvoorbeeld reddit.

Voor mijzelf is het party systeem een top prio. Het is van de zotte dat een party dedicated aan een spel moet zijn. Wil je na een potje bf4 gezellig dr3 gaan spelen met dezelfde mensen moet je de hele party stoppen en opnieuw aanmaken. Welk licht dat heeft verzonnen.....
Dolby zit er al vanaf de eerste Xbox in, soort van primaire levensbehoefte. Ik mis in COD echt surround op mijn headset om te horen waar mensen lopen....
Inderdaad party menu erg verstopt en heel onhandig, ook join session in progress lijkt er niet meer in te zitten. Het party systeem van de 360 was voor mij gewoon goed hoezo zou je dat veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Yaz schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:46:
[...]

Ik kan gewoon in een party chat met een persoon als die in game A zit en ik zit in Game B ...

En dan ook met die persoon praten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Ben het er mee eens dat het party systeem op de x360 superieur is aan de One.
Wat bij de One echter het verhaal is dat ze gefocussed zijn op smartmatch.
Met het systeem wat we nu hebben kan je een online match zoeken en ondertussen iets anders / andere game gaan doen.
Je krijgt dan een melding al er iets voor jouw party gevonden is, eigenlijk ideaal.
MS moet ons gewoon een optie geven om te schakelen, soms is de huidige situatie ideaal, een andere keer is de oude x360 situatie een stuk idealer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Rockvee2 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:58:
[...]

Ik kan gewoon in een party chat met een persoon als die in game A zit en ik zit in Game B ...

Ik ook.
Houd 'X' ingedrukt -> ignore.
Speel lekker verder waar ik mee bezig ben. Start ik later hetzelfde spel als waar persoon B in zit kan ik meteen weer joinen.
Zoals hierboven vermeld : ideaal !
Mis enkel wel het gemak van de x360.
Melding van wie online is en welk spel speelt, een bericht versturen aan last played evenals een friend toevoegen via last played, etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:11

danplo

The Force is strong with me

Ik vermoed gewoon dat Microsoft veel te weinig tijd heeft gehad om het helemaal te optimaliseren en te perfectioneren. Ik verwacht met de volgende grote update dat er mooie veranderingen aan zitten te komen. Voor nu neem ik er nog genoegen mee, maar op later stadium verwacht ik wel veel meer zoals soepelere service/features/besturingssysteem. Ook verwacht ik nog wel wat optimalisatie van Directx en de drivers van AMD, zodat we ook meer 1080p spellen gaan krijgen.

Vandaag had ik ook iets vreemds, want bij 1 van mijn beste vrienden was ik ineens zijn vriend niet meer. Daarnaast stond hij bij mij ook offline, maar hij was eigenlijk wel gewoon online, want mijn andere vriend zag hem wel online staan. Daarna kwam die in onze party binnen en ik kon hem niet horen en hij mij ook niet, maar mijn andere vriend kon hem wel horen en ook met hem praten. We hebben het opgelost door nogmaals mekaar vrienden te worden, maar wel een vreemde bug zonder dat we zelf mekaar als vriend verwijderd hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door danplo op 19-01-2014 02:15 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy.
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Mavel 128 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:09:
[...]

Nee, Ik had er 29 pond voor betaald. Het is nu idd iets duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Rockvee2 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:58:
[...]

Dat bedoel ik dus ook niet.

Stel jij komt online en nodigt vriend A uit voor een spelletje. Jullie starten samen Battlefield 4 op en jullie komen samen op een server aan dezelfde kant. Niets mis mee. Je kan nu zien dat de party een Battlefield 4 party is door de party interface te snappen en te kijken naar de bovenste regel. Daar zal Battlefield 4 staan.

Na een uurtje knallen willen jullie even lekker relaxed gaan voetballen. Dus jullie stoppen met Battlefield, starten FIFA op en willen weer samen verder. Maar wat je nu ook probeert, dit zal niet lukken. Het party systeem staat nog op battlefield (check tekst bovenin party window) en zal ervoor zorgen dat jullie NIET FIFA samen gaan spelen. Pas als je de party stopt en weer start krijg je een blanco party die zal veranderen naar FIFA zodra jullie dit spel opstarten en elkaar uitnodigen.

Heeft dus niets met elkaar praten te maken maar met elkaar spelen, iets wat ik primair wil doen op de X1. Solo is zooo 2013 ;)

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaytje
Swaytje schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:59:
Ga morgen ff proberen op andere TV
Nou dat hielp ook niet.
Ben nu met support aan het chatten, al meer dan een half uur.
Maar die mensen zijn zo ongelooflijk langzaam en dom.
Na een half uur komt ze met dat ik de xbox maar eens uit en aan moet zetten.
Ja hallo >< :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Swaytje schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:32:
[...]

Nou dat hielp ook niet.
Ben nu met support aan het chatten, al meer dan een half uur.
Maar die mensen zijn zo ongelooflijk langzaam en dom.
Na een half uur komt ze met dat ik de xbox maar eens uit en aan moet zetten.
Ja hallo >< :(
Waarom heb je daar zelf niet aan gedacht? :p

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaytje
Nou dat wordt opsturen.. yay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Jammer dat de Xbox One geen ondersteuning heeft voor Miracast. Zou toch een mooie aanvulling zijn om vanaf de bank met Surface Pro 2 beelden te mirroren!

Op internet ziet je wel filmljes voorbij komen over Xbox One met Miracast, maar dat is slechts met een dongle achter in de HDMI poort. Geen optie als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De Nokia play to app op wm8 werkt direct op de Xbox, voor de mensen die een Nokia toestel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:00
BizzieBis schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:29:
Jammer dat de Xbox One geen ondersteuning heeft voor Miracast. Zou toch een mooie aanvulling zijn om vanaf de bank met Surface Pro 2 beelden te mirroren!

Op internet ziet je wel filmljes voorbij komen over Xbox One met Miracast, maar dat is slechts met een dongle achter in de HDMI poort. Geen optie als je het mij vraagt.
Waarom niet? Het ziet er zeer smooth en gelikt uit met Miracast. Lijkt mij geen enkel probleem en is het aanschaffen volgens mij echt wel waard als je naar zoiets opzoek bent..

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Swaytje schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:07:
Heb sinds een paar dagen m'n xbox one binnen, maar heb een vervelend iets erin..
Elke 5 minuten oid valt het signaal van hdmi een seconde weg, wordt het beeld zwart en valt het geluid weg.
Daarna gaat die gewoon weer door alsof er niks aan de hand is.
Lijkt echt heel random te zijn, soms een paar keer achter elkaar, soms een kwartier niet.
Gebeurt zowel in game als in het menu.

Iemand ervaring met dit probleem?
Klinkt als een HDMI handshake probleem, wat voor merk TV heb je? Loopt de HDMI via een versterker naar de TV of rechtstreeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[quote]cypress3d schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:40:
[...]

Waarom niet? Het ziet er zeer smooth en gelikt uit met Miracast. Lijkt mij geen enkel probleem en is het aanschaffen volgens mij echt wel waard als je naar zoiets opzoek bent..
[/quote

Ik vind het inderdaad vreemd dat hij het niet ondersteund. Tijdens de demo's vorig jaar meen ik mij te herinneren dat de One dat wel zou gaan ondersteunen.....en inderdaad het zit er niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[quote]cypress3d schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:40:
[...]

[/quote

Ik vind het inderdaad vreemd dat hij het niet ondersteund. Tijdens de demo's vorig jaar meen ik mij te herinneren dat de One dat wel zou gaan ondersteunen.....en inderdaad het zit er niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
cypress3d schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:40:
[...]

De aanschaf is niet zozeer gerelateerd aan de Xbox One. Ik kan hem net zo goed direct in de TV prikken. Directe ondersteuning zou weer schelen in aanschaf.

Laten we hopen dat toekomstige updates nog leuke verassingen in petto hebben.
Pagina: 1 ... 46 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.