Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

In ander nieuws; de eerste Wii U game is gedumpt en vanaf volgende week zal de Wii U Key geleverd kunnen worden. Ik ben heel benieuwd of Nintendo dit keer de piraten voor kan blijven. Op de Wii was het een ramp qua piraterij en op de 3Ds lukt het Nintendo aardig, al komt het daar inmiddels ook een beetje op gang.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:52:
Als jullie me missen ben ik even vis... Wii-en :D

[afbeelding]
Dat is geen half werk!
MisterEagle schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:51:
[...]
Overigens schrik ik net een beetje. Bij die controllers staat op nedgame dat deze bij gebruik op een wii u systeem enkel werken bij nintendo wii games.

Werken ze dus niet met wii u games dan?? Op de doosjes staat wel wii u.. vind het maar raar
Lijkt me onzin. Elke Wiimote werkt ook gewoon op de WiiU. Alleen wil de WiiU vaker een Wiimote plus. Alle nu verkrijgbare Wiimotes zijn trouwens de plus variant en de Mario & Peach varianten ook ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Bird schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 06:48:
In ander nieuws; de eerste Wii U game is gedumpt en vanaf volgende week zal de Wii U Key geleverd kunnen worden. Ik ben heel benieuwd of Nintendo dit keer de piraten voor kan blijven. Op de Wii was het een ramp qua piraterij en op de 3Ds lukt het Nintendo aardig, al komt het daar inmiddels ook een beetje op gang.
Weet je, dit zou de verkopen van de WiiU hardware wel kunnen helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:38
Deddiekoel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:00:
[...]

Dat is geen half werk!

[...]

Lijkt me onzin. Elke Wiimote werkt ook gewoon op de WiiU. Alleen wil de WiiU vaker een Wiimote plus. Alle nu verkrijgbare Wiimotes zijn trouwens de plus variant en de Mario & Peach varianten ook ;-)
Top! Dan annuleer ik die order niet :)
Ben wel benieuwd wat ze doen qua levering.
Heb dus die Mario en Peach mote's besteld, samen met mk8 pre-order en nog een paar games (Fifa 13 en rabbits)
Alles op MK8 en de Peach mote is direct leverbaar, de 2 genoemde pas op/vanaf 30-5.

edit: alles wat leverbaar is komt er meteen aan en de andere artikelen op de 30e.

Mooi :*)

[ Voor 7% gewijzigd door MisterEagle op 21-05-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Deddiekoel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:03:
[...]

Weet je, dit zou de verkopen van de WiiU hardware wel kunnen helpen...
Dat wel maar alleen wanneer de WiiU's met winst verkocht worden. Denk dat de grote verkopen van de DS voor een groot deel daar aan te wijden waren.

Worden Wiiu's nu eigenlijk met winst verkocht?

EDIT:
Wat trouwens een interessante en legalere hack is is dat een groep hackers er in geslaagd is een eigen nintendo netwerk aan te maken, genaamd wiimfi. Het werkt al op enkele spellen en sowieso met Mario Kart Wii.

[ Voor 22% gewijzigd door The_Bird op 21-05-2014 10:32 ]

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Bird schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:29:
[...]
Dat wel maar alleen wanneer de WiiU's met winst verkocht worden. Denk dat de grote verkopen van de DS voor een groot deel daar aan te wijden waren.

Worden Wiiu's nu eigenlijk met winst verkocht?
De WiiU werd met verlies gekocht, weet niet of dat nu ook het geval is. Maar hoe meer hardware er verkocht wordt hoe aantrekkelijker het wordt voor developers. Denk dat dat belangrijker is voor Nintendo, anders zouden ze het ook niet met verlies verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Wii U wordt momenteel met winst verkocht. Las ik laatst op een Nintendo-gerichte website. (GoNintendo, geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:59:
De Wii U wordt momenteel met winst verkocht. Las ik laatst op een Nintendo-gerichte website. (GoNintendo, geloof ik)
Dat statement heb ik op meerder plekken gezien op de interwebs, maar dit is eigenlijk een misinterpretatie, wat er eigenlijk gezegd is, is het volgende:
"With respect to the impact of Wii U hardware sales on profit and loss, in order to sell 3.60 million units, we have to produce some more hardware units on top of our current hardware inventory. However, since the loss arising due to the hardware production costs being higher than our trade price was taken into account in the previous fiscal year, you could assume that there will be almost no loss this fiscal year for the sales of the 3.60 million hardware units."
Wat zoveel betekend als: "Omdat we de verliezen op de hardware in voorraad al hebben afgeschreven in het vorige financiele jaar en slechts een beperkt aantal hoeven bij te maken om er 3,6 miljoen te kunnen verkopen zal dat dankzij de opbrengsten van de verkopen van eenheden waarvan de productiekosten al zijn afgeschreven een positief effect hebben op de winst."

Dit is een beetje lood om oud ijzer en creatief boekhouden. Als je er dus vorige jaar 3.6 miljoen op voorraad hebt en per stuk al $300 productiekosten heb afgeschreven in dat jaar en dit jaar ga je die 3.6 miljoen stuks verkopen voor $300 dan lijkt dat in de boeken van dit jaar een dikke winst van $1.080.000.000 (1.08 miljard). Zou je daardoor echter alle eenheden op voorraad verkopen en moet je aan het eind van het jaar/begin volgend jaar weer gaan produceren dan duikt dat getal naar beneden... :/

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
30 mei komt dan eindelijk mariokart uit, ik heb uiteraard 1 al gereserveerd.

Meer aanwezig hier die dit pareltje gaan spelen (want dit word uiteraard een toppertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

RoricNormannum schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:35:

Meer aanwezig hier die dit pareltje gaan spelen (want dit word uiteraard een toppertje)
Uiteraard! Ik ben alleen eerst een weekend in Parijs, dus het zal even moeten wachten tot daarna. Sommige dingen zijn toch echt belangrijker dan een potje gamen :9

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoricNormannum schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:35:

Maar natuurlijk ga ik dit spelen. De DS/Wii/3DS versies heb ik zo ontzettend veel uur gespeeld dat dat enkel al de aanschaf van de console waard was.
30 mei loop ik zeker even een winkel binnen om er een op te pikken of ik download hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 09:58
Deddiekoel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:47:
[...]
Maar hoe meer hardware er verkocht wordt hoe aantrekkelijker het wordt voor developers. Denk dat dat belangrijker is voor Nintendo, anders zouden ze het ook niet met verlies verkopen.
Leuk idee, maar het werkt niet zo. Developers kijken echt wel naar meer dan alleen maar de hardwareverkoop, want het is leuk voor Nintendo dat ze een miljoen WiiU consoles per week kunnen verkopen, als geen hond vervolgens ook nog de games koopt, dan schiet nog niemand daar wat mee op.

Zie NDS - daar zijn complete games niet op uitgebracht (in de Benelux althans) omdat iedereen en zijn grootmoeder een R4 kaart gebruikt om de games illegaal te downloaden. Dus als dat met de WiiU ook gaat gebeuren dan is het rap met dat systeem gedaan, want er komt nu al niet bijster veel voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BlackMage schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:55:
Die is exclusief voor Amazon.de. Zelfs als ze die leveren naar NL dan zit je met een duitstalige verpakking en worst case scenario, een duitstalig spel. Al zou dat laatste vast niet zo zijn, maar zou in theorie kunnen.

Duitsland is een land waarbij je moet uitkijken wat je er koopt qua games. Ze zijn behoorlijk op hun eigen taaltje en hebben strenge regels wat betreft geweld en bloed. Dat laatste is geen issue bij Mario Kart, maar daardoor heb je wel de kans dat ze een compleet ander spel hebben, in plaats van een standaard multi-language release zoals wij die krijgen.
Mocht dat echt zo zijn, wat ik bij Wii-games niet verwacht (heb er zat uit Engeland gehaald), dan heb je iets wat nog bijzonderder is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seal64 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:02:
[...]

Leuk idee, maar het werkt niet zo. Developers kijken echt wel naar meer dan alleen maar de hardwareverkoop, want het is leuk voor Nintendo dat ze een miljoen WiiU consoles per week kunnen verkopen, als geen hond vervolgens ook nog de games koopt, dan schiet nog niemand daar wat mee op.

Zie NDS - daar zijn complete games niet op uitgebracht (in de Benelux althans) omdat iedereen en zijn grootmoeder een R4 kaart gebruikt om de games illegaal te downloaden. Dus als dat met de WiiU ook gaat gebeuren dan is het rap met dat systeem gedaan, want er komt nu al niet bijster veel voor uit.
Ik ben van mening dat een "actieve" piraten wereld rondom een console erg positief is. Het stimuleert de verkoop van de hardware en dat zorgt voor positievere berichten in de media. Daarnaast zet het druk op zowel de ontwikkelaars als de fabrikant om er wat tegen te doen, en daarmee bedoel ik niet de juridische afdeling uitbereiden. De fabrikant moet zorgen dat ze de lekken die gebruikt worden weg patchen en dat niet patchen dingen zoals online features en nieuwe games ontoegankelijk maakt. En dan is het aan de ontwikkelaar om een spel zo te maken dat het ontbreken van deze features echt een gemis is.

Piraterij, maar ook dingen als namaakproducten zoals je veel met kleding e.d. ziet, zie ik als een vorm van concurrentie. Als bedrijf moet je gewoon zorgen dat klanten jouw product liever hebben als dat van de concurrent. En als je het niet voor elkaar krijgt om genoeg meerwaarde te leveren t.o.v. een ongepatchte, buggy/glitchy illegale versie die niet online kan, dan verdien je het imho ook niet om het te verkopen.
BamSlam_ schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:21:
[...]

Mocht dat echt zo zijn, wat ik bij Wii-games niet verwacht (heb er zat uit Engeland gehaald), dan heb je iets wat nog bijzonderder is. :)
Engelse games zijn heel wat anders. Allereerst zal de tekst op het doosje Engels zijn, maar ze zijn daar ook lang niet zo streng als in Duitsland. Zover ik weet hebben ze in de UK alleen iets tegen het kunnen doden van kinderen. Dus games waarbij dat al mogelijk is zullen worden aangepast naar onstervelijke kinderen of de kinderen worden vervangen door volwassenen.

Ik koop zelf ook regelmatig games bij Zavvi. Dat zijn ook allemaal UK versies en daar is idd niets mis mee (sterker nog, ik heb veel liever Engelse tekst op de doosjes als NL tekst)

[ Voor 18% gewijzigd door BlackMage op 22-05-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Tjah, what the hell moet ik nou gaan spelen straks? Mario Kart 8 op de U, of Watch_Dogs op de PS4.
Ik ga ze allebei halen, maar ik heb altijd wat problemen om 2 games tegelijk te spelen.

Ben bang dat de eerste paar weken Watch_Dogs het toch nog even gaat winnen van Mario Kart 8 (voor mijzelf dan natuurlijk).

Het scheelt wel dat je MK8 wat makkelijker "tussendoor" speelt.

[ Voor 9% gewijzigd door EricNL op 22-05-2014 11:03 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MK8 weet je dat er een product afgeleverd wordt wat gewoon goed werkt.
Bij WD is het nog maar even afwachten wat het uiteindelijk gaat worden. Ik zou zo'n titel in ieder geval niet de eerste dag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

http://www.nintendoworldr...s-from-ubisoft-at-e3-2014
No Wii U or 3DS Games from Ubisoft at E3 2014
by Neal Ronaghan - May 22, 2014, 11:19 am PDT
Total comments: 6

The delayed version of Watch Dogs is the only upcoming Ubisoft game on a Nintendo platform we know about.

Ubisoft's E3 2014 lineup won't feature any Nintendo games, according to the publisher.

"We won't be showing off any Nintendo games at E3 this year," a Ubisoft representative said. Currently, the company is slated to show off Assassin's Creed Unity, Far Cry 4, and more announced and unannouced games at E3 2014.

Ubisoft CEO Yves Guillemot spoke last year about how the company was planning to still support the Wii U during the 2013 holiday season and would review their commitment to Nintendo's console after that.

Currently, the only upcoming game from Ubisoft for a Nintendo platform is the delayed release of Watch Dogs, which is expected, at best, this fall, months after the May 27 of Watch Dogs on other systems.

At E3 2011, Ubisoft teamed up with Nintendo for a special developer discussion focusing on Ubisoft's upcoming slate of Wii U titles, including Killer Freaks from Outer Space (which later became ZombiU) and the never-released Ghost Recon Online. The following E3, Ubisoft's press conference was one of the first public demonstrations of the near-final Wii U with demos of Rayman Legends, ZombiU, and Just Dance.
Nou dat gaat lekker zo, vooral aangezien Ubi een van de weinigen is/was die Nintendo met 3rd party ondersteunt.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Iets met.... als de nood het hoogst is is de redding nabij.

Uiteraard is het jammer dat 3th party support slecht is op de Wii-U. Als ik echter kijk naar de Wii games die ik gekocht heb, stuk of 50, dan moet ik toch concluderen dat op een paar uitzonderingen na het vooral de 1st party titels zijn die ik echt veel gespeeld heb en nog af en toe speel.

Wat ik echt mis is een skill game zoals Monkey Ball 1 op de GameCube. Die was echt zo goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd wat ze over hun NFC project gaan zeggen. Ik hoop persoonlijk dat ze het open gooien voor third parties. Ik zou het namelijk wel cool vinden als ik met de Disney Infinity figuurtjes ook in Smash Bros los zou kunnen gaan!
Als ze zoiets namelijk doen dan wordt het aantrekkelijker om de WiiU versie te nemen omdat je dan meer uit je figuurtjes kunt halen. Als het beperkt blijft tot alleen de Nintendo games dan zie ik nog niet heel veel meerwaarde. Eerder het tegenovergestelde als je perse een figuurtje moet kopen om daar iets mee te kunnen in-game.
Kortom, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deddiekoel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:46:
Ben benieuwd wat ze over hun NFC project gaan zeggen. Ik hoop persoonlijk dat ze het open gooien voor third parties. Ik zou het namelijk wel cool vinden als ik met de Disney Infinity figuurtjes ook in Smash Bros los zou kunnen gaan!
Als ze zoiets namelijk doen dan wordt het aantrekkelijker om de WiiU versie te nemen omdat je dan meer uit je figuurtjes kunt halen. Als het beperkt blijft tot alleen de Nintendo games dan zie ik nog niet heel veel meerwaarde. Eerder het tegenovergestelde als je perse een figuurtje moet kopen om daar iets mee te kunnen in-game.
Kortom, ben benieuwd!
Zou leuk zijn inderdaad.

Maar aangezien Infinity een multi platform (je kan het haast wel omni platform noemen :P) release is, moeten ze voor een enkele procent (als het al zoveel is) van de klanten hun poppetjes geschikt maken voor Nintendo games. Hoe graag ik het ook zie gebeuren: Never going to happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast moet dat natuurlijk wel allemaal geprogrammeerd worden. Die NFC techniek met die poppetjes is nog echt niet zo'n makkie volgens mij.

Maar leuk dat Nintendo er ook mee bezig gaat. Denk zeker wel dat er een markt voor is en dat ze daarmee ook weer wat nieuwe gebruikers naar de Wii U en 3DS trekken.

Maar waar ik op hoop deze E3 is een nieuwe Star Fox, en dan wel een met een gigantische multyplayer mogelijkheid. Een soort van X-Wing Alliance maar dan met 128 man online.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:07:
Daarnaast moet dat natuurlijk wel allemaal geprogrammeerd worden. Die NFC techniek met die poppetjes is nog echt niet zo'n makkie volgens mij.

Maar leuk dat Nintendo er ook mee bezig gaat. Denk zeker wel dat er een markt voor is en dat ze daarmee ook weer wat nieuwe gebruikers naar de Wii U en 3DS trekken.
Dat NFC moet je zien als een soort streepjescode. Ontzettend eenvoudig. Je drukt er zo'n poppetje op en het spel leest de NFC tag en dat geeft gewoon een korte reeks tekst terug en aan de hand daarvan weet het spel welk poppetje je hebt.

Eventueel kan het ook andersom, een soort save file terug schrijven naar de tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Wat ik uit de aankondiging tijdens de investor meeting kon opmaken is dat je één figuurtje in meerdere games kan gebruiken ipv. alleen game specefiek zoals bijv. Skylanders/Disney Infinity. Dat vind ik wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:10:
[...]

Dat NFC moet je zien als een soort streepjescode. Ontzettend eenvoudig. Je drukt er zo'n poppetje op en het spel leest de NFC tag en dat geeft gewoon een korte reeks tekst terug en aan de hand daarvan weet het spel welk poppetje je hebt.
Daarmee implementeer je echter nog niet een volledig 3D model van het poppetje wat interactie kan hebben met de omgeving waarin je het plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:17:
[...]

Daarmee implementeer je echter nog niet een volledig 3D model van het poppetje wat interactie kan hebben met de omgeving waarin je het plaatst.
Nee daarom moet het 3D model en andere assets ook in het spel zitten geprogrammeerd. De NFC is gewoon bewijs dat je het mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:19:
[...]

Nee daarom moet het 3D model en andere assets ook in het spel zitten geprogrammeerd. De NFC is gewoon bewijs dat je het mag gebruiken.
Juist en hoe krijg Nintendo al die programmacodes van de objecten van Disney en Skylanders in zijn eigen games? Niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:32
Het gaat er niet om dat disney en skylander poppetjes in Nintendo games zitten. Juist andersom, dat Nintendo poppetjes in 3rth party games gebruikt kunnen worden. Dat is kwestie van een goede bibliotheek maken die andere ontwikkelaars kunnen gebruiken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:29:
[...]

Juist en hoe krijg Nintendo al die programmacodes van de objecten van Disney en Skylanders in zijn eigen games? Niet.
Dat zal dan een samenwerking worden, en aangezien Nintendo niet die Disney poppetjes verkoopt, zullen ze wel mee willen doen in de winst. Dus daar trappen Disney/Activision nooit in.

Daarom inderdaad, dat gaat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:40:
[...]
Dat zal dan een samenwerking worden, en aangezien Nintendo niet die Disney poppetjes verkoopt, zullen ze wel mee willen doen in de winst. Dus daar trappen Disney/Activision nooit in.

Daarom inderdaad, dat gaat niet gebeuren.
Nintendo presenteert het als een platform. Dus zal het mogelijk zijn dat 3rd parties daarin deel kunnen nemen. Die zullen dan per figuurtje ook een digitale versie voor dat platform maken. Anderzijds zullen ze hun games compatible moeten maken om die digitale versies aan te kunnen.
Deelname aan het platform zal ergens wel iets gaan kosten. Het voordeel voor de deelnemende partijen is dat jouw figuurtjes veel breder inzetbaar, en dus aantrekkelijker, worden. Als Nintendo slim is houden ze in het begin de deelname kosten laag en helpen ze bestaande partijen mee om de digitale versies te maken.
Interessante aan een dergelijke aanpak is ook dat niet-game developers, bijv. speelgoed fabrikanten, ook deel kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:49
Zit sterk te twijfelen om een Zelda Wii U te halen morgen als BartSmit 10% korting heeft. Vooral nu Mario Kart uit gaat komen.

Heb gewacht met de nieuwe nintendo omdat ik de games nogal vond tegenvallen. Tegenwoordig heeft de Wii U best een leuk aanbod aan games. En de prijzen zijn gezakt. Zombi U kan je voor een tientje oppikken.

Andere reden waarom ik twijfel is dat ik bang ben dat ze een "betere" versie van de console op de E3 aankondigen. Met meer intern geheugen, controller met meer battery life.
Of als de nieuwe Zelda uit is, er gewoon een felgoude limited edition van de console uitkomt

Wat denken jullie? Gewoon doen? Of wachten tot na de E3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kashika schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:32:
Zit sterk te twijfelen om een Zelda Wii U te halen morgen als BartSmit 10% korting heeft. Vooral nu Mario Kart uit gaat komen.

Heb gewacht met de nieuwe nintendo omdat ik de games nogal vond tegenvallen. Tegenwoordig heeft de Wii U best een leuk aanbod aan games. En de prijzen zijn gezakt. Zombi U kan je voor een tientje oppikken.

Andere reden waarom ik twijfel is dat ik bang ben dat ze een "betere" versie van de console op de E3 aankondigen. Met meer intern geheugen, controller met meer battery life.
Of als de nieuwe Zelda uit is, er gewoon een felgoude limited edition van de console uitkomt

Wat denken jullie? Gewoon doen? Of wachten tot na de E3?
Gewoon doen. Als je met die 10% de Zelda-bundel kan kopen dan heb je je Wii U voor minder dan ie ooit te koop is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:59

pclinde

TechGaming.nl

Vandaag dan 'eindelijk' Mario Kart 8 in de pre-order gezet. Beter laat dan nooit ;). Ik heb nu al zin om a.s. vrijdag aan de slag te gaan! Mochten er nog mensen samen willen 'racen' let me know!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Gisteren begonnen met Rayman Legends, maar wat een leuk spel is dat. Een keer in de aanbieding gekocht, maar niet eerder geprobeerd. Nu verslaafd ermee bezig :). Levels zijn goed te doen, muv die 1 minuut speed runs, wat heb ik daar een gloeiende hekel aan zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pclinde schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:27:
Vandaag dan 'eindelijk' Mario Kart 8 in de pre-order gezet. Beter laat dan nooit ;). Ik heb nu al zin om a.s. vrijdag aan de slag te gaan! Mochten er nog mensen samen willen 'racen' let me know!
Sinds ik laatst Super MarioKart in de eShop gekocht heb ga ik dat ook met MK8 doen (de prijs van SMK als korting) Kan ik ook gelijk om twaalf uur s'nachts vrijdag MK8 gaan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:49:
[...]

Sinds ik laatst Super MarioKart in de eShop gekocht heb ga ik dat ook met MK8 doen (de prijs van SMK als korting) Kan ik ook gelijk om twaalf uur s'nachts vrijdag MK8 gaan downloaden.
Hoe werkt dat exact met de korting bij de Eshop?

Krijg je dat ook als je via de eshop download met een code? Bijvoorbeeld van GAME?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kashika schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:32:
[...]

Hoe werkt dat exact met de korting bij de Eshop?

Krijg je dat ook als je via de eshop download met een code? Bijvoorbeeld van GAME?
Zover ik weet werkt het alleen als je MK8 in de eShop koopt, dus niet wanneer je een code gebruikt.

Ik heb de SNES VC game ook, maar zelfs met korting is MK8 in de eShop duurder dan in de winkel. Leuk voor de mensen die toch al van plan waren om een digitale uit de eShop te halen. Maar anders heb je er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
BlackMage schreef op zondag 25 mei 2014 @ 17:54:
[...]

Zover ik weet werkt het alleen als je MK8 in de eShop koopt, dus niet wanneer je een code gebruikt.

Ik heb de SNES VC game ook, maar zelfs met korting is MK8 in de eShop duurder dan in de winkel. Leuk voor de mensen die toch al van plan waren om een digitale uit de eShop te halen. Maar anders heb je er niets aan.
Maar je krijgt wel dat tegoed als je een digitale download code invoert van een game, die je bij de Wii U krijgt. Zoals Wind Waker.
Nogal tegenstrijdig dit. Weet je het zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op zondag 25 mei 2014 @ 17:54:
[...]

Grappig feitje: dat is niet zo.

Als je in de eShop een download code gebruikt geldt dit als hetzelfde als wanneer je 'm direct in de eShop zou kopen. Dus voor kortingsacties én zelfs dingen als premium points ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:44:
[...]

Grappig feitje: dat is niet zo.

Als je in de eShop een download code gebruikt geldt dit als hetzelfde als wanneer je 'm direct in de eShop zou kopen. Dus voor kortingsacties én zelfs dingen als premium points ;)
Lijkt me erg onwaarschijnlijk, waarom zouden ze je korting geven op een product die je niet eens bij hun hebt gekocht? Maargoed als het zo is, dan is het zo :). Je krijgt het restbedrag dan gewoon in tegoed lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:32
Ik twijfel nog of ik de digitale of de disc versie van MK8 ga kopen. Is er iets bekend over het verschil in laadtijden tussen beide versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:30
EricNL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:03:
Tjah, what the hell moet ik nou gaan spelen straks? Mario Kart 8 op de U, of Watch_Dogs op de PS4.
Ik ga ze allebei halen, maar ik heb altijd wat problemen om 2 games tegelijk te spelen.

Ben bang dat de eerste paar weken Watch_Dogs het toch nog even gaat winnen van Mario Kart 8 (voor mijzelf dan natuurlijk).

Het scheelt wel dat je MK8 wat makkelijker "tussendoor" speelt.
Hehe, yeh. Ken het probleem. Heb ze ook allebei in de pre-order staan. Voordeel van MK8 is echter wel dat het iets is welk ik tussendoor in korte sessies met mijn vriendin kan spelen. Dus dat is wel prima :). Bovendien, hemelvaartsdag als extra vrije dag voor Watch Dogs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:09:
[...]

Lijkt me erg onwaarschijnlijk, waarom zouden ze je korting geven op een product die je niet eens bij hun hebt gekocht?
Feitelijk koop je het wel via de eShop ;) Alleen geeft de winkel aan dat je het spel gratis kan downloaden omdat je een downloadcode gebruikt hebt. Het gebruiken van een downloadcode wordt als aankoop gezien en je krijgt dan wel dingen als Premium punten. Zo heb ik bv Donkey Kong Country (en Pikmin 3) via Game.co.uk gekocht en heb daar gewoon punten voor gekregen.
Maargoed als het zo is, dan is het zo :). Je krijgt het restbedrag dan gewoon in tegoed lijkt me?
Je bedoelt van de Super MarioKart korting? Nee, die wordt met de aanschafprijs verrekend. Maw. in dat geval moet je wel via de eShop MK8 kopen want je krijgt geen korting op een "gratis" spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:14:
[...]

Feitelijk koop je het wel via de eShop ;) Alleen geeft de winkel aan dat je het spel gratis kan downloaden omdat je een downloadcode gebruikt hebt. Het gebruiken van een downloadcode wordt als aankoop gezien en je krijgt dan wel dingen als Premium punten. Zo heb ik bv Donkey Kong Country (en Pikmin 3) via Game.co.uk gekocht en heb daar gewoon punten voor gekregen.

[...]

Je bedoelt van de Super MarioKart korting? Nee, die wordt met de aanschafprijs verrekend. Maw. in dat geval moet je wel via de eShop MK8 kopen want je krijgt geen korting op een "gratis" spel ;)
Die Nintendo-punten krijg je ook bij fysieke exemplaren, dus dat is niet zo vreemd.

Ik had het over de korting van 7.99 op Mario Kart 8 als je Super Mario Kart ook hebt aangeschaft. Die korting krijg je dus niet als je de downloadcode (die je hebt gekocht bij bijv. GAME.co.uk) gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:30:
[...]

Die Nintendo-punten krijg je ook bij fysieke exemplaren, dus dat is niet zo vreemd.
Het gaat hier om premium-punten, speciale punten die alleen Wii U Deluxe eigenaren ontvangen die je vervolgens kunt inwisselen voor eShop krediet op https://p.nintendo.net/premium/.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:07:
Maar waar ik op hoop deze E3 is een nieuwe Star Fox, en dan wel een met een gigantische multyplayer mogelijkheid. Een soort van X-Wing Alliance maar dan met 128 man online.
Daar zou ik niet op rekenen aangezien de Star Fox games doorgaans relatief weinig verkopen. Als de verkopen van de 3DS versie enigzins goed waren dan hadden ze wel inmiddels wel een vervolg gemaakt. Ze hadden immers al een engine ed dus de kosten zouden relatief laag zijn.
Het is niet voor niets dat juist SF3D een van de Nintendo-eigen games is die regelmatig afgeprijsd of in de budgetbak te vinden is.

Het zou mij niet verbazen als er een Mario Party aangekondigd wordt aangezien dat veilig is en het zich goed leent voor de NFC-praktijken.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The_Bird schreef op maandag 26 mei 2014 @ 07:08:
[...]
Het zou mij niet verbazen als er een Mario Party aangekondigd wordt aangezien dat veilig is en het zich goed leent voor de NFC-praktijken.
Ja, die gaat wel komen. Of anders Paper Mario Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 06:11:
[...]

Het gaat hier om premium-punten, speciale punten die alleen Wii U Deluxe eigenaren ontvangen die je vervolgens kunt inwisselen voor eShop krediet op https://p.nintendo.net/premium/.
Kijk, zo leer je nog eens wat. Had er nog nooit van gehoord. Komt neer op zo'n 8% 'korting'

Maar ik ga mijn WiiU niet registreren voor zoiets. Ik koop hoogstens een paar vc titels en straks die gratis game van MK8. Ik wacht wel tot ze met een 'gratis game' actie komen (registreer WiiU+spel en krijg een gratis spel erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BlackMage schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:33:
[...]

Kijk, zo leer je nog eens wat. Had er nog nooit van gehoord. Komt neer op zo'n 8% 'korting'

Maar ik ga mijn WiiU niet registreren voor zoiets. Ik koop hoogstens een paar vc titels en straks die gratis game van MK8. Ik wacht wel tot ze met een 'gratis game' actie komen (registreer WiiU+spel en krijg een gratis spel erbij)
Want? Het is niet zo dat je al je tegoed opspaart ofzo. Als je iets koopt via de eshop en je hebt op een gegeven moment genoeg gespendeerd dan krijg je op die site zo'n code voor €5 en verder geen rare haken en ogen, dus waarom zou je het niet doen? Kom je wel aan 1 zo'n code dan is het mooi meegenomen, kom je er niet aan dan niet. Je bent een Nederlander of je bent het niet hè :) :+

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The PyroPath schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:11:
[...]

Want? Het is niet zo dat je al je tegoed opspaart ofzo. Als je iets koopt via de eshop en je hebt op een gegeven moment genoeg gespendeerd dan krijg je op die site zo'n code voor €5 en verder geen rare haken en ogen, dus waarom zou je het niet doen? Kom je wel aan 1 zo'n code dan is het mooi meegenomen, kom je er niet aan dan niet. Je bent een Nederlander of je bent het niet hè :) :+
Voordat je er gebruik van kan maken, moet je je Wii U Premium registreren. Dus dan kan dat niet meer als ze zo'n actie hebben. Nu is die kans (dat ze zo'n actie doen) klein, maar wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu Watch_Dogs uit gaat komen begin ik toch wel heel erg te balen dat er nog niets bekend is over de WiiU release. Had deze game toch graag al willen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:13:
[...]

Voordat je er gebruik van kan maken, moet je je Wii U Premium registreren. Dus dan kan dat niet meer als ze zo'n actie hebben. Nu is die kans (dat ze zo'n actie doen) klein, maar wel aanwezig.
Ik zie ze eerder een ambassador's actie doen (zie 3DS) waar ze gratis games geven aan mensen die nu al hun Wii U hebben geregistreerd + prijsverlaging voor nieuwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Deddiekoel schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:33:
Nu Watch_Dogs uit gaat komen begin ik toch wel heel erg te balen dat er nog niets bekend is over de WiiU release. Had deze game toch graag al willen spelen...
Het zou me verbazen als die uberhaupt nog uitkomt. Ubisoft blijft er vaag over (Is er al een concrete release bekend) en hebben sowieso geen toekomstplannen voor de Wii U. Zo zullen ze op de E3 niks nieuws voor Wii U hebben is laatst bekend gemaakt.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:49:
Staat MK8 inderdaad meteen 30-5 om 12:00 's nachts in de store? Heb al vaak genoeg meegemaakt op andere platforms dat dat dan pas in de loop van de dag was. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BamSlam_ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:18:
[...]

Staat MK8 inderdaad meteen 30-5 om 12:00 's nachts in de store? Heb al vaak genoeg meegemaakt op andere platforms dat dat dan pas in de loop van de dag was. Weet iemand dit?
Ja. Om 12 uur s'nachts. Maar het kan dan wel erg druk worden in de store waardoor het soms een uur kan duren voordat je er daadwerkelijk in komt :p
The_Bird schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:14:
[...]

Het zou me verbazen als die uberhaupt nog uitkomt. Ubisoft blijft er vaag over (Is er al een concrete release bekend) en hebben sowieso geen toekomstplannen voor de Wii U. Zo zullen ze op de E3 niks nieuws voor Wii U hebben is laatst bekend gemaakt.
http://www.nintendolife.c...h_dogs_the_best_it_can_be

Watch_Dogs komt, alleen nog niet bekend wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:21:
Ja. Om 12 uur s'nachts. Maar het kan dan wel erg druk worden in de store waardoor het soms een uur kan duren voordat je er daadwerkelijk in komt :p
Mooi, ik ga zeker een poging wagen om 12 uur op 13 mei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er trouwens mensen geïnteresseerd in een GoT-MarioKart tournooitje a.s. weekend? Misschien ga ik nog wat opzetten als er genoeg animo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou sowieso wel leuk zijn om een GoT Community op te zetten voor Mario Kart 8. Ik neem tenminste aan dat het net zo werkt als in Mario Kart 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:36

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:35:
Zijn er trouwens mensen geïnteresseerd in een GoT-MarioKart tournooitje a.s. weekend? Misschien ga ik nog wat opzetten als er genoeg animo is.
Ik loop vrijdag denk ik nog even een MM binnen want wil een fysiek exemplaar. Een hele dag is wat veel maar ergens in de avond een uurtje of 2 lijkt me wel tof als ik het spel heb. :).

[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 27-05-2014 13:20 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

rajackar

Blood Minister

Ik ben ook wel in voor een tournooitje.
Dan ga ik er wel even vanuit dat het lukt mijn Wii-U terug te claimen van m'n vriendin ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mario Kart 8 toernooi/community zou me leuk lijken. Moeten dan eerst even zien wat de opties precies zijn.

Misschien ook wel handig om een Google Spreadsheet te maken met de Nintendo id's zodat je je friendlist kan vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BamSlam_ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:18:
[...]

Ik zal het je sterker vertellen...hij staat er nu al op! Alleen nog niet vrij beschikbaar.

De toernooien in MK8 werken op verschillende manieren en eentje daarvan is via een code. Ik kan alvast wat opzetten voor vrijdagavond en de code hier vast delen. Dan heeft iedereen een klein dagje om alvast up to speed te komen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:03
Iemand misschien al een Mario Kart 8 in de winkel tegen gekomen?
Meestal liggen de Nintendo games wat eerder in de schappen zodra ze binnen zijn ten opzichte van andere platformen.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik ga straks wel even de Bart Smit in Tilburg en Media Markt in Eindhoven controleren, ik houd jullie op de hoogte. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een 5gb download. Ik merk dat het downloaden standaard al vrij traag gaat (iets van 1gb per uur, als ik mijn ervaringen* reken), laat staan vlak na de grootste release die Nintendo ooit gekend heeft sinds ze downloads aanbieden. Dus als je om 0:00 kan beginnen met downloaden dan moet je er niet vanuit gaan dat je die nacht nog kan spelen.

*De grootste dingen die ik download zijn updates, misschien dat retail games via een snellere lijn lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Zou wel willen, maar ik zit komend weekend in Parijs. Dus een toernooitje wordt voor mij sowieso een andere keer. Niet dat je mij hoort klagen dat ik in Parijs zit hoor :-P

Enige wat bekend is van WD voor Wii U is dat de release ergens in 2014 is aldus de laatste trailers/videos.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikm
  • Laatst online: 29-09 11:20
ja de download snelheid bij nintendo is om te huilen.
Injustice Gods Among Us heb ik 8 uur over gedaan (150 mb ziggo)

Where ever you go, there you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ervaringen met downloaden bij Nintendo zijn doorgaans vrij goed. Meestal haal ik iets van 1 tot 2 MB/s (bytes dus) als ik iets download. Heb ook wel eens gehad dat het heeeeeel traag ding maar doorgaans gaat het bij mij heel lekker.
Ik heb glasvezel van 100 mbit over een Apple Extreme router...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

rikm schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:43:
ja de download snelheid bij nintendo is om te huilen.
Injustice Gods Among Us heb ik 8 uur over gedaan (150 mb ziggo)
Dit lijkt bij mij aan de Wi-Fi verbinding te liggen. Om een stom voorbeeld te noemen. Ik heb thuis twee routers staan. Een oude Linksys 54 met Tomado erop en een Cisco modem/router van UPC. De eerste levert slechts een 54g signaal, de tweede een n. Hoewel de kamer waar de Wii U staat beide signalen nagenoeg maximaal of op zn minst hoog zijn blijven youtube filmpjes al hangen via de UPC/cisco. Verbind ik met de 54G dan gaat het misschien niet heel rap qua hoogste snelheid, maar het signaal is wel stabiel. Via N lijkt het signaal wel te stallen van tijd tot tijd, waardoor een download bijvoorbeeld 30 seconden nagenoeg niets lijks te doen.

Zet ik de Wii U echt naast deze router/modem dan gaat dat een stuk beter. Het lijkt er dus op dat de Wi-Fi implementatie van de Wii U behoorlijk treurig is...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als die wifi zo instabiel is (dat ie soms 30 sec geen data krijgt, zoals je zegt) dan kan je streamen van Netflix/Youtube ook vergeten en dat heb ik toch zonder problemen werkend.

Ik geloof er niets van dat je wifi de schuld moet geven ervan. Het lijkt dus gewoon op wisselende performance van Nintendo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BlackMage schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:17:
Als die wifi zo instabiel is (dat ie soms 30 sec geen data krijgt, zoals je zegt) dan kan je streamen van Netflix/Youtube ook vergeten en dat heb ik toch zonder problemen werkend.

Ik geloof er niets van dat je wifi de schuld moet geven ervan. Het lijkt dus gewoon op wisselende performance van Nintendo zelf.
Tsja, noem het hoe je wil, maar dit waren mijn bevindingen. Zelf weinig problemen met de eShop downloads/updates mits ik dus die bovengenoemde Wi-Fi issues vermijd.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 17:16
The PyroPath schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:58:
[...]

Dit lijkt bij mij aan de Wi-Fi verbinding te liggen. Om een stom voorbeeld te noemen. Ik heb thuis twee routers staan. Een oude Linksys 54 met Tomado erop en een Cisco modem/router van UPC. De eerste levert slechts een 54g signaal, de tweede een n. Hoewel de kamer waar de Wii U staat beide signalen nagenoeg maximaal of op zn minst hoog zijn blijven youtube filmpjes al hangen via de UPC/cisco. Verbind ik met de 54G dan gaat het misschien niet heel rap qua hoogste snelheid, maar het signaal is wel stabiel. Via N lijkt het signaal wel te stallen van tijd tot tijd, waardoor een download bijvoorbeeld 30 seconden nagenoeg niets lijks te doen.

Zet ik de Wii U echt naast deze router/modem dan gaat dat een stuk beter. Het lijkt er dus op dat de Wi-Fi implementatie van de Wii U behoorlijk treurig is...
Dan koop je toch een ethernet adapter en verbind je via LAN?

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The PyroPath schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:58:
[...]

Klein vraagje, heb je de Google DNS ingesteld? Zo ja, haal die eens weg. Bij mij zorgde dit ook voor een redelijke vertraging. Sinds ik gewoon de UPC dns gebruik heb ik geen enkel probleem met de WiFi van de Wii U. Downloads gaan net zo snel als op mn PC en sneller dan op de PS4 (ja, eveneens draadloos).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:51:
[...]

Klein vraagje, heb je de Google DNS ingesteld? Zo ja, haal die eens weg. Bij mij zorgde dit ook voor een redelijke vertraging. Sinds ik gewoon de UPC dns gebruik heb ik geen enkel probleem met de WiFi van de Wii U. Downloads gaan net zo snel als op mn PC en sneller dan op de PS4 (ja, eveneens draadloos).
Ja, heb ik volgens mij :/ vanavond ff kieken

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Zekers! Mijn zoon van bijna 5 en ik kunnen niet wachten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Deddiekoel schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Ik zal het je sterker vertellen...hij staat er nu al op! Alleen nog niet vrij beschikbaar.
Ik duim dat Ninty een foutje maakt en hij eerder beschikbaar is.. >:)
Deddiekoel schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:50:
Mijn ervaringen met downloaden bij Nintendo zijn doorgaans vrij goed. Meestal haal ik iets van 1 tot 2 MB/s (bytes dus) als ik iets download. Heb ook wel eens gehad dat het heeeeeel traag ding maar doorgaans gaat het bij mij heel lekker.
Ik heb glasvezel van 100 mbit over een Apple Extreme router...
Hmm.. valt me nog best tegen, die snelheid. Maar goed, de 5GB die MK8 in beslag neemt zou met 2MB/sec in 41 minuten binnen moeten zijn. En dan laat ik nog buiten beschouwing dat die 5GB de ruimte is die MK8 inneemt op de storage van je Wii en natuurlijk gecomprimeerd wordt verstuurd over het internet.

[ Voor 56% gewijzigd door BamSlam_ op 27-05-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-10 21:53
Iemand al ergens mario 8 bundle kunnen vinden? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Ik heb zojuist een Track en Trace code gehad, morgen tussen 08.00 en 10.00 is de verwachting dat het pakketje bij mij wordt afgeleverd.
In dit pakketje zit:
Peach wii mote plus
MK8

Erg leuk natuurlijk want dan heb ik beide artikelen een tweetal dagen eerder in huis dan dat ze beschikbaar zouden zijn. Echter ben ik morgen niet thuis en moet ervoor getekend worden, donderdag is t hemelvaart dus pas vrijdag komt een 2e poging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
MisterEagle schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:41:
Ik heb zojuist een Track en Trace code gehad, morgen tussen 08.00 en 10.00 is de verwachting dat het pakketje bij mij wordt afgeleverd.
In dit pakketje zit:
Peach wii mote plus
MK8

Erg leuk natuurlijk want dan heb ik beide artikelen een tweetal dagen eerder in huis dan dat ze beschikbaar zouden zijn. Echter ben ik morgen niet thuis en moet ervoor getekend worden, donderdag is t hemelvaart dus pas vrijdag komt een 2e poging :(
Cool! Wil je buur(m/v) niet even tussen 8 en 10 uur in jouw huis plaatsnemen? :) Waar heb je besteld trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Op Twitch zijn al MK8 live streams te zien! http://www.twitch.tv/directory/game/Mario%20Kart%208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
BamSlam_ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:42:
[...]

Cool! Wil je buur(m/v) niet even tussen 8 en 10 uur in jouw huis plaatsnemen? :) Waar heb je besteld trouwens?
ik heb mijn buurman liever niet in mijn huis zonder dat ik erbij ben haha
Ik kijk wel of ik of mijn vriendin vanuit huis kan starten, want de postbode is hier altijd wel erg op tijd.

overigens bij Nedgame besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
MisterEagle schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:49:[...[...]
overigens bij Nedgame besteld.
Oh nee he. Daar kocht ik in januari 2013 mijn Wii U. De verkoper vertelde me toen ik al betaald had dat ik in geval van garantie-aanspraak direct contact op moest nemen met Nintendo, want "dat gaat sneller". Ja, doei en tot nooit meer ziens, ooit van consumentenrecht gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Zelf besteld in Dreamland, dus ik hoop dat MK8 vrijdag binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
BamSlam_ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:08:
[...]

Oh nee he. Daar kocht ik in januari 2013 mijn Wii U. De verkoper vertelde me toen ik al betaald had dat ik in geval van garantie-aanspraak direct contact op moest nemen met Nintendo, want "dat gaat sneller". Ja, doei en tot nooit meer ziens, ooit van consumentenrecht gehoord?
Ik heb wel goede ervaringen, ik had bv veel meer besteld, mario wii mote plus, fifa 13 en rabbits (en wat merchandises) plus dan dus die peach wii mote en mk8. Zonder erbij stil te staan dat deze laatste nog niet leverbaar waren. Hebben ze netjes in 2 zendingen gedaan uit zichzelf en voor mijn gevoel alles gewoon netjes afgehandeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Kan best zijn, maar als ze die houding ook aannemen als je ooit garantie-aanspraak moet doen dan baal je wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00

TFHfony

Professional Weirdo

Helaas dit weekend een vrijgezellenfeest en een verjaardag. Daarna 3 dagen training in Edinburgh, gevolgd door het huwelijk van mijn zus. Ergo: 6 juni kan ik pas serieus gaan spelen...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
MyCom levert morgen al (volgens de site en mijn bestelbevestiging, voor 23:30 bestellen) :)

https://www.mycom.nl/gami...150/nintendo-mario-kart-8

[ Voor 6% gewijzigd door LabsTipJr op 27-05-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

BamSlam_ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:30:
Kan best zijn, maar als ze die houding ook aannemen als je ooit garantie-aanspraak moet doen dan baal je wel natuurlijk.
Waarom? Ze hebben namelijk gewoon gelijk. Het enige wat Nedgame voor je doet is het apparaat doorsturen naar Nintendo. Doe jij het zelf, dan hoef je niet op hen te wachten.

Ik doe dat zo met goede ervaringen bij alles waar ik garantie op wil aanspreken, winkels zijn dan namelijk niets meer dan doorgeefluik. Behalve bij DOA natuurlijk, dan is ruilen in de winkel sneller.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00

TFHfony

Professional Weirdo

TFHfony schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:10:
[...]

Helaas dit weekend een vrijgezellenfeest en een verjaardag. Daarna 3 dagen training in Edinburgh, gevolgd door het huwelijk van mijn zus. Ergo: 6 juni kan ik pas serieus gaan spelen...
Hmmm.. Ik heb het anders geregeld: Vrijdag vrij genomen. Mario Kart 8 & een Pro controller besteld bij de Mediamarkt. Kortom: Ik ben vrijdag niet beschikbaar :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
ik heb in principe wel interresse.

maar ik zit aanstaande weekend in luxemburg (echt de slechtste timing ooit)
maar het weekend daarna kan ik wel.

ik zal ook meteen even een dm sturen met m'n nintendo id.
is ook wel eens een keertje handig.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb vanavond trouwens nog bij een Bart Smit in Tilburg gekeken, daar waren de speciale schappen nog leeg. En bij de Media Markt in Eindhoven, daar lagen al wel dozen voor het Premium pakket (zonder prijsvermelding), maar ik weet niet of dat dummies waren. Verder hadden ze nog niets binnen gekregen zeiden ze, en ze wisten ook nog niet of ze de games vast moesten houden tot vrijdag als ze die binnen kregen.

Daarom nu maar bij MyCom gereserveerd, dan haal ik em daar morgen wel op als ze hem morgen bij de MM nog niet hebben liggen. Ik hoop eigenlijk nog een Limited Edition mee te kunnen krijgen ergens, maar ik zal er niet van wakker liggen als dat niet lukt.

[ Voor 23% gewijzigd door --MeAngry-- op 27-05-2014 20:48 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:12:
[...]

Waarom? Ze hebben namelijk gewoon gelijk. Het enige wat Nedgame voor je doet is het apparaat doorsturen naar Nintendo. Doe jij het zelf, dan hoef je niet op hen te wachten.
Ten eerste: kost ze minder geld. Wel cashen, maar geen service leveren. Ten tweede: als dat je beleid is, meldt dat dan voordat ik de aankoop doe, dan kan ik nog zeggen van dan haal ik dat ding wel ergens anders. Maar dus niet nadat ik net betaald heb. Dan ben je alleen op mijn geld uit en zeg je meteen "barst maar verder". Dat is totale minachting van je klant.

[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 27-05-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Je kunt je systeem nog steeds naar ze toebrengen hoor, zijn ze gewoon wettelijk verplicht om aan te nemen, dus ik zou me er niet zo druk om maken. Ik snap best dat ze het zeggen als het hen en jou tijd en geld bespaart. Maar goed, ieder z'n mening. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 17:16
--MeAngry-- schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:47:
Ik heb vanavond trouwens nog bij een Bart Smit in Tilburg gekeken, daar waren de speciale schappen nog leeg. En bij de Media Markt in Eindhoven, daar lagen al wel dozen voor het Premium pakket (zonder prijsvermelding), maar ik weet niet of dat dummies waren. Verder hadden ze nog niets binnen gekregen zeiden ze, en ze wisten ook nog niet of ze de games vast moesten houden tot vrijdag als ze die binnen kregen.

Daarom nu maar bij MyCom gereserveerd, dan haal ik em daar morgen wel op als ze hem morgen bij de MM nog niet hebben liggen. Ik hoop eigenlijk nog een Limited Edition mee te kunnen krijgen ergens, maar ik zal er niet van wakker liggen als dat niet lukt.
Als je nog de limited edition wil wordt dit denk ik moeilijk. Nog wel bij zavvi uit de UK te krijgen: http://www.zavvi.nl/games-wii-u/mario-kart-8/10926100.html

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik ben van plan om de MK8 bundel te kopen. http://www.gameshock.nl/product_info.php?artikelNr=4855
Goede ervaringen met gameshock? En krijg ik de bundel dan al donderdag, of pas vrijdag? Aangezien ik al zie dat sommige tweakers MK8 al ontvangen hebben.. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-10 21:53
Jirachi schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:27:
Ik ben van plan om de MK8 bundel te kopen. http://www.gameshock.nl/product_info.php?artikelNr=4855
Goede ervaringen met gameshock? En krijg ik de bundel dan al donderdag, of pas vrijdag? Aangezien ik al zie dat sommige tweakers MK8 al ontvangen hebben.. :)
Donderdag is alles dicht dus denk dat PostNL dan ook niet levert :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Mario Kart 8 formulier op Google docs gemaakt.

https://docs.google.com/f...5o/viewform?usp=send_form

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 10:45
Kan je de downloadcode van de Mario Kart 8 bonusgame-actie alleen voor jezelf gebruiken, of ook doorverkopen? Ik kan er niets over vinden in de algemene voorwaarden en heb deze vraag denk ik nog niet voorbij zien komen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ketho schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:34:
Kan je de downloadcode van de Mario Kart 8 bonusgame-actie alleen voor jezelf gebruiken, of ook doorverkopen? Ik kan er niets over vinden in de algemene voorwaarden en heb deze vraag denk ik nog niet voorbij zien komen. O-)
Ik heb wel downloadcodes die gratis zijn gekregen voor de 3DS op Marktplaats zien staan. En ook wel eens die code voor Zelda Wind Waker dacht ik. Of het werkt, geen idee, maar denk het wel anders zouden die niet op marktplaats verschijnen denk ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door BlackMage op 27-05-2014 23:48 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic