• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:33
Redax schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 01:53:
Is het iemand al gelukt om een heli of vliegtuig te jatten in de legerbasis? In de pc versie lijkt dit onmogelijk..
In Online is het vrij eenvoudiger maar in SP vind ik het zeer pittig en is het me nog niet gelukt.
In Online jump ik het hek met een auto of vlieg er gewoon heen met een heli en pak dan een Lazer die bij de runway staat.

In SP word een auto al vlug aan flarden geschoten omdat er direct 2 tanks op me schieten zelfs van grote afstanden. En als ik met een heli eraan kom word deze vaak afgeschoten zodra ik over het hek vlieg.
Paar keer ben ik in een Lazer gekomen maar ontploft hij door een tank die erop schiet. Paar keer zelfs terwijl ik in de lucht zat.

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10:16
Deadsy schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:39:
[...]

In Online is het vrij eenvoudiger maar in SP vind ik het zeer pittig en is het me nog niet gelukt.
In Online jump ik het hek met een auto of vlieg er gewoon heen met een heli en pak dan een Lazer die bij de runway staat.

In SP word een auto al vlug aan flarden geschoten omdat er direct 2 tanks op me schieten zelfs van grote afstanden. En als ik met een heli eraan kom word deze vaak afgeschoten zodra ik over het hek vlieg.
Paar keer ben ik in een Lazer gekomen maar ontploft hij door een tank die erop schiet. Paar keer zelfs terwijl ik in de lucht zat.
Freeroam is best easy, gewoon met auto over het hek. Naar de lazers in het midden van de landingsbaan, vliegen > laag blijven zodat je geen raketten krijgt en je bent gone. Met heli werkt het ook op de manier, bij mij nog maar 1x van de 20 misgegaan.

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• PuckStar
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 26-11 22:21
SAiN ONeZ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:21:
[...]

Ik heb eindelijk na 12u de download binnen, heb vervolgens de gehele rockstar dir naar de c:/ gezet maar krijg daar foutmeldingen dat ik hem opnieuw moet installeren, zodra ik hem vanaf de externe hdd draaien (gelukkig gecopierd ipv geknipt) doet hij het wel, en ik heb geen zin om nogmaals die 60gb+ te downloaden, iemand tips hoe ik hem vanaf me external hdd naar de ssd verplaats, werkend?
Kijk hier effe: http://www.reddit.com/r/G...move_gta_to_my_ssd_steam/

of anders effe zoeken op die reddit: http://www.reddit.com/r/G...q=move+ssd&restrict_sr=on

[My Home Automations]

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nadat ik de game via programmas deed uninstallen, en ik de external hdd deed ontkoppelen heb ik ruimte gemaakt om de download nog eens te starten, maar hierna start hij wel goed door, hoewel hij dus nu ontbreekt bij programmas en toepassingen :s...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• MedionAkoya
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:01

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ram van 4 GB naar 8 GB geüpgraded. _/-\o_
Eindelijk GTA V is soepel op low en V-synced 1080P... :') (Nee, niet half V-sync 8)7 )

Railinfra tram en metro in Amsterdam: afdeling Civiele Techniek

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 18:42
Stiekem overgekopieerd vanuit het GTA online topic, maar misschien dat iemand hier een tip heeft:

Ik krijg ineens de melding :
Your save data could not be loaded from the Rockstar cloud servers at this time. Please try again later. Returning to Grand Theft Auto V
Iemand anders ook last van? Ik zie wel vrienden online..

Krijg die melding bijna direct als ik online wil gaan spelen voor de 1 of andere reden..

Zojuist een ticket aangemaakt. Hoop dat de support snel reageert.

• iAdema
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18:27
Ik kom niet eens door het opstarten heen, loopt al vast bij inloggen social club met error 1000.50

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 27-11 18:15
SmokingCrop schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:03:
[...]

Volgens de nieuwsberichten wel ja :/
Inmiddels een statement van Rockstar, ze zeggen dat je niet gebanned zult worden door singleplayer mods.
http://www.pcgamer.com/ro...gta-5-single-player-mods/
"We have always appreciated the creative efforts of the PC modding community and we still fondly remember the awesome zombie invasion mod and original GTA map mod for GTAIV PC among many other classics. To be clear, the modding policy in our license has not changed and is the same as for GTAIV. Recent updates to GTAV PC had an unintended effect of making unplayable certain single player modifications. This was not intentional, no one has been banned for using single player modifications, and you should not worry about being banned or being relegated to the cheater pool just for using single player PC mods. Our primary focus is on protecting GTA Online against modifications that could give players an unfair advantage, disrupt gameplay, or cause griefing. It also bears mentioning that because game mods are by definition unauthorized, they may be broken by technical updates, cause instability, or affect your game in other unforeseen ways."

• Megupe
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19:18
Wat ook werkt als je de jet wilt jatten in SP is als je eenmaal opgestegen bent een quick save te doen en daarna weer te laden. Dan is je jet weer helemaal heel :)

Tis wel een beetje vals spelen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22-11 13:52
Ik snap niet waarom Rockstar geen modding systeem heeft gemaakt vergelijkbaar met Steamworkshop en hun eigen "Rockstar Verified" voor multiplayer missies. Dan zou rockstar namelijk kunnen aangeven en eventueel forceren dat sommige mods enkel in singleplayer gebruikt kunnen worden en dat een gebruiker met mods dan niet bang hoeft te zijn voor eventuele bans doordat deze mods dan automatisch uitgeschakeld worden in multiplayer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17:43
Hakulaku schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:30:
Ik snap niet waarom Rockstar geen modding systeem heeft gemaakt vergelijkbaar met Steamworkshop en hun eigen "Rockstar Verified" voor multiplayer missies. Dan zou rockstar namelijk kunnen aangeven en eventueel forceren dat sommige mods enkel in singleplayer gebruikt kunnen worden en dat een gebruiker met mods dan niet bang hoeft te zijn voor eventuele bans doordat deze mods dan automatisch uitgeschakeld worden in multiplayer.
Een soort mod developers kit (zoiets heeft Skyrim toch ook?) zo gewoon mods in singleplayer heel veel goeds doen (denk aan dat je als modder dan ook veel betere mods kan leveren) en R* kan die MDK (even afgekort) zo maken dat de mods die daaruit worden gemaakt niet in online werken en ook dat dan hun anti-cheat detectie je daar voor niet kan bannen. Volgens mij dan een win-win: modders blij + betere manier om te modden en R* blij want je kan mods reguleren en sowieso je online-gedeelte daartegen beschermen. Geen grijs (vaag) gebied meer met wat kan ik nu wel als mods hebben/geïnstalleerd hebben en wat niet.

Maar dit is gewoon een gedachte/idee. O-)

[Voor 11% gewijzigd door Zombymario op 08-05-2015 11:29]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
Hoe zit het nou met het prive multiplayeren met vrienden? Dan heb ik het niet zozeer over freeroaming want dat lukt wel met Crew Session Only. Maar is het uberhaupt mogelijk om enkel te racen met je crew / vrienden of bijvoorbeeld een potje TDM? Want met al die minigames moeten we steeds de matchmaking op closed zetten of komen we ineens bij een race / TDM met andere spelers die dan host zijn.

Aan het typen...

Acties:
  • 0Henk 'm!
Bij races kan de host ervoor kiezen om alleen crew of alleen friends uit te nodigen met matchmaking op closed. Bij TDM's kan dat ook maar worden de teams willekeurig bepaald. Als er wel randoms tussen zouden zijn zal Rockstar eerst friends en dan crew bij elkaar zetten.
Verder kan je in je settings ervoor kiezen dat je host blijft bij elke job. Zo lang je niet voor random kiest in de voting screen zal je niet bij een andere host terecht komen.

[Voor 12% gewijzigd door Kju op 09-05-2015 13:29]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Damn wat duurt de aftiteling lang :D

En wat ben ik blij dat ik die kut helicopter missies niet meer hoef te doen, locomotief op trailer, wat een kansloos gedoe. 10 min lopen kloten.

en hoe nu verder?

spoiler:
Ik heb gekozen om T te vermoorden maar nu is hij ook echt dood. Hoe kan ik nu ooit 100% halen? En kan ik andere missies waar een keus is opnieuw spelen met een andere optie? Of bijvoorbeeld het einde M oid te vermoorden?

[Voor 44% gewijzigd door Tennisbal op 09-05-2015 17:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Kju schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:28:
Bij races kan de host ervoor kiezen om alleen crew of alleen friends uit te nodigen met matchmaking op closed. Bij TDM's kan dat ook maar worden de teams willekeurig bepaald. Als er wel randoms tussen zouden zijn zal Rockstar eerst friends en dan crew bij elkaar zetten.
Verder kan je in je settings ervoor kiezen dat je host blijft bij elke job. Zo lang je niet voor random kiest in de voting screen zal je niet bij een andere host terecht komen.
Thx!! Ik heb nu inderdaad Matchmaking standaard op Closed gezet en Remain Host after voting op On.

Aan het typen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11:20
Spoilers gaan over het einde van de storyline.
Tennisbal schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:20:
en hoe nu verder?

spoiler:
Ik heb gekozen om T te vermoorden maar nu is hij ook echt dood. Hoe kan ik nu ooit 100% halen? En kan ik andere missies waar een keus is opnieuw spelen met een andere optie? Of bijvoorbeeld het einde M oid te vermoorden?
spoiler:
Ja, die is echt dood. Hopelijk heb je meerdere saves :P Als je Deadwish had gedaan bleven al je characters leven, omdat je dan al je vijanden gaat doden in 1 lange missie. Bij de andere opties dood je inderdaad de characters.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
Richh schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:37:
Spoilers gaan over het einde van de storyline.

[...]

spoiler:
Ja, die is echt dood. Hopelijk heb je meerdere saves :P Als je Deadwish had gedaan bleven al je characters leven, omdat je dan al je vijanden gaat doden in 1 lange missie. Bij de andere opties dood je inderdaad de characters.
spoiler:
gelukkig heb ik een save. Einde C is zoveel beter en bevredigender. Geen idee waarom ik A koos :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
net Gta 4 voor 8 euro gekocht. complete edition. Nooit het spel kunnen spelen ivm oude videokaart. Wat is jullie ervaring tov. 5?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PuckStar
Tennisbal schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:20:
Damn wat duurt de aftiteling lang :D

En wat ben ik blij dat ik die kut helicopter missies niet meer hoef te doen, locomotief op trailer, wat een kansloos gedoe. 10 min lopen kloten.
nou als je 10min iets proberen als kansloos vind.........

[My Home Automations]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
PuckStar schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:54:
[...]

nou als je 10min iets proberen als kansloos vind.........
nee kansloos frustrerend werk.vond dat landen met heli maar waardeloos. rest top

Acties:
  • 0Henk 'm!

• svmsung
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 21-11-2015
Iemand oplossing voor onderstaand probleem?
grafische instellingen al aangepast maar niets lijkt te helpen. :-(

i5 4460 + r9 290 15.4 beta drivers

https://i.imgur.com/ZRpDqdn.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PuckStar
Tennisbal schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:56:
[...]

nee kansloos frustrerend werk.vond dat landen met heli maar waardeloos. rest top
ah ok :).
ik vind die looping bij het formatie vliegen heel lastig. is me nog niet gelukt.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PuckStar
svmsung schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:06:

probleem heb ik ook. maar volgens mij wel ietsje minder dan jij.
kheb een 280x en i5 4570.
geen idee wat we er aan kunnen doen. het zal 1 van de settings zijn want ik heb het niet altijd gehad. of het moet door 1 van de patches zijn gekomen.
maar ik ben het niet verder aan het uitzoeken omdat ik nu wel goeie FPS heb.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Tennisbal schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:52:
net Gta 4 voor 8 euro gekocht. complete edition. Nooit het spel kunnen spelen ivm oude videokaart. Wat is jullie ervaring tov. 5?
Ik vond persoonlijk GTA IV qua verhaal en sfeer veel beter dan V. Gewoon veel crimineler en een stuk grauwer.

The Lost and the Damned vond ik wat minder, want ik heb niet zoveel met bikersettings. The Ballad of Gay Tony was dan wel weer grappig. Maar iig zeker een aanrader als je het nog nooit gespeeld hebt, maar het speelt totaal anders dan V.

Aan het typen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Tennisbal schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:52:
Wat ik altijd vervelend vond bij GTA4 (de uitbreidingen heb ik nooit gedaan) is als je dood gaat in een missie, je vaak het hele stuk opnieuw moet rijden. Bij GTA5 heb je wat vaker checkpoints.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18:20

westergas

rikkie_pc

Staat MSAA aan? Dat geeft bugs op bepaalde AMD kaarten.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
spoiler:
Ik heb de shrink kapot geschoten, mis ik nu missies na het uitspelen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zombymario
Tennisbal schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:46:
spoiler:
Ik heb de shrink kapot geschoten, mis ik nu missies na het uitspelen?
Nee.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:05

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hoort er bij GTA Online iets te staan in de menu's bij Online?

Ik heb soms rare bugs, zoals in het compare venster.

Als ik mezelf vergelijk met vrienden, dan sta ik als lvl -1 aangegeven, met geen enkele skills.
Als ik dan naar de gewone stats ga, zowel via Social club als ingame, staat daar gewoon lvl 12 en de correcte skills...

Meer mensen die tegen dit soort dingen aanlopen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online

nope... heb ik ook op R9 280X.
MSAA x4 maakt het beter, maarja onspeelbaar

Volgens mij komt dat door de 15.4 beta drivers... gemeen truukje van AMD om meer FPS te krijgen?

[Voor 11% gewijzigd door DoubleYouPee op 10-05-2015 16:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online

Dat in het midden heb ik met m'n GTX 670 ook, maar enkel als ik met een auto rij.

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• svmsung
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 21-11-2015
DoubleYouPee schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:51:
[...]

nope... heb ik ook op R9 280X.
MSAA x4 maakt het beter, maarja onspeelbaar

Volgens mij komt dat door de 15.4 beta drivers... gemeen truukje van AMD om meer FPS te krijgen?
inderdaad MSAA x4/x8 maakt het beter maar dan geen 60 fps :/
Hopelijk kan amd het wel oplossen ...

Verder speelt het spel als een zonnetje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:21

SuBBaSS

-has Ryzen

Mick1990 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:49:
[...]

Ik vond persoonlijk GTA IV qua verhaal en sfeer veel beter dan V. Gewoon veel crimineler en een stuk grauwer.

The Lost and the Damned vond ik wat minder, want ik heb niet zoveel met bikersettings. The Ballad of Gay Tony was dan wel weer grappig. Maar iig zeker een aanrader als je het nog nooit gespeeld hebt, maar het speelt totaal anders dan V.
Da's heel subjectief; zo vond ik die grauwe sfeer en dat balkangehalte weer minder en juist TLAD wel tof. :P
Ook vond ik het rijden zoveel minder in deel 4 met (veel van-) die dweilbakken waarin wel pudding in de schokdempers leek te zitten.
Ayway: gewoon spelen dus, de enige manier om erachter te komen.

Oh, als het over de pc gaat heb je kans dat het zeer matig speelt, maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Heb om dat gezeik te voorkomen juist een console in huis gehaald. :9

Gaslighting is a form of psychological manipulation in which a person or a group covertly sows seeds of doubt in a targeted individual or group, making them question their own memory, perception, or judgement..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik vind zelf GTA V een stuk afwisselender kwa setting, de missies zijn ook een stuk boeiender en je hoeft niet constant met je neef van die vage shit te doen.
Het ene moment cruise je door de stad en dan weer door de woestijn, het bos of de bergen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 11:14
rolandos582 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:58:
[...]

Freeroam is best easy, gewoon met auto over het hek. Naar de lazers in het midden van de landingsbaan, vliegen > laag blijven zodat je geen raketten krijgt en je bent gone. Met heli werkt het ook op de manier, bij mij nog maar 1x van de 20 misgegaan.
Nee dat is me nog niet gelukt. Ik vraag me dan ook af waarom Rockstar het zo moeilijk heeft gemaakt, het werkt bijzonder frustrerend zo af en toe.
Ik ga het nog wel een aantal keer proberen, misschien heb ik dan meer geluk! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 27-11 22:20

MiliaanR

Just for fans.

Heeft nog iemand een linkje naar een mega download? Ik moet GTA V helemaal herdowloaden omdat een missie de hele tijd crasht...

Die download client van Rockstar werkt ook echt voor geen meter.. Drie seconden downloaden en dan weer tien seconden 'connection to server lost'.

[Voor 37% gewijzigd door MiliaanR op 11-05-2015 00:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
MiliaanR schreef op maandag 11 mei 2015 @ 00:30:
Heeft nog iemand een linkje naar een mega download? Ik moet GTA V helemaal herdowloaden omdat een missie de hele tijd crasht...

Die download client van Rockstar werkt ook echt voor geen meter.. Drie seconden downloaden en dan weer tien seconden 'connection to server lost'.
Wat je ook kunt proberen is dat stuk waar die crashed proberen te skippen door met je character 3x achter elkaar dood te gaan, dan krijg de mogelijkheid om dat gedeelte te skippen en misschien dan ook wel de crash.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 27-11 22:20

MiliaanR

Just for fans.

Dat werkte jammer genoeg niet, die missie bestaat uit 4 skip-gedeeltes. Bij het laatste skip gedeelte crashed ie weer. Het is de missie 'nervous ron' dus ik kan ook niet verder met de andere characters.

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 12:54
Mochten meer mensen hier last van hebben:

Dit lost het op:

http://www.reddit.com/r/G...a_v_failed_zlib_call_fix/

• Uniciteit
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:"Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic" --> "Grand Theft Auto V - Slowchat"

Ik denk dat het veilig is om te stellen dat er geen lange levertijden meer zijn en alle pre-orders inmiddels ook zijn uitgeleverd. Daarom: titelfix! :)

• falcon123
  • Niet online
Blijkbaar bevat de angry planes en de noclip mod malware en een keylogger: het is verstandig om je wachtwoorden te veranderen voor te zekerheid, maar dan wel op een apparaat waarvan je zeker bent dat er daar niet op staat of waar je geen GTA V met of zonder mods op hebt gespeeld.

http://www.reddit.com/r/G...rms_noclip_mod_and_angry/

Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon and look at the Shell string en kijk of daar fade.exe in staat.

Het aparte is dat ik de angry planes 1.2 mod ook heb gebruikt, maar ik vind helemaal niets van fade.exe of init.exe

Alle GTA V mods heb ik wel al verwijderd.

Algemene malware removal guide:
http://www.reddit.com/r/t...al_malware_removal_guide/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18:37
falcon123 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:51:
Blijkbaar bevat de angry planes en de noclip mod malware en een keylogger: het is verstandig om je wachtwoorden te veranderen voor te zekerheid, maar dan wel op een apparaat waarvan je zeker bent dat er daar niet op staat of waar je geen GTA V met of zonder mods op hebt gespeeld.

http://www.reddit.com/r/G...rms_noclip_mod_and_angry/

Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon and look at the Shell string en kijk of daar fade.exe in staat.

Het aparte is dat ik de angry planes 1.2 mod ook heb gebruikt, maar ik vind helemaal niets van fade.exe of init.exe

Alle GTA V mods heb ik wel al verwijderd.

Algemene malware removal guide:
http://www.reddit.com/r/t...al_malware_removal_guide/
De draad op GTAForums die ik doorgelinkt heb gevat erg veel bruikbare informatie. v1.3 is slordig, v1.2 lijkt zichzelf te verwijderen na een poosje. Wel worden er .log bestanden achtergelaten, controleer daarop, en in je registry!

http://www.gtaforums.com/...ta-v-mod/#entry1067463416

Acties:
  • 0Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
ikt schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 00:42:
[...]

De draad op GTAForums die ik doorgelinkt heb gevat erg veel bruikbare informatie. v1.3 is slordig, v1.2 lijkt zichzelf te verwijderen na een poosje. Wel worden er .log bestanden achtergelaten, controleer daarop, en in je registry!

http://www.gtaforums.com/...ta-v-mod/#entry1067463416
Ik heb inderdaad ook mijn registry ook gechecked en bij die winlogon en dergelijk staan niet de dingen die zij melden.
Daarnaast tempfolder leeg gemaakt, gezocht naar al die mogelijke .exe(init, fade...)
Malware diverse scans, rkill , ESET smart security 8 volledig scan uitgevoerd. maar ik vind niks, als nog wel een aantal wachtwoorden veranderd maar tevens heb ik ook voor de meeste ook MFA ingeschakeld dus ik weet niet of een keylogger dan zin heeft? Alleen voor degene zonder MFA dan uiteraard....

[Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 15-05-2015 00:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
falcon123 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 00:55:
[...]
Daarnaast tempfolder leeg gemaakt, gezocht naar al die mogelijke .exe(init, fade...)
Handige portable app om files overal direct te vinden op je pc welke veel uitgebreider en sneller is dan de Windows one:
http://www.voidtools.com/ (neem de Portable one, dan hoef je het niet te installeren)

[Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 15-05-2015 01:23]

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
SmokingCrop schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 01:21:
[...]

Handige portable app om files overal direct te vinden op je pc welke veel uitgebreider en sneller is dan de Windows one:
http://www.voidtools.com/ (neem de Portable one, dan hoef je het niet te installeren)
Thanks, ook hiermee vind ik niks raars... enige wat ik ben tegen gekomen zit al sinds 9 mei in quarantaine van mijn ESET smart security 8 virus scanner met de hop.duckdns.org/dat.jpg met de actie verbinding verbroken en verplaatst naar quarantaine...

https://dl.dropboxusercontent.com/u/3141415/duckdns%20ding.png

Verder ook nog geen rare activiteiten gemerkt of e-mailtjes van wachtwoord veranderingen behalve die van mij zelf dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zombymario
Ikzelf weet voor 99% zeker dat ik die noclip noch angry planes heb gedownload/geïnstalleerd/gebruikt. Maar ook al denk ik dus dat ik mij zeker kan voelen (99% :P) heb ik maar voor de zekerheid het wachtwoord van me e-mail, steam en google in ieder geval gewijzigd.

Maar dit is NU erg, maar ik wil ook naar de toekomst kijken van gta v mods (.asi/.lua) en ik vraag mij af wat de makers van mods (ik ben zelf alleen een nederige gebruiker) nu gaan doen.

Maar ik mag dan wel deze 2 mods niet hebben gebruikt, ik gebruik natuurlijk wel andere mods en zit natuurlijk met een angst-gevoel of die nou betrouwbaar zijn. Bijvoorbeeld ik heb zo'n gravity gun mod en een nice fly mod en ja, wie weet wat voor bericht er morgen opduikt als het gaat om mods en malware.

Je moet altijd in je achterhoofd onthouden dat mods (.asi of .exe of wat dan ook) een programma is wat altijd natuurlijk meer kan doen wat jij denkt dat het doet, maar toch schrik je wel als dan opeens het feit dat het gebeurt zo voor je neus plaatsvind.

Tot die tijd (misschien heel naïef), maar voorlopig geen mods voor gta v (in ieder geval .asi), ik had begrepen dat die .lua scripts beter te checken zijn op virussen/ongewenste codes?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 16:16
Hmm, nu net bezig en het lijkt alsof ik geen missies meer krijg (Xbox One). Ik heb nu die hond in de tuin en ik heb de towtruck missies uitgevoerd voor Tonia. Wat moet ik doen om missies te krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16:50

HaTe

haat niet

Kijk op de kaart naar letters of vraagtekens, dat zijn missies.

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 12:54
DutchAddick schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:07:
Hmm, nu net bezig en het lijkt alsof ik geen missies meer krijg (Xbox One). Ik heb nu die hond in de tuin en ik heb de towtruck missies uitgevoerd voor Tonia. Wat moet ik doen om missies te krijgen?
Wisselen van personage?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchAddick
Alleen Franklin is nu actief.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchAddick
HaTe schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:10:
Kijk op de kaart naar letters of vraagtekens, dat zijn missies.
De S van Simeon is actief, maar als ik naar zijn garage ga, dan is alles dicht?

• beebie121
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 26-11 15:05
hmm.. ik ben nu net terug van vakantie.
En ik start GTA5 op en ik heb de patch gedownload.
Nu loopt die echt ruk!!
ik heb geen wijzigingen gedaan o.i.d.

Is er het 1 of ander veranderd?

ik heb een GTX 980 met een Rog Swift.

heb nu last van glitches, wegen die half af zijn lag etc. En dit in de story mode,

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | GTX 1080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed

• Menesis
  • Laatst online: 27-11 16:27
Wow, GTA Online gebruikt aardig wat bandbreedte!
Internet werkte gisteravond niet dus zat ik op 4G te tetheren. Na een uurtje of 2 spelen zo'n 1100Mb erdoorheen gejaagd! :D

specs & stuff: 128GB - 2 x Quadro P6000 - 2 x Xeon 2670 v3, MacBook Pro

• kever678
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11:09
Valt dat wel te doen qua ping?

• Purky
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 28-10 16:13
Probleem met GTA V( geen steam versie). Hij crashed regelmatig (soms corrupt game data soms gewoon stopped working)

Specs:
CPU: I5 2500k
P67 Saberthooth
16GB ram
GPU: GTX 560 1 GB (niet recommended)

Wat heb ik geprobeerd om de crash te verhelpen.
Game heb ik geinstalleerd gehad op SSD en op een normale hdd
maakte geen verschil. Diskcheck gedaan op beide schijven.
Game overnieuw geinstalleerd.
Game data geverifyed.
Andere videokaart geprobeerd GTX 770 Lighning
Videokaart driver overnieuw geinstalleerd.
Social club overnieuw geinstalleerd.
Als admin uitgevoerd.

Ik hoop dat iemand hier nog een Idee heeft. Helaas krijg ik van rockstar nog niet echt snel antwoord :(

• Menesis
  • Laatst online: 27-11 16:27
kever678 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:27:
Valt dat wel te doen qua ping?
Bij één missie haperde de auto's in de omgeving op een vreemde manier (ze versprongen steeds). Verder weinig van gemerkt en toch aardig wat gasten neergeknald :)

Hoe check je eigenlijk de ping in GTA 5? 8)

specs & stuff: 128GB - 2 x Quadro P6000 - 2 x Xeon 2670 v3, MacBook Pro

• kever678
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11:09
Goede vraag haha, mooi dat het in ieder geval speelbaar is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15-11 13:40
Ik kan in de graphic settings niks hoger instellen dan very high, ultra staat er helemaal niet bij. Iemand een idee hoe dit kan??

Specs:
CPU: i7 4770K
Mobo: MSI Z87 G45 Gaming
8GB RAM
GPU: XFX HD7970 Black Edition met 3 gig geheugen
Driver: AMD Catalyst 15.4 beta
Resolutie: 1920x1080 windowed borderless

Hier mag het toch niet aan liggen neem ik aan, of zie ik iets over het hoofd? :?

[Voor 33% gewijzigd door JunkO op 19-05-2015 12:18]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PuckStar
JunkO schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:55:
Ik kan in de graphic settings niks hoger instellen dan very high, ultra staat er helemaal niet bij. Iemand een idee hoe dit kan??

Specs:
CPU: i7 4770K
Mobo: MSI Z87 G45 Gaming
8GB RAM
GPU: XFX HD7970 Black Edition met 3 gig geheugen
Driver: AMD Catalyst 15.4 beta
Resolutie: 1920x1080 windowed borderless

Hier mag het toch niet aan liggen neem ik aan, of zie ik iets over het hoofd? :?
probeer eens de setting van Limit memory ofzo uit te zetten. (ben niet thuis dus kan niet zien hoe het precies heet).

[My Home Automations]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15-11 13:40
PuckStar schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:18:
[...]

probeer eens de setting van Limit memory ofzo uit te zetten. (ben niet thuis dus kan niet zien hoe het precies heet).
Bedankt, maar dat heb ik ook al geprobeerd, haalt niets uit dus.. :/

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08:05

TommyGun

Stik er maar in!

Ik blijf ook issues houden met mijn setup (i5-4690 / GTX970 / Crucial MX100 / 8G RAM).

Ik heb allerlei instellingen geprobeerd aan de hand van diverse guides op het internet, zowel in game als in GeForce Experience en nVidia Control Panel. Ik principe is de FPS steady op 59 / 60 maar als er ergens veel actie plaatsvindt of als 'ik' door gras rijdt / over zanderige paadjes dan wil het regelmatig terugvallen naar 50 of lager. MSI Afterburner laat zien dat de GPU absoluut niet voluit belast wordt. Mijn CPU daarentegen lijkt wel richting de 100% te gaan, dus misschien zit daar het issue?

Ook heb ik last van texture pop-in (Extended Distance Scaling lijkt daarbij niet te helpen vreemd genoeg) en dat reflecties in plassen water (dus op de weg) lelijk zijn (zowel op Ultra als op Very High). Borden boven de weg bijvoorbeeld zie ik pas op het laatste moment in zo'n plas terug.

Ik kan vanavond mijn instellingen wel eens posten maar veel staat op hoog, met uitzondering van shadows (niet de nVidia setting, gewoon een van de Soft keuzes) en grass (High). Voor wat betreft de advanced settings staat alleen High Detail Streaming While Flying aan. Ingame heb ik vSync uitgezet en in nVidia Control Panel aan.

EDIT:

FXAA en MFAA in nVidia Control Panel ga ik nog even omzetten overigens;
https://www.reddit.com/r/..._one_not_three_different/

[Voor 45% gewijzigd door TommyGun op 19-05-2015 18:08]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Leader98
  • Laatst online: 14:27

Leader98

Tweaking rulez!

PuckStar schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Gebruik je Teamviewer of een andere meekijktool die invloed kan hebben op je beeldinstellingen?
Ik bleek zonder er bewust van te zijn no Teamviewer te hebben draaien en dat zorgde voor een stuk mindere performance en max instellingen.

• falcon123
  • Niet online
Ik had in eerste instantie ook dat mijn CPU(i5 3570) tegen de 100% aanliep, ik heb toen een alle onnodige processen gekilled en ook via msconfig alle onnodige services/processen uitgeschakeld en dit heeft bij mij toen wel geholpen.

• S0epkip
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 12:49
Ik kan nergens (bijhalve bij MS zelf) een digital download vinden voor de Xbox One, heeft iemand een tip?

2430Wp ZW

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18:21

Touchdomex

Meisje!

Iemand enig idee of er binnenkort een aanbieding voor op de PC komt? :+ Om te vieren dat ze zoveel exemplaren hebben verkocht? :+

[Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 21-05-2015 08:00]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• pwillemske
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
Weet iemand wat je krijgt als je GTA 5 bij bart smit of bol.com besteld?? Ze zijn allebei 45 euro. Krijg je dan de cd versie?? Of is het gewoon slimmer om 15 euro meer uit te geven en dan op steam te kopen?? Als je de cd versie hebt, kun je die dan gewoon activeren op steam??

Sorry voor de hoeveelheid vragen, maar morgen ga ik GTA 5 kopen/bestellen (eindelijk :P ).

Alvast bedankt! :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 01-11 18:18

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

pwillemske schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:44:
Weet iemand wat je krijgt als je GTA 5 bij bart smit of bol.com besteld?? Ze zijn allebei 45 euro. Krijg je dan de cd versie?? Of is het gewoon slimmer om 15 euro meer uit te geven en dan op steam te kopen?? Als je de cd versie hebt, kun je die dan gewoon activeren op steam??

Sorry voor de hoeveelheid vragen, maar morgen ga ik GTA 5 kopen/bestellen (eindelijk :P ).

60gb op cdtjes dat word lachen xD

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11:20
pwillemske schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:44:

Dan krijg je de DVD versie. Deze installeer je via Social Club; software van Rockstar. Niet via Steam, al kan je natuurlijk wel een executable aan je Steam-lijst toevoegen. Je kan de game dan echter alleen her-downloaden via Social Club of opnieuw je DVD's erin gooien. Het gaat om 7 (!) schijfjes.

Wil je de Steam versie, dan moet je de volle mep betalen op Steam. Er zijn enkele keysites die Steam keys verkopen, maar daar bespaar je haast niks op en dat gaat via gifts. Zou ik niet doen; gewoon via Steam zelf kopen als je dat wil.

Hoef je toch geen DVD's, dan kan je de Social Club versie ook bijvoorbeeld hier halen voor minder dan 40 euro.

[Voor 17% gewijzigd door Richh op 22-05-2015 00:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 92946
  • Laatst online: 19-01-2018
Richh schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:33:
Het gaat om 7 (!) schijfjes.
Ik heb alle schijfjes eerst gekopieerd en in 1 map gezet. Dvd 2 t/m 7 bevatten alleen maar *.cab bestanden. Je kunt het spel gewoon installeren vanuit 1 directory.

Wie o wie kan mijn vertellen hoe je meerdere wapens selecteert in de weapons wheel?

Volgens mij zitten er namelijk meer wapens per slot dan de wheel aangeeft. Wat geeft anders de 2/2 bij SMG aan?

[Voor 11% gewijzigd door 92946 op 22-05-2015 01:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!
als je bij het wapen bent op de tab toets drukken en dan weer verder scrollen met je muiswiel.

I got a bad feeling about this.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16:50

HaTe

haat niet

Nee je kan gewoon met je muis richting de juiste wapen groepen gaan en dan schillen.

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 11:16
Je kan ook de hotkey van het wapen meerdere keren indrukken. Voor de SMG is het geloof ik 7. Druk meerdere keren op 7 en al je SMG's komen voorbij.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 04-11 12:00

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wybo schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 07:16:
als je bij het wapen bent op de tab toets drukken en dan weer verder scrollen met je muiswiel.
de tab in houden idd, en dan kan je per groep met je muis scrollen. of de cijfers gebruiken.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 19:16
Zojuist de PC versie gekocht via Steam. Heb de game al via de Xbox One, maar heb geen vriendjes op de Xbox en op Steam wel :P

Zal op de pc dus voornamelijk Online spelen.

[Voor 16% gewijzigd door PdeBie op 25-05-2015 16:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 92946
Wybo schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 07:16:
Bedankt. :)

Ik heb denk ik ook het probleem met het stotteren van GTA5 verholpen. Wat bleek nu, er was een programma actief genaamd "Playstv". Dit programma ging uit zichzelf gameplay capturen. Tot m'n stomme verbazing zag ik dat er gewoon 5GB aan videodata aanwezig was. Dan is het ook logisch dat het spel gaat haperen. Ik heb het programma, wat volgens mij een onderdeel is van Raptr, verwijderd, en het probleem is nu opgelost. Totaal geen gestotter meer, het spel loopt vloeiend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK
  • Nu online

RoyK

Photoshop coach

Ik heb mn geld denk ik een beetje slecht geïnvesteerd in aandelen. Na verschillende missies aandelen gekocht die aan het zakken waren. Maar ik had niet verwacht dat de aandelen nog verder zakte. Nu ga ik denk ik geen geld meer maken met die 2 tot 300.000$ Ik zit op 50% van mn missies, dus ik moet maar zien of dit me straks in de problemen gaat brengen!

Modden jullie de auto's? Ik moet zeggen dat ik tot nu toe daar geen aandacht aan besteed. Ik rij gewoon met wat ik van de straat aftrek.

Ik durf ook nog geen cheats te doen. Dat doe ik wel als ik de storyline heb uitgespeeld. Want daarna kan je nog vele uren fun beleven met gewoon lekker free klootzakken in de game :D

Leer Photoshoppen als een baas!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

spel is leuk genoeg om zonder cheats lol te hebben toch :) als er nog mensen online spelen die mensen zoeken om heistst te doen add dan even freakiebeakie. Ben bijna elke avond online en word gek van random mensen die er uit stappen of gaan lopen narre.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK
  • Nu online

RoyK

Photoshop coach

Freakiebeakie schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:45:
spel is leuk genoeg om zonder cheats lol te hebben toch :) als er nog mensen online spelen die mensen zoeken om heistst te doen add dan even freakiebeakie. Ben bijna elke avond online en word gek van random mensen die er uit stappen of gaan lopen narre.
Ik doel ook niet op de cheats om het spel makkelijker te maken. Maar meer de varianten om een tank voor je neus te laten spawnen, of een helikopter. Er zijn ook echt zo ontzettend toffe mods uitgekomen dat ik die ook absoluut wil proberen. Maar eerst even de singleplayer verhaal uitspelen. Ik zit op 50% geloof ik. Ik baal alleen van mn verkeerd geïnvesteerde centen. Ik mag aannamen dat het grote geld nog moet komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 25-11 16:40
RoyK schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:11:
[...]

Ik doel ook niet op de cheats om het spel makkelijker te maken. Maar meer de varianten om een tank voor je neus te laten spawnen, of een helikopter. Er zijn ook echt zo ontzettend toffe mods uitgekomen dat ik die ook absoluut wil proberen. Maar eerst even de singleplayer verhaal uitspelen. Ik zit op 50% geloof ik. Ik baal alleen van mn verkeerd geïnvesteerde centen. Ik mag aannamen dat het grote geld nog moet komen.
Na de laatste heist heb je wel wat geld over om leuke dingen te doen. Maar de assasination missies van Lester moet je eigenlijk na de laatste heist doen, daarna investeren zoals in verschillende guides op internet geadviseerd wordt. Ik moet nog 1 assasination doen en zit op >600mil per character.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK
  • Nu online

RoyK

Photoshop coach

PiP0 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:38:
[...]

Na de laatste heist heb je wel wat geld over om leuke dingen te doen. Maar de assasination missies van Lester moet je eigenlijk na de laatste heist doen, daarna investeren zoals in verschillende guides op internet geadviseerd wordt. Ik moet nog 1 assasination doen en zit op >600mil per character.
Ik volg gewoon de map.. en ga naar de letters toe die oplichten. Dus ook naar Lester. Ik zit natuurlijk niet alle guides door te bladderen want dan hoef ik de game ook niet meer te spelen natuurlijk.

Als Lester zegt, doe dit doe dat.. moet je daarna denk ik een paar dagen wachten voordat je de aandelen aankoopt toch? (de aandelen die ingestort zijn)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 25-11 16:40
Per missie kunnen verschillende aandelen stijgen of dalen, het is de truuk om met alle drie de characters de juiste aandlen te kopen/verkopen.
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Assassination_Investor Hier kan je al zien welke aandelen je wanneer moet kopen/verkopen en wat je verwachte winstpercentages zijn.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 92946
Jammer dat je in de online versie niet echt kunt investeren, in bv. een eigen winkel, een taxibedrijf of persoonlijke dienstverlening.

Of ik moet het over het hoofd zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
:+ :D

Acties:
  • 0Henk 'm!
Snowwie schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:17:
Jammer dat je in de online versie niet echt kunt investeren, in bv. een eigen winkel, een taxibedrijf of persoonlijke dienstverlening.

Of ik moet het over het hoofd zien.
Waarom zou je dat in online willen. Het is Grand Theft Auto Online. Geen SIMS Online.

Nederlandse PS4/PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 92946
The Outlaw schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:15:
[...]

Waarom zou je dat in online willen. Het is Grand Theft Auto Online. Geen SIMS Online.
Als één van de mogelijkheden om geld te verdienen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NielsAVS
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 26-11 16:10
Snowwie schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:33:
[...]

Als één van de mogelijkheden om geld te verdienen.
Mee eens. Ik mis dat ook. Heists is niet mijn ding, de tijd dat ik met een headset achter me PC zat is wel geweest, en zonder comms is het niet te doen. Zeker niet als van de 4 mensen er 1 loopt te kloten. Dus het geld wat ik verdien is puur afkomstig uit (vooral) solo missies, auto's jatten voor Simeon en auto's verkopen aan LSC (heb altijd een garage vol met Ballers staan, die gaan voor 9K). Ik zou het wel leuk vinden om een restaurant te kunnen kopen en daar 200K mee te verdienen per week.
spoiler:
In de singleplayer kan het ook, maar daar heb je er weinig aan als je de storymode al hebt uitgespeeld.

Ambachtelijk gebrouwen bieren uit de Bollenstreek

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 18:27

Yonix

Gamertag: Yonix360

PC-versie: Zijn er hier ook mensen die last hebben van 'een snel bewegende camera' in close-ups in de garage (Los Santos Costums) en in de winkels/kapsalons? Als ik dan de auto of mijn personage van een andere kant wil bekijken beweegt de camera té snel.

[Voor 3% gewijzigd door Yonix op 26-05-2015 20:55]

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
Vandaag ff pc verhuist en maar 1 monitor aangesloten. Opeens is de framerate veel lager? tussen de 18-30 terwijl ik normaal 28-45 heb.

Heb een R290, kan het zijn dat ik meer framerate krijg met alle kabels aangesloten? (4 stuks)? Kan me bijna niet voorstellen. Of is er iets veranderd in de laatste patch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Tennisbal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:58:
Vandaag ff pc verhuist en maar 1 monitor aangesloten. Opeens is de framerate veel lager? tussen de 18-30 terwijl ik normaal 28-45 heb.

Heb een R290, kan het zijn dat ik meer framerate krijg met alle kabels aangesloten? (4 stuks)? Kan me bijna niet voorstellen. Of is er iets veranderd in de laatste patch?
Heb je alles op ultra staan ofzo vanwege die lage frame rate? Ik heb ook een r9 290 tri-x maar mijn framerate is stukken hoger(avg 60-90 fps) @ meeste dingen op very high @ 1080p.
Wat bedoel je met alle kabels aan gesloten? wat voor soort kabels?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
falcon123 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:12:
[...]

Heb je alles op ultra staan ofzo vanwege die lage frame rate? Ik heb ook een r9 290 tri-x maar mijn framerate is stukken hoger(avg 60-90 fps) @ meeste dingen op very high @ 1080p.
Wat bedoel je met alle kabels aan gesloten? wat voor soort kabels?
ultra idd. paar dingen iets lager.

bedoel Dp HDMI 2xDVI kabelconnectors? Dat is namelijk het enige verschil met vorige keer. en draai 1920-1200

Acties:
  • 0Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Tennisbal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:32:
[...]

ultra idd. paar dingen iets lager.

bedoel Dp HDMI 2xDVI kabelconnectors? Dat is namelijk het enige verschil met vorige keer. en draai 1920-1200
Wat is het nu? display port, HDMI of 2x DVI ? :P Ik heb sindskort een 144hz scherm, maar heb ernaast nog gewoon een 60hz IPS scherm. Ik zelf heb deze met DVI dual link @ 1080p.
Maar kabels zouden niets moeten uitmaken, HDMI heeft wel een caps tot 60hz maar die andere twee niet.
Als nog zou dit helemaal geen invloed moeten hebben op je framerate.
Je zou Display Driver Uninstaller en de nieuwste AMD 15.4.1 Beta drivers kunnen installeren. Ik weet niet of je al de 15.4 drivers geïnstalleerd had, aangezien dit GTA optimized drivers zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
falcon123 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:39:
[...]

Wat is het nu? display port, HDMI of 2x DVI ? :P Ik heb sindskort een 144hz scherm, maar heb ernaast nog gewoon een 60hz IPS scherm. Ik zelf heb deze met DVI dual link @ 1080p.
Maar kabels zouden niets moeten uitmaken, HDMI heeft wel een caps tot 60hz maar die andere twee niet.
Als nog zou dit helemaal geen invloed moeten hebben op je framerate.
Je zou Display Driver Uninstaller en de nieuwste AMD 15.4.1 Beta drivers kunnen installeren. Ik weet niet of je al de 15.4 drivers geïnstalleerd had, aangezien dit GTA optimized drivers zijn?
hehe allemaal aangesloten normaal (heb 5 schermen). Nu even werken me slechts 1 monitor. Driver uninstall zou heel vreemd zijn want de laatste keer dat ik de pc opstarte draaide hij sneller

Acties:
  • 0Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Tennisbal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:43:
[...]

hehe allemaal aangesloten normaal (heb 5 schermen). Nu even werken me slechts 1 monitor. Driver uninstall zou heel vreemd zijn want de laatste keer dat ik de pc opstarte draaide hij sneller
Oh lol, je hebt 5 schermen, tja DDU + nieuwe drivers opnieuw installeren kan niet echt iets kwaad. Ik heb vandaag nog GTA gespeeld maar ik had verder geen lagere framerate zover ik weet. Heb je misschien nog andere achtergrond toepassingen openstaan die veel resources innemen en daardoor je FPS minder is? Eerst was m'n FPS ook lager bij het gebruik van de Self radio, maar dat is de laatste tijd bij mij volgens mij juist beter geworden....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
falcon123 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:49:
[...]

Oh lol, je hebt 5 schermen, tja DDU + nieuwe drivers opnieuw installeren kan niet echt iets kwaad. Ik heb vandaag nog GTA gespeeld maar ik had verder geen lagere framerate zover ik weet. Heb je misschien nog andere achtergrond toepassingen openstaan die veel resources innemen en daardoor je FPS minder is? Eerst was m'n FPS ook lager bij het gebruik van de Self radio, maar dat is de laatste tijd bij mij volgens mij juist beter geworden....
oh wacht er is wel een verschil. Ik game nu met een gaar wifi stickje. Zou dat kunnen uitmaken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Tennisbal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:50:
[...]

oh wacht er is wel een verschil. Ik game nu met een gaar wifi stickje. Zou dat kunnen uitmaken?
Als je ook een lagere framerate hebt in singleplayer dan niet, maar als alleen je framerate/gevoel van lag online is dan wel eventueel ja. Maar daarnaast zou gaar wifi ook niet effect moeten op je framerate maar wel lag/frame drops/stuttering geven als je een slechte verbinding hebt met de server waarop je speelt.

Je gebruikt wel al de AMD 15.4 drivers of niet?

[Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 26-05-2015 21:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 92946
NielsAVS schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:51:
Dus het geld wat ik verdien is puur afkomstig uit (vooral) solo missies, auto's jatten voor Simeon en auto's verkopen aan LSC (heb altijd een garage vol met Ballers staan, die gaan voor 9K).
Ga gewoon 'survival' spelen. Dat kun je in je eentje doen, maar met een paar anderen is het stukken makkelijker, en het verdient vele malen sneller dan 1x per 48 minuten een auto verkopen. Zeker als je met 4 man bent kan het snel gaan.

Uurtje 'survivallen' heeft mij een keer ruim $150.000,- opgeleverd.

Je wint per persoon $ 30.000,- als je 10 waves overleeft. En het vereist weinig denkwerk, gewoon de aanstormende menigte neerknallen. :)
En als je wave 10 niet haalt krijg je een lager bedrag.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

RoyK schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:11:
[...]

als je echt geld wil verdienen moet je alleen de eerste assasination missie doen met franklin en dan het spel eerst uitspelen, dan heb je ongeveer 30 miljoen en daarmee kan je dan de andere assassin missions doen en dat geld inzetten. er is een hele walktrough voor zodat je weet op wie je geld moet inzetten. als je die volgt heb je na de missies op trevor,michael en franklin een miljard gold

• RoyK
  • Nu online

RoyK

Photoshop coach

Freakiebeakie schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:47:
[...]

als je echt geld wil verdienen moet je alleen de eerste assasination missie doen met franklin en dan het spel eerst uitspelen, dan heb je ongeveer 30 miljoen en daarmee kan je dan de andere assassin missions doen en dat geld inzetten. er is een hele walktrough voor zodat je weet op wie je geld moet inzetten. als je die volgt heb je na de missies op trevor,michael en franklin een miljard gold
Het is vrees ik al een beetje te laat. Ik heb nog 1 missie te gaan als ik het zo een beetje zie in de walktroughs. :|

Pagina: 1 ... 116 117 118 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee