• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:28

Martinspire

Welkom in het GTA V ONLINE topic op GoT

Uitgever Rockstar Games heeft Grand Theft Auto Online dinsdag 1 oktober vanaf 13:00 uur gefaseerd beschikbaar gemaakt op Xbox Live en het PlayStation Netwerk.

Om Grand Theft Auto Online te kunnen spelen moeten gamers die GTA V in huis hebben een kleine update (versie 1.0.1 - 39MB) downloaden. Na installatie van de update wordt er een vierde optie toegevoegd aan het keuzemenu waarmee in GTA V gewisseld kan worden tussen de drie personages in het spel. De extra optie, die aan de onderkant van dat menu verschijnt, geeft direct toegang tot GTA Online.

De vorige GTA bracht eindelijk weer een multiplayercomponent met zich mee, maar deze keer heeft Rockstar de Multiplayer nog verder uitgebreid dat het een heus op zichzelfstaand geheel is geworden. Hoewel de Online functionaliteit pas later beschikbaar zal zijn (1 oktober), zal deze uitgebreider zijn dan ooit. Niet alleen kun je missies doen, maar ook je karakter staat helemaal los van de singleplayer. Naast de standaard modussen als Team Deathmatch, kun je aan de slag om samen met je vrienden het criminele pad te betreden. Je begint door je personage te kiezen. Dit kan zowel een mannelijk als vrouwelijk personage zijn, waarbij je de ouders en grootouders kiest, waarna je karaktertrekken en meer kiest. Je kunt ook je animaties kiezen (zoals bekend van Saints Row 3). Uiteraard zijn er ook weer winkels waar je een ander kapsel, een tattoo of kleding kunt halen.

Hoe ver de customization precies gaat is nog niet bekend, wel is bekend dat je een aparte bankrekening hebt voor online waar je het hard verdiende geld in moet storten (doe je dat niet, dan kan je beroofd worden en alles kwijt zijn). Met het geld dat je verdient door de vele missies (welke je ook nog eens aan kunt passen zoals moeilijkheidsgraad, tijd, hoeveelheid spelers en meer) kun je huizen, wapens, auto’s en andere zaken kopen. Je kunt mensen uitnodigen voor je huis waar je zelfs op tv kunt kijken naar de achtervolgingen van je vrienden!
In de multiplayer staat dus het plegen van overvallen centraal. Hiervoor zal je voor de kleine missies weinig hoeven te doen, maar voor de grote missies vergt het vaak wat voorbereiding. Haal een vrachtwagen, gereedschap om een kluis te openen, een vluchtwagen en meer van dat soort werk. Tot wel 16 man kan meedoen aan de heist en uiteindelijk bepaald degene die het geld van de kassière heeft gekregen hoe het geld verdeeld wordt. Hij kan er overigens ook voor kiezen om er met het geld vandoor te gaan, dus houd daar rekening mee. Overigens kun je in dergelijke situaties ook het geld terugnemen door hem door te schieten, dus ben gewaarschuwd.

Ook interessant is de mogelijkheid om (in de toekomst) je eigen overvallen te ontwerpen en je eigen activiteiten uit te werken. De online-modus lanceert met een levelmaker voor team deathmatch en de mogelijkheid om races te maken. Daar komen later dus nog meer functionaliteiten bij. Rockstar heeft aangegeven dat men content zal blijven toevoegen na lancering. Men heeft verder de mogelijkheid om allerlei zaken snel aan te passen of bij te werken mocht dat gewenst zijn. Hierdoor zal je weinig last van bugs moeten hebben.
Als je even geen zin hebt in missies, zal je ook in contact kunnen staan met je maten. De wereld is vrij te doorkruisen en is tevens voorzien van auto’s en voetgangers (ook online dus). Overgang naar multiplayer gaat naadloos en je zult ook naadloos bij anderen kunnen zitten. Zo zal je dus altijd moeten zorgen dat je geld veilig is. Je kunt je verder ook verzekeren zodat autoschade geen probleem meer is en je ook niet met de pakken neer hoeft te zitten als je auto gejat is. Jaja, je kunt ook auto’s van andere spelers jatten of gaan zitten gokken met aandelen om je geld te verdienen. Overigens kun je er ook voor kiezen om alleen met je maten online te spelen, mocht je even geen behoefte hebben aan de online rivaliteit.

De online multiplayer heeft ook nog NPC’s die je kunt bellen of waar je missies van krijgt. Hier zitten ook weer cinematics aan vast. Sommige karakters komen ook in de singleplayer voor, waardoor je ze al wel zult herkennen. Verder komt alle inhoud (wapens, voertuigen, etc) ook naar de multiplayer toe. Dit wordt echter aangevuld met extra content zoals een Assault SMG, speciale wagen (Annis Elegy RH8), exclusieve kapsels en meer die je kunt unlocken. Je kunt ook je volledige statistieken bekijken (hoeveel kills je hebt gemaakt, afgelegde afstand, etc), foto's delen en actief zijn op Lifeinvader, het sociale netwerk van GTA (wat natuurlijk een parodie is op facebook). Stalk je ook nog wat pagina's op Lifeinvader, dan krijg je ook ingame bonussen (10% korting op eerste auto aanschaf e.d.).

Na de lancering heb je in ieder geval uitgebreid de mogelijkheid om te wennen aan de game om vervolgens de grootste schurk van Nederland of België te worden.

Een belangrijk onderdeel van de multiplayer zijn de crews. Je kunt met je maten een crew beginnen (ook via de website) om te laten zien dat je bij elkaar hoort. Een van de dingen die je ermee kunt is met elkaar communiceren of gemakkelijk elkaars game binnen komen. Het systeem komt over van Max Payne 3 en bied je nu de mogelijkheid om je crew in te delen in bepaalde ranks. Je kunt tot 4 niveau’s instellen waarbij ieder niveau zo zijn eigen mogelijkheden heeft.
Met je crew kun je experience points verdienen waar je uiteindelijk ook wat mee moet kunnen doen. Hoe of wat is nog niet helemaal bekend.

Tweakers.net heeft ook zijn eigen ‘crew’ op Rockstar Social Club. Wil je in deze crew? Volg dan deze link; TweaksCrew en log vervolgens in of creëer een account als je deze nog niet hebt. Als je ingelogd bent klik je op: "Join this crew"

Voeg vervolgens je Socialclub naam, platform, PSN/Xlive en je tweakers naam toe aan deze lijst: Google Doc, zodat we een mooi overzicht kunnen bijhouden van alle tweakers.

Wat er precies met deze crews gedaan kan worden binnen de game is nog niet bekend, maar Rockstar heeft toegezegd dat het een groot deel van de multiplayer moet uitmaken.

Binnen dit topic word dit onderwerp niet besproken, hier is een speciaal topic voor aangemaakt: [multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

Uiteraard zijn er ook weer een heleboel leuke achievements (op de 360) of trophies (op ps3) te halen.
Een overzicht met deze achievements en hulp over hoe ze te behalen vind je hier: http://www.ign.com/wikis/gta-5/Achievements_and_Trophies

Trailers

Screenshots

Preview
reviews: Grand Theft Auto V

Review
reviews: Grand Theft Auto V: Rockstar levert meesterwerk
http://www.gametrailers.c...grand-theft-auto-v-review
http://www.ign.com/articl...grand-theft-auto-v-review
http://www.gamespot.com/g...414475/?tag=Topslot;Slot1
http://www.escapistmagazi...Auto-V-Review-People-Suck
http://nl.ign.com/review/5950/grand-theft-auto-v-review

Met hoeveel man kun je online? Is het een MMO?
Je kunt met maximaal 16 man in 1 game terecht komen. Dus geen honderden karakters in 1 wereld (zoals je misschien gewend bent van GTA SA MP). Mocht je niet met je vrienden bezig zijn, dan zou je vloeiend moeten overgaan naar andere mensen, waardoor het wel de illusie wekt dat er meer mensen aanwezig zijn.

Hoe kan je snel online laden?
Tijdens het initieel laden van het spel kan je door middel van de X (PS3) en de ?? (XBox 360) toggelen tussen online en story mode.

Kun je weer huizen en bedrijven kopen?
Ja, je kunt per karakter diverse huizen kopen en ook bedrijven opkopen zoals een taxibedrijf. In je huizen kun je bovendien je auto’s stallen, maar is er ook plek voor een haven of helikopter platform.
Een ander ding wat je met je geld kunt doen is de aandelenbeurs op gaan. Deze kun je bovendien beïnvloeden door iets te jatten of te slopen.

Raak je al je geld kwijt als je dood gaat online?
Nee niet alles maar wel een groot deel zal op de grond vallen voor andere spelers om op te rapen

Kun je nog iets met je stem doen?
Je kunt in de microfoon schreeuwen om ervoor te zorgen dat personen bij een bankoverval naar je luisteren. Ook zal ingame je mond bewegen als je iets door je microfoon zegt.

Staat Friendly Fire aan online?
Meestal wel, maar je kunt de game in een modus zetten dat je elkaar niet neer kunt schieten zodat je niet gespawkilled kunt worden of lekker kunt free roamen. Dit zal echter worden uitgezet zodra je begint te schieten.

Let op:
Dit is het discussietopic, niet het slowchat topic. Daar is het Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic voor :)

Vragen of opmerkingen
Klopt er iets niet aan de TS of mist er vitale informatie? Stuur dan een DM naar BtM909 of Martinspire.

LET OP

De TS is nog een WIP; verwacht dus nog meer updates!

[Voor 177% gewijzigd door BtM909 op 08-10-2013 16:13]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-03 20:42
Draakje5 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:34:
Screenshot wie misty en john marston zijn?
Misty GTA III

John Marston Red Dead Redemption

Claude GTA III

en ingame herken je ze wel want ze zijn de enige 4 die op het moment of special mother of special father kan zijn.

Misty Claude Nico en John Marston.

[Voor 32% gewijzigd door Ienni1983 op 01-10-2013 20:39]

http://tinyurl.com/5sdar8p

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter

Had je zelf ook ff kunnen zoeken ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-02 08:54
Voor mensen die posten dat ze wel online kunnen, (geen solo sh*t)

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:22
nusupport schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:37:
Voor mensen die posten dat ze wel online kunnen, (geen solo sh*t)
U vraagt wij draaien.. ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:12
Het was in ieder geval geen stem maar meer een lepel die tegen een pot slaat ofzo. En het geluid was ook steeds exact hetzelfde, iets wat moeilijk is om zelf te doen. Na de eerste kwam er een melding dat de game sessie was mislukt, de keren erna gebeurde er niks na het horen van het geluid. Misschien zat die speler die dit veroorzaakte, mits hij het uberhaupt veroorzaakte, nog in dezelfde game als ik.

Ik hou het op:

[Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 02-10-2013 11:44]

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Nee, daar staat nog gewoon dat standaard plaatje,

Anoniem: 518060

Hij is leuk.., maar hopelijk vanavond niet van toepassing ;)

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Captain Obvious schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:11:
[...]
Ik heb echt precies hetzelfde, hij blijft gewoon bij waiting for players en launching session hangen.
Sigh.. Probeer vanavond nog wel eens en anders moet ik toch nog de story uitspelen. :(
Hier ook exact hetzelfde, hoe vaak ik het ook probeer ik blijf hangen in het launching session scherm. En NAT type is Open dus daar ligt het ook niet aan.

En waarom ik dit steeds zie tijdens het inloggen op GTAO snap ik ook niet helemaal. Heb XBL Gold en m'n account is gelinkt in de Social Club.

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-11-2022
GTA V Online, you know...

;w

[Voor 4% gewijzigd door JackL89 op 02-10-2013 16:36]

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-03 22:12
Hier op ps3 ook nog 1 grote doffe bak met ellende, ben bang dat het er vanavond ook niet beter op gaat worden.

Lijkt het je leuk om een kleine startende crew naar de top te helpen?

Join dan Grand Theft Holland!!

Tactical teamplay is het uitgangspunt maar met wat biertjes erbij is gewoon gezellig aankloten ook wel is lekker;)
We spelen bijna elke avond op PS3.
Een flinke dosis goed humeur en een headset is een vereiste!

Je kunt Grand Theft Holland hier joinen:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Stuur een friend request naar: MartnK of sndr_foxes

We hopen je snel te zien op social club!

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:12
Ik vond gisteren een Infernus bij een huis en dacht 'die wil ik wel als standaard auto hebben', Maar toen ik bij de shop aankwam stond er 'this car is too hot to customize, purchase your exclusive cars online' of zoiets. Ik wil verdomme gewoon mijn lelijke auto swappen voor die mooie infernus! :P

[Voor 9% gewijzigd door Sir_Hendro op 03-10-2013 13:29]

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-08-2022
Jammer dat dit zo moeilijk blijkt te zijn met de experiabox..

Ik denk zelf dat het daar niet aan ligt maar twijfel ook wel weer..

NAT3 had ik gisteren wel cloudservice ..

NAT2 lukte weer helemaal niets....

Zie dit, misschien heeft iemand er wat aan.. gaat om V8 Experia box ..

http://imageshack.us/scaled/landing/853/d52l.jpg

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:20

Player1S

Formerly known as L1nt

_O- raap me op

Player1s Twitch

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:56
About time..

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-03 09:00
_O-

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• Bobnofski
  • Niet online
OMG, dit is fantastisch :+

Als je in GTAO een 'bad sport' bent krijgt je character deze cap voor 2 dagen en kun je niet met je friends spelen.

http://gtaforums.com/topi...a-bad-sport-look-at-this/

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:34
Voor Michele Pavarotti en Uno Cerveza por favor;

• Rogierh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-02 22:38
Voor Michel en Pa4jv
Klinkt alsof 't allemaal dus nog steeds voor geen meter werkt :(

Straks nog maar eens proberen of ik nu wél die tutorial kan starten en niet blijf hangen in dat "switch scherm" en anders na 't weekend maar weer :r

Edit:

Dit schermpje dus...

[Voor 25% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-10-2013 09:19]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V || YouTube || Twitter

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-03 18:05

Zorian

What the fox?

Beakzz schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:08:
[...]

Je teleurstelling is te begrijpen, maar als je nou gewoon ff wacht tot het allemaal wat beter werkt. Misschien komt dan zelfs je character wel weer ergens uit de cloud vallen. Als je geen lol had met de mp dan ben je terecht klaar met het spel , maar aan je "gezeur" te zien ben je er juist nog helemaal niet klaar mee :+

Zodra het goed werkt knallen we ff wat jobs door en vergeet je dit weer allemaal .. Het komt wel goed ;)

[...]

Ga je er deze keer wel vanuit dat je het waarschijnlijk weer voor niks doet dan ? Dan valt het iig mee als het niet zo is :)
Zojuist is ook mijn Social Club updated. En ik moet zeggen dat ik nogal confused ben.

Wat klopt hier niet? 8)7
Ingame staat mijn cash nu opeens op -500k (wtf?). :/

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-03 17:38
Ik heb alleen een headset voor op de pc. De meegeleverde xbox360 headsetje ligt bij mijn vriendin dus stond ik op het punt een draadloze bluetooth headset te kopen, maar toen zag ik de speedlink headset adapter voor 1/3 van de prijs van een bluetooth headset. Van de headset voor mijn pc (Alpha 3d tactic) kan ik de Boommic ontkoppelen, die heb ik dan ook gekoppeld aan de speedlink adapter en het werkt goed! Je kan natuurlijk ook de mic in de headset laten zitten maar dit vond ik fijner.
Dus als je overwegend alleen gamed op de pc maar je wilt voor dit spel speciaal een headset kopen, kan dit een goedkoop alternatief zijn. (ik was €11 kwijt)

------------------
iets anders, mijn lijst met GTAO bugs is bijna oneindig.

In mijn tweede online sessie was ik mijn:
* Progressie kwijt, moest opnieuw de tutorial doen.
* Andere shirt, zonder crew emblem

3de sessie:
* 2 ranks lager
* wederom
* Geld op de bank kwijt, maar niet in de zak
* Halve tutorial opnieuw

4de sessie:
* Character kwijt, vervangen door een temporary char
* alles kwijt, weer opnieuw
* bij elke race zet ik een wereld record, lijkt me zeer sterk

5de sessie:
* Verandering van geslacht, werd opeens met mij gefleurd in de tutorial :o
* wapens kwijt
* Opnieuw tutorial
* Kan geen enkel job uitvoeren

6de sessie
* Wederom weer tutorial alleen dit keer val ik van de map af en kom ik in niemandsland terecht.

7de sessie:
Na voor de 1.000.000ste keer begin filmpje te moeten aanschouwen, poweroff knop ingedrukt en een mailtje gestuurd naar Rockstar dat ze de volgende keer even moet vermelden dat ik moet bèta testen. Dan hou ik er een notitieblokje bij en heb ik geen verwachtingen.

Maar jongens van wat ik online heb mogen ervaren was awesome! Rockstar heeft wat dat betreft de bar wel hoog gezet. Hopelijk volgen andere developers die de ervaring verfijnen voor next gen consolese en pc.

[Voor 47% gewijzigd door seez op 05-10-2013 12:26]

• Zorian

Zorian

What the fox?

PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:45:
:p

Dit was 't resultaat van de test trouwens :')

[afbeelding]
Mijn auto na een 4-sterrenachtervolging van een half uur:

Even door de spray, let op de neus. :+

//Oeps, dubbelpost.

• Zorian

Zorian

What the fox?

Kijk eens wat ik heb gevonden: http://support.rockstarga...-game-money-in-GTA-Online

Ik zit nu overigens vast op ellenlange laadschermen met uiteindelijk deze melding:

Zou wel zo fijn wezen als die CONTINUE knop ook daadwerkelijk iets deed. Hoor enkel zo'n selecteer-geluid en er gebeurt geen zak. Moet de console hard-resetten voor ik weer iets kan doen. :/
Zit trouwens net naar m'n Social Club account te kijken, zie ik dit.. wtf :')

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V || YouTube || Twitter

• Rogierh
Vos (links) en Koenenmans (rechts) op een eerste date. Het wil nog niet klikken.

(Koen's appartement trouwens)

[Voor 3% gewijzigd door Rogierh op 06-10-2013 14:57]

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11-2022

Sua

lichtelijk nieuw

get money :3

hoi

• Zorian

Zorian

What the fox?

Anoniem: 414028 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:01:
[...]

Jongens..
Zodra je het scherm krijgt om een nieuw poppetje te maken, gelijk PS3 uitknop drukken..
Dan slaat hij niets "nieuws" op.
Daarna gewoon nog een keer proberen of een solo sessie starten om te weten of je character nog steeds bestaat.
Ammehoela, mooi niet:

En ja, ik heb uit woede meteen de PS3 uitgeramd toen ik WEER dat scherm in beeld kreeg.

• Rogierh
Hahahahaha, die Koen!

Met Pa4jv uitgevonden dat je ook bij de LS Customs naar binnen kan. :)

[Voor 41% gewijzigd door Rogierh op 06-10-2013 17:38]

:')

Ik heb een zwarte vrouw in mijn character wiel, en een witte man op social club en ingame :')

Edit: Zo eens even naar mijn singleplayer kijken, volgens Social club sta ik er niet zo best voor :')

[Voor 46% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 06-10-2013 17:50]

• Zorian

Zorian

What the fox?

PsychoMantis_NL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:47:
:')

Ik heb een zwarte vrouw in mijn character wiel, en een witte man op social club en ingame :')

Edit: Zo eens even naar mijn singleplayer kijken, volgens Social club sta ik er niet zo best voor :')

[afbeelding]
"Niet zo best" zegt ie. Je geld man, damn.

MrMistral schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:29:
M'n character bestaat nog bij social club, maar durf nu uit angst voor verdwijning GTA niet op te starten... ;w
Mijn character staat nog bij mijn switch wiel, maar is inmiddels weg uit m'n social club account en ingame is ook alles weer weg :')

Edit: Zo dus 7(8)7

[Voor 11% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 06-10-2013 20:59]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik had volgens mij al 2 characters, alleen ik weet niet welke van de 2 m'n "main" was om het zo maar te zeggen. Tja, ik ga niet helemaal opnieuw beginnen om straks weer geen character te hebben...

Zie trouwens nog wel wat details van m'n account in de Social Club, geld, totale race tijd enzo..

Mja ze onderzoeken maar wat, dit is voorlopig mijn mening :')

Anatomie ftw :')

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

22 uur hier. Letterlijk verspilde tijd, ik heb er niks voor terug gekregen.

• Zorian

Zorian

What the fox?

Thomasx4 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:39:
22 uur hier. Letterlijk verspilde tijd, ik heb er niks voor terug gekregen.

[afbeelding]
Ik voel je pijn.

[Voor 3% gewijzigd door Zorian op 06-10-2013 21:41]

I raise you time spent :P
http://tweakers.net/ext/f/RsmEygD7a6241UBni67PE0YY/full.png

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rogierh
Ik ergerde me al aan het feit dat ik bij iedere death in free-roam $2000, of meer kwijt was. Dit blijkt een bug te zijn. Blijkbaar was het nog erger dan ik dacht: ik bij een death in een missie gaat het eraf!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Racierox schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:44:
Voor degenen waarvan het character gedelete is: is deze nog wel zichtbaar op de socialclub?

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/overview/gtaonline

Heb sinds gistermiddag niet meer gespeeld, maar m'n character is daar gewoon zichtbaar en ook alle stats lijken te kloppen.
Neen, is pleite.

Ik overweeg om een 7e character te maken onderhand, ben hem al 6 keer kwijt geraakt waarvan 2 vrij hoge levels. Maar ik denk dat ik even wacht tot ze die delete-zaken op orde hebben.

[Voor 3% gewijzigd door Zorian op 07-10-2013 11:46]

Anoniem: 544433

Echt dom dat ik die jerrycan niet gezien heb. Ik begon me namelijk echt zorgen te maken hoe ik straks zonder kogels de missie moet voltooien. Misschien kan het nog GTA 3 style:

• Meelobee
  • Laatst online: 23:07

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

:+

The Outsider

:P

[Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 544433 op 07-10-2013 13:00]

Dat is ook precies wat ik teruggestuurd heb :p

Ik stuur op 7-10 een mail met een screenshot van 6-10, krijg ik als reactie dat ik een update moet downloaden van 4-10 terwijl ik, als ik deze update niet geïnstalleerd had, de screenshots niet had kunnen maken omdat ik dan niet kan spelen 8)7

Edit: Zit nou net op Social Club te kijken, en nou wordt het helemaal fraai :')

Had ik gisteren tenminste nog m'n geld op de bank en race stats e.d., nu staat alles op 0 en ben ik uit de crew gekicked :')

[Voor 34% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 07-10-2013 19:58]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb trouwens een reply op mijn Support Ticket. Lijkt een generated message. Ze zeggen dat als je verder wil, je het beste het andere slot kan gebruiken (alleen ik ben vergeten welke ik nou had gebruikt, had 2 characters aangemaakt :') ).

In ieder geval fijn dat ze het serieus nemen, lijkt er op dat ze de info zullen gebruiken als de characters niet meer terug te halen zijn.
Nog even wat foto's die ik zou posten :)

Dit zag er best mooi uit met die zon en mist.

Pielemuizz voor m'n appartement, best grappig dat je appartement dus ook echt in het gebouw is :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Haha, zojuist nog wat meegemaakt, ik wil een store overvallen. Dus ik loop binnen, richt m'n SMG op de kassamedewerker maar die geeft geen kick... dus toen 'm maar neergeschoten en zelf de kassa leeggehaald, daarna zonder problemen naar buiten kunnen lopen :D

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-03 13:00

MonkeySleeve

It's just Monkey business

dutchgio schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:21:
[...]

Regel 34 van het internet: sarcasme werkt niet. :+
Ehm... Dat is niet regel 34 hoor... Rule 34; If it exist, there is porn of it. :+

Alle regels:
syntesia schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:08:
[...]

en hoe kom ik bij iemand free roam binnen dan, want als ik join game doe dan kom ik in een game waar ik alleen ben.
Moet je even kijken in het Menu, daar kun je een solo session starten of gewoon matchmaking kiezen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Zorian

Zorian

What the fox?

Wat ik me afvraag; Vrienden kunnen bij je appartement op bezoek komen, maar kunnen ze ook je garage in?
En hoe zit dat nou met crewcribs en crewgarages?

Ik heb trouwens nog wat ruimte over, mocht het mogelijk zijn je garage te sharen met vrienden. :D

En mijn huisje:

[Voor 79% gewijzigd door Zorian op 08-10-2013 17:52]

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
Ik weet niet of dit al bekend is maar... Je kan in GTA:O auto's vinden die al getuned zijn. Ik heb een Vapid Peyote gevonden met onderdelen die pas op lvl 58 unlocken! En ik kon hem gewoon als mijn personal vehicle instellen! Dat extra wiel op foto 2 is een lvl 58 unlock, ik ben pas lvl 10...

Check:

• pa4jv
  • Laatst online: 15:34
Selfie met uitzicht als bewijs:

:+

• Rogierh
pa4jv schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:40:
Selfie met uitzicht als bewijs:
Leuk uitzicht op Vinewood..... Ik woon er.

;)
En ook 120 was niet de cap :P

(die gast is binnen paar dagen 160+, al is het niet meer).

• Zorian

Zorian

What the fox?

Net heerlijk wezen spelen met DJ-Ins. :D Potje wezen tennissen met hem en ook samen nog wat missies gedaan. :)

Mijn stats zijn trouwens ziekelijk goed. :D

Also, liefde:

En heb ook wave 10 voltooid in een survival, meteen een trophy en vééééél geld en RP. :D
Ben inmiddels bijna level 29. :)

http://socialclub.rockstargames.com/member/zulake1990

[Voor 8% gewijzigd door Zorian op 09-10-2013 01:17]

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
Ik weet niet of dit al bekend is maar... Je kan in GTA:O auto's vinden die al getuned zijn. Ik heb een Vapid Peyote gevonden met onderdelen die pas op lvl 58 unlocken! En ik kon hem gewoon als mijn personal vehicle instellen! Dat extra wiel op foto 2 is een lvl 58 unlock, ik ben pas lvl 10...

Check:

Nog iemand anders zulke getunede wagens gevonden? Ik zal vanavond nog eens naar de locatie rijden, misschien staat er nog wel een. Voor de duidelijkheid: Ik zat in een invite-only sessie dus deze auto was niet van een andere speler.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-03 16:48
nusupport schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:12:
[...]

Welke headset heb je gehaald? :)
EX-03 Wired Headset Xbox 360

Wired omdat ik dingen als opladen altijd vergeet, 8)7
Geen hele koptelefoon omdat ik daar snel hoofdpijn van krijg, en ik een goede geluidsinstallatie aan mijn tv heb hangen.
Niet zo'n ding met 1 oorstuk en zo'n unit die op je hoofd zit omdat dat altijd in mijn haar vast blijft zitten. :')

Ik ben benieuwd hoe deze is. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-03 20:52
wauzer schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:17:
Was toch wel goed idee toch die nieuwe (actievere) crews ;-)
Ik heb mij gister prima vermaakt met die races en deathmatch die we deden net voordat ik weg moest.

Gelukkig ook alle 3 gewonnen. vooral die race met die motors waarin ik in de laatste bocht 2 crewmembers inhaal en er met de winst vandoor ging.

En mijn camera lijkt ook eindelijk goed te werken dus ik kan ook eindelijk selfies maken:
Mijn character had gisteren regelmatig de issue dat ze opeens allemaal vlekken op d'r gezicht had. Douchen of reloggen werkten niet.

En de annihilator is beste aankoop ooit!
Not.. 1,8miljoen down the drain

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-03 16:48
L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:42:
[...]

geen idee wat rule 37 is maar in dit geval is het puur uit interesse omdat ik ook van 1 of 2 weet dat ze mannelijk zijn maar met een vrouw online spelen.
Ben inmiddels verloofd met een kleine op komst dus verder bedoel ik er niks mee hoor :+
Ah, bij deze is het nummer 29 en 30. ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

hexta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:43:
[...]

Ah, bij deze is het nummer 29 en 30. ;)

[afbeelding]
En deze reactie legt regel 30 nog even mooi uit:

[Voor 45% gewijzigd door MonkeySleeve op 10-10-2013 11:45]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

je kan het niet zo goed zien, maar ik LIEP hier op de bodem van de marina:

Ik dook het water in (echt zo'n duik), knalde keihard tegen de bodem, en liep opeens :').

Anoniem: 541261

Welke wagen rijden jullie het meeste in?
Ik rijd in deze:

Ben er met deze update ook achter gekomen dat het upgraden van een auto nadat een balkje al vol is, nog zeker effect heeft.

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-03 13:59
Wat leuke shots van online:

BMX jump

Masker op met Hotknife in de achtergrond (zit bij de CE versie)

PARTY

motabeatz.com

• Zorian

Zorian

What the fox?

strider1007 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:26:
[...]

Wel heel bijzonder.. Nog nooit meegemaakt en ook nog nooit eerder wat over gelezen...
Mja ik heb wel vaker vage shit. :D Net zoals auto's die zichzelf klonen in mijn garage in mijn absentie.

Die voorste witte is gekloond en die paarse Comet die rechts staat naast de witte. De andere Comet zie je net niet, die staat helemaal links achterin bij de garagedeur naast de witte Gallivanter Baller.

De 2 heren op bezoek daar zijn overigens DJ_Ins en Doggiestyloow. :)
Beakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:27:
Je afschriften al eens gecheckt ?

Gisteren met wat tweakers en vreemden een stuk of 5 keer survival gespeeld en dat levert ook best geld op. Natuurlijk ben je er langer mee bezig , maar vind het ook echt leuk dus dan gaat de tijd voor mij snel en heb ik toch weer 18 tot 20000 in the pocket.
Uiteraard, geen enkele afschrift te zien. Dat is het vage dus ook.

Heb momenteel nog maar 2k geld over omdat ik zo achterlijk veel blijf verliezen zonder aanleiding.

[Voor 36% gewijzigd door Zorian op 11-10-2013 09:30]

• Zorian

Zorian

What the fox?

Gertjuhjan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:51:
Medische bills heb je altijd als je doodgaat, en dat gaan denk ik direct van de bank af.
Maar ik ben niet dood gegaan, dat is het probleem hier. :D
Ik logde gisteravond uit met 20k op de bank, dit stond ook zo op de Social Club site.
En nu:

Gelukkig heb ik het geld nog van die overval daarnet.
Er staat dat er een firmware update komt die dat probleem verhelpt. ;)

[Voor 30% gewijzigd door Zorian op 11-10-2013 09:54]

• Jevon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-03 14:38
Iemand ook meegemaakt dat je eigen auto 2 of soms wel 3x in de garage staat?

Heb zelf 1x een Karin Sultan RS gepimpt waarna die nog 2x in mijn garage verscheen. Heb er mooi 1tje verkocht voor 11k. Bewaar die 3de voor een regenachtige dag. :P

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

• Rogierh
Politie-van geregeld :)

Voor:

Tip: 4 sterren oplopen in het woestijndeel in het Noorden. Op moment dat je 4 sterren hebt, Lester bellen om je wanted level eraf te halen. Vervolgens proberen de van te overmeesteren. Lukt het niet en ga je dood, ren dan snel terug want de van blijft vaak staan. Vervolgens naar LS Customs om er voor gratis insurance op te zetten en een ander kleurtje te kiezen.

Na:

Klopt het dat je met 6 man in dit ding kan?

[Voor 3% gewijzigd door Rogierh op 12-10-2013 02:37]

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-02 15:12

Niellz

PSN: Niellzje

Ja, ik snapte niet dat je een filter moest aanklikken. Dank u allen!
Garage gekocht. :')

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

• Rogierh
Ik verwacht niet dat R* me deze door glitch verkregen auto's laat houden, dus maar even op de gevoelige plaat vastgelegd.

• schumi2004
  • Laatst online: 25-03 10:58

schumi2004

PSN: whocarez-

Nakebod schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:46:
Daarover gesproken.. Welke werkt er wel goed? :+
Ik heb een Logitech ClearChat Wireless, gebruik ik al jaren met TeamSpeak @ PC. Perfect geluid, helder, etc etc. Alleen op de PS3 heb ik in al die jaren geen enkele headset (Deze of 2 verschillende BT headsetjes) goed geluid gehad. Is niet specifiek een GTA iets dus, maar PS3.
Krakend geluid, erg zacht. Maar dat is mogelijk omdat mijn headset geen eigen volume ding heeft, normaal gebruikt hij de volumeregeling van het OS.
Maar een crewmember met de officiele PS3 headset klaagt ook over slechte voicechat...
Heb zelf 2 BT headsetjes van Nokia welke ik gewoon op tafel laat liggen en volgens mij ben ik goed hoorbaar altijd.
Zo 1 bv

Geluid laat ik via de TV lopen.

Iemand vanavond na een uurtje of 8 online?

PSN: whocarez-

• Zorian

Zorian

What the fox?

Wat een klotezooi is dit zeg, ik BLIJF bakken met geld verliezen aan niets. :(
En ze negeren mijn ticket ook compleet. :/

Driewerf hoera voor de 500k die we krijgen, maar ik ben bang dat ik het binnen 2 uur allemaal kwijt ben. En dan niet aan dingen die ik gekocht heb maar aan dat bizarre lek in mijn bankrekening.

[Voor 50% gewijzigd door Zorian op 13-10-2013 23:32]

• Zorian

Zorian

What the fox?

schumi2004 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:13:
[...]

Vind het veel interessanter te weten hoe snel 300k bij elkaar te fixen (zonder exploit). Gaat zo tergend langzaam.
Avondje missies gedaan en veel zooi verkocht.

Volgens deze chart heb ik daar mijn inkomsten uit. Die chart klopt dus van geen kant, want ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer geld verdiend dan daar staat. In totaal heb ik afgerond toch wel zeker al 5 miljoen door mijn handen laten stromen.
PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:14:
[...]

Dat is inderdaad vreemd :s Ik kan niks anders bedenken als even een ticket aanmaken bij R* met wat foto's erbij?

[...]

Ik heb je vriendschapsverzoek gisteravond geaccepteerd. Zal je vanavond even inviten en dan laat ik het je zien (geen exploits!) :)
Heb inderdaad al 4 dagen terug een ticket aangemaakt, maar ze reageren niet. :/

[Voor 54% gewijzigd door Zorian op 14-10-2013 10:16]

• Meelobee

Meelobee

Was gister ff op bezoek bij Psycho;

Kraziey-K;

Nielzje (?)

En toen moest ik ff mn zoontje de fles geven, nadat ik terug kwam was ik alleen in het appartement van Psycho, dus lekker lang gedouched (luidkeels gezongen ;)) en daarna zn whiskey opgezopen :D

The Outsider

• Niellz

Niellz

Niellz schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Daar dacht ik dus ook al aan, haha.
En hij is binnen hoor!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Het verwijderen van alle GTA Online karakters en vervolgens een nieuwe maken is zojuist door mij en mijn vriend bevestigd als werkend zijnde indien je niet kan verbinden met GTA Online.

Also, eens zien hoe snel dít weg is. Ik ben al 50k kwijt in 3 minuten.

[Voor 34% gewijzigd door Zorian op 14-10-2013 12:16]

• Niellz

Niellz

Leuk!

• servival7
Niellz schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Crew kleur is afschuwelijk :(

Mooi man

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Bokkie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:09:
Hek zou gewoon open moeten gaan.
Ook al meerdere malen mijn auto uit de impound moeten halen :X
Doe het in stijl:

Cargobob :D

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-03 15:17
MonkeySleeve schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:37:
[...]

Ben bang dat je dan echt rete traag bent. Heb een keer z'n Armored Truck ermee opgepikt. Hij steeg echt voor geen meter meer. Ding was veels te zwaar.
Ik heb laatst een screenshot gezien van zo'n Mijn truck op het hoogste gebouw, ook met een cargobob. Vreemd dat zo'n armored car dan zo zwaar is, en zo'n truck niet.

Even zoeken...
Gevonden!

[Voor 10% gewijzigd door Remz op 14-10-2013 15:53]

• Zorian

Zorian

What the fox?

<3

Inclusief turbo, rank 3 engine, brakes, transmission en suspension. Ook inclusief Xenon lampjes, bulletproof tires, dure lak, blauwe bandenrook, custom tires, kleurtje op de velg etc. :p Alles erop en eraan. :)

Ook aangeschaft met dezelfde opties:

*O*

U valt mij aan, mag dat?
Antwoord:

Nee, rot op. 8)

[Voor 83% gewijzigd door Zorian op 14-10-2013 18:05]

• servival7
Thenotorious schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:23:
Helaas is mn mic kapot dus ik kan jullie alleen horen (Criskelo X360) :(
ah zei je daarom niks.

BTW: Ik werd net aangevallen door deze dikke meneer:

En dan vlieg je uit de bocht over een berg heen en dan land je precies met je auto in een zwembad :(

• Zorian

Zorian

What the fox?

Mijn assault rifle is nu officieel 1337. :+

Aawwwwwww yeah!

Heeft 2 uurtjes totaal geduurd, maar eindelijk gevonden :D

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:33

Vuvuzela

My spire is forming

SinergyX schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:23:
Aawwwwwww yeah!

Heeft 2 uurtjes totaal geduurd, maar eindelijk gevonden :D
[afbeelding]
hehe ik heb gisteravond ook zo'n zoektocht gehouden.. ook een uur naar gezocht :') Spawnde uiteindelijk naast die "ster" in Sandy shores.

[Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 15-10-2013 18:26]

I served in a company of heroes.

• Niellz

Niellz

"ga eens even vliegen!"

• Zorian

Zorian

What the fox?

:D !

Ik had trouwens net oorlog met 1 of ander kansloos kutkind dat niet van me kon winnen in een DM.
Heeft ie me ein-de-lijk eens een keer te pakken, doet ie dit met mijn Adder:

Dat werd dus weer 40k aan kosten voor een nieuw exemplaar. ;(

Dus maar even achter hem aangegaan tot ie een Ammu-Nation in vloog om iets te kopen. Even vlug een sticky achterop zijn Entity XF geparkeerd en op een afstandje gaan staan. Toen ie eruit kwam en instapte... Boem, doei! :)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Net met wat tweakers lopen spelen met die Titans, hadden er op een gegeven moment 4. Nadat er één gemold was deze 3 vastgelegd.

• Rogierh
Met het vinden van de eerder geposte oude truck van Synergy is mijn garage (10 slots) vol....

Ik dacht een losse garage erbij te kunnen kopen maar dat kan blijkbaar niet. Er is vast geen andere manier om meer auto's te kunnen opslaan?

ps: kwam deze tegen op het strand :)

ps2: een exploit nog erger dan de bike exploit (op eigen risico, zelf niet getest)

[Voor 49% gewijzigd door Rogierh op 16-10-2013 00:46]

Crp schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:03:
Ik verdien veel geld en RP door steeds die ene missie van Martin te doen , die missie dat je die advocaat moet neerschieten en het pakketje bij hem moet brengen. Dood simpele missie, advocaat blijft 9/10 keer rustig staan. $9000 en RP1300 als je op 'hard' speelt. Waarbij Hard net zo makkelijk als Normal is.
Deze missie is goed voor cash maar voor RP geeft Martin een veel betere. Namelijk 'Cleaning the cat house' aka de rescue anna missie.

Deze missie ging ik gisteren nog eens even testen. De bedoeling is dat je naar een gebouw rijdt en daar een gang uitmoord, anna gaat redden en vervolgens terug naar de woning van Martin rijden met een groot aantal gangster die achter je aan rijden.

Maar dit kan veeeel sneller en makkelijker, je hoeft niemand te killen behalve een piloot:
- Start de missie.
- Spawn merryweather heli en kill de piloot zodra hij stil staat (gebruik een headshot).
- Land op het dak van het gebouw waar Anna is precies naast die 'trap' naar naar het dak gaat.

- Je hoort Anna iets roepen van Hey lets go en rent gewoon weg van de kidnappers die niks doen. Wacht tot ze in de heli zit (duurt max 10 seconden).
- Vlieg terug naar Martin

Je krijgt vervolgens $3.000 en 3.500 RP. De gehele missie heb je klaar binnen 5 minuten :9

• pannekoek141
  • Laatst online: 05-03 00:14

Wat vinden jullie van deze mooie hoed ?

Suh dude

• Rogierh
Er is nu een cheater pool?

Video:
http://tinypic.com/player.php?v=9ruool&s=5#.Ul2j0FCsjq7

Screenshot:

[Voor 25% gewijzigd door Rogierh op 16-10-2013 19:06]

• Zorian

Zorian

What the fox?

Wat zijn dit ooit voor bakken en waar haal je die? :o

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:19
enverlin schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:49:
[...]

Dat had ik gister ook.
Rij een mustang me garage in om te saven. Loop naar buiten om een andere wagen naar binnen te rijden, krijg ik de melding dat de garage (max 2 autos) vol is.
Kijk ik binnen: staan er twee mustangs...
En die heb je nu nog?
Want als die Sandking gewoon blijft kan ik die weer verkopen.
Zorean schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:39:
[afbeelding]

Wat zijn dit ooit voor bakken en waar haal je die? :o
Hier liep je achter mij langs :P

[Voor 33% gewijzigd door lochpatje op 16-10-2013 22:03]

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:19
MrMistral schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:15:
[...]

Haha, best logisch eigenlijk :) Maar wat was je ong kwijt?
Toch wel 150k minimaal volgens mij.
Maar vind dit ook wel de bruutste wagen van GTA dus heb het er wel voor over.
Hierna ga ik voor een Entity of een echte muscle car met wheely bar.

"Auto" heeft nu ook de juiste crew kleur! :D

[Voor 41% gewijzigd door lochpatje op 16-10-2013 22:23]

• Zorian

Zorian

What the fox?

lochpatje schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:32:
[...]

Die rode toch?
Alleen velgen vond ik nog wat minder :P.

Zo mooi dat je vanuit je huis andere mensen kan spectaten.
Yesh. Welke velgen zou jij erop gooien dan? :p

Heb trouwens volgens mij nogal een hekel aan de politie. :+

• Zorian

Zorian

What the fox?

Veel pijn, moeite, frustratie, pissig wezen en een flinke trucklading gevloek later:

• Meelobee

Meelobee

TripleM schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:21:
[...]

Op een gegeven moment was ik het wel een beetje beu, ammo was ook zo goed als op. Ik een Ammu-Nation in, was amper de deur binnen of ik was alweer dood, hadden ze toch iets gegooid of geschoten, geen idee... En 1 tegen 1 is niet zo'n ramp, maar als er 3 rondlopen om op je te jagen, daar begin ik in ieder geval niet veel tegen.

Spelletje toch maar vroegtijdig afbreken als ik weer zo'n groepje tegenkom...
Je kunt ook in passive mode gaan, zolang je dan niet in een auto zit kan je niet doodgeschoten worden. Als je dan ergens gaat staan waar auto's niet kunnen komen ben je redelijk veilig (aangezien je nog wel doodgereden kunt worden.) En je kan uiteraard ook gewoon ff van sessie wisselen als er een groepje op je aan het jagen is.

Gister het appartement van 223K gekocht (yay!) Vanavond maar even op zoek naar wat coole wagens om de garage mee vol te zetten. Heeft iemand hier al de RatLoader in zn garage? Ben er gister een half uur naar aan het zoeken geweest in SandyShores, maar hij stond niet waar hij volgens youtube zou moeten staan. Is daar een truukje voor om em te laten spawnen?

Custom plates! Al die kleine details maken het echt tof :D

[Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 17-10-2013 09:02]

The Outsider

• Motabeatz
  • Laatst online: 23-03 13:59
Flinke jump gemaakt, kom je zo terecht :D

motabeatz.com

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:33

Vuvuzela

My spire is forming

Vuvuzela schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:24:
[...]
Meeloobee
Mijn Rat-loader vond ik in Sandy naast die missie ster. (na een uur rondrijden/vliegen etc.)
hier dus, 2e poging dit keer.

I served in a company of heroes.

Pagina: 1 2 3 ... 7

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee