Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Zerora schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:27:
[...]

Dat cellshaded komt anders erg mooi tot zijn recht bij deze Zelda. Dit is gewoon een stijl die perfect past bij de game wat mij betreft.
Het ziet er mooi uit, maar had toch liever wat realistischer sfeer gehad. Maar ja dat is natuurlijk smaak... Ik ben al blij genoeg dat we nu wat meer hebben gezien van Zelda en kan niet wachten om dit te spelen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Verwijderd

Jammer dat er niets van Star Fox is getoond.
Verder ben ik erg blij dat ik voor Nintendo heb gekozen deze generatie. Er staan wat heerlijke games aan te komen. Echte Nintendo games.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 19:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik ben wel blij met wat we te zien gekregen hebben:

Nieuwe Zelda: mooie stijl, ik koop die toch wel :P
Toad: lijkt me grappig maar gaat van de prijs afhangen
Mario Maker: wel aardig maar moet bijna gratis zijn. Ik denk dat het te simpel is ivm Little Big Planet
Yoshi: Mooi spel! Prachtige stijl!
Kirby: Mooi spel! Misschien te simpel?
Splatoon: Moet ik echt uitproberen, concept is heel gaaf maar of ik er op zit te wachten weet ik niet.
Smash Bros: niet echt mijn stijl, te chaotisch
Amiibo: Logische stap, niet voor mij denk ik.

Ik zit nu de Treehouse te kijken, ben op 1:47, ze zijn bij mij echt net begonnen pas :P

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:18
Weer geen F-Zero... :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Is stiekem best een hoop niet genoemd tijdens het digital event. MP10, Devil's Third & Star Fox.

Maar ik baal ook dat veruit het meeste voor 2015 was. Dit jaar alleen nog Smash, Watch Dogs, Bayonetta & Hyrule Warriors. Gelukkig komt er ook nog wat naar de eShop. Dat gezegd hebbende, 2015 wordt mooi jaar ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

Deddiekoel schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:58:
Is stiekem best een hoop niet genoemd tijdens het digital event. MP10, Devil's Third & Star Fox.

Maar ik baal ook dat veruit het meeste voor 2015 was. Dit jaar alleen nog Smash, Watch Dogs, Bayonetta & Hyrule Warriors. Gelukkig komt er ook nog wat naar de eShop. Dat gezegd hebbende, 2015 wordt mooi jaar ;-)
Ik mag toch echt hopen dat er meer voor 2015 uitkomt. zoals het er nu uit ziet komen er volgend jaar weer een totaal van 5-6 spelletjes uit. Zonder 3rd party support is dat een hard sell.

"21 jaar DSL!"

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Tja, het aantal spellen is misschien laag maar ze zijn in ieder geval niet slecht. En als je gelimiteerd budget hebt dan kun je beter 5-6 spellen per jaar hebben die goed zijn. Dan 30 spellen met 3 goede en 27 redelijke.

Heel belangrijk is de speelbaarheid en her-speelbaarheid van die 5-6 spellen.

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

botech schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:27:
[...]

Wanneer zou dat in gaan? Ik heb al gezocht maar vind daar nergens iets van terug. ik was al aan het twijfelen om Donkey Kong te kopen maar met 30 % korting koop ik 'm direct :)
30% korting is alleen in de USA van kracht

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:00
Bisamrat schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:04:
[...]

30% korting is alleen in de USA van kracht
OK. Jammer

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:23

jOzh

Sweet dude!

Toch een aantal veelbelovende games gezien:
Yoshi's Wooly World - Ziet er prachtig uit, lijkt een erg leuke platformer te worden
Captain Toad Treasure Tracker - Creatief puzzelspel, wellicht geen 'grote' game als een Smash Bros of Mario 3D World maar een leuk tussendoortje
Splatoon - Ook weer creatief, een variatie op een capture the flag achtige shooter maar dan in Nintendo style
Mario Maker - Een eindeloze stroom aan nieuwe 2D mario levels, dat is altijd goed! :-)

Tja en natuurlijk de nieuwe Zelda en Starfox al hebben we daar nog maar heel erg weinig/niets van gezien. Die andere 2 projecten van Miyamoto weet ik niet zo goed... Een towerdefense game en grote robots die sumo-worstelen? :S

Grab shell dude!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Na alle filmpjes en een paar analyses gekeken te hebben is het mij iig duidelijk :)

Must buy
Super Smash Brothers WiiU (2014)
Zelda WiiU (2015)
StarFox WiiU (just because it's StarFox :+)
Mario Party 10 (2015)

Optional
Hyrule Warriors (2014) (Eentonig?)
Captain Toad Treasure Tracker (2014) (Genoeg content?)
Splatoon (2015) (Balance?)
Mario vs Donkey Kong WiiU (Gamepad only? Zag er bijna hetzelfde uit als de DS versies)
Mario Maker (Genoeg content?)

To finish
Super Mario 3D World
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
New Super Luigi Bros U

[ Voor 14% gewijzigd door dxta op 11-06-2014 10:28 ]

Omelette du fromage!

• sebastius

sebastius

Ik was gisteravond begonnen met de treehouse stream, maar die kan ik nu niet meer terugvinden. Staat die nog ergens?

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

sebastius schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:47:
Ik was gisteravond begonnen met de treehouse stream, maar die kan ik nu niet meer terugvinden. Staat die nog ergens?
YouTube: NinEverything heeft ze, opgesplitst in aparte video's

Omelette du fromage!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-11 10:32
sebastius schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:47:
Je bedoeld live volgen toch?

Treehouse Live broadcast schedule
Wednesday, June 11: 9:15 AM PT – 6:00 PM PT
Thursday, June 12: 9:30 AM PT – 5:00 PM PT

http://e3.nintendo.com/treehouse/

Hij is momenteel offline, begint weer vanaf 17:00 vanmiddag?

Verwijderd

Splatoon is toch wel de verassing voor mij. Gisteren wist ik nog niet helemaal wat ik ervan moest vinden maar na even nadenken denk ik wel dat dit tot wat heel leuks ontwikkeld kan worden.

Van mij mag er ook wel een nieuwe Battalion Wars komen met een Battlefield twist eraan (dus online multiplayer zoals Battlefield enkel dan in een Battalion Wars setting. Maar dat zal Nintendo wel weer niet apart genoeg wezen. :)

• Gusev
Haha geweldig!!! Eiji Aonuma (producer Zelda) heeft het volgende over de Zelda trailer van gisteren gezegd:
“No one explicitly said that was Link.”
Er gingen namelijk al geruchten dat "Link" er erg meisjesachtig uitzag in de trailer.

Bron: http://mynintendonews.com...k-in-zelda-wii-u-trailer/
Het is ook erg "onkarakteristiek" dat Link niet in zijn groene outfit rondloopt. Dus of Nintendo doet iets nieuws (hahahaha) of het is inderdaad niet Link.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:20
BlackMage schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:49:
Het is ook erg "onkarakteristiek" dat Link niet in zijn groene outfit rondloopt. Dus of Nintendo doet iets nieuws (hahahaha) of het is inderdaad niet Link.
Het zal mij niet verbazen dat het Zelda is. Een steeds vaker terugkerend item is de aloude vraag; waarom is het de mannelijke held welk de prinses red?

Zie ook:
http://www.insidegamingda...-had-to-save-prince-link/
http://exple.tive.org/bla...e=b4e6a&utm_source=buffer
http://kotaku.com/5990946...w-stars-zelda-saving-link

Waarschijnlijk gooit Nintendo er nu gewoon de optie in op met Zelda te spelen, welk Link dient te redden. De wens vanuit spelers, zowel jong als oud, is namelijk al langer aanwezig. En Nintendo weet over het algemeen vrij goed in te spelen op wat de community graag ziet in hun games.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:29
psychodude schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:58:
[...]

Het zal mij niet verbazen dat het Zelda is. Een steeds vaker terugkerend item is de aloude vraag; waarom is het de mannelijke held welk de prinses red?

Zie ook:
http://www.insidegamingda...-had-to-save-prince-link/
http://exple.tive.org/bla...e=b4e6a&utm_source=buffer
http://kotaku.com/5990946...w-stars-zelda-saving-link

Waarschijnlijk gooit Nintendo er nu gewoon de optie in op met Zelda te spelen, welk Link dient te redden. De wens vanuit spelers, zowel jong als oud, is namelijk al langer aanwezig. En Nintendo weet over het algemeen vrij goed in te spelen op wat de community graag ziet in hun games.
Mij zou het wel verbazen, aangezien Link wel vaker in een andere outfit rond loopt in het begin (Zelda Windwaker bijvoorbeeld).

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Gusev
En de scherpe gamers zagen dat "Link" in de trailer rechtshandig is, en Link in de Zelda games altijd linkshandig is :) .

Overigens gooide hij/zij wel een groene cape weg in de trailer...
JerX schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:01:
[...]

Mij zou het wel verbazen, aangezien Link wel vaker in een andere outfit rond loopt in het begin (Zelda Windwaker bijvoorbeeld).
Ja maar je krijgt je groene pakje nog voordat je uberhaubt kan vechten, laat staan dat je epic science fiction pijlen hebt :P

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Ik hoop op een scenario dat Link in t begin overlijd ofzo, Zelda hem terug moet brengen en daarna weer als Link spelen en dan op t einde wisselen of samen spelen.
Gusev schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:03:
En de scherpe gamers zagen dat "Link" in de trailer rechtshandig is, en Link in de Zelda games altijd linkshandig is :) .
Link uit de Wii versie van Twilight Princess is rechtshandig. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

RayNbow schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:30:
[...]

Omgegooid ivm motion controls die anders bij het overgrote deel van de mensen "verkeerd om" zouden zijn als ik het goed heb begrepen. Bovendien heeft met welke hand je een boog schiet overigens weinig te maken met of je links of rechts handig bent, maar welk oog dominant is:

FF schaamteloos gejat van de eerste de beste site erover:
Leidend oog:
Het eerste wat duidelijk moet worden is of je linker of rechter oog leidend is. Een mens heeft twee ogen en deze staan op geringe afstand naast elkaar.

Beide ogen zien iets en het gedeelte dat recht voor de persoon ligt wordt gezien door beide ogen. De hersenen maken hier een beeld van. M.b.v. de twee verschillende beelden kunnen de hersenen ook de diepte bepalen.

Een van beide ogen is echter leidend. (“de baas”)

Om te achterhalen wat je leidende oog is, moet je een rondje maken met je duim en wijsvinger en je arm strekken. Door het rondje moet je met beide ogen open naar iets kijken. (bijvoorbeeld de appel)

Daarna moet je omstebeurt je linker en je recht oog dicht doen en je hoofd en hand stilhouden. Bij een oog zul je zien dat je de appel nog ziet, terwijl je bij het andere oog de appel niet meer zult zien. Het oog waarbij je de appel nog ziet, dat is je leidende oog.

Welke boog moet ik nu pakken:
Als je een linksleidend oog hebt, moet je de boog in je rechterhand houden.

Als je een rechtsleidend oog hebt, moet je de boog in je linkerhand houden.
>:) :9 :+

Breek je nek voorzichtig

• Gusev
RayNbow schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:30:
[...]

Ik geloof het gelijk :P ik heb het nooit opgemerkt in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
De kans is zelfs aanwezig dat de held NIET Link is.

http://nintendoeverything...-said-that-that-was-link/

Trouwens Link in Skyward Sword was ook rechtshandig.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2014 14:50 ]

• JerX
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:48:
De kans is zelfs aanwezig dat de held NIET Link is.

http://nintendoeverything...-said-that-that-was-link/

Trouwens Link in Skyward Sword was ook rechtshandig.
Spoiler: het is de zoon van Zelda en Link! :+

Edit: oww kutje misschien heb ik nog gelijk ook, zoek de overeenkomsten:
Afbeeldingslocatie: http://86bb71d19d3bcb79effc-d9e6924a0395cb1b5b9f03b7640d26eb.r91.cf1.rackcdn.com/wp-content/uploads/2011/09/zelda-skyward-sword-romance-screenshot.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/vd1xac2qh/zelda2.png
Oren en ogen van Zelda, haar en mond van Link (neus isdiscussieerbaar :P)

[ Voor 32% gewijzigd door JerX op 11-06-2014 15:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het kan ook Zelda zelf zijn maar dan vermomd :p (dat had ze eerder ook al eens gedaan ;))

(Dat verklaart twee dingen: Sheiks pakje was blauw en Zelda is altijd al rechtshandig geweest)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2014 15:34 ]

Dat pakje dat de persoon de trailer aan heeft is toch ook de outfit die Link aan heeft in het begin van Skyward Sword (kan op Twilight Princess zijn).

Edit: ok, misschien niet helemaal:
Skyward Sword:
Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/games/image/article/121/1215386/2011s-worst-dressed-video-game-characters-20111222002511628.jpg
Twilight Princess:
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-MlEnwuf_4sg/UEfMQwuIVqI/AAAAAAAAcsU/0-bXXhIliCU/s800/twilight%252Bprincess%252Brancher%252Blink%252Bpapercraft.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Deddiekoel op 11-06-2014 15:28 ]

• M_to_P
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
je bedoelt the wind waker ;)

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Tsja, dat lees ik op meer plekken, maar los van dat ze allebei blauw zijn...uhm nee, compleet andere outfit.

Kan zo snel niet een compleet plaatje van hem vinden maar:
Afbeeldingslocatie: http://videogamewriters.com/wp-content/uploads/2013/09/WWHDComparison.png

[ Voor 23% gewijzigd door The PyroPath op 11-06-2014 15:45 ]

Breek je nek voorzichtig

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Haha! Je weet wel dat je een hoop goed doet als het enige punt van discussie de kleur van de outfit is ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Banix schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:30:
[...]

Van de actiesite van nintendo. Na het registreren en kiezen van de game heb je zo te zien tot en met 30 september.

Je moet tussen 30 mei 2014, 10:00 uur (CEST) en 31 juli 2014, 23:59 uur (CEST) de pincode voor Club Nintendo voor de game Mario Kart 8 voor de Wii U hebben geregistreerd in Club Nintendo op www.club-nintendo.com
Nou, voor stap 1 gaat het al mis. Ik heb de club nintendo kaart gepakt. Blijkt dat ze een soort plakkertje over het grijze kraslaagje hebben gedaan. Ik trek het plakkertje er af, scheuren er wat letters/cijfers mee...
:'(

Wie o wie kan hier nog iets van maken?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Nn2pf20Gib9aj1b9MSE5Ln3L/thumb.jpg

Ik heb al wat combinaties geprobeerd. Maar tot nu toe geen geluk. Mijn eerste ingeving was: OAOLG
De O vervangen door 0 hielp ook niet.
KopjeThee schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:50:
[...]

Nou, voor stap 1 gaat het al mis. Ik heb de club nintendo kaart gepakt. Blijkt dat ze een soort plakkertje over het grijze kraslaagje hebben gedaan. Ik trek het plakkertje er af, scheuren er wat letters/cijfers mee...

[afbeelding]

Ik heb al wat combinaties geprobeerd. Maar tot nu toe geen geluk. Mijn eerste ingeving was: OAOLG
O lijkt me duidelijk*
A lijkt me duidelijk
O* of Q
Grootste probleem. Een L, K, X ofzo?
G lijkt me duidelijk

* alle O kan ook een 0 zijn.

• ventilatorr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-11 21:57
de derde kan een C zijn

• KopjeThee
  • Niet online
Hmmm. De website geeft nu inmiddels niet meer de feedback dat het niet klopt. Zou ik te vaak hebben geprobeerd of zo? De site zegt ook niet dat ik te vaak heb geprobeerd. Eigenlijk gebeurt er nu niets meer.

• ventilatorr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-11 21:57
Probeer anders Nintendo support te mailen, kan nooit kwaad

• KopjeThee
  • Niet online
ventilatorr schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:08:
Probeer anders Nintendo support te mailen, kan nooit kwaad
Heb ik inmiddels gedaan, ben benieuwd...

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:14
Je zou ook eens : OA6LGWJ of 0A6LGWJ kunnen proberen. ik heb een 6 op mijn kaartje en hij lijkt er verdacht veel op.

Verwijderd

Topicstarter
[...]

[afbeelding]

Dat plakketje is de kraslaag ;) Dus volgende keer over het plakkertje krassen.

• sebastius

sebastius

Ik zit de treehouse van vandaag te kijken (ik loop alweer wat achter, zit nu op 1:30 ongeveer) en ik kijk een spelletje met een mini-ruimteschip dat je met een paar mensen gaat besturen. Ik vraag me af hoe het heet? Kan het niet achterhalen.

-edit: Affordable Space Adventures is het dus -

[ Voor 9% gewijzigd door sebastius op 11-06-2014 21:55 ]

Ik moet zeggen dat Nintendo het goed voor mekaar heeft qua E3 exposure. Digital event was goed. Continue info via Treehouse, games speelbaar bij Best Buy, continu nieuws. Doen ze toch goed. Ben benieuwd of het ze ook iets gaat opleveren...

• sebastius

sebastius

Deddiekoel schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:58:
Ik moet zeggen dat Nintendo het goed voor mekaar heeft qua E3 exposure. Digital event was goed. Continue info via Treehouse, games speelbaar bij Best Buy, continu nieuws. Doen ze toch goed. Ben benieuwd of het ze ook iets gaat opleveren...
Ja en de sfeer van dat Treehouse gebeuren is zo onwijs leuk, ik heb gewoon zin om te spelen!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik denk dat ze een gigantische kans voorbij hebben laten gaan. Juist de Wii U het nu beter doet met MK8, moeten ze doorgaan met systemsellers op de markt brengen. En dan bedoel ik games die deze zomer al te verkrijgen zijn. Smash is dit jaar nog maar de enige échte systemseller, en die komt pas eind dit jaar uit.

Jammer hoor.

PC Specs

Jirachi schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:03:
Ik denk dat ze een gigantische kans voorbij hebben laten gaan. Juist de Wii U het nu beter doet met MK8, moeten ze doorgaan met systemsellers op de markt brengen. En dan bedoel ik games die deze zomer al te verkrijgen zijn. Smash is dit jaar nog maar de enige échte systemseller, en die komt pas eind dit jaar uit.

Jammer hoor.
Probleem is dat Nintendo weet dat goeie software tijd kost. En dat ze dus niet zomaar games op de markt kunnen zetten. Dat is ook meteen de reden dan mensen graag Nintendo games spelen. Omdat het doorgaans ook goeie software is.

• Montu
Deddiekoel schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:08:
[...]

Probleem is dat Nintendo weet dat goeie software tijd kost. En dat ze dus niet zomaar games op de markt kunnen zetten. Dat is ook meteen de reden dan mensen graag Nintendo games spelen. Omdat het doorgaans ook goeie software is.
Natuurlijk kosten goede games tijd, maar het succes met Mario Kart 8 hadden ze al ruime tijd van te voren kunnen voorzien, en de data voor de E3 is ook al jaren hetzelfde. Oftewel: eerder beginnen.

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Jirachi schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:21:
[...]

Natuurlijk kosten goede games tijd, maar het succes met Mario Kart 8 hadden ze al ruime tijd van te voren kunnen voorzien, en de data voor de E3 is ook al jaren hetzelfde. Oftewel: eerder beginnen.
SSB hebben ze op E3 2011 aangekondigd. Het is nu 3 jaar later. "Eerder beginnen" gaat niet op hier. Het spel is dan ook wel af, maar zoals aangegeven moesten ze een keuze maken tussen welke ze eerst uitbrachten, de 3DS versie of de Wii U versie. Nintendo heeft voor de 3DS versie gekozen want:

1. Er zijn veel meer 3DSen dan Wii Us verkocht.
2. Er zijn vrij weinig goede games dit jaar op de 3DS uitgebracht.
3. De 3DS versie is kleiner en zo makkelijker te testen.

Het is een logische stap.
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:57:
[...]

SSB hebben ze op E3 2011 aangekondigd. Het is nu 3 jaar later. "Eerder beginnen" gaat niet op hier. Het spel is dan ook wel af,
Nou, Smash Bros is niet af hoor. Sakurai was bang dat het spel zou vastlopen tijdens het toernooi, maar dat gebeurde gelukkig niet... Gisteren echter tijdens een van de live Treehouse demo-sessies liep Smash Bros vast tijdens het tweede potje. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja want een demo van een spel laat altijd zien hoever de ontwikkeling is.

Je weet niet hoe oud een demo is, daarbij moet er nog gedebugged worden (dat is volgens Sakurai dan ook de officiële reden waarom de twee spellen niet tegelijkertijd uitkomen). Het spel zelf is verder wel gewoon af.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

[...]

[afbeelding]

Dat is niet de hele code?

"21 jaar DSL!"

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:56:
[...] daarbij moet er nog gedebugged worden [...] Het spel zelf is verder wel gewoon af.
Dat noem ik dus niet af. :p Net zo min dat een beta (closed of public) van een willekeurige game ook niet "af" is. Ja, het kan zeer speelbaar zijn en redelijk dichtbij de final version liggen, maar zoiets noem ik niet af.

RayNbow schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:40:
[...]

Dat noem ik dus niet af. :p Net zo min dat een beta (closed of public) van een willekeurige game ook niet "af" is. Ja, het kan zeer speelbaar zijn en redelijk dichtbij de final version liggen, maar zoiets noem ik niet af.
De meeste games (gelukkig niet van Nintendo) zijn nog niet eens 'af' als ze in de schappen liggen helaas.

Ik geloof er niets van dat ze de Wii U versie uitstellen omdat de ontwikkeling daarvan wat langer duurt. Dit is ongetwijfeld om marketing-redenen. Op deze manier canibaliseren ze elkaar minder en heeft Nintendo een knaller voor de feestdagen. Dat is ook niet erg, zou ik ook doen.

• JerX
Hij gaat toch ook niet de hele code op internet zetten 8)7

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

BlackMage schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:55:
[...]
De meeste games (gelukkig niet van Nintendo) zijn nog niet eens 'af' als ze in de schappen liggen helaas.

Ik geloof er niets van dat ze de Wii U versie uitstellen omdat de ontwikkeling daarvan wat langer duurt. Dit is ongetwijfeld om marketing-redenen. Op deze manier canibaliseren ze elkaar minder en heeft Nintendo een knaller voor de feestdagen. Dat is ook niet erg, zou ik ook doen.
Waar haal je dat vandaan? De enige game waarbij ik tot nu toe een update heb moeten installeren is Donkey Kong Country: Tropical Freeze. De overige games werken out-of-the-box prima en ik ben ook nog geen rare bugs / freezes tegengekomen.

Overigens zie ik bij vrienden die een XboX of PS hebben veel vaker updates voorbij komen, kijk maar eens naar alle updates die voor Call of Duty nodig waren voordat het echt goed speelbaar was.

Omelette du fromage!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Dxta schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:12:
[...]

Waar haal je dat vandaan? De enige game waarbij ik tot nu toe een update heb moeten installeren is Donkey Kong Country: Tropical Freeze. De overige games werken out-of-the-box prima en ik ben ook nog geen rare bugs / freezes tegengekomen.

Overigens zie ik bij vrienden die een XboX of PS hebben veel vaker updates voorbij komen, kijk maar eens naar alle updates die voor Call of Duty nodig waren voordat het echt goed speelbaar was.
Hij schrijft toch ook dat juist Nintendo games af zijn. En dat het bij andere voorkomt. ;)

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:44
In de trailer was gewoon good old Link te zien: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=836231

Open world Zelda zoals in de trailer lijkt me btw enorm gaaf, sinds twilight princess niet meer zo enthousiast over een Zelda game. Skyward Sword systeem vond ik niet passen bij Zelda. Moet het idee hebben dat het een open wereld is.
horizon1978 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:15:
[...]

Hij schrijft toch ook dat juist Nintendo games af zijn. En dat het bij andere voorkomt. ;)
Ja. En ik heb nog maar 1 keer gehad dat een Nintendo-spel een gamebreaking bug had (Pokemon X/Y). Dus Nintendo is wat mij betreft het goede voorbeeld.

Ik heb op dag van release Watch_Dogs gekocht. Kon direct een update van een gigabyte downloaden. Nu klaag ik daar niet over, liever een update dan een brak spel. Maar vreemd dat het nodig moet zijn.

• Montu
BlackMage schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:23:
[...]

Ja. En ik heb nog maar 1 keer gehad dat een Nintendo-spel een gamebreaking bug had (Pokemon X/Y). Dus Nintendo is wat mij betreft het goede voorbeeld.

Ik heb op dag van release Watch_Dogs gekocht. Kon direct een update van een gigabyte downloaden. Nu klaag ik daar niet over, liever een update dan een brak spel. Maar vreemd dat het nodig moet zijn.
Welke bug op X/Y? Is die bug nog steeds aanwezig?

PC Specs

• psychodude
Jirachi schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:38:
[...]

Waarschijnlijk doelde hij op deze bug:
http://www.eurogamer.net/...ys-game-breaking-save-bug

Welk vrij vlot door Nintendo gepatched was.
Jirachi schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:38:
[...]

Als je saved in Lumiose City dan kan je savegame corrupt raken. Die is redelijk snel gepatched.
Over de timing van releases. Bij games als Mario Kart 8 en Smash Bros kun je denk ik makkelijk te interesse hoog houden door DLC of online activiteiten. Ik denk dan met name als een game als Angry Birds die ruim 2 jaar lang (misschien wel langer) met gratis extra content kwam waardoor de game populair bleef.
Dingen als Mario Maker waarmee (mogelijk) levels voor bestaande games kunt maken kunnen daarbij ook helpen. Een track creator foor MK8 of een stage editor voor Smash kunnen dat ook doen.

Door nu te wachten met Smash verliezen ze wellicht het momentum dat ze nu hebben door MK8 en E3. Holiday season is natuurlijk belangrijk, maar ik zou dan juist met een bundel komen met bijv. alle toppers (3D World, MK8 & Smash). Let's face it, er komt zo weinig uit dat er geen concurrentie is met andere titels. Hooguit met titels op andere consoles. Maar om daarom je bestaande klanten op te laten wachten...liever niet natuurlijk.

Dat gezegd hebbende, ik denk niet dat Smash al klaar is. De 3DS versie zou nl. al in de zomer uitkomen maar die is nu stilletjes naar oktober geschoven...

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:02

vliegnerd

Nintendo fan.

Ondanks alles ben ik volledig "overstag" wat betreft de WiiU na het uitkomen van MK8 en de Nintendo direct aankondigingen. Zelda is sowieso een instant buy, maar er is meer.

Enfin, nu dus een WiiU kopen. MK pack nergens te vinden. Een willekeurig ander pack met een WiiU premium+game; 309 euro is het goedkoopst dat ik kan vinden, terwijl vorige maand de Zelda pack nog 249 euro kostte (excl 10% Bart Smit korting).

O, wat baal ik dat ik vorige maand niet heb toegehapt... Nu maar weer even wachten op aanbiedingen. (Die komen na de vakantietijd vast wel weer...)

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Mediamarkt Rotterdam centrum had er nog een aantal staan van het mk pakket.

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:02

vliegnerd

Nintendo fan.

Thanks! Dat is redelijk bij mij in de buurt.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• Gusev
Saturn Amersfoort had nog een 'berg' staan vandaag, zeker 7+.
Ben benieuwd of Nintendo ook op Gamescom ook een Trrehouse livestream gaat doen? Ik vind het echt heel cool om zo mensen inzicht in de nieuwe games te geven!

Door de stream (wat nou WK ;-) ) zijn Xenoblade Chronicles X, Yoshi WW èn Bayonetta 2 gestegen op mijn wanted lijst! Nu ff kijken of dat gaat gebeuren met Hyrule Warriors...

[ Voor 36% gewijzigd door Deddiekoel op 12-06-2014 23:15 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:46

Zerora

Ik Henk 'm!

Kan je die Treehouse dingen ook nog ergens terugkijken? Die heb ik dan weer gemist. :(

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Emiel1984
  • Laatst online: 12:08

Emiel1984

Made in NL

[LTS][MTS][HTS]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik moet zeggen dat Nintendo het slim aanpakt qua graphics. Door aparte stijlen te gebruiken zoals bij de aankomende Yoshi en Kirby games valt het gebrek aan power een stuk minder op. Nu is het wel zo dat dit soort games grafisch sowieso vaak minder vermogen trekken maar dat maakt niet uit. Vooral de claymation stijl van Kirby ziet er leuk uit. Daartegenover staat dan weer dat ik een game als X er niet best uit vindt zien, getuige de trailer die ze een paar dagen terug lieten zien.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Topicstarter
Dr Kawashima's Brain Training: How Old is Your Brain (DS) is nu gratis te downloaden in de Wii U eShop.
Je kan het spel tot 10 juli gratis downloaden.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:15

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:01:
Dr Kawashima's Brain Training: How Old is Your Brain (DS) is nu gratis te downloaden in de Wii U eShop.
Bedankt voor de tip. Vanavond maar eens even kijken :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-11 07:46

YoVla

Yoghurt met vla

In Mario Kart 8, als je de laatste Grand Prix doet (met vrienden) dan moet je altijd de aftiteling bekijken.
De eerste keer begrijp ik, maar ik vind het nu behoorlijk irritant en daarom spelen wij die grandprix nooit meer.

Iemand hier een oplossing voor? Buiten het uit en aanzetten van de Wii ;)

Verwijderd

YoVla schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:04:
In Mario Kart 8, als je de laatste Grand Prix doet (met vrienden) dan moet je altijd de aftiteling bekijken.
De eerste keer begrijp ik, maar ik vind het nu behoorlijk irritant en daarom spelen wij die grandprix nooit meer.

Iemand hier een oplossing voor? Buiten het uit en aanzetten van de Wii U ;)
Dat is idd erg vervelend. Ik heb daar geen oplossing voor. Ikzelf leg het dan even op tafel en ga even naar de WC of wat te drinken pakken.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

als het goed is kan je na de eerste keer het gewoon skippen door op + te drukken

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:23
BlackMage schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:23:
[...]

Er zijn er wel meer geweest, hoor, zelfs in AAA-titels als Zelda. Twilight Princess had bijvoorbeeld de Eldin bridge save glitch en de Cannon Room save glitch. Allebei waren problemen met als je op een specifiek punt het spel opsloeg en later opstartte, je vast zat en dus het spel opnieuw kon beginnen. En ook in Skyward Sword zat een game-breaking bug dat als je met een specifieke NPC praatte op een bepaald punt in de game, daarmee twee complete subquests geblokkeerd werden en je het spel niet meer kon uitspelen. Voor die laatste is zelfs nog een save-file fix op het shop channel gezet, zodat je dat in ieder geval nog kon fixen.
De enige game die ik tot nog toe op de WiiU regelmatig heb zien crashen is Darksiders 2 en da’s geen Nintendo-titel. De rest geeft geen centje pijn.

Besides, ik ben nu Skyrim weer aan het spelen, dus waar hebben we het over, wat game-breaking bugs betreft…
:P

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-11 07:46

YoVla

Yoghurt met vla

roboreaper schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:11:
[...]
als het goed is kan je na de eerste keer het gewoon skippen door op + te drukken
Ik ga het proberen, maar volgens mij had dat gisteren geen succes :/ .
The_Bird schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 07:08:
Ik moet zeggen dat Nintendo het slim aanpakt qua graphics. Door aparte stijlen te gebruiken zoals bij de aankomende Yoshi en Kirby games valt het gebrek aan power een stuk minder op. Nu is het wel zo dat dit soort games grafisch sowieso vaak minder vermogen trekken maar dat maakt niet uit. Vooral de claymation stijl van Kirby ziet er leuk uit. Daartegenover staat dan weer dat ik een game als X er niet best uit vindt zien, getuige de trailer die ze een paar dagen terug lieten zien.
Art direction > polygon count wat mij betreft.
Volgens mij ook de insteek van bijvoorbeeld Rockstar met GTA en Valve met Team Fortress 2. Ipv proberen alles zo realistisch mogelijk te maken (en te falen omdat je nog altijd in de uncanny valley zit) kies je een wat gestyleerde aanpak.

Ik ben er altijd een groot voorstander van. Volgens mij kun je daarmee veel beter sfeer bepalen dan te proberen om de realiteit na te streven. Zelda is een goed voorbeeld. Uiteraard in extreme vorm in Wind Waker maar ook met Skyward Sword wisten ze een prachtige sfeer neer te zetten met die verfachtige stijl. Ben dan ook blij dat die overgenomen lijkt te worden voor de aankomende Zelda WiiU game.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:12
YoVla schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:17:
[...]

Ik ga het proberen, maar volgens mij had dat gisteren geen succes :/ .
Op de 3DS werkt het in ieder geval wel (thank god).

Vorige week ook een WiiU aangeschaft (tweedehands). MK8 had ik al gekocht via Zavvi, maar die was nog niet binnen. Die heb ik dus ook maar via marktplaats gekocht, zodat ik dat tenminste nog kon spelen :+. Nintendoland vind ik zelf best tof, zeker sommige spelletjes zijn leuk met zn 2en (of zelfs meer, maar dat nog niet kunnen proberen) op de bank. Het Pikmin minigame heeft ons ook doen besluiten om Pikmin 3 te kiezen met de downloadcode. Het is wel net iets anders, maar vriendinlief vindt het geweldig.

Wat ik zelf zo tof aan de Wii U vind, is dat je kan spelen met zonder de televisie. Gisteravond kon ik voetbal kijken, terwijl er naast me groentjes en fruitjes versleept werden. Omgekeerd ook: het nieuws boeit me niet zo, dus kon ik MK8 spelen :D
Off-TV play blijft de killer feature voor mij. Gisteren had ik Treehouse stream opstaan tijdens WK opening nadat ik eerder Zelda had gespeeld.

Moet trouwens wel zeggen dat de Gamepad bij Zelda heel handig is. Bij Zelda games moet nl. nog al eens wisselen van items en dat gaat echt heel soepel zo. Ook tijdens het varen is de kaart erg handig. Simpele maar erg goede toevoeging. Maakt de game (samen met Swift sail) echt een heel stuk fijner. Enige dat ik graag gezien had was de optie om aantekeningen op de kaart te kunnen maken...

[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 13-06-2014 11:49 ]

• psychodude
Deddiekoel schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:48:
Off-TV play blijft de killer feature voor mij. Gisteren had ik Treehouse stream opstaan tijdens WK opening nadat ik eerder Zelda had gespeeld.
De mogelijkheid tot offscreen play is inderdaad erg goed. Het formaat van het scherm leent zich er ook prima toe. Wel vind ik het persoonlijk jammer dat de gamepad niet tijdens het spelen gemakkelijk gebruikt kan worden voor social interaction met vrienden. In veel games is de toegevoegde waarde van het scherm als secundair scherm beperkt. Zeer zeker niet iets wat continu de focus nodig heeft. Het kunnen swappen naar een chat modus erop tijdens het spelen zou dan ook erg goed zijn geweest.
Ik heb sinds kort ook een PS Vita en heb de remote play functie icm de PS4 ook getest, maar dat werkt een heel stuk minder goed dan de gamepad hoor. Vooral als je kijkt naar de vertraging. En dat terwijl je in theorie eigenlijk het zelfde doet.

Nu is het ontwerp en het formaat van de vita ook lang niet zo geschikt voor het spelen van 'grote' games, maar bedoel vooral hoe het werkt. Je hebt een beetje vertraging (shooters zijn niet echt speelbaar), er komen regelmatig compression artifacts op het scherm en ook het "beginnen" ervan... vita opstarten, ps4 remote app opstarten, verbinding maken met ps4, ps4 gaat aan, spel opstarten. Op de Wii U: aanknopje, quick launch Mario Kart, even wachten en klaar.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bhYXd8E2KOE]

Hebbuh!

[ Voor 66% gewijzigd door The PyroPath op 13-06-2014 13:22 ]

Breek je nek voorzichtig

BlackMage schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:21:
Ik heb sinds kort ook een PS Vita en heb de remote play functie icm de PS4 ook getest, maar dat werkt een heel stuk minder goed dan de gamepad hoor. Vooral als je kijkt naar de vertraging. En dat terwijl je in theorie eigenlijk het zelfde doet.
Dat zeg je nu wel, maar volgens mij is dat juist het trucje dat de WiiU zo goed doet. Remote play, of communiceren met de gamepad, met praktisch geen lag. Ik weet nog dat iemand bij Ubisoft daar iets over zei toen de WiiU net uit was. Volgens mij gebruikt Nintendo dan ook een eigen protocol daarvoor. Als het namelijk gewoon wifi was dan zou het bereik veel groter moeten zijn.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Deddiekoel schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:26:
[...]

Dat zeg je nu wel, maar volgens mij is dat juist het trucje dat de WiiU zo goed doet. Remote play, of communiceren met de gamepad, met praktisch geen lag. Ik weet nog dat iemand bij Ubisoft daar iets over zei toen de WiiU net uit was. Volgens mij gebruikt Nintendo dan ook een eigen protocol daarvoor. Als het namelijk gewoon wifi was dan zou het bereik veel groter moeten zijn.
Ja en Nee:
While some “journalists” reported that the Wii U gamepad is using the Miracast technology, a Wi-Fi standard, it turned out that this was never the case. Instead, Nintendo decided to reinvent four different protocols (video streaming, audio streaming, input streaming as well as a light request-reply RPC protocol), and embed them in a slightly obfuscated version of WPA2, sent over the air using 5GHz Wi-Fi 802.11n. A small ARM CPU is embedded in the Wii U Gamepad (codenamed DRC) and runs a realtime operating system to handle network communication. In the Wii U, another ARM CPU (codenamed DRH) does the same thing.
Het signaal is zo goed als gewoon Wi-Fi, maar het protocol is weer wat anders. Het is dus qua signaal aftand "gewoon" Wi-Fi en zou dus ook over grotere afstanden verzonden en ontvangen kunnen worden in principe. Ik, en met mij ook anderen, geloof ik, denken dat ten eerste de zender/ontvanger niet heel krachtig zijn en/of gewoon op een lager vermogen lopen. Hiermee beperk je de afstand die je kan bereiken, maar ook de interferentie met andere apparaten. Ten tweede heb ik het vermoeden dat de signaal kwaliteit bijzonder scherp is afgesteld. Dus als die onder een bepaalde kwaliteit zakt dan wordt op de gamepad gewoon het beeld getoont dat de verbinding is weggevallen. Terwijl als het een telefoon of tablet zou betreffen het signaal nog gewoon 3 van 4 balkjes zou betreffen. Dit allemaal om te voorkomen dat er haperingen in de ervaring kunnen ontstaan.

Stel dat namelijk die verbinding inderdaad nog op 75% draait en er moet een hoge bitrate stream worden verstuud/ontvangen en op dat moment is de kans groter dat dit misschien niet helemaal goed gaat en er bijvoorbeeld packet loss optreedt waardoor dingen opnieuw verstuurd moeten worden of dat er fouten in het beeld of haperende controls ontstaan. Om dit te voorkomen is de onder grens gewoon hoog gesteld waardoor een signaal van 75% bijvoorbeeld al niet meer geaccepteerd wordt.

Die tweede lijkt mij de meest voor de hand liggende. Als ik namelijk de Wi-Fi scanner laat draaien en zoeken op 5 GHz dan zie ik namelijk (niet constant, maar wel degelijk aanwezig) een ongeïdentifieerd Wi-Fi signaal en dat heeft aan de amplitude van de grafiek te zien best een behoorlijke hoogte. Lage send/ontvangst vermogens liggen mij dan ook niet voor de hand.

Breek je nek voorzichtig

Deddiekoel schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:26:
[...]

Als je voldoende bandbreedte hebt (geen probleem) dan heb je alleen de latency van je netwerk en eventuele encode/decode processen. Als ik via mijn normale 5ghz netwerk een ping doe dan is die tussen 1ms en 4ms weer terug. En videobeeld hoeft niet terug, dus mag je het wel halveren. De netwerklaag zorgt dus voor amper vertraging.

Verder zullen ze wel extra bandbreedte gebruiken om te zorgen dat er weinig data opnieuw verstuurd hoeft teworden. Immers heeft zo'n wifi netwerkverbinding heel wat meer bandbreedte dan wat je nodig hebt en het wordt verder toch niet gebruikt.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

The PyroPath schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:04:
[...]

Ten tweede heb ik het vermoeden dat de signaal kwaliteit bijzonder scherp is afgesteld. Dus als die onder een bepaalde kwaliteit zakt dan wordt op de gamepad gewoon het beeld getoont dat de verbinding is weggevallen. Terwijl als het een telefoon of tablet zou betreffen het signaal nog gewoon 3 van 4 balkjes zou betreffen. Dit allemaal om te voorkomen dat er haperingen in de ervaring kunnen ontstaan.
Dit ja. Ik kan mijn gamepad wel meenemen naar mijn slaapkamer (karten in bed w00t) maar niet naar de badkamer (no go voor karten op de wc dus). Tussen die momenten zit geen verslechtering van beeld ofzo maar alleen een 'nope dit gaat niet lukken'-scherm.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

+ drukken werkt (maar niet de 1e keer).

Bron: werkt al jaren op die manier en heb 't zelf gedaan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 20:31
Had al een beetje gezocht, maar kon het niet vinden in dit topic. Het volgende is er aan de hand:

Ik heb bij de release een Wii U gekocht. Deze paar maanden gehad en toen weer verkocht bij gebrek aan goede games. Systeem geformateerd en dergelijke. Dus account er af en degelijke. Nu heb ik afgelopen week weer een Wii U gekocht, omdat Mariokart 8 verplichte kost is. Nu wil ik dus weer mijn Network ID koppelen aan deze Wii U en dat lukt dus mooi niet. Ik krijg dan de melding dat de Netwerk ID al gekoppeld is aan een andere Wii U. Heb al contact gehad met de techinische dienst van Nintendo. De man was zeer vriendelijk en zei dat hij telefonisch niets kon doen, maar dat ik een email kon sturen naar contact@nintendo.nl. Dit gedaan, maar heb nog geen antwoord terug gekregen. Dit is nu 3 dagen geleden. Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je antwoord krijgt via de mail?

Mocht het niet kunnen dat ik het bestaande Network ID kan gebruiken op deze Wii U, is het dan wel mogelijk om een Nieuw Network ID aan te maken en deze aan je bestaande Nintendo Club account te koppelen? Het andere Network ID zit dus ook al aan Club Nintendo vast. Het maakt me niet uit dat ik mijn aangekochte software verlies van de oude Wii U, maar ik wil mijn 10 jaar oude Nintendo Club account niet opgeven. Hier staan alle systemen en spellen die ik ooit het gehad en daar hecht ik waarde aan. Daar komt bij dat je officieel geen 2 Club Nintendo account's mag hebben. Iemand ervaring mee?

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:39

The Chosen One

Zie signature!

Ik was altijd eigenlijk van plan om een PS4 te kopen (had hem zelfs op launch gepreorderd voordat ik em toch annuleerde) en dan later een Xbox One Slim.
Maar nu... na het zien van alle E3 presentaties en de vele toppers die er aankomen voor de Wii U ben ik eigenlijk beetje aan het twijfelen. :+

Ik heb al een Wii (en een ps3/360/vita (en PS+ waarmee ik al PS4 games kan "downloaden")/3ds)
Heb wat NGC games (en de NGC zelf op zolder) en controllers voor beide de NGC en Wii.
Zoals ik zei ben ik dus erg geïnteresseerd in de Wii U nu door SSB, Toad, Yoshi en weet ik wat allemaal.

Bij de Wii U krijg je natuurlijk de gamepad maar ik vroeg me wat dingetjes af.

- Hoeveel gebruik wordt er gemaakt van de Wii controllers bij Wii U games if at all? (Wii komes altijd ofc)

- Nintendo heeft blijkbaar gezegd dat ze niet kijken naar een Wii U pricedrop en er is een mooie actie natuurlijk met de free game met MK8 registratie. Blijft de Wii U nog dezelfde prijs denken jullie dit jaar?
En wat denken jullie wat beter is/goedkoper uitvalt. De 32GB versie met MK8 erbij of de Mario/Luigi U combo en dan MK8 kopen?

- Hoe zit het nu met het onlinegedoe, account etc met Wii/Wii U en 3DS?

- Je hebt de Wii U pro controller en ze komen met die NGC Wii U versies voor (o.a.) SSB. Is die controller in principe hetzelfde als de Wii U pro in ngc stijl? Ik vond de NGC controllers nooit superfijn.

Misschien ff kijken naar de NGC games die ik nog heb en uitspelen en dan maybe Wii verkopen of zo en NGC nog houden voor maybe toekomst (toch minder waard).

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

- Hoeveel gebruik wordt er gemaakt van de Wii controllers bij Wii U games if at all? (Wii komes altijd ofc)
De meeste games kunnen wel iets met de Wii controllers, eventueel met een Classic/ClassicPro ding er aan. Als je die nog hebt van je Wii is dat mooi mee genomen :)
- Nintendo heeft blijkbaar gezegd dat ze niet kijken naar een Wii U pricedrop en er is een mooie actie natuurlijk met de free game met MK8 registratie. Blijft de Wii U nog dezelfde prijs denken jullie dit jaar?
En wat denken jullie wat beter is/goedkoper uitvalt. De 32GB versie met MK8 erbij of de Mario/Luigi U combo en dan MK8 kopen?
Hangt er vanaf welke games je wilt. Als er tussen de gratis spellen van Mario Kart iets zit wat je wilt hebben (op Mario Bros na), dan zou ik de Mario Bros bundel kopen, Mario Kart erbij en kiezen voor het spel wat je wilt. Anders de Mario Kart bundel en kiezen voor Mario Bros als spel.
- Hoe zit het nu met het onlinegedoe, account etc met Wii/Wii U en 3DS?
Er is geen gedeelde online zoals de Playstation dingen wel hebben. Je hebt wel een algemeen Nintendo acount maar je kan op je Wii U bijv niet je 3DS vrienden zien.
- Je hebt de Wii U pro controller en ze komen met die NGC Wii U versies voor (o.a.) SSB. Is die controller in principe hetzelfde als de Wii U pro in ngc stijl? Ik vond de NGC controllers nooit superfijn.
Die controllers die je hebt gezien zijn niet officieel. De officiele versie is een apparaatje die je aansluit op je Wii U en waarin je echte originele NGC controllers kan doen. En het is nog even afwachten wat het gaat doen, maar ik denk dat spellen hier specifiek ondersteuning voor moeten hebben en je dat ding dus bij bijna geen enkel spel zal kunnen gebruiken. Die dingen die jij bedoeld zijn third party en ze zullen vast doen alsof ze een pro-controller zijn.
Misschien ff kijken naar de NGC games die ik nog heb en uitspelen en dan maybe Wii verkopen of zo en NGC nog houden voor maybe toekomst (toch minder waard).
Wii levert ook niets meer op. De Wii Remotes wil je vast houden voor de Wii U en de games kan je ook nog gewoon spelen op de Wii U. Een kale Wii heeft niemand wat aan. Dan kan je hem beter houden.

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-11 19:42
Zo, naast mijn ps4 vandaag ook maar eens een Wii U bundle met Mario Kart 8 aangeschaft. Wat een onwijs leuk systeem zeg! Zelfs het menu werkt soepel en vlot, had ik niet verwacht. Zag trouwens ook dat er een zogenaamd high capaciteit batterij te koop is? Iemand daar ervaring mee?
windowsfanaat schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:44:
Zo, naast mijn ps4 vandaag ook maar eens een Wii U bundle met Mario Kart 8 aangeschaft. Wat een onwijs leuk systeem zeg! Zelfs het menu werkt soepel en vlot, had ik niet verwacht. Zag trouwens ook dat er een zogenaamd high capaciteit batterij te koop is? Iemand daar ervaring mee?
Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar het zorgt gewoon voor bijna 2x zo veel speeltijd, in ruil voor een klein beetje extra gewicht.

Wii U gamepad gaat zo'n 3,5 uur mee op de standaard accu en je hebt er zo'n docking station bij gekregen dus je kan hem na spelen gewoon weer terug zetten. In geval van nood kan je de kabel uit je docking station ook in de gamepad doen zodat je kan blijven spelen tijdens het opladen.

Je moet voor jezelf gewoon inschatten of je problemen gaat krijgen met die 3,5 uur. 3,5 uur is best lang om achter elkaar te gamen hoor ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:01:
Je hoeft het blijkbaar geen eens zelf te downloaden. Ik zette net m'n Wii U aan, staat de titel er al tussen in het quicklaunch menu.

• mat.hi.as
RayNbow schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:25:
[...]

Je hoeft het blijkbaar geen eens zelf te downloaden. Ik zette net m'n Wii U aan, staat de titel er al tussen in het quicklaunch menu.
Hier hetzelfde, raar 8)7. Ik heb het in ieder geval nog niet opgestart en was het ook niet van plan :+
mat.hi.as schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:31:
[...]

Hier hetzelfde, raar 8)7. Ik heb het in ieder geval nog niet opgestart en was het ook niet van plan :+
Je hebt die automatisch downloaden functie aan staan denk ik :) Nintendo pusht hun zooi op die manier naar alle Wii U's. Net als Wii Fit U en Sports Club.

• mat.hi.as
BlackMage schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:33:
[...]

Je hebt die automatisch downloaden functie aan staan denk ik :) Nintendo pusht hun zooi op die manier naar alle Wii U's. Net als Wii Fit U en Sports Club.
Hmm, dat zal wel. Ik merkte dat hij wel een tijdje oranje stond te zijn in plaats van rood na het uitzetten. Sport Club heb ik een keertje geprobeerd, was op zich wel grappig. Alleen leek het internet opeens súpertraag, onspeelbaar, terwijl het bij MK8 gelukkig wel goed gaat. Wii Fit U nog niet gezien/geprobeerd
BlackMage schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:33:
[...]

En dat is prima. Scheelt namelijk handmatig naar de eShop te gaan en het is imho effectieve reclame. Een vriend van me meldde laatst trouwens dat hij opeens Steel Diver op z'n 3DS had staan.

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 13-11 13:27
Zojuist een wii u pro controller bij de MM Den Haag gehaald voor €29,95, volgens mij niet de normale prijs? Helaas was het wel de laatste die er hing..

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11 16:15
Heb een Club Nintendo code van Wii Part U.. Als je die registreert krijg je 250 sterren. Stuur maar een PM als je de code wilt.

Verstuurd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sinus_rhythm op 15-06-2014 18:21 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic