Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Engeltje83 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:11:
[...]

Ha! Ik had wel een notificatie aanstaan, maar ik lag toch veel te lekker in bed. Ik pak die van vanavond wel mee.
Hoe lang duurde die stream?
2 uur ongeveer. Aan het einde vd stream geeft Rockstar altijd 500k weg

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:36
Kreeg vandaag een bounty target van Maude, Dit is dan een random NPC die je moet capturen. Is dit nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-09 21:26

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

rwbk schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:36:
Kreeg vandaag een bounty target van Maude, Dit is dan een random NPC die je moet capturen. Is dit nieuw?
Ja, volgens mij wel, ik kreeg de target vanochtend ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:31
Gaat om een nieuwe treasure hunt gerelateerd aan RDR2:
https://www.reddit.com/r/...hunt_2_detailschallenges/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:55
Afgelopen week de Premium Online-editie gekocht voor de PlayStation 4, maar ik heb echt geen idee waar te beginnen in het Online-gedeelte. :?

Wat zijn een beetje goede activiteiten om te levelen en snel geld te verdienen? Heists zijn voor nu nog geen optie blijkbaar, want ik zit 9 van de 10 keer met een crew opgescheept die zo onhandig is als een stoel met drie poten. 8)7 Niet dat ik nu zo'n held ben, maar vaak zijn ze gewoon aan het klooien i.p.v. serieus de missie spelen.

Ik heb nu zaken als een bunker, helikopter, een bedrijfje, een garage en een MC. Dan nog heb ik geen idee hoe en waar te beginnen. :P

Anyhow, PSN = Yonix360 Voornamelijk online in de avonden of weekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je die Criminal Enterprise spullen gekregen?

Als eerste even alle autos (de 3 websites) afgaan voor de gratis auto's, scheelt weer wat aanschaf :P

Nadeel persoonlijk van die pack, het zit allemaal op een ... plek op de kaart. Als je cocaïne lab nog dichtbij doet, kan je daar aardige start mee maken, voor bedrijf heb je nog een warehouse of carpark nodig voor de 2 missies, zeker in/export van auto's is lekker verdienen maar kan pittig zijn.

Lomp gezien, gros van die CEO/MC missies kan je het beste doen in een lobby met erg weinig mensen, of even 'goedkoop' spelen en naar een solo-public lobby te gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Stream net afgelopen van AmplifiedGaming. Hij haalde over de 40k live kijkers, waardoor Facebook even plat ging haha. Money drops zijn binnen en heb weer 950k er bij

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 15:39
Gister voor het eerst de stream aangezet waarbij er toch mooi 750K werd gedropt.

Ik heb eigenlijk nog geen overzicht gevonden van aankomende streams/event's. Heeft iemand een idee waar ik dit kan vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
Valkje schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:41:
Gister voor het eerst de stream aangezet waarbij er toch mooi 750K werd gedropt.

Ik heb eigenlijk nog geen overzicht gevonden van aankomende streams/event's. Heeft iemand een idee waar ik dit kan vinden?
Kon alleen dit vinden:
We’ll be announcing more streams in this series happening through mid-August with Facebook Gaming Creator friends including Hike The Gamer, JoblessGarrett, Leah Ashe, Sohinki, Smosh Games and others. Make sure you’re following them all so you don’t miss out.

motabeatz.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:50
Kon het gewoon niet via twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Nee, het is een Rockstar+facebook actie, dus denk dat het niet via een ander kanaal had gekund.
De stream leverde mij 1,125M op, altijd lekker!

Verder wat CEO missions gedaan en nog wat meer geld verdiend :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Hart
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-06-2023
Iemand nog een goede crew waar ik bij zou kunnen? Zoek wat mensen om met name de CEO activiteiten te doen!
Speel ~3 avondjes per week.
Heb een nightclub, coke bussiness + CEO Warehouse + Import/Export garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Net de strikeforce b11 gekocht. Er is weer een nieuwe dj. Die missie die je daarvan krijgt is echt niet boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

rwbk schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:16:
Net de strikeforce b11 gekocht. Er is weer een nieuwe dj. Die missie die je daarvan krijgt is echt niet boeiend.
Is die nieuwe DJ ook weer 100k net als Tale of Us?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Engeltje83 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:11:
[...]

Is die nieuwe DJ ook weer 100k net als Tale of Us?
Ja ook weer 100k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

This week's duo of streams features two O.G.’s of the GTA Online streaming scene, our longtime friends Garrett and Hike:

Wednesday Aug 8
3pm ET
Hike The Gamer
https://www.facebook.com/HikeTheGamer

Saturday Aug 11
5pm ET
JoblessGarrett
https://www.facebook.com/JoblessGarrett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Als je op de Guest List staat dan is hij "gratis" aangezien je ook 100k krijgt.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 07:58
Zag dat er ook nieuwe toevoeging was na 4 maanden niet spelen. Zoals bounty opdrachten op NPC's en een nightclub. Grappig.. nog even zoeken wat er nog meer voor nieuws is.

Vraag mij af of er verder nog wat is veranderd. Het lukte mij niet om associates in te huren. Dat kan enkel een actieve CEO, dat was ik, dmv die securoserv op je telefoon. Maar die blijft leeg? Iemand tip?

De buzzard is in de aanbieding voor 1.3 mln. Jeej! Heb hem eindelijk binnen. Maar, hoe kan ik hem afroepen. In elk geval in je CEO office voor $500,- maar dacht dat je die ook kon afroepen via je telefoon, zodat deze in de je buurt spawnt. Maar hoe?
Die van mij werd uit de lucht geschoten door een jet, en wil niet eerst helemaal naar mijn office rijden.
Mechanic, Insurance en Assistant kunnen het niet aanleveren. Pegasus levert het op het dichtstbijzijnde vliegveld :( zijn er nog andere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Tim Hart schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 19:46:
Iemand nog een goede crew waar ik bij zou kunnen? Zoek wat mensen om met name de CEO activiteiten te doen!
Speel ~3 avondjes per week.
Heb een nightclub, coke bussiness + CEO Warehouse + Import/Export garage.
TweakersCrew aanmelden. Ik speel nu ook weer af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
NickySantoro schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:38:
Stream net afgelopen van AmplifiedGaming. Hij haalde over de 40k live kijkers, waardoor Facebook even plat ging haha. Money drops zijn binnen en heb weer 950k er bij
Wat zijn dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 14:19
@Upbeat78 registreren als CEO en dan kan je het gratis oproepen via het CEO menu, bij request vehicles en dan spawned die bij je.
Meestal onder of op een brug of naast een boom/lantarenpaal.
CEO menu open je door op de "'m" key te drukken.

[ Voor 13% gewijzigd door Raketje op 10-08-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raketje schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:37:
@Upbeat78 registreren als CEO en dan kan je het gratis oproepen via het CEO menu, bij request vehicles en dan spawned die bij je.
Meestal onder of op een brug of naast een boom/lantarenpaal.
CEO menu open je door op de "'m" key te drukken.
Volgens mij moet je heb dan toch eerst customized in je hanger hebben staan? Anders kan je afaik enkel via merryweather en je CEO office doen.

Blijft jammer dat je gekochte zut niet kan verkopen, ik heb zoveel military zut staan dat ik nooit gebruik. Savage, annihilator, tampa, sinds de nighthawk en sinds de pick-up custom en nighthawk ook die Insurgent nooit meer gebruikt.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 10-08-2018 14:10 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nee, je kunt op 4 manieren aan een Buzzard komen

1. standaard: Pegasus, afleveren op een vliegveld of een vaste heliplek (200$)
2. CEO, als je CEO bent kun je via het CEO/SecuroServ menu, in het actie menu (m op de PC, back op Xbox (en PS?) hem direct vlakbij je neerzetten. Echt op een paar meter afstand. (gratis, maar als je hem nog niet gekocht hebt 25.000$, tot je een ander voertuig vraagt, hij kapot gaat, of je een nieuwe sessie begint kun je hem wel naar je huidige locatie laten brengen.)
3. En via het actie menu vehicles, mits hij in je hangar staat, ook als niet CEO in de buurt laten zetten. Maar dat kan soms nog steeds op honderden meters afstand zijn. Gratis, maar als hij kapot gaat moet je soms 1000$ betalen aan Mors Mutual)
4. via het verlaten van je CEO office voor 500$

(uiteraard is er nog de 5de manier van de gewone spawn helicopters.)

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-08-2018 14:17 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Zie streams van Engeltje83 hierboven

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:13:
Aaah was heel die 25k versie vergeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:56:
[...]

Aaah was heel die 25k versie vergeten :(
Die 25k is alleen als je de buzzard niet gekocht hebt, zodra je dat wel gedaan hebt is dat gewoon gratis dus. En dat is precies de reden waarom de Buzzard als een van de snelste aankopen geadviseerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Trevor schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:13:

1. standaard: Pegasus, afleveren op een vliegveld of een vaste heliplek (200$)
2. CEO, als je CEO bent kun je via het CEO/SecuroServ menu, in het actie menu (m op de PC, back op Xbox (en PS?) hem direct vlakbij je neerzetten. Echt op een paar meter afstand. (gratis, maar als je hem nog niet gekocht hebt 25.000$, tot je een ander voertuig vraagt, hij kapot gaat, of je een nieuwe sessie begint kun je hem wel naar je huidige locatie laten brengen.)
3. En via het actie menu vehicles, mits hij in je hangar staat, ook als niet CEO in de buurt laten zetten. Maar dat kan soms nog steeds op honderden meters afstand zijn. Gratis, maar als hij kapot gaat moet je soms 1000$ betalen aan Mors Mutual)
4. via het verlaten van je CEO office voor 500$

(uiteraard is er nog de 5de manier van de gewone spawn helicopters.)
1. Check, die heb ik gevonden.
2. Wat moet ik gekocht hebben? De buzzard, dat heb ik aangekocht. Ken de optie nog niet, waar zit die?
3. Waar zit deze optie? Die ken ik niet.
4. Check, die is ook gelukt.
5. Check, bekend, maar aangezien ik er nu eindelijk 1 heb ga ik dit niet meer doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gebruik je de PC: click eens op m op je toetsenbord als je buiten bent en zoek dan securoserv. Als je CEO bent staat hij bovenaan en kun je onderaan in dat submenu de vehicles zien staan, als hij lager staat moet je via die menuoptie eerst even CEO worden en dan nog een keer.

Voor die andere optie moet je niet naar securoserv maar naar vehicles. Daar zijn er overigens 2 van. 1 Voor je hangar en 1 voor andere special vehicles zoals de Ruiner2000.

(Op console is het de backknop, iig op de xbox)

Sowieso zitten daar meer interessante zaken die je kunnen helpen zoals inventory en dan snacks om tijdens het rijden (bijvoorbeeld) gewoon 100% gezond te blijven terwijl de kogels je om de oren vliegen etc etc.

hier hoe je het overal kunt bereiken:
https://support.rockstarg...action-Menu-in-GTA-Online

PC: M key

PS4: Swipe Touchpad

Xbox One: View button

PS3: Select button

Xbox 360: Back button

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-08-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Heb het gevonden.

Heb nog wel te leren om de buzzard goed te besturen en te schieten. Mijn raketten gaan nog alle kanten op, net zoals de minigun. Het enige waar ik nog wat mee raak is de guided missiles.
Als ik bedenk hoe vaak ik door andere spelers kapot geschoten ben door andere spelers.. Ik ben voorlopig nog geen bedreiging voor andere spelers. Enkel nog voor mijzelf; buzzard gaat vrij gemakkelijk stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raketje
Beetje oefenen en gewoon altijd guided misseles gebruiken, op een gegeven moment land je de Buzzard in de smalste steegjes. Je kan natuurlijk ook even de flight school missions doen bij LSIA , die laatste "follow the leader mission" heb ik nog steeds niet gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
  • Laatst online: 18-09 07:26
Hier nog een PC speler en best vaak online,

Nickname is, x_XRaptorX_x

lvl 108

Heb alle zakelijk aspecten, med, counter, weed, coke, plus bunker, nachtclub, facility, e.d

Financieel: meer dan 100 miljoen.

Dus als je mij (en ik jullie ook natuurlijk) help met de missies en de runs betaal ik mijn medewerkers het grootste deel, nu doe ik alles altijd alleen.

Voeg me maar toe aan je vriendenkring en dan help ik je graag mee om wat te verdienen

Misschien kunnen we een nieuwe actieve crew maken of ik join een NL talige crew van 1 van jullie als het mag/kan.

[ Voor 26% gewijzigd door Skybiker op 12-08-2018 15:36 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Heb je toegevoegd, speel vanavond alleen niet meer. Kan je eventueel nog toevoegen aan de GoTF (freedom) crew, echt actief is die niet en hoe je in de GoTP (pc) komt, is me ook een raadsel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
@Raketje oefenen en oefenen, daar draait het wel op uit :)

@rappejap zal je ook toevoegen. Ben er niet dagelijks. Het is wel leuker om samen met iemand te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Raketje schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 18:04:
Heb je toegevoegd, speel vanavond alleen niet meer. Kan je eventueel nog toevoegen aan de GoTF (freedom) crew, echt actief is die niet en hoe je in de GoTP (pc) komt, is me ook een raadsel :)
Via social club even GOTP zoeken en je daar aanmelden. En dan in Tweakscrew topic even een melding doen. Dan zal 1 van de beheerders je vast wel toevoegen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
[quote]Raketje schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 18:04:
[

Hier de directe link naar GOTP op de sociaal club: https://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewpc

Ik heb ook een verzoek gedaan.

Greetz, x_XRaptorX_x

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
  • Laatst online: 25-09 22:45
rappejap schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:47:
[quote]Raketje schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 18:04:
[

Hier de directe link naar GOTP op de sociaal club: https://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewpc

Ik heb ook een verzoek gedaan.

Greetz, x_XRaptorX_x
Ik heb dit weekend nog een aantal nieuwe leden toegevoegd, ik zal vanavond even kijken...

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Elijan9 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:48:
[...]

Ik heb dit weekend nog een aantal nieuwe leden toegevoegd, ik zal vanavond even kijken...
Heb een verzoek gestuurd "Jeroenrwbk"

EDIT
terorbyte is maar matig. Die drone stelt niets voor. Opressor Mk2 vliegt wel lekker.

[ Voor 15% gewijzigd door rwbk op 14-08-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe app van Paige dat je missions on the go kan activeren voor je cocaïne etc, heb je daar die Terrorbyte voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
SinergyX schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:47:
Die nieuwe app van Paige dat je missions on the go kan activeren voor je cocaïne etc, heb je daar die Terrorbyte voor nodig?
Gelooof van wel heb het nog niet zo uitgebreid gechecked. Maar in die terrorbyte zit een scherm met 6 opties voor missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
SinergyX schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:47:
Yup bij aankoop van terrorbyte unlock je Paige, is wel handig je supply missies hier starten scheelt aardig wat travel time.

[ Voor 11% gewijzigd door Raketje op 14-08-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
De oppreesor 2 is leuk, drone stelt inderdaad weinig voor, gaat niet sneller dan een manke slak, de terrabyte missels nog niet kunnen gebruiken, maar lijkt wel handig te gaan zijn.

De Oppressor 2 is een echte killer bike, reageert wel wat zenuwachtig maar is ff wennen, in ieder geval veel beter dan de deluxo.

De extra vloer die je zou moeten kopen krijg je gratis, het is gewoon de workshop in je nachtclub.

Ook is de oppressor overal te spawnen, via personal verhicle, erg makkelijk.

Merk momenteel wel dat elke lobby zo weer leeg is nu deze voertuigen er zijn, maar het is ff nieuw en dan komt dat wel weer goed.

Alle nieuwe vrienden verzoeken zijn welkom, kunnen we samen de 6 nieuwe missies doen.

greetzz,

x_XRaptorX_x is mijn gta naam

[ Voor 10% gewijzigd door Skybiker op 14-08-2018 13:08 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Raketje schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:22:
[...]

Yup bij aankoop van terrorbyte unlock je Paige, is wel handig je supply missies hier starten scheelt aardig wat travel time.
Krijg je Paige ook al zonder upgrades of ?>

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Ik kreeg pas telefoon van Paige nadat ik die TerrorBythe had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
Ook handig is dat je in de Terrorbyte je mk 2 wapens kan voorzien van munitie.

[ Voor 3% gewijzigd door Skybiker op 15-08-2018 06:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Raketje schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:36:
Ik kreeg pas telefoon van Paige nadat ik die TerrorBythe had gekocht.
Ik kreeg telefoon van Paige (2x) om toch zeker dat ding te kopen. Dit gaat weer zo een dingetje worden dat ik meerdere telefoontjes, verschillende mailtjes en tekstberichtjes krijg van alle "missies contactpersonen" alleen al bij het opstarten van online. :F

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
MR_VIPER schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:08:
[...]

Ik kreeg telefoon van Paige (2x) om toch zeker dat ding te kopen. Dit gaat weer zo een dingetje worden dat ik meerdere telefoontjes, verschillende mailtjes en tekstberichtjes krijg van alle "missies contactpersonen" alleen al bij het opstarten van online. :F
Hier hetzelfde, word platgebeld aan het begin.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Volgende streams zijn ook al bekend:

Wednesday Aug 15
5pm ET
Leah Ashe
https://www.facebook.com/LeahhAshe
Last Saturday, O.G. GTA streamer JoblessGarrett had his edition of the After Hours series streams, and to kick off this week’s set is his better half and partner in crime, the one and only Leah Ashe. Tune in for nightclub fun with Leah and Garrett on her channel.

Thursday Aug 16
8pm ET
Sohinki
https://www.facebook.com/gaming/sohinki
You may recall Sohinki from years’ worth of GTA Online escapades as part of the long-running Grand Theft Smosh series. Tune in for Sohinki’s efforts to dominate Los Santos clubland.

Friday Aug 17
4pm ET
Smosh Games Crew
https://www.facebook.com/SmoshGames
The illustrious Smosh Games collective have thrown down in many a GTA Online session with us here at Rockstar over the years, and for this After Hours stream on the official Smosh Games Facebook channel, Smosh’s Matt Raub will be taking the helm.

Saturday Aug 18
7pm ET
NobodyEpic
https://www.facebook.com/NobodyEpic
Day one GTA Online veteran NobodyEpic takes center stage for the epic finale of the Social Club x Facebook Gaming Live Stream Series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Engeltje83 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:12:
Moet ik op bepaalde momenten een handeling verrichten of is het volgen van die stream genoeg ?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Op bepaalde momenten moet je op 'claim' drukken, je moet dus nog redelijk actief kijken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

dutchgio schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:20:
Op bepaalde momenten moet je op 'claim' drukken, je moet dus nog redelijk actief kijken ook.
das jammer. Te druk met gamen 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Motabeatz
Engeltje83 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:12:

Wednesday Aug 15
5pm ET
Leah Ashe
https://www.facebook.com/LeahhAshe
Last Saturday, O.G. GTA streamer JoblessGarrett had his edition of the After Hours series streams, and to kick off this week’s set is his better half and partner in crime, the one and only Leah Ashe. Tune in for nightclub fun with Leah and Garrett on her channel.

Thursday Aug 16
8pm ET
Sohinki
https://www.facebook.com/gaming/sohinki
You may recall Sohinki from years’ worth of GTA Online escapades as part of the long-running Grand Theft Smosh series. Tune in for Sohinki’s efforts to dominate Los Santos clubland.

Friday Aug 17
4pm ET
Smosh Games Crew
https://www.facebook.com/SmoshGames
The illustrious Smosh Games collective have thrown down in many a GTA Online session with us here at Rockstar over the years, and for this After Hours stream on the official Smosh Games Facebook channel, Smosh’s Matt Raub will be taking the helm.

Saturday Aug 18
7pm ET
NobodyEpic
https://www.facebook.com/NobodyEpic
Day one GTA Online veteran NobodyEpic takes center stage for the epic finale of the Social Club x Facebook Gaming Live Stream Series.
Thanks! Merk alleen dat ze weinig hoge drops nog doen. Had laatst 5x 50k en 1x 500k in 1 stream ontvangen, terwijl ik rond de 1.5 miljoen kreeg bij de eerste stream. Gisteren in totaal 750k geclaimd.

Opzich jammer, maar het is altijd mooi meegenomen :)

motabeatz.com

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ja, ik heb gister totaal maar 700k gehad, het minimale wat er te halen valt. Zonde, misschien dat ik die van vrijdag nog mee pak, maar de andere streams zijn mij echt te laat.

• Upbeat78
Ik ga niet beginnen aan de streams. Jammer van de 'gratis' (niet gratis, kost mij tijd om de streams te volgen) cash. Heb niet zo veel zin om mij vast te pinnen, tenzij het is om met een groepje mensen te spelen. Cash komt toch wel, heb genoeg lol met het spelletje dat de cash flow me nu niet direct veel uitmaakt (aangezien het onderdeel is van het spel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Upbeat78 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:01:
Ik ga niet beginnen aan de streams. Jammer van de 'gratis' (niet gratis, kost mij tijd om de streams te volgen) cash. Heb niet zo veel zin om mij vast te pinnen, tenzij het is om met een groepje mensen te spelen. Cash komt toch wel, heb genoeg lol met het spelletje dat de cash flow me nu niet direct veel uitmaakt (aangezien het onderdeel is van het spel).
Dat ^^^^ en daarnaast weiger ik Smoelenboek te gebruiken, zelfs al is het maar een "spam account" voor dit soort meuk :/

Maar ehh... kan iemand mij vertellen wat je zoal doet met het hele Club gebeuren en hoe het geheel in elkaar zit :?

Bij de voorgaande updates had je namelijk vaak voordeel door je locatie te kiezen op basis van waar de missies zich afspelen als je voorraad/onderdelen moest gaan ophalen!

Al moet ik wel zeggen dat ik de MC meuk en CEO Warehouses puur heb gekocht op basis van locatie, omdat ik vooraf al wist dat ik er uiteindelijk niks mee zou doen :+
Bij de Bunker en I/E Garage weer wel goed gekeken wat zich waar afspeelt, hoewel de Bunker ook weer alleen voor de Research was bedoeld :Y)

Dus... wat doe je zoal bij/voor de Club en waar speelt het zich allemaal af ?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
nero355 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:35:
[...]
Maar ehh... kan iemand mij vertellen wat je zoal doet met het hele Club gebeuren en hoe het geheel in elkaar zit :?
Dus... wat doe je zoal bij/voor de Club en waar speelt het zich allemaal af ?
De nightclub is makkelijk om al je zaakjes te laten regelen. Je kan max 5 mannen inhuren die ieder 1 bedrijf managen, voorraad aanvoeren en de mensen daar aansturen. Ook de voorraad wordt in je nachtclub opgeslagen. Als de voorraad vol is, kan je die persoon op een ander bedrijf zetten. Productie is alleen als je online bent, of je nu een heist doet, aan het racen bent of gewoon klooien.
Voordeel is wel dat je nu je bunker (of ander bedrijf) dubbel kan laten werken. Via je nachtclub maar ook via je bunker zelf. Als je daar voorraden neerlegt, gaat de productie daar ook door. Elk bedrijf draait dus dubbel.
Verkoop via je nachtclub is of al je voorraad ineens verkopen, of speciale deals, dit zijn verschillende aantallen van verschillende producten. Door verkopen voor je nachtclub te doen krijg je ook weer korting op bepaalde voertuigen.
Ik heb nu bunker en cokelab extra draaien naast alle bedrijven via nachtclub, dit tikt lekker aan.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
En niet te vergeten, alle verkopen via de nachtclub gaan altijd met 1 truck.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
PiP0 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:42:
[...]

De nightclub is makkelijk om al je zaakjes te laten regelen.
Je bedoeld businesses/bedrijven? Geldt dat voor alles?
Als ik het zo lees dan wordt in elk geval je MC erg interessant (heb enkel nog een office, MC en appartement).

Heb nog flink te sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is eigenlijk voor ernaast. Je businesses lopen gewoon door en moet je onderhouden, de nightclub is er een aanvulling op en levert aparte opbrengsten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PiP0 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:42:
De nightclub is makkelijk om al je zaakjes te laten regelen. Je kan max 5 mannen inhuren die ieder 1 bedrijf managen, voorraad aanvoeren en de mensen daar aansturen. Ook de voorraad wordt in je nachtclub opgeslagen. Als de voorraad vol is, kan je die persoon op een ander bedrijf zetten. Productie is alleen als je online bent, of je nu een heist doet, aan het racen bent of gewoon klooien.
Voordeel is wel dat je nu je bunker (of ander bedrijf) dubbel kan laten werken. Via je nachtclub maar ook via je bunker zelf. Als je daar voorraden neerlegt, gaat de productie daar ook door. Elk bedrijf draait dus dubbel.
Verkoop via je nachtclub is of al je voorraad ineens verkopen, of speciale deals, dit zijn verschillende aantallen van verschillende producten. Door verkopen voor je nachtclub te doen krijg je ook weer korting op bepaalde voertuigen.
Ik heb nu bunker en cokelab extra draaien naast alle bedrijven via nachtclub, dit tikt lekker aan.
OK, maar ik wil dus weten waar die verkopen dan plaatsvinden : Noorden of Zuiden van Los Santos ? Ergens in het Noorden van de map misschien ?
Afhankelijk van welke Club je koopt ?

En moet/kan je zelf nog iets voor de Club zoals supplies halen(iemand had het over flyers verspredien ?!) en waar vindt dat dan plaats ?

"Location, location, location!" ;) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
nero355 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:38:
[...]

OK, maar ik wil dus weten waar die verkopen dan plaatsvinden : Noorden of Zuiden van Los Santos ? Ergens in het Noorden van de map misschien ?

En moet/kan je zelf nog iets voor de Club zoals supplies halen(iemand had het over flyers verspredien ?!) en waar vindt dat dan plaats ?

Ik zou willen zeggen, kijk even wat Youtube filmpjes, dat beantwoord al je vragen, het wordt daar geheel getoond.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:38:
[...]

De ene keer vlakbij, de andere keer andere kant van de map. 1 tip is vlakbij vliegveld/heli te zitten, daar moet je wel eens heel en kan wat sneller zijn voor lange stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:22:
De ene keer vlakbij, de andere keer andere kant van de map. 1 tip is vlakbij vliegveld/heli te zitten, daar moet je wel eens heel en kan wat sneller zijn voor lange stukken.
Is dat niet alleen om die DJ's op te halen ?
rappejap schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:12:
Ik zou willen zeggen, kijk even wat Youtube filmpjes, dat beantwoord al je vragen, het wordt daar geheel getoond.
Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel... :'(

Er is zoveel troep over GTA V Online dat je dan eruit moet filteren... verschrikkelijk! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Sinds lange tijd ook maar is GTA online afgestoft.

Heb mezelf ook voor de Tweakers crew aangemeld.

Ingame naam: Ramasha

[ Voor 10% gewijzigd door Ramasha op 19-08-2018 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
Ramasha schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:09:
Sinds lange tijd ook maar is GTA online afgestoft.

Heb mezelf ook voor de Tweakers crew aangemeld.

Ingame naam: Ramasha
ik zie je in mijn vriendenlijst maar je bent nog geen crew member.

see you in the game.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb volgens mij al een crew request zien langskomen gisteren. Zal gok ik niet zo lang durenvoor dat gefixed is.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 11:17
Ik heb sinds diverse updates (Windows, Corsair, Steelseries, Logitech), last van traagheid in GTA Online. Ik wil wat gerichter gaan zoeken, maar ik weet niet hoe dit fenomeen heet:

Als ik in de stad ben in een snel voertuig, dan verschijnen de gebouwen op het laatste moment pas, op een of andere manier is de draw distance verstoord. Erg lastig op de Oppressor bijvoorbeeld, ik kom rustig aanvliegen, verschijnt er een gebouw en boem!

Inmiddels Logitech software verwijderd, lijkt iets beter te gaan, maar nog steeds niet opgelost...

Iemand die dit herkent of kan omschrijven hoe dit heet?

FPS check via de settings: tussen de 50 en de 75.

Aanvulling: gisteren de VC drivers en software bijgewerkt (XFX RX480). Storyline lijkt er geen last van te hebben. Download, upload en ping zijn uitstekend.

[ Voor 10% gewijzigd door GoeiedagEem op 20-08-2018 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Gisteren rank 100 geworden na het verkopen van een warehouse (missie met vliegtuig zonder NPC gelukkig). Heb ook maar gelijk even een large warehouse (Logistics Depot) gekocht met korting ipv mijn medium warehouse. Duurt nu wel even langer met het laden van mijn warehouse, maar de locatie + de gele cirkel voor mijn Buzzard is top.

[ Voor 6% gewijzigd door Motabeatz op 21-08-2018 11:39 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickySantoro schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:14:
Gisteren rank 100 geworden na het verkopen van een warehouse (missie met vliegtuig zonder NPC gelukkig). Heb ook maar gelijk even een large warehouse (Logistics Depot) gekocht met korting ipv mijn medium warehouse. Duurt nu wel even langer met het laden van mijn warehouse, maar de locatie + de gele cirkel voor mijn Buzzard is top.
Je kunt beter een vehicle Warehouse kopen dat levert meer op ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
DigitalError schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:27:
[...]

Je kunt beter een vehicle Warehouse kopen dat levert meer op ;)
Haha ja die heb ik ook, maar nadat ik een Top Range vehicle heb afgeleverd, start ik Headhunter op en daarna lever ik 3 crates naar mn warehouse

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

NickySantoro schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:36:
[...]

Haha ja die heb ik ook, maar nadat ik een Top Range vehicle heb afgeleverd, start ik Headhunter op en daarna lever ik 3 crates naar mn warehouse
Sinds gister heb ik ook een vehicle warehouse. Wat is het handigst? Eerst helemaal vol stoppen met autos voordat je gaat verkopen, of als je tussendoor een high end auto hebt alvast wegbrengen? Heeft iemand ook al ervaring met het upgraden van de auto's als je ze export?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Engeltje83 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:24:
[...]

Sinds gister heb ik ook een vehicle warehouse. Wat is het handigst? Eerst helemaal vol stoppen met autos voordat je gaat verkopen, of als je tussendoor een high end auto hebt alvast wegbrengen? Heeft iemand ook al ervaring met het upgraden van de auto's als je ze export?
Vol stoppen met 32 auto's, dan heb je er van elk model 1. Dat duurt even maar dan is het behoorlijk winstgevend.
Daarna verkoop je alleen maar high-end auto's, zodat elke source missie die je doet gegarandeerd ook een high-end auto is. Die leveren het meeste op.
Ook altijd de duurste optie kiezen bij het verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybiker
Het beste is om je warehouse eerst te vullen met 10 standaard, 10 midrange en 12 toprange auto's,

Als dat erin staat verkoop je 1 toprange auto, en dan ga je een nieuwe stelen om te verkopen, dit is dan altijd een toprange auto, dus de standaard en de midrange verkoop je nooit. op deze manier vang je bij iedere verkoop de 100.000.

Tijdens de cooldown tijden doe je gewoon even een sightseer of een headhunter vip missie, zo haal je makkelijk 400.000 inkomsten per uur.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Zijn er nog mensen die de Pacific Standard (Bank setup en als het lukt de finale) willen doen? Ik ben vanavond online.
Heb niet zo zin om het met random gasten te doen, duurt soms gigalang voordat je een crew compleet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

dutchgio schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:41:
[...]

Vol stoppen met 32 auto's, dan heb je er van elk model 1. Dat duurt even maar dan is het behoorlijk winstgevend.
Daarna verkoop je alleen maar high-end auto's, zodat elke source missie die je doet gegarandeerd ook een high-end auto is. Die leveren het meeste op.
Ook altijd de duurste optie kiezen bij het verkopen.
Top, maar is het dan niet zo dat als je de duurste optie kiest, en dan schade rijd, je dat geld niet krijgt? Zit daar nog risico in? (behalve dat je auto word gesloopt door die vervelende MKII opressors)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

rappejap schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:42:
Het beste is om je warehouse eerst te vullen met 10 standaard, 10 midrange en 12 toprange auto's,

Als dat erin staat verkoop je 1 toprange auto, en dan ga je een nieuwe stelen om te verkopen, dit is dan altijd een toprange auto, dus de standaard en de midrange verkoop je nooit. op deze manier vang je bij iedere verkoop de 100.000.

Tijdens de cooldown tijden doe je gewoon even een sightseer of een headhunter vip missie, zo haal je makkelijk 400.000 inkomsten per uur.
Waarom 10/10/12? Zit daar een gedachte achter? Ik dacht dat het erom ging dat ie vol zit, ongeacht met wat voor auto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
Engeltje83 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:33:
[...]

Top, maar is het dan niet zo dat als je de duurste optie kiest, en dan schade rijd, je dat geld niet krijgt? Zit daar nog risico in? (behalve dat je auto word gesloopt door die vervelende MKII opressors)
Ik doe die missies eigenlijk alleen maar in een solo server. Ik heb alle top range vehicles in mn warehouse staan behalve de X80 Proto. Die vind ik namelijk het lekkerste rijden van de top range klasse en daarom importeer/exporteer ik die de hele tijd.

Wat ook handig is om een Cargobob Jetsam aan te schaffen (best prijzig, maar dat win je wel terug). Ik zit bij La Puerta en als ik een auto ga exporteren gebruik ik vaak de Cargobob (die spawned dan vlakbij). Let wel op dat je hoog genoeg vliegt ivm de NPC en dan lever je hem zonder schade in

edit: Als je nog bezig bent om de warehouse te vullen, kan je het beste de top range autos gelijk verkopen. De low en medium autos kan je dan gewoon in je warehouse laten staan

[ Voor 9% gewijzigd door Motabeatz op 22-08-2018 14:06 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
Ja daar zit een gedachte achter, wanneer je 10 10 12 aanhoud, en je dan een toprange verkoopt krijg je altijd een toprange om opnieuw te stelen als 32ste auto.

en de oppressors en de buzzard en zo kun je wat makkelijker bestrijden als je uit je auto stap, dan kunnen ze geen raketten locken, dus stap in met een raketlauncher, wordt je aangevallen dan even stoppen en direct uit de lucht knallen, werkt zeer goed.

Mijn Nickname is, x_XRaptorX_x , voeg me maar toe aan je vriendenlijst, ik ben met een aantal andere tweakers crewmembers best wel vaak online., en ook om elkaar te helpen.

[ Voor 17% gewijzigd door Skybiker op 22-08-2018 14:07 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

NickySantoro schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:58:
[...]

Ik doe die missies eigenlijk alleen maar in een solo server. Ik heb alle top range vehicles in mn warehouse staan behalve de X80 Proto. Die vind ik namelijk het lekkerste rijden van de top range klasse en daarom importeer/exporteer ik die de hele tijd.

Wat ook handig is om een Cargobob Jetsam aan te schaffen (best prijzig, maar dat win je wel terug). Ik zit bij La Puerta en als ik een auto ga exporteren gebruik ik vaak de Cargobob (die spawned dan vlakbij). Let wel op dat je hoog genoeg vliegt ivm de NPC en dan lever je hem zonder schade in

edit: Als je nog bezig bent om de warehouse te vullen, kan je het beste de top range autos gelijk verkopen. De low en medium autos kan je dan gewoon in je warehouse laten staan
Ik heb nu nog niet genoeg geld voor die cargobob, zit op 1,3mil. Even wat business regelen en dan maar aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Engeltje83 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:10:
[...]

Ik heb nu nog niet genoeg geld voor die cargobob, zit op 1,3mil. Even wat business regelen en dan maar aanschaffen
De Buzzard heb je al neem ik aan? Zo niet, dan zou ik eerst die kopen.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Hoe krijg je 400k per uur met I/E dan?

Zit data geen source missies in; ik start altijd met auto sourcen, dan verkopen (80k winst, want je stopt er 20k upgrades in) Dan terwijl de cooldown bezig zijn, Headhunter of Sightseer (rond de 20k) maar meer dan max 300k hall ik er niet uit in een uur.
Heb geen Cargobob, rijd alles zelf, ligt het daaraan?

Kwa die 10/10/12, je mag geen duplicates hebben in je Vehicle Warehouse (zo zijn er b.v. 3 soorten Coquettes, waarvan 1 maar dus geldt voor de 10/10/12 range) Maar de b.v. de Coquette Blackfin en Classic zijn weer apart :)

Hier een lijstje met alle verschillende soorten auto's voor in je warehouse >

http://gta.wikia.com/wiki/Vehicle_Cargo#Mid.

[ Voor 10% gewijzigd door kihon op 22-08-2018 15:05 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

NickySantoro schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:35:
[...]

De Buzzard heb je al neem ik aan? Zo niet, dan zou ik eerst die kopen.
Die heb ik idd al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybiker
kihon schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:57:
Hoe krijg je 400k per uur met I/E dan?

Zit data geen source missies in; ik start altijd met auto sourcen, dan verkopen (80k winst, want je stopt er 20k upgrades in) Dan terwijl de cooldown bezig zijn, Headhunter of Sightseer (rond de 20k) maar meer dan max 300k hall ik er niet uit in een uur.
Bijna dan ik haal gewoon 380 K, ligt er misschien ook aan waar je warenhuizen zijn, en ik vlieg altijd naar alles toe, en rij weer terug, ook sightseer en headhunter doe ik met de opppressor of buzzard.

er zijn genoeg filmpies die dat goed uitleggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

rappejap schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:43:
[...]

Bijna dan ik haal gewoon 380 K, ligt er misschien ook aan waar je warenhuizen zijn, en ik vlieg altijd naar alles toe, en rij weer terug, ook sightseer en headhunter doe ik met de opppressor of buzzard.

er zijn genoeg filmpies die dat goed uitleggen.
. Heb gekeken hoe dat moet en je moet echt op tijd dingen achter elkaar doen.
Ach ik doe het wel wat rustiger aan. Gewoon relaxed auto's jatten :P
Is tenslottre G THEFT A :+

Elke 3 uur wel ongeveer (kan eerder weet ik) guns en coke verkopen

Oppressor heb ik niet, net mijn Terrorbyte gekocht met alle upgrades (10 min geleden) nu helemaal blut weer :D

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
Ik deed dat ook alleen maar in het begin, nu doe ik ook alles op het gemakkie, anders wordt het snel een saaie gebeurtenis.

De Oppressor mk2 ga je leuk vinden zodra je die heb, is echt een killerbee, maar die gaat je ook wel weer genoeg kosten om up te graden.

Maar zo blijf je lekker bezig toch.

iRacing Profiel

• Upbeat78
Het maakt (voor mij) ook nog uit welke toprange je verkoopt. De ene rijdt echt compleet ruk en de andere rijdt fantastisch.
Laatste keer dat ik een I/E auto jatte, werd die kapot geschoten door NPC's. Heb toch de nodige I/E missies gedaan, maar dit was om te huilen. Was dat een keer pech?

Overigens doe ik I/E in lege of bijna lege sessie (tenzij gevuld met GOTP crew).

• Motabeatz
kihon schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:55:
[...]

. Heb gekeken hoe dat moet en je moet echt op tijd dingen achter elkaar doen.
Ach ik doe het wel wat rustiger aan. Gewoon relaxed auto's jatten :P
Is tenslottre G THEFT A :+

Elke 3 uur wel ongeveer (kan eerder weet ik) guns en coke verkopen

Oppressor heb ik niet, net mijn Terrorbyte gekocht met alle upgrades (10 min geleden) nu helemaal blut weer :D
Ik heb mijn Terrorbyte naast mijn crate warehouse staan. Als ik dan een crate missie heb gedaan, kan ik gelijk in de Terrorbyte stappen om een auto te sourcen, zodat ik niet terug hoef te gaan helemaal naar mn office. Je kan ook de Terrorbyte naast je Vehicle warehouse neerzetten als dat sneller is dan de afstand naar je office
Upbeat78 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:55:
Het maakt (voor mij) ook nog uit welke toprange je verkoopt. De ene rijdt echt compleet ruk en de andere rijdt fantastisch.
Laatste keer dat ik een I/E auto jatte, werd die kapot geschoten door NPC's. Heb toch de nodige I/E missies gedaan, maar dit was om te huilen. Was dat een keer pech?

Overigens doe ik I/E in lege of bijna lege sessie (tenzij gevuld met GOTP crew).
Ik source alleen maar de X80 Proto nu, omdat ik die het fijnste vind rijden. De enige missie die ik nog steeds het irritantste vind is de Cargobob missie. (vooral die Buzzards)

[ Voor 38% gewijzigd door Motabeatz op 23-08-2018 11:09 ]

motabeatz.com

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 12:46
Hola.
Sinds lange tijd ook weer in GTA online.
Kreeg 2 miljoen kado bij de aankoop van Red dead ...
Heb Inmiddels een cokelap en daarmee weer zo'n 2 miljoen opgepikt..
Wat is nu het beste om te kopen .
Een office of een nachtclub..om wat meer knaken bij elkaar te sprokkelen??

PSN: ghpeet

• Motabeatz
sanant schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:23:
Hola.
Ik zou voor een office gaan en dan sparen voor een vehicle warehouse (als je beide hebt sparen voor de Buzzard helicopter als je die nog niet hebt). Je kan dan sneller geld verdienen ipv de nachtclub.

Trouwens, die 2 miljoen kado. Moet je dan een speciale versie van RDR2 kopen of is de standard edition ook goed? Hoe werkt dat precies?

[ Voor 7% gewijzigd door Motabeatz op 23-08-2018 11:34 ]

motabeatz.com

• Elijan9
Hola.
Mijn gevoel zegt een bunker, volgens mij kun je daar beter geld mee verdienen.
Anders zou ik voor een office gaan, zodat je zo snel mogelijk een I/E garage kunt aanschaffen, dat levert goed geld op, op een vermakelijke manier...

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanant
Heb die van 99€ gekocht..
En daar krijg je 2 miljoen in gta

• Skybiker
Ik zeg office, dan kan je direct aan de slag om geld binnen te harken, koop je eerst de bunker dan duurt het steeds 3 uur of langer om een verkoop te doen, wanneer je waarde boven de 175000 stijgt in de bunker heb je bijna altijd meer dan 1 wagen om het weg te brengen, hou je het eronder dan heb je altijd 1 wagen om het weg te verkopen.

Koop je eerst een office en een vehicle warehous kan je direct een paar 100 duizend per uur verdienen.

De nachtclub brengt alleen verdienste op als je alle mc zaken heb, med, weed vals geld en documenten, plus de bunker moet actief zijn, anders haal je er niet veel uit.

Heb je alles om de nachtclub te laten produceren is het voordeel dat je altijd maar 1 truck heb om het te verkopen, en deze trucks kunnen prima tegen een stootje, ze gaan niet zomaar kapot.

iRacing Profiel

• sanant
Maakt het nog wat uit welke office en vehicle warehous??

• Upbeat78
Ik snap ook nog niet veel van de MC, dat heb ik wel. Maar nog geen coke, weed, etc MC businesses.

Ik weet dat je dus je spullen moet kopen of stelen om te produceren. En daarna in-game moet blijven om de productie te laten lopen. Maar moet je dan ook MC president zijn? Of loopt het ook door als je CEO bent?

Coke levert het meeste op in de MC handle, maar welke locatie is het beste? Ik heb veel van mijn andere pandjes in de stad richting het strand (office, crate whs en MC clubhuis).
Mijn I/E warehouse zit compleet aan de andere kant van de stad (rechts op de kaart, in de buurt met een gang; zodra je een wapen op 1 van de gasten richt heb je ruzie).
Veelal de goedkoopste pand gekocht. Heb nu ook al een buzzard.

• dutchgio
Nee, dat loopt ook door als je CEO bent, zolang je maar online bent.
Locatie zou ik of in de stad of net daarbuiten doen, helemaal in het noorden is elke keer ver rijden en dan kom je ook in de knel met de tijd om te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
sanant schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:27:
Maakt het nog wat uit welke office en vehicle warehous??
Ik heb zelf de goedkoopste office genomen (Maze Bank West) en de La Puerta vehicle warehouse (goede plek + de Cargobob spawned er vlakbij na het bellen van Pegasus)

http://gta.wikia.com/wiki/Vehicle_Warehouses

[ Voor 6% gewijzigd door Motabeatz op 23-08-2018 13:50 ]

motabeatz.com

• Skybiker
@ Upbeat78, de mc levert ook niet veel op en je heb altijd meer wagens om het te verkopen, maar als je een nachtclub goed wil draaien voor geld heb je wel alle mc business nodig en een draaiende bunker. alles produceert gewoon als je online bent, je hoef geen CEO of MV Pres te zijn.

Maar als MC Pres kan je wel CEO dingen doen maar omgekeerd als CEO kan je geen MC dingen doen.

In het begin is het gewoon het beste de auto's te stelen en verkopen en tussendoor een vip missie doen om de wachttijd te doden.

Ja het is af en toe wel even saai om steeds hetzelfde te doen maar het loont wel, spaar daarmee gewoon rond de 10 miljoen en kop een bunker en daarna de nachtclub, eenmaal hier dan gaat alles wel sneller lopen, mits je geen dure auto's koopt.

Zo ben ik ook begonnen en ben nu rijk zat om elke update direct te kunnen kopen met alle upgrades die erbij horen.

[ Voor 7% gewijzigd door Skybiker op 23-08-2018 16:06 ]

iRacing Profiel

• Elijan9
Hola.
Als je al een coke lab hebt, is het eigenlijk het goedkoopst om een Meth lab aan te schaffen, aangezien je daar verder niets méér voor nodig hebt...

• Upbeat78
rappejap schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:04:
@ Upbeat78, de mc levert ook niet veel op en je heb altijd meer wagens om het te verkopen, maar als je een nachtclub goed wil draaien voor geld heb je wel alle mc business nodig en een draaiende bunker. alles produceert gewoon als je online bent, je hoef geen CEO of MV Pres te zijn.

Maar als MC Pres kan je wel CEO dingen doen maar omgekeerd als CEO kan je geen MC dingen doen.

In het begin is het gewoon het beste de auto's te stelen en verkopen en tussendoor een vip missie doen om de wachttijd te doden.

Ja het is af en toe wel even saai om steeds hetzelfde te doen maar het loont wel, spaar daarmee gewoon rond de 10 miljoen en kop een bunker en daarna de nachtclub, eenmaal hier dan gaat alles wel sneller lopen, mits je geen dure auto's koopt.

Zo ben ik ook begonnen en ben nu rijk zat om elke update direct te kunnen kopen met alle upgrades die erbij horen.
Alle mc businesses? Die kun je dus ook tegelijkertijd doen?

• Skybiker
Ja, als MC Pres kun je inloggen op de CEO computers en dus ook de auto's regelen, maar let wel op, als MC kun je niet de CEO specialiteiten gebruiken zoals het oproepen van de Buzzard, je kan zelfs niet eens in de Buzzard stappen als mc pres.

Ook als je MC dingen klaar zijn moet je ff de MC uitzetten zo voorkom je dat je invallen krijgt, ook als je klaar bent met ceo werk even weer terug naar niets, dat scheelt de kosten voor je bunker en personeel.

Tja keuzes.....

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 165 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.