• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Heb je gevoelens wat je kwijt wilt over GTA V? Je GTA V Gameroom laten zien? Of toch je pre-orders- en levertijden bespreken met de tweakers hier? Hier kan dat!

Het algemene GTA V topic:
[Multi] Grand Theft Auto V

Normaal zijn we niet voor dit soort topics van users, maar voor deze ene keer is dit topic toegestaan

[Voor 39% gewijzigd door Gropah op 04-09-2013 20:06]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-03 13:11

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik zal vanavond maar eens een plaatje posten van de woonkamer waar ik GTA V wil gaan spelen :) (beamer die een beeld projecteert van 3.5 meter breed) :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

w4rguy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:54:
Ik zal vanavond maar eens een plaatje posten van de woonkamer waar ik GTA V wil gaan spelen :) (beamer die een beeld projecteert van 3.5 meter breed) :D
Dat moet ik zien! 8)

Nederlandse PS4/PS5 clan / 30+

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
w4rguy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:54:
Ben benieuwd! :)

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11-2022

Sua

lichtelijk nieuw

zijn er eigenlijk kleine winkels in NL die pre release date leveren?

hoi

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-03 16:07
Sua schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:09:
zijn er eigenlijk kleine winkels in NL die pre release date leveren?
Ja.

Soundcloud

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

kun je me wat details doen toekomen? ;)

hoi

• kaos001
Sua schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:13:
[...]

Je moet op zoek gaan naar de winkels waar mensen achter de kassa staan zonder verstand of de kleinere winkeltjes die het geen moer kan schelen.

Dus : Dus een kleine Bart Smit bij een winkelcentrum in een woonwijk waar Jennifer van 16 achter de kassa staat is een prima plek om je game voortijdig te scoren.

Soundcloud

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:55

-tom-562

Oliesjeik

Sua schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:13:
[...]

Edit:
Verkeerd begrepen

[Voor 21% gewijzigd door -tom-562 op 04-09-2013 15:22]

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• kaos001
-tom-562 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:21:
[...]

Wat wil je weten?
Mijn lokale gamesshop in Ede heeft ook een midnight release
Hij heeft het over pre-release date leveren.

Soundcloud

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

kaos- schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:19:
[...]

Je moet op zoek gaan naar de winkels waar mensen achter de kassa staan zonder verstand of de kleinere winkeltjes die het geen moer kan schelen.

Dus : Dus een kleine Bart Smit bij een winkelcentrum in een woonwijk waar Jennifer van 16 achter de kassa staat is een prima plek om je game voortijdig te scoren.
_O- :')

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 15:19
Er komen ongetwijfeld pre-releases uit. Helaas zijn deze vaak, laten we zeggen, gratis en sponsoren we R* niet op die manier.

Uit ervaring weet ik dat je echt maar net geluk moet hebben bij grote releases. Veel winkels denken er niet aan om de game eerder mee te geven, vanwege de hoge boetes die ze kunnen krijgen.

En ook Jennifer van 16 krijgt orders van de baas in de trand van "nog geen 17 november? Dan nog geen GTA 5 meegeven".

[Voor 15% gewijzigd door Maikel64 op 04-09-2013 15:26]

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:26:
Laten we hopen dat Jennifer een totale GTA noob is :-)
Jennifer krijgt van baas te horen dat ze GTA V niet mag meegeven:
"GTA 5 niet meegeven? Okay baas"

Volgende conversatie tegenover klant:
"U wilt GTA véé? Oké hier is ie!" 8)7

• kaos001
Ik geef toe, je moet een beetje geluk hebben hier en daar, maar het is de moeite waard voor mensen die niet kunnen wachten.

Soundcloud

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-03 15:40
Ik vrees eerder dit scenario:

Klant: Hallo, hebben jullie GTA V ook?
Jennifer: GTA V? (glazige blik)
Klant: Ja, een game voor PS3/Xbox
Jennifer: De games staan daar (ze wijst naar de sectie ''games''), ligt hij er niet tussen?
Klant: Nee, daarom vraag ik het aan u.
Jennifer: OK, heb je een momentje?
Klant: Ja.
Ze gaat naar het magazijn.. (je denkt: yes, yes, yes!)
Komt filiaalmanager Hans uit het magazijn.. (je denkt: no way!)
Hans: Hoi, kan ik je helpen?
Klant: Ja (en eigenlijk weet klant al ''i am lost'')

[Voor 5% gewijzigd door Th_mas op 04-09-2013 16:06]

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-03 16:06
Ik hoop dat ze Jennifer wel de juiste datum doorgeven dan :P

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• kaos001
Alleen maar doemscenario's hier. Geloof me, het is de moeite waard.
Heb het voorheen vaak zat op deze manier voor elkaar gekregen.
Zelf ga ik gewoon lekker naar de midnight launch met m'n makkers, pilsje erbij, all good.

Soundcloud

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

het is niet zozeer dat ik niet wil wachten, ik ga de 15e naar 't buitenland en zou 'm graag bemachtigen voor die tijd, maar ja, komt later wel.

hoi

• kaos001
Sua schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:26:
het is niet zozeer dat ik niet wil wachten, ik ga de 15e naar 't buitenland en zou 'm graag bemachtigen voor die tijd, maar ja, komt later wel.
Ja, je wil de game graag of niet. Ik zou toch eventjes een paar winkels afgaan :)

Soundcloud

• Maikel64
Zethiel schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:12:
[...]

Ik hoop dat ze Jennifer wel de juiste datum doorgeven dan :P
Ow, hebben jullie dat nog niet gehoord dan? GTA V is 2 maanden uitgesteld.

• kaos001
Maikel64 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:59:
[...]

[Voor 48% gewijzigd door kaos001 op 04-09-2013 18:31]

Soundcloud

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-03 00:14
Maikel64 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:59:
[...]

Suh dude

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:59
Ik zou het mooi vinden als kassameisjes als Jennifer de GTA-zoekenden op die manier weet te trollen :+

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-03 10:30
Denk dat het weer moeilijker word als met gta IV toen lukten het al bijna niet om hem eerder mee te krijgen.

hehe gek onnie

tooter schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:06:
Denk dat het weer moeilijker word als met gta IV toen lukten het al bijna niet om hem eerder mee te krijgen.
Als R* erachter komt dan gaat het meestal om een boete van in de duizenden. Rockstar wil gewoon dat iedereen zich aan het embargo houdt :P

Nederlandse PS4/PS5 clan / 30+

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
tooter schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:06:
Bijna niet? Ik speelde de game op Zaterdag (hij kwam toen ook op Dinsdag uit) en hij lag toen hier in diverse winkels gewoon in de schappen.
The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:33:
[...]

Als R* erachter komt dan gaat het meestal om een boete van in de duizenden. Rockstar wil gewoon dat iedereen zich aan het embargo houdt :P
Ik ben benieuwd hoe dit wettelijk zit, Rockstar (of de uitgever) mag uiteraard geen boetes opleggen, alleen de overheid mag dit.
Het lijkt me dan ook echt uit de lucht gegrepen dat hier boetes voor worden betaald.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:10
Donstil schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:38:
[...]

Bijna niet? Ik speelde de game op Zaterdag (hij kwam toen ook op Dinsdag uit) en hij lag toen hier in diverse winkels gewoon in de schappen.

[...]

Ik ben benieuwd hoe dit wettelijk zit, Rockstar (of de uitgever) mag uiteraard geen boetes opleggen, alleen de overheid mag dit.
Het lijkt me dan ook echt uit de lucht gegrepen dat hier boetes voor worden betaald.
Zeker wel. In contracten mogen gewoon boetes worden opgenomen. Dus bij contractbreuk (het te vroeg verkopen van) mag er gewoon een boete betaald worden zoals in het contract is bepaald. Google maar eens op boeteclausule.

gewoon nee.

• Donstil
  • Niet online
Bloemstukje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:51:
[...]

Zeker wel. In contracten mogen gewoon boetes worden opgenomen. Dus bij contractbreuk (het te vroeg verkopen van) mag er gewoon een boete betaald worden zoals in het contract is bepaald. Google maar eens op boeteclausule.
Mm oke, nu je het zo zegt had ik dat wel kunnen weten :)

Neemt niet weg dat elke shop dan moet tekenen neem ik aan, iets wat vooral bij de kleinere shops vaak niet gebeurd.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:55

-tom-562

Oliesjeik

Ja, en als je niet tekent krijg je geen games ;)

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Donstil
  • Niet online
-tom-562 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:33:
Ja, en als je niet tekent krijg je geen games ;)
Riep in het verleden ook iedereen maar het tegendeel was waar.
Gta5 gaat dit echt niet veranderen.

Game zal vrijdag bij de meeste shops binnen komen.
Vooral de kleine shops hebben dan een voordeeltje omdat hij daar niet in een centraal magazijn achterblijft tot maandag.

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-02 22:14
Heb er ook zin in! Alleen balen dat mijn ps3 ineens érg raar doet.

Ik denk dat ik hem maar in de ps-store ga bestellen door mijn rare lens... Kost me 70euro (blijf het raar vinden dat de ps-store zo duur is). Maarja, het is het vast waard! :)

[Voor 9% gewijzigd door Mitchell-CWD op 04-09-2013 21:21]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Even wat ruimte gemaakt op m'n Xdoos, demo's gewist (had maarliefst 17GB aan demo's, van 4 jaar terug :') ). Hoef ik dat niet te doen als ik dat spel eindelijk heb.

• Eduardboon
  • Laatst online: 20-02 00:35
ik moet de hele hdd leeggooien omdat er stock maar 12GB vrij is. Dat wordt geen DLC downloaden ben ik bang.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Je kan er toch ook een usb stick aanhangen?

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

[...]

[...]

Waar lag hij in de schappen (ongeveer)?

hoi

• Eduardboon
  • Laatst online: 20-02 00:35
Thomasx4 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:14:
Je kan er toch ook een usb stick aanhangen?
Op 1 USB stick staat alles van Halo 4 en op de andere staat de DLC voor gta 4 al :p. Jammer dat ik games niet op USB sticks kan installeren verder.

• Th_mas
Eduardboon schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:32:
[...]

Op 1 USB stick staat alles van Halo 4 en op de andere staat de DLC voor gta 4 al :p. Jammer dat ik games niet op USB sticks kan installeren verder.
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, omdat ik de game gewoon liever in zijn geheel op de hdd zet ben ik via een kennis, die een kapotte PS3 inmiddels had ingeruild voor een nieuw exemplaar, aan een gratis 160GB hdd gekomen. Kwestie van PS3 open maken en de hdd omwisselen. Op YouTube staan zelfs video's hoe je het precies moet doen.
Volgens mij kun je via marktplaats heel makkelijk aan een defecte PS3 komen, overleden aan Yellow Light of Death of een defecte lens of zo, maar de hdd blijft gewoon bruikbaar. Je formatteert hem en voilà.. :)

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:17
Th_mas schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:56:
[...]

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, omdat ik de game gewoon liever in zijn geheel op de hdd zet ben ik via een kennis, die een kapotte PS3 inmiddels had ingeruild voor een nieuw exemplaar, aan een gratis 160GB hdd gekomen. Kwestie van PS3 open maken en de hdd omwisselen. Op YouTube staan zelfs video's hoe je het precies moet doen.
Volgens mij kun je via marktplaats heel makkelijk aan een defecte PS3 komen, overleden aan Yellow Light of Death of een defecte lens of zo, maar de hdd blijft gewoon bruikbaar. Je formatteert hem en voilà.. :)
Daar hoef je geen speciale PS3 hd voor aan te schaffen. Vandaag heb ik in mijn super slim (12 gb) een WD scorpio blue (320GB) gestopt. Werkt perfect-o.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Th_mas schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:56:
[...]

Hij zegt Halo 4, heeft dus een Xdoos.

Ik zou dan gewoon een extra USB stick kopen om daar de DLC van GTAV op te zetten, kan je de boel ook wisselen. Je kan ook een nieuwe HDD kopen (tweedehands) al is je garantie dan wel weg.

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:19
Weet iemand of het een brievenbus bezorging is bij bijvoorbeeld Bol.com? Wil 'm graag bestellen maar ben die dag niet thuis en zou 'm niet graag laten bezorgen bij een afhaalpunt.

Anoniem: 471837

J-M-T schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:35:
Weet iemand of het een brievenbus bezorging is bij bijvoorbeeld Bol.com? Wil 'm graag bestellen maar ben die dag niet thuis en zou 'm niet graag laten bezorgen bij een afhaalpunt.
Jep, door de brievenbus tenzij je de CE hebt denk ik ;)

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
J-M-T schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:35:
Waarom niet? Je denkt toch niet dat 'ie gejat wordt?
Die kans is even groot als dat de pakket-bezorger, voordat 'ie bij je huis is eerst nog GTA V uit de doos haalt en er een baksteen in gooit (bij de CE edition)..

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:19
Haakontje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:39:
[...]

Waarom niet? Je denkt toch niet dat 'ie gejat wordt?
Die kans is even groot als dat de pakket-bezorger, voordat 'ie bij je huis is eerst nog GTA V uit de doos haalt en er een baksteen in gooit (bij de CE edition)..
Nee omdat ik werk gedurende de openingstijden daarvan. Of het gewoon in de brievenbus bezorgd wordt is toch geen rare vraag?

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-03 22:12
Iemand advies waar ik 'm het beste kan pre-orderen (voor de Xbox)? Zie in Pricewatch wel wat staan, maar heb nul ervaring met deze winkels als het gaat om een game die zo populair is.
Afhaalpunt is denk ik wel chill, moet die dag werken.

[Voor 13% gewijzigd door Polen op 05-09-2013 05:42]

• Butch_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Trenchdog schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:04:
Ik zou het mooi vinden als kassameisjes als Jennifer de GTA-zoekenden op die manier weet te trollen :+
_/-\o_
[...]

Als er 1 partij het embargo verbroken heeft en de boete in rekening gebracht is, dan is het hek van de dam en gaat de rest het spel ook verkopen.

Btw, er zijn ook enkele launch-events (nachtverkoop) in het water gevallen vanwege het overtreden van een embargo. Ik ken partijen die de nachtverkoop uiteindelijk zelfs geannuleerd hebben en gewoon mensen zijn gaan bellen dat ze het spel al konden ophalen. Al kan een uitgever de toestroom tot servers dan nog wel reguleren door deze pas te openen op moment X, zoals Blizzard en ook bij Killzone Mercenary het geval was.

Grappig topic btw, al heb ik nog weinig GTA V gamerooms voorbij zien komen. :P Zijn er mensen die al merchandise e.d. gekocht hebben? Ik moet bekennen dat ik tot op heden al enkele avatars heb gekocht. Iets wat ik eigenlijk nooit doe. Verder kijk ik uit naar de komst van een eventuele fysieke soundtrack, mits de tracklist mij voldoende kan bekoren.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• kaos001
Sua schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:15:
[...]

Waar lag hij in de schappen (ongeveer)?
Tussen de barbie's en waterballonnen in.

Soundcloud

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik ben gisteravond de kroeg in gedoken maar heb nog wel wat foto's kunnen schieten van de kamer en de beamer. Het was wel donker dus van de kamer zie je niet heel veel maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om de beamer.

Afgelopen zomer is de wand helemaal opnieuw gestuct vanwege een lekkage dat we hadden. Daarna is hij helemaal strak wit geverfd dus perfect om te gebruiken als beamerscherm. De projectie is ongeveer 3.5 meter breed (nooit opgemeten).

Rechts op de foto zie je één van mijn huisgenoten. Even voor het idee hoe groot het is :).

Wat vinden jullie er van? :D

**edit**
het kastje er onder is 1.50 meter breed, ter referentie

[Voor 4% gewijzigd door w4rguy op 05-09-2013 09:50]

• Maikel64
The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:00:
Verkapte poging tot trollen. Niet succesvol.
Nee, een dikke typefout van mijn kant die ik recht probeer te l*llen. :P

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:12

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Het eerste wat ik ga doen, na dat ik de vrijheid heb om te lopen is een mooie auto zoeken en gewoon een rondje rijden door de stad, de radio aan en even genieten van de omgeving.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• kaos001
Pykow schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:04:
Het eerste wat ik ga doen, na dat ik de vrijheid heb om te lopen is een mooie auto zoeken en gewoon een rondje rijden door de stad, de radio aan en even genieten van de omgeving.
Interessant, vertel er es wat meer over?

Soundcloud

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Pykow schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:04:
Om er na 10 minuten achter te komen dat je jezelf niet kunt beheersen, vervolgens 100 peds kapot rijdt, de halve stad in puin legt en leger en SWAT achter je aan hebt zitten. O-)

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

bram1984 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:15:
[...]

Om er na 10 minuten achter te komen dat je jezelf niet kunt beheersen, vervolgens 100 peds kapot rijdt, de halve stad in puin legt en leger en SWAT achter je aan hebt zitten. O-)
Ooh the sweet memories! I love the smell of gunpowder in the .... well, all day long :D

• bram1984
w4rguy schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:50:
Ik ben gisteravond de kroeg in gedoken maar heb nog wel wat foto's kunnen schieten van de kamer en de beamer. Het was wel donker dus van de kamer zie je niet heel veel maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om de beamer.

Afgelopen zomer is de wand helemaal opnieuw gestuct vanwege een lekkage dat we hadden. Daarna is hij helemaal strak wit geverfd dus perfect om te gebruiken als beamerscherm. De projectie is ongeveer 3.5 meter breed (nooit opgemeten).

Rechts op de foto zie je één van mijn huisgenoten. Even voor het idee hoe groot het is :).

[afbeelding]

**edit**
Wrede shit. Is het nog wel een beetje scherp als je dichtbij zit? Doe is een foto posten met gameplay van een willekeurige game. :)

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

bram1984 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:17:
[...]

Wrede shit. Is het nog wel een beetje scherp als je dichtbij zit? Doe is een foto posten met gameplay van een willekeurige game. :)
We zitten op 4 meter afstand en het is haarscherp :) bij Full-HD series, films en tv-zenders. We hebben er ook een HTPC bij staan die we nog een keertje moeten herinstalleren. Heb de specificaties even voor je opgezocht van de beamer. Je moet trouwens ook niet veel dichterbij gaan zitten. Dan wordt het echt te groot en kun je het niet meer overzien.

Enige nadeel, als er écht veel zon is overdag en je kijkt naar donkere beelden dan valt het beeld een beetje weg. De gordijnen zijn halfverduisterend en moeten we eigenlijk nog een keertje verduisterend laten maken. De kozijnen zijn geen standaard maat dus we kunnen er niet zomaar een rolgordijn in hangen.

Vanavond ben ik niet thuis want ik ga bij de introductieweek in Den Haag foto's maken maar zal morgenavond even kijken of ik een foto kan knippen.

[Voor 5% gewijzigd door w4rguy op 05-09-2013 10:22]

• Th_mas
[...]

Laten we wel zijn, hij gaat natuurlijk niet stil staan voor het stoplicht en z'n geld aan zwervers geven.

Ik denk dat ik in het begin mijn zelfbeheersing laat voor wat het is en alles uit ga proberen, een auto highjacken, hopen dat er op de achterbank iemand blijft zitten >:)
Een politieauto spotten om die gasten een kogel door hun hoofd te jagen en vervolgens een hele stoet FIB'ers incl. heli achter me aan te krijgen..
Daar doe je het voor.

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56
w4rguy schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:50:

[afbeelding]

**edit**
Die beamer heb ik ook :) Ik projecteer op 2 mtr scherm vanaf 3,5 meter ongeveer _/-\o_

[Voor 58% gewijzigd door knny op 05-09-2013 13:47]

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

knny schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:47:
[...]

Die beamer heb ik ook :) Ik projecteer op 2 mtr scherm vanaf 3,5 meter ongeveer _/-\o_
Zeker een leuk dingetje. hij is niet van mijzelf. Formeel is hij van één van mijn huisgenoten. Hij gebruikte hem thuis, toen zijn we samen met nog 1 vriend samen gaan wonen voor de fun en nja, dan gebruik je zoiets natuurlijk in de woonkamer.

• Maikel64
Ik ga als eerste een fiets of een quad zoeken en dan door de bergen heen met dat ding. Niets zo leuk als die grote berg opfietsen om er vervolgens via "off-road" weer vanaf te gaan.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ga gelijk de woestijn en de militaire basis verkennen, dan naar Grove offcourse!

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• bram1984
Ik ga gewoon rustig de hele map rond denk ik. Eerst ff cruisen door de stad, ff op die pier kijken, en dan het "binnenland" in door de bergen heen. Misschien nog ff een suicide van die berg af en dan zie ik het wel.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Same here ja. Ik ga miss wel naar die avondopening, ik slaap toch altijd verdraaid laat, beetje biertjes drinken en rondcruisen.

• Rudolf
  • Laatst online: 28-03 18:22
kan je meteen de hele map door dan? meestal is er toevallig wel een brug afgesloten of een weg versperd

• kaos001
Rudolf schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:10:
kan je meteen de hele map door dan? meestal is er toevallig wel een brug afgesloten of een weg versperd
De hele map is vanaf het begin compleet. Je hoeft dus niets vrij te spelen.

Soundcloud

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 13:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

[...]

ohh the memories. Krijg er nu al jeuk aan de vingers van... O-)

www.youtube.com/DerOllie

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:26

Player1S

Formerly known as L1nt

Th_mas schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:41:
[...]

Laten we wel zijn, hij gaat natuurlijk niet stil staan voor het stoplicht en z'n geld aan zwervers geven.

Ik denk dat ik in het begin mijn zelfbeheersing laat voor wat het is en alles uit ga proberen, een auto highjacken, hopen dat er op de achterbank iemand blijft zitten >:)
Een politieauto spotten om die gasten een kogel door hun hoofd te jagen en vervolgens een hele stoet FIB'ers incl. heli achter me aan te krijgen..
Daar doe je het voor.
En dan blijkt 1 van de secret achievements "Don't die or get busted on your first playthrough outside any of the missions" })

Player1s Twitch

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

[...]

Nou ik ga zeker wat peds neerhalen, als ze oversteken ofzo, maar ik ga zeker een ritje door de stad rijden.
Dit heb ik ook in GTA SA en GTA IV gedaan, puur rond rijden en auto's jatten

• bram1984
Ik ben bij een nieuwe GTA altijd het meest benieuwd naar de physics van peds die je snoeihard aanrijdt met je wagen, en het geluid van de impact. Ziekelijk, ik weet het, maar toch is het zo.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:11

Vuvuzela

My spire is forming

bram1984 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:46:
Ik ben bij een nieuwe GTA altijd het meest benieuwd naar de physics van peds die je snoeihard aanrijdt met je wagen, en het geluid van de impact. Ziekelijk, ik weet het, maar toch is het zo.
Zolang het niet slechter is dan in IV is het al heel prima eigenlijk. Zou evt net wat meer gore willen.. losse ledematen enzo. En vaker momenten dat iemand zich vastklampt aan je deurhendel/auto, dat was ook hilarisch.

Ben ook benieuwd naar hoe ze de marihuana uitwerken in de game. Zou nogal lame zijn als het een lsd/paddo achtige trip wordt. (IRL kan je zoveel roken als je wilt maar je krijgt er geen visuals van)

[Voor 16% gewijzigd door Vuvuzela op 05-09-2013 17:35]

I served in a company of heroes.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik als GTA uitkomt

Ik heb me lange tijd niet zo verheugd op een game. Zo.

Anoniem: 179336

Prijs is al aan het zakken bij de Saturn. Begin van de week was het nog € 52, nu nog € 49,99. Benieuwd of het weer naar € 44,- gaat, net zoals bij GTA 4 destijds.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-03 09:27
Ik wil ook GTA V, Heb vanaf deel 1 nooit een GTA overgeslagen maar nu zit ik op een punt dat ik niet weet wat ik moet doen. Ik heb geen PS3 meer en om nou een nieuwe PS3 te kopen als je de PS4 bijna uitkomt is ook niet slim aangezien de prijs van de PS3 dan hard gaat zakken. 2de hands wordt er ook veel voor gevraagd. Dilemma :(

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:53

shameblaster

BB4E^Cons

kaos- schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:12:
[...]

De hele map is vanaf het begin compleet. Je hoeft dus niets vrij te spelen.
Ja?

Dat zou wel nice zijn :)

Cons:::BB4E

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-03 14:12

SacreBleu

VR Enthousiasteling

Yep, is al eens een keer bevestigd door R*. Je hebt dus geen bruggen of onzichtbare afbakingen. Je kunt direct in een auto stappen en naar de andere kant van de kaart rijden. En volgens de preview/hands-on van IGN kan dat nog eens een goeie lange tijd duren ook!

Ik heb hier écht heel veel zin in, compleet gehyped/stoked/opgewonden. Het eerste waar ik naar opzoek gaat is de duikboot en anders een boot met wat scuba gear, wat !%%!@#!% gaaf dat je nu ook met duikspullen het onderwater fauna en flora kan verkennen!

Ik heb de Special Edition bij Saturn gepre-ordered, die steelcase lijkt me het wel waard. Weet niet of hun óók een midnight launch gaan doen - sowieso zou ik hem, denk ik, niet kunnen bijwonen want 's ochtends moet ik gewoon naar college. Of ben ik dan ziek? O-)
Meulendijks89 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:15:
Ik wil ook GTA V, Heb vanaf deel 1 nooit een GTA overgeslagen maar nu zit ik op een punt dat ik niet weet wat ik moet doen. Ik heb geen PS3 meer en om nou een nieuwe PS3 te kopen als je de PS4 bijna uitkomt is ook niet slim aangezien de prijs van de PS3 dan hard gaat zakken. 2de hands wordt er ook veel voor gevraagd. Dilemma :(
Heb je anders geen maatje die zijn PS3 heeft staan die je tijdelijk even kunt lenen? Tenzij al je maten ook keihard op GTAV zitten te wachten.

[Voor 23% gewijzigd door SacreBleu op 05-09-2013 20:41]

Elite Dangerous: AmazingPaper

Anoniem: 538297

hahaha gasten serieus zoveel coole verhalen hier! volgende dag college? who cares? komop gta komt 1x eens per vijf jaar uit ofzo, het is elke x weer een gamewereld die voor je opengaat, als je naar die nachtlaunch gaat dan kant het niet anders of je gaat de hele nacht doorgamen, die dag daarna overleef je wel. het mooiste is gewoon om die game in je console te stoppen en weten dat je geen week of dag of wat meer moet wachten maar dat het moment er gewoon nu is, die welkommissie neem je voor lief (zal niet zoveel voorstellen, iets met micheal) en daarna pak je zo snel mogelijk een auto en ben je een week zoet. daarna beginnen de missies te kriebelen. maar dat eerste gevoel dat is onbeschrijfelijk.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 538297 op 05-09-2013 21:13]

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:05
Hoe meer ik er hier over lees hoe meer zin ik krijg om GTA5 te doen, damn stop nou eens jongens! haha

Anoniem: 471837

Deagle schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:17:
Hoe meer ik er hier over lees hoe meer zin ik krijg om GTA5 te doen, damn stop nou eens jongens! haha
Me 2! :D Hoe lang zal het ongeveer duren om die 2 discs te installeren op Xbox HDD?

In die tussentijd ga ik rondjes rennen ofzo.. 8)7

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:08
Het eerste wat ik ga doen na de openingscutscene, is hopelijk een fiets pakken (als je niet al op de fiets zit) en het een en ander verkennen, rustig alles aan me voorbij laten gaan. De omgeving etc bekijken... Daarna, who knows haha dat maakt t zo leuk aan GTA.

Pff nu maar weer ff verder met Gay Tony DLC ... Niet verkeerd om de tijd te doden!

7,99 via PSN store mensen, en lost and damned zit daar ook bij...

(Ik had de dlc nog nooit gespeeld) :p

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:29
Deagle schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:17:
Hoe meer ik er over lees, hoe langer het duurt.
IK WIL SPELEN :9

• Donstil
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 05 september 2013 @ 22:31:
Het eerste wat ik ga doen na de openingscutscene, is hopelijk een fiets pakken (als je niet al op de fiets zit) en het een en ander verkennen, rustig alles aan me voorbij laten gaan. De omgeving etc bekijken... Daarna, who knows haha dat maakt t zo leuk aan GTA.

Pff nu maar weer ff verder met Gay Tony DLC ... Niet verkeerd om de tijd te doden!

7,99 via PSN store mensen, en lost and damned zit daar ook bij...

(Ik had de dlc nog nooit gespeeld) :p
7,99 voor de Dlc of Stand Alone.

Heb geen Gta4 liggen namelijk.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:08
Donstil schreef op donderdag 05 september 2013 @ 23:10:
[...]

7,99 voor de Dlc of Stand Alone.

Heb geen Gta4 liggen namelijk.
Het is een bundel packet, je download 3 bestanden, waaronder GTA 4 volledige game, + de 2 DLC, Gay Tony en Lost & Damned

Ik had ook geen GTA 4 liggen...

Je hebt dus niet de volledige game nodig, omdat je die dan automatisch mee download :)

Terwijl je voor enkel de 2 DLCs normaal gesproken 20 euro kwijt bent via PSN.. Beetje vaag, maar hij werkt hier zonder problemen >:)

Zoek naar: GTA IV The Complete Edition.
Het lijkt alsof je daarmee eerst GTA V dient vooruit te bestellen, maar dit is niet nodig :D

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-03 06:34
Ik volg beide gta topics al een tijdje. Ik heb ook al een tijdje de ps4 in bestelling staan maar ik heb geen current gen. Maw wanneer schatten jullie in dat de ps4 versie komt?

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-03 07:58

beuker19

Killerbeuker is so OP

AtlAntA schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 00:52:
Ik volg beide gta topics al een tijdje. Ik heb ook al een tijdje de ps4 in bestelling staan maar ik heb geen current gen. Maw wanneer schatten jullie in dat de ps4 versie komt?
Ooit :+

Maar zal niet eerder zijn dan april/mei denk ik

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:11

Vuvuzela

My spire is forming

R* zal z'n moment wel tactisch uitzoeken.. zou me niets verbazen als het nog 1,5+ jaar duurt ofzo.

Bah ik was de installatietijd eigenlijk vergeten.

I served in a company of heroes.

• kaos001
Vuvuzela schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 01:16:

10/15 minuten, lekker belangrijk. Ik vind het erger dat we nog een dikke week moeten wachten.

Soundcloud

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-03 06:34
Vuvuzela schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 01:16:
R* zal z'n moment wel tactisch uitzoeken.. zou me niets verbazen als het nog 1,5+ jaar duurt ofzo.

Phuu dan maar hopen dat gaikai wat van de grond komt.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Donstil
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 05 september 2013 @ 23:53:
[...]

Het is een bundel packet, je download 3 bestanden, waaronder GTA 4 volledige game, + de 2 DLC, Gay Tony en Lost & Damned

Ik had ook geen GTA 4 liggen...

Je hebt dus niet de volledige game nodig, omdat je die dan automatisch mee download :)

Terwijl je voor enkel de 2 DLCs normaal gesproken 20 euro kwijt bent via PSN.. Beetje vaag, maar hij werkt hier zonder problemen >:)

Zoek naar: GTA IV The Complete Edition.
Het lijkt alsof je daarmee eerst GTA V dient vooruit te bestellen, maar dit is niet nodig :D
Oké cool. Ik heb de Dlc's niet gespeeld (foei 8)7) dus dat kan ik dan mooi nog even doen.

Vanavond gelijk uit de store trekken.

Thnx.

• Polen
Is het het waard om 30EUR extra neer te leggen voor die special edition? Of komen die extra's op termijn ook beschikbaar als dlc ofzo?

• kaos001
Polen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:44:
Is het het waard om 30EUR extra neer te leggen voor die special edition? Of komen die extra's op termijn ook beschikbaar als dlc ofzo?
Wat zit er bij die special edition dan?

Soundcloud

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-03 09:00

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• kaos001
Ik vind het het geld niet waard, maar dat ben ik.

Soundcloud

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Same, zeker niet voor 150 dollar (die CE). Heb zelf één keer een collectors edition gekocht, Bioshock 2. Je kreeg een LP met soundtrack en nog een CD met een andere soundrack, een prachtig artwork boek, 3 mooie posters die je ingame vindt, en dat alles in een hele mooie doos. Dat was 90 euro o.i.d., heel schappelijk voor zulke leuke extra's.

GTA V wil ik gewoon voor de game :) Begin wel echt ongeduldig te worde. Als het weekend zo voorbij is nog maar een week!

• Polen
CE hoef ik ook niet, die SE heeft wel wat geinige in-game extra's maar ik ga toch maar voor de gewone. Verwacht dat die in-game dingen nog wel beschikbaar worden en anders koop ik 'm later ooit als ik verveeld raak.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tja, om het nou voor wat ingame "extra's" te doen is ook weer zo vaag. Als er nou écht extra's waren, zoals exclusieve auto's of gebieden (wat toch nooit gebeurt) dan zou ik het ook wel doen.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

In de week dat de game uitkom, zit ik in barcelona. Heel erg jammer dat ik een weekje later pas kan beginnen.

Pagina: 1 2 3 ... 118 Laatste

Let op:
~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~[/spoiler].</u>~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee