Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CyBeR schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:06:
[...]

Welke kutstad is dat waar de winkels niet open zijn op hemelvaart dan? :P Geen probleem bij de lokale Bart Smit Kalverstraat hier hoor.
Hier kan je zien waar er vandaag winkels open zijn:
http://www.koopzondagen.n...tum/99_05_29-05-2014.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdens Mario Kart laat ik mijn gamepad gewoon aan de lader. Die gebruik ik toch niet :)

Classic controller all the way :)

Ik zag trouwens iets opmerkelijks in MK8. Als je een Miiverse berichtje wil posten dan staat er in beeld: Navigate using the Wii U GamePad. If you don't have a GamePad paired, please use another controller to return to the software.

Ik dacht, wat raar... Zonder GamePad kan je de Wii U niet eens opstarten (zover ik me kon heugen). Dus even de accu losgehaald en de Wii U aangezet. Maar dat wil dus nu wel. Waarschijnlijk tijdens een software update ofzo meegekomen? Of heb ik het mis en kon het altijd al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

CyBeR schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:06:
[...]

Welke kutstad is dat waar de winkels niet open zijn op hemelvaart dan? :P Geen probleem bij de lokale Bart Smit Kalverstraat hier hoor.
Enschede, winkels in het centrum zijn gesloten, winkels op de meubelboulevard zijn wel open, incl. de ToysXL die ook de Pro Controller en de LAN adapter verkoopt... helaas ben ik bij ToysXL voor die 2 samen €90 kwijt terwijl Gameshop Twente in het centrum voor dezelfde 2 items totaal €60 rekent, voor 50% prijsverschil kan ik wel een dagje geduld hebben. (alhoewel ik er wel een tijdje over heb staan twijfelen).

[ Voor 4% gewijzigd door Aaargh! op 29-05-2014 14:17 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Aaargh! schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:00:
Crap, voor niks naar de stad gefietst voor een Pro Controller... dacht dat er wel koopzondag zou zijn op hemelvaart, helaas.

Welke idioot bedenkt nu dat de winkels dicht moeten precies op de dag dat MK8 uitkomt.
Haha, precies hetzelfde ervaren vandaag.. Ook in de gedachte even een Pro Controller aan te schaffen. :')

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Jirachi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:40:
[...]

Haha, precies hetzelfde ervaren vandaag.. Ook in de gedachte even een Pro Controller aan te schaffen. :')
En het erge is dat er dus wel 1 winkel open is die ze verkoopt, maar dan ben ik gewoon 50% extra kwijt t.o.v. een dagje wachten... had 't nog bijna gedaan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
Gratis Mercedes DLC aankomende zomer:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BoydZfgCYAAIBwV.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/jceeid.gif

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_AkgJZGspCM]

[ Voor 19% gewijzigd door wes- op 29-05-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop echt dat wij die DLC ook krijgen :P

Wat betreft pro-controllers... Als je niet per direct 1 nodig hebt, dan kan je ook bij Amazon.de bestellen. Goedkoper als daar heb ik ze nog niet gezien.

Link

Je hebt wel een creditcard nodig. Maar ze verzenden gratis.

[ Voor 80% gewijzigd door BlackMage op 29-05-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit opent iig wel de weg naar meer DLC voor MarioKart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

BlackMage schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:59:
Ik hoop echt dat wij die DLC ook krijgen :P

Wat betreft pro-controllers... Als je niet per direct 1 nodig hebt, dan kan je ook bij Amazon.de bestellen. Goedkoper als daar heb ik ze nog niet gezien.
Zoveel geduld heb ik niet, bovendien woon ik in Enschede en Gameshop Twente hier in 't centrum lijkt na Amazon de goedkoopste te zijn (€45) en heeft ze op voorraad, ook de LAN adapter is daar maar €15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:04:
[...]

Zoveel geduld heb ik niet, bovendien woon ik in Enschede en Gameshop Twente hier in 't centrum lijkt na Amazon de goedkoopste te zijn (€45) en heeft ze op voorraad, ook de LAN adapter is daar maar €15.
Dan zou ik het inderdaad daar ook halen. Helaas heb ik die luxe niet, de meeste winkels verkopen de Wii U Pro controller niet eens. En anders kosten ze 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyko variant van de Pro controller schijnt ook goed te zijn. Wellicht is die wat betaalbaarder?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:59

pclinde

TechGaming.nl

wes- schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:56:
Gratis Mercedes DLC aankomende zomer:
Dat is best wel tof :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

rajackar

Blood Minister

botech schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:59:
Hoe kom je nu aan 1 van die gratis games die je bij MK8 zou krijgen?

Edit: Al gevonden, hier

Ik heb natuurlijk die code nu al ingegeven 8)7 , hopelijk geraak ik nog aan dat spel.
Ik heb die code ook al ingevuld. Zag net pas dat het vanaf morgen pas geldt om een gratis game te krijgen. Als het niet gaat werken misschien morgen even met Nintendo bellen. Op zich is het niet de fout van de consument dat hij te vroeg verkocht werd. Hopelijk gaan ze daar in mee.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee, dat zuigt grote tijd. Blijkbaar is Nintendo nu zo wanhopig dat ze daar goedkope reclame-uitingen in hun kroonjuwelen beginnen toe te staan. Kom liever met nieuwe circuits als dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:34
rajackar schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:11:
[...]

Ik heb die code ook al ingevuld. Zag net pas dat het vanaf morgen pas geldt om een gratis game te krijgen. Als het niet gaat werken misschien morgen even met Nintendo bellen. Op zich is het niet de fout van de consument dat hij te vroeg verkocht werd. Hopelijk gaan ze daar in mee.
Ik wacht het nog even af, ze zeggen daar iets over 48 uur wachten, wie weet lukt het toch. Anders neem ik ook zeker contact op met Nintendo, zou het ook erg vinden dat je zo dat spel moet mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:59

pclinde

TechGaming.nl

BamSlam_ schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:11:
[...]

Nee, dat zuigt grote tijd. Blijkbaar is Nintendo nu zo wanhopig dat ze daar goedkope reclame-uitingen in hun kroonjuwelen beginnen toe te staan. Kom liever met nieuwe circuits als dlc.
Ik vind juist van niet. Dit soort samenwerking, los hoe de situatie is of dergelijk kan ik wel waarderen.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is ook wel weer lachen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
BlackMage schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:20:
Ik heb me al een paar uurtjes kunnen vermaken met MK8 :)

Eerste indruk WOW EPIC. Het is ontzettend mooi, het speelt lekker en de track design is beter dan ooit de voren. De balans van items is compleet veranderd: Je krijgt vaak muntjes. Daar kan je niets mee, vooral als je al 10 hebt. Deze krijg je voornamelijk op de eerste plaats (50% kans ofzo). Je hebt dus lang niet zoveel verdediging tegen rode schilden die van achter komen. Maar de dingen die naar je toe komen zijn wel minder gevaarlijk. Je staat korter stil en je dreunt ook niet aan de kant waardoor je bijv van de baan dondert of rare bochten moet maken. Dit maakt het spannender en minder frustrerend. Ook is een rood schild niet meer een automatische schot in de roos. Je kan zelfs zonder item er wat tegen doen door scherpe bochtjes enzo te nemen.

Maar de zeikert die ik ben, wel een paar minpuntjes:
- Waar is de AA? Dat is wel iets wat je mist op grotere tv's. Maar je hoort me niet zeggen dat het lelijk is, maar had nog iets beter gekund :) Maar als het een kwestie is van performance, liever 60fps zonder AA dan 30 met.
- Rubber band AI. Waarom weer? Niet genoeg gezeik over geweest? Ik heb het vanavond met twee anderen gespeeld waarvan 1 0,0 ervaring heeft met gamen en de ander weinig Mario Kart. Maar op 50CC heeft de ene 0,0 kans om van de 12e plek te komen en die ander komt vaak niet eens voorbij plek 6. Terwijl ze samen op plek 1 en ~4 komen. Rubber band is misschien leuk voor de goede speler, wat meer uitdaging. Maar als je met meerderen speelt van verschillende niveaus van skills is het dodelijk voor de plezier.
- Wat ook niet helpt bij bovenstaande is dat de auto-mode voor driften weg is. Het is nu iets wat je echt moet kunnen, anders haal je 50% van de bochten niet eens zonder te remmen. Dit verhoogt de drempel voor vooral de echte beginners.
- Het samenstellen van je kart voelt geforceerd, voor die kleine tweaks. Het zou mooier zijn als je gewoon vaste configuraties had, die je indien gewenst kon aanpassen naar wens.

Wat betreft het commentaar op de gamepad: Het klopt. Het stelt niets voor. Maar je hebt toch geen tijd om erop te kijken. In de tijd die je ogen nodig hebben om te focussen zodat je tussen het scherm op je gamepad of tv kan wisselen is gewoon te groot. Je mist teveel van de actie. Het is niet zoals de (3)DS waarbij het tweede scherm op gelijke afstand van je ogen als het eerste is. Dan is zoiets veel haalbaarder voor een snelle game zoals dit. De ervaring van jou kan anders zijn natuurlijk, maar zo beleef ik het :)
Leuk om te lezen. Heb je je TV settings wel staan op "Screen fit" en niet "16:9"? Dat zorgt hier voor een beter beeld met minder aliasing.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 17:46

jOzh

Sweet dude!

BlackMage schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:06:
[...]

Dan zou ik het inderdaad daar ook halen. Helaas heb ik die luxe niet, de meeste winkels verkopen de Wii U Pro controller niet eens. En anders kosten ze 55 euro.
Ik haalde de pro controller gister bij Media Markt Cruqius toen ik daar voor MK8 was. Hing er nog maar 1, zonder prijsje en alle prijsscanners in de winkel waren defect. Toch maar in de rij bij de kassa gaan staan, rekening houdend met 'het ergste'. Bleek maar €40 te zijn!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:01

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dan heb je inderdaad veel mazzel gehad, bij de MM in Eindhoven kosten ze 55 euro. Gelukkig had ik nog een bol.com bon liggen ergens, dus heb er net nog 1 met wat korting via een andere verkoper op bol.com gekocht. Ik zou bijna zo'n andere controller proberen, maar ik vind ze gewoon erg fijn. Ik heb er dan 3, kunnen we in ieder geval met 4 man spelen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Hoe bevalt jullie MK8 in combinatie met de gamepad?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-10 19:03
Mario Kart is gewoon een geweldige game.. heb al zo'n beetje alles unlocked. Online werkt ook gelukkig vloeiend, super tof!

Mensen die een potje willen racen mogen me toevoegen. is altijd fun!!

Gebruikersnaam: eli-vp (wii-u).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nintendo heeft een nieuwe uitbreiding voor de Wii U aangekondigd.

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/news/2014/05/nintendo_announces_the_gamecube_controller_adapter_for_wii_u/attachment/0/630x.jpg

GameCube controller ondersteuning.

http://www.nintendolife.c...troller_adapter_for_wii_u

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:19:
Nintendo heeft een nieuwe uitbreiding voor de Wii U aangekondigd.

[afbeelding]

GameCube controller ondersteuning.

http://www.nintendolife.c...r_adapter_for_wii_u#reply
Nu alleen nog een NES controller aansluiting en dan zijn volgens mij alle controllers compatible :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iig is die voor SSB. Maar ik hoop dat Nintendo ook bv MarioKart met een update gaan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Kunnen jullie btw online spelen? Ik krijg bij online spelen of mktv steeds foutmeldingen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij werkt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Morgenvroeg hopelijk de MK8 bundel ophalen bij de Bart Smit!! Ik kan niet wachten :D

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

rajackar schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:32:
Kunnen jullie btw online spelen? Ik krijg bij online spelen of mktv steeds foutmeldingen.
Yup, werkt prima.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Wat apart dat het bij jullie wel werkt. Ik krijg steevast foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je verder wel in de eshop en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Yep, verder lijkt alles te werken. Heb het ook getest via 4g over mijn telefoon om probelemen met mijn thuis netwerk uit te sluiten. Helaas hetzelfde resultaat.
Ik ben inmiddels wel twee keer tot in een race gekomen maar wordt er vrijwel direct uit geknikkerd. Ik wacht het wel even af want dit is niet goed voor mijn score ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
wes- schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:21:
Nu alleen nog een NES controller aansluiting en dan zijn volgens mij alle controllers compatible :)
Cool! Dan kan ik mijn Wavebirds blijven gebruiken. Snel de pro controller cancellen bij Amazon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Laatst online: 14-10 21:14
MK is binnen en ik heb al een crea-finish-filmpje gemaakt :)

Na gisteren op een verjaardag te horen heb gekregen dat Mario Kart al verkocht werd, ben ik vanmiddag naar het centrum van Den Haag gegaan.
Oa. MediaMarkt was uitverkocht, maar een Bart Smit heeft mij blij gemaakt om 13:00.
Helaas kreeg een uurtje later, een maat van mij een "nee-verkoop" bij de zelfde Bart Smit. Wat ik wel van hem begreep had de Bart Smit in Loosduinen wel voldoende Mario Kart's

De prijs van MM & Bart Smit is gelijk: 49 Euro
Wat ik wel apart vond, was de "relatief" dure prijs van de WII U MK bundel bij de MM: 309.
Had hem wat lager verwacht als je het met de andere bundels vergelijkt. Bij Bart Smit heb ik geen bundel gezien, dus hier heb ik geen prijs van.
Jirachi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:01:
Hoe bevalt jullie MK8 in combinatie met de gamepad?
Perfect, handig om te zien waar je tegenstanders op het circuit zijn.
Dat is ook het enige waar ik de gamepad voor gebruik.

Pro-controller speelt echter wat relaxter omdat die fijner in de hand ligt. Denk dat het meer een "bui-kwestie" is voor mij welke ik gebruik om te karten.

[ Voor 5% gewijzigd door ezra070 op 29-05-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
pclinde schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:18:
Ik vind juist van niet. Dit soort samenwerking, los hoe de situatie is of dergelijk kan ik wel waarderen.
Laat ze liever de DeLorean uit Back to the Future als dlc uitbrengen. Daar hebben ze immers de omklappende wielen van gejat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

BamSlam_ schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:41:
[...]

Laat ze liever de DeLorean uit Back to the Future als dlc uitbrengen. Daar hebben ze immers de omklappende wielen van gejat. ;)
Dan zie ik liever de lotus uit james bond, die kon ten slotte ook al onder water rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
rajackar schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:48:
Dan zie ik liever de lotus uit james bond, die kon ten slotte ook al onder water rijden ;)
Alles beter dan zo'n suffe Mercedes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

ezra070 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:40:
Bij Bart Smit heb ik geen bundel gezien, dus hier heb ik geen prijs van.
€299.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:51
Oh damn, ik wilde eigenlijk morgen mijn Wii U weer leven inblazen door Mario Kart 8 te kopen. Heb de Wii U zelfs alweer uit de doos gehaald waar hij meer dan een jaar in heeft gezeten... maar realiseer me nu pas dat je natuurlijk (nog) niet met de GC controllers kunt spelen... kind of beats the purpose. Wie heeft er nu voldoende van die pad controllers, want laten we eerlijk zijn, met een nunchuck wil niemand spelen.

:( Bummer, wordt beetje duur grapje als ik ook nog eens 4 pads moet kopen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

BlackMage schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:20:

- Rubber band AI. Waarom weer? Niet genoeg gezeik over geweest? Ik heb het vanavond met twee anderen gespeeld waarvan 1 0,0 ervaring heeft met gamen en de ander weinig Mario Kart. Maar op 50CC heeft de ene 0,0 kans om van de 12e plek te komen en die ander komt vaak niet eens voorbij plek 6. Terwijl ze samen op plek 1 en ~4 komen. Rubber band is misschien leuk voor de goede speler, wat meer uitdaging. Maar als je met meerderen speelt van verschillende niveaus van skills is het dodelijk voor de plezier.
Ai, hier eveneens erg last van, zeker in die 150cc. Het kan best als die extra uitdaging ervaren worden, maar het zou gewoon ook eens vet zijn om iemand te kunnen 'lappen' als je de baan gewoon perfect rijdt (incl. de boosts, drifts etc) zoals Mario Circuit zich daarvoor leent. Op deze manier wordt het behalen van die *** per cup wel alweeeeeeerrrr een immense opgave. Verder zit het zeker in die hogere klassen best pittig in elkaar en ik hoop ook echt dat ze gaan voortborduren (en als ze economisch slim zijn doen ze dat ook) op de DLC mogelijkheden betreffende tracks. Vind het in alle andere aspecten echt een hele vette game en ik denk zelfs de beste voor deze console tot nu toe.

En waarom 2 ( ! ) Rainbow Roads ? Tuurlijk super uitdaging maar had er aan 1 absoluut ook wel genoeg gehad (dus zonder de retro). Had gewoon een andere "final" track als nieuw geïntroduceerd... (een overlap creeeren met SMB3DW dmv die laatste klim met die bowser-kat had je echt een ultieme track uit kunnen persen....)
rajackar schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:11:
[...]

Hier idem, echt heel erg stom. Ik heb hem gebruikt voor de reg bij CN. Ik heb alleen gebruik gemaakt van de omruil actie van Gamemania, omdat ik dus een van de games dan alsnog via de download binnen zou kunnen halen (het pareltje Pikmin 3) en die zou ik toch echt heel graag weer terug willen hebben..... Ik heb er maar een mailtje op die contact page aan gewaagd, zou wel echt bizar zijn door de code voor de datum in te voeren er geen gebruik van te kunnen maken. Dan had Nintendo een worldwide block moeten zetten op (retail)sales <30-05 :?

[ Voor 6% gewijzigd door martincm op 29-05-2014 23:17 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Phusebox schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:10:
Wie heeft er nu voldoende van die pad controllers, want laten we eerlijk zijn, met een nunchuck wil niemand spelen.
Dat speelt prima?
:( Bummer, wordt beetje duur grapje als ik ook nog eens 4 pads moet kopen.
Hij kan maar 2 pads tegelijk aan. De rest moet je doen met wiimotes (evt + nunchuck) of pro controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
CyBeR schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:15:
[...]

Dat speelt prima?

[...]

Hij kan maar 2 pads tegelijk aan. De rest moet je doen met wiimotes (evt + nunchuck) of pro controllers.
Ja pads, daarmee bedoel ik dus conventionele controllers a la classic of pro controllers.

Sorry bedoelde Wii Motes ipv nun chucks. Wii Motes waren altijd al echt een hel, kleine krampachtige dingen met miserabele 4 punts toetsen en mini knopjes... :S
Maar aan de nunchucks heb ik ook nooit kunnen wennen, vind het gewoon niet fijn dat je twee losse onderdelen vast hebt. De mensen waarmee ik dit spel zou gaan spelen als zijnde casual party game hebben daar nog meer moeite mee overigens.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 29-05-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

CyBeR schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:15:
[...]

Kan dit in de praktijk al? Zou een vriend van mij zijn (game)pad kunnen aansluiten en dan serieus met 2 pads kunnen spelen als controller?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Phusebox schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:16:
[...]

Ja pads, daarmee bedoel ik dus conventionele controllers a la classic of pro controllers.

Sorry bedoelde Wii Motes ipv nun chucks. Wii Motes waren altijd al echt een hel, kleine krampachtige dingen met miserabele 4 punts toetsen en mini knopjes... :S
Maar aan de nunchucks heb ik ook nooit kunnen wennen, vind het gewoon niet fijn dat je twee losse onderdelen vast hebt. De mensen waarmee ik dit spel zou gaan spelen als zijnde casual party game hebben daar nog meer moeite mee overigens.
Wiimote plus nunchuck is wel prima spelen imho. Wiimote alleen is idd ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

rajackar schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:20:
[...]

Wiimote plus nunchuck is wel prima spelen imho. Wiimote alleen is idd ellende.
Ik doe idd het liefst wiimoet + nunchuck. Gewend van mariokart wii :P wiimote alleen is ook wel te doen maar dan met veel oefenen. Wel met een wii wheel overigens, anders is 't kut idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm alleen nog hopen dat de Duitse disc ook meerdere talen bevat. Kom helaas alleen in Duitsland om er een te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Yes! MK8 kun je nu kopen in de e-shop. Downloading now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Download gaat gruwelijk traag. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Wii Mote + Nunchuck speelt hartstikke fijn. Daarmee deed ik alle time trials op MKWii. Zelfs eventjes op nummer 9 gestaan van de world ranking van Shy Guy Beach!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Aaargh! schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:10:
Download gaat gruwelijk traag. :-/
Nog 30 minuten te gaan hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:16:
[...]
Maar aan de nunchucks heb ik ook nooit kunnen wennen, vind het gewoon niet fijn dat je twee losse onderdelen vast hebt.
Och man dat speelt als 'n trein... bij iedere "ramp" even een klein schokje met de Wii-mote.. oh wat lekker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 07:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Me mariokart is 27 Mei verzonden. Gelukkig kan je altijd rekenen op het immers beroerde GLS. Pakket is zover ik kan zien verdwenen. 28 Mei zou het aangeboden worden. Geen briefje op de mat en status tracking is de weg kwijt..top GLS !

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

BamSlam_ schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:16:
[...]

Nog 30 minuten te gaan hier..
45 hier, zit je dan met je 200MBit internet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Max|Burn schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:22:
Me mariokart is 27 Mei verzonden. Gelukkig kan je altijd rekenen op het immers beroerde GLS. Pakket is zover ik kan zien verdwenen. 28 Mei zou het aangeboden worden. Geen briefje op de mat en status tracking is de weg kwijt..top GLS !
Ach, balen joh :(. Misschien dat hij vandaag nog verschijnt?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Aaargh! schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:22:
45 hier, zit je dan met je 200MBit internet ...
Hier fluctueren de downloadsnelheden tussen 12 tot 15mbit/sec voor MK8.. 2,66GB binnengehaald so far.. groot pakketje.

Edit: nog 4 minuten te gaan.. :9

[ Voor 15% gewijzigd door BamSlam_ op 30-05-2014 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Max|Burn schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:22:
Zodra ik zie dat een webwinkel via GLS verstuurt, bestel ik ergens anders. Bij voorkeur PostNL voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BamSlam_ schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:52:
[...]

Zodra ik zie dat een webwinkel via GLS verstuurt, bestel ik ergens anders. Bij voorkeur PostNL voor mij.
Inderdaad. De GLS-fout maak je geen tweede keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
BlackMage schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:54:
Inderdaad. De GLS-fout maak je geen tweede keer :)
Inderdaad :)

Downloaden van MK8 is voltooid.. nu nog 10 minuten installatie resterend.

Update: net anderhalf uur gespeeld. 50cc stelt niets voor, meteen 3 keer 4 tracks gewonnen en wat dingen vrijgespeeld. Het online gebeuren maakt het weer fijn. Kicken spel, dit gaat weer heel veel plezier op leveren de komende jaren! ;)

Update: en weer wakker. Zoonlief van bijna 5 kan niet wachten om MK8 uit te gaan proberen! Hij moet echter eerst even ontbijten..

[ Voor 43% gewijzigd door BamSlam_ op 30-05-2014 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 07:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ben bekend met de GLS drama's. Eerder ook slechte ervaringen dus ik vermijd ze doorgaans al. Alle shops waar MK8 redelijk geprijst was hadden echter GLS. Verkeerde gok dus.. :) Heb gameshop twente verteld dat ik niet meer bij ze bestel tot ze een knappe pakketdienst gaan afnemen.

[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 30-05-2014 08:24 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kun je de Wii U tijdens het downloaden van een spel eigenlijk uitzetten? Gaat zo traag en heb geen tijd meer om te wachten tot ie klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Hmm, via de bart smit site MK8 bundel bestelt en aangegeven dat ik het op wil halen bij de lokale bart smit in Oss. Ik krijg echter wel een track en trace code.. Ik dacht dat ze binnen hun bedrijf wel een eigen bezorgdienst hebben, of is dat nooit zo? En de aflevertijd is tussen 8:30 en 21:30.. De bart smit is natuurlijk maar tot 18:00 open, dus hopen dat dit goed gaat..

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:43:
Kun je de Wii U tijdens het downloaden van een spel eigenlijk uitzetten? Gaat zo traag en heb geen tijd meer om te wachten tot ie klaar is.
Dat kan, en je kan 'm zelfs laten downloaden en installeren in de standby-stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik zit te wachten op PostNL. Helaas is de bezorgstatus sinds eergister hetzelfde. "Ontvangen door POSTNL", terwijl ze toch meestal 's ochtends al bezorgen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:06

Willybubba

Nut up or shut up.

Vandaag Mario Kart dag :)

Kan haast niet wachten :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Waar blijft de review van Tweakers eigenlijk?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Wauw Mario Kart 8 is echt tof. Heb zo'n beetje alles unlocked nu. De cups 50 cc en 100 cc rond met 3 bekers. Hopelijk heeft het daarna nog een hoge replay waarde. Maar dit spel is met vrienden altijd leuk!
Online werkt het ook weer super en vloeiend. Een woord.. Geweldig!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:46:
Waar blijft de review van Tweakers eigenlijk?
Reken daar maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
epamel schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:50:
Wauw Mario Kart 8 is echt tof. Heb zo'n beetje alles unlocked nu. De cups 50 cc en 100 cc rond met 3 bekers. Hopelijk heeft het daarna nog een hoge replay waarde. Maar dit spel is met vrienden altijd leuk!
Online werkt het ook weer super en vloeiend. Een woord.. Geweldig!

:D
Over de replay waarde maak ik me niet zo druk. ;) Mario Kart Wii speel ik nog steeds regelmatig!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Zou dat eigenlijk wel treurig vinden. Toch een van de grotere game releases van dit jaar.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:14
Duurde enkele weken met 3D world. De tweakers.net redactie lijkt weinig interesse in nintendo te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij Mario Kart Wii duurde het ook bijna een maand voordat er een Tweakers-review was. Ik hoop echt dat Tweakers met een review gaat komen, maar ja ik heb mijn mening over de reviewers van Tweakers al vaak genoeg gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Na registratie mag je meteen je gratis game kiezen en krijg je de code :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Hmmm.. spijt als haren op mijn hoofd dat ik hem bij MM besteld heb enkele dagen geleden. Alleen een bericht dat mijn Pro Controller naar de winkel verstuurd is, that's it :-(

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-10 11:09
Nou als ze hier geen review van schrijven hebben ze gewoon lak aan Nintendo. Ik hoorde op een andere site in een filmpje dat er meer pre orders van Mario Kart zijn dan van Watch Dogs. Leek mij sterk maar dit zou wel aangeven hoe populair Mario Kart is.

Welke game gaan jullie kiezen als cadeau? Ik denk zelf aan Pikmin.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Iemand vandaag al zijn MK8 geregistreerd voor de gratis game? Werkt deze optie al? Was vandaag na een bepaalde tijd te doen..

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
epamel schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:13:
Iemand vandaag al zijn MK8 geregistreerd voor de gratis game? Werkt deze optie al? Was vandaag na een bepaalde tijd te doen..

Thnx!
Lees de draad ... ik post toch net dat je na registratie meteen kunt kiezen en de key krijgt :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Denk dat ik voor The Wonderful 101 ga. Zelda, NSMBU en Pikmin heb ik al en Monster Hunter lijkt me een spel waar je erg veel uren in moet stoppen. De andere spellen spreken me niet echt aan.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
itsme schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:06:
Na registratie mag je meteen je gratis game kiezen en krijg je de code :)
Inderdaad, zojuist geregistreerd en Sonic Lost World gekozen, mijn zoon was helemaal gek met de demo-versie, die na 10 keer verliep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

martincm schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:11:
Hier idem, echt heel erg stom. Ik heb hem gebruikt voor de reg bij CN. Ik heb alleen gebruik gemaakt van de omruil actie van Gamemania, omdat ik dus een van de games dan alsnog via de download binnen zou kunnen halen (het pareltje Pikmin 3) en die zou ik toch echt heel graag weer terug willen hebben..... Ik heb er maar een mailtje op die contact page aan gewaagd, zou wel echt bizar zijn door de code voor de datum in te voeren er geen gebruik van te kunnen maken. Dan had Nintendo een worldwide block moeten zetten op (retail)sales <30-05 :?
Ik had m gisteren al ingegeven dus, maar de download banner is beschikbaar gemaakt, en heb Pikmin dus nu weer terug (als download). Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Heb gekozen voor Monster Hunter, overige games heb ik al of lijken me niks aan :).

Hoe zijn de laadtijden bij mensen welke Mario Kart 8 via de eshop hebben? Op de disk versie heb je per track steeds 10 seconden laadscherm, ook het opstarten van de duurt lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:57:
[...]

Duurde enkele weken met 3D world. De tweakers.net redactie lijkt weinig interesse in nintendo te hebben.
En ook pas na zwaar aandringen vanuit de community. De topicstarter van dit topic had er een blogbericht over geschreven wat vrij populair was.

Sander's Tweakblog: Een open brief aan Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:06:
Hmmm.. spijt als haren op mijn hoofd dat ik hem bij MM besteld heb enkele dagen geleden. Alleen een bericht dat mijn Pro Controller naar de winkel verstuurd is, that's it :-(
Kan je de hele order dan niet opzeggen en gewoon naar de MediaMarkt gaan. Waarschijnlijk liggen er nu nog wel enkele exemplaren van Mario Kart 8 alhoewel het wel hard schijnt te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Ook ik heb erg veel spijt dat ik hem gepre-ordered heb bij de Bart Smit.. Bij de lokale BS hebben ze enorm veel voorraad. Nu moet ik wachten op PostNL die hem naar dezelfde lokale BS stuurt. En met een beetje pech komen ze aanzetten na de sluiting (18:00). :(

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jirachi schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:30:
Ook ik heb erg veel spijt dat ik hem gepre-ordered heb bij de Bart Smit.. Bij de lokale BS hebben ze enorm veel voorraad. Nu moet ik wachten op PostNL die hem naar dezelfde lokale BS stuurt. En met een beetje pech komen ze aanzetten na de sluiting (18:00). :(
Bel eens op naar die BS, wellicht valt er wat te regelen want dit kan niet de bedoeling zijn lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Dalijk ga ik mijn Yoshi remote ophalen en even kijken of de Wii U pro controller nog op voorraad is bij de intertoys. Dan ga ik gelijk even langs de BS om te vragen of er wat te regelen valt.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
epamel schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:13:

Thnx!
Ja, vanochtend om kwart over tien. Na registratie kon ik kiezen welke gratis game ik wilde hebben en kreeg meteen de downloadcode op het scherm.

Edit: de downloadcode werkt meteen. Ben nu Sonic Lost World aan het downloaden.

[ Voor 9% gewijzigd door BamSlam_ op 30-05-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:26:
[...]

Kan je de hele order dan niet opzeggen en gewoon naar de MediaMarkt gaan. Waarschijnlijk liggen er nu nog wel enkele exemplaren van Mario Kart 8 alhoewel het wel hard schijnt te gaan.
Bij de MM Den Haag hadden er zonet nog genoeg liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Yes!! De zending is afgeleverd bij de BS. Metteen ophalen :D

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Jullie hebben steeds over "MK8 registeren voor een gratis spel". Heb mijn WiiU een tijdje niet opgestart... maar heb ik iets gemist? :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

TheKillingBean schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:54:
Jullie hebben steeds over "MK8 registeren voor een gratis spel". Heb mijn WiiU een tijdje niet opgestart... maar heb ik iets gemist? :)
Club Nintendo actie, naar website, inloggen, pincode invoeren van je MK8 spel om spel te registreren, terug, banner komt tevoorschijn, kies een van de beschikbare spellen ter download, download code verschijnt, invoeren op de wii u, downloaden en klaar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
martincm schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:56:
[...]

Club Nintendo actie, naar website, inloggen, pincode invoeren van je MK8 spel om spel te registreren, terug, banner komt tevoorschijn, kies een van de beschikbare spellen ter download, download code verschijnt, invoeren op de wii u, downloaden en klaar. 8)
Ok cool, kun je dit ook doen als je het koopt via eShop? Want dan krijg je geen key toch?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het product geregistreerd bij Club Nintendo maar zie geen banner oid.
Dank, ben inmiddels Pikmin 3 aan het downloaden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Wow thanks, ik zat nog te twijfelen of ik Zelda zou kopen of MK8. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Ik zit nu te twijfelen welke game uit de MK8 actie ik ga nemen, volgens mij heb ik alle leuk uit 't rijtje al

Deze heb ik al:
* Nintendo Land (3576 MB)
* New Super Mario Bros. U (2304 MB)
* Pikmin 3 (4547 MB)
* The Legend of Zelda: The Wind Waker HD (2467 MB)

Deze nog niet,
* Game & Wario (4036 MB)
* Sonic Lost World (Wii U-versie) (8474 MB)
* Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen: Sotsji 2014 (9748 MB)
* Wii Party U (6571 MB)
* The Wonderful 101 (12.9 GB) (PEGI 12)*
* Monster Hunter 3 Ultimate (Wii U-versie) (7021 MB) (PEGI 12)*

W101 heb ik de demo van gespeeld en ik snap er werkelijk geen reet van, spel lijkt totale chaos. MH3U lijkt me niet zo'n interessant concept.

Op het moment neig ic naar Sonic Lost World maar ook daar zijn de reviews niet geweldig van. Iemand die deze games heeft en er een mening over heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 21:36

Wub

The Wonderful 101 demo is niet te vergelijken met het echte spel. Dit wordt door velen aangegeven wat ik zo heb gelezen op verschillende forums. Het echte spel is velen malen beter dan de demo zeggen ze vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Wat ik van de reviews van W101 begrijp is dat het even duurt voordat je 'door de chaos heen kunt kijken' maar dat 't, wanneer je de controls onder de knie krijgt een erg goed spel is.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Ik zou gaan voor Sonic LW, maar dan moet ik er wep bij zeggen dat ik een zeak heb voor Sonic. Games als w101 en mh trekken mij gewoon niet.

[ Voor 71% gewijzigd door Montu op 30-05-2014 12:35 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, de Club Nintendo site is erg traag. Ik durf het nu niet aan om mijn MK8 te registreren, staks krijg ik geen code ofzo.
Pagina: 1 ... 27 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic