Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 00:07

rajackar

Blood Minister

iNSaNe-oNe schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:43:
[...]

Ja, hier hetzelfde bij zoeken naar andere spelers, die worden niet gevonden en na een timeout verschijnt error 118-0516 of 118-0502. Nergens te vinden wat die specifieke codes in houden. Wel zie ik dat mijn firewall log volloopt met bergen UDP connecties, op random poorten. DMZ doe ik niet aan, en UPNP lijkt Nintendo niet van gehoord te hebben. Nog geen MK8 pot online kunnen spelen, helaas. Andere spelen voorheen geen enkel probleem. Lijkt MK8 specifiek. :(
Dat is exact wat ik ook heb. Ook een log vol udp connecties. Heb zelfs mijn wiiu rechtstreeks aan m'n outside IP gehangen maar dat helpt ook niet. De netcode van MK8 lijkt niet van het hoogste niveau. Hopelijk komt er binnenkort een patch.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ph4ge schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:56:
Wat moet je doen om het bonus spel wat jij bij MK8 krijgt te downloaden en te spelen? Heb hem geregistreerd op club Nintendo, enquête ingevuld en uiteindelijk de keuze gekregen en gemaakt voor Sonic. Wat nu? Op mn Wii U zie ik verder niks, als ik naar de shop ga kan ik het spel gewoon kopen voor 50 euro.
Na die 2e enquete (na selecteren Sonic) krijg je een code in beeld. Deze moet je invoeren in de eShop en dan krijg je de download gratis. Als je als een kip zonder kop die code hebt weggeklikt in je browser dan krijg je binnen 2 dagen die code nogmaals in je mailbox. Wel even je spambox in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:21
Oké, code gemist blijkbaar. Bedankt, ff afwachten dus.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-10 10:27

Goner

What can I do you for ?

rajackar schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:27:
Ik heb nog niet een race online kunnen doen.
Ben zelf nog niet on-line geweest, maar m'n dochters hebben de afgelopen dagen al diverse internationale toernooien gedaan. Geen enkel probleem ...
Ik heb wel al een tijd geleden voor Call of Duty (BO II & Ghosts) de firewall op m'n router uitgezet voor de Wii U. Ik ga ervan uit dat er (nog) geen trojans en virussen zijn ... hij staat dus als 'exposed host' in m'n Fritz!Box. Geen specifieke port-forwarding, alles open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Vrijdag avond twee keer "lost connection"gehad maar daarna zonder problemen kunnen spelen. Net ander half uur gespeeld zonder enkel probleem. Zowel global als regional grand prix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb ook wel 's willekeurige communication errors terwijl alles goed lijkt, maar ik realiseer me net dat ik m'n WiiU hetzelfde IP heb gegeven als m'n oude Wii dus mischien is dat 'm :+

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Vanavond weer een paar uur aan Super Mario 3D World besteed. Wat een heerlijk spel blijft dat :)

Als je wil kun je redelijk snel richting wereld 8 rushen, maar goed geregeld dat er dan een bepaald aantal sterren benodigd is om daadwerkelijk bij Bowser te komen. Deze heb ik onderhand natuurlijk allang gehaald, maar de drang om eerst bij alle levels alle sterren, de stamp en een gouden vlag te halen voordat ik achter Bowser aan ga blijft ook aanwezig :P

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22:30
De rubberbanding in deze versie is wel erg extreem moet ik zeggen, vooral als je splitscreen met cpu doet. Er blijft altijd een groepje op je hielen zitten en als je dan 1x geraakt wordt volgt een heel salvo van dat groepje waardoor je van 1 naar 6/7/8 zakt. Meestal 3 bochten voor de finish ofzo. Maar goed dat is de aard van het beestje.

Wat me meer stoort is de slechte implementatie van de Gamepad. Als we met zijn drieën spelen leek het me logisch dat de gamepad zijn eigen scherm had en de overige twee spelers de tv konden delen, maar nee... de gamepad gebruiker krijgt gewoon voordeel met minimap etc.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:38
ph4ge schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:52:
Oké, code gemist blijkbaar. Bedankt, ff afwachten dus.
Als je inlogt bij Nintendo Club kun je de code ook nog zien. Bij de E-shop vervolgens inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 17:16
Phusebox schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:38:
De rubberbanding in deze versie is wel erg extreem moet ik zeggen, vooral als je splitscreen met cpu doet. Er blijft altijd een groepje op je hielen zitten en als je dan 1x geraakt wordt volgt een heel salvo van dat groepje waardoor je van 1 naar 6/7/8 zakt. Meestal 3 bochten voor de finish ofzo. Maar goed dat is de aard van het beestje.

Wat me meer stoort is de slechte implementatie van de Gamepad. Als we met zijn drieën spelen leek het me logisch dat de gamepad zijn eigen scherm had en de overige twee spelers de tv konden delen, maar nee... de gamepad gebruiker krijgt gewoon voordeel met minimap etc.
Je kunt ook gewoon de gamepad onder de tv plaatsen in de stand en allemaal met pro controller spelen. Dan kan iedereen kijken

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat rubber banding viel me direct ook al op. Jammer, maargoed zijn we inmiddels nog wel gewend.

Mensen met een Wiimote (evt inclusief nunchuck of classic) hebben ook een voordeel t.o.v. de gamepad speler, je hoort namelijk eerder wanneer er een schild achter je aan komt dmv de speaker in de Wiimote. Ik weet niet of dat met de Pro Controller ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pro controller heeft geen speaker, dus nee. Maar ja, met de WiiMote alleen heb je minder controle over het sturen (of juist te veel?) dus dat is wel weer wat eerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel mij ook op. Aan de andere kant is zo'n minimap nou niet bepaald noodzakelijk. Ik kijk/keek er tijdens de race in de verschillende versies van Mario Kart nauwelijks op.

Indien de gebruiker met de GamePad wel een eigen schermpje heeft en de overige 2 gebruikers een splitscreen hebben dan zou de GamePad gebruiker een nog veel groter voordeel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:18:
[...]

Viel mij ook op. Aan de andere kant is zo'n minimap nou niet bepaald noodzakelijk. Ik kijk/keek er tijdens de race in de verschillende versies van Mario Kart nauwelijks op.

Indien de gebruiker met de GamePad wel een eigen schermpje heeft en de overige 2 gebruikers een splitscreen hebben dan zou de GamePad gebruiker een nog veel groter voordeel hebben.
Sega & Sonic All Stars racing heeft die optie. Ook als je met twee spelers doet en 1 heeft de gamepad, dan krijgt die een eigen scherm op de gamepad ipv split screen.

Maar dat klinkt leuk op papier. Het is dan net alsof je een singleplayer spel speelt. Met een leuke tv aan de muur is split screen helemaal niet erg, beter dan afgezonderd van de rest op een klein lowres gamepad schermpje spelen in ieder geval :)

Maar zou leuk zijn als ze je de optie zouden geven. Maar wie weet komt dat nog in een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pikmin 3 heeft onlangs dus een update gekregen die touch controls toevoegen. Ik vind het positief dat Nintendo dergelijke updates voor een game van bijna een jaar oud uitbrengt.
Samen met de DLC die er voor Mario Gold World Tour (3DS) is aangekondigd ben ik best positief over mogelijk updates voor toekomstige Nintendo games (met name MK8).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-10 11:37
En ik maar denken dat ik geen wii u zou kopen.. Van de zomer verhuis ik naar mijn eigen woning en mits ik wat spaargeld beschikbaar kan stellen komt er een wii u met mario kart. Verschillende live streams op twitch bekeken maar ik ben echt verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:42

DukeBox

loves wheat smoothies

(jarig!)
Moet zeggen dat ik de pro controller erg fijn vind spelen bij mk8, heb anders altijd de gc controller gebruikt (ook op de wii) maar vooralsnog niets te klagen.
Tablet lijkt me niet zo fijn met lange speel sessies, denk dat het gewicht dan toch gaat meetellen. Daarnaast moet ik dan ook de grotere accu gaan aanschaffen..

Heb ook 2 vrienden over de vloer gehad zaterdag en die hebben meteen de mk9 kit met 2 pro controllers bij de wehkamp gekocht voor €340,- (wii u mk8 kit €288, 2x pro controller €35 en 5% shop korting)

[ Voor 24% gewijzigd door DukeBox op 02-06-2014 10:18 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:27
Deddiekoel schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:47:
Pikmin 3 heeft onlangs dus een update gekregen die touch controls toevoegen. Ik vind het positief dat Nintendo dergelijke updates voor een game van bijna een jaar oud uitbrengt.
Samen met de DLC die er voor Mario Gold World Tour (3DS) is aangekondigd ben ik best positief over mogelijk updates voor toekomstige Nintendo games (met name MK8).
Misschien ligt het aan mij hoor maar ik kon het echt niet vinden of je de besturing om kan zetten. De update van Pikmin voegt inderdaad de 'stylus modus' toe maar nu ben ik links, en je moet lopen met de linker stick en dat gaat prima als je rechts bent want dan heb je een vrije hand voor de stylus, ik moet dus eerst stil gaan staan, dan met de stylus aan de slag, en dan weer lopen.
Ik heb dan ook meteen de oude besturing weer aangezet

in MK8 alle banen en characters vrijgespeeld, ging vrij snel ook haha

in Donkey Kong er gewoon niet in geslaagd de 1e baas te verslaan :+ ik persoonlijk vind de besturing van DK erg sloom en traag, hierdoor begin ik vaak net te laat met lopen en lig ik weer ergens onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22:30
Hmm ja ik mis mijn tv niet bij MK8 want ik speel eigenlijk alleen maar op de gamepad als ik alleen speel.

Ik mis wel de wat eenvoudigere tracks die ook leuk zijn voor mensen die over de vloer komen en eigenlijk niet of nauwelijks gamen. Babypark FTW. Daar zou ik zo 10 euro voor betalen als DLC.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het juist een enorm voordeel dat deze MK niet van die saaie tracks heeft. Ze zijn eigenlijk allemaal gewoon leuk en interessant :)

Er zitten wel wat saaie bij (Toads Turnpike en Yoshi Valley bijv) maar dat zijn retro tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

HowlingMad schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:56:
Iemand al uitgevogeld wat de rechter analog stick op de gamepad doet tijdens het racen? Als ik hem naar voren duw kijkt mijn character naar beneden en gaat hij trager rijden.
Even geprobeerd op de Pro Controller ; naar voren is gas [A] en naar achteren is reverse [B] ... niks gemerkt van trager rijden.
Phusebox schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:15:
Hmm ja ik mis mijn tv niet bij MK8 want ik speel eigenlijk alleen maar op de gamepad als ik alleen speel.
Dat speelt inderdaad best lekker, koptelefoon erin en ontspannen achterover leunen ...

[ Voor 27% gewijzigd door Goner op 02-06-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Gisteren ook MK8 gekocht en ik vind het fantastisch om samen met mijn vrouw en vrienden te spelen.

Alleen, we hebben moeite met sommige bochten. We gaan dikwijls uit de bocht waardoor onze snelheid enorm vermindert. De AI tegenstanders lijken geen probleem te hebben om U bochten aan grote snelheid te nemen. Hebben jullie een tip voor ons MK beginners om de bochten deftig te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Vrijdag ook MK8 gekocht en gister geprobeerd, erg leuk :) Heb alleen nog geen MP geprobeerd, kan je nu een beetje co-op de cups halen (en hiermee dingen unlocken?) Of moet het echt met singleplayer, net als bij meeste mariokarts.

Bij Double Dash kon je tenminste nog de singleplayer samen spelen, door dat je met 2 speler in een Kart zit :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattderi schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:39:
Gisteren ook MK8 gekocht en ik vind het fantastisch om samen met mijn vrouw en vrienden te spelen.

Alleen, we hebben moeite met sommige bochten. We gaan dikwijls uit de bocht waardoor onze snelheid enorm vermindert. De AI tegenstanders lijken geen probleem te hebben om U bochten aan grote snelheid te nemen. Hebben jullie een tip voor ons MK beginners om de bochten deftig te nemen?
Driften is denk ik wel het toverwoord. Voor de bocht een hupje maken en dan schuin de bocht door sturen.
Ook kan het zijn dat je voor jouw speelstijl het verkeerde karakter hebt met de verkeerde kart samenstelling. Er zit echt heel veel verschil in de verschillende karts en hoe ze reageren. Om nog maar te zwijgen over motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 22:16

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Driften! ZR vlak voor een bocht indrukken en ingedrukt houden tot einde bocht, vergt even oefening maar dan ga je als een malle door de bocht. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:06

Gaan jullie wel driftend door de bocht?
Als je de schouderknop indrukt (ik neem aan dat het bij de WII-U versie ook zo werkt) maak je een klein sprongetje waarna er vonken achter je wiel verschijnen.
Hierdoor kun je veel makkelijker een bocht maken en krijg je een kleine boost wanneer je de bocht weer uit komt.

~edit: spuit 11...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik gebruik 'driften' in scherpe bochten ...

Beetje googelen levert ook leuke tips op :
http://www.pu.nl/artikele...-win-je-met-mario-kart-8/
http://www.9lives.be/game...le-start-met-mario-kart-8

EDIT: spuit 12 :o

[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 02-06-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Goner schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:48:
Ik gebruik 'driften' in scherpe bochten ...
Vroeger kon iedereen dat gewoon maar sinds er de 'Auto' mode is (die nu gelukkig weg is), is 't opeens een verloren vaardigheid :P

Overigens, ligt 't aan mij of is de timing van de rocket start aangepast? Ik doe dat ook al jaren op de automatische piloot en ik merk dat ik nu langzamer start dan de rest, tenzij ik m'n timing aanpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 15-10 22:27

C0nscious

Mysteryman.

Is de E-shop alleen op de Wii U te benaderen? Ik wil later in het jaar de console aanschaffen voor een mooi prijsje, maar voor eind juli gebruik maken van de Mario Kart 8 + gratis game actie.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:33:
[...]

Dat speelt inderdaad best lekker, koptelefoon erin en ontspannen achterover leunen ...
Dit dus? O-)

MK8
CyBeR schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:07:
[...]

Overigens, ligt 't aan mij of is de timing van de rocket start aangepast? Ik doe dat ook al jaren op de automatische piloot en ik merk dat ik nu langzamer start dan de rest, tenzij ik m'n timing aanpas.

[ Voor 33% gewijzigd door RayNbow op 02-06-2014 11:39 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is precies wat ik ook merk. Vroeger moest je iets later het gas inhouden voor de boost start, en als ik 't toen deed zoals ik 't nu moet doen zou ik juist een extra langzame start krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verkoop van de Wii U in de UK zijn met 666% ( >:) ) gestegen ... benieuwd of het hier ook zo hard is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybraxxx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01-2023
sebastius schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:38:
Ik heb via game.co.uk MK8 als download aangeschaft en ik kreeg direct op de WiiU een pincode om mijn gratis game te claimen. Die ingevoerd op de website en ik kreeg wederom direct een key om Pikmin3 te downloaden. Supersysteem!

(overigens heb ik alweer meer uren in Pikmin dan in Mario Kart zitten :P )
Werkt dat zo makkelijk als het eruit ziet? Als je via game.co.uk MK8 als download koopt, krijg je dan een code per mail opgestuurd waarmee je MK8 uit de eShop kunt halen ofzo? Ik heb (naast het downloaden van demo's) nog geen ervaring met de eShop namelijk...

Injustice is justice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Laatst online: 26-06 13:09
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:44:
[...]

Driften is denk ik wel het toverwoord. Voor de bocht een hupje maken en dan schuin de bocht door sturen.
Ook kan het zijn dat je voor jouw speelstijl het verkeerde karakter hebt met de verkeerde kart samenstelling. Er zit echt heel veel verschil in de verschillende karts en hoe ze reageren. Om nog maar te zwijgen over motoren.
Ik heb een paar keer geprobeerd te driften, maar dat ging me niet zo goed af ;) Nog wat verder op oefenen dus.

Ik wist niet dat er een verschil zat op karakters en karts. Ik zal de verschillen eens moeten opzoeken. Weet iemand toevallig of deze ingame te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verschillen zijn te zien door bij het selectiescherm van de karts op de + (of was het nou -?) te drukken. Dan zie je een statistieken overzichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verkoop van de Wii U in de UK zijn met 666% ( >:) ) gestegen ... benieuwd of het hier ook zo hard is gegaan.
DukeBox schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:11:
(wii u mk8 kit €288, 2x pro controller €35 en 5% shop korting)
2 pro's voor €35 ?? Kan het zo gauw niet vinden bij Wehkamp ... wel classic controllers.
(dacht net even een Pro te scoren, maar nada bij Intertoys, MM en Bart Smit :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-10 17:21
De pro controllers zijn inderdaad lastig te vinden, tenzij je er 55 of 60 euro voor over hebt natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 17:16
C0nscious schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:35:
Is de E-shop alleen op de Wii U te benaderen? Ik wil later in het jaar de console aanschaffen voor een mooi prijsje, maar voor eind juli gebruik maken van de Mario Kart 8 + gratis game actie.
Dan moet je mario kart op disc kopen. Daar zit een club Nintendo code bij die je moet registreren (via de Nintendo website) . Dan ontvang je een code voor de gratis game. Je kunt alleen downloadable games kopen uit de eshop via de wii U

[ Voor 4% gewijzigd door jorisderoo op 02-06-2014 14:33 ]

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:38
zezke schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:13:
De pro controllers zijn inderdaad lastig te vinden, tenzij je er 55 of 60 euro voor over hebt natuurlijk...
Bij Amazon.de 42 euro inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
DukeBox schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:11:
Moet zeggen dat ik de pro controller erg fijn vind spelen bij mk8, heb anders altijd de gc controller gebruikt (ook op de wii) maar vooralsnog niets te klagen.
Tablet lijkt me niet zo fijn met lange speel sessies, denk dat het gewicht dan toch gaat meetellen. Daarnaast moet ik dan ook de grotere accu gaan aanschaffen..

Heb ook 2 vrienden over de vloer gehad zaterdag en die hebben meteen de mk9 kit met 2 pro controllers bij de wehkamp gekocht voor €340,- (wii u mk8 kit €288, 2x pro controller €35 en 5% shop korting)
Niet te vinden :(

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

zezke schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:13:
Gameshop-twente heb ik vrijdag eentje gehaald, de witte was €40

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

Ik ben vanaf nu ook in het bezit van een Wii U premium met MK8 (inc gratis game) en ik moet bekennen dat het lang geleden was dat ik zo veel plezier heb gegamed.
Super Mario Bros Wii. U is ook een aanrader als je een klein kind hebt. Ik speel het samen met mijn zoon van bijna 3 en hij kan met de Wiipad blokken voor me plaatsen die me helpen tijdens mijn speelsessie. Iedereen blij!

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

jorisderoo schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:19:
[...]

Dan moet je mario kart op disc kopen. Daar zit een club Nintendo code bij die je moet registreren (via de Nintendo website) . Dan ontvang je een code voor de gratis game. Je kunt alleen downloadable games kopen uit de eshop via de wii U
Moet ik dan de code die ik ontvang na het invoeren van de Mario Kart sterrencode, ook voor eind juli gebruiken in de e-shop? Want waarschijnlijk wacht ik nog even iets langer.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-10 21:34
C0nscious schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:18:
[...]

Moet ik dan de code die ik ontvang na het invoeren van de Mario Kart sterrencode, ook voor eind juli gebruiken in de e-shop? Want waarschijnlijk wacht ik nog even iets langer.
Van de actiesite van nintendo. Na het registreren en kiezen van de game heb je zo te zien tot en met 30 september.

Je moet tussen 30 mei 2014, 10:00 uur (CEST) en 31 juli 2014, 23:59 uur (CEST) de pincode voor Club Nintendo voor de game Mario Kart 8 voor de Wii U hebben geregistreerd in Club Nintendo op www.club-nintendo.com
Nadat je de pincode voor Club Nintendo hebt geregistreerd in je Club Nintendo-account, log je 48 uur later in op Club Nintendo en klik je op de banner voor de bonusgame-actie voor Mario Kart 8 om verder te gaan. Je krijgt dan de kans om een gratis downloadcode aan te vragen voor een van de volgende Wii U-games
De downloadcode moet voor 31 augustus 2014, 23:59 (CEST) zijn aangevraagd. De downloadcode wordt binnen 48 uur per e-mail naar je gestuurd op het e-mailadres dat staat geregistreerd in je Club Nintendo-account. De downloadcode is ook beschikbaar op de website van Club Nintendo onder Mijn account, 48 uur nadat de downloadcode is aangevraagd
De downloadcode kan gebruikt worden om de gekozen game te downloaden van de Nintendo eShop naar elk Wii U-systeem**. De downloadcode vervalt op 30 september 2014, 23:59 uur (CEST).

[ Voor 9% gewijzigd door Banix op 02-06-2014 15:32 ]

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Banix schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:30:
[...]

Van de actiesite van nintendo. Na het registreren en kiezen van de game heb je zo te zien tot en met 30 september.

Je moet tussen 30 mei 2014, 10:00 uur (CEST) en 31 juli 2014, 23:59 uur (CEST) de pincode voor Club Nintendo voor de game Mario Kart 8 voor de Wii U hebben geregistreerd in Club Nintendo op www.club-nintendo.com
Nadat je de pincode voor Club Nintendo hebt geregistreerd in je Club Nintendo-account, log je 48 uur later in op Club Nintendo en klik je op de banner voor de bonusgame-actie voor Mario Kart 8 om verder te gaan. Je krijgt dan de kans om een gratis downloadcode aan te vragen voor een van de volgende Wii U-games
De downloadcode moet voor 31 augustus 2014, 23:59 (CEST) zijn aangevraagd. De downloadcode wordt binnen 48 uur per e-mail naar je gestuurd op het e-mailadres dat staat geregistreerd in je Club Nintendo-account. De downloadcode is ook beschikbaar op de website van Club Nintendo onder Mijn account, 48 uur nadat de downloadcode is aangevraagd
De downloadcode kan gebruikt worden om de gekozen game te downloaden van de Nintendo eShop naar elk Wii U-systeem**. De downloadcode vervalt op 30 september 2014, 23:59 uur (CEST).
Thanks! Een heel rijtje met allemaal aparte deadlines 8) Goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
C0nscious schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:02:
[...]

Thanks! Een heel rijtje met allemaal aparte deadlines 8) Goed om te weten.
Ook goed om te weten: ik registreerde vrijdag 30 mei om 10:15 mijn pincode. Kon meteen daarna kiezen welke game ik gratis wilde hebben en kreeg meteen de downloadcode daarvoor op mijn scherm. Daarna heb ik meteen de downloadcode ingevoerd in de e-shop op mijn Wii U en kon ik meteen de game downloaden en daarna spelen. Dus het kan heel snel.

48 uur later kreeg ik overigens nog eens een mail met de downloadcode erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Bestuurt een Wii U Pro controller in Mario Kart 8 beduidend fijner naar jullie mening, in vergelijking met de (twee) Classic (non-pro) VC controllers die ik hier nog heb liggen (ism Wiimote)? Vooral op gebied van functionaliteit bedoel ik dan, aangezien de Wii U Pro een schouderknop extra heeft (en qua comfort/voorkeur een grotere grip natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik gebruik het liefst een wiimote + nunchuck eigenlijk. (Hoewel ik geen pro of classic controllers heb.)

[ Voor 30% gewijzigd door CyBeR op 02-06-2014 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
C0nscious schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:04:
Bestuurt een Wii U Pro controller in Mario Kart 8 beduidend fijner naar jullie mening, in vergelijking met de (twee) Classic (non-pro) VC controllers die ik hier nog heb liggen (ism Wiimote)? Vooral op gebied van functionaliteit bedoel ik dan, aangezien de Wii U Pro een schouderknop extra heeft (en qua comfort/voorkeur een grotere grip natuurlijk).
Ja, ik vind de PRO enorm fijn. Zeker fijner dan de classic controllers. Als je veel games daarmee speelt dan is een WiiU PRO zeker het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:42

DukeBox

loves wheat smoothies

(jarig!)
Goner schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:05:
2 pro's voor €35 ?? Kan het zo gauw niet vinden bij Wehkamp ... wel classic controllers.
Is per stuk.. was vrijdag nog beschikbaar.
Misschien is dit iets ? http://www.subtel.nl/cgi-...iad/Spielekonsolen/916248

[ Voor 17% gewijzigd door DukeBox op 02-06-2014 23:58 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Goed nieuws voor de Wii U

http://mynintendonews.com...e-sales-by-a-massive-666/

82% van de verkopen zijn de MK8 bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-10 00:41
Op Hemelvaart (28 mei) Mario Kart 8 besteld bij Media Markt en ik denk dat die dinsdag pas aankomt -O-
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 07:02:
[...]
De downloadcode is niet aan je club-nintendo / nintendo network id gekoppeld, dus ja, dat kan. Maar ik denk niet dat het op Tweakers mag.. Gezien je hier ook niet codes uit humble bundles mag verkopen. (Logisch natuurlijk).
Ik heb voor de zekerheid een topic bij V&A geopend om te vragen of het wel toegestaan is om downloadcodes (door) te verkopen, maar het antwoord laat ook wel op zich wachten

Geduld is een schone zaak ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Is het niet een leuk idee, mits er genoeg respons is, om elke avond op een bepaald tijdstip een tournament te houden? Ik dacht zelf aan ongeveer 21:00.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Deddiekoel schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:09:
[...]

Ja, ik vind de PRO enorm fijn. Zeker fijner dan de classic controllers. Als je veel games daarmee speelt dan is een WiiU PRO zeker het overwegen waard.
Bedankt, de gok genomen en er 2 besteld voor circa 50 euro op nippon-yasan.com, duurt nog wel een weekje of 3 voor ze er zijn. Maarja, de console heb ik ook nog niet dus heb geen haast :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Lijkt me sterk als je naar de verkopen van de vorige CoD kijkt. De verkopen van Ghosts voor de Wii U bedroegen slechts 0,33% van het totaal aantal verkopen. Dat terzijde, het is niet echt interessant om uberhaupt de game voor Wii U te halen. Dit jaar ligt de nadruk een stuk meer op de next-gen versies waar Wii U zich grafisch niet mee kan meten.
Als je dan vervolgens de keuze hebt tussen de grafisch mindere versies van PS3 en Wii U dan is de keus ook niet moeilijk; wanneer je een shooter haalt die met name online gespeeld wordt dan ga je voor de versie van het systeem met een goede online infrastructuur.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik moet zo hard lachen om de Stare of Death van Luigi in MK8 :P

[ Voor 25% gewijzigd door JerX op 03-06-2014 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Bird schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 07:03:
[...]

Lijkt me sterk als je naar de verkopen van de vorige CoD kijkt. De verkopen van Ghosts voor de Wii U bedroegen slechts 0,33% van het totaal aantal verkopen.
Dat was erg laag idd. Maar wij weten niet wat de afwegingen van Activision zijn. Wellicht verwachten ze er nu meer van daarnaast blijkt het aantal online spelers op de Wii U meer te zijn als op de PC. Daar valt vast wel iets mee te doen met DC.
Dat terzijde, het is niet echt interessant om uberhaupt de game voor Wii U te halen. Dit jaar ligt de nadruk een stuk meer op de next-gen versies waar Wii U zich grafisch niet mee kan meten.
Als je een Wii U hebt en zo nu en dan een shooter wil spelen is CoD tamelijk interessant. Het is namelijk een van de weinige keuzes die je hebt. Zo heb ik Gost gekocht toen die uitkwam en vermaak me daar prima mee. Wat de overige next-gen consoles allemaal wel en niet doen interesseert mij dan weer geen ene biet. Het is juist de offscreen play die voor mij Ghost zo aantrekkelijk maakte om veel te spelen terwijl er ook iemand TV keek.
Als je dan vervolgens de keuze hebt tussen de grafisch mindere versies van PS3 en Wii U dan is de keus ook niet moeilijk; wanneer je een shooter haalt die met name online gespeeld wordt dan ga je voor de versie van het systeem met een goede online infrastructuur.
En laat de Wii U nou een prima online infrastructuur hebben. Bij mij werkt het idd een stuk aangenamer dan bij de PS3 die ik had. Die heb ik verkocht overigens en dus ook die console interesseert mij helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er schijnt een update beschikbaar te zijn voor de Wii U. De Quick Launcher is er eindelijk. Veranderingen:

A Quick Start Menu is now displayed when users press the GamePad POWER Button or HOME Button to power on the Wii U. Users can start recently played or newly installed software directly from the Quick Start Menu *1

Wii U GamePad Alerts (special notifications from Nintendo) can be displayed on the GamePad when the Wii U is powered down. Users will be notified with an audio ringtone when a new GamePad Alert is displayed. GamePad Alerts that have been received can also be viewed through the Quick Start Menu*2

Changes to Standby Functions
System updates will now automatically install after download when the Wii U is in Standby

Changes to the Wii U Menu
The User Settings screen now displays when users select their User Mii from the Wii U Menu
The design and layout of the Users Settings screen has been updated
This includes the ability to switch the active user from the User Settings screen

Changes to System Settings
Quick Start Menu options have been added to Power Settings
Wii U GamePad Alert options are located within the Quick Start Menu options

Changes to the HOME Menu
A Notification icon is now available on the HOME Menu, allowing users to launch the Notifications feature from the HOME Menu

Improvements to system stability and usability
Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user experience

(*1) The Quick Start Menu is only displayed when the Wii U GamePad POWER or HOME Buttons are pressed. Other controllers, such as the Wii Remote Plus and Wii U Pro Controller, will continue to power on the Wii U

(*2) Wii U GamePad Alerts are different from the notifications received via the Wii U Notifications feature. Wii U GamePad Alerts settings can be changed via Power Settings located in System Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond gelijk kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jirachi schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 00:51:
Is het niet een leuk idee, mits er genoeg respons is, om elke avond op een bepaald tijdstip een tournament te houden? Ik dacht zelf aan ongeveer 21:00.
je wordt op je wenken bediend :+
[Wii U] Mario Kart 8 Toernooien en Multiplayer-topic

Heeft iemand ervaring met die controller ? Is geen originele van Nintendo zo te zien :
Vervangt de volgende producten:
Nintendo Wii U Pro Wireless Controller

maar €25 is een koopje ...

[ Voor 38% gewijzigd door Goner op 03-06-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 18:46

4play

-Nintendo- fan

De WiiU Pro controllers zijn inderdaad lastig te vinden, Ten eerste was het al moeilijk om er een te kopen (in een winkel) omdat de winkeliers alles wat WiiU is verder en verder naar achteren in de winkel zetten en geen extra's verkopen. De paar die er in het retail kanaal zitten worden allemaal ook nog eens gekocht door MK8 enthousiastelingen.

Ik heb afgelopen weekend een pro controller weten te kopen in de Intertoys in Ommen (of all places). En MK8 heb ik via de Eshop gekocht. Met die extra promoties kreeg ik Super Mario Kart SNES er ook nog eens bij en ik had nog een kraskaartje voor 15 euro dus ik hoefde maar 35 bij te leggen ofzo.

Ik heb wel wat online gepseeld (Via Ziggo geen probleem) wat disconnecties gehad op zondag maar vandaag en gisteren niet meer.

Wel mijn WiiU gelijk op de Ziggo router (WiFi) gezet IPV mijn andere algemene accespoint :)

Ik ben super enthousiast over Mario Kart 8 het loopt mooi en het speelt lekker weg de opbouw is goed in de klasses 50 = makkelijk 100 = normaal 150 = moeilijk mirror = Pro.

En met de nieuwe update die vandaag is uitgerold is het snel starten van spellen nog makkelijker. Dus WiiU aan en klikken op MK8 plaatje en spelen maar.

Ook eindelijk een auto login voor je account (als je deze met een wachtwoord beveiligd hebt) zodat je niet elke keer je wachtwoord hoeft in te tikken. Het wachtwoord blijft wel actief bij de eShop zodat mijn dochters dus niet veel spullen kunnen kopen.

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stook024
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05-2020
Ik heb een wii u gekocht met MK8 en speel met name samen met mijn vriendin tegen elkaar. Nu merk ik dat, hoewel wij ieder een eigen Mii hebben, alleen de stats van mijn vriendin worden bijgehouden (hoofdgebruiker van de Wii U). Zij speelt met de tablet controller en ik met de pro controller.

Weet iemand hoe ik met mijn Mii kan spelen zodat voor mij ook de stats en unlocks gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:44
stook024 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:50:
Ik heb een wii u gekocht met MK8 en speel met name samen met mijn vriendin tegen elkaar. Nu merk ik dat, hoewel wij ieder een eigen Mii hebben, alleen de stats van mijn vriendin worden bijgehouden (hoofdgebruiker van de Wii U). Zij speelt met de tablet controller en ik met de pro controller.

Weet iemand hoe ik met mijn Mii kan spelen zodat voor mij ook de stats en unlocks gelden?
Op je eigen Mii inloggen, en je vriendin jou mee laten helpen jouw unlocks te geven. Een andere optie is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-10 00:41
MK8 nog steeds niet aangekomen hier. Blijkt dat hij bij de Media Markt nog in behandeling is en nu "Leverbaar over 7 tot 8 dagen" is. FML :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 18:49
Ik heb een collega die heeft een 2e Wii U gekocht om samen met zijn vrouw/kind full screen te kunnen karten tegen elkaar :D

Hij heeft de 2 gratis games op 1 Wii U geinstalleerd dus is mogelijk om je download code aan iemand anders te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 18:46

4play

-Nintendo- fan

er staan ook op Marktplaats een aantal mensen die DL codes aanbieden voor weinig. Dus als je nog goedkoop aan Wonderfull 101 wil komen of Pikmin :) even op Marktplaats kijken.

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
4play schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:57:
er staan ook op Marktplaats een aantal mensen die DL codes aanbieden voor weinig. Dus als je nog goedkoop aan Wonderfull 101 wil komen of Pikmin :) even op Marktplaats kijken.
Er worden PIN-codes aangeboden van MK8. Ik vraag me af of Nintento het toelaat dat je meerdere MK8's registreert op dezelfde account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
BamSlam_ schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:43:
[...]

Er worden PIN-codes aangeboden van MK8. Ik vraag me af of Nintento het toelaat dat je meerdere MK8's registreert op dezelfde account?
Ja dat doen ze. Je kan er ook voor kiezen dat die gene mariokart registreert en dan vervolgens de download code opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

jongetje schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:42:
Ik heb een collega die heeft een 2e Wii U gekocht om samen met zijn vrouw/kind full screen te kunnen karten tegen elkaar
hoe moet ik me dat voorstellen :?

Zo, firmware 5.0.0.E staat erop ... start lekker snel.
Zie wel 1 nadeeltje ; in dat Quickstart menu kun je geen user kiezen, hij start op met een default user, dus als je onder je eigen account wilt spelen moet je toch weer naar het oude menu (?)

[ Voor 32% gewijzigd door Goner op 03-06-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:44
Goner schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:39:
[...]

2 Wii U's, 2 TV's :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
[...]

2 wiiu's. 2 games. 2 tv's. online in een zelf aangemaakte loby :) ik zie namelijk geen andere oplossing daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
[...]

Zie wel 1 nadeeltje ; in dat Quickstart menu kun je geen user kiezen, hij start op met een default user, dus als je onder je eigen account wilt spelen moet je toch weer naar het oude menu (?)
Nog een nadeel, je moet standby modus aanzetten voor Quickstart. Laat maar zitten dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Aha, account kiezen kan na starten van spel ... heb niks gezegd.
Je komt na sluiten van een game wel weer in het oude menu terecht, niet in quickstart.

gareld schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:41:
[...]
2 wiiu's. 2 games. 2 tv's. online in een zelf aangemaakte loby :) ik zie namelijk geen andere oplossing daarvoor.
Ah, een privé toernooi, natuurlijk.

[ Voor 79% gewijzigd door Goner op 03-06-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

[...]

Hm? Als ik een spel opstart via het Snelstartmenu, komt als eerste scherm daarna een selectiescherm met mijn aanwezige Mii's om uit te kiezen. Vervolgens na selectie van een Mii start het spel op.

Geen hoofdmenu gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 13:13
[...]

Nadat ik een spel gekozen heb moet ik een account kiezen waarmee ik wil inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Gut ik krijg de nieuwe timing van de rocket start bij MK8 een beetje onder de knie en prompt gaat 't online spelen ook veel beter :D

Zit trouwens een vrij idiote bug in dat soms (of altijd, weet 't niet zeker) als je een multiplayer game verlaat zonder eerst op een track te stemmen, de rest uit de room geknikkerd wordt omdat het spel denkt dat er een stem niet komt. Gekenmerkt doordat de teller afloopt van 10 naar 0, en vervolgens blijft 'ie nog even wachten (normaal komen dan de ontbrekende stemmen binnen) en dan is 't 'communications error'.

[ Voor 61% gewijzigd door CyBeR op 04-06-2014 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeR schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:55:
Gut ik krijg de nieuwe timing van de rocket start bij MK8 een beetje onder de knie en prompt gaat 't online spelen ook veel beter :D

Zit trouwens een vrij idiote bug in dat soms (of altijd, weet 't niet zeker) als je een multiplayer game verlaat zonder eerst op een track te stemmen, de rest uit de room geknikkerd wordt omdat het spel denkt dat er een stem niet komt. Gekenmerkt doordat de teller afloopt van 10 naar 0, en vervolgens blijft 'ie nog even wachten (normaal komen dan de ontbrekende stemmen binnen) en dan is 't 'communications error'.
Hmmm, dat heb ik ook gemerkt. Dat is volgens mij dus wel een bug ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

http://www.destructoid.co...l-free-cash--275893.phtml

Ik kom erachter dat ik 15euro daar heb staan! Gratis en voor niets! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Deem op 04-06-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeR schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:55:

Het is aannemelijker om te denken dat jouw verbinding gewoon verloren is gegaan en dat de groep verder gaat zonder jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BlackMage schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:40:
[...]

Het is aannemelijker om te denken dat jouw verbinding gewoon verloren is gegaan en dat de groep verder gaat zonder jou.
Dat dacht ik eerst ja, maar dit is nu echt al een aantal keer voorgekomen, op precies dezelfde manier, terwijl de 'chat'-berichten nog netjes binnenkomen.

Plus, ik heb 't niet zelf bedacht. En ik kan 't zien aankomen: als er een countdown is en het aantal mii's onderin beeld klopt al met het aantal stemmen bovenin beeld ga je eruit geknikkerd worden.

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 04-06-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Deem schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:37:
Iemand die Nintendo Network ID's verzamelt ??

website : https://t.co/MAD7BW6KEb ... mmmm.

[ Voor 46% gewijzigd door Goner op 04-06-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 02:15
Zo, nu heb ik MK8 gekocht bij Zavvi, maar nog geen Wii U:+. Hopelijk kan ik er snel een vinden via marktplaats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Goner schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:44:
[...]

Iemand die Nintendo Network ID's verzamelt ??

website : https://t.co/MAD7BW6KEb ... mmmm.
Wel 's van de twitter url-shortener gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

CyBeR schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:47:
[...]
Wel 's van de twitter url-shortener gehoord?
Nee, ik twitter niet ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik ook niet maar t.co is toch wel een redelijk bekend fenomeen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:45
Wii U Mario Kart bundel aangeschaft. Veel plezier aan Mario Kart beleefd met wat maten, hopen dat dit net zo leuk wordt! Maar dat gaat wel goed komen.

Alleen nog even kijken welke games verder nog interessant zijn om aan te schaffen voor de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 15-10 00:07

rajackar

Blood Minister

Deem schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:37:

Ik dacht dat ik niets meer had maar de gratis pikmin van de MK8 actie heeft me nog punten opgeleverd ook. Dus gratis een game bij MK8 en daat weer gratis bijna €5 euro voor. Goed bezig Nintendo :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-10 12:15

Melkaz

Melkazar

Heeft iemand nog de Wii u Pro controller gezien voor normale prijs? lees niet de 59,95 waarvoor hij nu te koop is online. Hij is op ontzettend veel plekken momenteel uitverkocht :(

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 02:15
Melkaz schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:28:
Heeft iemand nog de Wii u Pro controller gezien voor normale prijs? lees niet de 59,95 waarvoor hij nu te koop is online. Hij is op ontzettend veel plekken momenteel uitverkocht :(
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 18:26

jOzh

Sweet dude!

Ik had geluk toen ik vorige week woensdag Mario Kart ging halen bij Media Markt Cruquius, daar hing er nog 1 voor € 40.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Paar dagen geleden expres een koppeling aangemaakt tussen dit topic en de Wii U Pro controller productpagina in de Pricewatch, maar kennelijk wordt dat niet gezien... :>

EUR 41,99 bij Amazon.de
Ik heb het afgelopen weekend besteld, binnen een paar dagen hoop ik 'm te mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Mediamarkt (Zwolle) heeft Zelda WW HD en Sonic Worlds voor 15 euro per stuk te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-10 12:15

Melkaz

Melkazar

iNSaNe-oNe schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:41:
[...]

Paar dagen geleden expres een koppeling aangemaakt tussen dit topic en de Wii U Pro controller productpagina in de Pricewatch, maar kennelijk wordt dat niet gezien... :>

EUR 41,99 bij Amazon.de
Ik heb het afgelopen weekend besteld, binnen een paar dagen hoop ik 'm te mogen ontvangen.
1 tot 3 weken verzendtijd :( Eerst maar even in de binnenstad kijken morgen :>

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Toch maar W101 gegaan. Twijfelde tussen die en Zelda WW HD, maar gezien ik Skyward nog niet heb uitgespeeld en mijn Wii U backlog ook al aardige vormen begint aan te nemen heb ik het mezelf maar niet nog moeilijker gemaakt door er nog zo'n grote game bij te nemen. W101 is denk ik ook meer een game waar je even een uurtje wat leveltjes speelt en dan weer wat anders kan doen in tegenstelling tot Zelda waar je altijd hele verhalen afwerkt en je niet midden in wil stoppen omdat je dan als je twee weken later weer verder speelt de draad weer kwijt bent, iets wat me nu ook weerhoudt om Xenoblade af te ronden...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

rajackar schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:04:
[...]

Ik dacht dat ik niets meer had maar de gratis pikmin van de MK8 actie heeft me nog punten opgeleverd ook. Dus gratis een game bij MK8 en daat weer gratis bijna €5 euro voor. Goed bezig Nintendo :)
En wat te denken als je MK8 via game.co.uk had aangeschaft als download voor 39 pond (=49 euro), dan had je voor de volle eShop prijs punten gekregen bij je deluxe actie en nog eens voor je gratis game. Lijkt wel couponning zo langzamerhand, welke actie kan ik het beste hoe doen om wat het goedkoopste te kunnen scoren >:)

Maar goed, dan had ik SMK niet "gratis" gehad oOo

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Zoiezo kwa prijs is de Wii U eigenlijk behoorlijk goedkoop.

Ik had de Wii U premium + Mario Kart 8 + Gratis 1 uit 8 games kiezen + 10 euro eshop Coupon korting, voor 259 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10 13:44
259 euro :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ja, mij de mediamarkt stond ie voor 279, maar heb er 20 euro kunnen af lullen op een saaie dindsdagochtend. Ik kwam namelijk eigenlijk voor een PS4, die ze niet hadden...

Pagina: 1 ... 29 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic