Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-11 10:32
Deem schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:49:
[...]

Ja, mij de mediamarkt stond ie voor 279, maar heb er 20 euro kunnen af lullen op een saaie dindsdagochtend. Ik kwam namelijk eigenlijk voor een PS4, die ze niet hadden...
Aw oke, en dat was de MK8 bundel?

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-11 15:33

Deem

Ontcijfer mij!

Ja!

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Gusev
Bummer, hij is nu voor 299 bij de Media Markt vandaar :)

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Gusev schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:52:
Bummer, hij is nu voor 299 bij de Media Markt vandaar :)
Niet in Maastricht!

Deem schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:43:
Zoiezo kwa prijs is de Wii U eigenlijk behoorlijk goedkoop.
Ja, dat valt inderdaad erg mee. Ongeveer gelijk geprijst met de PS3 en XB360. Maar dat is, ondanks vergelijkbare prestaties, veel oudere hardware. Gebruikt 3x zoveel stroom, neemt 3x zoveel ruimte in beslag en heeft geen Gamepad meegeleverd.

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:39
Tha_T schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:04:
[...]

Het euvel is dat zeg maar alle mails van Club Nintendo niet bij mij aankomen (nee het zit ook niet bij de spam). Andere mail is geen probleem maar Club Nintendo is nogal lastig schijnbaar :P

Ze zijn aldaar ook niet onaardig maar er komt maar geen oplossing
Om even hierop terug te komen. Ik heb nog contact gehad met Nintendo naar aanleiding van deze post en alles is weer opgelost. Yiiiihaaaa

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Deem schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:49:
[...]

Ja, mij de mediamarkt stond ie voor 279, maar heb er 20 euro kunnen af lullen op een saaie dindsdagochtend. Ik kwam namelijk eigenlijk voor een PS4, die ze niet hadden...
Je kwam voor een PS4, die hadden ze niet dus heeft de verkoper je een Wii U aangepraat? Goed werk :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

CyBeR schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:32:
[...]

Je kwam voor een PS4, die hadden ze niet dus heeft de verkoper je een Wii U aangepraat? Goed werk :P
Haha, Nee, daar hebben ze niets voor hoeven doen. Ik wil alsnog een PS4, maar ik was van plan om nu een PS4 te nemen en pas na de E3 een Wii U. Nu kwam ik bij de mediamarkt binnenwandelen, en vroeg om de PS4 die ze dus niet hadden.
Ik: "Nou prima, dan ga ik wel ergens anders...", Toen zag ik de Wii U staan. "Wat moet die me kosten?".
V: "279 euro...".
Ik: "Voor 250 neem ik die mee i.p.v. een PS4."
V: "259.....please.... ;("
IK: "Nice!"

Verwijderd

Topicstarter
Afdingen bij de mediamarkt? Dat heb ik nou nog nooit gedaan / gehoord.

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:42
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:56:
oh ik wel hoor, en ze zijn lang niet altijd even meegaand maar er is meestal wel iets mogelijk.

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ligt eraan bij wie, wanneer, en waarover het gaat.
Meestal gaat het niet, maar bij elektronica en witgoed is de kans het grootst. Als het niet druk is is de kans ook het grootst. Want dan hebben ze tijd om met je naar de kassa te lopen en zijn er geen andere klanten die waakzaam zijn om dezelfde behandeling te krijgen. Marges zijn vaak hoog genoeg.

Ja je kan het altijd wel proberen. Ze hebben in hun computersysteem staan tot hoever ze kunnen gaan. Probleem is dat alleen als je afdingt de naam van de verkoper op de bon komt te staan, dus ze zullen er vast mee geconfronteerd worden als ze te vaak korting geven. Verkopen voor het normale bedrag, zelfs als een verkoper daarvoor heeft gezorgd, hebben geen speciale bon.

Dus ik kan me heel goed voorstellen dat ze gewoon zeggen van nee. Ze worden er zelf niet beter op en het kan ze achtervolgen bij een evaluatiegesprek ofzo.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Deem schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:01:
[...]
snip...bij elektronica en witgoed is de kans het grootst...snip...Marges zijn vaak hoog genoeg.
Dat kon je nog wel eens vies tegenvallen wat die marges betreft op electronica. Fysieke winkels hebben ten opzichte van webwinkels of containershops vaak een veel grotere overhead. (Pietje Eenling in z'n schuurtje of kleine pandje op een industrieterrein beschouwd 10 euro winst op een aankoop al snel als goed genoeg, omdat zijn kosten ook laag zijn en hij geen personeel hoeft te betalen of sociale lasten hoeft af te dragen daarover. Bij een electronica keten ligt dat toch even anders. Die hebben vaak grote panden, reclame, personeel, meer eigen magazijnen en transport en ga zo maar door. Diezelfde 10 euro "winst" van Pietje Eenling zal dan ineens misschien maar 2 euro bedragen. Als jij dan 5 euro af probeert te dingen bij die grotere winkel "want bij Pietje van het voor een 10tje minder" dan maken ze feitelijk ineens geen winst meer, ook omdat ze de laatste jaren al veel verder naar beneden zijn gegaan met de prijzen om nog enigszins te kunnen concureren. Zoals je aangeeft scheelt dit inderdaad per producttype of zelfs winkel, maar het is echt niet zo dat de marges op electronica in het algemeen hoog zijn. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, zoals bijvoorbeeld als je een grote aankoop wil doen. (TV, A/V receiver en een blurayspeler) omdat die ene verkoop in een korte tijd veel oplevert. Kom je voor een enkel product dan zal het vaak lang niet zo makkelijk gaan of "uberhaupt mogelijk zijn. Winkelketens zijn dan ook niet erg blij met consumenten programma's of blaadjes die mensen nog steeds vertellen dat je op alles en overal moet afdingen, en dat is niet alleen om de winst. Zoek maar eens na hoeveel electronica ketens er wel niet in de problemen zijn gekomen de afgelopen tijd. Je kan discussieren over of deze winkels nog van deze tijd zijn, maar vanzelf sprekend dat het allemaal veel goedkoper kan is het echt niet. Dit geheel off topic en terzijde, maar moest er even op reageren.

Breek je nek voorzichtig

• Cybraxxx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01-2023
The PyroPath schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:34:
[...]

En wat te denken als je MK8 via game.co.uk had aangeschaft als download voor 39 pond (=49 euro), dan had je voor de volle eShop prijs punten gekregen bij je deluxe actie en nog eens voor je gratis game. Lijkt wel couponning zo langzamerhand, welke actie kan ik het beste hoe doen om wat het goedkoopste te kunnen scoren >:)

Maar goed, dan had ik SMK niet "gratis" gehad oOo
Kun je die download code van uit de UK gewoon in de Nederlandse eShop gebruiken? Een medewerkster van game.co.uk kon me dat niet garanderen... En dat is wel handig om te weten ;)

Injustice is justice...

Verwijderd

Topicstarter
Doe ik heel vaak, dus ja dat kan ;) Downloadcodes zijn vast aan de regio waarin je je console koopt. En er zijn voor de Wii U 3 regio's: America, Japan en Europa (en de rest van de wereld, aka Australië) zolang je binnen je regio blijft kan je spellen / download codes gebruiken.

Mits de download op zich aanwezig is in je lokale eShop. Je kan dus niet een spel downloaden dat niet in Europa, maar wel in Australië uit is. (Tenzij je een 2e NNID maakt en die aan de Australische eShop koppelt, wat met een EU Wii U kan)

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2014 18:53 ]

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 03:39
Rayman Legends twee zondagen terug besteld bij een webshop. Nu de game nog niet in huis. Daar baal ik van.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 19:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:49:
Doe ik heel vaak, dus ja dat kan ;) Downloadcodes zijn vast aan de regio waarin je je console koopt. En er zijn voor de Wii U 3 regio's: America, Japan en Europa (en de rest van de wereld, aka Australië) zolang je binnen je regio blijft kan je spellen / download codes gebruiken.

Mits de download op zich aanwezig is in je lokale eShop. Je kan dus niet een spel downloaden dat niet in Europa, maar wel in Australië uit is. (Tenzij je een 2e NNID maakt en die aan de Australische eShop koppelt, wat met een EU Wii U kan)
Is dat financieel aantrekkelijk of is het net zo duur/duurder?

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Robolokotobo schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:25:
Rayman Legends twee zondagen terug besteld bij een webshop. Nu de game nog niet in huis. Daar baal ik van.
Daarom koop ik alles in de eShop. Schijfjes zijn zooooo 00's.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 21:11
grappig, net ontdekt dat je de rechter stick als gas en rem kunt gebruiken in plaats van a en b :D. Vond het al raar dat de kart zou afremmen als je de stick naar achteren trekt.

Mijn PC

Verwijderd

Waar ik me wel met Mario Kart 8 steeds meer aan begin te irriteren, is dat lichte doch hinderlijke gestotter... even wat research gedaan en wat blijkt >

“When it comes to performance, Nintendo has always aimed to deliver a rock-solid 60 frames per second with each home console Mario Kart and, aside from Mario Kart 64, it has always managed to achieve just that. There was never any doubt that Mario Kart 8 would fall right in line with the rest of the series but upon seeing it for ourselves we immediately noticed that something was amiss. During gameplay we experienced the regular appearance of duplicate frames manifesting as a constant but subtle stuttering effect. Upon analysis we determined that the game suffers from extended clusters in which a duplicate frame is displayed every 64 frames. What this ultimately means is that, during normal gameplay, Mario Kart 8 continually drops down to 59fps. This may not seem like a big deal – most will probably not notice it at all, and it has zero affect on playability – but it has a noticeable impact on image fluidity that mars what would otherwise be a perfectly consistent frame-rate. And for us at least, once it is seen, it can’t really be unseen.”

Source : Digital Foundry

Waar blijft die patch, Nintendo ? :(

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:55

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Ik ben echt een pietje precies wat framerate betreft met MK.. (speel niet voor niets de MKDD middels component) maar dat is me nog niet opgevallen bij MK8.
jorisderoo schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:24:
grappig, net ontdekt dat je de rechter stick als gas en rem kunt gebruiken in plaats van a en b :D. Vond het al raar dat de kart zou afremmen als je de stick naar achteren trekt.
Sterker nog, zo kan je ook heel subtiel remmen, met name op de motoren erg handig.
Aaargh! schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:16:
Daarom koop ik alles in de eShop. Schijfjes zijn zooooo 00's.
Ik fiets sneller heen en weer naar de Saturn dan dat ik hem kan downloaden van de nintendo servers ;)
Daarnaast is het vaak nog goedkoper ook én vind ik het handig om mijn games mee te kunnen nemen.
Maar omgekeerd kan ik me ook zeer zeker de voordelen voorstellen..

[ Voor 38% gewijzigd door DukeBox op 04-06-2014 21:45 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

DukeBox schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:41:
^ Ik ben echt een pietje precies wat framerate betreft met MK.. (speel niet voor niets de MKDD middels component) maar dat is me nog niet opgevallen bij MK8.
Wat is de schermgrootte ?

Nog 'n puntje van kritiek > géén wheelies meer kunnen maken ;(

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2014 21:50 ]

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:47:
[...]

Wat is de schermgrootte ?

Nog 'n puntje van kritiek > géén wheelies meer kunnen maken ;(
Ik betwijfel of dat een punt van kritiek is. ;)

PC Specs

Verwijderd

Jirachi schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:07:
[...]
Ik betwijfel of dat een punt van kritiek is. ;)
Alles voor de snelheid :9

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
weelies maken was een beetje te OP in MKwii dus kan best begrijpen dat ze het hebben weggelaten.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Hoe bedoel je ?

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Nog even over de Nintendo servers of liever gezegd Wi-Fi. Heb verschillende tests gedaan op G en N verbindingen maar de Wii U verbindt maximaal met een 65 Mbit snelheid. Netto komt dit op een maximum van 18 a 19 Mbit/s. Met andere woorden. Sneller dan 2.25/2.4MByte/s gaat de Wii U niet halen over Wi-Fi. Geloof je me niet, probeer het dan zelf maar eens.

Breek je nek voorzichtig

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:32:
Waar ik me wel met Mario Kart 8 steeds meer aan begin te irriteren, is dat lichte doch hinderlijke gestotter... even wat research gedaan en wat blijkt >

“When it comes to performance, Nintendo has always aimed to deliver a rock-solid 60 frames per second with each home console Mario Kart and, aside from Mario Kart 64, it has always managed to achieve just that. There was never any doubt that Mario Kart 8 would fall right in line with the rest of the series but upon seeing it for ourselves we immediately noticed that something was amiss. During gameplay we experienced the regular appearance of duplicate frames manifesting as a constant but subtle stuttering effect. Upon analysis we determined that the game suffers from extended clusters in which a duplicate frame is displayed every 64 frames. What this ultimately means is that, during normal gameplay, Mario Kart 8 continually drops down to 59fps. This may not seem like a big deal – most will probably not notice it at all, and it has zero affect on playability – but it has a noticeable impact on image fluidity that mars what would otherwise be a perfectly consistent frame-rate. And for us at least, once it is seen, it can’t really be unseen.”

Source : Digital Foundry

Waar blijft die patch, Nintendo ? :(
Ik merk hier ook echt niks van en zulk soort zaken heb ik typisch gezien echt onmiddelijk door.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

Is er een makkelijke manier om geld in de E-shop te krijgen ipv die kaarten die weer gelijk 15 euro kosten?
Paypal? Creditcard?

"21 jaar DSL!"

• Aaargh!

Aaargh!

The_Bird schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 07:39:
Is er een makkelijke manier om geld in de E-shop te krijgen ipv die kaarten die weer gelijk 15 euro kosten?
Paypal? Creditcard?
Creditcard is gewoon mogelijk. Als je je CC koppelt dan kan je ook gewoon op 'kopen' drukken en als je tegoed niet genoeg is krijg je de optie de exacte hoeveelheid die je nog mist toe te voegen, een stuk handiger dan eerst uitzoeken wat het spel kost en dan handmatig dat bedrag invullen.

• Njay
  • Laatst online: 24-10 15:38
mario kart 8 binnen nu nog een goedkope wii u... zucht... zoeken zoeken :P

*edit*

Als ik nu alvast mario kart 8 registreer en mijn game kies hoe lang is de code dan geldig?

(stel het duurt nog weken voor ik een wii u heb)

[ Voor 51% gewijzigd door Njay op 05-06-2014 08:22 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Njay schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:20:
mario kart 8 binnen nu nog een goedkope wii u... zucht... zoeken zoeken :P

*edit*

Als ik nu alvast mario kart 8 registreer en mijn game kies hoe lang is de code dan geldig?

(stel het duurt nog weken voor ik een wii u heb)
Volgens mij moet je voor eind Augustus de game downloaden.

"21 jaar DSL!"

• Njay
Dan moet wel lukken als het goed is :P

The PyroPath schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:24:
[...]
Dat kon je nog wel eens vies tegenvallen wat die marges betreft op electronica. Fysieke winkels hebben ten opzichte van webwinkels of containershops vaak een veel grotere overhead. (Pietje Eenling in z'n schuurtje of kleine pandje op een industrieterrein beschouwd 10 euro winst op een aankoop al snel als goed genoeg, omdat zijn kosten ook laag zijn en hij geen personeel hoeft te betalen of sociale lasten hoeft af te dragen daarover. Bij een electronica keten ligt dat toch even anders. Die hebben vaak grote panden, reclame, personeel, meer eigen magazijnen en transport en ga zo maar door. Diezelfde 10 euro "winst" van Pietje Eenling zal dan ineens misschien maar 2 euro bedragen. Als jij dan 5 euro af probeert te dingen bij die grotere winkel "want bij Pietje van het voor een 10tje minder" dan maken ze feitelijk ineens geen winst meer, ook omdat ze de laatste jaren al veel verder naar beneden zijn gegaan met de prijzen om nog enigszins te kunnen concureren. Zoals je aangeeft scheelt dit inderdaad per producttype of zelfs winkel, maar het is echt niet zo dat de marges op electronica in het algemeen hoog zijn. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, zoals bijvoorbeeld als je een grote aankoop wil doen. (TV, A/V receiver en een blurayspeler) omdat die ene verkoop in een korte tijd veel oplevert. Kom je voor een enkel product dan zal het vaak lang niet zo makkelijk gaan of "uberhaupt mogelijk zijn. Winkelketens zijn dan ook niet erg blij met consumenten programma's of blaadjes die mensen nog steeds vertellen dat je op alles en overal moet afdingen, en dat is niet alleen om de winst. Zoek maar eens na hoeveel electronica ketens er wel niet in de problemen zijn gekomen de afgelopen tijd. Je kan discussieren over of deze winkels nog van deze tijd zijn, maar vanzelf sprekend dat het allemaal veel goedkoper kan is het echt niet. Dit geheel off topic en terzijde, maar moest er even op reageren.
Je neemt in je verhaal niet de economies of scale mee die de grotere jongens hebben. Doorgaans krijg je redelijk wat korting als je in bulk koopt. Dat voordeel heeft een Pietje Eenling niet. Daardoor schat ik wel in dat de grotere jongens betere marges halen al zullen die nog steeds niet schokkend zijn.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-11 17:06

Emiel1984

Made in NL

Heb meer dan 175 euro van een laptop kunnen 'afdingen' (had toen een winkelprijs ~700 euro) een jaar of 2 terug. Daarmee werd deze bijna 50 euro goedkoper dan de goedkoopste webshop in tweakers.

Het is zoals wat andere mensen al zeggen idd net wie je spreekt en op welk moment. Per vestiging maakt ook nog wel een een verschil uit. Ik ken vestigingen waar er nog geen euro afkon en een ander waar je met juiste onderbouwing het geaccepteerder is dat je om korting vraagt.

[LTS][MTS][HTS]

• Njay
Zo wii u 2e hands voor 220 gekocht :) premium editie nu is wachten :P

Emiel1984 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:37:
[...]

Heb meer dan 175 euro van een laptop kunnen 'afdingen' (had toen een winkelprijs ~700 euro) een jaar of 2 terug. Daarmee werd deze bijna 50 euro goedkoper dan de goedkoopste webshop in tweakers.

Het is zoals wat andere mensen al zeggen idd net wie je spreekt en op welk moment. Per vestiging maakt ook nog wel een een verschil uit. Ik ken vestigingen waar er nog geen euro afkon en een ander waar je met juiste onderbouwing het geaccepteerder is dat je om korting vraagt.
Prijzen kunnen per MM enorm verschillen. Ik weet nog dat ik way back in 2004 een nieuwe TV wilde toen er de BTW actie was. Eerst in Breda gekeken en toen in Rotterdam. Scheelde ruim 300 euro!
Mijn ervaring is dan ook dat R'dam sneller op lagere prijzen zit.

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Njay schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:07:
Voor 30 euro extra heb je een nieuwe.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

Njay schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:07:
waarom heb je eigenlijk niet gewoon de MK8 bundel gekocht... ?

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Bisamrat schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:50:
[...]

Voor 30 euro extra heb je een nieuwe.
Dat dacht ik ook. Er kan maar beter flink wat bijgezeten hebben, anders ben je flink geschoven.

"21 jaar DSL!"

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Mario Kart 8 is ook iets van 50 euro. Tel daarbij 220 voor die 2e hands = 270.

Een nieuwe + kart8 kost 300.

Shizzles.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

horizon1978 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:57:
Mario Kart 8 is ook iets van 50 euro. Tel daarbij 220 voor die 2e hands = 270.

Een nieuwe + kart8 kost 300.

Shizzles.
Een nieuwe met MK kost 288 bij de Nedgame en zoals eerder in dit topic voor een vergelijkbare prijs of lager bij de MM. 20 euro goedkoper voor 2e hands op zo'n bedrag is absurd.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Op hoeveel inch jouw scherm zit...
CyBeR schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 02:59:
[...]
Ik merk hier ook echt niks van en zulk soort zaken heb ik typisch gezien echt onmiddelijk door.
Wat voor display heb je?
Je hebt een heel erg getrained oog als je het verschil tussen 59 en 60fps ziet, ongeacht je tv.

En als je tijd hebt om er uberhaubt op te letten, dan speel je Mario Kart verkeerd :P

• Aaargh!

Aaargh!

CyBeR schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 02:59:
[...]

Ik ook niet, en ik ben heel gevoelig voor dat soort dingen (autisme), ik kan me al kapot ergeren aan een kleine kleur afwijking in me scherm, oneffen backlights op LCD's (heb dan ook een plasma) en dat soort dingen.

• Aaargh!

Aaargh!

BlackMage schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:28:
Je hebt een heel erg getrained oog als je het verschil tussen 59 en 60fps ziet, ongeacht je tv.

En als je tijd hebt om er uberhaubt op te letten, dan speel je Mario Kart verkeerd :P
Die afwijking kwam als ik me goed herinner ook alleen voor als er CPU spelers op het scherm waren... als je dus gewoon voorop rijdt heb je er geen last van, hij moet gewoon beter worden in MK8 :P 8-)

Verwijderd

Aaargh! schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:31:
[...]
Die afwijking kwam als ik me goed herinner ook alleen voor als er CPU spelers op het scherm waren... als je dus gewoon voorop rijdt heb je er geen last van, hij moet gewoon beter worden in MK8 :P 8-)
Nee hoor, de lichte stotter is te allen tijde aanwezig... zelfs in de nasleep van de race is deze nog zichtbaar ;)
Aaargh! schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:29:
[...]
Ik ook niet, en ik ben heel gevoelig voor dat soort dingen (autisme), ik kan me al kapot ergeren aan een kleine kleur afwijking in me scherm, oneffen backlights op LCD's (heb dan ook een plasma) en dat soort dingen.
Grappig dat je dit noemt. Ikzelf heb een milde vorm van Asperger en laat daarom ook al mijn displays ISF calibreren. Let maar eens op 'n bovenhoek wanneer je een scherpe bocht maakt. Kan niet missen ;(

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:46:
Grappig dat je dit noemt. Ikzelf heb een milde vorm van Asperger en laat daarom ook al mijn displays ISF calibreren. Let maar eens op 'n bovenhoek wanneer je een scherpe bocht maakt. Kan niet missen ;(
Ja echt niet dat ik daar op ga letten, als ik 't eenmaal zie kom ik er niet meer vanaf.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:38
Aaargh! schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:50:
[...]

Ja echt niet dat ik daar op ga letten, als ik 't eenmaal zie kom ik er niet meer vanaf.
It cannot be unseen! Maar nu je weet dat je daar moet kijken, ga je daar ook kijken. I guarantee it :)

Verwijderd

Nintendo zal gewoon met 'n patch op de proppen moeten komen. Dit is simpelweg onacceptabel. Punt. Klaar. Basta!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:25:
Op hoeveel inch jouw scherm zit...
42" of op mijn beamer (~2,4 meter)

Verwijderd

DukeBox schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:42:
[...]
42" of op mijn beamer (~2,4 meter)
Als het je zelfs op 2,4m niet opvalt :F

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Heb echt mijn best gedaan. Ook op de tablet zie ik het niet.

• Gusev
Ik heb bij de plaatselijke Bartsmit even door het menu gelopen van de Wii U maar dat was tergend traag...

Het duurde enkele seconden voordat de About informatiescherm getoond werd. Is dit iets wat door het hele Wii U systeem merkbaar is?

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:24

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ja. ;(

Vroeger was het nog erger, het is al iets verbeterd na een van de eerste updates. Misschien wordt het nog beter, maar heel snel is het niet, nee.

[ Voor 91% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 05-06-2014 16:15 ]

... en oranje! :P

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 21:11
Ik vind de traagheid wel meevallen, alleen het wisselen tussen apps duurt soms wat langer. Als je binnen een app blijft (bijvoorbeeld netflix, of de eshop) valt het reuze mee.

Mijn PC

Verwijderd

Het kan maar zo dat ze nooit de moeite hebben genomen om de demopod te updaten. En ja, dan is die vrij traag. Over traagheb heb ik verder geen klagen met de huidige Wii U systeemsoftware. Maar de X1 schijnt een stuk sneller te zijn heb ik me laten vertellen.

• Gusev
Als referentie heb ik mijn oude PS3 genomen, maar op de demo Wii U stond de voorlaatste 4.1.0 systeemsoftware (dus voor de recent uitgebrachte 5.0.0).

Naar mijn idee was die echt vreselijk traag. Dat kan toch anno 2014 niet meer. De software is waarschijnlijk niet geoptimaliseerd kan ik als enige conclusie trekken.

Verwijderd

Gusev schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:25:
Als referentie heb ik mijn oude PS3 genomen, maar op de demo Wii U stond de voorlaatste 4.1.0 systeemsoftware (dus voor de recent uitgebrachte 5.0.0).

Naar mijn idee was die echt vreselijk traag. Dat kan toch anno 2014 niet meer. De software is waarschijnlijk niet geoptimaliseerd kan ik als enige conclusie trekken.
En jij kan die conclusie trekken omdat je programmeur bent en ervaring hebt met dit soort programmatuur?

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Sowieso met de nieuwe Quickstart in 5.0.0E kom je toch nooit meer in het menu? (Tenzij je een nieuw spel wil toevoegen aan de lijst)

Omelette du fromage!

Het 'menu' van de Wii U is erg traag. Dat komt omdat alle onderdelen eigenlijk losse 'apps' zijn die induvidueel geladen worden en bij terugkomst moet het menu weer geladen worden.

Maar het is niet zo erg, want die functies gebruik je niet zo vaak. Ik heb me er nog niet aan geirriteerd ofzo en ik kan normaal gesproken erg slecht tegen trage blubber interfaces. Het is gewoon dat de Wii U zelf weinig levert. Je hebt een friendlist met hele beperkte functionaliteit, je hebt Miiverse wat meer grappig dan nuttig is en je hebt de eShop.

De PS4 is vele malen sneller, maar heb ook het gevoel dat je daar veel meer gebruik van maakt want het menu heeft veel meer functies, zoals parties, trophies, opgenomen beelden, 100x meer DLC in de store, etc.

• Gusev
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:33:
[...]

En jij kan die conclusie trekken omdat je programmeur bent en ervaring hebt met dit soort programmatuur?
Ja en nee. Aan de hardware ligt het niet en aangezien het verbeterd wordt met nieuwe firmware releases kwam ik op die conclusie uit.

Edit: overigens vroeg ik het me gewoon af of anderen dit thuis ook ervaren, omdat ik zelf nog geen Wii U heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Gusev op 05-06-2014 18:24 ]

• horizon1978
Punt fps: ik zie het niet en heb echt goed opgelet. Lucky me dat ik niet (kan?) zien.

Punt menu: het is niet razendsnel nee, stoort het? Nee. En het quick menu is echt wel goed gedaan. Daarnaast is het scherm op de gamepad ontzettend handig tijdens de diverse menu's qua besturing.

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:28
Ik vind dat de WiiU ook traag download, vergeleken met me X1 en die gaat toch een stuk sneller

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Dxta schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:34:
[...]
Sowieso met de nieuwe Quickstart in 5.0.0E kom je toch nooit meer in het menu? (Tenzij je een nieuw spel wil toevoegen aan de lijst)
Ik krijg het Snelstartmenu (vreemd, system settings staan op Engels ?) alleen bij 1e keer aanzetten, als ik spel of app afsluit zit ik weer in het ouderwetse menu ... :?

horizon1978 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:42:
Punt fps: ik zie het niet en heb echt goed opgelet. Lucky me dat ik niet (kan?) zien.
Idem. heb wel wat anders om op te letten bij MK8 dan een bovenhoek (?) ...

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 05-06-2014 23:48 ]

• Njay
I know ... een set was 299 hier in de buurt :) dus heb nu 30 euro in me pocket haha !

Ik heb geduld :)

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Volgens mij is MK8 nu de enige leuke game?

Weet iemand of er een Mario game (a la Mario 64) voor de Wii U in ontwikkeling is?

• Montu
addictive schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:01:
Volgens mij is MK8 nu de enige leuke game?

Weet iemand of er een Mario game (a la Mario 64) voor de Wii U in ontwikkeling is?
MK8 is inderdaad 1 van de betere games voor de Wii U op dit moment. Games als New Super Mario Bros. U, Mario 3D world en Donkey Kongs tropical freeze zijn echter ook al uit en erg goed.

Volgende week dinsdag begint de E3, wellicht dat ze dan weer wat leuks voor ons in petto hebben ;) (denk aan een nieuwe zelda en een mario party game). Overigens komt later dit jaar Mario Bros uit!

PC Specs

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:42
Pikmin is ook erg leuk.

• horizon1978
Is Pikmin 3 leuk voor iemand van 7?

We hebben de d/l optie nog na registreren MK. Super Mario Bros is natuurlijk altijd goed lijkt me.
horizon1978 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:37:
Is Pikmin 3 leuk voor iemand van 7?

We hebben de d/l optie nog na registreren MK. Super Mario Bros is natuurlijk altijd goed lijkt me.
Pikmin moet je liggen. Mario vind iedereen leuk.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Pikmin lijkt me ook een stuk moeilijker te masteren dan Mario als je 7 bent

Omelette du fromage!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

55" lcd

met alle motion onzin uit natuurlijk

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Sinds de laatste update springt mijn TV automatisch in de "game" stand, want er is game content geconstateerd blablabla. Rete irritant want die is niet zo in te stellen als mijn standaard instellingen, welke het beste beeld geven. Moet ik elke keer handmatig de TV weer terug zetten :/

Breek je nek voorzichtig

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 11:51
The PyroPath schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:06:
Sinds de laatste update springt mijn TV automatisch in de "game" stand, want er is game content geconstateerd blablabla. Rete irritant want die is niet zo in te stellen als mijn standaard instellingen, welke het beste beeld geven. Moet ik elke keer handmatig de TV weer terug zetten :/
Toch fijn juist?

Verminderd lag en geeft je optimale omstandigheden voor gamen.
Pas gewoon de settings van je game mode een beetje aan.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Zeker mogelijk, niet alleen bij Mediamarkt. In mijn geval bij Intertoys.

Ik heb gisteren voor een Wii U met Zombi U, Mario Kart 8 en 3 pro controllers 398 euro betaald. Mooie deal toch :) ?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Verwijderd

CyBeR schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:04:
[...]
55" lcd
met alle motion onzin uit natuurlijk
Maar dan zit je met een motion resolution van 300 lijnen. Dat lijkt mij geen gezicht :/

Vanaf de ramp in Shy Guy Falls' waterval is deze frame fuck toch wel het meest zichtbaar. Een gestotter dat 't een lieve lust is... en nu houd ik er over op :P

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Kashika schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:55:
[...]

Toch fijn juist?

Verminderd lag en geeft je optimale omstandigheden voor gamen.
Pas gewoon de settings van je game mode een beetje aan.
Tsja, die is niet gecalibreerd, dus dat zuigt een beetje :|

Breek je nek voorzichtig

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:32:
[...]

Maar dan zit je met een motion resolution van 300 lijnen. Dat lijkt mij geen gezicht :/
Huh?

Volgens mij (niet gehinderd door enige kennis van zaken) is het zo Nintendo het menu zo klein en minimaal mogelijk wil houden zodat er zoveel als mogelijk beschikbaar blijft voor de games.
Bij de PS4 & X1 wordt meen ik iets van 2 Gb (van de beschikbare 8Gb) gereserveerd voor het "menu".

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het heel veel op de Wii lijkt. Bij de Wii was het gehele menu namenlijk UIT het geheugen wanneer je een spel (of applicatie) laadt.

De applicatie heeft verschillende APIs om met de hardware te spreken.

Enige verschil is dat de Wii U multitasking ondersteund, hierbij wordt het spel in een suspended status gedaan wanneer je om de home knop drukt en er een speciaal "multitask menu" geopend wordt. Hierna kan je bv Miiverse openen en wanneer je weer op de home knop drukt wordt je spel uit de suspended modus gehaald en kan je verder gamen.

Ander verschil is dat de Wii U updates ondersteund voor de software, hierdoor kunnen nieuwe APIs (bv andere controllers, NFC ondersteuning, dlc, etc) aan een spel toegevoegd worden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 16:07 ]

Verwijderd

Ik was vandaag in de MM (Deventer) en daar lag Nintendoland in de schappen voor 10 euro. Voor dat bedrag kon ik hem niet laten liggen. Een tip voor anderen dus.

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:12:
Ik was vandaag in de MM (Deventer) en daar lag Nintendoland in de schappen voor 10 euro. Voor dat bedrag kon ik hem niet laten liggen. Een tip voor anderen dus.
Het is dat deze bij de WiiU zat maar ik was er snel op uitgekeken om eerlijk te zijn.
Voor 'single-player' modus was er weinig te doen.
Als je mensen kent met een WiiU is het wellicht leuk maar anders niet is mijn mening.
Daarbij moeten hun dan ook Nintendoland hebben.

Ik zou de 10 euro eerder ergens anders aan uitgeven.

[ Voor 18% gewijzigd door Emiel1984 op 06-06-2014 21:16 ]

[LTS][MTS][HTS]

• Montu
Iets wat ik nog mis in MK8 zijn de competitions (die zaten in MKWii). Dan kwam Iedere week een nieuwe competition uit. Dit was vaak in de vorm van een time trial bij een bepaalde track, maar dan moet je de track bijvoorbeeld in de tegengestelde richting doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Montu op 06-06-2014 23:11 ]

PC Specs

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

• Aaargh!

Aaargh!

Emiel1984 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:14:
[...]

Het is dat deze bij de WiiU zat maar ik was er snel op uitgekeken om eerlijk te zijn.
Ik heb 'm geloof ik 1 keer opgestart.

• Aaargh!

Aaargh!

Deddiekoel schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:31:
[...]
Bij de PS4 & X1 wordt meen ik iets van 2 Gb (van de beschikbare 8Gb) gereserveerd voor het "menu".
Op de Wii U met 2GB RAM wordt 1GB gebruikt voor het OS/menu. Dit vind ik persoonlijk erg veel gezien hoe weinig het hele menusysteem voorstelt. Hier lijkt me nog wat performance te halen voor Nintendo, als het OS b.v. terug gebracht kan worden tot 512MB RAM gebruik dan is dat gewoon ff 50% meer RAM voor games.

Verwijderd

Emiel1984 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:14:
[...]

Voor 'single-player' modus was er weinig te doen.
Als je mensen kent met een WiiU is het wellicht leuk maar anders niet is mijn mening.
Daarbij moeten hun dan ook Nintendoland hebben.

Ik zou de 10 euro eerder ergens anders aan uitgeven.
Ik ben er gisteravond even een paar uurtjes voor gaan zitten. Ik had er idd wat meer van verwacht. Zo dacht ik dat er een leuke F-Zero minigame in zat maar dat viel even tegen. Ook nog even met mijn vrouw wat spelletjes geprobeerd. Luigi's Mansion is dan het leukste maar ook niet voor lange tijd vermakelijk.

Wat was Nintendo denkende om te verwachten dat deze gebundelde game de Wii U wel zou verkopen. Ze hadden nog beter een HD versie van Wii Sports mee kunnen leveren denk ik.
Nintendoland is eigenlijk het zelfde als Wii Sports. Het laat zien wat de mogelijkheden zijn met de nieuwe controller. Het verschil met Wii Sports was dat Wii Sports nog wel enige entertainment waarde had.

Het is dat ik hem erbij kreeg. Maar ik zou er niet eens 5 euro voor betalen (daarvoor heb ik hem wel eens bij Dixons zien liggen)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:24
Ik vind Nintendoland juist erg leuk, vooral als er een aantal mensen over de vloer zijn is het een erg aangenaam spel! Heb er al met diverse mensen erg veel plezier aan gehad en veel gelachen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Ahoud
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-10 11:39
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:12:
Gisteren ook maar even opgepikt; nog bedankt voor de tip! :)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas voor de Wii U en 3DS voorlopig alleen in de VS. Gelukkig krijg ik 'm (kickstarter) via Steam op de 26ste.

• Punaisebal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10-2024
Mede dankzij jullie enthousiasme heb ik de Wii U nu ook opgepikt. Ik ben gegaan voor de Wii U MK8 pack en dus meteen Super Mario Bros. meegepakt. Nu ben ik natuurlijk even aan het kijken voor extra controllers (ik heb namelijk nooit een Wii gehad, dus heb nu alleen de gamepad).

Het liefst zou ik natuurlijk een pack kopen met 3 controllers, zodat ik met drie vrienden MK8 (en evt. andere games) kan spelen. Er zijn echter een hoop verschillende controllers te krijgen die compatible zijn voor de Wii U.

Daarom heb ik effe een paar vragen, omdat ik door de bomen van alle verschillende controllers het bos niet meer zie:
- Zouden jullie voor de standaard Wii controller gaan?
- Is motion plus heel belangrijk, of maakt dat eigenlijk niet zoveel verschil t.o.v. de standaard Wii controller?
- Ik zie ook een hoop third party controllers, zijn die net zo goed als de Nintendo controllers? (Qware, Rock Candy)
- Zijn jullie toevallig een pack (e.v.t. met laadstation) tegengekomen voor meerdere controllers in 1 koop?

Vast bedankt voor jullie feedback!

It's Evolution Baby!

Punaisebal schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:55:
Mede dankzij jullie enthousiasme heb ik de Wii U nu ook opgepikt. Ik ben gegaan voor de Wii U MK8 pack en dus meteen Super Mario Bros. meegepakt. Nu ben ik natuurlijk even aan het kijken voor extra controllers (ik heb namelijk nooit een Wii gehad, dus heb nu alleen de gamepad).

Het liefst zou ik natuurlijk een pack kopen met 3 controllers, zodat ik met drie vrienden MK8 (en evt. andere games) kan spelen. Er zijn echter een hoop verschillende controllers te krijgen die compatible zijn voor de Wii U.

Daarom heb ik effe een paar vragen, omdat ik door de bomen van alle verschillende controllers het bos niet meer zie:
- Zouden jullie voor de standaard Wii controller gaan?
- Is motion plus heel belangrijk, of maakt dat eigenlijk niet zoveel verschil t.o.v. de standaard Wii controller?
- Ik zie ook een hoop third party controllers, zijn die net zo goed als de Nintendo controllers? (Qware, Rock Candy)
- Zijn jullie toevallig een pack (e.v.t. met laadstation) tegengekomen voor meerdere controllers in 1 koop?

Vast bedankt voor jullie feedback!
De standaard Wii controller heeft alleen meerwaarde als je Wii games doet en/of je games doet waar je een Wii remote nodig hebt (bijv. Wii Party U, maar daar krijg je zo'n ding bij :P). Als dat niet het geval is zou ik gewoon een Wii U Pro controller erbij doen.

Als je meerdere erbij wilt kopen dan kan je wel mooi mixen. Bijv. een Wii U pro met twee Wii remotes erbij. Je hebt ook wel chargers waar je de Gamepad, 2x Wii Remote en een Pro controller tegelijk in kan opladen.

Zover ik weet zijn er geen combipacks.

Ik heb zelf een namaak Wii Remote en die doet het prima, maar een echte is wel duidelijk beter. Maar voor het prijsverschil (~13 euro bij DX, tov ~65 voor een echte incl Nunchuck) zeker wel de moeite waard als je incidenteel een extra controller nodig hebt.

Motion plus is niet zo belangrijk. Die extra sensors worden alleen gebruikt bij games die er ondersteuning voor hebben en dat is een handje vol en zover ik weet alleen Wii games (Sports Resort bijv.). En als je een echte nieuw koopt dan hoef je je daar niet druk om te maken want dat is standaard. Ook de meeste neppe zullen het wel hebben. Gebruikt is een ander verhaal, vooral die oudere witte zullen het niet hebben

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 11:51
BlackMage schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:11:
[...]

De standaard Wii controller heeft alleen meerwaarde als je Wii games doet en/of je games doet waar je een Wii remote nodig hebt (bijv. Wii Party U, maar daar krijg je zo'n ding bij :P). Als dat niet het geval is zou ik gewoon een Wii U Pro controller erbij doen.

Als je meerdere erbij wilt kopen dan kan je wel mooi mixen. Bijv. een Wii U pro met twee Wii remotes erbij. Je hebt ook wel chargers waar je de Gamepad, 2x Wii Remote en een Pro controller tegelijk in kan opladen.

Ik heb zelf een namaak Wii Remote en die doet het prima, maar een echte is wel duidelijk beter. Maar voor het prijsverschil (~13 euro bij DX, tov ~65 voor een echte incl Nunchuck) zeker wel de moeite waard als je incidenteel een extra controller nodig hebt.

Motion plus is niet zo belangrijk. Die extra sensors worden alleen gebruikt bij games die er ondersteuning voor hebben en dat is een handje vol en zover ik weet alleen Wii games (Sports Resort bijv.). En als je een echte nieuw koopt dan hoef je je daar niet druk om te maken want dat is standaard. Ook de meeste neppe zullen het wel hebben. Gebruikt is een ander verhaal, vooral die oudere witte zullen het niet hebben
Motionplus is best belangrijk om bij je nieuwe Wii motes te nemen vind ik. Meer games maken er wel gebruik van en het achteraf toevoegen kost je weer extra. Naar mijn weten zijn standaard wii motes even duur ongeveer.

Met drie extra Wiimotes, nunchucks en een pro controller zit je wel goed denk ik. Kun je eventueel nog de controller add ons kopen die je ook met je Wiimote kunt koppelen.
En ja, dat geintje is best prijzig :P

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Motion plus controller vorig jaar gekocht om wii games te kunnen spelen. Speelt soms beter dan met de standaard wiiu controller. Soms vind ik het zelfs jammer dat je niet enkel met de wiimote kan spelen. De game wonderfull 101 bijvoorbeeld..die veel werkt met gestures. Daarbij had ik het ideaaal gevonden.

[ Voor 19% gewijzigd door Emiel1984 op 08-06-2014 15:55 ]

[LTS][MTS][HTS]

• Punaisebal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10-2024
BlackMage schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:11:
[...]

Thanks voor jullie hulp! Ik heb drie namaak controllers met nunchuck besteld (en met motion plus) en een laadstation met vier slots + accupacks, voor in totaal 46,30 euro. De pro controller komt er misschien nog wel, maar voorlopig kan ik het prima met de gamepad aan (die ligt verrassend prima in de hand vind ik).

It's Evolution Baby!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 03:39
omdat ik moet wachten op Rayman Legends maar begonnen met het verzamelen van alle groene sterren in SM3DW. Zeer vermakelijk om te doen. Ik heb er nu 196. Als je kijkt wat er allemaal te doen is nadat de game uitgespeeld is kom je tot de conclusie dat het een zeer uitgebreide game is. Er zijn ook werelden die pas vrijkomen als je meer als zoveel sterren en stempels hebt en overal bovenin de vlaggenmast gesprongen bent.

Ik heb laatst SM64 weer een paar keer gespeeld en ik vind de sfeer van die game beter. Die game is wat minder kleurrijk en de vijanden zijn stoerder. Maar qua gameplay komen ze dicht bij elkaar in de buurt. De lieveheersbeestjes in 3D World vond ik vandaag behoorlijk lame.

[ Voor 5% gewijzigd door Robolokotobo op 08-06-2014 22:13 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Pagina: 1 ... 30 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic