Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 11:17
Dat is niet een correcte afspiegeling van hoe het gegaan is. Deze mail heb ik pas gestuurd nádat ik een erg lange (en tevens vriendelijke) chatsessie heb gehad met twee support medewerkers. Men bleef echter herhalen dat er niks aan te doen was.

De onvriendelijke mail die ik heb gestuurd is een opstapeling van frustraties ten aanzien van 1. het probleem an sich en 2. het gebrek aan bereidwilligheid bij het support team.

Vooral het feit dat men niet wil (of kan) zeggen waarom ik een ban heb gekregen stoort mij mateloos. Straks ben ik 2 weken weer online en krijg ik weer een ban, wie zal het zeggen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook geen ghostlobby business gedaan? Hoorde van het weekend 2 anderen die 1 en 3 maanden ban hebben plus character reset, die waren bijna dagelijks bezig in ghost lobbies met diverse businesses om maximaal geld te halen. Lijkt me raar dat ze daar nu ook al voor gaan bannen, maar het is al jaar en dag normaal dat er over een ban nooit uitleg wordt gegeven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
SinergyX schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:23:
Ook geen ghostlobby business gedaan? Hoorde van het weekend 2 anderen die 1 en 3 maanden ban hebben plus character reset, die waren bijna dagelijks bezig in ghost lobbies met diverse businesses om maximaal geld te halen. Lijkt me raar dat ze daar nu ook al voor gaan bannen, maar het is al jaar en dag normaal dat er over een ban nooit uitleg wordt gegeven.
Nee zeker niet. Wist ook niet dat dit bestond moet ik eerlijk bekennen.

Inmiddels heb ik een nieuw account aangemaakt om toch een beetje te kunnen spelen. Toch apart om weer als Level 1 te beginnen. Heb een vrouwelijk karakter gemaakt. Ook grappig om te zien hoe men dan toch anders reageert. Echt weinig wapens en vooral geld moet heel erg wennen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoeiedagEem schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:26:
Heb een vrouwelijk karakter gemaakt. Ook grappig om te zien hoe men dan toch anders reageert.
Zo speel ik vanaf dag #1 :+ Iets met niet tegen de kont van een vent aan willen kijken en zo... :P
Echt weinig wapens en vooral geld moet heel erg wennen. |:(
Ik had een keer begrepen dat je tegenwoordig als Level 1 al wapens hebt die later voornamelijk vanwege het MC gebeuren erbij zijn gekomen dus de grenade launcher en zo ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Klopt hoor, die guns zijn er wel, maar die zijn natuurlijk niet te betalen.. Homing Launcher 75K... je begint met 10K en een winkel overvallen levert tussen 1500 en 2000 op. Veel meer kun je in het allereerste begin niet.

Krijg gelukkig wat hulp van een vriend nu. Heb inmiddels de (gratis) Elegy besteld en een High End Apartment gekocht (jeej straks weer Heisten, kan vanaf level 12).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 20:20
Ik heb dat criminal pack gekocht en heb nu een bunker en probeer daar geld mee te verdienen maar het gaat heel erg langzaam.
Ik heb 180.000$ in reserach geinvesteerd en 500.000$ in een extra mannetje, maar volgens mij loopt ie alleen uit z'n neus te vreten. Supplies is 50% vol (hoeft niet helemaal vol te zijn lijkt me?) en ik heb 1 research item geunlocked. Heb nu 6000$ in value en eerder voor 24.000$ wat verkocht

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 15:01
Menesis schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:12:
Ik heb dat criminal pack gekocht en heb nu een bunker en probeer daar geld mee te verdienen maar het gaat heel erg langzaam.
Ik heb 180.000$ in reserach geinvesteerd en 500.000$ in een extra mannetje, maar volgens mij loopt ie alleen uit z'n neus te vreten. Supplies is 50% vol (hoeft niet helemaal vol te zijn lijkt me?) en ik heb 1 research item geunlocked. Heb nu 6000$ in value en eerder voor 24.000$ wat verkocht
Voor bunkers geldt dat je deze het beste continu op productie (= geld) kan zetten. Ik ga er even vanuit dat je redelijk laag level bent en nog niet veel andere inkomstenbronnen hebt. In dat geval is mijn advies om je pas op research te richten als je genoeg andere inkomstenbronnen hebt (bijv. import/export van CEO en een aantal MC productielocaties of nightclub). De ammo upgrades uit research zijn leuk maar niet enorm noodzakelijk. De rest van de research heb je haast niks aan. 50/50 research/productie is de minst interessante optie omdat beide dan heel traag gaan.

Ik raad je aan zo snel mogelijk beide productie-upgrades te kopen. Dan wordt 7.000 per 5 minuten gecreëerd en worden de supplies optimaal gebruikt. De beveiliging upgrade is niet echt nodig zo lang je iedere keer rond de 100.000 een sale doet. Boven dat bedrag wordt de kans op een raid pas groter. Boven de 125.000 heb je bovendien 2 mensen nodig voor een sale. Daarnaast natuurlijk altijd in de stad verkopen zodat je verkoopbedrag nog bijna wordt verdubbeld.

In de beginfase als je niet veel geld en nog niet beide upgrades hebt is steal supplies handig om te doen. Na de upgrades is mijn advies om altijd supplies te kopen (a 75.000). Het duurt dan ruim 2 uur voordat de supplies op zijn. In die 2 uur kun je ruim voldoende andere missies doen om dat bedrag dubbel en dwars op andere manieren terug te verdienen (4 keer Headhunter VIP work bijv.).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Odicus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-01-2024
Weekly Discounts (6/11/2018 to 13/11/2018)

Legendary Motorsport:

Vapid Flash GT ($1,172,500)

Pfister Comet SR ($801,500)

Pfister Neon ($1,050,000)

Pegassi Zentorno ($507,500)

Pegassi Tempesta ($930,300)

Warstock:

Oppressor Mk II ($2,193,750)

Maze Bank Foreclosures:

35% off MC Clubhouses and Businesses

30% off Nightclubs, including renovations

2x $ and RP:

Stunt Races

Terrorbyte Client Jobs

Contact Missions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Stef.NL schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:07:
[...]

Voor bunkers geldt dat je deze het beste continu op productie (= geld) kan zetten. Ik ga er even vanuit dat je redelijk laag level bent en nog niet veel andere inkomstenbronnen hebt. In dat geval is mijn advies om je pas op research te richten als je genoeg andere inkomstenbronnen hebt (bijv. import/export van CEO en een aantal MC productielocaties of nightclub). De ammo upgrades uit research zijn leuk maar niet enorm noodzakelijk. De rest van de research heb je haast niks aan. 50/50 research/productie is de minst interessante optie omdat beide dan heel traag gaan.

Ik raad je aan zo snel mogelijk beide productie-upgrades te kopen. Dan wordt 7.000 per 5 minuten gecreëerd en worden de supplies optimaal gebruikt. De beveiliging upgrade is niet echt nodig zo lang je iedere keer rond de 100.000 een sale doet. Boven dat bedrag wordt de kans op een raid pas groter. Boven de 125.000 heb je bovendien 2 mensen nodig voor een sale. Daarnaast natuurlijk altijd in de stad verkopen zodat je verkoopbedrag nog bijna wordt verdubbeld.

In de beginfase als je niet veel geld en nog niet beide upgrades hebt is steal supplies handig om te doen. Na de upgrades is mijn advies om altijd supplies te kopen (a 75.000). Het duurt dan ruim 2 uur voordat de supplies op zijn. In die 2 uur kun je ruim voldoende andere missies doen om dat bedrag dubbel en dwars op andere manieren terug te verdienen (4 keer Headhunter VIP work bijv.).
OK cool thanks! :)
Dus misschien was dit niet de handigste manier om geld proberen te verdienen? :+

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFiXxXeRR
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14-03-2023
GoeiedagEem schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:06:
Klopt hoor, die guns zijn er wel, maar die zijn natuurlijk niet te betalen.. Homing Launcher 75K... je begint met 10K en een winkel overvallen levert tussen 1500 en 2000 op. Veel meer kun je in het allereerste begin niet.

Krijg gelukkig wat hulp van een vriend nu. Heb inmiddels de (gratis) Elegy besteld en een High End Apartment gekocht (jeej straks weer Heisten, kan vanaf level 12).
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Deze week kunnen we goed geld maken :)

FFiXxXeRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFiXxXeRR
Menesis schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:49:
[...]
OK cool thanks! :)
Dus misschien was dit niet de handigste manier om geld proberen te verdienen? :+
Sommige research items zijn echt wel van meerwaarde, bijv. Explosive rounds. Ook raketten voor je toekomstige opressor bijv.
Maar goed, het is inderdaad wel zo dat je dat pas het beste kan doen wanneer je meer inkomstenbronnen hebt. Als je de upgrades van je bunker doet en steeds 1x 75k ronde verkoopt kun je in een volle lobby 260K - 75K (supplies) verdienen elk 2u33 minuten. In die 2u33 kun je natuurlijk VIP missies doen en autos verkopen of double RP en $ missions.

FFiXxXeRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryOSeven
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20-12-2022
Ok ik kom er niet uit.

Op dit moment heb ik alleen een MC en een document forgery (slechte keuze ik weet het)

Nu wil ik deze week een goede investering doen die me ook eens wat oplevert.

Deze week is de nightclub in de aanbieding en deze lonkt toch wel. Alleen ben ik bang dat ik er niets aan heb.

Wat zouden jullie adviseren? Wel of geen night club? Zo nee, wat dan wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 14:08

fdisk

XBL: fd1sk

BarryOSeven schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:31:
Ok ik kom er niet uit.

Op dit moment heb ik alleen een MC en een document forgery (slechte keuze ik weet het)

Nu wil ik deze week een goede investering doen die me ook eens wat oplevert.

Deze week is de nightclub in de aanbieding en deze lonkt toch wel. Alleen ben ik bang dat ik er niets aan heb.

Wat zouden jullie adviseren? Wel of geen night club? Zo nee, wat dan wel?
De nachtclub levert eigenlijk alleen echt goed geld op als je andere businesses hebt, deze maakt daar namelijk gebruik van om zonder verdere investeringen goederen te maken overeenkomstig met die bestaande businesses, mits deze dus in bezit zijn en geactiveerd zijn (hoeven zelf geen productie te draaien als je dat niet wil). Denk dat een import export warehouse en een bunker eerder handig zijn eventueel een crate warehouse, voor tussen de wachtlussen door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
Vandaag een aantal Dispatch missies gedaan met 2x RP, 2x$$. Dat ging heel snel en bijna elke 10 minuten een level omhoog. Aanrader

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryOSeven
fdisk schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:04:
[...]

De nachtclub levert eigenlijk alleen echt goed geld op als je andere businesses hebt, deze maakt daar namelijk gebruik van om zonder verdere investeringen goederen te maken overeenkomstig met die bestaande businesses, mits deze dus in bezit zijn en geactiveerd zijn (hoeven zelf geen productie te draaien als je dat niet wil). Denk dat een import export warehouse en een bunker eerder handig zijn eventueel een crate warehouse, voor tussen de wachtlussen door.
Thanks! Heb toch een nightclub gekocht (voor jouw post al). Wel lekker dat geld in de kluis,

Nu maar eens de grind starten om een bunker of facility te kopen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Om het geld in je kluis te laten doorstromen moet je wel met enige regelmaat een NC promote missie doen. Niet het meest uitdagende werk en het levert relatief gezien ook niet zoveel op.

Bij een NC moet je het echt hebben van de businesses die je daar hebt lopen.

En je hebt de nightclub ook nodig om een Terrorbyte te kunnen kopen dacht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryOSeven
GoeiedagEem schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:22:
En je hebt de nightclub ook nodig om een Terrorbyte te kunnen kopen dacht ik!
Yup! En die missies zijn ook 2x$ 2xRP deze week dus ik denk dat ik nu voor de Terrorbyte ga. En daarna voor de Opressor MK2 (Vliegende motor)

De dispatch missies beginnen nu wel wat eentonig te worden :D

Blijft een topspel dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ah die Opressors zijn zo irritant als het een player is die alleen maar anderen wil neermaaien.
Wat is de beste tactiek tegen losgeslagen opressor eigenaren? :D

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odicus
Menesis schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:00:
Ah die Opressors zijn zo irritant als het een player is die alleen maar anderen wil neermaaien.
Ik haal ze altijd neer met explosive sniper. En rondrijden in de Menacer of Insurgent Pick-up; geen last van hun missiles. Daarnaast helpen de raketten van de Stromberg ook goed; raken de Oppressor wel, terwijl jij een hit van hen wel kunt hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FFiXxXeRR
Menesis schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:00:
Chaff op je eigen oppressor MK2 installeren, de tegenstander naderen, Chaff activeren (10 seconden niet lockable) toeslaan.
Vanaf de grond is het mooiste te schuilen tussen gebouwen en proberen met je minigun ze neer te maaien. Anders is als bijrijder op de isurgent pickup of anti aircraft trailer.

FFiXxXeRR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FFiXxXeRR
BarryOSeven schreef op woensdag 7 november 2018 @ 18:54:
[...]

Thanks! Heb toch een nightclub gekocht (voor jouw post al). Wel lekker dat geld in de kluis,

Nu maar eens de grind starten om een bunker of facility te kopen :D.
Als je nu een NC hebt zou je in ieder geval 1 employee moeten toewijzen aan cargo accrue. Deze haalt dan passive geld voor je binnen die je kunt verkopen vanuit je NC. Ik zou eerst voor een bunker gaan, daar kun je ook mooi geld mee verdienen. Coke en Meth met alle upgrades leveren het meeste op van de MC businesses. Als je wilt kan ik een Profit sheet met je delen in een PB. (Alle businesses staan erin uitgewerkt).

FFiXxXeRR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Ik heb een nieuw account genomen na mijn recentelijke (onterechte) ban.

Afgelopen zondag gestart, inmiddels level 30. :P

Veel Terrorbytemissies (dubbel geld en RP) gedaan met een vriend en de Fleeca Heist. Schiet mooi op dan.

Aankopen tot dusver:

* High End Appartement
* MC Clubhouse (met korting)
* Coke lockup + upgrades (met korting)
* Bati 801RR motor voor snel verplaatsen over de map
* Elegy auto (gratis)
* Special Carbine + upgrades
* Micro SMG

Nu sparen voor een bunker denk ik...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BarryOSeven
FFiXxXeRR schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:48:
[...]

Als je nu een NC hebt zou je in ieder geval 1 employee moeten toewijzen aan cargo accrue. Deze haalt dan passive geld voor je binnen die je kunt verkopen vanuit je NC. Ik zou eerst voor een bunker gaan, daar kun je ook mooi geld mee verdienen. Coke en Meth met alle upgrades leveren het meeste op van de MC businesses. Als je wilt kan ik een Profit sheet met je delen in een PB. (Alle businesses staan erin uitgewerkt).
Zo'n profit sheet zou wel nice zijn. Alvast bedankt!

Ben benieuwd welke actie ze deze week hebben. De contact missies zijn in elk geval geen 2x$ 2xRP meer.

edit:

Double GTA$ and RP Activities:

Terrorbyte Client Jobs

Special Vehicle Work

Special Vehicle Races

1.5X GTA$ and RP activities:

Vehicle Cargo

Discounted Content:

Overflod Tyrant ($1,760,500)

Coil Raiden ($962,500)

Coil Cyclone ($1,323,000)

Ocelot XA 21 ($1,662,500)

Imponte Deluxo ($2,662,500 Trade Price)

Mammoth Thruster ($1,650,000)

Ocelot Stromberg ($1,437,000)

Nagasaki Blazer Aqua ($792,000 Trade Price)

Ruiner 2000 ($2,592,000 Trade Price)

Coil Rocket Voltic ($1,728,000)

Special Cargo (50% Discount)

Ammunition

Time Trial:

Maze Bank Arena

Video Guide

Premium Race:

Gauntlet (Supercars)

Targeted Sales:

TBA

[ Voor 41% gewijzigd door BarryOSeven op 13-11-2018 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odicus
Misschien dat ik weer wat aandacht ga besteden aan I/E met deze bonus. Afgelopen weken was het Client- en Terrorbyte-jobs grinden. Hierdoor was I/E wat op een laag pitje komen te staan. Maar goed; wil wel een griefer vrije server daarvoor. Probleem is dat ik nu alleen maar grind voor het grinden. Heb niks meer wat ik aan wil schaffen. Tijd voor een nieuwe DLC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFiXxXeRR
BarryOSeven schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:02:
[...]

Ben benieuwd welke actie ze deze week hebben. De contact missies zijn in elk geval geen 2x$ 2xRP meer.

edit:

Terrorbyte Client Jobs

Special Vehicle Work

Vehicle Cargo

Discounted Content:

Coil Raiden ($962,500)

Ammunition

Time Trial:

Maze Bank Arena

Video Guide

Premium Race:

Gauntlet (Supercars)

Targeted Sales:

TBA
Hoe kom je toch steeds zo snel aan die update info _/-\o_

FFiXxXeRR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 15:50
FFiXxXeRR schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:14:
[...]

Hoe kom je toch steeds zo snel aan die update info _/-\o_
Reddit staat het meestal al vrij vlot op
https://www.reddit.com/r/...eekly_gta_online_bonuses/

Dinsdags komen sowieso de nieuwe sales. Als je rond een uur of 9 in die draad kijkt, dan weet je de sales :)
https://www.reddit.com/r/gtaonline/

[ Voor 19% gewijzigd door lifeguard op 13-11-2018 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Odicus schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:58:
Misschien dat ik weer wat aandacht ga besteden aan I/E met deze bonus. Afgelopen weken was het Client- en Terrorbyte-jobs grinden. Hierdoor was I/E wat op een laag pitje komen te staan. Maar goed; wil wel een griefer vrije server daarvoor. Probleem is dat ik nu alleen maar grind voor het grinden. Heb niks meer wat ik aan wil schaffen. Tijd voor een nieuwe DLC!
Herkenbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
BarryOSeven schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:02:
[...]

edit:

Terrorbyte Client Jobs

Special Vehicle Work

Special Vehicle Races

Vehicle Cargo

Discounted Content:

Coil Raiden ($962,500)

Ammunition

Time Trial:

Maze Bank Arena

Video Guide

Premium Race:

Gauntlet (Supercars)

Targeted Sales:

TBA
Wat zijn special vehicle races? Hoe kom je daar het makkelijkst?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
nero355 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:11:
[...]

En daarom moet je altijd z.s.m. een Import/Export Warehouse aanschaffen! }) :+
I/E is perfect solo te doen. En met de 32-method kun je altijd een top car verkopen met 80k winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odicus schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:39:
I/E is perfect solo te doen. En met de 32-method kun je altijd een top car verkopen met 80k winst.
Solo zuigt : Er spawnen dan NPC's :/

Één extra speler in je sessie en je hebt er geen last meer van! :Y)

Verder zie : nero355 in "[Multi] Grand Theft Auto V Online" ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 16:05
nero355 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:48:
[...]

Ze komen altijd op dezelfde plek. Even uitstappen en 4 waves verslaan en je kan door.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-09 14:58

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Ik zoek nog wel een paar mensen om mee te spelen, vereiste is wel dat je discord hebt.

Stuur me maar een dm als je interesse hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door Militia Pilot op 14-11-2018 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odicus
nero355 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:48:
[...]

Ik doe altijd sellen met de Cargobob. Te hoog voor NPC's en geen kans op schade door medeweggebruikers.

• GoeiedagEem
Dat kost ook enorm tijd. En soms mislukt het inhaken van je auto, dan slingert ie heen en weer en ram je zo voor 5K aan schade aan je auto.

Sourcen van auto's met de cargobob is ook enorm tijdrovend, dat ding vliegt zo langzaam...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odicus
GoeiedagEem schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:11:
Dat kost ook enorm tijd. En soms mislukt het inhaken van je auto, dan slingert ie heen en weer en ram je zo voor 5K aan schade aan je auto.

Sourcen van auto's met de cargobob is ook enorm tijdrovend, dat ding vliegt zo langzaam...
Je kunt toch maar 1x per 30 minuten sellen. Die extra minuten maak ik wel goed in een Terrorbyte missie. Die doe ik onder 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Wow, 50 headshots met die double action revolver en je krijgt 250.000 GTA cash (en die gun in RDR2)

Mixed Reality dev

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FFiXxXeRR
Oke, voor de MC's onder ons, RIJK worden deze week!

20/11/2018 Weekly GTA Online Bonuses

Bonus GTA$ Activities:

MC Businesses (2X)

Discounted Content

FH-1 Hunter ($1,240,000)

Pyro ($1,340,000)

V-65 Molotok ($1,440,000)

Tula ($1,556,000)

Overflod Entity XXR ($1,489,250)

GB200 ($611,000)

Rapid GT Classic ($575,250)

Dewbauchee Vagner ($997,750)

Shotaro ($1,335,000)

Déclassé Hotring Sabre ($539,500)

Sea Sparrow ($1,179,750)

Progen Itali GTB ($772,850)

Truffade Nero ($936,000)

Terrorbyte & renovations (40% discount)

Offices

Nightclubs

Facilities

Hangars

MC Clubhouses

Yachts

Time Trial:

TBA

Premium Race:

TBA

FFiXxXeRR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:50
YouTube: GTA V Movie - OVERHEAT \[4K]

Een van de Vid makers (meer een content creator) heeft iets interessants gemaakt.

[ Voor 97% gewijzigd door Psyonara op 20-11-2018 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Krijg je vandaag ook nog 750.000 cash als je alleen al inlogt?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Menesis schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:49:
Krijg je vandaag ook nog 750.000 cash als je alleen al inlogt?
Het is meestal tot en met een datum. Dus 26e einddatum op de 26e nog "eligable".

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
MR_VIPER schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 07:27:
[...]

Het is meestal tot en met een datum. Dus 26e einddatum op de 26e nog "eligable".
Ja ok mooi, heb gisteren ingelogd.
Zijn er vaker van dit soort dingen waarbij je ineens veel cash krijgt? :P Afgezien van die 50 headshots

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Menesis schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:28:
[...]
Ja ok mooi, heb gisteren ingelogd.
Zijn er vaker van dit soort dingen waarbij je ineens veel cash krijgt? :P Afgezien van die 50 headshots
Met enige regelmaat. Vooral de newswire in de gaten houden, al is dat nu vooral RDR informatie.

*empty*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FFiXxXeRR
Beste GTA'ers,

De info tot nu toe> lijkt erop dat dit geen grind week wordt.

27/11/2018 Weekly GTA Online Bonuses

Bonus GTA$ and RP Activities:

Special Cargo sell missions (1.25X)

Air Freight (2X)

Transform Races (2X)

Discounted Content

Dinka Jester Classic ($553,000)

Übermacht Revolter ($1,046,500)

Progen Tyrus ($1,657,500)

Grotti X80 Proto ($1,755,000)

Declasse Drift Tampa ($646,750)

MOC and MOC renovations (40% Discount)

Cargobob ($1,074,000)

Rhino Tank ($900,000)

Buckingham Howard NX 25 ($633,750)

Havok ($1,124,500)

Buckingham Swift Deluxe ($3,090,000)

Alpha Z1 ($1,036,750)

Time Trial:

Coast To Coast

Video Guide

Premium Race:

H200 (Sports Class)

Targeted Sales:

Avenger (50% Discount)

FFiXxXeRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:08
De 2x RP en $ op Sumo heb ik me afgelopen week prima mee vermaakt, vind het een enorm grappige game mode.
Verder ben ik nog wat zoekende, pas een paar dagen aan het spelen en een béétje overweldigd door de hoeveelheid content. Gelukkig een paar vrienden waarmee we op ons eigen tempo wat in een private session kunnen klooien :P

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFiXxXeRR
Wormaap schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:21:
De 2x RP en $ op Sumo heb ik me afgelopen week prima mee vermaakt, vind het een enorm grappige game mode.
Verder ben ik nog wat zoekende, pas een paar dagen aan het spelen en een béétje overweldigd door de hoeveelheid content. Gelukkig een paar vrienden waarmee we op ons eigen tempo wat in een private session kunnen klooien :P
Als je net start kun je het beste snel geld verdienen met inderdaad Double $ events, contact missions en proberen mee te liften op hoge level missies. Eventueel als CEO assistent of MC prospect mee liften. Als je wat te investeren hebt kun je het beste beginnen met MC Businesses. (Passive geld verdienen). Voeg me maar toe (FFiXxXeRR) ik zit meestal in rustige grind sessies waarbij je mee kunt liften.

FFiXxXeRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Ik heb gisteren een bunker gekocht met 40% korting. Dit terwijl deze actie nergens terug te vinden is op Rockstar websites of Newswire.

Weet iemand hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 21:45
GoeiedagEem schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:36:
Ik heb gisteren een bunker gekocht met 40% korting. Dit terwijl deze actie nergens terug te vinden is op Rockstar websites of Newswire.

Weet iemand hoe dat zit?
komt wel eens voor dat sommige kortingen niet terug te vinden zijn. op zich niet zo heel raar. af en toe moet je een beetje geluk hebben :P

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Waarschijnlijk een Targeted Sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:41
Voor degenen die de beta van RDR online zat zijn :) : Vandaag een nieuwe update voor GTA online. Arena Wars.

https://www.rockstargames...December-11-to-GTA-Online

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nog meer PVP onzin.. neuh dank je.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 21:45
Rockstar heeft zojuist de trailer gedropt

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Odicus
18/12/2018 Weekly GTA Online Bonuses

New Content:

Pegassi Toros ($498,000)

Log-in Bonuses:

Two limited edition T Shirts

Double GTA$ and RP activities

-

Returning Seasonal Content:

Christmas decorations in properties

Arena War modes

Discounted Content

Pegassi Tempesta ($730,950)

Invetero Coquette Classic hardtop ($465,500)

Grotti Turismo R ($350,000)

Grotti Cheetah ($455,000)

Overflod Entity XF ($516,750)

Truffade Added ($600,000)

Vapid Ellie ($395,500)

Obey Omnis ($490,700)

Declasse Drift Tampa ($597,000)

Terrorbyte (30% Discount)

MOC (30% Discount)

B-11 Strikeforce ($2,660,000)

P 996 Lazer ($4,550,000)

BF Dune FAV ($552,000 Trade Price)

Dewbauchee Specter ($419,300)

Time Trial:

LSIA

Premium Race

TBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
Nu toch om om de Cheetah aan te schaffen om mijn Grotti collectie (voorlopig) compleet te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Odicus
Voor iedereen die nog een Buzzard nodig heeft (?!?); vandaag gratis bij inloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Odicus schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:47:
Voor iedereen die nog een Buzzard nodig heeft (?!?); vandaag gratis bij inloggen.
Eens kijken of ik dan cash krijg van Rockstar, want die heb ik al een tijdje! :+

Jammer dat er niemand iets heeft geroepen over die auto van de 25ste dan was ik ook effe ingelogd : Heb het een beetje druk met andere dingen dus is het helemaal aan me voorbij gegaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
nero355 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:31:
[...]

Eens kijken of ik dan cash krijg van Rockstar, want die heb ik al een tijdje! :+

Jammer dat er niemand iets heeft geroepen over die auto van de 25ste dan was ik ook effe ingelogd : Heb het een beetje druk met andere dingen dus is het helemaal aan me voorbij gegaan... :)
En cash gehad van RS?
Heb hem namelijk ook al een tijdje en ben wel benieuwd wat je dan krijgt

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Niks, als je uberhaupt geld krijgt van RS zal het waarschijnlijk liggen dat je een hele periode niet hebt gespeelt en niet veel geld hebt op je character.

Of er moet een Event/Actie gaande zijn waar je aan bepaalde eisen aan moet voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 28-09 16:17
Ik kreeg zojuist 100k bij het inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kan zijn, maar dat is 100% niet voor die buzzard, die nieuwe Grotti is ook erg aangenaam om naar te kijken trouwens.

https://www.rockstargames...paign=FestiveSurprise2018

hier alle acties van de komende dagen nog op een rijtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:13
GTA aangeschaft voor de PS4 inclusief die criminal online bonus pack, dit kwam namelijk uit op 15 euro. Heb heel veel plezier gehad met GTA online toen het net uit was op de PC.

Ik ben nu level 20, heb er een paar uurtjes opzitten maar wat is het frustrerend om met randoms te spelen. Ik heb nog geen 1 random mission kunnen afronden omdat er mensen afk zijn of zichzelf continue van kant maken zodat je overnieuw kan beginnen. Laat staan een heist doen.

Heb ik gewoon pech of moet je echt op zoek naar mensen die fatsoenlijk willen spelen?

Ik doe nu maar dat CEO gebeuren solo, door pakketten op te kopen en deze op te slaan. Binnenkort eens uitvogelen hoe ik deze alleen kan verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoeiedagEem
R0y. schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 12:25:
Ik doe nu maar dat CEO gebeuren solo, door pakketten op te kopen en deze op te slaan. Binnenkort eens uitvogelen hoe ik deze alleen kan verkopen.
Maximaal 9 kratten opslaan in je warehouse. Dan krijg je een sellmissie met 1 vehicle. Eventueel meerdere warehouses kopen (als je maar 9 per x doet, dan kun je volstaan met small of medium size) om "back to back" te kunnen sourcen en later sellen.

Ik heb de gratis Buzzard op de kop getikt, ik ben er erg blij mee, ik zat al een tijdje te denken om m aan te schaffen. Ook al is eigenlijk een beetje overbodig als je de Oppressor MK2 hebt.

Gratis auto + atomizer gun ook gepakt op de 25e, kwam er ook per toeval achter door een Youtuber.

Supertoffe acties in elk geval, de 31e iedereen die inlogt een gratis Insurgent Pickup. Weet overigens niet of het de reguliere Insurgent betreft, of de weaponized variant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
ik zie geen gratis Insurgent.
is niet gratis aan te schaffen in de winkel, en krijg geen speciale melding hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Jbk23 schreef op zondag 30 december 2018 @ 11:36:
ik zie geen gratis Insurgent.
is niet gratis aan te schaffen in de winkel, en krijg geen speciale melding hier over.
Dat is morgen pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
8)7
ook goedemorgen :D
is inderdaad morgen pas, zal beter opletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Zijn er nog mensen die Arena Wars spelen? Op Youtube zijn de reviewers niet al te positief... Schijnt nogal duur te zijn allemaal, maar is het wel leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
GoeiedagEem schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:58:
Zijn er nog mensen die Arena Wars spelen? Op Youtube zijn de reviewers niet al te positief... Schijnt nogal duur te zijn allemaal, maar is het wel leuk?
Ik vind het leuk om af en toe te doen. Heb de Arena workshop aangeschaft om eigenlijk aan meer parkeerplaats te komen voor mijn wagenpark. Maar ook twee Arena vehicles gekocht en ja; dit is heel erg prijzig. Maar je moet AP (Arena Points) halen om kortingen te unlocken voor allerlei zaken. dus denk dat ik het af en toe nog speel als ik zin heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53
Hoe kan ik op de PC de blimp naar voren en naar achteren laten vliegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Leader98 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:28:
Hoe kan ik op de PC de blimp naar voren en naar achteren laten vliegen?
Volgens mij met 5 en 8 van het nummeriek toetsenblok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mocht je GTA echt leuk vinden en veel gaan spelen. Overweeg dan een controller voor rijden en vliegen. Ze zijn naadloos samen te gebruiken met het toetsenbord.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:40:
Mocht je GTA echt leuk vinden en veel gaan spelen. Overweeg dan een controller voor rijden en vliegen. Ze zijn naadloos samen te gebruiken met het toetsenbord.
Ik speel sinds de release en IMHO voldoet een toetsenbord gewoon prima, zolang je de NumPad meuk effe overzet naar de pijltjestoetsen :)

Moet wel zeggen dat het vliegen met de Drone vanuit de Terrorbyte Truck wel wat handiger had gekund, maar helaas kan je daar niks van aanpassen dus misschien is een gamepad dan wel een oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 13:03
Hele domme vraag, ik wil voor mijn zoontje GTA 5 downloaden. Hij heeft het spel al maar ik kan nergens de installer vinden. Waar staat de installer?

Antwoord gevonden via ander forum: https://socialclub.rockstargames.com/activate

[ Voor 22% gewijzigd door FitzChevalric. op 11-01-2019 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wie weet hoe je op pc in fist fights blockt/countert?
Elke site noemt een andere toets/klik. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Saturnus schreef op maandag 14 januari 2019 @ 00:16:
Ergens in story word het wel uit gelegt. Maar het werkt helaas niet altijd even fijn. Zelf onder tussen ook al weer vergeten hoe het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Saturnus schreef op maandag 14 januari 2019 @ 00:16:
Spatie is volgens mij standaard dodge, en R counter.

Anders kun je zelf ook even in de keybindings kijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
@Militia Pilot
Oops, helemaal niet aan gedacht hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ben even benieuwd...

Ik speel het nu 2 weken, heb er 40 uur in zitten en ben gestart met zo'n pakket met een aantal gratis items en 1M geld. Het is allemaal geïnvesteerd en de totale waarde zal iets van 4-6M zijn. Ik ben intussen niveau 40.

Een maat van is niveau 90, heeft er 350 uur in zitten en heeft honderden miljoenen en vele dure voertuigen. Kan dit? Of is er valsgespeeld? Of is er veel echt geld ingestoken? Hij beweert 'hard gewerkt' te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Als hij heel efficiënt heeft gespeeld zou 100-200m wel kunnen. Als hij ver daarboven zit is er denk ik cheat of modder in het spel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharkcard voor wat startup, die businesspack, vervolgens limbo-lobby, het is mogelijk maar moet je wel de precieze truckjes kennen. Nee, dan denk ik eerder car dupes voor een zeer lange tijd (dat was echt flink geld verdienen, maar afaik is 99% daarvan gepatched).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 15:05
Saturnus schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:59:
Ben even benieuwd...

Ik speel het nu 2 weken, heb er 40 uur in zitten en ben gestart met zo'n pakket met een aantal gratis items en 1M geld. Het is allemaal geïnvesteerd en de totale waarde zal iets van 4-6M zijn. Ik ben intussen niveau 40.

Een maat van is niveau 90, heeft er 350 uur in zitten en heeft honderden miljoenen en vele dure voertuigen. Kan dit? Of is er valsgespeeld? Of is er veel echt geld ingestoken? Hij beweert 'hard gewerkt' te hebben.
Je kan zien in de stats hoeveel je verdiend hebt, modded of cheated geld staat daar niet in. Dus als hij echt hard heeft gewerkt kan die het je wel laten zien ;) Ik ben dacht ik level 130 en heb zo'n 500 uur erin zitten en heb niet echt hard gewerkt, heb wel veel geld gekregen van een modder en dat haalde alle fun uit mijn game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ok, dan zou het dus kunnen dat hij door het modden van anderen rijk is geworden. Zo naïef is hij wel.

Voor mij is het plezier er juist hard van af aan het gaan vanwege het niet tot nauwelijks groeien. Was de 'money laundry' eindelijk vol, staat er politie voor de deur. Dat ging erg 'glitchie' trouwens. Het spel zegt dat je je business moet verdedigen. Dus ik ga naar de locatie op de map. Spawnen er 40 agenten om mij heen, direct dood en business ook direct weg. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
Saturnus schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:22:
Ok, dan zou het dus kunnen dat hij door het modden van anderen rijk is geworden. Zo naïef is hij wel.

Voor mij is het plezier er juist hard van af aan het gaan vanwege het niet tot nauwelijks groeien. Was de 'money laundry' eindelijk vol, staat er politie voor de deur. Dat ging erg 'glitchie' trouwens. Het spel zegt dat je je business moet verdedigen. Dus ik ga naar de locatie op de map. Spawnen er 40 agenten om mij heen, direct dood en business ook direct weg. :/
Dat overkomt je ook maar één keer. Volgende keer met je Karuma er naartoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb op de Xbox 260 uur erin zitten en rond de 125 miljoen verdiend, wel ook rond level 200. Ben een echte grinder, dus veel cargo en car import en export. Dat geld geloof ik dus wel, wat ik alleen vreemd vind is de vrij lage rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:45
invine schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:11:
[...]

Je kan zien in de stats hoeveel je verdiend hebt, modded of cheated geld staat daar niet in. Dus als hij echt hard heeft gewerkt kan die het je wel laten zien ;) Ik ben dacht ik level 130 en heb zo'n 500 uur erin zitten en heb niet echt hard gewerkt, heb wel veel geld gekregen van een modder en dat haalde alle fun uit mijn game..
Dat klopt niet, de stats zijn per online character en je kunt gewoon een tweede aanmaken of een oude vervangen door een nieuw character, Dat heb ik ook ooit gedaan omdat ik niet helemaal blij was met mijn eerste character. Je begint dan helemaal opnieuw, maar mét het geld wat je al verdient hebt.

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 15:05
Elijan9 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:52:
[...]

Dat klopt niet, de stats zijn per online character en je kunt gewoon een tweede aanmaken of een oude vervangen door een nieuw character, Dat heb ik ook ooit gedaan omdat ik niet helemaal blij was met mijn eerste character. Je begint dan helemaal opnieuw, maar mét het geld wat je al verdient hebt.
Ohja zo had ik het nog niet bekeken, ik vind het zonde om mijn char te deleten (vind de stats juist wel gaaf!).

Heb zelf ruim 500 uur in online zitten geloof ik, zal is kijken hoeveel ik echt verdiend heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Ben even benieuwd...

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Even afgezien van de mogelijkheid van een 2e account dan..

Ik ben zelf in november begonnen (na een onterechte ban). Ben nu level 65 en heb in totaal volgens mijn statistieken 48M verdiend (waarvan ik nu nog 8M cash heb, de rest geïnvesteerd). En ik heb ook echt superveel gegrind. Dus level 90 en dan honderden miljoenen + warstock, dat kan gewoon niet door alleen maar hard te werken. Met shark cards kan het uiteraard wel, maar de duurste shark is 100 dollar en geeft je 8M ingame geld, dus dat heeft dan een lieve duit gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Goed winst maken kan zeker als je het slim aanpakt. Maar honderden miljoenen inderdaad niet, dat lukt je gewoon niet op dat level.
Op welk platform speel je?
Het is of modders money of Sharkcards.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 16-01-2019 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFiXxXeRR
Ben even benieuwd...

Lijkt me erg onwaarschijnlijk, tenzij je start en direct 5 sharkcards koopt en alles investeerd in MC, Bunker en Nightclub volledig geupgraded. Daarna dag en nacht idlen en ook nog veel spelen om te verkopen. Je zou hem eens kunnen screenen met de Terrorbyte >:)

FFiXxXeRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vergeet de dubbele cargo weken niet he. Ik heb in een wat verder verleden tientallen miljoenen verdiend daarmee. De laatste keer had ik niet zoveel zin, dus bleef het beperkt tot 4 pakhuizen, 16 miljoen in 2 weken. (Eerste 2 zaten toevallig net bijna vol)
Ik speel verder niet heel veel meer, maar zelfs zonder acties maak ik vaak nog tussen de 2 en 4 miljoen per week, met een half of heel uur spelen per dag.

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-01-2019 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
ArthurMorgan schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:08:
Vergeet de dubbele cargo weken niet he. Ik heb in een wat verder verleden tientallen miljoenen verdiend daarmee. De laatste keer had ik niet zoveel zin, dus bleef het beperkt tot 4 pakhuizen, 16 miljoen in 2 weken. (Eerste 2 zaten toevallig net bijna vol)
Ik speel verder niet heel veel meer, maar zelfs zonder acties maak ik vaak nog tussen de 2 en 4 miljoen per week, met een half of heel uur spelen per dag.
Hoe is dat niet veel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Alles is relatief ;-)

In de tijd dat ik nog op de pc speelde, en RDR 2 nog niet uit was speelde ik meestal 1.5 tot 3 uur per dag. Daar heb ik, puur met grinding, tegen de 800 miljoen verdiend. Op een gegeven moment had ik alles wat er te koop was. Alle boten, vliegtuigen, kleding etc. Alleen niet alle auto's omdat ik geen garage plekken met kon kopen. Poosje later dus Xbox gekocht en overnieuw begonnen :-D
Nu meer met RDR bezig en ligt GTA beetje op zijn gat, als ik al speel dan vooral racen. Maar vaak 's ochtends nog wel even rondje grinden voor 200-240k. En dat is ongeveer een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hmm geld van een vorig karakter was ik niet van op de hoogte. Dat is dan nog een legale mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Heb ondertussen denk ik 150 miljoen op gespaard tot nu toe? Kan ook meer of minder zijn, 18 maand over gedaan give or take.

Waar haal je 240k geld uit in een half uurtje? I/E ben ongeveer een uur bezig voor dat bedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ik start in mijn office en maak de sessie leeg, order crates, vertrek in mijn buzzard en haal de crates. Vlakbij mijn eerste warehouse roep ik de terrorbyte op. Ik lever de crates af, doe de eerste headhunter stap in de terrorbyte en bestel een IE auto (X80 Proto) met de buzzard vlieg ik naar de plek waar de auto staat, ondertussen stuur ik de terrorbyte weer terug. Daar roep ik de hangar cargobob op en breng de auto naar de vehicle warehouse. Vlakbij order ik weer de terrorbyte. Als ik de auto afgeleverd heb zet ik de Cargobob neer, bestel de CEO buzzard en vlieg naar de terrorbyte, order crates voor de eerste warehouse weer en pak het aan zoals de eerste keer. dan een headhunter, afhankelijk van hoe lang ik bezig ben nogmaals crates (tweede warehouse ivm de cooldown) en dan de auto afleveren.

Het is gewoon een kwestie van veel ervaring en exact weten wat je bij welke opdracht moet doen. Ik heb in totaal (vooral op PC) meer dan 1200 auto's door de import export gedaan en duizenden en duizenden (geen idee hoeveel meer) crates gehaald. Die opmerking van 'schiet op, we hebben haast.' die je na 10 minuten krijgt bij crates krijg ik alleen bij 2 opdrachten waarbij ik enorm ver moet vliegen, en zelfs dat niet eens altijd.
Met puur 2 keer crates halen en de auto halen zit ik vaak dik onder de 20 minuten en kan ik dus de auto nog niet eens wegbrengen.

Maar de meeste mensen vinden dit een oersaaie manier van spelen. Voor mij is het heel ontspannend om mijn hoofd leeg te maken. Bijna Zen :D

/edit: om de 4 of 5 van dit soort sessies maak ik mijn bunker nog even leeg. en eens in de meerdere weken de spullen van de Club. (Ik heb meth en coke daarvoor wel open, maar laat ze niet regulier produceren.)

[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-01-2019 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
ArthurMorgan schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 06:20:
bestel een IE auto (X80 Proto) met de buzzard vlieg ik naar de plek waar de auto staat, ondertussen stuur ik de terrorbyte weer terug. Daar roep ik de hangar cargobob op en breng de auto naar de vehicle warehouse.
Ik doe ook deze methode met I/E, maar dan met de T20; vind ik wat prettiger rijden. Alleen hoe kun je de Cargobob naast de op te halen auto spawnen? Of haal je eerst de auto, verlaat deze en ga dan de Cargobob ophalen?

En ik dacht dat je niet bij iedere missie de te sourcen auto kan oppikken met de CB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FFiXxXeRR
Odicus schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:50:
[...]

Ik doe ook deze methode met I/E, maar dan met de T20; vind ik wat prettiger rijden. Alleen hoe kun je de Cargobob naast de op te halen auto spawnen? Of haal je eerst de auto, verlaat deze en ga dan de Cargobob ophalen?

En ik dacht dat je niet bij iedere missie de te sourcen auto kan oppikken met de CB?
Waarom zou je in hemelsnaam een CB gebruiken? Dat ding is zo lomp en traag dat het geen tijdswinst oplevert. Oke als je hoog genoeg vliegt heb je misschien geen irritante NPC's die schade veroorzaken, maar als je in een sessie speelt met maar 1 andere speler krijg je al geen NPC's achter je aan :)

FFiXxXeRR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

BONUSES ON CLASSIC MODES AND MORE

In addition to Double GTA$ on all Smuggler's Run Cargo Sales, earn 2x GTA$ & RP when you play any of these classic Adversary Modes through January 21st:

TINY RACERS

Tiny Racers channels the spirit of classic GTA titles with a shifting, bird’s-eye perspective and retro-styled vehicle combat — so you can reminisce about the good old days while you hysterically race to avoid bursting into flames.

DAWN RAID

Parachute from a chopper in the dead of night directly into a crossfire, using thermal and night vision to identify and gun down the opposition, and work with your team to track down the crate containing your tax-exempt profit margin.

OVERTIME RUMBLE

Imagine the calm, rigorous fun of launching yourself through the sky at the center of a distant target in a Ruiner 2000 with only the onboard parachute separating a top score from a deadly fireball. Well, Overtime Rumble is just like that, only you and every other adrenaline junkie in Los Santos are all hitting the accelerator at the same time. This can only end well.

POWER MAD

In Power Mad, teams fight for possession of the vital Juggernaut power-up, which turns its wielder into a heavily armored menace with one main objective: stay alive long enough to fill the meter and score a point. If the Juggernaut dies before filling the meter, the power-up is dropped and ready for a new would-be king to try their luck.

UNLOCK THE DECLASSE GIRL T-SHIRT

Play GTA Online anytime now through January 21st to unlock the Declasse Girl T-Shirt.

UP TO 40% OFF HANGARS & SELECT AIRCRAFT

Hangars – 40% off
B-11 Strikeforce – 25% off
Nagasaki Havok – 35% off
LF-22 Starling – 35% off

UP TO 35% OFF SELECT HIGH-END & WEAPONIZED VEHICLES

HVY Menacer – 25% off
Pegassi Tezeract – 30% off
Overflod Autarch – 35% off
Ocelot Swinger – 30% off
Enus Stafford – 30% off
Pagina: 1 ... 167 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.