Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
Heb zojuist iedereen uit de openingspost friend requests gestuurd als: garbagepailkids
Nu wachten op Mario Kart.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ketho schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:34:
Kan je de downloadcode van de Mario Kart 8 bonusgame-actie alleen voor jezelf gebruiken, of ook doorverkopen? Ik kan er niets over vinden in de algemene voorwaarden en heb deze vraag denk ik nog niet voorbij zien komen. O-)
De downloadcode is niet aan je club-nintendo / nintendo network id gekoppeld, dus ja, dat kan. Maar ik denk niet dat het op Tweakers mag.. Gezien je hier ook niet codes uit humble bundles mag verkopen. (Logisch natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me toch dat vraag en aanbod daar niet moeilijk over doet? Zolang je maar duidelijk en eerlijk bent met wat je verkoopt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10 15:38
wes- schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:54:
Heb zojuist iedereen uit de openingspost friend requests gestuurd als: garbagepailkids
Nu wachten op Mario Kart.. :)
Cool, als het goed is zit hij in de brievenbus en kan ik hem vanavond gelijk gaan spelen. Nog nooit online gespeeld met de WiiU dus ben benieuwd.

Ik kan er overigens geen reet van, dus het is hopen op blauwe schildjes :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje.... Mensen kunnen dus al gewoon spelen. Vanavond toch maar echt even langs de MM om te kijken of ik een exemplaar kan scoren.

Ik twijfel of ik er ook een Pro controller bij moet kopen. Op de Wii speelde ik Mario Kart altijd wel met de pro controller en niet met de Wii Mote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:53:
Jeetje.... Mensen kunnen dus al gewoon spelen. Vanavond toch maar echt even langs de MM om te kijken of ik een exemplaar kan scoren.

Ik twijfel of ik er ook een Pro controller bij moet kopen. Op de Wii speelde ik Mario Kart altijd wel met de pro controller en niet met de Wii Mote.
Die Classic-Pro controller van de Wii kan je ook weer gebruiken voor Mario Kart 8 :)

Persoonlijk vond ik de Wiimote+Nunchuck ook niet zo practisch, voornamelijk omdat je die scheef kan gaan vasthouden waardoor voor jou links+rechts voor de controler linksboven/rechtsonder wordt. En dan zit je te vloeken omdat je kart niet meer goed stuurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:04:
[...]

Die Classic-Pro controller van de Wii kan je ook weer gebruiken voor Mario Kart 8 :)
Die is verkocht tezamen met de Wii en de meeste Wii games.
Persoonlijk vond ik de Wiimote+Nunchuck ook niet zo practisch, voornamelijk omdat je die scheef kan gaan vasthouden waardoor voor jou links+rechts voor de controler linksboven/rechtsonder wordt. En dan zit je te vloeken omdat je kart niet meer goed stuurt :P
Mijn vrouw bestuurde haar kart altijd met de Wiimote in zo'n stuurtje. Dat vond zij het fijnst, het zal aan mij liggen maar ik mis dan elk controle over de kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 21:36

Wub

Ik heb Mario Kart 8 maandag avond besteld bij 'yourgamezone' rond 8 uur. En vannacht kreeg ik een mailtje 'bestelling verzonden'!

Iemand anders die dit ook heeft? Zou mooi wezen als ik thuis kom en hij ligt op de mat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-10 10:59

Goner

What can I do you for ?

BlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:04:
[...]
Die Classic-Pro controller van de Wii kan je ook weer gebruiken voor Mario Kart 8
Jammer genoeg geen Gamecube controller aansluiting meer, die kon je op de Wii nog voor MK7 gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik toch echt wel zo'n verlengsnoertje moeten hebben of en Wavebird. Maar fijn zijn die GameCube controllers wel. Gebruik mijn GameCube echter niet meer zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel altijd met de Wii Wheel, voelt gewoon het beste. Maar als ik online kijk (wordt steeds drukker) dan ben ik praktisch de enige.
Heb nu zowel ingame als IRL een gouden stuurtje ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je het stuurtje er eigenlijk gratis bij net als bij de Wii versie destijds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 14-10 16:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nee, nu niet. Denk dat ze goed wat nieuwe Pro controllers willen verkopen. Ik moet zeggen dat ik die zelfs nog fijner vind dan de oude GameCube controllers waar ik de Wii-versie altijd mee speelde.

Moet zeggen dat ik met het stuurtje op een gegeven moment ook best aardig kon spelen, maar op 150CC en online was dat niet meer te doen.

Heb nu dus maar 2 Pro Controllers + Gamepad waardoor ik het op het moment max. met 3 personen kan spelen. Haal er misschien nog een keer zo'n classic controller bij voor de ene Wii mote die ik nu nog heb.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Wii wheel kreeg je bij de Wii versie omdat het niet fijn is om zonder dat ding de motion controls te gebruiken met de Wiimote. Maar de gamepad heeft dat probleem niet/minder dus daarom zouden ze die 25 cent productie/logistiek kosten wel besparen denk ik :P

Ik vind persoonlijk dat stuurtje waardeloos. Maar blijkbaar zijn die smaken erg verschillend, want tijdens een feestje kregen ze zelfs bijna ruzie over wie het stuurtje mocht gebruiken. Gelukkig was er niemand met bezwaar tegen mijn dominantie over de Classic-controller :+

Maar wel erg fijn dat MK8 gewoon alles ondersteunt wat hardwarematig ook wordt ondersteund. Er bestaan overgens ook adapters waarmee je echte retro-controllers op de Wiimote kan aansluiten om vervolgens die te gebruiken alsof het een classic is. Dus als je graag MK8 met een Dual Shock, SNES of Xbox controller wilt doen, dan moet je even rondkijken op ebay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Het was wel praktisch als ik m'n DS3 controllers rechtstreeks aan de Wii U kon koppelen aangezien het allemaal via Bluetooth werkt. Zelfde button layout ook eigenlijk als de Pro Controllers. :)

Ik ben net nog even bij MM Eindhoven geweest, maar ze hadden nog steeds alleen Premium pakketten, ze waren ze al wel actief aan het verkopen en verwachten vanmiddag de games.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik twijfel ook om nog even langs de MediaMarkt te gaan vannavond. Toen ik gister ging kijken hadden ze die nog niet en kwam ik thuis met een impulsaankoop in de vorm van een PS4, en mijn bankrekening overleeft niet nog zo'n impulsaankoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-10 19:03
hahaha.. impulsaankoop in de vorm van een PS4. Super toch, Mario Kart komt vandaag als het goed is binnen bij onze plaatselijke MM. Deze mocht ik waarschijnlijk vandaag ophalen, dus ben benieuwd of ik nog een bericht krijg.

:) Ik zou zeker even langsgaan om te vragen omdat morgen alles dicht is ivm hemelvaartsdag.
Kan je misschien een dagje eerder racen in de beste game van het jaar! Mario Kart 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:10:
Ja ik twijfel ook om nog even langs de MediaMarkt te gaan vannavond. Toen ik gister ging kijken hadden ze die nog niet en kwam ik thuis met een impulsaankoop in de vorm van een PS4, en mijn bankrekening overleeft niet nog zo'n impulsaankoop :P
Met Watch_Dogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn die MK8 stuurtjes (in Mario & Luigi smaak) in NL los verkrijgbaar? Ik mis nl. nog een rood stuurtje voor mijn rode Wiimote ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-10 11:09
Mijn Special Edition is ook net verzonden lees ik. Maar wel met aankomst datum vrijdag de 30e. Dus OF Intertoys houd zich netjes aan de datum OF er word niet bezorgt op hemelvaartsdag.

Overigens zie ik ook een TweakersCup Online wel zitten :)

[ Voor 14% gewijzigd door RemcoINC08 op 28-05-2014 13:32 ]

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

--MeAngry-- schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:07:
Ik ben net nog even bij MM Eindhoven geweest, maar ze hadden nog steeds alleen Premium pakketten, ze waren ze al wel actief aan het verkopen en verwachten vanmiddag de games.
Idem in Den Haag ... wel premium pakketten, losse games worden vanmiddag verwacht omdat morgen niet geleverd wordt (hemelvaart).
Kreeg advies om nog even langs te komen, ze gaan dus wel vandaag al verkopen ondanks officiële release op 30/5 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10 14:48
Goner schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:29:
[...]

Idem in Den Haag ... wel premium pakketten, losse games worden vanmiddag verwacht omdat morgen niet geleverd wordt (hemelvaart).
Kreeg advies om nog even langs te komen, ze gaan dus wel vandaag al verkopen ondanks officiële release op 30/5 ??
Klopt, MM Den Haag verkoopt 'm al volgens dit bericht op Twitter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu MK8 hier en daar al opduikt. Hoe zit het met de registratie voor de gratis game. Wat gebeurt er als je voor 30 Mei registreert? In de actie voorwaarden hebben ze het nl. steeds over 30-5 t/m 31-7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:39:
Nu MK8 hier en daar al opduikt. Hoe zit het met de registratie voor de gratis game. Wat gebeurt er als je voor 30 Mei registreert? In de actie voorwaarden hebben ze het nl. steeds over 30-5 t/m 31-7...
Meestal kan je nog niet voor de releasedatum registreren. Zo niet, werkt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon wachten met registreren toch? Je krijgt het spel toch pas na de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:56:
Gewoon wachten met registreren toch? Je krijgt het spel toch pas na de zomer.
Echt waar? Waar staat dat?

Edit: Even de voorwaarden er bij gepakt:
De downloadcode moet voor 31 augustus 2014, 23:59 (CEST) zijn aangevraagd. De downloadcode wordt binnen 48 uur per e-mail naar je gestuurd op het e-mailadres dat staat geregistreerd in je Club Nintendo-account. De downloadcode is ook beschikbaar op de website van Club Nintendo onder Mijn account, 48 uur nadat de downloadcode is aangevraagd
De downloadcode kan gebruikt worden om de gekozen game te downloaden van de Nintendo eShop naar elk Wii U-systeem**. De downloadcode vervalt op 30 september 2014, 23:59 uur (CEST).

[ Voor 57% gewijzigd door Deddiekoel op 28-05-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deddiekoel schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:57:
[...]

Echt waar? Waar staat dat?
Toen ik de AV nalas om te zoeken waar het stond, kwam ik er achter dat het niet zo is. Maar ik weet zeker dat het ooit ter sprake was gekomen. De codes zouden vanaf 31 aug ofzo verstuurd worden. Maar mogelijk was dat van de USA actie of whatever.

Je krijgt het nu binnen 48 uur na registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-10 21:53
Goner schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:29:
[...]

Wat kosten die premium pakketten? Gewone prijs van 299 of zit MM onder de adviesprijs voor 279?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Is het nou werkelijk zo moeilijk om de site van de Media Markt te openen 8)7
Zelda pack en MK8 los dus wel 11 Euro goedkoper. Een lokale vestiging kan soms voor een lagere prijs aanbieden, zeker als je bereid bent te onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Flitzer schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:30:
Zelda pack en MK8 los dus wel 11 Euro goedkoper. Een lokale vestiging kan soms voor een lagere prijs aanbieden, zeker als je bereid bent te onderhandelen.
Daarom vraag ik waarvoor ze daar in eindhoven en den haag liggen... kan ook wel mm openen "zucht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flitzer schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:30:
Winkels van de MediaMarkt en hun website zijn verschillende bedrijven. Meestal gaan ze wel gelijk op qua prijzen, maar lang niet altijd. Sowieso in aanbod verschillen ze heel veel.

Ze kunnen overgens ook zwaar negatief gaan doen. Zal me niets verbazen als de MM in Groningen er weer zo'n domme charger, Wiimote en beschermhoes bij doet en er 100 euro meer voor vraagt. Zo doen ze dat de laatste tijd veel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-10 19:03
Lelijk Mario kart wordt hier omgeving Zeeland nergens verkocht. Overal zie je nu steeds meer meldingen voorbij komen dat ze Mario Kart al verkopen..

Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Is deze set: http://www.nintendo.com/wiiu/buynow/#mariokart-bundle ook in nederland te krijgen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Als mensen in MM eindhoven/den haag zijn of ergens anders willen jullie dan even melden hoeveel het premium pack kost met mario kart 8? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoorde dat een kennis MK8 voor mij heeft gekocht. Bij Nedgame in Groningen.

Toch mooi, morgen toch een saaie dag die nu nuttig besteed kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 14-10 17:45
Ik kreeg net een bericht van gamemania dat ik Mario Kart op kan halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, hier heb je alleen een WiiU+Mk8 bundel. Saaaaaaai.

Ik zal dalijk thuis maar eens een toernooitje gaan maken! Denk dat er genoeg spelers zijn morgen ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door Deddiekoel op 28-05-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is geen bijzondere bundel ofzo. Afgezien van het rode stuurtje is alles gewoon te krijgen. Dan heb je ook nog keus, want lang niet iedereen wil met dat stuurtje racen. Als je het los koopt kan je kiezen wat voor extra controller je erbij koopt:
- Wiimote + stuurtje (dan wel een witte/zwarte)
- Wiimote + nunchuck
- Wiimote + classic(pro)
- Wii U Pro controller.
- Geen extra controller want forever alone
- Geen extra controller want die had je nog wel van de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:14:
Is geen bijzondere bundel ofzo. Afgezien van het rode stuurtje is alles gewoon te krijgen. Dan heb je ook nog keus, want lang niet iedereen wil met dat stuurtje racen. Als je het los koopt kan je kiezen wat voor extra controller je erbij koopt:
- Wiimote + stuurtje (dan wel een witte/zwarte)
- Wiimote + nunchuck
- Wiimote + classic(pro)
- Wii U Pro controller.
- Geen extra controller want forever alone
- Geen extra controller want die had je nog wel van de Wii.
Yeah maar als je 't los koopt ben je d'r nogal wat meer geld voor kwijt ;) de MSRP van die bundel is $329, de MSRP van een Wii U is $299 dus dan blijft er $30 over voor de game + accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeR schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:19:
[...]

Yeah maar als je 't los koopt ben je d'r nogal wat meer geld voor kwijt ;) de MSRP van die bundel is $329, de MSRP van een Wii U is $299 dus dan blijft er $30 over voor de game + accessoires.
Je kan er veilig vanuit gaan dat een bundel met alleen het spel daar 299$ zou kosten. Dus 30$ voor een Wiimote (kost normaal 35$ @ amazon) en stuurtje (11$ @ amazon). Als je toevallig dat wilt, prima deal, iets goedkoper en een leuk rood stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Right. Maar da's allemaal nutteloos aangezien die hier toch niet te krijgen is (en dan zeker niet voor de EUR-prijs die daarbij hoort a €247.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Dit was absoluut de laatste keer dat ik iets pre-order bij intertoys, bartsmit of toys xl.

Ze leggen alles al in de schappen, maar je kunt bij het bestellen van een limited edition NIET kiezen voor afhalen in de winkel en vervolgens mag je tot vrijdag wachten. bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:34:
Dit was absoluut de laatste keer dat ik iets pre-order bij intertoys, bartsmit of toys xl.

Ze leggen alles al in de schappen, maar je kunt bij het bestellen van een limited edition NIET kiezen voor afhalen in de winkel en vervolgens mag je tot vrijdag wachten. bah.
Sowieso is pre-orderen iets van twijfelachtig nut.

Waarom zou je je aankoop al aan een bedrijf toeschrijven voordat je uberhaubt weet wanneer ze leveren? Een pre-order geeft je niet meer garantie op levering op dag van release dan gewoon een winkel binnenlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 17:16

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:42
Sta nu met 3 in mijn hand bij MM den Haag. Staan er nog stuk of 10 en stapeltjes wiiu bundel met Mario kart 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 17:46

jOzh

Sweet dude!

Ugh, zowel Media Markt Utrecht als Saturn The Wall hebben 'm pas vanaf vrijdag :-/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-10 11:09
Eduardboon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:34:

Ja eigenlijk baal ik daar nu ook wel van. Maar ik weet niet of die limited edition ook in de winkel ligt. Ik kon namelijk ook niet kiezen voor afhalen.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:39

Rhapsody

In Metal We Trust

Zijn er meer mensen die niet in kunnen loggen bij Club-Nintendo.com? Als ik in de popup op [Login] druk gebeurt er helemaal niets. Met foute gegevens verschijnt er wel in het rood dat de gegevens onjuist zijn....

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Ook vandaag me pre-order van MK8 Limited Edition vandaag opgehaald bij Dreamland :)

Straks effen met vrouwke spelen erop :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dragunov op 28-05-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, iedereen. Ik heb een toernooi aangemaakt.

De GoT Invitational is te vinden en toegankelijk via de code: 1833-9428-5559

Open vanaf morgen 20:00 tot vrijdag 23:00 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Waarom wordt er zoveel geklaagd dat je moet wachten tot vrijdag? De game komt toch ook pas op vrijdag uit? Of kan je dan wel eerder spelen als je hem eerder hebt?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net ff mn eerste Mario Kart TV videoclip geupload naar youtube :)

[YouTube: http://youtu.be/ksQLG--3J8o]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 10:45
Rhapsody schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:04:
Zijn er meer mensen die niet in kunnen loggen bij Club-Nintendo.com? Als ik in de popup op [Login] druk gebeurt er helemaal niets. Met foute gegevens verschijnt er wel in het rood dat de gegevens onjuist zijn....
Ik probeerde het net met Chrome en kom er wel gewoon in (met de juiste gegevens ingevuld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Be de MM Deventer hadden ze in ieder geval een exemplaar of 20 liggen.

Even snel de eerste 50cc cup gespeeld (en gewonnen). Het ziet er echt heel strak uit en bestuurd heerlijk. Nu nog een Pro controller kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:59

pclinde

TechGaming.nl

Ik verwacht hem morgen in de brievenbus (YourGamingZone) komt mijn pre-order vandaan. Ik had stiekem hoop dat ik de game vandaag zou ontvangen. Omdat ik vannacht 0:15 een verzendbevestiging ontving, maar nog niks in ontvangst kunnen nemen.

Kijk er nu al naar uit :*)!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het voor jou en anderen... maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er morgen post wordt bezorgd. Vanwege hemelvaart is bijna iedereen vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:59

pclinde

TechGaming.nl

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:21:
Ik hoop het voor jou en anderen... maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er morgen post wordt bezorgd. Vanwege hemelvaart is bijna iedereen vrij.
Nu zeg je wat, helemaal vergeten. Nee, dan verwacht ik de game pas vrijdag. En begrijp ik de vroegere verzending, waarschijnlijk iets te maken met het sorteren en de hoeveelheid hiervan. Thanks for the heads up ;)

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:53
Wat is Mario Kart goed zeg, echt stukken beter dan op de Wii! :)
Alleen Toad's Turnpike vind ik een beetje saai/makkelijk.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:28
Ik ben net terug van MM Maastricht, ze weigerden hem mee te geven aangezien street date 30mei is. Maar morgen mocht ik wel terug komen, dan krijg ik hem wel? 8)7 8)7 Hollandse logica?

Zal jammer genoeg nu pas voor maandag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
Vandaag kunnen scoren. En gelukkig werkt het met m'n SNES controller :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XRhOOON.jpg?2

Speelt heerlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Toernooien en Multiplayer-topic geopend :)
[Wii U] Mario Kart 8 Toernooien en Multiplayer-topic
wes- schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:56:
Vandaag kunnen scoren. En gelukkig werkt het met m'n SNES controller :)

[afbeelding]

Speelt heerlijk 8)
Werkt idd goed, al geef ik de voorkeur aan mn Wii U Pro Controller.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Net MK8 gekocht bij Saturn voor 49euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Gisteren MK8 bundel gepre-ordered bij Bart Smit. Hoop hem vrijdag ochtend bij de Bart Smit in Oss op te kunnen halen! Ik kan niet wachten ^^

Ook een Yoshi remote gekocht. Ik denk er ook om om de Wii U Pro Controller aan te schaffen. Werkt ie fijn?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jirachi schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:33:
Ik denk er ook om om de Wii U Pro Controller aan te schaffen. Werkt ie fijn?
Ja, ik vind de Pro Controller één van de beste controllers die je je maar kan bedenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Net paar keer gewonnen in Grand Prix, al twee gouden bekers in me bezit, maar soms zijn de aanvallen wel frustrerend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:40:
[...]
Ja, ik vind de Pro Controller één van de beste controllers die je je maar kan bedenken. :)
Vind het maar een onding... kramp gegarandeerd. Waardeloze lay-out en die triggers zijn om te janken :'(

Mario Kart 8 speel ik gewoon met Wii-mote + Nunchuck. Un-beat-a-ble !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb me al een paar uurtjes kunnen vermaken met MK8 :)

Eerste indruk WOW EPIC. Het is ontzettend mooi, het speelt lekker en de track design is beter dan ooit de voren. De balans van items is compleet veranderd: Je krijgt vaak muntjes. Daar kan je niets mee, vooral als je al 10 hebt. Deze krijg je voornamelijk op de eerste plaats (50% kans ofzo). Je hebt dus lang niet zoveel verdediging tegen rode schilden die van achter komen. Maar de dingen die naar je toe komen zijn wel minder gevaarlijk. Je staat korter stil en je dreunt ook niet aan de kant waardoor je bijv van de baan dondert of rare bochten moet maken. Dit maakt het spannender en minder frustrerend. Ook is een rood schild niet meer een automatische schot in de roos. Je kan zelfs zonder item er wat tegen doen door scherpe bochtjes enzo te nemen.

Maar de zeikert die ik ben, wel een paar minpuntjes:
- Waar is de AA? Dat is wel iets wat je mist op grotere tv's. Maar je hoort me niet zeggen dat het lelijk is, maar had nog iets beter gekund :) Maar als het een kwestie is van performance, liever 60fps zonder AA dan 30 met.
- Rubber band AI. Waarom weer? Niet genoeg gezeik over geweest? Ik heb het vanavond met twee anderen gespeeld waarvan 1 0,0 ervaring heeft met gamen en de ander weinig Mario Kart. Maar op 50CC heeft de ene 0,0 kans om van de 12e plek te komen en die ander komt vaak niet eens voorbij plek 6. Terwijl ze samen op plek 1 en ~4 komen. Rubber band is misschien leuk voor de goede speler, wat meer uitdaging. Maar als je met meerderen speelt van verschillende niveaus van skills is het dodelijk voor de plezier.
- Wat ook niet helpt bij bovenstaande is dat de auto-mode voor driften weg is. Het is nu iets wat je echt moet kunnen, anders haal je 50% van de bochten niet eens zonder te remmen. Dit verhoogt de drempel voor vooral de echte beginners.
- Het samenstellen van je kart voelt geforceerd, voor die kleine tweaks. Het zou mooier zijn als je gewoon vaste configuraties had, die je indien gewenst kon aanpassen naar wens.

Wat betreft het commentaar op de gamepad: Het klopt. Het stelt niets voor. Maar je hebt toch geen tijd om erop te kijken. In de tijd die je ogen nodig hebben om te focussen zodat je tussen het scherm op je gamepad of tv kan wisselen is gewoon te groot. Je mist teveel van de actie. Het is niet zoals de (3)DS waarbij het tweede scherm op gelijke afstand van je ogen als het eerste is. Dan is zoiets veel haalbaarder voor een snelle game zoals dit. De ervaring van jou kan anders zijn natuurlijk, maar zo beleef ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb zojuist met m'n vrouw en een vriend de 50CC cup helemaal uitgespeeld, en we waren het er unaniem over eens dat dit toch wel een van de betere Mario Karts is. :)

We zijn alle drie wel behoorlijk ervaren en aan elkaar gewaagd waardoor we regelmatig van finishplaats wisselden, en je ook zo min mogelijk last hebt van rubber banding.

Ik moet daarnaast zeggen dat dit de eerste Mario Kart is waar het verschil in stats tussen karts zo duidelijk merkbaar is. Met snelle karts en zware personages had ik af en toe al meer het idee 100CC te spelen. Ik ben benieuwd hoe dat op 150CC gaat aanvoelen.

Wel jammer trouwens dat de framerate met 3+ spelers op 30 blijft hangen, maar het ziet er nog steeds superstrak uit, en is prima speelbaar. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:53:
[...]

Vind het maar een onding... kramp gegarandeerd. Waardeloze lay-out en die triggers zijn om te janken :'(

Mario Kart 8 speel ik gewoon met Wii-mote + Nunchuck. Un-beat-a-ble !
Ik vind dat juist een mindere controller, vooral daar vind ik de layout lastig. Ik speel het liefste met een Pro-, Classic controller of de gamepad. En zelfs alleen de WiiMote (Wii Wheel) vind ik beter dan WiiMote + nunchuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 20:42

philipnorth

Zeg maar Danny

Zo, dit weekend komt het er dan eindelijk van. Samen met m'n dochter van 4 ga ik een wii u kopen, met Sm 3d World (waar zij voor gespaard heeft, want ze wil de poezen Mario :) ) en natuurlijk MK 8.

Hoop in MM winkel de WW versie te scoren, aangezien het de goedkoopste bundel is. Wellicht meteen een pro controller erbij, maar,die bestel ik denk ik bij amazon, aangezien ze daar maar 40$ zijn.

Heb nog wel meer titels op m'n lijstje staan maar dit is toch wel weer een lekker begin.

zal iedereen vh weekend wel toevoegen en eigen Id posten.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ziezo, een Pro Controller voor gebruik met MK8 besteld bij Amazon Duitsland. Mijn Wavebirds gaan stof happen de komende tijd, na vele jaren trouwe dienst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net na afloop van een race staat er links boven een ster met de tekst 0/6. Met + kan je de ster goud maken waarna de tekst wijzigd in 1/6.

waar dient dit voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 08:57:
Net na afloop van een race staat er links boven een ster met de tekst 0/6. Met + kan je de ster goud maken waarna de tekst wijzigd in 1/6.

waar dient dit voor?
Hiermee kun je je favoriete tracks aangeven... Irritante is dat je weer bij diezelfde track met zijn om het weer uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:13

uFx

Wat een fantastisch spel! Controls zijn nog wel even wennen maar daar is de 50cc goed voor ;)

De MKTV reels zijn ook erg tof. Al is het geloof ik niet mogelijk om de superslowmotion in je reel te verwerken en te uploaden, toch?

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

http://www.eurogamer.net/...ing-free-mercedes-car-dlc

Valt me tegen. Product placement als deze hoort niet in een game als Mario Kart. Blijkbaar heeft Nintendo het geld harder nodig dan ik dacht.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Bird schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:30:

Valt me tegen. Product placement als deze hoort niet in een game als Mario Kart. Blijkbaar heeft Nintendo het geld harder nodig dan ik dacht.
Leuk, gratis een extra kart. Nu maar hopen op nog meer gratis karts, ongeacht welk merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het wel lachen. Allereerst is het optioneel en ten tweede doet het mijns inziens niet af aan de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Product placement als deze hoort niet in een game als Mario Kart. Blijkbaar heeft Nintendo het geld harder nodig dan ik dacht.
Het is niet het eerste Nintendo spel met product placement.

Edit: Oh, dat staat ook in het gelinkte artikel... :p

[ Voor 9% gewijzigd door RayNbow op 29-05-2014 11:09 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit vind ik helemaal geen vervelende product placement. Leuk zelfs. Zolang je maar niet rijdende bigmacs krijgt, of met die kutclown kan gaan racen.

Wat ik wel erg vind, is als je een spel hebt waar je een mobieltje hebt en er een mega groot logo van Sprint ofzo op staat. Of echte reclame rondom circuits of sportvelden. Of 90% van de auto's die in een stad rond rijden zijn van 1 merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Vanavond om 00:00 staat MK8 in de eShop neem ik aan ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10 14:48
Hoe kom je nu aan 1 van die gratis games die je bij MK8 zou krijgen?

Edit: Al gevonden, hier

Ik heb natuurlijk die code nu al ingegeven 8)7 , hopelijk geraak ik nog aan dat spel.

[ Voor 64% gewijzigd door botech op 29-05-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

wes- schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:56:
Vandaag kunnen scoren. En gelukkig werkt het met m'n SNES controller
Hoe werkt dat precies ; aansluiten op je Wiimote ?
Is er ook iets voor de Gamecube controller ?

Aha : http://www.raphnet-tech.com/products/gc_to_wiimote/index.php

Wat ik zo snel niet kan vinden ; heb je een Wiimote plus nodig voor MK8 of is een gewone wiimote ook goed ?

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 29-05-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Wie heeft de Wii U aangesloten op een (Samsung) HDTV? Ik heb de Samsung UE32F5000. Alle settings staan op Default, welke settings moet ik veranderen?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00

TFHfony

Professional Weirdo

Jirachi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:22:
Wie heeft de Wii U aangesloten op een (Samsung) HDTV? Ik heb de Samsung UE32F5000. Alle settings staan op Default, welke settings moet ik veranderen?
Euh... Leg eerst het probleem eens uit... Heb je geen beeld?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jirachi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:22:
Geen idee wat je wilt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Wii U ook op een Samsung LED tv (40')aangesloten (HDMI) en ik heb niets veranderd. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Ik heb wel beeld, maar ik ben niet bepaald tevreden over de beeldkwaliteit. Het probleem kan ik het beste beschrijven met de kleuren wit en zwart. Als mijn beeld helemaal zwart is, dan ziet het er best licht uit. Zodra er een wit valk bij komt (de rest is nog zwart) dan wordt het zwart een stuk donkerder.

Verder, als 'Game Mode' aan staat op de TV, dan vind ik het geluid een stuk minder mooi. Het geluid is dan een stuk scheller, en de sound mode kan ik niet aanpassen als Game Mode aan staat.

[ Voor 27% gewijzigd door Montu op 29-05-2014 12:30 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet weten wat je moet veranderen. Kijk eens op internet of je wat kan vinden over jouw TV in gebruik met een spelconsole. Misschien vind je wat nuttige tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Zucht. Koop je een Wii MK8 pack (ergo, net nieuw in de winkel) is de game pad niet opgeladen. Kun je daar eerst op wachten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goner schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:04:
[...]

Hoe werkt dat precies ; aansluiten op je Wiimote ?
Is er ook iets voor de Gamecube controller ?

Aha : http://www.raphnet-tech.com/products/gc_to_wiimote/index.php

Wat ik zo snel niet kan vinden ; heb je een Wiimote plus nodig voor MK8 of is een gewone wiimote ook goed ?
De gewone originele WiiMote kan je ook gebruiken. Heb het net even getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:07:
Zucht. Koop je een Wii MK8 pack (ergo, net nieuw in de winkel) is de game pad niet opgeladen. Kun je daar eerst op wachten :|
Wat houd je tegen om gewoon even het aparte oplaadkabeltje in de GamePad te pluggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:28:
[...]

Wat houd je tegen om gewoon even het aparte oplaadkabeltje in de GamePad te pluggen?
Uitstekend idee maar ik zie geen nu pas de plek waar die in kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

In al je enthousiasme... ;)

Mocht je nou veel met de Gamepad gaan spelen (net als ik), dan kun je ook een grotere accu krijgen:
http://www.nintendo.nl/Wi...s/Accessoires-663022.html (halverwege de pagina)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Jirachi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:29:
Ik heb wel beeld, maar ik ben niet bepaald tevreden over de beeldkwaliteit. Het probleem kan ik het beste beschrijven met de kleuren wit en zwart. Als mijn beeld helemaal zwart is, dan ziet het er best licht uit. Zodra er een wit valk bij komt (de rest is nog zwart) dan wordt het zwart een stuk donkerder.
Kenmerk van een LCD TV, zeker eentje uit het prijssegment als die Samsung. Volgens mij lijkt het zwart gewoon donkerder als je er een licht vlak naast hebt vanwege het contrast dat het geeft. LCD TV's geven nooit goed donkere zwartwaardes, het wordt altijd een vies bruin-grijs rommeltje.

[ Voor 3% gewijzigd door Aaargh! op 29-05-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00

TFHfony

Professional Weirdo

Jirachi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:29:

Verder, als 'Game Mode' aan staat op de TV, dan vind ik het geluid een stuk minder mooi. Het geluid is dan een stuk scheller, en de sound mode kan ik niet aanpassen als Game Mode aan staat.
Blijkbaar staat er een functie aan die automatisch (dynamisch) de backlight sterkte aanpast aan de inhoud op het scherm. Dit soort "beeldverbeteraars" kan je beter uitschakelen. Hoe deze functie heet bij Samsung weet ik overigens niet, daar zal je zelf even naar moeten zoeken.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Crap, voor niks naar de stad gefietst voor een Pro Controller... dacht dat er wel koopzondag zou zijn op hemelvaart, helaas.

Welke idioot bedenkt nu dat de winkels dicht moeten precies op de dag dat MK8 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10 19:36

Emiel1984

Made in NL

Aaargh! schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:00:
Crap, voor niks naar de stad gefietst voor een Pro Controller... dacht dat er wel koopzondag zou zijn op hemelvaart, helaas.

Welke idioot bedenkt nu dat de winkels dicht moeten precies op de dag dat MK8 uitkomt.
Hij komt morgen pas officieel uit. Dan zijn de winkels gewoon open...

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Emiel1984 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:04:
[...]

Hij komt morgen pas officieel uit. Dan zijn de winkels gewoon open...
Hij staat volgens mij om 00:00 uur in de eShop, dan zijn de winkels nog gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Aaargh! schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:00:

Welke kutstad is dat waar de winkels niet open zijn op hemelvaart dan? :P Geen probleem bij de lokale Bart Smit Kalverstraat hier hoor.

Pagina: 1 ... 26 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic