Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Robolokotobo schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:11:
omdat ik moet wachten op Rayman Legends maar begonnen met het verzamelen van alle groene sterren in SM3DW. Zeer vermakelijk om te doen. Ik heb er nu 196. Als je kijkt wat er allemaal te doen is nadat de game uitgespeeld is kom je tot de conclusie dat het een zeer uitgebreide game is. Er zijn ook werelden die pas vrijkomen als je meer als zoveel sterren en stempels hebt en overal bovenin de vlaggenmast gesprongen bent.

Ik heb laatst SM64 weer een paar keer gespeeld en ik vind de sfeer van die game beter. Die game is wat minder kleurrijk en de vijanden zijn stoerder. Maar qua gameplay komen ze dicht bij elkaar in de buurt. De lieveheersbeestjes in 3D World vond ik vandaag behoorlijk lame.
SM64 was ook veel meer een adventure, met zoeken en ontdekken. De 2D mario's zijn platformers met powerups en een nadruk op timing en behendigheid. 3D World zit daar precies tussenin, met elementen van beide. Effectief een nieuwe variant want die hard fans van SM64/Galaxy vinden dat leuker en fans van echte 2d platformers vinden de traditionele mario's leuker.

Het verschil is snel te merken. Neem een guide voor SM64 en je hebt geen problemen met de sterren verzamelen. Alleen de bowser castles zijn enigzins lastig. Maar een guilde voor bijv. Mario World is nutteloos tenzij je specifiek op zoek bent naar de secrets. Geen guide die jou kan vertellen wanneer je moet springen en rennen.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 03:39
Dan hoop ik dat er voor de Wii U ook nog een adventure achtige 3D Mario game uitgebracht gaat worden. En als ik eerlijk ben heb ik liever dat die dan de kant van SM64 op gaat dan de kant van de Galaxy games.

[ Voor 33% gewijzigd door Robolokotobo op 09-06-2014 00:17 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-11 10:10

pclinde

TechGaming.nl

Het is bijna zover het 'Digital Event'. Mag ik vragen hoe jullie dit altijd voorbereiden of beleven? Ik ga normaal altijd naar een vriend ook Nintendo fan. We hebben jaren gehad dat we gilde als kleine meisjes, vooral de jaren met Zelda - o.a. TP & SS. Hopelijk mag dit jaar ons ook doen gillen. :P

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

pclinde schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:53:
Het is bijna zover het 'Digital Event'. Mag ik vragen hoe jullie dit altijd voorbereiden of beleven? Ik ga normaal altijd naar een vriend ook Nintendo fan. We hebben jaren gehad dat we gilde als kleine meisjes, vooral de jaren met Zelda - o.a. TP & SS. Hopelijk mag dit jaar ons ook doen gillen. :P
Hangt er helemaal vanaf wat ze gaan vertellen. Als ze eerst een half uur gaan praten over hoe goed Mario Kart verkoopt, nutteloze details van Smash Bros bij langs gaan of andere dingen vertellen die we al weten dan zet ik de stream gewoon uit. Dan lees ik de boeiende details wel later op de avond.
Verwachtingen zijn hoog gespannen. Ik hoop ook dat ze niet weer alleen maar Smash bespreken maar met ècht nieuwe games komen. Ben heeeeel benieuwd of ze een datum hebben voor Zelda.

Ben ook heel benieuwd naar wat ze concreet van plan zijn met hun NFC platform.

Ben nu trouwens Wind Waker HD aan het spelen. Maar wat is die Zelda toch godsgruwelijk goed. Misschien wel de beste. Zit naar mijn smaak meer afwisseling in en met het swift sail is het reizen een heel stuk aangenamer geworden. Moet zeggen dat de Gamepad ook nuttig is om tijdens het varen je items te regelen en om de kaart te zien. Heeeerlijke game.

[ Voor 7% gewijzigd door Deddiekoel op 09-06-2014 13:41 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:23:
[...]

Hangt er helemaal vanaf wat ze gaan vertellen. Als ze eerst een half uur gaan praten over hoe goed Mario Kart verkoopt,
Het is geen Apple ;)
nutteloze details van Smash Bros bij langs gaan
Nintendo is druk bezig om een hype rond die games te bouwen. Dus ja, ze zullen wel wat info over Smash Bros gaan tonen.
of andere dingen vertellen die we al weten
Ik vermoed dat we ook wel wat over Bayonetta 2 en Moonlith soft X gaan horen ;)
dan zet ik de stream gewoon uit. Dan lees ik de boeiende details wel later op de avond.
Natuurlijk gaat Nintendo dingen tonen over de nieuwe Zelda die volgend jaar op de markt komt. Het NFC platform. Pokkén Fighters. Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire, ik vermoed verder iets van een nieuwe Metroid game en wat info over de vele indie developers die gave games naar de eShop aan het brengen zijn.

[wishful thinking]En misschien zelfs een nieuwe F-Zero O-) [/wishful thinking]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2014 15:23 ]

Ik las ook dat de event maar een half uurtje duurt. Dus zelfs als ze daar de helft van verdoen met nutteloze dingen dan overleef ik dat nog wel.

In een half uur vertel je niet heel veel.

Ik verwacht tijdens deze direct:
Hoofdmaaltijd:
- Aankondiging nieuwe Zelda.
- Laatste info Smash Bros, incl releasedates.

Verder:
- Mario Kart DLC
- Pokemon Ruby/Sapphire remakes
- Release van Sports Club en NES Remix op disk
- GC Virtual Console
- Nieuwe Wii U hardware (Wii U met meer storage of een officiele usb disk)
- Nieuwe 3DS hardware (uitfasering 3DS "classic", vervangen door een nieuwe)

Wat ik niet verwacht:
- Veel aandacht voor 2,5th party games als X en Bayonetta, misschien een nieuwe trailer, maar meer niet.
- Pokken Fighters
- NFC
- Indie aandacht

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:49:
Ik las ook dat de event maar een half uurtje duurt. Dus zelfs als ze daar de helft van verdoen met nutteloze dingen dan overleef ik dat nog wel.

In een half uur vertel je niet heel veel.

Ik verwacht tijdens deze direct:
Hoofdmaaltijd:
- Aankondiging nieuwe Zelda.
- Laatste info Smash Bros,
Jup
incl releasedates.
Van de 3DS release
Verder:
- Mario Kart DLC
JUP!.
- Pokemon Ruby/Sapphire remakes
- Release van Sports Club en NES Remix op disk
Jup
- GC Virtual Console
Nope.
- Nieuwe Wii U hardware (Wii U met meer storage of een officiele usb disk)
Enkel de GC controller adapter, verder gaat Nintendo geen nieuwe hardware aankondigen. Dat hebben ze zelf al gezegd.
- Nieuwe 3DS hardware (uitfasering 3DS "classic", vervangen door een nieuwe)
Nope x2.
Wat ik niet verwacht:
Wat ik wél verwacht:
- Veel aandacht voor 2,5th party games als X en Bayonetta, misschien een nieuwe trailer, maar meer niet.
iig een nieuwe trailer.
- Pokken Fighters
- NFC
JA, ze hebben aangekondigd dat beide te zien zullen zijn.
- Indie aandacht
Ze moeten wel ;)
BlackMage schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:49:
Ik las ook dat de event maar een half uurtje duurt.
Afgerond duurt het een half uur. ;) De Smash Direct duurde zogenaamd volgens NND ook een "half uur".

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Die punten die ik noemde bedoelde ik voor de E3 direct, niet wat er verder op de E3 te zien gaat zijn. De NFC/Indies/Pokken/MarioMaker/Whatever kan allemaal, maar ik zie niet dat ze dat in een ~30 min presentatie proppen.

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Hoe laat, Nederlands tijd, begint Nintendo?

PC Specs

Wat staat er in het grote rode blok onder aan het topic? :p

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:31

DukeBox

loves wheat smoothies

BlackMage schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:25:
Wat staat er in het grote rode blok onder aan het topic? :p
En zelfs als dat niet opvalt.. op de frontpage van http://www.nintendo.nl/

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:06:
Die punten die ik noemde bedoelde ik voor de E3 direct, niet wat er verder op de E3 te zien gaat zijn. De NFC/Indies/Pokken/MarioMaker/Whatever kan allemaal, maar ik zie niet dat ze dat in een ~30 min presentatie proppen.
Ligt helemaal aan hoeveel ze gaan tonen ;) Voor indie games maken ze waarschijnlijk gewoon een korte trailer die ze allemaal gaat tonen en van de andere games (X, SSB, Hyrule Wariror's, Bayonetta 2) maken ze een korte trailer met een launchwindow.
De echt nieuwe dingen zullen ze wat verder bespreken.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 03:39
Er komen geen Wii U games meer van Ubisoft ;(

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-11 22:19
Ik hoopte echt op Beyond Good & Evil 2 (op Wii U) -O-
Prima hoor dat het team van Ubisoft creatief de ruimte krijgt ,, als het maar eerder uitkomt dan Half-Life 3

[ Voor 3% gewijzigd door Ketho op 10-06-2014 01:29 ]

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

Ketho schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 01:29:
Ik hoopte echt op Beyond Good & Evil 2 (op Wii U) -O-
Prima hoor dat het team van Ubisoft creatief de ruimte krijgt ,, als het maar eerder uitkomt dan Half-Life 3
Als die game uitkomt dan ga je die niet op de console met laagste userbase uitbrengen. Het is sowieso al een tricky game om uit te brengen aangezien de 1e een commercieele flop was. Als je hem dan voor de Wii U uitbrengt gooi je helemaal je eigen glazen in.
Robolokotobo schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:09:
Er komen geen Wii U games meer van Ubisoft ;(
Is toch geen verrassing lijkt me? EA kondigde ook niks voor de Wii U aan, wat een verschil met 2 jaar geleden toen EA volledig er achter stond. Het blijft een business; je moet geld verdienen om releases rendabel te hebben. Is er uberhaupt nog een grote 3rd party die Nintendo steunt. Er komt weliswaar een (belabberde niet Sonic Team) Sonic game uit maar dat was onderdeel van een deal met Nintendo voor 3 exclusive games.

Voor de rest zou ik het niet kunnen bedenken. Had verwacht dat op z'n minst Just Dance wel uit zou komen want die games schijnen altijd wel goed te verkopen.

"21 jaar DSL!"

The_Bird schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 06:59:
[...]

Als die game uitkomt dan ga je die niet op de console met laagste userbase uitbrengen. Het is sowieso al een tricky game om uit te brengen aangezien de 1e een commercieele flop was. Als je hem dan voor de Wii U uitbrengt gooi je helemaal je eigen glazen in.

[...]

Is toch geen verrassing lijkt me? EA kondigde ook niks voor de Wii U aan, wat een verschil met 2 jaar geleden toen EA volledig er achter stond. Het blijft een business; je moet geld verdienen om releases rendabel te hebben. Is er uberhaupt nog een grote 3rd party die Nintendo steunt. Er komt weliswaar een (belabberde niet Sonic Team) Sonic game uit maar dat was onderdeel van een deal met Nintendo voor 3 exclusive games.

Voor de rest zou ik het niet kunnen bedenken. Had verwacht dat op z'n minst Just Dance wel uit zou komen want die games schijnen altijd wel goed te verkopen.
EA er volledig achter?

Ze hebben 4 games uitgebracht:
- Mass Effect 3
- Need for speed: Most wanted
- Madden 13
- Fifa 13

Van die onderste 3 kan ik niets zeggen, maar Mass Effect, ondanks dat ik het door de gamepad leuker vond dan op de xbox, was niets meer dan een ordinaire port van een oud spel. Dat porten hebben ze gewoon uitbesteed aan een 3e partij en er is 0,0 aandacht voor quality control geweest. Spel is meerdere malen vastgelopen en vooral tijdens cutscenes dropt de framerate regelmatig tot onder de 10.

Ook de zogenaamde "special edition" was niets meer dan de gratis beschikbare DLC's ingebouwd en een interactieve comic om deel 1 en 2 in een kwartier door te lopen en de belangrijkste keuzes uit die games te doen.

Het spel heeft wel voor 60 euro in de schappen gelegen he. Kan me voorstellen dat je je dan goed genaaid hebt gevoeld als je het zelfde (maar dan beter geoptimaliseerd) voor 20 euro op de ps3/xbox kon krijgen.

EA heeft een aantal ip's die ik erg leuk vind (ME en DA) en dat vind ik jammer, want het zijn een stel boeven die geen seconde wakker liggen van jouw geld wegroven en matige kwaliteit terug te geven.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Weet ik maar er werd tijdens de E3 destijds met veel bombarie aangekondigd hoe goed EA de Wii U wel niet vond. Vervolgens een paar games uitgebracht en nu is het 180 graden gedraaid.

"21 jaar DSL!"

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-11 10:32
Had de Wii wel veel 3rd party support? Zoals jullie wellicht weten ben ik voornemens om een Wii U te kopen. Ik wacht de 'presentatie' van vanavond even af en maak dan een beslissing.

Ik koop een Wii U precies om de 1st party games, dus op zich interesseren 3rd party games mij niet heel erg, maar het is altijd leuk om bv een Fifa 15 te spelen met vrienden, maar dat zit er niet in helaas.
Het is een beetje kip-ei verhaal, maar de weinige verkopen (zo weinig is het niet eens) van de Wii U is niet de enige reden dat die third party developers afhaken. Hun doelgroep zit er simpelweg niet. En dat is grotendeels te verwijten aan Nintendo die met zijn moeder eend mentaliteit het niet voor elkaar krijgt om de Wii U in de huiskamer van de (voor EA/Ubi) juiste doelgroep te zetten.

Als er 10x zoveel Wii U's verkocht zouden worden, dan waren ze ook afgehaakt, want dan nog zouden ze veel te weinig games verkopen.
Gusev schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:33:
Had de Wii wel veel 3rd party support? Zoals jullie wellicht weten ben ik voornemens om een Wii U te kopen. Ik wacht de 'presentatie' van vanavond even af en maak dan een beslissing.

Ik koop een Wii U precies om de 1st party games, dus op zich interesseren 3rd party games mij niet heel erg, maar het is altijd leuk om bv een Fifa 15 te spelen met vrienden, maar dat zit er niet in helaas.
Wel third party ondersteuning, maar geen third party AAA. De Wii kreeg vooral van die 'shovelware' (afgeraffelde waardeloze keutels) titels van de third parties. Er zijn natuurlijk wel een paar leuke/goede Wii third party titels uitgekomen, maar volgens mij heeft de Wii U er nu al meer dan de Wii in totaal heeft.

[ Voor 43% gewijzigd door BlackMage op 10-06-2014 09:38 ]

• Gusev
Je hebt gelijk en ik begrijp het. Ik zie dat de Wii ruim 6 jaar is verkocht in Europa. De Wii U zit nu op ong 1,5 jaar. Ik denk niet dat de Wii U de 6 jaar haalt.

Maar goed als ik 15-20 uur in de nieuwe Zelda kan stoppen is mijn aankoop al geslaagd O+

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Klinkt cliche maar een Wii U koop je voor Mario spelletjes. Wil je 3rd party toppers zoals de 2K-sportgames, GTA, goede shooters en realistische race games dan ben je beter af met PS4/XO.

"21 jaar DSL!"

• Gusev
The_Bird schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:50:
Klinkt cliche maar een Wii U koop je voor Mario spelletjes. Wil je 3rd party toppers zoals de 2K-sportgames, GTA, goede shooters en realistische race games dan ben je beter af met PS4/XO.
Dat is gewoon een feit, en dat ben ik me bewust. Ik wil ook juist Super Mario 3D World, Mario Kart etc spelen. Ik heb niet heel veel tijd om te gamen, en dan heb ik geen zin in FPS, race games waar je 100 uur in moet stoppen etc.
Dan is de Wii U een prima apparaat voor jou. Is daarnaast een stuk goedkoper, neemt minder ruimte in beslag, maakt amper geluid, is zeer zuinig met stroom en wordt bijna niet warm. In tegenstelling tot die peperdure lawaaikachel (PS4) die er bij mij naast staat.

• Gusev
Exactly, ben benieuwd vanavond, hoop zo dat ze een releasedate van Zelda laten zien, bv Q1 2015. Eind 2015 zou echt een bummer zijn :(

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Vrijdag Lego Batman 2 en Assassins Creed gekocht voor 25 euro totaal. Het weekend direct Lego Batman 2 uitgespeeld. Top game, vooral vliegen met Superman is leuk. Deuntje erbij van de films etc, erg grappig. Nu nog 'even' alles unlocken / halen en dan op naar Assassins Creed 3.
Gusev schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:00:
Exactly, ben benieuwd vanavond, hoop zo dat ze een releasedate van Zelda laten zien, bv Q1 2015. Eind 2015 zou echt een bummer zijn :(
Dat laatste is waarschijnlijker. Nintendo neemt doorgaans zijn tijd voor Zelda games. Duurt ff, maar dan heb je ook wat ;-)

Ik hoop wel dat ze met wat release dates gaan komen want er komt nog niet heel veel aan dit jaar (volgens mij tot nu toe alleen Smash, Bayonetta 2 en Hyrule Warriors).

• Gusev
Deddiekoel schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:02:
[...]

Dat laatste is waarschijnlijker. Nintendo neemt doorgaans zijn tijd voor Zelda games. Duurt ff, maar dan heb je ook wat ;-)

Ik hoop wel dat ze met wat release dates gaan komen want er komt nog niet heel veel aan dit jaar (volgens mij tot nu toe alleen Smash, Bayonetta 2 en Hyrule Warriors).
True. Hyrule Warriors en Bayonetta zijn hack en slash games toch? Niet echt mijn idee. Dan maar wachten :)

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:02:
[...]

Volgens mij (maar kan mij vergissen) waren de laatste Zelda titels naar aankondiging (met gameplay beelden) zo'n beetje een half jaar later in de schappen.
We weten niet hoe ver ze zijn met Zelda. Al zouden ze 5 jaar doen over de ontwikkeling, als ze 4,5 jaar geleden zijn begonnen dan komt ie dit jaar nog.

Nintendo kennende kondigen ze niet iets aan wat in alfa stadium is. Dus ik denk dat als de aankondiging komt, dat alles behalve optimalisatie en localisatie klaar is. Een release dit jaar zie ik niet meer gebeuren, maar Q2 2015 zou ik op gokken.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:40
BlackMage schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 07:36:
[...]

EA er volledig achter?

Ze hebben 4 games uitgebracht:
- Mass Effect 3
- Need for speed: Most wanted
- Madden 13
- Fifa 13
EA was erg enthousiast over de Wii U. Maar deze insteek veranderde bijzonder snel toen Nintendo de wens van EA om Origin te incorporeren op hun platform, i.p.v. de eShop, had geweigerd.

Toen was het eigen belang voor EA in de Wii U direct verspeeld, en deed het er ook allemaal niet langer toe.
psychodude schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:32:
[...]

EA was erg enthousiast over de Wii U. Maar deze insteek veranderde bijzonder snel toen Nintendo de wens van EA om Origin te incorporeren op hun platform, i.p.v. de eShop, had geweigerd.

Toen was het eigen belang voor EA in de Wii U direct verspeeld, en deed het er ook allemaal niet langer toe.
Ja inderdaad, daar zeg je wat. Was me alweer ontschoten.

Brengt wel een leuk discussie onderwerp. Is het nog wel goed/eerlijk dat er maar 1 store aanwezig is op een platform? Eigenlijk zou de internationale gemeenschap moeten ingrijpen en consolebouwers verplichten om ook stores van derden toegankelijk te maken. Dus uPlay, Origin, etc. naast de eShop/PSN Store/whatever. Die stores zijn dan zelf volledig verantwoordelijk voor de logistiek en financiele afhandeling en hoeven per verkochte game dan nog maar een klein bedrag af te staan voor de licentie om gebruik te mogen maken van de API's/logo's/andere ip's.

Heel veel dubbele standaarden. Microsoft krijgt een fikse boete voor het meeleveren van IE en WMP op hun OS en een consolebouwer mag je wel verplichten om een bepaalde store te gebruiken?

Dan krijg je meer concurrentie, zeker als je ook prijsstunters er bij gaat krijgen en dat is voor de consument alleen maar positief.

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:57:
[...]

Heel veel dubbele standaarden. Microsoft krijgt een fikse boete voor het meeleveren van IE en WMP op hun OS en een consolebouwer mag je wel verplichten om een bepaalde store te gebruiken?
Een consolebouwer is met een App store geen monopolist. Ook MS niet met de Windows Store, Apple met de App Store of Google met de Play-store. Dus er gelden andere (zwakkere) regels.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

[...]

Brengt wel een leuk discussie onderwerp. Is het nog wel goed/eerlijk dat er maar 1 store aanwezig is op een platform? Eigenlijk zou de internationale gemeenschap moeten ingrijpen en consolebouwers verplichten om ook stores van derden toegankelijk te maken. Dus uPlay, Origin, etc. naast de eShop/PSN Store/whatever. Die stores zijn dan zelf volledig verantwoordelijk voor de logistiek en financiele afhandeling en hoeven per verkochte game dan nog maar een klein bedrag af te staan voor de licentie om gebruik te mogen maken van de API's/logo's/andere ip's.

Dan krijg je meer concurrentie, zeker als je ook prijsstunters er bij gaat krijgen en dat is voor de consument alleen maar positief.
Je kan in deze niet spreken van een monopolist, dat zou betekenen bijvoorbeeld dat alleen Nintendo zijn spellen enkel op die manier aanbiedt en verder de boel op slot gooit voor andere verkopers en er ook geen andere manier is om de games van derden te spelen. Bovendien is het zo dat de shop een platform is voor verkoop maar dat de verkopers ZELF hun prijzen en aanbiedingen bepalen in de eShop. Het is dus slechts een middel voor verkoop. Als Ubisoft of EA hun spellen daar voor minder willen aanbieden dan mag dat. Nintendo bepaalt de prijzen niet.

Breek je nek voorzichtig

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

[...]

Lijkt mij onhandiger met een versplintering van aanbod en dat je op een console meerdere malen moet inloggen om alleen maar iets te kunnen downloaden. Daarnaast hoor ik weinig klachten over het aanbod en de prijzen van bijv PSN. Goede prijzen, regelmatig scherpe aanbiedingen.

"21 jaar DSL!"

Als klant doe je zaken met Nintendo, en de eShop is het enige product dat je kan gebruiken. De games die jij koopt, koop je bij Nintendo en niet bij de uitgever. Ook alleen Nintendo is verantwoordelijk voor de kwaliteit, niet de uitgever. Als je een spel koopt bij de MediaMarkt dan is dat precies het zelfde: jij koopt het spel bij de MediaMarkt en niet bij Ubisoft.

En inderdaad, de Apple en Windows (Mobile) stores zouden de zelfde behandeling moeten krijgen. Android stelt gebruik van de Play Store niet verplicht, het is ook mogelijk om andere stores te installeren en gebruiken.

Ik heb geen juridische achtergrond, maar ik denk dat het niet zo zwart/wit is als jullie nu schetsen.

Het gaat hier ook niet om het meeleveren van een product (zoals IE/WMP was), maar het volledig onmogelijk maken om een ander product te gebruiken. Je kan de vergelijking ook doortrekken naar uitspraken van zaken tegen KPN, die uiteindelijk verplicht werd om hun infrastructuur beschikbaar te stellen aan andere/concurrerende contentproviders. Als je helemaal door draait dan kan je ook bijv. Nespresso erbij pakken. Die hebben hun platform neergezet (de goedkope machines) en je bent daarbij 'verplicht' om koffiecupjes te kopen bij hun webshop. Maar de supermarkten puilen ook uit met alternatieven en als ze daar juridisch wat aan konden doen dan hadden ze dat echt wel gedaan.

Het enige wat ik mogelijk zie als knelpunt, is dat de mogelijkheid voor aanschaf van fysieke schijfjes als voldoende alternatief/concurrentie gezien wordt.

Maargoed, het was ook niet zozeer de vraag of het wel mag of niet (wetten staan niet vast), maar meer of en hoe jullie er toekomst in zien. Ik dus wel, het is momenteel zelfs een van mijn grootste bezwaren tegen digitale distributie.
Schijnbaar heeft Ubisoft complete WiiU games op de plank liggen die ze uit willen brengen als de WiiU populairder is.

Lijkt mij heel sterk. Als ze er al in tijd en moeite in hebben zitten dan is het momenteel gewoon verspilde moeite. Brengen ze het uit dan levert het tenminste iets op en mogelijk helpen ze om het platform populairder te maken...

• psychodude
Deddiekoel schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:07:
Schijnbaar heeft Ubisoft complete WiiU games op de plank liggen die ze uit willen brengen als de WiiU populairder is.

Lijkt mij heel sterk. Als ze er al in tijd en moeite in hebben zitten dan is het momenteel gewoon verspilde moeite. Brengen ze het uit dan levert het tenminste iets op en mogelijk helpen ze om het platform populairder te maken...
Is niet altijd even praktisch. Je kunt het namelijk nu wel uitbrengen. Maar dan is je afzet laag. Als 5% van de kopers van een console een titel kopen, kun je vaak al in je handen klappen. Dat zou momenteel neerkomen op een verkoopaantal van ongeveer 325.000 verkopen. Wacht je 2 jaar, en staat de teller van verkochte Wii U's op bijv. 15 miljoen dan zijn dit al 750.000 verkopen. Breng je het nu al uit, dan ligt tegen de tijd dat je product wat meer zou kunnen gaan verkopen, deze eigenlijk al weer in de budget bakken.

Voor veel uitgevers is dit al langer reden geweest om met uitgaven op een nieuwe console te wachten eer deze een grotere installbase heeft. Zo ontwikkelen veel kleinere developers bijv. nog steeds voor de PS3 en Xbox 360. En zijn het enkel de multi-platform system sellers welk voor next-gen releases gaan.

System sellers voor de Wii U zijn momenteel eigenlijk en en alleen de first party titels. Dus uitgevers als Ubisoft zullen daarvan afhankelijk zijn. Het is voor veel third party ontwikkelaars dan ook te wachten op de release van Smash en evt. Zelda.

Verwijderd

Ik ben van plan om een Wii U aan te schaffen.
Nu las ik dat er een hoop problemen zijn/waren met Wifi van Ziggo en de Wii U.
Misschien is dat al vele keren eerder gevraagd maar is dit opgelost?
De problemen die ik lees op internet zijn namelijk z'n beetje een jaar oud.
Alvast bedankt!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:28:
Alvast bedankt!
Hier Ziggo + Wii U sinds twee weken:
Nuja, het vreemde was bij eerste keer aansluiten op internet had ik opeens geen wifi meer. Modem reset. En daarna zonder problemen aangesloten, nadien ook geen problemen meer gehad.

• psychodude
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:28:
Alvast bedankt!
Is niet enkel met Ziggo. Ik heb / had er met UPC ook last van. Eigenlijk niet zozeer een probleem geweest tijdens gamen. Deed zich met name voor bij Netflix gebruik. Na enkele uren wilde soms de WiFi er mee stoppen. Op dat moment gamen, eshop gebruiken, internet, etc. lukte dan uiteraard ook niet meer. Reset van de Wii U en het probleem was weer verholpen.

Volgens mij is het probleem echter niet zozeer een Wii U specifiek iets, maar ligt het aan de WiFi modem zelf. Op mijn smartphone heb ik het namelijk zo nu en dan ook bij o.a. Netflix gebruik.

Overigens is het zoals altijd indien je fanatiek online gamed, raadzaam om een ethernet adapter aan te schaffen.

Verwijderd

psychodude schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:26:
[...]

Is niet enkel met Ziggo. Ik heb / had er met UPC ook last van. Eigenlijk niet zozeer een probleem geweest tijdens gamen. Deed zich met name voor bij Netflix gebruik. Na enkele uren wilde soms de WiFi er mee stoppen. Op dat moment gamen, eshop gebruiken, internet, etc. lukte dan uiteraard ook niet meer. Reset van de Wii U en het probleem was weer verholpen.

Volgens mij is het probleem echter niet zozeer een Wii U specifiek iets, maar ligt het aan de WiFi modem zelf. Op mijn smartphone heb ik het namelijk zo nu en dan ook bij o.a. Netflix gebruik.

Overigens is het zoals altijd indien je fanatiek online gamed, raadzaam om een ethernet adapter aan te schaffen.
Aah oke bedankt!
Voor mij gaat het voornamelijk om online gamen inderdaad. Dus die ethernet adapters is misschien wel handig.
Als je een beetje normaal, modern, functionerend Wifi netwerk hebt is er niets aan de hand. Die 3ms latency merk je echt niet. Als je veel last hebt van storingen of om welke reden dan ook geen Wifi netwerk wilt dan is zo'n netwerk adapter wel handig. Maar het is een USB netwerk adapter en dat is ook geen heilige graal.

Verwijderd

Mijn wifi doet het prima en is nog geen jaar oud. Gaat mij vooral om dat internet het gewoon doet op de Wii U. Ik las dat er erg veel problemen zijn maar dat zal wel mee vallen dan.

Verwijderd

Topicstarter
De eerste grote aankondiging is al uitgelekt....

spoiler:
STAR FOX WIII U!!

klik
Dan zouden die eerder uitgelekte documenten (waar deze bij op stond) best wel eens voeten aan de aarde kunnen hebben.....

[ Voor 4% gewijzigd door BlackMage op 10-06-2014 17:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:47:
De eerste grote aankondiging is al uitgelekt....

spoiler:
STAR FOX WIII U!!

klik
OMG!! OMG!! ;)

Eerst even afwachten of het daadwerkelijk zo is. En dan hoop ik op een zeer uitgebreide multiplayer.

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

All Aboard!!! The Hype Train!!! My body is ready!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Hahaha wat een bazen introfilmpje ^^
Amiibo klinkt ook wel vet om je eigen fighters / kart mee te nemen als je bij vrienden aan het spelen bent :)

Omelette du fromage!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Wow! Wat ziet die nieuwe zelda er bijzonder vet uit. Letterlijk kippenvel hier :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dat dacht ik ook even ja. Echt een game om naar uit te kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door rajackar op 10-06-2014 18:28 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Fuck! Ik dacht heel even dat er metroid kwam.
Rustig hier btw ;)

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Slechts 200K viewers op YouTube ook.

Moet zeggen dat Captain Toad er ook wel lachen uit ziet, vond de mini-games in Super Mario 3D World ook wel tof :D

Omelette du fromage!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Hmm dat is ook weinig zeg. Wel al veel goeds gezien. Hopelijk gaan weer wat meer mensen Nintendo hier door series nemen.

200K weinig?

Er zijn ook streams van Nintendo zelf, U stream als backup (gebruik ik) en Twitch heeft er ook nog 150K

• Gusev
1 woord...Splatoon :D hahaha geweldig weer, typisch iets voor Nintendo! Voor de rest veel " 2015" aankondigen. Dat is best breed...

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-11 09:54
Dus dit jaar alleen super smash voor wii u? Of heb ik wat gemist? :(

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Gusev schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:42:
1 woord...Splatoon :D hahaha geweldig weer, typisch iets voor Nintendo! Voor de rest veel " 2015" aankondigen. Dat is best breed...
Dat splatoon verhaal zag er wel leuk uit ja. Jammer dat 't pas volgend jaar komt, en dat we nu nog niet eens halverwege dit jaar zitten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Gusev
Yep dat is met zo goed als alle games die ze hebben laten zien :) , helaas. Maar ik heb nog genoeg toppers die ik moet spelen, eerst maar een Wii U halen.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:57

MazeWing

The plot thickens...

Nou. Mensen die enkel een WiiU hebben om hun spelletjes te spelen komen er karig af dit jaar.....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Gusev
Haha ja geweldig he. Een vd toeschouwers werd gelaserd toen die erover begon :P

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10 01:05

Hironshy

Orooo!!!

Hmmm teleurstellend. Alleen Smash als knaller dit jaar en rest 2015...hmmm......

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Hironshy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:49:
Hmmm teleurstellend. Alleen Smash als knaller dit jaar en rest 2015...hmmm......
En bayonetta 2.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Ketho
Hyrule Warriors komt september dit jaar uit maar denk niet dat er hoge verwachtingen voor zijn

• Gusev
Van houdt die XENOBLADE CHRONICLES X precies in? Vond het een uber rommelig filmpje. Maar dat is dus de Project X aankondiging?

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Hyrule warriors lijkt me niet veel aan. De rest zag er cool uit maar veel 2015 helaas. Voor de PS4 is het al weinig anders. Ik krijg het rustig de rest van het jaar ;)

• Gusev
30% korting in de eShop t/m 16 juni en Mario Party 10 worden nu besproken.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

WTF? Itagaki's Devil's 3rd wordt nu een Wii U exclusive?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Devil's Turd ;(

• rajackar

rajackar

Blood Minister

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Dat was het?
Dat viel tegen zeg.

Keyword: 2015, 2015, 2015....

De Wii U loopt zo slecht als maar kan en het enige wat er dit jaar nog uitkomt zijn Smash, Hyrule Warriors, een Toad game en Bayonetta? Tel daar Mario Kart en DK bij op en je hebt een line up van 6 games. In een heel jaar.

Zelda zag er goed uit maar wat zagen we eigenlijk? Iets van 30 seconden gameplay. Geen titel, geen releasedata, geen HUD. Lijkt er op alsof het nog wel een tijd duurt voordat die uitkomt, vooral aangezien ze de 2015 releases wel markeerden.

"21 jaar DSL!"

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 11:51
Leugens.

Dat was een prima livestream.

Nintendo kondigde veel spellen aan achter elkaar. Gingen dieper in op Smash.
Wat mij betreft was dit top :)

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:47
Weer een beetje teleurstellend, net als vorig jaar. Voor Zelda zal ik de WII U aanschaffen, eerder niet. Toch had ik wel gehoopt op een Zelda net als de techdemo die in 2012 werd aangekondigd: YouTube: Zelda Wii U Full Demo - E3

de 3DS releases zijn ook karig :(

• Ketho
Jammer dat Nintendo niet meer infomatie over Mario Party 10 gaf. Op zijn minst een trailer met releasedatum voor 2015/2016

Wii Party U was zo teleurstellend dat ze het hiermee meer dan goed konden maken

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Tja, het is jammer maar ik wacht toch echt liever dan dat ze slechte of halve games uit gaan brengen.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11 16:15

Ziet er leuk uit! Ook Captain Toad lijkt me gaaf :P

Op hun youtube staat nog meer! YouTube: Nintendo

[ Voor 38% gewijzigd door Sinus_rhythm op 10-06-2014 19:16 ]

• Gusev
Er wordt nog van alles en nog wat aangekondigd en besproken in het Nintendo Treehouse Live @ E3 'evenement'.

Los van inderdaad de 2015 vermeldingen, zoals ik al aangaf, toch ontiegelijk veel leuke games!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:58
Gusev schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:59:
30% korting in de eShop t/m 16 juni en Mario Party 10 worden nu besproken.
Wanneer zou dat in gaan? Ik heb al gezocht maar vind daar nergens iets van terug. ik was al aan het twijfelen om Donkey Kong te kopen maar met 30 % korting koop ik 'm direct :)
I am disappoint.

Nintendo snapt het echt niet he, marketing. Wii U is EINDELIJK positief in het nieuws dankzij Mario Kart, komen ze met "that's all folks". Doorpakken mensen! Drop die domme poppetjes, daar zit niemand op te wachten. Leuk extratje, geen primaire content voor de meeste gamers. Er zijn honderduizenden die een Wii U hebben gekocht voor Mario Kart, zorg dan in ieder geval dat die gamers binnen 2-3 maand iets nieuws kunnen kopen. Want 90% van die nieuwe Wii U's belandt nu op zolder en de eigenaren zijn niet meer geinteresseerd in nieuwe games. Smash Bros had die game kunnen zijn.

Captain Toad - leuk. Als 3D world DLC van 10 euro.
Mario Maker - leuk. Als NSMBU DLC van 10 euro.
Splatoon - leuk. Als eShop download. Leuk voor erbij, maar het siert het Nintendo-schap in de winkel echt niet.

En dan hebben we Zelda. Ik had op z'n minst een titel en story blurb verwacht.

Yarn Yoshi. Verfrissend leuk, vooral de local multiplayer. Vrolijkheidstherapie. Maar waarom die titel aanpassen? Yarn Yoshi is een leuke naam, Yoshi's Wooly World niet.

Ik heb nu serieus het gevoel dat de Nintendo-games hobbyprojectjes zijn van de senior developers.

• Gynnad
  • Laatst online: 08:09
Mario Maker kan wel leuk zijn, tenminste als je de levels online zou kunnen delen?

[ Voor 54% gewijzigd door Gynnad op 10-06-2014 19:35 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:28
Komt mss nog!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:59
Even tussen al het E3 geweld door. Waarom is die verdomde pro controller online nergens op voorraad?
Of kan ik hem normale winkels wel direct meenemen verwachten jullie? :)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:23
Wat een onzin. Ik vond de stream best prima. Stak leuk in elkaar en we hebben redelijk wat games gezien. Persoonlijk had ik liever meer van Captain Toad gezien in plaats van al die interviews, evenals iets meer van Zelda.
Smash Bros is de grote titel van dit najaar, lag veel focus op, mocht ook iets minder.

Bedoel, zet dit eens naast MS of Sony, hoeveel daadwerkelijk nieuws hebben we daar gezien? Zelda was kort, inderdaad... maar het was meer dan dat we van Uncharted 4 hebben gezien.

Edit: @hierboven, ik ben ook op zoek naar zo'n Pro Controller, maar niet voor 50 euro.. op budgetgaming word een tip gegeven om m voor zo'n 30 euro uit Japan te halen trouwens.

[ Voor 25% gewijzigd door Richh op 10-06-2014 19:42 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Dragunov
  • Laatst online: 23:28
Johnvh schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:38:
Even tussen al het E3 geweld door. Waarom is die verdomde pro controller online nergens op voorraad?
Of kan ik hem normale winkels wel direct meenemen verwachten jullie? :)
Mediamarkt zie ik hem staan en zo

• Gynnad
  • Laatst online: 08:09
Hij ziet er erg tof uit de zelda, maar natuurlijk nog niet de gameplay..

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/t4nqszvmh/zelda1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/vd1xac2qh/zelda2.png

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/ms8lj5sk9/zelda3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/53gurjgt5/zelda4.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Gynnad op 10-06-2014 20:03 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Zerora
  • Laatst online: 12-11 23:07

Zerora

Ik Henk 'm!

Gynnad schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:33:
Mario Maker kan wel leuk zijn, tenminste als je de levels online zou kunnen delen?
Ik had gehoopt op een spel element in die game. Dat je kan switchen tussen bouw-mode en speel-mode. En dat je dan in de bouw-mode blokken/objecten/etc.. kunt kopen van de muntjes die je verzameld ofzo. En dat je naarmate je verder speelt, nieuwe blokken/objecten en eventueel nog thema's kunt vrijspelen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Richh schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:41:
Wat een onzin. Ik vond de stream best prima. Stak leuk in elkaar en we hebben redelijk wat games gezien. Persoonlijk had ik liever meer van Captain Toad gezien in plaats van al die interviews, evenals iets meer van Zelda.
Smash Bros is de grote titel van dit najaar, lag veel focus op, mocht ook iets minder.

Bedoel, zet dit eens naast MS of Sony, hoeveel daadwerkelijk nieuws hebben we daar gezien? Zelda was kort, inderdaad... maar het was meer dan dat we van Uncharted 4 hebben gezien.

Edit: @hierboven, ik ben ook op zoek naar zo'n Pro Controller, maar niet voor 50 euro.. op budgetgaming word een tip gegeven om m voor zo'n 30 euro uit Japan te halen trouwens.
Het was inderdaad matig all-around. Nintendo heeft zeker de leukste games aangekondigd en ook in kwantiteit van nieuws liggen ze voorop.

Letterlijk het enige nieuws wat mij verder boeide was dat Battlefield Hardline best oke lijkt (had vooroordelen, zoals je hoort te hebben met EA en Battlefield :P) en dat GTA5 ook naar nextgen kwam. De rest van het 'nieuws' was van te voren al aangekondigd (Farcry 4 bijv.).

EA krijgt dit jaar nog wat geld van mij (DA: Inquisition) en Nintendo voor 2x Pokemon. Smash eerst zien dan geloven.
Edit: Ubi krijgt ook een beetje, in ruil voor Far Cry 4.

Verwijderd

Topicstarter
Rudyyy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:12:
Weer een beetje teleurstellend, net als vorig jaar. Voor Zelda zal ik de WII U aanschaffen, eerder niet. Toch had ik wel gehoopt op een Zelda net als de techdemo die in 2012 werd aangekondigd: YouTube: Zelda Wii U Full Demo - E3

de 3DS releases zijn ook karig :(
Als je Zelda dit jaar nog had verwacht dan moet ik echt zeggen dat je compleet niet snapt wat een Zelda game is. Je hoeft deze Zelda écht niet voor Q4 2015 te verwachten. En dat heb ik zelfs al voor E3 gezegd ;)

Daarbij was dat op E3 2012 een techdemo gemaakt met de engine van Twilight Princess. Dus....Dat dat nooit een spel zou worden had ik je ook toen al kunnen zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2014 19:55 ]

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Mario VS Donkey Kong

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-11 15:33

Deem

Ontcijfer mij!

Wat moet ik nu de rest van 2014 gaan spelen....

Serieus, Smash Bros is de enige significante titel die nog dit jaar komt...

"May our framerates be high and our temperatures low."

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Gynnad schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:44:
Hij ziet er erg tof uit de zelda, maar natuurlijk nog niet de gameplay..
Hmmm toch jammer dat het weer chell shaded is. Had gehoopt zoals die techdemo van een jaar geleden.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

TheKillingBean schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:23:
[...]

Hmmm toch jammer dat het weer chell shaded is. Had gehoopt zoals die techdemo van een jaar geleden.
Dat cellshaded komt anders erg mooi tot zijn recht bij deze Zelda. Dit is gewoon een stijl die perfect past bij de game wat mij betreft.

Verwijderd

Topicstarter
Deem schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:20:
Wat moet ik nu de rest van 2014 gaan spelen....

Serieus, Smash Bros is de enige significante titel die nog dit jaar komt...
Hyrule Warriors, Captain Toad en Bayonetta 2.

Trouwens het Treehouse event begint zo.
http://www.twitch.tv/nintendo

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2014 20:33 ]

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cocytus op 21-08-2021 12:14 ]

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
The Tree House is ook vermakelijk. Nu live splatoon matches! http://www.twitch.tv/nintendo

Edit: Is alweer over, nu weer met Miyamoto :P

[ Voor 28% gewijzigd door HowlingMad op 10-06-2014 21:21 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic