Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Ik vraag me af wanneer je die key krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:27
Aaargh! schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:25:
Ik zit nu te twijfelen welke game uit de MK8 actie ik ga nemen, volgens mij heb ik alle leuk uit 't rijtje al

Deze heb ik al:
* Nintendo Land (3576 MB)
* New Super Mario Bros. U (2304 MB)
* Pikmin 3 (4547 MB)
* The Legend of Zelda: The Wind Waker HD (2467 MB)

Deze nog niet,
* Game & Wario (4036 MB)
* Sonic Lost World (Wii U-versie) (8474 MB)
* Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen: Sotsji 2014 (9748 MB)
* Wii Party U (6571 MB)
* The Wonderful 101 (12.9 GB) (PEGI 12)*
* Monster Hunter 3 Ultimate (Wii U-versie) (7021 MB) (PEGI 12)*

W101 heb ik de demo van gespeeld en ik snap er werkelijk geen reet van, spel lijkt totale chaos. MH3U lijkt me niet zo'n interessant concept.

Op het moment neig ic naar Sonic Lost World maar ook daar zijn de reviews niet geweldig van. Iemand die deze games heeft en er een mening over heeft ?
Ik vind sonic erg leuk!

@Blackmage, inderdaad.. ik zit vrolijk vanalles te registreren maar het wordt steeds trager.. Wel overigens als Mario bros aan het downloaden van de code die ik bij MK8 kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Bundel in huis :) Wat zit de gamepad toch gruwelijk fijn in de handen!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Site is weer in orde.

Ik kreeg een mini-hartaanval toen ik een 404 error kreeg nadat ik mijn code had ingevuld. Maar de tweede poging lukte prima :)

Pikmin is nu aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:24

Emiel1984

Made in NL

Media Markt ede had gistermiddag nog 2 special editions, +/- 10 bundels en een stuk of 15 normale versies. De box zonder het spel leek niet meer aanwezig te zijn, ze hadden nog 1 zwarte versie zonder spel. Vreemd dat de new mario/luigi bundels er ook niet meer waren.. Dat er een extra spel te downloaden was kon je ook niet direct ergens teruglezen.... Beroerde marketing... Je bent dus verplicht het pakket met game te kopen als je de WiiU wilt. De optie hebben om zelf te kiezen lijkt mij slimmer.

[ Voor 16% gewijzigd door Emiel1984 op 30-05-2014 13:18 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delahaya
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-03-2021
vanochtend 10 uur in mediamarkt zoetermeer nog ongeveer 15x mario kart 8, website geeft sinds nu net aan geen voorraad meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emiel1984 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:14:
Media Markt ede had gistermiddag nog 2 special editions, +/- 10 bundels en een stuk of 15 normale versies. De box zonder het spel leek niet meer aanwezig te zijn, ze hadden nog 1 zwarte versie zonder spel. Vreemd dat de new mario/luigi bundels er ook niet meer waren.. Dat er een extra spel te downloaden was kon je ook niet direct ergens teruglezen.... Beroerde marketing... Je bent dus verplicht het pakket met game te kopen als je de WiiU wilt. De optie hebben om zelf te kiezen lijkt mij slimmer.
De niet-bundels zijn end-of-life. Alles wat nog in de schappen ligt is oude voorraad. En technisch gezien was alleen de witte geen bundel, want bij de zwarte krijg je Nintendoland. Nu hoef ik mijn mening over dat spel vast niet weer te verkondigen, technisch gezien is het een spel dus is het een bundel.

De Mario/Luigi bundel is de nieuwe 'standaard'. Maar ik verwacht dat de MK8 bundel dat gaat overnemen en dat de Mario/Luigi bundel ook zal verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

delahaya schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:20:
vanochtend 10 uur in mediamarkt zoetermeer nog ongeveer 15x mario kart 8, website geeft sinds nu net aan geen voorraad meer.
Online voorraad is ongelijk aan winkel voorraad. De webshop werkt los van de vestigingen.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Hm. Nintendo site is niet vooruit te branden... Betekent veel goeds voor de populariteit van Mario Kart :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja kwam al eerder naar voren in dit topic.

Ik snap het nut niet helemaal. Ik begrijp dat de vorige twee smash bros games veel met de GC controller gespeeld zijn, maar 1 daarvan was op de GC en de ander op de Wii die standaard niet echt een controller had die geschikt was voor vechtspellen (alleen de Classic en GC waren eigenlijk handig).

En misschien trap ik nu heel veel mensen op de tenen: Van alle 'traditionele' gamecontrollers die gemaakt zijn voor gameconsoles, vind ik maar 1 slechter als de GC controller, en dat is die van de N64. Dus ik begrijp niet goed waarom er bijkbaar genoeg mensen zijn die dat ding zo graag willen gebruiken dat Nintendo speciale hardware ervoor maakt.

En het lijkt me ook dat ze beter gewoon een kabeltje voor de Wiimote -> GC hadden kunnen maken. Nu heb je een duur kastje die naast je WiiU moet staan en je dus niet verder dan 1,5 meter van je tv kan zitten (handig met een 60 inch tv :P). Zo'n verloopje voor de Wiimote lijkt me een stuk goedkoper en je hebt meer vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik vond de N64 controller eigenlijk ook wel een prima ding altijd. GC heb ik nooit gehad dus geen mening over.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Het is toch Sonic Lost Worlds geworden, nu nog 'ff' downloaden...

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:40:
Nu heb je een duur kastje die naast je WiiU moet staan en je dus niet verder dan 1,5 meter van je tv kan zitten (handig met een 60 inch tv :P).
WaveBird? :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Zo mijn Yoshi remote ophalen. :) Ik heb luigi of mario ook overwogen, maar ik vond de kleurencombinatie niet erg fraai. De Yoshi variant vind ik er fris uit zien en de kleuren matchen goed met elkaar.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:01

TFHfony

Professional Weirdo

TFHfony schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:06:
Hmmm.. spijt als haren op mijn hoofd dat ik hem bij MM besteld heb enkele dagen geleden. Alleen een bericht dat mijn Pro Controller naar de winkel verstuurd is, that's it :-(
Mediamarkt gebeld: Ze gingen heb pas vandaag naar de winkel versturen. Aangegeven dat ze dat voor mij niet meer hoefde te doen, maar ze kunnen het niet meer stoppen (geautomatiseerd systeem). Nou ja, dan maken ze die kosten maar lekker.
Ik haal volgende week de zooi op en lever ze direct weer in voor een cash-back. Inmiddels heb ik het spel en de controller elders gehaald. Zelf heb ik al lekker zitten gamen en nu zit mijn 10-jarige dochter al weer ruim een uur te spelen. Wat een geweldig spel!
epamel schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:13:
Iemand vandaag al zijn MK8 geregistreerd voor de gratis game? Werkt deze optie al? Was vandaag na een bepaalde tijd te doen..
Gaat prima. Na het invoeren van de code en het doorlopen van de enquete lijst, krijg je een hele grote banner. Hier kan je op klikken en dan gewoon doen wat er staat.
Ik heb Pikmin 3 gekozen. Ik ben benieuwd :) :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pikmin is erg leuk :D

Laat overgens wel zien dat Nintendo zelf ook niet goed wat het aan moet met de gamepad. Met Wiimote+Nunchuck speelt het vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 21:36

Wub

BlackMage schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:45:
Pikmin is erg leuk :D

Laat overgens wel zien dat Nintendo zelf ook niet goed wat het aan moet met de gamepad. Met Wiimote+Nunchuck speelt het vele malen beter.
Nintendo heeft zojuist Pikmin 3 een update gegeven waardoor het ook zeer goed speelbaar is met de gamepad.

http://www.gengame.net/2014/05/nintendo-just-updated-pikmin-3-and-its-practically-a-new-game/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wub schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 16:01:
[...]

Nintendo heeft zojuist Pikmin 3 een update gegeven waardoor het ook zeer goed speelbaar is met de gamepad.

http://www.gengame.net/2014/05/nintendo-just-updated-pikmin-3-and-its-practically-a-new-game/
Die update kreeg ik er direct bij. Maar het was bij mij niet opgekomen om de stylus erbij te gebruiken, wellicht gaat het daar beter van. Maar denk niet, dat als je op een grote tv speelt, dat het zal winnen van de wiimote. Maar zal het zeker even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je hebt een pincode nodig voor Club Nintendo van de game Mario Kart 8. Deze vind je:
Op het scherm van het Wii U-systeem:

Na het kopen van de game in de Nintendo eShop;
Na het registreren van een downloadcode voor een downloadversie van Mario Kart 8 in de Nintendo eShop.
Aanvulling: in de factuur van MK8 die je via de e-shop op je Wii U kunt bekijken. Handig om te weten, aangezien ik te snel was met doorklikken na het aankopen en de downloadcode van het scherm was verdwenen voor ik er erg in had. En een bevestigingsmail met factuur van je aankopen krijg je ook al niet van Ninty. Gelukkig kon ik op genoemde manier alsnog de pincode zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 20:42

philipnorth

Zeg maar Danny

BlackMage schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:40:
[...]

.

En het lijkt me ook dat ze beter gewoon een kabeltje voor de Wiimote -> GC hadden kunnen maken. Nu heb je een duur kastje die naast je WiiU moet staan en je dus niet verder dan 1,5 meter van je tv kan zitten (handig met een 60 inch tv :P). Zo'n verloopje voor de Wiimote lijkt me een stuk goedkoper en je hebt meer vrijheid.
ben blij dat ik mijn verlengkabels voor m'n cube controllers nog steeds heb iig :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Come on, mijn Wavebirds werken op 2,5 meter van mijn 46 inch tv, met Wii eronder, nog prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Ja zelf helaas nooit wavebird gekocht, vond ze toen toch wat te duur.,maar nu komt er bij de wii u toch echt wel een pro controller bij.

Hoop dat ze morgenochtend nog wel wat hebben bij de mm.
anders,de lokale bartsmit blij maken ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Pro controller vandaag gekocht. De MM had ze niet meer (uitverkocht) de Toys XL wel. Wel weer 5 euro duurder, maar goed daar ga ik niet nog een keer voor naar de stad rijden.
Zojuist een paar potjes mee gespeeld en wat ligt het heerlijk in mijn handen. Ik denk net zo fijn als dat ik de Dreamcast controller vond. (en die vond ik fijner dat de PS3, GC, MD en SNES controller). Kortom, de fijnste controller tot nu toe. EN dat er geen triggers opzitten, geen enkel probleem mee. Wat wel jammer is is dat er geen headphone uitgang en microfoon ingang op zit. Maar goed, ben momenteel toch niet bezig met speak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 18:22:
Ik heb mijn Pro controller vandaag gekocht. De MM had ze niet meer (uitverkocht) de Toys XL wel. Wel weer 5 euro duurder, maar goed daar ga ik niet nog een keer voor naar de stad rijden.
Zojuist een paar potjes mee gespeeld en wat ligt het heerlijk in mijn handen. Ik denk net zo fijn als dat ik de Dreamcast controller vond. (en die vond ik fijner dat de PS3, GC, MD en SNES controller). Kortom, de fijnste controller tot nu toe. EN dat er geen triggers opzitten, geen enkel probleem mee. Wat wel jammer is is dat er geen headphone uitgang en microfoon ingang op zit. Maar goed, ben momenteel toch niet bezig met speak.
Persoonlijk vind ik de Wii U Pro en de gamepad 1 groot nadeel hebben t.o.v. de rest van de nieuwere controllers: De rechter thumbstick is boven de knoppen. Zodra je een spel doet waar je 'standaard' positie de tweede thumbstick is (bijv. shooters) dan is dat niet natuurlijk. Tenminste, zo voelt dat bij mij aan. Zowel de xbox als de dual shock controllers hebben de rechter thumbstick onder de knoppen en dat voelt een stuk prettiger. Maar dat soort games zijn niet mijn primaire genre voor de Wii U.

De Gamepad en de Pro controller zouden beter zijn als ze beide sticks onder de d-pad en abxy knoppen hadden gezet. Zoals de Classic en Classic Pro dat ook hebben.

Mijn voorkeur qua controllers (van deze+vorige generatie):

1. PS4 Dual Shock 4.
2. Wii Classic
3. Xbox 360
4. Wii U Gamepad
5. PS3 Dual Shock 3
6. Wii U Pro Controller

Ik heb geen ervaring met de Xbox One of Wii Classic Pro controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor mij:

Wii U Pro Controller
GameCube Controller
Wii U GamePad
SNES Controller
Wii Classic Controller Pro
DS 4
NES Controller
Wii Mote op z'n zij.
Wii Mote + Nunchuck
DS 3
DS 2
DS 1
Een of andere Logitech voor mn PC.
...
XBOX 360
XBOX Classic

N64 en X1 controllers heb ik nooit gebruikt

Maar je mag er van uitgaan dat ik de indeling van de Wii U controllers juist erg fijn vind,

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Hoe ver kan de Gamepad van de Wii U verwijdert zijn? Ik las ergens 16 meter, maar dat is dan denk ik enkel als er gen obstacels in de weg zitten? De verbinding valt hier namelijk weg zodra ik mijn slaapkamer uitloop.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jirachi schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:53:
Hoe ver kan de Gamepad van de Wii U verwijdert zijn? Ik las ergens 16 meter, maar dat is dan denk ik enkel als er gen obstacels in de weg zitten? De verbinding valt hier namelijk weg zodra ik mijn slaapkamer uitloop.
Dat heeft volledig te maken met andere feiten. Zoals:
- Apparatuur in de buurt van Wii U
- Andere draadloze apparatuur in huis
- Andere draadloze apparatuur van buren (bijv. in een flat zal je minder ver komen dan wanneer je in een hutje op de hei woont)
- Bouw van je huis, bijv. gebruik van zwaar beton enzo. Zelfs als het er niet tussen zit heeft dat invloed.

Ik haal in mijn flat zo'n 6 meter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 21:36

Wub

Iemand anders ook last van error 118-0516 met Mario Kart 8 als je een online game zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Monster Hunter Ultimate 3 gratis gekregen met Mario Kart 8, de anderen heb ik al of wil ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net lekker in 1x de special cup met drie sterren uit gereden. In een na laatste race ook lekker met een groen rebound schild de winst gepakt. Zo mooi, dat hij nu op Youtube staat ;-)

Ik denk trouwens dat een rood (of wellicht zelfs een groen) schild afweren met de Super Horn wel een bewijs van kunde is in deze game. Zo'n lekker gevoel als die lukt!

[ Voor 26% gewijzigd door Deddiekoel op 30-05-2014 20:41 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Zo, ook hier staat de download inmiddels aan, was eerst van plan nog even te wachten met Mario Kart 8....

Wel nog even snel SMK aangeklikt in de store natuurlijk, nog een gratis game is nooit weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Iemand al uitgevogeld wat de rechter analog stick op de gamepad doet tijdens het racen? Als ik hem naar voren duw kijkt mijn character naar beneden en gaat hij trager rijden. Verder niet veel mee kunnen ontdekken. En blijkbaar kunnen bikes geen wheelie meer doen, of heb ik wat gemist?

Verder top spelletje! Weer erg blij met het tournament systeem. Als de items me gaan irriteren ga ik altijd banana only spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

iNet even het extra spel gekozen. Twijfelde tussen zelda pikmin en wonderful101. Het is de laatste geworden. Het downloaden gaat wel even duren... 10GB met een 8Mbit verbinding... Mijn gamepad hangt nu aan de lader want deze is helemaal leeg.. |:( :Y

Ik dacht overigens dat de blauwe dinges pas later zou terugkomen.. Hij is er echter nu alweer.. ? 50cc is easy...letterlijk direct maar 150cc gekozen na 1 tournooi. 150cc is echt uitdagent :)F

[ Voor 28% gewijzigd door Emiel1984 op 30-05-2014 21:15 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

fZeroNewbie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:41:
Zo, ook hier staat de download inmiddels aan, was eerst van plan nog even te wachten met Mario Kart 8....

Wel nog even snel SMK aangeklikt in de store natuurlijk, nog een gratis game is nooit weg :)
Waar haal jij SMK gratis vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

CyBeR schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 21:12:
[...]

Waar haal jij SMK gratis vandaan dan?
Als je SMK in de e-shop koopt (tot en met vandaag) krijg je de aanschaf prijs (7.99) als korting op Mario Kart 8 in de e-shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ah, daar heb ik niet zoveel aan met MK8 op een fysiek schijfje. Overigens is dat tot eind volgende maand.

[ Voor 25% gewijzigd door CyBeR op 30-05-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Top spel, maar wel makkelijk als je veel Mario kwart op de Wii hebt gespeelt. Volgens mij kan je geen wheelie meer doen inderdaad.

#11 van de wereld op Mario Stadium. _/-\o_ (Al scheelt het ruim 4 seconde met de nummer 1)

[ Voor 26% gewijzigd door Montu op 30-05-2014 23:33 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:12
Poeh... altijd al wel fan van Nintendo geweest, en vanaf de NES tot aan de Wii U heb ik ook al wel zo'n beetje elke console/handheld van ze gehad. Alleen de Wii U kon me niet echt boeien door de titels die er tot nu toe waren. Maar man, wat er nu aan zit te komen...
  • Zelda
  • Mario Kart 8
  • Super Smash Bros
En dan hetgeen wat er al was maar me nog net niet over de streep kon trekken:
  • New Super Mario Bros
  • Donkey Kong Country: Tropical Freeze
  • The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
Deze 6 titels alleen al maken het voor mij waard de Wii U aan te schaffen, dus ben bang dat ik na m'n zomervakantie een paar honderd Euro stuk ga slaan :P

En het mooie is, met de nieuwe titels in het vooruitzicht kan je alle kanten op:
  • Singleplayer: Zelda
  • Multiplayer: Mario Kart 8 (wat uiteraard singleplayer ook prima te doen is)
  • Fun op de bank met vrienden: SMASH BROS MELEE, YEAH! (Al valt Mario Kart uiteraard ook wel in deze categorie).
Yep, ondanks misschien tegenvallende verkoopcijfers denk ik dat Nintendo goed bezig is :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Ik denk dat Nintendo een hele goede slag maakt met MK8. Nu nog meer van zulke titels (die er ook aankomen) en Nintendo doet weer helemaal mee :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:27

Goner

What can I do you for ?

Denman schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:21:
Deze 6 titels alleen al maken het voor mij waard de Wii U aan te schaffen, dus ben bang dat ik na m'n zomervakantie een paar honderd Euro stuk ga slaan
Als je nou begint met MK8 dan kun je met die actie de Windwaker gratis downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 14-10 11:26
http://www.polygon.com/20...pdp-wired-fight-pad-wii-u

Geen idee of iemand dit al gepost had :) maar ik ben zeer benieuwd naar deze controller,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:41
jOzh schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:46:
Waar blijft de review van Tweakers eigenlijk?
Ik had het eigenlijk niet verwacht maar hij is er nu wel redelijk op tijd ..

reviews: Mario Kart 8 - zet de wereld op zijn kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
Kan je single player met een andere controller dan de wii u pad spelen? Lukt mij nl niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-10 18:39
iscara schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:49:
Kan je single player met een andere controller dan de wii u pad spelen? Lukt mij nl niet.
Volgens mij als je in het startscherm op 'a' drukt met die andere controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 03-10 17:38
Als oldschool gamer ben ik eigenlijk wel uitgekeken op de pc en ps3 games, grafisch soms best mooi maar vaak verveel ik me tijdens het gamen. Ik mis iets in die games. Laatst ook weer wolfenstein 3 echt slaapverwekkend saai door alle cut scenes.
Nintendo scheen daar altijd wel goed om bekend te staan om speelbaar maar was voor kiddies.
Misschien dat ik toch eens ga overstappen. Ik zag al wat leuke race games MK8 zelfs NFS leek wel leuker op de WII, een virusschietspel en een of ander hak monster in de pan met ene groot zwaard game.
Maar eerst maar eens verdiepen in de materie voor ik van alles koop. Ben benieuwd in ieder geval.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 08:36
Hmm kan niet echt kiezen welke game er bij te nemen met de bonus actie. Windwaker ga ik toch niet meer spelen, gaat veel te veel tijd in zitten. Enige dat ik nog doe op de Wii U zijn games als Mario Kart, straks hopelijk een fatsoenlijke Mario Party en SSB. Wii Party U en Game & Ware schijnen crap te zijn als ik het goed begrijp.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
iscara schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:49:
Ja, ga teurg naar het titelscherm van mk8, druk dan op 'a' van je andere controller. Hij moet wel een keer gesynced zijn met de u.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Jirachi schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:26:
[...]

Ja, ga teurg naar het titelscherm van mk8, druk dan op 'a' van je andere controller. Hij moet wel een keer gesynced zijn met de u.
Inderdaad. Toen gisteren de (extra grote) accu van de gamepad leeg was, ben ik verder gegaan met de Wii U Pro controller. Wat een genot dat ding.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:47
Ik krijg vandaag MK8 binnen! \o/. Nu zit ik te twijfelen tussen Monster Hunter Ultimate en The Wonderful 101.
Van beiden heb ik de demo gespeeld en MHU trok me niet, maar van verschillende hoeken zegt men dat die demo echt k** was. The Wonderful 101 vond ik wel te pruimen, maar ik hou meer van RPG's waar ik lekker mijn uitrusiting kan bepalen/upgraden/kopen.

Het concept van Monster Hunter spreekt me wel aan. Iemand nog een paar laatste wijze woorden?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:38

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Een praktische vraag: waar koop je voordelig/zo goedkoop mogelijk downloadcodes voor de Wii-U? Ik heb een hekel aan disks en wil graag MK8 (en nog wel meer games) gewoon downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Kan ik MK8 ook gewoon als download op mn wii u zetten als ik de disc heb? En zijn de laadtijden dan veel sneller?

[ Voor 21% gewijzigd door Montu op 31-05-2014 13:40 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Jirachi schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:39:
Kan ik MK8 ook gewoon als download op mn wii u zetten als ik de disc heb?
Helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Zo, wii u, mk8 en sm3dw binnen.

MM Alexander had heen mk8 meer, dus samen met de wii u maar bij de BS gehaald. Nu systeemupdate aan t doen en dan aan Mario 3d beginnen met m'n dochter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
Jirachi schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:26:
[...]

He dat werkt, t thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
MK8 is erg leuk. Goede graphics en de besturing is goed. Een kart vind ik zelf het lekkerst rijden, die driften mooi door de bocht.

Toch weer jammer van die A.I. Na 3 keer achter elkaar 2e te worden door een blauw schild in de laatste lap (letterlijk 5 sec voor de finish, dat verzin je toch niet) raak ik toch wel lichtelijk gefrustreerd.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
Ik wil graag gebruik maken van de Bonusgame-actie voor Mario Kart 8.

Maar het is natuurlijk moeilijk kiezen. :) Vandaar een poll. Welke game zouden jullie kiezen? Ga er maar even vanuit dat je nog geen van de mogelijke games hebt.

Poll: Welke gratis game?
Nintendo Land
New Super Mario Bros. U
Game & Wario
Pikmin 3
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
Sonic Lost World (Wii U-versie)
Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen: Sotsji 2014
Wii Party U
The Wonderful 101 (PEGI 12/USK 12)*
Monster Hunter 3 Ultimate (Wii U-versie; PEGI 12/USK 12)*
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=390866&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KopjeThee schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:43:
Ik wil graag gebruik maken van de Bonusgame-actie voor Mario Kart 8.

Maar het is natuurlijk moeilijk kiezen. :) Vandaar een poll. Welke game zouden jullie kiezen? Ga er maar even vanuit dat je nog geen van de mogelijke games hebt.

Poll: Welke gratis game?
Nintendo Land
New Super Mario Bros. U
Game & Wario
Pikmin 3
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
Sonic Lost World (Wii U-versie)
Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen: Sotsji 2014
Wii Party U
The Wonderful 101 (PEGI 12/USK 12)*
Monster Hunter 3 Ultimate (Wii U-versie; PEGI 12/USK 12)*
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Welke jij leuk vindt is natuurlijk persoonlijk. Als 99% voor Zelda stemt en jij houdt niet van zulke games dan is dat een foute keus.

Gewoon naar youtube gaan en reviews/gameplay video's zoeken

Alvast opweg helpend:
Platform games: Mario Bros U, Sonic Lost World
Party games (loze spelletjes vooral leuk met meerdere jongere of geintoxiceerde spelers): Nintendoland, Game&Wario, Wii Party U (Niet doen, die krijg je gratis bij een Wiimote)
Strategie: Pikmin
Avontuur: Zelda
Actie: Wonderfull 101, Monster Hunter
Sport: Mario&Sonic op Olympische spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
BlackMage schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:19:
[...]
Welke jij leuk vindt is natuurlijk persoonlijk. Als 99% voor Zelda stemt en jij houdt niet van zulke games dan is dat een foute keus.
Bedankt voor de informatie. Zelf twijfel ik tussen Zelda en Pikmin. De andere spellen interesseren met niet zo. Ik vind het wel leuk om even te zien waar iedereen zoal voor kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik had beide al gekocht in een boxed version, dus het enige dat nog overbleef was Sonic, Wonderful 101 en Monster Hunter, de rest heb ik dus al of kan me totaal niet boeien.

Dus maar gekozen voor Monster Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jirachi schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:39:
Kan ik MK8 ook gewoon als download op mn wii u zetten als ik de disc heb?7
Niet zonder 'm in de eShop te kopen. Dit is om te voorkomen dat mensen het spel kopen, op hun Wii U installeren en de disc doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Zo,1e paar potjes MK zitten erop.

Wel vooral bezig geweest om mijn dochter het uit te leggen. Wat redelijk ging eigenlijk. Voor een 4 jarige. Motion controls aan en ze reed zowaar races uit, weliswaar als laatste, maar toch!

net ff paar potjes met vrouw en dochter gedaan ook, was ook leuk. Straks maar eens echt grandprix gaan doen en eens Online gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:38
Wat is dat Club Nintendo toch eem gigantische misser. Mails die niet aankomen, klantenservice die het ook niet meer snapt. Ik zou die hele gratis game bijna willen laten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_T schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:41:
Wat is dat Club Nintendo toch eem gigantische misser. Mails die niet aankomen, klantenservice die het ook niet meer snapt. Ik zou die hele gratis game bijna willen laten zitten
Vertel, wat is het euvel?

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Club Nintendo. Toen mijn Wii gestolen was heeft de Nintendo service mij ook zeer netjes te woord gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:01:
[...]

Vertel, wat is het euvel?

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Club Nintendo. Toen mijn Wii gestolen was heeft de Nintendo service mij ook zeer netjes te woord gestaan.
Het euvel is dat zeg maar alle mails van Club Nintendo niet bij mij aankomen (nee het zit ook niet bij de spam). Andere mail is geen probleem maar Club Nintendo is nogal lastig schijnbaar :P

Ze zijn aldaar ook niet onaardig maar er komt maar geen oplossing

[ Voor 6% gewijzigd door Tha_T op 31-05-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Kan je meerdere malen MK8 registreren voor een download code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tha_T schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:04:
[...]

Het euvel is dat zeg maar alle mails van Club Nintendo niet bij mij aankomen (nee het zit ook niet bij de spam). Andere mail is geen probleem maar Club Nintendo is nogal lastig schijnbaar :P

Ik heb ook geen enkele mail gehad van de MK8 actie. De downloadcode krijg je direct via de site nadat je die 2e enquete hebt ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
BlackMage schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:12:
[...]

Ik heb ook geen enkele mail gehad van de MK8 actie. De downloadcode krijg je direct via de site nadat je die 2e enquete hebt ingevuld.
Maar dan moet je daar wel op uit komen. Ik had al mijn wachtwoorden geprobeerd maar no-go dus op de knop wachtwoord vergeten geduwd en op het mailtje met dat geresete wachtwoord wacht ik al sinds donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
ElementriX schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:06:
Kan je meerdere malen MK8 registreren voor een download code?
Nee, je kan maar 1 keer een spel registreren.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 13:38
Misschien dat iemand hier het weet. Ik heb onderhand krap een jaar m'n Wii U, maar deze bij mijn weten nooit geregistreerd bij Club Nintendo. Nu heb ik vandaag het ding weer afgestofd en de games geregistreerd (Lego City, Super Mario Bros. U en Nintendo Land), wat ervoor zorgt dat ik "al" 1000 punten/sterren heb. Alleen... Hoe kan ik mijn Wii U achteraf registreren?

Alles zegt dat je dit moet doen zodra je het ding krijgt. Kwestie van software update en dan de store openen. Helaas, de store heb ik al verschillende malen geopend en deze is gekoppeld aan mijn Nintendo account (zelfde als op mijn oude Wii). Maar dus niet aan mijn Club Nintendo account! Ik heb dit nu wel gekoppeld in de instellingen, maar ik zie de punten/sterren niet verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:20
Xudonax schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:40:
Misschien dat iemand hier het weet. Ik heb onderhand krap een jaar m'n Wii U, maar deze bij mijn weten nooit geregistreerd bij Club Nintendo. Nu heb ik vandaag het ding weer afgestofd en de games geregistreerd (Lego City, Super Mario Bros. U en Nintendo Land), wat ervoor zorgt dat ik "al" 1000 punten/sterren heb. Alleen... Hoe kan ik mijn Wii U achteraf registreren?

Alles zegt dat je dit moet doen zodra je het ding krijgt. Kwestie van software update en dan de store openen. Helaas, de store heb ik al verschillende malen geopend en deze is gekoppeld aan mijn Nintendo account (zelfde als op mijn oude Wii). Maar dus niet aan mijn Club Nintendo account! Ik heb dit nu wel gekoppeld in de instellingen, maar ik zie de punten/sterren niet verschijnen?
https://www.nintendo.co.u...Club-Nintendo-665177.html

Gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Yep, dat is precies wat ik gedaan heb vandaag. Zouden ze er dan in de loop van de dag/week vanzelf bij moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:20
Xudonax schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:04:
Yep, dat is precies wat ik gedaan heb vandaag. Zouden ze er dan in de loop van de dag/week vanzelf bij moeten komen?
In principe wel, weet niet exact meer hoe lang het duurde bij mij. Ik zou zeggen indien je na een paar dagen nog geen punten hebt, neem contact op met de Nintendo support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_T schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:04:
[...]

Vervelend.

Ik had enige tijd geleden mijn account nog staan op een inmiddels opgeheven mailadres. Een nieuw password opvragen kon dus wel, maar het mail adres bestond niet meer. Kon dus niet meer inloggen. Heb toen gemaild en binnen een paar dagen hadden ze het account overgezet op mijn nieuwe mailadres en een password voor me aangemaakt wat ikzelf dan weer moest veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monologue
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-01-2023
Graag de mening van iedereen die Mario Kart 8 al gespeeld heeft:
na alle gameplay videos die ik van het spel gezien heb, twijfel ik er sterk aan om een Wii U te kopen. Ik ben geen echte gamer en heb daarom eigenlijk geen enkele console. Maar van de weinige games die ik in mijn leven gespeeld heb, zijn vooral de Mario Kart games me bijgebleven.

Vinden jullie het een goede keuze om enkel voor Mario Kart 8 al een Wii U te kopen? De Wii U is dan wel 'goedkoop' in vergelijking met de andere consoles, het zou nog steeds zonde zijn als ik er na enkele maanden niet meer op speel, want buiten Mario Kart ken ik dus niets van games.

Wat raden jullie mij aan? Zijn er nog andere Wii U games (die ook leuk zijn voor niet-fanatieke gamers), die deze console interessant maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
monologue schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:52:
Graag de mening van iedereen die Mario Kart 8 al gespeeld heeft:
na alle gameplay videos die ik van het spel gezien heb, twijfel ik er sterk aan om een Wii U te kopen. Ik ben geen echte gamer en heb daarom eigenlijk geen enkele console. Maar van de weinige games die ik in mijn leven gespeeld heb, zijn vooral de Mario Kart games me bijgebleven.

Vinden jullie het een goede keuze om enkel voor Mario Kart 8 al een Wii U te kopen? De Wii U is dan wel 'goedkoop' in vergelijking met de andere consoles, het zou nog steeds zonde zijn als ik er na enkele maanden niet meer op speel, want buiten Mario Kart ken ik dus niets van games.

Wat raden jullie mij aan? Zijn er nog andere Wii U games (die ook leuk zijn voor niet-fanatieke gamers), die deze console interessant maken?
Ik zou nooit een console kopen voor alleen 1 spel. Dat is teveel geld voor 1 spel. Of de Wii U genoeg andere leuke spellen heeft om de console te kopen? Ja dat wel, maar dat hangt helemaal af welke spellen je leuk vindt. Kijk hier voor meer spellen die nu uit zijn voor de Wii U:
http://www.ign.com/games/reviews/wii-u

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Ik ga zelf Mario Kart 8 halen omdat ik de Wii U al heb staan, en die staat atm stof te happen :)
Bedenk wel dat je, als je MK8 haalt, ook één gratis game krijgt na ~1 week als ik de algemene voorwaarden goed begrijp. Lijstje met games + algemene voorwaarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die gratis game krijg je direct zodra je MK 8 registreert (dan moet je op de Nintendo website naar je account gaan, op de banner klikken en de enquete invullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Dat ga ik morgen testen dan :) De algemene voorwaarden hebben het over wachttijden van 48 uur tussen iedere stap. Als dat niet zo is is dat alleen maar beter.

Laat ik het dan ook hier even vragen. Ik zit te twijfelen tussen Sonic, Monster Hunter en Pikmin als gratis game. Ik game vooral héél erg casual, er moet wel een uitdaging in zitten, maar het moet niet uren grinden vereisen. Eigenlijk is Super Mario Bros. U al nét boven de grens van wat ik nog fijn vind. Welke van de drie bovengenoemde games raden jullie dan aan?

Qua genre maakt het me weinig uit, maar ik heb héél veel tijd besteed in games als Dragon Age, Mirror's Edge, Half Life, Uncharted, The Last Of Us e.d. Daarom neig ik dus wat naar Monster Hunter 3, want het is RPG (achtig). Maar Pikmin is ook wel heel erg interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wachttijden van maximaal 48 uur ;) Om hunzelf in te dekken.

Monster Hunter zou ik trouwens niet snel kiezen als je niet echt een gamer bent, er zit een redelijk hoge leercurve in dat spel. Pikmin is dan wel een betere keuze.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2014 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:11

jOzh

Sweet dude!

Xudonax schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:04:
Ik heb mijn Wii U ook pas vrijdag geregistreerd (heb 'm al een aantal maanden) en zag 'm ook nog niet direct tussen mijn geregistreerde spellen verschijnen. Mail naar Nintendo gestuurd en nu vanochtend zie ik 'm ineens wel in de lijst. Enquete ingevuld en 1000 punten zijn binnen ;)
Oftewel, even geduld dan verschijnt ie vanzelf.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:22:
Niet zonder 'm in de eShop te kopen. Dit is om te voorkomen dat mensen het spel kopen, op hun Wii U installeren en de disc doorverkopen.
Op andere systemen is het wel mogelijk om (een groot gedeelte van) een spel op de hd te installeren. De originele schijf wordt dan als dongle gebruikt. Wel jammer dat Nintendo dit niet als feature biedt. Vooral met kleine kinderen die ruw omgaan met de discs of ze "verstoppen" enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:19:
Nintendo heeft een nieuwe uitbreiding voor de Wii U aangekondigd.

[afbeelding]

GameCube controller ondersteuning.

http://www.nintendolife.c...troller_adapter_for_wii_u
Deze uitbreiding kan een aantal dingen betekenen. Allereerst de optie dat de de Cube games naar de VC komen. Maar daarvoor hadden ze niet perse dit hoeven doen, met de pad of PRO controller kun je de Cube controller emuleren.
Mogelijk betekent dit dat de hardware compatibility terug komt. Met controller support hebben ze belangrijkste euvel te pakken denk. Resteert alleen nog memcard support. Als ze die via de SD card kunnen emuleren (wat idd op de Wii niet zo was) dan zijn ze rond.

Zou wel leuk zijn, maar niet bepaald iets dat me heel belangrijk lijkt nu...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deddiekoel schreef op zondag 01 juni 2014 @ 08:58:
Maar daarvoor hadden ze niet perse dit hoeven doen, met de pad of PRO controller kun je de Cube controller emuleren.
En de analoge schouderknoppen dan? ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 23:23

Remi

Moo!

Het viel me op dat er helemaal geen lap times worden vermeld tijdens het racen of na de finish (iig bij de local multiplayer). Is dit volledig geschrapt of kan je het toch nog ergens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op zondag 01 juni 2014 @ 08:58:
[...]

Mogelijk betekent dit dat de hardware compatibility terug komt. Met controller support hebben ze belangrijkste euvel te pakken denk. Resteert alleen nog memcard support. Als ze die via de SD card kunnen emuleren (wat idd op de Wii niet zo was) dan zijn ze rond.

Zou wel leuk zijn, maar niet bepaald iets dat me heel belangrijk lijkt nu...
De Wii U kan geen GameCube discs lezen ;) Dus tenzij ze een Wii U met een aangepaste discdrive uitbrengen gaat dat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16:36

Smoonshine

Feyenoord!!

Zojuist ook mijn gratis game geclaimd. Pikmin 3. Eerder neeg ik naar Wonderful 101, maar overal lees ik over de hele steile leercurve dus uiteindelijk maar voor Pikmin gegaan. Ben erg benieuwd. Op zichzelf is Mario Kart de 49 euro sowieso wel waard, maar met zo'n bonusgame er bij kun je hem helemaal niet laten liggen.

Al met al ben ik steeds meer tevreden met de Wii U. Hoewel er alleen nog maar Nintendo games uit komen eigenlijk merk ik wel dat ik die toch het liefste speel. Met straks Smash Brothers en een nieuwe Zelda er bij zie ik het nog wel helemaal goed komen. En dan hebben we het nog niet eens over Mario Galaxy 3.

Ligt het trouwens aan mij of gaat dat downloaden uit de Nintendo eShop ontzettend traag. Een uur voor 4,4 GB is toch niet meer echt van deze tijd.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:09
Tot wanneer geld de actie van MK8 + een extra game? Dat is toch eind van deze maand of tot en met eind juli?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 10:27

Goner

What can I do you for ?

t/m 31 juli ...

http://www.nintendo.nl/Ac...e-voorwaarden-879237.html
Smoonshine schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:30:
Een uur voor 4,4 GB is toch niet meer echt van deze tijd.
Wat voor netwerk aansluiting heb je ; wi-fi of USB lan connector ?? Geen van beide haalt het bij een echte ethernet poort ... en hun servers zijn ook niet overdreven snel ; kijk maar 's naar de ellende als er wat nieuws te downloaden is zoals laatst met de Pokebank.

[ Voor 61% gewijzigd door Goner op 01-06-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16:36

Smoonshine

Feyenoord!!

Goner schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:56:

[...]

Wat voor netwerk aansluiting heb je ; wi-fi of USB lan connector ?? Geen van beide haalt het bij een echte ethernet poort ... en hun servers zijn ook niet overdreven snel ; kijk maar 's naar de ellende als er wat nieuws te downloaden is zoals laatst met de Pokebank.
De Wii U is via wifi aangesloten. Maar goed, nieuwsgroepen gaan via wifi met 9 mb/s. De snelheid is er in potentie wel dus dit lijkt me echt bij Nintendo te liggen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Gynnad schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:53:
Tot wanneer geld de actie van MK8 + een extra game? Dat is toch eind van deze maand of tot en met eind juli?
Je moet tussen 30 mei 2014, 10:00 uur (CEST) en 31 juli 2014, 23:59 uur (CEST) de pincode voor Club Nintendo voor de game Mario Kart 8 voor de Wii U hebben geregistreerd in Club Nintendo op www.club-nintendo.com
Bron

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:38

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik heb via game.co.uk MK8 als download aangeschaft en ik kreeg direct op de WiiU een pincode om mijn gratis game te claimen. Die ingevoerd op de website en ik kreeg wederom direct een key om Pikmin3 te downloaden. Supersysteem!

(overigens heb ik alweer meer uren in Pikmin dan in Mario Kart zitten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renderb
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-12-2023
BamSlam_ schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:27:
[...]

[...]

Aanvulling: in de factuur van MK8 die je via de e-shop op je Wii U kunt bekijken. Handig om te weten, aangezien ik te snel was met doorklikken na het aankopen en de downloadcode van het scherm was verdwenen voor ik er erg in had. En een bevestigingsmail met factuur van je aankopen krijg je ook al niet van Ninty. Gelukkig kon ik op genoemde manier alsnog de pincode zien.
Bedankt voor de info. Ik had deze code totaal over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 00:07

rajackar

Blood Minister

Zijn er inmiddels al meer mensen met connectie probelemen in mario kart? Ik heb nog niet een race online kunnen doen. Wel wat reacties gevonden die suggereren dat je de wiiu in de dmz moet zetten maar dat helpt bij mij ook niet. Alle andere consoles en games doen het prima.
Gelukkig ben ik niet de enige maar wel een raar probleem dit.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

rajackar schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:27:
Zijn er inmiddels al meer mensen met connectie probelemen in mario kart? Ik heb nog niet een race online kunnen doen. Wel wat reacties gevonden die suggereren dat je de wiiu in de dmz moet zetten maar dat helpt bij mij ook niet. Alle andere consoles en games doen het prima.
Vandaag niet geprobeerd,maar gisteren zonder problemen paar potjes Online gedaan.

Kun je wel gewoon naar de shop enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Geen online-problemen hier. Vele potjes MK8 online gespeeld de afgelopen dagen en slechts 1 keer een error na een time-out gehad aan de start.
renderb schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:43:
Bedankt voor de info. Ik had deze code totaal over het hoofd gezien.
:)

[ Voor 79% gewijzigd door BamSlam_ op 01-06-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 20:30

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ja, hier hetzelfde bij zoeken naar andere spelers, die worden niet gevonden en na een timeout verschijnt error 118-0516 of 118-0502. Nergens te vinden wat die specifieke codes in houden. Wel zie ik dat mijn firewall log volloopt met bergen UDP connecties, op random poorten. DMZ doe ik niet aan, en UPNP lijkt Nintendo niet van gehoord te hebben. Nog geen MK8 pot online kunnen spelen, helaas. Andere spelen voorheen geen enkel probleem. Lijkt MK8 specifiek. :(

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ondervind eigenlijk vrijwel geen problemen. Slechts een maal heeft hij een timeout gegeven tijdens het selecteren van de track. Voor de rest speel ik al een paar dagen heerlijk online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:32
Wat moet je doen om het bonus spel wat jij bij MK8 krijgt te downloaden en te spelen? Heb hem geregistreerd op club Nintendo, enquête ingevuld en uiteindelijk de keuze gekregen en gemaakt voor Sonic. Wat nu? Op mn Wii U zie ik verder niks, als ik naar de shop ga kan ik het spel gewoon kopen voor 50 euro.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Na het kiezen voor Sonic kwam er een downloadcode in beeld. Die had je over moeten nemen op je WiiU. Je krijgt 'm ook nog in de mail.

Pagina: 1 ... 28 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic