RigolleM schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:30:
Er verschijnt een blauw bolletje op de kaart.
Yup! :)
Je krijgt een bonus als je ze alle 10 hebt afgeleverd aan de docks, maar daar ga ik nooit in slagen met mijn beperkte tijd dat ik GTAO speel. Je moet ze namelijk alle 10 op 1 dag afleveren 8)7
Pak gewoon je Thruster als je die hebt en anders jat je gewoon een heli of zo'n privé jet en vlieg je een beetje boven de stad of het noorden en je vindt ze allemaal vanzelf wel! :)

Ik heb het ook een beetje zitten testen :
- 1ste keer voor de Award gedaan.
- 2de keer gekeken of de beloning voor alle 10 altijd hetzelfde is en dat was inderdaad ook zo :
Voor de eerste 9 auto's krijg je gewoon 20.000 GTA$ erbij geschreven.
Voor de 10de auto krijg je € 120.000 erbij geschreven! :)

Totaal is het dus € 300.000 voor alle 10 :*)
G_Dragon schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:33:
Oke..
Ben ik de enige die dit bericht heeft gemist over Grand Theft Auto 5?

Verbeterde Versie van GTA 5 komt 11 November
Heeft al heel vaak op beide officiële plekken gestaan :
- https://www.rockstargames.com/newswire/
- https://socialclub.rockstargames.com/events/

:P :+

Mijn gok is dat de console spelers straks op een NOS knopje mogen drukken! :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

nero355 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:28:
[...]

Mijn gok is dat de console spelers straks op een NOS knopje mogen drukken! :)
Eerder het gevoel weer een 'vloeiende' game te kunnen spelen, ik ben nu hoofdzakelijk verder gegaan op PC, maar als je dan de Series X aanslingerd voelt het zo '.. stroperig', dat ik niet wil weten hoe een One X of One S de game zou draaien :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:42:
Eerder het gevoel weer een 'vloeiende' game te kunnen spelen, ik ben nu hoofdzakelijk verder gegaan op PC, maar als je dan de Series X aanslingerd voelt het zo '.. stroperig', dat ik niet wil weten hoe een One X of One S de game zou draaien :P
Ik wil je best geloven, want ik heb geen idee welke X One XXX One X 111oneoneone X-Box nou de oude of de nieuwe is :? :+

PSX/2/3/4/5 kan ik nog volgen.
X-Box/X-Box 360 kan ik ook nog volgen, maar daarna... PUINHOOP!!! :X :D

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1Henk 'm!
nero355 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 17:14:
[...]

Ik wil je best geloven, want ik heb geen idee welke X One XXX One X 111oneoneone X-Box nou de oude of de nieuwe is :? :+

PSX/2/3/4/5 kan ik nog volgen.
X-Box/X-Box 360 kan ik ook nog volgen, maar daarna... PUINHOOP!!! :X :D
An sich niet zo moelijk :P Denk Sony niveau en voeg de Slim/Pro/fat toe, beetje zoals 360 Arcade/Elite/Slim maar dan in power.

One (Fat), Arcade
One S, Slim
One X, Elite

Series S, Slim
Series X, Elite

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Gisteren toch weer dat "probleem" in mijn autoshop dat ik mijn eigen wagens kon modden, zonder level-restricties.

Daaraan voorafgaand was ik met een mede-tweaker (Valar, tag je niet want er zijn er meer op dit forum) bij de meet en we reden samen in mijn wagen naar mijn autoshop.
Leek erop alsof de game bleef hangen (heb wel 10 minuten naar een zwart scherm zitten turen) maar ineens was ik alsnog in mijn shop.

Ik weet niet of het verband met elkaar houdt, maar het lijkt me duidelijk dat ik dit probleem wel wil kunnen reproduceren. O-)

Kan me voorstellen dat het voor het gros van jullie totaal niet boeiend is want de upgrades zijn toch al unlocked. Ik zit nog steeds op level 15 en dan is bijv. die turbo nog wel heeeeel ver weg. :P

[Voor 16% gewijzigd door SuBBaSS op 27-07-2021 19:14]

Gaslighting is a form of psychological manipulation in which a person or a group covertly sows seeds of doubt in a targeted individual or group, making them question their own memory, perception, or judgement..

• Ddjnge
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 27-11 06:13
Ik parkeerde een auto in de shop, stapte vervolgens via rechts in (bijrijderskant) en kreeg ineens de mogelijkheid tot “volledig” tunen. Miss een glich? Want eerder lukte het mij niet, maar met het laatste beetje geld toch mijn voordeel er mee gedaan. Maar wellicht een tip voor een ieder waarbij het nog niet gelukt is (heb ook nog een lage ranking).

Moet zeggen, het geld verdienen blijft toch een dingetje zonder een hele snelle (dure) auto of iets wat vliegt.

7/29/2021 Weekly GTA Online Bonuses

New Content
  • Pfister Comet S2 (GTA$ 1,878,000 on Legendary Motorsports)
  • Warrener HKR - Prize Ride
Podium Vehicle
  • Truffade Z-Type
Bonus GTA$ and RP Activities
  • 2x GTA$ and RP on Adversary Mode - The Vespucci Job
  • 2x GTA$ and RP on Sprint Races
Discounted Content
  • 40% off Vapid Clique (GTA$ 545,400)
  • 40% off Karin Everon (GTA$ 885,000 / 663,750)
  • 40% off Weeny Issi Sport (GTA$ 538,200)
  • 40% off Ocelot Locust (GTA$ 975,000)
  • 40% off Declasse Mamba (GTA$ 597,000)
  • 40% off Vulcar Nebula Turbo (GTA$ 478,200)
  • 30% off Ocelot Pariah (GTA$ 994,000)
  • 30% off Coil Raiden (GTA$ 962,500)
  • 30% off BF Club (GTA$ 896,000)
Twitch Prime Bonuses
  • 80% off Invetero Coquette BlackFin (GTA$ 139,000)
  • 50% off Benefactor BR8 (GTA$ 1,700,000)
  • 100% off Strawberry - Auto Shops (GTA$ 0)
Time TrialRC Bandito Time TrialPremium Race

[Voor 95% gewijzigd door G_Dragon op 29-07-2021 12:03]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Valar
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 19:05
SuBBaSS schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:12:
Gisteren toch weer dat "probleem" in mijn autoshop dat ik mijn eigen wagens kon modden, zonder level-restricties.

Daaraan voorafgaand was ik met een mede-tweaker (Valar, tag je niet want er zijn er meer op dit forum) bij de meet en we reden samen in mijn wagen naar mijn autoshop.
Leek erop alsof de game bleef hangen (heb wel 10 minuten naar een zwart scherm zitten turen) maar ineens was ik alsnog in mijn shop.

Ik weet niet of het verband met elkaar houdt, maar het lijkt me duidelijk dat ik dit probleem wel wil kunnen reproduceren. O-)

Kan me voorstellen dat het voor het gros van jullie totaal niet boeiend is want de upgrades zijn toch al unlocked. Ik zit nog steeds op level 15 en dan is bijv. die turbo nog wel heeeeel ver weg. :P
Dat was ik ;)
Ik bleef ook op het zwarte scherm hangen, heb toen maar alt-f4 gedaan.

|| Dell XPS 13 9360HVW8J | MSI GS66 Stealth 10SE-092NL ||

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Ddjnge schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:36:
Ik parkeerde een auto in de shop, stapte vervolgens via rechts in (bijrijderskant) en kreeg ineens de mogelijkheid tot “volledig” tunen. Miss een glich? Want eerder lukte het mij niet, maar met het laatste beetje geld toch mijn voordeel er mee gedaan. Maar wellicht een tip voor een ieder waarbij het nog niet gelukt is (heb ook nog een lage ranking).

Moet zeggen, het geld verdienen blijft toch een dingetje zonder een hele snelle (dure) auto of iets wat vliegt.
Dat heb ik dus ook meermaals gehad ondertussen.
Niet eens zozeer via "rechts instappen" want heb het ook gehad met het instappen aan de bestuurderskant.
Valar schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:31:
[...]

Dat was ik ;)
Ik bleef ook op het zwarte scherm hangen, heb toen maar alt-f4 gedaan.
:w
En: snap ik, duurde wel erg lang allemaal.

[Voor 15% gewijzigd door SuBBaSS op 29-07-2021 12:22]

Gaslighting is a form of psychological manipulation in which a person or a group covertly sows seeds of doubt in a targeted individual or group, making them question their own memory, perception, or judgement..

• Ryst
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 27-11 17:17
Wat zijn handige manier om snel geld te verdienen?
Ik wilde het weer spelen, maar mijn account is weg. Kan ook niks meer terughalen, van alles geprobeerd helaas.

Maar via Epic heb ik een gratis versie ontvangen vorig jaar. Maar begin dan weer op level 1 en met 0 $.

Spel al 3/4 jaar niet gespeeld, tips? :D

• GoeiedagEem
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 18:37
Ryst schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:37:
Wat zijn handige manier om snel geld te verdienen?
Ik wilde het weer spelen, maar mijn account is weg. Kan ook niks meer terughalen, van alles geprobeerd helaas.

Maar via Epic heb ik een gratis versie ontvangen vorig jaar. Maar begin dan weer op level 1 en met 0 $.

Spel al 3/4 jaar niet gespeeld, tips? :D
Hier is genoeg over te vinden op internet, maar ik zou missies spelen tot je een startkapitaaltje hebt. Eventueel races, maar dit verdient eigenlijk te weinig. Een must have voor de missies is de armored Kuruma, een auto waarbij je in PVE niet geraakt kunt worden door NPC's, maar dit was 3 a 4 jaar geleden ook al zo. :)

Vervolgens een Kosatka aanschaffen en de Cayo Perico heist gaan grinden, dit is de beste manier van (veel) geld verdienen. Nadat je de heist een of twee keer hebt gedaan kun je de Kosatka upgraden met een Sparrow, een heli die supersnel voor je neus op te roepen is en gebruikt kan worden in de setupmissies voor de heist.
Zo die 5 sprint races weer gehad en de auto is binnen :)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:11

MisterJD

Xbox id MisterJD NL

Lekkere scheurijzer die Callico gtf. Tevens ben ik bezig modded spawned cars collectie zoals Ruiners, Sabre turbos te verzamelen. Alleen ben ik al dagen bezig om die golden Dubsta 2 te laten spawnen. Heb het ook al meerdere malen geprobeerd met de dubsta van ms baker, maar tot op heden geen dubsta te zien in downtown. Via een gunrunning missie's ook niks. Iemand een idee?

Edit: Heb een tactiek gevonden. Heb via ms baker een dubsta laten spawnen. Heb die dubsta bij lsc neer gezet. Ben met een heli meerdere keren heen en weer gevolgen top op het moment dat het chrome dubsta er stond.
https://www.youtube.com/watch?v=NxABfqIPw9E&t=74s

[Voor 27% gewijzigd door MisterJD op 01-08-2021 19:14. Reden: oplossing + link]

AMD 3900X | Noctua NH-D15SE AM4 | Asus Crosshair VIII hero | Palit GTX 1080 GameRock 8GB | G.Skill Flare X CL4 3200 | Samsung 860 EVO 1TB | Toshiba DT01ACA300, 3TB | Samsung G7 27 | Silverstone Strider Titanium ST70F-TI 700W | Fractal Design Define S

• Ddjnge
Ddjnge schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:36:

Vreemde is echter wel, dat als je met de desbetreffende auto langs een normale shop gaat, die modificaties er niet op blijken te zitten (nog niet vrijgespeeld door je/mijn behaalde ranking). Meer mensen daar “last” van?
Ddjnge schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:59:
[...]

Vreemde is echter wel, dat als je met de desbetreffende auto langs een normale shop gaat, die modificaties er niet op blijken te zitten (nog niet vrijgespeeld door je/mijn behaalde ranking). Meer mensen daar “last” van?
Ja, ook meegemaakt in de LS Car meet workshop, daarna naar de Arena Workshop en daar lukte het wel.
MisterJD schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:03:
Tevens ben ik bezig modded spawned cars collectie zoals Ruiners, Sabre turbos te verzamelen.
Heb je toevallig een lijst ergens gevonden waar wat spawnt en in welke staat :?

Ik las namelijk laatst dat de Futo niet meer rondrijdt met die standaard livery erop en ik vraag me af of er niet toevallig een "pre-modded" variant is die de livery WEL heeft, maar ik weet niet meer waar die altijd "pre-modded" spawnt :+
Alleen ben ik al dagen bezig om die golden Dubsta 2 te laten spawnen. Heb het ook al meerdere malen geprobeerd met de dubsta van ms baker, maar tot op heden geen dubsta te zien in downtown. Via een gunrunning missie's ook niks. Iemand een idee?

Edit: Heb een tactiek gevonden. Heb via ms baker een dubsta laten spawnen. Heb die dubsta bij lsc neer gezet. Ben met een heli meerdere keren heen en weer gevolgen top op het moment dat het chrome dubsta er stond.
https://www.youtube.com/watch?v=NxABfqIPw9E&t=74s
Daar was toch een of andere missie voor die de tijd altijd op 12:00 heeft staan en je daar de Dubsta het makkelijkst kon laten spawnen of zoiets :?

• MisterJD

MisterJD

Xbox id MisterJD NL

nero355 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 17:18:
[...]

Heb je toevallig een lijst ergens gevonden waar wat spawnt en in welke staat :?

Ik las namelijk laatst dat de Futo niet meer rondrijdt met die standaard livery erop en ik vraag me af of er niet toevallig een "pre-modded" variant is die de livery WEL heeft, maar ik weet niet meer waar die altijd "pre-modded" spawnt :+

[...]

Daar was toch een of andere missie voor die de tijd altijd op 12:00 heeft staan en je daar de Dubsta het makkelijkst kon laten spawnen of zoiets :?
Via deze forum http://gtaforums.com/topi...icle-bicycle-mega-thread/
De spawntijden van sommige auto's kloppen niet helemaal, tevens is die site gigantisch traag. Heb de meeste auto's vaak om 9 uur en of 12 uur bij LSC weg gejat. Sentinels, Dominator, Sabre turbo's, Gauntlet. En de Chrome Dubsta via de eerder geposte link te laten spawnen. En die gold Dubsta 2 zo rond 9 uur ingame bij LSC vlakbij airport.

Met de gunrunning missies zie ik de dubsta 2 dan ook wel, komt eigenlijk op het zelfde neer als met de dubsta via MS Baker. Maar met de eerder geposte link van mijn vorige post was het voor de eerste keer al raak.

AMD 3900X | Noctua NH-D15SE AM4 | Asus Crosshair VIII hero | Palit GTX 1080 GameRock 8GB | G.Skill Flare X CL4 3200 | Samsung 860 EVO 1TB | Toshiba DT01ACA300, 3TB | Samsung G7 27 | Silverstone Strider Titanium ST70F-TI 700W | Fractal Design Define S

MisterJD schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 18:01:
Via deze forum http://gtaforums.com/topi...icle-bicycle-mega-thread/
De spawntijden van sommige auto's kloppen niet helemaal, tevens is die site gigantisch traag.
Die specifieke thread laadt langzaam door al die embedded YouTube video's zo te zien, want ik zoek daar weleens wat op en die website is verder gewoon snel te noemen! ;)
En de Chrome Dubsta via de eerder geposte link te laten spawnen. En die gold Dubsta 2 zo rond 9 uur ingame bij LSC vlakbij airport.

Met de gunrunning missies zie ik de dubsta 2 dan ook wel, komt eigenlijk op het zelfde neer als met de dubsta via MS Baker. Maar met de eerder geposte link van mijn vorige post was het voor de eerste keer al raak.
Zo te zien wordt de missie die ik bedoelde daar genoemd : Denial of Service :)

• HansPatat050
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14:10
Is er iemand die The Pacific Job en Series A heists met mij wil doen? Ik hoef alleen deze nog af te ronden, dan heb ik ze allemaal gedaan.

Psn Hanspatat050

• MisterJD

MisterJD

Xbox id MisterJD NL

Hallelujah zeg, ondanks dat perico al een poosje uit is heb ik nu eindelijk de perico heist completed. Heb alles stealth gedaan. En dat gaat een stuk makkelijker. Approaching met duikboot. Via de drainage pipe naar binnen, dan via voordeur naar buiten. Golden gun unlocked. Nu gaan we voor de volgende ronde, om die combat shotgun te vinden, en tevens meer loot binnen harken. Ik heb nu zo'n beetje door hoe het werkt. Maar nu ik de 2e ronde wil gaan doen, staat de difficulty op hard mode. Hoe kan je die naar normal mode zetten?

• dehardstyler
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 17:20
MisterJD schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:52:
Hallelujah zeg, ondanks dat perico al een poosje uit is heb ik nu eindelijk de perico heist completed. Heb alles stealth gedaan. En dat gaat een stuk makkelijker. Approaching met duikboot. Via de drainage pipe naar binnen, dan via voordeur naar buiten. Golden gun unlocked. Nu gaan we voor de volgende ronde, om die combat shotgun te vinden, en tevens meer loot binnen harken. Ik heb nu zo'n beetje door hoe het werkt. Maar nu ik de 2e ronde wil gaan doen, staat de difficulty op hard mode. Hoe kan je die naar normal mode zetten?
Niet. Je bent dan de nieuwe heist te snel gestart, dan gaat deze automatisch op "hard". Als je de heist nu weer even haalt, dan is hij de volgende keer weer "normal".

Als je na die 2 heists geen hard mode wilt, dan zal je wat langer moeten wachten met de heist starten. Ik weet niet precies hoelang, maar dat weet iemand anders hier vast wel. :)

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
dehardstyler schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:00:
[...]

Niet. Je bent dan de nieuwe heist te snel gestart, dan gaat deze automatisch op "hard". Als je de heist nu weer even haalt, dan is hij de volgende keer weer "normal".

Als je na die 2 heists geen hard mode wilt, dan zal je wat langer moeten wachten met de heist starten. Ik weet niet precies hoelang, maar dat weet iemand anders hier vast wel. :)
Ik dacht dat je 1 dag moest wachten voor een nieuwe te starten

Burp

• MisterJD

MisterJD

Xbox id MisterJD NL

dehardstyler schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:00:
[...]

Was er al bang voor. Zal vanavond nog wel weer kijken. En anders reset ik het wel, heb niet zoveel zin in om op hard te spelen. Want ik had al moeite met die fingerprintscanner, en op hard mode wilde het niet.
Wii4all schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:18:
[...]

Ik dacht dat je 1 dag moest wachten voor een nieuwe te starten
Ingame neem ik aan toch, ofwel 45 min.

• dehardstyler
  • Laatst online: 17:20
MisterJD schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:34:
[...]

Was er al bang voor. Zal vanavond nog wel weer kijken. En anders reset ik het wel, heb niet zoveel zin in om op hard te spelen. Want ik had al moeite met die fingerprintscanner, en op hard mode wilde het niet.
Die zijn een eitje man. Je hoeft namelijk niet eens te vergelijken met het voorbeeld, maar je hoeft alleen maar te "tellen". Misschien dat dit helpt:

Als de bovenste rij goed is (vaak half leeg, maar een klein stukje fingerprint is te zien) dan is dat rij 1.
Daarna kies je voor rij 2 ook weer het "plaatje" van rij 1 en daarna 1 keer pijltje naar rechts (Xbox en PS).
Nu is rij 2 ook goed. Dan rij 3, weer kies je het plaatje van rij 1, maar nu doe je 2 keer pijltje naar rechts. Dan klopt die ook.

Dan rij 4, weer kies je het plaatje van rij 1 en dan 3 keer naar rechts. Ik denk dat je er zo wel uitkomt, kind kan de was doen. ;)
Ja zoiets was het volgens mij ja.

• MisterJD

MisterJD

Xbox id MisterJD NL

dehardstyler schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:43:
[...]

Die zijn een eitje man. Je hoeft namelijk niet eens te vergelijken met het voorbeeld, maar je hoeft alleen maar te "tellen". Misschien dat dit helpt:

Als de bovenste rij goed is (vaak half leeg, maar een klein stukje fingerprint is te zien) dan is dat rij 1.
Daarna kies je voor rij 2 ook weer het "plaatje" van rij 1 en daarna 1 keer pijltje naar rechts (Xbox en PS).
Nu is rij 2 ook goed. Dan rij 3, weer kies je het plaatje van rij 1, maar nu doe je 2 keer pijltje naar rechts. Dan klopt die ook.

Dan rij 4, weer kies je het plaatje van rij 1 en dan 3 keer naar rechts. Ik denk dat je er zo wel uitkomt, kind kan de was doen. ;)

[...]

Ja zoiets was het volgens mij ja.
Dan ga ik dat eens proberen. Thanks

Gewoon de sleutels van de gate jatten van een bewaker en beneden hacken i.p.v. via het kantoor van die gekke gast! :)

Dan hoef je op Normal Mode maar 1 keer te hacken en op Hard Mode 2 keer.
Via het kantoor is het 2 en 4 namelijk! :o :D
48 minuten als het goed is :)

En heel eerlijk gezegd heb ik nog nooit buiten dat "hacken" iets gevonden wat echt moeilijker is op Hard Mode dus IMHO heeft het geen nut om te knoeien met Normal Mode want je krijgt ook een lagere payout! ;)

Voor de shotgun kan je hier effe kijken : https://gtaweb.eu/pl/gtao-mapa#cp d:)b

[...]
Wil niet overkomen als kommaneuker maar het is 48' :9

Hardmode is toch even makkelijk.. :o
Waarom win ik telkens de auto die ik niet wil winnen van het podium en waarom win ik vaak niet de auto die ik wel wil winnen _O-

G_Dragon schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:06:
Waarom win ik telkens de auto die ik niet wil winnen van het podium en waarom win ik vaak niet de auto die ik wel wil winnen _O-
Heb eigenlijk nog nooit de auto gewonnen die ik wou winnen, zou random zijn, maar heb toch het gevoel van niet...

08/05/2021 Weekly GTA Online Bonuses

New Content
  • Vapid Dominator ASP (GTA$ 1,775,000 on Southern San Andreas Super Autos)
  • Annis ZR350 - Prize Ride
Podium Vehicle
  • Canis Seminole Frontier
  • 2x GTA$ and RP on Street Races
  • 2x GTA$ and RP on Survivals
  • 3x GTA$ and RP on Business Battles
Discounted Content
  • 30% off Mammoth Squaddie (GTA$ 791,000)
  • 30% off RO-86 Alkonost (GTA$ 3,045,000 / 2,283,750)
  • 30% off Lampadati Tigon (GTA$ 1,617,000)
  • 40% off Grotti Itali GTO (GTA$ 1,179,000)
  • 40% off Vapid Ellie (GTA$ 339,000)
  • 50% off All Offices
Twitch Prime Bonuses
  • 100% off Strawberry - Auto Shop (GTA$ 0)
Time TrialRC Bandito Time Trial

• Generaal Pep
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 16:27
RigolleM schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:16:
[...]

Heb eigenlijk nog nooit de auto gewonnen die ik wou winnen, zou random zijn, maar heb toch het gevoel van niet...
Volledig random als je het mij vraagt. 100'en, 1000'en keren gedraaid. Alleen de Deluxo gewonnen (wel echt een super gave wagen die ik graag wou :D)

01010000 01100101 01110000 01100101

• Ddjnge
Zo herkenbaar ook! Allerlei technieken geprobeerd (via Google), maar telkens pech wanneer er net een auto is dat ik juist wel kan/wil gebruiken.

Tevens vind ik de prijzen van de nieuwe tuners selectie ook echt te hoog.

• Unigo
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 27-11 16:57
Nu ik een PS5 heb staan toch maar weer GTA V geinstalleerd en verder met mijn PS4 account. Die had ik al een paar jaar links laten liggen. Ik heb (geloof ik) alle eerste heists (t/m pacific standard geloof ik) wel gedaan als teamlid, maar ben pas bij de voorbereidingen op de humane labs raid als organisator. Ik merk dat het lastig is teamgenoten te vinden om die voorbereidingen/heists mee te doen.

Zelfde geldt (bijv.) voor de sprints van de nieuwe DLC, die zijn volgens mij ook makkelijker als je die om en om doet met een ander.

Hoe pakken jullie dat aan? Tweakerscrew ofzo? (kleine handicap: heb een kleine van 11 weken oud die soms wat aandacht vraagt ;) )

3ds fc: 4270-0926-7440

• AMD1800
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 11:14
@Unigo de oude Heists zijn op elk platform het lastigst. Misschien dat er hier mensen in de crew zijn die je kunnen helpen. Anders misschien ff op Reddit vragen of iemand een team met je wil vormen. Daar is een speciale subreddit voor, waar ik de naam zo niet van weet
Ik kreeg ooit eens een uitnodiging voor 'Dutchshots Crew', maar is enkel PC/PSN. Die waren een tijdje geleden op zoek naar nieuwe leden.

Weet niet hoe het zit met de Tweakers crew voor PSN, voor Xbox zijn er wel een paar actieve spelers.

Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met GTAO, de originele Heist heb ik gedaan maar de Doomsday Heist is nog gewoon maagdelijk onaangetast... Heb de YT-filmpjes er van bekeken en besloten om mijn tijd te investeren in de Diamond Casino Heist, welke een pak meer opbrengt dan de Doomsday Heist en vooral véél leuker is.

• GoeiedagEem
Ik ben ff bezig geweest mijn auto's wat meer bij elkaar te zetten per klasse, maar jemig wat een werk is dat zeg. En soms opeens een griefer ertussen waarbij je niet ff door kunt pakken, maar wraak moet nemen. ;)

Anyway, kun je eenvoudig ergens zien hoeveel en welke auto's je allemaal hebt? De inlog in Social Club toont alleen de laatste 10 auto's waar je in gereden hebt...

Als de CEO garages weer in de aanbieding zijn, dan ga ik dat uitbreiden, die garage is wel duur, maar toont de auto's wel op de mooiste manier.

Ik zag toevallig dat ik ook recht heb op allemaal gratis auto's bij Southern San Andreas Super Auto's. Heb ze nog niet besteld, doen jullie standaard altijd alle gratis auto's oppikken? Of de crappy cars laten voor wat het is?
GoeiedagEem schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:07:
Ik ben ff bezig geweest mijn auto's wat meer bij elkaar te zetten per klasse, maar jemig wat een werk is dat zeg. En soms opeens een griefer ertussen waarbij je niet ff door kunt pakken, maar wraak moet nemen. ;)

Anyway, kun je eenvoudig ergens zien hoeveel en welke auto's je allemaal hebt? De inlog in Social Club toont alleen de laatste 10 auto's waar je in gereden hebt...

Als de CEO garages weer in de aanbieding zijn, dan ga ik dat uitbreiden, die garage is wel duur, maar toont de auto's wel op de mooiste manier.

Ik zag toevallig dat ik ook recht heb op allemaal gratis auto's bij Southern San Andreas Super Auto's. Heb ze nog niet besteld, doen jullie standaard altijd alle gratis auto's oppikken? Of de crappy cars laten voor wat het is?
Ik heb die CEO garages bijna vol staan en het is inderdaad wel even flink wat werk om alles te sorteren.
Vaak ging ik met een auto naar de garage toe en als die dan binnen stond, belde ik buiten weer voor nummer 2 en reed die naar binnen om vervolgens dan weer op en neer te rijden (repeat). Deed dit altijd in een lagged out sessie of invite only

Ik hoop in de toekomst dat dit inderdaad makkelijker word gemaakt :)

Ddjnge schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:27:
Tevens vind ik de prijzen van de nieuwe tuners selectie ook echt te hoog.
Dat is al veel langer een probleem helaas... :/

Sinds de eerste auto die uitkwam en rond de 2.000.000 GTA$ als prijs kreeg is het een puinhoop geworden!

Wat dat betreft vind ik de nieuwe auto's relatief goedkoop als je de discount prijs aanhoudt en dan eventueel wacht op nog meer discount in de toekomst :)
Unigo schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:24:
Ik heb (geloof ik) alle eerste heists (t/m pacific standard geloof ik) wel gedaan als teamlid, maar ben pas bij de voorbereidingen op de humane labs raid als organisator. Ik merk dat het lastig is teamgenoten te vinden om die voorbereidingen/heists mee te doen.
Dat komt omdat ze zo weinig opbrengen en alle Heists behalve Pacific Standard uit die reeks vreselijk irritant zijn! :X :/
Zelfde geldt (bijv.) voor de sprints van de nieuwe DLC, die zijn volgens mij ook makkelijker als je die om en om doet met een ander.
Dat was vorige week hé! ;)

En inderdaad met een buddy het makkelijkst om effe snel te doen! d:)b
Hoe pakken jullie dat aan? Tweakerscrew ofzo?
Online en IRL Friends die GTA V Online nog steeds spelen na al die tijd :)
(kleine handicap: heb een kleine van 11 weken oud die soms wat aandacht vraagt ;) )
Alles is beter dan iemand die ineens zegt dat die effe gaat roken en wij maar op hem moeten wachten... :r ;) :+
AMD1800 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:32:
De oude Heists zijn op elk platform het lastigst.
Eerder irritant dan lastig IMHO en The Pacific Standard blijft stiekem leuk, ondanks het feit dat ik die ietsje te vaak heb gedaan in het verleden! :)
RigolleM schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:07:
Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met GTAO, de originele Heist heb ik gedaan maar de Doomsday Heist is nog gewoon maagdelijk onaangetast... Heb de YT-filmpjes er van bekeken en besloten om mijn tijd te investeren in de Diamond Casino Heist, welke een pak meer opbrengt dan de Doomsday Heist en vooral véél leuker is.
Bogdan Finale is best wel leuk, maar dat was het dan ook wel... :+

Ik vind ook die "SMS" die je van Lester krijgt als je een tijdje in Freeroam aan het knoeien bent ook best wel irritant : Ja, ik weet dat ik nog steeds een Facility heb en NEE, ik wil die suffe Heists niet spelen! :P
GoeiedagEem schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:07:
This =>
G_Dragon schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:23:
Deed dit altijd in een lagged out sessie of invite only
:)
Bel je Mechanic en scroll alles door : Dat is de enige snelle optie die ik ken :)
IMHO had het nog mooier gekund, maar goed... het is beter dan niks! :)
Dat is volgens mij voor iedereen die op de PS3 GTA V Online heeft gespeeld en zijn PlayStation Account met die van Social Club heeft gekoppeld :)

The Kraken is dan onder andere ook GRATIS en kan je via Pegasus oproepen! :*)
Ook kan je een aantal auto's zowel jatten om mee rond te rijden of gewoon kopen, zoals de Dukes (of Hazzard auto :D ) en nog een aantal anderen...
G_Dragon schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:23:
Ik heb die CEO garages bijna vol staan en het is inderdaad wel even flink wat werk om alles te sorteren.
Vaak ging ik met een auto naar de garage toe en als die dan binnen stond, belde ik buiten weer voor nummer 2 en reed die naar binnen om vervolgens dan weer op en neer te rijden (repeat). Deed dit altijd in een lagged out sessie of invite only
Mechanic + Heen en weer rijden is inderdaad de enige optie voorlopig :)
Ik hoop in de toekomst dat dit inderdaad makkelijker word gemaakt :)
+ 1 d:)b

Scroll me ook helemaal suf die eene keer dat ik iemand met een oude Heist help :+

Nu heb ik 2 keer de ZR350 dankzij de Car Meet Challenge

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Da's de mind-f*ck die je moet un-f*cken.

Dus bij elke wagen die je (stiekem!) wel wilt hebben vol overtuiging gaan roepen dat je hem niet wilt. :+

• GoeiedagEem
G_Dragon schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:44:
Nu heb ik 2 keer de ZR350 dankzij de Car Meet Challenge
Ik heb m ook gewonnen, gisteren die pursuit serie met Nero gespeeld, was jij daar ook bij? :P

• MisterJD

MisterJD

Xbox id MisterJD NL

Volgens mij heb ik een gelukje vandaag. Eerst haal ik met de casino rad de podium car binnen, Dan even later een gokje wagen op één van de machines, win ik een mooie prijs van 1,250000 En wat betreft de perico heist. Dat gaat nu ook lekker op hard mode. Dat gaat dus toch makkelijker dan gedacht.

• Generaal Pep
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 16:27
MisterJD schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:34:
Volgens mij heb ik een gelukje vandaag. Eerst haal ik met de casino rad de podium car binnen, Dan even later een gokje wagen op één van de machines, win ik een mooie prijs van 1,250000 En wat betreft de perico heist. Dat gaat nu ook lekker op hard mode. Dat gaat dus toch makkelijker dan gedacht.
Cayo perico is wel echt de ervaring bij mij. Eerst moest ik wel 100 keer herstarten en op een gegeven moment uit frustratie de pc uit het stopcontact trekken. Ondertussen lukt het me elke keer weer om het in zo'n 13 minuten te doen, zonder herstart.

01010000 01100101 01110000 01100101

Generaal Pep schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:45:
Cayo perico is wel echt de ervaring bij mij.
Eerst moest ik wel 100 keer herstarten en op een gegeven moment uit frustratie de pc uit het stopcontact trekken.
Ondertussen lukt het me elke keer weer om het in zo'n 13 minuten te doen, zonder herstart.
Ik hoop dat je een geintje maakt... :X

8/12/2021 Weekly GTA Online Bonuses

New Content
  • Emperor Vectre (GTA$ 1,785,000 on Legendary Motorsports)
  • Futo GTX - Win 3 Sprint races for 4 days in a row to Claim Prize Ride
  • The Lost Contract - Contracts
Podium Vehicle
  • Lampadati Michelli GT
  • 2x GTA$ and RP on Adversary Mode - Siege Mentality
  • 2x GTA$ and RP on Pursuit Races
Discounted Content
  • 30% off Mammoth Squaddie (GTA$ 791,000)
  • 30% off RO-86 Alkonost (GTA$ 3,045,000 / 2,283,750)
  • 30% off Lampadati Tigon (GTA$ 1,617,000)
  • 40% off Grotti Itali GTO (GTA$ 1,179,000)
  • 40% off Vapid Ellie (GTA$ 339,000)
  • 50% off All Offices
Twitch Prime Bonuses
  • 100% off Strawberry - Auto Shop (GTA$ 0)

• GoeiedagEem
De kortingen zijn zeker niet gewijzigd?

@nero355 (en anderen) weer om en om sprint races doen voor die gratis auto? :)

[Voor 5% gewijzigd door GoeiedagEem op 12-08-2021 12:05]

• AMD1800
@GoeiedagEem volgens Reddit moet je dus 4 dagen achter elkaar 3 sprintraces winnen. Dat is in totaal 12 races. Cayo perico doen zal sneller gaan.

• GoeiedagEem
@AMD1800 Ja ik zie het nu, laat maar zitten inderdaad, met dit weer ga ik vermoedelijk niet 4 dagen achter elkaar online zijn. :)
@AMD1800 @GoeiedagEem Ik heb die Futo GTX al en inderdaad 1x Cayo en je kunt hem ook aanschaffen, 12x sprints races winnen pft..

De nieuwe Porsche ziet die we volgende week gaan te zien krijgen ziet er wel een leuke wagen uit, testritje gedaan tijdens de luchtpauze op het test track... De Emperor Vectre staat full option al in mijn auto shop garage :-)

• DriesNL
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 12-11 08:22
Klopt het dat GTA Online wat minder levendig aanvoelt dan SP? Minder auto's en NPC's etc. Of is dit placebo?

• GoeiedagEem
@DriesNL Dat klopt zeker, de dynamiek is heel anders in Online. Geen stranger missies enzo en geen nieuwsberichten over events (die jezelf aanricht).

Sommige auto's zie je inderdaad meer in story mode, maar de Online spelers hebben wel vaak nieuwere auto's. Jammer genoeg worden die nieuwe DLC auto's niet door NPC's gereden.

• Steamwitz
  • Laatst online: 27-11 20:54
G_Dragon schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:57:
  • Futo GTX - Win 3 Sprint races for 4 days in a row to Claim Prize Ride
Deze 'missie' is een beetje verwarrend. Er staat (zover ik het juist vertaal) dat je 3 sprint races moet winnen voor 4 dagen op rij. Dat betekend 12 races in totaal.

Gisteren heb ik 3 sprint races 'gewonnen'. (Uiteraard gewoon samengewerkt met iemand anders.) Vandaag heb ik dit herhaald. Echter, na de eerste race (die ik 'verloor') stond er al "Win 3 races for 4 days in a row 2/4". Het lijkt er dus op dat ik na 1 (verloren) sprint al aan de dagdoel voldeed. :?

Het lijkt er dus op dat Rockstar het slecht verwoord heeft, of dat er een glitch in de code zit. (Eigenlijk de gebruikelijke Rockstar 'kwaliteit'. >:) )

Vraag mij niet hoe het nu echt zit, maar mocht het je ook opvallen, dan ben je niet de enige.

Op reddit vond ik er ook een topic over: https://www.reddit.com/r/...e_explain_more_do_i_have/
GoeiedagEem schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 12:05:
@nero355 (en anderen) weer om en om sprint races doen voor die gratis auto? :)
Hop maar een keer langs in een Friend Session van mij zou ik zeggen! :)

/EDIT :
En dan niet weggaan zonder te racen, omdat je thee moet gaan drinken! >:) :P :+
AMD1800 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 12:20:
@GoeiedagEem volgens Reddit moet je dus 4 dagen achter elkaar 3 sprintraces winnen. Dat is in totaal 12 races. Cayo perico doen zal sneller gaan.
Steamwitz schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:42:
Deze 'missie' is een beetje verwarrend. Er staat (zover ik het juist vertaal) dat je 3 sprint races moet winnen voor 4 dagen op rij. Dat betekend 12 races in totaal.

Gisteren heb ik 3 sprint races 'gewonnen'. (Uiteraard gewoon samengewerkt met iemand anders.) Vandaag heb ik dit herhaald. Echter, na de eerste race (die ik 'verloor') stond er al "Win 3 races for 4 days in a row 2/4". Het lijkt er dus op dat ik na 1 (verloren) sprint al aan de dagdoel voldeed. :?

Het lijkt er dus op dat Rockstar het slecht verwoord heeft, of dat er een glitch in de code zit. (Eigenlijk de gebruikelijke Rockstar 'kwaliteit'. >:) )

Vraag mij niet hoe het nu echt zit, maar mocht het je ook opvallen, dan ben je niet de enige.

Op reddit vond ik er ook een topic over: https://www.reddit.com/r/...e_explain_more_do_i_have/
Ik vind het ook vaag, maar na gisteren de eerste te hebben gedaan denk ik dat dit het is :

Je hebt 4 dagen om elke dag 1 sprint race te winnen en als je er 3 bij elkaar hebt gespaard dan mag je de auto ophalen :)

Het is tenslotte maar een Futo GTX en geen peperdure Grotti of F1 wagen of zo... :P :+

/EDIT #2 :

Ondertussen blijkt dat dus ook niet te kloppen... W-T-F ?!?! 8)7 _O-

[Voor 4% gewijzigd door nero355 op 15-08-2021 17:25]

Wanneer je vriendin een outfit mag uitzoeken en je er vervolgens 4 maand later nog mee speelt omdat het wel grappig is ( de roze ), besluit je maat plotseling ook om een bijpassend outfit uit te zoeken. Wat leidt tot dit resultaat _O- :

[Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 16-08-2021 19:07]

G_Dragon schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 13:54:
Wanneer je vriendin een outfit mag uitzoeken en je er vervolgens 4 maand later nog mee speelt omdat het wel grappig is ( de roze ), besluit je maat plotseling ook om een bijpassend outfit uit te zoeken. Wat leidt tot dit resultaat _O- :

[Afbeelding]
YouTube: Gayyyyy! >:) :P :+

• Steamwitz
  • Laatst online: 27-11 20:54
'Scramble' op de Car Meet Test Track vind ik wel erg leuk om te doen. Met 2-4 spelers door de garage racen. De eerste die de 20 random geplaatste checkpoints aantikt wint. 8)

Ik hoop wel dat de volgende 'DLC' er eentje is waarmee ze al die modders die in 'Online' lopen te kloten een keer een permaban kunnen geven. Vanochtend was ik met iemand een sprint race aan het doen en komt er weer zo´n grappenmaker de boel verkloten. Eerst 'kopieert' hij mijn auto en gaat een beetje voor mij rijden. Ik negeer het. Vervolgens neemt hij de controle over mijn auto over en gaat hij ermee lopen vliegen en dropt me uiteindelijk in de zee. Vervolgens gaat hij met andere spelers lopen kloten en uiteindelijk teleport hij iedereen naar één plek en blaast iedereen op. En als je dan zegt dat hij irritant is - Ik zei het inderdaad wat minder netjes. ;) - Dan laat hij je game crashen..... Zo grappig. :(
Ik heb maar weer een klacht formuliertje ingevuld bij Rockstar. Misschien dat er ooit iets mee gedaan wordt.

De FiveM modders en vergelijkbare modders zijn natuurlijk wel een verrijking van het spel. :)

[Voor 10% gewijzigd door Steamwitz op 15-08-2021 18:34]

Steamwitz schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:31:
Ik hoop wel dat de volgende 'DLC' er eentje is waarmee ze al die modders die in 'Online' lopen te kloten een keer een permaban kunnen geven. Vanochtend was ik met iemand een sprint race aan het doen en komt er weer zo´n grappenmaker de boel verkloten. Eerst 'kopieert' hij mijn auto en gaat een beetje voor mij rijden. Ik negeer het. Vervolgens neemt hij de controle over mijn auto over en gaat hij ermee lopen vliegen en dropt me uiteindelijk in de zee. Vervolgens gaat hij met andere spelers lopen kloten en uiteindelijk teleport hij iedereen naar één plek en blaast iedereen op. En als je dan zegt dat hij irritant is - Ik zei het inderdaad wat minder netjes. ;) - Dan laat hij je game crashen..... Zo grappig. :(
Ik heb maar weer een klacht formuliertje ingevuld bij Rockstar. Misschien dat er ooit iets mee gedaan wordt.
Wat ik eergisteren of zo ook tegen @GoeiedagEem zei ingame : Wie gaat er dan ook in een Public Session zitten :? :P :+

Friend/Crew/Invite Session FTW!!! :Y) 8) :*)

• GoeiedagEem
@nero355 Nee joh, af en toe PVP is hartstikke leuk. Alleen het is jammer dat er zoveel wordt valsgespeeld en dat er zoveel toxic spelers zijn (EWO, Oppressor MK2 spam, BST, Ghost Organization spam, etc.).
GoeiedagEem schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:48:
@nero355 Nee joh, af en toe PVP is hartstikke leuk. Alleen het is jammer dat er zoveel wordt valsgespeeld en dat er zoveel toxic spelers zijn (EWO, Oppressor MK2 spam, BST, Ghost Organization spam, etc.).
Ik spawn in mijn Arcade als ik GTAO opstart. Het eerste wat ik doe is kijken hoeveel er in de lobby zitten, is dit meer dan 16 (eerste bladzijde) dan ga ik naar een andere sessie. Is dit minder dan ga ik naar de playerslist zien en als daar tussen zitten met een hoge KD dan verlaat ik ook de sessie. Doe dit enkel wanneer er sales moeten gebeuren die niet in een Friend/Crew/Invite Session mogelijk zijn, zoals Bunker, Nightclub, MC business,.. MC business doe ik al lang niet meer, maar Bunker en Nightclub toch om de paar dagen en dan is het verdomd vervelend als je continue de lobby in de gaten moet houden.

Gisteren zat ik in een lobby met 5 personen, was behoorlijk stil qua kills... dus gaan met die banaan, Bunker sale met Monstertruck en bij de 5de had ik prijs, een noob griefer met een Oppressor MKII... 'k was te laat om te anticiperen en dus de laatste niet kunnen afleveren. Moet zeggen dat dit al heel lang geleden is dat dit is voorgevallen.
Haha we gaan mee met de moderne trend van tegenwoordig :P

* offtopic *

[Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 21-08-2021 13:56]

08/19/2021 Weekly GTA Online Bonuses

New Content
  • Pfister Growler (GTA$ 1,627,000 on Legendary Motorsports)
  • Vapid Dominator GTT - Place top 5 in 10 LS Car Meet Series races to Claim Prize Ride
Podium Vehicle
  • Dinka Veto Modern
  • 2x GTA$ and RP on Kart Krash: Full Auto
  • 2x GTA$ and RP on Exotic Exports
  • 2x GTA$ and RP on Store Holdups
Discounted Content
  • 30% off Pegassi Toreador (GTA$ 2,562,000)
  • 40% off HVY Nightshark (GTA$ 747,000)
  • 30% off Karin Futo GTX (GTA$ 1,113,000 / 834,750)
  • 30% off Dinka Veto Classic (GTA$ 626,500)
  • 40% off BF Weevil (GTA$ 522,000 / 391,200)
  • 30% off Sea Sparrow (GTA$ 1,270,500)
  • 30% off RUNE Kosatka (GTA$ 1,540,000)

• GoeiedagEem
Gisteren de nieuwe modus Kart Krash: Full Auto even geprobeerd. Volgens mij lijkt het wel een beetje op Rocket League. Je kunt pickups pakken waarbij je tijdelijk een upgrade krijgt en anderen kunt wegschieten.

Kan het niet echt baanbrekend of super vermakelijk noemen, dus dit zal op termijn wel een stille door sterven net als vele andere adversary modes... Payout is ook belabberd, zelfs met dubbel geld. Maar dat is vooral doordat de verhouding met de echte money makers (Cayo Perico, bunker, coke, etc.) zoek is.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom er nog geen races zijn voor de karts...
GoeiedagEem schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:59:
Gisteren de nieuwe modus Kart Krash: Full Auto even geprobeerd. Volgens mij lijkt het wel een beetje op Rocket League. Je kunt pickups pakken waarbij je tijdelijk een upgrade krijgt en anderen kunt wegschieten.

Kan het niet echt baanbrekend of super vermakelijk noemen, dus dit zal op termijn wel een stille door sterven net als vele andere adversary modes...
Gisteren ook toevallig eens gespeeld om die daily objective te behalen, en ik moest ook denken aan Rocket League. Na een weekje speelt niemand het meer, zoals zoveel...
Payout is ook belabberd, zelfs met dubbel geld. Maar dat is vooral doordat de verhouding met de echte money makers (Cayo Perico, bunker, coke, etc.) zoek is.
Ik vind nog altijd dat R* Cayo Perico veel te gemakkelijk heeft gemaakt en alle andere money makers met de grond hebben gelijk gemaakt. Ik doe enkel nog Bunker en NC, de Casino Heist heb ik ook al maanden niet meer aangeraakt.
Zou dit ook wel kunnen pruimen zo'n races met karts... ;)
GoeiedagEem schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:59:
Sinds die twee Karts erin zitten verwacht ik al maandenlang gerelateerde races, maar blijkbaar is dit het dan en moeten we het daarmee doen... :?

Het is niks anders dan een Race in GTA mode, maar dan met Karts... 8)7 YAY!!! -O-
RigolleM schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:36:
Ik vind nog altijd dat R* Cayo Perico veel te gemakkelijk heeft gemaakt en alle andere money makers met de grond hebben gelijk gemaakt. Ik doe enkel nog Bunker en NC, de Casino Heist heb ik ook al maanden niet meer aangeraakt.
Vooral de originele Heists zijn echt nutteloos gemaakt... :|

Daarnaast zou ik nog steeds graag een patch zien waarin The Casino Heist qua setups hier en daar aangepast zou kunnen worden :
- Ik heb geen wapens nodig voor The Big Con :P
- Ik heb ook geen Drills nodig voor de hoofdkluis tijdens The Big Con 8)7
- Ik heb geen Drones nodig tijdens Silent & Sneaky...
- En eigenlijk heb je ook geen auto's nodig, want die jat je gewoon op straat! :D

Wat dat betreft is The Cayo Perico Heist veel beter, maar die is weer zo simpel en saai vergeleken met Silent & Sneaky @ The Casino Heist :)

• Wii4all
  • Niet online
Eindelijk de toreador gekocht... Wel grappige wagen hoor van de week nog maar is meer op zoek naar die caches die verspreid liggen

Burp

Wii4all schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:44:
Eindelijk de toreador gekocht...
De mijne is al versleten :+
Al een honderdtal Oppressor MK2's naar het kerkhof herleidt, ideale wagen om je in de stad te verplaatsen 8)
Wie wil donderdag de nieuwe aanbiedingen posten? Mij lukt het pas vrijdagochtend vanwege een spoedrit

G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:10:
Wie wil donderdag de nieuwe aanbiedingen posten? Mij lukt het pas vrijdagochtend vanwege een spoedrit
Ze kunnen wel een dagje wachten, ik zie ze toch altijd eerst op Reddit alvorens ik hier kom zien ;-)

8/26/2021 Weekly GTA Online Bonuses

New Content
  • Karin Sultan RS Classic (GTA$ 1,789,000 on Southern San Andreas Super Autos)
  • Annis Euros - Place top 2 in a Pursuit Series race for 4 days in a row to Claim Prize Ride
Podium Vehicle
  • Vapid GB200
  • 2x GTA$ and RP on Contact Missions - Lester Crest
  • 2x GTA$ and RP on 8 Stunt Races (Previously added)
  • 2x GTA$ and RP on Auto Shop Service
  • 3x GTA$ and RP on Bodyguards/Associates Payout
Discounted Content
  • 30% off Vapid Dominator GTT (GTA$ 854,000 / 640,500)
  • 40% off Dinka Verus (GTA$ 115,200)
  • 40% off Bravado Half-Track (GTA$ 1,352,610 / 1,017,000)
  • 40% off Pegassi Tezeract (GTA$ 1,695,000)
  • 30% off Dewbauchee Specter (GTA$ 419,300)
  • 50% off All Bunkers
  • 40% off All Bunker Upgrades
Twitch Prime Bonuses
  • 80% off Vapid Flash GT (GTA$ 335,000)
  • 35% off Obey Tailgater S (GTA$ 971,750 / 728,812.5)

• Ddjnge
Nog tweakers in voor online sessies zodat we wellicht kunnen samenwerken om maximaal te cashen? (PlayStation).

• GoeiedagEem
Gisteren voor het eerst sinds tijden guns verkocht met een vriend. Even als MC gedaan omdat hij arm is (en dan krijg je 70K ipv 5K als je als CEO verkoopt).

Helaas: na twee drops een teleporting god mode griefer achter ons aan die de lading heeft opgeblazen... En daarna direct uit de sessie ging zodat we m niet konden reporten.

Het was ook nog de IPC missie en die Insurgent is behoorlijk bomb-proof. Toch maakte ie in een paar seconden gehakt van ons...

Zo jammer dat Rockstar het cheaten niet beter aan banden kan leggen..

In other news: Had wel de GB200 te pakken bij mijn eerst lucky wheel spin sinds tijden. :D
GoeiedagEem schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:53:
Gisteren voor het eerst sinds tijden guns verkocht met een vriend. Even als MC gedaan omdat hij arm is (en dan krijg je 70K ipv 5K als je als CEO verkoopt).
Eerlijk gezegd snap ik er helemaal niks van wat betreft dat CEO vs. MC verhaal wat betreft de bedragen die de spelers die je helpen uitbetaald krijgen, want de eene keer krijgen ze wel netjes 25.000 of 35.000 GTA$ en de andere keer is het inderdaad een of ander lullig bedrag, vooral bij het Bunker gebeuren...

Op een bepaald moment ben ik maar iedereen voor de zekerheid een speciale rol gaan geven als MC zodat iedereen hopelijk een goede payout krijgt! :)
Helaas: na twee drops een teleporting god mode griefer achter ons aan die de lading heeft opgeblazen... En daarna direct uit de sessie ging zodat we m niet konden reporten.

Het was ook nog de IPC missie en die Insurgent is behoorlijk bomb-proof. Toch maakte ie in een paar seconden gehakt van ons...

Zo jammer dat Rockstar het cheaten niet beter aan banden kan leggen..
Tja, moet je maar een eigen Public Sessie maken! :P

Verder kan je altijd nog iemand via Home -> Social Club -> Search Player opzoeken en Reporten! ;)
In other news: Had wel de GB200 te pakken bij mijn eerst lucky wheel spin sinds tijden. :D
d:)b

Ik heb ook de Kart van afgelopen week gewonnen en heb nu zowel de "ouderwetse" als de "fancy" versie! :D 8) :+

• GoeiedagEem
Heb inmiddels al drie keer Cayo Perico met arme vrienden gedaan, heeft ze zeker 3M gekost t.o.v. solo.. :P Maar goed ik heb geld zat.

Wat opvalt is dat er toch wel het een en ander veranderd is na de laatste updates. Zo lijkt het erop alsof de guards je sneller detecteren (ook al draag je guard kleding) nádat je de primairy objective hebt gestolen.

Ook wordt je nu (met guard kleren) gedetecteerd door de camera's en heb ik ergens gehoord dat je de silencers kunt skippen omdat de guards nu doof zijn.. :D

Nog gelukt gisteren met de races @nero355?
GoeiedagEem schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:07:
Wat opvalt is dat er toch wel het een en ander veranderd is na de laatste updates. Zo lijkt het erop alsof de guards je sneller detecteren (ook al draag je guard kleding) nádat je de primairy objective hebt gestolen.

Ook wordt je nu (met guard kleren) gedetecteerd door de camera's en heb ik ergens gehoord dat je de silencers kunt skippen omdat de guards nu doof zijn.. :D
Heb nog geen geluk gehad met het vinden van de guards kledij op mijn 'vast' traject tijdens het scopen, maar ga het zeker in de gaten houden als het zo is. Probeer zo 1x/maand hem eens te doen om hem in de vingers te blijven houden.

Enige wat ik nu ben tegengekomen, na de laatste update', is 1 extra camera op mijn traject naar de toren tijdens het scopen.
Gisteren eens gekeken naar mijn stats :
- 216 Social Club Friends/Contacts die ik door de tijd heen heb opgebouwd.
- Daarvan 10 Online waarvan 3 RDR2 spelen.
- De rest vindt het belangrijker om allerlei stomme PvP meuk te doen dan samen effe snel een autotje te winnen en dan verder te gaan waarmee je bezig was... :| :F

Of ze moeten thee gaan drinken! :P :+

Gelukkig zijn er nog de randoms die je met veel pijn en moeite kan vinden...

Kortom : Ik kan ze allemaal net zo goed verwijderen! _O- 8)7

Ander leuk voorbeeld :
Ik wilde een 4 Player Cayo Perico doen voor die 4 Player Achievement/Award en zelfs daar deed ik meerdere avonden over, ondanks dat iedereen meer dan genoeg geld kreeg, want het ging me puur om de Award! 7(8)7

• gekkemarc
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 24-11 22:58
Ddjnge schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:44:
Nog tweakers in voor online sessies zodat we wellicht kunnen samenwerken om maximaal te cashen? (PlayStation).
Als je geld nodig hebt wil ik wel een keer met je spelen.

• Ddjnge
Dat zou top zijn! Ik kan wel wat gebruiken om verder te kunnen komen. En alles in de warstock is qua prijs een no go waardoor ik niet echt verder kom.
Ddjnge schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 10:21:
Dat zou top zijn! Ik kan wel wat gebruiken om verder te kunnen komen. En alles in de warstock is qua prijs een no go waardoor ik niet echt verder kom.
Als beginnende speler zou momenteel het enige wat je nodig hebt uit de Warstock het volgende moeten zijn:

- Kosatka = 2.2M

Met Kosatka alleen kan je al uit de voeten om de Cayo Perico Heist te spelen, maar uw eerste volgende aankoop zou het volgende moeten zijn:

- Sparrow = 1.8M

Daarna speel je tig keer de Cayo Perico Heist = grinden! :o

• Ddjnge
4m bij elkaar spelen met de huidige mogelijkheden is (zover mij bekend?) bijna geen doen.

Al had ik al wel 4m bij elkaar kunnen hebben als ik het niet in het tunen van auto’s had gestopt, dat achteraf zeggende |:(
Ddjnge schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:46:
4m bij elkaar spelen met de huidige mogelijkheden is (zover mij bekend?) bijna geen doen.

Al had ik al wel 4m bij elkaar kunnen hebben als ik het niet in het tunen van auto’s had gestopt, dat achteraf zeggende |:(
Je hoeft maar 2.2M te hebben om te kunnen starten... je kan die onderzeeër op het strand parkeren en daar één van uw auto's nemen. Het duurt allemaal wat langer, maar het lukt ook...

Een vaak gemaakte beginnersfout: auto's kopen en tunen en dan blut! :*) Terwijl er genoeg rondrijden. Vliegen is ook geen probleem, heli's vindt je op bepaalde plekken en jets staan altijd geparkeerd op de militaire basis.

• AMD1800
@Ddjnge probeer anders met behulp van YouTube de casino Heist varianten goed te leren. Dan kun je via het quick job menu Heists doen totdat je die onderzeeër kan halen. Kan best rap gaan als je de juiste mensen tegenkomt

• Ddjnge
AMD1800 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:25:
@Ddjnge probeer anders met behulp van YouTube de casino Heist varianten goed te leren. Dan kun je via het quick job menu Heists doen totdat je die onderzeeër kan halen. Kan best rap gaan als je de juiste mensen tegenkomt
Die juiste mensen zijn de laatste periode lastig te vinden via GTA, laat staan Nederlands.

Maar volgens mij moet ik dan weer eerst een arcade pand kopen om een Heist te kunnen doen, volgens lester.
Ddjnge schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:12:
[...]
Maar volgens mij moet ik dan weer eerst een arcade pand kopen om een Heist te kunnen doen, volgens lester.
Je kan ook gewoon deelnemen aan andermans Casino Heist, via de quick job app op de iFruit smartphone. Maar meestal worden low levels geweerd, wegens onervaren... Er zijn nog manieren om vrienden te vinden, niet Nederlandstalig via Discord channels.
AMD1800 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:25:
Bogdan Finale inclusief Elite tikt ook wel lekker aan! :)
RigolleM schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:12:
Een vaak gemaakte beginnersfout: auto's kopen en tunen en dan blut! :*)
Of allerlei nutteloze kleren kopen, terwijl je maar één outfit echt moet hebben of zelfs alleen de vest ervan : Heavy Heist Vest :*)

Moet je wel unlocken via een bepaalde Heist uit de eerste reeks van 5 stuks :)
Terwijl er genoeg rondrijden.
Benefactor Schwartzer of Karin Sultan jatten en opslaan is inderdaad een aanrader! d:)b

Of anders één van de snellere motoren, zoals de Akuma geloof ik...
Vliegen is ook geen probleem, heli's vindt je op bepaalde plekken en jets staan altijd geparkeerd op de militaire basis.
Die laatste zou ik niet zomaar proberen als beginnende speler... :+

• Ddjnge
Inmiddels al wel wat auto’s, incl een Nightshark. Zal nog even kijken of ik dat vest kan aanschaffen om vervolgens te proberen aan een heist te mogen deelnemen.

Begint inmiddels wel te vervelen nl, wachten op een blauw stipje om iig een auto naar de haven te brengen en 20k te innen :+

En volgens mij heb ik al een helicopter! Echter komt die nergens te voorschijn. De helicopter zat in een add on (Criminal Enterprise Starter Pack)

(Zoals je wellicht merkt, ben ik geen pro hierin)

[Voor 25% gewijzigd door Ddjnge op 30-08-2021 20:52]

Ddjnge schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:49:
Inmiddels al wel wat auto’s, incl een Nightshark. Zal nog even kijken of ik dat vest kan aanschaffen om vervolgens te proberen aan een heist te mogen deelnemen.
Nightshark is een must have van zodra je wat cash hebt, want je blijft hiermee wat gespaard van griefers die vanuit de lucht zich wat amuseren. Geen slechte keuze, en wellicht gekocht met die korting, maar wel te vroeg gekocht ;)
Begint inmiddels wel te vervelen nl, wachten op een blauw stipje om iig een auto naar de haven te brengen en 20k te innen :+
Vervelen als beginner? Eugh... die blauwe stipjes spawnen over de ganse map, dus als je in de stad blijft ronddolen, ga je lang mogen wachten tot er één bovenaan de map verschijnt:

En volgens mij heb ik al een helicopter! Echter komt die nergens te voorschijn. De helicopter zat in een add on (Criminal Enterprise Starter Pack)
Verwar je chopper niet met helicopter, in de addon zit namelijk de Western Zombie Chopper

Helicopters afhankelijk van welk type die je bezit, kan je oproepen via de interactie menu, pegasus bellen, langsgaan bij CEO office of facility en die vriendelijke dame laten bellen, oppikken in de hangar, etc.
(Zoals je wellicht merkt, ben ik geen pro hierin)
Iedereen moet ergens beginnen... zelfs @nero355 is ooit een beginner geweest in GTAO :+
RigolleM schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:42:
Vervelen als beginner? Eugh... die blauwe stipjes spawnen over de ganse map, dus als je in de stad blijft ronddolen, ga je lang mogen wachten tot er één bovenaan de map verschijnt:

[Afbeelding]
Hmm... grappig : Al die blauwe puntjes zijn precies gelijk aan mijn ervaring met die auto's zoeken van de afgelopen tijd! :o :D _O-
Iedereen moet ergens beginnen... zelfs @nero355 is ooit een beginner geweest in GTAO :+
ZEKERS!!! :Y

Maar heel eerlijk gezegd heb je het nu echt super deluxe vergeleken met toen in 2015 dankzij al die Guides en Tutorials en met een beetje geluk kom je gewoon online spelers tegen die je alles goed kunnen uitleggen, waardoor de game echt een eitje wordt! :*)

• Ddjnge
Ik zit de laatste tijd alleen maar met griefers waardoor ik de Nightshark wel degelijk nodig ben, wil ik niet constant worden opgeblazen. Erg vervelend ook, en als ze dan eens terug pakt dan kun je beter maar weer een nieuwe game gaan zoeken, dan laten ze je helemaal niet meer met rust. Over verveling gesproken ;)

En nee, niet een chopper maar de Maibatsu Frogger. Maar zal eens proberen via het menu dan.

En bedankt voor de kaart!

[Voor 25% gewijzigd door Ddjnge op 31-08-2021 13:42]

Ddjnge schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:40:
Ik zit de laatste tijd alleen maar met griefers waardoor ik de Nightshark wel degelijk nodig ben, wil ik niet constant worden opgeblazen. Erg vervelend ook, en als ze dan eens terug pakt dan kun je beter maar weer een nieuwe game gaan zoeken, dan laten ze je helemaal niet meer met rust. Over verveling gesproken ;)
Je kan ook Friends/Invite/Crew session starten en dan heb je geen last van griefers, maar je kunt niet alles doen, zoals veel business gerelateerde zaken, maar Heist preps lukt perfect!

Na 10 kills stoppen ze er wel mee hoor -> xxx left :*)
En nee, niet een chopper maar de Maibatsu Frogger. Maar zal eens proberen via het menu dan.
Er los over gekeken, inderdaad dit is een helicopter. Staat in de Hangar... Ai, dat gaat weer geld kosten :P
En bedankt voor de kaart!
Ik las nu echt, bedankt voor de taart.. 8)7

• Ddjnge
RigolleM schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:06:
[...]

Je kan ook Friends/Invite/Crew session starten en dan heb je geen last van griefers, maar je kunt niet alles doen, zoals veel business gerelateerde zaken, maar Heist preps lukt perfect!

Na 10 kills stoppen ze er wel mee hoor -> xxx left :*)
Wat spelers erbij is juist wel leuk, maar niet zulke. Maar zal dan eens verdiepen in Heist Preps, op dit moment nog niet helemaal helder wat en hoe te doen (alleen). Morgen iig weer 1M erbij, dan maar eerst doorsparen voor de Kosatka.

En ook nog geen hangar, nog weinig aan die helikopter dus :O

Ps. eet smakelijk 8)7

• HansPatat050
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14:10
Ddjnge schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:51:
[...]

Wat spelers erbij is juist wel leuk, maar niet zulke. Maar zal dan eens verdiepen in Heist Preps, op dit moment nog niet helemaal helder wat en hoe te doen (alleen). Morgen iig weer 1M erbij, dan maar eerst doorsparen voor de Kosatka.

En ook nog geen hangar, nog weinig aan die helikopter dus :O

Ps. eet smakelijk 8)7
Koop de Kosatka en dan de Sparrow, die spawnt in je Kosatka d:)b

• Ddjnge
Nog 700K te gaan :+

• Wii4all
  • Niet online
Als het goed is kan je een bonus ophalen (1 miljoen) , moet je even naar de playstation store gaan...en op GTA zoeken.

Burp

• Ddjnge
De 1 mil is al geclaimd.

09/02/2021 Weekly GTA Online Bonuses

New Content
  • Übermacht Cypher (GTA$ 1,550,000 on Legendary Motorsports)
  • Übermacht Cypher - Place top 1 in 5 Street Race Series races to Claim Prize Ride
  • The Union Depository Contract - Contracts
Podium Vehicle
  • Dundreary Landstalker XL
  • 3x GTA$ and RP on Adversary Mode - Tiny Racers
  • 2x GTA$ and RP on Contracts
  • 2x GTA$ and RP on DJ Requests
Discounted Content
  • 40% off Nagasaki Weaponized Dinghy (GTA$ 1,110,000)
  • 40% off Mammoth Tula (GTA$ 3,104,220 / 2,334,000)
  • 30% off Dinka Jester RR (GTA$ 1,379,000 / 1,034,250)
  • 40% off Grotti Itali RSX (GTA$ 2,079,000 / 1,559,250)
  • 40% off Benefactor Krieger (GTA$ 1,725,000)
  • 40% off Progen Emerus (GTA$ 1,650,000)
  • 20% off All Auto Shops
Twitch Prime Bonuses
  • 80% off Vapid Flash GT (GTA$ 335,000)
  • 35% off Obey Tailgater S (GTA$ 971,750 / 728,812.5)
Kleine mededeling:
In week 36 & 37 weet ik niet wanneer ik ze zal posten, omdat ik een inwerkprogramma moet volgen en daardoor een compleet ander rooster heb.

Pagina: 1 ... 202 203 204 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee