"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Ziet er goed uit. Hoop stiekem dat we ook eigen muziek kunnen afspelen. Nog leuker zou zijn als ze de lichteffecten kunnen syncen op de gespeelde muziek. Zal vast bij dromen blijven, maar als dit ook naar single player komt is er misschien wel hoop met mods.gamerboy schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:40:
Komt een nieuwe update in juli voor het nachtleven quote : “an honest way of making a living in gta online”
[video]
Ja precies. Lijkt me op zich wel een leuke update. Wel iets om over na te denken in ieder geval😀Steffo78 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:47:
[...]
Ziet er goed uit. Hoop stiekem dat we ook eigen muziek kunnen afspelen. Nog leuker zou zijn als ze de lichteffecten kunnen syncen op de gespeelde muziek. Zal vast bij dromen blijven, maar als dit ook naar single player komt is er misschien wel hoop met mods.
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Je kan geloof ik ergens in opties een map aanduiden voor je eigen muziek geloof ik. Tenzij ze het hebben verwijderd.Steffo78 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:47:
[...]
Ziet er goed uit. Hoop stiekem dat we ook eigen muziek kunnen afspelen. Nog leuker zou zijn als ze de lichteffecten kunnen syncen op de gespeelde muziek. Zal vast bij dromen blijven, maar als dit ook naar single player komt is er misschien wel hoop met mods.
Klopt, die kan je instellen als radio station. Dus hopelijk krijgen we die optie ook om muziek af te spelen in de nightclub.Psyonara schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:37:
[...]
Je kan geloof ik ergens in opties een map aanduiden voor je eigen muziek geloof ik. Tenzij ze het hebben verwijderd.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Overigens wel een dikke update deze week met zoveel extra kansen om dubbel te verdienen.
Zeker waar, nu is het soms een beetje vullen voor de afwisseling en double sales afwachten bij wiijze van. Maar nu geen zin om nu snel te vullen.GoeiedagEem schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:48:
Het is gewoon erg jammer dat de Hangarmissies niet meer opleveren. De missies zijn best leuk, maar het feit dat het met dubbel geld nog steeds niet loont in vergelijking met CEO business en Gunrunning is gewoon een gemiste kans.
Overigens wel een dikke update deze week met zoveel extra kansen om dubbel te verdienen.
MC en Crates zijn op moment wel genoeg.
Volgende keer ga ik wel de Crate Warehouses eens voor 30/40% vullen hoef ik niet gelijk alles in een week te doen.
zo'n 6 miljoen binnen gehaald met de warehouses denk ik en de rest met MC.
ik denk dat GTA VI pas rond 2021 komtSteffo78 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:35:
Het lijkt erop dat GTA VI volgend jaar uitkomt als we het berichtje dat in-game verscheen mogen geloven. Sommige denken dat er hackers/modders achter het bericht zitten. Ik ben misschien naief maar ik denk dat het echt is. Ik kreeg dat bericht namelijk vandaag voor het eerst te zien toen ik in een public solo session zat. Voor die solo session heb ik een poort gesloten, zodat er echt niemand in kan. Wat denken jullie?
Het is nepSteffo78 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:35:
Het lijkt erop dat GTA VI volgend jaar uitkomt als we het berichtje dat in-game verscheen mogen geloven. Sommige denken dat er hackers/modders achter het bericht zitten. Ik ben misschien naief maar ik denk dat het echt is. Ik kreeg dat bericht namelijk vandaag voor het eerst te zien toen ik in een public solo session zat. Voor die solo session heb ik een poort gesloten, zodat er echt niemand in kan. Wat denken jullie?

PSN: proditaki specs
Alleen op PC en oude platformen verschenen, waarschijnlijk door een modder/toegang tot Social club.Steffo78 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:35:
Dit zou voor R* ook de slechtste manier om VI aan te kondigen zijn natuurlijk.
en een tweede bericht:

maar men had ook heel simpel naar de link kunnen gaan in het eerste plaatje, of even nadenken had ook geholpen
[ Voor 24% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-07-2018 08:52 ]
Nee. Dit ging via de presence server. Hij had een hook in de game en gebruikte game functies om custom berichten te sturen.dutchgio schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:45:
[...]
Alleen op PC en oude platformen verschenen, waarschijnlijk door een modder/toegang tot Social club.
Dit zou voor R* ook de slechtste manier om VI aan te kondigen zijn natuurlijk.
PSN: proditaki specs
2x Bunker research schijnt niet meer actief te zijn.
Dit spel is één grote gatenkaas blijkt maar weer keer op keer!proditaki schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:36:
Nee. Dit ging via de presence server. Hij had een hook in de game en gebruikte game functies om custom berichten te sturen.

Straks jat er nog iemand alle gegevens van Shark Card kopers of zo
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
en nu is het officieelPsyonara schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:45:
24ste gaan de geruchten.
https://www.rockstargames...fter-Hours-Coming-July-24
Revolter cabrio?
Jester classic.
Eindelijk een Comet Classic of is dat de Comet Safari?
En iets wat lijkt op een Porsche 356 of waar de auto op gebaseerd is. (500/550)
Dance party met truck buiten? waaronder een schoolbus achtig iets.
Xbox: Gulpener88
Kom nog maar weinig mensen tegen van tweakers crew. Helaas leeft het niet meer zo.Gertjuhjan schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:32:
Ik heb het vroeger op de xbox 360, gespeeld maar speel sinds kort op de pc. Zijn er nog actieve crews waar ik kan joinen?
Ikzelf speel nog erg veel.
Dat vind ik ook niet leuk. maar heisten enzo en missies vind ik weer wel leuk. En soms doe ik handel maar dan gooi ik de sessie eerst leeg. Al meende ik geruchten te horen dat ze dat ook willen aanpakken.Trevor schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:18:
Ik speel ook nog veel op pc en xbox, maar vooral alleen. Ik snap dat killen en dergelijke een onderdeel is van het spel. Maar ik vind dat gewoon niet zo interessant, dus vermijd ik dat. Ligt ook aan de opzet trouwens, voor het grinden van kratten en auto's er was deed ik het alleen tegen de hackers (PC). Bij RDR ga ik ook wel weer beginnen in bevolkte servers.
De keuze voor geen dedicated servers zorgt er volgens mij voor dat ze het niet echt kunnen aanpakken.
Bij release op PS3 veel gespeeld (lvl 100+). Nog tips hier om weer (enigsinds) snel te levelen en wat geld binnen te harken?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Hé toevallig, hier ook!Henkie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:55:
Spel komt hier binnen voor de PS4 via de bol.com dagdeal.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
ja dat is vervelend al ben ik met die doomsday heist ook heel erg vaak rip gegaanGertjuhjan schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:33:
Het liefst zou ik gewoon zo nu en dan tactisch missions doen. Ik kom nu steeds met mensen die met kip zonder kop een missie gaan doen waardoor je gewoon 3-4 keer afgaat en dan beginnen mensen te leaven. Dat vind ik dan zonde met die wachttijden...

prepare for death and destruction
(ja ik weet het het dit gaan een aantal mensen niet leuk vinden
[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-07-2018 08:28 ]
Hierbij alle nieuwe voertuigen, ben hem nu aan het updaten alleen rockstar heeft dus net de servers eruit gegooid...
[ Voor 27% gewijzigd door rwbk op 24-07-2018 12:15 ]
[ Voor 100% gewijzigd door rwbk op 24-07-2018 12:28 ]
31 service entrance van je club ook nogBeakzz schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:36:
Woot! plaats voor 30 auto's in je NightclubGeslaagde update voor mij, want nu kan ik weer verder verzamelen
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Daar wastie al!
[ Voor 9% gewijzigd door GoeiedagEem op 24-07-2018 16:38 ]
Ik was 5 miljoen kwijt voor de night club. Heb de duurste met alle upgrades. Party bus erbij was 1.8 miljoen. Heb rond de 8 miljoen uitgegeven geloof ikMilan1NL schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:54:
Ben benieuwd hoeveel je ongv kwijt bent aan geld om redelijk wat met die update te doen. 10 mil?..
Zo te zien een nieuwe Moc waarmee je business missies mee kan doen. Waar je vermoedelijk ook al 3.5 miljoen aan kwijt bent.
8 miljoen totaal klinkt erg goed, als je meer feedback hebt lees ik dat graag hier.
Ben je ook weer 2 en anderhalf mil kwijt.
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Heb je nog geen geld aan interne upgrades uit gegeven.rwbk schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 18:38:
[...]
Ik was 5 miljoen kwijt voor de night club. Heb de duurste met alle upgrades. Party bus erbij was 1.8 miljoen. Heb rond de 8 miljoen uitgegeven geloof ik
Ja heb ik daarna gedaan toen kwam er nog wat bij. Heb eigenlijk niet gekeken naar die kosten.Psyonara schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 18:03:
[...]
Heb je nog geen geld aan interne upgrades uit gegeven.
bij elkaar ongeveer 2,5 miljoenrwbk schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:55:
[...]
Ja heb ik daarna gedaan toen kwam er nog wat bij. Heb eigenlijk niet gekeken naar die kosten.
ja dat zit gewoon allemaal in de dripfeed van de komende weken/maanden.soccerroos schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:27:
Volgens mij komen er nog meer updates aan toch? Hoorde ook dat er drones zouden komen.
ik ook zoiets maar ik koop natuurlijk weer het duurste en gelijk 4 garages erbij en 5 verdiepingen voor mijn spul xDinvine schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:20:
Ik heb denk ik zo'n 10 mil uitgegeven aan alles, dus incl. Alle upgrades van zowel de club als de wagens
Ben wel benieuwd hoeveel ik alleen kan verkopen ( tot welk bedrag )
Alleen erg jammer dat er geen verschil zit tussen de clubssoccerroos schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:27:
[...]
ik ook zoiets maar ik koop natuurlijk weer het duurste en gelijk 4 garages erbij en 5 verdiepingen voor mijn spul xD
Ben wel benieuwd hoeveel ik alleen kan verkopen ( tot welk bedrag )
idd, heb ook nog nog ff 3 wagens een upgrade gegeven weer 3mil kwijt. Volgens mij heb je er ook nog niet eens veel aan ( als je alleen speelt ).rwbk schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:31:
[...]
Alleen erg jammer dat er geen verschil zit tussen de clubs
Ja heel jammer, heb mijne dus ook uitgekozen op locatie en heb dit keer dus niet de duurste gekochtrwbk schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:31:
[...]
Alleen erg jammer dat er geen verschil zit tussen de clubs
Iemand die weet hoe je snel veel geld kan maken zodat ik een club kan kopen en leuke auto's
Dat nog niet gefixed?lifeguard schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:20:
Iemand zoeken die de act 2 glitch met je wilt doen. 1 miljoen in 12 minuten
of gewoon act 2 paar keer doen dan kun je hem al kopen kost alleen veel uur voor de setups.lifeguard schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:20:
Iemand zoeken die de act 2 glitch met je wilt doen. 1 miljoen in 12 minuten
Verder cars verkopen levert ook nog altijd veel op.
Is indd een goeie maar heb geen bijzondere auto's hahasoccerroos schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 23:19:
[...]
of gewoon act 2 paar keer doen dan kun je hem al kopen kost alleen veel uur voor de setups.
Verder cars verkopen levert ook nog altijd veel op.
of bedoel je bijzondere voertuigen inleveren bij simon?
Interesant is dat de staart sectie van de YA-9 komt - dit was de tegenstander van de nu beroemde A-10 Thunderbolt II in A-X competitie eind jaren 60. De YA-10 kwam daar dus als winnaar uit de bus.DeMwoan schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 19:37:
Er komt blijkbaar een A-10 warthog achtig vliegtuig naar gta(inclusief BRRRRT): [video]
Wikipedia: Northrop YA-9
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Nee bedoel gewoon import exportvisblegamer schreef op zondag 29 juli 2018 @ 01:19:
[...]
Is indd een goeie maar heb geen bijzondere auto's haha
of bedoel je bijzondere voertuigen inleveren bij simon?
Edit: weet iemand toevallig hoe je nu heli krijgt bij de pacific standard heist ?
Vroeger kon je hem jatten in de garage gaan en weer eruit maar werkt nu niet meer.
IK las ergens op internet dat je nu in de garage moet blijven en dan resetten klopt dit ?
[ Voor 29% gewijzigd door soccerroos op 29-07-2018 13:25 ]
Tevens verwacht ik niet dat de locatie erg veel uitmaakt, als je maar niet teveel buiten de stad koopt of is er toch een 'beste' locatie aan te wijzen?
Locatie maakt idd niet veel uit. Je moet eigenlijk min 5 business hebben. ik heb ze alle 7. Je kan 5 mensen inhuren die je kan toewijzen op 1 business. Maar max pak je maar 41,5k per uur.Valkje schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:28:
Hoe zijn de ervaringen met de nightclub? Klopt het dat je, om een nightclub enigszins rendabel te maken, meerdere businessen nodig hebt?
Tevens verwacht ik niet dat de locatie erg veel uitmaakt, als je maar niet teveel buiten de stad koopt of is er toch een 'beste' locatie aan te wijzen?
Er worden ook nog features van de Night Club dripfed. Daar zullen we ook nog op moeten wachten geen idee hoelang dat duurt.Valkje schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:28:
Hoe zijn de ervaringen met de nightclub? Klopt het dat je, om een nightclub enigszins rendabel te maken, meerdere businessen nodig hebt?
Vind het binnenhalen van die goods veel te traag, na gok 3 uur had ik 4 items die ik kon verkopen voor 70k (minus fee voor Tony), dat gaat met CEO werk toch aanzienlijk sneller. Heb m'n club nu enkel nog voor die 3-story garage, populariteit maximaal houden en dat levert ook passief geld op.Valkje schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:28:
Heb het geld niet om meer business te kopen (heb er maar 2), dus vind het verder wel goed zo
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En de nieuwe Rolls Roycerwbk schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:17:
Nieuwe djs zijn er. Kost 1ton krijg je een missie voor en that is it. Niet heel bijzonder. Verder is the Blimp ook toegevoegd
Klopt maar die was niet noemenswaardig. Hij is traag. Tijdens de nieuwe dj missie moet je er mee rijden maar het is een drama auto. Rijd gewoon niet lekker. Die nieuwe auto die uitkwam met deze update die classic. Die is heerlijk ben de naam even vergeten maar die gebruik ik elke keer als ik Gta speel.
Ocelot Swinger, inderdaad een super fijne en mooie autorwbk schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:01:
[...]
Klopt maar die was niet noemenswaardig. Hij is traag. Tijdens de nieuwe dj missie moet je er mee rijden maar het is een drama auto. Rijd gewoon niet lekker. Die nieuwe auto die uitkwam met deze update die classic. Die is heerlijk ben de naam even vergeten maar die gebruik ik elke keer als ik Gta speel.
Je kan me toevoegen met PSN ID Guustaaf1983
Ik speel het op pc soccerroos89 nickrwbk schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:25:
Zijn er nog mensen hier die het op de PC spelen?
[ Voor 4% gewijzigd door soccerroos op 01-08-2018 14:50 ]
Ik vind de nightclub wel grappige toevoeging, helaas financieel op het niveau van de legerbasis hangaar. Hopelijk verandert dit nog.
Level 44 en dan zoveel business? Hoeveel shark cards heb je gekocht?Engeltje83 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:06:
Als er nog mensen spelen op de PS4, houd ik mij daar voor aanbevolen! Speel het nog niet zo lang, net aan lvl 44 geloof ik. Ik heb wel een bunker, MC club met counterfeit cash, kantoor met cargo en nu een nightclub, allemaal vrij minimaal maar dat komt nog wel
Je kan me toevoegen met PSN ID Guustaaf1983
GeenGoeiedagEem schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:29:
[...]
Level 44 en dan zoveel business? Hoeveel shark cards heb je gekocht?
Ja, ikrwbk schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:25:
ID
Ik ben best wel vaak online, in de middag en avond.
Graag alleen toevoegen als je ook Discord hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door Militia Pilot op 01-08-2018 20:28 ]
rwbk schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:25:
Heb nu 2 streams gekeken en zit nu op een totaal van 1,5 miljoen
motabeatz.com
Zijn dat ook een beetje normale tijden of alleen USA GMT+veel?NickySantoro schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:05:
Ik weet niet of het al eerder gemeld is (kon het niet vinden), maar Rockstar heeft de komende tijd streams op facebook waarbij je money drops krijgt (dmv te drukken op de Claim knop tijdens een stream). Je facebook moet dan wel gelinked zijn aan je socialclub account.
Heb nu 2 streams gekeken en zit nu op een totaal van 1,5 miljoen
Eerste stream waar ik zat (dacht zondag) was het rond 20:00 en gisteren begon die om 19:00Engeltje83 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:47:
[...]
Zijn dat ook een beetje normale tijden of alleen USA GMT+veel?
https://www.rockstargames...HOURS-Live-Streams-Series
[ Voor 17% gewijzigd door Motabeatz op 02-08-2018 13:51 ]
motabeatz.com
Ze zijn vrijdag begonnen (dat was mijn eerste stream besef ik nu), maar geen idee hoe lang ze nog doorgaan hiermee. Zie ook link in mn vorige berichtEngeltje83 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:50:
Oke.. Elke dag tot nu toe?
Edit: Meer info gevonden
R* is doing these during the next few weeks for the DLC. Last week was Friday, Saturday, Sunday. This week is Wednesday, Thursday, Friday. You can only claim 4 cash drops per stream. To maximize profit, when the stream starts the first drop you get will be worth 50K, then every ten minutes a new one should drop. Based on the few streams I’ve watched. 1st drop is 50K, 2nd is 100K, 3rd is 250K, then it goes back to 50, 100, 250, etc... near the end of the stream they drop an additional 500K that you can collect that does not count towards your 4 claims. Really good and easy way to make around 1-1.5 Mil.
[ Voor 52% gewijzigd door Motabeatz op 02-08-2018 13:55 ]
motabeatz.com
Gevonden!NickySantoro schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:53:
[...]
Ze zijn vrijdag begonnen (dat was mijn eerste stream besef ik nu), maar geen idee hoe lang ze nog doorgaan hiermee. Zie ook link in mn vorige bericht
Edit: Meer info gevonden
[...]
Don't miss out on this week's streams in the exclusive Facebook Gaming x Social Club: After Hours Live Stream Series on Facebook Gaming Creator friends’ channels with your chance to earn in-stream GTA$ rewards of GTA$50K all the way up to a possible GTA$500K per drop, when you join live chat with a Facebook connected Social Club account.
This week's series of streams:
Wednesday Aug 1
1pm ET
Fangs
https://www.facebook.com/FangsYT
Thursday Aug 2
9pm ET
Lasercorn
https://www.facebook.com/Lasercorn
Friday Aug 3
11:30am ET
Amplified
https://www.facebook.com/AmplifiedGaming
We’ll be announcing more streams in this series happening through mid-August with Facebook Gaming Creator friends including Hike The Gamer, JoblessGarrett, Leah Ashe, Sohinki, Smosh Games and others. Make sure you’re following them all so you don’t miss out.
Was een latertje vannacht, maar wel weer 1 miljoen erbijEngeltje83 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:22:
[...]
Gevonden!
Don't miss out on this week's streams in the exclusive Facebook Gaming x Social Club: After Hours Live Stream Series on Facebook Gaming Creator friends’ channels with your chance to earn in-stream GTA$ rewards of GTA$50K all the way up to a possible GTA$500K per drop, when you join live chat with a Facebook connected Social Club account.
This week's series of streams:
Wednesday Aug 1
1pm ET
Fangs
https://www.facebook.com/FangsYT
Thursday Aug 2
9pm ET
Lasercorn
https://www.facebook.com/Lasercorn
Friday Aug 3
11:30am ET
Amplified
https://www.facebook.com/AmplifiedGaming
We’ll be announcing more streams in this series happening through mid-August with Facebook Gaming Creator friends including Hike The Gamer, JoblessGarrett, Leah Ashe, Sohinki, Smosh Games and others. Make sure you’re following them all so you don’t miss out.
Volgende is om 17:30
motabeatz.com
Ha! Ik had wel een notificatie aanstaan, maar ik lag toch veel te lekker in bed. Ik pak die van vanavond wel mee.NickySantoro schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:08:
[...]
Was een latertje vannacht, maar wel weer 1 miljoen erbij
Volgende is om 17:30
Hoe lang duurde die stream?
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.