Eerlijk gezegd vond ik het verhaal van zowel GTA IV als GTA V best wel bagger...ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:53:
En we mogen in het online topic zitten. Maar een grote reden voor GTA 6 willen hebben is natuurlijk ook gewoon weer een mooi groot nieuwe story.

Als ik een leuk verhaal wil dan speel ik wel GTA:VC of de wat mindere GTA:SA maar ook die is nog steeds wel leuk genoeg/leuker dan GTA V Story Mode eerlijk gezegd!
Daarnaast zitten er ook genoeg verhalen in GTA V Online die leuker zijn dan de Story Mode ervan!
Ik wil nog steeds een keer een Grotti die op de Ferrari F50 lijkt uit de achterkant van de Yacht rijden, maar die DLC komt er maar niet bij...AMD1800 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:20:
En dan met een werkende privé Cargo plane of boot er met een selectie auto's heen moeten gaan. Lijkt me leuk
Maar ehh...
In other news :
Ik heb ontdekt dat iemand een leuke race heeft gemaakt die zich op Cayo Perico afspeelt : Rally De Cayo
Je kan daarop met alle klassen rijden van Super tot Street tot Compacts en je krijgt ook nog RP/XP voor het levelen van de Los Santor Tuners DLC
Zodra ik erachter kom hoe ik een linkje kan plaatsen naar de desbetreffende race dan zal ik die posten!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||