Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-03 14:47
Anoniem: 80487 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:15:
[...]

Brakke DRM, lijkt me evident uit mijn post.
Ik had het inderdaad kunnen weten, maar daar wordt de implementatie niet minder brak op?
Ook weer correct, is helaas vaak bij R* :)

Steam: Sneggel

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:11

TommyGun

Stik er maar in!

Gisteren een flinke patch en vandaag alweer!
GTAV Title Update 1.28 Notes (PS4/Xbox One/PS3/Xbox 360/PC)
https://support.rockstarg...Xbox-One-PS3-Xbox-360-PC-

[Voor 30% gewijzigd door TommyGun op 09-07-2015 20:36]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-06 22:49
TommyGun schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:33:
Gisteren een flinke patch en vandaag alweer!

[...]
Die laatste was bekend toch ? Die kwam vandaag uit dat pakketje

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-04 13:00
Ik heb sinds een paar dagen (geen idee of het met een patch is meegekomen) last van wat lag bij het begin van een sessie of als ik even in het hoofdmenu heb gezeten. Als ik dan ga spelen (singeplayer of online) dan heb ik flinke framedrops/stotter voor een seconde of 15. Dit is vooral vervelend als ik online een race of deathmatch ofzo speel waarbij je vanaf het begin scherp moet zijn. Is er iemand bekend met dit probleem?

• Skalaar
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Skalaar

What air defence doing?

Didyoumeetmax? schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 00:22:
Ik heb sinds een paar dagen (geen idee of het met een patch is meegekomen) last van wat lag bij het begin van een sessie of als ik even in het hoofdmenu heb gezeten. Als ik dan ga spelen (singeplayer of online) dan heb ik flinke framedrops/stotter voor een seconde of 15. Dit is vooral vervelend als ik online een race of deathmatch ofzo speel waarbij je vanaf het begin scherp moet zijn. Is er iemand bekend met dit probleem?
Ik heb het ook sinds de laatste patch, maar bij mij op willekeurige momenten. Gisteren een enorme framedrop toen ik bij ammunation armor ging kopen. Wat je zegt, ongeveer 15 seconden lang 1 frame per seconde of zo.

Powered by AMD Ryzen 5 – 5600X | Nitro+ 6950 XT | ROG Strix X570-E | Trident Z 32GB 3600Mhz | RM850x | NZXT H500

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:35
Grmbl... Had ik eindelijk m'n settings zo getweaked dat ik een bijna stabiele 60 fps had, krijgen we dit:

https://support.rockstarg...rops-since-1-27-patch-PC-

Inmiddels ook bevestigd door R*:

https://support.rockstarg.../en-us/articles/206862727

Wachten op de volgende patch maar weer.....

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:34
Ook weer nieuw...nooit problemen gehad met GTA. Nu na de patch ineens een 3Dgfxunit of zoiets error en spel stopt ermee. Alleen in GTA online trouwens. Singleplayer totaal geen last en ook geen framedrops. Nog meer mensen hier problemen mee?

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:34
Ik ben net even wat in de sp aan het spelen en heb Dom's mission met Maze bank gedaan en ik pak een taxi naar m'n safehouse en loop m'n garage in waar normaal een motor en een sportauto in staat. Welke weet ik niet maar ik loop de garage in en zien m'n motor en 4 velgen zonder auto. Dus alleen de velgen en voor de rest helemaal niets.
Moet ik opnieuw installeren of is dit weer zo'n leuk iets wat ze met een patch om het spel te verbeteren verneuken?

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:30
Bij mij 2 pc is gta v online not available?
Is dat bij jullie ook? (Ben van Belgie)

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 22:52
Sinds deze nieuwe updates lijkt het alsof de 'veilige plekjes' in Survival ineens niet meer zo veilig zijn. Bv, in Processed kruip ik meestal in de container die achteraan in het midden staat. Dan vuur ik enkel over de schouder en normaal gesproken wordt ik nauwelijks geraakt door vijandelijke kogels. Als ik in een groepje speel dan vliegen de kogels me om de oren en ook al zit ik keurig achter die dikke metalen rand dan nog ga ik dood. Dat was voor de patch niet zo. Iemand hier dezelfde ervaring mee in Survival?

Mijn YouTube Channel

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:44

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Mr Magic schreef op zondag 12 juli 2015 @ 20:31:
Grmbl... Had ik eindelijk m'n settings zo getweaked dat ik een bijna stabiele 60 fps had, krijgen we dit:

https://support.rockstarg...rops-since-1-27-patch-PC-

Inmiddels ook bevestigd door R*:

https://support.rockstarg.../en-us/articles/206862727

Wachten op de volgende patch maar weer.....
Dus ze hebben de game niet alleen verkracht voor multi-monitor users, maar voor iedereen? Nou, dan komen ze hopelijk snel met een update.

Sinds de eerste "ill gotten gains" update zit ik met een gestretched beeld op fullscreen. Alleen als ik de tweede monitor fysiek afkoppel, kan ik normaal in fullscreen spelen. De enige optie nu is borderless windowed, maar dat brengt een flink hogere CPU load met zich mee.

Erg jammer, want GTA V leek vlak na de launch EINDELIJK die port te zijn waar iedereen op wachtte. En ik vond het voor deze updates echt een prachtig spel, wat ook nog eens goed liep... ;w

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Anoniem: 668222
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Ik weet niet of het al eerder gepost is maar ik persoonlijk vind de R hancer 3.0 een van de beste graphics mod tot nu toe.

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-03 15:40
Het valt mij echt tegen dat er zo weinig goede SUV's in GTA V zitten. Volgens mij kan geen één concurreren met de Huntley Sport uit GTA IV. Alle twee de Ballers zijn ronduit slecht, maar ook de Dubsta en de Patriot vallen tegen qua performance. De Huntley S (en misschien de Rocoto) zijn wel aardig, maar waar je qua Sport en Super Cars echt ruim de keuze hebt valt de SUV line-up mij tegen. Zou mooi zijn als er een soort Lamborghini Urus bij zou komen.

Of ben ik nou de enige die hier zo over denkt?
Th_mas schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 13:35:
Het valt mij echt tegen dat er zo weinig goede SUV's in GTA V zitten. Volgens mij kan geen één concurreren met de Huntley Sport uit GTA IV. Alle twee de Ballers zijn ronduit slecht, maar ook de Dubsta en de Patriot vallen tegen qua performance. De Huntley S (en misschien de Rocoto) zijn wel aardig, maar waar je qua Sport en Super Cars echt ruim de keuze hebt valt de SUV line-up mij tegen. Zou mooi zijn als er een soort Lamborghini Urus bij zou komen.

Of ben ik nou de enige die hier zo over denkt?
Hopelijk komt er in de aankomende update wat meer SUV's om de concurrentie met de Enus Huntley S aan te gaan. Er schijnt een DLC aan te komen die zich richt op de wat lagere klasse in GTAOnline (bron), wie weet dat R* iets in petto heeft wat dat betreft.

Nederlandse PS4/PS5 clan / 30+

• rwbk
Ik zit ook te hopen op wat nieuwe auto's waar je heel veel aan kan wijzigen. En wat old timer motoren zou ook vet zijn.

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-06 21:01
rwbk schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 14:47:
Ik zit ook te hopen op wat nieuwe auto's waar je heel veel aan kan wijzigen. En wat old timer motoren zou ook vet zijn.
Hoop dat er nog een Sportscar bij komt. Nuis het elegy masacro of jester...

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:42

JanAd

Toss a coin...

- never mind - niet naar de topic datum gekeken.

[Voor 88% gewijzigd door JanAd op 31-07-2015 22:30]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 14:03

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Anoniem: 668222 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 12:31:
Ik weet niet of het al eerder gepost is maar ik persoonlijk vind de R hancer 3.0 een van de beste graphics mod tot nu toe.

[video]
Ziet er goed uit, en ga ik zeker ook gebruiken. Bedankt!

Ik zit met een probleempje. Vandaag heb ik mijn rockstar map verplaatst naar de HDD om ruimte vrij te maken op de SSD. Daarbij heb ik de oude versie geuninstalled voor het registery en de nieuwe versie geïnstallerd verwijzend naar de nieuwe locatie (zodat hij niet alles hoefde te downloaden).

Echter zijn mijn savegames nu weg, dat is erg jammer, maar niet het grootste probleem. Ik moet nu namelijk weer opnieuw de prologue doen (de eerste missie) voordat ik online kan spelen. :F ;w :r Mijn vraag is, weet iemand hoe dit te skippen is, of zou je jouw volledige GTA V (C:\Users\Naam\Documents\Rockstar Games\GTA V) willen uploaden? Dan kan ik daar vervolgens 100% savegames bijgooien (of met jouw savegames verder spelen)

Ik had:
Michael, 17 missions passed
Franklin, 10 missions passed
Trevor, 9 missions passed

:)

[Voor 6% gewijzigd door Frozen op 04-08-2015 02:43]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• falcon123
  • Niet online
Frozen schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 02:41:
Echter zijn mijn savegames nu weg, dat is erg jammer, maar niet het grootste probleem. Ik moet nu namelijk weer opnieuw de prologue doen (de eerste missie) voordat ik online kan spelen. :F ;w :r Mijn vraag is, weet iemand hoe dit te skippen is, of zou je jouw volledige GTA V (C:\Users\Naam\Documents\Rockstar Games\GTA V) willen uploaden? Dan kan ik daar vervolgens 100% savegames bijgooien (of met jouw savegames verder spelen)

Ik had:
Michael, 17 missions passed
Franklin, 10 missions passed
Trevor, 9 missions passed

:)
Probeer dit anders, dit was al eerder in het GTA V SP topic een keer geplaatst:
voor degene die hetzelfde probleem hebben toevallig hierop terecht gekomen
http://gtasnp.com/browse/index/gtav_pc/3/save_progress/desc
staan netjes op percentage

• Frozen
  • Laatst online: 08-06 14:03

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

falcon123 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 03:50:
[...]

Probeer dit anders, dit was al eerder in het GTA V SP topic een keer geplaatst:
[...]
Bedankt, maar helaas moet ik nog steeds de eerste missie doen voordat ik online kan spelen lijkt het. Dus als iemand zijn volledige GTA V (C:\Users\Naam\Documents\Rockstar Games\GTA V) zou willen uploaden, zou ik dat heel fijn vinden. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• falcon123
  • Niet online
Frozen schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:11:
[...]

Bedankt, maar helaas moet ik nog steeds de eerste missie doen voordat ik online kan spelen lijkt het. Dus als iemand zijn volledige GTA V (C:\Users\Naam\Documents\Rockstar Games\GTA V) zou willen uploaden, zou ik dat heel fijn vinden. :)
Waarom zou je de hele map nodig hebben? Daar zitten ook allemaal dingen in die niet relevant zijn voor je savegame zo ver ik kan zien zoals benchmarks, pc settings, user music, videos van je rockstar movie editor etc.
In de profiles map zie ik bij mij namelijk een heleboel .bak bestanden en pcsettings.bin etc. staan.

Werkt het niet als je de gedownloade savegame instelt als autosave?

• rwbk
The Outlaw schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:23:
Ben benieuwd wat Rockstar Games de uitgenodigde laat zien bij de closed viewing. Ze zijn aanwezig op Gamescom.
:O dat wist ik niet! Waarschijnlijk laten ze gewoon een Red Dead Redemption 2 zien ofzo niet zoveel bijzonders. Of wat GTA V singleplayer content allebei dingen waar niemand op zit te wachtten.
rwbk schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:54:
[...]

:O dat wist ik niet! Waarschijnlijk laten ze gewoon een Red Dead Redemption 2 zien ofzo niet zoveel bijzonders. Of wat GTA V singleplayer content allebei dingen waar niemand op zit te wachtten.
SP DLC is wel degelijk iets waar men op zit te wachten. Zeker nu R* heeft laten zien dat met TBOGT en TLAD het DLC waardige content kan afleveren. Een DLC voor de SP, wetende wat ze gedaan hebben voor IV is om van te smullen.

RDR 2 waar niemand op zit te wachten? Eh what?

Ik ken behoorlijk wat mensen (waaronder ikzelf) die dat ongeveer als grootste wens voor RS hebben :P

En SP content voor GTA, leuk, graag een echte DLC, n ja die mag, als die groot is, ook zo weer 50 euro kosten :P

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Anoniem: 70599
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
-

[Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 70599 op 05-06-2016 09:52]

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 00:30
Volgens mij moet je dan je social club account er bij geven. Of je moet em kunnen deactiveren via SC.

AMD Ryzen 5800X3D / Asrock b450 fatality K4 / 32GB 3600mhz / 512GB 970 EVO M2 nvme + HDD's / GTX 1080 Ti

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06 13:32

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Een kickje omdat niemand in de twee weken reageert. Of zijn jullie al gestopt met GTA V na 2 jaar spelen?

Trein?

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 19:50
Ik speel het nog dagelijks! Maar niks te melden er over.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik speel sinds vandaag GTA5. Mijn vrienden geven aan dat het regent ingame, maar ik zie niks. Is dit een setting ergens?

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-12-2020
Nah het regent slechts af en toe, ik denk dat het in het begin van de singleplayer zelfs scripted is. De eerste regen die ik me kan herinneren is na zo'n 10-15 missies (en het regent ook altijd tijdens deze missie).

• Dusky Demon NL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-05 14:03
Is het nog steeds zo dat je geband wordt van GTA Online vanwege graphics mods?
ja, geen enkele mod is toegestaan in online. En daar wordt automatisch op gecontroleerd. Zelfs mods voor SP die uitstaan in online, maar wel geladen zijn kunnen/zullen leiden tot een ban.

• MedionAkoya

MedionAkoya

Feihcretsam schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:51:
Nah het regent slechts af en toe, ik denk dat het in het begin van de singleplayer zelfs scripted is. De eerste regen die ik me kan herinneren is na zo'n 10-15 missies (en het regent ook altijd tijdens deze missie).
Sneeuw is volgens mij ook scripted. :+

Trein?

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 00:31

RoyK

Illustrator

Ik zit een beetje vast in het spel. Ik moet iets doen om het spel verder te laten gaan maar het lijkt wel dood gelopen (wat niet zo is) ik ben bij het einde. We moeten de laatste grote roof gaan doen. "The big one". Alleen heeft niemand echt een missie. Ik heb wat strangers enzo en met die donkete gast nu allemaal parachute missies (boring) die meer voor de fun lijken. Iemand een tip?

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• Dusky Demon NL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-05 14:03
Trevor schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:36:
ja, geen enkele mod is toegestaan in online. En daar wordt automatisch op gecontroleerd. Zelfs mods voor SP die uitstaan in online, maar wel geladen zijn kunnen/zullen leiden tot een ban.
Hm das wel vervelend. Moet je dan echt de mods helemaal deïnstalleren als je online wil gaan spelen? Niet installeren lijkt me dan makkelijker.
Ik weet niet hoe het werkt, maar als ik het goed heb werken veel mensen met 2 instalaties. Dus 1 voor de mods en 1 schone.

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 19:50
RoyK schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:10:
Ik zit een beetje vast in het spel. Ik moet iets doen om het spel verder te laten gaan maar het lijkt wel dood gelopen (wat niet zo is) ik ben bij het einde. We moeten de laatste grote roof gaan doen. "The big one". Alleen heeft niemand echt een missie. Ik heb wat strangers enzo en met die donkete gast nu allemaal parachute missies (boring) die meer voor de fun lijken. Iemand een tip?
Heb je al de set-up missie moeten doen waar je moest kiezen tussen de obvious tactiek en de subtle?

Post anders even een printscreen van je Map.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:53
Heeft iemand hier op de PC al die Hearse (lijkenbak)? En wil die persoon misschien helpen met er 1 te spawnen voor mij?

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 14:06
Normaal loopt altijd GTA 5 perfect. Vandaag is het programma al 5x vastgelopen, maar dan ook echt alleen GTA en niet mijn PC. DUs via taak beheer killen en weer verder spelen. Het lijkt erop alsof het steeds sneller achter elkaar gebeurd. :/

Anoniem: 80487

Ik krijg een login scherm voor die belabberde rockstar DRM als ik via Steam GTA V wil starten. Dit is nieuw voor me dus ik heb geen flauw idee wat mijn login gegevens zijn.
Als ik wat standaard data probeer wat ik altijd gebruik voor dit soort verplichte meuk krijg ik foutmelding 1000.50, wat zou slaan op iets met Steam maar mijn games en de Steam service werkt gewoon.
Als ik een wachtwoord reset link opvraag krijg geen reset mail dus ik heb ook geen flauw idee welk mail adres Rockstar van mij meent te hebben. (en of ik uberhaupt een acct heb want kan me niet heugen die ooit aangemaakt te hebben)

Iemand een flauw idee hoe ik mijn GTAV installatie nu on-verziek? Ik kan er geen chocola meer van maken wat nou waar hoe moet werken. Niet de eerste keer dat ik niet in game kom vanwege iets arbitrairs trouwens, als dit zo doorgaat download ik gewoon een crack. :/

Edit:

https://steamstat.us/

Blijkbaar iets de SteamWebAPI down. Geweldig dit. :') Echt intuitief ook dat je gewoon een half uur moet Googlen om het probleem duidelijk te krijgen.

Edit 2:

-scOfflineOnly als commandline / launch optie kan de game wel starten.

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 80487 op 21-10-2015 00:04]

Ligt het aan mij (placebo?) of zijn er graphische verschillen in deze update? Ik heb het idee dat het beeld helderder geworden is in bepaalde omstandigheden. (En mist juist veel ondoorzichtbaarder kan zijn dan eerst.)

Ik heb de changelog helemaal doorgenomen maar daar zie ik er niks over staan.

Just a normal day in los santos.... ow wacht: http://www.ad.nl/ad/nl/10...n-trap-in-dure-taxi.dhtml

• Anoniem: 298195
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Echt bar slecht dit, mensen die via steam gta V online willen spelen krijgen constant de 1000.50 error.

Dit is al zo sinds gister avond en is nu nogsteeds niet opgelost...

Heb de game net een paar dagen en kan het nu niet meer spelen.. wat een zootje

Edit: na 13 uur zijn ze er eindelijk mee bezig
https://support.rockstarg.../en-us/articles/200426246

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 298195 op 21-10-2015 18:35]

• Roel911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-03 20:44
Bij mij werkt GTA 5 Online na 20:00 weer goed.
Kwam deze zojuist tegen op Reddit. Godver, de nostalgie komt weer boven! :'(

http://i.imgur.com/w0OjGZa.gifv

Fanmade, dat wel. Maar Rockstar had het net zo goed gemaakt kunnen hebben :P

[Voor 27% gewijzigd door The Outlaw op 03-03-2016 12:29]

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gisteren heb ik eindelijk GTA V gekocht voor de PC.
Vanmorgen even wat tijd gevonden om de intro + eerste missie te spelen.

Helaas lukt het mij totaal niet om GTA V te spelen, want ik krijg continue frame-drops/stutter.

Dit zijn mijn PC specs.:
- Intel i5-2400
- 8GB DDR3 1333Mhz
- AMD R9 270 (2GB)
- 840 Samsung SSD
- Samsung SATAII HDD (1TB)

Het vreemde is dat de intro missie geen enkel frame-drops opleverde (ondanks alle cops), maar nu in de stad met allemaal auto's, is het gewoon niet te doen.

Waar zou het aan kunnen liggen?
Ik heb het spel op de HDD moeten installeren wegens ruimte gebrek op de SSD, maar daar staat enkel GTA V op, niks anders.

Ik heb de laatste Crimson drivers geïnstalleerd en de Optimize functie gebruikt. Ook heb ik de in-game graphics gedowngraded/getweaked, maar dat hielp niet. Zelf vermoed ik de HDD, maar omdat de SSD te klein is kan ik dit niet testen.

Iemand een tip? Ongeveer dezelfde configuratie? :)

Many thanks.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 22:16

Emiel1984

Made in NL

HollowGamer schreef op zondag 27 maart 2016 @ 12:32:
Gisteren heb ik eindelijk GTA V gekocht voor de PC.
Vanmorgen even wat tijd gevonden om de intro + eerste missie te spelen.

Helaas lukt het mij totaal niet om GTA V te spelen, want ik krijg continue frame-drops/stutter.

Dit zijn mijn PC specs.:
- Intel i5-2400
- 8GB DDR3 1333Mhz
- AMD R9 270 (2GB)
- 840 Samsung SSD
- Samsung SATAII HDD (1TB)

Het vreemde is dat de intro missie geen enkel frame-drops opleverde (ondanks alle cops), maar nu in de stad met allemaal auto's, is het gewoon niet te doen.

Waar zou het aan kunnen liggen?
Ik heb het spel op de HDD moeten installeren wegens ruimte gebrek op de SSD, maar daar staat enkel GTA V op, niks anders.

Ik heb de laatste Crimson drivers geïnstalleerd en de Optimize functie gebruikt. Ook heb ik de in-game graphics gedowngraded/getweaked, maar dat hielp niet. Zelf vermoed ik de HDD, maar omdat de SSD te klein is kan ik dit niet testen.

Iemand een tip? Ongeveer dezelfde configuratie? :)

Many thanks.
Controleer even of je wel de laatste driver van je GPU hebt geinstalleerd.
Vond dit topic dat aansluiting heeft met jouw probleem.
http://steamcommunity.com...ons/0/523890681424058775/

[LTS][MTS][HTS]

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Emiel1984 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:22:
[...]

Controleer even of je wel de laatste driver van je GPU hebt geinstalleerd.
Vond dit topic dat aansluiting heeft met jouw probleem.
http://steamcommunity.com...ons/0/523890681424058775/
Thanks! :)

Ik heb downgraden van drivers nog niet geprobeerd.
Maakt het niet uit dat het één topic is van 2015?

• MedionAkoya

MedionAkoya

Boeit me niet.

Ontopic: ik moet heel vaak opnieuw inloggen. Als ik GTA op een ander PC speel met dezelfde account.
Waarom is dit zo?

[Voor 7% gewijzigd door MedionAkoya op 27-03-2016 13:43]

Trein?

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-06 20:39
Zijn er nog makkelijke manieren om nieuwe merk autos toe te voegen aan GTA 5? Manieren waarbij ik niet 10 files hoef te herschrijven? Auto install bestanden wellicht, in elk geval zodat ik in de singleplayer bijvoorbeeld met een Porsche of een X5 kan rijden? Nu in 't juiste topic :)

• Odicus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09-2022
Iemand die interesse heef in een closed session waarbij we om de beurt races winnen voor het unlocken van nieuwe respraykleuren?

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Al lang niet meer gespeeld. Elke keer als ik weer begin en online ga vindt ik het zo'n drama om heists groepen etc. te vinden. Plus dat ik toch nog steeds weer terug in de offline mode wordt gegooid. En switchen tussen offline en online duurt dan ook weer een eeuwigheid. En dan zet ik het weer uit :)

De single player was echt episch, de mulitplayer potentieel episch, maar in de praktijk vindt ik het geen lul aan :)

Default blanke hetero

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik speel nog regelmatig op de PS4. Vind het heerlijk om 3 keer in de week een uurtje te spelen. Lekker ontspannend mensen vermoorden haha :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03 17:13
Never mind :D

[Voor 92% gewijzigd door RifatSahin op 29-06-2017 14:41]

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-05 17:16
Weet iemand nog een makkelijke trainer? Kan mijn zoontje ook rondrennen in God Mode.

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 12:59
Ik wil in deze week GTA V kopen zonder de uitbreidingen. Nu zijn er 2 opties om hem te spelen.
Via Steam of Social Club.

Welk platform gebruiken jullie en waarom? Ik ben geneigd eerder naar Steam te gaan.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:50
noud schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:58:
Ik wil in deze week GTA V kopen zonder de uitbreidingen. Nu zijn er 2 opties om hem te spelen.

Welk platform gebruiken jullie en waarom? Ik ben geneigd eerder naar Steam te gaan.
Bij Steam moet je ook gewoon inloggen op een social club account anders kom je het spel niet in. Tenminste, dat is wat ik heb gelezen her en der op het internet.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 12:59
NitroX infinity schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:07:
[...]

Bij Steam moet je ook gewoon inloggen op een social club account anders kom je het spel niet in. Tenminste, dat is wat ik heb gelezen her en der op het internet.
Heb het spel bij Steam gekocht was net nog in de aanbieding. In de vorige GTA gaf social club weleens problemen.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 21:40
noud schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:58:

Zoals @NitroX infinity ook aangeeft, je hebt alsnog een Social Club account nodig om de game te spelen.

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 09:09
Net begonnen met GTA! ik zoek nog mensen die mij willen helpen met alle heists enzo! en gewoon een beetje klooien missies enzo etc! snap er eerlijk gezegd ook nog niet zo heel veel van! Heb geen GTA op steam.. maar op social club kan je mij toevoegen als jullie willen lijkt mij wel geinig!
Bennjix24

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 22:48
Ik heb ook weer GTAV geïnstalleerd. Ik ga mij niet aan online wagen. De laadtijden en het wachten (neemt zeker de helft van de tijd in beslag) in combinatie met de uit elkaar vallende games/groepen en de grind gooien roet in het eten.

Singleplayer dus. Nu is er een goede overhaul mod, GTA Redux. Deze past de graphics en textures aan, geweldig. Echter wordt ook accuracy, handling, en andere gameplay-elementen aangepast waardoor het doorlopen van het verhaal erg buggy en bij sommige missies zelfs onmogelijk wordt.

Gebruikt of weet iemand andere 'totale overhaul' mods om de graphics aan te passen zonder dat dit de gameplay teveel beïnvloed? Of installeren jullie deze mods één voor één?

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:27
Er wordt binnen de modding community neergekeken op Redux omdat het een verzameling is van mods waarvan de auteurs geen toestemming hebben gegeven.

Een standaard mod-uitrusting is er niet echt, en je zal alles zelf moeten downloaden en installeren. Ik heb hier nog een starting guide geschreven.
Hier een paar handige mods:

VisualV - Visuele overhaul. Lichtgewicht en vermorzelt je framerate niet. Goed onderhouden.
Realistic Driving V - Meer realistisch weggedrag. Kan sommige dingen als races in de weg zitten, omdat de AI niet om kan gaan met de mod. Er zijn alternatieven maar uit persoonlijke ervaring zijn die allemaal veel te arcade.
World of Variety - Maakt de wereld veel levendiger.
IVPack - GTA IV voertuigen in GTA V!
Vanillaworks Extended - Lore-vriendelijke voertuigen! Deze is momenteel offline en wordt uit elkaar getrokken voor een betere verdeling (Emergency, normaal, rijdende wrakken)

Realism Dispatch Enhanced verbetert AI/politiegedrag, maar persoonlijk vind ik het te instabiel.

Verder zul je nog de volgende dingen nodig hebben:
OpenIV
ScriptHookV
ScriptHookVDotNet
MP Vehicles in SP

Er zijn nog een hoop andere script plugins. Die van Eddlm op GTA5-Mods.com zijn goede toevoegingen aan de basis-gameplay:
Lively World is een zeer goede toevoeging en je merkt het nauwelijks. Extra random events en dergelijks. https://www.gta5-mods.com/scripts/lively-world
GTAExtended - VisualFX zorgt voor iets meer eyecandy van effecten. https://www.gta5-mods.com/scripts/gtaextended-visualfx

Voor andere dingen moet je zelf maar zoeken hoe het zit, want dingen als Gun Recoil kunnen significante invloed hebben op je game-frustratie :p

Sowieso moet je gebruik maken van de mods folder functie van OpenIV, dan houd je je base-game schoon en kun je makkelijk heen en weer tussen SP en MP door de asi loader uit te zetten (dinput8.dll hernoemen).

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 22:48
Erg bedankt, Redux heb ik inderdaad van de hand gedaan. World of Variety is een zeer leuke toevoeging, zeker samen met de Lively World en Dispatch of Variety mod. Als ik het goed begrijp moet ik de mod echter in 'sleep mode' laten staan en is de Story mode eigenlijk niet ondersteund? Sowieso merk ik dat het samen met de dispatch mod al een enorme frustratie zal worden om de story mode te spelen, de politie is ontzettend lastig en daar zijn de missies niet op gemaakt, dat wordt inderdaad één groot frustratie-feest. Dan kan ik beter de story mode zonder mods spelen en als ik wil free-roamen de mods-folder activeren.

VisualV, LA Vegetation en andere mods werken ook goed. LA Roads echter niet, die zal een patch nodig hebben.

[Voor 14% gewijzigd door Divak op 24-04-2018 21:16]

Pagina: 1 ... 116 117 118 Laatste

Let op:
~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~[/spoiler].</u>~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee