Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:39:
Ik denk dat je de mobiele markt niet als voorbeeld moet gebruiken, tenzij je een doemscenario wil schetsen. Misschien goed voor de ontwikkelaar, maar ik wil goed voor de eindgebruiker. Ik vind reclame, micro transacties voor levens en social media integratie het absolute voorbeeld van waar het niet heen moet gaan.

Episodische games is ook slecht. Dit geeft ze nog meer een excuus om een deelproduct te verkopen als de DLC's nu doen. Je koopt niet voor 50-60 euro een volledig spel. Je koopt voor ~100 euro een volledig spel, net als nu. Het enige wat veranderd is dat je voor nu voor de eerste 50 euro 80% (overige 20% in DLC) hebt en straks voor 20 euro 20% (overige 80% in episodes 2-5). Plus die eerste 80% ligt nu na een jaar voor 20 euro in de winkel.

Model waar ik toekomst in zie: Playstation Plus Instant Game Collection. Een vast bedrag per maand en een collectie games die steeds blijft groeien en bruikbaar blijft zolang je blijft betalen. Misschien met verschillende 'tiers', standaard voor wat oudere games, 'lite' versies en indies (zoals nu), duurder voor recentelijkere games en bijv. multiplayer opties op die titels. Naast het traditionele systeem van schijfje/download kopen.
Ik zeg ook zeker niet dat we die modellen moeten willen. Maar het geeft aan dat lagere prijzen kunnen werken. Episodic content moet juist de drempel verlagen. Dus liever 6x10euro dan 1x60euro voor dezelfde content. Dat het nu nog niet goed gaat betekent niet dat het wel goed kan zijn. Hoewel de kans natuurlijk wel kleiner wordt. Wat mij er ook in aanspreekt is dat het devs zou moeten prikkelen om betere games te maken. Want anders koopt niemand de rest van de game.
Een subscription model is interessant, maar probleem dat ik daarmee heb is dat wanneer de nieuwe games ruk zijn, dat je moet blijven betalen om de goede games wel te kunnen spelen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Tsja misschien ben ik een zonderling, maar in 49 van de 50 gevallen heb ik de verlichting het scherm van de gamepad op minimaal staan. Zo leidt het ook het minst af van wat er wel op je TV gebeurd, maar blijft het scherm zelf erg goed leesbaar. Hoogstens zet ik hem 1 stand hoger, maar meer dan dat echt niet. Bovendien probeer ik al uit mezelf elke 1,5 uur minstens een kwartier ff wat anders te doen. Zij het wat drinken pakken of ff kakken, ik ben wel ff met mn kop uit de schermen. Meestal wordt dit al snel langer dan een kwartier, maar als ik de gamepad elke keer in het dock zet heb ik het nog niet meegemaakt dat hij leeg raakt tijdens het gamen. En zeg nou zelf, als je 4 uur onafgebroken gespeeld hebt is het wel eens tijd voor een hapje eten volgens mij. Lijkt mij dat je dan sowieso een uur ongeveer wat anders doet, in welke tijd de controller weer (zo goed als) vol is. Zelf ben ik dus nog niet hier tegenaan gelopen. Wat wel beter zou kunnen is de batterij indicator. Die van mij blijft tijden lang op vol staan waarna de rest juist in een mum van tijd verdwijnt, niet echt handig.

Zelf vind ik het Mii scherm wel wat hebben, het is ook om de aandacht te vestigen op popilaire en/of nieuwe games. Soms zie ik er kleine plaatjes voorbij komen die ik wel ff wil bekijken en dan klik ik erop. Het is een soort integratie van het mii kanaal met het hoofdmenu. Wat ik persoonlijk wel prettig zou vinden is als hier bijvoorbeeld widgets voor zouden komen. Stop daar het oude weer en nieuws kanaal in, twitter widget met standaard bijvoorbeeld de developers van games, een klein youtube dingetje met bijvoorbeeld populaire filmpjes, show je aanbiedingen van de e-shop (wat wel frequenter en minder territorium afhankelijk zou mogen van mij, bijvoorbeeld W101 die in de VS al tijden goedkoper is gemaakt en hier betaal je nog de volle mep), et cetera. Dus breidt de functionaliteit lekker uit. Natuurlijk hoeft dit niet allemaal tegelijk en ik snap dat niet iedereen hier behoeft aan heeft, maar daarom zou ik het als een soort widgets houden. Het scherm is nu grappig maar niet zo functionaal als het zou kunnen zijn, jammer.

Verder komt met de nieuwe update een quickboot methode, die ik erg verwelkom.

Tenslotte is en blijft de vormgeving van het menu typisch Nintendo. Ronde vormpjes en kleurrijke iconen. Is dit kiddie? Tsja, dat is smaak en mag je van mij zo bestempelen. Is dat nadelig voor de functionaliteit voor wat betreft gamen? In mijn ogen niet. Heb het naast de lange laadtijden van Lego City Undercover zelf niet als vervelend ervaren.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deddiekoel schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:19:
[...]

Ik zeg ook zeker niet dat we die modellen moeten willen. Maar het geeft aan dat lagere prijzen kunnen werken. Episodic content moet juist de drempel verlagen. Dus liever 6x10euro dan 1x60euro voor dezelfde content. Dat het nu nog niet goed gaat betekent niet dat het wel goed kan zijn. Hoewel de kans natuurlijk wel kleiner wordt. Wat mij er ook in aanspreekt is dat het devs zou moeten prikkelen om betere games te maken. Want anders koopt niemand de rest van de game.
Een subscription model is interessant, maar probleem dat ik daarmee heb is dat wanneer de nieuwe games ruk zijn, dat je moet blijven betalen om de goede games wel te kunnen spelen.
Het verlaagt de drempel misschien, maar:
- Ik betaal geen 10 euro voor 2-3 uur gameplay. Dan ga ik wel naar de bios ofzo.
- Mensen die denken dat de eerste episode niet leuk genoeg is, kopen episodes 2-6 niet. Dus dat zijn misgelopen inkomsten voor de ontwikkelaar. Er is een reden dat er zo weinig demo's zijn he, en dat is dit.

Het subscription model heeft dat inderdaad als nadeel, dat je moet betalen om je oude 'collectie' te blijven gebruiken. Maar met een gezonde dienst komt er in een maand meer content beschikbaar dan je kan consumeren. Dus zelfs als er een maandje even niets bijkomt wat je aanspreekt, heb je waarschijnlijk nog niet alles uit je backlog 'op'.

En een erg groot voordeel is dat je ook in aanmerking komt met games die je anders niet zou kopen, al was het maar 5 euro. Misschien ontdek je daardoor wel genre's die je anders nooit zou proberen en ga je daardoor zelfs buiten het subscription model om games in dat genre of francise kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:22:
[...]

Het verlaagt de drempel misschien, maar:
- Ik betaal geen 10 euro voor 2-3 uur gameplay. Dan ga ik wel naar de bios ofzo.
- Mensen die denken dat de eerste episode niet leuk genoeg is, kopen episodes 2-6 niet. Dus dat zijn misgelopen inkomsten voor de ontwikkelaar. Er is een reden dat er zo weinig demo's zijn he, en dat is dit.

Het subscription model heeft dat inderdaad als nadeel, dat je moet betalen om je oude 'collectie' te blijven gebruiken. Maar met een gezonde dienst komt er in een maand meer content beschikbaar dan je kan consumeren. Dus zelfs als er een maandje even niets bijkomt wat je aanspreekt, heb je waarschijnlijk nog niet alles uit je backlog 'op'.

En een erg groot voordeel is dat je ook in aanmerking komt met games die je anders niet zou kopen, al was het maar 5 euro. Misschien ontdek je daardoor wel genre's die je anders nooit zou proberen en ga je daardoor zelfs buiten het subscription model om games in dat genre of francise kopen.
Ik bekijk het ook van de meest positieve kant. Dus games worden in delen aangeboden (en je kunt dus nog steeds alles in 1x kopen a la season pass) maar je kunt wel een deel kopen. En het is juist goed dat slechte devs inkomsten mislopen want dan moeten ze maar betere games maken.

Persoonlijk zou ik voor de VC wel wat zien in de subscription model. Volgens mij is namelijk een goeie manier voor Nintendo om gebruikers aan zich te binden, ook over console generaties heen. Maar dan moet het wel zo zijn dat ik een game zowel op mijn WiiU als op een 3DS kan spelen en alle opvolgers. Hier zou ik dan ook wel "tiers" verwachten of iig een abonnement per console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deddiekoel schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:38:
[...]

Ik bekijk het ook van de meest positieve kant. Dus games worden in delen aangeboden (en je kunt dus nog steeds alles in 1x kopen a la season pass) maar je kunt wel een deel kopen. En het is juist goed dat slechte devs inkomsten mislopen want dan moeten ze maar betere games maken.

Persoonlijk zou ik voor de VC wel wat zien in de subscription model. Volgens mij is namelijk een goeie manier voor Nintendo om gebruikers aan zich te binden, ook over console generaties heen. Maar dan moet het wel zo zijn dat ik een game zowel op mijn WiiU als op een 3DS kan spelen en alle opvolgers. Hier zou ik dan ook wel "tiers" verwachten of iig een abonnement per console.
In theorie zullen ze inderdaad zorgen dat zoveel mogelijk mensen ook de volgende delen kopen door gewoon een goede game te maken. In de praktijk zullen ontwikkelaars die geen zin hebben in kwaliteit afleveren gewoon geen episodes voor 10 euro te koop zetten en blijven vastklemmen aan 60 euro kostende volledige titels met stomme progression systemen zodat je gemotiveerd wordt om DLC te kopen die direct de nieuwe wapens/autos/etc unlocken.

Ik ben 100% voor het kaf van het koren scheiden, maar ga er niet vanuit dat de rotte appels vrijwillig mee zullen werken aan een concept waar ze zelf op achteruit gaan. Dat moet wettelijk geregeld worden, bijvoorbeeld door een refund policy als er geen representatieve demo beschikbaar was op moment van aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat Nintendo dan het voortouw nemen op de WiiU. Terwijl zij het waarschijnlijk juist niet hoeven. Maar dan maken ze het voor nieuwe gebruikers een stuk makkelijker om games te proberen. Hopelijk volgen anderen dan ook. Als devs zien dat hun 60 euro game niet verkoopt en een 10euro deel wel, dan zullen ze wel moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik zie zelf voor ontwikkelaars weinig voordeel in een abonnement structuur of systeem waar je de gehele bibliotheek kan spelen voor een bepaald bedrag. Je zit dan automatisch met het probleem dat de games een DRM moeten hebben met online verbinding om te verifiëren of je nog wel betaald anders kan je een maand alles downloaden en vervolgens je abonnement opzeggen en vrolijk door gamen. Tevens is dit niet voordelig voor kleine ontwikkelaars. Stel een abonnement kost 30 of 40 euro, dat is behoorlijk hoog voor elke maand. Maar hoe reken je af met ontwikkelaars? Geef je ze geld per download? Dan moet dat geld door heel wat partijen gedeeld worden en dat is niet rendabel.

Nee, ik zie meer in een punten abonnement. Je betaald een vast bedrag per maand. Laten we zeggen 10, 20 of 30 euro en daarvoor krijg je respectievelijk 12,50 (+25%), 26,00(+30%) of 40 (+33,3%) tegoed.
Dat tegoed is vrij te besteden en de game is ook echt van jou. Zorg dat top games bijvoorbeeld 40-50 kosten, mindere games 30-40, goeie Indies 15-20 en kleine Indies 5-15. Zo geef je mensen structureel korting, maar ze kopen ook veel meer games dan degene die af en toe wat kopen en los betalen, dus uiteindelijk verdien je onder de streep meer geld. Mensen zullen namelijk eerder geneigd zijn om tegoed uit te geven en als je na het kopen van een grotere of betere game een klein bedrag over houdt dan koop je een kleine indie game of na 2 maanden een duurdere indie game. Hier zijn hele modellen voor in elkaar te fietsen waarin je zorgt dat mensen altijd een raar bedrag over houden en dus kleine games ook kopen. Stop er af en toe een freebee bij en je hebt in mijn ogen een succes formule.

Geen gezeur met internet verbinding of DRM, game altijd beschikbaar, ook als je je abonnement stopt, geld is makkelijk te verdelen, je beloont grote klanten en klaar is Klara.

De bedragen en punten zijn slechts kleine voorbeelden natuurlijk. Maar zo zullen mensen ook games kopen die ze normaal niet zouden nemen omdat er toevallig 1 of 2 maanden niet iets uit komt wat ze altijd spelen en dus automatisch al kopen.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

http://www.ad.nl/ad/nl/55...ndo-van-patentbreuk.dhtml

Misschien moet Nintendo Philips ter compensatie maar weer een aantal Zelda-games laten maken.

EDIT: Hmmm het gaat ook over de Wii U

http://www.nu.nl/tech/377...-in-verenigde-staten.html
Philips wil Wii U verbieden in Verenigde Staten
Philips wil de verkoop van de Wii U en aanverwante apparaten laten verbieden in de VS, omdat de console en de controllers inbreuk maken op patenten van Philips.

Foto: Bloomberg Dat blijkt uit de documenten die Philips indiende bij een rechtbank in de Verenigde Staten.

Philips claimt dat twee patenten in handen van het bedrijf worden geschonden door onder meer de Wii en de Wii U. Van een van de patenten zou Nintendo al sinds 2011 op de hoogte zijn, maar het bedrijf nam geen licentie op het patent en ging dan ook door met het schenden ervan.

Het eerste patent omschrijft een manier om het lichaam van iemand te volgen en bewegingen om te zetten naar acties in een 'virtuele omgeving'. Het woord games valt ook specifiek in het patent, dat al in 1996 werd aangevraagd.

Het tweede patent omschrijft een draagbaar apparaat, waarmee gewezen kan worden, dat in verbinding staat met een camera en waarmee een ander apparaat bestuurd kan worden op basis van bewegingen. Philips redeneert dat de controllers voor de Wii en Wii U inbreuk maken op het patent.

Rechtszaak

Nintendo werd in 2013 al eens vrijgesproken in de VS omtrent patentinbreuk, omdat het bedrijf destijds enkel op zoek was naar een schadevergoeding, en het patent niet zelf in producten gebruikte of ging gebruiken.

Mocht de jury Philips gelijk geven, dan wil het bedrijf een flinke schadevergoeding hebben. Ook moet er een verbod komen op de import en verkoop van alle Nintendo-apparaten, waaronder de Wii en Wii U. De Wii wordt overigens nog amper verkocht, nadat de productie eerder al werd gestaakt.
Ben benieuwd hoe dit loopt. Vaak blijkt het niks te zijn maar een deel van de 3D techniek van de 3DS bleek vorig jaar ook gejat werk van Nintendo te zijn en toen moesten ze ook lappen.

[ Voor 84% gewijzigd door The_Bird op 15-05-2014 07:55 ]

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The PyroPath schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 00:03:
Ik zie zelf voor ontwikkelaars weinig voordeel in een abonnement structuur of systeem waar je de gehele bibliotheek kan spelen voor een bepaald bedrag. Je zit dan automatisch met het probleem dat de games een DRM moeten hebben met online verbinding om te verifiëren of je nog wel betaald anders kan je een maand alles downloaden en vervolgens je abonnement opzeggen en vrolijk door gamen. Tevens is dit niet voordelig voor kleine ontwikkelaars. Stel een abonnement kost 30 of 40 euro, dat is behoorlijk hoog voor elke maand. Maar hoe reken je af met ontwikkelaars? Geef je ze geld per download? Dan moet dat geld door heel wat partijen gedeeld worden en dat is niet rendabel.
DRM is een feit bij digitale aankopen. Nu heb je die in verschillende gradaties maar het blijft DRM waarvoor je een internetverbinding nodig hebt. Of dat nu bij aankoop/installatie (zoals WiiU), periodiek (wekelijks?), voor opstarten of volledig online tijdens het gamen is maakt weinig meer uit. Natuurlijk zal je bij een subscription dienst niet genoeg hebben aan eenmalig checken voor de reden die jij aangaf.

Zo'n abbo (de basisvariant dan) moet niet meer kosten dan 10 euro. Anders doet nog niemand het. Playstation plus kost zo'n 5 euro per maand en is bruikbaar op de PS3, PS4 en Vita. Als je alle 3 de systemen hebt krijg je zo'n 10 nieuwe games per maand welke een mix zijn tussen oudere games, indies en sinds kort "lite" versies van nieuwe games (op PS4, die geven immers nog geen volledige versies van games weg :P).

Is dit slecht voor ontwikkelaars? Groot of klein? Damn straight. Maar is wel een join or die scenario. Mensen die het abbo hebben vermaken zich prima met het aanbod en zullen minder snel in de buidel tasten om iets aan te schaffen. Dus dan kun je als developer je kop in het zand steken of een graantje meepikken.

Als Nintendo zo'n abbo aanbiedt, maar dan zoals ik zei voor de VC games en de dingen als NES Remix/Dr.Luigi dan canabaliseren ze weinig van de echte verkopen. Dan moeten ze wel hun VC aanbod drastisch verhogen, met N64, GC en wie weet zelfs Wii games.

Spotify/Netflix is een goed voorbeeld van een flatfee entertainment abbo. Eerst wilde niemand er aan mee werken, denkend dat hun content meer waard was dan die peanuts die ze betaald kregen via de dienst. Maar toch verdient iedereen er nu geld mee en schieten alternatieven als paddestoelen uit de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoooooo, NDA is verlopen dus daar issie dan: mijn Mario Kart 8 review
(het is best een lange review geworden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:49

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:03:
Dat is idd een goede lap tekst. Straks even lezen :)
Volgende week pas de release toch?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee weken zelfs, 30 Mei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:49

rajackar

Blood Minister

Hehe, jammer. Nu die reviews online komen krijg ik er helemaal zin in.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deddiekoel schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:03:
Top :) Thnx.

Jammer dat de auto-drift weg is. Deze functie maakte het voor onervaren spelers mogelijk om niet gigantisch ingemaakt te worden door iemand die het spel 3x heeft gespeeld.

En als ik je wat tips mag geven voor je volgende review:
- Laat het nalezen door een editor of een native speaker. Ik ben zo iemand niet, maar ik merkte toch wat foutjes en rare zinnen en dat is een afleiding.
- Je gebruikt teveel plaatjes, maar weinig hebben enige relevantie voor het stuk tekst dat er bij staat. Ik weet niet of dat een NDA ding is, maar wat eigen beeldmateriaal is beter dan stock screenshots van Nintendo.
- Ik mis een beetje de structuur. Volgens mij kan je beter aparte kopjes gebruiken voor de onderdelen en probeer je dan ook te beperken tot dat onderdeel.
- Veel tekst, maar je gaat niet echt de diepte in. Je zit een beetje tussen een snelle review en een in depth in. Als dat je bedoeling was dan heb ik niets gezegd, maar als ik een review zoek dan wil ik of in 2 minuten een globaal beeld krijgen, of een half uur in verschillende details kunnen duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als Nintendo nu eens de gouden Wii Wheel terug brengt in de sterrencatalogus. Ik heb exrpes al mijn Club Nintendo PIN's opgespaard zodat ze niet verlopen. Ik heb ook de gouden Wiimote+ en zou graag het gouden stuurtje ook hebben. Wellicht na de release van MK8...

Ben nu ook weer wat van die enquetes aan het doen. Wat ik nooit snap is dat ze steeds weer vragen over mijzelf. Laat me dat in mijn profiel zetten en lees die uit...

[ Voor 24% gewijzigd door Deddiekoel op 15-05-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou natuurlijk zelf een wit stuurtje goud kunnen spuiten...

Ik heb ook nog een hele stapel ongebruikte PIN's maar ik denk dat ik ze bewaar tot Nintendo misschien weer zo'n actie* heeft voor gratis games. Het enige nuttige wat ik ooit in de catalogus heb zien staan is zo'n 3DS XL cradle met een kleurtje, maar ik heb toch liever de zwarte en die dingen koop je in elke gamewinkel met een adapter erbij voor twee tientjes.

* zoals registreer een systeem plus spel a,b,c of d en je krijgt gratis downloadcode e, f, g of h toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schijnbaar heb ik een kleine 25000 sterren verzameld maar het gros is verlopen. Nuttigste dat ik ooit ermee heb gekregen was de Zelda collector's disc voor de Cube. Maar een Super NES Wii controller of een gouden stuurtje had ik graag gehad.
Snap ook niet dat Nintendo daar niet meer mee doet, zijn toch dingen die mensen trekken en het kan gewoon niet veel kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik heb een tijdje geleden de Nintendo shop-exclusive Game & Watch Collection voor de DS gekocht. Die gaat nog wel eens veel waard worden, ondanks de kwaliteit van de game. (letterlijke interpretaties van 3 G&W games)

Weet wel dat ik daarvoor echt enorm veel moest registeren.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:09
Ik wacht eigenlijk nog op de gouden Nunchuck, maar volgens mij alleen in Japan beschikbaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nadeel van die zeldzame controllers is dat je er zo zuinig op moet zijn :P Een controller krijgt karakter door gebruik en slijtage en die zeldzame dingen moet je eigenlijk niet eens gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:36

Emiel1984

Made in NL

BlackMage schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:55:
Het nadeel van die zeldzame controllers is dat je er zo zuinig op moet zijn :P Een controller krijgt karakter door gebruik en slijtage en die zeldzame dingen moet je eigenlijk niet eens gebruiken.
Hoezo ? Een mooie auto laat je toch ook niet in de garage staan. Tenzij je het als investering ziet..
Lijkt me met 'zeldzame' controller niet echt van toepassing.

Het speciale van een ander kleurtje doet mij overigens ook niet zoveel behalve dat ik de standaard witte kleur erg lelijk vind en dus blij ben dat je ook voor zwarte controllers kan kiezen.

[ Voor 16% gewijzigd door Emiel1984 op 15-05-2014 13:22 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zeldzame controllers kosten honderden dollars op Ebay. Het is enorm zonde om die te gebruiken want een witte doet het net zo goed, zo niet beter (een 'ingewerkte' controller werk prettiger vind ik) ;)

Ik vind zelf de witte ook niet mooi. Ik vind de normale (niet-pro) classic controller erg fijn maar die is er alleen in het wit helaas. De zwarte classic-pro vind ik lang niet zo prettig gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Weet niet of het al echt officieel bevestigd was, maar lijkt er op dat de Wii U versie van Watch Dogs in ieder geval nog in 2014 uit komt, gezien dat in de laatste screen van nieuwe filmpjes waar staat: "Also coming to Wii U in 2014"

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
The PyroPath schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:00:
Weet niet of het al echt officieel bevestigd was, maar lijkt er op dat de Wii U versie van Watch Dogs in ieder geval nog in 2014 uit komt, gezien dat in de laatste screen van nieuwe filmpjes waar staat: "Also coming to Wii U in 2014"
Ik vraag mij nog altijd serieus af wat Ubisoft nu hoopt te bereiken met deze delayed launch op de Wii U. Delayed launches verkopen sowieso vaak al minder, en dan ook nog eens op een platform waar dit soort titels in de beginselen al moeilijk te slijten zijn.

In de USA pre-order charts zien we momenteel het volgende:
PS4 329.093
Xbox One 213.308
Xbox 360 133.489
PS3 122.251
PC 56.070

En de Wii U staat niet eens in de top 30, maar ligt dus in ieder geval beneden de 31.970. Zoals het er nu naar uit ziet zal dus minder dan 3.5% van de Watch Dogs verkopen een Wii U game zijn.

Met Tom Clancy's Division en Assassin's Creed Unity welk al enkel uitkomen op de PS4 en Xbox One qua consoles zoals dusver aangekondigd vermoed ik snel na de release van Watch Dogs voor de Wii U het bericht dat de verkopen op dit platform erg tegenvielen, bla bla bla bla, toekomstige projecten zich zullen vestigen op bla bla bla bla. En Ubisoft daarmee hun Wii U ondersteuning volledig aan de kant schuift. Soortgelijk aan andere publishers als 2K games welk hebben aangegeven de Wii U gewoonweg niet te willen ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:24:
[...]

Ik vraag mij nog altijd serieus af wat Ubisoft nu hoopt te bereiken met deze delayed launch op de Wii U. Delayed launches verkopen sowieso vaak al minder, en dan ook nog eens op een platform waar dit soort titels in de beginselen al moeilijk te slijten zijn.

In de USA pre-order charts zien we momenteel het volgende:
PS4 329.093
Xbox One 213.308
Xbox 360 133.489
PS3 122.251
PC 56.070

En de Wii U staat niet eens in de top 30, maar ligt dus in ieder geval beneden de 31.970. Zoals het er nu naar uit ziet zal dus minder dan 3.5% van de Watch Dogs verkopen een Wii U game zijn.

Met Tom Clancy's Division en Assassin's Creed Unity welk al enkel uitkomen op de PS4 en Xbox One qua consoles zoals dusver aangekondigd vermoed ik snel na de release van Watch Dogs voor de Wii U het bericht dat de verkopen op dit platform erg tegenvielen, bla bla bla bla, toekomstige projecten zich zullen vestigen op bla bla bla bla. En Ubisoft daarmee hun Wii U ondersteuning volledig aan de kant schuift. Soortgelijk aan andere publishers als 2K games welk hebben aangegeven de Wii U gewoonweg niet te willen ondersteunen.
De PS4 heeft echt niet 10x zoveel units verkocht als de Wii U (iets van 2x dacht ik), toch zijn er 10x zoveel pre orders. Dus dat kan je niet toeschrijven aan slechte verkoop van de Wii U, maar aan het feit dat Wii U-eigenaren blijkbaar geen interesse hebben in zulke games. Of Wii U-eigenaren zijn slim genoeg om niet te pre-orderen. Of beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Uit de Mario Kart review van IGN
Online mode supports up to 12-players, and Nintendo gets a lot of mileage out of Mario Kart 8’s basic online features. It’s easy to join races, setup tournaments, and even upload highlight videos to YouTube, but once again, Nintendo’s den mother attitude rears its head: Chat is restricted to lobbies with friends only. There’s no option to invite friends into a game, and Mario Kart 8 also doesn't provide message notifications. This is seriously disappointing because you have to use outside means to coordinate friends-only races. These omissions often make Mario Kart 8 feel like a fancy import Ferrari with an old ham radio built into the dashboard.
Zucht....welkom in 2007, Nintendo

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
BlackMage schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:49:
[...]

De PS4 heeft echt niet 10x zoveel units verkocht als de Wii U (iets van 2x dacht ik), toch zijn er 10x zoveel pre orders. Dus dat kan je niet toeschrijven aan slechte verkoop van de Wii U, maar aan het feit dat Wii U-eigenaren blijkbaar geen interesse hebben in zulke games. Of Wii U-eigenaren zijn slim genoeg om niet te pre-orderen. Of beide.
Zoals ik al zeg, een platform waar dit soort titels in de beginselen al moeilijk te slijten zijn.

Het enige wat ik krijg voor een gevoel bij deze delayed release voor de Wii U van Ubisoft is het zoeken naar een leuk excuus van het bedrijf om simpelweg vaarwel Wii U te kunnen zeggen. Ik verwacht dan eigenlijk ook al geen nieuwe Wii U titels vanuit Ubisoft op wat betreft de aankomende E3 of Gamescom aangekondigd te zien worden.

Volgens mij hebben ze enkel het laatste restje games waarin enige investering voor de Wii U was gedaan nog even vluchtig afgemaakt, met een hoop poespas er omheen zodat de Wii U eigenaar de nog komende releases niet direct zou boycotten. Om het daar bij te behouden.
The_Bird schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:27:
Uit de Mario Kart review van IGN

[...]

Zucht....welkom in 2007, Nintendo
Is inderdaad een gemis. Hoewel ik me afvraag of dit komt door MK8, of door het besturingssysteem van de Wii U. Hopenlijk is dit iets welk ze in de toekomst nog wel op zullen (kunnen) lossen.

[ Voor 14% gewijzigd door psychodude op 15-05-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:36:
Is inderdaad een gemis. Hoewel ik me afvraag of dit komt door MK8, of door het besturingssysteem van de Wii U. Hopenlijk is dit iets welk ze in de toekomst nog wel op zullen (kunnen) lossen.
Ik denk dat het komt omdat Nintendo met zijn 'familie' imago erg ver gaat in het beschermen van de jeugdige spelers. Wat goed is natuurlijk, maar er bestaan ook parental controls. Een algemene instelling in het menu "voorkom contact met personen die niet zijn opgenomen in de vriendenlijst" en een verplichting dat games zich aan deze instelling moeten houden zou perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan nog, heb je verschillende fora waar kinderen op zitten en met elkaar de FCs uitwisselen met alle gevolgen van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Al zou MK8 de enige game zijn voor de Wii U, dan nog zou ik een Wii U gekocht hebben. Vader en zoon gaan weer genieten vanaf 30 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon het niet laten en heb op eBay een gouden stuurtje besteld (en een rode voor €3). Nu heb ik voor elk van mijn controller kleuren een bijpassend stuurtje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk ook dat 1 ergernis van online Mario Kart opgelost gaat worden :)

Ik heb in een review gehoord dat je nu bij standaard online racen niet meer een track kan kiezen uit de hele collectie. In plaats daarvan mag je kiezen uit een selectie van 3 willekeurig uitgekozen tracks. Hierdoor heb je niet meer dat iemand constant voor de zelfde track stemt (meestal een vervelende :x), maar volgens mij kan die timeout dan ook een stuk korter. Niets is vervelender dan een minuut wachten omdat iemand geen track selecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meestal worden tracks met de makkelijkste shortcuts gekozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:58:
Ik denk ook dat 1 ergernis van online Mario Kart opgelost gaat worden :)

Ik heb in een review gehoord dat je nu bij standaard online racen niet meer een track kan kiezen uit de hele collectie. In plaats daarvan mag je kiezen uit een selectie van 3 willekeurig uitgekozen tracks. Hierdoor heb je niet meer dat iemand constant voor de zelfde track stemt (meestal een vervelende :x), maar volgens mij kan die timeout dan ook een stuk korter. Niets is vervelender dan een minuut wachten omdat iemand geen track selecteerd.
Dit is inderdaad hoe het nu werkt. Je kunt kiezen uit 3 tracks of de optie "random track". Wachttijden zijn iig een heel stuk korter. Het lukte mij maar met moeite om berichtjes te kunnen sturen, zo snel was er alweer een volgende race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:06:
Meestal worden tracks met de makkelijkste shortcuts gekozen ;)
Dat was wel lachen bij de update van Mario Kart 7. Zag je plots al die lui in de afgrond vallen en als laatste eindigen (omdat ze niet meer fout teruggezet werden). Daar heb ik heerlijk van kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speaking of updates, wat denken jullie over DLC bij Mario Kart 8? Bijvoorbeeld het aanschaffen van nieuwe karakters of nieuwe tracks?

Het zou mij namelijk niet verbazen als Mario Kart 8 dat wel gaat krijgen. En ik denk dat het ook nog wel meerwaarde kan hebben ondanks dat ik tegenstander ben van DLC.
- Aanschaffen van character packs. Bijv. de Kong-familie in een pack, andere kleuren Yoshi's, karakters die achter zijn gebleven in oude titels en mogelijk karakters buiten de Mario-franchise (Link, Kirby) of zelfs buiten Nintendo (Sonic?). Lijkt me erg leuk, zelfs als je ze niet zelf koopt kan je wel anderen ermee zien rijden. Er zijn in principe meer dan genoeg nu maar een beetje meer variatie kan nooit kwaad.
- Nieuwe tracks/cups. Eventueel beperkt tot Retro-tracks of variaties op bestaande (bijv. Andere dag/nacht/seizoen of thema's (kerst? year-of-luigi?)). Gemixte gevoelens. Lijkt me erg leuk maar maak me wel zorgen wat er gebeurd als je tracks niet hebt. Mag je dan wel online er op racen? Anders krijg je een verdeelde groepen spelers die niet meer samen kunnen.
- Nieuwe gameplay modus zoals bijv. missies van de DS. Of coin battle. Waarom ook niet :)

Het grootste probleem wat ik heb met DLC is dat ontwikkelaars weg komen met het afleveren van een onvolledig spel. Maar gezien de reviews e.d. is dat bij Mario Kart 8 absoluut niet het geval (alleen de Battle Mode is wat afgeraffelt zoals ik het zie). Dus dan vind ik het niet erg als ze er nog meer (premium) content in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Hmm, voorheen had Nintendo niet de mogelijkheid om DLC uit te brengen voor de Wii, nu hebben ze dat wel en als ik het me goed herinner werd de aankondiging van DLC voor Pikmin ook pas later bekend gemaakt. Dus het zou me inderdaad niet verbazen. Dan denk ik inderdaad aan het achteraf toevoegen van battle arena's, andere characters, nieuwe voortuigen en mogelijkheden en wellicht meer oude tracks die geüpgrade zijn.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nadeel van nieuwe voertuigen toevoegen is dat je waarschijnlijk goede combinaties mee mogelijk maakt die je niet hebt zonder die voertuigen. Dan wordt het pay to win. Karakters zitten waarschijnlijk gewoon weer in gewichts categorieen en is dat toevoegen puur cosmetisch. Dus als ze nieuwe onderdelen voor karts toevoegen dan graag een kopie van een bestaand onderdeel maar dan met andere looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij betreft komt er zeker DLC voor MK8. De engine van MK8 werkt zo lekker dat ik simpelweg alle MK tracks ooit in de game wil hebben. En daar wil ik graag voor betalen.
Voor Battle Mode moeten ze het haast wel doen, want dat is echt een rare keuze geweest.
Voertuigen hoeft niet direct van mij, maar als ze dat goed weten te doen (dus gebalanceerd) klaag ik niet.

Er gaat sowieso een update komen voor MK8 om ondersteuning te gaan bieden voor hun NFC poppetjes. Wat ik persoonlijk wel cool zou vinden als de karakters van andere NFC figuurtjes (zoals Disney Infinity) ondersteund zouden worden. Denk aan Marvel Heroes in MK8 (en later eigenlijk ook in Smash).

[ Voor 7% gewijzigd door Deddiekoel op 16-05-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deddiekoel schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:43:
Wat mij betreft komt er zeker DLC voor MK8. De engine van MK8 werkt zo lekker dat ik simpelweg alle MK tracks ooit in de game wil hebben. En daar wil ik graag voor betalen.
Voor Battle Mode moeten ze het haast wel doen, want dat is echt een rare keuze geweest.
Voertuigen hoeft niet direct van mij, maar als ze dat goed weten te doen (dus gebalanceerd) klaag ik niet.

Er gaat sowieso een update komen voor MK8 om ondersteuning te gaan bieden voor hun NFC poppetjes. Wat ik persoonlijk wel cool zou vinden als de karakters van andere NFC figuurtjes (zoals Disney Infinity) ondersteund zouden worden. Denk aan Marvel Heroes in MK8 (en later eigenlijk ook in Smash).
The Hulk in Smash Bros. Ik zou daar inderdaad geld voor betalen :D NFC poppetjes zijn leuk, leuker dan normale DLC. Zolang ze maar niet te duur worden. Maar NFC lijkt me eenvoudig te omzijlen met een NFC telefoon en blanco NFC tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:51:
[...]
The Hulk in Smash Bros. Ik zou daar inderdaad geld voor betalen :D NFC poppetjes zijn leuk, leuker dan normale DLC. Zolang ze maar niet te duur worden. Maar NFC lijkt me eenvoudig te omzijlen met een NFC telefoon en blanco NFC tags?
Denk dat als jij daarvoor nog steeds een WiiU koopt dat Nintendo nog steeds tevreden is ;-)
En idd met die figuurtjes is het gewoon leuker dan simpele NFC. Helemaal als je met 1 figuurtje ook los kan in meerdere games (zoals Nintendo van plan is voor iig zijn eigen figuurtjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me wel, ja. En zo aan die titel te zien kan het wel eens een "vervolg" op Links Awakening gaan worden. :p

Wat op zich best goed mogelijk is als je de officiële tijdlijn bekijkt:
http://static02.mediaite....uploads/2011/12/ztime.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was hem vorige week al tegengekomen op een fansite. Daar werdt de echtheid ernstig betwijfeld.

Ik ben het daar mee eens. Ik denk dat we de subtitel van de nieuwe Zelda wel via een ander kanaal zouden hebben gehoord. Zoals trademark bureau's, geregistreerde domeinnamen en (leeftijds) classificatie organisaties als het niet van Nintendo zelf zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:00:
[...]

Was hem vorige week al tegengekomen op een fansite. Daar werdt de echtheid ernstig betwijfeld.

Ik ben het daar mee eens. Ik denk dat we de subtitel van de nieuwe Zelda wel via een ander kanaal zouden hebben gehoord. Zoals trademark bureau's, geregistreerde domeinnamen en (leeftijds) classificatie organisaties als het niet van Nintendo zelf zou komen.
Daar zal het nog erg vroeg voor zijn. Ik vermoed dat de game niet voor eind 2015 op de markt komt.
En je hoort vrij weinig dat een game bekend wordt via een trademark bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:03:
[...]

Daar zal het nog erg vroeg voor zijn. Ik vermoed dat de game niet voor eind 2015 op de markt komt.
En je hoort vrij weinig dat een game bekend wordt via een trademark bureau.
Je zou haast denken dat als de naam vastgesteld was, dat ze de trademarks, domeinen e.d. alvast vastleggen voordat iemand anders ze voor is. Anders moeten ze juridische kosten maken om hun namen terug te krijgen.

Straks heb je zo'n iOS shovelware game die zichzelf "Nightmare Shard" noemt en daarmee in sterke schoenen staat als Nintendo een Zelda-game met zelfde naam wil uitbengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FYI: De rechten van Xenogears liggen bij SquareEnix, dus er wordt getwijfeld of "Xenogears: Origin" wel de titel van X zou kunnen zijn.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

En waarom precies zou er op 1 document van E3 zelf (blijkbaar) dingen staan die onthuld worden op de show? Wat heeft dat voor nut voor de organisatie?
(Van de game makers is het niet, die hebben niet alle info van andere ontwikkelaars. MS, Sony en Nintendo zullen ook niet elkaar bellen om door te geven wat ze gaan doen. Journalisten onvangen dit soort info niet op deze manier van tevoren, dus enige logische kandidaat voor een complete lijst zou de organisatie achter E3 zelf zijn)

Dus in mijn ogen, iemand die zich verveelde die creatief met het kopieerapparaat geweest is.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:07:
[...]

FYI: De rechten van Xenogears liggen bij SquareEnix, dus er wordt getwijfeld of "Xenogears: Origin" wel de titel van X zou kunnen zijn.
Ik denk niet dat je hoeft te twijfelen daar over.

Zelfs als Monolith de naam Xenogears mocht gebruiken (very unlikely) dan hadden ze dat niet eens gebruikt denk ik. Het team achter Xenogears was ontslagen door Square en die medewerkers zijn vervolgens een nieuwe studio begonnen onder de naam Monolith. Xenogears en Xenosaga hebben misschien de zelfde ouders maar zijn zeker geen familie van elkaar.

Dus het is of en troll die niet verder gekeken heeft dan zijn neus lang was, of het is een typfout van de persoon die dat document heeft opgesteld. Een foutje is zo gemaakt natuurlijk.

Of Square wil de franchise ressurecten. En is Xenogears: Origins een hele andere titel dan wat nu nog "Monolith X" heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:45
Geen idee, maar als Castlevania: Symphony of the Night 2 voor de 3DS wordt aangekondigd dan is mijn jaar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Donnie Darko schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:42:
[...]

Geen idee, maar als Castlevania: Symphony of the Night 2 voor de 3DS wordt aangekondigd dan is mijn jaar goed :)
Idd, de 3DS heeft echte een goede Castlevania nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn twee aparte documenten 'gelekt' over welke games Nintendo gaat aankondigen/bespreken tijdens de E3 Nintendo Direct. Ik heb geen idee hoe legit dit is, kan beide kanten op gaan. Aan de ene kant zit er veel overlap in beide documenten, aan de andere kant zegt de ene dat er een Metroid voor Wii U komt, de andere voor 3DS. Ook het feit dat er twee documenten lijken te zijn, is dubieus.

Maar fingers crossed! Staat veel leuks op!

Nummer 1
Nummer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:59

pclinde

TechGaming.nl

BlackMage schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:39:
Er zijn twee aparte documenten 'gelekt' over welke games Nintendo gaat aankondigen/bespreken tijdens de E3 Nintendo Direct. Ik heb geen idee hoe legit dit is, kan beide kanten op gaan. Aan de ene kant zit er veel overlap in beide documenten, aan de andere kant zegt de ene dat er een Metroid voor Wii U komt, de andere voor 3DS. Ook het feit dat er twee documenten lijken te zijn, is dubieus.

Nummer 1
Nummer 2
Oeh erg interessant :D Thanks voor het delen. Ik heb echt zin in 'Zelda U' hopelijk gaan we beelden zien. Ik ga er stiekem wel vanuit ;)

F-zero zou ZWAAR episch zijn!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:39:

Nummer 1
Sora Ltd.? Je bedoelt dat bedrijf dat niet meer bestaat? ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:27:
[...]

Sora Ltd.? Je bedoelt dat bedrijf dat niet meer bestaat? ;)
Ze hebben er wel aan gewerkt, dus is niet raar dat ze zelfs na het opdoeken nog wel gecredit worden voor hun bijdrage toch?

Daarbij zal het bedrijf op papier zeker nog wel bestaan om royalties te ontvangen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Donnie Darko schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:42:
[...]

Get real. Konami is juist bezig met de nieuw Lords of shadow reeks en dan gaan ze niet opeens een SOTN uitbrengen. Daarnaast heeft Igarashi, de man achter SOTN juist dit jaar Konami verlaten omdat dit soort games niet meer gemaakt werden door het bedrijf. Je zou verwachten dat wanneer er een SOTN2 zou uitkomen, hij dat voor z'n vertrek al wist.

Dit titel is juist een van de redenen waaraan je kan zien dat die lijst nep is.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af hoe dat gaat werken.

Nou, eigenlijk niet.
De PeeStation 4 is al erg genoeg :p

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:21
Weet iemand of er een lijst is van welke Wii spellen er niet op de Wii U te spelen zijn? Ik vind overal alleen maar dat de meeste 'oude' wii spellen werken op de Wii U, maar nergens welke dan niet werken. Het gaat me er vooral om of alle echte nintendo toppers wel werken op de Wii U (Mario, Donkey Kong en Zelda)

Ik krijg steeds meer interesse in de Wii U (het is eigenlijk de eerste nintendo console die ik niet heb) maar als ik mijn Wii spellen kan spelen op de Wii U kan de Wii wel de deur uit. (met uitzondering van alle grote nintendo games die ik heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alle Wii spellen werken op de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:18:
Weet iemand of er een lijst is van welke Wii spellen er niet op de Wii U te spelen zijn? Ik vind overal alleen maar dat de meeste 'oude' wii spellen werken op de Wii U, maar nergens welke dan niet werken. Het gaat me er vooral om of alle echte nintendo toppers wel werken op de Wii U (Mario, Donkey Kong en Zelda)

Ik krijg steeds meer interesse in de Wii U (het is eigenlijk de eerste nintendo console die ik niet heb) maar als ik mijn Wii spellen kan spelen op de Wii U kan de Wii wel de deur uit. (met uitzondering van alle grote nintendo games die ik heb)
Alle spellen werken. Zover ik weet.

Enige uitzondering is als er spellen zijn die afhankelijk zijn van andere hardware die bijv. op de gamecube controller poorten aangesloten moet worden. Maar geen idee of die er uberhaubt zijn. En mogelijk van die "onofficiele" regio-vrij e.d. onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is idd wel zo, Wii games met NGC ondersteuning zullen zonder werken. Denk aan games als MarioKart en SSBB welke met een NGC Controller speelbaar waren.

Maar ik geloof dat echt enkel de Dance Dance Revolution games niet zullen werken (NGC Dansmat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Ah duidelijk! Super bedankt voor de snelle antwoorden! Ik ga marktplaats afstruinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:26:
Ah duidelijk! Super bedankt voor de snelle antwoorden! Ik ga marktplaats afstruinen
Ik zou bijna mijn WiiU aanbieden want ik zou graag een van de Mario Kart 8 bundels willen!

Ik hoop wel echt dat er iets van een F-Zero game komt. Ik vond GX awesome en zou graag zien wat er op de WiiU mogelijk is. Een Gamecube VC zou ik ook top vinden (om zo GX weer te spelen). Maar liever toch wel een echte F-Zero op de WiiU, dan kan ik tenminste langer los gaan met mijn gouden Wii Wheel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Deddiekoel schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:09:
[...]

Ik zou bijna mijn WiiU aanbieden want ik zou graag een van de Mario Kart 8 bundels willen!

Ik hoop wel echt dat er iets van een F-Zero game komt. Ik vond GX awesome en zou graag zien wat er op de WiiU mogelijk is. Een Gamecube VC zou ik ook top vinden (om zo GX weer te spelen). Maar liever toch wel een echte F-Zero op de WiiU, dan kan ik tenminste langer los gaan met mijn gouden Wii Wheel ;-)
haha!
Ik zit zelf ook naar de MK8 bundel te kijken. Sowieso komen meteen Mario 3D world, Super mario bros U en The legend of Zelda erbij.

Zit nog te twijfelen over Donkey Kong, is die goed? en een beetje als vanouds?

Overigens, kan het ook zomaar zijn dat het de Super Mario Bros U bundel gaat worden gezien MK8 pas over 11 dagen uitkomt en ik zeer ongeduldig ben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:15:
[...]

haha!
Ik zit zelf ook naar de MK8 bundel te kijken. Sowieso komen meteen Mario 3D world, Super mario bros U en The legend of Zelda erbij.

Overigens, kan het ook zomaar zijn dat het de Super Mario Bros U bundel gaat worden gezien MK8 pas over 11 dagen uitkomt en ik zeer ongeduldig ben :9
Staat al vaker in dit topic maar voor de zekerheid toch nog even melden: Als je MK8 koopt mag je Mario Bros of Zelda er ook bij kiezen (als download titel).

De MK8 bundel is overgens niet echt heel boeiend. Het is gewoon een premium Wii U, precies de zelfde als elke andere zwarte premium. En verwacht ook een hogere prijs voor de MK8 bundels als ze uit zijn. Als je het goedkoopst uit wil zijn met jouw lijstje games:

- Koop de Zelda bundel. Is nu goedkoop bij Saturn (ook bij MediaMarkt). (250 euro)
- Koop een losse Mario 3D World en Mario Kart 8.
- Bij Mario Kart 8 mag je een download game kiezen, kies hier Mario Bros U.

De Zelda bundel is ook de enige 'unieke' Wii U die bestaat, met Zelda-tekens op de gamepad.

[ Voor 11% gewijzigd door BlackMage op 19-05-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:15:
[...]

haha!

Zorg dat je snel MK8 koopt want daar zit een downloadcode bij voor een extra game (je kunt kiezen uit oa Zelda en NSMBU), mits je hem voor 31 juli (oid) registreert.
Donkey Kong is goed, speelt heel erg als vanouds. Maar kan behoorlijk uitdagend zijn.
BlackMage schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:23:
[...]

De MK8 bundel is overgens niet echt heel boeiend. Het is gewoon een premium Wii U, precies de zelfde als elke andere zwarte premium. En verwacht ook een hogere prijs voor de MK8 bundels als ze uit zijn. Als je het goedkoopst uit wil zijn met jouw lijstje games:

De Zelda bundel is ook de enige 'unieke' Wii U die bestaat, met Zelda-tekens op de gamepad.
Is dat zo? Ik heb namelijk deze voor ogen. Dus met een speciale gamepad, Wiimote en Wii Wheel. Ik zou dan persoonlijk voor Team Luigi zijn gegaan...

Edit: heb even op Nintendo.nl gekeken en het is idd zo. Saaie bundel met alleen de game. Waarom nou toch, Nintendo...

[ Voor 40% gewijzigd door Deddiekoel op 19-05-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
BlackMage schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:23:
[...]

Staat al vaker in dit topic maar voor de zekerheid toch nog even melden: Als je MK8 koopt mag je Mario Bros of Zelda er ook bij kiezen (als download titel).

- Koop de Zelda bundel. Is nu goedkoop bij Saturn (ook bij MediaMarkt). (250 euro)
- Koop een losse Mario 3D World en Mario Kart 8.
- Bij Mario Kart 8 mag je een download game kiezen, kies hier Mario Bros U.

Thanks voor deze tip! Ik kwam eigenlijk vandaag dit topic pas tegen, ik ga zo even alles doorlezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:55

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:22:
Alle Wii spellen werken op de Wii U.
Opzich wel... maar niet allen zijn speelbaar wanneer de GC connector verplicht is (bijv. DDR).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Ben inmiddels op pagina 15 met lezen haha.

Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik vanaf morgen in het bezit van een Wii U ben :D
en meteen de nodige games erbij
- Nintendoland
- Mario 3D World
- Donkey Kong
- Zelda
- Pikmin 3
- Sonic Lost World
- Zombi U

MK8 ga ik pre-orderen en ik zit te twijfelen over Super Smash. Die kan je wel pre-orderen al maar releasedatum is pas einde dit jaar.. Dus daar wacht ik wel even mee

Volgens mij heb ik dan de huidige echte console topgames wel. Games als CoD etc speel ik liever op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:04:
Ben inmiddels op pagina 15 met lezen haha.

Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik vanaf morgen in het bezit van een Wii U ben :D
en meteen de nodige games erbij
- Nintendoland
- Mario 3D World
- Donkey Kong
- Zelda
- Pikmin 3
- Sonic Lost World
- Zombi U

MK8 ga ik pre-orderen en ik zit te twijfelen over Super Smash. Die kan je wel pre-orderen al maar releasedatum is pas einde dit jaar.. Dus daar wacht ik wel even mee

Volgens mij heb ik dan de huidige echte console topgames wel. Games als CoD etc speel ik liever op de PC
Zombi U kan je wel overslaan denk ik. Al kost die nog maar een tientje ofzo, dus proberen kan altijd. Vergeet verder New Super Mario Bros U niet en Rayman is ook erg leuk als je van platformers houdt. Nintendoland moet je echt liggen en ik zou die echt eens proberen te lenen voordat je er 50 euro voor neerlegt. Persoonlijk zou ik er niet eens 5 euro voor overhebben, ik kreeg hem bij mijn Wii U maar ik gebruik het hoesje voor een ander spel (waar ik geen hoesje bij kreeg) en heb de disk opgeruimd in de doos van de console.

Daarbij zou ik niets pre-orderen. Absoluut geen garantie dat je je spel op dag van release krijgt en meestal ligt er ook genoeg in de winkel als je er op tijd bij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BlackMage schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:15:
[...]

Zombi U kan je wel overslaan denk ik. Al kost die nog maar een tientje ofzo, dus proberen kan altijd.
Dat hangt helemaal van hem zelf af eigenlijk. Als hij van een klassieke, "trage" survival horror houdt dan is hij zeker het aanbevelen waard. Ik heb er echt van genoten. Als je de game hebt uitgespeeld zou ik ook eens de moeilijkere moeilijkheidsgraad proberen. Zombies gaan ineens veel lastiger naar de grond en waar je in de easy modus bakken met ammo overhoudt en met handig spelen vaak voldoende hebt aan de cricket bat zal je dat bij de moeilijkere modus nog zwaar tegenvallen. Echt de manier om dit spel te spelen in mijn ogen!

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Haha, de games die ik noemde zijn allemaal al besteld he :P ze worden morgen bezorgd.

Overigens Zombi U, die was inderdaad 11 euro dus kon ik niet laten liggen. Bijvoorbeeld met House of the Dead overkill op de Wii heb ik me kostelijk vermaakt.

Alle rayman spellen hebben we (mn vriendin en ik) al op de Xbox 360. Net als alle assasin creeds.

Voor wat betreft Super Mario Bros U. (en Luigi U) die ga ik halen via de MK8 code. Dus die 2 games komen over 2 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The PyroPath schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:38:
[...]

Dat hangt helemaal van hem zelf af eigenlijk. Als hij van een klassieke, "trage" survival horror houdt dan is hij zeker het aanbevelen waard. Ik heb er echt van genoten. Als je de game hebt uitgespeeld zou ik ook eens de moeilijkere moeilijkheidsgraad proberen. Zombies gaan ineens veel lastiger naar de grond en waar je in de easy modus bakken met ammo overhoudt en met handig spelen vaak voldoende hebt aan de cricket bat zal je dat bij de moeilijkere modus nog zwaar tegenvallen. Echt de manier om dit spel te spelen in mijn ogen!
Ja, maar hij gaf al aan dat ie games als CoD e.d. wel op de PC speelt. Dus dan denk ik dat hij daar genoeg keus heeft uit zombie shooters/survival games die beter zijn dan Zombi U. En hij daar ook betere controls voor heeft (tobo+muis) dan wat consoles bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Mijn nintendo club account naam is MisterEagle overigens.

Wel balen, ik zie dat er vorige maand 2200 sterren zijn vervallen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:44:
Mijn nintendo club account naam is MisterEagle overigens.

Wel balen, ik zie dat er vorige maand 2200 sterren zijn vervallen :-(
Ik snap nog steeds niet wat Nintendo nu wil met Club Nintendo... Er staat momenteel echt niets leuks in de sterrencatalogus. De enige tijd dat er wel leuke dingen in stonden was precies rond de tijd dat ze ook begonnen met de sterren beperkt houdbaar te maken.
Dingen als de SNES Wii controller of de gouden Wii Wheel/PRO controller. Daar worden mensen wel blij van. Niet die meuk die er nu op staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het eigenlijk met verzendkosten e.d.? Ik heb nog een hele stapel van die kaarten en zelfs als ik alleen de niet-Nintendo kaarten gebruik (zodat ik die registraties kan uitstellen tot er misschien weer een gratis game actie komt) dan kan ik wel wat uitzoeken. Maar dat zijn dingen waar ik dan geen verzendkosten voor over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BlackMage schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:05:
[...]
Ja, maar hij gaf al aan dat ie games als CoD e.d. wel op de PC speelt. Dus dan denk ik dat hij daar genoeg keus heeft uit zombie shooters/survival games die beter zijn dan Zombi U. En hij daar ook betere controls voor heeft (tobo+muis) dan wat consoles bieden.
Je presenteert dat als een feit, terwijl je nu twee totaal verschillende dingen aan het vergelijken bent in mijn ogen. Dat ze toevallig allebei over Zombies gaan neemt nog niet weg dat het een compleet ander speltype is.

De 1 een klassieke "trage" survival horror die meer lijkt op de klassiekere Resident evil games maar dan met minder puzzles en zonder super rare wezens of beesten. Waar ammo spaarzaam is, en de sfeer bepalend voor de game.

De ander haast een arcade shooter waar je over ammo en powerups struikelt en het doel is er zoveel mogelijk af te maken en golven zombies te overleven.

Heb je het spel uberhaupt wel gespeeld dat je ze schaamteloos op een hoop veegt met een COD zombie modus? :?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 10:45
BlackMage schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:00:
Hoe zit het eigenlijk met verzendkosten e.d.? Ik heb nog een hele stapel van die kaarten en zelfs als ik alleen de niet-Nintendo kaarten gebruik (zodat ik die registraties kan uitstellen tot er misschien weer een gratis game actie komt) dan kan ik wel wat uitzoeken. Maar dat zijn dingen waar ik dan geen verzendkosten voor over heb.
Ik heb onder andere voor de Polsband voor Wii-afstandsbediening in vier kleuren geen verzendkosten hoeven te betalen, dus ik denk dat het voor de andere producten ook wel zo is.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZF6YIyo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The PyroPath schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:31:
[...]

Je presenteert dat als een feit, terwijl je nu twee totaal verschillende dingen aan het vergelijken bent in mijn ogen. Dat ze toevallig allebei over Zombies gaan neemt nog niet weg dat het een compleet ander speltype is.

De 1 een klassieke "trage" survival horror die meer lijkt op de klassiekere Resident evil games maar dan met minder puzzles en zonder super rare wezens of beesten. Waar ammo spaarzaam is, en de sfeer bepalend voor de game.

De ander haast een arcade shooter waar je over ammo en powerups struikelt en het doel is er zoveel mogelijk af te maken en golven zombies te overleven.

Heb je het spel uberhaupt wel gespeeld dat je ze schaamteloos op een hoop veegt met een COD zombie modus? :?
Voordat je me aanvalt, heb je uberhaubt gelezen wat ik typte?

Ik zei toch zombie survival/shooter, als in twee soorten. Het is niet mijn genre, maar ik herken heus wel het verschil tussen beiden. Survival is traag, voorzichtig, spannend. Zuinig zijn op ammo en je eigen gezondheid. Shooter is duizenden zombies opblazen met een arsenaal dat schijnbaar willekeurig uit de lucht is gevallen. Waarbij de meeste games daar ergens tussenin zweven overgens.

Maar beide soorten en alles er tussenin is vast prima vertegenwoordigd op de pc en de tobo+muis is voor alles beter, of je nu heel precies wil zijn of juist heel snel de duizenden zombies die overal vandaan komen wil neerknallen.

Ik heb de demo van Zombi U gespeeld en in een winkel draaide het volledige spel. Ik vond het erg sfeerloos en de combat was erg clunky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het leuke aan ZombiU is dat het de Gamepad op een leuke manier gebruikt. Dusdanig dat je een stuk meer in de game zit. Ik vond de game zeker sfeer hebben maar hij is niet feilloos. Maar 11 euro meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ketho schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:01:
[...]

Ik heb onder andere voor de Polsband voor Wii-afstandsbediening in vier kleuren geen verzendkosten hoeven te betalen, dus ik denk dat het voor de andere producten ook wel zo is.
[afbeelding]
Mijn DS game werd ook gratis opgestuurd. Duurde wel een paar weken maar wel gratis.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BlackMage schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:39:
[...]

Voordat je me aanvalt, heb je uberhaubt gelezen wat ik typte?

Ik zei toch zombie survival/shooter, als in twee soorten. Het is niet mijn genre, maar ik herken heus wel het verschil tussen beiden. Survival is traag, voorzichtig, spannend. Zuinig zijn op ammo en je eigen gezondheid. Shooter is duizenden zombies opblazen met een arsenaal dat schijnbaar willekeurig uit de lucht is gevallen. Waarbij de meeste games daar ergens tussenin zweven overgens.

Maar beide soorten en alles er tussenin is vast prima vertegenwoordigd op de pc en de tobo+muis is voor alles beter, of je nu heel precies wil zijn of juist heel snel de duizenden zombies die overal vandaan komen wil neerknallen.

Ik heb de demo van Zombi U gespeeld en in een winkel draaide het volledige spel. Ik vond het erg sfeerloos en de combat was erg clunky.
Hmm, heb de demo niet gespeeld maar het hele spel, dus kan je niet vertellen of de demo of de tijd die je in de winkel hebt gespendeerd representatief is voor de hele game. Bovendien geen idee op welke moeilijkheidgraad te game stond ingesteld. Maar het hele spel door de bank genomen is op zn minst het spelen waard. Zeker voor een bedrag van 11 euro. Ik vond het ook de 40 euro die ik er voor betaald heb waard. Game is niet erg lang, maar ook niet erg kort en qua ervaring behoorlijk uniek. Echt vergelijkbaar is er niet op de PC en sowieso zitten de PC varrianten in een andere hoek van het genre over het algemeen. Juist omdat het een exclusieve game is zou ik hem dus aanraden als je van dat type spel houdt. Als je meer van de "guns blazing" games bent zou ik er uit de buurt van blijven, maar als je dit genre een warm hart toedraagt dan zou ik de game gewoon kopen. De game is zeker niet feilloos en er is achteraf gezien nog genoeg ruimte geweest voor verbetering, maar heb me er echt goed mee vermaakt. Zou er erg graag een vervolg op zien, zo nodig in een andere setting.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Is er eigenlijk al eens een Pokemon game gemaakt gewoon zoals de RPG's op de handhelds maar dan in het 3D? dat lijkt me dus wel echt tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:44:
Is er eigenlijk al eens een Pokemon game gemaakt gewoon zoals de RPG's op de handhelds maar dan in het 3D? dat lijkt me dus wel echt tof
Pokemon X en Y zijn 3D, op de Nintendo 3DS.

Daarnaast heb je Pokemon XD: Gale of Darkness voor de Gamecube. Dat is een battle spel, maar heeft wel een RPG single player. Ik heb hem zelf niet maar volgens mij is dat lang niet zo uitgebreid als de primaire Pokemon RPG's.

Ik denk niet dat ze ooit een primaire RPG op een home console uitbrengen. Pokemon, de naam zegt het al, heeft als kenmerk dat het het in je "pocket" moet passen. En dat gaat niet alleen om de pokeballs in het spel, maar ook het hele spel in real life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor wie iets bijzonders zoekt:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51WIvqBk14L.jpg

http://www.amazon.de/Mario-Kart-Steelbook-exklusiv-Amazon

[ Voor 6% gewijzigd door BamSlam_ op 20-05-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is exclusief voor Amazon.de. Zelfs als ze die leveren naar NL dan zit je met een duitstalige verpakking en worst case scenario, een duitstalig spel. Al zou dat laatste vast niet zo zijn, maar zou in theorie kunnen.

Duitsland is een land waarbij je moet uitkijken wat je er koopt qua games. Ze zijn behoorlijk op hun eigen taaltje en hebben strenge regels wat betreft geweld en bloed. Dat laatste is geen issue bij Mario Kart, maar daardoor heb je wel de kans dat ze een compleet ander spel hebben, in plaats van een standaard multi-language release zoals wij die krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Sowiso leuke cover na de saaie covers van DS en WII met de witte achtergrond.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
MK8 ge-preorderd, met de figurine voor € 69,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:55:
[...]

Die is exclusief voor Amazon.de. Zelfs als ze die leveren naar NL dan zit je met een duitstalige verpakking en worst case scenario, een duitstalig spel. Al zou dat laatste vast niet zo zijn, maar zou in theorie kunnen.

Duitsland is een land waarbij je moet uitkijken wat je er koopt qua games. Ze zijn behoorlijk op hun eigen taaltje en hebben strenge regels wat betreft geweld en bloed. Dat laatste is geen issue bij Mario Kart, maar daardoor heb je wel de kans dat ze een compleet ander spel hebben, in plaats van een standaard multi-language release zoals wij die krijgen.
Alle Europese Nintendo games worden in Duitsland gemaakt en hebben allemaal Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans als taal standaard aanwezig. En sommigen hebben ook nog Nederlands als taal.

En dan zijn er wel een paar uitzonderingen voor de (3)DS. Zoals bv de oudere Pokemon games en games als Professor Layton.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:53:
[...]

Alle Europese Nintendo games worden in Duitsland gemaakt en hebben allemaal Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans als taal standaard aanwezig. En sommigen hebben ook nog Nederlands als taal.

En dan zijn er wel een paar uitzonderingen voor de (3)DS. Zoals bv de oudere Pokemon games en games als Professor Layton.
Alles tot nu toe ja. Totdat het een keer niet zo is en je met een Duits gesproken spel met groen bloed zit.

Oppassen met Duitse games. Zeg niet dat je het niet moet doen, maar als je het doet let er goed op. En de Duitse tekst op het doosje kom je niet onder uit. Onze games hebben geen Duitse of Engelse tekst (soms alleen NL+Frans, voor onze onderburen), dus ga er niet vanuit dat de Duitse versies wel NL of Engelse tekst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Koop nooit games in Frankrijk, onlangs nog zaken gekocht voor de X1 in Auchan en alle games zijn met Franse covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Als jullie me missen ben ik even vis... Wii-en :D

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/10339729_10203176198219967_6657466085242711035_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
BlackMage schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:58:
[...]

Jij bent wel even zoet. Enjoy :)
Mag ik hopen van wel!
Vriendin is gewoon al begonnen met configureren nu. Kan zij mooi de Mii's aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MisterEagle schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:52:
Als jullie me missen ben ik even vis... Wii-en :D

[afbeelding]
Waarom ga je Wii-en als je net een Wii U gekocht hebt? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:02:
[...]

Omdat Mario Kart 8 nog niet uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:02:
[...]

Haha

Omdat het updaten zo lang duurt! +)

Hij is nog steeds bezig.. en dan moet ik zelda zo ook nog downloaden.. maar voor internet moest eerst een systeemupdate. Dat vind ik opzich wel jammer maargoed, alles voor het goede doel!

Ondertussen een mario en peach wii mote besteld :)

Edit: nu komt t bericht opeens kan geen verbinding maken met de server. Terwijl t balkje al op 50% stond o.O

Edit2: klaar met updaten :)

Overigens schrik ik net een beetje. Bij die controllers staat op nedgame dat deze bij gebruik op een wii u systeem enkel werken bij nintendo wii games.

Werken ze dus niet met wii u games dan?? Op de doosjes staat wel wii u.. vind het maar raar

[ Voor 29% gewijzigd door MisterEagle op 20-05-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Nintendo als vanouds weer eens gaat knallen tijdens de E3! (Wéér geen persconferentie *zucht*) Zal Miyamoto dan eindelijk 'n glimp van zijn nieuwe IP laten zien? Ze maken nog steeds fantastische games hoor, daar niet van, maar er is nu toch wel sprake van een zekere sleur :( En de vraag die op de meeste lippen brandt: Wordt het ooit nog wat met de Wii U? De N64 en NGC deden het ook niet al te best plus dat de Wii voornamelijk is verkocht als een "toy" en niet zozeer als een serieus gaming apparaat. Zo jammer.
Pagina: 1 ... 24 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic