Sinds de nieuwe update heb ik ook al een paar crashes gehad. Voor de update geen enkel probleem gehad.
vehicle density geloof ik.himlims_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:50:
kun je iets doen om autos in geheugen te laten ofzo? wanneer ik uitstap uit voertuig A en B stukje rij (10m) is A ineens verdwenen. is daar een instelling voor?
maar dat is uiteraard gewoon om geheugen en CPU kracht te sparen.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik heb een support ticket aangemaakt bij Rockstar, kijken of ik een reactie krijg. Win opnieuw installeren zie ik nog ff vanaf. Zo'n gedoe weer...Melkunie schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 10:58:
Sinds de nieuwe update heb ik ook al een paar crashes gehad. Voor de update geen enkel probleem gehad.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Mèh, Windows installeren moet ik eigenlijk al lang weer doen, maar heb er maar geen zin in. M'n Windows Update is al sinds november onrepareerbaar kapot
Welke? Ik ben GTA nu aan het installeren en zie 3 updates. Dan kan ik die wellicht negerenMelkunie schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 10:58:
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Bij mij was 350.1 de boosdoener.Daywalk3r schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:06:
[...]
Welke? Ik ben GTA nu aan het installeren en zie 3 updates. Dan kan ik die wellicht negeren
Ik ben dus pech vandaag. Speel je een dag niet online wordt je gebanned???
Heb niet vals gespeeld op online alleen op singleplayer voor me broertje. En het was alleen geld.
En hebben meer mensen hier last van?
Heb niet vals gespeeld op online alleen op singleplayer voor me broertje. En het was alleen geld.
Rockstar is op het moment zeer actief gebruikers aan het bannen die online mod's etc gebruiken. Is je broertje niet een keertje (perongeluk) online gegaan? 5 seconden online zou schijnbaar al genoeg moeten zijn om het anti-cheat systeem te triggeren.Redeta schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 19:09:
Ik ben dus pech vandaag. Speel je een dag niet online wordt je gebanned???
Hele goede zaak overigens. F-ing cheaters.
Mods/cheats/hooks doe je maar lekker in je single player met de netwerkkabel uit je PC.
Mods/cheats/hooks doe je maar lekker in je single player met de netwerkkabel uit je PC.
Ja dat kan maar ik heb op internet wel gelezen dat het 2 weken duurt en die trainer moet je apart aan zetten.kaanmijo schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 19:21:
[...]
Rockstar is op het moment zeer actief gebruikers aan het bannen die online mod's etc gebruiken. Is je broertje niet een keertje (perongeluk) online gegaan? 5 seconden online zou schijnbaar al genoeg moeten zijn om het anti-cheat systeem te triggeren.
Dus het kan alleen gebeurd zijn toen ie aan stond. Maar heb al een vraag gestuurd en eerst daar maar even op wachten.
Als het goed is kan je offline niet zonder internet spelen vanwege productcodeAzzKickah schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 19:22:
Lekker makkelijk he als de wereld zwart wit is?AzzKickah schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 19:22:
Vooral met spellen waarbij je vanuit het offline gedeelte heel makkelijk naar het online gedeelte kan vind ik het jammer dat er geen kleine bewaking in zit die checkt of je geen mods draait. Als Rockstar echt rücksichtslos zit te bannen voor zoiets terwijl ze weten dat het singleplayer gedeelte van hun games altijd favoriet is bij modders vind ik dat erg teleurstellend.
Prima.
Ik heb een vraag aan AMD gpu gebruikers? Hoe hebben jullie de opname functie van AMD gaming evolved aan de praat gekregen in GTA 5, want bij mij doet hij het niet. Heb jullie de steam versie/disk/ download versie? Welke videokaart hebben julie en welke drivers heb je geinstalleerd.ScrooLoose schreef op maandag 20 april 2015 @ 23:29:
Iemand een idee hoe ik het volgende weg krijg ?
[afbeelding]
Ben alle opties bij langs geweest maar ik zie niet hoe je dat bericht weg krijgt.
En alweer een 350 mb update?
[5/1/15] GTAV PC Patch 350.2 Notes
Rockstar_logo
Rockstar Games
Yesterday at 21:24
Fixes to improve game stability and other minor fixes.
Cheaters/hackers in online moet je aanpakken ja, die verpesten het voor iedereenAzzKickah schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 19:22:

Maar R* kiest nu echt de luiste oplossing om dus online cheaters/modders te bannen en gewoon dan (zonder over na te denken?) nu mensen te bannen omdat ze puur en alleen in singleplayer mods hebben gebruikt/gebruiken. Er worden dus nu ook mensen verbant van online terwijl ze misschien nooit het idee zou hebben om online het voor andere te verzieken. Lekker is dat

Echt heel jammer dat R* voor singleplayer en multiplayer zo in elkaar heeft 'geweeft' (waarschijnlijk wel expres gedaan, juist dat ze nu dus zo kunnen bannen?

Hier 2 plaatjes wat dus een script nu al kan doen:

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Lekker dan... download ik de nieuwste driver update voor mij ATI Radeon, crasht GTA nu elke keer bij het opstarten..
Ik krijg die update niet binnen. Kan je dat op 1 of andere manier forceren via social club?
Ik kreeg gewoon een BSOD nadat ik naar een volgende online missie ging
Wtf man...
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Beste MedeTweakers,
Rare vraag misschien, maar heeft er iemand voor mij een GTA V savegame van (direct) na de overval op de jewellery store (de eerste overval)? Mijn GTA V crashed namelijk vanaf het moment dat ik met Frankelin bijna de sewers uitrij.
ps. Werkt dit uberhaupt, kopieren van savegames?
Voor de gene die de details willen weten:
Ik draai GTA V op mijn laptop met een AMD radeon 7970m grafische kaart en heb last van de bug met switchable graphics (https://support.rockstarg...n-Laptop-Issues-Intel-AMD). Hierdoor kan ik alleen op de interne Intel kaart HD4000 draaien.
Ik was al blij dat ik kon draaien na drie dagen klooien met settings (laat ik zeggen dat mijn ervaring met GTA V een beetje teleurstellend was, na maanden wachten en al het uitgestel
).
Waarschijnlijk is dit ook het probleem van het crashen van mijn game, al heb ik memory genoeg (16Gb), cpu power te over (i7-3630Q) en heb ik alle patches en reinstalls al geprobeerd.
Rare vraag misschien, maar heeft er iemand voor mij een GTA V savegame van (direct) na de overval op de jewellery store (de eerste overval)? Mijn GTA V crashed namelijk vanaf het moment dat ik met Frankelin bijna de sewers uitrij.
Voor de gene die de details willen weten:
Ik draai GTA V op mijn laptop met een AMD radeon 7970m grafische kaart en heb last van de bug met switchable graphics (https://support.rockstarg...n-Laptop-Issues-Intel-AMD). Hierdoor kan ik alleen op de interne Intel kaart HD4000 draaien.
Ik was al blij dat ik kon draaien na drie dagen klooien met settings (laat ik zeggen dat mijn ervaring met GTA V een beetje teleurstellend was, na maanden wachten en al het uitgestel
Waarschijnlijk is dit ook het probleem van het crashen van mijn game, al heb ik memory genoeg (16Gb), cpu power te over (i7-3630Q) en heb ik alle patches en reinstalls al geprobeerd.
Discoveries are made by not following instructions.
Ik had laatst ook een missie waarbij m'n gta v crashte, wat je zou kunnen proberen om bijv franklin 3x dood te laten gaan tijdens de missie. Ik kreeg toen de optie om de missie te skippen en daarna werkte die weer normaal.Peter_B schreef op zondag 03 mei 2015 @ 14:01:
Beste MedeTweakers,
Rare vraag misschien, maar heeft er iemand voor mij een GTA V savegame van (direct) na de overval op de jewellery store (de eerste overval)? Mijn GTA V crashed namelijk vanaf het moment dat ik met Frankelin bijna de sewers...
Never mind, hele spel opnieuw gedownload (lekker langzaam via social clubwestergas schreef op zondag 03 mei 2015 @ 11:32:
[...]
Ik krijg die update niet binnen. Kan je dat op 1 of andere manier forceren via social club?
Helaas, het lukt me om te mogen skippen, dan kom je bij de overgang van de ene naar de ander cutscene (de driver zegt dan "I see daylight") en dan hangt GTA zich op.falcon123 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 14:06:
[...]
Ik had laatst ook een missie waarbij m'n gta v crashte, wat je zou kunnen proberen om bijv franklin 3x dood te laten gaan tijdens de missie. Ik kreeg toen de optie om de missie te skippen en daarna werkte die weer normaal.
Het lijkt dus op die overgang te gebeuren en die krijg ik elke keer en dan is het hangen...
Iemand toch een savegame of een ander idee?
Heb onlangs mijn PC opnieuw geïnstalleerd, ik draai daarop Windows 8.1 Pro N. Als ik de installer opstart, krijg ik de melding dat Windows Media Player mist. Zoek ik op het probleem, zou dat een bug zijn, die inmiddels ook verholpen zou zijn. Ik de nieuwe versie van de installer gedownload van de website, maar krijg doodleuk de foutmelding nog steeds. De Windows Media Feature Pack hier speciaal voor geïnstalleerd (zou de oplossing zijn), maar nog altijd een no go. En Windows Media Player ga ik dus niet installeren ook, ook niet speciaal hiervoor.
Misschien moet je bij dat stuk dan even doodgaan(3x) en dan direct ff button spammen om misschien te cutscene ook te skippen?Peter_B schreef op zondag 03 mei 2015 @ 16:50:
[...]
Helaas, het lukt me om te mogen skippen, dan kom je bij de overgang van de ene naar de ander cutscene (de driver zegt dan "I see daylight") en dan hangt GTA zich op.
Het lijkt dus op die overgang te gebeuren en die krijg ik elke keer en dan is het hangen...
Iemand toch een savegame of een ander idee?
Missende ....dll nog iets was de melding toch? Ik heb toen windows media player pack wel geïnstalleerd en alles werkt sindsdien.CptChaos schreef op zondag 03 mei 2015 @ 17:00:
Heb onlangs mijn PC opnieuw geïnstalleerd, ik draai daarop Windows 8.1 Pro N. Als ik de installer opstart, krijg ik de melding dat Windows Media Player mist. Zoek ik op het probleem, zou dat een bug zijn, die inmiddels ook verholpen zou zijn. Ik de nieuwe versie van de installer gedownload van de website, maar krijg doodleuk de foutmelding nog steeds. De Windows Media Feature Pack hier speciaal voor geïnstalleerd (zou de oplossing zijn), maar nog altijd een no go. En Windows Media Player ga ik dus niet installeren ook, ook niet speciaal hiervoor.
Oplossing: GTA Online starten en afsluiten. Dan kom je in de story mode terecht en kan je gewoon spelen. Vaag...westergas schreef op zondag 03 mei 2015 @ 15:21:
[...]
Never mind, hele spel opnieuw gedownload (lekker langzaam via social club) om er zeker van te zijn dat ik de laatste patch heb. Zelfde probleem blijft bestaan...story mode werkt niet maar bijvoorbeeld de benchmark wel (60FPS @ very high/ultra 1440P). Is dus geen hardware/driver issue. Frustrerend...had wel zin in een regenachtig dagje GTA
Nee, ik krijg geen melding van een missend DLL bestand. Ik krijg expliciet de melding dat Windows Media Player niet gevonden kon worden en dat ik om dat op te lossen de Windows Media Feature Pack moet installeren, die heb ik dan geïnstalleerd, maar nog steeds krijg ik de foutmelding.SL65 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 17:39:
Missende ....dll nog iets was de melding toch? Ik heb toen windows media player pack wel geïnstalleerd en alles werkt sindsdien.
Dit al geprobeerd?CptChaos schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:09:
[...]
Nee, ik krijg geen melding van een missend DLL bestand. Ik krijg expliciet de melding dat Windows Media Player niet gevonden kon worden en dat ik om dat op te lossen de Windows Media Feature Pack moet installeren, die heb ik dan geïnstalleerd, maar nog steeds krijg ik de foutmelding.
https://www.youtube.com/watch?v=BoNVLLaUFw8
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Ook geprobeerd, onder Add or Remove heb ik geen optie 'Media Features' staan, ook niet in de opties die er onder zitten in de categoriën die wel zichtbaar zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2015 18:20 ]
Al geprobeerd om GTA opnieuw te installen nadat de media progs zijn geinstalled?CptChaos schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:19:
[...]
Ook geprobeerd, onder Add or Remove heb ik geen optie 'Media Features' staan, ook niet in de opties die er onder zitten in de categoriën die wel zichtbaar zijn.
Prima.
Ik krijg GTA niet geïnstalleerd, dat is juist het hele punt?tikkietrugjaap schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:37:
Al geprobeerd om GTA opnieuw te installen nadat de media progs zijn geinstalled?
[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2015 19:56 ]
Wat een onzin.AzzKickah schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 19:22:
Dus iedere keer als iemand met een FOV mod de singleplayer wil spelen, moet ie eerst maar even de netwerkkabel eruit trekken?
Rockstar kan best wat meer moeite steken in het nakijken of mensen wel echt online hebben gespeeld met mods.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Windows Media Player is no longer required to install GTAV. Instead, Windows Media Foundation will be required.CptChaos schreef op zondag 03 mei 2015 @ 17:00:
https://support.rockstarg...GTAV-PC-Patch-335-1-Notes
Deze versie van Windows 8.1 N beschikt over dezelfde functionaliteit als Windows 8.1, met dit verschil dat bepaalde technologieën op het gebied van media niet zijn inbegrepen (Windows Media Player, Muziek, Video, Skype). Je hebt daarom software van Microsoft of derden nodig om cd's, dvd's en mediabestanden te maken of af te spelen, muziek te streamen, foto's te maken en op te slaan en een webcam te gebruiken.
Je moet dus nog ff Windows Media player of iets dergelijks downloaden hiervoor, aangezien jou windows versie deze standaard niet heeft.
Ik zie nu pas de vorige posts
Oh sorry. Ik dacht dat je GTA geinstalled had en het nu niet opstartte.CptChaos schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:52:
[...]
Ik krijg GTA niet geïnstalleerd, dat is juist het hele punt?De installer geeft dus de foutmelding.
En voor die Windows Media Features moet je rebooten, dus ja, een reboot is gedaan.
En ik ga, als je het niet erg vind, niet weer Windows opnieuw installeren, omdat de "dependencies" eerst moeten. Rockstar heeft gewoon de bug blijkbaar nog niet helemaal verholpen, wat men wel zegt te hebben gedaan.
Succes in ieder geval.
Prima.
Sorry voor mijn botte reactie, maar heb je mijn eerdere berichten wel gelezen?falcon123 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:56:
[...]
Windows Media Player is no longer required to install GTAV. Instead, Windows Media Foundation will be required.
https://support.rockstarg...GTAV-PC-Patch-335-1-Notes
Deze versie van Windows 8.1 N beschikt over dezelfde functionaliteit als Windows 8.1, met dit verschil dat bepaalde technologieën op het gebied van media niet zijn inbegrepen (Windows Media Player, Muziek, Video, Skype). Je hebt daarom software van Microsoft of derden nodig om cd's, dvd's en mediabestanden te maken of af te spelen, muziek te streamen, foto's te maken en op te slaan en een webcam te gebruiken.
Je moet dus nog ff Windows Media player of iets dergelijks downloaden hiervoor, aangezien jou windows versie deze standaard niet heeft.
Het gekke is wel, dat het op 1 januari 1601 zou zijn geïnstalleerd:

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2015 20:03 ]
Nee mijn excuses, ik reageerde iets te snel en had ff niet terug gelezenCptChaos schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:01:
[...]
Sorry voor mijn botte reactie, maar heb je mijn eerdere berichten wel gelezen?Wat je nu omschrijft, zijn de Windows Media Features. Die heb ik geïnstalleerd staan en krijg desondanks de foutmelding dat het mist.
Het gekke is wel, dat het op 1 januari 1601 zou zijn geïnstalleerd:
[afbeelding], uninstall kan ik echter ook niet. Deinstalleren middels wusa /uninstall /kb:2703761 werkt ook niet, dan krijg ik de melding dat het niet geïnstalleerd is, vreemd dat hij dan wel verschijnt in de screenshot.
Je link heeft me overigens wel aan het denken gezet, ik probeer nu http://www.microsoft.com/...35-42dd-941b-5209d2a37051 te downloaden, maar krijg HTTP 502 errors van MS terug.falcon123 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:06:
Nee mijn excuses, ik reageerde iets te snel en had ff niet terug gelezen
EDIT: Met IE even gekeken, dat is de Windows Media Feature Pack... Al is dat wel een ander KB artikel, ben benieuwd. Ik krijg echter wel de melding dat het al is geïnstalleerd.
Sowieso weird dat een installer Windows Media Features benodigd.
[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2015 20:11 ]
Hij wilt hem hier ook niet downloaden idd.CptChaos schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:08:
[...]
Je link heeft me overigens wel aan het denken gezet, ik probeer nu http://www.microsoft.com/...35-42dd-941b-5209d2a37051 te downloaden, maar krijg HTTP 502 errors van MS terug.
EDIT: Met IE even gekeken, dat is de Windows Media Feature Pack... Al is dat wel een ander KB artikel, ben benieuwd. Ik krijg echter wel de melding dat het al is geïnstalleerd.
Sowieso weird dat een installer Windows Media Features benodigd.
Voor de installer is idd beetje weird, maar voor GTA V is het nodig voor die Self radio dacht ik en misschien de normale radio.
Ik neem aan dat die Windows Media Foundation normaal ook ingebakken zit in de Windows Media Player ofzo? Kan namelijk zo 1 2 3 geen losse installer daarvoor vinden, zag wel iets met een SDK tool.
MSDN: Microsoft Media Foundation (Windows)
[ Voor 27% gewijzigd door falcon123 op 03-05-2015 20:16 ]
Met IE deed hij dat dan weer wel, als ik wilde installeren was het wederom dat hij al geïnstalleerd was. Ik snap er niets meer van. Ik kijk zo wel even of ik wat vanuit veilige modus kan doen of zo, dit is echt raar. Ik zie hem in de lijst staan, kan hem vanuit daar niet deinstalleren, probeer ik dat via de commandline, krijg ik ook de melding dat de boel niet geïnstalleerd is.falcon123 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:12:
Hij wilt hem hier ook niet downloaden idd.
Ja, klopt inderdaad. Deed het eerst via chrome.CptChaos schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:16:
[...]
Met IE deed hij dat dan weer wel, als ik wilde installeren was het wederom dat hij al geïnstalleerd was. Ik snap er niets meer van. Ik kijk zo wel even of ik wat vanuit veilige modus kan doen of zo, dit is echt raar. Ik zie hem in de lijst staan, kan hem vanuit daar niet deinstalleren, probeer ik dat via de commandline, krijg ik ook de melding dat de boel niet geïnstalleerd is.
http://www.gamespot.com/a...to-fix-them/1100-6426605/Unable to Detect Windows Media Player
If you don't have Windows Media Player installed on your computer, you're likely running into an error during GTA V's installation that reads, "Unable to detect Windows Media Player on your system. Please install Windows Media Player, then retry the installation."
You can install it by following these instructions, courtesy of Rockstar:
Open the Control Panel
Click "Programs"
Click "Turn Windows Features On or Off"
In the resulting popup, make sure "Windows Media Player" is checked under the "Media Features" folder
Click "OK" and wait for Windows Media Player to install
In dit GTAforums.com topic heeft iemand een vergelijkbaar probleem:
http://gtaforums.com/topi...eds-windows-media-player/
Helemaal onderaan 1e pagina heeft iemand het over een component remover:
http://www.wincert.net/forum/topic/9575-component-remover/
Misschien handig?This tool lets you remove built-in Windows packages from your image, for example Windows Media Player, Windows Media Center or Internet Explorer. The difference between this and vLite is that this tool uninstalls them the official way rather than remove files the downside is that the image does not shrink as much as just removing the files. It also lets you remove old updates.
Ik zal is kijken, als ik van die tool een download link gevonden krijg.
[ Voor 61% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2015 20:36 ]
Heeft iemand hier een fix voor die err_gfx_d3d_init foutmelding? Ik word er ondertussen een beetje leip van. Ik heb een GeForce GTX 960 met een i7 3600.
Ik ben intussen een stap verder: ik bootte net naar veilig modus en opeens wilde Windows wat updates configureren. Dat was niet gelukt en Windows deed toen een rollback. Drie keer raden welke update nu opeens weg is.
EDIT: Dat was de truc voor mij!
De installatie loopt nu, ein-de-lijk! Uiteindelijk niks hoeven doen, enkel even booten naar veilige modus, zodat Windows de updates ging checken, of zo.
EDIT: Dat was de truc voor mij!
Wat heb je zoal al gedaan wat niet hielp?kaanmijo schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:08:
Heeft iemand hier een fix voor die err_gfx_d3d_init foutmelding? Ik word er ondertussen een beetje leip van. Ik heb een GeForce GTX 960 met een i7 3600.
[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2015 21:19 ]
Ik heb op mijn laptop GTA V met wat moeite draaien, maar het valt me op dat het geluid raar doet. Als ik bv door een plas water loop of op iets spring dan komt dat geluid even wat harder door en verdwijnt dan weer. Kan het wat moeilijk uitleggen maar wellicht herkend iemand het? Heb alle instellingen al wel gewijzigd onder audio.
Oh en als ik mijn headphones eruit doe gaat het geluid heel zacht merkte ik net (speel altijd met headphone) En ook zo ingesteld.
Doh in het menu zit ook nog een heel voice chat gedoe. Dat uitgezet en het werkt.
Oh en als ik mijn headphones eruit doe gaat het geluid heel zacht merkte ik net (speel altijd met headphone) En ook zo ingesteld.
Doh in het menu zit ook nog een heel voice chat gedoe. Dat uitgezet en het werkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Daywalk3r op 03-05-2015 22:35 ]
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Opnieuw Windows geinstalleerd en dus ook GTA en de boel opnieuw geverifieerd. Ik heb 'm nu op windowed borderless staan en dat werkt nu ongeveer een uurtje, maar alsnog bijzonder klote dat dit uberhaupt moet om te spelenCptChaos schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:11:
Ik ben intussen een stap verder: ik bootte net naar veilig modus en opeens wilde Windows wat updates configureren. Dat was niet gelukt en Windows deed toen een rollback. Drie keer raden welke update nu opeens weg is.
EDIT: Dat was de truc voor mij!De installatie loopt nu, ein-de-lijk! Uiteindelijk niks hoeven doen, enkel even booten naar veilige modus, zodat Windows de updates ging checken, of zo.
[...]
Wat heb je zoal al gedaan wat niet hielp?
Heeft hier iemand wel eens een shark card gekocht? Ik heb er gister 1 gekocht, echter alleen een bevestiging gehad, maar geen code (voor de PC versie?). Vind het nu wel lang duren voor een digitale code.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Ik heb dat wel eens gedaan. Je krijgt pas de volgende dag de code in je mailbox. Maar als je een ordernummer hebt, kan je de digitale bon opvragen via de website. Daar staat ook de code op.Erkel schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:55:
Heeft hier iemand wel eens een shark card gekocht? Ik heb er gister 1 gekocht, echter alleen een bevestiging gehad, maar geen code (voor de PC versie?). Vind het nu wel lang duren voor een digitale code.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Dank dan moet ik nog even wachten dus... Wel een beetje 1995 praktijken dit...Deem schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:02:
[...]
Ik heb dat wel eens gedaan. Je krijgt pas de volgende dag de code in je mailbox. Maar als je een ordernummer hebt, kan je de digitale bon opvragen via de website. Daar staat ook de code op.
EDIT: Ik heb even de invoice proberen te bekijken, maar die is nog niet beschikbaar, staat ook op "Processing serial number or unlock code."
[ Voor 15% gewijzigd door Erkel op 04-05-2015 10:08 ]
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Hebben meer mensen een bug als je met Franklin speelt en de missie doet waarbij je eerst naar ammunation moet dat het gewoon NIET mogelijk is door de catalogus van Guns te scrollen? Er gebeuren ook allemaal rare dingen, ik kan het menu niet meer in. Alles gaat traag, in een auto doet de radio het niet en er komt nooit politie. Ik kom daar dus niet langs, vrij irritant.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Hier kun je savegames vinden: http://gtasnp.com/browsePeter_B schreef op zondag 03 mei 2015 @ 14:01:
Beste MedeTweakers,
Wat een bugs... Is het zo bijzonder dat ik de sp volledig heb doorgelopen zonder bugs of problemen?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je bent niet de enige hoorRichh schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:56:
Wat een bugs... Is het zo bijzonder dat ik de sp volledig heb doorgelopen zonder bugs of problemen?
Ik had gisteren in GTA Online juist 2 heist setups en een heist 'finale' gespeeld en na alle heists kreeg ik geen geld voor wat ik had gedaan. Normaal verdien je samen ongeveer $45.000 tot $60.000 voor die heists en nu moest ik het doen met $0.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Nee dat vroeg ik me ook al af. In de SP heb ik welgeteld 1x gezien dat een auto te laat spawnde/renderde.Richh schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:56:
In Online zie ik wel vrij veel kleine glitches en bugjes. Niet heel erg verder, maar wel opvallend.
De missies zijn tof maar wel makkelijk. Bv die waar je busdriver moet zijn. Rechtermuis bam. missies succesvol na lozen politie.
Klopt. Die mochten toch wel iets moeilijker. Vind het ook jammer dat je geen contact missie playlist kan maken.Tennisbal schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:32:
De missies zijn tof maar wel makkelijk. Bv die waar je busdriver moet zijn. Rechtermuis bam. missies succesvol na lozen politie.
Ik speel veel met een vriend online maar vind her starten van een job met zijn tweeën nogal omslachtig ( of ik zie iets over het hoofd ).
Ik start een job , hoop dat niet een random een host is. Zo niet zet ik matchmaking snel uit en invité vanuit mijn friends. Is er een andere manier?
Thanks Puck,PuckStar schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:15:
[...]
Hier kun je savegames vinden: http://gtasnp.com/browse
Yep die werken perfect, kon weer verder. Helaas crashed GTA weer op het moment dat de cutscene overspringt
spoiler:
. Ik vrees dat ik moet wachten tot de AMD switchable graphics patch.naar Trevor (als je de missie in Michael huis start)
Ga nog wat klooien met settings en cutscene skips,maar ik vrees dat het in de personage switches zit die in de cutscene horen. (hoewel het switchen tussen Michael en Franklin wel werkt).
Net even voor het eerst online gedaan, maar snap er niks van.
Iedereen die ik tegenkom is onzichtbaar, ook in auto's.
Kan niemand raken. Ook zijn er maar ~3 mensen in de sessie.
Heb et gevoel dat ik een beta versie van MTA:SA speel uit 2009.
[ Voor 15% gewijzigd door DoubleYouPee op 05-05-2015 16:21 ]
Zoek dan eventjes een andere sessie in het menu.DoubleYouPee schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:18:
Net even voor het eerst online gedaan, maar snap er niks van.
En het verhaal dat mensen onzichtbaar zijn komt omdat ze safe mode hebben aanstaan.
Passive mode bedoel je? Als ik op internet zoek zou dat uit moeten gaan als je in auto stapt.tumtum100 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:37:
[...]
Zoek dan eventjes een andere sessie in het menu.
En het verhaal dat mensen onzichtbaar zijn komt omdat ze safe mode hebben aanstaan.
nee hoor. dan is je auto ook doorzichtig. en ik heb het altijd aan omdat ik anders gelijk dood ben.DoubleYouPee schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:39:
[...]
Passive mode bedoel je? Als ik op internet zoek zou dat uit moeten gaan als je in auto stapt.
speel liever missies en heists met mensen via TS.
http://gta.wikia.com/Passive_ModePuckStar schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:48:
[...]
nee hoor. dan is je auto ook doorzichtig. en ik heb het altijd aan omdat ik anders gelijk dood ben.
speel liever missies en heists met mensen via TS.
?
"Passive Mode will only be active while the player is on foot. "
Dus je kan gewoon godmode aanzetten in een multiplayer game? wtf....
Nee want je kan dan geen wapens gebruiken en alleen maar rijdenDoubleYouPee schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:52:
[...]
http://gta.wikia.com/Passive_Mode
?
"Passive Mode will only be active while the player is on foot. "
Dus je kan gewoon godmode aanzetten in een multiplayer game? wtf....
Angelo NL / Global Cargo VTC
Grand theft auto 5. Dit is het eerste GTA spel dat de naam Grand theft auto niet waardig is.
*Ik heb helemaal geen GTA gevoel bij deze game
*Waar is de brutaliteit ?
*Ik ben bang om met een auto ergens tegenaan te knallen, bang op een deuk.
*Ik heb geen band met de characters ik heb niet het gevoel dat ik met deze characters mij ergens naar toe werk zoals bijv een mafia baas. Zelfs gta 3 deed het daarin beter..
De Yoga missie slaat echt alles
, dit zal de eerste GTA zijn die ik waarschijnlijk niet zal uitspelen
*Ik heb geen band met de characters ik heb niet het gevoel dat ik met deze characters mij ergens naar toe werk zoals bijv een mafia baas. Zelfs gta 3 deed het daarin beter..
De Yoga missie slaat echt alles

Meningen verschillen, maar ik had zelf weer niks met Nico Bellic uit GTA IV. Deukjes zijn niet zo erg naar mijn mening, je kan het altijd weer repareren. Ik vond zelf dat er wel wat brute dingen inzaten, maar ik ga hier niks spoilen.HStyles schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:38:
Grand theft auto 5. Dit is het eerste GTA spel dat de naam Grand theft auto niet waardig is.
De Yoga missie slaat echt alles, dit zal de eerste GTA zijn die ik waarschijnlijk niet zal uitspelen
Je hebt altijd nog GTA Online waar je (gevaarlijke) heists kan doen met vrienden.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Sinds kort als je een missie hebt gedaan en komt dan terecht in dat voting systeem, dan bestaat de 1e pagina alleen maar uit missies en als je pas op refresh klikt dan krijg je andere random dingen. Dus in principe zou je gewoon in 1 stuk missies blijven kunnen doen als je op de 1e pagina van het votingscherm blijft.R0y. schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:36:
[...]
Klopt. Die mochten toch wel iets moeilijker. Vind het ook jammer dat je geen contact missie playlist kan maken.
Ik speel veel met een vriend online maar vind her starten van een job met zijn tweeën nogal omslachtig ( of ik zie iets over het hoofd ).
Ik start een job , hoop dat niet een random een host is. Zo niet zet ik matchmaking snel uit en invité vanuit mijn friends. Is er een andere manier?
Principe is dat het type missie dat je als eerste start, zal verschijnen op de 1e pagina van het votingscherm.
[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 05-05-2015 20:39 ]
saved data could not be loaded from rockstar cloud servers
Dit krijg ik elke keer als ik in wil loggen...
Volgens Google bekend probleem maar fixes zijn alleen voor console
Dit krijg ik elke keer als ik in wil loggen...
Volgens Google bekend probleem maar fixes zijn alleen voor console
Ik heb een andere mening hierover.HStyles schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:38:
De Yoga missie slaat echt alles, dit zal de eerste GTA zijn die ik waarschijnlijk niet zal uitspelen
Het verhaal is inderdaad niet super maar ik heb me goed vermaakt.
Yoga missie is als dansen in gta iv gay tony. Of met je auto springen in gta san andreas. Gewoon niks van aan trekken.
Travor is zeer brutaal. Als je verder gaat merk je pas wat voor gek het is.
Oja 1 nadeel. Politie wordt echt te snel boos en ze komen op wegen waar je normaal nooit een auto ziet rijden.
online kan je simpel je muis bewegen zodat politie van je kaart verdwijnt en dan kan je door rijden.
Daarnaast ga je te snel dood invergelijking met de vorige delen. Maar blijft leuk om te spelen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hè? Je bedoelt je even omdraaien en de politie verdwijnt?Pykow schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 00:18:
[...]
online kan je simpel je muis bewegen zodat politie van je kaart verdwijnt en dan kan je door rijden.
De auto's mogen wel wat sneller kapot!Pykow schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 00:18:
[...]
Ik heb een andere mening hierover.
Het verhaal is inderdaad niet super maar ik heb me goed vermaakt.
Yoga missie is als dansen in gta iv gay tony. Of met je auto springen in gta san andreas. Gewoon niks van aan trekken.
Travor is zeer brutaal. Als je verder gaat merk je pas wat voor gek het is.
Oja 1 nadeel. Politie wordt echt te snel boos en ze komen op wegen waar je normaal nooit een auto ziet rijden.
Daarnaast ga je te snel dood invergelijking met de vorige delen. Maar blijft leuk om te spelen.
Ik weet van GTA 4 nog dat als je op een muurtje knalde (frontaal) dat je uit de auto kon vliegen. Ook kon je wiel eraf oid door tegen de stoep aan te komen.
Door je voorruit vliegen gebeurd nog steeds. Auto's zijn naar mijn idee ook wat te sterk geworden, ze vliegen nooit meer in de fik. Tenzij je per ongeluk een keer op je dak terecht komt bij een sprong - dan is het instant explosie/dood..
Dat auto's niet automagisch exploderen als ze op de kop liggen vind ik wel een vooruitgang - dat ze vanzelf weer rechtop komen door een beetje te gassen is dan weer onzin..
Dat auto's niet automagisch exploderen als ze op de kop liggen vind ik wel een vooruitgang - dat ze vanzelf weer rechtop komen door een beetje te gassen is dan weer onzin..
Ik speel ook meestal met 1 of 2 vrienden online.R0y. schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:36:
[...]
Klopt. Die mochten toch wel iets moeilijker. Vind het ook jammer dat je geen contact missie playlist kan maken.
Eén van ons start een invite only of een crew only sessie (te starten als je vanuit de SP naar GTA online gaat). Dan invite degene die host is de rest van de spelers en klaar.
Ook als je na een job voor freeroam kiest zit je op je eigen host.
Waarschijnlijk hebben ze de auto's in gta v automatisch verstevigd omdat anders het offroad rijden een stuk moeilijker is (heb vaak dat ik in de woestijn tegen een kleine steen/kei knal, en als je dan het schade-systeem van gta 4 zou hebben zou je bij elke steen je auto bijna in de prak rijden)?Cheezus schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:00:
Door je voorruit vliegen gebeurd nog steeds. Auto's zijn naar mijn idee ook wat te sterk geworden, ze vliegen nooit meer in de fik. Tenzij je per ongeluk een keer op je dak terecht komt bij een sprong - dan is het instant explosie/dood..
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Maakt het wel een stuk spannender imo! Maar dat is waarschijnlijk een persoonlijke voorkeur.Zombymario schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:07:
[...]
Waarschijnlijk hebben ze de auto's in gta v automatisch verstevigd omdat anders het offroad rijden een stuk moeilijker is (heb vaak dat ik in de woestijn tegen een kleine steen/kei knal, en als je dan het schade-systeem van gta 4 zou hebben zou je bij elke steen je auto bijna in de prak rijden)?
Ondanks dat blijft het echt een geweldig spel. Beste game 2015 wat mij betreft.
Pfff. Elke keer dat er missies zijn waarbij ik iets moet kopen bij de ammunation, lukt het kopen me niet en gebeuren er allemaal vage dingen... Meer mensen dit en is er een fix?
Hoe heet die GTA v trainer waar je heel veel mee kunt veranderen? Kan hem zo niet weer vinden.
Snippertje schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:41:
Pfff. Elke keer dat er missies zijn waarbij ik iets moet kopen bij de ammunation, lukt het kopen me niet en gebeuren er allemaal vage dingen... Meer mensen dit en is er een fix?
Dit heb ik dus ook, nog geen oplossing kunnen vinden helaas.
[ Voor 8% gewijzigd door Snippertje op 06-05-2015 22:16 ]
http://gtaforums.com/topic/788343-vrel-script-hook-v/Metalbuster schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:49:
Hoe heet die GTA v trainer waar je heel veel mee kunt veranderen? Kan hem zo niet weer vinden.
Je weet dat je gebanned kan worden?Metalbuster schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:49:
Ik heb een key voor de game, heb zojuist ingelogd en heb de installer voor me in beeld staan.
Ik heb maar iets van 115gb vrij op me primairy SSD, en had het slimme idee om er een usb3.0 external hdd aan te hangen, maar sta nu op het punt om te gaan installeren, krijg ik dan de game op de external HDD of kan ik na downloaden nog eens het pad definiëren?
haha, ik durf niet continue te klikken omdat hij opsomt dat directX en nog wat dingen geinstalleerd word, en dat wijst me op de volledige game install dus
Ik heb maar iets van 115gb vrij op me primairy SSD, en had het slimme idee om er een usb3.0 external hdd aan te hangen, maar sta nu op het punt om te gaan installeren, krijg ik dan de game op de external HDD of kan ik na downloaden nog eens het pad definiëren?
haha, ik durf niet continue te klikken omdat hij opsomt dat directX en nog wat dingen geinstalleerd word, en dat wijst me op de volledige game install dus
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
alsnog kun je na install het zooitje verplaatsen naar een andere HDD. Dus ik zeg gewoon gaanSAiN ONeZ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:43:
Ik heb een key voor de game, heb zojuist ingelogd en heb de installer voor me in beeld staan.
Je kunt dan even via de verkenner de map verplaatsen, shortcut aanpassen en geen issues? 
Das handig, wel wat omslachtig.. had liever een downloadpad voor de files gezien, en daarna een voor de game install itselfe..
Das handig, wel wat omslachtig.. had liever een downloadpad voor de files gezien, en daarna een voor de game install itselfe..
SAiN ONeZ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:19:
heb tevens em op de ps3 en ps4, hoewel ik die nooit online heb gespeeld, heeft het zin om daar eens in te loggen, of zo returning player bonussen te krijgen, volgens mij kan je dan wat voertuigen extra krijgen toch, of werkt dat niet zonder progress op die consoles?
[ Voor 46% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-05-2015 23:19 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
double..

[ Voor 97% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-05-2015 23:20 ]
Die trainer die je daar bijkrijgt is een simpele, ik gebruik zelf deze: http://gtaforums.com/topi...-enhanced-native-trainer/
Die is iets beter georganiseerd (de auto's staan bijvoorbeeld per catagorie) en je kan wat preciezer de skins van personages aanpassen. Of anders gewoon deze board bekijken of er nog een andere trainer staat naar smaak: http://gtaforums.com/forum/326-scripts-plugins/
Alleen als je online gaat, en volgens mij is het nu ook zo dat dat Scripthook gta v automatisch afsluit als je online wilt starten als er nog een script/mod actief is. Het is sowieso het beste dat als je online wilt gaan je gta v afsluit, die .asi-bestanden inclusief ScriptHookV.dll en dinput8.dll even uit je gta v installatiemap te halen en gewoon je spel weer op te starten.
Ikzelf heb ook voor de zekerheid autosave uitstaan als ik ga een mod ga gebruiken, altijd handig om zo je savegame 'schoon' te houden.
Nee, voor offline modden kan je ook gebanned worden. Staat ook immers zo in hun nieuwe EULA.Zombymario schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:58:
[...]
Alleen als je online gaat, en volgens mij is het nu ook zo dat dat Scripthook gta v automatisch afsluit als je online wilt starten als er nog een script/mod actief is. Het is sowieso het beste dat als je online wilt gaan je gta v afsluit, die .asi-bestanden inclusief ScriptHookV.dll en dinput8.dll even uit je gta v installatiemap te halen en gewoon je spel weer op te starten.
Ikzelf heb ook voor de zekerheid autosave uitstaan als ik ga een mod ga gebruiken, altijd handig om zo je savegame 'schoon' te houden.
http://nl.hardware.info/n...spelers-voor-modden-gta-v
http://www.guru3d.com/new...rs-for-modding-gta-v.html
Persoonlijk laat ik GTA V modden maar even aan de kant liggen tot er wat meer duidelijkheid is..
Is het iemand al gelukt om een heli of vliegtuig te jatten in de legerbasis? In de pc versie lijkt dit onmogelijk..
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Oeh, das wel heel jammer om singleplayer ook zo aan te pakken.SmokingCrop schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 00:05:
[...]
Nee, voor offline modden kan je ook gebanned worden. Staat ook immers zo in hun nieuwe EULA.
http://nl.hardware.info/n...spelers-voor-modden-gta-v
http://www.guru3d.com/new...rs-for-modding-gta-v.html
Persoonlijk laat ik GTA V modden maar even aan de kant liggen tot er wat meer duidelijkheid is..
Maar ik heb ook hier en daar gelezen dat ook mensen van online geband zijn ookal hadden ze niks in de singleplayer gedaan. Of mensen die gebanned zijn omdat ze (zonder dat ze het wisten) zomaar een (gehackte) miljoen van een hacker kregen.

Oops dubbel...
[ Voor 96% gewijzigd door Zombymario op 07-05-2015 02:03 ]
Dat was op de 360 inderdaad een stuk makkelijker! En nee, het ligt niet aan mijn vliegkunstenRedax schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 01:53:
Is het iemand al gelukt om een heli of vliegtuig te jatten in de legerbasis? In de pc versie lijkt dit onmogelijk..
Een straaljager heb ik eens te pakken gekregen, maar bij het wegvliegen hadden ze mn straalmotor geraakt en was het een kwestie van tijd tot mn straaljager onstuurbaar was.
Ik denk niet dat het onmogelijk is, maar het is zeker lastiger.
Ik heb het een paar keer geprobeerd en het is telkens gelukt.Richh schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 02:05:
[...]
Dat was op de 360 inderdaad een stuk makkelijker! En nee, het ligt niet aan mijn vliegkunsten
Een straaljager heb ik eens te pakken gekregen, maar bij het wegvliegen hadden ze mn straalmotor geraakt en was het een kwestie van tijd tot mn straaljager onstuurbaar was.
Ik denk niet dat het onmogelijk is, maar het is zeker lastiger.
Ik neem niet een jet uit een hangaar maar de jets die los geparkeerd staan nabij de landingsbaan. Dat is verder weg dus komen de tanks pas later daar.
Met het wegvliegen vlieg ik of zo laag mogelijk richting het zuiden of direct recht omhoog de lucht in. Die doelzoekende raketten kunnen je in vrijwel alle directies snel volgen maar omhoog gaan ze maar langzaam. Dus dan kan je ze vrij makkelijk ontwijken.
Op mijn PC is het redelijk makkelijk, maar bij een vriend was het echt vrijwel onmogelijk... ik denk dat het met je instellingen te maken heeft, population variety, density etc en misschien ook de draw distance. Bij mijn vriend spawnde er iig altijd veel meer tanks waardoor t bijna onmogelijk was er langs te komen!Redax schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 01:53:
Bij mij ook best makkelijk.. moest Cargobob stelen voor missie waar je ook sub voor moet jatten.disweb schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:56:
[...]
Op mijn PC is het redelijk makkelijk, maar bij een vriend was het echt vrijwel onmogelijk... ik denk dat het met je instellingen te maken heeft, population variety, density etc en misschien ook de draw distance. Bij mijn vriend spawnde er iig altijd veel meer tanks waardoor t bijna onmogelijk was er langs te komen!
Gewoon base ingereden richting chopper, die pakken en laag blijven vliegen om Military chopper te dodgen en dan naar vliegveld voor missie.. binnen 3.45 min hadk em binnen (gold medal)
In die missie is het ook veel makkelijker om dingen van de legerbasis te jatten. Tijdens freeroaming is het lastiger.Defqonwolf schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:53:
[...]
Bij mij ook best makkelijk.. moest Cargobob stelen voor missie waar je ook sub voor moet jatten.
Gewoon base ingereden richting chopper, die pakken en laag blijven vliegen om Military chopper te dodgen en dan naar vliegveld voor missie.. binnen 3.45 min hadk em binnen (gold medal)
Jazeker, is momenteel een banwave gaande in de GTA Community. Dus ook als je alleen mod in SP ben je de sigaar
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik heb eindelijk na 12u de download binnen, heb vervolgens de gehele rockstar dir naar de c:/ gezet maar krijg daar foutmeldingen dat ik hem opnieuw moet installeren, zodra ik hem vanaf de externe hdd draaien (gelukkig gecopierd ipv geknipt) doet hij het wel, en ik heb geen zin om nogmaals die 60gb+ te downloaden, iemand tips hoe ik hem vanaf me external hdd naar de ssd verplaats, werkend?PuckStar schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:44:
[...]
alsnog kun je na install het zooitje verplaatsen naar een andere HDD. Dus ik zeg gewoon gaan
Lol, ik denk dat het nadenken, uitzoeken en uitproberen meer tijd kost dan opnieuw downloaden. Ik had die 60 gb laatst in een uurtje binnen. Zelfs als je een minder snelle verbinding hebt, gewoon ff aanzetten voor je gaat slapen en de volgende ochtend is het geregeld. Tot die tijd speel je met je huidige installatie door.
PSN: Kjujay
Lol, op dat punt zat ik gistermiddag al..
De verbinding is maar 4,5-5mb/sec max, en cockstar servers laten het telkens droppen.
Zodra dus de external hdd eraan hangt kan ik hem netjes starten vanaf me ssd, maar zodra ik deze ontkoppel en wil dan weer de game via playgta5.exe starten krijg ik na het loading screen:
Game executable path not found, please reinstall the game
Hij lijkt me vanaf ssd te draaien dan toch, of lijkt dat maar zo? Alle exe files verwijzen ook naar hun eigen locatie op C:/Rockstar Games/ Grand Theft Auto V, maar alleen maar alleen dus met de external aangekoppeld waar hij initieel naar is gedownload en geinstalleerd?
Ik heb de map netjes in C staan als ik weer opnieuw de download start en hiernaar verwijs, gaat hij dan de files checken en ze niet meer opnieuw downloaden?
De verbinding is maar 4,5-5mb/sec max, en cockstar servers laten het telkens droppen.
Zodra dus de external hdd eraan hangt kan ik hem netjes starten vanaf me ssd, maar zodra ik deze ontkoppel en wil dan weer de game via playgta5.exe starten krijg ik na het loading screen:
Game executable path not found, please reinstall the game
Hij lijkt me vanaf ssd te draaien dan toch, of lijkt dat maar zo? Alle exe files verwijzen ook naar hun eigen locatie op C:/Rockstar Games/ Grand Theft Auto V, maar alleen maar alleen dus met de external aangekoppeld waar hij initieel naar is gedownload en geinstalleerd?
Ik heb de map netjes in C staan als ik weer opnieuw de download start en hiernaar verwijs, gaat hij dan de files checken en ze niet meer opnieuw downloaden?
[ Voor 14% gewijzigd door SAiN ONeZ op 07-05-2015 16:05 ]
Wat het beste werkt als je niet kapot geschoten wil worden is om de straaljager naar de runway te taxien en vervolgens lekker gassen naar zee. Bij het einde van de baan pas optrekken maar nog even erg laag blijven vliegen richting jouw bestemming. Op deze manier worden helemaal geen NPC jets gespawned. Helaas komen er wel vaak veel Jeeps naar de jet racen als je er eentje wil stelen die vaak irritant voor je jet gaan rijden.PolluxDKB schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 02:57:
[...]
Ik heb het een paar keer geprobeerd en het is telkens gelukt.
Ik neem niet een jet uit een hangaar maar de jets die los geparkeerd staan nabij de landingsbaan. Dat is verder weg dus komen de tanks pas later daar.
Met het wegvliegen vlieg ik of zo laag mogelijk richting het zuiden of direct recht omhoog de lucht in. Die doelzoekende raketten kunnen je in vrijwel alle directies snel volgen maar omhoog gaan ze maar langzaam. Dus dan kan je ze vrij makkelijk ontwijken.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch