@G_Dragon we wachten rustig af. Succes met je inwerkprogramma!
En gaaf dat de krieger korting heeft. Daar wacht ik al maanden op
[ Voor 34% gewijzigd door AMD1800 op 02-09-2021 12:33 ]
Als je veel racet is een 'Krieger' een must-have voor de bochtige parcours met Super Cars. Ik had die eigenlijk al vrij snel.. Had er zelfs een tijdje 2 van omdat ik niet kon kiezen welk kleur ik mooi vond[b]AMD1800 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:28:En gaaf dat de krieger korting heeft. Daar wacht ik al maanden op
Nèh, kopen die handel... tijdverlies die streetraces met al die beukers...AMD1800 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:33:
En 5 races winnen voor de nieuwe auto. Dat ga ik vanavond mooi is even doen. En dan in de lobby blijven hangen voor nog wat races
G_Dragon schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:56:
09/02/2021 Weekly GTA Online Bonuses
New Content
- The Union Depository Contract - Contracts ↗
RigolleM schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:26:
Nèh, kopen die handel... tijdverlies die streetraces met al die beukers...
1
2
3
| for ( CAR == Not Owned; Race Some Moar ; CAR == Owned ) { Save New Car in Garage; } |
RigolleM schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:25:
Als je veel racet is een 'Krieger' een must-have voor de bochtige parcours met Super Cars. Ik had die eigenlijk al vrij snel.. Had er zelfs een tijdje 2 van omdat ik niet kon kiezen welk kleur ik mooi vond
Grappig : Ik vind de achterkant van die wagen zo lelijk en zo saai om mee te rijden dat ik niet eens aan die "Spin The Wheel" week heb meegedaan toen je hem GRATIS kon winnen!AMD1800 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:28:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ja, daarom ook. De emerus is naar mijn idee toch wat onstabiel.RigolleM schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:25:
[...]
Als je veel racet is een 'Krieger' een must-have voor de bochtige parcours met Super Cars. Ik had die eigenlijk al vrij snel.. Had er zelfs een tijdje 2 van omdat ik niet kon kiezen welk kleur ik mooi vond
Ik vind de races nog wel vermakelijk. Maar dat zal ook deels komen omdat ik vaak vooraan start en dan snel kan wegrijden van mijn tegenstanders door alle steegjes heen. Als je een paar keer verliest door gebeuk dan is de lol er snel vanafRigolleM schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:26:
[...]
Ik vind de krieger een mooie auto. Maar de achterkant is wat saai. Het gaat me ook vooral om de prestaties van die auto.nero355 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:45:
[...]
EINDELIJK!!!
Ik zit daar al een tijdje op te wachten sinds de dag dat Avi tegen me zei dat hij zelfs The Union Depository niet de moeite waard vond om te beroven, tijdens de "Signal" Setup voor The Pacific Standard!
Die eene MOC missie waarbij je een stel boeven helpt ontsnappen tel ik niet mee, want dat zie ik als een warmhoudertje!![]()
[...]
code:
1 2 3 for ( CAR == Not Owned; Race Some Moar ; CAR == Owned ) { Save New Car in Garage; }
of zoiets...
Wel zo Nederlands tenslotte!![]()
![]()
[...]
[...]
Grappig : Ik vind de achterkant van die wagen zo lelijk en zo saai om mee te rijden dat ik niet eens aan die "Spin The Wheel" week heb meegedaan toen je hem GRATIS kon winnen!![]()
![]()
Voor de Emerus die nu een discount heeft geldt trouwens hetzelfde : NOPE.AVI !!!
Maar ehh...
In other news :
[Afbeelding: GTA V Online - Gezamenlijk Golf Record - Lekker Potje!!!]
Soms ben je gewoon PERFECT in sync met je Golf Buddy![]()
![]()
![]()
Nèh ik word er altijd uitgebonjourd als hogere level.. of ze zitten te wachten tot de lobby vol is... pft..AMD1800 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:36:
[...]
Ik vind de races nog wel vermakelijk. Maar dat zal ook deels komen omdat ik vaak vooraan start en dan snel kan wegrijden van mijn tegenstanders door alle steegjes heen. Als je een paar keer verliest door gebeuk dan is de lol er snel vanaf
10 Races met een vriend doen en dan kan je Übermacht Garage weer aangevuld worden met een nieuwe auto :RigolleM schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:26:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb maar 5 races gereden en die Übermacht stond ook in mijn garagenero355 schreef op maandag 6 september 2021 @ 23:44:
[...]
10 Races met een vriend doen en dan kan je Übermacht Garage weer aangevuld worden met een nieuwe auto
[ Voor 25% gewijzigd door RigolleM op 07-09-2021 14:34 ]
Die had ik ook wel door... hopelijk was het een beetje spannend en moest @nero355 geen 30s aan de meet wachtenDdjnge schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:18:
10 races zodat zijn vriend de auto ook krijgt denk ik, wel zo fair.
Vind ik niet erg hoor!RigolleM schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:08:
Die had ik ook wel door... hopelijk was het een beetje spannend en moest @nero355 geen 30s aan de meet wachten
[ Voor 6% gewijzigd door Ddjnge op 09-09-2021 22:32 ]
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 10-09-2021 07:32 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-09-2021 07:44 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Inderdaad. GTA Online blijft een cashcow dus dat ze een update met iets betere graphics uitbrengen om de tijd tot GTA 6 te overbruggen snap ik. De verbeteringen die ik zie in die trailer vind ik gerommel in de marge, de resolutie valt op en sommige effecten zien er wat beter uit. En dat is prima, heb liever dat ze tijd en geld in de opvolger steken, maar dit pas in maart kunnen uitbrengen snap ik niet. Ik weet ook nog niet hoeveel geld ik hier voor over heb.ArthurMorgan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 07:42:
Ik zal me voorzichtig uitdrukken. Ik had echt meer verwacht van de graphics. Als ik dit zo zie snap ik niet goed waarom het anderhalf jaar na de introductie van de nieuwe consoles pas gereleased gaat worden.
https://www.rockstargames...and-xbox-series-x-s-marchRigolleM schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:33:
Maar wie zegt dat de afzonderlijke GTAO betalend gaat worden? Xbox 360 -> Xbox One was ook gratis... ben misschien hierin wat te naïef maar zou geen slechte zet zijn om hem zomaar gratis aan te bieden om zo terug swung in het spel te krijgen...
Wat wel antwoord geeft op mijn vraag vrij te spelen of vrij te claimenIn addition, the new standalone version of GTA Online will be available to claim for FREE on PlayStation 5 for the first three months after launch in March 2022 (Does not require GTAV to play).
De 2013 versie is niet meer relevant, want die Consoles krijgen al heel lang geen updates meer!RigolleM schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:32:
GTA V is een spel uit 2013. Als ik een spel uit 2013 wil spelen dan verwacht ik geen graphics anno 2021.
Als je vandaag GTA V koopt dan weet je dat je een game aanschaft uit 2013.
Voor de mensen die liever iets gewoon effe snel lezen :G_Dragon schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 07:29:
Kwam deze tegen op youtube, word helaas niks gezegd over Xbox. Hoop dat de datum ook daarvoor geldt..
Vind wel teleurstellend dat hij pas in Maart 2022 uitkomt, beetje erg laat!
[YouTube: Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online - PlayStation Showcase 2021 Trailer | PS5]
Yup, met de laatste update zitten ook een pak bugs in... ik krijg die nieuwe contract job de 2de missie niet uitgespeeld, bots telkens tegen een andere bug. Laatste keer was er zelfs geen begeleiding... doordat ik het al een paar keer gespeeld had, wist ik wat ik moest doen... maar éénmaal aan het hotel gebeurde er niks meer.nero355 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:07:
[...]
Wat ik veel liever zou willen zien :
- Bestaande bugs fixen!
Het is sowieso een vage missie : Die gast staat altijd ergens waar verder geen NPC's rondlopen bij het hotel!RigolleM schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:21:
Ik krijg die nieuwe contract job de 2de missie niet uitgespeeld, bots telkens tegen een andere bug.
Laatste keer was er zelfs geen begeleiding... doordat ik het al een paar keer gespeeld had, wist ik wat ik moest doen... maar éénmaal aan het hotel gebeurde er niks meer.
Burp
Dat maakt niet uit, maar maakt het inderdaad wel wat lastiger, omdat de missies op een bepaald moment tijdelijk terug zullen komen!HansPatat050 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:07:
Voor diegene die voor de platinum trophy wil gaan, de Numero Uno trophy is momenteel niet meer te behalen voor PS4 omdat parachute missies er uit zijn gehaald. Het is nog niet bekend of dit tijdelijk is.
Draadje: https://forum.psnprofiles...-numero-uno-unobtainable/
Waarbij ze dus naar een ouder artikel linken : https://www.rockstargames...maps-arrive-in-gta-onlineAs previously mentioned, we will continue to remove certain Jobs to make room for further updates, as well as to assist with player matchmaking. These Jobs will be cycled in and out over time as we continue to add to the game in the future.
En bij het huidige artikel : https://www.rockstargames...-come-out-ahead-this-weekStarting with this event, we will begin removing individual Jobs to make room for further updates. These Jobs will be cycled in and out over time as we continue to add to the game in the future.
As previously mentioned, we will continue to remove certain Jobs to make room for further updates, as well as to assist with player matchmaking. These Jobs will be cycled in and out over time as we continue to add to the game in the future.
Ik had het zaterdag ook...ik denk slinger hem weer even aan om mn stock van de MC business cheap aan te vullen...toen kwam ik erachter dat mn counterfeit helemaal vol was..dus ik denk even een sell missie starten...DutchHammer schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:22:
Ooit in 2013 heb ik GTA online heel even gespeeld.. Nu voor de grap weer eens begonnen, maar die griefers zijn echt niet grappig.. Om over cheaters nog maar niet te spreken..
Burp
Dacht ook eens wat anders te doen en wat MC sales te doen, maar al gauw opgegeven... zat zelfs in een lobby met 4 man en ééntje vond het leuk om mijn bootjes op te blazen.. zucht! Toen ik er achter wou gaan: X left...Wii4all schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:38:
[...]
Ik had het zaterdag ook...ik denk slinger hem weer even aan om mn stock van de MC business cheap aan te vullen...toen kwam ik erachter dat mn counterfeit helemaal vol was..dus ik denk even een sell missie starten...
Ik kreeg die met het vliegtuig.gelukkig..
Ik had 14 van de 15 pakketen gedropt toen werd ik door iemand met een heli neergeknald...zo'n hunter...
Goed dat kan...ik was allang blij dat ik in een volle lobby op 1 na alles bezorgd had..
Dat is puur om hun KD in de hoogte te brengen... Ik sluit sessie af en start nieuw sessie als ik niet onmiddellijk een uitweg zie.Dus ik respawn....knalt die gast me weer af...stond op een strandje..dus elke keer spawnde ik op een open plek...maar hij bleef maar doorgaan...ik kon mn tel niet eens pakken of naar het menu gaan...of hij knalde me alweer af.. Dan denk ik wat voor lol heb je daar nou aan...goed op een gegeven moment was ik weg op een plek waar hij me niet kon raken...toen bleek die ook weer bij iemand anders bezig...continue zag je in je scherm... X killed Y.....
[ Voor 10% gewijzigd door RigolleM op 21-09-2021 13:20 ]
Ik vind het gewoon best zielig als je met een level van 200 en hoger de special cargo van iemand met level < 20 gaat slopen.. Maar goed het kan in de game dus ondanks dat het zielig is (vind ik dan heWii4all schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:38:
[...]
Ik had het zaterdag ook...ik denk slinger hem weer even aan om mn stock van de MC business cheap aan te vullen...toen kwam ik erachter dat mn counterfeit helemaal vol was..dus ik denk even een sell missie starten...
Ik kreeg die met het vliegtuig.gelukkig..
Ik had 14 van de 15 pakketen gedropt toen werd ik door iemand met een heli neergeknald...zo'n hunter...
Goed dat kan...ik was allang blij dat ik in een volle lobby op 1 na alles bezorgd had..
Dus ik respawn....knalt die gast me weer af...stond op een strandje..dus elke keer spawnde ik op een open plek...maar hij bleef maar doorgaan...ik kon mn tel niet eens pakken of naar het menu gaan...of hij knalde me alweer af.. Dan denk ik wat voor lol heb je daar nou aan...goed op een gegeven moment was ik weg op een plek waar hij me niet kon raken...toen bleek die ook weer bij iemand anders bezig...continue zag je in je scherm... X killed Y.....
[ Voor 8% gewijzigd door DutchHammer op 21-09-2021 14:57 ]
Wat is een bizar hoog level voor jouDutchHammer schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:56:
Wat ik wel gisteren had was iemand met bizar hoog level die wel leek te kunnen spawnen op mij, lijkt mij een cheat? Men riep ook op om hem te reporten maar dat lijkt dan niks te helpen, want hoe kom je anders aan zo'n hoog level?
Ik zoek elke keer de manier om een invite only sessie te starten...alleen op de een of andere manier kan ik die optie niet vinden.nero355 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:04:
[...]
Wat is een bizar hoog level voor jou
Als iemand vanaf het begin speelt of gewoon heel veel de afgelopen jaren heeft gespeeld dan is level 1000+ helemaal niet zo heel raar!
Maar ehh...
Jullie moeten echt eens dat rondhangen in Public Sessions afleren als je iets moet verkopen of wat dan ook doen dat een Public Session vereist : Dat kan veel handiger en veiliger!
[ Voor 16% gewijzigd door Wii4all op 21-09-2021 16:21 ]
Burp
Single Player starten -> Online -> Play -> Friend/Invite/Crew Session selecterenWii4all schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:20:
Ik zoek elke keer de manier om een invite only sessie te starten...alleen op de een of andere manier kan ik die optie niet vinden.
Dat doe je gewoon af en toe tussendoor en heb je het hele Public Session gezeik nietJe wil ook nog wel gewoon je sales missies kunnen starten.
Ik heb ook nog wel is lopen klooien met de netwerk instellingen etc alleen dat was ik op een gegeven moment zat.nero355 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:23:
[...]
Single Player starten -> Online -> Play -> Friend/Invite/Crew Session selecteren
[...]
Dat doe je gewoon af en toe tussendoor en heb je het hele Public Session gezeik niet
Zoek maar eens de vele "Time out" manieren op in dit Topic of elders op het web.
Burp
Lol ik heb nog levels boven de 400 gezien, dus ik dacht dat 300 nog wat best hoog was lol..nero355 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:04:
[...]
Wat is een bizar hoog level voor jou
Als iemand vanaf het begin speelt of gewoon heel veel de afgelopen jaren heeft gespeeld dan is level 1000+ helemaal niet zo heel raar!
Maar ehh...
Jullie moeten echt eens dat rondhangen in Public Sessions afleren als je iets moet verkopen of wat dan ook doen dat een Public Session vereist : Dat kan veel handiger en veiliger!
MC, NC en bunker sales lukken enkel in public session.nero355 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:04:
[...]
Cable pull is op de PC wat moeilijker geworden, maar niet onmogelijk!RigolleM schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:09:
MC, NC en bunker sales lukken enkel in public session.
En de NAT-trick werkt al tijdje niet meer op een Xbox, kort na de Cayo Perico update.
Schattig!DutchHammer schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:04:
Lol ik heb nog levels boven de 400 gezien, dus ik dacht dat 300 nog wat best hoog was lol..
Dat zal ook voor mij altijd een raadsel blijven!Maar dan nog wat is de lol aan cheaten en griefen.. kleine piemel complex ofzo?
Zojuist even gespeeld, rij net weg bij mijn appartement en krijg al vlieg les...nero355 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:16:
Schattig!![]()
![]()
[...]
Dat zal ook voor mij altijd een raadsel blijven!
Bedankt voor het postenWii4all schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:20:
9/16/2021 Weekly GTA Online Bonuses
New Content
Jester RR - Place top 3 in street races for 5 days in a row to Claim Prize Ride ↗
Podium Vehicle
Principe Lectro ↗
Bonus GTA$ and RP Activities
3x GTA$ and RP on Adversary Mode - Hasta La Vista ↗
2x GTA$ and RP on Biker Sell Missions (Weed, Document, Cash) ↗
2x GTA$ and RP on Bike Races ↗
Discounted Content
100% off All Bicycles ↗
40% off Shitzu Hakuchou Drag (GTA$ 585,600) ↗
30% off Vulcar Warrener HKR (GTA$ 882,000 / 661,500) ↗
40% off Maxwell Vagrant (GTA$ 1,328,400 / 996,300) ↗
40% off Pegassi Vortex (motorcycle) (GTA$ 213,600) ↗
40% off MTL Dune (GTA$ 780,000 / 831,000) ↗
40% off All Clubhouses ↗
40% off Renovations Clubhouses ↗
50% off Counterfeit Cash Factory - Open Road Businesses ↗
50% off Weed Farm - Open Road Businesses ↗
50% off Document Forgery Office - Open Road Businesses ↗
50% off Supplies - Open Road Businesses ↗
Twitch Prime Bonuses
80% off Vapid Flash GT (GTA$ 335,000) ↗
35% off Obey Tailgater S (GTA$ 971,750 / 728,812.5) ↗
Time Trial
Route 68, Par Time 01:19:00
RC Bandito Time Trial
Cypress Flats, Par Time 01:30:00
Embedded Updates
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gene probleem, ik miste het wel, want daarvoor kom ik vaak in dit topic zeker op donderdag, dus ik dacht ik ga zelf even op zoek.
Burp
Word gewaardeerd! ik was helaas niet de mogelijkheid om het te posten door ziekteWii4all schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:35:
[...]
Gene probleem, ik miste het wel, want daarvoor kom ik vaak in dit topic zeker op donderdag, dus ik dacht ik ga zelf even op zoek.
[ Voor 19% gewijzigd door Kenackwurst op 22-09-2021 15:47 ]
Kwaed weer...
[ Voor 6% gewijzigd door Wii4all op 23-09-2021 16:04 ]
Burp
Was te verwachten dat ze die MC's in 2 weken gingen opsplitsen... Ff afwachten tot er een public lobby is waar ik rustig mijn Meth en Coke kan verkopen, dat we daar ook vanaf zijn...[b]Wii4all schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:02:2x GTA$ and RP on Biker Sell Missions (Cocaine , Methamphetamine ) ↗
======================================
Je kan nog een weekje goedkoop supplies inslaan.
Moet toch ook meth en coke maar verkopen nu
Nevermind.. ik mag niet meer van de Ziggo.RigolleM schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:03:
[...]
Was te verwachten dat ze die MC's in 2 weken gingen opsplitsen... Ff afwachten tot er een public lobby is waar ik rustig mijn Meth en Coke kan verkopen, dat we daar ook vanaf zijn...
[ Voor 16% gewijzigd door Kenackwurst op 23-09-2021 21:34 ]
Kwaed weer...
Vincere Per Belli
Volgens mij is dit iets van de diamond casino heist: https://gta.fandom.com/wi...y#Grand_Theft_Auto_Onlinepeeth schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:18:
Voorheen zag je GTA online alleen maar politie als die achter een speler aanging, maar de laatste dagen ben ik, zowel in de stad als in Sandy shores, al een paar keer een politiebusje met sirenes aan tegen gekomen. Dit busje rijdt dan ogenschijnlijk doelloos met lage snelheid rond. Moet je hier iets mee?
Oh my bad
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 24-09-2021 10:44 ]
- https://socialclub.rockst...nEz/3x-deadline-rewards/1G_Dragon schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:20:
Ik heb net even gekeken, maar kan geen nieuwe aanbiedingen vinden voor deze week...
In principe is dat inderdaad dit :peeth schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:18:
Voorheen zag je GTA online alleen maar politie als die achter een speler aanging, maar de laatste dagen ben ik, zowel in de stad als in Sandy shores, al een paar keer een politiebusje met sirenes aan tegen gekomen. Dit busje rijdt dan ogenschijnlijk doelloos met lage snelheid rond. Moet je hier iets mee?
Maar soms zie ik die ook rondrijden terwijl ik er niks mee kan en op een aantal willekeurige plekken heb je ook nog dat er zomaar politie of zelfs FBI staat, maar waarom... GEEN IDEE!!!Militia Pilot schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:19:
Volgens mij is dit iets van de diamond casino heist: https://gta.fandom.com/wi...y#Grand_Theft_Auto_Online
Altijd al overpriced gevonden dus nou maar eens effe kijken of het de moeite waard is om al mijn overpriced Benny Lowriders en die eene Donk een upgrade te gevenG_Dragon schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:34:
50% off Hydraulics - Benny's Original Motor Works ↗
Tristan schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:45:
Beter laat dan nooit zeggen ze toch!
Ik heb gisteren GTAV gekocht en eerste twee jobs online gespeeld.
Best vermakelijk!
Ik zou zeggen leer de Heists goed kennen en speel lekker met anderen mee en maak zo snel mogelijk zoveel mogelijk Online FriendsWat is nu het beste om een beetje progressie te boeken? Bij een crew aanhaken?
Dat is minder...Ik heb geen echte wereld vrienden met een PS4 en GTAV dus samen spelen kan niet.
Extra adrenaline voor ocharme 18k als je voor 3 crates kiest... Afleveren van uw cargo met 4M opbrengst in public lobby met 32 man in de lobby dat is pas kicken...DutchHammer schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:02:
Ben de afgelopen week lekker bezig geweest alleen ging het afleveren van special cargo helemaal fout. Het ophalen van special cargo probeer ik altijd wel te doen in een public sessie, geeft wat extra adrenaline en maar 2x wat gezeik gehad..
Vliegtuigen skip ik altijd, je verliest 1 crate door sessie te quiten... dat duurt ellendig lang en je wordt nog eens achterna gezeten in sommige missies. Enkel de truck en de boot krijgen bij mij de kans... Lange tijd geleden eens 5x Large warehouse vol crates verkocht... 22M ketsjingAfleveren doe ik wel solo en dat ging dus compleet mis omdat ik niet de knop voor lossen uit het vliegtuig wist te vinden.. Bleek de rechter pijl te zijn las ik naderhand, maar goed ik eindige tegen een bergtop.
Als ik ooit een lekker hoog level heb en genoeg cash lijkt me dat wel een keer leuk om te doenRigolleM schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:34:
[...]
Extra adrenaline voor ocharme 18k als je voor 3 crates kiest... Afleveren van uw cargo met 4M opbrengst in public lobby met 32 man in de lobby dat is pas kicken...![]()
[...]
Ja dat van dat quiten las ik pas later.. Naja aldoende leert me.Vliegtuigen skip ik altijd, je verliest 1 crate door sessie te quiten... dat duurt ellendig lang en je wordt nog eens achterna gezeten in sommige missies. Enkel de truck en de boot krijgen bij mij de kans... Lange tijd geleden eens 5x Large warehouse vol crates verkocht... 22M ketsjingHeeft wel héél lang geduurd eer alle warehouses vol zaten... en het is bij die éne keer gebleven, sindsdien doe ik de 9x crates/sell procedure en enkel bij 2x$$.
Ik ga vanavond mijn ps4 headset ophalen. Kunnen we binnenkort eens een potje spelen?nero355 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 00:16:
Is namelijk stiekem wel het leukst : Co-op achtig samen GTA V Online spelen!
Als je voor mij een PS4 + Headset + GTA V Online koopt dan is het een optie!Tristan schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 07:57:
Ik ga vanavond mijn ps4 headset ophalen. Kunnen we binnenkort eens een potje spelen?
En oordoppen voor de rest van het gezin... een oude Xbox uit 2002 maakt minder lawaai dan zo'n PS4.nero355 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:16:
[...]
Als je voor mij een PS4 + Headset + GTA V Online koopt dan is het een optie!
Poor man's officenero355 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:40:
Mijn Office is ook nog steeds heerlijk schoon i.p.v. dat die vol met geld ligt, zoals bij de spelers die dat heel veel hebben gespeeld!
lol. Game Over.nero355 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:16:
[...]
Als je voor mij een PS4 + Headset + GTA V Online koopt dan is het een optie!
Ik moet mijzelf dus eerst up-levelen naar level 12. Volgens mij ben ik nu 4. Dus ik heb nog wel even te gaanPlayers must be rank 12 or above to set up a heist, and must own a high-end apartment with a heist planning room. Once the player has reached the necessary level and purchased an appropriate apartment, Lester Crest will contact the player by text and follow up phone call introducing the heists concept
[ Voor 34% gewijzigd door Tristan op 08-10-2021 09:01 ]
Als je als heist leader de setups + heist start moet je minimaal lvl 12 zijn en een heist appartement hebben. Je kan altijd anderen joinen bij een setup + heist.Tristan schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 07:46:
Ik dacht laat ik proberen een heist te spelen, maar ik kon niet vinden hoe... tot ik het volgende tegen kwam
[...]
Ik moet mijzelf dus eerst up-levelen naar level 12. Volgens mij ben ik nu 4. Dus ik heb nog wel even te gaan
De DLC's download je automatisch. Voor het starten van de Perico heist (eiland) heb je evolgens mij een penthouse nodig (Casino) en de Kosatka submarine.Tristan schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:00:
En hoe zit het met DLC, heb ik automatisch alle DLC al gekregen? Ik las iets over een nieuw klein tropisch eilandje, hoe kom je daar?
[ Voor 29% gewijzigd door Valkje op 08-10-2021 10:01 ]
Daar heb je de Kosatka onderzeeër voor nodig.Tristan schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:00:
En hoe zit het met DLC, heb ik automatisch alle DLC al gekregen? Ik las iets over een nieuw klein tropisch eilandje, hoe kom je daar?
Ok nice, dan heb ik een doel in het behalen/regelen van deze onderzeeërValar schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:44:
[...]
Daar heb je de Kosatka onderzeeër voor nodig.
Nog knap lastig kan ik je vertellen ..Tristan schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
Ok nice, dan heb ik een doel in het behalen/regelen van deze onderzeeër
Werkt dat? Multi platform samen spelen?Ddjnge schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:47:
[...]
Nog knap lastig kan ik je vertellen ..
Maar wellicht kunnen we elkaar helpen, speel op de PS5 nl.
Side note: Ben geen fanatiek gamer btw.
[ Voor 90% gewijzigd door Ddjnge op 08-10-2021 23:00 ]
Om er dan gelijk uitgegooid te worden. Je hebt IMO ook niets te zoeken in een heist als low level. De kans dat je stats hoog zijn is miniem en je kan ook geen goede body armor kopen. Daarnaast is het hoe dan ook niet de beste plek om de game te leren.Valkje schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:39:
[...]
Als je als heist leader de setups + heist start moet je minimaal lvl 12 zijn en een heist appartement hebben. Je kan altijd anderen joinen bij een setup + heist.
Fair point. Ik probeerde net een simpele bounty target the vinden in Sandy Shores west, waypoint er naar toe en aangekomen krijg ik opknopen melding dat ik in de buurt ben van de targets last known location, maar het maakt niet uit hoe vaak ik in de gele circel rondjes loop of rij ik krijg geen belletjes te horen dat ik ook maar iets van in de buurt ben. Ik kan hem echt niet vinden.Beakzz schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 02:18:
[...]
Om er dan gelijk uitgegooid te worden. Je hebt IMO ook niets te zoeken in een heist als low level. De kans dat je stats hoog zijn is miniem en je kan ook geen goede body armor kopen. Daarnaast is het hoe dan ook niet de beste plek om de game te leren.
Gewoon heel snel roepen dat je de Heist goed kent!Beakzz schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 02:18:
Om er dan gelijk uitgegooid te worden. Je hebt IMO ook niets te zoeken in een heist als low level.
Effe opzoeken hoe je de Heavy Heist Vest Unlocked is inderdaad geen gek idee!De kans dat je stats hoog zijn is miniem en je kan ook geen goede body armor kopen.
Ik kan me een zeer memorabele Pacific Standard Heist herinneren, waarbij twee Level 50 gasten (Één van hen was de Host!) netjes de Heist deden hoe ik het ze had uitgelegd en we wegliepen met de volledige buit in één poging dus het kan wel!Daarnaast is het hoe dan ook niet de beste plek om de game te leren.
Misschien... Ik kan me die dingen niet meer herinneren...Tristan schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:51:
Ik probeerde net een simpele bounty target the vinden in Sandy Shores west, waypoint er naar toe en aangekomen krijg ik opknopen melding dat ik in de buurt ben van de targets last known location, maar het maakt niet uit hoe vaak ik in de gele circel rondjes loop of rij ik krijg geen belletjes te horen dat ik ook maar iets van in de buurt ben. Ik kan hem echt niet vinden.
Nu heb ik passive mode aan. Heeft dat er iets mee te maken?
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 11-10-2021 10:22 ]
Voor iemand die pas met GTA V of GTA online begint kan ik zo'n reactie begrijpen, maar iemand die het spel sinds 2013 speelt, kan ik mij inbeelden dat er wel eens iets nieuws mag gebeuren.Tristan schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:46:
Waarom moet er perse een nieuwe GTA komen? Waarom kan GTAV niet constant verbeterd worden, inclusief de game engine?
"The clickbait is strong in this one!"G_Dragon schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:22:
Volgens meerdere bronnen krijgt GTA Online later dit jaar grote uitbreiding , ik ben benieuwd! Hopelijk zijn ze dan klaar met uitmelken van GTAV en word de focus gelegd op de nieuwe GTA
Ja, inderdaad!Tristan schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:46:
Waarom moet er perse een nieuwe GTA komen? Waarom kan GTAV niet constant verbeterd worden, inclusief de game engine?
Er is zelfs een gesloopte brug aanwezig op de Westelijke kant van het eiland die weer mooi opgebouwd kan worden!AMD1800 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:19:
Als ze bijvoorbeeld San Fierro aan Los Santos vastbouwen met een hele rits missies, is er vast weer voldoende nieuws te doen.
Ik had het eigenlijk wel gezien met Cayo Perico nadat ik alle discounts had unlocked voor de voertuigen en van die eene "20 Miljoen Secondary Loot Award" iets van 11,5 Miljoen had gehaald : Booooriiiiing!!!RigolleM schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:12:
Los Santos Tuners update was ff leuk maar was er toch snel op uitgekeken.
Met Cayo Perico heb ik het iets langer volgehouden, zo'n 200M, was ook een grotere update met een nieuwe 'grind' Heist.
Het is vooral nogal slecht overgenomen van de andere clickbait sites, want er wordt wel gesproken over een update in GTAO.nero355 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
"The clickbait is strong in this one!"![]()
![]()
Dat mensen zulke onzin geloven... DAMN...
[...]
Maar 'grote uitbreiding' is dan wel een heel erg vrije vertaling.We are also looking at ways to improve the GTA Online experience for new and returning players in the upcoming release of GTA Online for the PS5 and Xbox Series X|S next March – stay tuned to the Rockstar Newswire for details on this and more information about the expanded and enhanced releases of GTAV and GTA Online in the months to come.
And later this year, get ready to go on an exciting new adventure in GTA Online as some well-known contacts and familiar friends need your help in expanding their “legit business” — with many more surprises soon to be revealed!
Rockstar kan natuurlijk prima nog een groter eiland erboven of eronder plakken waar je dan naartoe moet vliegen of varen. Zo krijg je een eiland groep en hou je een relatie met elkaar.
En dan met een werkende privé Cargo plane of boot er met een selectie auto's heen moeten gaan. Lijkt me leukTristan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:09:
[...]
Rockstar kan natuurlijk prima nog een groter eiland erboven of eronder plakken waar je dan naartoe moet vliegen of varen. Zo krijg je een eiland groep en hou je een relatie met elkaar.
Geld, simpel.Tristan schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:46:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar dat kunnen ze toch ook proppen in een betaalde GTAV expansie, is in principe hetzelfde idee maar dan voortdurend op het verhaal van Los Santos.SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:50:
[...]
Geld, simpel.
Op een bepaald moment heeft je hele publiek wel GTA5, nog wat klein aanwas, en dan heb je het wel gehad. Ik heb de game zelfs 3x, ik koop never nooit sharkcards (laat staan GTAO, ik doe FiveM), dus ik ben nu een klant waar ze niets meer aan verdienen.
Maar gooi nu GTA6 op de markt, nagenoeg iedereen zal de game wel kopen. Zelfs als ze dezelfde engine gebruiken, enkel een nieuwe map met nieuwe characters en nieuwe tools/auto's, big bang profit.
Ja en daar kan ik helemaal in mee gaan, maar nogmaals, waarom zou dat niet tezamen met Los Santos kunnen? Een eiland ernaast oid. Of de vaste kust van een groter land?ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:53:
En we mogen in het online topic zitten. Maar een grote reden voor GTA 6 willen hebben is natuurlijk ook gewoon weer een mooi groot nieuwe story.
[ Voor 25% gewijzigd door Tristan op 12-10-2021 13:26 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq