Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-05 16:35

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

de eerste assassination missie heb je nodig om verder te kunnen en de rest niet dus die had je als laatste kunnen doen. ik weet niet of het werkt als je de missies over doet dat zou je kunnen proberen

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
Ik ben wel benieuwd naar jullie bevindingen betreft armor op de auto.

Ik lees namelijk veel verhalen dat het niet te merken is, zelfs op youtube videos waarbij ze dezelfde auto, met de dezelfde upgrades, behalve dus de armor, tegen elkaar laten dragracen en even snel zijn.

Toch zie ik mensen zeggen dat armored auto's 5% langzamer zijn en dat Rockstar dit ook heeft bevestigd.

Hoe zit het met jullie? Merken jullie verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 10:53
Ferio schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:51:
Ik ben wel benieuwd naar jullie bevindingen betreft armor op de auto.
Volgens mij heeft armor alleen effect op hoe goed je tegen een klap kan, en doet het niks aan je snelheid. Ik merk het in ieder geval niet, dan. Heb daar ook nooit wat over gehoord, maargoed ook nooit getest.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 10:40

TommyGun

Stik er maar in!

100% amor + bulletproof tires = fun met cops :D. Helaas zijn er geen bulletproof windows...

Ik erger me wel steeds meer aan het spontaan verdwijnen van auto's / NPC's. Draai je even om en terug, weg...

[ Voor 14% gewijzigd door TommyGun op 28-05-2015 00:02 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
TommyGun schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 00:01:
100% amor + bulletproof tires = fun met cops :D. Helaas zijn er geen bulletproof windows...

Ik erger me wel steeds meer aan het spontaan verdwijnen van auto's / NPC's. Draai je even om en terug, weg...
Armored Kuruma heeft bulletproof windows tenzij je geraakt wordt in de sweet/weak spot en in Singplayer kan je die alleen krijgen via een trainer/mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Die Insurgent is echt geweldig, spawn met een trainer in singleplayer en wow, echt een snel karretje terwijl die zo stevig in. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Zombymario op 28-05-2015 07:14 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Online is inmiddels zwaar vern**kt... Reed gewoon in mijn eigen Custom vehicle en ineens stond ik op straat en zat er iemand anders in. Dacht eerst dat het om een bug ging, maar daarna stond hij ineens naast me en vielen er van die geldzakjes uit de lucht. Ik had $34.000 online cash en nu ineens $6,8 miljoen... Hoop niet dat ik nou ineens een ban aan mijn broek krijg, maar heb het gelukkig kunnen filmen :P

Daarna killde ineens een andere player de volledige spelerslijst...

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:32
Heeft er hier iemand enige inzage in wanneer mogelijk de volgende patch voor GTA V komt? Die hopelijk de crashes met de ERR_GFX_D3D_INIT melding oplost? Ik word daar echt gestoord van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 737freak
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 13:09
Inflatable schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:41:
Heeft er hier iemand enige inzage in wanneer mogelijk de volgende patch voor GTA V komt? Die hopelijk de crashes met de ERR_GFX_D3D_INIT melding oplost? Ik word daar echt gestoord van..
Dat zou ik ook graag willen weten.
Zelf heb ik ook zeer regelmatig last van de ERR_GFX_D3D_INIT crash. Mijn GTX970 staat met Nvidia Inspector een eind terug geklokt vanaf de standaard waardes, maar om de zo veel tijd reset deze zich en bam: GTA V crasht.

Dit houdt mij momenteel tegen om de Heists verder te spelen aangezien vrienden enorm gefrustreerd worden als een missie mislukt omdat er weer eens een GTA crasht... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
737freak schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:09:
[...]

Zelf heb ik ook zeer regelmatig last van de ERR_GFX_D3D_INIT crash. Mijn GTX970 staat met Nvidia Inspector een eind terug geklokt vanaf de standaard waardes, maar om de zo veel tijd reset deze zich en bam: GTA V crasht.

Dit houdt mij momenteel tegen om de Heists verder te spelen aangezien vrienden enorm gefrustreerd worden als een missie mislukt omdat er weer eens een GTA crasht... |:(
Downclocken helpt volgens mij dan ook niet.. Ik heb namelijk werkelijk bijna alles geprobeerd waaronder dat, maar de game blijft crashen.. Wat zo vreemd is is dat het totaal random is, soms draait ie uren goed en dan crasht ie weer achter elkaar, er is geen touw aan vast te knopen.. Dit probleem is vooral gaan spelen na de vorige GTA V update, dus ik vermoed dat het gewoon een gamegerelateerd probleem is waar je verder niks aan kan doen.. Wel is me opgevallen dat vooral GTX970 bezitters er relatief vaker last van hebben dan anderen (maar ook bij andere kaarten crasht de game, alleen dus minder vaak).. Ik ben zelf namelijk overgegaan van een MSI GTX780 naar een MSI GTX970 (mijn 780 was defect geraakt en de 970 kreeg ik terug als vervanging) en ik heb er nu ook veel vaker last van dan met de 780.. Maar waar dat nou aan ligt, ik weet het echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
falcon123 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:53:
[...]

Als je ook een lagere framerate hebt in singleplayer dan niet, maar als alleen je framerate/gevoel van lag online is dan wel eventueel ja. Maar daarnaast zou gaar wifi ook niet effect moeten op je framerate maar wel lag/frame drops/stuttering geven als je een slechte verbinding hebt met de server waarop je speelt.

Je gebruikt wel al de AMD 15.4 drivers of niet?
Damn dit was dom. Afterburner had mijn kaart zwaar ondergeklokt. Niet heel gek dat ik veel lagere fps haal :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-05 17:28
Jezus de hoeveelheid cheats in online is echt veel te hoog aan het worden. Net een heist gehaald puur door iemand met zware cheats heel erg zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-06 16:51
Mick1990 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:39:
Online is inmiddels zwaar vern**kt... Reed gewoon in mijn eigen Custom vehicle en ineens stond ik op straat en zat er iemand anders in. Dacht eerst dat het om een bug ging, maar daarna stond hij ineens naast me en vielen er van die geldzakjes uit de lucht. Ik had $34.000 online cash en nu ineens $6,8 miljoen... Hoop niet dat ik nou ineens een ban aan mijn broek krijg, maar heb het gelukkig kunnen filmen :P

Daarna killde ineens een andere player de volledige spelerslijst...
Hele speler lijst kill gebeurd gemiddeld 1x per uur in mijn games. Die geldzakjes heb ik ook gehad, kreeg ik gelijk 16 dagen ban voor. Terwijl ik een ticket heb aangemaakt/bewijs had. Ik bedoel maar, wtf kan ik eraan doen dat een cheater geld gaat droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

737freak schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:09:
[...]

die error los je op door ingame directx op 10.1 te zetten, ja het is iets minder mooi maar minder irritant dan de error. Ik kreeg die error ook continue met mijn gtx 980 en sinds ik hem op 10.1 heb staan nooit meer gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door Freakiebeakie op 29-05-2015 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-05 21:05
Fucking daily objectives.

In de afgelopen elf dagen heb ik maar vijf keer nieuwe objectives gekregen, dus zes keer daily objectives in elf dagen terwijl ze eigenlijk elke 24 uur moeten vernieuwen.

Mijn huidige daily objectives heb ik nu al 60 uur staan. De daily/weekly/monthly progress reward blijft wel gewoon correct dus daar mis ik nog niks van, maar op deze manier ben ik twee maanden bezig om een maand aan daily objectives te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Freakiebeakie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 00:28:
[...]

die error los je op door ingame directx op 10.1 te zetten, ja het is iets minder mooi maar minder irritant dan de error. Ik kreeg die error ook continue met mijn gtx 980 en sinds ik hem op 10.1 heb staan nooit meer gezien.
Wat ik vanavond voor het eerst geprobeerd heb is de game met Nvidia's DSR (Dynamic Super Resolution) aan te spelen.. Die tip las ik ergens in een forum.. De game op 2103x1183 resolutie gezet (native is bij mij 1920x1080) en zowaar de hele avond geen crash gehad (+/- 6 uur gespeeld in totaal, allemaal online in freemode, races, missies en heists etc).. Het lijkt er dus op dat dat een "fix" is die bij mij helpt.. Om dat met meer zekerheid te kunnen zeggen moet ik de game voor meerdere dagen gespeeld hebben zonder crash, maar voorlopig ziet het er dus goed uit.. En gewoon op DX11..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

mocht dat niet helpen dan kan je hem alsnog op 10.1 zetten, ik speel al ruim 2 weken zo en heb de error nooit meer gekregen. kijk net even maar de hele optie om DSR aan te zetten lijkt bij mij verdwenen :S

inmiddels gevonden en aangepast, ben benieuwd.

[ Voor 35% gewijzigd door Freakiebeakie op 29-05-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Gisteren ook veel modders en hackers online gezien.

Random kwamen er bommen uit de lucht vallen en doodde iedereen in het veld. Het was ook telkens een ander persoon die dat deed (kills op naam), maar was uiteindelijk natuurlijk 1 hacker/modder.

Daarna liep ik tegen hem aan en gooide hij non-stop geldzakken op mijn character. Het was uiteindelijk maar 600k, voordat ik hem doodschoot, maar hoop dat ik geen ban ga krijgen. aan dit soort dingen kan je gewoon echt niets doen.

Daarnaast kwamen er ufo's , windmolens e.d. uit de lucht vallen. Liepen bepaalde personen op enorme snelheid 1km boven de grond...

Ik ga het ook steeds meer zien.. echt zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja en ik begrijp echt niet wat er nou leuk aan is, lijkt mij dat je toch echt een perma ban kan verwachten.
hopelijk komen ze snel met een oplossing want het word inderdaad echt irritant.

ik vind Online echt leuk maar ik zou wel meer heists willen zien. jammer genoeg heeft rockstar aangegeven dat die er voorlopig niet komen omdat ze veel werk zijn om te maken ( voice actors etc etc) wel gaan ze veel meer missies maken maar daar zit ikzelf dan weer niet echt op te wachten. verder moeten ze echt een aantal zeer irritante bugs aanpakken maar ik heb het gevoel dat ze alleen maar de video editor lopen te promoten en verder niet veel doen. Ja mensen een 16 dagen ban geven omdat een hacker moneybags op ze spawned :S ik hoor vaker en vaker dat onschuldige mensen een tijdelijke ban krijgen vanwege gekloot van hackers en dat vind ik echt slechte reclame. Ik heb het zelf meegemaakt dat het opeens moneybags in mijn garage regende, ze kwamen zo door mijn plafond naar beneden. al mijn autos bedolven onder money bags, volgens mij was het hackertje een beetje aan het kijken wat zijn trainertje allemaal kon want in totaal was het maar 1500 dollar wat ik er bij had gekregen. Ik heb het gelijk gemeld op het forum en zie wel wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Mede daarom speel ik alleen in 'friends only' sessies.. Dat nutteloos elkaar meteen afknallen/opblazen in freeemode had ik wel gezien na een tijdje, en nu dus ook nog steeds meer van die "cheaters".. Nee, ik heb gelukkig een vast groepje vrienden waarmee ik de game kan spelen, en wij zitten dus altijd in onze eigen afgesloten sessie, nergens last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Freakiebeakie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:17:
Ik heb het gelijk gemeld op het forum en zie wel wat er gebeurd.
Van wat ik lees is dat ze je gewoon een ban geven.

Veel mensen hebben netjes een ticket aangemaakt, maar kregen alsnog een ban.

Nu heb ik 600k gekregen, maar speel redelijk veel uurtjes dus het zal minder opvallen. Krijg je bijvoorbeeld echter 10 miljoen en je speelt weinig, ja dat word de trigger geactiveerd.

Hackers kunnen hun speeltijd versnellen dus 1 minuut realtime is 1 uur gametime. Dus dit in combinatie met een moneyhack worden ze niet betrapt, omdat voor Rockstars check het geld in een "normale" tijd is verdiend.

Google maar hierop en je komt wel op dat soort forums uit.

Heel jammer allemaal, wat is de lol eraan als je alles zo kan kopen?
Freakiebeakie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:18:
mocht dat niet helpen dan kan je hem alsnog op 10.1 zetten, ik speel al ruim 2 weken zo en heb de error nooit meer gekregen. kijk net even maar de hele optie om DSR aan te zetten lijkt bij mij verdwenen :S

inmiddels gevonden en aangepast, ben benieuwd.
is dit in het spel of de nvidia 3d options?

[ Voor 20% gewijzigd door Ferio op 29-05-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:08

EoG

BOFH

Ferio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:28:
[...]

Van wat ik lees is dat ze je gewoon een ban geven.
Zie hier: https://support.rockstarg...-Cheaters-and-Modded-GTA-

Doen ze over het algemeen dus niets mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Ferio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:28:
[...]

is dit in het spel of de nvidia 3d options?
DSR zet je idd aan in het Nvidia configuratie scherm onder 3d settings, als je de melding krijgt access denied dan moet je de drivers opnieuw installeren en kiezen voor uitvoeren als admin.

de directx settings zijn ingame te wijzigen.

[ Voor 6% gewijzigd door Freakiebeakie op 29-05-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:52
Door goed te investeren ben ik met elke char zo rond de 1,4 miljard uitgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Helaas vanavond weer een crash gehad, dit keer echter zonder enige melding behalve die van Windows dat GTA-V als programma niet meer reageert.. De DSR "fix" is dus kennelijk helaas geen echte oplossing.. Wel heb ik dit keer redelijk lang zonder crash kunnen spelen, veel langer dan normaal.. Nu maar weer zien hoe lang ik kan spelen tot de volgende crash, ik laat de DSR voorlopig aanstaan..

Rockstar (en/of Nvidia) moeten hier echt wat aan doen.. Dit probleem verpest namelijk aardig het plezier in wat verder een topgame is.. Zeker als het tijdens een heist gebeurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 09:21
Freakiebeakie schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:45:
spel is leuk genoeg om zonder cheats lol te hebben toch :) als er nog mensen online spelen die mensen zoeken om heistst te doen add dan even freakiebeakie. Ben bijna elke avond online en word gek van random mensen die er uit stappen of gaan lopen narre.
Ik zoek ook nog mensen die online willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Persoonlijk vind ik de Heist geweldig, kan alle 5 + Setups dromen.
Maar ja de random disconnects/leaves en full sessions maken heist ook behoorlijk frustrerend.
Na deze week even 90-120 te hebben gegrind d.m.v missions.
heb daar mijn buik wel van vol en neem ik de nadelen van heist wel voorlief.

Je kan bij missions bijna alles met de armored car/heli alles solo doen; en het is niet erg als je levens op zijn zolang er maar 1 is om af te maken krijg je die kans. das voordeel en een nadeel, je hebt veel die gewoon aan lurken zijn dat is vervelend, al heb wel uitgezocht hoe je kan kicken interesseert dat verder niemand. en zolang het niet voelt dat je rest nodig hebt maakt voor mij een stuk minder leuk.

Moet wel zegen dat rockstar met veel bugs/missing features weg komt. beetje mmo zal dit al lang grote deels leeg zijn.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

visblegamer schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:41:
[...]

add me maar, had verkeerde naam gegeven. mijn nick in gta v online is freakybeaky (met ie paste niet :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Het was weer feest net. Ik word hier zo ontzettend moe van :'(

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ak9I2ivr3K4&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Dat hele multiplayer gebeuren is gewoon een dikke faal imo. Lijkt wel alsof bijna alles client sided is i.p.v. server sided. In BF4 kan ik toch ook niet random tanks en rotzooi laten spawnen 8)7

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja ik heb een par keer de moeite genomen om op het forum mijn verhaal te doen maar word totaal niet naar geluisterd door R* en alle hackertjes gaan je af lopen zeiken. als het zo blijft ben ik snel klaar met dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
maar niet te beginnen over "loading..." argg, als ik goed begrijp ben jij hierbij ook nog afhankelijk van andere spelers (gezien invite only veel sneller is), en als inderdaad zo is dan is waarschijnlijk weinig wat ze er aan kunnen doen behalve geld want dat valt te traceren.

Heb nog wel lol, maar als freeroam-online echt onspeelbaar wordt door iedereen die met hacks speelt dan is inderdaad exit game

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Ik speel ook niet meer zo vaak online, ook omdat ik deze mod in de gaten houd: http://fivem.net/

Misschien kan dit nog een hele leuke multiplayer ervaring geven voor gta 5 :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Ik speel niet online. Sowieso door die cheats.
Maar even iets anders, ik heb AMD en heb last van Stuttering als vsync aan is en als vsync uit staat heb ik last van tearing. Is dit een AMD probleem? Ik lees er via Google veel over, maar een oplossing ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Inflatable schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 00:16:
Helaas vanavond weer een crash gehad, dit keer echter zonder enige melding behalve die van Windows dat GTA-V als programma niet meer reageert.. De DSR "fix" is dus kennelijk helaas geen echte oplossing.. Wel heb ik dit keer redelijk lang zonder crash kunnen spelen, veel langer dan normaal.. Nu maar weer zien hoe lang ik kan spelen tot de volgende crash, ik laat de DSR voorlopig aanstaan..

Rockstar (en/of Nvidia) moeten hier echt wat aan doen.. Dit probleem verpest namelijk aardig het plezier in wat verder een topgame is.. Zeker als het tijdens een heist gebeurt..
Klopt ik kreeg eerst een niets zegggende error en gister kreeg ik weer de GFX D3D error,
de enigste goed werkende oplossing voor deze error is dus toch je directx 11 terug schroeven naar 10.1 (ingame) dan krijg je die errors echt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Freakiebeakie schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:07:
[...]

Klopt ik kreeg eerst een niets zegggende error en gister kreeg ik weer de GFX D3D error,
de enigste goed werkende oplossing voor deze error is dus toch je directx 11 terug schroeven naar 10.1 (ingame) dan krijg je die errors echt niet meer
Ik had die GFX D3D error ook constant, totdat ik op windowed borderless begon te spelen. Hierna die foutmelding nooit meer gezien. Misschien dat dit ook voor jou helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
kaanmijo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:56:
[...]

Ik had die GFX D3D error ook constant, totdat ik op windowed borderless begon te spelen. Hierna die foutmelding nooit meer gezien. Misschien dat dit ook voor jou helpt?
Dat doe ik ook idd, maar ook dan crasht de game nog heel soms.. Maar net als met gebruik van DSR dus veel minder vaak dan normaal, dan is er mee te leven.. Met een beetje mazzel kan ik dan zelfs een hele avond spelen zonder een crash.. Maar zet ik de game op native 1920x1080 fullscreen dan kun je gewoon wachten op de err_gfx_d3d_init.. Het is dus echt een probleem van de game zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:35
Ik blijf het grappig vinden dat ik sinds launch nog geen enkele hacker ben tegen gekomen over de 1250 speeluren op mijn character. Echter moet ik wel toegeven dat ik in die tijd misschien 10 mensen heb verdacht van god mode. Maar verder... alles oke :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Amused
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-06 01:49
Gisteren voor een tijdje online gedaan. Dat is normaal niet mijn ding maar ok wie niet waagt die niet wint...
Koop ik zo`n mooi duur huis voor mijzelf en na wat gespeel ga ik uit het online gedeelte en kom in de single versie.
Zie ik Michael door een plafond op de grond van een huis vallen. Bleek hij via een bug ofzo in een huis in een flat zoals ik in het online gedeelte had gekocht terecht was gekomen. Was echt lachen want ik kon naar buiten kijken en zo`n telescoop gebruiken en zelfs de radio en tv werkte. Kom ik in de badkamer zit daar eentje rustig op de wc.... Nu niet meer want ik wil geen vreemden in mijn huis haha.

Ik kon er helaas niet uit maar het was wel een leuk appartement met een heist kamer ofzo. Jammer dat ik die niet kon saven. Ik moest mijzelf killen om er weer uit te komen maar was echt een heerlijk stukje speel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06 15:28
Sir_Hendro schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:59:
Ik blijf het grappig vinden dat ik sinds launch nog geen enkele hacker ben tegen gekomen over de 1250 speeluren op mijn character. Echter moet ik wel toegeven dat ik in die tijd misschien 10 mensen heb verdacht van god mode. Maar verder... alles oke :)
Ik weet niet op welk platform je speelt, maar de PS4 en de Xbox One (?) hebben geen last van hackers. En maar goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:35
Le Enfant! schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:20:
[...]

Ik weet niet op welk platform je speelt, maar de PS4 en de Xbox One (?) hebben geen last van hackers. En maar goed ook.
360 en nu sinds kort ook op de PC.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Sir_Hendro schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:26:
[...]

360 en nu sinds kort ook op de PC.
Dan heb je inderdaad geluk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Hoe kunnen hackers op een PS3 platform hacks toepassen? Pc lijkt me wel logisch, maar PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tennisbal schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:01:
Hoe kunnen hackers op een PS3 platform hacks toepassen? Pc lijkt me wel logisch, maar PS3?
dmv van het hebben van een jailbroken PS3 waarmee je diverse modificaties kan uitvoeren waaronder dus ook hacks.

Ik ben zelf op de PC ook nog geen hacker tegen gekomen dus zal inderdaad ook wel geluk hebben ofzo ? :P

Ik start de laatste tijd wel gewoon een invite only sessie of iets dergelijks simpelweg omdat het laden gewoon stukken sneller is en daarna gewoon aan de slag kan met missies en dergelijke.

[ Voor 32% gewijzigd door falcon123 op 01-06-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-06 09:12
Ligt het aan mij of doet SocialClub op PC op dit moment raar? Ik kan niet inloggen in ieder geval :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 22:43
Er is vandaag een flinke patch uitgekomen: KLIK

[ Voor 0% gewijzigd door Outersham op 10-06-2015 22:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 29-05 20:07
Outersham schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:36:
Er is vandaag een flinke patch uitgekomen: KLIK
Ja en weer een patch downloaden met 1.32 MB terwijl je een 120 Mbit lijjn hebt. Altijd leuk.
Speel het spel zelden omdat ik het op de xbox360 al had uitgespeeld dus het trekt me veel minder als ik had gedacht. Ik heb misschien 2 uur online gespeeld maar af en toe wil ik wel een uurtje spelen maar als ik dan eerst een half uur moet gaan downloaden is de lol er snel af.

Wat wat mij betreft wel gefixed mag worden is dat als ik uberhaupt de settings in ga dat ik standaard video memory exceeded krijg en GTA5 me verteld dat ik 2100 van de 3000 mb gebruik. En ik heb weer last van microstutter terwijl ik dit nooit had. Speel op 1080p met een i5 4670 k, 8gb geheugen en een 780Ti. Spel staat op een nieuwe mushkin ssd. Dus schiet mij maar lek.

[ Voor 47% gewijzigd door mike30 op 10-06-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:31
Ik weet niet wat het is met die downloader van GTA maar hij slipt heel mn verbinding dicht, windows geeft aan dat ie 16,2 Mbit netwerkbelasting heeft met een 15Mbit internet verbinding. Maar heel het internet doet het niet op geen enkele PC terwijl hij download. Maar de GTA downloader geeft aan maar 150 tot 250 KB/sec binnen te krijgen. En dan verliest ie ook nog eens de verbinding elke paar minuten, en dan moet ie weer een heel stuk opnieuw downloaden.
Was net na 2 uur op 300 mb van de 500, ben nu weer op 82 na 3 uur. aaarrrggggg. Kan ook niks anders doen, want om de zoveel keer gaat ie niet vanzelf verder en moet ik op retry klikken.
Echt de meest waardeloze updater ooit.
En pause en resume helpt ook niet, al tig x geprobeerd, vorige keren werkte dat na 30 keer ofzo, nu niks. man man man.....

Na 4,5 uur eindelijk die 500mb update binnen, komt er nog een 380mb achter aan, jippie :(
Gelukkig werkt hier het pauze en resume wel :) Dus was in paar minuten gedaan, nu eens spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door The Reeferman op 11-06-2015 05:23 ]

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 29-05 20:07
Ik was uiteindelijk in 3 kwartier klaar maar het gaat nergens over dat die downloader zo traag gaat. Het zijn geen mp3's wat je binnenhaalt maar serieus grote bestanden. Daar mag wel wat meer servercapaciteit voor komen. Of die downloader is natuurlijk helemaal brak. Kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 21:35
visblegamer schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:41:
[...]

Survival is toch financieel veel interessanter dan heists?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 13:49

ikt

Uitkijken, cheaters kunnen je gekochte wagens verwijderen (permanent).

Ik zou GTA:Online even niet spelen, in public lobbies, totdat Rockstar een keertje competent wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 11:32
Snowwie schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:33:
[...]
Voor een survival krijg je toch maar 30000?

Survival is toch financieel veel interessanter dan heists?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Lekker, na de update (Ill-Gotten Gains-dlc) wilt GTA V niet meer draaien op Directx 11. Althans, ik kan hem wel op Directx 11 zetten, maar gta v springt gewoon weer terug na directx 10 na het opnieuw opstarten van gta v.

Ik lees hier op reddit (https://www.reddit.com/r/...n_directx_10_help_please/) dat er al iemand anders ook last van heeft, dus dit moet gewoon een probleem van die nieuwe update zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
The Outlaw schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:19:
[...]

Survival krijg je 30K voor. Een Heists 5x zoveel.
Maar hoe lang duurt een gemiddelde heist die 150k oplevert?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333920

Zombymario schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:04:
Lekker, na de update (Ill-Gotten Gains-dlc) wilt GTA V niet meer draaien op Directx 11. Althans, ik kan hem wel op Directx 11 zetten, maar gta v springt gewoon weer terug na directx 10 na het opnieuw opstarten van gta v.

Ik lees hier op reddit (https://www.reddit.com/r/...n_directx_10_help_please/) dat er al iemand anders ook last van heeft, dus dit moet gewoon een probleem van die nieuwe update zijn?
I tested something just before I want to sleep yesterday and It worked apparently: If you have the game on steam simply put "-dx11" under "set launch options". I did this and when I booted the game it was showing DX11 under graphical settings (and it did not change back to DX10).
https://www.reddit.com/r/...tupdate_directx_11_issue/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Anoniem: 333920 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:12:
[...]

I tested something just before I want to sleep yesterday and It worked apparently: If you have the game on steam simply put "-dx11" under "set launch options". I did this and when I booted the game it was showing DX11 under graphical settings (and it did not change back to DX10).
https://www.reddit.com/r/...tupdate_directx_11_issue/
Geprobeerd, maar dan staat die op dx11 en dan wil ik dan Tessolation aanzetten. Moet gta v opnieuw opstarten en dan staat die gewoon weer op dx10. 8)7

Misschien in het weekend nog even klooien maar anders laat ik het maar bij dx10. Bij dx10 kan ik in ieder geval bepaalde opties veel hoger zetten dan bij dx11 en heb ik ook veel sneller een soepelere fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
ikt schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 07:21:
Uitkijken, cheaters kunnen je gekochte wagens verwijderen (permanent).
Is dat alleen als je ze in je garage laat of ook gewoon als je op straat loopt?

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Snowwie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:56:
[...]

Maar hoe lang duurt een gemiddelde heist die 150k oplevert?
Zelf speel ik met een aantal gasten vaak de Pacific Standard Job.
5 setups en een finale.
Over de setups doen we ongeveer een uur en de finale duurt ongeveer 15 minuten.
wat krijg je dan?
Als crewmember (375.000)
5x 25.000 (volgens mij zelfs iets meer, ongeveer 26.xxx)
1x 250.000

Als heist leader (400.000)
- 100.000
1x 500.000

Dus ongeveer 1,5 uur (incl. de tussenstops naar ammunations/stores voor snacks, bellen naar Mors Mutual omdat een lolbroek je auto heeft opgeblazen, enz.) voor 375 - 400K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
Moet nog alleen Heist 5 nog in zijn geheel voor ik ze allemaal in achter elkaar heb gehad. Want het lelijke is dat ik helemaal geen andere Heist kan joinen, om niet de bonus van alles achter elkaar van 1 miljoen niet weer te resetten.
Maar dat had van mij niet gehoeven, dat je geen andere heists als crew member kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

lol vergeet die bonus van 1m gewoon even en zorg eerst dat je alle heist heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
Ach, heb er al 4 gedaan, nog 1 tje. Zou zonde zijn om dat nu weer allemaal teniet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik had laatst iets vreemd, het was de 1e keer dat dit gebeurde:

Ik kreeg een premie op m'n hoofd, vervolgens komt er een speler aangereden (met de intentie mij neer te schieten / overrijden whatever), maar ik weet van te voren zijn voertuig te vernietigen, krijg ik vervolgens een claim van de verzekering (bad sport etc) van een dikke $ 20.000,- voor het vernietigen van dat voertuig.... :? :?

Wat moet ik dan doen? Mezelf laten overrijden?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
springen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Snowwie schreef op maandag 15 juni 2015 @ 00:18:
Ik had laatst iets vreemd, het was de 1e keer dat dit gebeurde:

Ik kreeg een premie op m'n hoofd, vervolgens komt er een speler aangereden (met de intentie mij neer te schieten / overrijden whatever), maar ik weet van te voren zijn voertuig te vernietigen, krijg ik vervolgens een claim van de verzekering (bad sport etc) van een dikke $ 20.000,- voor het vernietigen van dat voertuig.... :? :?

Wat moet ik dan doen? Mezelf laten overrijden?
bad sport voor het vernietigen van iemand zn persoonlijke voertuig, 20.000 omdat het waarschijnlijk een osiris was of een andere dure bak. dat bedrag hangt af van wat voor auto je sloopt. bad sport wil je trouwens niet worden, dan word je in aparte sessies gezet met andere bad sports en mag je dus voorlopig niet meer in normale sessies komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Eindelijk gelukt om een tank uit de militaire bases te halen (online mode) :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 15:07
Heeft iemand enig idee of, en zo ja, hoe je een Boeing kunt stelen?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redax schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:42:
Volgens mij waren die alleen mogelijk in creator jobs/creator?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbuter
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-06 12:16

sbuter

...dus...

Redax schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:42:
In single player: onder één van de boeings gaan staan tussen de hangars van Franklin en Michael. Dan instappen.
Ze staan er niet altijd.
Geen idee of dit ook in GTA Online kan/werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
sbuter schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:55:
[...]

In single player: onder één van de boeings gaan staan tussen de hangars van Franklin en Michael. Dan instappen.
Ze staan er niet altijd.
Geen idee of dit ook in GTA Online kan/werkt.
Werkt enkel in singleplayer. En je kunt in iedere boeing als je maar onder het voorwiel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 20:12
Ik hoop dat dit het juiste topic is. Mijn GTA crashes steeds (na 20-60min), storymode. Ik krijg dan de melding GTA V has stopped working...

Is dit bekend? Ik heb al geprobeerd wat te tweaken met de settings, zonder succes.

Specs: i5 4570s, 8gb, gtx970, W8.1, nieuwste nvidia drivers. Andere games werken stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 675060

Ja, dit is bekend. Bijna iedereen krijgt die foutmelding samen met de welbekende ERR_GFX_D3D_INIT crash. Die laatste error kreeg ik gisteren zelfs achter elkaar tijdens het opstarten van de game. Probeer de game op directx 10.1 te draaien (via de ingame settings). Dit verminderd de errors aanzienlijk voor veel spelers. De errors gaan helaas niet helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik ga dat proberen. Dankje.

Edit: De game draaide al op 10.1!

[ Voor 40% gewijzigd door TheProf82 op 18-06-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Potverdorie, kwam ik gisteren uit één van m'n garages gelopen werden er ineens zakken geld om me heen gegooid. Gelijk exit geklikt maar toch helaas ~$600.000,- 'rijker' geworden.

Wat nu? Rockstar informeren? Doorspelen? Mezelf laten schieten met dat geld nog op zak?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowwie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:37:
Potverdorie, kwam ik gisteren uit één van m'n garages gelopen werden er ineens zakken geld om me heen gegooid. Gelijk exit geklikt maar toch helaas ~$600.000,- 'rijker' geworden.

Wat nu? Rockstar informeren? Doorspelen? Mezelf laten schieten met dat geld nog op zak?
Je kan Rockstar erop attent maken dat je geld hebt ontvangen. Ze zullen je niet gauw bannen hoor. Ze doen regelmatig 'sweeps' van accounts om te kijken of er illegaal verkregen geld op staat. Wat je kan doen is dat geld snel investeren in wat leuke 'goodies' zoals wagens, huizen en kleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 594421

Snowwie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:37:

Ik zou zeggen koop een tank :) (das een stuk sneller dan met een cargobob iedere keer eentje ophalen bij de legerbasis) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Anoniem: 594421 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:38:
Ik zou zeggen koop een tank :) (das een stuk sneller dan met een cargobob iedere keer eentje ophalen bij de legerbasis) :+
Heb ik al gedaan. :)

Ik wist niet dat je de tank gewoon weer kon oproepen via Pegasus. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Ok het volgende probleem:

Er staat een B missie vrij.. ik heb er nog 7 te gaan in de game. Ik heb hiervoor de brandweer FIB missie in het gebouw gedaan.

Ik kom als Michael bij het gebouw aan en zie hem automatisch een rondje rijden wat begint als een soort tussenfilm en vervolgens kom ik weer terug bij mijn auto. Die staat tegen het gebouw aan en ik kan op dat moment niets doen. Verschillende keren geprobeerd en met verschillende voertuigen.

Iemand hetzelfde gehad en een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:46
Snowwie schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:03:
Eindelijk gelukt om een tank uit de militaire bases te halen (online mode) :)

[video]
Vet! Ik probeer dat ook steeds, maar zie geen tanks!! Gisteren met een maat een half uur rondgereden op de basis. Heb wel al vaak in een jetfighter gezeten, maar wil nu ook eens een tank :/ :9

[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 27-06-2015 13:02 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Om de 1 of andere vage reden heb ik het gefixt door via een andere weg naar t punt te lopen.. vreemde bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Menesis schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:01:
[...]
Vet! Ik probeer dat ook steeds, maar zie geen tanks!! Gisteren met een maat een half uur rondgereden op de basis. Heb wel al vaak in een jetfighter gezeten, maar wil nu ook eens een tank :/ :9
Volgens diverse bronnen heb je rond 11:00 GTA5-tijd de beste kans een tank te spotten.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ben ik de enige die geen gebruik kan maken van GTA Online? "The rockstar game services are unavailable right now."

Platform: PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
14ml337 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:28:
Ben ik de enige die geen gebruik kan maken van GTA Online? "The rockstar game services are unavailable right now."

Platform: PS4
Hier ook. PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik zie dat @RockstarSupport op twitter iedereen verwijst naar zijn eigen netwerkinstellingen. Support van niks dus! Heb al van alles geprobeerd.

- PS4 in DMZ gezet.
- DNS instellingen aangepast.
- MTU size aangepast.
- Router reboot.

Ben nu mn hele ps4 opnieuw aan het initialiseren. Ondanks dat ik betwijfel dat het gaat helpen, stond er toch zoveel meuk op dat er toch af moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik krijg ook de hele tijd downloading failed enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-06 20:46
De hele dag ook al last van gehad helaas. Ik heb overigens wel voor het eerst zo een special crate weten te bemachtigen. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 28-06-2015 20:15 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:20
Via steam wil de game ook niet starten, hij zegt dat ik een verkeerde key heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 01:19
Pffff, die helikopters bezorgen me echt hoofdpijn. Ik vind het spel echt fantastisch, maar wat werkt het besturen van heli's achterlijk zeg! Internet staat ook vol met klachten. Hadden ze niet gewoon een toets kunnen maken die dat ding vooruit laat gaan in plaats van dat ik zo met die neus op en neer moet gaan? :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-06 09:47

MeltedForest

Lenny-t

Gebruik een controller zodra je een helikopter instapt. Kan je met de analoge input tenminste en beetje voorover hellen en dan vliegt het super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80487

Mijn eerste geweldige gebruikerservaring met Rockstars DRM rommel:

Afbeeldingslocatie: http://kevindebie.nl/whattheflyingfuck.png

Heb de game nét maar kan hem dus niet spelen omdat Rockstar blijkbaar geen budget meer had om iemand een fatsoenlijke DRM implementatie te laten fabriceren. Of gewoon liever helemaal geen DRM, die tactiek legt die gasten achter The Witcher 3 ook geen windeieren volgens mij.
Matig hoor dit. :/

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 80487 op 29-06-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Anoniem: 80487 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:31:
Mijn eerste geweldige gebruikerservaring met Rockstars DRM rommel:

[afbeelding]

Heb de game nét maar kan hem dus niet spelen omdat Rockstar blijkbaar geen budget meer had om iemand een fatsoenlijke DRM implementatie te laten fabriceren. Of gewoon liever helemaal geen DRM, die tactiek legt die gasten achter The Witcher 3 ook geen windeieren volgens mij.
Matig hoor dit. :/
Wat is nu je klacht? Je had dit al lang kunnen weten voor je de game kocht. Tevens kan je één keer inloggen en dan alsnog offline spelen?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80487

Sn3gG3l schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 07:18:
[...]

Wat is nu je klacht? Je had dit al lang kunnen weten voor je de game kocht. Tevens kan je één keer inloggen en dan alsnog offline spelen?
Brakke DRM, lijkt me evident uit mijn post.
Ik had het inderdaad kunnen weten, maar daar wordt de implementatie niet minder brak op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 23:23
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:15:
De hele dag ook al last van gehad helaas. Ik heb overigens wel voor het eerst zo een special crate weten te bemachtigen. :*)
Zijn leuke dingen die special crates en dan niet eens om de inhoud. Vorige week reed ik in mijn Kuruma rond en viel er een crate op een redelijke afstand rijden. Er vloog ook een jet rond. Ik ging vol gas richting de crate en zag de jet ook dichterbij komen. Op het laatst had ik enkel aandacht voor de crate, terwijl ik met de auto op paar meter afstand ben en uitstap landt die gast van de jet met zijn parachute achter me terwijl hij begint te schieten. Ik draai om en met mijn shotgun dood ik hem.

Maar het moment was echt heel tof. Dat ik aankom en hij echt op dat moment met zijn parachute aan het landen is bij die crate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 04-06 20:46
Ja, inderdaad. Negen van de tien keer gaat iedereen er als een kip zonder kop erop af; chaos alom.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtSpeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-04 12:26
TheProf82 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:59:
Ik hoop dat dit het juiste topic is. Mijn GTA crashes steeds (na 20-60min), storymode. Ik krijg dan de melding GTA V has stopped working...

Is dit bekend? Ik heb al geprobeerd wat te tweaken met de settings, zonder succes.

Specs: i5 4570s, 8gb, gtx970, W8.1, nieuwste nvidia drivers. Andere games werken stabiel.
Heb je toevallig je CPU overclocked?
Ik had de error namelijk toen ik mijn CPU had overclocked, teruggezet naar standaard waarden en daarna niet meer voorgehad.

Had ergens die tip gelezen, maar kan zo snel de bron niet meer vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
SgtSpeedy schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:51:
[...]

Heb je toevallig je CPU overclocked?
Ik had de error namelijk toen ik mijn CPU had overclocked, teruggezet naar standaard waarden en daarna niet meer voorgehad.

Had ergens die tip gelezen, maar kan zo snel de bron niet meer vinden...
Ik heb het nu een stuk minder (elke paar uur?) na de settings te hebben verlaagd (oa DirectX). Cpu is stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 06-01 16:00
Ik lees overal dat mensen op 'full hd' en '1080p' gamen. Hoe kan ik zien of ik dat ook kan selecteren? Als ik naar de options ga kan ik tot max 1920x1080 gaan maar ik zie verder geen kreten als full hd of 1080p voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
CrimpyRex schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:37:
Ik lees overal dat mensen op 'full hd' en '1080p' gamen. Hoe kan ik zien of ik dat ook kan selecteren? Als ik naar de options ga kan ik tot max 1920x1080 gaan maar ik zie verder geen kreten als full hd of 1080p voorbij komen.
1080p / full HD / 1920x1080 zijn hetzelfde.
Het ene klinkt alleen interessanter als het andere :P

edit:
Linkje als backup
Wikipedia: High-definition television

[ Voor 13% gewijzigd door Suicyder op 30-06-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 06-01 16:00
Suicyder schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:54:
[...]

1080p / full HD / 1920x1080 zijn hetzelfde.
Het ene klinkt alleen interessanter als het andere :P

edit:
Linkje als backup
Wikipedia: High-definition television
Haha! Gelukkig maar ;)

[ Voor 39% gewijzigd door jaihel op 30-06-2015 21:15 ]

Pagina: 1 ... 117 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch