De PS4 versie zal nog wel even op zich laten wachten, daar gaat niet een half jaar maar eerder twee jaar overheen, puur marketingtechnisch zou dat iig begrijpelijk zijn, voordat de verkopen echt beginnen te dalen en we een heel traject van zoetmakerij hebben afgelegd zitten we wel in 2015 denk ik. Je kunt je hoop idd beter vestigen op Gaikai, maar reken er dan wel mee dat het enige merkbare verschil waarschijnlijk de (betere) controller zal zijn.AtlAntA schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 00:52:
Ik volg beide gta topics al een tijdje. Ik heb ook al een tijdje de ps4 in bestelling staan maar ik heb geen current gen. Maw wanneer schatten jullie in dat de ps4 versie komt?
Voor de mensen die GTA Online willen spelen met wat Nederlanders etc, ik ga het spel spelen met 2 andere vrienden en heb net ff zo een 'crew' gemaakt. Laat maar weten als je erbij wil!
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Er zijn drie nieuwe categorieën vrijgegeven. Music, fitness en security. Ik kan niet wachten! Gelukkig woon ik schuin boven de GameMania, dus heb 'em als in van de eersten in mijn PS3 zitten! 

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |
LOL 
Iemand reageert op mijn MP ad voor Black Ops 2. Onderaan beginnen.

Iemand reageert op mijn MP ad voor Black Ops 2. Onderaan beginnen.

Sorry, maar GTA V komt op 17 september uit. Dat is dinsdag over een week. Ik schat dat de voorraden nog niet eens in het land zijn, laat staan dat jij 'm al hebt. :-)
Subject: RE: Reactie: Call Of Duty Black Ops 2 PS3
Date: Sat, 7 Sep 2013 14:29:32 +0000
From: a.2wa7t1vhunehj@mail.marktplaats.nl
Hallo,
GTA 5 is al uit, heb hem al anderhalve dag, maar vind er niets aan.
Iemand geeft me al BO2 & 2 andere games.
Dankje.
MVG,
Orlando
Date: Sat, 7 Sep 2013 16:24:27 +0200
To: a.2wa7t1vhunehj@mail.marktplaats.nl
From: b.1n7y6xwhfypdm@mail.marktplaats.nl
Hallo,
GTA V is nog niet uit, maar waar wil je die tegen ruilen?
Mvg,
Bram
> Subject: Reactie: Call Of Duty Black Ops 2 PS3
> Date: Sat, 7 Sep 2013 16:07:34 +0200
> To: b.1n7y6xwhfypdm@mail.marktplaats.nl
> From: a.2wa7t1vhunehj@mail.marktplaats.nl
>
> Reactie op uw advertentie 'Call Of Duty Black Ops 2 PS3'
>
> Hallo,
>
> Zou je misschien willen ruilen?
> Deze games heb ik te ruil, en nog helemaal in goede staat:
>
> Hitman absolution
> Farcry 3
> GTA 5 [Liberty city editon]
> Aliens vs predators
> Fifa 12
> Battlefield 3
> Modern warfare 2
>
> MvG
> Orlando
>
> GEINTERESSEERDE
> Orlando
> 1 jaar actief op Marktplaats
Haha wat een mafkees, ook GTA 5 Liberty City edition (game die niet bestaat en nooit zal bestaan onder die titel) geeft hij er even bij.
Anoniem: 179336
In GTA 4 zit ook een 'V' in...GTA IV.Th_mas schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:45:
Haha wat een mafkees, ook GTA 5 Liberty City edition (game die niet bestaat en nooit zal bestaan onder die titel) geeft hij er even bij.

GTA IV speelt zich af in Liberty City, een Noord-Amerikaanse stad gebaseerd op New York City
Ja, en dan dit:
De versie die ik heb heeft ondersteuning van de PS3 op proversie van de GTA4
Die versie ervan is leaked, ik heb er een die exact het zelfde eruit gaat zien als GTA5
Maar ik heb al een deal met iemand gemaakt hij komt hem zo ophalen, dus ga hiermee ook niet meer in discussie.
Vraag om zijn adres en stuur hem een speen op met een lollie

All-Round nerd | iRacing Profiel
Okay het loopt nog steeds. 

Hahaha hilarisch. GTA V heeft helemaal geen mods en is niet eens op de PC aangekondigd. Realiseer je je wel hoeveel onzin je loopt te verkondigen? Ga gerust door, dan kom ik de avond wel door. :-D
Date: Sat, 7 Sep 2013 18:15:15 +0200
Klopt dit ia nog geheel de gta4 alleen bevat de mod packs etc uit gta 5 die leaked waren iemand uit china heeft de packs dus naar gta 4 geconvorted, de gameplay, graphics zijn allemaal het zelfde als in gta5, alleen is dit dus een gta lc
--- Oorspronkelijk bericht ---
Van: "Bram via Marktplaats" <b.1n7y6xwhfypdm@mail.marktplaats.nl>
Verzonden: 7 september 2013 18:09
Aan: a.2wa7t1vhunehj@mail.marktplaats.nl
Onderwerp: RE: Reactie: Call Of Duty Black Ops 2 PS3
Nope, de enige gameplay die tot nu toe bekend is, komt uit de officiële gameplay trailer, dus bespaar jezelf de moeite met deze façade. ;-)
Alle CoD's zijn overigens net verkocht voor 4 tientjes.
Date: Sat, 7 Sep 2013 14:51:11 +0000
To: b.1n7y6xwhfypdm@mail.marktplaats.nl
Hmm, gameplay en fotos heb je niet nodig dus, veel plezier
Subject: Re: Reactie: Call Of Duty Black Ops 2 PS3
Date: Sat, 7 Sep 2013 16:49:48 +0200
Wahahahahahah!!
Ik heb in ieder geval een mooi verhaal voor in de kroeg vanavond.
Bedankt!
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 7 sep. 2013 om 16:47 heeft "Orlando via Marktplaats" <a.2wa7t1vhunehj@mail.marktplaats.nl> het volgende geschreven:
De versie die ik heb heeft ondersteuning van de PS3 op proversie van de GTA4
Die versie ervan is leaked, ik heb er een die exact het zelfde eruit gaat zien als GTA5
Maar ik heb al een deal met iemand gemaakt hij komt hem zo ophalen, dus ga hiermee ook niet meer in discussie.
Date: Sat, 7 Sep 2013 16:44:52 +0200
Ten eerste: als dat zo zou zijn zou het internet er helemaal vol mee staan, wat niet het geval is.
Ten tweede: op de PS3 leaked vrijwel niks (nog nooit gehoord in ieder geval). De DRM op de PS3 is vrijwel onpenetreerbaar.
Ten derde: waarom ga je € 25,- versie betalen als de versie geleaked is? Dan download je 'm toch zelf?
Ten vierde: dinsdag over een week is om precies te zijn 10 dagen, dus hoe je bij een maand komt?
Maar goed, als je het zelf maar gelooft. :-)
Wat kan die gozer dat mooi verkopen zeg.

Elite Dangerous: AmazingPaper
Hahahaha wat een mafkees LOL! Als die er maar zelf in gelooft hé
Volgens mij heeft die gast echt een IQ van een goudvis ofzo haha 

Nog een weekie jongens, houden we het nog allemaal vol ? 
edit; het schijnt dat de ontwikkeling van deze game rond de 250 miljoen euro heeft gekost

edit; het schijnt dat de ontwikkeling van deze game rond de 250 miljoen euro heeft gekost

[Voor 44% gewijzigd door kaos001 op 09-09-2013 09:31]
Zou kei hilarisch zijn als die hem daadwerkelijk nog heeft ook,

Dude, really?iPodKiller schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:33:
[...]
Zou kei hilarisch zijn als die hem daadwerkelijk nog heeft ook,

Hoe gaan jullie GTA V beleven? Misschien grappig als iedereen zijn kamer/home cinema laat zien.
Ik zal hem aftrappen:
Front
Rear
Ik zal hem aftrappen:
Front
Rear
[Voor 16% gewijzigd door SacreBleu op 09-09-2013 13:58]
Elite Dangerous: AmazingPaper
Je hebt een paar berichten terug gemist volgensmij. Dus maar voor de herhaling: een beamerSacreBleu schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:53:
Hoe gaan jullie GTA V beleven? Misschien grappig als iedereen zijn kamer/home cinema laat zien.
Ik zal hem aftrappen:
Front
[afbeelding]
Rear
[afbeelding]

All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik in me kamer lekker met de ramen open gordijnen wel dicht, goeie audio installatie en een headset met iemand skypen wss. God wat heb ik er zin in
Ik heb dan stage voor 32 uur in de week. Dus veel gamen komt er helaas niet van 

OFFLINE enkele berichten geedit
Tuurlijk wel joh gewoon avondje doorhalen. Wie heeft er nu 6 uur slaap elke dag nodig 

Niet zo janken, het gros van de mensen hier zit gewoon met een 40-uurs werkweek en klagen niet.mrjraider schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:26:
Wees blij dat je máár 32 uur hoeft te werken

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar als je ouder wordt en verantwoordelijkheden hebt kan je echt niet zomaar een nachtje doorhalen hoor.Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:27:
Tuurlijk wel joh gewoon avondje doorhalen. Wie heeft er nu 6 uur slaap elke dag nodig
[Voor 33% gewijzigd door kaos001 op 09-09-2013 14:29]
32? Dat is ongeveer de helft van mijn werkweekmrjraider schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:26:

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ga maar geen foto posten van mijn niet zo indrukwekkende huiskamer. In mijn geval een standaard tv (32 inch, geeneens full hd), geen versterker, geen home cinema, alleen een PS3 ultra slim die ik heb uitgebreid tot ca. 100GB om er überhaupt GTA V op te kunnen spelen. Maar meer heb ik niet nodig om zo dadelijk maandagnacht de 17de te gaan genieten van het nu al haast mythische GTA V.
Mijn setup is ook geen foto waard
.
40" Samsung, PS3 ultra slim en een Sony soundbar.
Hier nog maar eens de link van de Socialclub crew:
https://docs.google.com/d...-uVR8Q92fUSNZFlCF8yk/edit
Heb iedereen zijn profiel gelinkt en wat kleuren toegevoegd zodat het wat duidelijker is wie er op welke console speelt.
Mocht er iemand zich aan willen melden bij de crew dan kan dat hier:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew
Yssworks was jouw naam niet YouriSS op Socialclub?
Alleen Dubrillion kreeg ik op dit moment niet gevonden dus hij moet zich nog even aanmelden bij de crew.

40" Samsung, PS3 ultra slim en een Sony soundbar.
Hier nog maar eens de link van de Socialclub crew:
https://docs.google.com/d...-uVR8Q92fUSNZFlCF8yk/edit
Heb iedereen zijn profiel gelinkt en wat kleuren toegevoegd zodat het wat duidelijker is wie er op welke console speelt.
Mocht er iemand zich aan willen melden bij de crew dan kan dat hier:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew
Yssworks was jouw naam niet YouriSS op Socialclub?
Alleen Dubrillion kreeg ik op dit moment niet gevonden dus hij moet zich nog even aanmelden bij de crew.
[Voor 10% gewijzigd door lochpatje op 09-09-2013 15:23]
Bijna 80 members in de crew. Dat is wel lekker, zo zal er altijd iemand online zijn ingame
.
Kan je in GTA 5 trouwens in een speciaal crew menu mensen vinden en joinen? Een tiental man inviten als friend om samen te spelen is wat moeilijk
)

Kan je in GTA 5 trouwens in een speciaal crew menu mensen vinden en joinen? Een tiental man inviten als friend om samen te spelen is wat moeilijk

Gegroet!
Is dit een crew voor de PS3? Dan meld ik me ook wel even aan. 
Zelfde vraag verder als hierboven: de friendlist werkt ingame?

Grootste groep zijn PS3 spelers.bram1984 schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:47:
Is dit een crew voor de PS3? Dan meld ik me ook wel even aan.
Ik heb een password recovery aangevraagd op de R* site, maar tot op heden nog niks ontvangen..
edit: Gelukt. Ik heb me ook aangemeld. Benieuwd hoe dit gaat werken.
edit: Gelukt. Ik heb me ook aangemeld. Benieuwd hoe dit gaat werken.
[Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 09-09-2013 16:05]
AHAHAHAA I LOLLED!
GTA 5 voelt voor mij alsof ik een hele nieuwe game gen in ga.
GTA 5 voelt voor mij alsof ik een hele nieuwe game gen in ga.
Ik had het niet zo snel kunnen vinden. Maar kan je gebanned worden op xbox live als je GTA 5 eerder dan sindag zou spelen?
Hoeveel eerder? Een dag is meestal geen probleem, maar als je nu gaat spelen ben je denk wel de sjaaktroqdog schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:27:
Ik had het niet zo snel kunnen vinden. Maar kan je gebanned worden op xbox live als je GTA 5 eerder dan sindag zou spelen?
Nu is inderdaad wel een beetje vroeg, maar ja als we hem zaterdag binnen krijgen op het werk wil ik hem wel al meenemen en spelenCuBras schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:32:
[...]
Hoeveel eerder? Een dag is meestal geen probleem, maar als je nu gaat spelen ben je denk wel de sjaak

Ik weet dat er op pc versie van gta IV een checker zat, die keek of het niet eerder dan release dag werd geïnstalleerd/geactiveerd. Weet niet hoe dat met consoles toen zat en/of nu zit.troqdog schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:33:
[...]
Nu is inderdaad wel een beetje vroeg, maar ja als we hem zaterdag binnen krijgen op het werk wil ik hem wel al meenemen en spelen.
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Kan via een klasgenoot GTA nog voor het weekend krijgen (kennissen bij groothandeltroqdog schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:27:

Battlenet: Gold#21419
(en anderen)hmr schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:32:
[...]
32? Dat is ongeveer de helft van mijn werkweekdus wees blij! Pre-order is net gedaan! Ik heb er in ieder geval zin in!
Nou Nou zeg... Ik moet nog studeren hea... xD
OFFLINE enkele berichten geedit
Hmmm, vandaag gebeld dat één van onze Collector's Edition's niet geleverd gaat worden, de verkoper gaf aan dat deze alleen exclusief aan klanten van Bol.com geleverd gaan worden. (Nu hebben we er één besteld bij Bol.com en één bij de Saturn). Saturn geeft dus aan ze niet te kunnen leveren. Hebben jullie hier al wat van gehoord?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ik heb de CE besteld bij Dixons, niets over gehoord verder. Heb er week terug nog naartoe gemaild en toen was alles nog koek en ei.
I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!
Als je hem legaal verkrijgt (Release data zijn wettelijk gezien niets waard) mogen ze je helemaal niet bannen.troqdog schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:27:
Toegang tot online play van dat betreffende spel mogen ze eventueel wel blokkeren tot launch. Of simpelweg de servers uitlaten ofz.
Als jij de game dus Zaterdag ergens kunt kopen sta je volledig in je recht.
Ik verwacht de game ook voor het weekend of op Zaterdag en ga dan gewoon lekker spelen hoor. Zou daar niet te zwaar aan tillen.
[Voor 30% gewijzigd door Donstil op 09-09-2013 23:26]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zet je internet uit, en gaan.Las Vegas schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:00:
[...]
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Kan via een klasgenoot GTA nog voor het weekend krijgen (kennissen bij groothandel), maar wil geen risico lopen om gebanned te worden.
Pre-order gedaan bij Gamemania (€30 korting deal)..
Ze verwachten 'aanzienlijke' drukte op de 17e.. Wordt nog gezellig 's nachts
Man man man, ik ben 29 maar voel me net 12.. Can't wait!
Ze verwachten 'aanzienlijke' drukte op de 17e.. Wordt nog gezellig 's nachts

Man man man, ik ben 29 maar voel me net 12.. Can't wait!

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Iemand anders die hem bij Hoog Catherijne heeft besteld? Gooien ze dat hele gedeelte van het winkelcentrum dan 's nachts open (er vindt namelijk een nachtopening plaats) voor die game
?

hoeeeDonstil schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:17:
[...]
Ik verwacht de game ook voor het weekend of op Zaterdag
hoi
Nope. Rockstar/Microsoft gaan jou echt niet straffen omdat een ander de game aan je heeft gegeven of verkocht.troqdog schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:27:
Dit is echt zo'n mooi fabeltje altijd met grote releases.
Hetzelfde verhaal met de distributiedatum. Veel mensen denken echt dat Rockstar de games niet voor maandag distribueert naar de magazijnen/winkels

Tuurlijk joh, Rockstar is net de kerstman die wonderen kan uitvoeren qua transport wereldwijd. En waarom zou je niet het risico nemen dat een hoop mensen wereldwijd de game niet op de release dag kunnen spelen

Die game ligt allang in de magazijnen of anders vandaag/morgen wel. Daarbij heeft Rockstar ongetwijfeld verlies door piraterij ingecalculeerd, al doen ze er uiteraard alles aan dat te voorkomen.
Ik denk dat ze liever hebben dat een aantal mensen de game iets eerder speelt, dan dat een groter aantal mensen de game pas "te laat" krijgt.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition
Even een kleine correctie; De eindshops (kleinere gameshops en winkeltjes) krijgen de game écht pas op maandag. Geloof het of niet, Rockstar neemt dat risico.
Ik heb zojuist ALL4Games gesproken, en die verwachten aanstaande vrijdag een batch van 1000 stuks. Is nu niet echt een grote shop te noemen. Hij zou nog even kijken of ik bij de eerste batch zit, maar als het goed is zit ik goed.kaos- schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:53:
Even een kleine correctie; De eindshops (kleinere gameshops en winkeltjes) krijgen de game écht pas op maandag. Geloof het of niet, Rockstar neemt dat risico.
Dan zit ik ernaast. Mijn shop krijgt ze echt pas maandag binnen namelijk.bram1984 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:03:
[...]
Ik heb zojuist ALL4Games gesproken, en die verwachten aanstaande vrijdag een batch van 1000 stuks. Is nu niet echt een grote shop te noemen. Hij zou nog even kijken of ik bij de eerste batch zit, maar als het goed is zit ik goed.
Ik heb anders vernomen hoor. Net voor het weekend.kaos- schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:53:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Lijkt me echt veel te krap als je die maandag ook nog moet verzenden. Moet je 1000 games gaan inpakken.kaos- schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:08:
[...]
Dan zit ik ernaast. Mijn shop krijgt ze echt pas maandag binnen namelijk.
Bedoel je met "mijn" shop ook echt jouw shop (oftewel: ben je daar eigenaar/werknemer?) In dat geval geloof ik je graag.kaos- schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:08:
[...]
Dan zit ik ernaast. Mijn shop krijgt ze echt pas maandag binnen namelijk.
Als je bedoeld dat het jouw vaste shop voor games is: ze hebben waarschijnlijk geen zin in al die mensen die constant lopen te zeuren of GTA V al verkrijgbaar is. Daarom geven ze je dit antwoord

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition
Het is niet mijn shop als in : eigenaar.Maikel64 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:23:
[...]
Bedoel je met "mijn" shop ook echt jouw shop (oftewel: ben je daar eigenaar/werknemer?) In dat geval geloof ik je graag.
Als je bedoeld dat het jouw vaste shop voor games is: ze hebben waarschijnlijk geen zin in al die mensen die constant lopen te zeuren of GTA V al verkrijgbaar is. Daarom geven ze je dit antwoord.
Het is wel mijn ex-werkgever en ik heb zeer goede contacten met de mensen die daar werken, die liegen me echt niet voor

Ben benieuwd wie er echt allemaal de game vóór dinsdag krijgen, laat staan voor het weekend... Zal flink tegenvallen met al die praatjes hier 

Ik heb hem bij Wehkamp besteld met een kortingsactie toen.
Ik hoop dat ze wat op tijd leveren, zodat ik nog een paar dagen kan spelen.
Van de 21e tot de 29e zit ik in IJsland, en daarna moet ik zo snel mogelijk mijn foto's van die trip gaan uitzoeken voor een artikel.
Ik hoop dat ze wat op tijd leveren, zodat ik nog een paar dagen kan spelen.
Van de 21e tot de 29e zit ik in IJsland, en daarna moet ik zo snel mogelijk mijn foto's van die trip gaan uitzoeken voor een artikel.
Ik kan toch volgende week dinsdag ook gewoon een intertoys binnen wandelen en de game mee nemen?
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Als ze genoeg hebben wel ja.AtlAntA schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:19:
Ik kan toch volgende week dinsdag ook gewoon een intertoys binnen wandelen en de game mee nemen?
Gewoon om 8 uur voor de deur staan dus

Heel veel Intertoys winkels gaan om 23:59 open voor GTA V. Hier de lijst: http://www.intertoys.nl/acties/gta-nachtverkoop?ici=br+hm
Ja maar dat is alleen voor het ophalen van pre orders toch?Rhemme schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:13:
Heel veel Intertoys winkels gaan om 23:59 open voor GTA V. Hier de lijst: http://www.intertoys.nl/acties/gta-nachtverkoop?ici=br+hm
Laten we het hopen. De intertoys die ik in gedachten heb is maar een kleine die niet aan de nachtopening mee doet.kaos- schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:14:
[...]
Dan is de kans in ieder geval een stuk groter dat je er eentje kan ophalen ja
Dan is de kans alleen maar groter. Als jij daar staat als de winkel opengaat ben je volgens mij nog de eerste ook. (je kan ook op zaterdag ff langshobbelen en checken of ze em al stiekem verkopen)AtlAntA schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:24:
[...]
Ja maar dat is alleen voor het ophalen van pre orders toch?
[...]
Laten we het hopen. De intertoys die ik in gedachten heb is maar een kleine die niet aan de nachtopening mee doet.
En we zijn weer terug bij Jennifer van 16 van de Intertoys/Bart Smit. Cirkeltje weer compleet.kaos- schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:29:
[...]
Dan is de kans alleen maar groter. Als jij daar staat als de winkel opengaat ben je volgens mij nog de eerste ook. (je kan ook op zaterdag ff langshobbelen en checken of ze em al stiekem verkopen)

[Voor 3% gewijzigd door Flex0r op 10-09-2013 15:31]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Jij snapt em.Flex0r schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:31:
[...]
En we zijn weer terug bij Jennifer van 16 van de Intertoys/Bart Smit. Cirkeltje weer compleet.
Ik kan bij geen enkele nachtopening duidelijk vinden of ze ook Special en/of de Collectors Edition verkopen. Bij Mediamarkt en Saturn staan ze niet bij het assortiment, bij Bart Smit en Intertoys inmiddels niet meer (uitverkocht), maar bij Gamemania staat wel duidelijk "Uitverkocht". Verwacht niet dat ze een X-aantal apart houden voor winkelverkoop.
Of wel?

Is dan ook niet voor niks een collectors editie. 

Laten we dat hier proberen te voorkomen?kaos- schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:53:
Op het Fok! forum is iedereen zo hyped dat het topic nu al voor de 3e keer dichtgegaan is door mods

Hier zitten relatief fatsoenlijke mensen. Daar is het 1 grote teringzooi van kleutersAtlAntA schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:55:
[...]
Laten we dat hier proberen te voorkomen?

Anoniem: 163444
Nounounou zo wens ik niet beschreven te wordenkaos- schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:55:
[...]
Hier zitten relatief fatsoenlijke mensen. Daar is het 1 grote teringzooi van kleuters
Valide vraag, dit vraag ik me namelijk ook af.Maranello schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:48:
Ik kan bij geen enkele nachtopening duidelijk vinden of ze ook Special en/of de Collectors Edition verkopen. Bij Mediamarkt en Saturn staan ze niet bij het assortiment, bij Bart Smit en Intertoys inmiddels niet meer (uitverkocht), maar bij Gamemania staat wel duidelijk "Uitverkocht". Verwacht niet dat ze een X-aantal apart houden voor winkelverkoop.Of wel?
Ik moet wel zeggen dat ik hem snachts ga halen en de volgende dag van Dixons de CE binnenkrijg

-edit-
Ik heb MediaMarkt een tweet gestuurd, ben benieuwd!
[Voor 5% gewijzigd door Kecin op 10-09-2013 16:00]
Uitzondering daargelaten, maar je weet zelf ook wel dat het er een paar zijn die met meloenen lopen te gooienAnoniem: 163444 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:56:
[...]
Nounounou zo wens ik niet beschreven te worden

Kun je hem gewoon ophalen en betalen of moet je eerst pre-orderen. ?Rhemme schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:13:
Emmen, staat er niet op.

[Voor 6% gewijzigd door nFo op 10-09-2013 17:17]
Het voelt zo kansloos om het te doen, maar Nijmegen staat er ook tussen... ik weet niet of ik mezelf zover kan krijgen. Aan de andere kant ben ik dinsdag vrij. Hmm, als ze er nog eentje hebben dan stuur ik de pre-order van bol.com wel terug.
Net ook maar GTA 5 gereserveerd in de Barsmit winkel in Leiden. Kan ik hem als het goed is met de nachtopening ophalen, volgens de medewerkster was het dezelfde prijs als in de webshop, 52,99. 

Ik moet die dinsdag zelf van half 10 tot 6, dag er op van kwart over 3 tot kwart over elf en dag daarna school. Ik heb 'm besteld maar heb werkelijk waar geen idee wanneer ik het kan gaan spelen. Ook niet echt een super vooruitzicht maar ja, we doen er weinig aan.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Dat is je online character.
EDIT: Plaatje is 99% zeker fake. Kijk naar de vormgeving van de stats. Lijkt totaal niet op wat er in de trailer staat. Dit is volgens mij een stukje uit de gameplay trailer die ze ge-edit hebben en voor de geloofwaardigheid een Playstation controller bij hebben gezet.
EDIT: Plaatje is 99% zeker fake. Kijk naar de vormgeving van de stats. Lijkt totaal niet op wat er in de trailer staat. Dit is volgens mij een stukje uit de gameplay trailer die ze ge-edit hebben en voor de geloofwaardigheid een Playstation controller bij hebben gezet.
[Voor 83% gewijzigd door martijntjuhh op 10-09-2013 20:29]
Wat is er zo raar aan de stats dan? Ziet er wat mij betreft vrij echt uit.
Echt of niet? Wordt gek hier hahaha
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
WTF?! Journalist ofzo? Ik neem aan dat die op de dag van release als een motherfucker reviews gaan posten, opzich zouden ze dus een week eerder moeten spelen, dat zou niet raar zijn.
Zijn dat onderaan de icoontjes van de trophies/achievements? Zien er wel een beetje saai uit.
Heeft er iemand ervaring met Wehkamp.nl en releases? Ik heb er eigenlijk een beetje spijt van dat ik m daar al besteld heb, heb eigenlijk een hekel aan moeten wachten op de post.
Heeft er iemand ervaring met Wehkamp.nl en releases? Ik heb er eigenlijk een beetje spijt van dat ik m daar al besteld heb, heb eigenlijk een hekel aan moeten wachten op de post.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Wat zou er anders aan Wehkamp moeten zijn? Ook zij maken gebruik van PostNL. Volgens mij denken sommige mensen echt dat webwinkels bestellingen persoonlijk komen brengen ofzo.
Als die controller nou eens een ds4 was..

misschien je personage uit gta onlineEpicPuma schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:26:
Misschien kan je nog een andere bij-persoon spelen? zo te zien is er nog 1 plek vrij onderin!
GTA Online en single player zijn 2 verschillende modes. Als je naar je GTA Online personage gaat, ga je ook echt daadwerkelijk online en verlaat je de single player mode.servival7 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:11:
[...]
misschien je personage uit gta online
Klopt. Maar ik las ook ergens dat het schakelen naar je online personage behoorlijk snel zou gaan. Dus mij lijkt zo'm optie behoorlijk snelkaos- schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:12:
[...]
GTA Online en single player zijn 2 verschillende modes. Als je naar je GTA Online personage gaat, ga je ook echt daadwerkelijk online en verlaat je de single player mode.

Zit met smart te wachten, ergens in Mei heb ik GTA V bij de Wehkamp besteld voor €38,45; voor die prijs kon ik het natuurlijk niet weerstaan om daar te bestellen.
Dit is echt de eerste keer dat ik snachts bij de winkel ga staan om het spel op te halen. Heb de pre-order bij de Gamemania gedaan.
Als je een pre-order daar plaatst hebben ze hem dan ook gegarandeerd die avond klaar liggen?
Als je een pre-order daar plaatst hebben ze hem dan ook gegarandeerd die avond klaar liggen?
Daar mag je vanuit gaan als men een midnight launch doet jaNewjersey schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:25:

Laten we het hopen. Ga denk ik de 17e maar eens vrij nemenkaos- schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:27:
[...]
Daar mag je vanuit gaan als men een midnight launch doet ja

Ik vind het vrij verdacht dat een journalist maar 435 gamerpoints heeft. Je zou toch verwachten dat dat hoger ligt als je wekelijks (dagelijks) allerlei games (uit)speelt om ze te reviewen.The Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:18:
Dit zijn de reviewers aan het werk. Ziet er erg mooi uit allemaal!
Daarom zeg ik: Fake.
Wehkamp maakt ook vaak gebruik van Selektvracht, en die hebben niet bepaald een goede reputatie wat betreft snelheid.bram1984 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:13:
Wat zou er anders aan Wehkamp moeten zijn? Ook zij maken gebruik van PostNL. Volgens mij denken sommige mensen echt dat webwinkels bestellingen persoonlijk komen brengen ofzo.
Let op:
~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~[/spoiler].</u>~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~[/spoiler].</u>~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch