Heb zojuist iedereen uit de openingspost friend requests gestuurd als: garbagepailkids
Nu wachten op Mario Kart..
De downloadcode is niet aan je club-nintendo / nintendo network id gekoppeld, dus ja, dat kan. Maar ik denk niet dat het op Tweakers mag.. Gezien je hier ook niet codes uit humble bundles mag verkopen. (Logisch natuurlijk).Ketho schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:34:
Kan je de downloadcode van de Mario Kart 8 bonusgame-actie alleen voor jezelf gebruiken, of ook doorverkopen? Ik kan er niets over vinden in de algemene voorwaarden en heb deze vraag denk ik nog niet voorbij zien komen.
Cool, als het goed is zit hij in de brievenbus en kan ik hem vanavond gelijk gaan spelen. Nog nooit online gespeeld met de WiiU dus ben benieuwd.wes- schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:54:
Heb zojuist iedereen uit de openingspost friend requests gestuurd als: garbagepailkids
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Die Classic-Pro controller van de Wii kan je ook weer gebruiken voor Mario Kart 8Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:53:
Jeetje.... Mensen kunnen dus al gewoon spelen. Vanavond toch maar echt even langs de MM om te kijken of ik een exemplaar kan scoren.
Ik twijfel of ik er ook een Pro controller bij moet kopen. Op de Wii speelde ik Mario Kart altijd wel met de pro controller en niet met de Wii Mote.
Verwijderd
Die is verkocht tezamen met de Wii en de meeste Wii games.BlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:04:
[...]
Die Classic-Pro controller van de Wii kan je ook weer gebruiken voor Mario Kart 8
Mijn vrouw bestuurde haar kart altijd met de Wiimote in zo'n stuurtje. Dat vond zij het fijnst, het zal aan mij liggen maar ik mis dan elk controle over de kart.Persoonlijk vond ik de Wiimote+Nunchuck ook niet zo practisch, voornamelijk omdat je die scheef kan gaan vasthouden waardoor voor jou links+rechts voor de controler linksboven/rechtsonder wordt. En dan zit je te vloeken omdat je kart niet meer goed stuurt
Jammer genoeg geen Gamecube controller aansluiting meer, die kon je op de Wii nog voor MK7 gebruikenBlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:04:
[...]
Die Classic-Pro controller van de Wii kan je ook weer gebruiken voor Mario Kart 8
Verwijderd
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Tesla Model Y RWD (2024)
Tesla Model Y RWD (2024)
Met Watch_Dogs?BlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:10:
Ja ik twijfel ook om nog even langs de MediaMarkt te gaan vannavond. Toen ik gister ging kijken hadden ze die nog niet en kwam ik thuis met een impulsaankoop in de vorm van een PS4, en mijn bankrekening overleeft niet nog zo'n impulsaankoop
[ Voor 14% gewijzigd door RemcoINC08 op 28-05-2014 13:32 ]
Asus G501
Idem in Den Haag ... wel premium pakketten, losse games worden vanmiddag verwacht omdat morgen niet geleverd wordt (hemelvaart).--MeAngry-- schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:07:
Ik ben net nog even bij MM Eindhoven geweest, maar ze hadden nog steeds alleen Premium pakketten, ze waren ze al wel actief aan het verkopen en verwachten vanmiddag de games.
Klopt, MM Den Haag verkoopt 'm al volgens dit bericht op Twitter.Goner schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:29:
[...]
Idem in Den Haag ... wel premium pakketten, losse games worden vanmiddag verwacht omdat morgen niet geleverd wordt (hemelvaart).
Kreeg advies om nog even langs te komen, ze gaan dus wel vandaag al verkopen ondanks officiële release op 30/5 ??
Meestal kan je nog niet voor de releasedatum registreren. Zo niet, werkt het ook.Deddiekoel schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:39:
Nu MK8 hier en daar al opduikt. Hoe zit het met de registratie voor de gratis game. Wat gebeurt er als je voor 30 Mei registreert? In de actie voorwaarden hebben ze het nl. steeds over 30-5 t/m 31-7...
Echt waar? Waar staat dat?BlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:56:
Gewoon wachten met registreren toch? Je krijgt het spel toch pas na de zomer.
De downloadcode moet voor 31 augustus 2014, 23:59 (CEST) zijn aangevraagd. De downloadcode wordt binnen 48 uur per e-mail naar je gestuurd op het e-mailadres dat staat geregistreerd in je Club Nintendo-account. De downloadcode is ook beschikbaar op de website van Club Nintendo onder Mijn account, 48 uur nadat de downloadcode is aangevraagd
De downloadcode kan gebruikt worden om de gekozen game te downloaden van de Nintendo eShop naar elk Wii U-systeem**. De downloadcode vervalt op 30 september 2014, 23:59 uur (CEST).
[ Voor 57% gewijzigd door Deddiekoel op 28-05-2014 15:00 ]
Toen ik de AV nalas om te zoeken waar het stond, kwam ik er achter dat het niet zo is. Maar ik weet zeker dat het ooit ter sprake was gekomen. De codes zouden vanaf 31 aug ofzo verstuurd worden. Maar mogelijk was dat van de USA actie of whatever.
Wat kosten die premium pakketten? Gewone prijs van 299 of zit MM onder de adviesprijs voor 279?Goner schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:29:
[...]
Idem in Den Haag ... wel premium pakketten, losse games worden vanmiddag verwacht omdat morgen niet geleverd wordt (hemelvaart).
Kreeg advies om nog even langs te komen, ze gaan dus wel vandaag al verkopen ondanks officiële release op 30/5 ??
Daarom vraag ik waarvoor ze daar in eindhoven en den haag liggen... kan ook wel mm openen "zucht"Flitzer schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:30:
Is het nou werkelijk zo moeilijk om de site van de Media Markt te openen![]()
Zelda pack en MK8 los dus wel 11 Euro goedkoper. Een lokale vestiging kan soms voor een lagere prijs aanbieden, zeker als je bereid bent te onderhandelen.
Winkels van de MediaMarkt en hun website zijn verschillende bedrijven. Meestal gaan ze wel gelijk op qua prijzen, maar lang niet altijd. Sowieso in aanbod verschillen ze heel veel.Flitzer schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:30:
Is het nou werkelijk zo moeilijk om de site van de Media Markt te openen![]()
Zelda pack en MK8 los dus wel 11 Euro goedkoper. Een lokale vestiging kan soms voor een lagere prijs aanbieden, zeker als je bereid bent te onderhandelen.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Nope, hier heb je alleen een WiiU+Mk8 bundel. Saaaaaaai.CyBeR schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:49:
Is deze set: http://www.nintendo.com/wiiu/buynow/#mariokart-bundle ook in nederland te krijgen?
[ Voor 16% gewijzigd door Deddiekoel op 28-05-2014 16:09 ]
Yeah maar als je 't los koopt ben je d'r nogal wat meer geld voor kwijtBlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:14:
Is geen bijzondere bundel ofzo. Afgezien van het rode stuurtje is alles gewoon te krijgen. Dan heb je ook nog keus, want lang niet iedereen wil met dat stuurtje racen. Als je het los koopt kan je kiezen wat voor extra controller je erbij koopt:
- Wiimote + stuurtje (dan wel een witte/zwarte)
- Wiimote + nunchuck
- Wiimote + classic(pro)
- Wii U Pro controller.
- Geen extra controller want forever alone
- Geen extra controller want die had je nog wel van de Wii.
Je kan er veilig vanuit gaan dat een bundel met alleen het spel daar 299$ zou kosten. Dus 30$ voor een Wiimote (kost normaal 35$ @ amazon) en stuurtje (11$ @ amazon). Als je toevallig dat wilt, prima deal, iets goedkoper en een leuk rood stuurtje.CyBeR schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:19:
[...]
Yeah maar als je 't los koopt ben je d'r nogal wat meer geld voor kwijtde MSRP van die bundel is $329, de MSRP van een Wii U is $299 dus dan blijft er $30 over voor de game + accessoires.
Sowieso is pre-orderen iets van twijfelachtig nut.Eduardboon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:34:
Dit was absoluut de laatste keer dat ik iets pre-order bij intertoys, bartsmit of toys xl.
Ze leggen alles al in de schappen, maar je kunt bij het bestellen van een limited edition NIET kiezen voor afhalen in de winkel en vervolgens mag je tot vrijdag wachten. bah.
Grab shell dude!
Ja eigenlijk baal ik daar nu ook wel van. Maar ik weet niet of die limited edition ook in de winkel ligt. Ik kon namelijk ook niet kiezen voor afhalen.Eduardboon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:34:
Dit was absoluut de laatste keer dat ik iets pre-order bij intertoys, bartsmit of toys xl.
Ze leggen alles al in de schappen, maar je kunt bij het bestellen van een limited edition NIET kiezen voor afhalen in de winkel en vervolgens mag je tot vrijdag wachten. bah.
Asus G501
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
[ Voor 4% gewijzigd door Dragunov op 28-05-2014 18:26 ]
Ik probeerde het net met Chrome en kom er wel gewoon in (met de juiste gegevens ingevuld)Rhapsody schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:04:
Zijn er meer mensen die niet in kunnen loggen bij Club-Nintendo.com? Als ik in de popup op [Login] druk gebeurt er helemaal niets. Met foute gegevens verschijnt er wel in het rood dat de gegevens onjuist zijn....
Verwijderd
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Verwijderd
Nu zeg je wat, helemaal vergeten. Nee, dan verwacht ik de game pas vrijdag. En begrijp ik de vroegere verzending, waarschijnlijk iets te maken met het sorteren en de hoeveelheid hiervan. Thanks for the heads upVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:21:
Ik hoop het voor jou en anderen... maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er morgen post wordt bezorgd. Vanwege hemelvaart is bijna iedereen vrij.
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Steam/XBL: Avioto
Werkt idd goed, al geef ik de voorkeur aan mn Wii U Pro Controller.wes- schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:56:
Vandaag kunnen scoren. En gelukkig werkt het met m'n SNES controller
[afbeelding]
Speelt heerlijk
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 21:08 ]
Ja, ik vind de Pro Controller één van de beste controllers die je je maar kan bedenken.Jirachi schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:33:
Ik denk er ook om om de Wii U Pro Controller aan te schaffen. Werkt ie fijn?
Verwijderd
Vind het maar een onding... kramp gegarandeerd. Waardeloze lay-out en die triggers zijn om te jankenVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:40:
[...]
Ja, ik vind de Pro Controller één van de beste controllers die je je maar kan bedenken.
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik vind dat juist een mindere controller, vooral daar vind ik de layout lastig. Ik speel het liefste met een Pro-, Classic controller of de gamepad. En zelfs alleen de WiiMote (Wii Wheel) vind ik beter dan WiiMote + nunchuck.Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:53:
[...]
Vind het maar een onding... kramp gegarandeerd. Waardeloze lay-out en die triggers zijn om te janken![]()
Mario Kart 8 speel ik gewoon met Wii-mote + Nunchuck. Un-beat-a-ble !
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Hiermee kun je je favoriete tracks aangeven... Irritante is dat je weer bij diezelfde track met zijn om het weer uit te zetten.Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 08:57:
Net na afloop van een race staat er links boven een ster met de tekst 0/6. Met + kan je de ster goud maken waarna de tekst wijzigd in 1/6.
waar dient dit voor?
I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass
"21 jaar DSL!"
Verwijderd
Leuk, gratis een extra kart. Nu maar hopen op nog meer gratis karts, ongeacht welk merk.The_Bird schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:30:
http://www.eurogamer.net/...ing-free-mercedes-car-dlc
Valt me tegen. Product placement als deze hoort niet in een game als Mario Kart. Blijkbaar heeft Nintendo het geld harder nodig dan ik dacht.
Ik vind het wel lachen. Allereerst is het optioneel en ten tweede doet het mijns inziens niet af aan de game!The_Bird schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:30:
http://www.eurogamer.net/...ing-free-mercedes-car-dlc
Valt me tegen. Product placement als deze hoort niet in een game als Mario Kart. Blijkbaar heeft Nintendo het geld harder nodig dan ik dacht.
Het is niet het eerste Nintendo spel met product placement.The_Bird schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:30:
Product placement als deze hoort niet in een game als Mario Kart. Blijkbaar heeft Nintendo het geld harder nodig dan ik dacht.
[ Voor 9% gewijzigd door RayNbow op 29-05-2014 11:09 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Hoe werkt dat precies ; aansluiten op je Wiimote ?wes- schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:56:
Vandaag kunnen scoren. En gelukkig werkt het met m'n SNES controller
[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 29-05-2014 12:23 ]
Euh... Leg eerst het probleem eens uit... Heb je geen beeld?Jirachi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:22:
Wie heeft de Wii U aangesloten op een (Samsung) HDTV? Ik heb de Samsung UE32F5000. Alle settings staan op Default, welke settings moet ik veranderen?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Geen idee wat je wilt.....Jirachi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:22:
Wie heeft de Wii U aangesloten op een (Samsung) HDTV? Ik heb de Samsung UE32F5000. Alle settings staan op Default, welke settings moet ik veranderen?
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Montu op 29-05-2014 12:30 ]
Verwijderd
De gewone originele WiiMote kan je ook gebruiken. Heb het net even getest.Goner schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:04:
[...]
Hoe werkt dat precies ; aansluiten op je Wiimote ?
Is er ook iets voor de Gamecube controller ?
Aha : http://www.raphnet-tech.com/products/gc_to_wiimote/index.php
Wat ik zo snel niet kan vinden ; heb je een Wiimote plus nodig voor MK8 of is een gewone wiimote ook goed ?
Verwijderd
Wat houd je tegen om gewoon even het aparte oplaadkabeltje in de GamePad te pluggen?CyBeR schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:07:
Zucht. Koop je een Wii MK8 pack (ergo, net nieuw in de winkel) is de game pad niet opgeladen. Kun je daar eerst op wachten
Uitstekend idee maar ik zie geen nu pas de plek waar die in kan?Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:28:
[...]
Wat houd je tegen om gewoon even het aparte oplaadkabeltje in de GamePad te pluggen?
Tesla Model Y RWD (2024)
Kenmerk van een LCD TV, zeker eentje uit het prijssegment als die Samsung. Volgens mij lijkt het zwart gewoon donkerder als je er een licht vlak naast hebt vanwege het contrast dat het geeft. LCD TV's geven nooit goed donkere zwartwaardes, het wordt altijd een vies bruin-grijs rommeltje.Jirachi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:29:
Ik heb wel beeld, maar ik ben niet bepaald tevreden over de beeldkwaliteit. Het probleem kan ik het beste beschrijven met de kleuren wit en zwart. Als mijn beeld helemaal zwart is, dan ziet het er best licht uit. Zodra er een wit valk bij komt (de rest is nog zwart) dan wordt het zwart een stuk donkerder.
[ Voor 3% gewijzigd door Aaargh! op 29-05-2014 13:43 ]
Blijkbaar staat er een functie aan die automatisch (dynamisch) de backlight sterkte aanpast aan de inhoud op het scherm. Dit soort "beeldverbeteraars" kan je beter uitschakelen. Hoe deze functie heet bij Samsung weet ik overigens niet, daar zal je zelf even naar moeten zoeken.Jirachi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:29:
Ik heb wel beeld, maar ik ben niet bepaald tevreden over de beeldkwaliteit. Het probleem kan ik het beste beschrijven met de kleuren wit en zwart. Als mijn beeld helemaal zwart is, dan ziet het er best licht uit. Zodra er een wit valk bij komt (de rest is nog zwart) dan wordt het zwart een stuk donkerder.
Verder, als 'Game Mode' aan staat op de TV, dan vind ik het geluid een stuk minder mooi. Het geluid is dan een stuk scheller, en de sound mode kan ik niet aanpassen als Game Mode aan staat.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Hij komt morgen pas officieel uit. Dan zijn de winkels gewoon open...Aaargh! schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:00:
Crap, voor niks naar de stad gefietst voor een Pro Controller... dacht dat er wel koopzondag zou zijn op hemelvaart, helaas.
Welke idioot bedenkt nu dat de winkels dicht moeten precies op de dag dat MK8 uitkomt.
[LTS][MTS][HTS]
Hij staat volgens mij om 00:00 uur in de eShop, dan zijn de winkels nog gesloten.Emiel1984 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:04:
[...]
Hij komt morgen pas officieel uit. Dan zijn de winkels gewoon open...
Welke kutstad is dat waar de winkels niet open zijn op hemelvaart dan?Aaargh! schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:00:
Crap, voor niks naar de stad gefietst voor een Pro Controller... dacht dat er wel koopzondag zou zijn op hemelvaart, helaas.
Welke idioot bedenkt nu dat de winkels dicht moeten precies op de dag dat MK8 uitkomt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq