Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Nightclub moet je alleen halen als je meerdere businesses hebt,
Hieronder wat welke business is:

Printing and Copying = Document Forgery
Organic Produce = Weed Farm
Cash Creation = Counterfeit Cash
Sporting Goods = Guns/Bunker
Pharmacutical Research = Meth Lab
Cargo and Shipments = Crates/Hangar
South American Imports = Coke

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:22
PiP0 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:42:
[...]

De nightclub is makkelijk om al je zaakjes te laten regelen. Je kan max 5 mannen inhuren die ieder 1 bedrijf managen, voorraad aanvoeren en de mensen daar aansturen. Ook de voorraad wordt in je nachtclub opgeslagen. Als de voorraad vol is, kan je die persoon op een ander bedrijf zetten. Productie is alleen als je online bent, of je nu een heist doet, aan het racen bent of gewoon klooien.
Voordeel is wel dat je nu je bunker (of ander bedrijf) dubbel kan laten werken. Via je nachtclub maar ook via je bunker zelf. Als je daar voorraden neerlegt, gaat de productie daar ook door. Elk bedrijf draait dus dubbel.
Verkoop via je nachtclub is of al je voorraad ineens verkopen, of speciale deals, dit zijn verschillende aantallen van verschillende producten. Door verkopen voor je nachtclub te doen krijg je ook weer korting op bepaalde voertuigen.
Ik heb nu bunker en cokelab extra draaien naast alle bedrijven via nachtclub, dit tikt lekker aan.
Ik heb sinds vorige week een nightclub aangeschaft en had eigenlijk verwacht dat ik dan niet meer via mn coke of meth lap deliveries moest doen maar alleen er heen moet om voorraad te kopen. Nu had ik alles wat er in mn nightclub lag verkocht en toch lag er nog steeds voorraad in mn coke lap. Dit geldt ook voor bv mijn bunker.
Klopt mijn verwachting niet en snap ik het hele nightclub gebeuren niet :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Valkje schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:59:
[...]

Ik heb sinds vorige week een nightclub aangeschaft en had eigenlijk verwacht dat ik dan niet meer via mn coke of meth lap deliveries moest doen maar alleen er heen moet om voorraad te kopen. Nu had ik alles wat er in mn nightclub lag verkocht en toch lag er nog steeds voorraad in mn coke lap. Dit geldt ook voor bv mijn bunker.
Je hebt die bunker en cokelab nodig om de business te kunnen doen in de nightclub. Je nightclub verbruikt geen supplies van welke business dan ook, je hoeft in die business ook geen voorraad te hebben.
De technicians in je nightclub kun je toewijzen aan de goederen die je wilt hebben, ook deze komen dan weer niet in je MC of CEO business maar worden opgeslagen in je nightclub storage. Je hebt dus wel beide nodig om ze in de nightclub te kunnen verhandelen, maar ze werken onafhankelijk van elkaar.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

[...]

Nightclub is volledige passieve business. (je hoeft er geen supplies voor te stelen of te kopen)
Je kan to 5 "technicians" in je NC assignen tot businesses die je al hebt (bv Coke/Bunker/Meth)
Deze technicians maken dan stock uit het niets :)

Terwijl je Meth/Coke?bunker nog steeds stock kunnen maken van gekochte of gestolen supplies.
Dus "dubbele"income zeg maar. :9~
Al duurt het wel wat langer voordat de NC stock heft gemaakt.
Als je je NC stock verkoopt, heb je ook altijd maar 1 vehicle nodig. (wel kan het zijn dat als je meer dan een bepaalde hoeveelheid stock hebt, eerst een andere vehicle moet kopen om het af te leveren)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Je nightclub is meer een vorm van passief binnenharken, op basis van de business die je allemaal hebt. Je krijgt passief geld uit je club zelf (popularity afhankelijk), en je krijgt goods op basis van de andere business die je hebt en personeel heb zitten op die tak.

Heb jij een Forgery, mag je in je nightclub een gast op Printing/copy zetten, heb je een Meth lab kan je iemand zetten op Pharmasu..weetikhoejedatschrijft, die allemaal passief goods binnen gaan halen voor je nightclub. Je hoeft 0,0 te doen met de Forgery zelf, enkel hem te hebben voor je nightclub is genoeg. Heb je wat goods? Verkopen die zooi (identiek aan normale runs van bv cocaïne of crates), je manager neemt een percentage en het gaat weer rustig verder.

Zou kan je rustig races en heists gaan doen, goods druppelen binnen, en kan je daarna verkopen. Natuurlijk stuk minder dan als je actief met je business (I/E, crates, of MC) bezig bent, maar zo blijf je ook wat verdienen als je andere dingen doet. Ik doe dan nog wel die popularity runs, zo kan je in de zoveel tijd ook nog je 70k uit je vault ophalen, plus die 2-5k die je krijgt voor zo'n run.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2018 10:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:46
Je kunt beter van DJ wisselen, je popularity is dan met één missie weer helemaal vol.
Eenmalig 100k en als je m daarna al hebt gedaan is het 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
  • Laatst online: 18-09 07:26
dutchgio schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:29:
Je kunt beter van DJ wisselen, je popularity is dan met één missie weer helemaal vol.
Vol is alleen bij de eerste keer dat je 100.000 moet betalen, daarna is het maar een klein beetje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 07:58
Zijn hier nog geïnteresseerden in samenspelen? Zoals de pacific standard bank job? of iets anders wat serieus geld oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valkje
kihon schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:18:
[...]

Nightclub is volledige passieve business. (je hoeft er geen supplies voor te stelen of te kopen)
Je kan to 5 "technicians" in je NC assignen tot businesses die je al hebt (bv Coke/Bunker/Meth)
Deze technicians maken dan stock uit het niets :)
Dit zocht ik dus. Ik had verwacht dat de stock uit de verschillende business alleen nog maar naar de NC zouden gaan zodat ik alles van daaruit kon gaan verkopen. Maar de verschillende MC business blijven gewoon draaien zoals altijd en daarbij komt dus 'gratis' stock vanuit de technicians in de NC. _/-\o_
Upbeat78 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:13:
Zijn hier nog geïnteresseerden in samenspelen? Zoals de pacific standard bank job? of iets anders wat serieus geld oplevert.
Ik wil best wel helpen, moet namelijk ook nog alle setups doen voor de Pacific bank job.

[ Voor 19% gewijzigd door Valkje op 24-08-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:29:
Die 10k wissel geeft maar een klein beetje, dan kan je nog beter afk gaan dansen (geeft je ook marginale populariteit).

Maar DJ wissel kost je geld, missies geven dacht 5k ofzo en zijn vrij simpel, beetje dubbel verlies :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Valkje schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:59:

Ik wil best wel helpen, moet namelijk ook nog alle setups doen voor de Pacific bank job.
Komt goed uit, ik ben ook met die setup opnieuw bezig. Met z'n 2en hebben we al 50% van de benodigde crew ;)

Ben ook wel benieuwd hoe we die heist snel kunnen runnen, dan is er toch aardig wat cash mee te verdienen. Zijn wel goede vids in omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Upbeat78 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:13:
Nadat ik hem af heb met mijn gebruikele clubje voor de eerste keer wil ik ook wel meedoen hoor.

Eerst even de $2.000.000 bonus binnen hebben voordat ik anderen join in Heists ;)

De $10.000.000 gaan we toch nooit halen 8)7

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
kihon schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:48:
[...]

Nadat ik hem af heb met mijn gebruikele clubje voor de eerste keer wil ik ook wel meedoen hoor.

Eerst even de $2.000.000 bonus binnen hebben voordat ik anderen join in Heists ;)

De $10.000.000 gaan we toch nooit halen 8)7
Cool! Ik ga je toevoegen, andersom kan ook; upbeat2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 15:01
Upbeat78 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 08:21:
[...]

Cool! Ik ga je toevoegen, andersom kan ook; upbeat2
Nodig mij ook gerust uit als je mij online ziet (RSC: Stefka1). Hoewel ik laag level heb (36 nu) heb ik wel ervaring met de meeste heists en setups vanuit een vorig account. Ik ben wel meestal alleen overdag in het weekend online en zit nu veel in missies te idlen om bunker-cash op te bouwen dus misschien handig om een specifieke tijd af te spreken. Bijv. 19.00 vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Stef.NL schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:23:
[...]

Nodig mij ook gerust uit als je mij online ziet (RSC: Stefka1). Hoewel ik laag level heb (36 nu) heb ik wel ervaring met de meeste heists en setups vanuit een vorig account. Ik ben wel meestal alleen overdag in het weekend online en zit nu veel in missies te idlen om bunker-cash op te bouwen dus misschien handig om een specifieke tijd af te spreken. Bijv. 19.00 vanavond?
Laten we 19:00 afspreken vanavond om wat heist te doen. Ik zal je even op SC toevoegen. (RSC: Ramasha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Stef.NL schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:23:
[...]

Wij hebben gisteren ook al gespeeld ;) Vanavond wat anders staan. Als ik je online zie, nodig ik je wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-09 14:15
Hoe zit het met de rocket boost in de zwarte auto in de nieuwe hunting pack modus? Volgens de game is E de jump en space de rocket boost. Echter space is gewoon de handrem, power bar is vol. Bij de witte auto's is E gewoon rocket boost en werkt het wel.

Mbt nightclub kwam tegen:
$41,571 per uur
$1,690,000 total cost

Dus 41 uur spelen voor je winst gaat zien. (Wat mogelijk niet helemaal accuraat is aangezien sommige goods 66hrs duren om vol te laden maar goed het gaat om het idee).

[ Voor 33% gewijzigd door sdk1985 op 27-08-2018 00:26 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ik had zomaar dit weekend last van een technician in m'n nightclub warehouse, die geen goederen binnenhaalde. Re-assignen heeft ook niks geholpen. Heeft iemand anders dit probleem ook?
3/3 zijn toegewezen maar 2 halen ze wel binnen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

sdk1985 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 00:05:
Hoe zit het met de rocket boost in de zwarte auto in de nieuwe hunting pack modus? Volgens de game is E de jump en space de rocket boost. Echter space is gewoon de handrem, power bar is vol. Bij de witte auto's is E gewoon rocket boost en werkt het wel.

Mbt nightclub kwam tegen:
$41,571 per uur
$1,690,000 total cost

Dus 41 uur spelen voor je winst gaat zien. (Wat mogelijk niet helemaal accuraat is aangezien sommige goods 66hrs duren om vol te laden maar goed het gaat om het idee).
Kennelijk is de X de rocket boost bij de scramjet.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 11:17
Engeltje83 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:58:
Ik had zomaar dit weekend last van een technician in m'n nightclub warehouse, die geen goederen binnenhaalde. Re-assignen heeft ook niks geholpen. Heeft iemand anders dit probleem ook?
Ja dit heb ik ook. 4 van de 5 technicians "accruen" goederen, maar de laatste dus niet...

Ik ga misschien vanavond alles sellen en dan kijken of ik ze opnieuw kan toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
  • Laatst online: 18-09 07:26
Engeltje83 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:58:
Hier zijn ze alle 5 gewoon aan het werk, maar moet wel goed in de gaten houden welke producten al vol zijn en dit wisselt om een bepaalde tijd, hier moet je wel even op letten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

rappejap schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:43:
[...]

Hier zijn ze alle 5 gewoon aan het werk, maar moet wel goed in de gaten houden welke producten al vol zijn en dit wisselt om een bepaalde tijd, hier moet je wel even op letten.
Dat lijkt mij vrij logisch, maar als ik 50 sporting goods heb en 0 cash, dan klopt er iets niet. Gister m'n cash factory even disabled en daarna weer activated en technicians opnieuw toegewezen. hoop dat het geholpen heeft. Vanavond even controleren.

/Edit
Bovenstaande actie heeft niet geholpen. Weet ook niet hoe ik dit zou kunnen oplossen?

[ Voor 7% gewijzigd door Engeltje83 op 29-08-2018 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Ik denk dat je het beste een support ticket kunt indienen bij Rockstar. Dit kan via chat en via e-mail nadat je een ticket hebt aangemaakt op de website. Bevalt mij altijd goed en ik wordt ook bijna altijd geholpen (en gecompenseerd bij verlies van GTA$).

Ik heb dezelfde acties als jou doorgevoerd (Coke gestopt en weer gestart en opnieuw toegewezen aan een andere technician). Zal vanavond kijken of het bij mij wel opgelost is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

GoeiedagEem schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:36:
Ik denk dat je het beste een support ticket kunt indienen bij Rockstar. Dit kan via chat en via e-mail nadat je een ticket hebt aangemaakt op de website. Bevalt mij altijd goed en ik wordt ook bijna altijd geholpen (en gecompenseerd bij verlies van GTA$).

Ik heb dezelfde acties als jou doorgevoerd (Coke gestopt en weer gestart en opnieuw toegewezen aan een andere technician). Zal vanavond kijken of het bij mij wel opgelost is...
Zojuist een suport ticket aangemaakt, ben benieuwd wat ze gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
Bij mij afgelopen dagen hetzelfde...ook geen coke meer vanuit mn nightclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Zou het eventueel handig zijn als er een GoT Gta 5 discord zou komen, bijvoorbeeld voor heists enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Engeltje83 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:28:
[...]

Zojuist een suport ticket aangemaakt, ben benieuwd wat ze gaan doen.
Bij mij werkt het weer! :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

DeMwoan schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:23:
Zou het eventueel handig zijn als er een GoT Gta 5 discord zou komen, bijvoorbeeld voor heists enzo?
Ik dacht dat die er inmiddels al was. Zo niet. Je kunt natuurlijk altijd zelf kijken om iets op te zetten. Ik kan ook wel kijken. Echter moet ik daar dan echt even goed voor gaan zitten.

*empty*

DeMwoan schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:23:
In de Tweakscrew gebruikt PS4 Slack en PC gebruikt teamspeak. Check onderaan het tweakscrewtopic.

PSN: Kjujay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb snel een discord servername gemaakt. Echter moet ik eea nog inregelen. GOTP TweaksCrew. Als ik verder ben dan laat ik het weten zodat mensen er bij kunnen. Dit zal gok ik begin van volgende week pas zijn. Heb vandaag verder geen tijd en weekend ook al druk.

*empty*

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Top! Ik heb gister m'n warehouse upgrade gedaan, misschien dat dat nog geholpen heeft, geen tijd meer gehad om dat te testen..

/Edit
Reactie van supportticket:

Thank you for contacting Rockstar Support.

We understand that one of your Technicians isn't working even after restarting the Counterfeit Cash Factory. We have some troubleshooting for you to try that should resolve the issues you are experiencing with Nightclub Technicians.

__Unlink and Re-Link your Social Club Account__

1. Log into http://socialclub.rockstargames.com/
2. Select Settings in the top right drop down menu
3. Select Linked Accounts
4. Unlink the PSN ID you have linked to this Social Club Account
5. Re-Link the PSN ID you want to have linked to this Social Club Account

If the problem still continues for you please provide us with a video of the issues with the Nightclub Technician.

Dat zojuist gedaan maar nog steeds even controleren vanavond of het gewerkt heeft. Iemand anders die dit kan proberen en even kan terugkoppelen misschien?

[ Voor 61% gewijzigd door Engeltje83 op 30-08-2018 09:48 ]

MR_VIPER schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:26:
Ik heb snel een discord servername gemaakt. Echter moet ik eea nog inregelen. GOTP TweaksCrew. Als ik verder ben dan laat ik het weten zodat mensen er bij kunnen. Dit zal gok ik begin van volgende week pas zijn. Heb vandaag verder geen tijd en weekend ook al druk.
Er is al een tweakscrew Discord aangemaakt. Er was geen animo om het te gebruiken.

PSN: Kjujay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef.NL
Deze week is er weer een aardige actie van Rockstar. Als je ergens deze week inlogt krijg je 250.000. Iedere extra dag die je tot en met 10 september inlogt krijg je nog eens 150.000 per keer. In totaal kun je dus voor alleen even inloggen 1,15 miljoen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Heeft het ook zin om een support vraag aan te maken bij Rockstar als je sell missie is opgeblazen door een god mode cheater die precies naast je cargo spawnt?

Heb je dan kans dat je je geld terugkrijgt of is het gewoon pech?

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 14:19
Je had op de in-game report button kunnen duwen, verder kan je niet veel doen; maarja proberen kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Ja dat hebben we wel gedaan, maar het is gewoon jammer dat dit soort lui het spel vernaggelen.

Ging om een vriend van me, hij heeft wel een case aangemaakt, maar bij Rockstar moet je bewijs aanleveren middels gemaakte footage. Dat snap ik overigens niet helemaal, aangezien je niet álles kunt opnemen just in case er zo'n gek in de game zit.

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 10:18

Dograver

>> Insert Title Here <<

Beste lezers,

Ik zit met een prangende vraag over GTA:Online.
Doel: Oppressor MK2 met Rockets (Homing Missiles)

Nu kom ik op internet tegenstrijdige berichten tegen over het gedeelte van de homing missiles.
De een zegt dat ik alleen een Nightclub en TerrorByte nodig heb om de Oppressor MK2 te upgraden. De ander zegt dat dat je die homing missiles eerst moet researchen via een Bunker.

Op http://gta.wikia.com/wiki/Oppressor_Mk_II zie je een * staan bij de homing missiles met daaronder de note: Denotes items that can only be unlocked for purchase via Research in the Bunker

Maar op https://www.quora.com/In-...with-the-vehicle-workshop wordt dan weer aangegeven dat het NIET nodig is om een bunker te hebben.

Ook op andere fora (gevonden via Google) zijn de berichten tegenstrijdig. De een zegt dat het niet nodig is, de ander roept dat deze missiles gelijk zijn aan de research voor de Oppressor (versie 1)

De Nightclub en TerrorByte heb ik, de Oppressor MK2 (en ook de originele Oppressor) en de bunker heb ik niet. Nu heb ik op dit moment nog niet de financiele middelen om zowel een Oppressor MK2 en een Bunker aan te schaffen dus vraag ik of iemand hier een doorslaggevend antwoord op heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Dograver op 19-09-2018 10:44 ]

PSN-ID Dograver

http://gta.wikia.com/wiki/Research

Daar staat de homing missile gewoon tussen, heb dat ding zelf niet, maar neem aan dat het wel verplicht is.

• dutchgio
Dograver schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:41:
Beste lezers,

Ik zit met een prangende vraag over GTA:Online.
Doel: Oppressor MK2 met Rockets (Homing Missiles)

Nu kom ik op internet tegenstrijdige berichten tegen over het gedeelte van de homing missiles.
De een zegt dat ik alleen een Nightclub en TerrorByte nodig heb om de Oppressor MK2 te upgraden. De ander zegt dat dat je die homing missiles eerst moet researchen via een Bunker.

Op http://gta.wikia.com/wiki/Oppressor_Mk_II zie je een * staan bij de homing missiles met daaronder de note: Denotes items that can only be unlocked for purchase via Research in the Bunker

Maar op https://www.quora.com/In-...with-the-vehicle-workshop wordt dan weer aangegeven dat het NIET nodig is om een bunker te hebben.

Ook op andere fora (gevonden via Google) zijn de berichten tegenstrijdig. De een zegt dat het niet nodig is, de ander roept dat deze missiles gelijk zijn aan de research voor de Oppressor (versie 1)

De Nightclub en TerrorByte heb ik, de Oppressor MK2 (en ook de originele Oppressor) en de bunker heb ik niet. Nu heb ik op dit moment nog niet de financiele middelen om zowel een Oppressor MK2 en een Bunker aan te schaffen dus vraag ik of iemand hier een doorslaggevend antwoord op heeft.
Research in de bunker is alleen voor de MK1 missiles nodig, bij de MK2 heb je de nightclub + Terrobyte nodig.

• Dograver

Dograver

>> Insert Title Here <<

@SinergyX @dutchgio

Hehehe, zelfs hier tegenstrijdige berichten 8)7

PSN-ID Dograver

Dograver schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:23:
@SinergyX @dutchgio

Mij was het enkel wat er stond, ik heb dat ding niet, dus geen idee. Neem aan dat iemand dat ding hier wel heeft en dat weet :P

• dutchgio
Dograver schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:23:
@SinergyX @dutchgio

https://www.reddit.com/r/...ng_the_oppressor_mk_2_do/

Iedereen kan de wiki aanpassen, die blijkt dus niet te kloppen. :)

• Dograver

Dograver

>> Insert Title Here <<

We gaan het meemaken, vanavond de nightclub legen qua verkoop en dan kijken of we inderdaad eerst nog een bunker nodig hebben. *fingers crossed*

PSN-ID Dograver

• Stef.NL
Wel bijzonder overigens dat je al een nightclub hebt maar nog geen bunker. De bunker levert 1 van de beste passieve vormen van geld verdienen op (sneller dan bij nightclub en meer dan bij MC businesses). De bunker is bovendien relatief een stuk goedkoper dan NC en zeker deze week omdat ze in de sale zitten (-30%). Iedere week dat je wacht wordt de kans ook nog eens groter dat de MKII een keer in de sale komt. Ieder mag natuurlijk zelf weten wat die met zijn GTA-geld doet, maar als ik jou was dan wist ik het wel ;)

• Dograver

Dograver

>> Insert Title Here <<

Stef.NL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:51:
Wel bijzonder overigens dat je al een nightclub hebt maar nog geen bunker. De bunker levert 1 van de beste passieve vormen van geld verdienen op (sneller dan bij nightclub en meer dan bij MC businesses). De bunker is bovendien relatief een stuk goedkoper dan NC en zeker deze week omdat ze in de sale zitten (-30%). Iedere week dat je wacht wordt de kans ook nog eens groter dat de MKII een keer in de sale komt. Ieder mag natuurlijk zelf weten wat die met zijn GTA-geld doet, maar als ik jou was dan wist ik het wel ;)
Ben het met je eens hoor, alleen ben ik een hele tijd gestopt met GTA en recent pas weer opgepakt.
Na de Import/Export update in 2016 viel onze vaste groep GTA spelers uit elkaar (volwassen mannen van 50+ die elkaar online de huid vol scholden). Nu na de After Hours update begon het toch weer te kriebelen en heb ik weer een speelmaatje gevonden. Dus ik ben nu de schade wat aan het inhalen zeg maar. Er is alleen zoveel nieuws dat ik een beetje zoekende ben naar wat bij me past.

[ Voor 7% gewijzigd door Dograver op 19-09-2018 13:28 ]

PSN-ID Dograver

Stef.NL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:51:
In solo sessies mogelijk, maar NC popularity missies bemoeit niemand met je, kan je toch 70k per zoveel tijd zonder moeite binnenharken, met mijn bunker verdien ik amper tot geen geld omdat moment dat je supplyrun wil doen, iedereen vol op je zit of bij de ingang staat te wachten.

• Dograver

Dograver

>> Insert Title Here <<

Die NC popularity doe ik niks mee, alleen als ik me echt verveel.
Maar dan doe ik liever 2/3 keer CEO VIP work (bijvoorbeeld Sightseer).
Pak je het laatste koffertje met minder dan 5 min = 25.000 GTA$
Doe je een resupply van coke/meth tussendoor en dan weer een Sightseer.
Is afgerond 50K-75K in een 30/40 minuten. Dan loont die NC popularity niet mijn inziens voor maximaal 10.000 per GTA ingame dag.
SinergyX schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:36:
[...]

iedereen vol op je zit of bij de ingang staat te wachten.
Dat is helaas met de CEO/MC business wel vaak het geval

[ Voor 28% gewijzigd door Dograver op 19-09-2018 13:57 ]

PSN-ID Dograver

• r.marijnissen
  • Laatst online: 28-09 19:28

r.marijnissen

sapphire512mb

Ik speel gta op de pc sinds een week.
Na 10 jaar geen echte game meer te hebben gespeeld.
Maar hoe zit dat nu met gekochte auto,s (online)

Ik kocht een garage & auto gisteren, mee rond geraced.
Ergens geparkeerd, te voet verder gegaan. En game gestopt.

Vandaag opnieuw gespeeld. Maar de auto komt niet terug in de garage.

Paar vragen:

1. Staat hij dan ergens op de map?
2. Kun je zien waar hij staat?
3. Stel je auto van 4 miljoen staat ergens en iemand blaast hem op? 4 miljoen weg?
Hoe zit dat?
4. Als je geld verdient offline heb je dat geld dan ook online of is dat gescheiden.

Alvast bedankt.
Wat heeft deze game megaaa veel opties ongelooflijk.

[ Voor 18% gewijzigd door r.marijnissen op 19-09-2018 23:53 ]

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
r.marijnissen schreef op woensdag 19 september 2018 @ 23:49:
Ik speel gta op de pc sinds een week.
Na 10 jaar geen echte game meer te hebben gespeeld.
Maar hoe zit dat nu met gekochte auto,s (online)

Ik kocht een garage & auto gisteren, mee rond geraced.
Ergens geparkeerd, te voet verder gegaan. En game gestopt.

Vandaag opnieuw gespeeld. Maar de auto komt niet terug in de garage.

Paar vragen:

1. Staat hij dan ergens op de map?
2. Kun je zien waar hij staat?
3. Stel je auto van 4 miljoen staat ergens en iemand blaast hem op? 4 miljoen weg?
Hoe zit dat?
4. Als je geld verdient offline heb je dat geld dan ook online of is dat gescheiden.

Alvast bedankt.
Wat heeft deze game megaaa veel opties ongelooflijk.
1. Als je te voet verder gaat blijft hij op de map de map staan.
2. Jah op je mini-map links onderin verschijnt een icoontje van een witte auto (tevens ook op de map in het pauze menu) dat betekent dat dat jou personaliseren vehicle is.
3. Nee die ben je niet kwijt daarvoor ben je verzekerd.
Ook als je hem zelf het water in rijd of opblaast alleen als je het zelf doet kost het een x bedrag (20k max).
Deze kun je via MORS terug bellen.
4. Die 2 zijn van elkaar gescheiden.

Via de toets M kun je ook een menu oproepen.
Daarin heb je de optie voor vehicles en dan kan je je personaliseren vehicles bij je in de buurt terug laten brengen door de mechanic.
En via je telefoon bellen met de mechanic geeft je een overzicht van je personaliseren vehicles en in welke garage ze staan en of destroyed of impounded zijn

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 20:20
Vraagje: Ik heb GTA Online ongeveer een jaar niet meer gespeeld omdat ik gek werd van alle laadschermen en het wachten. Vooral als ik bijv met een vriend missies wil doen.

Is daar ondertussen verandering in gekomen? Hoe speel je het makkelijkst met een bekende een potje GTA online zonder dat je eerst een half uur bezig bent?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:48

Racing_Reporter

Contentmaker

Menesis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:37:
Vraagje: Ik heb GTA Online ongeveer een jaar niet meer gespeeld omdat ik gek werd van alle laadschermen en het wachten. Vooral als ik bijv met een vriend missies wil doen.

Is daar ondertussen verandering in gekomen? Hoe speel je het makkelijkst met een bekende een potje GTA online zonder dat je eerst een half uur bezig bent?
Helaassss. Precies hetzelfde hier. Geen veranderingen, en het regent nog altijd klachten.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GTA Single Player -> Online Friends Only Session -> En vanuit die sessie de missies starten!

Resultaat : Veel sneller in en uit de missies/Heists terug in jullie eigen sessie :)
In een Public sessie waarin je zit met alleen bekenden en als CEO Import/Export en dergelijke speelt :)
Racing_Reporter schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:10:
Helaassss. Precies hetzelfde hier. Geen veranderingen, en het regent nog altijd klachten.
Als je problemen hebt met je verbinding met GTA Online dan zou ik eens een andere DNS provider proberen of de opties die ik eerder in dit topic heb gepost ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odicus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-01-2024
25/9/2018 Weekly GTA Online Bonuses

New content:

Romero Hearse

Mammoth Patriot

Patriot liveries

Log-in Bonuses:

Omega T Shirt

2X$ and RP Activities:

Running Back (Remix)

Terrorbyte Client Jobs

Discounted Content

Overflod Tyrant ($1,760,500)

Pfister Comet SR ($801,500)

B-11 Strikeforce ($2,850,000)

P-996 Lazer ($3,900,000)

Buckingham Pyro ($2,010,000 Trade Price)

Tula ($2,334,000 Trade Price)

APC ($1,395,000)

Truffade Nero ($936,000)

Bunker supplies (50% discount)

Nightclub beverages (25% discount)

Aircraft hangars (50% discount)

Time Trial:

End to End. Par time of 4:09.50

Video Guide

Premium Race:

FlyLo Challenge (Thruster)

Targeted Sales:

Terrorbyte (25% discount)

Terrorbyte customisations (30% discount)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
Dat wordt misschien toch een Pfister Comet SR voor mij, maar ben bang dat ik er weinig gebruik van maak. En ik twijfel over een tweede APC. Heb nu die met rockets, maar triggerfinger passengers hebben die in no time op. Misschien alleen de cannon er op.

En natuurlijk Diamond Shopping spammen met de Terrorbyte. 120k extra ieder uur.

[ Voor 14% gewijzigd door Odicus op 25-09-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-09 12:53
Is er inmiddels al wat verbetering qua loading screens?

Dat was eigenlijk de enige reden dat ik gestopt was. Tergend trage gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
Loading screens zijn nog steeds te lang. Er lijkt soms iets verbetering in te zitten, maar dat is afhankelijk van de sessie waar je op binnen komt.
Sosua schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:39:
Is er inmiddels al wat verbetering qua loading screens?

Dat was eigenlijk de enige reden dat ik gestopt was. Tergend trage gameplay.
Ehm... kijk eens een paar posts terug :

nero355 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:48:
[...]

GTA Single Player -> Online Friends Only Session -> En vanuit die sessie de missies starten!

Resultaat : Veel sneller in en uit de missies/Heists terug in jullie eigen sessie :)

Als je problemen hebt met je verbinding met GTA Online dan zou ik eens een andere DNS provider proberen of de opties die ik eerder in dit topic heb gepost ;)
:/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Iemand weet hoe dit zit?

Mazebank gekocht nou ja een verdieping....

Ga ik achter de pc zitten zegt ie: need to register as a securoserv CEO to acces this pc...

Uhm in my iphone securo zegt niks: staat allen: No invites...

Weet irmand wat je nou moet doen?

In en uit mijn bank gaan werkt niet.
Toen dit gedaan:
YouTube: Gta V how to register as a ceo

Maar bij mijn interaction menu staat geen securoserv....

Dus wat nu?
Heb gewoon een assisentent etc alleen wel maar 250.000 maar of je nu echt 1 miljoen moet hebben?

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
r.marijnissen schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 00:57:
Iemand weet hoe dit zit?

Mazebank gekocht nou ja een verdieping....

Ga ik achter de pc zitten zegt ie: need to register as a securoserv CEO to acces this pc...

Uhm in my iphone securo zegt niks: staat allen: No invites...

Weet irmand wat je nou moet doen?

In en uit mijn bank gaan werkt niet.
Toen dit gedaan:
YouTube: Gta V how to register as a ceo

Maar bij mijn interaction menu staat geen securoserv....

Dus wat nu?
Heb gewoon een assisentent etc alleen wel maar 250.000 maar of je nu echt 1 miljoen moet hebben?
Bij de mazebank, heb je een verdieping gekocht, voor je eigen kantoor/bedrijf (ingame CEO genoemd)

Als je het spel start, begin je altijd als normale personage.

Hoe activeer je CEO / MC:

Toets 'M' (daarmee ga je naar je interaction menu)
Ga naar onderen en klik op 'SecuroServ'.
Klik dan op 'Register as a CEO'

Je kan daar de CEO ook weer ff uitzetten en als je later weer verder wilt, weer ff aanzetten.
In datzelfde interaction menu, kan je ook bijv je MC activeren/registeren.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Let erop dat je niet beide tegelijk kunt zijn.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Zoals ik al zeg in mijn interactionmenu staat geen securoserv.

Dus kan niks aan/uit zetten etc....

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
r.marijnissen schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:30:

Bring up your interaction menu, scroll down to SecuroServ, and register.

You can login right after it gives you that message.. I sit/ see message/ hit login/ become CEO.

Or in the interaction menu scroll down to Securo serv. click it/ register as CEO.. you can also "retire" as CEO and restart at anytime.
r.marijnissen schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:30:

Misschien heb je dan een bug te pakken : Stuur Rockstar Support effe een e-mail en het komt vast wel goed :)

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Lijkt erop dat het werkt na pc restart, bug dus.

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Lijkt echt een bug ben nu ceo.

Wil ik terug naar mc dan moet ik via interaction menu naar motor cycle club...

Staat er WEER niet tussen..

• pyoonexk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 21:23

pyoonexk

Do you like Dags???

Voor de liefhebber: (Xbox)

Your pre-order of Red Dead Redemption 2 entitles You to bonus GTA $500,000 to spend in Grand Theft Auto Online:
PG4YQ-GCFRF-Y9GW9-HJ792-RW4FZ

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
r.marijnissen schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:43:
Lijkt echt een bug ben nu ceo.

Wil ik terug naar mc dan moet ik via interaction menu naar motor cycle club...

Staat er WEER niet tussen..
Je moet je eerst afmelden als CEO voor je mc kunt worden, en omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Weet iemand welke keybinding change seat is?

Had een mission waarbij ik een jeep mee kreeg en de gun die achterop de jeep stond moest bedienen.

Maar mijn knop waarmee ik van chauffeur seat wissel werkt niet?

Kon wel in gewone auto mijn koplampen aan/uitzetten.
Langer indrukken in plek wissel in sommige auto,s maar ga er niet mee naar plek 3? Achter op de truck, los achter op truck stappen ging ook niet.

[ Voor 47% gewijzigd door r.marijnissen op 30-09-2018 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Las dat je mc buisiness raided kunnen worden?

Ook je bunker?

Wat moet ik me hier bij voorstellen?
Politie pakt alles af en met geluk kun je het terug stelen?

Las ook iets dat je b.v bunker niet te hoog moet laten op lipen met $?

Iemand meer info?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:50
r.marijnissen schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:13:
Las dat je mc buisiness raided kunnen worden?

Ook je bunker?

Wat moet ik me hier bij voorstellen?
Politie pakt alles af en met geluk kun je het terug stelen?

Las ook iets dat je b.v bunker niet te hoog moet laten op lipen met $?

Iemand meer info?
Phoe poosje niet gespeeld even denken. MC Businesses/Bunker/Nightclub/CEO Warehouses kunnen allemaal Raided worden.

Maar als je CEO bent zullen je MC's niet vatbaar zijn en Vice Versa.
Nightclub en Bunker zijn Vatbaar zowel onder CEO en MC.

En je kan alleen Raided worden als je CEO/MC actief zijn.
Mijn enige Raid ervaringen zijn MC 2 politie scenario's en 1 concurrentie of er meer zijn weet ik niet Youtube checken.

Bunker is me 1x over gekomen en dat was op Sandy Shores Airfield raad aan dat je niet met explosives te werk gaat als blaas je mogelijk je eigen product op.

Night Club nog niet mee gemaakt. En met CEO warehouses adviseerd je Assistent met Large warehouse tenminste dat als je hoger dan 40% gevult is dat de kans groter is dat er een Raid gaat komen.
Maar dat heb ik ook nooit mee gemaakt.

Daarnaast met Product Deliveries onder MC nog politie vallen(sting operatie) mee gemaakt tot nu to is dat alleen met de Motor deleverie zelf en vaak als alle motor deliveries op dezelfde locatie is. Of er andere varianten zijn weet ik niet.

Voor dit soort dingen kun je het beste Reddit guides opzoeken en anders op Youtube.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odicus
Weekly Discounts

Warstock:

25% off:

Menacer, $1331250

30% off:

Caracara, $1,242,500

Thruster, $1,925,000

Stromberg, $1,676,500

Chernobog, $1,743,000

40% off:

FH-1 Hunter, $1,860,000

RM-10 Bombushka, $2,670,000

V-65 Molotok, $2,160,000

Half-Track, $1,017,000

Ramp Buggy, $1,440,000

Phantom Wedge, $1,152,000

Legendary Motorsports:

30% off:

Vapid Flash GT, $1,172,500

Overflod Entity XXR $1,613,500

Coil Raiden, $962,500

40% off:

Pegassi Infernus Classic, $549,000

Ocelot Penetrator $528,000

Nagasaki Shotaro $1,335,000

Properties:

25% off all Night Clubs

40% off all Bunkers

40% off all Hangars

50% off all Offices & Office Garages

50% off all Biker Clubhouses

2x:

Sumo (Remix)

Client Jobs

Business Battles, with double Cargo.

Time Trial:

Fort Zancudo

Clothes

Two new Shirts added upon login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
Geweldig om te zien dat dit spel nog steeds zo actief gespeeld wordt. Heb hem voor de PC maar die staat nu in het ouderlijk huis. Vanavond maar even de X-One versie oppikken, begint toch weer te kriebelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
Weet niet hoe lang je niet gespeeld heb Skinnyice, maar wees voorbereid op een achterstand. En probeer met vrienden of crewleden te spelen, want het griefer geweld is nogal toegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
Odicus schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:58:
Weet niet hoe lang je niet gespeeld heb Skinnyice, maar wees voorbereid op een achterstand. En probeer met vrienden of crewleden te spelen, want het griefer geweld is nogal toegenomen.
Casual een rondje rijden door de map: maand of 2 terug.

Serieus heists etc: 1,5 / 2 jaar geleden.

Waar moet ik rekening mee houden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
Oppressor MK2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Ik gebruik zelf de Oppressor MK2 vooral voor het grinden, niet om te griefen. De speedglitch die erin zit maakt het een perfect voertuig om je snel over de map te kunnen verplaatsen.

Maar inderdaad, hij wordt ook veel gebruikt om te griefen, bijna niet te counteren doordat ie zo klein is. Alleen de Ruiner2000 en de Stromberg kunnen m hebben doordat de raketten beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
GoeiedagEem schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:13:
Ik gebruik zelf de Oppressor MK2 vooral voor het grinden, niet om te griefen. De speedglitch die erin zit maakt het een perfect voertuig om je snel over de map te kunnen verplaatsen.

Maar inderdaad, hij wordt ook veel gebruikt om te griefen, bijna niet te counteren doordat ie zo klein is. Alleen de Ruiner2000 en de Stromberg kunnen m hebben doordat de raketten beter zijn.
plek met hoge gebouwen en steegjes en (explosive Gewoon werkt ook wel) sniper. Is toch wel effectief. Wel te voet gaan niet te veel waarde hechten aan een vehicle in welke vorm dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend GTAV online weer eens aangeslingerd sinds maanden/jaar. Ik was toen behoorlijk het mannetje met de Buzzard maar daar hoef je heden ten dage niet meer mee aan te komen....
Misschien moet ik het maar bij de SP houden aangezien ik geen zin heb om 10biljoenmiljardduizend dollar te moeten grinden/kopen om weer enigzins mee te kunnen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odicus
9/10/2018 Weekly GTA Online Bonuses

New content:

Ability to purchase the Karin Futo

Ability to purchase the Imponte Ruiner

Ability to purchase the Bollokan Prairie

Futo, Ruiner and Prairie, Penumbra, Coquette Classic and Mamba liveries

Log-in Bonuses

Green Wireframe Bodysuit

2X$ and RP Activities:

Hunting Pack (Remix)

Running Back (Remix)

Sumo (Remix)

Trading Places (Remix)

Nightclub Safe

Discounted Content

Ocelot Swinger ($636,300)

Dinka Jester Classic ($553,000)

Overflod Autarch ($1,368,500)

Ocelot Pariah ($994,000)

Festival Bus ($1,038,750)

Blimp ($581,750)

Office Garages (35% Discount)

High-End garages (35% Discount)

After Hours clothing items (25% Discount)

ALL ELITAS VEHICLES HAVE A 35% DISCOUNT

Sea Sparrow ($1,179,750)

Western Seabreeze ($552,500)

Buckingham Howard NX-25 ($633,750)

Alpha Z1 ($1,036,750)

Ultralight ($325,000)

Havok ($1,124,500)

Volatus ($1,491,750)

Nimbus ($1,235,000)

Buckingham SuperVolito ($1,373,450)

Buckingham SuperVolito Carbon ($2,164,500)

Luxor Deluxe ($6,500,000)

Swift Deluxe ($3,347,000)

Velum 5 Seater ($646,750)

Swift ($975,000 for classic, $1,040,000 for Flying Bravo)

Dodo ($325,000)

Miljet ($1,105,000)

Western Besra ($747,500)

Vestra ($617,500)

Duster ($178,750)

Buckingham Shamal ($747,500)

Cuban 800 ($156,000)

Buckingham Luxor ($1,056,250)

Western Mallard ($162,500)

Maibatsu Frogger ($845,000)

Buckingham Maverick ($507,000)

Annihilator ($1,186,250)

Mammatus ($195,000)

Titan ($1,300,000)

Velum ($292,500)

Time Trial:

Storm Drain. Par time of 00:38.50

Premium Race:

Techno (Deluxo)

RDR2 Preorder bonuses:

Avenger (60% Discount)

Avenger modifications (50% Discount)

Imponte Deluxo (40% Discount)

White Out Rockstar Logo T Shirt

Ocelot Stromberg (50% Discount)

Dolla Dolla livery for the Buckingham Akula

Targeted Sales:

Dominator GTX ($507,500)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odicus
nero355 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:11:
[...]

Wat moet dat nou weer betekenen :?
Dat betekent dat niet iedereen de korting krijgt. Verschilt per speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

In Game Bonus
Grand Theft Auto Online

OCTOBER 16 - OCTOBER 22 2018

Kingpins and their cohorts profit handily this week with Double GTA$ & RP for completing VIP/CEO Work & Challenges through October 22nd. Protect your Organization leader in Executive Search or plunder a rival CEO's Super Yacht in Piracy Prevention to score double rewards.

Underground arms dealers reap Double GTA$ & RP on Gunrunning Sell Missions while also enjoying a 25% Speed Boost on Bunker Research. And for those proud owners of a Mobile Operations Center, assemble a crack squad and launch any Weaponized Vehicle Mission from your trailer to receive Double GTA$ & RP all week long.

And if getting jacked up on Sprunk Xtreme and hitting a 200 ft. ramp through a ring of fire is your idea of a good time — hit any Rockstar Created Stunt Race for Double GTA$ & RP through October 22nd.
Red Dead Redemption 2 Challenge Bonuses

If you haven't unraveled the mystery behind those emails from vanderlinde@eyefind.info or helped Maude Eccles wrangle every reprobate bounty on her list, uncover lost relics and complete the Double Action Revolver & Stone Hatchet Challenges through the 29th to earn twice the completion bonus — that's GTA$500,000 for each (the additional GTA$250K bonus is awarded upon logging in the following week). Once unlocked, these weapons will be available for use in Red Dead Redemption 2 for players with linked Social Club accounts.

For those who have already completed these challenges, play GTA Online anytime through the 29th to receive your bonus GTA$250,000 per challenge.
Gunrunning Discounts

Warstock Cache & Carry is offering up to 40% off an armada of Weaponized Vehicles & Helicopters all week long. Gunrunners can also save 35% on Bunkers to stage an arms operation and take 35% off Mk II Upgrades, Customization & Ammo to beef up their arsenal.

Bunkers – 35% off
MOC Cabs – 35% off
Anti-Aircraft Trailer – 40% off
Buckingham Akula – 35% off
Savage – 40% off
TM-02 Khanjali – 35% off
HVY Barrage – 35% off
HVY Nightshark – 35% off
HVY Insurgent – 35% off
HVY Insurgent Pick-Up – 35% off
Declasse Weaponized Tampa – 35% off
Imponte Ruiner 2000 – 40% off
Mk II Upgrades & Customization – 35% off
Mk II Ammo – 35% off

Discounts on Select High-End Vehicles & Yachts

Take full advantage of 2X GTA$ & RP in Rockstar Stunt Races this week with a new Dewbauchee Vagner, then head out to sea to celebrate with 40% off Yachts through October 22nd.

Dewbauchee Vagner – 30% off
Lampadati Viseris – 35% off
Cheval Taipan – 30% off
Ubermacht Revolter – 35% off
Elegy Retro Custom Upgrade – 30% off
Yachts – 40% off

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Lekker dikke update weer eens, vooral gunrunning is een enorme winstpakker deze week. Normaliter 135K schone winst bij een blokje sell in een lege sessie. Deze week 345K. Dit loopt nog op bij verkoop in een volle sessie, maar dan met alle risico's van dien natuurlijk.

Ik doe de laatste tijd wel telkens in een volle sessie, heb al redelijk wat geld staan dus als het een keer mis gaat is niet erg. Levert op de lange termijn toch serieus meer geld op. De map gewoon in de gaten houden en als er (mogelijk) vijandelijke mensen je kant op komen snel Ghost Organization inschakelen. Dan ben je 3 minuten onzichtbaar op de minimap, bij de meeste missies is dit voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Bunker is in de aanbieding?

Ik heb 2mln op zak en ben net aan het kijken waar ik het aan ga geven (bunker, facility of MC business).

Wat is een goede bunker locatie? Bunker is toch voor gunrunning (in zekere mate passief inkomen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Wil vanavond toch weer eens online GTA doen op de PC. Heb online eigenlijk nooit echt gespeeld. Misschien mensen zin om vanavond mee te doen met wat Heists ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 16:05
Upbeat78 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:06:
Bunker is in de aanbieding?

Ik heb 2mln op zak en ben net aan het kijken waar ik het aan ga geven (bunker, facility of MC business).

Wat is een goede bunker locatie? Bunker is toch voor gunrunning (in zekere mate passief inkomen)?
Ik zou voor een business gaan met een auto warehouse. Dat kan je prima solo doen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Faddermakker schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:43:
[...]

Ik zou voor een business gaan met een auto warehouse. Dat kan je prima solo doen.
Ik heb al een auto en crate warehouse. Ook een mc clubhouse, maar nog geen business. En geen facility of bunker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Upbeat78
RedHat schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:29:
Wil vanavond toch weer eens online GTA doen op de PC. Heb online eigenlijk nooit echt gespeeld. Misschien mensen zin om vanavond mee te doen met wat Heists ofzo?
Niet vanavond, maar speel wel zo nu en dan graag heists. Voeg mij anders toe; upbeat2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Er zijn voldoende money guides op Youtube te vinden, in principe kun je die volgen om succesvol te grinden. Let op dat er ook erg veel click bait content op Youtube te vinden is. Het kanaal van The Professional is imho de beste.

In het kort komt het er op neer dat de Bunker het best passief geld biedt, maar dat de initiele investering erg hoog is. Qua biker business bieden Coke en Meth het meeste geld (ook passief).

Qua actief geld verdienen is import/export (vehicles) het beste, in combinatie met special cargo (crates) en VIP werk (Sightseer, Headhunter, Haulage).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odicus
Weekly sales - 23/10 to 30/10

Legendary Motorsports:

Progen T20 @ $1,540,000

Pegassi Reaper @ $1,116,500

Dinka Jester Classic @ $553,000

No sales at Southern San Andreas Super Autos and Dock Tease.

Elitas Travel:

Blimp @ $626,500

Ultralight @ $325,000

Warstock Cache and Carry:

Tula @ $2,528,500

Scramjet @ $2,436,000

Pyro @ $2,177,500

Volatol @ $1,820,000

LF-22 Starling @ $1,787,500

Mogul @ $1,527,500

P-45 Nokota @ $1,296,750

Menacer @ $1,242,500

Rogue @ $780,000

Other

35% off Hangars, thats without customizations.

35% bonus on Hangar sales

Double bonus

Terrorbyte Client Jobs are 2x RP and 2x GTA$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Geen RDR actie? Jammer daar had ik toch eigenlijk wel op gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Wordt af en toe gek van die stalkers, die je continue opblazen in een Akula. Of hackers, die goed bedoeld je bedolven onder geld. Wil geen ban en het gewoon lekker het spel spelen.

Iemand ervaring met tools om een solo public lobby aan te maken? Waar je wel vrienden kan toelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Als je ineens ziek veel geld krijgt en dat gaat niet weg na opnieuw opstarten, dan zou ik zeker een ticket inschieten om een ban te voorkomen.

In private lobbies kun je geen sell acties starten volgens mij, maar er is wel een mogelijk om een public lobby te "legen". Google maar eens. Overigens is dit geen garantie dat je niet gegriefd wordt, als je een lege sessie hebt, dan kunnen je vrienden vrijwel direct weer joinen. Als je dan een lobby hebt van 3 of 4 man, dan kunnen er ook weer randoms (en dus griefers) in je lobby verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Heb mijn GTA zo snel als ik kon met alt+f4 en taak beëindigen afgebroken. Had maar 80k ontvangen. Word je niet wijs van.

Ik vond wel tools om een lege public lobby te creëren en Friends door te laten.

Zou door keuze in willen of je puur pvp of pve in free roam wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
Je krijgt geen ban van Rockstar voor het ontvangen van modded money. Ze kunnen het echter legitiem wel weer van je afpakken. Dus lekker uitgeven zou mijn advies zijn. NVorige week met client jobs op 2x $ en deze week met Terrobyte missies op 2x $ ga ik altijd naar een crew-sessie. Je kunt hier lekker de missies achter elkaar doen zonder hinder van anderen. Daarnaast hoef je ook niet te wachten totdat anderen klaar zijn met hun missie alvoerens je er zelf een kan starten. Enige nadeel van een crew-sessie is dat je niet kunt sellen. Hiervoor moet je in een public lobby zijn. Je bunker en NC werken wel gewoon door met het opbouwen van de stock.

Open GTA Story Mode. Ga in het menu naar "Online". Als je klikt op "Join GTA Online" (onderste optie) krijg je een aantal opties waaronder crew sessie en invite only.

Succes met grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Het toevallige geval wil dat mijn account gistermiddag voor een maand supended is... Inclusief reset van mijn character. Volledige onterecht, ik heb zelf niks fout gedaan. Ik heb al een ticket ingeschoten bij Rockstar, gisteravond meer dan een uur in en chat met de supportdesk gezet, maar helaas: alle bans zijn definitief en onomkeerbaar.

Geloof me, ik heb niks fout gedaan en ik ben zeer verontwaardigd dat dit gebeurd is, maar het is wat het is. Aangezien ik met de supportdesk niet verder kwam heb ik gevraagd hoe ik het ticket kon laten escaleren. Binnen het support team niet mogelijk, maar heb wel een e-mailadres gekregen voor feedback. Ik heb een formal complaint naar dit adres gestuurd. Ik geloof echter niet dat op deze afdeling een snelle doorlooptijd van toepassing is.

De enige twee dingen die gebeurd zijn in mijn GTA carriere (level 180): Gisterochtend kwam ik in een lobby te zitten waar ik niet meer uit kon, kon geen vrienden joinen (een melding zoiets als: failed to aquire assets) en met find new session kwam ik weer in m'n eentje te zitten. Een herstart van GTA loste dit op.

Het andere was dat ik vorige week opeens 6 ton cash had staan waarvan de herkomst niet echt kon bedenken. Ik heb dit geld maar gewoon op de bank gezet. Ik had 27 miljoen net voor de ban, dus die 6 was feitelijk peanuts, ik hoop dus niet dat dit de reden is geweest.

Al met al wat grijze haren erbij en geen steek verder gekomen. Erg jammer en mijn vertrouwen in Rockstar is ernstig beschadigd.

Voor de record hier nog de formal complaint:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 30% gewijzigd door GoeiedagEem op 25-10-2018 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef.NL
GoeiedagEem schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:20:
Het toevallige geval wil dat mijn account gistermiddag voor een maand supended is... Inclusief reset van mijn character. Volledige onterecht, ik heb zelf niks fout gedaan. Ik heb al een ticket ingeschoten bij Rockstar, gisteravond meer dan een uur in en chat met de supportdesk gezet, maar helaas: alle bans zijn definitief en onomkeerbaar.
Heel erg balen man. Rockstar staat erom bekend niks meer te doen aan besluiten tot een ban. Vooral erg frustrerend dat ze geen reden aangeven inderdaad. Ik denk dat die onverklaarbare 6 ton toch een cheatmelding heeft af laten gaan. Beste wat je bij dat soort onverklaarbare bedragen kan doen is direct een support ticket aanmaken (grotendeels om jezelf in te dekken).

Zelf heb ik in maart dit jaar ook een ban gekregen. In de periode daarvoor deed ik veel de Bogdan Heist glitch dus ik denk dat dat er wat mee te maken had (hoewel ik nog steeds veel mensen zie die dit probleemloos blijven doen). Vooral dat het account was gewist was erg balen. Na 5-6 maanden andere spellen doen ben ik toch weer met GTA online begonnen omdat het gewoon een erg leuk spel blijft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odicus
30/10/2018 Weekly GTA Online Bonuses

Returning Content:

Halloween content (Further Breakdown below)

Halloween Facepaints

Halloween vehicles (Franken Stange, Lurcher and Sanctus)

Halloween Masks

Double GTA$ and RP Modes:

Slashers

Discounted Content:

Enus Stanford ($890,400)

B 11 Strikeforce ($2,660,000)

RCV ($1,527,500 Trade Price)

Chernobog ($1,743,000 Trade Price)

FH-1 Hunter ($2,170,000)

Jobuilt Phantom Wedge ($1,248,000 Trade Price)

Brute Armored Boxville ($1,430,000 Trade Price)

Imponte Duke Of Death ($432,250)

Festival Bus ($969,500 Trade Price)

Vapid Dominator GTX ($507,500)

Albany Franken Stange ($357,500)

Albany Lurcher ($422,500)

LCC Sanctus ($1,296,750)

CEO Offices (40% Discount)

CEO Garages (25% Discount)

Time Trial:

Cypress Flats

Premium Race:

Over The Bridge (Motorcycles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
GoeiedagEem schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:20:

Geloof me, ik heb niks fout gedaan en ik ben zeer verontwaardigd dat dit gebeurd is, maar het is wat het is. Aangezien ik met de supportdesk niet verder kwam heb ik gevraagd hoe ik het ticket kon laten escaleren. Binnen het support team niet mogelijk, maar heb wel een e-mailadres gekregen voor feedback. Ik heb een formal complaint naar dit adres gestuurd. Ik geloof echter niet dat op deze afdeling een snelle doorlooptijd van toepassing is.

De enige twee dingen die gebeurd zijn in mijn GTA carriere (level 180): Gisterochtend kwam ik in een lobby te zitten waar ik niet meer uit kon, kon geen vrienden joinen (een melding zoiets als: failed to aquire assets) en met find new session kwam ik weer in m'n eentje te zitten. Een herstart van GTA loste dit op.

Het andere was dat ik vorige week opeens 6 ton cash had staan waarvan de herkomst niet echt kon bedenken. Ik heb dit geld maar gewoon op de bank gezet. Ik had 27 miljoen net voor de ban, dus die 6 was feitelijk peanuts, ik hoop dus niet dat dit de reden is geweest.

Al met al wat grijze haren erbij en geen steek verder gekomen. Erg jammer en mijn vertrouwen in Rockstar is ernstig beschadigd.

Voor de record hier nog de formal complaint:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Je komt wel wat eisend over, daar word vaak koud mee om gegaan. Had je beter wat meer symphaty in kunnen steken.
Blijf met dit soort dingen altijd heel erg nederig ook als is het een grote fuck up aan hun kant.
Zorg er juist voor dat ze medelijden voor je krijgen dan helpen je ze vaak een stuk sneller.
Snap dat je kwaad bent, ga maar eens na hoeveel van dit soort tickets ze binnen krijgen waarschijnlijk nog erger ook.

Dan is een beschaafde ticked een behoorlijke afwisseling voor hun.
Pagina: 1 ... 166 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.