Ja naar die link verwijs ik ook, daar komt deze data ook weg :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:47

Wokschotel

Op 6 wielen

Heeft iemand een idee? De GTA Online van mijn zoon (speelt op XBox Series S) is opeens in het Spaans en ik kan nergens een mogelijkheid ontdekken om het terug te zetten naar Engels. Spel opnieuw installeren heeft niet geholpen. De taalinstellingen van de XBox staan op Engels, maar ondanks dat Spaans best past bij de GTA sfeer, hebben we hem toch liever in het Engels.

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:41
Wokschotel schreef op maandag 9 maart 2026 @ 09:59:
Heeft iemand een idee? De GTA Online van mijn zoon (speelt op XBox Series S) is opeens in het Spaans en ik kan nergens een mogelijkheid ontdekken om het terug te zetten naar Engels. Spel opnieuw installeren heeft niet geholpen. De taalinstellingen van de XBox staan op Engels, maar ondanks dat Spaans best past bij de GTA sfeer, hebben we hem toch liever in het Engels.
Kan het zijn dat hij de Vagos is bijgetreden?

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:47

Wokschotel

Op 6 wielen

Sir_Hendro schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:09:
[...]

Kan het zijn dat hij de Vagos is bijgetreden?
Haha ik heb geen idee, dat moet ik hem vragen. Dus om het weer in het Engels te krijgen moet hij daar weer uit? Enig idee hoe?

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:41
Wokschotel schreef op maandag 9 maart 2026 @ 14:15:
[...]

Haha ik heb geen idee, dat moet ik hem vragen. Dus om het weer in het Engels te krijgen moet hij daar weer uit? Enig idee hoe?
Dat was een grapje omdat de Vagos een mexicaanse gang is in GTA 5. :D

Om even serieus te antwoorden, start het spel eens opnieuw en zodra het Rockstar-logo verschijnt (vóór het eerste laadscherm), even de linker bumperknop (LB) en de rechter bumperknop (RB) op de controller ingedrukt houden. Daarmee zou het spel mogelijk de taal terugzetten naar die van de XBOX zelf.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Pagina: 1 ... 216 217 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.