Dat de MM-webshop hem niet heeft betekent niet dat er geen exemplaren in de winkels liggen... ik zou even bellen met je plaatselijke filiaal.MuFFIN 007 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:55:
[...]
Precies wat ik bedoel, levertijd 7 a 8 dagen..
http://www.mediamarkt.nl/...3,1344651.html?langId=-11
Ik kan via site voorraad zien bij winkels, en zo goed als alle MM's rond Leiden zijn uit de voorraad. Ik snap er echt niets van, spel is inmiddels al even uit en vrijwel alle grote winkels hebben geen voorraad?! Terwijl dit zo ongeveer hun bestverkopende pc game van het moment zal zijn. Stelletje amateursmigchiell schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:19:
[...]
Dat de MM-webshop hem niet heeft betekent niet dat er geen exemplaren in de winkels liggen... ik zou even bellen met je plaatselijke filiaal.

Jij bent meer de amateur dat je in 2015 niet gewoon het spel digitaal koopt en download
Wat nou voorraad.
En nog meer omdat je er nu pas bij bent en niet gewoon op de dag van release via 1 van de 'trucjes' dat spel in Zuid-Amerika hebt gekocht voor 28 euro'tjes.
En nog meer omdat je er nu pas bij bent en niet gewoon op de dag van release via 1 van de 'trucjes' dat spel in Zuid-Amerika hebt gekocht voor 28 euro'tjes.
Ja, ik zal me daar gek zijn en voor 28 euro genaaid worden. Ik ken meer mensen die er spijt van hebben dan bij wie het goed gegaan is. Daarnaast wil ik best een digitale versie, alleen daar ga ik dan echt niet meer voor betalen dan voor een schijfje. Op Steam kost de game gewoon 60 euro, als je dat voor een normale standaard versie digitale download over hebt hoef jij bij niet meer aan te komenAzzKickah schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:29:
Jij bent meer de amateur dat je in 2015 niet gewoon het spel digitaal koopt en downloadWat nou voorraad.

Ja, meestal als ik online vanuit een auto probeer te aimen, ik word er niet goed vanRedax schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:55:
Crasht het spel bij jullie ook met enige regelmaat?
Das alweer een hele tijd terug of niet haha maar iddRoyK schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:49:
[...]
Ga ik doen Sipio!! ( Sipio waar ik vroeger me game? )
OT, Nog geen enkele crash gehad gelukkig, wel ondanks ong 50 fps dat het beeld af en toe heen en weer schokt wat wel irritant is, als ik dan weer harder ga rijden in een auto lijkt het weer te verdwijnen.
Hmm, nee ik hoef ook geen 60 fps te hebben. Als die maar redelijk stabiel boven de 40 zit vind ik alles best. Ik vind het ook lastig want de gtx 970 kost bijna 100 euro meer, is daarentegen wel zuiniger en stiller. Deze twee variabelen vind ik ook nog redelijk belangrijk namelijk. Maakt je r9 290 hoorbaar veel lawaai bij gamen? Als ik de tweakers reviews mag geloven wel significant meer dan dat een gtx 970 dat doet.nooberke schreef op maandag 27 april 2015 @ 13:52:
[...]
Ik heb een R290, dat gaat net op high/very high mits je geen stabiele 60fps verwacht (30-60fps ~)
Mijn 970 draait op 1552MHz en is tijdens het gamen niet hoorbaarTimberly2 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:11:
[...]
Hmm, nee ik hoef ook geen 60 fps te hebben. Als die maar redelijk stabiel boven de 40 zit vind ik alles best. Ik vind het ook lastig want de gtx 970 kost bijna 100 euro meer, is daarentegen wel zuiniger en stiller. Deze twee variabelen vind ik ook nog redelijk belangrijk namelijk. Maakt je r9 290 hoorbaar veel lawaai bij gamen? Als ik de tweakers reviews mag geloven wel significant meer dan dat een gtx 970 dat doet.
Hmm nice, heb ook iets meer vertrouwen in de lange termijn capaciteiten v/d 970. Denk dat ik volgend weekend maar is de portemonnee moet trekkencalsonic schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:15:
[...]
Mijn 970 draait op 1552MHz en is tijdens het gamen niet hoorbaar
Ik heb een R290 van Asus met een Direct CU koeler en die komt qua geluidsproductie niet boven mijn cpu fan uit... Ik had voorheen kaarten welke meer herrie maakten (hd6870's)Timberly2 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:11:
[...]
Hmm, nee ik hoef ook geen 60 fps te hebben. Als die maar redelijk stabiel boven de 40 zit vind ik alles best. Ik vind het ook lastig want de gtx 970 kost bijna 100 euro meer, is daarentegen wel zuiniger en stiller. Deze twee variabelen vind ik ook nog redelijk belangrijk namelijk. Maakt je r9 290 hoorbaar veel lawaai bij gamen? Als ik de tweakers reviews mag geloven wel significant meer dan dat een gtx 970 dat doet.
De stock koeling van de R290 is erg lawaaiig maar bij een niet reference model met een goede koeling valt het volgens mij wel mee
Ik had de keuze na een defecte 280x om bij te betalen voor de R290 of de gtx970 maar de meerprijs voor de Nvidia was mij echt te hoog... Ik game amper tegenwoordig
Bij een kleiner prijsverschil was ik zeker voor de Nvidia gegaan
Is dat echt zo? Ik vind een LCD scherm namelijk wat wazig ogen als hij op non-native resolutie wordt aangestuurd.Bavardia schreef op maandag 27 april 2015 @ 13:04:
[...]
Je kan perfect 1080p gamen op je 1440p scherm. Alleen een beetje zonde van het extra geld dat je dan hebt uitgegeven voor een 1440p scherm
Nu doe ik dat nooit meer dus wellicht is het tegenwoordig geen issue meer, maar bij mijn vorige scherm kon de scaler het niet bijbenen en kreeg ik ook nog 's verschrikkelijke ghosting.
Of je moet je scherm kunnen instellen dat hij niet schaalt maar 1:1 toont en dan zwarte randen accepteren, lijkt me ook niet alles.
In de winkel kopen heeft twee voordelen naast de download (met de winkelversie kan je nog steeds downloaden):AzzKickah schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:29:
Jij bent meer de amateur dat je in 2015 niet gewoon het spel digitaal koopt en downloadWat nou voorraad.
- Posterformaat kaart van Los Santos
- 7 GTA onderzetters
[ Voor 6% gewijzigd door Titusvh op 29-04-2015 08:12 ]
Zette mijn 1080p scherm vroeger wel eens terug naar 720p en dat gaf eigenlijk geen issues. Zal wel beetje van scherm tot scherm afhangen (heb een dell ultrasharp)Titusvh schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:08:
[...]
Is dat echt zo? Ik vind een LCD scherm namelijk wat wazig ogen als hij op non-native resolutie wordt aangestuurd.
Nu doe ik dat nooit meer dus wellicht is het tegenwoordig geen issue meer, maar bij mijn vorige scherm kon de scaler het niet bijbenen en kreeg ik ook nog 's verschrikkelijke ghosting.
Of je moet je scherm kunnen instellen dat hij niet schaalt maar 1:1 toont en dan zwarte randen accepteren, lijkt me ook niet alles.
Resoluties die een andere schermverhoudong hebben zijn natuurlijk wel af te raden
I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd
Maar goed dat ik geen Steam of de digitale Rockstar Warehouse versie heb gekocht!
Ten eerste ging het preloaden niet helemaal feilloos. Op de dag van launch en de dagen erna waren er nogal wat problemen m.b.t. het downloaden. Ik heb op de dag van launch mijn retail versie ontvangen via Bol.com. Drie dagen daarna heb ik met de bijgeleverde code het spel gedownload via de Social Club Launcher. Zonder enig probleem! Het spel draait perfect en is erg leuk, op de paar bugs na dan.
Dus waarom worden wij, retail-kopers, amateur genoemd?
Ten eerste ging het preloaden niet helemaal feilloos. Op de dag van launch en de dagen erna waren er nogal wat problemen m.b.t. het downloaden. Ik heb op de dag van launch mijn retail versie ontvangen via Bol.com. Drie dagen daarna heb ik met de bijgeleverde code het spel gedownload via de Social Club Launcher. Zonder enig probleem! Het spel draait perfect en is erg leuk, op de paar bugs na dan.
Dus waarom worden wij, retail-kopers, amateur genoemd?
Ja dat prijsverschil vind ik opvallend ook. De Nvidia's had ik wel verwacht een keer in prijs te dalen. Tweakers reviewde deze in oktober 2014 en zijn sindsdien qua prijs ongewijzigd. Zou ik bijna aan het twijfelen komen om de aankoop dan maar uit te stellen tot oktober en dan meteen de nieuwe lichting te pakken.nooberke schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:43:
[...]
Ik heb een R290 van Asus met een Direct CU koeler en die komt qua geluidsproductie niet boven mijn cpu fan uit... Ik had voorheen kaarten welke meer herrie maakten (hd6870's)
De stock koeling van de R290 is erg lawaaiig maar bij een niet reference model met een goede koeling valt het volgens mij wel mee
Ik had de keuze na een defecte 280x om bij te betalen voor de R290 of de gtx970 maar de meerprijs voor de Nvidia was mij echt te hoog... Ik game amper tegenwoordig
Bij een kleiner prijsverschil was ik zeker voor de Nvidia gegaan
Hmm ik kan natuurlijk ook gewoon voor de Dell Ultrasharp U2414H gaan. Hetzelfde beeldscherm als de U2515H afgezien van de resolutie. Die is 1080p en dat lijkt me nog net wat schappelijker voor de videokaarten.
Merk je veel verschil in de pracht en praal van games als je van 1080p naar 1440p gaat? Het is een verschil van meer dan 100 euro en als het toch niet merkbaar is, dan is dat natuurlijk zonde.
[ Voor 17% gewijzigd door Timberly2 op 29-04-2015 09:45 ]
Ik denk persoonlijk dat je 1440p niet zozeer voor het gamen moet kiezen, maar meer voor de scherpte, rust en werkruimte bij normale desktop toepassingenTimberly2 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:36:
[...]
Ja dat prijsverschil vind ik opvallend ook. De Nvidia's had ik wel verwacht een keer in prijs te dalen. Tweakers reviewde deze in oktober 2014 en zijn sindsdien qua prijs ongewijzigd. Zou ik bijna aan het twijfelen komen om de aankoop dan maar uit te stellen tot oktober en dan meteen de nieuwe lichting te pakken.
Hmm ik kan natuurlijk ook gewoon voor de Dell Ultrasharp U2414H gaan. Hetzelfde beeldscherm als de U2515H afgezien van de resolutie. Die is 1080p en dat lijkt me nog net wat schappelijker voor de videokaarten.
Merk je veel verschil in de pracht en praal van games als je van 1080p naar 1440p gaat? Het is een verschil van meer dan 100 euro en als het toch niet merkbaar is, dan is dat natuurlijk zonde.
Als ik online speel in een open match kan ik vaak niet langer spelen dan een paar minuten. Veel crashes en foutmeldingen. Speel ik in een friend's only lobby dan is er niks aan de hand. Gisteren nog 4 uur achter elkaar zonder enige crash kunnen spelen.kaanmijo schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:57:
[...]
Ja, meestal als ik online vanuit een auto probeer te aimen, ik word er niet goed van
Daarna join ik per ongeluk online met randoms, en hij crashed direct. Erg vreemd.
Ik vind van wel. De hogere resolutie maakt MSAA bijna overbodig. Met GTA V iig...Timberly2 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:36:
[...]
Merk je veel verschil in de pracht en praal van games als je van 1080p naar 1440p gaat?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ja idd het ziet er wel degelijk beter uit.westergas schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:25:
[...]
Ik vind van wel. De hogere resolutie maakt MSAA bijna overbodig. Met GTA V iig...
Het is idd zwaarder voor de videokaart maar zonder hoge msaa al bijzonder scherp.
Draai hem hier op very high settings 2xmsaa txaa advanced graphics off en heb nog een acceptabele super smooth 45-70fps
Dan is het wel interessant te weten wat minder performance kost:westergas schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:25:
[...]
Ik vind van wel. De hogere resolutie maakt MSAA bijna overbodig. Met GTA V iig...
Gamen op 1980 met MSAA, of gamen op 1440 zonder MSAA.
Indien optie 2 dan heb je er buiten het gamen ook nog plezier van voor misschien wel een minder zware investering in GPU (of juist meer eyecandy aan).
ik vind het erg simpel om coppers te losen. Kan me herinneren dat ik met gta SA veel meer moeite had. 1-3 sterren is veel te easy. Nog geen 5 gekregen, neem aan dat dan het leger komt?
Nowp geen leger, en valt nog steeds wel aan te ontsnappenTennisbal schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:01:
ik vind het erg simpel om coppers te losen. Kan me herinneren dat ik met gta SA veel meer moeite had. 1-3 sterren is veel te easy. Nog geen 5 gekregen, neem aan dat dan het leger komt?
I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd
Klopt ja, ik heb de story line al uitgespeeld maar geen enkele keer Busted geweest.
Wel eens kapot geschoten door de politie of course.
busted gaat volgens mij alleen met een ster, soms met twee als je zelf uitstapt. Vanaf 3 sterren word je altijd afgeknald als ze kunnen.
mixing a drink and music
Mensen, hoe zit het met GTA V tweedehands voor de PC? Zit er een speciale code bij zodat ik er eigenlijk niks aan heb, of geen probleem?
Je moet de code registreren inderdaad dus 2de hands zit er niet in.Dattack schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:42:
Mensen, hoe zit het met GTA V tweedehands voor de PC? Zit er een speciale code bij zodat ik er eigenlijk niks aan heb, of geen probleem?
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Thanks, begin ik daar dus niet aan.Verderf schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:45:
[...]
Je moet de code registreren inderdaad dus 2de hands zit er niet in.
De enige reden dat ik een keer "gebust" ben is omdat ik gewoon achter een copper aan bleev lopen. Die raakte geïrriteerd en zei iets in de trant van dat alleen zij hnderlijk achter iemand aan mochten lopen en pakte me op... Gelukkig alleen mijn armor en ammo afgepakt. Mijn shotgun en assault rifle mocht ik gewoon houden...AzzKickah schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:25:
Klopt ja, ik heb de story line al uitgespeeld maar geen enkele keer Busted geweest.
Hoeveel is de 1.2 mln dollar die je bij sommige pre-order keys lijkt te krijgen? Stelt dat geen reet voor, omdat je het met een cheatcode bijvoorbeeld ook kunt krijgen, of kan je er daadwerkelijk wat mee?
Die code zat ook bij mijn hard copy van de media markt btw...MuFFIN 007 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:51:
Hoeveel is de 1.2 mln dollar die je bij sommige pre-order keys lijkt te krijgen? Stelt dat geen reet voor, omdat je het met een cheatcode bijvoorbeeld ook kunt krijgen, of kan je er daadwerkelijk wat mee?
Best handig die 850k die ik online had om te beginnenMuFFIN 007 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:51:
Kan je direct een high end huis, mooie auto en wapens kopen.
Het offline geld is een beetje dwaas. Had liever geen geld in singleplayer en bv de helft van het singleplayer geld in online gehad ofzo. Verpest ergens wel het verhaal een beetje, maar je verdient super snel geld in single player als je wat missies doet..
[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 29-04-2015 17:43 ]
ik wil juist dat geld niet hebben. veel leuker om te verdienen. Voelt als cheaten die 1.2 mil.MuFFIN 007 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:51:
Mjah, waar dan eigenlijk?SmokingCrop schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:42:
[...]
Verpest ergens wel het verhaal een beetje, maar je verdient super snel geld in single player als je wat missies doet..
spoiler:
1x een dikke 400.000 per character en aan het eind die big score wat uitkwam op 31miljoen per character.
Verder verdien je helemaal geen geld in de story line
Zo..
spoiler:
.
door goed te investeren in aandelen. Had met alle characters rond een miljard
AzzKickah schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:57:
[...]
Mjah, waar dan eigenlijk?spoiler:1x een dikke 400.000 per character en aan het eind die big score wat uitkwam op 31miljoen per character.
spoiler:
die Lester missies pas doen na je de big score gedaan hebt
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Assassination_Investor
of natuurlijk wat spelen met de aandelenmarkt, telkens slapen in bed - hoeft niet te saven - laat de tijd 6 uur voorbij gaan. Maak gebruik van de quick save op je cellphone. (al zal de aandelenmarkt wel elke keer anders zijn)
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Assassination_Investor
of natuurlijk wat spelen met de aandelenmarkt, telkens slapen in bed - hoeft niet te saven - laat de tijd 6 uur voorbij gaan. Maak gebruik van de quick save op je cellphone. (al zal de aandelenmarkt wel elke keer anders zijn)
[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 29-04-2015 19:24 ]
Zijn niet alle auto's aanwezig in Online? Ik kan mijn favo auto'tje maar niet vinden en zie erg veel dezelfde auto's.
Kan iemand mij kort uitleggen wat de voordelen zijn van het joinen van een crew? Ben lid van GOTP, maar veel meer dan een embleempje naast mijn naam (en af en toe een medespeler met hetzelfde embleempje waar ik verder niets mee kan zo lijkt het) zie ik er weinig voordeel van in. Mis ik iets
Mixed Reality dev
Je kan ze kopen via je telefoonAzzKickah schreef op woensdag 29 april 2015 @ 20:43:
Zijn niet alle auto's aanwezig in Online? Ik kan mijn favo auto'tje maar niet vinden en zie erg veel dezelfde auto's.
No signature required.
Huh? Je kunt niet elke bestaande auto kopen via je telefoon toch?
Ik wil de Dinka Blista Compact Sports.
[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 29-04-2015 22:22 ]
Kwam de meeste toch wel tegen. Maar ik weet niet of je echt alle auto's kan kopen.AzzKickah schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:21:
[...]
No signature required.
De Blista Compact is helaas alleen te koop voor "returning players", oftewel mensen die hun character gemigreerd hebben vanaf Xbox 360/PS3/Xbox Oneetc.AzzKickah schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:21:
[...]
Hij rijdt ook in de wereld rond en dan kan je hem jatten van civilians, maar als je naar Los Santos Customs gaat dan kan je er niet in want hij valt onder high-end cars. Je kan er dus geen tracker en insurance in zetten, waardoor het ook op die manier niet je personal vehicle kan worden.
Beetje jammer wel, ik vind dat ook een gave bak en ze hebben ook een mooie livery gemaakt voor de Blista Compact in GTA V.

Helaas mis je wel meer toffe shit als je geen "returning player" bent.
[ Voor 8% gewijzigd door bóòbó op 29-04-2015 23:20 ]
Hoe zit dat dan precies? Geld dat alleen als je op meerdere platformen speelt? Of ook als je ooit GTA IV gespeeld hebt?
Alleen als je je GTA V charachter waar je progressie mee hebt op de PS3/PS4/Xbox 360/Xbox One en die nu gaat gebruiken op de PC. Heeft niks met GTA IV te maken.MuFFIN 007 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:35:
Hoe zit dat dan precies? Geld dat alleen als je op meerdere platformen speelt? Of ook als je ooit GTA IV gespeeld hebt?
Wat je mist kan je hier lezen.
Staar je er niet blind op. Ik heb al redelijk veel gespeeld en alleen aan de hatchet heb ik wat gehad.PolluxDKB schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:40:
[...]
Alleen als je je GTA V charachter waar je progressie mee hebt op de PS3/PS4/Xbox 360/Xbox One en die nu gaat gebruiken op de PC. Heeft niks met GTA IV te maken.
Wat je mist kan je hier lezen.
Die Dodo lijkt me echt heel gaaf, haalt veel nostalgie bij me op wat uiteraard de bedoeling van Rockstar geweest moet zijn. En die Blista Compact zou ik online meten kopen, zo ook die Imponte Duke O’Death, en de rest zijn ook toffe dingen.Pastafarian schreef op donderdag 30 april 2015 @ 00:01:
[...]
Staar je er niet blind op. Ik heb al redelijk veel gespeeld en alleen aan de hatchet heb ik wat gehad.
Ik ga proberen GTA V voor de PS3 te lenen. Dan een character maken op een PS3 en dan dat character op de PC laden. Heb wel vrienden waarvan ik weet dat ze een PS3 hebben maar ik weet ook dat ze geen GTA fan zijn en V dus niet hebben. Online gaan op de PS3 is gratis toch?
Op eigen risico kunnen mensen dit proberen: Exclusive Content DLC Unlocker
Ik ben al een returning player dus ik heb deze content al.
https://www.gta5-mods.com...r-returning-gtav-unlockerThis plugin unlocks Exclusive Content DLC for all users, which was previously only available to users who bought the PC version after already owning it on Xbox 360 or PlayStation 3. This mod unlocks the exclusive content in single player
[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 30-04-2015 01:16 ]
Das voor single playerfalcon123 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 01:15:
Op eigen risico kunnen mensen dit proberen: Exclusive Content DLC Unlocker
[...]
https://www.gta5-mods.com...r-returning-gtav-unlocker
Ja, maar ik lees in die comments dat sommige mensen toch bepaalde voertuigen kunnen kopen dat ze eerder niet konden.
Had hetzelfde op een GTX970; maar iemand hier heeft aangeraden als je mini stotteringen hebt:benchMarc schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:51:
Ik heb ook erg rare peformance issues. Continu door de game heen heb ik korte haperingen. Zelfs op de allerlaagste settings heb ik dit. Het lijkt ook niet een probleem te zijn van een te zware omgeving in GTA, want zelfs als mijn character binnenshuis is en ik draai dr camera rond dan stottert het zo nu en dan.
Bij full screen is dit helemaal een drama. Op windowed (borderless) is dit al een heel stuk minder, maar nog steeds erg irritant. Als ik vsync uitzet is het ook dramatisch, dus die laat ik aan.
Specs: i5 3570K, 8gb ram, ssd en geforce 680gtx. Op windows 7 met de gta 5 nvidia drivers. Ook vorige driverversies geprobeerd, maar maakt geen verschil.
Het lijkt mij probleem van resources, want zelfs met alles op low settings heb ik dit. Vloeiende fps en dan ineens haperingen tussendoor. Vooral dat dit met fullscreen heel erg is en met windowed minder doet mij vermoeden dat het een software issue is ergens.
Iemand goede ideeën?
- Zet VSync in GTA 5 UIT
- Forceer AAN VSync in NVidia Control panel voor GTA 5.
Sindsdien zijn mijn stotteringen compleet verdwenen; ik denk dat de GTA 5 Vsync mss. niet een echte VSync is maar meer een frame limiter.
Had precies hetzelfde, terwijl mijn FPS niet lager kwamen dan 60.
Heb toen de Mouse settings aangepast, Ik dacht dat ik hem op Windows had staan en nu op Direct..
Weet ff de instellingen niet uit mijn hoofd, probeer dat even..
Sinds dien helemaal geen happering meer..
Draait als een zonnetje bij mij met een 660ti SLI, texture quality: Very High.. Prachtig spel!!
Heb toen de Mouse settings aangepast, Ik dacht dat ik hem op Windows had staan en nu op Direct..
Weet ff de instellingen niet uit mijn hoofd, probeer dat even..
Sinds dien helemaal geen happering meer..
Draait als een zonnetje bij mij met een 660ti SLI, texture quality: Very High.. Prachtig spel!!
Marcade schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:09:
[...]
Had hetzelfde op een GTX970; maar iemand hier heeft aangeraden als je mini stotteringen hebt:
- Zet VSync in GTA 5 UIT
- Forceer AAN VSync in NVidia Control panel voor GTA 5.
Sindsdien zijn mijn stotteringen compleet verdwenen; ik denk dat de GTA 5 Vsync mss. niet een echte VSync is maar meer een frame limiter.
Heb even vraagje, ik bestel regelmatig mijn games via g2play, maar nu zie ik dat dat problemen geeft dat je die niet via steam kan gebruiken ofzo.
Nu wil ik weten, wat is het verschil met wel en niet op steam te spelen?
Niet. Zowel via steam als via rockstar gaat het via hun eigen programma: Social club.Defqonwolf schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:23:
Heb even vraagje, ik bestel regelmatig mijn games via g2play, maar nu zie ik dat dat problemen geeft dat je die niet via steam kan gebruiken ofzo.
Ah dus dan zou ik beter de goedkopere kopen want dat maakt toch geen verschil.bas.dijkstra schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:34:
[...]
Niet. Zowel via steam als via rockstar gaat het via hun eigen programma: Social club.
Ja alleen dat je geen steam achievements krijgt (kunnen me gestolen worden
Thanks voor de uitleg!
[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 30-04-2015 15:40 ]
Ander voordeel zou zijn is dat het keurig in je lijstje met games van steam staat. Die lijst wordt bij mij goed lang met al die steamsalesDefqonwolf schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:39:
[...]
Ah dus dan zou ik beter de goedkopere kopen want dat maakt toch geen verschil.
Ja alleen dat je geen steam achievements krijgt (kunnen me gestolen worden)
Thanks voor de uitleg!
Maar ga lekker voor de goedkopere.
Nja daar heb ik er al zoveel in staan indd haha maakt me dan niet uit of hij er wel of niet in staatbas.dijkstra schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:41:
[...]
Ander voordeel zou zijn is dat het keurig in je lijstje met games van steam staat. Die lijst wordt bij mij goed lang met al die steamsales
Maar ga lekker voor de goedkopere.
Patch 350.xx iemand al notes gevonden?
nope, ben ook al even aan zoekenCowamundo schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:08:
Patch 350.xx iemand al notes gevonden?
https://support.rockstarg...GTAV-PC-Patch-350-1-Notes
Vehicles in your garage can no longer be accidentally replaced with vehicles from the street. For details, see this page.
Improved stability and fixed several crashes and hangs while transitioning between Jobs in GTA Online.
Fixed an issue where certain players were unable to exit their garages while inside of a personal vehicle.
Fixed an issue where the game could freeze if you were robbing a store while someone else was attempting to buy snacks there.
A rare issue has been fixed where some players received a “Purchase Failed” error when attempting to buy apartments.
Fixed an issue where players would be asked to quit the game while using text chat in Golf and pressing the “E” key.
GTA Online characters can now be added to your shortlist in the Rockstar Editor.
Fixed several clipping issues that occurred when taking Snapmatic selfies.
One-on-One Vehicle Deathmatches in Free Roam will now properly spawn all participants in vehicles.
Fixed a Steam-only issue where you could not alt-tab back into GTAV if you alt-tabbed out while the Steam overlay was active.
Various fixes to bring improved patch download speeds.
Improvements to matchmaking so players that have good connections to each other are matched together more frequently.
Fixed a Steam-only issue where players could not use Mexican Spanish as a subtitle language.
General stability fixes for director mode and video editor.
Various crash fixes.
Fixes for issues caused by launching the game in offline mode.
Nog geen fix voor de mouse stutter dus.
Erg jammer want ik kan zo amper schieten/richten of rondkijken.
Zo is wel weer te merken dat ze alleen prio geven aan het fixen van online onderdelen en bugs aangezien ze daar het meeste geld mee hopen te verdienen, erg jammer!
Zo is wel weer te merken dat ze alleen prio geven aan het fixen van online onderdelen en bugs aangezien ze daar het meeste geld mee hopen te verdienen, erg jammer!
[ Voor 44% gewijzigd door Cowamundo op 30-04-2015 16:32 ]
Heb je wel de verschillende mouse input opties geprobeerd?Cowamundo schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:31:
Nog geen fix voor de mouse stutter dus.
Ja, en soms stopt hij er gewoon helemaal mee!AzzKickah schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:54:
[...]
Heb je wel de verschillende mouse input opties geprobeerd?
"Fixed an issue where the game could freeze if you were robbing a store while someone else was attempting to buy snacks there."
LOL
Ik moet weer effe wat kwijt.
In Storymode heb ik michael en trevor een chopper laten kopen. Nu kun je die dus niet "bestellen" zodat ze worden gebracht waar je op dat moment bent.
Dat is nog tot daar aan toe. Maar als ik met een chopper ergens heen gaan daar een kleine missie doe dan is vervolgens de chopper weer op de helipad en dus niet meer waar ik hem voor de missie geland had!!!!
erg vervelend!
LOL
Ik moet weer effe wat kwijt.
In Storymode heb ik michael en trevor een chopper laten kopen. Nu kun je die dus niet "bestellen" zodat ze worden gebracht waar je op dat moment bent.
Dat is nog tot daar aan toe. Maar als ik met een chopper ergens heen gaan daar een kleine missie doe dan is vervolgens de chopper weer op de helipad en dus niet meer waar ik hem voor de missie geland had!!!!
erg vervelend!
[ Voor 60% gewijzigd door PuckStar op 30-04-2015 17:54 ]
Grr, als ik de benchmark test draai (om te kijken wat mijn wat ouder systeem een beetje aan kan qua settings) dan crasht de game naar de desktop zonder error
Iemand anders dit gehad? Story mode start wel, heb een stukje van de eerste missie kunnen spelen...

Hier stond een dode link.
Je moet het begin van de story mode spelen om geen errors te krijgen bij de benchmark dacht ik ergens gelezen te hebben.strandbal schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:17:
Grr, als ik de benchmark test draai (om te kijken wat mijn wat ouder systeem een beetje aan kan qua settings) dan crasht de game naar de desktop zonder errorIemand anders dit gehad? Story mode start wel, heb een stukje van de eerste missie kunnen spelen...
Ik had zelfde probleem! Storymode draait wel gewoon prima, doe nu 60fps met alles op high / 1080p (AMD R9 270). Nog niet opnieuw geprobeerd, dus weet niet wat oplossing is.strandbal schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:17:
Grr, als ik de benchmark test draai (om te kijken wat mijn wat ouder systeem een beetje aan kan qua settings) dan crasht de game naar de desktop zonder errorIemand anders dit gehad? Story mode start wel, heb een stukje van de eerste missie kunnen spelen...
Hoeveel VRAM gebruikt jullie config? Ik heb 2048mb beschikbaar en gebruik 2140, dat gaat gewoon goed.
Ik heb maar 1GB VRAM, durf niet boven de limiet te gaan nog omdat ze dan juist waarschuwen voor crashes 
Net even gespeeld op 1440x900, maar ik zie ook op internet mensen op 1920x1080 spelen met een Radeon HD 6790. Ik moet denk ik nog wat rommelen met settings.
Net even gespeeld op 1440x900, maar ik zie ook op internet mensen op 1920x1080 spelen met een Radeon HD 6790. Ik moet denk ik nog wat rommelen met settings.
Hier stond een dode link.
Heb je zelf ook een 6790? Op zich vormt je dedicated geheugen natuurlijk niet direct de grens, je kaart gebruikt ook een deel shared van je normale RAM. Denk dat je inderdaad gewoon wat moet rommelen, stel dat je 80-90% dedicated opvangt zal je vermoedelijk niet heel veel stutter / crashes hebben, het spel gebruikt natuurlijk niet in elke omgeving evenveel VRAM.strandbal schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:36:
Ik heb maar 1GB VRAM, durf niet boven de limiet te gaan nog omdat ze dan juist waarschuwen voor crashes
Met een 7870XT (2GB VRAM) zit ik net iets boven de limiet van mijn videogeheugen. Het heeft geen crashes opgeleverd en blijft erg speelbaar. Het aantal fps verschilt zelfs niet, hoewel de 'smoothness' wel minder is. Het veroorzaakt bij mij daarnaast screen tearing. Zelf vind ik het verschil tussen 'high' en 'very high' textures het wel waard om iets aan prestaties in te leveren.MuFFIN 007 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:49:
[...]
Heb je zelf ook een 6790? Op zich vormt je dedicated geheugen natuurlijk niet direct de grens, je kaart gebruikt ook een deel shared van je normale RAM. Denk dat je inderdaad gewoon wat moet rommelen, stel dat je 80-90% dedicated opvangt zal je vermoedelijk niet heel veel stutter / crashes hebben, het spel gebruikt natuurlijk niet in elke omgeving evenveel VRAM.
Samengevat: ik zou het gewoon proberen.
spoiler:
Wait ik ben nu ergens beland dat ik nu niet kan switchen naar Michael alleen maar tussen trevor en Franklin wel als michael een paar chinezen neer moeten knallen maar volgens het verhaal zou ik meteen doorschieten naar de Dr. Friendlander maar dat gebeurd niet, what is happening?
Vage is dat ik de eerste 10 seconden na het spel is ingeladen en in de omgeving kom het spel heel erg stottert, wat kan het zijn?
Johann Sebastian Bach
Zojuist weer een 350MB update moeten installeren, loop ik achter of hebben meer mensen dit?
Ah klopt:
Ah klopt:
bron: https://support.rockstarg...GTAV-PC-Patch-350-1-Notes
- Vehicles in your garage can no longer be accidentally replaced with vehicles from the street. For details, see this page.
- Improved stability and fixed several crashes and hangs while transitioning between Jobs in GTA Online.
- Fixed an issue where certain players were unable to exit their garages while inside of a personal vehicle.
- Fixed an issue where the game could freeze if you were robbing a store while someone else was attempting to buy snacks there.
- A rare issue has been fixed where some players received a “Purchase Failed” error when attempting to buy apartments.
- Fixed an issue where players would be asked to quit the game while using text chat in Golf and pressing the “E” key.
- GTA Online characters can now be added to your shortlist in the Rockstar Editor.
- Fixed several clipping issues that occurred when taking Snapmatic selfies.
- One-on-One Vehicle Deathmatches in Free Roam will now properly spawn all participants in vehicles.
- Fixed a Steam-only issue where you could not alt-tab back into GTAV if you alt-tabbed out while the Steam overlay was active.
- Various fixes to bring improved patch download speeds.
- Improvements to matchmaking so players that have good connections to each other are matched together more frequently.
- Fixed a Steam-only issue where players could not use Mexican Spanish as a subtitle language.
- General stability fixes for director mode and video editor.
- Various crash fixes.
- Fixes for issues caused by launching the game in offline mode.
[ Voor 91% gewijzigd door HaTe op 30-04-2015 23:21 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Nou, hopelijk de oplossing voor mijn muis problemen gevonden.
Had een paar weken terug een nieuwe muis gekocht omdat mijn oude was overleden.
Hiermee terug gegaan naar de MediaMarkt en met een lul verhaal buiten het 14 dagen ruil termijn kunnen retourneren en heb vervolgens een Razer DeathAdder Chroma meegenomen en heb gister ongeveer 2 uur kunnen spelen zonder problemen!!
Had een paar weken terug een nieuwe muis gekocht omdat mijn oude was overleden.
Hiermee terug gegaan naar de MediaMarkt en met een lul verhaal buiten het 14 dagen ruil termijn kunnen retourneren en heb vervolgens een Razer DeathAdder Chroma meegenomen en heb gister ongeveer 2 uur kunnen spelen zonder problemen!!
Hoop dat er niet teveel grote updates komen
heb nog maar 20 gb vrij op me SSD nu 
Aangezien ik ook nog BF4 speel en op me SSD heb staan staat ie zo goed als vol xD

Aangezien ik ook nog BF4 speel en op me SSD heb staan staat ie zo goed als vol xD
Verwijderd
asdf Foutje :-)
Ik wil mijn ervaring toch even delen, aangezien ik zelf behoorlijk heb lopen twijfelen of ik de game uberhaupt aan zou schaffen vanwege de systeemeisen (ben een GTA fan).
Mijn systeem :
Dell XPS L702X laptop
6GB Ram
i72670-QM (2,2Ghz)
Nvidia GT555M, de 2 na snelste GT555M (http://www.notebookcheck....orce-GT-555M.41933.0.html)
Windows 7
(Turbo boost werkt momenteel niet, zou eigenlijk tot 3,2Ghz moeten gaan).
De game speel ik in DX10 mode op 1920 x 1080 met shadows op medium, textures op very high, population en vehicle density helemaal open, en draw distance ook.
In de game haal ik tussen de 25 en 45 fps sinds de laatste 2 updates, voor mij persoonlijk goed speelbaar. Ik heb geen last van stotteren of frame drops, natuurlijk gaan de frames wel omlaag als er veel explodeerd maar storend is het niet.
Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat een extra 2GB module geheugen wenselijk is, het sluit allemaal niet zo soepel af en even snel internet explorer starten zit er niet in na het afsluiten
Ben lekker bezig met de storyline, ik hoop dat iemand er wat aan heeft.
Ik wil mijn ervaring toch even delen, aangezien ik zelf behoorlijk heb lopen twijfelen of ik de game uberhaupt aan zou schaffen vanwege de systeemeisen (ben een GTA fan).
Mijn systeem :
Dell XPS L702X laptop
6GB Ram
i72670-QM (2,2Ghz)
Nvidia GT555M, de 2 na snelste GT555M (http://www.notebookcheck....orce-GT-555M.41933.0.html)
Windows 7
(Turbo boost werkt momenteel niet, zou eigenlijk tot 3,2Ghz moeten gaan).
De game speel ik in DX10 mode op 1920 x 1080 met shadows op medium, textures op very high, population en vehicle density helemaal open, en draw distance ook.
In de game haal ik tussen de 25 en 45 fps sinds de laatste 2 updates, voor mij persoonlijk goed speelbaar. Ik heb geen last van stotteren of frame drops, natuurlijk gaan de frames wel omlaag als er veel explodeerd maar storend is het niet.
Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat een extra 2GB module geheugen wenselijk is, het sluit allemaal niet zo soepel af en even snel internet explorer starten zit er niet in na het afsluiten
Ben lekker bezig met de storyline, ik hoop dat iemand er wat aan heeft.
[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 09:29 ]
Je kan kijken of je wat achtergrondprogramma's (/bloatware) af kan sluiten. Ik heb op mijn computer ook 6GB RAM en dat is totaal geen beperking.Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:20:
asdfIk moet er wel eerlijk bij zeggen dat een extra 2GB module geheugen wenselijk is, het sluit allemaal niet zo soepel af en even snel internet explorer starten zit er niet in na het afsluiten
Uiteraard kan je altijd in beeld brengen of je überhaupt geheugen te kort komt door geheugengebruik bij te houden (task manager, afterburner, etc.).
Volgens mij is dat een beetje GTA-eigen. Bij GTA III kwam het al voor en het is inderdaad behoorlijk irritant.himlims_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:50:
kun je iets doen om autos in geheugen te laten ofzo? wanneer ik uitstap uit voertuig A en B stukje rij (10m) is A ineens verdwenen. is daar een instelling voor?
Boeit het nog of ik een Xbox one of een Xbox 360 controller koop voor Windows / GTA5 ? het scheelt best in prijs.
Ik gebruik zelf een 360 controller. Dit werkt allemaal prima volgens mij. Ik kan alles doen wat ik wil (voornamelijk het racen). Ik heb echter geen ervaring met de controller van de one, dus ik weet ook niet of dat beter werkt.
Qua knoppen en features scheelt het niks, terwijl de drivers voor de x360 al jaren overal als standaard gebruikt worden. En die is nog goedkoper ookRoyK schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 16:07:
Boeit het nog of ik een Xbox one of een Xbox 360 controller koop voor Windows / GTA5 ? het scheelt best in prijs.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is er een officiële manier om de game / installatiebestanden te downloaden?
Ik heb GTA V in de winkel gekocht, dus op 7 DVD's. Heb het al op mijn desktop draaien, werkt prima. Ik wil het nu op de laptop installeren, maar liever niet weer wachten op de installatie met 7 DVD's.
Ik heb Social Club al los geïnstalleerd, maar die lijkt geen .exe te hebben die je kan starten zonder game. Ik hoopte het via Social Club te kunnen downloaden.
Indien er geen officiële weg is: Downloaden via torrent doe ik liever niet, omdat die snelheid vaak fluctueert. De links naar Mega eerder in dit topic zijn dood
Ik heb GTA V in de winkel gekocht, dus op 7 DVD's. Heb het al op mijn desktop draaien, werkt prima. Ik wil het nu op de laptop installeren, maar liever niet weer wachten op de installatie met 7 DVD's.
Ik heb Social Club al los geïnstalleerd, maar die lijkt geen .exe te hebben die je kan starten zonder game. Ik hoopte het via Social Club te kunnen downloaden.
Indien er geen officiële weg is: Downloaden via torrent doe ik liever niet, omdat die snelheid vaak fluctueert. De links naar Mega eerder in dit topic zijn dood
Nivida_intel schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:17:
spoiler:Wait ik ben nu ergens beland dat ik nu niet kan switchen naar Michael alleen maar tussen trevor en Franklin wel als michael een paar chinezen neer moeten knallen maar volgens het verhaal zou ik meteen doorschieten naar de Dr. Friendlander maar dat gebeurd niet, what is happening?
Vage is dat ik de eerste 10 seconden na het spel is ingeladen en in de omgeving kom het spel heel erg stottert, wat kan het zijn?
spoiler:
Dr. Friedlander heeft volgens mij niets met die missie te maken.
Als het goed is had Trevor met Michael een discussie over die vriend die zogenaamd in de gevangenis zit.. dan vliegen jullie naar de begraafplaats in North Yankton daar heb je die shoot-out met Chinezen die Michael kidnappen.. zolang Michael gekidnappt is kan je niet met hem spelen. Als je 1 of 2 missies doorspeelt met F of T dan komt het verhaal wel weer terug op M waarna die ook weer speelbaar wordt of niet.. kijk zelf maar
Als het goed is had Trevor met Michael een discussie over die vriend die zogenaamd in de gevangenis zit.. dan vliegen jullie naar de begraafplaats in North Yankton daar heb je die shoot-out met Chinezen die Michael kidnappen.. zolang Michael gekidnappt is kan je niet met hem spelen. Als je 1 of 2 missies doorspeelt met F of T dan komt het verhaal wel weer terug op M waarna die ook weer speelbaar wordt of niet.. kijk zelf maar
Kijk je de tussenfilmpjes?
I served in a company of heroes.
Zijn er meerdere mensen die de volgende problemen hebben?
- Na een tijdje spelen verschijnt de Social Club overlay (HOME knop) niet meer.
- Geluid dat na een tijd wegvalt (heel soms).
- Connectie problemen, terwijl ik dit eerst nooit had. Ik heb 50/50 mbit glasvezel.
- Hefbomen die niet omhoog gaan.
- Na een tijdje spelen verschijnt de Social Club overlay (HOME knop) niet meer.
- Geluid dat na een tijd wegvalt (heel soms).
- Connectie problemen, terwijl ik dit eerst nooit had. Ik heb 50/50 mbit glasvezel.
- Hefbomen die niet omhoog gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 01-05-2015 20:18 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik wilde woensdag even wat GTA V spelen, kreeg ik de melding (in SP) dat de R* servers onvindbaar waren. Oké, ik start GTA op nieuw op, is mijn hele map in SP gereset. Het is nu dus alsof ik weer op 0% sta, maar wel met alle garages nog op mijn naam en zo. Ik snapt er bar weinig van. Hopelijk komt er een show-entire-map optie in een trainer (liever lui dan moe
)
and thanks for all the fish.
Zou mooi zijn als daar voor de story mode een scripthook voor gebruikt kan worden oid.himlims_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:50:
kun je iets doen om autos in geheugen te laten ofzo? wanneer ik uitstap uit voertuig A en B stukje rij (10m) is A ineens verdwenen. is daar een instelling voor?
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
heb diverses (bekabelde) 360 controllers aangesloten, werkt prima ook icm linuxRoyK schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 16:07:
haha thanks allemaal! Ik heb wat reviews over de 360 en de one bekeken en uiteindelijk voor de one versie gegaan. Morgen al in huis! Ik ben benieuwd
Vaag, ik kreeg net bij opstarten een update. Ik speel een paar sp missies. Ik ga effe eten. Ik start het spel weer op en hij gaat weer 350+ mb downloaden. Is dit weer een nieuwe update of gaat die dit telkens doen?
Mogelijk corrupt?mike30 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:11:
Vaag, ik kreeg net bij opstarten een update. Ik speel een paar sp missies. Ik ga effe eten. Ik start het spel weer op en hij gaat weer 350+ mb downloaden. Is dit weer een nieuwe update of gaat die dit telkens doen?
Nee heb hem net geprobeerd en toen liep die in een keer door. Snap er geen conjo van. Het zal wel
Jongens, even een hele domme vraag...
Ik ben sinds kort GTA V weer aan het spelen en ben gewoon met het verhaal verder gegaan. Echt ver was ik overigens nog niet
Nu heb ik als laatst voorbereidingen getroffen voor een heist, onder ander heeft Trevor (ik dus) een get-away car gefixt, die ergens geparkeerd en de locatie aan de andere twee doorgegeven. Ook moest er nog wat andere dingen gefixt worden, zoals maskers (gedaan).
Echter, ik weet niet hoe ik nu verder moet gaan
Nergens op de kaart zie ik de missie/heist staan en ook bellen naar alle contacten leidt niet tot het ingaan van de heist. Wat doe ik verkeerd?
Ik ben sinds kort GTA V weer aan het spelen en ben gewoon met het verhaal verder gegaan. Echt ver was ik overigens nog niet
Echter, ik weet niet hoe ik nu verder moet gaan
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Als ik de correcte missie voor me heb moet je met Franklin één van de assassination missies doen van Lester eerst, voordat de Heist unlocked. Check zijn sms maarRossi46 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 21:24:
Jongens, even een hele domme vraag...
Ik ben sinds kort GTA V weer aan het spelen en ben gewoon met het verhaal verder gegaan. Echt ver was ik overigens nog nietNu heb ik als laatst voorbereidingen getroffen voor een heist, onder ander heeft Trevor (ik dus) een get-away car gefixt, die ergens geparkeerd en de locatie aan de andere twee doorgegeven. Ook moest er nog wat andere dingen gefixt worden, zoals maskers (gedaan).
Echter, ik weet niet hoe ik nu verder moet gaanNergens op de kaart zie ik de missie/heist staan en ook bellen naar alle contacten leidt niet tot het ingaan van de heist. Wat doe ik verkeerd?
De assassination vind je onder de L van Lester, als t goed is bij de fair ergens (met reuzenrad etc)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Yep eerst Hotel Assassination. Maar voordat je die doet zijn er nog weer andere zaken die je beter eerst kunt doen. Even Googelen, staat op Wikia heel duidelijk omschreven.
Okidokie, ik ga me er even in verdiepen. Thanks alvast!

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Klopt inderdaad, Patch 350.2. Notes:mike30 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:11:
https://support.rockstarg...GTAV-PC-Patch-350-2-NotesFixes to improve game stability and other minor fixes.
WTF spel draaide vorige week nog probleemloos. Net ff opgestart...update downloaden/installeren en nu knalt ie me er uit net als de story mode zou beginnen 
Edit: Safe mode opgestart. Werkt wel. Grafische opties aanpassen werkt ook alleen instellingen worden niet onthouden na opnieuw opstarten van het spel. Blijft windowed/800*600/alles low.
Manmanman wat een piece of shit software dit
Edit: Safe mode opgestart. Werkt wel. Grafische opties aanpassen werkt ook alleen instellingen worden niet onthouden na opnieuw opstarten van het spel. Blijft windowed/800*600/alles low.
Manmanman wat een piece of shit software dit
[ Voor 44% gewijzigd door westergas op 01-05-2015 23:58 ]
Misschien ff je specs eerst posten?westergas schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 23:42:
WTF spel draaide vorige week nog probleemloos. Net ff opgestart...update downloaden/installeren en nu knalt ie me er uit net als de story mode zou beginnen
Manmanman wat een piece of shit software dit![]()
![]()
Steam: Sneggel Origin: Waus82
de game draaide afgelopen periode probleemloos op zijn systeem, specs lijken dan ook bijzaak.
kan zeggen dat het hier ook niet veel beter geworden is. game vliegt er willekeurig uit. maar instellingen blijven wel behouden.
Documents\Rockstar Games\GTA V\settings.xml zou je evt kunnen renamen zodat nieuwe gegenereerd wordt of controleren dat rechten goedstaan.
Grafische instellingen worden nu wel onthouden maar ik kom de story mode nog steeds niet in. Specs is verder niets aan veranderd dus lijkt me idd niet relevant. Verder ook niets geïnstalleerd deze week behalve die update GTA.
Zo geen zin in maar ik denk dat ik windows maar ff opnieuw ga installeren.
Zo geen zin in maar ik denk dat ik windows maar ff opnieuw ga installeren.
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch